Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
R RudeGyal
+58 / 74

Na googlach są artykuły po angielsku. Czyli nie kłamie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2010 o 14:37

avatar Psycholog20
+221 / 387

podepnę się pod pierwszy post żeby coś wyjaśnić, widziałem wideo, jest szokujące, dziewczynka ze śmiechem wrzuca te szczeniaki do wody. Z drugiej strony spójrzcie na nią (ci co oglądali film) widać że dziewczyna pochodzi raczej ze wsi (kto by szedł z wiadrem szczeniaków przez starówkę). Na wsiach nawet polskich jest nie tyle co zwyczaj, ale precedens topienia zwierzaków których się nie chce.. ile było przypadków "wybierz sobie kotka bo resztę będą musieli utopić".. Pewnie dostała zadanie do wykonania od starego lub starej i tak postąpiła. Okrutnie i bez serca.. ale takie są domysły. Pozdr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar twojstary
+40 / 64

na 4chanie o tym huczało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Neonnn
+231 / 247

@Psycholog20
to mogła nie wrzucać tego do internetu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ktooos121
+45 / 103

Ona nawet chyba nie wie ile ludzi marzy , żeby mieć psa ... Mogła by nawet za darmo komuś dać lub sprzedać i jeszcze zysk z tego by miała .. jak dla mnie ona jest sadystką . Ja nie mogła bym wyrzucić obojętnie jakie żywe zwierze.. Nie wiem jak ona miała serce to zrobić . Jak oglądałam filmik i one piszczały to mi ich żal było..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kd005
+114 / 156

Tępa dzida! Sama bym ją do wody wrzuciła z kilku metrów, niech sobie polata szmata...
/ Biedne pieski... :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2010 o 19:02

avatar TwojaHolandia
+63 / 107

Jak widze takie suki to mnie krew zalewa. Fakt jestem dośc porywcza ale jak bym spotkała to dziewcze to bym chlastała nożem i sypała solą....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2010 o 19:04

Z Zales52
+11 / 103

Tępa ździra. Ma ryj brzydszy od tych szczeniąt i z zazdrości wrzuca je do rzeki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anionimek
+82 / 102

NA 4CHANIE BYŁO, JAK ZNAJDE TO DAM LINKA
tylko musze się przedostać przez tysiące kutasów i lasek srających na inne laski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2010 o 19:05

avatar Maciek555
+5 / 17

nawet tak na 4chanie było, stosunkowo niedawno, jak gośc sie znęcał nad kotem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anno16
+19 / 33

Zaje.bałbym.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BornToRace
+21 / 45

@psycholog20 - sorry koleś, ale usprawiedliwiając takie zachowanie dajesz na nie PRZYZWOLENIE :/ Czy my żyjemy w dżungli, czy w XIX wieku i musimy egzekwować temtejsze obyczaje ??? Przeanalizuj lepiej swoje zachowania i wypowiedzi, zamiast udawać mądrego i wszechwiedzącego :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miffal
+52 / 60

Kiedyś na smogu oglądałem jak gość wyrzucił z mostu psa takiego zwykłego pięknego kundelka którego wyrzucił do góry a on i spadał i jak upadł na ziemie (most bez rzeki czy czegoś) to jeszcze jęczał z bólu, ten *** hepi a piesek, a najgorsze to to, że psy są "bezbronne", pies zaufał temu *** i umarł :( do kur wy z takimi ***.

*** to cenzura bo nie moge pisac przeklenstw bo wiadomosc sie nie wysle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HotmessxD
+39 / 47

Psycholog20 . Jeżeli dostała zadanie do wykonania od Matki lub Ojca , to widocznie sama zaproponowała swoją pomoc . Czy wy nie słyszeliście w 24 sekundzie "yuuu " czy coś w tym stylu ? , które miało imitować odgłos latającego pieska . Najwidoczniej dla niej to były tylko psy . Z tego co widać bardzo sie jej sposobało .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar StokrotkaxP
+31 / 39

Biedne pieski ;( Oczywiście wideo mną wstrząsnęło i jej "łiii". Wrzucić ją do wody niech się ona topi...
@psycholog20: dokładnie tak jest, ale zazwyczaj zabija się zaraz po urodzeniu, kiedy jeszcze nie mają oczu, a te były grubiutkie i odchowane... Dziewczyna? O nie, to zwierzę, nawet gorsza niż one. Mówicie tylko o dziewczynie, a przecież ktoś ten film musiał nagrać... Nienawidzę takich ludzi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CoDEddie
+20 / 26

Ja bym prawdopodobnie nic nie zrobił. Niech się gnoi w więzieniu czy gdzieś indziej. Co z tego, że bym ją okaleczył? Może i sam bym miał przesrane. Niemniej jednak suka jedna to jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Monika7690
+9 / 21

chora dziewczyna! bez serca i pozbawiona jakichkolwiek uczuc. nienawidze takich i ludzi i wspolczuje im....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zapamietanka
+31 / 45

szkoda, że jej mamusia zaraz po urodzeniu nie wrzuciła do rzeki. brak słów, po prostu brak słów. wierzyłam w siłę internetu i się nie zawiodłam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar spiotr
+31 / 41

szkoda ze jej samej po urodzeniu nie wrzucili do tej wody ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Psycholog20
+4 / 16

@ BornToRace, nie udaję mądrego, wygłaszam swoją opinię i domysły. Zgadzam się z Tobą i nie daję tutaj żadnego cichego przyzwolenia. Taki jest precedens na wsiach, o tym się nie mówi ale tak jest, nie ma możliwości kontrolowania każdej stodoły gdzie się rodzą małe kotki lub pieski podobnie nie ma możliwości rozstawiania funkcjonariuszy policji przy każdym strumyku czy wiadrze z wodą. Tu nie chodzi o przyzwalanie, po prostu "wyszło szydło z worka" bo na wsi jak już pisałem topienie zwierząt jest precedensem. Nie popieram tego i nie usprawiedliwiam, opisuję tylko WAM zaistniałe zjawisko. Pozdr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Flushingflash
+27 / 41

W ogóle co to za kretyńskie wyjaśnienie że dziewczyna jest ze wsi i takie rzeczy tam ludzie
robią że to taki zwyczaj , stoi ''Szmata'' (nie obrażając szmat )i z uśmiechem na twarzy wrzuca szczeniaki do rzeki
jakby rzucała kamieniami. Nie ma co jej bronić czyn jej jest karygodny za który musi odpowiedzieć choć prawo będzie łaskawe wobec ku** która nie była nigdy karana i gdybym był świadkiem
tego to nie stał bym w miejscu a kur** sam podtopił ewentualnie porzucał nią i sprawdził jak
jest jej miło. Ogarnijcie się kur** mać i nie brońcie kogoś kto zachowuje się gorzej niż niedorozwinięty imbecyl który nie wie co to zło a co dobro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2010 o 20:48

D Diretto
+3 / 21

Również widziałem film. Co za psycholka. Tylko zabić takie dziewczę nic innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blackrose0812
+14 / 24

głupia sucz , jak można być takim bez mózgiem ?! nie wie że sa schroniska? albo mogła dupe kur*wa jedna ruszyć i popytać ludzi czy ktoś nie chce. I jeszcze wstawiła do internetu. Boże co sie z tymi ludzmi dzieje, coraz głupsi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Arque
+21 / 31

jestem chłopakiem, ale jestem wrażliwy na takie rzeczy. gdybym ją spotkał, to chyba sprawiłbym jej natychmiastową hospitalizację na OIOM-ie. Dla takich ludzi nie powinno być litości. Znęcanie się nad zwierzętami powinno być karane tak samo jak znęcanie się nad ludźmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arwenka
+6 / 16

Sadze ze do tej dziewczyny idealnie pasuje jedno okreslenie - SUKA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radekradigol
+23 / 37

Dzień po obejrzeniu tego filmiku, miałem sen. Śniło mi się, że wielki pies wpier**dala tą dziewczynę do wiadra i mówi 'W imię zasad skur**wysynu', bierze w łapę wrzuca do rzeki po czym dodaje 'Niech ginie', i cała gromada psów się z tego śmieje. Może i jestem chory psychicznie, ale jak można tak traktować zwierzęta ?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+1 / 63

Jak zwykle wszyscy przesadzają. To tylko pokazuje jak współcześni ludzie stali się miękcy. Gdybyście poszli do rzeźni to też pewnie byście zwymiotowali, bo rzeczywiście, przeciętny człowiek nie musi oglądać umierających zwierząt, poza chomikiem raz na dwa lata, jednak postarajcie się zrozumieć, że to nie jest jakieś nienormalne i "złe". Ludzie robią tak od tysięcy lat i bezsensu jest wmawianie wszystkim, że zabijanie zwierząt jest "niemoralne", bo moralność jest również subiektywna. Dlaczego np. nikt nie przejmuje się życiem insektów i pajęczaków? Z tego co wiemy mogą one cierpieć na równi z innymi zwierzętami, jednak ich życie nas nie obchodzi, ponieważ mamy codziennie do czynienia z ich zabijaniem i nie budzi to w nas obrzydzenia w przeciwieństwie do zabijania ssaków. Nawet ptakami już się tak nie przejmujemy, chociaż potrafią wyraźnie okazywać ból w przeciwieństwie do owadów. Przejmować moglibyśmy się wybijaniem zagrożonych gatunków, jednak co do psów i kotów to właśnie z powodu tego że ludzie je hodują, jest ich nieporównywalnie dużo w przeciwieństwie do innych ssaków i gdyby w tej chwili pozwolić im się rozmnażać bez ograniczeń to bez problemu przyćmiłyby one inne gatunki, ponieważ nie hodujemy ich w celu późniejszego uboju tak jak świnie czy krowy. I nie myślcie, że tylko na wsi stosuje się takie praktyki, bo ja jestem z dużego miasta i znam kilka starszych pań które regularnie topią młode kocięta, gdy ich kotka się okoci, bo inaczej po całej okolicy szwendałyby się ich całe sfory, a nie każdego stać na to żeby co roku chodzić do weterynarza i płacić za ich regularne usypianie. Nam się wydaje to niepojęte i przyznam, że gdyby moja suczka nie była wysterylizowana to raczej poszukałbym kogoś kto przygarnąłby jej szczeniaki, jednak staram się zrozumieć innych ludzi i nie osądzać ich przez pryzmat tego co ja uważam, bo jak już wspomniałem "moralność" jest rzeczą subiektywną i to co dla nas jest niemoralne może być całkowicie normalne dla kogoś innego i vice versa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Flushingflash
0 / 14

Psycholog20 naprawdę cenimy twoje zdanie ale lepiej już nie wypowiadaj o precedensie wsi broniąc takiej osoby, wrzucając o tym że to nic nadzwyczajnego i normalnego. Ogarnij się chłopie, ok świat jest okrutny ale jaki kur** niedorozwinięty umysłowo skretyniały do szpiku idiota wrzuca taki filmik na neta. Po co bronisz tej idiotki może cieszy cię to że teraz masz kontakt z ludzmi którzy zaciekle odpowiadają na twoje komentarze które nadają się do du**... Świat jest okrutny i nic nie poradzimy ale ciesze się że internauci doprowadzają do takich ludzi policje i ci ludzie odpowiedzą za swoje czyny !!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jhud
+5 / 11

Do tego kto o chińczykach pieprzył- w chinach nie ma innego mięsa więc jedzą swoje, HODOWANE psy. I moim zdaniem z jedzenia to chociaż jest POŻYTEK, może pies wykarmił biedne dziecko których w chinach nie jest mało?
W chinach nawet mało ryb mają bo brudna woda jest- jedzą mewy, bo ich mięso smakuje jak ryba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Flushingflash
+3 / 11

radekradigol jesteś dla mnie bogiem ;) Oby twój sen się ziścił :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Psycholog20
-2 / 10

@up wcale jej nie bronię, tak jak napisałem jest to okrutne postępowanie, dodatkowo potęgowane tym że dziewczyna (dziewczyny) zrobiły sobie z tego dobrą zabawę i wrzuciły to na neta. Ja tylko mówię że znając realia jakie panują na polskich wsiach to mnie nie dziwi. Może pamiętacie jak w wiadomościach było, że na wsi pod Częstochową ludzie robili smalec z psów chałupniczą robotą ? Okrutne ? TAK ! I straszne, ale mało kto wie, że ludzie na wsiach wierzą, że łyżeczka psiego smalcu dodana do herbaty zapobiega chorobom itp. Niczego nie usprawiedliwiam, powtarzam to trzeci raz ! Takie rzeczy się dzieją, traktuj to jako informację. Pozdr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar immiekolor
-2 / 20

Psycholog20 - dokładnie, na wsiach to coś normalnego. Kiedyś, gdy byłam u babci na wsi przyszła
do mnie koleżanka. Pamiętam, że przed moim wyjazdem jej suczka była w ciąży, więc jej się
spytałam, czy pokaże mi te szczeniaczki, bo pewnie już Misia urodziła, na co ona, jakby nigdy
nic, że nie ma już szczeniaczków bo była z mamą je utopić. Miałam wtedy z 10-11 lat,
zamurowało mnie. Nie miałam pojęcia, że takie coś się robi, zaczęłam na nią dosłownie
krzyczeć, ona mi tłumaczyła z uśmiechem na twarzy że przecież to normalne, każdy tak robi.
Byłam potem cały dzień w szoku, babcia mi powiedziała, że tutaj, na wsi, tak każdy robi. Moja
babcia sama miała kiedyś suczkę, która urodziła szczeniaczki, ale wszystkie porozdawała,
zostały jedynie dwa, więc je zostawiła, nie miała serca utopić. Nigdy do tamtej pory się z
czymś takim nie spotkałam. I pamiętam, z jakim spokojem moja koleżanka oznajmiła mi, że
właśnie potopiła 7 szczeniaków, jakby mówiła o tym, że myła ręce. W głowie mi się to nie
mieści, jak można tak postępować. I że są ludzie, dla których zabijanie szczeniaków to coś
NORMALNEGO! I P.S. - nie usprawiedliwiam tej dziewczyny, wręcz przeciwnie! Takie rzeczy nie powinny mieć nigdy miejsca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2010 o 0:14

avatar djalexrose
+3 / 17

Kolejna chora pi**a. Mnie bulwersuje to ze precedens zabijania szczeniakow lub kotkow na wsiach to czesty precedens. Jezeli ktos decyduje sie na posiadanie doroslego zweirzecia - niech liczy sie z tym ze moze ono sie rozmonozyc. Jezeli tego nie chce od tego jest sterylizacja ktora kosztuje 100 - 200 pln. Czemu przez chciwosc maja potem placic niewinne istoty ktore by chcialy zyc?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Amarie
-1 / 5

Medival, może i masz trochę racji, ale ja nie potrafię zaakceptować tego, że ta młoda dziewczyna tak po prostu, bez żadnych oporów topi te szczeniaki. No dobrze, potrafiłabym jeszcze to jakoś zrozumieć, że może rodzice na nią tak wpłynęli czy coś takiego, nie wiem, ale nie to, że ona filmuje swój czyn i z radością wrzuca te zwierzęta do wody, krzycząc "łuuuu" (czy coś takiego), jakby sobie piłką rzucała? Dla mnie nigdy zabijanie nie powinno być dobrą zabawą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar portaledge
+1 / 9

głupia ku%wa!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
-4 / 16

@Amarie a spalanie mrówek szkłem powiększającym? Podpalanie pająków zapałkami i wyrywanie muchom skrzydełek? Ludzie są okrutni i nieraz po prostu muszą się wyżyć, jednak to są odosobnione przypadki i uważam że nie warto się nimi przejmować. Z drugiej strony lepiej żeby wyżyła się rzucając szczeniakami które i tak w taki czy inny sposób musiały zdechnąć, niż gdyby miała np. prześladować koleżanki w szkole. Osobiście myślę, że dobro ludzkie jest ważniejsze od dobra psiego ale mogę się mylić ;) Ponadto zaznaczam, że nie widziałem filmiku, ale przyznaję że głupio z jej strony że to uwieczniła, a jeszcze głupiej że umieściła to w internecie wystawiając się na pastwę "internetowych obrońców zwierząt", bo jestem pewny, że ludzie w Polsce robią gorsze rzeczy niechcianym zwierzętom, jednak dopóki społeczeństwo o tym nie wie to nikomu to nie przeszkadza i nie spędza snu z powiek. No, ale niestety, za głupotę również się płaci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2010 o 23:19

T tomis922
+3 / 19

Przysiegalem sobie samemu, ze chocby nie wiem co nie uderzylbym kobiety. Ale gdybym byl przy tej sytuacji to bym ją ku*wa na smierc za*urwil golymi rekami!!! Ku*wa zwierzeta (psy czy swinie) sie zabija tylko wtedy, kiedy chcesz je zjesc - takie juz prawo natury, ale nie ku*wa dla zabawy.

Za bardzo sie przejmuje zwierzetami i musze powiedziec, ze demoty mi dzis i jutro zj*ebaly dzien. Dawno sie tak nie unosilem ja je*ie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mcfrytki
-1 / 15

Ale S*ka teraz to powinni ją tak rzucić niech poczuję jak to jest być takim"szczeniakiem"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BossLord
0 / 8

Jak te dzieci maja teraz nasrane! ja jestem doroslym facetem i niemoglbym czegos takiego zrobic. Caly sie wzburzylem jak zobaczylem Video i stwierdzilem ze predzej skrzywdzilbym ja niz szczeniaka (a ona podobno z naszego gatunku jest). Wyobrazacie sobie kim ona bedzie kiedy dorosnie jezeli ta sutuacja nie zrobila na niej wrazenia? Mam nadzieje ze spedzi kolejne 15 jeb*iac 16h na dobe w kamieniolomach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolson
-4 / 6

zwalony beret... z chęcią sam bym ja tam utopił, jakby chciała, to by komuś oddała te pieski... a nie topiła,;/ jak to być taka znieczulicą, oglądałem ten filmik i az nerw bierze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lapka
+6 / 10

Dziwne, że połowa osób które piszą "mordę bym
obil j***** su**" ma koło 10-11 lat.. "Internauci" Napiszcie po prostu 4chan i tyle, bo to wszystko
oni.. Z resztą z tego co czytałem na 4chanie to dziewczyna pochodzi z Bośni i hercegowiny na 100%. Nie z Niemiec,
Autor podchwycił informacje jak media i poszła w świat.. teraz rzowaliliście komuś życie! Gratuluję!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DudeLove
0 / 8

ja bym te szczeniaczki wyściskał do utraty tchu, a ona chciała je utopić? HAŃBA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kalenz
-3 / 7

Do Psycholog20
Pierwszy raz o tym słyszę, pochodzę ze wsi ale nigdy nie topiliśmy szczeniaków czy kotów, choć tych mamy sporo ..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar daqwid2727
-4 / 10

trzeba ją utopić!! zabić! albo obedrzeć ze skóry!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rdxize1
-2 / 6

@Psycholog20 ty chyba nigdy nie byłeś na wsi. lepiej wyłącz komputer i rozejrzyj się po okolicy, bo robisz z siebie idiotę. pzdr

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V ViktorX
-1 / 3

Topiła?... Hmm... Sądzę, że coś typu Waterboarding (Tortura wodna) powinna być wystarczającą karą biorąc pod uwagę, że za takie wyczyny kara Oko za Oko jest brana pod uwagę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O opls
-3 / 7

@ Sisidor zalosny jestes , w kraju gdzie sa swiete krowy to takie filmiki robia o Polsce , ze ich ukochane krowki jada na rzez , w czym pies lepszy od krowy? W jednej kulturze sie je psy w innej krowy -proste

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2010 o 18:02

A Amarie
-1 / 3

Medival, odpowiadałam Ci podobnie pod demotem o tamtym chłopaku, który znęcał się nad kotem. To, że źle traktuje zwierzęta, nie znaczy, że nie będzie się pastwić nad ludźmi. Wręcz przeciwnie, może się przenieść na "wyższy" poziom. To zależy od człowieka. Zresztą, dla mnie wyładowanie to jest raczej wtedy, jak ktoś przyjdzie wkurzony bo go wywalili z pracy i zbije, skrzyczy swojego psa. A to było zupełnie chłodne, raczej jak fajna zabawa. Lepiej, żeby taka dziewczyna zrozumiała, że taka zabawia nie jest fajna, bo jak jej się znudzi wrzucanie piesków, to może równie lekko podchodzić to innych istot. Poza tym, jak ma się wyładować, to niech sobie kupi kupi worek treningowy i wali. A co do męczenia owadów, to robią tak chyba tylko małe dzieci, które nie są jeszcze świadome, co czynią i często bywają okrutne. Nie widziałam za bardzo kogoś w wieku moim i wzwyż, kto by zajmował się wyrywaniem skrzydeł muchom :D Ale ogólnie rozumiem Twoje zdanie, no i masz rację, że życie człowieka jest ważniejsze, po prostu dopuszczam możliwość, że sama w sobie taka postawa jest chora, i dopuszczam możliwość, że ktoś może nie poprzestać nad znęcaniem się nad zwierzętami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2010 o 19:52

K ktooos121
+1 / 5

jak sie na nią przypatrzyłam to zauważyłam , że na tym pierwszym zdjęciu tak jakoś "diabelsko" wygląda .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
-1 / 3

ale...co te pieski musiały czuć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zonqe
0 / 2

@One2One - a jednak kłamał :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W women17
+1 / 1

Co za poje*ana s*ka!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D duriel
-1 / 11

link który dałeś nie działa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jajko90
0 / 2

SOCJOPATKa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rousie
-1 / 3

Psychopatka i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GinGirl
+25 / 59

Chora idiotka, powinni ją podtopić trochę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pawel91komentator
+17 / 35

za łeb i pod wodę na tyle, żeby podtonęła i szybko nad wodę ,żeby nie straciła przytomności - powtarzać odpowiednią ilość razy żeby zrozumiała co zrobiła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gala1523
-5 / 25

Nie jestem za topieniem Szczeniaków ale jak by miały biegać bezdomne głodne i do tego ze wścieklizną.. ??

A za aborcją ile ludzi jest, przeciez to prawie to samo.. ???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ElficaxD
+17 / 23

gala1523 A ile kobiet które stosują aborcje śmieją się przy usuwaniu dzicka, i krzycza "woow" ?
Tylko ta psychopatka na filmiku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Altruista
0 / 8

Dziwne mi link działa. Wpiszcie na stronie ze źródła "Katja Puschnik" to wyskoczy wam artykuł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+20 / 46

I bardzo dobrze,ze nie zawiedli!!!Zaj.ebac ku.rwe!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar orbitaaa
+21 / 37

Nic nie znalazłam wpisując " Katija Pushnik"
ale jeśli to prawda to utopić szmatę z uśmiechem na ustach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Michauekk
-1 / 5

Katja Puschnik, nie Katija Pushnik. :) Poza tym na tamtym serwisie mają teraz chyba problemy z bazą danych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2010 o 18:52

E everain
+1 / 3

A potem Ciebie utopi jej rodzina, twoja ich itd. Rozumiem emocje, ale bez przesady...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+9 / 17

A myslisz,ze ruskich jak psow w niemczech to nie ma?Od groma ich tam, prawie tyle co turkow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D duriel
+2 / 12

tylko że ona nie mówi ani po rosyjsku ani po niemiecku. musiałaby to być dziewczyna, która urodziła się w rosji (bo ma rosyjskie nazwisko) ale całe życie mieszkała w chorwacji bez rodziców? (bo mówi po chorwacku) a teraz na dodatek mieszka w niemczech.

jak dla mnie to nie trzyma się kupy jak na razie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2010 o 8:48

avatar jumptothesky
-1 / 1

Z tego co mi wiadomo , to Chorwatka ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Macieeek
+6 / 24

Ale szmata ! Zaje*ać ją !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zuzkababy
+9 / 17

Michauekk nieprawda! Żyję w tzw. Polsce A i u nas NIKT takich rzeczy nie praktykuje. Kiedyś, ok. 5 lat temu u rodziny na wsi mała dziewczynka płakała cały dzień w szkole. Okazało się, że jej dziadkowie nie mogli pozbyć się szczeniaków. Gdy dyrekcja to usłyszała, to ona psy przygarnęła. Teraz 'chronią' szkołę a pod nadzorem dorosłych dzieci się z nimi bawią, gdyż nawet są wytresowane. Dzięki temu dzieci nauczyły się okazywać serce. A dziadkowie ów dziewczynki niestety zostali potępieni przez społeczność.
Naprawdę ta cała dziewczyna powinna dostać srogą karę. Nikt nie ma prawda NIKOGO i NICZEGO dręczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niuniapaula
-2 / 6

link działa, w okienku po prawej wpiszcie "PUPPIES" i wcisnijcie search - wyskoczy artykuł o znalezieniu tej laski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tosli
+18 / 30

Powinni su*ę związać i wrzucić do tej samej rzeki.
Miałaby takie same szanse na przeżycie jak te szczeniaki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SzymonKonrad
+9 / 25

... brak mi słów obejrzałem to i sam bym ku*we podtopił a potemz uśmiechem na twarzy... nie powiem co bo się zgorszycie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorgor
+20 / 26

Całkiem inny kształt nosa i kolor włosów. "Fejsbókowe" imbecyle zrobili nagonkę na niewinną osobę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ajku
+4 / 8

Bardzo możliwe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D duriel
+3 / 11

zgadzam się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iscariox
+11 / 11

Gorgor masz rację ma inny kształt nosa itp ale ta na zdjęciu na dole to morderczyni Alyssa Bustamante więc taką " niewinną osoba " to ona tez nie była.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Leonidex
+1 / 3

Ta osoba nie jest niewinna zrobiła coś gorszego zabiła 9 latkę. Także obie laski chore. Ale to nie te same dziewczyny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C coval89
+3 / 21

to teraz z uśmiechem nadziać ją na pal !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Buczko
-1 / 21

Ja i tak bym ją nadział na pal, i wydłubał oczy łyżeczką do kawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elmo17
+7 / 19

szmata, mam nadzieje ze ktos utopi ja tak jak te biedne malenstwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kiniuszek
+4 / 20

Jaka kór*a japie*dole zaj*bać ją, tylko na to zasługuje.
Uwielbiam zwierzaki i nie mam pojęcia jak można je wrzucać do wody i to jeszcze z uśmiechem??!!
Kó*wa co na tym świecie się dzieje??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cinuksp
-4 / 22

Jeśli w polsce sprawiedliwość wymierzali by internaucie to kraj był by o wiele lepszy niż jest teraz.


a co do tej s*ki to też bym ją z chęcią utopił, dzi*kę pier*oloną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piekarzewski
+7 / 9

oj, to ja bym zmienil kraj... za duzo pokemonow itd krazy po internecie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar willga
+10 / 16

Przykro mi to oglądać... Kto ją spłodził?
Najgorsze jest jednak to, że podejrzewam, że to jest powszechna praktyka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iron69
-1 / 3

Znając życie 4chan już się ją zajął pewnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T taki1naciu
+15 / 17

Czasami wstydzę się, że należę do tego samego gatunku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blondi17224
-2 / 12

Co za glupia pi z da ! chetnie zrobilabym jej to samo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kiwiro
+5 / 13

tyle ze w takim wieku i jeszcze to nagrywac to jest coś nie tak.Z Tobą też skoro nie widzisz różnicy pomiędzy za biciem muchy a wrzuceniem szczeniaka do wody

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Schkill
-5 / 9

Świnia na kiełbase to co innego, nigdy mięsa nie jadłeś? Jakby matka/babcia/ojciec/dziadek świnki nie zabił, to sam by umarł(a) z głodu. A jajko? to nie jest jeszcze świadomy organizm, taki jak np. zwierze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BossLord
+1 / 5

Psy to zwierzeta do ktorych naprawde czlowiek sie przywiazuje. Mysla, czuja, bardzo kochaja swojego pana, otoczenie i beda chronic swoich jak tylko moga (nawet te najmniejsze kundelki). Ciesza sie zyciem przez ladnych pare lat i sprawiaja ze zycie ludzi staje sie nieco bardziej kolorowe. A mucha? - sama sobie odpowiedz tempa cipo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maan
-1 / 3

Nie rozumiem jak można pisać takie głupoty ... UTOPIENIE PSA = ZABICIE MUCHY = ZABICIE ŚWINKI NA KIEŁBASKE = ZABICIE CZŁOWIEKA WSZYSTKO TO JEST RÓWNE SOBIE każda z tych istot żyje co z tego że tamte są bezbronne może mam chorą psychike ALE LICZE NA DZIEŃ W KTÓRYM ZWIERZĘTA ROZWINĄ SIĘ I BĘDĄ WYBIJAĆ LUDZI DLA ZABAWY! zabijasz komara bo cię ugryzł to tak jakbyś zabijał każdego dzieciaka który cię ugryzie , kopnie , albo uderzy bo tak mu sie coś wymyśliło. Mówicie o tym że byście jej przylali to ok ale zabili? ja bym nie miał serca nawet największego mordercy świata zabić i do tego patrzeć jak umiera (jedynym wypadkiem było by gdyby zabił kogoś mi bliskiego wtedy z chęcią bym patrzył jak umiera ale nie chciał bym i tak wiedzieć że własną ręką/nogą/ogonem kogoś zabiłem...) przecież nawet morderca jest żywą istotą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E everain
0 / 2

@maan Nie wszystkie stworzenia są sobie równe. W twoim organizmie giną tysiące bakterii na minutę, i co? Nic. Pies jest bardziej świadomy siebie, niż taka np. mucha, czy inny pierwotniak wyposażony tylko w aparat gębowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dieselka
-1 / 13

o kurde aż mi się gorąco zrobiło jak to zobaczyłam. drugiego szczeniaka juz nie mogłam :(
przeciez to jest
patologia! jak w tym wieku potrafi być taka okrutna to co będzie później?! dla mnie przymusowa kastracja jej i
rodziny+ dożywotni dozór!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2010 o 18:48

avatar Dieselka
+13 / 15

rbk17 - pewnie ze robiono. również palono ludzi na stosach, zrzucano niemowlęta ze skały jak były chore czy oddawano część drzewu.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M martischa
+13 / 19

niektórzy do dzisiaj oddają cześć drzewu, chociażby pod pałacem prezydenckim

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naxster
-4 / 4

martischa: weź może jeszcze raz przemyśl co napisałaś bo tekst porównujące krzyż do drzewa wskazują tylko na twoją permanentną tępotę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raspberry
+2 / 8

incokgnito, różnica jest, jakby to powiedzieć ... w zamiarach. Zwierząt hodowlanych nie zabija się ot tak, bez powodu. A ta dziewczyna...masakra...Zupełnie jakby nie miała uczuć, zero wrażliwości. Dieselka słusznie pyta - co będzie później? Nawet jeśli nie mogli pozwolić sobie na zatrzymanie tych szczeniaków, to przecież istnieje takie coś jak schronisko dla zwierząt... Myślę, że nie pobyłyby tam długo, takie maleństwa mają przecież "wzięcie".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D duriel
+3 / 13

nawet pewnie by się udało je sprzedać po sensownej cenie samemu i by jeszcze na tych szczeniakach zarobili...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kejdi
-2 / 10

duriel, nie płaci się ludziom za nierasowe psy tylko bierze się je za darmo ze schroniska (nie są wydawane byle komu). Inaczej ludzie uczą się, że jest z tego jakaś kasa. W końcu taniej sprzedać szczeniaki niż wysterylizować sukę. Wszystko co "nie schodzi" trafia później do rzeki albo w najlepszym razie do już i tak przepełnionych schronisk.
Swoją drogą ciekawe kiedy upadnie mit o konieczności przynajmniej jednorazowego dopuszczenia suki. O świadomości ludzi na wioskach nie wspomnę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKarciciel
+8 / 12

Kejdi: nie rozśmieszaj mnie dziewczyno. Sam jestem z wioski i co roku k*rwica mnie bierze, jak wyjeżdżający na wakacje miastowi, zatrzymują się przy moim domu/domu sąsiadów, wyrzucają psy z samochodu i odjeżdżają z piskiem opon. Nawet nie chce mi się mówić o psach przywiązanych do drzew w lesie, bo córeczka miastowego płakała jak piesek biegł za samochodem...
G*wno do tego ma miejsce pochodzenia czy zamieszkania. Więc mi tu nie wyjeżdżaj ze świadomościa ludzi z wiosek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Enerai
+3 / 7

@Kejdi tak się składa, że ja mieszkam pod miastem. I to właśnie MIASTOWI przyjeżdżają do naszego lasu i wypuszczają pieski, bo "pewnie dadzą sobie radę". Ludzie na wsi więcej pracują przy zwierzętach i często mają w sobie większe pokłady empatii i uczucia do nich, niż mieszczuch siedzący x godzin przed kompem lub TV i nie wiedzący nic o zwierzętach. A ludzie niewyedukowani znajdą się wszędzie, znam babkę, która stwierdziła, że dobrze, że ich kotka zdechła, bo przynajmniej nie będą musieli ZNOWU kociąt topić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kejdi
-5 / 9

Nie interesuje mnie Wasz kompleks dziury (a najwyraźniej go macie skoro odnieśliście się do najmniej istotnej części mojej wypowiedzi).
Wybaczcie, że nie wspomniałam o problemie psów wyrzucanych do lasu, brzydzę się tym niezależnie skąd są ludzie, którzy dopuszczają się takich czynów.
Skoro nie zauważyliście tego co istotne w mojej wypowiedzi to już wyjaśniam:
Pisałam głównie o świadomości ludzi na temat eliminacji problemu niechcianych szczeniąt / kociąt - a tu nie ma z czym dyskutować - świadomość (a także chęć działania jeśli świadomość już jest) ludzi w mieście na temat sterylizacji jest większa u ludzi z miasta niż ludzi ze wsi.
Dodatkowo nie macie pewności kto wyrzuca psy w lasach, równie dobrze mieszkaniec wsi może jechać do oddalonego lasu i tam zostawić swojego psa, wystarczy, że ten nie znajdzie drogi do domu. Znam ludzi (ze wsi), którzy mają na swoim podwórku średnio ok 8 psów (ilość bardzo zmienna). Swobodnie biegają po podwórku dwa, te które nie zaczepiają kur i kota. Reszta natomiast pouczepiana jest do łańcuchów albo pozamykana w kojcach z siatki. W zeszłym roku obrobili im chałupę. Jeśli chodzi o mentalność ludzi ze wsi trzymających psy na łańcuchach, często bez dostępu do wody czy cienia to myślę, że tłumaczenia są zbędne. Enerai, wzruszyłam się bardzo na wieść o empatii do zwierząt, ludzi, którzy hodują je na mięso. Aż mi dupa z wrażenia odpadła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raspberry
+3 / 5

Kejdi, może część o ludziach ze wsi była mało istotna w Twojej wypowiedzi, ale widać, że uważasz ich za "mniej świadomych", a to akurat niekoniecznie jest prawdą. Tu akurat nie chodzi o pochodzenie - ja również mieszkam na wsi i pojęcie sterylizacji psów czy kotów jest tu powszechnie znane i stosowane. Wiadomo, że znajdą się ludzie, którzy mają gdzieś co się dzieje z ich zwierzętami - ale tak jest też w miastach (nie obce są przypadki, że ludzie trują koty szwędające się po osiedlach).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SrogiKarciciel
+1 / 5

tak Kejdi, my za sterylizacje uważamy wycięcie macicy tępym scyzorykiem, ot taki u nas ciemnogród... Widzę, że powtarzasz puste hasła tępych ludzi którzy płaczą, bo pieski są przywiązane do budy, a sami zmykają swojego czworonoga w mieszkaniu 45m2 na 10h wychodząc do pracy :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kejdi
-2 / 4

Nigdzie nie powiedziałam, że wszyscy ze wsi są źli a wszyscy z miasta dobrzy, więc bądźcie łaskawi nie zarzucać mi takiego myślenia. Ja nie bronię "swoich" w przeciwieństwie do was. Oczywiście, można się oburzać i stękać, że stereotypy - to na demotywatorach bardzo powszechne i proste odbijanie piłeczki. Nadal jednak obstaję przy swoim: świadomość w tym temacie większości ludzi ze wsi jest mniejsza niż większości ludzi z miasta czy Wam się to podoba czy nie. Nie o konfliktach wieś-miasto jest ten demotywator, więc schowajcie sobie w buty wasze kompleksy i skupcie się na tym co istotne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raspberry
+2 / 4

Nie wiem kto Ci powiedział, że mamy kompleksy, wywnioskowałaś to z tego, że "bronimy swoich"...? Bo podkreślasz to w każdym poście... W każdym razie, chciałam zapytać dlaczego uważasz, że na wsi rzeczywiście jest mniejsza świadomość w temacie sterylizacji zwierząt ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kejdi
-1 / 5

Skąd wywnioskowałam ? Myślę, że wyjaśniłam to już wystarczająco, nie będę
się
powtarzać. Podkreślam, bo oburzeniem zareagowały tu oczywiście osoby z okolic wiejskich -
jakby
inaczej.
Większość psów, które utrzymywane są na wsiach ma pełnić rolę obrońcy
domu, psy
w miastach są zazwyczaj psami do towarzystwa (proszę mi tu nie zarzucać
bezmyślnego
uogólniania. Oczywiście, że bywa odwrotnie, mówię jednak o większości
przypadków). Nie bez
przyczyny organizowane są akcje bezpłatnych sterylizacji właśnie dla
wiejskich psów. Cieszę
się, że młodsze pokolenie ma już nieco inne podejście, jednak starsi
mieszkańcy wsi na
sugestię sterylizacji suk reagują zazwyczaj uśmiechem a topienie szczeniąt /
kociąt których
nie udało się opchnąć sąsiadom traktują zazwyczaj jak przykry obowiązek,
który jest jednak w
ich mniemaniu naturalną koleją rzeczy. Jeszcze raz, żeby nie było - nie
wszyscy, jednak wiele
osób ze wsi tak właśnie podchodzi do sprawy. Oczywiście ludzie w mieście
również nie zawsze
są w porządku, jednak reakcje społeczeństwa na odkryte przypadki porzucania
zwierząt czy
znęcania się nad nimi są bardzo negatywne, na wsi zazwyczaj jest większe
przyzwolenie na
praktyki mordowania szczeniąt czy trzymania psów na uwięzi. Nic dziwnego, skoro w
co którejś
zagrodzie pies wisi na łańcuchu czy sznurze. Nie bez znaczenia jest tu przede
wszystkim
przedmiotowe / użytkowe traktowanie zwierząt - gospodarskich jak kury czy świnie, a
zatem
dlaczego i nie psów...O ile o zdrowie krowy trzeba dbać aby dawała dużo mleka to już
nie
koniecznie każdemu będzie chciało się dbać regularnie o dostęp psa do świeżej wody. Jak
nie
zeżre kaszy z resztkami ze stołu w ciągu dwóch dni, to śmierdząca skorupa będzie
dalej
zalegała w jego misce. Najwyraźniej nie był głodny. Możecie sobie mówić, że skoro
mieszkam w
mieście, to nie mam pojęcia jak Wy czy Wasi sąsiedzi dbacie o swoje psy. Bywam jednak
czasem na
wsi, więc mniej więcej wiem jak sprawa wyglądała, wygląda nadal i niestety będzie
wyglądała
jeszcze przez długie lata. Wasze zaprzeczanie jest śmieszne, tym bardziej, że w
pierwszym poście
pisałam przede wszystkim o bezmyślności właśnie mieszczuchów, Wy natomiast
woleliście
uczepić się ostatniego zdania.
Może wyjaśnicie mi jak mieszkańcy wsi chronią
przed psami niewysterylizowane suki? My w mieście nasze trzymamy w domu (przeważnie) a na spacerze
używamy smyczy. Jak natomiast niewysterylizowana suka na łańcuchu chroniona jest przed psami?
Właściciele psów zazwyczaj mają z prokreacją mniejszy problem. Tak, zarówno na wsi i w
mieście, jednak aby nie robić sobie problemu na wiosnę i na jesieni zazwyczaj niekastrowane psy
częściej latają na smyczy, bo właściciele nie chcą sobie robić problemu z psem, który zwieje
nie wiadomo gdzie na kilka dni albo dopadnie jednak sukę po drugiej stronie ulicy. Załatwianie
sprawy z właścicielem suki bywa kłopotliwe, więc psy są raczej pilnowane. Jak to jest na wsi?
Czy właśnie łańcuch jest rozwiązaniem (w dzień i w nocy)?
"my za sterylizacje uważamy
wycięcie macicy tępym
scyzorykiem, ot taki u nas
ciemnogród..." - bądź łaskaw sobie nie
dopowiadać. Temat
bezmyślnego trzymania dużych psów w małych mieszkaniach to osobna sprawa.----------------------------------------------------------Zrozumcie, że najprawdopodobniej bulwersują nas podobne zachowania. Jednak Wasz problem jest analogiczny, do problemu grupy osób (zawsze się taka znajdzie) które żywo reagują na sformułowania typu "Jarosław Kaczyński miał większe poparcie wśród mieszkańców wsi / wieś głosuje na Kaczyńsiego". I zaczyna się... "ja na niego nie głosowałem! / to nie prawda, bo nie tylko ludzie ze wsi na niego głosują". Brzmi znajomo? Zastanówcie się o co toczycie bój i co jest najistotniejsze. Jeśli dalej ktoś nie rozumie, to wybaczcie, ale ja wymiękam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 września 2010 o 14:41

avatar raspberry
+1 / 3

Niestety, tej jednej kwestii nie wyjaśniłaś. Ale nieważne.
Co do trzymania psów na łańcuchach lub w kojcach - nikt nie twierdził, że taki problem nie istnieje. Prawdą jest też, że trudniej jest ochronić sukę przed psami, ale nie jest to niemożliwe- niektórzy dają im specjalne zastrzyki czy pastylki. Tak więc dla chcącego nic trudnego. Problem jest właśnie w tym "chceniu", ale to już raczej nie zależy od pochodzenia. I żeby wszystko było jasne - ja nie twierdzę, że na wsiach nie dzieją się takie rzeczy jak topienie szczeniaków czy kociąt. Na szczęście dzieje się to coraz rzadziej. A co do uczepienia się ostatniego zdania - bo właściwie od tego się cała dyskusja zaczęła - napisałaś to w taki sposób, jakby ludzie ze wsi byli zacofani. Może nie miałaś takich intencji, ale taki to miało wydźwięk. A jeśli ktoś się poczuje urażony, to chyba jasne, że będzie chciał się bronić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maan
0 / 2

raspberry ale głupoty gadasz ... bez sensu żadnego Zabić to Zabić nie ważne jaki jest tego powód... to zwierzę na zawszę będzie martwe nic już nie zrobi nic już nie zje nie zazna żadnego uczucia a czemu BO KTOŚ JE ZJADŁ ALBO ZROBIŁ SOBIE Z NIEGO BUCIKI... wyobraź sobie (UWAGA NIECH ZAGORZALI CHRZEŚCIJANIE , ani wsumie buddyści i wyznawcy konia na wrotkach czy innej religii i zyciu po śmierci/ reinkarnacji nie czytają) ... jak już pisałem wyobraź sobie że nie ma życia po śmierci (i nie chce wskazywać tu absolutnie na moją czy twoją wiarę tylko wyobraź sobie) i teraz tak ktoś cię zabija... nie ma nic nic nie zrobisz nic sie nie stanie zakopią cię pod ziemią i koniec już się nie odrodzisz nigdy a twoje życie trwało np. 20 lat ... czyli nie skończyłeś nawet studiów cały się oddałeś nauce żeby mieć prace a tu koniec całe życie zmarnowane przez kogoś kto cie poprostu zabił...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sandritka
+5 / 15

je. ba. na. szmata! na szubienicę takie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shady666
+7 / 19

Urwałbym kur*wie łeb...i wrzucił do rzeki jak to ona zrobiła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Beacri
+2 / 10

Utopić brzydala !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomczuczka
+1 / 13

szczeniaki? co za sucz! do zabicia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomszter
-1 / 21

Takie rzeczy są normalne ,na wsiach to nic nowego ale po co takie coś nagrywać ;|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korat
+4 / 6

Nie nadużywaj słowa "normalne", to że złe rzeczy robią miliony ludzi, to nadal są to złe rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2010 o 20:54

avatar kamil1991x4
0 / 14

Do oświęcimia !!! takich by mi nie było szkoda !!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kiwiro
0 / 8

Najchetniej to bym sam tego wykręta do rzeki wrzucił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B beerate
0 / 8

ja bym ją wrzucił i utopił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xxlenax
+5 / 7

I bardzo dobrze ze pokazuja twarz dziewczyny która to zrobila. Na Miejscu innych pokazywała bym Jeszcze " mordy" zbrodniarzy i złodziei.... niech ludzie widza jakie świnie sa na tym świecie! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pyskata123
-1 / 1

Przecież pokazują, ale dopiero po ogłoszeniu wyroku, kiedy już wiadomo, że osoba nie jest tylko podejrzanym, ale i sprawcą. To tak ogólnie.
A w tym przypadku również jestem za pokazaniem ryja oprawcy :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ridd
+4 / 6

Mogę zrozumieć dużo rzeczy w tym popi*olonym świecie, ale czasami to przesada... albo ja tu nie pasuje i ze mną coś nie tak, albo większość ludzi ma nasrane w głowie. pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slodkokwasna
+5 / 9

Idiotka! Nie chciała szczeniąt u swojego psa, mogła iść z nim do weterynarza po zastrzyk! Ale najwidoczniej jest na to za głupia. Brak mi słów dla takich ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C catabassa
+1 / 13

Przywrócić karę śmierci! -.-
Za głupotę powinno się torturować :/
Katja? Te Katarzyny (nawet w historii) to chyba wszystkie takie z ukrytym złem...
(Albo to ja miałam okazję na takowe się natknąć)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeankes
+3 / 15

Jakby dostała murzyńską pałą po ryju to by sie =ku.rwa nauczyła nie wrzucać takich filmów do neta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kowal1k
+13 / 19

Internet rychliwy ale sprawiedliwy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Altruista
-1 / 9

Podoba mi się te hasło :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar qanciastic
+7 / 9

słit nastka ma ze sobą problem? jedne tną się żyletkami inne rzucają szczeniaki do wody...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JamaarIsHere
+8 / 18

Piszę otwarcie.. za to co zrobiła chciałbym jej śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wentzy
+6 / 12

Boże, gdy widzę takich ludzi to aż mam ochotę im coś zrobić. Powinni cierpieć tak, jak te zwierzęta, którym sami robią krzywdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar darosm1
-1 / 7

Mamy Cię !! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MP3
-2 / 26

a moja babcia ucinała kurom głowy tępa siekierą i się śmiała, jak bez głowy biegały. dobrze, że nie żyje bo byście ją zabili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zuzkababy
+3 / 13

Żałosne..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R realprzemek
-2 / 6

co ona bedzie miala w klasie?
masakra

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pyskata123
-1 / 3

trochę szumu ze strony nauczycieli i rodziców, a dzieci i tak szybko o tym zapomną - taka jest młodzież niestety. ale jak znalazłoby się wideo ekhm... gdzie kogoś blowjobuje, to stałaby się słynna na pół miasta, a dzieciaki by jej do końca szkoły żyć nie dały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2010 o 10:19

O oskar364
+3 / 9

TO nie człowiek to jest jakiś mutant pierdo... jescze się z tego cieszyła ja bym ją tak wrzucił do wody i przyczepił do mostu to poczuła by się jak te psy ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FioletoweCiastka
+4 / 12

Jak tak można... Przecież to przerażające...
Zj ebane dziecko Hitlera!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pontoos
+3 / 17

jak usłyszałem od chłopa ze ma kociaki, które będzie musiał utopić, to zabrałem wszystkie. kocim gównem jebie na cały dom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pamparampam
-4 / 4

http://www. liveleak.com/view?i=bb4_1283184704 film jak to robi. powiesić ! skasujcie spacje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paredao
+3 / 11

Kula w łeb. Proste, ekonomiczne i skuteczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jacqueline
+4 / 8

Powinni jej zrobić to samo, co ona zrobiła tym biednym psiakom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DArthgehu
+5 / 13

Nic tylko nad takim dzieckiem płakać ewentualnie betonowe buciki i do Wisły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hehebum
-1 / 5

zgadzam sie z BlondSucz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar emhapl
+1 / 5

nie można w tym przypadku zwalać winy na "starych", którzy jej kazali to zrobić, każdy kto widział filmik potwierdzi, że jej to sprawiało radość
tu nie tak bardzo o to co zrobiła, ale z jakim nastawieniem
pozdro all

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hakke
+6 / 12

Takie praktyki nadal są na wsiach i innych zaściankach. Ja też pamiętam, że kocięta się topiło :( Przykre, ale tak się po prostu robiło i robi nadal.
Chore w tym filmiku jest to, w jaki sposób ona to robi i to, że ktoś to filmuje. Przecież mogła to zrobić w bardziej "humanitarny" sposób...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B betka93
0 / 2

no nie ma sie co szokować, taka prawda ;/
no ale ta dziewczyna tez troche za bardzo przesadziła rzucając je ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SantaTeresa
+2 / 4

Nie ma humanitarnych sposobow gdy sie zabija.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piekarzewski
+4 / 12

robicie sie nudni z tym "wrzucic", "utopic" itd... wystarczy ze 3-4 osoby to powiedza a nie 40... to normalne na wsiach, tyle ze tego nie filmuja i tu masz cala nowosc. -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kama191919
-1 / 3

jeżeli piszesz że to NORMALNE to nie mamy o czym ze sobą gadać !
kurva, pomyśl zanim coś napiszesz, ok ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Teru
0 / 0

@Piekarzewski
"Normalne na wsiach"... Myślę, że i ludzie ze wsi mogą pomyśleć o sterylizacji swoich pupili, żeby później uniknąć takiego okrucieństwa (z którego jakaś gówniara robi sobie jeszcze rozrywkę, bo widocznie bawi ją to co robi). Jeśli kogoś na to nie stać, to niech pomyśli o tym zanim kupi zwierzę, od którego młodych nie chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xDolcia
+8 / 18

Oburzacie się, że utopiła zwierzaki... Ok, rozumiem, dla mnie też to nie jest rozwiązanie, uważam, że źle postąpiła i szkoda mi tych psiaków. Jednak zastanówcie się nad tym co piszecie, bo pisząc rzeczy typu "utopić ją", czy "zabiłabym/zabiłbym taką" itp nie jesteście lepsi od niej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amz
-1 / 5

Czytajcie newfagi 4chana do końca- to nie ona. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2010 o 18:55

T Tymboo
-2 / 8

W sumie słusznie, ale prawda jest też taka, że wyrzucać szczeniaków do rzeki nie można, a iść do weterynarza i uśpić już można i wtedy będzie wszystko OK... A skutek ten sam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymoner
0 / 0

A ja wiem czy takie powolne tonięcie? Podejrzewam, że już w momencie uderzenia o wodę łamał im się kark.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miki97xde
-2 / 12

Mam 13 lat ale jak bym sukę dorwał to by o mnie w mediach pisali bo bym jej zyc nie dał normalnie ! CO ZA DZIWKA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar namida100
-5 / 9

zara się tam przejdę i ją wrzuce do tej rzeki, ale w worku po kartoflach =.=!! głupia piz**!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mikulew
-1 / 11

Człowiek człowiekowi wilkiem... teraz wszyscy by ją rzucili do rzeki i nie byliby świadomi, że tak samo by postąpili jak ona rzucając psiakami do rzeki. Jak wszyscy by stosowali "oko za oko, ząb za ząb" to by świat dawno nie istniał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kejdi
0 / 6

Może każdy jednak zastanowiłby się 10 razy zanim by pobił / zgwałcił / zabił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar moonsterr
-2 / 6

Jestem tylko jednego Ciekawe jak internauci ją▀ znalezi o.O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cimny333
-2 / 10

je*ana szmata.
do pierdla z pedofilami ją wysłać, codziennie powinni ją posuwać do bólu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pogero
+4 / 10

Niemka :|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arminstargard
0 / 12

Na stos kur*ę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar glowa244
+3 / 7

Jak bardzo trzeba mieć nasrane we łbie żeby zwierzęta wrzucać do rzeki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Josette
+1 / 5

Szokujace. Ogladalam ten film i to straszne. Szkoda, ze nie pomysleli o oddaniu ich do schroniska. Takie male pieski na pewno ktos by przygarnal. A to chyba duzo lepsze niz smierc :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar B00mba00001818
+5 / 13

Tylko bezmózg nie wie ze topinie to jedna z najokrutniejszych śmierci. Ta panienka z demota sie znęca nad tymi szczeniakami, powinno sie taką postawic nogami do góry w NBP zeby robiła za skarbonke...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kotlet124
+1 / 9

zglanować ją!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gabral
-3 / 9

Do wody i utopić kur.we !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dominique89
+3 / 9

'dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem że na świecie jest tyle idiotów'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paton008
-3 / 5

przecierz to Kryśka z pod 9-tki ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darktemplarr
-3 / 9

głupia suka CHWAŁA INTERNAUTOM, teraz jeszcze tylko powinni się zgromadzić żeby ją wrzucić do wody z kamieniem u szyi!!! SZMATA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar monstar
+7 / 13

Nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem jednej rzeczy.Suka sama odchowuje swoje małe,karmiąc je mlekiem,więc w zasadzie nie wydaje sie pieniędzy na utrzymanie niechcianych szczenąt.Po czterech-pięciu tygodniach można takie pieski spokojnie oddac do schroniska.CZY TO JEST TAKIE TRUDNE? W każdym mieście są miejsca,gdzie można niechciane zwierzaki oddać! Ponadto wypadałoby zadbać o swoją suczkę i albo ją wysterylizować,albo podawać blokadę hormonalną raz na 4 miesiące,cena ok 40 zl.Wystarczy chcieć. A ta gówniara,mam nadzieję czegos się naucy po tej aferze,bo rówieśnicy jej pewnie żyć nie dadzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem