Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4110 5720
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar wielkimistrz007
+89 / 173

No no , coś w końcu nie w typie krzyż to krzyż tamto.. wielki plus, pomysł beściacki..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miodek666
+11 / 117

Co do stereotypów to prawda. Jednak nie podoba mi się zestawienie fanatycznych (było, nie było) katolików z wybitnymi postaciami (bo moje zarzuty wobec katolików i religi nie leżą w kwestii "składu" wspólnoty katolickiej tylko w kwestii fundamentalnych zasad (wiary, społeczeństwa ich zachowania, czesto ignorancji)). Coś jest nie tak skoro kościół nie potrafi powiedzieć swoim wiernym by odpuścili w tak błahej sprawie (bo przez to (lecz nie tylko) spada poparcie tej grupy wyzaniowej). I ostatnia sprawa wbrew temu co twierdzicie: Ludzie spod krzyża to Katolicy (skrzywieni ale jednak) mówię to dlatego, że kiedyś usłyszę iż księża-gwałciciele to nie katolicy. Pozdrawiam i liczę na zrozumienie:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peg
+66 / 104

"Przez niechęć do irracjonalnych zachowań." Tak - właśnie. Sam jestem katolikiem a ów grupę uważam za fanatyków. To nie Bóg lecz radio oraz paru biskupów zapoczątkowało tą burdę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Oki
+40 / 100

omg tu nie chodzi o krzyż jako symbol religijny tylko drewno które jest symbolem katastrofy. To gdzie stoi krzyż ten jeden nie ma znaczenia tamta grupka ubzdurała sobie, że Tusk to jakiś szatan który chce odesłać w zapomnienie śmierć prezydenta i nie wierzą że powstanie tam jakiś inny pomnik/obelisk. To jest spór polityczny a nie religijny. Drodzy ateiści w Nowej Hucie też stoi krzyż i ten sam symbol trzyma Zygmunt III Waza i nikt nie robił problemu. Rząd chce odciągnąć zwykłych ludzi od poważnych spraw takich jak podwyżka podatków wykorzystując wojujących ateistów jak i wojujących wierzących. Tyle w tym temacie dziękuje za uwagę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FireFirst
+5 / 55

A ten stereotyp powstał w bardzo krótkim czasie..
Nie jestem katolikiem, ale wiem, że to co się dzieje pod krzyżem jest tylko i wyłącznie sprawką PiS-u. Jak już ktoś napisał - krzyż ten jest symbolem katastrofy, a nie katolicyzmu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 19:26

P palodelmardel
+17 / 45

demot bardzo fajny.. dodałbym jeszcze jakąś kobietę, np. Jessicę Albę, która oświadczyła, że nie rozbierze się dla Playboy'a, ponieważ jest to niezgodne z jej wiarą (oczywiście wiarą katolicką) ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kapocne
+58 / 96

jestem zachwycona, autor wyraził wszystko to, co mnie najbardziej w całej tej aferze wkurzało.
bardzo dobry tekst, uściski dla tych prawdziwych Chrześcijan! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gradu
+5 / 57

Ludzie sprzed pałacu... Co oni robią? Że stoją i się modlą? Młodzi przyjdą, nawrzucają epitetami, a później nagrywają takiego bogu ducha winnego dziadka, któremu puściły już nerwy. To jest chwyt poniżej pasa!
Mam 25lat i bardzo żałuje, że nie moge wspoóc tych ludzu przy Krzyżu. Acha, co do tych tłumów na przeciwko pałacu. To nie tylko przeciwnicy, lecz także zwolennicy jak i gapie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamikadze10001
+17 / 31

O krzyż nie walczą katolicy a jacyś fanatycy, sam biskup powiedział że Ci ludzie są z jakiejś sekty, a poza tym to spór polityczny a nie religijny.

Pozdrowienia dla ojca dyrektora, arcykapłana tej sekty (oby diabeł zajął się należycie twoją duszą w piekle) :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elemiki200
+9 / 25

Jedyne w czym sie zgadzam z moherami sprzed krzyza to ta tabliczka co jest na krzyzu ze "jest to apel o postawienie w tym miejscu pomnika upamietniajacego wszystkie ofiary"
To powinni zrobic. Kochany nasz prezydent Komorowski tez powinien zareagowac, ale mohery nie powinni robic z tego wielkiego halo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhiteHexer
+17 / 33

Genialnie!
Może w końcu coś dotrze chociaż do części tych pseudo - modernistycznych i eurootwartych gryzipiórków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pizzli
+14 / 20

pomysł rzeczywiście fajny ale to samo można zrobić z każda religią, wyznaniem, przekonaniami na świecie zawsze znajda się ludzie "dobrzy" i reszta(przecież nie wszyscy Arabowie i Żydzi dla przykładu to fanatycy większość to "normalni" ludzie), a z reguły ta reszta dominuje i dzięki niej tworzą się stereotypy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Majnert
+12 / 24

równie dobrze mogę powiedzieć: "Tak samo nie mówcie o muzułmanach że są źli. Przecież wśród nich też znajdują się ludzie godni naśladowania. Widzicie tylko fanatyków i zamachowców-samobójców, a nie dobrych ludzi"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agnessailormoon
+7 / 25

No nareszcie ktoś pomyślał logicznie i chwała także moderatorom, że daliście to na główną. Nie bez powodu to moja ulubiona strona, bo jednak są tu porządni ludzie ;)
Gratulacje za odwagę, trzymajcie tak dalej ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wiolex222
+5 / 9

jest tu Dariusz Malejonek. Szacun dla niego, genialny artysta. A za demota duuuuży +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Discord667
+2 / 8

Co do Tomka Adamka: polecam Jasną Górkę w Ślemieniu - jest to szczególne miejsce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaczypawlak
+9 / 11

taka prawda w końcu, że każdemu opinie psują czarne owce w stadzie ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B boney
0 / 8

szanuje katolikow nie mam nic przeciwko temu ze sie przyznaja do tego otwarcie tak jak ja do ateizmu... są rozne siwatopoglady...

a ludzi spod krzyza nawet nie nazywam katolikami bo na to nie ma slowa ... :_)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N natii6
+3 / 33

Myślałam, że definicja ateisty to osoba, która nie wyznaje żadnej wiary, ale po tych komentarzach mogę wnioskować, że ateiści to ludzie, którzy lansując się na necie obrażają religie dominujące w kraju nie znając ich. Mimo to, szanuje ateistów, ale jeżeli brać pod uwagę pojęcie na temat stereotypów, absurdalnej, stereotypem ateisty powinna być nienawiść do wyznawców jakiejkolwiek wiary. Myślicie, że Katolicy są zacofani i niewykształceni. Otóż biorąc u mnie w szkole (gdyż jeszcze chodzę do szkoły) trójkę najinteligentniejszych uczniów lub tych z najwyższymi średnimi, to przynajmniej dwójka wierzy i chodzi do Kościoła, natomiast biorąc trzech debili, czy, jak wolicie dyslektyków, dysgrafików i dys... to to sami ateiści. Podobnie rodzice moich przyjaciół, lekarze, wierzą itd. Ale odchodząc już od czepiania się pseudo-ateistów, to chce wam przekazać, że ludzie pod pałacem to niekoniecznie są Katolicy, mogę się założyć, że żaden nie przeczytał całego Pisma Świętego, Katolik nie nazwałby zwykłego biskupa ubekiem. To są ludzie opłaceni lub namówieni do tego przez naszego ukochanego podkreślając, na szczęście BYŁEGO premiera Kaczyńskiego, któremu życzę, aby często latał Tupolewami, Pozdrowionka dla wyznawców nowej religii PISLAMU ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
-3 / 25

Plusów mało. Kogoś chyba zabolała prawda. Ktoś szczuje na katolików w pełni świadom swojej złej woli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArekkerA
+24 / 26

Cytuje Oki: "To jest spór polityczny a nie religijny (...), Rząd chce odciągnąć zwykłych ludzi od poważnych spraw takich jak podwyżka podatków wykorzystując wojujących ateistów jak i wojujących wierzących". Dobrze wiedzieć ze są jeszcze ludzie odporni na medialną dezinformację.
Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agnessailormoon
-3 / 7

Zamrok, to jest stereotyp krzyżaków, ale warto wiedzieć, że Zakon Krzyżacki już taki nie jest. Co do obecnych krzyżaków, trudno powiedzieć ;p
Fakt, że stereotypy należy tępić i winniśmy być niestereotypowi, bo wtedy nie będziemy wytykani na świecie. Wady narodowe należy wytępić !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kleoxy
-1 / 5

jak dla mnie kicha
Fanatycy to jest oddzielna grupa a każdy rozumny człowiek nie uzna ich za katolików i ze gorszą opinie chrześcijan tylko stwierdza ze to grupa obłąkanych ludzi i koniec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oscik88
+8 / 10

Jakaś chora dyskusja :) Równie dobrze mogę powiedzieć, że wszyscy tam stojący to ludzie, a zatem człowiek to stworzenie stare, głupie, będące katolikiem i broniące krzyż. Po drugie: młodzi też tam są. Po trzecie: to media i Ci, którzy niewiele wiedzą, a najgłośniej krzyczą tworzą ten stereotyp. Wiara jest irracjonalna z założenia - dlatego jest wiarą. Nie należy jej brać dosłownie, ale niektórzy nie potrafią ogarnąć tak skomplikowanej sprawy :) Kolejna rzecz: czy komuś katolicyzm się podoba, czy nie, szanować drugiego człowieka powinien. Ja wyznawców innych wiar, bądź też ateistów nie obrażam - i nie życzę sobie też, by obrażano mnie i mam do tego prawo. Więc jeśli ktoś obraża cała religię, w niczym nie jest lepszy od tych stojących pod krzyżem heretyków. Ma się pretensje do kościoła - a za co? Bo grupa idiotów bezcześci krzyż? Kościół tego nigdy nie popierał i nie jest za to odpowiedzialny. I jeśli ktoś myśli, że kościół odpowiada za poczynania swoich wiernych, to ciekawe kto odpowiada za poczynania ateistów? Zastanówcie się trochę ludziki. Tak czy inaczej, chrześcijaństwo jest dla Polski nie tylko po prostu religią, jest też częścią naszej kultury - modlitwa i głęboka wiara była oparciem dla żołnierzy walczących w obronie Polski - należy to uszanować, bo to coś więcej niż wyjście na ulice i stanie pod krzyżem, czy druga manifestacja z ludźmi siedzącymi na latarniach. Nikt nie każe nikomu być katolikiem, ale nie trzeba też od razu wrzucać wszystkich do jednego wora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gambit88
-1 / 9

Tylko zapominasz, że to właśnie ci fanatycy na czele z Jarusiem i Rydzykiem rozpoczęli ten podział twierdząc "kto z nami ten dobry katolik, a kto przeciw nam ten Żyd, szatan, mason i wszystko co złe". Ja sam jestem katolikiem ale NIE jestem zwolennikiem Jarka i wstydzę się za tych obłąkanych, fanatycznych ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Subeetej
+7 / 7

Cóż ja się tym stereotypem zbytnio nie przejmuję. Dotyczy on prostaków i marginesu. Nie od dziś wiadomo, że "tam gdzie wszyscy myślą jednakowo, tam tak naprawdę nie myśli nikt", więc ten dziwny nurt pt. "Katolik to zło w ciele moherowej babci" jakoś mnie nie rusza i nie robi na mnie wrażenia. Sami przyznacie, że trzeba być skrajnym idiotą, by miliony katolików oceniać przez pryzmat kilku zeschizowanych dziadów. Nie mówiąc już, że ta "Obrona krzyża" to nie inicjatywa kościelna, a polityczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hakkuro
+1 / 11

Buahahahaha... dobry demot... ahahaa... ha... czekaj... to na serio? mówisz że mam nie oceniać poprzez pryzmat stereotypów ludzi którzy popierają swoją wiarę biblją której w życiu nie przeczytali i , która tak właściwie zaprzecza połowie tego w co wierzą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grz3cho0o
-1 / 5

Ci spod krzyza to do szpitala psychiatrycznego, albo najlepiej wypierd0lic gdzies w kosmos bo to chorzy ludzie sa. Przez takich moherów i znawców po podstawowce potem wstyd na cala Europe. Nie dziwota ze wiekszosc wyborcow kaczynskiego jest po podstawowce albo po 50 roku zycia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inpheryo3
+6 / 8

nie wszyscy katolicy musza byc idealni... nawet wsrod pierwszych 12 trafil sie zdrajca ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SanityFair
+1 / 1

Wiara a religia to nie do końca to samo. Fanatyzm to jeszcze inna sprawa. A co do naszych warszawskich "krzyżaków" - nie potrafię określić ich katolikami. Sami zbezcześcili krzyż o który walczą (podobno pojawiły się na nim jakieś nalepki i podpisy markerem), nazywali księży UBkami, później, pomiędzy modlitwami krzycząc hasła polityczne. Dowodzi to jednego - to nie katolicy, tylko podnajęci, lub "zaczarowani" bojówkarze pewnej dobrze nam znanej partii. Prawdziwy katolik, w całej swej skromności, nie krzyczy na prawo i lewo, że wierzy w Boga. Oni zaś krzyczą głośno i determinują postrzeganie ogółu, tworząc ów nieprzyjemny stereotyp. Przy okazji: (+) za Klatę, ktoś jednak jeszcze zauważa w tym kraju dobry teatr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar h3lix
+4 / 4

Może dzięki temu demotowi zrozumiecie, że z Islamem jest podobnie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oscik88
+3 / 7

No i znowu - typowy język Polaka... Jaruś jest zły, bo jest zły - tylko jeszcze nie wiadomo do końca dlaczego. Ale to na pewno on chodził po domach i namawiał lud, żeby se stanął pod krzyżem. ""kto z nami ten dobry katolik, a kto przeciw nam ten Żyd, szatan, mason i wszystko co złe" - po pierwsze nikt tak nigdy nie mówił, po drugie, jeśli nawet ktoś powiedział, to bardzo dobre słowa (poza Żydem). Kto PRZECIW nam, jest zły - podobnie jak każdy, który jest przeciw jakiejkolwiek religii. Tolerancja się to nazywa. Jestem katolikiem, żyję w kraju z mocno związanym historycznie z tą religię i nie chcę żeby ktoś był PRZECIW mnie. Nie musi się ze mną zgadzać, ale to jest co innego. "Nie dziwota ze wiekszosc wyborcow kaczynskiego jest po podstawowce albo po 50 roku zycia." - i przykre jest to, że o takich ludziach myśli się, że kompletnie pozbawieni są mózgu. Tymczasem większość dzisiejszych magistrów od siedmiu boleści jest o stokroć głupsza od tych prostych ludzi - bo studia studiom nie są równe, a ludzie starsi są bez wykształcenia, bo w tamtych czasach nie to było najważniejsze - jednak nie oznacza to, że nie znają się na polityce - wręcz przeciwnie. A jak rzucasz liczbami, to zobacz też, że najwięcej kryminalistów głosuje na PO. A ludzie nie związani z Polskimi zakłamanymi mediami w większości popierają Kaczyńskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2010 o 9:39

O oscik88
+5 / 11

@qkaracza: ciemną masę to właśnie Ty teraz sobą reprezentujesz :) Jedziesz po katolikach, w tym po mnie i zapewne jesteś taki cwany tylko w Internecie. Jestem katolikiem, latam do kościółka, a jakoś innej wiary nie krytykuję. Co więcej, mam wielu znajomych innego wyznania i co? Jan Paweł II też był katolikiem i na jego pogrzeb przyszli przedstawiciele wielu religii, ateiści także. Więc pomyśl trochę, bo być może to Ty jesteś po prostu lekko do tyłu. Na tackę rzucać nikt Ci nie każe, ale ja swoje pieniądze będę wydawał tak, jak mi się podoba i na pewno Ty nie będziesz dyktował co mam z nimi zrobić - bo ja Tobie nie mówię. I fakt, żebrakom nie daję, bo wielokrotnie się przekonałem, iż mnie oszukują. Na tackę też bym nie dawał, gdybym miał księdza pedofila, czy oszusta, ale w swojej parafii dam, bo wiem co z nimi robi. Od razu dla wyjaśnienia nierozumnym: wierzę w Boga, nie w księży - to tylko ludzie i bywają różni, dlatego trzeba do tego podchodzić zdroworozsądkowo. I podkreślam, to moja osobista sprawa, nie wadzę w ten sposób nikomu. Jeśli chodzi o chrzest to decyzja rodziców, nie kościoła, więc ich sobie teraz obrażaj Panie mądrala. Więc jeszcze raz, żebyś zakumał: wierzę, bo chcę, a nie dlatego, że ktoś mnie zmusza. Może Bóg nie jest sprawcą całego dobra i zła na świecie, ale wiara to coś innego, niż tłumaczenie sobie nią wszelakich przytrafiających się nam wydarzeń. Nie musisz podzielać mojego zdania, bo być może nawet go nie rozumiesz, ale przynajmniej mnie nie obrażaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2010 o 11:47

avatar luckson
-2 / 4

co mnie obchodzi kto w co wierzy. ja się martwie tym że ludzie tak świrują dla symbolu religijnego. ja się nie śmieje z wiary tylko z zachowania ludzi a sam jestem człowiekiem wierzącym w Boga

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karkulim18
+1 / 1

ja jestem katolikiem i wierze a i tak nie zgadzam sie z tymi chory babciami spod krzyża które uwazaja lecha kaczyńskiego za meczennika,to przeciez przez niego ci wszyscy ludzie zgineli i tych ludzi mi jest naprawde żal

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SanityFair
0 / 6

@qkaracza - uspokój się człowieku. Zminusowałbym te ostatnie komentarze, gdyby nie to, że zasadniczo masz rację. Ale wykazujesz się podobnymi tendencjami jak ci spod krzyża. Uważasz się za lepszego od katolików - pokaż to, pokaż że wobec zabobonu i fanatyzmu masz racjonalizm i kulturę. Nie pisz, jakbyś z rynsztoka wypełzł i chciał gówno z siebie strzepnąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S suchy789
+1 / 3

Zgadzam się z tym demotem dobrze że powstał. ja też jestem katolikiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oscik88
+5 / 5

@qkaracza: ciśnienie mi skacze jak czytam takie rzeczy, ale nie zniżę się do Twojego poziomu. W
każdym bądź razie obrażasz innych, choć nie powinno Cię interesować w co ja wierzę i co
robię, dopóki Ci nie szkodzę (a nie robię tego) i w normalnych warunkach ktoś mógłby Cię
podać o zniesławienie, bądź załatwić sprawę po męsku, bo sobie troszkę za dużo pozwalasz. Niestety dzieli nas za dużo kabla ;) Racjonalizm i religię da się bezproblemowo oddzielić, tylko do tego potrzebna jest
odrobina mózgu, której najwyraźniej Ci brakuje. Po tonie i poziomie Twojej wypowiedzi widać, że
raczej nie stoisz wysoko w rozwoju intelektualnym i kulturalnym, a ciężko z kimś takim
dyskutować. Ciekawe czy Ty znasz biblię, że tak łatwo ją
oceniasz i jakie masz pojęcie o tej religii, skoro tak ją upraszczasz. Wg Ciebie wierzący =
głupi, a powyższy demot jest świetnym przykładem na to, że się mylisz. Ty za to jesteś
przykładem tego, że może być dokładnie odwrotnie :) Głupi są jedynie Ci ludzie, którzy
religię biorą zbyt dosłownie i jej nie rozumieją, nie rozumiejąc także całej idei wiary, ale
ja mogę odpowiadać jedynie za siebie - a nie czuję się ani głupi, ani "zdewociały" :) @karkulim18, @luckson: oczywiście, ja również nie popieram tych ludzi, o czym niejednokrotnie wspominałem, teraz dyskusja zeszła troszkę poza temat ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2010 o 17:05

avatar martusia13954
0 / 2

no dokładnie, wielki plus ;) ale nie chciało mi się tego wszystkiego czytać..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hiperon
-1 / 3

qkaracza - wybacz ale po Twoich postach mogę Cię świadomie, i z dużą dozą poprawnego aszufladkowania przydzielić do "ciemnej masy". Zaprzecz mi, i podaj swój wiek i wykształcenie. p.s. Podstawowym tematem na religii są inne religie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lakocieiwitaminy
+37 / 47

Z góry przepraszam właścicieli wolniejszych łączy za rozmiar demotywatora - starałem się zrobić jak najmniejszy, nie tracąc jednocześnie czytelności.;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sublimatio
0 / 12

A dobrze wam za to, niechaj i stereotyp powstanie, wy, katolicy, to samo zrobiliście z satanizmem i teraz każdy myśli, że palimy koty robimy czarne msze i pijemy krew z dziewic.
Tfu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
-2 / 6

To nie katolicy utworzyli ten stereotyp a dzieciaki mylące satanizm z lucyferianizmem (czy jak to się piszę), oraz kilka filmów książek autorów nie widzących różnicy. Weź pod uwagę, że ten stereotyp występuje również w krajach stricte ateistycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar worldisnotperfect
-2 / 2

Drogi autorze w swoim democie pominąłeś jeden ale za to bardzo ważny fakt. Otóż osoby wymienione przez Ciebie to katolicy natomiast osoby pod pałacem to fanatycy. Zresztą jest jeden demot na głównej w którym to Szymon Hołownia właśnie tak określa tą grupę. Katolik nie odprawia egzorcyzmów nad księdzem, katolik nie walczy krzyżem. Ci pod pałacem to nie są katolicy tylko fanatycy, to nie są obrońcy krzyża tylko krzyżowcy prowadzący krucjatę. Katolikom oni tylko szkodzą i to właśnie przez nich istnieją stereotypy o tym, że katolicyzm = ciemnogród. Gdyby religie eliminowały fanatyków byłoby znacznie więcej ludzi wierzących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lakocieiwitaminy
+43 / 49

Czytać się nie chce, ale pisać pełne oburzenia posty się chce?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zonqe
+25 / 37

Jak nie chcesz czytać to wracaj na komixy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2010 o 7:58

avatar kwxx
+2 / 2

Cycki to na necie sobie poogladaj, nie tutaj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omon
+51 / 75

prawdziwy motywator! Jezus rox!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartekS1994
+25 / 35

NA GŁÓWNĄ!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psulina14
+15 / 27

zgadzam się z tobą w 100% :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H henrythe8th
+38 / 52

No niestety stereotyp katolika to u nas mocher wojujący laską z każdym nie wierzącym. Jak to powiedział JKM: Żyjemy w tępym kraju

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mongo72
+26 / 34

No jak widac powyzej nie wroze temu demotowi glownej bo takich leni jak ci nade mna znajdziesz pan od cholery.

Ale demot dobry! Trafiles pieknie w problem stereotypow. Z reszta nie oszukujmy sie. Ludzi ktorzy bronia krzyza nie mozna nazwac katolikami. To sa chorzy fanatycy.. Smutne ze cos takiego ogolnie dzieje sie w Polsce..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lakocieiwitaminy
+17 / 19

@ vauno
Chciałem dać krótki opis (to nie są życiorysy:), bo bez nich przekaz mógłby być nie do końca czytelny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Previousgod
+5 / 11

Zauważ, że zbędnych opisów to tam za bardzo nie ma, bo każdy tekst wnosi coś więcej niż tylko "piłkarz", "aktor", "reżyser", "żyje", "zmarł", "znany", "mniej znany". Dla Ciebie pewnie już za dużo przykładów podaję..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bifrost
+29 / 37

Demot dobry aczkolwiek zgodzisz się ze mną szanowny autorze, że jak na tę formę ekspresji, to zawarłeś tutaj odrobinę za dużo tekstu, przez co nie dociera on od razu do odbiorcy, a jak wiadomo, niektórzy umiejętność czytania ze zrozumieniem uważają za zbędną, więc nie łamałbym się na Twoim miejscu jak go zaleje fala minusów od bystrzaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2010 o 1:53

avatar lakocieiwitaminy
+14 / 18

@ vauno i Bifrost
Chyba macie rację w kwestii ilości tekstu, ja jednak chciałem, żeby wszystko było dobitne. Zwłaszcza, że nie każdy musiał znać poglądy Fronczewskiego (dowiedziałem się o tym niedawno) lub Citki (może być niektórym nawet nieznany). Ale w końcu Wy macie rację - Wy oceniacie.;)
Bifrost - jestem psychicznie przygotowany.;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vauno
+11 / 11

O Citce slyszalem,ale pewnie dla tego ze jestem z podlasia. Powodzenia w dalszej tworczosci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MERIDIANON
+10 / 20

Szanowny Kolego!
Już dawno nie było takiego "demota".
Jestem Ateistą z przekonania, po ponad dwudziestoletnim stażu Katolika. Zrezygnowałem, bo nie jestem taki jak Pan Fronczewski czy Pan Citko. Jednak nie tylko to było powodem mojej decyzji.
Według mnie nie ma "Prawdziwych Katolików" i "Prawdziwych Ateistów". Tak samo jak nie ma "Prawdziwych mężczyzn". Katolikiem, Ateistą i mężczyzną po prostu się jest lub nie. Tak samo jak nie można być trochę pijanym za kierownicą - piłeś więc jesteś pijany, nie ważne jakie ilości.

Śmieszy mnie niedbałość polskich Władz, zwłaszcza porządkowych - czego mamy przykład pod Pałacem Prezydenckim.

Szanownemu Koledze - lakocieiwitaminy za dzisiejszego demota - dziękuję.
Zasłużone "mocne".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oscik88
+3 / 3

@LF2MAX: nie wiem czy zauważyłeś, ale komentarz Karcio był odpowiedzią do poprzedniego, a nie odniesieniem do demota. Nazywając ją/jego idiotą, tak naprawdę pokazujesz, że to Ty nim jesteś. Jeśli natomiast chodzi o lekceważące zdanie Karcio o ateistach, to niestety się zgodzę - trochę to prymitywne, nie rozumiem jak można tak uogólniać. Mam wielu znajomych innego wyznania, bądź będących ateistami i są normalnymi, zdrowo myślącymi ludźmi. A to, że czasem znajdzie się jakiś palant, nie jest zależne od wiary, tylko od inteligencji tego człowieka - a tej niestety coraz mniej u ludzi ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 23:42

O oscik88
+1 / 1

No dokładnie :) Jak już wspomniałem, również mam znajomych innych wiar, bądź będących ateistami i są nimi świadomie, z wyboru - własnego, nie medialnego. Ale heretyków teraz pełno, wśród katolików jak widać również. Jestem wierzący, ale to co oni wyprawiają jest totalnym przegięciem. Tyle tylko, że ja jako katolik za to nie odpowiadam i nie rozumiem dlaczego mam być obrażany. W dodatku w kraju, który wyrósł na tej religii. Niestety chyba tylko Polacy potrafią być narodem takiej nietolerancji, chamstwa, prostactwa i niedbania o własną tradycję oraz tak naiwnym :) Wiara wiarą, a mózg mózgiem - jedno z drugim się nie kłoci wbrew pozorom. Co do Religi, to nawet nie wiedziałem, że był ateistą - tyle, że dla mnie to wszystko jedno, jego zasługi są takie same, bez względu na wyznanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2010 o 0:03

avatar lakocieiwitaminy
+17 / 19

Dzięki, vauno, widać, że jesteś kulturalną osobą, a takich w Internecie coraz mniej.:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vauno
+7 / 11

Nie dziekuj, tylko do roboty ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I IceGustPL
0 / 0

@ Jareszo - dzięki takim jak Ty, coraz bardziej wątpię w ludzką inteligencję (w internecie szczególnie).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WormTed
+3 / 9

Zwykle najbardziej zapamiętuje się charakterystyczne jednostki, tak jak katolicy często stawiają znak równości między ateista, a antyteista, tak inni robią podobnie w stosunku do katolików.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2010 o 2:10

avatar lakocieiwitaminy
+14 / 16

Prawda jest taka, że ulegamy stereotypowemu myśleniu - WSZYSCY. Zrobiłem demotywator akurat o katolikach, bo mnie to dotyka osobiście i aktualizuje się przy tego typu wydarzeniach jakim jest sprawa krzyża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oscik88
+3 / 5

"Niewierzący" jest dla Ciebie nieprzyjemne? Jeśli tak, to szczerze mi Cię żal, musi Ci być ciężko w życiu, skoro dotyka Cię kulturalne słownictwo. Bo to chamskie i prostackie, które zaprezentowałeś powyżej, jest Ci już dużo bliższe jak widać :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karusia90
+5 / 15

trochę za dużo postaci i podsumowania w zdjęciu, sam tytuł demota i opis jest bardzo trafny i by wystarczył. kto głąb dałby i daje minus, może dlatego, że nawet nie wiedza jaką siłę ma stereotyp...? ode mnie wielki +!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Boobr
+23 / 25

Popieram tematykę, mnie osobiście denerwuje wrzucanie wszystkich do jednego worka. Jestem Chrześcijaninem ale od początku byłem za przeniesieniem krzyża, jak również wielu innych wierzących uważało za słuszne. A na końcu wrzucono wszystkich do jednego worka z napisem "Katol" i z radością oceniano nas za zachowania innych, których nawet nie popieraliśmy. Tak na upartego to w nocy przeciwnicy krzyża też się nie popisali swoim zachowaniem i co, mam w ten sposób oceniać KAŻDEGO kto chciał jego przeniesienia? Nie, bo są "ludzie i ludziska".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I IceGustPL
+4 / 4

Sam jestem katolikiem i też uważam, że ten konkretny krzyż powinien być przeniesiony. Nie wiem na ile to sprawa polityczna, na ile robota fanatyków. Wystarczy mi, że ta cała sytuacja z "obroną krzyża" miała miejsce. Zresztą Komorowski też nie popisał się wyczuciem sytuacji zaraz po swoim wyborze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J joans
-2 / 4

Chciałabym zaznaczyć, że Ci katolicy których wymieniłeś brali żadnego udziału w "Akcji Krzyż", nie chodzi mi o to, że powinni stać na placu i coś robić, tylko nie przyjęli żadnej postawy.
A co do fanatyków, to ludzie są świadomi chyba tego, że jeżeli będą się zachowywać jak dzikusy na placu i wykrzykiwać różne rzeczy nawet nie znając do końca sprawy, że ten krzyż miał być przeniesiony do kościoła(!) to chyba naród oraz kraje zagraniczne mają prawo pomyśleć, że to nienormalne.
A poza tym Ja także znam takich katolików, którzy są "normalni", więc takie dzikusy z placu mnie nie ruszają. A człowieka nie kreśli się jego wiarą tylko zachowaniem i poglądami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SMilliada
+3 / 11

Pod krzyżem nie stoją wyłącznie "mochery", są tam także ludzie bardzo inteligentni, o jasno ukierunkowanych poglądach. Wiedzą po co tam stoją. Wszystkim się wydaje, że tak na prawdę chodzi tylko i wyłącznie o krzyż. Jednakże chodzi o to, że ci ludzie są świadomi tego, że jeżeli krzyż zostanie przeniesiony to symbol ku pamięci zmarłych powstanie w odległej przyszłości, nie ma bowiem ani projektu, nie ogłoszono też konkursu na projekt, trzeba zebrać zgodę na pomnik od 96 osób, to wszytsko potrwa. Ludzie stojący pod krzyżem chcą, aby krzyż został do czasu pojawienia się tablicy upamiętniającej. Owszem, pod krzyżem stoi wiele osób, które tak na prawdę nie wiedzą do końca co tam robią, ale wystarczy na spokojnie porozmawiać z tymi ludźmi, żeby się przekonać o co im chodzi. Zapewne wiele osób się ze mną nie zgodzi.

Ja osobiście nie "popieram" żadnej strony tzw. konfliktu. Moim zdaniem to wszystko jest jednym, wielkim happeningiem. Gdyby zostawić krzyż w spokoju, można by szybciej załatwić sprawę tablicy upamiętniającej i nie robić przy tym afery na skale krajową przez którą w oczach innych krajów wyglądamy jak banda idiotów, która chce się wzajemnie wyeliminować.

Podchodzenie pod krzyż z napisami "Mój ojciec jest księdzem", itp jest moim zdaniem przesadą, bo w jakiś sposób godzi w serce katolików. Ponoć żyjemy w kraju tolerancyjnym, zatem czemu ludzie żądają tolerancji w sprawach homoseksualizmu, itp, a naśmiewają się bez zupełnej potrzeby z chociażby księży. Może mój wywód zszedl trochę na niewłaściwy tor, więc go zakończę w tym momencie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H henrythe8th
+7 / 11

Ja w sumie Hołownię bym stąd wywalił bo to lewus jakiś. Dyrektor religia TV, a współpracuje z GW, która jaką ma opinię to chyba każdy wie... Nawet zawzięty katolik jakim jest Cejrowski po nim jechał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamillo973
+4 / 4

Hmmm... mnie też to zdziwiło... ale dla przykładu Karol Wojtyła chodził do siedziby partii... A wyszło to na dobre wszystkim Katolikom, bo odzyskał KUL, może i Hołownia ma ukryty cel, i może nie wszysy w GW są tacy źli. Ale to wszystko MOŻE...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Patatka
+3 / 3

Z kolei w TVN pracują też nie idioci, więc myślę, że Hołownia jest po prostu pozorem obiektywizmu TVNu. Może, żeby mieć większą oglądalność... w końcu tylko to się liczy. Ramówka TVNu i te seriale kubek w kubek amerykańskie, są na coraz niższym poziomie, chyba tylko po to, żeby dotrzeć do większej masy (?). Nie wierzę w misję Hołowni w niczego nie świadomej telewizji :D
A demot super, może dużo tekstu ale niewiele można by go uciąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dsmoke89
-5 / 13

nie chce mi się tego czytać :P ale zaryzykuje i dam + :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar giuly
+15 / 19

Bardzo fajny demot, szkoda że pseudo-ateiści minusują na potege

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GameHunter
-3 / 5

TL;DR

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Silvestro
+10 / 10

Wielki + proste fakty, łatwo podane, świetny pomysł i w ogóle! Gratulacje dla autora!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B B0n0
+2 / 2

Moze Malysz??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sufferus
+8 / 12

A mnie osobiście spodobał się fragment o Adamku: "międzynarodowy mistrz Polski". Polska to jednak taki... międzykontynentalny wręcz kraj :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 18:54

1 1qazxsw2
0 / 0

heh, może i to dziwnie brzmi, ale są takie międzynarodowe mistrzostwa danego kraju :D. Np. ostatnio polscy pływacy zdominowali międzynarodowe mistrzostwa Słowacji czy Słoweni :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kuba1121
+9 / 9

Nikt z zewnątrz nie śmieje się z wiary Polaków...
Aha, jesteś hipokrytką! No to miłego dnia;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morpheme
+1 / 7

Zgadzam się. I jeszcze dodam od siebie, że nie każdy ateista nienawidzi katolików i wszystkich ich uważa za oszołomów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gigant90
+5 / 5

poczytaj wypowiedzi autora pod tym demotem to zrozumiesz. a poza tym jakbys chcial wiedziec to np Holownia wyrazil swoje zdanie tylko widac nie chcialo Ci sie szukac. poza tym czy maja za kazdym razem zwolywac konferencje prasowa by wyrazic swoje zdanie? nie rozsmieszaj mnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lencus
+10 / 10

wielki plus bracie, nie wpadłbym na pomysł takiego demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Patatka
+1 / 5

Ty za to powinieneś zgłosić się do psychologa w związku z przerośniętym ego. I totalnie ograniczonym horyzontem połączonym z brakiem predyspozycji do zrozumienia podstaw religioznawstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naitek
0 / 4

Rozumiem, ale stereotypy kazdego sie trzymaja... np. co polacy mysla o "talibach"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kazkovvic
+6 / 12

Trochę się namęczyłem żeby to wszystko przeczytać ;p
cieszę się że ktoś w końcu to tu powiedział!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DzikaJezyna
-1 / 3

opanowany przez katolikow ... ? Bylam ateistka przez 7 lat, nikt i nic mi w tym nie przeszkodzilo, wierzacy przyjaciele nie mieli problemow, rodzice rowniez. Chyba nie zyjemy w tym samym kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
+9 / 11

@riverside ja osobiście nie zauważyłem, żeby np. w demotach o krzyżu, czy innych jeżdżono po ateistach - po katolikach owszem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LF2MAX
-5 / 5

@matrixpro TAK K%#&^A! Ze mnie się śmiali! Ja was kurna nie wyśmiewam! Jestem ateistą od podstawówki,zgadnij jaką TAM dostałem łatkę? Tak, "Niewierzący"!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matimoraw
+5 / 9

Troszku za długie, ale i tak wielki + !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F franka178
+2 / 4

Polecam ksiażki Hołowni :)
Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kazioowy
+6 / 8

super, bardzo mądre. ogromny +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar loggia
-3 / 7

Demot spoko ,ale jak dla mnie opis troche nie trafiony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZSRR
+11 / 15

demot dobry, z jednym ale. Tu nie chodzi o katolicyzm, tylko o moherstwo, błędnie ze sobą alegoryzowane. To taka myśl, że: skoro każdy kwadrat jest prostokątem, tzn każdy prostokąt jest kwadratem. Moherstwo to fundamentalizm. Z tego powodu, nie należy ich miarą oceniać całej religii, tak samo jak błędnie robi sie to z Islamem. I mówię to jako ateista, nie lubiący moherstwa, szanujący Katolicyzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Ziemniax
0 / 4

a gdzie Litza, ja się pytam? :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaMeJ
-2 / 2

citko to taki mroczek pilki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ysurami
+4 / 4

W jednym z wywiadów Szymon Hołownia powiedział, że ci ludzie nie zachowują się jak na Katolików przystało tylko jak fanatycy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beszczeszciciel
+8 / 8

POPATRZ na ocenę tego DEMOTA. i od razu widzisz, kto chce czytać, i nie popadać w stereotypy i wygodnictwo, a kto po prostu tak czy siak pcha wszystkich do jednego wora. a z drugiej strony dziwi mnie że, ateistyczne zaplecze moderatorów i adminów taki demot na główną dało.
MEGA-PLUS dla CIEBIE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beszczeszciciel
+6 / 6

że co? "ja mam siebie winić, że akceptujemy fanatyków"? a od kiedy to ja akceptuję fanatyków? co Ty w ogóle możesz o mnie wiedzieć? a może ja jestem ateistą toleracyjnym, któremu nie podoba się ten nietolerancyjny burdel? albo może jestem katolikiem którego boli to co się dzieje wokól krzyża za spawą nie ateistó tylko zwykłych huliganów i ślepych starców?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sazyr
-4 / 6

W mojej wypowiedzi przemawiałem wyłącznie do katolików - jeśli nim nie jesteś, to odejdź nie rozmawiam z tobą. "a od kiedy to ja akceptuję fanatyków?" Zdanie w Hierarchicznej organizacji nie ma najmniejszego znaczenia. To Kościół ich akceptuje, a głos Kościoła jest najważniejszy. Dlatego ty musisz ich zaakceptować inaczej nie możesz być katolikiem (Choć możesz potępiać ich zachowanie) nadal musisz ich tolerować. Nie wiń mnie, to nie ja stworzyłem tą organizacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Patatka
+1 / 3

Sazyr, zwróć uwagę, na czyj komentarz odpowiadasz i komu piszesz "nie rozmawiam z
tobą".
Powiedz mi, jaki wpływ ma twój brak akceptacji dla złodziei? Czy wystarczy, żeby
prezydent i rząd powiedzieli "nie akceptujemy was" żeby zniknęli, lub żeby wyrzekli
się obywatelstwa? Różni księża mają też różne opinie, również w oczach - nazwanych tu
gdzieś tak - "fundamentalistów katolickich". Margines zawsze będzie, czy tego chce
grupa, ktoś spoza grupy, lub też przywódca tej grupy, czy nie. Zwłaszcza, jeśli grupa jest tak
wielka, a jeśli przyłączenie się do niej jest możliwe dla każdego i dobrowolne.
PS: "nie
wiń mnie" - how pathetic. Winić cię można, jak najbardziej, za skrajny subiektywizm i brak
zrozumienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 21:49

P Patatka
0 / 0

@RunningDogg przecież kler nie popiera fanatyków. Poza tym, jak sobie wyobrażasz, jaki wpływ miałoby "nie" choćby papieża, skoro cała ta hierarchia kościelna potępia większość zachowań owych "fundamentalistów"? Kościół ma jakąś ideologię, którą bez jej znajomości wyznają masy ludzi, i to nie wina organizacji, że tyle ludzi nie zna jej zasad. Wielu antykościelnych ma pretensje, że kler się tak obnosi ze swoimi naukami, a jednocześnie zażalenie, że za mało... Obrońcom krzyża wydaje się, że robią dobrze, a właściwie przestało im się cokolwiek wydawać, bo mam wrażenie, że teraz chodzi już bardziej o obronę swojej racji niż o jakąkolwiek racjonalną obronę wartości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciapak
-2 / 6

" Dziś często mówi się o głęboko chrześcijańskim charakterze "Władcy pierścieni" " - To jest straszna bujda.

Pewnie nie tylko to, coraz częściej zdarza się, że fakty z "demotów" mijają się z prawdą..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamillo973
-2 / 2

"Władca pierścieni" to książka fantasy... może i są jakieś małe nawiązania, ale nie jestem pewien... Co do reszty informacji to są prawdziwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DzikaJezyna
+1 / 1

Tak, to ksiazka fantasy, ale fundamenty swiata stworzone zgodnie z logika chrzescijanska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KuNeKo2
+7 / 9

Za tego ,,demota" jak zwał tak zwał...mogę powiedzieć w imieniu swoim jak i reszty wierzących ludzi DZIĘKUJEMY!
BRAWO ZA ODWAGĘ!

wreszcie się ktoś taki znalazł, aż na duszy weselej ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cykada
-2 / 4

I ja, zwykły człowiek. Żyjący do pierwszego ledwo ledwo.
Mający w głębokim poważaniu, katolików, muzułmanów, zielonoświątkowców, żydów i ufoludki.
Zastanawiający się, za co i co kupię mojemu synkowi dzisiaj do zjedzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pita5000
+5 / 5

Dziękuję za ten MOTYWATOR :) Cieszy mnie to, że są ludzie tacy jak Ty, jednocześnie martwi mnie głupota ludzi (spójrzcie na ocenę). Jedno jest pewne: żeby być wierzącym albo niewierzącym, trzeba mieć coś w głowie, coś innego niż ci kretyni, którzy pod krzyżem tańczą pogo, nimi nie ma co się przejmować, to są debile a nie ateiści, za demot oczywiście plus, dzięki wielkie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Patatka
+3 / 3

Teoria szybka, prosta, lotna i chwytliwa - "każda osoba która wierzy w
jakiś byt nadprzyrodzony powinna się udać do psychologa;) Każda osoba religijna jest zwyczajnie
popier**lona i tyle". Jak wszystko, co proste i chwytliwe - głupia i mało wiarygodna...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PomaranczowaKredka
+5 / 7

Piszesz o stereotypach, a sam sie nimi poslugujesz. "wiekszosc ateistow"... Ja mam mnostwo znajomych katolikow i co z tego? Ateistom naprawde obojetne jest w co wierzycie. Oczywiscie jest rowniez "typ wojujacy", ale jego spokojnie mozna przyrownac do tych fanatykow spod krzyza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aleks0di
+4 / 4

A najlepsze jest to, że sporo z tych osób jest przeciwnych zostawieniu krzyża pod pałacem, nie tylko wspominany tu na demotach Hołownia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gelus
+1 / 3

Ja uważam za debili jedynie tych katolików co stoją pod tym krzyżem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wisnia7
+1 / 1

Malejonek byl u mnie w kosciele z okazji rekolekcji i opowiadal swoja historie.
Sympatyczny i naprawde wierzacy facet :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Joogi94
+1 / 1

Heh, tez sie nazywam Szymon Holownia. Demot dobry, nie dziwie sie, ze na glownej :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Venon21
-3 / 3

Ode mnie minus bo ja nie myślę stereotypowo i nie bardzo rozumiem co autor miał na myśli, może nie umiem czytać ze zrozumieniem, a Pan Hołownia bardzo zyskał w moich oczach po wywiadzie z Cejrowskim...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 19:07

K kolus666
+4 / 6

jak dla mnei tworca tego demota jest chyba troche glupi. Pod krzyzem stoja fantycy a nie chrzescijanie. Prawidziwy chrzescijanin to tylko moze sie pomodlic o tych co tam stoja bo wie ze pamiec ofiar katastrofy bedzie w nim jezeli tylko tego bedzie chcial a czy krzyz bedzie czy nie to w nim nic nie zmieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Destr0
+3 / 7

Znów to samo.Bardzo dobry motywator o katolików i rzecz jasna nie może zabraknąć pseudo-ateistów z tekstami: "Powtarzam każda osoba która wierzy wjakiś byt nadprzyrodzony powinna się udać do psychologa;) Każda osoba religijna jest zwyczajnie
popier**lona i tyle:)"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LF2MAX
0 / 4

Wierzenie w coś,co nie istnieje,nazywa się chorobą psychiczną.
Gdy w to coś wierzy więcej ludzi,wtedy jest to religia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piter005
+9 / 11

Świetny demot , ogromny plus ode mnie ... ogólnie to Polska jest krajem bardzo stereotypowym i zgodzę się z niektórymi przedmówcami w tej sprawie , że stereotypowo patrzy się nie tylko na katolików . Pochodzę z małego miasta i tutaj prawie cała młodzież wyśmiewa się , szydzi i patrzy stereotypowo na żydów , muzułmanów , romów , rosjan i inne wyznania i narodowości , co mnie osobiście bardzo smuci , ponieważ mam ormiańskie pochodzenie z czego każdy się śmieje :( poza tym stereotypowo patrzy się również na subkultury o czym nikt nie wspomniał . Mam koleżankę która jest punkiem i od kiedy ją znam , to mam zupełne inne skojarzenia z tą subkulturą , niż miałem jak ktoś mi o niej opowiadał . Sądzę że w Polsce jeszcze dużo powinno się zmienić jeśli chodzi o relacje międzyludzkie ... pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Encke
+5 / 5

a ssij pale.
demot godny poswiecenia mu czasu na czytanie i chwile zastanowienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kubuleki
-4 / 10

Jak najbardziej +. Jako ateista mam pogląd na katolików z 3-ciej osoby, ale faktem jest, że KAŻDY, kto ma większy, szczery kontakt z bogiem (nie paciorek 2x dziennie i kościółek w niedzielę, żeby sąsiedzi zobaczyli), jest lepszym człowiekiem. W Boga nie wierzę - moja sprawa, ale np. do kościoła chodzę, bo to pomaga mi być lepszym człowiekiem. P.S. Czy wg was jestem lepszym katolikiem, niż "katolicy", którzy wierzą, a nie chodzą do kościoła?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Destr0
+2 / 6

Nie wierzysz w Boga i chodzisz do kościoła.Ok nikt Ci nie zabroni,ale czy ma to sens?Mam nadzieję że to Ci pomoże lepiej go poznać :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DzikaJezyna
+4 / 4

haha, znajomy motyw. Ksieza to czasem dobrzy filozofowie, zmuszaja do zastanowienia sie nad zyciem, wyjscia poza ramy przyziemnego konsumpcjonalizmu. Na dobre kazanie mozna wpasc nawet jak sie jest ateista, trzeba byc otwartym na to co wartosciowe niewazne z ktorej strony plynie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wertyp
+5 / 5

Sprawa jest prosta: są wierzący, i nawiedzeni fanatycy. Do pierwszych nic nie mam, drugim można tylko współczuć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MoherDance1
+1 / 9

super ten demot, ale tak jest ze jak ktoś sie przyzna do wiary i bycia katolikiem to go zwymyslają, ale jak ktos powie ze wierzy w horoskopy to jest ok. Paranoja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mykyszyky
-2 / 4

MALEO!! :D:D:D:D:D:D:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
-1 / 11

I właśnie przez to, że Citko promował ten ruch zaszedł niedaleko, a był lepszy od nażelowanych pajaców na boisku udupiających Polskę i Polską piłkę. Im bardziej jesteś religijny tym większa presja ze strony innych. A do ateistów opieprzających Katolicyzm, wyjedźcie do jakiegoś Islamskiego kraju i spróbujcie opieprzać Islam, jak będziecie mieli szczęście to wrócicie do Polski kalecy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
-3 / 5

Znałem 4 osoby wyznające islam, które mało co mnie nie wysadziły jak powiedziałem że jestem wierzący. Osobiście uważam iż wyznawcy niektórych religii tylko pielęgnują stereotypy, jak ci znajomi. Ja wierzę, ale nie jestem fanatykiem, i bynajmniej nie nawracam na siłę nikogo. Niech każdy wierzy w co chce, nawet w kiełbasę, ale niech jedna religia nie zawadza drugiej, a ateiści niech nie krytykują innych religii, bo to najczęściej katolicyzm jest krytykowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hamanamana
+2 / 2

matrixpro - polecam przestudiować hasło- DEIZM. Co do panów cinek40 oraz maxikkk, z jednym i z drugim po części muszę się zgodzić , jednak z przewagą dla maxikkk'a . Realia krajów Islamskich są jakie są , jednak nie każdy Arab to terrorysta , jak i nie każdy katolik to fanatyczny obrońca krzyża , bo nie każdy ma nazwisko Cejrowski. Jednak ludzie , nie popadajmy z skrajności , w skrajność ; Żaden fanatyzm dobry nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hapsz
+1 / 5

Sama prawda pod ostatnią fotografią, duży plus dla tego demota i autora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FiFi22
-5 / 9

Część z wyżej wymienionych osób są z pewnością niepraktykującymi katolikami ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
-3 / 5

bo co? boli Cie jak czytasz? to zmień portal. Idź na komixxy, tam przynajmniej oczek nie przemęczysz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
+1 / 3

Po czym to wnosisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 19:57

avatar ronak
-1 / 3

Hmm. Po czesciowym zapoznaniu sie z nia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
0 / 2

To wymień 3 rzeczy godne pogardy, bo ja czegoś takiego nie dostrzegam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ronak
-3 / 5

1. zbrodnicza moralnosc
2. bezpodstawna wiara
3. postulowanie smiesznych, nonsensowych zaleznosci typu 'wolna wola'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
+1 / 3

To sprawdź kodeksy innych wiar, i zobaczysz że tam też jest co krytykować. A po częściowym opróżnieniu butelki z wodą ognistą to jeszcze nikt nie miał rozwolnienia. Nie wiem co wy się tak czepiacie do katolicyzmu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 23:37

avatar ronak
0 / 2

Tutaj mowimy o Katolikach. Generalnie teizm uwazam za dosyc zalosny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dielex
+8 / 14

Większość polaków uważa, że religia muzułmańska nawołuje do terroryzmu, więc się nie dziwmy, że katolicy są teraz uważani za fanatyczni obrońcy drewna... moje zdanie, chcecie to minusujcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
0 / 0

Ale tylko fanatyczni wyznawcy. Ja się zgadzam z Tobą, ale trzeba oddzielić moher od ludzi wierzących, chociaż i jedni i drudzy są wyśmiewani co w przypadku drugich mnie dziwi. Jak pisałem niech każdy wierzy w co chce, ja jestem Katolikiem, może nie fanatycznym, ale podkreślam to zawsze, co dla niektórych jest powodem do śmiechu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar plaszczek
-4 / 8

okej...tylko powiedzcie mi jak postrzegani sa ateisci przez katolikow ; ]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anichilator
-5 / 19

Niestety katolicy są godni pogardy. Powinno się ich obowiązkowo leczyć psychiatrycznie. Wiara w zmyślonego wszechmocnego przyjaciela może bowiem być zaraźliwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Destr0
+4 / 12

Jezus istniał ;) zapraszam do powtórki historii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LF2MAX
+1 / 3

@Destr0 i wierzysz że był synem Boga?
Gratuluję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZeZol19
-4 / 4

Dużo do czytania, ale pewnie dobry demot skoro jest na głównej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nightfish
+3 / 9

"Myśl niestandardowo - nie powielaj stereotypów" W 100% się zgadzam! Mimo, że nie jestem katolikiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tripleshot
+3 / 3

Był ten artykuł w Rzepie o przyczynianiu się takich afer jak ta pod krzyżem do rozprzestrzeniania zapateryzmu i skrajnej lewicy. Niestety, akcja rodzi reakcję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prinsu
+6 / 8

Ehh tu wcale nie chodzi o religię tylko o ludzi. Bo to ludzie budują taką a nie inną opinię o organizacji/grupy do jakiej należą. A że każdy ludź jest inny...
To co sie dzieje to paranoja. I nie mówię tu tylko o obrońcach krzyża bo to jakiś absurd, ale... jeszcze większy wstyd robi cały ten tłum z transparentami który ich wyśmiewa myśląc że jest fajny a tak naprawdę prezentuje głęboką nizinę intelektualną. Człowiek ma taką wadę, że uważa swoją racje za jedyną słuszną...

W takich chwilach wstydzę się, że jestem polakiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TruskawkoweMleko
+2 / 8

No proszę... kolejny demot o krzyżu a o podatkach cisza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E explosiff
-5 / 13

Szanowni Katolicy! Kto mieczem wojuje, od miecza ginie. Bozia się wzięła i zdenerwowała na Katolików, którzy do tej pory posługiwali się stereotypami i szufladkowali ludzi - ateistów, innowierców, gejów i lesbijki - i obdarzyła ich grupą oszołomów, którzy pracują teraz na wizerunek całego Kościoła. Ja rozumiem, że nie każdy Katolik jest fanatykiem, tak jak nie każdy ateista jest wyznawcą diabła, gej pedofilem i wyuzdańcem, a innowierca dywersyfikantem. I mam nadzieję że przede wszystkim do Katolików dotrze przesłanie tego demota, bo to właśnie od siebie powinni zacząć przy zwalczaniu stereotypowego myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
-1 / 1

@McRiposta okej - sporo katolów jest wrednych i na ich podstawie wyrabiasz sobie opinie o wszystkich katolach. Ja Ci podam przykłady komentarzy nie-katoli. Nie będę szukał daleko, bo wybiorę te z tego demota: "tępić powinno się zarazę nie zarażonych" radek993 o religii; "katolicy są godni pogardy. Powinno się ich obowiązkowo leczyć psychiatrycznie" Anichilator; "Każda osoba religijna jest zwyczajnie popier**lona" khadzad; My, wredni katole teraz możemy sobie wyrobić opinię o Was, bo jak sam piszesz "Stereotypy nakreślają nam ogólny zarys jakieś grupy", fajnie, nie? Niestety, ja szufladkuję takie komentarze do "atoli", do ateistów nic nie mam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2010 o 21:14

avatar molokomotywa
-1 / 3

w "Teraz Rock" niegdyś czytałam wywiad z liderem Lacrimosy i byłam bardzo zaskoczona, kiedy mówił o tym, że jest głęboko wierzącym katolikiem. autor pewnie chciał bronić katolicyzmu i w pełni go rozumiem. tylko, że żaden z wymienionych panów nie jest/był fanatykiem z mózgiem zastąpionym przez słowo ojca R., hardkorową prawicę i ekscentrycznego proboszcza. szanuję taką wiarę, przy której człowiek zachowuje rozum. dla mnie jednak ten krzyż przed Pałacem Prezydenckim jest tylko dwoma kawałkami drewna udającymi krzyż chrześcijański, bo to nie jest symbol religijny, tylko polityczny. zwykła agitacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Teq
-3 / 5

Nie chce mi się czytać ale musi być dobre (+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czkaweczka
-2 / 2

Według mnie, patrząc na tych ludzi nie nasuwa się myśl o "złych,ciemnych" katolikach lecz model przykładowego człowieka słuchająca konkretnej stacji radiowej, z sowitym odbiornikiem z "antenką" na głowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem