Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
289 311
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Xar
0 / 16

Szkoda tylko ze uszkodzisz samochod przez debila a bedziesz odpowiadac jak za czlowieka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
-3 / 7

@Xar Ale zdajesz sobie sprawę z tego że ponad połowa wypadków z udziałem motocykli nie jest spowodowana działaniami motocyklisty? :P .

Jeżdżę motocyklem i autem. Nie przypominam sobie aby kiedyś motocykl mi wymusił czy coś w ten deseń. Może dlatego że sam jestem motocyklistą i wiem jak jechać by motocyklistom nie utrudniać życia. Wiem gdzie się motocykla spodziewać i jak motocykliści reagują.

Serio motocykliści uważają i obserwują wszystko dookoła, nawet jak zapie****ą, ale jeśli ty jako kierowca wykonasz nagły manewr to motocyklista po prostu nie ma czasu na reakcję :/ .
Bo np Warszawiacy uwielbiają włączyć kierunek i natychmiast zmienić pas. No heloł. Włącz kierunek, poczekaj z 2-3s jak czysto, zmień pas. Żeby inni mieli czas ci zrobić miejsce :P .

A ostatnio dzban w BMW się rozkraczył na jedynym pasie zjazdowym i to tuż przed światłami. Dzban nawet nie zepchnął tego bawarskiego szrota XD.

Oczywiście są też motocykliści debile, skończone ćwoki i kretyni. Oczywiście, ale powiedz mi że w autach nie siedzą takie same dzbany :/ .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanusM
+1 / 3

@rafik54321
"jeśli ty jako kierowca wykonasz nagły manewr to motocyklista po prostu nie ma czasu na reakcję :/ " Rozwiń proszę, bo to brzmi jakby motocyklista kompletnie olewał zachowanie bezpiecznej odległości, którą to odległość zachowuje się żeby mieć czas na reakcję w odniesieniu do zdarzeń na drodze, chyba że chodzi o zdarzenia w stylu gość z naprzeciwka zaczyna wyprzedzać. I o ile rozumiem jak w korku gościu sobie spokojnie śmignie między samochodami żeby się znaleźć blisko świateł i jest to jak najbardziej w porządku, to jak jakiś baran zapieprza ponad 100km/h przez miasto to jak się rozwali to ani trochę mi go nie żal.

I też trochę jeździłem wyrobami motocyklopodobnymi (bo 125cc ciężko nazwać motocyklem), ale nawet czymś takim miałem w głowie że to nie samochód i przy zderzeniu to moje ciało zaabsorbuje większość energii (czyli to mi się stanie największa krzywda), dlatego jeździłem spokojnie w miarę możliwości trzymając się przepisów.

Sam miałem znajomego który z podporządkowanej wyleciał gnając jakieś 110km/h przez miasto i nie wyhamował uderzając w maskę spokojnie jadącego Mondeo, rozwalony motocykl, połamane obie ręce i praktycznie sproszkowane kolano, i zamiast zobaczyć w tym swój błąd to obwiniał kierowcę Mondeo że się nie zatrzymał przed skrzyżowaniem, uciąłem tą znajomość bo staram się eliminować idiotów z otoczenia.

I fakt kierowcy samochodów też bywają dzbanami, ostatnio gościu ścinając zakręt prawie się we mnie władował, a jak na niego zatrąbiłem to chwilę później nawrócił wyprzedził mnie, zablokował i wysiadł za auta, stwierdziłem że moje zdrowie jest zagrożone trochę wycofałem i jak zaczął iść w moim kierunku to zacząłem jechać prosto na niego, musiał wskoczyć do rowu, ja powoli wyminąłem jego auto i pojechałem do domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2024 o 18:16

avatar rafik54321
0 / 0

@JanusM spodziewałem się że większość nie załapie o co chodzi...

Nie mówię o sytuacji, kiedy motocyklista jest bezpośrednio za samochodem, bo wtedy racja - nie zachowałby należytego odstępu, ale nie każda droga jest jednopasmowa.
Załóżmy że mamy 2 pasy obok siebie, motocykl jedzie lewym, auto prawym. Auto może nie widzieć motocyklisty (martwa strefa) i tu właśnie ten fakt włączenia kierunkowskazu i zwłoka, jest czasem dla motocyklisty by ci miejsce zrobił. Jak od razu zmienisz pas, to spychasz motocykl pod prąd :/ .
Takie sytuacje są bardzo, bardzo częste :/ .
Auto osobowe raczej się w martwej strefie nie zmieści, zwykle będzie wystawać przód czy tył, ale motocykl mieści się w całości.

Podobnie sprawa wygląda przy wszelkiej maści skręcaniu czy włączaniu się do ruchu.

Albo dziwne zmiany pasa w trakcie zakrętu.
Miałem dziwną akcję na tym skrzyżowaniu
https://www.google.com/maps/@53.0377721,18.6137819,3a,75y,300.34h,86.47t/data=!3m7!1e1!3m5!1sgqxNfv-XBnGOjh_y21UrPw!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DgqxNfv-XBnGOjh_y21UrPw%26cb_client%3Dmaps_sv.share%26w%3D900%26h%3D600%26yaw%3D300.34392709703326%26pitch%3D3.5276085462726883%26thumbfov%3D90!7i16384!8i8192?hl=pl&coh=205410&entry=ttu
Stoję na środkowym pasie z zamiarem skrętu w lewo. Na lewym pasie stoi auto, też do skrętu w lewo.
Zielone, ruszamy, w połowie skrzyżowania, dzban próbuje sobie od razu wyskoczyć na prawy pas. Skręcając motocyklem nie możesz hamować, bo gleba pewna. Więc jakie masz opcje? W tym przypadku fart był o tyle że mogłem uciec na zatoczkę autobusową.

Tu nawet nie chodzi o to, że na motocyklu zrobisz sobie większe kuku. Bo kuku można sobie zrobić nawet w TIRze.
Problemem jest brak zrozumienia motocyklistów przez innych kierowców. Że to mniejszy pojazd, że trzeba jednak się lepiej przyjrzeć. Że zmieniając pas warto spojrzeć za siebie przez szybę. Że ta zwłoka przy wykonaniu manewru SERIO robi różnicę...
Bo jak motocyklista widzi że ktoś włączył kierunek, to wie, że zaraz to auto może podjąć próbę zepchnięcia z drogi (nieumyślną, ale jednak istniejącą).

Albo kolejna akcja. Jedziesz motocyklem i jeśli jedziesz spokojnie, to auta będą chciały na siłę znaleźć się przed tobą. Więc szybkie wyprzedzanie, cyk nagła zmiana pasa i po heblach :/ . Utrzymujesz o połowę większy dystans niż auta (bo motocykl hamuje nieco mniej efektywnie i ABS sprawdza się znacznie gorzej o ile wgl dany motocykl go ma), to wpierniczy ci się jakieś srałdi, albo śmieciedes XD. I po co? Skoro i tak na najbliższym skrzyżowaniu go ominiesz.

Cóż, masz czy miałeś, znajomego dzbana :/ . Tacy też się zdarzają.
Tylko chyba wielka nagonka na motocyklistów ani nie poprawi bezpieczeństwa, ani nie zmniejszy liczby dzbanów, czy tym bardziej przykrych sytuacji.
Piszę o sytuacjach które dla motocyklisty są trudne, a raczej wynikają z braku zrozumienia niż złośliwości kierowców (bo kto jest takim dzbanem by celowo ludzi rozjeżdżać?).
Znowu chyba musi coś być w tym co piszę, skoro jeżdżąc autem, jakoś motocykle mi niczego głupiego nie odwalają XD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanusM
0 / 2

@rafik54321 W pełni zrozumiały post i zgadzam się z tym co napisałeś, fakt nie pomyślałem o martwej strefie z bardzo głupiego powodu, po prostu zawsze nim zmienię pas to poza lusterkiem bocznym i tylnym patrzę przez szybę, ale fakt wielu kierowców w ogóle tego nie robi co stwarza zagrożenie.
Tylko że to czasem nawet nie jest w 100% ich wina bo przykładowo mnie na kursie tak nauczyli żebym zawsze sprawdzał, ale moja siostra już tego nie robi bo nie wpoili jej tego odruchu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rafik54321
0 / 0

@JanusM znowu też jest pewien myk dla motocyklistów o którym też się nie mówi a może wyraźnie zmniejszyć ryzyko takiej sytuacji...
Po prostu jadąc motocyklem trzeba spojrzeć w lustro pojazdu obok, jeśli widzimy w nim głowę kierowcy to możemy założyć że nie jesteśmy w martwej strefie :P .
Nikt mi tego nie powiedział, sam tak wydedukowalem. Ale znów, aby ten myk działał to kierowca auta musi jednak w to lusterko spojrzeć.

Niektórzy instruktorzy-dzbany uważają że takie oglądanie się za siebie to błąd.

Znowu w innych pojazdach jest to mega utrudnione lub niemożliwe. Np w TIRach czy busach.

Znowu też są kierowcy dzbanki, co np wyjeżdżają z parkingu, patrzy na ciebie, a i tak wyjeżdża na asfalt. No debil.
Kierowcy aut też mają duży problem z prawidłową ocena przyspieszenia motocykla. Bo jak widzi że na światłach pierwszy stoi ścigacz i właśnie ruszają będąc 150m dalej, to przed auto się raczej zdążysz wladowac, ale ścigacz przyspiesza znacznie, znacznie szybciej i to nawet w obrębie przepisowej prędkości.

Motocykliści mają swoje za uszami, część z nich to skończone dzbany. Fakt. Ale i tak kultura jazdy motocyklami się mega poprawiła, za to kultura kierowców wobec motocyklistów pozostała, a raczej została na niskim poziomie :/ .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-4 / 8

Uwielbiam prawicę. Ich pakiet wyborczy to:
- od mniej bezpieczeństwa na drodze do Mad Max Fury Road.
- brudna i śmierdząca Polska
- więcej biedy w Polsce i na świecie
- więcej ekonomicznych imigrantów
- więcej uchodźców
- więcej wojen
- przemoc domowa
- wzrost przestępczości
- niewolnictwo w różnych formach

Jak tu ich nie lubić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2024 o 16:08

avatar JanusM
0 / 2

@Sok__Jablkowy
Jaki to ma związek z demotem?
A odnośnie prawicowego pakietu wyborczego, na przykładzie Konfederacji:
-"od mniej bezpieczeństwa na drodze do Mad Max Fury Road." masz jakiś przykład?
-"więcej biedy w Polsce i na świecie" taaa, chęć zwiększenia kwoty wolnej od podatku i ogólne uproszczenie podatków spowoduje na bank większą biedę
-"więcej ekonomicznych imigrantów" z tego co się orientuję to są stanowczo przeciwni przyjmowaniu imigrantów i to lewica kocha śmierdzących księci orientu i chce ich na chama tu wpuścić
-"więcej uchodźców" Konfederacja jako chyba jedyna sprzeciwiała się sprowadzaniu i nadawaniu przywilejów uchodźcom z Ukrainy
-"więcej wojen" No to akurat ciekawe bo Konfa była za mediacjami z Rosją w przeciwieństwie do reszty partii, jako pierwsza potępiała też agresję Izraela
-"przemoc domowa" znajdź mi to gdziekolwiek w pakiecie wyborczym
-"wzrost przestępczości" z tego co wiem to byli za zaostrzeniem kar dla poważnych przestępstw i oszustw, a także za depenalizacją przestępstw w stylu, że gościu miał o 0.5g zioła na weekend więcej niż dopuszczalne do własnego użytku. Dodatkowo jak wspomniałem byli przeciwni uchodźcą i imigrantom którzy sprawiają w każdym kraju najwięcej problemów.
-"niewolnictwo w różnych formach" na przykład w jakiej? Bo z ich programu wyborczego wychodzi na to że chcą ograniczyć rolę państwa do funkcji administracyjnej i reprezentacyjnej, a także ograniczyć wpływy UE na Polskę.

"Jak tu ich nie lubić?" I to jest pierwsze z czym się zgodzę, bo naprawdę jak tu ich nie lubić gdy są jako pierwsi wszędzie tam gdzie to się liczy, czy to protesty rolników czy inne wiece pro-Polskie.
Za to nie widzę powodów by lubić lewicę, ciągłe granie na emocjach, krzyki i płacz jak coś jest nie po ich myśli, dodatkowo kompletnie odrealnione pomysły uderzające w edukację, kulturę i kieszenie większości społeczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-2 / 2

@JanusM

Nie przejmuj się szczegółami. Głosuj na prawicę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanusM
0 / 2

@Sok__Jablkowy
Wiesz jest też różnica między socjalistami i komuchami którzy podają się za prawicę jak np. PiS, a prawdziwą prawicą z wolnościowymi poglądami (pod względem ekonomicznym) jak Konfederacja, i owszem też mają ludzi którzy mi nie pasują, ale ich program wyborczy wygląda najsensowniej z całej reszty, ale nie wspierają socjalu, patologii i środowisk LGBTRGB+-! czy co tam jeszcze jest teraz na końcu tego skrótu, co w obecnych czasach zidiocenia i przesadnej poprawności politycznej nie jest dobrze widziane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-2 / 2

@JanusM

Tak, wiem. Różnica polega na docelowym wieku wyborców, a Konfederacja nigdy nie będzie miała większości, więc może wypowiadać się bardziej swobodnie, gdyż młodzież jeszcze nie zdążyła się zaznajomić z polityką.

Rozumiem, że nie martwisz się tym, że zawsze głosują przeciwko propozycjom mającym na celu likwidację przyczyn problemów lub przeciwdziałanie ich skutkom, promując jednocześnie stan, w którym te problemy mogą się nasilać. Jednakże w obliczu narastających problemów, uważam, że powinniście zacząć w tych kwestiach proponować coś bardziej konstruktywnego. W demokracji nie ma nic gorszego niż brak sensownej opozycji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2024 o 9:50

avatar JanusM
0 / 2

@Sok__Jablkowy
"zawsze głosują przeciwko propozycjom mającym na celu likwidację przyczyn problemów lub przeciwdziałanie ich skutkom" jakieś przykłady, czy jak zwykle rzucanie gównem w nadziei że coś się przyklei? Bo jakby nie było wszystkie partie przez ostatnie 21 lat (czyli od kiedy mam prawa wyborcze) sprawiają że żyje mi się gorzej, ciągłe wałki i podnoszenie podatków, a także wymyślanie nowych.

Dodatkowo jakieś wyciągane z dupy przepisy które sprawiają że zwykły przeciętny Polak chcąc cokolwiek zrobić na swoim podwórku musi się tułać 3 dni po urzędach, dopieprzanie małym sklepom i przedsiębiorcom w momencie gdy duże koncerny mają ulgi i możliwość unikania podatków.

No i jeszcze akceptowanie wszystkich dennych przepisów unijnych tylko dlatego że im prywatnie się to opłaca.

Na zmianę od jak się nie mylę 19 lat w rządzie są te same złodziejskie i kłamliwe mordy, a Polacy dalej na nich głosują, zamiast wywieźć na taczkach. I serio się nie dziwię ludziom pytanym czy by walczyli za ten kraj, jak mówią że nie ma takiej opcji i albo by ich szukali za granicą albo musieliby wsadzić ich do więzienia, bo nie ma za co walczyć, jeśli przeciętny pracujący Polak żyje na granicy ubóstwa, i żeby normalnie żyć to albo musi robić na dwa etaty, tyrać nadgodziny albo jechać za granicę.

Czemu nie powiesz na którą partię lewicowych, socjalistycznych lub komunistycznych złodziei ty głosujesz? To porozmawiamy wtedy na co oni głosowali :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-2 / 2

@JanusM

Nie głosuje na żadną partię.

Czemu nie powiesz, dlaczego skoro prawica reprezentuje osoby, które są odpowiedzialne za te wszystkie problemy nie potrafi zaoferować chociaż jednej ustawy, która naprawia ich szkody? Czy to może dlatego, że „odpowiedzialność” nie znajduje się w ich słowniku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanusM
0 / 2

@Sok__Jablkowy
Przecież posłowie Konfederacji przedstawili już dobre kilka projektów ustaw, ale co mogą zrobić jeśli większość na to nie zagłosuje? Dlatego wpierw proszę się zapoznać kto jakie projekty ustaw przedstawił, a kto je zablokował. Dodatkowo od ponad odzyskania przez Polskę niepodległości nie rządziła prawdziwa prawica bo socjaliści nie mogą być w pełni po prawej stronie, a to że ktoś się nazwie Prawo i Sprawiedliwość nie znaczy że w rzeczywistości będą o to walczyć.
Chciałbym też jeszcze wspomnieć że wstrzymywanie się od głosowania jest równoznaczne z poddawaniem się woli większości, dlatego późniejsze narzekanie jest trochę nie na miejscu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-2 / 2

@JanusM

Nie przedstawili.

Co do „rządzili socjaliści”. Świetna wymówka. Nic nie znaczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2024 o 14:36

avatar JanusM
0 / 2

@Sok__Jablkowy
Nie przedstawili mówisz? To są projekty Konfederacji. Problemem są pozostałe partie które tego nie poprą bo będzie mniej pieniędzy na socjale.
X kadencja Sejmu 2023-2027 [ustawy, uchwały, rozporządzenia];
Ustawa dobrowolny ZUS dla przedsiębiorców
Ustawa o podwyższeniu kwoty wolnej od podatku
Ustawa o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych [kwota wolna od podatku Belki]
Ustawa o ukróceniu bezkarności Policji

Projekt rozporządzenia w sprawie zakazu przywozu z Ukrainy produktów rolnych
Uchwała ws. protestów rolników i rozwiązania trudnej sytuacji w polskim rolnictwie

IX kadencja Sejmu 2019-2023;
Ustawa o likwidacji 15 podatków
Ustawa o zmianie Konstytucji RP, gwarantująca możliwość płatności gotówką
Ustawa o zniesieniu przepisów o strefach zakazu dla aut w miastach
Ustawa o obniżeniu stawki VAT w gastronomii na produkty i usługi do 5 procent
Ustawa o zniesieniu zakazu pracy dla opiekunów osób z niepełnosprawnościami
Ustawa o ochronie prywatności
Ustawa “Drewno opałowe bez VAT”
Ustawa “Mój dom – moja twierdza”
Ustawa ,,Tani Węgiel”
Ustawa o ukróceniu bezkarności Policji
Ustawa o powrocie do normalności
Ustawa o ochronie debaty w Internecie
Ustawa “Tanie Paliwo”
Ustawa “Prąd bez VAT”
Ustawa “Stop Segregacji Sanitarnej”
Ustawa “Otwieramy gospodarkę”
Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych
Ustawa o podwyższeniu kwoty wolnej od podatku
Ustawa o dekomunizacji wymiaru sprawiedliwości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-2 / 2

@JanusM


Sorry, ale Ty próbujesz zwerbować głosy czy podyskutować? Bo jeśli to pierwsze, to rozumiem Twoje odpowiedzi. Jeśli to drugie, to jaki jest sens zaprzeczania tego, że ktoś Ci mówi dlaczego nie głosuje na kogoś i udawanie co jest źródłem problemów?


Idą na ilość zamiast na jakość? Sorry, ale żadna z tych ustaw nawet nie próbuje zająć się przyczynami problemów. Powtórzę jeszcze raz. Są przeciwko wszelkich prób rozwiązywania tych problemów, bo reprezentują osoby odpowiedzialne za te problemy (co widać w liście, której przedstawiłeś).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2024 o 19:00

avatar JanusM
0 / 2

@Sok__Jablkowy

Sorry, ale ty próbujesz szkalować czy podyskutować? Bo jeśli to pierwsze, to rozumiem twoje wypowiedzi. Jeśli to drugie, to zamiast samego stawiania twierdzeń zacznij je jakoś argumentować, ja mógłbym powiedzieć że jesteś dzbanem, wariatem albo idiotą, ale bez argumentów i dowodów świadczących za tą tezą byłoby to pomówieniem.

Więc jeśli szkalujesz opinię jedynej prawicowej partii w Polsce to proszę o jakieś dowody na potwierdzenie twoich tez. Bo powtarzanie kłamstwa "Powtórzę jeszcze raz. Są przeciwko wszelkich prób rozwiązywania tych problemów" nie sprawi że stanie się prawdziwe i dowody na nieprawdziwość tej tezy znikną. Szczególnie że w kilku z tych projektów są sposoby na rozwiązanie problemów, albo przynajmniej na zmniejszenie ich uciążliwości, niestety jak widzę masz czas na demoty ale niestety nie masz czasu na sprawdzenie prawdziwości swoich twierdzeń.

Ale ja wiem to takie typowe w obecnych czasach, zamknąć się na dyskusję i rzucać gównem w nadziei że coś się przyklei, albo zaklinać rzeczywistość, powtarzając coś sobie z nadzieją że stanie się to prawdą. A równocześnie nie robiąc nic fizycznie bo przecież zrobienie rozeznania i następnie zagłosowanie z własnym sumieniem by cię wykończyło fizycznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-1 / 1

@JanusM

Acha. Jesteś z konfederacji i szukasz głosów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanusM
-1 / 1

@Sok__Jablkowy

Ehh po co ja się w ogóle wdaję w dyskusję z trollem. Masz 0 dowodów na poparcie swoich argumentów i tylko rzucasz wyciągniętymi z 4 liter twierdzeniami. Nie jestem politykiem ani nawet działaczem, popieram daną partię, ale nie szukam dla nich głosów, za to nie lubię bezpodstawnego szkalowania. Widzę masz problemy z czytaniem, jak ogarniesz dowody na poparcie swoich twierdzeń to wtedy odpisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-1 / 1

@JanusM

1. Nikt kto nie jest związany z partią nie broniłby jakiejkolwiek partii, jakby to ich osobiście atakowano.
2. Jeśli chcesz rzeczową dyskusję, zacznij od tego, że sam piszesz rzeczy, które możesz obronić. A nie takie, które nie da się ani udowodnić, ani zaprzeczyć.
3. Jeśli oskarżasz kogoś o szkalowanie to
A. Sam tego nie rób
B. Miej odwagę to robić kiedy rozmawiasz z tą osobą, a nie za ich plecami.
4. Nie mam ochoty rozmawiać z politykami, bo kłamiecie pod głosy. Dyskusja z wami to strata czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2024 o 21:53

avatar JanusM
-1 / 1

@Sok__Jablkowy
1. No ja nie jestem związany z tą partią pomijając fakt głosowania na nich, czyli argument z 4 liter
2. Przecież rzeczowa dyskusja polega na przedstawianiu faktów, które ja przedstawiałem w przeciwieństwie do ciebie.
3. Przecież to ty szkalujesz w pierwszym komentarzu partię prawicową nie rozmawiając z żadnym przedstawicielem tej partii ani jej wpierw nie sprawdzając sądząc po dalszych wypocinach.
4. Jak już mówiłem nie jestem politykiem, tylko zwykłym szarym Januszem który próbuje jakoś żyć w tym smutnym jak p1zda kraju. Dodatkowo wątpię żeby dyskusja z politykami była większą stratą czasu niż siedzenie na demotach.

Ogólnie rzecz biorąc wszystkie wypisane przez ciebie punkty dotyczą praktycznie ciebie. Twoim twierdzeniom i argumentom brak jakiegokolwiek poparcia w rzeczywistości, na dowód że coś jest białe mówisz że to nieprawda że jest czarne co świadczy o braku umiejętności czytania ze zrozumieniem, celowej ignorancji, lub celowym zakłamaniu i nie wiem co z tych 3 rzeczy jest gorsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sok__Jablkowy
-1 / 1

@JanusM

Myhy jasne. Bo gdybyś był politykiem, to byś to napisał.

Miłego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanusM
0 / 0

@Sok__Jablkowy
Mówisz że ja jestem politykiem, to ty w takim razie jesteś zwolennikiem i promotorem nielegalnej imigracji, gwałtów i pedofilii. Dowody takie same jak w twoim przypadku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samodzielny68
+6 / 8

Nienawiść do rowerzystów nie dziwi, skoro to dokładnie ci sami Polacy którzy kierują samochodami i chodzą piechotą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elterchet
+1 / 3

@samodzielny68 nad wisłą po staremu, stabilnie jak w burdelu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2024 o 16:21

A alienapacz
+1 / 3

żebyście się przypadkiem nie zesrali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J joseluisdiez
+1 / 1

Kierowcy wkurzają się na rowerzystów i pieszych, rowerzyści na pieszych i kierowców, piesi na rowerzystów i kierowców.
A może tak wszyscy powinni nauczyć się zachowywać względem siebie, jak przystało na normalnych ludzi, a nie jak banda dupków?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem