Demot dajesz z głowy czy z życia, bo jak z głowy generalizujesz wszystkich do poziomu pustych kolesi którzy głównie myślą o stosunku niż o czym innym kolwiek , natomiast jak z życia to gratuluje wyboru nic dodać nic ująć.
@Meewosheq, szkoda tylko, że "poważni i porządni" nie uśmiechają się do mnie tak ładnie, nie zagadują ani nie wykażą w jakiś inny sposób zainteresowania.
Zraniony przez niepowodzenia? :/ To weź sprawy w swoje ręce, o ile nie jesteś nudziarzem o beznadziejnym poczuciu humoru to prędzej czy później znajdziesz sobie "wartościową dziewczynę". I nie płacz.
okruszyna, jeśli wydaje Ci się, że każdy facet chce tylko zamoczyć, to jesteś w błędzie. Faktem jest, że seks jest przyjemny i to raczej lubi każdy, ale ja np. chciałbym dać coś więcej - uczucie, którym bym ją obdarzył, "uszy", którymi bym wysłuchiwał jej wszystkie dobre, jak i złe historie, słowa, którymi bym ją pocieszał (lub, po prostu, szczerze rozmawiał) i swoje ręce, którymi bym otwierał słoiki po ogórkach :P. Niestety, kobieta, na której mi zależy, nie zwraca na mnie uwagi, ale to chyba właśnie przez to średniowieczne podejście do miłości (i raczej też przez wygląd >.
sekatorro, ok, ale ja nic nie mówiłam o tym, co mi się wydaje o facetach, a już na pewno nie to, że każdy chce tylko zamoczyć, bo wiem, że dookoła jest wielu wartościowych facetów (tylko akurat ja mam pecha w życiu, ale ćś ;p) i bardzo mnie cieszy to, co mówisz, tylko martwi mnie fakt, że niektórym facetom wydaje się, że absolutnie wszystkie dziewczyny lecą tylko i wyłącznie na $$$ (mi na przykład kasa nie jest do życia jakoś strasznie potrzebna, bo nawet nie przepadam za bardzo za robieniem zakupów i używam niewiele kosmetyków, a samochody absolutnie mnie nie rajcują). i skoro jesteś normalnym, porządnym facetem, to życzę Ci jak najlepiej, i przede wszystkim żeby ta Twoja kobitka doceniła to, co chciałbyś jej podarować.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 lipca 2010 o 9:57
Dobijające, że do takiego wniosku może dojść tylko nastolatek w swoich dziecinnych przemyśleniach. Nie każdy demot jest na skalę dumań filozofa, czy też śmiesznych obrazków - zależy, co jest dla Ciebie "dobre".
To jest tak oczywista i podstawowa, a jednoczesnie intymna sprawa, ze aż dziwne, ze mozna o tym pisac. Co to za dziewczyna, ktora daje sie facetowi, ktory jedynie chce sie zaspokoic? To jest zwiazek? Czy demoty to elementarz dla emocjonalnych kastratów?
No tak widać, że mężczyźni myślą tylko dolną częścią ciała, bo gdyby pomyśleli sercem to może by wiedzieli, że laski nie idą do łóżka z kolesiami tylko dla przyjemności, ale przede wszystkim, że kochają tych wszystkich kretynów co tego nie doceniają!!!
zawsze na to patrzę i jako jednej z przedstawicielek kobiet- przykro mi,że niektóre są, jakie są, a wy panowie, którzy zachowaliście się z klasą i takim poglądem- czekajcie właśnie na swoje przeznaczenie :)
nie wierze w przeznaczenie wierze w siebie jak chcecie to sobie czekajcie te wszystkie co czekaja potocznie nazywaja sie "szare myszki" nic samo nie przychodzi albo to wezmiesz albo poprostu to cos wzielo ciebie
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 lipca 2010 o 17:22
to ja wolę być zaspokojona, niż w Twoim odczuciu wartościowa. ;p Za nick powinnaś mieć chyba żelazna dziewica. Nie oceniam Twojego światopoglądu. Mam paru znajomych, którzy do ślubu nic, ale oni nie oceniają innych jako gorszych, bo mają inną niż oni opinie i sposób na życie. Wybacz, ale gdy jestem w związku, to sex jest dla mnie jego częścią. A Ty innych nie oceniaj, bo ich ocena też może nie być miła dla Ciebie. :]
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 lipca 2010 o 20:57
lakier do paznokci i jej fobia ze ktos ja oceni, czego ty sie boisz? Jesli uwazasz ze to co robisz jest wlasciwe to srasz za przeproszeniem na to co mowia inni wiedzac ze nei maja racji, jesli nie to bronisz sie przed opiniami. Tak poza, sex w zwiazku to srodek do celu nie cel sam w sobie, umialabys wytrzymac bez tego srodka?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 lipca 2010 o 22:00
o to się zdziwiłam... sex w związku to puszczanie się? to jak nazwiesz sex na jedną noc? Nocnik tak się składa, że to co o mnie myślisz mało mnie obchodzi. Jakby obchodziła, to na pewno bym o tym nie pisała. Jeśli rezygnujesz z sexu to tylko Twoja sprawa. Nie bronię się przed opiniami, tylko wyrażam swoje zdanie. I nie mówię, że te osoby, które z sexu rezygnują nie mają racji, bo w tej sprawie nie ma jednej racji. Tutaj każdy musi postępować tak, by żyć w zgodzie ze sobą i ze swoim sumieniem. Ja tutaj występuję raczej przeciwko gnojeniu ludzi, którzy myślą inaczej. Nocnik nie wiem czemu potrzebujesz celu. Co masz na myśli. Gdyby sex był dla mnie środkiem do czegokolwiek niż do orgazmu, bliskości z drugim człowiekiem, wyrażeniem uczuć, czy mienia potomstwa byłoby to żałosne i nazywałoby się prostytucja. Nocnik za łatwo wyrażasz opinie o ludziach. Może zamiast tylko krytykować powiedz coś o sobie i my Ciebie po krytykujemy?
"mienie potomctwa"??? oj na widok niektórych młodych niestety rodziców ręce opadają! Lepiej żeby "mienie" potomstwa przyszło wraz z "mieniem" dojrzałości psychicznej i społecznej a nie tylko fizycznej.
mila tak się składa, że mówiłam ogólnie, wiesz już w pewnym wieku ludzie chcą mieć dzieci. Nic tutaj o dzieciach niedojrzałych dzieci. To oczywiste, że o dzieciach myśli się dopiero kiedy ma się stabilizacje uczuciową i materialną. Ale tak się składa, że kiedy ma się już tą stabilność, to celem aktu seksualnego może być właśnie poczęcie dziecka ;)
A ja jestem za Creą. Potrzeba nam wiecęj ludzi, którzy jak juz mają wdawac sie w związki to porządne i porządnie, a nie "bo inni tak robią". Powinno byc wiecej dziewic, mniej pseudozwiązków, przy czym mniej dzieci i mniej ludzi na świecie. Przy tym tępie rozmnażania się za parenascie lat niestarczy dla nas wszystkich miejsca, a poza tym i więcej ludzi tym większy wskaznik niskiej inteligencji, czyli poprotu wiecej debilizmu. Ja czynnie biore udzial w "akcji" i jest mi z tym bardzo dobrze.
lugia. Po pierwsze jest coś takiego jak antykoncepcja. Po drugie, czy ty myślisz, ze ludzie chcą wchodzić w związki, które nie wypalają? Człowiek myśli, że będzie na dłużej, ba może na zawsze, a tu po jakimś czasie okazuje się, że jednak nie. Takie życie. Oczywiście nie ma nic złego w trzymaniu dziewictwa do ślubu, bo dopiero jest wtedy jakaś pewność, że to przetrwa, chociaż w erze rozwodów też nie daję 100% pewności. Co do przyrostu naturalnego, to u nas jest niestety za mały... jak tak dalej pójdzie, to na nasze emerytury nie będzie komu pracować. Oczywiście na dzieci decydować się powinno mając pewną pracę i odpowiedzialnego partnera, który też tego pragnie. Niestety nie zawsze tak bywa. I zawsze tak było. Samotne matki, ojcowie, to nie wymysł naszych czasów. Ale już związki z miłości tak. Kiedyś ludzie częściej w związki wchodzili ze zwykłego wyrachowania i było to uznawane jako normalne. Związki na podstawie afektu były w mniejszości i często uznawane były jako wypaczenie i głupotę. Dlatego nie uważam, żebyśmy zmierzali w jakimś tragicznym kierunku. Nasze czasy dają nam ogromny wybór kandydatów na towarzysza życia i mało ograniczeń. Niestety czasem za duży to również trudniejszy wybór :)
Nie wiem co nazywasz pseudo związkami. Jeśli ktoś jest w związku to w nim jest, może być tylko różna motywacja istnienia tego związku. jeśli chodzi Ci o małżeństwa spowodowane nieplanowaną ciążą, to rzeczywiście są one bezsensowne, jeśli oprócz dziecka nic tych ludzi nie łączy. Częstsze są jednak historie ludzi kochających się, którym to dziecko przytrafiło się po prostu za wcześnie. Obecnie na szczęście inaczej niż jeszcze 40 lat temu bycie samotnym rodzicem nie sprowadza na nas hańby :) Zdanie powinno być więcej dziewic mnie rozbroiło. Na jakiej podstawie wypowiadasz się o cudzej błonie dziewiczej? Stracenie dziewictwa jest tak intymną i osobistą sprawą, że każdy powinien zdecydować o tym samemu. Stracenie go to poważny krok i powinno się to stać z odpowiednią osobą w odpowiednim czasie. Dla każdego jest inna odpowiednia osoba i inny odpowiedni czas. Jedna kobieta jest na to gotowa w wieku 17 lat, a inna 25. Wybacz, ale osobiście uważam, że trzymanie dziewictwa na siłę jest takim samym nieporozumieniem jak sex, bo ktoś mnie do tego namawia. Będąc dziewicą, bo tak się powinno, jest tym samym co zrobić to bo tak robią rówieśnicy. Jeśli jesteś w związku z kimś do kogo coś czujesz, niekoniecznie to już miłość, bo miłość to już niesamowicie poważna sprawa, nie to co zakochanie, ufasz temu komuś i wiesz, że poprze Cię cokolwiek postanowisz, beż natarczywego nalegania, szantażowania itp. i masz ochote zaznać tej bądź co bądź wspaniałej rzeczy to, to zrób, zamiast patrzeć na innych. Sex to poważna sprawa i zaczynając współżycie trzeba być gotowym na jego wszelakie konsekwencje, ale nie przesadzajcie, bo jeśli coś nie wyjdzie za pierwszym razem to się załamiecie. Jak do wszystkiego, tak i do tego trzeba podchodzić rozsądnie, ale z lekkim dystansem. Taka rada kogoś kto się trochę orientuje w temacie :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 lipca 2010 o 16:15
lakier co za wypracowanie, pewnie klawiarura do wymiany po tym przelewie wlasnych emocji. Jednak warto bylo, lektura przednia. NIe zgadzam sie w 100% (tylko w jakis 85%) i bym wytknal pare niejasnosci tylko po co, ty masz swoja wizje swiata i z tego co widac jest ona dla Ciebie calkowicie realna (tak jak moja dla mnie czy pani Eugeni z Radzymionowa dla niej) co nei znaczy ze masz racje (pani Eugenia też moze sie mylic ;))
P.S. W niektorych sprawach jest tylko jedna wlasciwa racja.
Pozdrawiam.
lugia ty sama tworzysz ten procent ciemnoty jesli chcesz wiedziec to polowa europy ma ujemny wskaznik wiecej ludzi umiera niz sie rodzi ujemny wskaznik przyrostu naturalnego ma np POLSKA a w afryce nie maja antykocnepcji twoja "akcja" to jakas regionalna afera a swoja corke (jesli masz albo bedziesz miala rozne rzeczy sie dzieja) jak wydepiluje sie to zabierzesz telewizor czy co zrobisz ... staroswieckie poglady ...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 lipca 2010 o 17:43
hehe akurat mam nową :) Podejrzanie szybko się te klawiatury u mnie zużywają :p Co poradzić, po prostu lubię uzasadnić swoją opinię. Cieszę się niewymownie, że zgadzasz się ze mną w aż tylu procentach. Nawet nie śnił mi się taki zaszczyt ;) Więc, żeby się odwdzięczyć przyznam Ci rację w tym, że każdy ma swoją wizję świata. I popieram, że Pani Eugenii może być mylna, co nie znaczy, że twoja jest prawdziwa ;p Co do racji to też się zgodzę, że w niektórych sprawach jest tylko jedna właściwa racja, za to w innych wiele, tak jak w tej :]
Czy to takie dziwne, że chcę współżyć tylko z jednym facetem? I to z takim, z którym nie boję się zajść w ciążę? Dziwnie bym się czuła, patrząc temu jedynemu w oczy, gdybym już z innymi sypiała. Bo właśnie co by to miało wyrażać, skoro pewności, że będziemy razem jeszcze nie ma?
Ludzi oceniać się nie powinno, zgadza się. Ale postawy i czyny? Niby dlaczego nie?
Tak łatwo rzucac "ciemnotą". Tylko ciekawe, co łatwiejsze i wymaga większej dojrzałości - powstrzymać się od seksu(do czasu) czy iść za głosem emocji? I właśnie dlatego, że seks jest tak ważny w związku nie chcę go przeżywać z przypadkowym mężczyzną, z którym nie wiadomo jak długo będę. Wtedy też jest szersze pole do okazywania sobie uczuć w inny sposób. :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 sierpnia 2010 o 17:15
Widać nisko upadliście w romatyźmie skoro uważącie takie teksty za piękne. a tym bardziej jeśli włożenie czegoś więcej niż kutasa do związku już wam wystarcza to nic tylko zapłakać. Staczamy się;/
Otóż to. Aż przykro patrzeć na te zachwyty nad sprawą która do niedawna była oczywista. Czego bedziemy jeszcze musieli uczyć kolejne pokolenia? Nad jakimi "odkryciami" będą piać?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 lipca 2010 o 19:55
Amen LiMuBi, ten demot to kpina, placz uganiajacych sie za olewajacymi je facetami dziewczynek. Jesli jest prawdziwy to 100% facetow ktorych znam to wartosciowi faceci, nie wspominajac o sytuacjach gdzie facet robi co moze by dogodzic pannie a im wiecej robi tym panan ma wieksze muszki w nosku;] Eh kobiety, nie stara sie-to dran ktory chce tylko bzyknac, stara sie to desperat ktoremu tylko o sex chodzi...to juzsie nudne robi.
To jest jakieś błędne koło... w demotach o kobietach, te żalą się, że tacy mężczyźni nie istnieją a w demotach o facetach w drugą stronę. ogarnijcie się ludzie i rozejrzyjcie w koło - może to nie jest takie trudne jak się wydaje.
Dlaczego wy, faceci jesteście tacy cyniczni? Nie rozumiem, dlaczego padają tutaj takie opinie, że demot czy tam podpis jest dziecinny... Czy to nie jest prawda? Związek, który opiera się wyłącznie na seksie nie jest niczego warty, toż to tak oczywiste! Dodawanie Demotywatorów o sprawach oczywistych nie jest niczym złym, jeżeli są przedstawione w ciekawy sposób. W tym momencie mamy do czynienia z taką sytuacją, więc jak najbardziej plus. Z pozdrowieniami dla mojego mężczyzny, któremu nie trzeba takich rzeczy mówić ^^ :D
sprawą oczywistą nie jest związek oparty na seksie - gdyż z definicji NIE JEST to związek. Demot slaby i koniec. A jeśli jakaś panna w takim "układzie" trwa - to głupia bądź bolca jej trzeba. I to mowie ja -kobieta.
a moim zdaniem demot moze i dobry ;) ale pamietajcie ze to dziewczyny niechca sexu... wiec dajemy wam wszystko...
a jesli my chcemy sexu... ? to nie nie przyjdzie czas...
powinno to byc wzajemne : ddd
Sedno problemu polega na tym, że to kobieta wybiera.
A wybiera z reguły lansik i rozrywkę(nazywając to prawdziwą miłością), a co ja cyrk objazdowy jestem?
Gdzie tu uczucie?
Jeśli wkładasz w związek więcej niż penisa to jesteś naiwniakiem :P
To może nie tej włożyłeś :p A pomyśl, że są też kobiety którym włożono tylko penisa, a to "więcej" one włożyły, a on i tak odszedł. To jest dopiero klapa :]
Prawdziwy demot... genialny. Spadłam z krzesła. ;D
do kutosa - kobieta wybiera tak samo, jak i ty. Więc nie zwalaj winy na drugą stronę, bo sam jesteś odpowiedzialny za to, co robisz. A jak nie ma uczucia, to po co ci taki związek? xP
bardzo mądry demot.. Też tak uważam, lubię mężczyzn, przy których wiem,że zależy im na mnie jako na osobie,a nie tylko dla ciała czy coś w tym stylu.. Naprawdę cenię takich mężczyzn bo jest ich coraz mnie ;)) mój chłopak jest właśnie taki i fajnie by było gdyby było takich więcej.. a ci którzy potrzebują dziewczyny tylko do jednego nie są nic warci.
Tak, kobiety chca zeby je cenic za wnetrze, to przeciez oczywiste, nie dla tego tak sie stroja i eksponuja swoje walory, alez skad. Nie chce wszczynac wojny płci, tylko uzmyslowic ze demot jest mizerny. Fajnie ze cenisz takich mezczyzn ktorzy dostzregaja wartosci wewnetrzne kobiet, pewnie kazda kobieta takiego ceni...szkoda tytlko ze wielu z nich jest bez pary;]
Szkoda, że mało, bo bardzo miło jest mieć porządnych znajomych. Ja akurat znalazłam takiego mężczyznę, ale chciałabym, żeby moje najlepsze koleżanki też znalazły :-). Nie wszyscy myślą tylko o sobie.
Uh jakie kąśliwe, ała , jadem po oczach, teraz w klawiature nie trafie. A moze odwrotnie, dupa to najlepsze co maja nam do zaoferowania, nieciekawa osobowosc? Brak zasad? NIe dzieki, tylko dupe wezme;] (wiem niskie loty wypowiedzi i traci sexizmem ale kto mieczem wojuje...)
Powiedzialabym, ze bardziej prawdziwe niz kasliwe:) ale szkoda, ze nie znasz zadnej dziewczyny z ciekawa osobowoscia, moze wtedy zamiast tracic czas na dupy postaralbys sie o kogos bardziej wartosciowego;)
Jockerka, nie zalapalas ironi, ten moj post mial byc tak zalosny jak Twoj, myslalem ze tylko wtedy do Ciebie dotrze, no nie udalo sie ,wzielas go na powaznie i dalej wierzysz slepo w te swoja dziwna teorie. a prawda jak to zwykle bywa, lezy po srodku.
A moze przestaly sie szanowac widzac ze wiecej i latwiej mozna zdzialac dajac d.py? Tego nigdy sie nei dowiemy na 100% Jakos ciezko uwierzyc ze cale zlo na tym swiecie jest spowodowane przez plec brzydka, jak juz pisalem prawda (tym razem wina) pewnie lezy po srodku. Juz spokojnie, widze ze jad Ci sie konczy, wez nerwosol i do lozeczka.
P.S. wybaczam;]
Oj jokerka, jokerka. A myślisz, że faceci, z natury łowcy, nie woleliby tak naprawdę zdobywać wartościowych dziewczyn? Myślisz, że ich ideałem jest taka łatwa na skinięcie palcem? Na pewno będą pewni jej wiernosci i nie zostawią zaraz dla kolejnej...
Marika, tak tez ich znam i zawsze sie dziwilem ze dziewczyny dawaly sie na to nabrac. Zreszta znam tez dziewczyny ktore potrafia zrobic z zycia faceta koszmar tylko dla zabawy. Jak widzisz zadna z płci nie ma monopolu na zło, wiec po co te wyrzuty?
nocnik znam przypadki, że facet rozkochał w sobie dziewczynę, tylko po to, żeby ją zaliczyć. I ona to zrobiła z miłości, a on z wyrachowania. A uwierzyła, bo miała czyste, ufne serce. Czy uważasz, że kobiety w ogóle nie mogą ufać mężczyznom? Powiedz mi jak można odróżnić czy ktoś kłamie, czy mówi prawdę. Trzeba by podejrzewać każdego o nieczyste zamiary i sprawdzać go. Bo gdyby to było oczywiste, to chyba ci twoi znajomi mężczyźni, którym kobiety piekło zafundowały, żyli by w niebie. Nocnik, tak, żadna płeć nie ma monopolu na zło. Chociaż niestety kobiety czasem ponoszą gorsze konsekwencje męskiego zła. Starczy porównać ilość samotnych ojców z samotnymi matkami. Ale to tylko taka dygresja. Bo wydaje mi się, że opinie jokerki, mariki i wielu innych dziewczyn, czy kobiet są tylko odpowiedzią na wyrzuty mężczyzn na temat pustości, łatwości i kto wie jakich jeszcze narzekań na temat kobiet. Tym bardziej, że są strasznie ze sobą sprzeczne. Raz na widok mniej urodziwej dziewczyny śmieją się z jej braku urody. Za chwile zaś śmieją się z ładnej, bo pewnie jest pusta. Piszą, że szukają wartościowej dziewczyny, która się nie puszcza, a wyją z radości gdy w democie pojawią się cycki. Tu nie ma żadnej logiki. Wychodzi na to, że facet kobietę może albo szanować, albo jej pragnąć. A te dwie rzeczy przecież mogą iść w parze. Nie da się być z kimś, kto Cię nie szanuje i nie ma sensu być z kimś kogo nie pociągasz. Chcemy żebyście podziwiali naszą urodę, ale również inteligencję. Czy w tym jest coś złego?
Lakier, a ja znam przypadki ze dziewczyna zostawila chlopaka miesiac przed slubem, gdy ten pojechal zarabiac na wesele ona znalazla sobie innego, wiele takich przypadkow ktore sa o wiele gorsze od samego zaliczenia i porzucenia, z tego co zauwazylem to raczej kobiety sa skoonne do takich wlasnie czynow, ale jakos nie biadole ze moja plec jest taka biedna bo w krzywdzeniu sie plci jest raczej remis. idzmy dalej, impreza, koles bajeruje laske, ja stoje slucham mimochodem i wiem ze to co mowi to sciema, ona jednak oczka za mgla i wychodza razem, kolejny przypadek, chlopak zdrzadza dziewczyne, tylko slepiec by tego nie zauwazyl, wszyscy widza, poza nia...JASNE ze nei mozna ufac kazdemu, co ty sobie myslisz, ze jesli obdazysz kogos zaufaniem to musi byc wszystko ok? Chyba w bajkach. Co do meskich zachowan o ktorych piszesz to jest 100% logika, tylko wedziec-to znac przyczyny.NIelogicznosc pozostawmy kobietom. Ostatnia czesc Twojej wypowiedzi kupy sie nie trzyma wiec pomine milczeniem czy nawet kropeczkami....
Nie ma sensu się licytować. Obie płcie bywają okrutne, a przykładów z obu stron starczyłoby na tematy demotywatorów do końca świata (nie tylko tego w 2012;) Co do przypadku imprezy to już w sumie mówiłam w innym komentarzu. Skoro widzisz, ze on ją okłamuje, a ona ma klapki na oczach, to może po prostu jej to powiedz, albo daj do zrozumienia. Ty wiesz kiedy kłamie facet, a ja kiedy kobieta. I też wy dajecie się pięknie nabierać na słodkie oczka i niewinną minkę. To to samo. Ja rozpoznam kiedy dziewczyna facetowi kit wciska i nie mogę zrozumieć, ze on tego nie widzi. I jeśli jest to coś poważnego, a to bliski znajomy, to mogę mu to uświadomić. Ja nie mówię ufać każdemu, ale nie da się nie ufać nikomu. Twoje wypowiedzi też momentami są niejasne i kupy się nie trzymają, więc też sobie to daruję... :) P.S. taurineta dzięki za zgłoszenie kandydatury ;) hehe akurat od października szukam stałej posadki... niestety ta już zajęta :( nic straconego, spróbuję za 5 lat ;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
9 lipca 2010 o 1:26
A Ty byś nudnej dziewczyny nie zmienił w końcu na inną? "Wartościowy" oznacza nie tylko takiego, który będzie biegał za kobietą, kochał, uwielbiał, przynosił kwiatki i padał na kolana. Wartościowy człowiek to też taki, który ma ciekawe wnętrze. Poza tym bywa tak, że ludzie po prostu do siebie nie pasują i zupełnie normalne jest, że szukają wtedy dalej...
proage - O wielki znawco wszelkich kobiet, nie wiem skąd bierzesz te informacje. Skoro wszystkie są puszczalskie to mogą zarobić będąc galeriankami - więc mit o tym, że panny lecą na gruby portfel obalony. Klata? Babki mają lepszą klate :P
1. MÓwię że większość takich jest, że związek dla nich to czas około miesiąca bądź dwóch. Potem kolej na następnego.
2. Nie mówię że są puszczalskie, po prostu mają od faceta, z którym chcą być takie wymagania, które do prawdziwego związku w ogóle nie pasują (tj. czy ważniejsza jest wierność w związku czy gruby portfel?). Tyle. Nie jestem jakimś casanovą, znawcą kobiet czy coś. Po prostu obserwowałem te z mojego otoczenia i wiem, że takich jest o wiele więcej.
to chyba oczywiste, że pokemon szuka pokemona, a pustak pustaka, a skoro jest ich teraz wszędzie pełno, to się nie dziwcie.
Mam paru znajomych, którzy mieli świetne dziewczyny, a zdradzili je z 15 letnimi debilkami, ktore nigdy nie dorosną tym dziewczynom do pięt, jakby tego było mało panowie bawią się w pedofili bo maja po 21,23 lata xD
Nie podoba mi się ten demot, to tak jakby popierał każdego, kto zrobi odrobinę więcej niż tylko sobie nieładnie mówiąc zamoczy. O wartości decyduje wiele czynników i nie można tego sprowadzać tylko do takiego zdania.
Słabeeeee.
Demotywator o jakichś romansidłach, a mnie prawde mówiąc średnio interesuje takie coś -.- Są takie związki że ludziom chodzi tylko o seks, i one potrafią przetrwać -.-
A najlepszy milion (szczeniackich) komentarzy mówiących o kasie, furze etc. Tak, oglądajcie sie dalej za tępymi kure***mi które poza dupą nie mają nic do zaoferowania. Normalnych dziewczyn tak naprawdę jest od groma (75% wszystkich jak nie więcej) ale większość facetów widzi tylko 5, bez tej siódemki z przodu. Bo nie dadzą w pierwszym dniu "związku"
no nie powiedzialabym... skoro wszyscy twierdza ze sa tacy porzadni to gdzie sie podziewa ta wasza porzadnosc gdy spotykacie jakas dziewczyne??? zawsze czekacie na moment zeby sobie "puknac" i tyle a jak ona sie nie zgadza to konczy sie znajomosc... dlatego wole byc singielka niz uzerac sie z kolejnym matolem
Są faceci, którzy na sprawę sexu w ogóle nie zwracają uwagi i co z tego? - są "brzydcy, mało atrakcyjni i nudni". Popatrz jaka obecnie jest większość nastolatek i do czego przywiązuje wagę..
Pewnie niektórzy chłopcy (mężczyźni) poczuli się urażeni. Ale, gdy tylko przeczytałam podpis to mnie rozwalił... To jest prawda w 101%. Oczywiście o kobietach można powiedzieć to samo (no ... oprócz penisa). Wielki + !
Są kobiety, którym zależy na kasie, są faceci, którym zależy na seksie. Lecz są też ludzie (i jest ich znacznie więcej) którym zależy na bliskości. Seks seksem, każdy to lubi i nie ma co się okłamywać, ale żal mi się robi tych biednych kolesi siedzących całe dnie na demotach i narzekających, że wszystkie kobiety są puste i zależy im tylko na kasie a nie na zwykłych kolesiach. Porządnym dziewczynom nie zależy na kasie, furach, centymetrach czy nawet urodzie. Bo to WY SIĘ DLA NAS LICZYCIE, więc po pierwsze, odejdźcie od tych komputerów i wyleczcie się z kompleksów, a potem znajdziecie kobietę. ;)
Jeśli trafiły się takie, co zależało im na kasie, to trafiliście niestety na grupę numer jeden, ale kobiety też tak mają, i to jest dopiero przykre jak koleś mówi, że kocha tylko po to by sobie poruchać. ;)
Kazdej kobiecie zalezy na pieniadzach(a przynajmniej maja obowiazek aby im zalezalo); w celu zapewnienia sobie i swoim dzieciom jak najlepszej przyszlosci. A ty sie oklamuj dalej...
Znafca, tak sie znasz na temacie jak na ortografi, kazda kobieta pragnie bezpieczenstwa, czasem moze to zapewnic dziany facet a czasem niezbyt dziany gosc ktory potrafi sobie w zyciu poradzic (czyt jest zaradny i uczciwy) wiec nie medrkuj.
Nie wiem gdzie szukasz tych 90%. Mi ciezko czasami znaleźć jakąkolwiek osobę, o której piszesz. Wiec albo to kwestia otoczenia albo odbierania ludzi.
Jezeli dziewczyna Cię olała a ty to tłumaczysz jako, ze olała cie bo nie miałes wystarczająco duzo kasy, to juz kazdy facet z niepowodzeniem moze znalezc przyczyne swoich porażek ;].
A pustaków, napakowanych, dobrze ubranych szukają przewaznie małolaty i dziewczyny, które same za duzo nie mają do zaoferowania
Panie rascal, dziekuje ze napisal pan o tym wyczuwaniu normalnych, tez chcialem ale jakos slow brakowalo. Pietruszka, ten wypakowany itp to synonim "fajnego" w kobiecym slowniku. Kobieta widzac fajnego goscia, dobrze ubranego, zbudowanego,(o dziwo samotnego) wygadanego ma zamydlone oczka, facet widzac takigo wie ze w 98% taki typ samotny to podrywacz, jak to jest ze kazdy facet moze to zauwazyc a kobieta jakos nie da rady czy nawet nie chce? Pozniej jest oczywiscie placz bo to dran i wszyscy faceci sa zli....blagam, litosci.
nocnik wybacz, że się znów wcinam, ale nie mogę się powstrzymać... moja klawiatura aż piszczy żeby ją pomolestować :) Bo powiedz mi jak to jest, że wy mężczyźni nie potraficie wyczuć suki, która męskie serce cytuję "wyrywa, gniecie, robi salatke i pozera"? Bo kobieta od razu wie, która z nas to suka i jak danego faceta potraktuje. To działa w dwie strony. Ja Ci znów moje zdanie powiem, ale wydaję mi się, że po prostu tak działa zauroczenie, chemia, czy jak to nazwiesz. To takie zaślepienie, że często nawet widząc wady tej drugiej osoby po prostu je lekceważymy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
9 lipca 2010 o 0:41
piękne:-) +
Ech kolejny lzawy i wzruszajacy demot dla dojrzewajacych nastolatek.
mysle, iz w 90% pzypadkow bedzie trwalo to tylko do pewnego czasu.
Jeszcze palec i jezyk..No i oczywiscie wypchany portwel.
portfel zwlaszcza :/ i fura :/
dziewczyna wartościowa to taka, która nie traktuje siebie jako gniazda dla ptaka ! zapraszam do mnie
Oblookajcie: www.gorwen.pl
Nie wiem dlaczego ale jakoś tak mnie to uderzyło.. to znaczy że demot dobry [+]
@dominisiapisia rozpedz sie i zajeb baranka w sciane, pozniej cos pisz.
Wkłada też jajka
demot:a prawdziwa dziewczyna to taka: co daje w zwiazku coś wiecej nie tylko dupę
takicha nie ma...
Demot dajesz z głowy czy z życia, bo jak z głowy generalizujesz wszystkich do poziomu pustych kolesi którzy głównie myślą o stosunku niż o czym innym kolwiek , natomiast jak z życia to gratuluje wyboru nic dodać nic ująć.
W morde Ci się należy penis
@Meewosheq, szkoda tylko, że "poważni i porządni" nie uśmiechają się do mnie tak ładnie, nie zagadują ani nie wykażą w jakiś inny sposób zainteresowania.
Zraniony przez niepowodzenia? :/ To weź sprawy w swoje ręce, o ile nie jesteś nudziarzem o beznadziejnym poczuciu humoru to prędzej czy później znajdziesz sobie "wartościową dziewczynę". I nie płacz.
true !!
no i minusują mnie idioci... kuurwa, czego Wy chcecie, żeby to dziewczyna za Wami latała?
@krystekw dobrze powiedziane. aktualnie laski kompletnie siebie nie szanują, nierozumiem tego
świetne:) plusik oczywiście:)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2010 o 20:28
musi jeszcze reke dopchac!:D
Dziewczyna wartościowa to taka, która da chłopakowi coś więcej niż dupy.
Klamski - nie wiem czym się wypycha "portwel"
A WARTOŚCIOWA DZIEWCZYNA DOCENIA TAKIEGO CHŁOPAKA! -.-
co za prostacki demotywator.
też tak uwazam:)
facet też powinien mieć klasę:)
plus
to 'l' dałaś celowo czy przypadkowo?
a jak dodam jaja w pakiecie to się liczy ? :P
I wzajemnie. Dziewczyna też powinna mieć klasę, też się trochę poświęcać dla związku i nie patrzeć tylko na kasę ;)
czyli mam być eunuchem :(?
zadi69: jeśli wydaje Ci się, że wszystkie lecimy na kasę, to bardzo mi Ciebie szkoda.
okruszyna, jeśli wydaje Ci się, że każdy facet chce tylko zamoczyć, to jesteś w błędzie. Faktem jest, że seks jest przyjemny i to raczej lubi każdy, ale ja np. chciałbym dać coś więcej - uczucie, którym bym ją obdarzył, "uszy", którymi bym wysłuchiwał jej wszystkie dobre, jak i złe historie, słowa, którymi bym ją pocieszał (lub, po prostu, szczerze rozmawiał) i swoje ręce, którymi bym otwierał słoiki po ogórkach :P. Niestety, kobieta, na której mi zależy, nie zwraca na mnie uwagi, ale to chyba właśnie przez to średniowieczne podejście do miłości (i raczej też przez wygląd >.
Nauczyciele mają, nawet niejedną. Tylko kiepsko zarabiają...
sekatorro, ok, ale ja nic nie mówiłam o tym, co mi się wydaje o facetach, a już na pewno nie to, że każdy chce tylko zamoczyć, bo wiem, że dookoła jest wielu wartościowych facetów (tylko akurat ja mam pecha w życiu, ale ćś ;p) i bardzo mnie cieszy to, co mówisz, tylko martwi mnie fakt, że niektórym facetom wydaje się, że absolutnie wszystkie dziewczyny lecą tylko i wyłącznie na $$$ (mi na przykład kasa nie jest do życia jakoś strasznie potrzebna, bo nawet nie przepadam za bardzo za robieniem zakupów i używam niewiele kosmetyków, a samochody absolutnie mnie nie rajcują). i skoro jesteś normalnym, porządnym facetem, to życzę Ci jak najlepiej, i przede wszystkim żeby ta Twoja kobitka doceniła to, co chciałbyś jej podarować.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2010 o 9:57
kase chyba chcialas napisac pahahahahah
Obleśne
no oczywiscie plusk :D
doskonałe +
kolejne dziecinne przemyślenia nastolatków. Co to robi na głównej?
demoty z zalozenia sa dla mlodziezy w wieku szkolnym. dla mnie tez wiekszosc jest zenujaca, tylko z przyzwyczajenia wchodzę
Dobijające, że do takiego wniosku może dojść tylko nastolatek w swoich dziecinnych przemyśleniach. Nie każdy demot jest na skalę dumań filozofa, czy też śmiesznych obrazków - zależy, co jest dla Ciebie "dobre".
Zezwierzeconykon, kto Ci takich madrosci naopowiadal?
nocnik, wystarczy spojrzec na glowną. jesli trafi się jedna strona, podczas przeglądania ktorej nie zrobię fejspalma, to i tak dobrze.
@ZezwierzeconyKon, niestety taka prawda. Endrjusdr ma rację...
g owno.
a udany związek to taki w którym ona to doceni...
B. dobrze powiedziane
Czyli kase?
Najlepiej żeby wkładał dużo serca.
Super +
ze swieczka takich szukac
Yvett - Idealnie!
Szkoda tylko,że większości polskich dziuń wystaczy tylko długość fajki :)
W Polsce nie ma tylko "dziuń". Wystarczy zacząć oglądać się za dziewczyną nie dlatego, że ma "fajny tyłek ".
crea79- czemu obleśne?
To jest tak oczywista i podstawowa, a jednoczesnie intymna sprawa, ze aż dziwne, ze mozna o tym pisac. Co to za dziewczyna, ktora daje sie facetowi, ktory jedynie chce sie zaspokoic? To jest zwiazek? Czy demoty to elementarz dla emocjonalnych kastratów?
W obecnych czasach jest to bardzo mało spotykane, chciałabym znaleźć takiego chłopaka/męża
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2010 o 19:50
Ooo Świetne ! +
demot:Wartościowa dziewczyna to taka tytuł:która w związku może zaoferować coś więcej niż seks
naganna składnia - wartościowa dziewczyna to taka, która w związku może zaoferować więcej niż tylko seks.
Racja potwierdzam :D
O tym samym pomyslalem widzac tego demota :) Jesli dziewczyna nie ma w sobie nic wartosciowego, to przynajmniej moze sluzyc jako automat do seksu.
dobre ;)
Miejcie pretensje do admina, napisałem poprawnie ale ucieło tekst
nom4d, a Ty w takiej sytuacji stajesz się kolesiem z demota, gratuluję.
No tak widać, że mężczyźni myślą tylko dolną częścią ciała, bo gdyby pomyśleli sercem to może by wiedzieli, że laski nie idą do łóżka z kolesiami tylko dla przyjemności, ale przede wszystkim, że kochają tych wszystkich kretynów co tego nie doceniają!!!
demot przehujJ , +
teraz jeszcze znajdzcie mi dziewczyne, która TAK NAPRAWDE patrzy na to, kim jesteśmy. my faceci, my z tych NORMALNYCH
Taaa. To co mówią, a to co robią...
Dzień dobry! :]
ja zawsze na to patrzę i wiele moich koleżanek również. trzeba szukać/czekać, aż Cię znajdzie przeznaczenie:)
zawsze na to patrzę i jako jednej z przedstawicielek kobiet- przykro mi,że niektóre są, jakie są, a wy panowie, którzy zachowaliście się z klasą i takim poglądem- czekajcie właśnie na swoje przeznaczenie :)
nie wierze w przeznaczenie wierze w siebie jak chcecie to sobie czekajcie te wszystkie co czekaja potocznie nazywaja sie "szare myszki" nic samo nie przychodzi albo to wezmiesz albo poprostu to cos wzielo ciebie
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2010 o 17:22
i vice versa.
demot:Wartościowa dziewczyna to taka:która nie pozwala wsadzać sobie penisa
Dam Ci wszystko to co lubię, ale siebie dam po ślubie
liczba w nicku to twoj rocznik? jestes panną? jeśli tak, to więcej pytan nie mam
to ja wolę być zaspokojona, niż w Twoim odczuciu wartościowa. ;p Za nick powinnaś mieć chyba żelazna dziewica. Nie oceniam Twojego światopoglądu. Mam paru znajomych, którzy do ślubu nic, ale oni nie oceniają innych jako gorszych, bo mają inną niż oni opinie i sposób na życie. Wybacz, ale gdy jestem w związku, to sex jest dla mnie jego częścią. A Ty innych nie oceniaj, bo ich ocena też może nie być miła dla Ciebie. :]
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2010 o 20:57
@Lakierdopaznokci czyli lubisz sie puszczac ;] ciekawe co ile zmieniasz faceta ;) pozdrawiam
lakier do paznokci i jej fobia ze ktos ja oceni, czego ty sie boisz? Jesli uwazasz ze to co robisz jest wlasciwe to srasz za przeproszeniem na to co mowia inni wiedzac ze nei maja racji, jesli nie to bronisz sie przed opiniami. Tak poza, sex w zwiazku to srodek do celu nie cel sam w sobie, umialabys wytrzymac bez tego srodka?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2010 o 22:00
Nocnik, a ten cel to niby co?
No mumia, co jest dla Ciebie celem w zwiazku?
Dla mnie związek jest celem samym w sobie, ale co ja się tam znam.
To pewnie wiazesz sie gdzie popadnie i masz znizke na sznurek w kazdej hurtowni...
Gdzie popadnie to raczej nie. Strasznie się szarpię i mało co wytrzyma.
Wazne ze osiagasz swoj docelowy cel i celowo jestes szczesliwa;] pozdrawiam.
o to się zdziwiłam... sex w związku to puszczanie się? to jak nazwiesz sex na jedną noc? Nocnik tak się składa, że to co o mnie myślisz mało mnie obchodzi. Jakby obchodziła, to na pewno bym o tym nie pisała. Jeśli rezygnujesz z sexu to tylko Twoja sprawa. Nie bronię się przed opiniami, tylko wyrażam swoje zdanie. I nie mówię, że te osoby, które z sexu rezygnują nie mają racji, bo w tej sprawie nie ma jednej racji. Tutaj każdy musi postępować tak, by żyć w zgodzie ze sobą i ze swoim sumieniem. Ja tutaj występuję raczej przeciwko gnojeniu ludzi, którzy myślą inaczej. Nocnik nie wiem czemu potrzebujesz celu. Co masz na myśli. Gdyby sex był dla mnie środkiem do czegokolwiek niż do orgazmu, bliskości z drugim człowiekiem, wyrażeniem uczuć, czy mienia potomstwa byłoby to żałosne i nazywałoby się prostytucja. Nocnik za łatwo wyrażasz opinie o ludziach. Może zamiast tylko krytykować powiedz coś o sobie i my Ciebie po krytykujemy?
"mienie potomctwa"??? oj na widok niektórych młodych niestety rodziców ręce opadają! Lepiej żeby "mienie" potomstwa przyszło wraz z "mieniem" dojrzałości psychicznej i społecznej a nie tylko fizycznej.
mila tak się składa, że mówiłam ogólnie, wiesz już w pewnym wieku ludzie chcą mieć dzieci. Nic tutaj o dzieciach niedojrzałych dzieci. To oczywiste, że o dzieciach myśli się dopiero kiedy ma się stabilizacje uczuciową i materialną. Ale tak się składa, że kiedy ma się już tą stabilność, to celem aktu seksualnego może być właśnie poczęcie dziecka ;)
A ja jestem za Creą. Potrzeba nam wiecęj ludzi, którzy jak juz mają wdawac sie w związki to porządne i porządnie, a nie "bo inni tak robią". Powinno byc wiecej dziewic, mniej pseudozwiązków, przy czym mniej dzieci i mniej ludzi na świecie. Przy tym tępie rozmnażania się za parenascie lat niestarczy dla nas wszystkich miejsca, a poza tym i więcej ludzi tym większy wskaznik niskiej inteligencji, czyli poprotu wiecej debilizmu. Ja czynnie biore udzial w "akcji" i jest mi z tym bardzo dobrze.
lugia. Po pierwsze jest coś takiego jak antykoncepcja. Po drugie, czy ty myślisz, ze ludzie chcą wchodzić w związki, które nie wypalają? Człowiek myśli, że będzie na dłużej, ba może na zawsze, a tu po jakimś czasie okazuje się, że jednak nie. Takie życie. Oczywiście nie ma nic złego w trzymaniu dziewictwa do ślubu, bo dopiero jest wtedy jakaś pewność, że to przetrwa, chociaż w erze rozwodów też nie daję 100% pewności. Co do przyrostu naturalnego, to u nas jest niestety za mały... jak tak dalej pójdzie, to na nasze emerytury nie będzie komu pracować. Oczywiście na dzieci decydować się powinno mając pewną pracę i odpowiedzialnego partnera, który też tego pragnie. Niestety nie zawsze tak bywa. I zawsze tak było. Samotne matki, ojcowie, to nie wymysł naszych czasów. Ale już związki z miłości tak. Kiedyś ludzie częściej w związki wchodzili ze zwykłego wyrachowania i było to uznawane jako normalne. Związki na podstawie afektu były w mniejszości i często uznawane były jako wypaczenie i głupotę. Dlatego nie uważam, żebyśmy zmierzali w jakimś tragicznym kierunku. Nasze czasy dają nam ogromny wybór kandydatów na towarzysza życia i mało ograniczeń. Niestety czasem za duży to również trudniejszy wybór :)
Nie wiem co nazywasz pseudo związkami. Jeśli ktoś jest w związku to w nim jest, może być tylko różna motywacja istnienia tego związku. jeśli chodzi Ci o małżeństwa spowodowane nieplanowaną ciążą, to rzeczywiście są one bezsensowne, jeśli oprócz dziecka nic tych ludzi nie łączy. Częstsze są jednak historie ludzi kochających się, którym to dziecko przytrafiło się po prostu za wcześnie. Obecnie na szczęście inaczej niż jeszcze 40 lat temu bycie samotnym rodzicem nie sprowadza na nas hańby :) Zdanie powinno być więcej dziewic mnie rozbroiło. Na jakiej podstawie wypowiadasz się o cudzej błonie dziewiczej? Stracenie dziewictwa jest tak intymną i osobistą sprawą, że każdy powinien zdecydować o tym samemu. Stracenie go to poważny krok i powinno się to stać z odpowiednią osobą w odpowiednim czasie. Dla każdego jest inna odpowiednia osoba i inny odpowiedni czas. Jedna kobieta jest na to gotowa w wieku 17 lat, a inna 25. Wybacz, ale osobiście uważam, że trzymanie dziewictwa na siłę jest takim samym nieporozumieniem jak sex, bo ktoś mnie do tego namawia. Będąc dziewicą, bo tak się powinno, jest tym samym co zrobić to bo tak robią rówieśnicy. Jeśli jesteś w związku z kimś do kogo coś czujesz, niekoniecznie to już miłość, bo miłość to już niesamowicie poważna sprawa, nie to co zakochanie, ufasz temu komuś i wiesz, że poprze Cię cokolwiek postanowisz, beż natarczywego nalegania, szantażowania itp. i masz ochote zaznać tej bądź co bądź wspaniałej rzeczy to, to zrób, zamiast patrzeć na innych. Sex to poważna sprawa i zaczynając współżycie trzeba być gotowym na jego wszelakie konsekwencje, ale nie przesadzajcie, bo jeśli coś nie wyjdzie za pierwszym razem to się załamiecie. Jak do wszystkiego, tak i do tego trzeba podchodzić rozsądnie, ale z lekkim dystansem. Taka rada kogoś kto się trochę orientuje w temacie :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2010 o 16:15
lakier co za wypracowanie, pewnie klawiarura do wymiany po tym przelewie wlasnych emocji. Jednak warto bylo, lektura przednia. NIe zgadzam sie w 100% (tylko w jakis 85%) i bym wytknal pare niejasnosci tylko po co, ty masz swoja wizje swiata i z tego co widac jest ona dla Ciebie calkowicie realna (tak jak moja dla mnie czy pani Eugeni z Radzymionowa dla niej) co nei znaczy ze masz racje (pani Eugenia też moze sie mylic ;))
P.S. W niektorych sprawach jest tylko jedna wlasciwa racja.
Pozdrawiam.
lugia ty sama tworzysz ten procent ciemnoty jesli chcesz wiedziec to polowa europy ma ujemny wskaznik wiecej ludzi umiera niz sie rodzi ujemny wskaznik przyrostu naturalnego ma np POLSKA a w afryce nie maja antykocnepcji twoja "akcja" to jakas regionalna afera a swoja corke (jesli masz albo bedziesz miala rozne rzeczy sie dzieja) jak wydepiluje sie to zabierzesz telewizor czy co zrobisz ... staroswieckie poglady ...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2010 o 17:43
hehe akurat mam nową :) Podejrzanie szybko się te klawiatury u mnie zużywają :p Co poradzić, po prostu lubię uzasadnić swoją opinię. Cieszę się niewymownie, że zgadzasz się ze mną w aż tylu procentach. Nawet nie śnił mi się taki zaszczyt ;) Więc, żeby się odwdzięczyć przyznam Ci rację w tym, że każdy ma swoją wizję świata. I popieram, że Pani Eugenii może być mylna, co nie znaczy, że twoja jest prawdziwa ;p Co do racji to też się zgodzę, że w niektórych sprawach jest tylko jedna właściwa racja, za to w innych wiele, tak jak w tej :]
Czy to takie dziwne, że chcę współżyć tylko z jednym facetem? I to z takim, z którym nie boję się zajść w ciążę? Dziwnie bym się czuła, patrząc temu jedynemu w oczy, gdybym już z innymi sypiała. Bo właśnie co by to miało wyrażać, skoro pewności, że będziemy razem jeszcze nie ma?
Ludzi oceniać się nie powinno, zgadza się. Ale postawy i czyny? Niby dlaczego nie?
Tak łatwo rzucac "ciemnotą". Tylko ciekawe, co łatwiejsze i wymaga większej dojrzałości - powstrzymać się od seksu(do czasu) czy iść za głosem emocji? I właśnie dlatego, że seks jest tak ważny w związku nie chcę go przeżywać z przypadkowym mężczyzną, z którym nie wiadomo jak długo będę. Wtedy też jest szersze pole do okazywania sobie uczuć w inny sposób. :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2010 o 17:15
Widać nisko upadliście w romatyźmie skoro uważącie takie teksty za piękne. a tym bardziej jeśli włożenie czegoś więcej niż kutasa do związku już wam wystarcza to nic tylko zapłakać. Staczamy się;/
Otóż to. Aż przykro patrzeć na te zachwyty nad sprawą która do niedawna była oczywista. Czego bedziemy jeszcze musieli uczyć kolejne pokolenia? Nad jakimi "odkryciami" będą piać?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2010 o 19:55
Amen LiMuBi, ten demot to kpina, placz uganiajacych sie za olewajacymi je facetami dziewczynek. Jesli jest prawdziwy to 100% facetow ktorych znam to wartosciowi faceci, nie wspominajac o sytuacjach gdzie facet robi co moze by dogodzic pannie a im wiecej robi tym panan ma wieksze muszki w nosku;] Eh kobiety, nie stara sie-to dran ktory chce tylko bzyknac, stara sie to desperat ktoremu tylko o sex chodzi...to juzsie nudne robi.
nocnik wkoncu powiedzial cala prawde stary oddales moje skryte mysli ktorych sam nie wyrzucilem na zewnatrz amen piekne slowa :P
nie no gratuluje demota!! brawo!!! wielki [+] ;)
"Która nie pozwala wsadzić sobie penisa" Takich kobiet chyba niema
@Bachen zgadzam sie z Toba, po prostu trzeba miec czasami szczescie;) Pozdrawiam
szacun! +
Banał.
Mnie taka definicja wartościowego chłopaka też trąci banałem i wulgarnością.
Ta tylko dziewczyny takich facetów nie zauważają bo nie są przystojni jak hatboje.
Przystojnym z reguły jest łatwiej nawiązać kontakt. Znam kilku facetów, którzy nie grzeszą uroda a są naprawdę świetnymi kumplami, gośćmi.
napisz do brawo. Penisa wkłada się gdzie indziej niż w związek. Doedukuj sie :P
wielki plus, jeśli chodzi o mnie to oczekuję głębszej relacji, w sensie DUCHOWYM a nie cielesnym.
nie ma * ;/
wolicie wibra excition )D
Moczne;D
To jest jakieś błędne koło... w demotach o kobietach, te żalą się, że tacy mężczyźni nie istnieją a w demotach o facetach w drugą stronę. ogarnijcie się ludzie i rozejrzyjcie w koło - może to nie jest takie trudne jak się wydaje.
Włożyłbym coś więcej, ale jaja się nie mieszczą :(
Dlaczego wy, faceci jesteście tacy cyniczni? Nie rozumiem, dlaczego padają tutaj takie opinie, że demot czy tam podpis jest dziecinny... Czy to nie jest prawda? Związek, który opiera się wyłącznie na seksie nie jest niczego warty, toż to tak oczywiste! Dodawanie Demotywatorów o sprawach oczywistych nie jest niczym złym, jeżeli są przedstawione w ciekawy sposób. W tym momencie mamy do czynienia z taką sytuacją, więc jak najbardziej plus. Z pozdrowieniami dla mojego mężczyzny, któremu nie trzeba takich rzeczy mówić ^^ :D
Dziecinny tok myslenia to nie dziwne ze nie dostrzeglas dziecinnosci i niskich lotow demota.
sprawą oczywistą nie jest związek oparty na seksie - gdyż z definicji NIE JEST to związek. Demot slaby i koniec. A jeśli jakaś panna w takim "układzie" trwa - to głupia bądź bolca jej trzeba. I to mowie ja -kobieta.
lol czytam komentarze i turlam sie ze smiechu....anyway [+]
tylko dlatego ze jestem prawiczkiem i wiem ze mozna bez tego zyc ;)
można można, nawet jak się ma to już za sobą :) wbrew pozorom to nie jest takie trudne.. Trochę silnej woli :) i każdego się potem zadowoli :)
szkoda mi ciebie. nie wiesz co tracisz. HAHAHA!
Przecież na pewno jeszcze się dowie co tracił ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2010 o 19:38
a moim zdaniem demot moze i dobry ;) ale pamietajcie ze to dziewczyny niechca sexu... wiec dajemy wam wszystko...
a jesli my chcemy sexu... ? to nie nie przyjdzie czas...
powinno to byc wzajemne : ddd
Sedno problemu polega na tym, że to kobieta wybiera.
A wybiera z reguły lansik i rozrywkę(nazywając to prawdziwą miłością), a co ja cyrk objazdowy jestem?
Gdzie tu uczucie?
Jeśli wkładasz w związek więcej niż penisa to jesteś naiwniakiem :P
Dokładnie ;) ja włożyłem w związek o wiele więcej niż tylko penisa i co z tego ? Jak i tak potem mnie zostawiła ;]
To masz pecha. Pożal się na demotach.
To może nie tej włożyłeś :p A pomyśl, że są też kobiety którym włożono tylko penisa, a to "więcej" one włożyły, a on i tak odszedł. To jest dopiero klapa :]
Prawdziwy demot... genialny. Spadłam z krzesła. ;D
do kutosa - kobieta wybiera tak samo, jak i ty. Więc nie zwalaj winy na drugą stronę, bo sam jesteś odpowiedzialny za to, co robisz. A jak nie ma uczucia, to po co ci taki związek? xP
O, jakie prawdziwe!
Z tym się zgodzę..
bardzo mądry demot.. Też tak uważam, lubię mężczyzn, przy których wiem,że zależy im na mnie jako na osobie,a nie tylko dla ciała czy coś w tym stylu.. Naprawdę cenię takich mężczyzn bo jest ich coraz mnie ;)) mój chłopak jest właśnie taki i fajnie by było gdyby było takich więcej.. a ci którzy potrzebują dziewczyny tylko do jednego nie są nic warci.
Tak, kobiety chca zeby je cenic za wnetrze, to przeciez oczywiste, nie dla tego tak sie stroja i eksponuja swoje walory, alez skad. Nie chce wszczynac wojny płci, tylko uzmyslowic ze demot jest mizerny. Fajnie ze cenisz takich mezczyzn ktorzy dostzregaja wartosci wewnetrzne kobiet, pewnie kazda kobieta takiego ceni...szkoda tytlko ze wielu z nich jest bez pary;]
a po co Ci więcej takich facetów, skoro już swojego takiego masz? mało Ci? chcesz go zostawić? OGARNIJ SIĘ i trzymaj się swojego ;)
Szkoda, że mało, bo bardzo miło jest mieć porządnych znajomych. Ja akurat znalazłam takiego mężczyznę, ale chciałabym, żeby moje najlepsze koleżanki też znalazły :-). Nie wszyscy myślą tylko o sobie.
WKLADAC Z JAJAMI
Mądre, nie powiem.
Mowicie, ze trudno teraz o wartosciowe kobiety, a jedyne co moga wam zaoferowac to dupa. Moze po prostu dostosowaly sie do waszych wymagan?
Uh jakie kąśliwe, ała , jadem po oczach, teraz w klawiature nie trafie. A moze odwrotnie, dupa to najlepsze co maja nam do zaoferowania, nieciekawa osobowosc? Brak zasad? NIe dzieki, tylko dupe wezme;] (wiem niskie loty wypowiedzi i traci sexizmem ale kto mieczem wojuje...)
W momencie w którym dziewczyny przestały się szanować faceci zaczęli myśleć w innych kategoriach.
Powiedzialabym, ze bardziej prawdziwe niz kasliwe:) ale szkoda, ze nie znasz zadnej dziewczyny z ciekawa osobowoscia, moze wtedy zamiast tracic czas na dupy postaralbys sie o kogos bardziej wartosciowego;)
Jockerka, nie zalapalas ironi, ten moj post mial byc tak zalosny jak Twoj, myslalem ze tylko wtedy do Ciebie dotrze, no nie udalo sie ,wzielas go na powaznie i dalej wierzysz slepo w te swoja dziwna teorie. a prawda jak to zwykle bywa, lezy po srodku.
Przestaly sie szanowac zeby wam dogodzic. Nie oszukujmy sie, faceci od zawsze mysleli w tych kategoriach, tyle ze teraz potrafia to w pelni okazac.
Wybacz o Panie, rozni tu sa ludzie i dosc ciezko wyczuc ironie. To moze olsnij mnie swoja jasna i prawdziwa teoria;>
A moze przestaly sie szanowac widzac ze wiecej i latwiej mozna zdzialac dajac d.py? Tego nigdy sie nei dowiemy na 100% Jakos ciezko uwierzyc ze cale zlo na tym swiecie jest spowodowane przez plec brzydka, jak juz pisalem prawda (tym razem wina) pewnie lezy po srodku. Juz spokojnie, widze ze jad Ci sie konczy, wez nerwosol i do lozeczka.
P.S. wybaczam;]
No i po co probujesz mi dogryzc?;) wystarczy, ze mozna normalnie przedstawic swoj punkt widzenia;)no,moge sie z Toba zgodzic:)
Oj jokerka, jokerka. A myślisz, że faceci, z natury łowcy, nie woleliby tak naprawdę zdobywać wartościowych dziewczyn? Myślisz, że ich ideałem jest taka łatwa na skinięcie palcem? Na pewno będą pewni jej wiernosci i nie zostawią zaraz dla kolejnej...
Probuje, tylko jesli Ci dogryzlem ;] tez dosyc ostry ton mial ten Twoj pierwszy post, az prosił sie o potyczke.
i w sumie taki byl jego cel;)
Marika, tak tez ich znam i zawsze sie dziwilem ze dziewczyny dawaly sie na to nabrac. Zreszta znam tez dziewczyny ktore potrafia zrobic z zycia faceta koszmar tylko dla zabawy. Jak widzisz zadna z płci nie ma monopolu na zło, wiec po co te wyrzuty?
nocnik znam przypadki, że facet rozkochał w sobie dziewczynę, tylko po to, żeby ją zaliczyć. I ona to zrobiła z miłości, a on z wyrachowania. A uwierzyła, bo miała czyste, ufne serce. Czy uważasz, że kobiety w ogóle nie mogą ufać mężczyznom? Powiedz mi jak można odróżnić czy ktoś kłamie, czy mówi prawdę. Trzeba by podejrzewać każdego o nieczyste zamiary i sprawdzać go. Bo gdyby to było oczywiste, to chyba ci twoi znajomi mężczyźni, którym kobiety piekło zafundowały, żyli by w niebie. Nocnik, tak, żadna płeć nie ma monopolu na zło. Chociaż niestety kobiety czasem ponoszą gorsze konsekwencje męskiego zła. Starczy porównać ilość samotnych ojców z samotnymi matkami. Ale to tylko taka dygresja. Bo wydaje mi się, że opinie jokerki, mariki i wielu innych dziewczyn, czy kobiet są tylko odpowiedzią na wyrzuty mężczyzn na temat pustości, łatwości i kto wie jakich jeszcze narzekań na temat kobiet. Tym bardziej, że są strasznie ze sobą sprzeczne. Raz na widok mniej urodziwej dziewczyny śmieją się z jej braku urody. Za chwile zaś śmieją się z ładnej, bo pewnie jest pusta. Piszą, że szukają wartościowej dziewczyny, która się nie puszcza, a wyją z radości gdy w democie pojawią się cycki. Tu nie ma żadnej logiki. Wychodzi na to, że facet kobietę może albo szanować, albo jej pragnąć. A te dwie rzeczy przecież mogą iść w parze. Nie da się być z kimś, kto Cię nie szanuje i nie ma sensu być z kimś kogo nie pociągasz. Chcemy żebyście podziwiali naszą urodę, ale również inteligencję. Czy w tym jest coś złego?
Lakier do paznokci na prezydenta!
Lakier, a ja znam przypadki ze dziewczyna zostawila chlopaka miesiac przed slubem, gdy ten pojechal zarabiac na wesele ona znalazla sobie innego, wiele takich przypadkow ktore sa o wiele gorsze od samego zaliczenia i porzucenia, z tego co zauwazylem to raczej kobiety sa skoonne do takich wlasnie czynow, ale jakos nie biadole ze moja plec jest taka biedna bo w krzywdzeniu sie plci jest raczej remis. idzmy dalej, impreza, koles bajeruje laske, ja stoje slucham mimochodem i wiem ze to co mowi to sciema, ona jednak oczka za mgla i wychodza razem, kolejny przypadek, chlopak zdrzadza dziewczyne, tylko slepiec by tego nie zauwazyl, wszyscy widza, poza nia...JASNE ze nei mozna ufac kazdemu, co ty sobie myslisz, ze jesli obdazysz kogos zaufaniem to musi byc wszystko ok? Chyba w bajkach. Co do meskich zachowan o ktorych piszesz to jest 100% logika, tylko wedziec-to znac przyczyny.NIelogicznosc pozostawmy kobietom. Ostatnia czesc Twojej wypowiedzi kupy sie nie trzyma wiec pomine milczeniem czy nawet kropeczkami....
Nie ma sensu się licytować. Obie płcie bywają okrutne, a przykładów z obu stron starczyłoby na tematy demotywatorów do końca świata (nie tylko tego w 2012;) Co do przypadku imprezy to już w sumie mówiłam w innym komentarzu. Skoro widzisz, ze on ją okłamuje, a ona ma klapki na oczach, to może po prostu jej to powiedz, albo daj do zrozumienia. Ty wiesz kiedy kłamie facet, a ja kiedy kobieta. I też wy dajecie się pięknie nabierać na słodkie oczka i niewinną minkę. To to samo. Ja rozpoznam kiedy dziewczyna facetowi kit wciska i nie mogę zrozumieć, ze on tego nie widzi. I jeśli jest to coś poważnego, a to bliski znajomy, to mogę mu to uświadomić. Ja nie mówię ufać każdemu, ale nie da się nie ufać nikomu. Twoje wypowiedzi też momentami są niejasne i kupy się nie trzymają, więc też sobie to daruję... :) P.S. taurineta dzięki za zgłoszenie kandydatury ;) hehe akurat od października szukam stałej posadki... niestety ta już zajęta :( nic straconego, spróbuję za 5 lat ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lipca 2010 o 1:26
A mają wzięcie ci wartościowi?
Właśnie, że nie i w tym tkwi problem :
Zaba, czyli przyznajesz ze wogole nie maja...;D ok ok zartowalem.
a ja wlozylem calego siebie w zwiazek i chu** zostawila mnie bo sie znudzilem:(
TRUE DEMOTYWATOR :)
misiekwariat ma racje nie oplaca sie wkladac wiecej bo one tylko sie bawia a jak sie znudza juz toba to zamieniaja cie na innego!!
A Ty byś nudnej dziewczyny nie zmienił w końcu na inną? "Wartościowy" oznacza nie tylko takiego, który będzie biegał za kobietą, kochał, uwielbiał, przynosił kwiatki i padał na kolana. Wartościowy człowiek to też taki, który ma ciekawe wnętrze. Poza tym bywa tak, że ludzie po prostu do siebie nie pasują i zupełnie normalne jest, że szukają wtedy dalej...
...bo to prawdziwy demot, niestety odzwierciedla rzeczywistość :(
Dobreeee ;]!
Prawidłowo .
demot dla nastolatkow
nie podoba mi sie podpis... moze mlodziez teraz ma takie problemy
gorzej jak musi pieniadze :D
Prawdziwe ;] +
A którą obchodzi w tych czasach takie coś. Mały odsetek. Więcej liczy się teraz klata i kasa.
proage - O wielki znawco wszelkich kobiet, nie wiem skąd bierzesz te informacje. Skoro wszystkie są puszczalskie to mogą zarobić będąc galeriankami - więc mit o tym, że panny lecą na gruby portfel obalony. Klata? Babki mają lepszą klate :P
1. MÓwię że większość takich jest, że związek dla nich to czas około miesiąca bądź dwóch. Potem kolej na następnego.
2. Nie mówię że są puszczalskie, po prostu mają od faceta, z którym chcą być takie wymagania, które do prawdziwego związku w ogóle nie pasują (tj. czy ważniejsza jest wierność w związku czy gruby portfel?). Tyle. Nie jestem jakimś casanovą, znawcą kobiet czy coś. Po prostu obserwowałem te z mojego otoczenia i wiem, że takich jest o wiele więcej.
racja!
DOKŁADNIE TAK !!
demot:Dziewczyna wartościowa to taka:która da chłopakowi więcej niż dupy
A moze mniej, bo się ceni?
moze jakos to ujac bardziej z klasa??
to chyba oczywiste, że pokemon szuka pokemona, a pustak pustaka, a skoro jest ich teraz wszędzie pełno, to się nie dziwcie.
Mam paru znajomych, którzy mieli świetne dziewczyny, a zdradzili je z 15 letnimi debilkami, ktore nigdy nie dorosną tym dziewczynom do pięt, jakby tego było mało panowie bawią się w pedofili bo maja po 21,23 lata xD
Nie podoba mi się ten demot, to tak jakby popierał każdego, kto zrobi odrobinę więcej niż tylko sobie nieładnie mówiąc zamoczy. O wartości decyduje wiele czynników i nie można tego sprowadzać tylko do takiego zdania.
troche płytkie to stwierdzenie
tak facet bedzie sie scierac dla zwiazku a pento wkladac bedzie inny koles
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2010 o 21:08
Złotym środkiem byłoby gdyby kobiety, które lecą wyłącznie na kasę były z facetami, którzy oferują wyłącznie penisa ;P
Słabeeeee.
Demotywator o jakichś romansidłach, a mnie prawde mówiąc średnio interesuje takie coś -.- Są takie związki że ludziom chodzi tylko o seks, i one potrafią przetrwać -.-
A najlepszy milion (szczeniackich) komentarzy mówiących o kasie, furze etc. Tak, oglądajcie sie dalej za tępymi kure***mi które poza dupą nie mają nic do zaoferowania. Normalnych dziewczyn tak naprawdę jest od groma (75% wszystkich jak nie więcej) ale większość facetów widzi tylko 5, bez tej siódemki z przodu. Bo nie dadzą w pierwszym dniu "związku"
skąd ja to znam....za wypowiedź dla alewis 8 (+)
skąd ja to znam....za wypowiedź dla alewis 8 (+)
no nie powiedzialabym... skoro wszyscy twierdza ze sa tacy porzadni to gdzie sie podziewa ta wasza porzadnosc gdy spotykacie jakas dziewczyne??? zawsze czekacie na moment zeby sobie "puknac" i tyle a jak ona sie nie zgadza to konczy sie znajomosc... dlatego wole byc singielka niz uzerac sie z kolejnym matolem
ewelx220 - nie przesadzaj i nie uogólniaj !
Są faceci, którzy na sprawę sexu w ogóle nie zwracają uwagi i co z tego? - są "brzydcy, mało atrakcyjni i nudni". Popatrz jaka obecnie jest większość nastolatek i do czego przywiązuje wagę..
kiepski demotywator, szkoda głównej..
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2010 o 21:41
szkoda tylko, że takich chłopaków się nie docenia ...
Świetny demot. ;D
Chociaż jedenn. ;p
.;D
Hmm... Co prawda to prawda... Ale wiele zależy od dziewczyny... Bo jeśli sobie na to pozwoli to będzie miała na własne życzenie ;D
Pewnie niektórzy chłopcy (mężczyźni) poczuli się urażeni. Ale, gdy tylko przeczytałam podpis to mnie rozwalił... To jest prawda w 101%. Oczywiście o kobietach można powiedzieć to samo (no ... oprócz penisa). Wielki + !
Są kobiety, którym zależy na kasie, są faceci, którym zależy na seksie. Lecz są też ludzie (i jest ich znacznie więcej) którym zależy na bliskości. Seks seksem, każdy to lubi i nie ma co się okłamywać, ale żal mi się robi tych biednych kolesi siedzących całe dnie na demotach i narzekających, że wszystkie kobiety są puste i zależy im tylko na kasie a nie na zwykłych kolesiach. Porządnym dziewczynom nie zależy na kasie, furach, centymetrach czy nawet urodzie. Bo to WY SIĘ DLA NAS LICZYCIE, więc po pierwsze, odejdźcie od tych komputerów i wyleczcie się z kompleksów, a potem znajdziecie kobietę. ;)
Jeśli trafiły się takie, co zależało im na kasie, to trafiliście niestety na grupę numer jeden, ale kobiety też tak mają, i to jest dopiero przykre jak koleś mówi, że kocha tylko po to by sobie poruchać. ;)
Pieknie,az posmarkalem sie ze wzruszenia;] MOze teoria nie do konca dopracowana, ale widac ze szczera, podziwiam.
Kazdej kobiecie zalezy na pieniadzach(a przynajmniej maja obowiazek aby im zalezalo); w celu zapewnienia sobie i swoim dzieciom jak najlepszej przyszlosci. A ty sie oklamuj dalej...
Znafca, tak sie znasz na temacie jak na ortografi, kazda kobieta pragnie bezpieczenstwa, czasem moze to zapewnic dziany facet a czasem niezbyt dziany gosc ktory potrafi sobie w zyciu poradzic (czyt jest zaradny i uczciwy) wiec nie medrkuj.
Nie wiem gdzie szukasz tych 90%. Mi ciezko czasami znaleźć jakąkolwiek osobę, o której piszesz. Wiec albo to kwestia otoczenia albo odbierania ludzi.
Jezeli dziewczyna Cię olała a ty to tłumaczysz jako, ze olała cie bo nie miałes wystarczająco duzo kasy, to juz kazdy facet z niepowodzeniem moze znalezc przyczyne swoich porażek ;].
A pustaków, napakowanych, dobrze ubranych szukają przewaznie małolaty i dziewczyny, które same za duzo nie mają do zaoferowania
Panie rascal, dziekuje ze napisal pan o tym wyczuwaniu normalnych, tez chcialem ale jakos slow brakowalo. Pietruszka, ten wypakowany itp to synonim "fajnego" w kobiecym slowniku. Kobieta widzac fajnego goscia, dobrze ubranego, zbudowanego,(o dziwo samotnego) wygadanego ma zamydlone oczka, facet widzac takigo wie ze w 98% taki typ samotny to podrywacz, jak to jest ze kazdy facet moze to zauwazyc a kobieta jakos nie da rady czy nawet nie chce? Pozniej jest oczywiscie placz bo to dran i wszyscy faceci sa zli....blagam, litosci.
nocnik wybacz, że się znów wcinam, ale nie mogę się powstrzymać... moja klawiatura aż piszczy żeby ją pomolestować :) Bo powiedz mi jak to jest, że wy mężczyźni nie potraficie wyczuć suki, która męskie serce cytuję "wyrywa, gniecie, robi salatke i pozera"? Bo kobieta od razu wie, która z nas to suka i jak danego faceta potraktuje. To działa w dwie strony. Ja Ci znów moje zdanie powiem, ale wydaję mi się, że po prostu tak działa zauroczenie, chemia, czy jak to nazwiesz. To takie zaślepienie, że często nawet widząc wady tej drugiej osoby po prostu je lekceważymy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lipca 2010 o 0:41