Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3894 4227
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A antek88
+3 / 15

Dobre!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nodas
+17 / 27

AgnieszkaP: w jakim celu mam się pozbywać szacunku? Poza tym mam uwierzyć w słowa jakiegoś naćpanego pisarza? Moje
poglądy mam zastąpić poglądami innych? Tak w ogóle, to nasz Papież zawsze będzie przeze mnie szanowany.
Nieważne, jaką wodę z mózgu będą próbowali robić.

@adamek1995: Jeżeli masz 16 lat, to się nie dziwię tym, co piszesz. Narządy myśleniowe jeszcze się nie rozwinęły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2011 o 12:10

avatar Sandomierzanka
+7 / 25

Czytałam więcej książek o życiu Papieża, czemu mam uwierzyć w jedną historyjkę jakiegoś niewyżytego ateisty? Dla mnie
jest
bohaterem, który potrafił ogarnąć zbuntowaną młodzież i wskazać im właściwą drogę. Myślcie o Nim
co
chcecie, ale nie obrzucajcie błotem na podstawie głupich plotek. O każdym możemy coś powiedzieć fałszywego, by
go
oczerniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 lipca 2011 o 19:38

P pat1ryk
-5 / 19

Pewnie że dobre szkoda że nikt na twoim bloku tego nie narysował szczególnie zaraz po remoncie. "Polski katolicyzm jest jak pomnik w Świebodzinie- wielki, na pokaz i pusty w środku" taka sama jest wiara w JP2 którego wszyscy szanują ale nikt nie zna jego nauk które już tak wzniosłe nie są. Dla mnie to kolejny głupi akt wandalizmu nic więcej. Dla zainteresowanych link: http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,325

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cthulhu1
0 / 18

Ja pierdziele! Przyp**rdoliliśćie się do mojego komentarza bo powiedziałem że OSKARŻA się JPII o ukrywanie
pedofilii! CZYTAJCIE ŻE ZROZUMIENIEM! POWIEDZIAŁEM O S K A R Ż A ! Nie zająłem w tej sprawie stanowiska, nie
przedstawiłem poglądu tylko poprawiłem kwestię że nigdzie nigdy nie było mówione ŻE ON SAM GWAŁCIŁ. Aaa zapomniałem jestem w Polsce- Iranie Europy. Powiedz tylko że istnieje cień szansy że kościół zrobił coś złego to na stos cie poślą...
A tak poza tym warto dodać że zwalczał antykoncepcję- nawet tą w Afryce gdzie jest epidemia AIDS i HIV.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2011 o 15:42

B bladyDemotywator
+4 / 6

Agnieszka, powołując się na Senyszynową wzbudziłaś we mnie nagłą potrzebę facepalma. Ta stara wiedźma była w PZPRze, proponowała też spłacić dług publiczny (860mld zł) z pieniędzy, które możnaby zaoszczędzić na wyrzuceniu religii ze szkoły (ponoć 2mld zł w skali roku). Pomyśl sobie, ile to głupie babsko ma w sobie rozumu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymon6653
-1 / 1

niezle ;) ostatnio w kosciele u nas widzialem plakat z JP na 100% a pod spodem drobnym drukiem - Jestem Powołany na 100%. Tez chwytliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
0 / 2

Agniesiu, w imię TWOJEJ prawdy mamy zapomnieć o tej realnej? A jak Senyszyn powie, że odchody są smaczne i zdrowe, też jej uwierzysz? Jest kilku pisarzy i kilka osób w sejmie przeciwnych Janowi Pawłowi II, ale są one jakimś ułamkiem. Sama sobie wierz nawet w ufoludki, ale sprawdź te swoje "autorytety", kim była Senyszyn, co zrobiła, kim był pisarzyna twojej książeczki i tak dalej. Przejrzyj na oczy, nie powielaj kłamstw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShowMeYourHardcore
-1 / 17

Piękne, niecodzienne, błyskotliwe. Życze głownej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pineeska
+6 / 24

Takie wydanie JP chcę oglądać częściej:) +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I imperos
-5 / 15

głowna!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KiepskiDemotywator
+11 / 29

Bardzo ładne wykonanie, widać, że artysta się trochę pomęczył, ale martwi mnie, że pewnie jakieś łachudry to pomarzą swoimi jedno-kreskowymi, koślawymi napisami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C csrnsa
+2 / 10

jakby ktos mial to zniszczyc to zrobilby to juz dawno temu, chyba nawet lachudry maja w tym kraju szacunek dla JP II bo te graffiti pamietam jeszcze z czasow dziecinstwa jak do stargardu jezdzilem, gdzies kolo poznania to chyba jest ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kubis124
+2 / 2

do @csrnsa te grafitti jest w Mosinie k. Poznania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartek3033
0 / 0

W krakowie, na tych murach wokół dwunastki też kiedyś było podobne, nawet w sumie jeszcze ładniejsze od tego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pioneer9
+3 / 9

Nazywa się to wyjątkiem potwierdzającym regułę...

A co lepsze - mówią, że wszyscy graficiarze to wandale, coraz ciekawiej się robi, życie zaskakuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KiepskiDemotywator
+10 / 14

Ja bym powiedział, że TO wykonali graficiarze, a zabazgrają wandale

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzysiekskw
+3 / 9

Sztuka wychodzi na ulice. Pięknie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vilq
+1 / 7

wzywałeś jestesmy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Martyna1234
0 / 8

Plus się należy. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar golden8426
+2 / 8

jak dla mnie mistrzostwo.i ten nap-is wzywales- jestesmy.to jest prawdziwa sztuka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kabaczek767
0 / 12

I niech ktoś mi próbuje wmówić że to nie jest sztuka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W werdnaris
+2 / 18

stary specjalnie się zalogowałem żeby kliknąć plusa / pozdro!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AgnieszkaP
-5 / 15

kolejny nawiedzony

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tiestosteron
+15 / 33

świetna wrzuta ... jak nie bedzie na głównej to chyba skasuje konto ... czytasz mnie ADMINIE :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DuDi713
+4 / 8

więcej takich demotów, jak i grafitti! przynajmniej mają przesłanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lekjird
-3 / 7

, że pewnie jakieś łachudry to
pomarzą swoimi jedno-kreskowymi, koślawymi napisami...

Niech spróbują, to ich zapier***

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 20

a ciekaw jestem ilu z tych co tak szanują JPII wie w ogóle coś więcej o nim niż to że chodził gdzieś tam na kremówki? Ile osób wie o jego działalności przeciw stosowaniu kondomów w afryce co doprowadziło do rozprzestrzenienia epidemii AIDS? Ile osób przeczytało którąś encyklikę które były pisane autorytarnym tonem bez jakiejkolwiek argumentacji oprócz jednej "bo ja tak mówię". nie wiem czym tu się tak rozczulać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R redblinkers
0 / 14

A czy wiesz, że używanie antykoncepcji jest zabronione przez Kościół Katolicki? Jan Paweł II postępował zgodnie
z zasadami Kościoła. Może nie jest to dla nas zrozumiałe, może konsekwencje są tragiczne, ale nie zmienia to
faktu, że postępował zgodnie ze swoimi przekonaniami i to się ceni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2011 o 13:54

avatar egoiste
+2 / 16

no k..wa stalin też postępował zgodnie ze swoimi przekonaniami. i to też się ceni? co to jest w ogóle za wytłumaczenie? liczą się konsekwencje. a jeżeli kościół katolicki i jego papież przekłada swoje przekonania ponad ludzkie życie - sam sobie dopisz zakończenie zdania. mało mnie też interesuje czy używanie antykoncepcji jest zabronione przez KK czy nie jest - fakt jest taki że m.in dzięki tym mądrym zakazom w niektórych krajach afryki ponad 1/3 ludzi ma HIV. I na podstawie właśnie takich spraw będę oceniał JPII a nie na podstawie jakiegoś tekstu o kremówkach czy uśmiechu na widok gołębia. A moja ocena jest bardzo krytyczna. ps. możesz mi powiedzieć dlaczego kościół zabrania stosowania prezerwatyw jednoczesnie lansując metodę kalendarzykową? przecież jedno i drugie ma na celu niedopuszczenie do zapłodnienia, tylko że jedno działa bardziej skutecznie i chroni przed chorobami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
0 / 10

Gdyby w Afryce nie pieprzyli sie jak kroliki, to by nie bylo AIDS i nie potrzebowaliby prezerwatyw. Zabranianie gumek ma na celu uczyc wstrzemiezliwosci, by kochac sie tylko z jednym partnerem. Wtedy problem AiDS by w ogole nie istnial. Nie jestem zwolennikiem zniesienia uzywania prezerwatyw, ale potrafie zrozumiec punkt widzenia papieza, ktory poprzez zabronienie takiego rodzaju antykoncepcji mial wiecej dobrego niz zlego na mysli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 10

heh, weź człowieku mnie nie rozśmieszaj. wstrzemięźliwośc, kochać się tylko z jednym partnerem - takie rzeczy to Papa może sobie na kazaniu wygłaszać. Jeżeli specjalnie naraża ludzi na ryzyko zakażenia wirusem HIV po to aby wymusić na ludziach określone zachowania to tylko pokazuje jak perfidnym i bezwzględnym człowiekiem był. Z tego co napisałeś to dla papieża ważniejsze było to aby żyli wg nauk kościoła niż to aby w ogóle byli żywi. A to też już mówi samo za siebie. Zresztą co kościołowi prezerwatywy przeszkadzają? Nie słyszałem jeszcze ani jednego logicznego argumentu który by przemawiał za ich potępieniem (w kontekście promowania tzw "metod naturalnych")

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Minuser
+3 / 7

Kuwa mialem nic nie pisac bo zwylke z tempakami nie dyskutuje, ale moze to do mniej zakutych lbow choc troche dotrze bo juz ten JP2 winny HIV AIDS WTC i drugiej wojnie swiatowej jest kolejnym czynnikiem odsowajacym mnie od czytania wypocin internetowych. przedstawie to jako wywod logiczny:
1. wszelkie weneryki biora sie glownie ze zmian partnerow
2. zmiany partnerow sa wiekszym grzechem od uzywania prezerwatyw (potwierdzenie: 10 przykazan i chyba ksiega wyjscia)
3. Uzywanie prezerwatyw jest grzechem (brak znanych mi potwierdzen w Biblii, jednak skoro kosciol tak ustalil to tak sie przyjmuje);
popelniam 2 i popelniam 3 - dopuszczam sie grzechu, popelniam 2 i nie popelniam 3 - dopuszczam sie grzechu;
nie popelniam 2 i popelniam 3 - dopuszczam sie grzechu;
jedynie jesli nie popelniam 2 i 3 - nie dopuszczam sie grzechu(typowa alternatywa). Papierz i kosciol naucza zebym nie uzywal prezerwatywy I(!) mial jednego partnera. Tak tam jest "I" nie "LUB" albo akceptuje nauke kosciola w calosci albo ja odrzucam. Z waszych opowiesci wynika ze afrykanie przez "nie uzywaj prezerwatywy" rozumieja "nie uzywaj prezerwatywy" a przez "miej jednego partnera" rozumieja "popuszczaj szpary/bzykaj wszystko co sie rusza". Afrykanie w znakomitej wiekszosci nie sa katolikami epidemia hiv jest spowodowana glownie przez poligamie, ktora jest glownie napietnowana przez nauke kosciola (wspomniane 10 glownych przykazan). Jakos ciezko mi uwierzyc ze jakis Afrykaniec katolik zaraza sie hiv od kolejnego partnera bo kosciol mowi nie uzywaj gum jednoczesnie lamiac podstawowe i najwazniejsze przykazania i koscielne i Boze. Cchialbym zeby ci co co obwiniaja Papierza o cale hiv choc troche sie pokusili i poszukali statystyk jaki procent afrykanczykow zarazonych hiv stanowia ludzie deklarujacy sie jako prawdziwi katolicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
0 / 6

a co do tego ma odsetek katolików? ilu to misjonarzy jedzie do afryki? jaką to propagandę sieją nawet na temat nieskuteczności prezerwatyw? myślisz że to ma wpływ tylko na katolików? Jak przyjeżdża biały pan z takim czymś co mierzy czas na ręku i mówi że prezerwatywy to samo zło i nie uchronią mnie przed AIDS to po co mam sobie w ogóle tym głowę zawracać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
+2 / 6

@egoiste, no widzisz, sam pokazales gdzie Cie boli. Teraz juz nie zarzucasz papiezowi, ze rozstrzestrzenia epidemie
AIDS, tylko ze jest starym ramolem, ktory ma sredniowieczne poglady, ze kobieta i mezczyzna powinni byc sobie wierni
przez cale zycie. Wow ! Ale z niego dran, ze ma takie przedpotopowe poglady ! Na stos z nim zamiast do beatyfikacji !
Jeju ! Kto to by pomyslal, zeby miec takie pgolady ?! Przeciez kazdy facet i kazda baba powinny sie pieprzyc po
wszystkich katach, przeciez jestesmy istotami, ktore maja swoje potrzeby ! Zatem prosty wniosek: papiez jest winny
Hivovi ! Widzisz, ze po prostu nienawidzisz papieza, bo ma zupelnie inne, a inne, bo konserwatywne poglady. A wt ym celu szukasz argumentow, ktore by tlumaczyly, ze te konserwatywne poglady sa zle, bys Ty mogl myslec, ze bzykania byle czego, byle gdzie jest super i cacy. Mam nadzieje, ze nie musze co niektorym podkreslac, ze powyzsza wypowiedziec byla ironia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2011 o 20:35

avatar egoiste
0 / 4

Nie, ja nie nienawidzę papieża, ja po prostu nie poddaje się temu całemu modnemu zachwytowi jego osobą. To że kościół jest lekko zacofany to wie chyba każdy i nie jest to specjalnie odkrywcze. Wystarczy spojrzeć chociażby kiedy kościół oficjalnie zaakceptował heliocentryczny układ planetarny. Mi nie chodzi o to ze JPII się temu zacofaniu poddawał, bo to oczywiste. Chodzi mi o to ze wbrew wielkiemu ryzyku epidemii HIV w Afryce ten dalej zwalczał stosowanie prezerwatyw. Mi nie chodzi o to aby JPII oficjalnie zaakceptował tzw "cudzołóstwo", bo to oczywiste że żaden papież tego nie zrobi. Chodzi po prostu o zwalczanie środków prewencyjnych które mogły powstrzymać wybuch epidemii. Przyczynił się w ten sposób do rozprzestrzenienia choroby. zresztą kościół prezerwatywy zwalcza taką perfidną propagandą, sprzeczną ze stanem wiedzy naukowej że to aż boli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Minuser
-1 / 5

@egoiste Kosciol juz nie jest zacofany. Ofszem byl bardzo zacofany w sredniowieczu ale te zasady co teraz glosi sa
poprawne. KAZDE zachowanie, postepowanie, czyn ksztaltuja osobowosc i obrazuja sie w niewiadomym przyszlym czasie i
miejscu. Przesteganie zasad kosciola prowadzi do tego ze skutki sa pozytywne. Ale wracajac do tematu to z tego co ciebie
rozumiem to mowisz cos na zasadzie ze "przyjedzie Pan z zegarkiem ktory glosi nie uzywajcie kondomow i miejscie jednego
partnera" i wszyscy afrykanie tego wspanialego Pana ktory jest dla nich niesamowitym autorytetem posluchaja tylko z
nieuzywajcie kondomow a druga czesc zdania totalnie zaneguja. I tego wywodu juz nie rozumiem. Jesli chodzi o odsetek
katolikow to ma on bardzo duze znaczenie no bo chyba innowiercy nie beda sluchac misjonarza czy Papierza? Tak wiec jesli
Papierz wogole byl by winny rozprzestrzenianiu sie hiv to tylko wsrod katolikow i to tylko takich "mocno specyficznych".
Swoja droga ciekawe kiedy powstanie teoria ze HIV zostalo wynalezione w labolatorium Watykaniu na zlecenie JP2 i
zrzucone na Afryke by ich uczyc wstrzemiezliwosci. PS: wiekszosc Afrykanow to jednak niekatolicy i ich to zwalczanie prezerwatyw przez kosciol tak samo interesuje jak nas poglady dalajlamy. Osobiscie barrddzzooo barrdzzo watpie zeby choc jedna osoba w Afryce zarazila sie hiv z powodu Kosciola.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2011 o 23:41

avatar egoiste
0 / 4

Tak, przestrzeganie zasad kościoła prowadzi że skutki są pozytywne. Takie teorie możesz głosić na kółku różańcowym ale nie do mnie. nie chodzi nawet o to że ludzie wybiórczo traktują naukę kościoła - chodzi o to że ta cała katolicka propaganda po prostu obniżyła dostepność kondomów. no i nie chodzi też o samo stanowisko kościoła dotyczące prezerwatyw, ale o ilość pierdół i kłamstw rozpowszechnianych na ich temat. nie trzeba być nawet katolikiem. misjonarze zaczną głosić, że kondomy nie chronią a ciemny lud to kupi, a co gorsza zacznie się to roznosić dalej już nie jako nauka kościoła, a zasłyszana obiegowa prawda. nie ma żadnej teorii o tym żę HIV powstał w laboratoriach watykańskich, nie jestem paranoikiem od spiskowych teorii. Nie twierdzę tez w przeciwieństwie do niektórych tutaj że to była jakaś zamierzona zagrywka ze strony JPII. ale dla mnie fakt jest faktem i nie widzę w jego osobie tego poczciwego staruszka godnego szacunku nie wiadomo w sumie za co

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S soshman
-3 / 3

Kto Ci powiedział, że misjonarz wchodzi do wioski i mówi "Nie używajcie kondomów! Tooo WIIEEELLKIEEE ZŁOOO!"
Wierz mi, że księża, czy misjonarze przede wszystkim pomagają tym ludziom na różne sposoby. Lekarstwa, przekazywanie wiedzy. Oczywiście będą dążyć do nawracania. Myślę, że pierwsze, co będą starali się wykorzenić to poligamia, jako bezpośrednie źródło AIDS, a nie używania kondomów, jako zabezpieczenia.
Chciałbym się odnieść, co tu piszecie na temat kościoła, bo z tego co widzę wszystko sprowadza się do waszego stanowiska do kościoła. Księża to pewna grupa społeczna i jak w każdej grupie znajdzie się ktoś ponadprzeciętny i czarna owca. Nie można określać całej grupy jako złej, czy dobrej. Osoby negatywnie nastawione do kościoła miały często pecha spotkać nie tych księży, których powinni, bo przez księdza my spotykamy się z instytucją o nazwie Kościół. Miałem szczęście spotkać naprawdę fajnych księży (wikary słuchający metalu, czy ksiądz grający na perkusji w kapeli). Potrafili do mnie trafić. Życzę, żeby każdy takiego spotkał i proszę, żebyście nie oceniali całej grupy po zachowaniach części.
A co do papieża... Nie ma ludzi idealnych. W mojej opinii sukcesy przeważają nad porażkami naszego papieża. Bo krytykując trzeba pamiętać o sukcesach, a wychwalając trzeba pamiętać o porażkach. Jak już powiedziałem, mam świadomość porażek, ale szanuję za wszystkie sukcesy, których było mnóstwo i nigdy swojego zdania nie zmienię.

Pozdrawiam. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Magdaheheh
-2 / 2

Nie powinnam się wtrącać, ale na mój gust to egoiste piętnuje wszystko co z katolicyzmem związane ponieważ: a) Hejt na Kościół jest na czasie, b) Próbuje być "tru" c) chce być trollem d) to dzieciak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
0 / 0

Jan Paweł II zezwolił przecież w 2004 na używanie prezerwatyw w razie potrzeby - kiedy partner ma chorobę weneryczną. Czego wy się ludzie czepiacie? Własnej niewiedzy? Tyle w temacie prezerwatyw. Resztę opisali inni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yummi
-2 / 8

A ja wiem gdzie to jest ;D
Szacunek dla osoby która jest autorem tego graffiti .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L looreek
+3 / 3

Tak to jest pod poznaniem. dokładnie to w mosinie bo mieszkam niedaleko codziennie obok tego przejeżdżam :)
kiedyś nawet tez dawałem demota z tym :)

http://demotywatory.pl/1158441#comments

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Infamis
-3 / 9

Gargamel?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qash
+4 / 4

Dzieło jest w Mosinie ^^ :) Pozdrawiam, rodowita mieszkanka tego miasteczka :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Farig
+2 / 2

Graffiti z Janem Pawłem II, także bardzo ładne jest w Cieszynie niedaleko dworca kolejowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakub29
+12 / 20

Przecież to jest graffiti koło torów w Mosinie (20 km pod Poznaniem, trzy dniowa stolica Polski :)). Proszę,
żebyście te swoje poglądy tak mówię do was ateiści my wam nic nie ciśniemy, że jesteś niewierzący, albo
wierzysz w jakiegoś bożka. Więc proszę zachowaj to dla siebie. Zwłaszcza ty mafia. Jan Paweł II był na prawdę
dobrym człowiekiem robił wszystko dla ludzi nie dla siebie i proszę nie słuchać tych błędnych wypowiedzi o niem.
Pozdrawiam, a zwłaszcza całą Mosinę i okolice ;). lekjird śmie wątpić w to, że pomażą bo to już trochę jest na tej ścianie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2011 o 12:34

R realdeviant
0 / 2

cieszyć sie widokiem, bo zara zburzą mur i wybudują biedronke czy tam inne gówno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R redblinkers
+1 / 5

Świetne!Może ludzie dzięki takim demotom dostrzegą, że graffiti to nie tylko bazgroły (których niestety jest najwięcej), a również sztuka i to w najlepszym wydaniu.
A jeśli chodzi o Jana Pawła II i sprawę z chronieniem pedofili to śmieszy mnie jacy jesteście prymitywni i czepiacie się każdej informacji podanej przez media, którą możecie kogoś obsmarować. Nie podważam prawdziwości tej informacji, a jedynie chciałabym zwrócić uwagę na to, że zapominacie ile dobrego uczynił ten człowiek. A swoją drogą, zastanawiał się ktoś z Was, dlaczego on to robił? Z pewnością nie dlatego, że popierał pedofilię, a dlatego, że chciał chronić tych księży przed karą ze strony prawa, uważał, że wystarczy sąd niebieski, a także obawiał się o podważania Kościoła. Według mnie postąpił źle, ale nie był złym człowiekiem. Dla mnie i dla wielu ludzi zawsze będzie wielkim człowiekiem, Polakiem, którego powinniśmy szanować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R redblinkers
+1 / 1

AgnieszkaP, czy opierałaś się na tej informacji: http://www.wykop.pl/link/101405/ksieza-w-czasach-ludobojstwa-w-rwandzie-dlaczego-jp2-jest-tam-tak-nienawidzony/ ? Takie wnioski wysnułam po przeczytaniu Twojego komentarza. Fajnie by było, gdybyś przeczytała też komentarze na tej stronie. To powinno wystarczyć. Ja również nie uważam Jana Pawła II za świętego, ideała, ale mimo wszystko lubię się zawsze zastanowić zanim wydam o kimś wyrok. Według mnie jesteś jak fanatyczne mohery zapatrzone w Rydzyka, z tym że Ty ślepo głosisz podsłyszane lub wymyślone osobiście, niekoniecznie silnie argumentowane hasła wyśmiewające wszystko co jest związane z religią. Może i jesteś dzięki temu fajna, ale byłabyś fajniesza, gdybyś miała większą wiedzę na temat którego się wypowiadasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maciejbil
+3 / 7

mosina?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S strzala221
+2 / 4

Dokładnie - Mosina. Nawet wiem kto to robił :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar varicolored
+1 / 3

Przejeżdżałam obok tego cudeńka dwa razy dziennie przez ponad dwa lata :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jasiek838
+1 / 1

Moja kochana Mosina , przejazd kolejowy na farbiarskiej , obok nieczynnej już fabryki " barwa"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lipca 2011 o 16:19

Z ZelaznaLady
+1 / 1

@egoiste: "kalendarzyk" nie jest metodą antykoncepcyjną. On bardziej pomaga w zapłodnieniu (czyt. kobieta powinna uprawiać seks tylko wtedy kiedy ma dni płodne).

A widzę że wystarczył jeden demot i nagle okazuje się że wszyscy stali się "specjalistami" którzy uważnie czytal;i każdą jego encyklikę, a także znają dokładnie z każdego źródła wszystkie "ciemne strony" jego pontyfikatu. Taaa....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
+3 / 3

wiesz, ja jako wieloletni przeciwnik kościoła wiem coś na ten temat. jednak fakt jest taki że encykliki JPII nie zawierają żadnych argumentów, żadnej analizy, nic nie wyjaśniają. są po prostu autorytarnym "objawieniem prawdy" na zasadzie "jest tak bo ja tak mówię".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hanysiald0
0 / 0

Poda ktoś, może link z Lublińca?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grammy
+2 / 2

Mosina :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kazuya1
0 / 2

ta... szkoda, że tylko polacy widzą go jako wielkiego człowieka nie mogąc spojrzeć na niego tak jak reszta świata - obiektywnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brumbek13
+1 / 5

Kocham Jana Pawła II mowcie co chcecie byłem Alkocholikiem nawrócił mnie na dobrą drogę ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ossikorskiego
+1 / 1

Co pisze tymi literami graffiti? Za nic nie mogę odczytać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cichy94
+1 / 1

Mosina ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kimiko123
+1 / 1

Huhu dzieło mojego brata trafiło na główną ;d Mosina ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F ForestRunner
+2 / 2

Krótko na temat wszystkich religii: Ślepcy prowadzeni przez ślepców. Przecież to wszystko ktoś wymyślił. To wytwór człowieka, a nie Boga. Religia to bzdura, która mnoży pytania bez odpowiedzi, niepewność i buduję różnice między ludźmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pajakbc
+1 / 1

Elegancie dzieło jak elegant z mosiny ;p fabryka barwa - mosina pod poznaniem. Pozdro fisz, gratulacje masz z czego być dumny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kaes91nh
0 / 0

Dla mnie to jest nie do wiary zrobić coś takiego za pomocą spray'a. Wielkie dzieło!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bigosll
0 / 0

Mosina rządzi!!! Gdyby ktoś jechał pociągiem przez Mosinę to polecam sie porozglądać troche przez okna a napewno da sie zauważyć ! ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bezimienny9071
-2 / 2

A wg mnie te bohomazy są profanacją symboli religijnych. Te napisy obok wizerunku JP II mogą być obraźliwe dla wielu religijnych osób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lipca 2011 o 1:21

N nicniechce
0 / 0

na pewno by wzbudziło jeszcze większy gdyby to było na Twoim murze, co nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasiuniala
0 / 0

Fajne, ale chcę tylko powiedzieć, że jak jadę do Krakowa, to widzę podobne grafitti z papieżem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar joasiagg
+1 / 3

2 komentarze przeczytalam i juz mam dosyc !! To ze nie jestescie katolikami nie znaczy ze mozecie obrazac kogos kto zmarl i zrobil tak wiele dobrego.
PS. JP II bozkiem ?? squealer666 jak mozesz cos takiego pisac...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E esemoka57
0 / 0

Ten który to namalował ma naprawdę wielki talent...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

To jest JP II a nie JP. Kolejny idiota ktory nie odroznia Papieza od dresiarskiego celu zyciowego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mistrz888
0 / 0

To malowidło niedługo zniknie raz na zawsze, barwa będzie przebudowywana i ściana na której to jest będzie rozebrana. " Nic nie może wiecznie trwać " Pozdrawiam mieszkaniec Mosiny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chwilowo
+1 / 1

a gdzie tam jest niby JP napisane? autorze do okulisty ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MisieQ022
-1 / 1

JP - Jan Paweł : D Dopiero po chwili skumałem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

Ale papież polak nosil imie Jan Pawel II, papiez Jan Pawel to zupelnie inna osoba. Karol Wojtyla objal tron po Albino Luciani ktory to nosil imie Jan Pawel I. Pomijanie numeru drugiego przy wspominaniu o naszym papiezu jest cholernie wielkim bledem, do tego oznakiem ignorancji i glupoty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 lipca 2011 o 12:58

F florecito
-1 / 1

Piękne dzieło sztuki...;)
Egoiste,
Radzę ci zanim zaczniesz gadać takie głupoty, zajrzyj do statystyk chociażby. Od czasu, gdy Benedykt XVI zezwolił na używanie prezerwatyw w Afryce, liczba chorych na AIDS nie tylko nie zmalała, wręcz znacząco wzrosła...
Twierdzenie, że Jan Paweł II jest winien śmierci ludzi chorych na AIDs jest kompletną bzdurą...
Na takiej samej zasadzie możesz obwinić np posłów, bo nie wprowadzili prawa, które w Polsce nakazałoby sprzedaż narkomanom czystych strzykawek.....
Gdyby ludzie w Afryce( i nie tylko) słuchali tego, co mówił, być może sytuacja byłaby dziś dużo lepsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LipsLikeMorphine
-1 / 1

zarąbista sprawa! oby więcej takich ludzi! :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LipsLikeMorphine
0 / 0

hmm.. co do klotni na temat afryki, uzywania kondomow i stalych partnerow seksualnych to moim zdaniem to czysta bzdura
konkretnie, bo skad masz wiedziec, ze to jest ten jedyny? zalozmy ze sie kochaja pleple ple i maja dzieci a tu
skur..wiel zdradzi jeden czy drugi.. bo sie zakocha w innym/innej.. jak dla mnie NIEzabezpieczanie sie po kosciolowi sie
tak podoba to glupota ;] nigdy nie mamy pewnosci ze z jednym partnerem bedziemy caly zycie. bolesna prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 lipca 2011 o 15:52

avatar Laares
+1 / 1

Nie ma to jak graffiti przy barwie xD często sie tam przechodzi :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mihaell
0 / 0

Democie MTFBWY ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem