Jak się już tak czepiacie to "na U-boot'cie" pisze sie bez apostrofu. Ten znaczek używa się wtedy, gdy wyraz kończy się na samogłoskę. Ale dobra. Demot ma coś w sobie i bardzo mnie zdemotywował.
A więc za kilka dni pojawi się demot składający z tego właśnie demota i długiego tekstu którego nikomu nie będzie się chciało czytać, o tym jak rzekomo naprawdę owy u-boot zatonął a na dole będzie napis w stylu "demoty kłamią" ?
Co do sracza na U-Boocie, to było bardzo skomplikowane urządzenie... Zamieszczam post z pewnego forum "Oczywiście
dopuszczalna głębokość, zezwalająca za używanie kibla wynosiła 25-30 m.
Było to dosyć skomplikowane urządzenie
Sedes połączony był z wyjściem za burtę grubościenną rurą, zaopatrzoną w 2 zawory, jeden- wlotowy przy sedesie,
drugi -wylotowy przy samej burcie. Po zapełnieniu kibla wiadomą substancją, otwierano zawór wlotowy i spłukiwano do
owej wytrzymałej rury. Następnie zamykano zawór wlotowy i otwierano wylotowy, sprężonym powietrzem wystrzeliwano
zawartość za burtę, Później zamykano zawór wylotowy i wówczas należało ostrożnie!!! i powoli odpowietrzyć
cały system. Tradycją było, że nowemu załogantowi nie udzielano instruktażu odnoście obsługi w/w sprzętu,
skutek można śmiało przewidzieć, Gdy delikwent zakończył ową czynność, i nie odpowietrzając rury otworzył
zawór wlotowy, panujące wewnątrz niej ciśnienie równe ciśnieniu na zewnątrz okrętu, tj o kilka-kilkanaście
Atm.wyższe niż w pomieszczeniu, rozpylało jego własne gówna, po całym sraczyku i delikwencie. przy wymiarach
pomieszczenia 0,5x1x1,6 nie było gdzie się uchylić, czy schować
Jeśli chodzi o to, co napisał autor demota, to
jest to bzdura...
Btw. Dla wszystkich zainteresowanych tematem U-Bootów, obejrzyjcie, albo przeczytajcie sobie Das
Boota, bo to lekturka obowiązkowa ;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 lipca 2010 o 22:05
hufi, ta, pomyśleć, że ten film ma 29 lat... Wersja reżyserska ma duże poprawki ;) Polecam sobie wpisać "Making of Das Boot" na YT, ale ostrzegam! Tam są spoilery!. Z jakim poświęceniem kręcono ten film... Aktorów nie wypuszczano na słońce, chcieli, żeby byli bladzi (oczywiście aktorzy zgodzili się na to) lali na nich hektolitry zimnej wody, tygodniami trenowali poruszanie się po okręcie, trzeba było stworzyć wnętrze okrętu w skali 1:1 zamontowaną na wysięgnikach, aby symulować wybuchy min głębinowych a także płynącą makietę, na której była zewnętrzna część okrętu, z portu La Rochelle musiały wypłynąć wszystkie nowoczesne statki... K%#^A! SZACUN! Sory, że nie wpasowałem się w temat tego bezsensownego demota, ale nie mogłem się powstrzymać ;S
Btw. http://www.youtube.com/watch?v=dFnVb_5cR9o Musiałem wrzucić jak robiono ten film, komentarze
reżysera i aktora co grał kapitana ;) W takim streszczeniu. Uwaga, tam są spoilery! Sory, że tak cicho, ale nic na to nie poradzę ;(
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 lipca 2010 o 10:03
tak jak napisal np blancik69. nie przez awarie..
poza tym jak autor demota chcialby byc wiarygodny to wrzucilby źródło. a tu brak. sorry johny :P tym razem nie udalo sie zrobic dzieci neo w balona
"Zatonął 14 kwietnia 1945 na Morzy Północnym w pobliżu Peterhead (Szkocja). Z powodu awarii okręt został zmuszony do wynurzenia się i został wykryty przez jednostki nieprzyjaciela. W tej sytuacji Kptlt. Karl-Adolf Schlitt rozkazał zatopić okręt[1]. Załoga opuściła pokład w tratwach ratunkowych; podczas próby dotarcia do brzegu utonęło 3 marynarzy."
Nie wieszajcie psów na autorze, oto co udało mi się odkopać:
Patrol 1 (06.04.1945 - 14.04.1945)
06.04. U-1206 pod
dowództwem Karla-Adolfa Schlitta wypłynął z Kristiansand, by zgodnie z rozkazem atakować nieprzyjacielskie statki i
okręty w rejonie Peterhead. Płynąc do rejonu operacyjnego Karl-Adolf Schlitt posługiwał się systemem
radionawigacyjnym Elektra-Sonne. W dniu 09./10.04. na okręcie zepsuła się sprężarka doładowująca. 13.04. w
pobliżu Aberdeen na U-1206 nastąpiła kolejna awaria tym razem prawego silnika wysokoprężnego, zmuszająca
Karla-Adolfa Schlitta do płynięcia na silnikach elektrycznych do momentu pomyślnego zakończenia naprawy a także do
zaniechania ataku na zauważony w pobliżu statek o tonażu 8.000 BRT . Następnego dnia przez uszkodzony zewnętrzny
zawór toalety* do wnętrza U-1206 wdarła się woda morska, która zalała dziobowy przedział torpedowy. Karl-Adolf
Schlitt niemogący, z powodu awarii pompy zęzowej opanować przecieku, postanowił wynurzyć okręt a następnie go
zatopić, wystrzeliwując przed tym wszystkie torpedy i niszcząc wszelkiego rodzaju tajne materiały. Po wynurzeniu 36
członków załogi zostało podniesionych z wody przez przebywające w pobliżu małe statki i kutry rybackie,
dziesięciu członków dotarło tratwą do brzegu w okolicach Aberdeen. Zginęło trzech członków załogi.
Uwagi:
a.) W połowie lat siedemdziesiątych podczas prac badawczych dla BP został odnaleziony spoczywający na głębokości
70 metrów wrak U-1206 (57.24N, 01.36W).
Członkowie załogi U-1206 polegli w dniu 14.04.1945 (w kolejności
alfabetycznej):
1.) Berkhauer Hans (OStrm)
2.) Koren Karl (MaschGfr)
3.) Küpper Emil (MechGfr)
Z powodu awarii okręt został zmuszony do wynurzenia się i został wykryty przez jednostki nieprzyjaciela. W tej sytuacji Kptlt. Karl-Adolf Schlitt rozkazał zatopić okręt[1]. Załoga opuściła pokład w tratwach ratunkowych; podczas próby dotarcia do brzegu utonęło 3 marynarzy.
Ej Halo?! czy autor demota napisał że zginęli wszyscy marynarze?
Czy napisał że utopili się w g#wnie? To że zginęło ich paru jest faktycznie rezultatem awarii toalety,może nie bezpośrednią przyczyną, ale ich śmierć jest związana z tą właśnie awarią. Więc może następnym razem przemyślcie dokładniej co napisał autor. dziękuje
Wikipedie się czyta ?
I nie żołnierze, a marynarze.
Jak się już tak czepiacie to "na U-boot'cie" pisze sie bez apostrofu. Ten znaczek używa się wtedy, gdy wyraz kończy się na samogłoskę. Ale dobra. Demot ma coś w sobie i bardzo mnie zdemotywował.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Marynarka_wojenna
male nie dopatrzenie kolegi ;p
http://pl.wikipedia.org/wiki/U-1206 Przeczytaj co tu jest napisane.
olaf0 zero wyrażnie jest napisane zę zgineli na U-bootcie .
Jak ne umiesz czytać ze zrozumieniem to nie moja wina
Gówno prawda
Gowno prawda
A więc za kilka dni pojawi się demot składający z tego właśnie demota i długiego tekstu którego nikomu nie będzie się chciało czytać, o tym jak rzekomo naprawdę owy u-boot zatonął a na dole będzie napis w stylu "demoty kłamią" ?
dobra sciema nie jest zla.....
bzdura!
http://www.u-boot.org/uboot/u-1206/ a tu piszą jeszcze inaczej...
ściema, weź zajrzyj czasem do źródeł, a nie rzucasz takie głupoty
Co do sracza na U-Boocie, to było bardzo skomplikowane urządzenie... Zamieszczam post z pewnego forum "Oczywiście
dopuszczalna głębokość, zezwalająca za używanie kibla wynosiła 25-30 m.
Było to dosyć skomplikowane urządzenie
Sedes połączony był z wyjściem za burtę grubościenną rurą, zaopatrzoną w 2 zawory, jeden- wlotowy przy sedesie,
drugi -wylotowy przy samej burcie. Po zapełnieniu kibla wiadomą substancją, otwierano zawór wlotowy i spłukiwano do
owej wytrzymałej rury. Następnie zamykano zawór wlotowy i otwierano wylotowy, sprężonym powietrzem wystrzeliwano
zawartość za burtę, Później zamykano zawór wylotowy i wówczas należało ostrożnie!!! i powoli odpowietrzyć
cały system. Tradycją było, że nowemu załogantowi nie udzielano instruktażu odnoście obsługi w/w sprzętu,
skutek można śmiało przewidzieć, Gdy delikwent zakończył ową czynność, i nie odpowietrzając rury otworzył
zawór wlotowy, panujące wewnątrz niej ciśnienie równe ciśnieniu na zewnątrz okrętu, tj o kilka-kilkanaście
Atm.wyższe niż w pomieszczeniu, rozpylało jego własne gówna, po całym sraczyku i delikwencie. przy wymiarach
pomieszczenia 0,5x1x1,6 nie było gdzie się uchylić, czy schować
Jeśli chodzi o to, co napisał autor demota, to
jest to bzdura...
Btw. Dla wszystkich zainteresowanych tematem U-Bootów, obejrzyjcie, albo przeczytajcie sobie Das
Boota, bo to lekturka obowiązkowa ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2010 o 22:05
Popieram, lektura obowiązkowa. Przebrnąć ciężko ale warto :)
hufi, ta, pomyśleć, że ten film ma 29 lat... Wersja reżyserska ma duże poprawki ;) Polecam sobie wpisać "Making of Das Boot" na YT, ale ostrzegam! Tam są spoilery!. Z jakim poświęceniem kręcono ten film... Aktorów nie wypuszczano na słońce, chcieli, żeby byli bladzi (oczywiście aktorzy zgodzili się na to) lali na nich hektolitry zimnej wody, tygodniami trenowali poruszanie się po okręcie, trzeba było stworzyć wnętrze okrętu w skali 1:1 zamontowaną na wysięgnikach, aby symulować wybuchy min głębinowych a także płynącą makietę, na której była zewnętrzna część okrętu, z portu La Rochelle musiały wypłynąć wszystkie nowoczesne statki... K%#^A! SZACUN! Sory, że nie wpasowałem się w temat tego bezsensownego demota, ale nie mogłem się powstrzymać ;S
Btw. http://www.youtube.com/watch?v=dFnVb_5cR9o Musiałem wrzucić jak robiono ten film, komentarze
reżysera i aktora co grał kapitana ;) W takim streszczeniu. Uwaga, tam są spoilery! Sory, że tak cicho, ale nic na to nie poradzę ;(
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2010 o 10:03
ZnawcaEKRANU = najgorsze demoty na głównej
Nie ma źródła, więc minus.
Zginęli na U-Boot'cie??? A to historię zmienili? Kurcze, dawno w szkole nie byłam i mnie ominęło...
Gówno prawda
tak jak napisal np blancik69. nie przez awarie..
poza tym jak autor demota chcialby byc wiarygodny to wrzucilby źródło. a tu brak. sorry johny :P tym razem nie udalo sie zrobic dzieci neo w balona
"Zatonął 14 kwietnia 1945 na Morzy Północnym w pobliżu Peterhead (Szkocja). Z powodu awarii okręt został zmuszony do wynurzenia się i został wykryty przez jednostki nieprzyjaciela. W tej sytuacji Kptlt. Karl-Adolf Schlitt rozkazał zatopić okręt[1]. Załoga opuściła pokład w tratwach ratunkowych; podczas próby dotarcia do brzegu utonęło 3 marynarzy."
ludzie Wy sie rozpaczacie ?
uwieżcię jak oni Polaków mordowali to nie rozpaczali .. !
Zobacz sobie historię statku RMS Laconia...
doomsayer Wreszcie inteligenta osoba ;)
doomsayer, nawet przekonales mnie swoja wypowiedzia :) Faktycznie nie bralem pod uwage twoich pogladow, w sumie faktow.
nie wierzę w te pierdoły już nie raz udowodniono, że demotywatory kłamią
Nie "przez",tylko "z powodu". "Przejść przez most" - poprawne wykorzystanie wyrazu "przez" :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2010 o 20:56
Jedynie tym demotywatorem obraża się rodziny poległych marynarzy , więc minus.
I na każdy twój demot będzie minus !
- "Wiecie co z nim zrobic ?"
- zasypac minusami !
ZnawcaEKRANU - i kolejny GÓWNIANY demot, zginęło ich trzech, bo ewakuacja była a oni nie dopłynęli
Demot nie prawdziwy albo źle opisany.Autor całe gówno dostanie. [-]
prawdziwy czy nie, nie wiem jak można się przejmować śmiercią Niemca w "ubocie"...
totalna bzdura.
Polecam poczytać wydawnictwa Bellony. Albo nawet Wikipedię - choć tam wiele błędów.
Nie wieszajcie psów na autorze, oto co udało mi się odkopać:
Patrol 1 (06.04.1945 - 14.04.1945)
06.04. U-1206 pod
dowództwem Karla-Adolfa Schlitta wypłynął z Kristiansand, by zgodnie z rozkazem atakować nieprzyjacielskie statki i
okręty w rejonie Peterhead. Płynąc do rejonu operacyjnego Karl-Adolf Schlitt posługiwał się systemem
radionawigacyjnym Elektra-Sonne. W dniu 09./10.04. na okręcie zepsuła się sprężarka doładowująca. 13.04. w
pobliżu Aberdeen na U-1206 nastąpiła kolejna awaria tym razem prawego silnika wysokoprężnego, zmuszająca
Karla-Adolfa Schlitta do płynięcia na silnikach elektrycznych do momentu pomyślnego zakończenia naprawy a także do
zaniechania ataku na zauważony w pobliżu statek o tonażu 8.000 BRT . Następnego dnia przez uszkodzony zewnętrzny
zawór toalety* do wnętrza U-1206 wdarła się woda morska, która zalała dziobowy przedział torpedowy. Karl-Adolf
Schlitt niemogący, z powodu awarii pompy zęzowej opanować przecieku, postanowił wynurzyć okręt a następnie go
zatopić, wystrzeliwując przed tym wszystkie torpedy i niszcząc wszelkiego rodzaju tajne materiały. Po wynurzeniu 36
członków załogi zostało podniesionych z wody przez przebywające w pobliżu małe statki i kutry rybackie,
dziesięciu członków dotarło tratwą do brzegu w okolicach Aberdeen. Zginęło trzech członków załogi.
Uwagi:
a.) W połowie lat siedemdziesiątych podczas prac badawczych dla BP został odnaleziony spoczywający na głębokości
70 metrów wrak U-1206 (57.24N, 01.36W).
Członkowie załogi U-1206 polegli w dniu 14.04.1945 (w kolejności
alfabetycznej):
1.) Berkhauer Hans (OStrm)
2.) Koren Karl (MaschGfr)
3.) Küpper Emil (MechGfr)
Źródło:
http://www.ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=894
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2010 o 4:16
I jeszcze jedno źródełko: http://uboat.net/boats/u1206.htm
jakby nie patrzeć awaria toalety była pośrednią przyczyną ich śmierci ;) (Sorry za dwa posty pod rząd)
Praktycznie to samo masz na http://pl.wikipedia.org/wiki/U-1206
kolejne genialne zrodlo wiedzy
Z powodu awarii okręt został zmuszony do wynurzenia się i został wykryty przez jednostki nieprzyjaciela. W tej sytuacji Kptlt. Karl-Adolf Schlitt rozkazał zatopić okręt[1]. Załoga opuściła pokład w tratwach ratunkowych; podczas próby dotarcia do brzegu utonęło 3 marynarzy.
Wcale akurat ich szkoda mi nie jest..
Dodajmy, że zginęło ich trzech z ogólnej liczby 44. Prawdziwa tragedia!
Liptus powiesz to dla rodziny tych 3 marynarzy że to nie była tragedia .
każda śmierc to tragedia .
Tragedia ? Zależy dla kogo, dla niektórych to tylko statystyka.
a niech zdychają
Serwis Demotywatory coraz szybciej się zmienia w Wikipedię. Może dajcie już sobie siana z tymi "faktami"?
To na pewno przez brzydkie Niemki ; D
Ej Halo?! czy autor demota napisał że zginęli wszyscy marynarze?
Czy napisał że utopili się w g#wnie? To że zginęło ich paru jest faktycznie rezultatem awarii toalety,może nie bezpośrednią przyczyną, ale ich śmierć jest związana z tą właśnie awarią. Więc może następnym razem przemyślcie dokładniej co napisał autor. dziękuje
dobrze im tak sram na szwabusów
ZnawcaEKRANU nie jest głupi, to admin wykazuje się głupotą faworyzując niektórych użytkowników.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2010 o 23:42
BYŁO
Nagle zaroiło się od znawców Ubootwaffe. A moim zdaniem gość ma rację, bo przecież trzech Niemców zginęło także przez tę nieszczęsną toaletę.
I CHU*J, niemca NIE SZKODA
[+] _ bo niemcy zgineli
Mieli przesrane...plus.