Ok, tacy jesteście cwani ale nawet jeśli gość nie jest sam to ciekawe czy wy byście zjedli pająka czy wspinali się po lianach nawet jeśli obok stoi medyk.
nieee ... w tym momencie legl moj swiatopoglad ... moj idol ... widzialem prawie wszystkie odcinki .. wiedzialem ze maja zarcie ale ze on jedyny go nie tyka itp ... ide wywiesic zaslony hańby ;/
oczywiście, że jest ustawiany. oni się z tym nigdy nie kryli.. był odcinek podsumowujący ich działalność(już tego nie kręcą z tego co wiem), jest chyba na yt. Tam właśnie było wszystko pokazane, to jest spora ekipa, która jedynie pokazuje jak się zachowywać w kryzysowych sytuacjach. Mówili też o tym, że do tej pory nie mogą zrozumieć jak on jadł takie obrzydliwe rzeczy, skoro nie musiał tego robić. Jeżeli chcecie obejrzeć nieustawiany program wpiszcie na yt SURVIVORMAN - koleś ma pare kamer i sam wszystko robi, mniej efektowne ale na pewno prawdziwe.
Bear jest komandosem a jak ktos moze wie ich operacje trwają czasem nawet pare miesięcy podczas których infiltrują oni na własna reke wroga, czesto bez wsparcia, gdyz np operacje te sa scisle tajne . Ci ludzie na pewno mają do jedzenia happy meal'e i frytki do tego.Napewno ci sie przydadza umiejetnosci typu : jedzenie sloniowego gowna , jesli dane ci bedzie znalezc sie na pustynii
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
29 maja 2010 o 21:24
jest pelno filmikow na yt, na ktorych widac, ze wielka pustynia jest przy autostradzie, a jakas przepasc, ktora sie podniecal da sie obejsc kilkoma krokami. Zobacz tutaj http://fishki.net/comment.php?id=62149 Prawdziwy kozak jest w programie SURVIVORMAN.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
14 razy.
Ostatnia modyfikacja:
28 maja 2010 o 21:33
Z twojego punktu widzenia to jest kilka kroków wyobraź sobie że stoisz nad taką przepaścią w takich nerwach najprostsze wyjścia wydają się najtrudniejsze
jesli robaki to rekwizyty, to naprawde szacun dla wykonawcow tych rekwizytow - bo sa ku*wa jak zywe. Poza tym - jak pisali poprzednicy - zdobadzcie sie na odwage zrobic chociaz 1/10 tego co on odwala, zeby taki jeden z drugim jak wy wiedzieli co zrobic w obliczu podobnej sytuacji majac nawet caly sztab medykow, asekurantow i Bog jeden wie kogo jeszcze. Pozdrawiam, a demota minusuje. Amen
Popieram: koleś jest wypuszczany na jakimś terenie bez wyposażenia (jak Bear), ale i bez ekipy, która mogłaby go kusić żarciem... Przy nim Grylls wygląda jak dzieciak imitujący survival, co nie zmienia faktu, że i tak lubię jego program :]
Cheq kohwa jeheqebane gimsqewqaki. Każda scena w tym programie jest przygotowywana i wszystko jest wyreżyserowane. Tak, wyreżyserowane. Tak trudno w to uwierzyć? To sobie kuhequw teraz wyobraźcie, że Bear Gryls ginie wspinając się po lianach zwisających z urwiska, bo przyleciał z samym kamerzystą i dźwiękowcem. No kdhaudh, rzeczywiście.
Ogarnij słownik bo on oczu nie wypala. A skąd wiesz czy to jest wyreżyserowane ? Daj mi prawdziwe(nie fake ani jakieś inne gówno robione w photoshopie ani nie napisane w Fakcie albo innym szmirowatym pisemku)dowody na to że on nie je tych robactw, nie radzi sobie w puszczy etc. Jego wyprawy w różne zakątki Ziemi to 2 dniowe poradzenie sobie. Jego niepowtarzalność właśnie tkwi w tym że pokazuje to czego Ty ku*wa panie Kowalski pod sklepem z piwem nie zobaczysz ani się nie nauczysz. Pozdro dla oglądających, jedyny serial jaki lubię oglądać non stop. Przynajmniej się czegoś nauczę a nie sex i gwałty. (dzięki za minusy :**)
W pewnym stopniu na pewno reżyseria... Choćby, że ZAWSZE znajduje coś co może mu się przydać. Jak np. gruba lina do której jest przywiązana pułapka na zwierzęta.
A) dziwnym trafem ją znalazł, chociaż była zamaskowana
B) nikt nie przywiązałby wnyków TAKĄ grubą liną ;)
Pozdro
a gdybyś ty był najedzony to odważył byś sie zjeść robala? Niee... człowiek do wszystkiego jest zdolny, jak nie ma innego wyjścia to żre robale! czyli to kpina, poza tym kto by tyle żarcia, talerzy i szklanek nosił?!
Bear jest fajny, lubie go oglądać bo często mądrze gada. Ale jednak wole Les Strouda. Nie wiem jakie ma
doświadczenie w porównaniu z Bearem, ale jednak on pokazuje jak jest a nie jak mogło by być :) Nie mniej jednak,
Bear'a też podziwiam.
Edit : Bardzo fajna nuta :) http://www.youtube.com/watch?v=cyGuCVZd95Y
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
28 maja 2010 o 19:20
był program "człowiek który przetrwa wszystko", to tam kolesia samego zostawiali w trudnych warunkach! nawet kamery musiał sam rozstawiać, bo ekipy nie było...
Og;lądałam ten odcinek. Musiałaś zasnąć/przełączyć/rozmużfdżyć się na chwilę/zdematerializować się, bo było przecież, że zdjął ubranie i wysuszyl [...]
może nie wyglądają, ale to jest jego ekipa ,a właściwie jej część.Veronicah jeżeli raz widziałaś/eś ten program to nie komentuj ;/ on w różnych momentach robi rzeczy ,a możliwe że trafiłaś na odcinek specjalny ...
Fake, zobaczcie pod reka gryllsa jest kaloryfer, to po prostu slaba przerobka, w zlej perspektywie. Slabe za fake, i jeszcze minus trace szacnek do admina ze taki shit wrzuca, zamiast sie temu przyjrzec.
Jaki ku... kaloryfer?! Ten tabołek do podparcia łokcia to niby kaloryfer? Kto temu człowiekowi plusował tak debilny komentarz. Ludzie, ale z was masy, ktoś napisze, że "widzi fake" a już wszyscy robią z tego prawdę. Perspektywa jest ok, może wyjdź z domu zamiast grać w gry, bo dla Ciebie pewnie coś, co nie jest w rzucie izometrycznym = fake.
Wszystkie sceny w programie z nim są prawdziwe. Jednak pomiędzy tymi scenami możne on sobie robić co chce. On ma tylko pokazać w tych scenach umiejętności przydatne do przeżycia, jednak to jest program telewizyjny i wszystkiego nie powinno widać.
Heheh, mnie też to rozwala. ;) No załóżmy, że max taki robak ma 5g i cały jest z białka. To będzie 20kcal, gdzie my jedząc kotleta dostarczamy 300kcal i wciąż jesteśmy głodni. :D
Nie rozumiem ludzi którzy dają [-] do tego mojego komentarza napisałem bo możne ktoś będzie chciał zobaczyć ten odcinek w necie. Dajecie [-] bo co? Nie widzieliście go czy co??
P.S
Tyberiusz46
Miałeś racje poprawiam
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 czerwca 2010 o 18:04
Dokładnie zamyslem tego programu nie jest typowo takie przetrwanie jego! On pokazuje co robić jak sie zachować w skrajnych sytuacjach, jak zdobyć wode, pokarm, przetrwać. Interesuje sie tym programem i to od kiedy powstał. Wiec jedzenie sobie podczas ukończonego programu lub w trakcie nie jest niczym nadzwyczajnym, bo nie o to w programi chodzi zeby on sie zagłodził... poprostu pokazuje co robić, jak przetrwać w skrajnych sytuacjach. Pozdrawiam fanów "Szkoły przetrwania"
A co do jego ekipy, to są reżyserowie programu, osoby które z nim przebywają podczas wypraw to zupełnie inne osoby, osoby które są po przeszkoleniach itp. Zawodowcy tacy jak on. I tak szacunek dla niego za wszystko.
Ja widziałem większość odcinków Bear Grylsa. Kamerzysta najczęściej biega za nim i robi to co on może kamerzysta ma jakiś prowiant ale Bear Gryls sam musi se radzić. Jeśli ten demot to prawda to cała ekipa na drzewie siedziała z kilku kg torbą z jedzeniem i talerzami. Następnym razem weź ku*** pomyśl zanim wstawisz jakiś demot który nawet w archiwum nie powinnien być.
Ps. skąd wiesz że to zdjęcie jest z jednej z jego wędrówki. Co jeżeli zaprosił znajomych na biwak przy skale z z jakieś specjalnej okazji?
jest dobry nie powiem ale on tylko pokazuje co i jak a nie że go wpuszczają na dzicz
złapie królika to pokazuje jak i jak go wypatroszyć daje + tak czy inaczej bo głodny jestem ;D
Mimo tego i tak gościa podziwiam, zjeść pająki, larwy, jeszcze takie pokaźne i inne podobne cuda to i tak jest coś, na co stać niewielu. Wielki szacunek dla Edwarda Michaela Gryllsa!
A co wy myśleliście???
Kto z waz zjadł by robaka długości 12 cm, albo pił własny mocz?
Zresztą gdyby go puścili samego też dał by sobie rade tylko oni
MUSZĄ go ubezpieczać itd.
ten program to jedna wielka ściema, Bear zna dokładnie drogę, żarcie ma podrzucane i przygotowywane wcześniej, ekipa czuwa cały czas by sie nawet nie zadrapał...
Jak na to wpadłeś? Oczywiście, że wszystko jest zaaranżowane. Program ma na celu pokazanie jak sobie radzić w trudnych warunkach, a nie pokazywać, czy Bear przeżyje, czy nie. Myśl trochę. Ale i tak szacun za te wszystkie zjedzone "pełzające" przysmaki :D
No cóż, w końcu pomiędzy wpieprzaniem słoniego łajna a kolejnymi zastrzykami energii wprost z larw przeróżnych robali trzeba zjeść sobie normalną kolację z kolegami...co nie?
Les Stroud - niewiele pewnie o nim słyszało. Prowadzi program "Człowiek który przetrwa wszystko" i jest on kompletnie sam, bez ekipy i jedzenia, ma zestaw kamer z którymi musi sobie radzić, kręcąc siebie samego. W przeciwienstwie do Beara, Les musi przetrwać przez 7 dni w konkretnym miejscu, bez zadnych dodatków (no moze z wyjątkiem krzesiwa). W jednym z odcinków płynął na tratwie, na środku oceanu i kamerował cąłą okolicę dookoła - nie było widać zadnego statku tylko morze i horyzont. Nie krytykuje Bear'a bo go lubie za jego szaleństwo, nawet ostatnio często oglądam US, tylko pisze to do kogoś kto wie ze survival z Gryllsem jest poczęsci obsadzony i do tych osób które sie tym znudziły, bądz poszukujące survivalu, w samym słowa tego znaczeniu. Jednak u Lesa nie znajdzie się tego dreszczyku emocji, który u Beara jest na kazdym kroku ;].
Tyle że ten dreszczyk u Beara jest ustawiony :/
Np. jedna ze scen z Gryllsem "Cii... tam pewno jest niedźwiedź, pójdźmy dookoła" - takie teksty niech sobie daruje...
Ojej Odkryliście Amerykę. Dawno temu Bear w jakimś tam wywiadzie przyznawał że sceny są zaaranżowane dla potrzeb programu.
Ma na pewno pojęcie o survivalu i poradził by sobie w wielu nie korzystnych warunkach.
Fakt ma gość jaja robiąc te wszystkie dziwne rzeczy których my się brzydzimy ale z innej strony patrząc dostaje za to kupę kasy i nie jeden by to samo zrobił.
To chyba oczywiste że będzie miał pożywienie i ogóle wszystko ,ale to jest kręcone dla takiego kogoś jak wy , żebyście wiedzieli jak się zachować w jungli czy gdzieś na pustyni jak się zgubicie itd,. ;D chyba nie będzie typek ryzykował życia żeby innym pokazać jak przetrwać ;D ale współczuje mu że musi jeść te obrzydlistwa ;
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
28 maja 2010 o 21:54
aha jasne w knajpie, w takich czystych pięknych ubraniach w knajpie , jasne,, nie wprowadzaj tutejszych w błąd ,, co nie mogą gdzieś w kanionie zjeść sobie ?? dzisiejsza młodzież , uważa dużo rzeczy za niemożliwe, że wszystko komputerowe jest , itd.
ahahahhahahaha ale "ścięty pień drzewa" weź ty krzychu odejdz od komputera bo już nie wiesz jak drzewo wyglada i jakich warunkach może istnieć . kurde z skały wyrosło drzewo ;DD
dokladnie. nie musi a robi te wszystkie paskudztwa. ze trzepie niezla kase to inna sprawa ;)
i sie obudziliscie w pore. na poczatku zawsze gadaja ze nietore dzialania sa zaaranzowane. poza tym duzo tez bylo widac w odcinku ktory pokazywal prace za kulisami.
Ale ekipa za niego nie wpi*rdala pająków ani robali a na popitkę nie wyciska kropli ze słonich kup. Jeśli chcecie zobaczyć jak koleś SAM sobie radzi obejrzycie surviwalman
SURVIVOL MAN jest 100 razy lepszy po nim widać że jest zmarnowany po tym tygodniu jak ja na kacu ,Beara lubię ale on to imitacja zawsze w czystej koszuli i w necie pełno jest filmów jakie triki filmowcy tam stosują, po prostu szoł robią. Co do samego Beara to i tak jest kozakiem bo ma na swoim koncie 5 krotne zdobycie Mount Everestam. Ale jego program yo nie survival tylko pokazówa
...Ehh cwaniaki jesteście przed komputerem..
SAS (Special Air Service) To Brytyjska jednostka specjalna która jest w rankingu jedną z trzech najlepszych na świecie..
Pozostałe dwie to DELTA (USA) i GROM (POLSKA!!).. Bear został przyjęty do takiej jednostki.. Wiecie jak wygląda rekrutacja?? Nie pokazał nawet ćwierci tego co musiał zrobić żeby tam trafić.. Po badaniach fizycznych i psychologicznych wysyła się grupkę kadetów wyposażonych tylko w noże, kompasy i pojemniki na wodę do lasu lub w inny niesprzyjający klimat.. Ich głównym celem jest przeżyć 2 tygodnie w lesie i przejść wyznaczone zadania..
Między innymi zabijanie zwierząt takich jak koty i psy aby przeżyć.. Śpi się po kilka godzin i zap*erdala cały dzień..
Jeśli nie zdobędziesz jedzenia to chodzisz głodny..
Specjalnie ułożone są na trasie miejsca z ciepłym jedzeniem.. Zrobione przez najlepszych kucharzy świata posiłki są serwowane przed żołnierzami.. JEŚLI ZJESZ.. ODPADASZ!! Gdy napatrzysz się i nawdychasz tych smakołyków ruszasz dalej.. Pozwalają odpocząć.. Wszyscy śpią żeby jak najszybciej zregenerować siły.. I w środku nocy obóz zostaje obrzucony granatami hukowymi i pada rozkaz wymarszu.. Kto się w minutę nie ogarnie zostaje z tyłu..
A reszta wyrusza na następne zadanie.. Podczas takiej rekrutacji są różne zadania jak np. zdobyć dokumenty w bazie która jest osłaniana przez kilka set żołnierzy..
Albo zdobyć jedzenie itp..
A uwierzcie człowiek który przez kilka dni nie spał to nawet prosto nie pójdzie..
Dlatego często obserwuje się żołnierzy śpiących na jawie, czyli wykonują polecenia lecz po przebudzeniu nie pamiętają co robili.. A przebudzenie często jest np. w innym miejscu, albo w wodzie itp.. Jeśli komuś uda się to przeżyć dostaje kilka dni na odpoczynek a potem znowu wyrusza na kolejny etap sprawdzający.. Często jest to np. dostać się na dworzec pociągów obstawiony przez Policję która sprawdza co drugą osobę i wypowiedzenie różnego hasła przez megafon..
Oraz inne ciekawe zadania jak podkradanie rolnikom jedzenia itp.. Więc uwierzcie to co on pokazuje to tylko jakaś 1/10 tego co przeżył.. Więc mowa o tym że "Survivol Man" (jak to napisał user Heninger) że jest 100 razy lepszy to śmiech na sali xD
Discovery robi na tym biznes..
Dlatego muszą uchwycić wszystko..
Nie może być powtórek..
I na pewno jeśli ekipa filmowa je posiłki pokazane wyżej to Bear nie weźmie sobie larwy albo innego robaka..
Tylko zje z nimi bo on jak sam mówi "TEN PROGRAM MA WAM POKAZAĆ JAK PRZETRWAĆ" a nie jak ja to przetrwam..
Bo jeśli było by tak to był by to Reality Show ;)
A Discovery ciągnie na tym taką kasę że ho, ho, ho więc muszą się ubezpieczać i jak bym Bear`lowi coś się się stało w pierwszym odcinku to cała seria poszła by się j$bać..
Myślcie ludzie.. to nie boli..
Człowiek jest wzorem..
To nie jest fotomontaz. Ta sceneria przypomina mi odcinek jak byl na ktorejs pustynii w USA gdzie sikal na chustke a pozniej kladl ja na glowe zeby mu bylo chlodniej :P "Czesc, nazywam sie Bear Grylls(...)jak zawsze mam przy sobie tylko manierke i krzesiwo" :D a poza tym to moze byc obiad po skreceniu odcinka w co watpie ;)
To nie jest fotomontaż matoły. Ściągnijcie zdjęcie i powiększcie je w Photoshopie z wygładzaniem. Potem przyjrzyjcie się odbiciu w okularach leżących na stole. Odbija się skaliste podłoże i drzewa. Ktoś musiałby być kozakiem, żeby te okulary też "dodać". Hahaha
Ludzie, Bear pokazuje jak przetrwac w takich warunkach, a on sam nie musi głodować, bo chodzi o to aby ludzie wiedzieli jak przetrwac, o to chodzi w Szkole Przetrwania. Niech sobie je po za kadrem, ale pózniej zaczyna byc czasem niebezpiecznie...Sami byscie tam nie wytrzymali i nie zrobili tego co on, a niektórzy z was sie przyczepiaja ze tam je.
Mylicie pojęcia. Ten program nazywa się "szkoła przetrwania", a nie "jak zajebisty jest Bear Grylls". ma na celu naukę jak zachowywać się w konkretnych, krytycznych sytuacjach, byś Ty, który wybrzydza matce o niedobry obiad miał jakiekolwiek pojęcie o warunkach innych niż dach nad głową i komputer obok.
To przeciez oczywiste, ze wszystko w tym programie jest ustawione, a Ci co mysla inaczej sa w bledzie. On nie spi w
lesie, konczy sie scena i idzie spac do cieplego lozeczka. Ten program pokazuje tylko co nalezy robic i jak sie
zachowywac w ekstremalnych warunkach, a nie pokazac zajebistosc Bear'a. To tak samo jakbyscie sie zastanawiali czy dany
serial na polsacie czy tvn dzieje sie naprawde o_O W tym programie lata za nim cala ekipa, nie tylko kamerzysta. Mimo
wszystko ma jaja pijac wode z gowna slonia, czy jedzac pajaki czego ja bym sie nie tknal.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
29 maja 2010 o 10:18
Przecież przed każdym odcinkiem jest wyświetlane ostrzeżenie,że to co kręcą nie do końca odpowiada rzeczywistości,a ekipa ma profesjonalne wsparcie więc nie wiem o co te krzyki.
jestescie idiotami to zdjecie na pewno nie jest ustawione on to co zlapie zje i to co sam zrobi mam. Jak sie nie interesujecie wojskiem to nie odzywac sie. moj brat jest w wojsku i przy mnie z 1 zapalki ogien roZPALIL.A on jest z SAS
E no może jedzą konserwy ale raczej nie noszą talerzy , koszyka na chleb sałatek : P O ile byście słuchali początku programu to tam mówią że niektóre sceny są zaaranżowane ;p
Przecież on nigdy nie ukrywał że to jest ustawiane. Przed podróżą ma tydzień na rozpoznanie terenu i zaaranżowanie wszystkiego. Ostatnio nawet w jakimś odcinku powiedział że SAMI przywieźli tutaj jakiegoś tam węża, (który tam na tych terenach występuje, ale go tam akurat nie znaleźli) żeby pokazać jak się z czymś takim obejść. Bo to jest SZKOŁA PRZETRWANIA, która ma pokazać jak przetrwać, jak się zachować w danej sytuacji.
A Stroud? Owszem, też go podziwiam bo sama bym w życiu nie zrobiła tego co on... ale to przecież co innego. Grylls w zamyśle ma być czysto edukacyjny i tego nie ukrywa, natomiast Stroud chce przy okazji pokazać że jest sam.
I szczerze mówiąc programy Gryllsa wg mnie są ciekawsze ;) (i nie chcę w ten sposób ujmować Stroudowi!)
w jednym odcinku ultimate survival Bear
mówił, ze sam tez spadl podczas wspinaczki (chyba) i lezał kilka miesiecy w szpitalu bo powazna kontuzja to była, wiec gdyby nie pomoc w tym momencie kogos to tez by zginal...nie ma madrych.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 maja 2010 o 18:06
powiem ci szczerze nie którym zniszczyłeś adrenaline bo nie którzy myślą że to naprawdę a teraz wiedzą że to jest ustawione i jak zaatakuje grizli to go uśpią czy co innego :/
daje -
Widziałem odcinek, jak był na pustyni, wykręcał odchody wielbłąda by wydobyć z nich coś do picia. A wy nadal uważacie że wszystko jest ustawione... sorry jeżeli ktoś teraz jadł.
Ciekawe czy po tych jego wszystkich wyżerkach, żona w domu nie ma oporów żeby go pocałować na powitanie z wyprawy ;p Mówcie co chcecie, i tak niezły jest. Fizycznie również xD
hah ^^ ale się uśmiałem też myślałem że go tak wkurzali że jedli snickersy w przerwach.
Bear ma kamerzystę, specjalistę od lin (kucharza,kamerdynera i niezastąpiony wibrator)
Panowie, to jest dobrze zrobiony fotomontaż i tyle. Zwrócie uwagę na padający cień z głów pozostałych mężczyzn. Co oznacza to, że na oryginale głowa była ustawiona w stronę "stołu". Nie interesuje mnie to czy posiada prowiant dodatkowy czy nie, ważne jest przesłanie. Widać też ostro "szarpnięte" ucho. Wystarczy sobie powiększyć zdjęcie i zobaczyć ustawienie pixeli.
Pozdrawiam ;)
tia, i czekali na tę "miskę" do zakończenia odcinka, albo tłumaczenie że koleś pokazuje jak przetrwać, niby komu, widzom którzy te miejsca zobaczą tylko w necie albo telewizji? Fotomontaż, he he panowie zejdźcie na ziemię programy w telewizji w 70% to zwykła ściema zrobiona tak żeby podbić oglądalność. Program ciekawy a i owszem, ale nie róbcie z niego biblii przetrwania...
Powiem wam jedno... Pier***icie... Już widzę, jak 30 osób biega za nim z masą żarcia, stołem, krzesłami i zastawą, żeby w trakcie kręcenia kolejnego odcinka mógł zjeść sobie porządny i treściwy obiadek. Bardziej prawdopodobne, że to zdjęcie zrobione było po jakimś odcinku...
ja nie wiem co wam ku*** dolega pedałki..
poprostu mu zazdrościcie, nawet byście nie zjedli karalucha , czy wjeb**i
węża ..
to tylko gadanie..na rl byście mu tak nie cisneli
..tylko szeroko gęba i niemowa ...fajasy
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
30 maja 2010 o 14:39
Jak mi niektorych ludzi zal... Przeciez on jest zwyklym czlowiekiem i je to co zwykly czlowiek. On nie podpisal zadnego
kontraktu ze przez cale zycie ma wpieprzac robaki poza planem. Gdy rozpoczyna sie program padaja z jego ust slowa
"pokaze wam jak przetrwac w ekstremalnych warunkach" wiec chyba normalne, ze konczy sie dana scena i idzie sobie spac do
wygodnego lozeczka. Sztab ludzi za nim lata: lekarze, producenci, kamerzysta. To nie jest reality show! Zastanowcie sie
jakby latal za nim tylko kamerzysta i cos by mu sie stalo...? Wszystko jest starannie wyrezyserowane. Nie wiem w ogole
po co jest ten demot, przeciez on tez jest czlowiekiem i moze jesc co chce bez wzgledu jaki program prowadzi. Mimo
wszystko umie o wiele wiecej niz zwykly czlowiek i jest w stanie jesc to co dla niektorych jest totalnym obrzydzeniem.
Poszukajcie na youtube wywiadow z nim (o ile umiecie angielski ~~)
wlasnie, ze ten program jest nieuczciwy. koles pokazuje, ze potrafi przezyc na pustyni, pic wode z klocka slonia. a pozniej idzie i tak sie nazre. a pozniej znajduje nasladowcow ktorzy dziwia sie, ze po miesiacach zachowywania sie jak on, nie maja takiej frzury jak on, ze schudli niesamowicie. powinno byc pokazane czasem, ze to tylko dla potrzeb programu, a nie jego zycie.
Ta fotka mogła być zrobiona przed lub po akcji, ludzie myślcie
skąd oni by wzięli pizze, naczynia, sztućce, szklanki, stolik, krzesełka ... Acha rozumiem, pewnie kamerzysta je nosi w podręcznym plecaku -.- Ludzie trochę logiki
dobra może mu pomagają, ale czy wy mądrale zjedlibyście pająka, wypili własny mocz i rozebrali całkiem przy -36 st. Celciusza tylko po yo by was nauczyć czegoś
No i co z tego ze ma nie byle jakie zarcie? i pomoc medyczna? przeciez nie moze ryzykowac swojego zycia dla jakiegos programu, chociaz i tak wykonuje tam duzo niebezpicznych rzeczy. tym którzy niczego o nim nie wiedza radze przeczytac jego zyciorys. mi sie podoba to ze chocby nawet w takim programie dzieli sie swoja wiedza.
Ludzie nie wiem jaki macie problem? gosciu je owady, zabija i je zwierzeta, grzebie w ich wnetrznosciach, pije mocz, je ochydne rzeczy, "czuje" okropne zapachy, przebywa w trudnych warunkach, wspina sie po linach itd. i co z tego ze obok jest ekipa medyk itp ?! gosciu pokazuje "jak przetrwac"! a to ze po za planem je w porownaniu do tego co pokazuja nam na discovery 'rarytasy' to chyba normalne -.-
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
1 czerwca 2010 o 20:35
Bear Grylls to jest deb... jego rady w 80% są, mogą być przydatne ale 20% jego rad to takie kretynizm, że się nie chce go oglądać... Polecam za to wszystkim... Lesa Stroudsa znajdziecie w sieci...
Może i dają mu wodę i pożywienie, ale i tak ryzykuje życie ogółem? Chyba nikt mi nie wmówi że jak się wspina to ma zabezpiecznia a potem je wycinają lub tak kręcą że ich nie widać? Jak zabija jakieś grzechotniki? Czy pływa w rzece pełnej aligatorów. I musi jeść jakięś larwy i niekiedy pije nawet swój mocz? W pełni się zgadzam z apollet.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 sierpnia 2010 o 14:00
Bo to jest program ustawiony, on tylko pokazuje jak się trzeba zachowywać w danych warunkach.
Ok, tacy jesteście cwani ale nawet jeśli gość nie jest sam to ciekawe czy wy byście zjedli pająka czy wspinali się po lianach nawet jeśli obok stoi medyk.
demot: Ej staszek nie rób: jaj tylko weż tę kamere, bo jeszcze coś nakrecisz..
Jak to ustawiony?? Zniszczyłeś mi dzieciństwo :
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2010 o 21:35
jak sie ten program nazywa? pytam serio
Fotomontaż!! Bear jada robaki, a nie kanapki!
nieee ... w tym momencie legl moj swiatopoglad ... moj idol ... widzialem prawie wszystkie odcinki .. wiedzialem ze maja zarcie ale ze on jedyny go nie tyka itp ... ide wywiesic zaslony hańby ;/
Teraz mi frajdę oglądania zabraliście ale i tak go lubie.
oczywiście, że jest ustawiany. oni się z tym nigdy nie kryli.. był odcinek podsumowujący ich działalność(już tego nie kręcą z tego co wiem), jest chyba na yt. Tam właśnie było wszystko pokazane, to jest spora ekipa, która jedynie pokazuje jak się zachowywać w kryzysowych sytuacjach. Mówili też o tym, że do tej pory nie mogą zrozumieć jak on jadł takie obrzydliwe rzeczy, skoro nie musiał tego robić. Jeżeli chcecie obejrzeć nieustawiany program wpiszcie na yt SURVIVORMAN - koleś ma pare kamer i sam wszystko robi, mniej efektowne ale na pewno prawdziwe.
hahah(foto montaż),a pozatym może to było na końcu wyprawy jak było już po wszystkim?
Bear jest komandosem a jak ktos moze wie ich operacje trwają czasem nawet pare miesięcy podczas których infiltrują oni na własna reke wroga, czesto bez wsparcia, gdyz np operacje te sa scisle tajne . Ci ludzie na pewno mają do jedzenia happy meal'e i frytki do tego.Napewno ci sie przydadza umiejetnosci typu : jedzenie sloniowego gowna , jesli dane ci bedzie znalezc sie na pustynii
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 maja 2010 o 21:24
demot:Szczęście:Kiedy na środku pustkowia znajdujesz nakryty stół
rozumiem, że skoro facet robi program o surwiwalu, to powinien też dożywotnio zrezygnować z pikników ze znajomymi?
moze i program jest ustawiony ale i tak nigdy nie bedziecie takimi kozakami jak on....
Eeee.. A nie pomyśleliście, że to zdjęcie nie było robione na planie "szkoły przetrwania"? To nawet nie jest ekipa Edwarda :)
Jak dla mnie jest to powód jeszcze większego uznania. Nie musiał tego jeść ,bo miał normalne jedzenie. Ale jadł!
zniszczyles mi dziecinstwo
Całe szczęście masz jeszcze Tibię.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2010 o 19:15
no
ale mnie teraz zdemotywowałeś... tak bardzo chciałam wierzyć , że to prawda
hah, mit beara obalony
Zapiszcie się na prawdziwy survival a nie bez końca komentujecie, imo fajny, program. . . to się nudne robi :P
Sam sie zapisz ;P a nie przed kompem gnijesz
Skąd wiecie, że zdjęcie nie jest zrobione z producentami już po odbytej wyprawie ?
Tak samo pomyślałem :) Bear jest mojm Idolem .
jest pelno filmikow na yt, na ktorych widac, ze wielka pustynia jest przy autostradzie, a jakas przepasc, ktora sie podniecal da sie obejsc kilkoma krokami. Zobacz tutaj http://fishki.net/comment.php?id=62149 Prawdziwy kozak jest w programie SURVIVORMAN.
Zmodyfikowano 14 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2010 o 21:33
Z twojego punktu widzenia to jest kilka kroków wyobraź sobie że stoisz nad taką przepaścią w takich nerwach najprostsze wyjścia wydają się najtrudniejsze
popieram proxxia, on tylko pokazuje jak przetrwać w takich warunkach. I tak jest zajebisty :PP :D
:( oszust!
jesli robaki to rekwizyty, to naprawde szacun dla wykonawcow tych rekwizytow - bo sa ku*wa jak zywe. Poza tym - jak pisali poprzednicy - zdobadzcie sie na odwage zrobic chociaz 1/10 tego co on odwala, zeby taki jeden z drugim jak wy wiedzieli co zrobic w obliczu podobnej sytuacji majac nawet caly sztab medykow, asekurantow i Bog jeden wie kogo jeszcze. Pozdrawiam, a demota minusuje. Amen
ciekawe czy mu takie normalne jedzenie jeszcze smakuje.
Les Stroud, tyle powiem.
Popieram: koleś jest wypuszczany na jakimś terenie bez wyposażenia (jak Bear), ale i bez ekipy, która mogłaby go kusić żarciem... Przy nim Grylls wygląda jak dzieciak imitujący survival, co nie zmienia faktu, że i tak lubię jego program :]
zdemotywowało mnie, też chciałam żyć w świadomości że to prawda [+]
Zgadzam sie z kama998 ,gosc jest wyjebisty i dzieki temu ze jezdzi z ekipa ma super ujecia
Cheq kohwa jeheqebane gimsqewqaki. Każda scena w tym programie jest przygotowywana i wszystko jest wyreżyserowane. Tak, wyreżyserowane. Tak trudno w to uwierzyć? To sobie kuhequw teraz wyobraźcie, że Bear Gryls ginie wspinając się po lianach zwisających z urwiska, bo przyleciał z samym kamerzystą i dźwiękowcem. No kdhaudh, rzeczywiście.
Ogarnij słownik bo on oczu nie wypala. A skąd wiesz czy to jest wyreżyserowane ? Daj mi prawdziwe(nie fake ani jakieś inne gówno robione w photoshopie ani nie napisane w Fakcie albo innym szmirowatym pisemku)dowody na to że on nie je tych robactw, nie radzi sobie w puszczy etc. Jego wyprawy w różne zakątki Ziemi to 2 dniowe poradzenie sobie. Jego niepowtarzalność właśnie tkwi w tym że pokazuje to czego Ty ku*wa panie Kowalski pod sklepem z piwem nie zobaczysz ani się nie nauczysz. Pozdro dla oglądających, jedyny serial jaki lubię oglądać non stop. Przynajmniej się czegoś nauczę a nie sex i gwałty. (dzięki za minusy :**)
W pewnym stopniu na pewno reżyseria... Choćby, że ZAWSZE znajduje coś co może mu się przydać. Jak np. gruba lina do której jest przywiązana pułapka na zwierzęta.
A) dziwnym trafem ją znalazł, chociaż była zamaskowana
B) nikt nie przywiązałby wnyków TAKĄ grubą liną ;)
Pozdro
Xadereq: Chcesz dowodow na to, ze wiecej w jego programach naciagania niz Surwiwalu? Prosze bardzo: http://www.daughtersoftiresias.org/bearwiki/Main_Page
a gdybyś ty był najedzony to odważył byś sie zjeść robala? Niee... człowiek do wszystkiego jest zdolny, jak nie ma innego wyjścia to żre robale! czyli to kpina, poza tym kto by tyle żarcia, talerzy i szklanek nosił?!
Nigdy nie wierzyłem w to, że on głoduje na tych wyprawach. Wszystko tylko pokazówka.
idź spróbować.
Bear jest fajny, lubie go oglądać bo często mądrze gada. Ale jednak wole Les Strouda. Nie wiem jakie ma
doświadczenie w porównaniu z Bearem, ale jednak on pokazuje jak jest a nie jak mogło by być :) Nie mniej jednak,
Bear'a też podziwiam.
Edit : Bardzo fajna nuta :) http://www.youtube.com/watch?v=cyGuCVZd95Y
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2010 o 19:20
Nie wiem jak Les , ale Bear był komandosem sił specjalnych ;] .
coś czuje, że oglądalność spadnie :D
ale ja i tak go podziwiam i dalej będę go oglądał
demot:Bear Grylls:religijny zelota, który liczy, że inni też uwierzą w każdy kit.
laska nie czytałaś wyżej komentarzy ??
czytaj to co inni sądzą o tym democie [-] dla ciebie
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2010 o 19:43
był program "człowiek który przetrwa wszystko", to tam kolesia samego zostawiali w trudnych warunkach! nawet kamery musiał sam rozstawiać, bo ekipy nie było...
Raz widziałam ten program. Koleś moczył się w kombinezonie w jakimś ciepłym źródle, a już w następnej scenie miał suche ubranie. Żenada.
Og;lądałam ten odcinek. Musiałaś zasnąć/przełączyć/rozmużfdżyć się na chwilę/zdematerializować się, bo było przecież, że zdjął ubranie i wysuszyl [...]
Wiecie co wam powiem ? To na 100% nie jest ekipa która za nim biega. Na młodych chłopaków z dobrą kondycją nie wyglądają
Co chciałeś udowodnić wrzucając takiego demota?
może nie wyglądają, ale to jest jego ekipa ,a właściwie jej część.Veronicah jeżeli raz widziałaś/eś ten program to nie komentuj ;/ on w różnych momentach robi rzeczy ,a możliwe że trafiłaś na odcinek specjalny ...
Fake, zobaczcie pod reka gryllsa jest kaloryfer, to po prostu slaba przerobka, w zlej perspektywie. Slabe za fake, i jeszcze minus trace szacnek do admina ze taki shit wrzuca, zamiast sie temu przyjrzec.
Jaki ku... kaloryfer?! Ten tabołek do podparcia łokcia to niby kaloryfer? Kto temu człowiekowi plusował tak debilny komentarz. Ludzie, ale z was masy, ktoś napisze, że "widzi fake" a już wszyscy robią z tego prawdę. Perspektywa jest ok, może wyjdź z domu zamiast grać w gry, bo dla Ciebie pewnie coś, co nie jest w rzucie izometrycznym = fake.
Wszystkie sceny w programie z nim są prawdziwe. Jednak pomiędzy tymi scenami możne on sobie robić co chce. On ma tylko pokazać w tych scenach umiejętności przydatne do przeżycia, jednak to jest program telewizyjny i wszystkiego nie powinno widać.
,,Ta larwa to pokaźny zastrzyk białka i energii"
Heheh, mnie też to rozwala. ;) No załóżmy, że max taki robak ma 5g i cały jest z białka. To będzie 20kcal, gdzie my jedząc kotleta dostarczamy 300kcal i wciąż jesteśmy głodni. :D
Ja widziałem odcinek jak był w Polsce a dokładnie to w Gdyni pokazywał jak przetrwać w opuszczonych miejscach
przez ludzi.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 czerwca 2010 o 18:05
Dokładnie w Gdyni a nie w Gdańsku :)
Nie rozumiem ludzi którzy dają [-] do tego mojego komentarza napisałem bo możne ktoś będzie chciał zobaczyć ten odcinek w necie. Dajecie [-] bo co? Nie widzieliście go czy co??
P.S
Tyberiusz46
Miałeś racje poprawiam
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 czerwca 2010 o 18:04
Dokładnie zamyslem tego programu nie jest typowo takie przetrwanie jego! On pokazuje co robić jak sie zachować w skrajnych sytuacjach, jak zdobyć wode, pokarm, przetrwać. Interesuje sie tym programem i to od kiedy powstał. Wiec jedzenie sobie podczas ukończonego programu lub w trakcie nie jest niczym nadzwyczajnym, bo nie o to w programi chodzi zeby on sie zagłodził... poprostu pokazuje co robić, jak przetrwać w skrajnych sytuacjach. Pozdrawiam fanów "Szkoły przetrwania"
dla mnie i tak jest THE BEST za to wszystko co robi !!
ciekawe kto by z was jadł węże skunksy itp ??!!
A co do jego ekipy, to są reżyserowie programu, osoby które z nim przebywają podczas wypraw to zupełnie inne osoby, osoby które są po przeszkoleniach itp. Zawodowcy tacy jak on. I tak szacunek dla niego za wszystko.
Ja widziałem większość odcinków Bear Grylsa. Kamerzysta najczęściej biega za nim i robi to co on może kamerzysta ma jakiś prowiant ale Bear Gryls sam musi se radzić. Jeśli ten demot to prawda to cała ekipa na drzewie siedziała z kilku kg torbą z jedzeniem i talerzami. Następnym razem weź ku*** pomyśl zanim wstawisz jakiś demot który nawet w archiwum nie powinnien być.
Ps. skąd wiesz że to zdjęcie jest z jednej z jego wędrówki. Co jeżeli zaprosił znajomych na biwak przy skale z z jakieś specjalnej okazji?
ON jest ZAJEBISTY !!
jest dobry nie powiem ale on tylko pokazuje co i jak a nie że go wpuszczają na dzicz
złapie królika to pokazuje jak i jak go wypatroszyć daje + tak czy inaczej bo głodny jestem ;D
Mimo tego i tak gościa podziwiam, zjeść pająki, larwy, jeszcze takie pokaźne i inne podobne cuda to i tak jest coś, na co stać niewielu. Wielki szacunek dla Edwarda Michaela Gryllsa!
A co wy myśleliście???
Kto z waz zjadł by robaka długości 12 cm, albo pił własny mocz?
Zresztą gdyby go puścili samego też dał by sobie rade tylko oni
MUSZĄ go ubezpieczać itd.
Szkoda byłoby go stracić.
weźcie pod uwagę to że na Discovery nie ma programów które nie są reżyserowane. Ale ten jest najbliżej prawdy z nich wszystkich.
Ludzie, on ma tylko POKAZYWAĆ jak przetrwać. Na początku programu piszą że wszystkie sceny są z asekuracją..
ten program to jedna wielka ściema, Bear zna dokładnie drogę, żarcie ma podrzucane i przygotowywane wcześniej, ekipa czuwa cały czas by sie nawet nie zadrapał...
Jak na to wpadłeś? Oczywiście, że wszystko jest zaaranżowane. Program ma na celu pokazanie jak sobie radzić w trudnych warunkach, a nie pokazywać, czy Bear przeżyje, czy nie. Myśl trochę. Ale i tak szacun za te wszystkie zjedzone "pełzające" przysmaki :D
Uwolnić Inwalida i Nie Masz Głowy!!!!!!!!!!!!!11111
Na początku każdego odcinka jest napisane, że program nagrywano sekwencyjnie ;]
Nie wiem czy tak jest w nowszych seriach, ale wcześniej o tym pisano.
No jak widać niektórzy myśleli, że on tak cały czas... Oczywiście, że nie. To też jest człowiek. Nikt z Was nie zrobiłby tego co on i tyle...
Hahaha dobre, skąd to wziąłeś? wyślij link na pw albo coś
Na odcinku w Gdyni, są 3 momenty w trakcie filmu gdzie widać inne osoby, np na dachu jakiś dres stał :D
Ale i tak jesteś najlepszy
Mnie w szkole nauczyli czytać ze zrozumieniem---->"SZKOŁA PRZETRWANIA".
eh ,a zawsze się w niego bawiłem i w zapale oglądałem każdy odcinek w nadziei, że to prawda a nie kolejne telewizyjne show.
No cóż, w końcu pomiędzy wpieprzaniem słoniego łajna a kolejnymi zastrzykami energii wprost z larw przeróżnych robali trzeba zjeść sobie normalną kolację z kolegami...co nie?
Ja i tak nie wieże w to zdjęcie
dupa sraka ;/
... i sałata.(nie mogłam się wprost powstrzymać by nie skończyć nieskończonej głupoty)
BEAR GRYLL !!!! NIKT BARDZIEJ NIE ZASŁUGUJE NA SZACUNEK
BEAR GRYLL !!!!
...GRYLLS
Les Stroud - niewiele pewnie o nim słyszało. Prowadzi program "Człowiek który przetrwa wszystko" i jest on kompletnie sam, bez ekipy i jedzenia, ma zestaw kamer z którymi musi sobie radzić, kręcąc siebie samego. W przeciwienstwie do Beara, Les musi przetrwać przez 7 dni w konkretnym miejscu, bez zadnych dodatków (no moze z wyjątkiem krzesiwa). W jednym z odcinków płynął na tratwie, na środku oceanu i kamerował cąłą okolicę dookoła - nie było widać zadnego statku tylko morze i horyzont. Nie krytykuje Bear'a bo go lubie za jego szaleństwo, nawet ostatnio często oglądam US, tylko pisze to do kogoś kto wie ze survival z Gryllsem jest poczęsci obsadzony i do tych osób które sie tym znudziły, bądz poszukujące survivalu, w samym słowa tego znaczeniu. Jednak u Lesa nie znajdzie się tego dreszczyku emocji, który u Beara jest na kazdym kroku ;].
Tyle że ten dreszczyk u Beara jest ustawiony :/
Np. jedna ze scen z Gryllsem "Cii... tam pewno jest niedźwiedź, pójdźmy dookoła" - takie teksty niech sobie daruje...
To fotomontaż. Skąd wzięli tam drewniany stół?
Ultimate Survial
„Człowiek który przetrwa wszystko" wymiata, sam sobie radzi! nie tak jak Bear Grylls
Pójdę za Flipper'em.
Ojej Odkryliście Amerykę. Dawno temu Bear w jakimś tam wywiadzie przyznawał że sceny są zaaranżowane dla potrzeb programu.
Ma na pewno pojęcie o survivalu i poradził by sobie w wielu nie korzystnych warunkach.
Fakt ma gość jaja robiąc te wszystkie dziwne rzeczy których my się brzydzimy ale z innej strony patrząc dostaje za to kupę kasy i nie jeden by to samo zrobił.
To chyba oczywiste że będzie miał pożywienie i ogóle wszystko ,ale to jest kręcone dla takiego kogoś jak wy , żebyście wiedzieli jak się zachować w jungli czy gdzieś na pustyni jak się zgubicie itd,. ;D chyba nie będzie typek ryzykował życia żeby innym pokazać jak przetrwać ;D ale współczuje mu że musi jeść te obrzydlistwa ;
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2010 o 21:54
Też tak myślę , ale oczywiście nie wierze że tylko na robakach leci całe dnie , fryzura Grylsa z tyłu obczajcie
wycięte moim zdaniem
aha jasne w knajpie, w takich czystych pięknych ubraniach w knajpie , jasne,, nie wprowadzaj tutejszych w błąd ,, co nie mogą gdzieś w kanionie zjeść sobie ?? dzisiejsza młodzież , uważa dużo rzeczy za niemożliwe, że wszystko komputerowe jest , itd.
"Dzisiejsza młodzież , uważa dużo rzeczy za niemożliwe" Nie prawda , ja wręcz przeciwnie ale pomyśl logicznie skąd w kanionie mieli by stół -. -
a nie mogą przetransportować??? mogą i to łatwizna , aj Weście , to nie w restauracji ;DD jak się postarają to i centrum handlowe postawią na Saharze
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2010 o 22:34
Ciężko helikopterem stół przewieźć?
JAKI STÓŁ??!! Nie widzicie, że to jest ścięty pień drzewa? No ja pie*dolę!
ahahahhahahaha ale "ścięty pień drzewa" weź ty krzychu odejdz od komputera bo już nie wiesz jak drzewo wyglada i jakich warunkach może istnieć . kurde z skały wyrosło drzewo ;DD
to jeszcze bardziej pokazuje jakim jest hardcorem prowadzący ten program, który zjada te wszystkie robaki będąc najedzonym :D :D
to zjedzcie to co on.
dokladnie. nie musi a robi te wszystkie paskudztwa. ze trzepie niezla kase to inna sprawa ;)
i sie obudziliscie w pore. na poczatku zawsze gadaja ze nietore dzialania sa zaaranzowane. poza tym duzo tez bylo widac w odcinku ktory pokazywal prace za kulisami.
Ale ekipa za niego nie wpi*rdala pająków ani robali a na popitkę nie wyciska kropli ze słonich kup. Jeśli chcecie zobaczyć jak koleś SAM sobie radzi obejrzycie surviwalman
Program jest świetny!
SURVIVOL MAN jest 100 razy lepszy po nim widać że jest zmarnowany po tym tygodniu jak ja na kacu ,Beara lubię ale on to imitacja zawsze w czystej koszuli i w necie pełno jest filmów jakie triki filmowcy tam stosują, po prostu szoł robią. Co do samego Beara to i tak jest kozakiem bo ma na swoim koncie 5 krotne zdobycie Mount Everestam. Ale jego program yo nie survival tylko pokazówa
...Ehh cwaniaki jesteście przed komputerem..
SAS (Special Air Service) To Brytyjska jednostka specjalna która jest w rankingu jedną z trzech najlepszych na świecie..
Pozostałe dwie to DELTA (USA) i GROM (POLSKA!!).. Bear został przyjęty do takiej jednostki.. Wiecie jak wygląda rekrutacja?? Nie pokazał nawet ćwierci tego co musiał zrobić żeby tam trafić.. Po badaniach fizycznych i psychologicznych wysyła się grupkę kadetów wyposażonych tylko w noże, kompasy i pojemniki na wodę do lasu lub w inny niesprzyjający klimat.. Ich głównym celem jest przeżyć 2 tygodnie w lesie i przejść wyznaczone zadania..
Między innymi zabijanie zwierząt takich jak koty i psy aby przeżyć.. Śpi się po kilka godzin i zap*erdala cały dzień..
Jeśli nie zdobędziesz jedzenia to chodzisz głodny..
Specjalnie ułożone są na trasie miejsca z ciepłym jedzeniem.. Zrobione przez najlepszych kucharzy świata posiłki są serwowane przed żołnierzami.. JEŚLI ZJESZ.. ODPADASZ!! Gdy napatrzysz się i nawdychasz tych smakołyków ruszasz dalej.. Pozwalają odpocząć.. Wszyscy śpią żeby jak najszybciej zregenerować siły.. I w środku nocy obóz zostaje obrzucony granatami hukowymi i pada rozkaz wymarszu.. Kto się w minutę nie ogarnie zostaje z tyłu..
A reszta wyrusza na następne zadanie.. Podczas takiej rekrutacji są różne zadania jak np. zdobyć dokumenty w bazie która jest osłaniana przez kilka set żołnierzy..
Albo zdobyć jedzenie itp..
A uwierzcie człowiek który przez kilka dni nie spał to nawet prosto nie pójdzie..
Dlatego często obserwuje się żołnierzy śpiących na jawie, czyli wykonują polecenia lecz po przebudzeniu nie pamiętają co robili.. A przebudzenie często jest np. w innym miejscu, albo w wodzie itp.. Jeśli komuś uda się to przeżyć dostaje kilka dni na odpoczynek a potem znowu wyrusza na kolejny etap sprawdzający.. Często jest to np. dostać się na dworzec pociągów obstawiony przez Policję która sprawdza co drugą osobę i wypowiedzenie różnego hasła przez megafon..
Oraz inne ciekawe zadania jak podkradanie rolnikom jedzenia itp.. Więc uwierzcie to co on pokazuje to tylko jakaś 1/10 tego co przeżył.. Więc mowa o tym że "Survivol Man" (jak to napisał user Heninger) że jest 100 razy lepszy to śmiech na sali xD
Discovery robi na tym biznes..
Dlatego muszą uchwycić wszystko..
Nie może być powtórek..
I na pewno jeśli ekipa filmowa je posiłki pokazane wyżej to Bear nie weźmie sobie larwy albo innego robaka..
Tylko zje z nimi bo on jak sam mówi "TEN PROGRAM MA WAM POKAZAĆ JAK PRZETRWAĆ" a nie jak ja to przetrwam..
Bo jeśli było by tak to był by to Reality Show ;)
A Discovery ciągnie na tym taką kasę że ho, ho, ho więc muszą się ubezpieczać i jak bym Bear`lowi coś się się stało w pierwszym odcinku to cała seria poszła by się j$bać..
Myślcie ludzie.. to nie boli..
Człowiek jest wzorem..
Dobrze gada, polać mu.
zapomniałeś o GIS i MOSAD-zie
MOSAD to bardziej wywiad ;)
a GIS to nie czasem oddziały Żandarmerii ??
Wszystko Ok. Ale z tymi 'najlepszymi kucharzami świata' to przesada :D
Nie wiem czy ktoś zauważył ale to jest fotomontaż, przyjrzyjcie się dobrze jego konturom
To nie jest fotomontaz. Ta sceneria przypomina mi odcinek jak byl na ktorejs pustynii w USA gdzie sikal na chustke a pozniej kladl ja na glowe zeby mu bylo chlodniej :P "Czesc, nazywam sie Bear Grylls(...)jak zawsze mam przy sobie tylko manierke i krzesiwo" :D a poza tym to moze byc obiad po skreceniu odcinka w co watpie ;)
ogladam tego demota patrze na tv a ten program akurat leci
Bear Grzlls jest zajebisty nie wiem jak wy ale ja go lubie bo tworzy pozytywny klimat!
Les Stroud
Ostry. Po prostu.
No i co z tego ze sie naje co nie moze? Itak polowy z tych rzeczy co zrobil byscie wy nie dali rady wykonac
demot:Beara Gryllsa zdemotywował:Les Stroud - człowiek, który przetrwa wszystko i sam wszystko filmuje.
pomysł całkiem fajny , ale krzywo wklejona twarz Bear'a :|
To nie jest fotomontaż matoły. Ściągnijcie zdjęcie i powiększcie je w Photoshopie z wygładzaniem. Potem przyjrzyjcie się odbiciu w okularach leżących na stole. Odbija się skaliste podłoże i drzewa. Ktoś musiałby być kozakiem, żeby te okulary też "dodać". Hahaha
po tym co on się nażarł to mu się należy
Ludzie, Bear pokazuje jak przetrwac w takich warunkach, a on sam nie musi głodować, bo chodzi o to aby ludzie wiedzieli jak przetrwac, o to chodzi w Szkole Przetrwania. Niech sobie je po za kadrem, ale pózniej zaczyna byc czasem niebezpiecznie...Sami byscie tam nie wytrzymali i nie zrobili tego co on, a niektórzy z was sie przyczepiaja ze tam je.
Moja niunia to się chyba popłacze jak zobaczy tego demota :D
taa to tłumaczy to że po dwóch dniach w dżungli jest ogolony
Mowiecie ze ustawiony, ale przeciez jest wszystko nagrane jak je jaszczurki, żaby itp ...
Mylicie pojęcia. Ten program nazywa się "szkoła przetrwania", a nie "jak zajebisty jest Bear Grylls". ma na celu naukę jak zachowywać się w konkretnych, krytycznych sytuacjach, byś Ty, który wybrzydza matce o niedobry obiad miał jakiekolwiek pojęcie o warunkach innych niż dach nad głową i komputer obok.
To przeciez oczywiste, ze wszystko w tym programie jest ustawione, a Ci co mysla inaczej sa w bledzie. On nie spi w
lesie, konczy sie scena i idzie spac do cieplego lozeczka. Ten program pokazuje tylko co nalezy robic i jak sie
zachowywac w ekstremalnych warunkach, a nie pokazac zajebistosc Bear'a. To tak samo jakbyscie sie zastanawiali czy dany
serial na polsacie czy tvn dzieje sie naprawde o_O W tym programie lata za nim cala ekipa, nie tylko kamerzysta. Mimo
wszystko ma jaja pijac wode z gowna slonia, czy jedzac pajaki czego ja bym sie nie tknal.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 maja 2010 o 10:18
Niezłą tam mają wyżerke, dołączyłbym :)
A kiedyś myślałem, że między scenami kamerzysta/kamerzyści jedzą snickersy i go wkur@^%ją...
Teraz mi smutno ;(
ja to gratuluje mu odwagi ze zjada te robactwa czy zwierzęta surowe ja nigdy bym nie zjadła :)
kiedys był taki gosciu z harmonijką i on faktycznie był sam... a Ben to tylko do picu robi
Serio? Ja myślałem że on na serio żywi się tylko robalami i żabami...
no co za cheaty
demot:bear grill:To uczucie gdy bear grill je jedzenie z Tesco
argh. ludzie, myślicie, że jadłby same pająki i narażałby się na odwodnienie i upały itp.?
ale i tak legł mój światopogląd :
To nie zmienia faktu że Bear jest mistrzem.
tak i biora na wyprawe ze soba stoł , talerze i wszystko inne ?? zapewne t nie bylo do szkoly przetrwania !! a poza Tym on ma jednego kamerzyste ;)
Przecież przed każdym odcinkiem jest wyświetlane ostrzeżenie,że to co kręcą nie do końca odpowiada rzeczywistości,a ekipa ma profesjonalne wsparcie więc nie wiem o co te krzyki.
Oczywiście nie robi tego wszystkiego sam i niektóre rzeczy są podróbka ale zobaczcie chociaż w wikipedii jego dokonania . Lub http://pl.wikipedia.org/wiki/Szkoła_przetrwania_(serial_telewizyjny_2006) w którym to on występował
demot:Kurde !:Robaki sie skończyły....
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 maja 2010 o 13:28
fotomontarz ... prawa reka jakos dziwnie trzyma tą wode nie sądzicie ?
Oj Tajźin :D Gdy byłem w Maroko to było danie coDZIENNE :d
Kurde żałuje że się tego dowiedziałem
jestescie idiotami to zdjecie na pewno nie jest ustawione on to co zlapie zje i to co sam zrobi mam. Jak sie nie interesujecie wojskiem to nie odzywac sie. moj brat jest w wojsku i przy mnie z 1 zapalki ogien roZPALIL.A on jest z SAS
E no może jedzą konserwy ale raczej nie noszą talerzy , koszyka na chleb sałatek : P O ile byście słuchali początku programu to tam mówią że niektóre sceny są zaaranżowane ;p
on tylko pokazuje co trzeba zrobic zebysmy niepogineli wrazie co
ale jeżeli pszyszlo by co do czego to by sobie rade dal :p
co oni tam w ogole maja ? bo sie glodny zrobilem na sam widok? :D
Bear Grylls w Polsce - Szkoła Przetrwania - Gdynia - Betonowa Dżungla - Download: http://pasztet.net
TurboDemotywoMan ty cioto a ty rade byś sobie dał...Gówno o nim wiesz i tyle więc zamknij morde i spierda*laj
Przecież on nigdy nie ukrywał że to jest ustawiane. Przed podróżą ma tydzień na rozpoznanie terenu i zaaranżowanie wszystkiego. Ostatnio nawet w jakimś odcinku powiedział że SAMI przywieźli tutaj jakiegoś tam węża, (który tam na tych terenach występuje, ale go tam akurat nie znaleźli) żeby pokazać jak się z czymś takim obejść. Bo to jest SZKOŁA PRZETRWANIA, która ma pokazać jak przetrwać, jak się zachować w danej sytuacji.
A Stroud? Owszem, też go podziwiam bo sama bym w życiu nie zrobiła tego co on... ale to przecież co innego. Grylls w zamyśle ma być czysto edukacyjny i tego nie ukrywa, natomiast Stroud chce przy okazji pokazać że jest sam.
I szczerze mówiąc programy Gryllsa wg mnie są ciekawsze ;) (i nie chcę w ten sposób ujmować Stroudowi!)
w jednym odcinku ultimate survival Bear
mówił, ze sam tez spadl podczas wspinaczki (chyba) i lezał kilka miesiecy w szpitalu bo powazna kontuzja to była, wiec gdyby nie pomoc w tym momencie kogos to tez by zginal...nie ma madrych.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 maja 2010 o 18:06
powiem ci szczerze nie którym zniszczyłeś adrenaline bo nie którzy myślą że to naprawdę a teraz wiedzą że to jest ustawione i jak zaatakuje grizli to go uśpią czy co innego :/
daje -
Ciekawy jestem skąd wytrzasnęli drewniany stół :)
ehhh ale i tak w polsce to najciężej bylo mu przetrwac xD
jak chcecie prawdziwą szkołę przetrwania to oglądajcie "człowiek ktory przetrwa wszystko"
Zobaczcie że on jest tam czyściutki a w każdym odcinku ma takie same plamy. To jakiś wypad z kumplami na ryby albo polowanie i tyle.
Widziałem odcinek, jak był na pustyni, wykręcał odchody wielbłąda by wydobyć z nich coś do picia. A wy nadal uważacie że wszystko jest ustawione... sorry jeżeli ktoś teraz jadł.
Ciekawe czy po tych jego wszystkich wyżerkach, żona w domu nie ma oporów żeby go pocałować na powitanie z wyprawy ;p Mówcie co chcecie, i tak niezły jest. Fizycznie również xD
survivorman jest lepszy bo on tam na serio jest sam bez kamerzysty a ten tu...
IMO FAKE. Przypatrzcie się, że ta woda na stoliku to kropla beskidu.
hah ^^ ale się uśmiałem też myślałem że go tak wkurzali że jedli snickersy w przerwach.
Bear ma kamerzystę, specjalistę od lin (kucharza,kamerdynera i niezastąpiony wibrator)
http://www.daughtersoftiresias.org/bearwiki/Bad_Advice_and_Inaccuracies
Criticism and Response
http://en.wikipedia.org/wiki/Man_vs._Wild
Panowie, to jest dobrze zrobiony fotomontaż i tyle. Zwrócie uwagę na padający cień z głów pozostałych mężczyzn. Co oznacza to, że na oryginale głowa była ustawiona w stronę "stołu". Nie interesuje mnie to czy posiada prowiant dodatkowy czy nie, ważne jest przesłanie. Widać też ostro "szarpnięte" ucho. Wystarczy sobie powiększyć zdjęcie i zobaczyć ustawienie pixeli.
Pozdrawiam ;)
heh ;] dobry demot!:)
Nie poyśleliscie że to może być po ukończeniu odcinka
tia, i czekali na tę "miskę" do zakończenia odcinka, albo tłumaczenie że koleś pokazuje jak przetrwać, niby komu, widzom którzy te miejsca zobaczą tylko w necie albo telewizji? Fotomontaż, he he panowie zejdźcie na ziemię programy w telewizji w 70% to zwykła ściema zrobiona tak żeby podbić oglądalność. Program ciekawy a i owszem, ale nie róbcie z niego biblii przetrwania...
demot:Nie wiedziałeś,:że nie tylko mikołaj to fikcja?
Powiem wam jedno... Pier***icie... Już widzę, jak 30 osób biega za nim z masą żarcia, stołem, krzesłami i zastawą, żeby w trakcie kręcenia kolejnego odcinka mógł zjeść sobie porządny i treściwy obiadek. Bardziej prawdopodobne, że to zdjęcie zrobione było po jakimś odcinku...
ja nie wiem co wam ku*** dolega pedałki..
poprostu mu zazdrościcie, nawet byście nie zjedli karalucha , czy wjeb**i
węża ..
to tylko gadanie..na rl byście mu tak nie cisneli
..tylko szeroko gęba i niemowa ...fajasy
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 maja 2010 o 14:39
on też człowiek
Jak mi niektorych ludzi zal... Przeciez on jest zwyklym czlowiekiem i je to co zwykly czlowiek. On nie podpisal zadnego
kontraktu ze przez cale zycie ma wpieprzac robaki poza planem. Gdy rozpoczyna sie program padaja z jego ust slowa
"pokaze wam jak przetrwac w ekstremalnych warunkach" wiec chyba normalne, ze konczy sie dana scena i idzie sobie spac do
wygodnego lozeczka. Sztab ludzi za nim lata: lekarze, producenci, kamerzysta. To nie jest reality show! Zastanowcie sie
jakby latal za nim tylko kamerzysta i cos by mu sie stalo...? Wszystko jest starannie wyrezyserowane. Nie wiem w ogole
po co jest ten demot, przeciez on tez jest czlowiekiem i moze jesc co chce bez wzgledu jaki program prowadzi. Mimo
wszystko umie o wiele wiecej niz zwykly czlowiek i jest w stanie jesc to co dla niektorych jest totalnym obrzydzeniem.
Poszukajcie na youtube wywiadow z nim (o ile umiecie angielski ~~)
Tutaj troszke mowi o programie: http://www.youtube.com/watch?v=6x6ZSpvDezc
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 maja 2010 o 15:13
Les Stroud sprawdź sobie w sieci...
demot:"A oto cud natury tytuł:Jest jadalny wiec smacznego"
demot: Był w Gdyni Stoczni:wyszedł kanałem ściekowym w Sopocie~15km, heh
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 maja 2010 o 0:20
wlasnie, ze ten program jest nieuczciwy. koles pokazuje, ze potrafi przezyc na pustyni, pic wode z klocka slonia. a pozniej idzie i tak sie nazre. a pozniej znajduje nasladowcow ktorzy dziwia sie, ze po miesiacach zachowywania sie jak on, nie maja takiej frzury jak on, ze schudli niesamowicie. powinno byc pokazane czasem, ze to tylko dla potrzeb programu, a nie jego zycie.
Na początku programu mówią że NIEKTÓRE sceny są pod nadzorem co nie znaczy że wszystkie.
Ta fotka mogła być zrobiona przed lub po akcji, ludzie myślcie
skąd oni by wzięli pizze, naczynia, sztućce, szklanki, stolik, krzesełka ... Acha rozumiem, pewnie kamerzysta je nosi w podręcznym plecaku -.- Ludzie trochę logiki
dobra może mu pomagają, ale czy wy mądrale zjedlibyście pająka, wypili własny mocz i rozebrali całkiem przy -36 st. Celciusza tylko po yo by was nauczyć czegoś
No i co z tego ze ma nie byle jakie zarcie? i pomoc medyczna? przeciez nie moze ryzykowac swojego zycia dla jakiegos programu, chociaz i tak wykonuje tam duzo niebezpicznych rzeczy. tym którzy niczego o nim nie wiedza radze przeczytac jego zyciorys. mi sie podoba to ze chocby nawet w takim programie dzieli sie swoja wiedza.
Gratuluję ! Właśnie zniszczyłeś mi dzieciństwo...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 maja 2010 o 18:03
demot:A ja wierzyłam :
Ludzie nie wiem jaki macie problem? gosciu je owady, zabija i je zwierzeta, grzebie w ich wnetrznosciach, pije mocz, je ochydne rzeczy, "czuje" okropne zapachy, przebywa w trudnych warunkach, wspina sie po linach itd. i co z tego ze obok jest ekipa medyk itp ?! gosciu pokazuje "jak przetrwac"! a to ze po za planem je w porownaniu do tego co pokazuja nam na discovery 'rarytasy' to chyba normalne -.-
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 czerwca 2010 o 20:35
Bear Grylls to jest deb... jego rady w 80% są, mogą być przydatne ale 20% jego rad to takie kretynizm, że się nie chce go oglądać... Polecam za to wszystkim... Lesa Stroudsa znajdziecie w sieci...
demot: Idę się pociąć.: Święty mikołaj nie istnieje.
demot:Heniu...:Podaj musztarde
Może i dają mu wodę i pożywienie, ale i tak ryzykuje życie ogółem? Chyba nikt mi nie wmówi że jak się wspina to ma zabezpiecznia a potem je wycinają lub tak kręcą że ich nie widać? Jak zabija jakieś grzechotniki? Czy pływa w rzece pełnej aligatorów. I musi jeść jakięś larwy i niekiedy pije nawet swój mocz? W pełni się zgadzam z apollet.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 sierpnia 2010 o 14:00
Teraz nawet w najnowszych odcinkach cos tam ostrzegaja ze jest zabezpieczony...
a jedliście kiedyś kupę? ja bym chętnie zjadł krowie łajno z polewą kałową świni a na popitkę mocz antylopy po odwodnieniu. mmmmmm
:p zobaczcie pod reka beara jest grzejnik ciekawe czy to nie fotomontaz. Grzejnik na sstale wmontowany w skale dziwne troche :PP