o ja pier... fajnie sie zabija delfina ? bezbronnego ? otoczonego przez 20 osob ? dla ubawu ? !?!?!?!?! ;( co to kur za zwyczaj ? ;/ to tak jak by czlowieka rzucili do klatki z 20 lwami i zamkneli ja... milej zabawy ;///
a jeśli chodzi o zamknięcie człowieka z 20 lwami w klatce. Lwy z reguły nie zabijają ludzi. Nie przynosi im to żadnej korzyści. w historii niewiele było przypadków lwów - ludożerców. Takimi stawały się i tak tylko te które doznały cierpień ze strony ludzi. Na arenach to nic dziwnego że zabijały ludzi skoro były przedtem długo katowane i głodzone. W sumie... lwy są bardziej humanitarne jeśli chodzi o sferę zabijania i generalnie robią to tylko gdy jest taka potrzeba.
ok wszystko fajnie. lwy nie maja z tego korzysci. a ludzie maja katujac taką orkę czy delfina ? zgadzam się z tasma121. skoro chca sie sprawdzic to prosze - do rekinow. 1vs1 w jego srodowisku a nie 20 osob otoczy na plytkim terenie bezbronne zwierze i JESTEM MĘŻCZYZNĄ !!!!!... zabijanie dla pier*** tradycji...
bo zabijaja delfiny? delfinow Ci zal... a kur krow swin i innych zwierzat ktore zjadasz Ci nie zal?... czlowiek jest drapieznikiem i zabija zwierzeta... martwicie sie o delfiny a inne zwierzeta tez cierpia i co?.... zeby nie bylo to nie jestem wegetarianka.... wiecie foki cierpia tak samo jak delfiny... taki jest czlowiek i nic tego nie zmieni... pamietajcie ze Wy tez jestescie ludzmi i drapieznikami...
Tak tylko człowiek zabija świnie, krowy i inne zwierzęta hodowlane dla jedzenia, skór itp. a ludzie na obrazku zabijają, jak ktoś wcześniej powiedział, dla udowodnienia że są dojrzali.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 marca 2010 o 16:08
"jest roznica miedzy zabiciem zwierzecia hodowlanego, a dzikiego..."
ŻE CO? Chyba taka, że te HODOWANE przebywają od samego początku w gównianych warunkach i w równie gównianych warunkach pod koniec zostają zabijane. Wiec, dzikie mają o tyle lepiej, że podczas swego życia nie przebywały w ciasnych hangarach.
nie zauważyliście, że hodowlanych zwierząt jest jak (powiem bardzo demotywatorsko xD) dziur na jezdniach w Polsce ? zawsze będą świnie... zawsze będą krowy... SZALIMA.. a ty nie jesz kebabów czy jakichś innych wytworów ? myślisz że z plastiku to jest zrobione ? delfinów nie ma tak wiele jak krów czy świń czy czegoś tam... ehh.. szkoda mi niektórych ludzi ;/
Nie wszystkie zwierzęta hodowlane żyją w złych warunkach, są takie, które widocznie żyją lepiej niż użytkownicy Demotywatorów ;) Ale są zabijane szybko, bezboleśnie, nie tak jak delfiny, które są katowane. Poza tym człowiek jest mięsożerny. Białko zwierzęce jest niezbędne do życia, białka roślinne nie każdy przyswaja w równym stopniu, a niektórzy nawet mają alergię. Twierdzicie, że krowy i świnie są inteligentne? Jedzcie kury, one są durne ;)
okej nie jest humanitarne
ale mówiąc całkiem ogólnie
lepiej zabić zwierzaka poprzez ogłuszenie go a dopiero później zabić go bez bólu bo wiadomo że zwierzęta odczuwają ból dokładnie tak samo jak i my.
a nie żywcem obedrzeć go ze skóry, a następnie wrzucić do wrzącej wody... jak widać na filmie który załączyłam wcześniej.
tak samo te delfiny jeden niczemu winien delfin zabijany poprzez ranienie go jakimiś siekierami, batami...
CHORE
Różnica jest. Bo krówki, świnki i kurki zabijasz aby jeść, a tych delfinów raczej nie jedli, oni je zabijali po prostu, dla zabawy. To tak jakby ktoś wyszedł na miasto i zaczął walić do każdego przechodzącego czlowieka z broni palnej. Bez powodu.
Jemu chyba chodziło, że zabijanie nie jest humanitarne, nie ogólnie, tylko nawet w przypadku zwierząt hodowlanych. Oczywiście kwestia jaki to zakład jednak, jak to bywa w kapitalistycznym świecie, przeważnie robi się to jak najtaniej, a środki usypiające i znieczulające kosztują nie mówiąc już o weterynarzach. Cała sprawa z tym demotem jest lekko naciągana. Oczywiście jest to kontrowersyjne, ale delfin, świnia, kot, krowa to wszystko są zwierzęta. Tolerujecie zabijanie świń (nie każdy ale mówię ogólnie o społeczności) krów to dlaczego tyle kontrowersji wobec delfinów? Tak samo dla chińczyków kot jest normalnym mięsem tak kraje zachodnie są tym oburzone. Wszystko kwestia kultury, w której się wychowano. Torreadorzy zabijają byki, jednak dla nas jest to spektakl, aniżeli "zwierzobójstwo". Także nie bądźcie tacy niekonsekwentni w swoich postawach. Albo się na coś nie zgadzamy, albo tak, bez wyjątków, że raz powiemy "ok", a raz powiemy "skandal". Wszystko ma podłoże psychologiczne. Na przykład żołnierz w Iraku, snajper, zapytany o to co czuje gdy strzela do człowieka, odpowiedział: "odrzut". Wszystko jest kwestią stanu umysłu, to co wpoiliśmy z otoczenia od naszego dzieciństwa. Dlatego trochę dziwi mnie, nie tyle oburzenie, co ogromna jego skala. W sumie mnie to nie dziwi, bo zaskoczenie to dla mnie żadne. Pozdrawiam,
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
3 marca 2010 o 23:31
Watchmen, nie zgadzam się. Naturalnie zabijanie to zawsze zabijanie. Ale w przypadku zwierząt hodowlanych podyktowane jest koniecznością: Musimy zabijać, żeby wyprodukować mięso, jeść i żyć. Oczywiście niezmiernie boli mnie, że większość "zakładów" wciąż robi to w bardzo okrutny i bolesny dla zwierząt sposób. Jednak nie mówimy teraz o okolicznościach a motywach. Zabijamy z konieczności przeżycia. Przypadki takie, jak delfiny w Danii to coś innego. Zabija się z idiotycznego pragnienia udowodnienia wszystkim swojej wartości w najbardziej prymitywny i prehistoryczny sposób. Nie jest to konieczne dla przeżycia (a co najwyżej dla zaleczenia jakichś narodowych kompleksów) więc powinno zostać zakazane.
Poza tym... Nie chcę krytykować tylko Danii. Dla przykładu w Idaho organizowane są (pod
pretekstem ograniczania ilości drapieżników) masowe polowania na wilki oraz wszystko, co można
chociaż częściowo uznać za drapieżnika. W efekcie giną olbrzymie ilości tych zwierząt,
których jedyną winą jest to, że są wilkami (NIE to, że powodują szkody, gdyż to nie ta
skala). Pamiętajmy też o hiszpańskiej Corridzie i ceremonialnej egzekucji byka przez matadora. Człowiek pragnie czuć adrenalinę, jednak szuka jej w prosty sposób. Zamiast skakać na
spadochronie (co przecież teoretycznie może go zabić) woli iść na łatwiznę. A nic tak nie
"kopie" jak zabicie czegoś/kogoś. Zwyczajowe mordy na zwierzętach wpajają w psychikę
takich ludzi, że mord jest aktem dorosłości. Strach pomyśleć, czy po przekroczeniu bariery
zarżnięcia żyjącego organizmu nie będą zdolni zabić człowieka (nie mówię, że to zrobią.
Procent jednak się pojawia)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
4 marca 2010 o 16:43
a nie jest szkoda Wam jeleni na ktore nawet w Polsce sa polowania? tak samo jak na delfiny... delfinki ladne to Wam szkoda? smiech na sali.... ktos tu dobrze pisal... w Chinach jedza koty i dla nich to normalne... w Danii zbijaja delfiny i dla nich to tez normalne... zajmijcie sie soba lepiej.... i odpowiem na pytanie: Nie, nie jem kebabow i podobnych rzeczy
Nie, to nie jest normalne. Jedynym usprawiedliwieniem zabicia zwierzęcia jest potrzeba przetrwania, czyli generalnie zabicie dla pożywienia. Żadnego, naprawdę żadnego innego wytłumaczenia nie toleruję.
Ale nie martwmy się, w końcu po śmierci każdy jest rozliczany z tego co zrobił za życia. Nie z tego, co zrobił dla i przeciw ludziom, a tego, co zrobił dla i przeciw całemu światu.
@afkzord Oczywiście może się pan nie zgodzić, nie mnie to oceniać, każdy ma swoją subiektywną opinię. Lecz pan trochę mówi o czymś innym, niż ja. Pan mówi o motywach zabijania: w celach przetrwania/dla zabawy. Ja natomiast mówiłem o niekonsekwencji postawy ludzi na takie tematy. Powtórzę się - pan to też zresztą powiedział - dla zabawy zabija się byki przez torreadorów i to jest zabijanie "dla zabawy", większość jednak nie traktuje tego, aż tak dramaturgicznie jak tutaj delfiny. Jak to już zostało powiedziane, chyba wynika to ze względów estetycznych zwierzęcia, które jest milutkie (koty, delfiny) a które obleśne (świnie, byki) - kwestia gustu oczywiście :) Uogólniam, bo nie da się mówić w tej sprawie dokładnie, ponieważ każdy człowiek podchodziłby indywidualnie do tego. Jeden wegetarianin, inny miłośnik kotów - każdy by miał swój powód. Lecz ja "wytknąłem" ich niekonsekwencję, a nie słuszność tego co robią - to nie jest kwestia moralna, jak tu się próbuje wmówić - "to nie są ludzie", "takich to tylko zabić" itd. - to jest kwestia kulturowa. Dla plemion Afrykańskich zabicie lwa (bądź innego groźnego zwierzęcia) to prestiż, a noszenie jego skóry to oznaka władzy i nie chodzi tam o ich mięso - i znowu, zależy od plemienia. Przykładów jest multum, a zabijanie to normalne prawo, którym rządzi się ten świat, tak jak śmierć, grawitacja itd. (oczywiście nie usprawiedliwiam ich działania, ale też nie potępiam - jestem neutralny) Tylko na tym się skupiłem, nie na kwestii dlaczego to robią, czy dla zabawy, czy dla jedzenia i co potencjalnie należałoby uznać za słuszne/uzasadnione. Ludzie mają tendencję do wyolbrzymiania, bo jest to sprzeczne z ich morałami, albo po prostu "bo tak wypada powiedzieć" - rzadkością jest spotkać osobę NAPRAWDĘ o własnym zdaniu, a nie odklepanym od kogoś/czegoś, bądź nabytym z dzieciństwa. Na siłę możemy nawet powiedzieć, że własne zdanie może mieć co najwyżej tylko miesięczne dziecko ze swoim "gugu gaga" :) Powiedział pan także, że musimy zabijać, by produkować mięso i przeżyć, wie pan, przeciętny wegetarianin żyje nawet dłużej niż mięsożerca :) Ale to inny już temat do dyskusji. Pozdrawiam,
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
5 marca 2010 o 0:29
Jest taka różnica. Hodowlane są zabijane jednym ciosem i przynajmniej wiadomo, że zabijane są po to aby ludzie mogli żyć (jeść itp. choć na świecie marnuje się prawie 1/3 żywności).
to tez drapiezniki tak samo jak orki... za duzo filmow o przyjaznych delfinkach plywajacych z syrenkami.... ale nei zasluguja na takie traktowanie..... najwiekszym drapieznikiem jest czlowiek
nie ważne czy delfiny to drapieżniki. Co ma do rzeczy, czy są uśmiechnięte czy też zjadają tuńczyki. Nie zabijają ich dla mięsa, skór, bądź zębów itp. Nie zabijają ich jako odwet za jakieś szkody. Po co zabijają? Żeby udowodnić że jest się ,,dojżałym" mężczyzną. Dyskuja o tym czy delfiny są przyjazne czy nie jest bez sensu. Nam nic nie robią a giną. Bez konkretnego powodu tylko dla umownych tytułów.
Czemu Ty zwierzęta obrażasz, zwierzęta zabijają tylko po to aby przeżyć. Właściwie to nie wiem jak się wyrazić, nasuwa się tylko myśl "kur*a, zaje**ać to mało". Tak samo jak ci przy***ani kanadyjczycy którzy mordują foki.
By przetrwac... ale na ta scenke to... no k**wa brak slow, dla zabawy?! co to k**wa za kraj, starzy ich weglem karmili ze maja tak prz**ebane mozgi? chyba zaden demot mnie tak nie wkurzyl...
Zabić,to mało powiedziane!!! obedrzeć ze skóry wszystkich żółktów z Azji, którzy robią takie rzeczy!!! Podpisz petycję!!! ----->http://www.ptroa.co.il/petitionmovie/petition-English.php
PODPISUJCIE I ROZSYŁAJCIE, VIDEO JEST DRASTYCZNE!!!
Wybacz, ale tak nie robi się w całej Azji i nie każdy Azjata to morderca zwierząt. Jednakże zawsze znajdą się tacy, których działalność razi w opinię publiczną. Chiny są niestety przede wszystkim przykładem łamania praw człowieka i zwierząt. Film faktycznie robi wrażenie lecz wydaje mi się, że ta petycja raczej nic tam nie zmieni.
Pewnie mój wpis będzie źle odebrany, ale przecież zwierzęta zabijają się nawzajem(np. o przywództwo w stadzie) i ludzi też a jakoś nie tworzycie demotów na temat okrucieństwa zwierząt. Chociaż... może to znaczy, że człowiek jest takim samym zwierzęciem jak te, które zabija.
Człowiek jest dużo groźniejszy niż inne zwierzęta. Słyszałeś żeby słonie wynalazły bombę atomową? Żeby dokonały masowych mordów na milionach przedstawicieli własnego gatunku? Człowiek ma znaczną przewagę nad innymi zwierzętami i wykorzystuje ją w obrzydliwy sposób. I tak jak piszesz, zwierzęta zabijają siebie na wzajem np. o przywództwo w stadzie - jednak ich celem nie jest zabicie drugiego osobnika (przynajmniej w tych gatunkach, które znam), tylko udowodnienie, że jeden jest lepszy, aby ten drugi się usunął czy poddał. Coś w stylu walki bokserskiej, powiedzmy. A że czasem walka jest brutalna i zwierzę umiera, to inna rzecz. Nadal jednak jest to zabójstwo motywowane pewną potrzebą "porządku", a nie dokonane dla zabawy czy dlatego, że niewidzialny "przyjaciel" zwierzęciu to nakazał czy dlatego, że taki jest "zwyczaj".
A o kotach polujących na myszy nie słyszałeś? One bynajmniej nie robią tego dla jedzenia, bo są karmione przez ludzi (mówię tu o kotach domowych), a właśnie dla czystej zabawy. A więc ludzie przynajmniej nie są gorsi od zwierząt ;p
@ Medival 1. Koty nie są świadome śmierci innych istot jak sądzę, szczególnie tych, które są ich pożywieniem tradycyjnie. Raczej też nie mają świadomości ich cierpienia, dla nich to biegający kawałek mięska. 2. Jeśli kot jest syty, to nie zje myszy, ale instynkt pozostaje. Bieganie za myszami to rodzaj ciągłego treningu polowania, żeby "nie wyjśc z wprawy". Jak do świadomości tego kota ma się przebić, że ta umiejętność nie będzie mu nigdy potrzebna?
Szalima ale czemu musi sie to dziać w taki okrutny sposób, nie mam nic od chińczyków wpierdzielających psy czy koty ale do cholery nie trzeba ich wcześniej katować przez 2 tyg :/ takich ludzi powinno sie oddawać na przymusowe badania psychiatryczne, ponieważ to nie jest normalne :/
Jak to ma świadczyć o ich dojrzałości to oni k*rwa są na poziomie noworodka. Nie wiem co jest gorsze, samo to ze morduja bezbronne zwierzeta czy to ze uwazaja ze naprawde dzieki temu staja sie dojrzalsi.
Druga sprawa ze nikt sie tym nie zajmie? To ze to tradycja to mozna to tak zostawić?
A jak ja wymyślą ze od dziś co roku bedziemy wybijać bezdomnych? To tez bedzie normalne? Powiem wam ze duzo nam do tego nie zostało.
Więcej takich demotów.
Wszystko co złe o tych poj.e.banych Duńczykach, napisano powyżej i pod większością komentarzy też bym się chętnie podpisał. Za demotywator wielki plus, "to jest prawdziwy demot", no i plus za samo źródło, bo wreszcie prawidłowo wpisano link
Swiat nie może być zły. Tylko inteligente, świadome istoty mogą być złe. Co z tego wynika - całe zło na świecie jest dzielem czlowieka, chyba, ze wierzysz w boga, który wszystkim rzadzi... wtedy mozesz za to obwiniac jego ;).
A delfiny sa jednymi z najinteligentniejszych zwierzat na naszej malej planecie. Powinnismy badac ich zachowania a nie zabijac je ;/. Ludzie są durni ;/.
Jesteśmy drapieżnikami...ale chyba jedynymi, którzy zabijają dla zabawy. Rozumiem zabić dla pożywienia itp., ale zabijanie dla przyjemności, z okrucieństwem?!!
łzy zbieraja mi sie w oczach jak widze takie sceny...
niektorzy dobrze mowia, zabijac mozna w humanitarny sposob - aby zwierze nie odczuwalo bolu... a oni jada tu na żywca... brr zawsze cierpienie zwierzat bedzie wzbudzalo we mnie o wiele wieksze emocje niz ludzi...
Ludzi ale wy jesteście tępi.... przecież to zjecie przedstawia ludzi którzy zabijają orki które utkneły na płyciżnie i już nie ma dla nich żdnego ratunku,i żeby skrócić ich cierpienie dobijają je....wystarczy ruszyć mózgiem.
Tak orka sie rodzi i ma 5 metrów....;/ ty sie zastanów co pisze... ogladajcie troche wiadomosci a nie tylko demoty to dowiecie sie czemu je zabijali...
To jest Pilot. Orka jest o wiele wiele większa. Na dodatek ludzie nie mogą złapać i tak zarąbać orki, ponieważ ona mogłaby zabić bez problemu człowieka, pilot też, ale jest mniejsze prawdopodobieństwo.. z delfinami też tak robią.. a orki łapią do parków morskich.. eh.
Bocheno puknij się w swój kanciaty łeb i zobacz jakie głupoty pieprzysz... i wejdź sobie do linku w źródle... ludzie co za patologia... jak oni mogą robić takie rzeczy! przecież to chore i nieludzkie!!! :///
Ludzie mordują sobie zwierzęta bezbronne zwierzęta masowo ale sam jest nietykalny bo ma tzw. prawa człowieka których sam nie przestrzega. Skoro psa który zagryzł dziecko się usypia to czemu nie można uśpić chędożonych morderców i gwałcicieli!? Ku*wa!!
To po prostu okrutny i zarazem smutny widok. Ciekawe jakby się czuli gdyby w taki sam sposób obcy wparował do mieszkania ich rodziców i wpakował łom / hak w ich głowy.
Biedne piloty.. ludzie łapią orki do parków morskich, piloty zabijają bez celu, delfiny też bo to podobno jakieś ich.. hmm.. jakiś obrzęd? Cholera wie. Wieloryby są zabijane dla mięsa, foki dla skór, tygrysy, lwy, gepardy i inne kotowate również. Zwierzęta zabijają się dlatego, że walczą o dominacje lub o teren. Rzadko dla zabawy i pokazania 'bo ja jestem fajny'. Orka z SeaWorld Orlando imieniem Gudrun, urodziła upośledzoną córeczke Nyar. Nie chciała, żeby cierpiała, więc ją atakowała by skrócić cierpienie. Wiedziała, że to dla niej najlepsze, bo ona długo by nie przeżyła, tylko by się męczyła.. zwierzęta są bardziej opiekuńcze niż ludzie. Wielki, wielki + dla demota!
Czy to krew?! a tak na poważnie "Zwierzęta zabijają się dlatego, że walczą o dominacje lub o teren." ja bym to wzbogacił o "zabijają dla jedzenia" ;-) po za tym i co z tego? nie oglądaj się na innych tylko na siebie
to jest chore moim zdaniem , ja ryby nie moge dobić poo złowieniu , bo jest mi jej bardzo szkoda , a takie zwięrzę ,, jeju to jest straszne , jak ono się musi męczyć ,
Tak samo jak w Hiszpani zabija się byki dla zabawy, a kiedy ten przestraszony zaatakuje jakąś osobę to afera na cały świat...
I najgorsze, że inni nie widzą w tym winy człowieka, a "oszalałego zwierzęcia".
odnosząc się do tych którzy pisali, że niektóre zwierzęta też zabijają dla przyjemności: ok może tak jest ale zwierzęciu nie wytłumaczysz tego, że to jest chore (czy jak to tam ująć) a człowiekowi można. Był kiedyś demotm, a na obrazku widniał napis: cZŁOwiek, podpis brzmiał mniej więcej: w każdym z nasz jest zło. A to co widać na obrazku przy tym democie jest po prostu nie dop opisania. :[
To nie jest zabójstwo dla zabawy.Te mięso jest potem spożywane.Więc nie wiem czym to się różni od zabijania świń bądź bydła.Razi was tylko to że robią to publicznie.Bo to czego nie widzimy nas nie boli.Zwierzęta też zabijają dla zabawy.Np orki,koty różnego rodzaju.Watahy zdziczałych psów.Zwierzęta mają tylko ograniczone możliwości zabijania.
P.S.Większość z was na pewno jada mięso,i nie zastanawia się skąd pochodzi.
Acha i jeszcze jedno,ładne zwierzęta wzbudzają litość inne obrońców zwierząt nie obchodzą.
Bla bla bla... Zabijanie w bardziej humanitarny sposób? ale pytam się po ch.uj zabijać delfina? Będziesz z Niego robił rosół? Pierd.olone upośledzone społeczeństwo ;)
Duńczycy są jednak popier..leni!!! skąd taki zwyczaj??? powinni odstrzelić pomysłodawce,a jak te rozwydrzone matoły chcą pokazać że są dojrzali to niech wyskoczą jeden na jeden z dojrzałym rekinem, na sam jego widok pewnie zasraliby pół zatoki.
Szczerze mówiąc to nawet mądrze piszecie ale przecież żaden z was (chyba że są jakieś miłe wyjątki) nigdy nie zrobił z tym nic poza gadaniem i narzekaniem... Zabijanie dla zabawy (nie tylko zwierząt przez ludzi, ale też ludzi przez ludzi) jest co najmniej chore. ;(
- ten obrazek sie zupełnie nie na daje to ceremonia ludzi na Wyspach Owczych którzy raz w roku zabijają orki nie dla zabawy tylko dla pokarmu który może dostać każdy mieszkaniec tych wysp, ponieważ mają tam trudny dostęp do innych pokarmów, a pozatym w tym regionie jest bardzo duża populacja ork, dzięki czemu nigdy nie wygią jeżeli ten rytuał będzie trawł dalej.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 marca 2010 o 7:21
zacznijcie zmienianie swiata od siebie, zabijcie sie i zmniejszcie populacje potwora. jak widzie takie komentarze to mam ochote robic to samo z tymi delfinami co na obrazku
Api1990 myślisz, że to fajny żart??
Takie przyjemne mówisz?? Hmmm.... Ciekawe czy ktoś zadający Ci zabójcze ciosy też by sądził, że to przyjemne i się jeszcze tym chwalił w obrzydliwie żałosny sposób.. Ciekawe.... :/
to nie żart... a co do reszty twojej wypowiedzi hmm, jak tam szyneczka na kanapkach w szkole, jak tam kotlecik na obiadek, smaczne? świat nie jest doskonały, nigdy nie był i nigdy nie będzie, musisz się z tym pogodzić bo jesteś tylko taką samą żywą, umierającą z dnia na dzień materią jak te zwierzęta. Mało tego, bo jesteś straszną (po nicku i avatarku twierdzę że jesteś kobietą) hipokrytką bo tutaj w postach walczysz zaciekle jak hart w obronie właściwie czego, krwi na obrazku? a po zamknięciu tej strony po kilku minutach zapomnisz o tym i będziesz nadal kontynuować swój nędzny żywot.
Zabijanie dla pożywienia i dla przyjemności chyba ci się mózg (jeżeli jeszcze posiadasz) poprzestawiał skoro nie rozróżniasz tych dwóch rzeczy. Myślisz że jak nie możemy nic z tym zrobić to mamy chwalić takie zachowanie, czy nawet w nim uczestniczyć. Ja się dziwię jak można takie coś robić. To trzeba mieć naprawdę zjeb*ną psychikę.
Rozumiem że człowiek zabija dla pożywienia ( choć wolałabym żeby wszyscy żyli w "spokoju") przecież tego sie nie uniknie, ale żeby zabijać z przyjemności,zabijać dla pożywienia ale najpierw niech nasze "jedzenie" pocierpi lub zabijania choćby psów bo sie znudziły- to jest gorsze od złego przecież to czuje cierpi i męczy sie tak samo jaki i my. Człowiek jest drapieżnikiem ?? ponegocjowałabym z tym określeniem ....
Ludzie ogar to tradycja która odbywa się raz w roku na wyspach owczych aby mieszkańcy mieli zapasy jedzenia, ponieważ trudno tam o inną żywność to co robią w ten dzień dzieje się już od tysięcy lat i odbywało się jeszcze przed naszą erą. Wg mnie lepsza śmierć zwierząt raz do roku niż umierający choćby jeden człowiek z głodu.
z czlowieka taki drapieznik jak z koziej dupy traba. Ciekawe jak ludzie by pokazali ta drapieznosc jakby zamkac ich ze swinia, krowa kura (czy co tam kazdy je) bez zadnych wspomagaczy typu siekiery, toporki, noze itp ciekawe czy byscie zjedli krowe czy kilo jablek. Nie posiadamy ani pazurów ani zebow dzieki ktorym mozemy zabijac zwierzeta wiec gucio a nie drapiezniki. Dupy wołowe ktore by sobie nie poradzily bez swietnych wynalazkow o ktorych wspomnialam wczesniej. Gdybyscie mieli zabic krowe wlasnymi rekami to kazdy by wpierdzielał marchewke i ziemniaki.
moim zdaniem każde zabijanie jest okrutne. oczywiście burzę się gdy widzę ten obrazek...ale dziwi mnie postawa niektórych tu komentujących. przyjrzyjcie się takim zachowaniom trochę bliżej... np. na wsiach gdzie topi się lub wyrzuca na pole świeżo narodzone kotki lub psy. to równie okrutne. sama byłam świadkiem takich zachowań, straszne! swoją drogą obejrzyjcie sobie chociażby na Discovery "fabryki śmierci" od razu zaczniecie inaczej patrzeć na szynkę... obrazki równie straszne jak ten. może nawet gorsze! również na Animal Planet są tego typu programu, np. w jakich warunkach są przetrzymywane zwierzęta np szympansy. albo słonie w cyrku. jest milion pięćset tego typu zachowań. Może ruszymy dupy i coś z tym zrobimy?! pzdr:)
Czasami wstydzę się tego że jestem człowiekiem. W zupełności zgadzam się też z Carmmen i nie rozumiem tago jak można byc takim potworem . Podobna tragedia przecież dzieje się też w Kanadzie. Zabijąją młode malutkie białe foczki tylko dlatego żeby jakieś idiotki które mają kasę i jakiś tam kaprys mogły nosić ich futra nie zastanawiając się nawet w jaki sposób zginęło zwierze którego część nosi na sobie. Jak można podbiec do takiego małego bezbronnego zwierzęcia i zakatować je pałką . Dlaczego nikt nic z tym nie stara się zrobić?? ;(
z tymi pokoleniiowymi tradycjami to ludzie powinni skaczyc wierza w glupoty a potem we lbach maja nasrane i tylko zabijac...moze wprowadzmy btaka tradycje zabijania 250 ludzi ;)
co to jest?
ludzie w Danii zabijają delfiny dla zabawy aby dowieść, że pomimo młodego wieku są dojrzali
A to nie jest czasem ich praca dla zarobku?
Ludzie pokazują że są gorsi od zwierząt zabijając sobie dla zabawy, ot co.
o ja pier... fajnie sie zabija delfina ? bezbronnego ? otoczonego przez 20 osob ? dla ubawu ? !?!?!?!?! ;( co to kur za zwyczaj ? ;/ to tak jak by czlowieka rzucili do klatki z 20 lwami i zamkneli ja... milej zabawy ;///
Swoją drogą orki też zabijają dla zabawy - jako jedyny gatunek poza ludźmi
ludzi tez zamykali z lwami na arenach... nie znasz historii YoooGi?
@OsmanskaMewa orki nie istnieja, przestan grac w warcrafta
@ohnoes hahaha, rozwaliłeś mnie, trepie...orka to taki ssak (waleń), podobny do delfina i jego naturalny wróg.
Skoro chcą dowieść tego, że są dojrzali to czemu tam są delfiny? może niech spróbują z rekinami...
@OsmanskaMewa Orki nie zabijają dla zabawy. Kto ci to w ogóle powiedział?
a jeśli chodzi o zamknięcie człowieka z 20 lwami w klatce. Lwy z reguły nie zabijają ludzi. Nie przynosi im to żadnej korzyści. w historii niewiele było przypadków lwów - ludożerców. Takimi stawały się i tak tylko te które doznały cierpień ze strony ludzi. Na arenach to nic dziwnego że zabijały ludzi skoro były przedtem długo katowane i głodzone. W sumie... lwy są bardziej humanitarne jeśli chodzi o sferę zabijania i generalnie robią to tylko gdy jest taka potrzeba.
ok wszystko fajnie. lwy nie maja z tego korzysci. a ludzie maja katujac taką orkę czy delfina ? zgadzam się z tasma121. skoro chca sie sprawdzic to prosze - do rekinow. 1vs1 w jego srodowisku a nie 20 osob otoczy na plytkim terenie bezbronne zwierze i JESTEM MĘŻCZYZNĄ !!!!!... zabijanie dla pier*** tradycji...
jak niektorzy ludzie moga miec takie chore pomysly
oni brodzą we krwi ;(
ludzie to potwory... ;(
bo zabijaja delfiny? delfinow Ci zal... a kur krow swin i innych zwierzat ktore zjadasz Ci nie zal?... czlowiek jest drapieznikiem i zabija zwierzeta... martwicie sie o delfiny a inne zwierzeta tez cierpia i co?.... zeby nie bylo to nie jestem wegetarianka.... wiecie foki cierpia tak samo jak delfiny... taki jest czlowiek i nic tego nie zmieni... pamietajcie ze Wy tez jestescie ludzmi i drapieznikami...
szalima - jednak jest roznica miedzy zabiciem zwierzecia hodowlanego, a dzikiego...
Tak tylko człowiek zabija świnie, krowy i inne zwierzęta hodowlane dla jedzenia, skór itp. a ludzie na obrazku zabijają, jak ktoś wcześniej powiedział, dla udowodnienia że są dojrzali.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2010 o 16:08
tylko można zabijać w bardziej humanitarny sposób
"jest roznica miedzy zabiciem zwierzecia hodowlanego, a dzikiego..."
ŻE CO? Chyba taka, że te HODOWANE przebywają od samego początku w gównianych warunkach i w równie gównianych warunkach pod koniec zostają zabijane. Wiec, dzikie mają o tyle lepiej, że podczas swego życia nie przebywały w ciasnych hangarach.
nie zauważyliście, że hodowlanych zwierząt jest jak (powiem bardzo demotywatorsko xD) dziur na jezdniach w Polsce ? zawsze będą świnie... zawsze będą krowy... SZALIMA.. a ty nie jesz kebabów czy jakichś innych wytworów ? myślisz że z plastiku to jest zrobione ? delfinów nie ma tak wiele jak krów czy świń czy czegoś tam... ehh.. szkoda mi niektórych ludzi ;/
Nie wszystkie zwierzęta hodowlane żyją w złych warunkach, są takie, które widocznie żyją lepiej niż użytkownicy Demotywatorów ;) Ale są zabijane szybko, bezboleśnie, nie tak jak delfiny, które są katowane. Poza tym człowiek jest mięsożerny. Białko zwierzęce jest niezbędne do życia, białka roślinne nie każdy przyswaja w równym stopniu, a niektórzy nawet mają alergię. Twierdzicie, że krowy i świnie są inteligentne? Jedzcie kury, one są durne ;)
jakamoz: zabijanie nie jest humanitarne
okej nie jest humanitarne
ale mówiąc całkiem ogólnie
lepiej zabić zwierzaka poprzez ogłuszenie go a dopiero później zabić go bez bólu bo wiadomo że zwierzęta odczuwają ból dokładnie tak samo jak i my.
a nie żywcem obedrzeć go ze skóry, a następnie wrzucić do wrzącej wody... jak widać na filmie który załączyłam wcześniej.
tak samo te delfiny jeden niczemu winien delfin zabijany poprzez ranienie go jakimiś siekierami, batami...
CHORE
Różnica jest. Bo krówki, świnki i kurki zabijasz aby jeść, a tych delfinów raczej nie jedli, oni je zabijali po prostu, dla zabawy. To tak jakby ktoś wyszedł na miasto i zaczął walić do każdego przechodzącego czlowieka z broni palnej. Bez powodu.
Jemu chyba chodziło, że zabijanie nie jest humanitarne, nie ogólnie, tylko nawet w przypadku zwierząt hodowlanych. Oczywiście kwestia jaki to zakład jednak, jak to bywa w kapitalistycznym świecie, przeważnie robi się to jak najtaniej, a środki usypiające i znieczulające kosztują nie mówiąc już o weterynarzach. Cała sprawa z tym demotem jest lekko naciągana. Oczywiście jest to kontrowersyjne, ale delfin, świnia, kot, krowa to wszystko są zwierzęta. Tolerujecie zabijanie świń (nie każdy ale mówię ogólnie o społeczności) krów to dlaczego tyle kontrowersji wobec delfinów? Tak samo dla chińczyków kot jest normalnym mięsem tak kraje zachodnie są tym oburzone. Wszystko kwestia kultury, w której się wychowano. Torreadorzy zabijają byki, jednak dla nas jest to spektakl, aniżeli "zwierzobójstwo". Także nie bądźcie tacy niekonsekwentni w swoich postawach. Albo się na coś nie zgadzamy, albo tak, bez wyjątków, że raz powiemy "ok", a raz powiemy "skandal". Wszystko ma podłoże psychologiczne. Na przykład żołnierz w Iraku, snajper, zapytany o to co czuje gdy strzela do człowieka, odpowiedział: "odrzut". Wszystko jest kwestią stanu umysłu, to co wpoiliśmy z otoczenia od naszego dzieciństwa. Dlatego trochę dziwi mnie, nie tyle oburzenie, co ogromna jego skala. W sumie mnie to nie dziwi, bo zaskoczenie to dla mnie żadne. Pozdrawiam,
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2010 o 23:31
Watchmen, nie zgadzam się. Naturalnie zabijanie to zawsze zabijanie. Ale w przypadku zwierząt hodowlanych podyktowane jest koniecznością: Musimy zabijać, żeby wyprodukować mięso, jeść i żyć. Oczywiście niezmiernie boli mnie, że większość "zakładów" wciąż robi to w bardzo okrutny i bolesny dla zwierząt sposób. Jednak nie mówimy teraz o okolicznościach a motywach. Zabijamy z konieczności przeżycia. Przypadki takie, jak delfiny w Danii to coś innego. Zabija się z idiotycznego pragnienia udowodnienia wszystkim swojej wartości w najbardziej prymitywny i prehistoryczny sposób. Nie jest to konieczne dla przeżycia (a co najwyżej dla zaleczenia jakichś narodowych kompleksów) więc powinno zostać zakazane.
Poza tym... Nie chcę krytykować tylko Danii. Dla przykładu w Idaho organizowane są (pod
pretekstem ograniczania ilości drapieżników) masowe polowania na wilki oraz wszystko, co można
chociaż częściowo uznać za drapieżnika. W efekcie giną olbrzymie ilości tych zwierząt,
których jedyną winą jest to, że są wilkami (NIE to, że powodują szkody, gdyż to nie ta
skala). Pamiętajmy też o hiszpańskiej Corridzie i ceremonialnej egzekucji byka przez matadora. Człowiek pragnie czuć adrenalinę, jednak szuka jej w prosty sposób. Zamiast skakać na
spadochronie (co przecież teoretycznie może go zabić) woli iść na łatwiznę. A nic tak nie
"kopie" jak zabicie czegoś/kogoś. Zwyczajowe mordy na zwierzętach wpajają w psychikę
takich ludzi, że mord jest aktem dorosłości. Strach pomyśleć, czy po przekroczeniu bariery
zarżnięcia żyjącego organizmu nie będą zdolni zabić człowieka (nie mówię, że to zrobią.
Procent jednak się pojawia)
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 marca 2010 o 16:43
a nie jest szkoda Wam jeleni na ktore nawet w Polsce sa polowania? tak samo jak na delfiny... delfinki ladne to Wam szkoda? smiech na sali.... ktos tu dobrze pisal... w Chinach jedza koty i dla nich to normalne... w Danii zbijaja delfiny i dla nich to tez normalne... zajmijcie sie soba lepiej.... i odpowiem na pytanie: Nie, nie jem kebabow i podobnych rzeczy
Nie, to nie jest normalne. Jedynym usprawiedliwieniem zabicia zwierzęcia jest potrzeba przetrwania, czyli generalnie zabicie dla pożywienia. Żadnego, naprawdę żadnego innego wytłumaczenia nie toleruję.
Ale nie martwmy się, w końcu po śmierci każdy jest rozliczany z tego co zrobił za życia. Nie z tego, co zrobił dla i przeciw ludziom, a tego, co zrobił dla i przeciw całemu światu.
@afkzord Oczywiście może się pan nie zgodzić, nie mnie to oceniać, każdy ma swoją subiektywną opinię. Lecz pan trochę mówi o czymś innym, niż ja. Pan mówi o motywach zabijania: w celach przetrwania/dla zabawy. Ja natomiast mówiłem o niekonsekwencji postawy ludzi na takie tematy. Powtórzę się - pan to też zresztą powiedział - dla zabawy zabija się byki przez torreadorów i to jest zabijanie "dla zabawy", większość jednak nie traktuje tego, aż tak dramaturgicznie jak tutaj delfiny. Jak to już zostało powiedziane, chyba wynika to ze względów estetycznych zwierzęcia, które jest milutkie (koty, delfiny) a które obleśne (świnie, byki) - kwestia gustu oczywiście :) Uogólniam, bo nie da się mówić w tej sprawie dokładnie, ponieważ każdy człowiek podchodziłby indywidualnie do tego. Jeden wegetarianin, inny miłośnik kotów - każdy by miał swój powód. Lecz ja "wytknąłem" ich niekonsekwencję, a nie słuszność tego co robią - to nie jest kwestia moralna, jak tu się próbuje wmówić - "to nie są ludzie", "takich to tylko zabić" itd. - to jest kwestia kulturowa. Dla plemion Afrykańskich zabicie lwa (bądź innego groźnego zwierzęcia) to prestiż, a noszenie jego skóry to oznaka władzy i nie chodzi tam o ich mięso - i znowu, zależy od plemienia. Przykładów jest multum, a zabijanie to normalne prawo, którym rządzi się ten świat, tak jak śmierć, grawitacja itd. (oczywiście nie usprawiedliwiam ich działania, ale też nie potępiam - jestem neutralny) Tylko na tym się skupiłem, nie na kwestii dlaczego to robią, czy dla zabawy, czy dla jedzenia i co potencjalnie należałoby uznać za słuszne/uzasadnione. Ludzie mają tendencję do wyolbrzymiania, bo jest to sprzeczne z ich morałami, albo po prostu "bo tak wypada powiedzieć" - rzadkością jest spotkać osobę NAPRAWDĘ o własnym zdaniu, a nie odklepanym od kogoś/czegoś, bądź nabytym z dzieciństwa. Na siłę możemy nawet powiedzieć, że własne zdanie może mieć co najwyżej tylko miesięczne dziecko ze swoim "gugu gaga" :) Powiedział pan także, że musimy zabijać, by produkować mięso i przeżyć, wie pan, przeciętny wegetarianin żyje nawet dłużej niż mięsożerca :) Ale to inny już temat do dyskusji. Pozdrawiam,
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 marca 2010 o 0:29
Jest taka różnica. Hodowlane są zabijane jednym ciosem i przynajmniej wiadomo, że zabijane są po to aby ludzie mogli żyć (jeść itp. choć na świecie marnuje się prawie 1/3 żywności).
To jest takie...że aż brak słów...;/ [+]
chore...
boże :( przecież delfiny to takie przyjazne i wspaniałe stworzenia :| jak oni mogą ?
to tez drapiezniki tak samo jak orki... za duzo filmow o przyjaznych delfinkach plywajacych z syrenkami.... ale nei zasluguja na takie traktowanie..... najwiekszym drapieznikiem jest czlowiek
@szalima Człowiek to nie drapieżnik, człowiek to chędożony masowy morderca.
świnie są podobno milsze, a sa hodowlane
nie ważne czy delfiny to drapieżniki. Co ma do rzeczy, czy są uśmiechnięte czy też zjadają tuńczyki. Nie zabijają ich dla mięsa, skór, bądź zębów itp. Nie zabijają ich jako odwet za jakieś szkody. Po co zabijają? Żeby udowodnić że jest się ,,dojżałym" mężczyzną. Dyskuja o tym czy delfiny są przyjazne czy nie jest bez sensu. Nam nic nie robią a giną. Bez konkretnego powodu tylko dla umownych tytułów.
najlepiej to żeby tym idiotom tak łby poodcinać ;/;/
Ludzie to nie "ludzie" to zwierzeta!
Czemu Ty zwierzęta obrażasz, zwierzęta zabijają tylko po to aby przeżyć. Właściwie to nie wiem jak się wyrazić, nasuwa się tylko myśl "kur*a, zaje**ać to mało". Tak samo jak ci przy***ani kanadyjczycy którzy mordują foki.
ja nie wiem co za pajac minusuje wypowiedz QUSY....
Jak można krzywdzić jakiekolwiek zwierzęta, NIE TYLKO te niegroźne?
By przetrwac... ale na ta scenke to... no k**wa brak slow, dla zabawy?! co to k**wa za kraj, starzy ich weglem karmili ze maja tak prz**ebane mozgi? chyba zaden demot mnie tak nie wkurzyl...
świat to ludzie.
chyba że mowa o planecie
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2010 o 15:58
W takich chwilach wstydzę się tego, że jestem człowiekiem.
ludzie nieskalani rozumem
skur**syny... A tam jakies prawo istnieje?;;;
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2010 o 16:01
Zwierzęta zabijają zwierzęta.
Zabić,to mało powiedziane!!! obedrzeć ze skóry wszystkich żółktów z Azji, którzy robią takie rzeczy!!! Podpisz petycję!!! ----->http://www.ptroa.co.il/petitionmovie/petition-English.phpPODPISUJCIE I ROZSYŁAJCIE, VIDEO JEST DRASTYCZNE!!!
Zabić,to mało powiedziane!!! obedrzeć ze skóry wszystkich żółktów z Azji, którzy robią takie rzeczy!!! Podpisz petycję!!! ----->http://www.ptroa.co.il/petitionmovie/petition-English.php
PODPISUJCIE I ROZSYŁAJCIE, VIDEO JEST DRASTYCZNE!!!
Wybacz, ale tak nie robi się w całej Azji i nie każdy Azjata to morderca zwierząt. Jednakże zawsze znajdą się tacy, których działalność razi w opinię publiczną. Chiny są niestety przede wszystkim przykładem łamania praw człowieka i zwierząt. Film faktycznie robi wrażenie lecz wydaje mi się, że ta petycja raczej nic tam nie zmieni.
warto próbować
Pewnie mój wpis będzie źle odebrany, ale przecież zwierzęta zabijają się nawzajem(np. o przywództwo w stadzie) i ludzi też a jakoś nie tworzycie demotów na temat okrucieństwa zwierząt. Chociaż... może to znaczy, że człowiek jest takim samym zwierzęciem jak te, które zabija.
Człowiek jest dużo groźniejszy niż inne zwierzęta. Słyszałeś żeby słonie wynalazły bombę atomową? Żeby dokonały masowych mordów na milionach przedstawicieli własnego gatunku? Człowiek ma znaczną przewagę nad innymi zwierzętami i wykorzystuje ją w obrzydliwy sposób. I tak jak piszesz, zwierzęta zabijają siebie na wzajem np. o przywództwo w stadzie - jednak ich celem nie jest zabicie drugiego osobnika (przynajmniej w tych gatunkach, które znam), tylko udowodnienie, że jeden jest lepszy, aby ten drugi się usunął czy poddał. Coś w stylu walki bokserskiej, powiedzmy. A że czasem walka jest brutalna i zwierzę umiera, to inna rzecz. Nadal jednak jest to zabójstwo motywowane pewną potrzebą "porządku", a nie dokonane dla zabawy czy dlatego, że niewidzialny "przyjaciel" zwierzęciu to nakazał czy dlatego, że taki jest "zwyczaj".
A o kotach polujących na myszy nie słyszałeś? One bynajmniej nie robią tego dla jedzenia, bo są karmione przez ludzi (mówię tu o kotach domowych), a właśnie dla czystej zabawy. A więc ludzie przynajmniej nie są gorsi od zwierząt ;p
@ Medival 1. Koty nie są świadome śmierci innych istot jak sądzę, szczególnie tych, które są ich pożywieniem tradycyjnie. Raczej też nie mają świadomości ich cierpienia, dla nich to biegający kawałek mięska. 2. Jeśli kot jest syty, to nie zje myszy, ale instynkt pozostaje. Bieganie za myszami to rodzaj ciągłego treningu polowania, żeby "nie wyjśc z wprawy". Jak do świadomości tego kota ma się przebić, że ta umiejętność nie będzie mu nigdy potrzebna?
Ludzie to najgorsze zwierzęta jakie są.
Ludzie to nie zwierzęta, to POTWORY.
Tylko ludzie zastanawiają się czy jednak to zabijanie jest złe czy dobre.Zwierzęta nie mają takich problemów.
prawdziwa demotywacja [+]
Wyrżną bym tych baranów!
Demot +
Szalima ale czemu musi sie to dziać w taki okrutny sposób, nie mam nic od chińczyków wpierdzielających psy czy koty ale do cholery nie trzeba ich wcześniej katować przez 2 tyg :/ takich ludzi powinno sie oddawać na przymusowe badania psychiatryczne, ponieważ to nie jest normalne :/
dowodem dojrzałości bym tego nie nazwał...co za idiota mógł wymyślić coś równie głupiego
porąbani...
a kyqq jak zawsze napisze coś głupiego
jak mi jest przykro, gdy takie coś widze.. to jest straszne.
pajonk92 dzięki temu mogą udowodnić jak bardzo są niedojrzali
Dobry podpis.
Obiad!
Jak to ma świadczyć o ich dojrzałości to oni k*rwa są na poziomie noworodka. Nie wiem co jest gorsze, samo to ze morduja bezbronne zwierzeta czy to ze uwazaja ze naprawde dzieki temu staja sie dojrzalsi.
Druga sprawa ze nikt sie tym nie zajmie? To ze to tradycja to mozna to tak zostawić?
A jak ja wymyślą ze od dziś co roku bedziemy wybijać bezdomnych? To tez bedzie normalne? Powiem wam ze duzo nam do tego nie zostało.
Więcej takich demotów.
pięknie ujęte :)
Wszystko co złe o tych poj.e.banych Duńczykach, napisano powyżej i pod większością komentarzy też bym się chętnie podpisał. Za demotywator wielki plus, "to jest prawdziwy demot", no i plus za samo źródło, bo wreszcie prawidłowo wpisano link
Nie popieram. Dla mnie nie są dojrzali. Dojrzali są Ci którzy są asertywni i powiedzą NIE ZABIJĘ kiedy wszyscy pójdą zabijać te biedne zwierzęta.
http://ziza.es/2008/10/10/Verguenza_dinamarca.html
Dość drastyczne:/
Swiat nie może być zły. Tylko inteligente, świadome istoty mogą być złe. Co z tego wynika - całe zło na świecie jest dzielem czlowieka, chyba, ze wierzysz w boga, który wszystkim rzadzi... wtedy mozesz za to obwiniac jego ;).
A delfiny sa jednymi z najinteligentniejszych zwierzat na naszej malej planecie. Powinnismy badac ich zachowania a nie zabijac je ;/. Ludzie są durni ;/.
Hańba dla naszego gatunku. I Duńczycy się zapewne uważają za bardziej cywilizowanych od nas...
Jesteśmy drapieżnikami...ale chyba jedynymi, którzy zabijają dla zabawy. Rozumiem zabić dla pożywienia itp., ale zabijanie dla przyjemności, z okrucieństwem?!!
łzy zbieraja mi sie w oczach jak widze takie sceny...
niektorzy dobrze mowia, zabijac mozna w humanitarny sposob - aby zwierze nie odczuwalo bolu... a oni jada tu na żywca... brr zawsze cierpienie zwierzat bedzie wzbudzalo we mnie o wiele wieksze emocje niz ludzi...
BTW to jest ORKA a nie DELFIN ;p
jesteś w błędzie - to PILOT, orka jest o wiele wiele większa ;)
eh
ogarnęła mnie złość na takich ludzi bez serca..
nie przechodźmy obok obojętnie gdy widzimy zło . nie bójmy się dobra !
to jest okrutne !!!!!
świat wspaniały, tylko ludzie kur*y
jak ludzie mogą być tak okrutni...:C
szalima, żal mi Cie dziecko xD Nie wiem czy wiesz, ale w Polsce zdanie kończy się kropką, a nie wielokropkiem dziecinko. PS masz mentalność 10 latka.
Ludzi ale wy jesteście tępi.... przecież to zjecie przedstawia ludzi którzy zabijają orki które utkneły na płyciżnie i już nie ma dla nich żdnego ratunku,i żeby skrócić ich cierpienie dobijają je....wystarczy ruszyć mózgiem.
Czlowieku, orki sa wieksze niz samochod
Tak orka sie rodzi i ma 5 metrów....;/ ty sie zastanów co pisze... ogladajcie troche wiadomosci a nie tylko demoty to dowiecie sie czemu je zabijali...
to jest chyba orka.. bo czarna..
ludzie to chore bestie.
To jest Pilot. Orka jest o wiele wiele większa. Na dodatek ludzie nie mogą złapać i tak zarąbać orki, ponieważ ona mogłaby zabić bez problemu człowieka, pilot też, ale jest mniejsze prawdopodobieństwo.. z delfinami też tak robią.. a orki łapią do parków morskich.. eh.
idioci. Co w tym złego?
okropne :/
tragedia.. trzeba być nienormalnym, żeby robić takie rzeczy...
Bocheno puknij się w swój kanciaty łeb i zobacz jakie głupoty pieprzysz... i wejdź sobie do linku w źródle... ludzie co za patologia... jak oni mogą robić takie rzeczy! przecież to chore i nieludzkie!!! :///
Ludzie mordują sobie zwierzęta bezbronne zwierzęta masowo ale sam jest nietykalny bo ma tzw. prawa człowieka których sam nie przestrzega. Skoro psa który zagryzł dziecko się usypia to czemu nie można uśpić chędożonych morderców i gwałcicieli!? Ku*wa!!
To po prostu okrutny i zarazem smutny widok. Ciekawe jakby się czuli gdyby w taki sam sposób obcy wparował do mieszkania ich rodziców i wpakował łom / hak w ich głowy.
niestety, to ludzie tworzą nasz "świat"
Biedne piloty.. ludzie łapią orki do parków morskich, piloty zabijają bez celu, delfiny też bo to podobno jakieś ich.. hmm.. jakiś obrzęd? Cholera wie. Wieloryby są zabijane dla mięsa, foki dla skór, tygrysy, lwy, gepardy i inne kotowate również. Zwierzęta zabijają się dlatego, że walczą o dominacje lub o teren. Rzadko dla zabawy i pokazania 'bo ja jestem fajny'. Orka z SeaWorld Orlando imieniem Gudrun, urodziła upośledzoną córeczke Nyar. Nie chciała, żeby cierpiała, więc ją atakowała by skrócić cierpienie. Wiedziała, że to dla niej najlepsze, bo ona długo by nie przeżyła, tylko by się męczyła.. zwierzęta są bardziej opiekuńcze niż ludzie. Wielki, wielki + dla demota!
Czy to krew?! a tak na poważnie "Zwierzęta zabijają się dlatego, że walczą o dominacje lub o teren." ja bym to wzbogacił o "zabijają dla jedzenia" ;-) po za tym i co z tego? nie oglądaj się na innych tylko na siebie
Synku, to są grindwale dokładniej
to tylko zwierzeta, one nie maja zadnych uczuc wyzszych
gfix, a skąd Ty kur* wiesz co one czują, co? taki znawca z Ciebie...;/
napisane jest w biblji, ze maja nam sluzyc z tad wiem
najpierw kolego naucz się pisać, a dopiero potem popiszemy.
a jest napisane żeby ze wszystkiego korzystać ale z umiarem i godnością ?
wszystkim tym cwelom bym fiuty pourywała !
Mialem podobnego demota :D tez mial dobre oceny :) no ale twoj sie dostal Gratuluje!
BOŻE!!!
Ja bym tych ludzi zabiła własnymi rekami!!!!! ;'( !!!
to jest chore moim zdaniem , ja ryby nie moge dobić poo złowieniu , bo jest mi jej bardzo szkoda , a takie zwięrzę ,, jeju to jest straszne , jak ono się musi męczyć ,
Do basenu z rekinami ich !!!! a wczesniej odciąć im męskość.
haha gfix, widac ty tak samo
Tak samo jak w Hiszpani zabija się byki dla zabawy, a kiedy ten przestraszony zaatakuje jakąś osobę to afera na cały świat...
I najgorsze, że inni nie widzą w tym winy człowieka, a "oszalałego zwierzęcia".
zwracam honor. faktycznie, weszlam w link w źrodle i teraz widze ze to pilot. te zdjecia sa straszne.
Sieka!!
PEOPLE = SHIT
Brak słów...
To z pewnością NIE ludzie...
Nawet nie opłaca się tego komentować.
odnosząc się do tych którzy pisali, że niektóre zwierzęta też zabijają dla przyjemności: ok może tak jest ale zwierzęciu nie wytłumaczysz tego, że to jest chore (czy jak to tam ująć) a człowiekowi można. Był kiedyś demotm, a na obrazku widniał napis: cZŁOwiek, podpis brzmiał mniej więcej: w każdym z nasz jest zło. A to co widać na obrazku przy tym democie jest po prostu nie dop opisania. :[
jak takie z nich kozaki, to niech każdy wyskoczy do lwa albo tygrysa z tym śmiesznym łomem! sku*wysyny..
To nie jest zabójstwo dla zabawy.Te mięso jest potem spożywane.Więc nie wiem czym to się różni od zabijania świń bądź bydła.Razi was tylko to że robią to publicznie.Bo to czego nie widzimy nas nie boli.Zwierzęta też zabijają dla zabawy.Np orki,koty różnego rodzaju.Watahy zdziczałych psów.Zwierzęta mają tylko ograniczone możliwości zabijania.
P.S.Większość z was na pewno jada mięso,i nie zastanawia się skąd pochodzi.
Acha i jeszcze jedno,ładne zwierzęta wzbudzają litość inne obrońców zwierząt nie obchodzą.
straszne ;/
choćby zwierzęta zabijały się dla zabawy, to po to mamy rozum, aby go używać
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2010 o 22:53
nie potrafię się na takie coś patrzeć...
Bla bla bla... Zabijanie w bardziej humanitarny sposób? ale pytam się po ch.uj zabijać delfina? Będziesz z Niego robił rosół? Pierd.olone upośledzone społeczeństwo ;)
Bardzo dobre mięso,zawierające dużo łatwo przyswajalnego białka.Nienasycone tłuszcze,witaminy B,D i A.
Duńczycy są jednak popier..leni!!! skąd taki zwyczaj??? powinni odstrzelić pomysłodawce,a jak te rozwydrzone matoły chcą pokazać że są dojrzali to niech wyskoczą jeden na jeden z dojrzałym rekinem, na sam jego widok pewnie zasraliby pół zatoki.
Dokładnie tak ! To jest okropne... Zabijać biedne delfiny... A to tak przyjazne człowiekowi zwierzęta... ech... :(
Szczerze mówiąc to nawet mądrze piszecie ale przecież żaden z was (chyba że są jakieś miłe wyjątki) nigdy nie zrobił z tym nic poza gadaniem i narzekaniem... Zabijanie dla zabawy (nie tylko zwierząt przez ludzi, ale też ludzi przez ludzi) jest co najmniej chore. ;(
- ten obrazek sie zupełnie nie na daje to ceremonia ludzi na Wyspach Owczych którzy raz w roku zabijają orki nie dla zabawy tylko dla pokarmu który może dostać każdy mieszkaniec tych wysp, ponieważ mają tam trudny dostęp do innych pokarmów, a pozatym w tym regionie jest bardzo duża populacja ork, dzięki czemu nigdy nie wygią jeżeli ten rytuał będzie trawł dalej.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 marca 2010 o 7:21
człowiek nie jest mięsożerny kretynie. jest wszystkożerny. wegetarianie też są wszystkożerni.
ja to bym ich za jaja powiesił nad rekinami i sam bym się pośmiał
a gdzie te wszystkie organizacje typu PETA??
demot:Żeby się utopili:w tej krwi bezbronnego zwierzęcia!
dajcie sobie juz spokuj....
aż brak słów...
Szkoda tych zwierząt ... :(
zacznijcie zmienianie swiata od siebie, zabijcie sie i zmniejszcie populacje potwora. jak widzie takie komentarze to mam ochote robic to samo z tymi delfinami co na obrazku
No widać że rzeczywiście są dojrzali ...
Miałem okazję uczestniczyć w tym i zadać kilka ciosów, wbrew pozorom to przyjemne ;)
Uważaj żeby tobie kiedyś nie zadano kilku ciosów, myślę że zadającemu będzie bardzo przyjemnie
Api1990 myślisz, że to fajny żart??
Takie przyjemne mówisz?? Hmmm.... Ciekawe czy ktoś zadający Ci zabójcze ciosy też by sądził, że to przyjemne i się jeszcze tym chwalił w obrzydliwie żałosny sposób.. Ciekawe.... :/
to nie żart... a co do reszty twojej wypowiedzi hmm, jak tam szyneczka na kanapkach w szkole, jak tam kotlecik na obiadek, smaczne? świat nie jest doskonały, nigdy nie był i nigdy nie będzie, musisz się z tym pogodzić bo jesteś tylko taką samą żywą, umierającą z dnia na dzień materią jak te zwierzęta. Mało tego, bo jesteś straszną (po nicku i avatarku twierdzę że jesteś kobietą) hipokrytką bo tutaj w postach walczysz zaciekle jak hart w obronie właściwie czego, krwi na obrazku? a po zamknięciu tej strony po kilku minutach zapomnisz o tym i będziesz nadal kontynuować swój nędzny żywot.
skur*ielu masz krew na rękach więc przestań pieprzyć te swoje bzdury!
Zabijanie dla pożywienia i dla przyjemności chyba ci się mózg (jeżeli jeszcze posiadasz) poprzestawiał skoro nie rozróżniasz tych dwóch rzeczy. Myślisz że jak nie możemy nic z tym zrobić to mamy chwalić takie zachowanie, czy nawet w nim uczestniczyć. Ja się dziwię jak można takie coś robić. To trzeba mieć naprawdę zjeb*ną psychikę.
Rozumiem że człowiek zabija dla pożywienia ( choć wolałabym żeby wszyscy żyli w "spokoju") przecież tego sie nie uniknie, ale żeby zabijać z przyjemności,zabijać dla pożywienia ale najpierw niech nasze "jedzenie" pocierpi lub zabijania choćby psów bo sie znudziły- to jest gorsze od złego przecież to czuje cierpi i męczy sie tak samo jaki i my. Człowiek jest drapieżnikiem ?? ponegocjowałabym z tym określeniem ....
demot:Klocki LEGO robić:a nie delfiny zabijać
wstyd mi za rasę ludzką...jak można być tak okrutnym i bez serca, nie pojmuję tego..
kur** chu** bym zaje****. za takie coś. chore.
Ludzie ogar to tradycja która odbywa się raz w roku na wyspach owczych aby mieszkańcy mieli zapasy jedzenia, ponieważ trudno tam o inną żywność to co robią w ten dzień dzieje się już od tysięcy lat i odbywało się jeszcze przed naszą erą. Wg mnie lepsza śmierć zwierząt raz do roku niż umierający choćby jeden człowiek z głodu.
o Boże .... brak mi słów. Takim bydlakom życze zeby zdechli. Powaznie
z czlowieka taki drapieznik jak z koziej dupy traba. Ciekawe jak ludzie by pokazali ta drapieznosc jakby zamkac ich ze swinia, krowa kura (czy co tam kazdy je) bez zadnych wspomagaczy typu siekiery, toporki, noze itp ciekawe czy byscie zjedli krowe czy kilo jablek. Nie posiadamy ani pazurów ani zebow dzieki ktorym mozemy zabijac zwierzeta wiec gucio a nie drapiezniki. Dupy wołowe ktore by sobie nie poradzily bez swietnych wynalazkow o ktorych wspomnialam wczesniej. Gdybyscie mieli zabic krowe wlasnymi rekami to kazdy by wpierdzielał marchewke i ziemniaki.
moim zdaniem każde zabijanie jest okrutne. oczywiście burzę się gdy widzę ten obrazek...ale dziwi mnie postawa niektórych tu komentujących. przyjrzyjcie się takim zachowaniom trochę bliżej... np. na wsiach gdzie topi się lub wyrzuca na pole świeżo narodzone kotki lub psy. to równie okrutne. sama byłam świadkiem takich zachowań, straszne! swoją drogą obejrzyjcie sobie chociażby na Discovery "fabryki śmierci" od razu zaczniecie inaczej patrzeć na szynkę... obrazki równie straszne jak ten. może nawet gorsze! również na Animal Planet są tego typu programu, np. w jakich warunkach są przetrzymywane zwierzęta np szympansy. albo słonie w cyrku. jest milion pięćset tego typu zachowań. Może ruszymy dupy i coś z tym zrobimy?! pzdr:)
Czasami wstydzę się tego że jestem człowiekiem. W zupełności zgadzam się też z Carmmen i nie rozumiem tago jak można byc takim potworem . Podobna tragedia przecież dzieje się też w Kanadzie. Zabijąją młode malutkie białe foczki tylko dlatego żeby jakieś idiotki które mają kasę i jakiś tam kaprys mogły nosić ich futra nie zastanawiając się nawet w jaki sposób zginęło zwierze którego część nosi na sobie. Jak można podbiec do takiego małego bezbronnego zwierzęcia i zakatować je pałką . Dlaczego nikt nic z tym nie stara się zrobić?? ;(
to jedna z najokropniejszych rzeczy jakie widziałam. Tylko widzę wyobraźnią ile było tych zwierząt że ludze brodzą po pas w krwi.
takich jak oni to też chakiem i gardło podciąć jeszcze soli sypać im dla zabawy od tak
oko za oko to tez jest chore
z tymi pokoleniiowymi tradycjami to ludzie powinni skaczyc wierza w glupoty a potem we lbach maja nasrane i tylko zabijac...moze wprowadzmy btaka tradycje zabijania 250 ludzi ;)