Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5949 6706
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar wannaBe
+32 / 68

słupa szkoda, rządu nie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar action5
+15 / 39

Trzymają go pieniądze z naszych podatków. Będzie tak do czasu , gdy koryto będzie pełne , a świnie będą się pchały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar coperfield90
+35 / 55

Pierwszy raz demot z konkursów jest tak dobry by być godnym plusa. (+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+14 / 42

@gambit88 i dlatego demokracja to idiotyczny ustrój w którym decyduje głupia większość, czego rezultaty widzimy wszędzie dookoła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KprezS
+7 / 41

Na szczęście na demotywatorach już wychowuje się nowe, mądrzejsze pokolenie - czego dowodem jest jednomyślne zminusowanie gambita. :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KruszonPro
+4 / 22

Epickie porównanie;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar budziku
+14 / 22

Jeśli mamy taką inteligencję ( http://markd.pl/afery-po/ ) to w takim razie jakich mamy debili???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 52 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2010 o 19:53

S sk0undr3l
+11 / 23

Nasz rząd jest tym co ten słup iluzją i złudzeniem prawdziwej władzy, bo to tylko photoshop. Można też stwierdzić że rząd jest "słupem" czyli podstawioną marionetką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-2 / 28

@Kprzes -> To byłoby dziwne... i bardzo niepokojące. Oznaczałoby, że wraz z rozwojem kraju spada poparcie dla demokracji, co nie występuje nigdzie (przykład: inne kraje Europy). Wniosek z tego taki, że się nie rozwijamy, a staczamy do standardów afrykańskich, gdzie jeden generał z drugim będzie co miesiąc przejmował władzę w imię jakiegoś nowego "frontu demokratycznego". PO ma wysokie poparcie i wybrana została w demokratycznych wyborach. To jest fundament jej mandatu. To kiepski rząd, ciężko zaprzeczyć. Z drugiej strony przy jedynej realnej alternatywie - katolickiej dyktaturze pod egidą PiS - wszystko wydaje się lepsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KooSaa
+7 / 17

Te Linie To Pieniądze z Naszych Podatków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JoachimLeLevel
+2 / 6

Przypomina mi to bitwę przy Moście Mulwijskim, gdy świątobliwy esarz Konstantyn, niech Bóg błogosławi jego imię, ujrzał na niebie świetlisty krzyż z inskrypcją "In hoc signum vincis"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rzeziu13
+11 / 17

Btw, Hitler też wygrał w demokratycznych wyborach i miał największe poparcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar luckson
-1 / 7

niestety z każdym rządem tak jest szkoda że Piłsudskiego by rozgonił chołotę przydałby się dziś taki generał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+6 / 30

@egoiste poprawka - zmanipulowani ludzie. No bo jak inaczej wyjaśnić to, że PO wciąż ma spore poparcie mimo iż nie realizuje swoich postulatów, a mało tego zamiast zmniejszać podatki jeszcze je zwiększa? A w następnych wyborach wygra PiS, bo wszyscy będą mieli dość PO i koło socjalizmu jak się toczyło tak toczyć się będzie dopóty dopóki ten rząd nie zbankrutuje, jednak wtedy będziemy tak zadłużeni, że już nie tylko nasze dzieci, ale nawet wnuki będą musiały spłacać nasze długi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2010 o 19:21

avatar egoiste
-1 / 33

Medival - taaa, już ten paranoiczny podział na ludzi świadomych i zmanipulowanych. To typowo sekciarska strategia polegająca na wmówieniu ludziom że oponenci sa zmanipulowany a racja jest po naszej stronie. To nie jest nawet żadna debata publiczna, to jest po prostu odrzucenie przeciwnika samego w sobie. Typowy atak personalny, świadczący o biedzie umysłowej. Ale czego się spodziewać po pisie, partii która dominuje ale na wsiach. Jezeli wypominasz obietnice PO to przypominam, że kadencja jeszcze nie dobiegła końca, oraz to że pisuary obiecały 3mln mieszkań. Skoro brak spełnienia obietnic wyborczych przekreśla partię to PO dopiero może zostąć skreślone, a PIS już jest skreslony. Nejion - o jakim prawdziwym socjalizmie piszesz? jakbyś był nieco bardziej rozgarnięty to byś sobie poczytał o historii gospodarczej szwecji. Tam u nich od kilku dekad jest przeplatanka liberałów i socjaliści. liberałowie reformują gospodarke, sprawiają że zaczyna się rozwijać po czym do władzy dochodzą socjaliści i przepierdzielają to co zastali. szwedzka gospodarka wcale nie jest taka super. To że są bardziej rozwinięci gospodarczo to jest zasługa kilku czynników a nie obecnej polityki gospodarczej która krótko mówiąc sprawia że kraj stoi w miejscu. My jako kraj na dorobku nie możemy naśladować stagnacyjnych strategii bogatych krajów tylko raczej rozwojowe strategie krajów rozwijających się - np Łotwa, Estonia. Nie doprowadzisz do dobrobytu karmiąc nieudacznków i nierobów z pieniędzy ludzi sukcesu. A na tym właśnie polega socjalizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzyrzakk
+9 / 9

a słup sam wyrósł? to chyba też zasługa ludzi, że tam powstał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kofey
+10 / 18

uuu... egoiste... przeszedłeś samego siebie. Teraz wiem dlaczego wyborców PO nazywają "wielkomieściuchowymi ynteligentami". Po pierwsze, przypomnij sobie wyskoki prominentnych działaczy PO, którzy PiS przyrównywali do szarańczy, plagi tudzież "psychomatołków". "To typowo sekciarska strategia polegająca na wmówieniu ludziom że oponenci sa..... (w miejsce kropek wpisz sobie co chcesz)" - przecież to samo można napisać o ludziach, których popierasz czyli jak na razie nie pokazałeś wyższości PO nad PiSem. Następna rzecz - nie wiem czemu niby uważasz ludzi, którzy mieszkają na wsi za debili (tak przynajmniej wynika z Twojej wypowiedzi). Dla Ciebie człowiek mądry i inteligentny to taki, który ma takie same preferencje polityczne jak Ty i koniecznie do tego musi mieszkać w mieście???? Człowieku weź się zastanów nad sobą... bo jak na razie wali od Ciebie... hipokryzją...
Teraz sięgnij pamięcią do 2005r. Wybory wygrywa PiS, prezydentem zostaje Kaczyński, rozpoczynają się rozmowy o koalicji PO-PiS, która wedle zapewnień obu partii miała powstać bez względu na wynik wyborów, bo jak wszyscy zgodnie twierdzili była Polsce całkowicie potrzebna i niezbędna. Niestety do koalicji nie dochodzi bo PO w przypływie chorych ambicji nie godzi się na podział ministerstw pół na pół, mimo że to nie ona wygrała wybory. Teraz co mógł zrobić PiS: rozpisac nowe wybory - ale to było głupie, bo tak czy siak wynik byłby niemalże identyczny (byc może wygrałoby PO ale przewaga i tak byłaby znikoma) i w ten sposób moglibyśmy wybory robić co miesiąc; można było też szukać innego koalicjanta i to właśnie zrobili. Ponieważ PO nie chciało koalicji, SLD nie było brane pod uwagę (co chyba oczywiste) nastąpiła koalicja SO-LPR-PiS. Że nie była zbyt szczęśliwa - zgadzam się, no ale potrwała jedynie 2 lata. Po czym wybory wygrywa Tusk ze swoją świtą, mieli gabinet cieni, szuflady pełne ustaw, głowy pękające od pomysłów - pomyślałem sobie nie będzie tak źle... Dziś już nie mam złudzeń co do tej ekipy, a efekt jej rządzenia mamy taki jaki mamy czyli zero ustaw które potrzebne były na wczoraj, sypiące się finanse, kiepska służbę zdrowia, pozbyliśmy się stoczni i powoli rozpieprzamy PKP w drobny mak i tak można by wyliczać bez końca. Ach zapomniałem, że ukręciło się parę afer po drodze, ale dzięki uprzejmości mediów wszystko znalazło się pod dywanem. A co do tej podstawy o której piszesz na początku - tak wygrali wybory demokratyczne, tylko że nie dostali władzy na wieki, a do końca kadencji bliżej niż dalej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-3 / 19

Mylisz cięte riposty z socjotechnicznymi zabiegami. Owszem, argumenty personalne zawsze sa złe, jednak retoryka PIS nie opiera się na niczym innym. O ile kilku ludziom z PO czasami puszczają nerwy o tyle PIS stwarza paranoiczną atmosferę wiecznego spisku, układu do którego nie należy tylko PIS i powiązanie z nim środowiska. Jest znacząca róznica między powiedzeniem "jesteś głupi" a "wszyscy oprócz nas są zmanipulowanymi pionkami układu, jedynie my jesteśmy zbawieniem". To pierwsze to zwykła obelga, drugie to zwyczajne sekciarstwo. Koalicja PO-PiS? Nie wmawiaj mi tu głupot, bo pamiętam to jak dzisiaj, ledwo strony zasiadły do rozmów i już niejaki pan mądrala Ziobro w telewizji zaczął najeżdżać na PO. Więc mi nie wmawiaj że to urazona ambicja PO spowodowała że nie doszło do zawiązania koalicji, bo co najwyżej to wina leżała po obu stronach. Jak partnerzy siadają do rozmów i dążą do porozumienia to potem nie nagadują na siebie w świetle kamer. Doskonale pamiętam, niby PiS chciało koalicji a od samego początku szły przytyki w mediach w stosunku do PO. PO miało niby swoj gabinet cieni, miało niby ustawy, wreszcie doszło do władzy. Ale nie miało jednego - poparcia prezydenta bo ten blokował wszelkie ich inicjatywy. Już 2 lata temu Nowak w wywiadzie powiedział, że w obecnej sytuacji nie zostaje im nic innego jak przeczekać do wyborów prezydenckich i liczyć że wygra Komorowski, wtedy ostatni rok będzie sprintem. Jak PO mogło przeprowadzić swoje zmiany jeżeli prezydentem był Kaczyński, wywodzący się z ugrupowania które jawnie te zmiany odrzucało? Dlatego teraz dopiero mówi się o pakiecie ustaw. Te z szuflad gabinetu cieni można włozyć między bajki, sytuacja zmieniła się diametralnie. Kiepska służba zdrowia? A to własnie PiS jest jawnie przeciwko jej prywatyzacji. Pozbyliśmy się stoczni? Jezeli były nierentowne to bardzo dobrze. PKP? Sprywatyzować dziadostwo. Z tego co pamiętam to swojego czasu PKP tonęło w dlugach a związkowcy nie pozwalali sprzedać nieruchomości za 7mld złotych. Łatwiej się wyciąga łapę do budżetu niż szuka u siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kofey
+6 / 10

Sorry, ale mam wrażenie, że trochę naginasz rzeczywistość. Po pierwsze w 2005r wedle sondaży miało wygrać PO. Najpierw w wyborach prezydenckich, później w parlamentarnych, jednak im bliżej wyborów przewaga topniała i do dziś pamiętam, że przed samym głosowaniem w sondażach wygrywali 3-4% żeby później właśnie o 3-4% przegrać. Nie zapomnę tez ich obrażonych min jak siadali do negocjacji i z tego co ja pamiętam to oni zaczęli ostry atak na PiS. Ale to w sumie nie jest ważne kto zaczął, można się o to kłócić, ale w zasadzie to nie istotne. Platforma nie weszła do koalicji z PiSem, bo to nie ona rozdawała karty. Wiedzieli, że jak się zgodzą to brawa za to co mogliby zrobić razem dla Polski w takiej sytuacji w większości spadły by na PiS. Co oznaczałoby dużo mniejszy wynik od PiSu w kolejnych wyborach i nikłe szanse na samodzielne rządzenie. To ich pazerność na to żeby być przy korycie spowodowała, że ostatnie lata wyglądały tak jak wyglądały. PO czasami puszczają nerwy?! Jaja sobie robisz?! przecież oni niczym innym jak jeżdzeniem po PiSie przez ostatnie 4 lata się nie zajmowali (przypomnij sobie wystąpienia Palikota, Niesiołowskiego itd). Jeżeli twierdzisz, że oni wrzucali na PiS tylko gdy im nerwy puszczały to ja stwierdzam, że oni chyba nerwów nie mają. Blokowanie ustaw przez Kaczyńskiego? Zobacz i porównaj sobie do poprzednich prezydentów. Kaczyński to była świetna wymówka żeby nic nie robić. Piszesz, że ostatni rok ma być sprintem - jakoś się nie zanosi. Już przecież sam premier powiedział, że reform jak na razie nie przewiduje bo jest za polityką "pełnego garnka". Czemu się boją czegokolwiek ruszyć? Bo już za rok wybory, a reformy nie koniecznie mogłyby zostać pozytywnie przyjęte przez opinię publiczną i tak PO mogłoby wylecieć od rządzenia, a na to ich chora chęć władzy nie pozwala. Prywatyzacja szpitali ma być lekarstwem?? Sorry płacić skłądki będziemy dalej, dalej NFZ będzie rozdzielał fundusze wiec o co chodzi? Prywatnym będzie rozdzielał lepiej? Dla prywaciarzy nagle znajdzie się więcej kasy? To ja sie pytam czemu teraz nie rozdziela lepiej, albo jakim cudem teraz nie ma kasy a jak będa prywatne to nagle państwo kasę znajdzie? Służba zdrowia ma leczyć, a nie trzepać kasiorę. Co do stoczni w cale nie tak dobrze, ze sie ich pozbyliśmy. Po pierwsze razem z upadkiem tych stoczni upadna też firmy, które dostarczały im surowce, materiały i częsci do budowy okrętów. I wyjaśnij mi jedną rzecz - Francuzom, Niemcom opłaca się trzymać stocznie i pompować w nie kasę a nam nie? PKP już jest sprywatyzowane i nic oprócz kłótni między spółkami się nie dzieje, ba nawet robi sie gorzej niż wczesniej. Załóżmy, ze masz restaurację, ale nie umiesz gotować. Co zrobić lepiej - sprzedać ją i żyć za tą kasę przez 2 lata, czy nauczyć sie gotować i żyć z restauracji?
Błędem PiS, którego im nie wybaczę jest to że dają się wciągnąć w żałosne gierki PO. PO bez PiSu nie miałaby racji bytu, to partia bez programu, której jedynym zadaniem ja dotąd było zaprzeczanie wszystkiego co od PiSu wyszło. Ja czekam na jakąś nową siłę na naszej scenie, jak na razie chyba sobie trochę poczekam, ale do wyborów może się coś wyłonić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drlary83
+29 / 61

PO-dstawa to PO-pularnosc medialna :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KprezS
+13 / 19

Grzecznie UPR-aszam, aby kolega naxster zaprzestał UPR-awiania polityki sugerującej, że PiS jest jedyną opozycją dla PO. W rzeczywistości bowiem obydwie partie liczą przede wszystkim na wypełnianie poselskich stołków swoimi k-UPR-ami, choć zapewne wiele osób gotowych jest UPR-zeć się, że jest inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+5 / 9

KprezS- z UPR-zejmością stwierdzam, iż masz UPR-agnioną rację!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tommeeek
+3 / 7

szarozielony - dokładnie w 100 % racja.... PO to jedna WIELKA pomyłka, która nie wiadomo dlaczego ma tak duże poparcie...

a co do "egoiste" - człowieku nie wstydzisz się tego "rządu" ?! Ja się wstydzę bo ten "rząd" SPRZEDAŁ Polskę... niestety...
No i z czego PO się tak cieszy ?? z tego, że sprzedali stocznie, huty itp. ?? to żaden powód do dumy !!! Ludzie przejrzyjcie na oczy !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
-5 / 19

znowu się zaczyna...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BR231
+8 / 10

Jeżeli jakieś przedsiębiorstwo jest nierentowne, ale ma szanse na zysk po restrukturyzacji to jak najbardziej może być wciąż własnością skarbu państwa. Inna sprawa to jak się robi takie restrukturyzacje w Polsce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar justynka9501
+19 / 41

Ludzie nie kłóćcie się. Wierzycie że Kaczyński to psychol, ok. Ale zobaczcie jak nam PO uprzykrza życie. Przed chwilą czytałam, że od piątku zacznie iść w górę cenowo gaz. Wy nie czytacie (zwłaszcza młodzi ludzie) programów wyborczych i kierujecie się tylko tym co wam media przedstawiają. Pan Tusk ostatnio powiedział, że wygra wybory, bo nie widzi partii, która może go pokonać. Ja ubolewam nad tym faktem razem z nim, a nawet o wiele mocniej. Fajnie mu się będzie kradło kolejne 4 lata, nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
-2 / 20

to może ja zmienię temat: ONZ szykuje się do powitania obcych ;f

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ArmeniaRox
+16 / 44

Haha, Tusk powinien Jarkowi zamiast Lechowi pomnik postawić, bo gdyby nie on i jego cyrki, ludzie już dawno by przejrzeli na oczy i PO nie miałaby szans w wyborach. A tak mają żałosny, żenujący, ale na większość tępaków działający straszak w postaci strasznego PiS i jeszcze straszniejszego Kaczyńskiego. Skąd te durne przekonania, że jedyną alternatywą dla Tuska jest Kaczyński? Są inne mądre partie - chociażby UPR czy Prawica RP. No ale one nie istnieją w TVN 24, więc dla niektórych nie istnieją w ogóle...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar curiousONLY
+5 / 19

Chyba kolego Ashardon nie chcesz mi powiedziec ze Prawica RP z M. Jurkiem na czele to dobra propozycja ... ludzie ktorzy chcieli Jezusa na Krola Polski i modlili sie o deszcz. Jednoczesnie sa poddanymi obcego panstwa Watykan i sa calkowicie uzaleznieni od purpuru ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fafciu
+16 / 20

@Ashardon- pytanie konkursowe- co UPR, nacjonaliści i skinheadzi mają ze sobą wspólnego? odpowiedzi przesyłać na mój profil(...)

PS. może i popierają ich jacyś skinheadzi, co nie świadczy od razu o samych członkach. No ale trudno, internetowi adeci lewactwa zawsze wykorzystają stary, dobry chwyt "idź polerować glany i bić Murzynów, katolu i faszysto"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ludzikmaly
+13 / 15

Bojówki UPRu? Ktoś pomylił UPR i LPR?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+5 / 5

@egoiste w takim razie nie głosuj nigdy więcej na tych których w rządzie już mamy, tylko na UPR/WiP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-3 / 13

Nie zagłosuje na UPR mimo iż program gospodarczy mają w większości zgodny z moimi poglądami. Nie zagłosuje na partię która się brata z LPR i Prawicą RP. JKM mimo iż uważam za człowieka inteligentnego to dla mnie jest niebezpiecznym radykałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rzeziu13
+3 / 9

@Egoiste, zaryzykuję bana i powiem Ci , że jesteś po prostu głupi i to właśnie Ty masz najbardziej zamknięty umysł ze wszystkich tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-3 / 9

argumentacja ad personam świadczy o braku argumentacji ad rem. typowy zabieg prostaka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+2 / 2

@egoiste na pewno nie tak niebezpieczny jak ci co są teraz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egoiste
-2 / 6

no bym nie powiedział. obecni nie chcą wywracać systemu do góry nogami a monarchistyczne zapędy JKM sa nad wyraz widoczne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
0 / 2

@egoiste ale to co napisałeś teraz to właśnie są minusy obecnych i plusy JKM

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BR231
+6 / 20

Raczej na czasie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fafciu
+9 / 21

Kolejny leming/ofiara podszeptów Saurona przez TVNowski Palantir

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ludzikmaly
+11 / 11

Pan nie broni PiSu tylko sprzeciwia się PO. Jeżeli dla ciebie to to samo, to znaczy, ze nie ma o czym z tobą rozmawiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nwn9
-2 / 14

Ja pierdzielę, znowu będzie wojna "PiS-PO". Nie możecie normalnie rozmawiać, tylko się żreć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-5 / 11

Mnie tu dziwi co innego: zagęszczenie PiS-owców. Tym bardziej biorąc pod uwagę, że wszyscy wiemy, jak maleńki procent z tych dwudziestu kilku, jakie ma ta partia, w ogóle wie czym jest komputer i internet, a co dopiero umieją z nich skorzystać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AcesHigh
-4 / 6

glinx11, zobacz jak sytuacja wygląda na innych portalach internetowych, jak dużo jest tam fanów PiSu w stosunku do faktycznego poparcia jakie ma ta partia. Do tego dorzuć sobie fakt, że bardzo często są to ciągle te same osoby, prowadzące na bieżąco dyskusje pod każdym możliwym tematem (nawet nie mającym najmniejszego związku z polityką), o prawie ze dowolnej porze doby. Internetowy krzykacz to wbrew pozorom może być bardzo dochodowe zajęcie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fafciu
+6 / 6

PiSowcy? tutaj są jacyś PiSowcy? kuhwa, lemingi i gimbusy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ludzikmaly
+4 / 8

To nie są PiSowcy tylko antyPOwcy. Różnica diametralna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BR231
+10 / 16

Może nie wszyscy wiedzą, ale my w tej wojnie straciliśmy 6 milionów obywateli, a kolejne setki tysięcy przebywały albo na emigracji na zachodzie, albo na wczasach zdrowotnych na dalekim wschodzie. Dlatego fachowiec był na wagę złota, toteż bardzo wielu byłych akowców zajmowało różne, czasami ważne czy eksponowane stanowiska w państwie. "Badacze" historii domku Rajmunda Kaczyńskiego , nie mają pojęcia o epoce o której się wypowiadają. Politechnika Warszawska była w latach czterdziestych i pięćdziesiątych specyficznym miejscem.Wykładało tam wielu Akowców ( m.in. ojciec jednego z bohaterów Kamieni na Szaniec).
Przyczyna była prozaiczna ,potrzebowano czasu na wykształcenie nowej , czerwonej profesury , wymiana kadry odbyła się więc z niejakim opóźnieniem dopiero za czasów Gomółki. Domek został wybudowany w ramach spółdzielni mieszkaniowej pracowników politechniki , spółdzielni istniejącej jeszcze przed wojną. Chcecie oczerniać człowieka tylko na tej podstawie, że pracował jako nauczyciel akademicki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2010 o 16:15

B BR231
+8 / 14

Ja nikogo nie oczerniam - Jednak sam napisałeś że Kaczyński się do tego przyznaje a Tusk i Wałęsa chowają się i serwują papkę o dzieleniu polaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2010 o 16:34

avatar Jon95
+12 / 20

Admin ma takie poglądy ze gdyby to nie był konkurs to by tego na pewno nie dał na główną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mazeck
+9 / 13

spoko demot, sama prawda :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jon95
+7 / 15

Stojąc bezmyślnie z boku i tylko się przyglądając nic nie zdziałasz, a nasz piękne państwo nadal będzie gnić więc chociaż innych nie namawiaj do "olewania" tej sytuacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamilos777
+8 / 16

zastanawia mnie ile osob ktore wcisnelo plusa tutaj zdaje sobie sprawe ze to demot wymierzony w po a nie w pis.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T traczek10
+8 / 10

do ludzisk dociera że zaczynają coraz mocniej dostawać po d***e, a to dopiero początek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tezaN
+2 / 12

to powinno dostać TRUE DEMOTYWATORA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rastamaster
+16 / 26

DO EGOISTE :

Koleś jesteś zwykła propagandową kanalią lub pożytecznym idiotą którzy wierzy w kłamstwa...

Oto fakty w zestawieniu z twoimi kłamstwami :

"Pod względem gospodarczym to był bodaj najgorszy rząd" - Olszewskiego.

- zatrzymany spadek produkcji
- dodatnie saldo handlu zagranicznego
- brak wzrostu inflacji
- zmniejszenie deficytu budżetowego

Zgadnij kto to powiedział z mównicy sejmowej i co jest prawdą?

I jeszcze jedno 1991-1992 wszystkie kraje postkomunistyczne były na minusie, wychodziły z recesji i dokonywała się zmiana ustrojowa. I tylko w jednym kraju postkomunistycznym nie zrobiono lustracji (tzn. wywalenia ludzi pracujących dla rosyjskiego okupanta ZSRR z ośrodków władzy) tylko w POLSCE tego nie zrobiono. A dzięki komu? Dzięki Wałęsie, geremkowi, Rokicie, Tuskowi, Pawlakowi, Kwaśniewskiemu. A kto chciał Lustracji w Polsce? Korwin Mikke, Kaczyńscy, Macierewicz...

Bez pozdrowień trollu, a na przszłość jak piszesz takie bzdury typu " większość ekonomistów" to wypadałoby podać chociaż jakieś nazwisko.
Co Ty myślisz że nikomu się nie będzie chciało zweryfikować twoich bredni albo propagandy, co zaznaczyłem na początku komentarza.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marian9131
+9 / 9

UPR i nacjonaliści? KOLEGO ASHRDON! Mylisz ONR i UPR to 2 rozne twory o innych tworach. ONR to narodowi socjalisci, a UPR to konserwatywni liberałowie. Nie widze zadnego zwiazku pomiedzy skinheadami a UPR. Skinheadzi popierają ONR!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rastamaster
+9 / 13

Lorek17 nie chce mi się szukać tego w archiwach GUS specjalnie dla Ciebie by udowodnić Ci ignorancję.

Ale możesz wpisać w google : nocna zmiana to taki film, tam masz o lustracji(jak zgłasza ją korwin mikke a jak wałęsa z tuskiem i pawlakiem wyrzucają Mikke z sejmu za to) i masz też Niesiołowskiego który z mównicy sejmowej mówi właśnie o rządzie Olszewskiego i czemu nikt nie zaprzecza.
Miłego oglądania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borysnh
+10 / 16

Bo wszyscy zapomnieli że PO to dawna UW. Wystarczyło zmienić nazwę i "nowocześni ludzie" poszli zagłosować! Wybieracie tych samych ludzi od czasów końca komuny :/ Niektórzy młodzi obudzą się dopiero jak pokończą te swoje badziewne studia prywatne i zaczną szukać pracy, może wtedy zainteresują się kto nami rządzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eragon1111
-3 / 7

Nic dziwnego, ze po studiach prywatnych nie mozesz znalesc pracy... Jak ktos jest po dziennych z inzynierem to sorki ale musi cos umiec i raczej jego wybiora. Nic w tym dziwnego! Pewnie ciezko Ci ogarnac, ze z 200 studentow dziennych studiow konczy je jakies 40 :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ando
+4 / 6

prawda to, plus wielki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krystian1397
+3 / 5

Cała prawda !! Jest (+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Splash024
+1 / 5

Ja bym jeszcze dopisał coś w stylu: "I pogrąża na dno", bo przykladowo Polska to jest elektownia, która daje nam prąd (pieniądze, dom itp., ogólnie jakieś tam dobra) (naszym rachunkiem za jest praca) i wystarczy jeden taki element, który może zerwać te linie i pozbawić nas tego co mamy.








Nie chce ci się czytać?
To chociaż daj mi nagrodę w postaci "+".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Warszawiak20
+4 / 16

Niemożliwe, wreszcie demot przeciwko PO na głównej. Po komentarzach to jest nadzieja, że coraz więcej ludzi przejrzało na oczy na temat ich polityki. Także prawda o Bolku mimo bez rozgłosu w mediach coraz bardziej znana, kto wie czy to też nie dzięki demotywatorom. Warto było z Jonem95, Convoyem i jeszcze paroma userami przy każdym democie przeciw PISowi i Kaczyńskiemu głosić prawdę. Niech TVN dalej się kompromituje pokazując tą SBecką gębę popierającą kumpli z PO. Parafrazując jego wypowiedź "Tylko w Polsce z agentów robi się bohaterów". No i tak krytykowany admin, jakaś rehabilitacja, bo dał tego demota na pierwszym miejscu, więc sporo osób go zobaczy i może się zastanowi. Nawet w wyborze Komora na prezydenta można dostrzec plusy, po tym co robią na większość w wyborach parlamentarnych nie mają, ba liczę na druzgocącą porażkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quilmax
+3 / 23

"Ogłupiani przez media, manipulowani młodzi "inteligentni" ludzie" - nie życzę sobie, żeby ktoś mnie tak określał z tego powodu, że mam bardziej otwarte oczy na świat zamiast płakać nad historią, narzekać na cały świat i udawać, że Polska to mocarstwo z XV wieku. Zabawne jest też to słyszeć z ust ludzi, którzy wyzywają TVN od Żydów i UB'eków haha :) Rozmontowuje mnie jedno zagadnienie - wielu ludzi mówi "rząd podwyższa podatki i tylko kradnie" i teraz ja stawiam pytanie : czy Wy naprawdę sądzicie, że rząd bierze dla siebie tą podwyżkę VAT'u? Gdyby tak było to byliby najbogatszymi ludźmi na świecie :) Mało tego, naszemu rządowi akurat należy się pochwała, że chce nas przeprowadzić przez kryzys BARDZO łagodnie, bo Wy Wszyscy tak płaczecie nad 1% VAT'u, gdzie w Rumunii rząd obciął 25% pensji służbom mundurowym, podniósł o 5% VAT i podniósł wiek emerytalny usuwając przy tym przywileje emerytalne. Zanim zaczniecie krytykować rząd i bez zastanowienia przejmować poglądy polityczne rodziców zajrzyjcie w różne źródła...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2010 o 20:36

M michal641
-4 / 14

Dawno nie widziałem tam mądrego komentarza na demotach. Podpisuje się pod Twoim postem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar justynka9501
+6 / 16

Wiesz podwyżki VAT'u nie bierze dla siebie. Musi czymś załatać dziurę jaką spowodował "poselskimi" przywilejami. Widziałeś piosenkę "dług publiczny"? Tam na koniec jest taki wykres z którego wynika, że PiS zadłużył państwo najmniej ze wszystkich rządów, a PO najbardziej, ich słupek jest wyrąbany, po samą górę. Daje do myślenia, życzę powodzenia. Krocz dalej przez życie z Gazetą Wyborczą, pod pachą. Może kiedyś przejrzysz na oczy, no chyba że jesteś obrzydliwie bogaty i np. podwyższenie cen gazu nie robi na ciebie wrażenia. A co tam 150 zł na rok w tą, czy w tamtą, nie. Nara ziom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michal641
+7 / 35

demot:Opozycja w Polsce jest jak ten słup:Ma coraz mniej podstaw by istnieć, a jednak się trzyma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adrian4446
-5 / 13

Zgadzam się z ta przeróbką

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rockindreamer
-3 / 3

Ja bym tak powiedziała o swojej miłości niespełnionej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aderos
-4 / 18

...a prawda jest taka, że większość z Was to jeszcze dzieci, bez prawa głosu, które oburzają się na temat o którym nie mają najmniejszego pojęcia.

Nie proszę Pana, PiS nie wygra najbliższych wyborów, ponieważ Polska ma już dosyć ciemnogrodu i ciągłego zamętu w sejmie, jakie sieją jego przedstawiciele, z opętanym przez chęć władania czymkolwiek krasnalem na czele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2010 o 20:58

avatar AcesHigh
-3 / 7

PiS nie wygra juz raczej żadnych wyborów, no chyba że dojdzie w nim do jakiejś rewolucji, na początek do wymiany całego kierownictwa i wszystkich "sztandarowych" postaci tej partii. Wtedy może będzie miał szansę zrobić jakiś wynik. Swoimi ostatnimi wyskokami JK zamknął w zasadzie możliwość jakiegokolwiek nabycia nowego, niezdecydowanego do tej pory elektoratu. Zostanie sam "beton" spod znaku ojca dyrektora i Antosia "wielkiego inkwizytora". Do tego należy doliczyc stopniowy odpływ elektoratu zniechęconego kolejnymi wyborczymi porażkami (od 2007 PiS przegrał już parlamentarne, samorządowe, europarlamentarne, a ostatnio Kaczyński prezydenckie). Swoja drogą to ciekawe jak by wyglądał wynik wyborów prezydenckich gdyby Kaczyńskiemu pozwolili prowadzić kampanię według jego wizji? Najpewniej by się skończyło już na pierwszej turze, ewentualnie w drugiej by była rywalizacja Komorowski-Napieralski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemm1993
+2 / 14

rozumiem czyli każdy kto tylko fuknie na boskiego i nieomylnego Tuska od razu jest jakimś pisowskim zakłamanym niegodnym szacunku moherem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-4 / 10

Jeżeli przy okazji wychwala pod niebiosa boskiego, nieomylnego i SZCZEREGO Jarusia Kaczusia, to... no wybacz. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chudyfacet
0 / 10

Haha ten demot to strzal w 10 :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K khazad
+8 / 8

Troszeczkę zmieniając temat... Wiecie co mnie najbardziej przeraża (wyciągnąłem to na podstawie większości mediów), że obecna (zresztą nie tylko obecna, ale poprzednie), kłamie prosto w oczy. W wywiadach, zawsze jest wszystko dobrze, Polska jako zielona wyspa, Polska rozwija się, Polska... Polska... polska. Zatracają się politycy, nie spostrzegą się, aż ktoś na prawdę będzie nami sterował (o nie, proszę tutaj nie porównywać mnie do PISowczyka). Przecież takie zdarzenia miały miejsce w historii, mówię nie tylko o rozbiorach, ale już wcześniejszym wydarzeniu- układ z Radnot w bodajże 1656 r. Dlatego (gdybym mógł zrobic coś więcej) proszę aby ludzie jednak przeglądali program wyborczy partii na którą chcą zagłosować. Bo z tego co widzę, nie kłócimy się o to jaka ma być Polska, tylko kto ma nią rządzić.

Wiem, ze to takie smętne i zawodzące, ale dzisiaj doszedłem do smutnego wniosku, że upadniemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlackCat666
-5 / 7

Gdzie taki słup jest...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar twojstary
0 / 8

jestem pod wrażeniem jak z tak głupiego zdjęcia można zrobić dobry demot -> +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Szczawik1997
-4 / 12

Denerwują mnie Ci co piszą komentarze typu : O znalazłem krzyż .. gdybyście wiedzieli o co chodzi tak na 100 % to byście się z tego nie śmiali ; d
BRONIĆ KRZYŻA .!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eragon1111
+3 / 5

Jak widze gdzies napis "Na 100%" to staram sie jak najszybciej zapomniec, co przeczytalem, bo uwlacza to mojemu poziomowi intelektualnemu..(chyba, ze to wynik egzaminu :D)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przykro
+4 / 6

na rzad jaki by nie byl zawsze beda narzekac :)
takze demotywator zawsze aktualny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quilmax
-2 / 14

Jak ktoś do mnie mówi "ziom" to od razu mam go za impotenta umysłowego niczym Sałaciak spod krzyża. Justynka9501 tak się składa, że ten rząd musiał przeżyć światowy kryzys gospodarczy i zmobilizować prace budowlane, żebyśmy zdążyli do 2012 roku. Myślisz, że te wszystkie remonty, renowacje, drogi i dajmy na to orliki za darmo się wybudowały? Rząd dużo wydał, bo stara się coś budować. Najlepszym przykładem jeśli chodzi o PiS jest to, że mało wydał, ale ile km autostrad wybudował? A agent Tomek 2 Porshe, Harleya, niekończąca się gotówka i wystawne życie to za czyje pieniądze było? Nie mówiąc już o tym, że to poszło na akcje totalnie wyimaginowaną... Co do gazu itp... Jakby zdejmiesz z uszu Radio Maryja i z tapety życiowej ściągniesz Nasz Dziennik to zobaczysz może co się dzieje w światowej gospodarce. Np. w USA - mocarstwie gospodarczym - też drożeje gaz i inne tego typu surowce. Różnica taka, że nasza gospodarka im do pięt nie dorasta a jak widzisz też mają problemy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2010 o 22:03

K khazad
-2 / 6

Fakt! Poza tym gdyby ktoś chciał tutaj mówić, że USA też ma duże zadłużenie to niech pomyśli o ich gospodarce, która jest w stanie zmniejszyć to zadłużenie. Polska natomiast nie może gospodarczo łatać dziur. Takie mam zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar messiah92
-2 / 8

Jeśli sądzisz że Ameryka jest w stanie załatać swoje dziury, to na prawdę nie wiem skąd ty się urwałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K khazad
+1 / 3

Radykalnymi sposobami :) Nie jestem do końca pewien, ale gospodarka Stanów jest jedną z najmocniejszych na świecie. No oprócz całej Unii Europejskiej (bo słyszałem jakoby cały produkt był "ciupinkę" większy) poza tym być może Chiny. Zapewne duży wpływ mają też ludzie nielegalnie przebywający w USA, chociaż również nie jestem pewien (podatek, zresztą same problemy z nimi są). A co do Ciebie messiah92 proszę opisz więcej, rzuć może liczbami i źródłem, bo swoje zdanie trzeba czasem potwierdzać :) Jeżeli napisałem błąd to mnie uświadomcie, a nie wstawiacie minusa i grzebiecie z mułem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar messiah92
+1 / 7

Słup będzie się trzymać dopóki nie wywróci go podmuch rewolucji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shadowstep
-5 / 5

pierw myslalem ze to krzyz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KruszonPro
+2 / 4

Przez ostatnie wydarzenia podświadomość płata figle;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LeVuS
+5 / 9

Między tym słupem, a naszym rządem jest jedna, zasadnicza różnica. Słup cały czas utrzymuje się na wysokim poziomie. ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eragon1111
+1 / 21

A teraz troche madrosci w punktach:
-Panuje kryzys globalny wiec wspolnota europejska podjela drastyczne dziala w celu zabezpieczenia gospodarczego krajow UE. Polska jest zobowiazana do ich spelnienia + kryzys + organizacja 2012 bez zaplecza typu koleje autostrady stadiony hotele = nie dziwne, ze podniesli podatek. Nie musieli by tego robic, gdyby inne wczesniejsze rzady wziely sie do roboty za czasow sprzyjajacych do rozwoju.
-Gospodarka Polski jest silna, pisanie ze jest slaba jest glupie. Wystarczy spojrzec na przyrost gospodarczy. Dziekujmy za to, ze jestesmy te 50 lat wstecz na krajami rozwinietymi, bo jest chociaz robota!
-Piszecie, ze PO jest be i sie nie stara, ze manipuluje... Tak niech manipuluje jezeli nie ma innego wyjscia do przekonania ludzi z IQ ponizej 100. Analitycy rynkowi, bizmesmeni, osoby wysoko postawione w oswiacie sa za PO, watpie zeby tak inteligetne osoby, ktore "ciagna" to panstwo gospodarczo i doradczo sie mylili.
-Co do surowcow. WoW wielkie odkrycie, ze Polska nie ma takich zloz jak Rosja i nie jest samowystarczalna. Dlatego potrzebna nam jest umiejetna polityka zagraniczna. Chyba, ze macie zamiar grzac zarcie na ognisku i palic swieczki po nocach. Polityka PiS`u pt. rosjanie zabili mi braciszka raczej nam nie pomoze, a jak Gas Prom zakreci kurek to jestesmy w d*pie. Co do SLD, ktore powoli wraca do lask, dzieki Napieralskiemu i te jego "Nie maja pomyslu na panstwo" jest smieszne, partia ktora niewyszla z zadnym ciekawym projektem nie powinna w ogole sie odzywac.
-A i jeszcze jedno Ci co pisza "chca tylko napchac sobie kieszenie kasa","pchaja sie do koryta" spokojnie nie pierwsi i nie ostatni krytykujecie rzady."Rzady", bo to samo bylo od dawien dawna. To juz jest natura ludzka, a raczej mentalnosc polakow, ze krytykuja kazdego komu jest lepiej! Super przykladem jest modlitwa z Dnia Swira xD Jak sie teraz mlodzierzowo mowi "ogarnijcie sie"!
Jak chociaz jedna osoba to przeczyta i poszpera przez to na necie, by sie ogarnac w tym, co sie dzieje to bede zadowolony!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2010 o 23:22

M makrel70
-4 / 6

Dobrze gada ! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K khazad
-1 / 11

Moralizatorskie gadanie, ale podoba mi się! :D Polityka poniekąd na tym polega żeby wszelakimi sposobami ściągnąć dla siebie wyborców. Niby miło, tylko, że później trzeba coś zrobić z obietnicami. A co do podatku... hm fakt, podatek trzeba podnieść, żeby się wyrobić. ALE!! Podczas gdy my płacimy większy podatek politycy powinni wdrażać w życie ustawy, które pomogą ten podatek za kilka lat obniżyć (obawiam się, że jednej rzeczy ale o tym za chwile). Co do tego podatku i ogólnie demokracji, to mnie niepokoi to, że gdyby PO wykonała na prawdę poważne ustawy, które uleczyłyby państwo, a potem dorwałby się PiS to mógłby to wszystko, że tak powiem... cofnąć. Poza tym powinniśmy zrozumieć, że niektóre ustawy nie poprawią życia z dnia na dzień, nooo ale o tym mówi się już chyba wystarczająco dużo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rastamaster
+10 / 12

A to dobre Eragon :D :D Ładna paplanina....

"Nie dziwne że podnieśli podatek"

No pewnie że nie dziwne, jak się zwiększa w każdym województwie ilość urzędników o naście tysięcy a biurokracja krajowa rośnie o 18 tysięcy urzędników - to podatki muszą iść w górę.
Stadiony Autostrady na to idą środki unijne człowieku a nie z naszych podatków, my tam dokładamy 1/4. Hotele są prywatne a nie robione przez rząd, skąd w ogóle takie bzdury bierzesz...

Wystarczy spojrzeć na przyrost gospodarczy LOL człowieku nie masz nic pojęcia. Polska gospodarka jest bardzo słaba i najbardziej zadłużona w całej UE poza grecja.
A Grecja miała taki sam wzrost gospodarczy co my, bo też się sztucznie utrzymywali na +PKB% zadłużając się po uszy. I zbankrutowali. Gdybyś chłopcze czytał fachową prasę a nie oglądał tvn to byś wiedział jaki los czeka Polskę. Poniżej wklejam ci ciekawy tekst byś się lemingu pouczył.

ALE JEST TO DŁUGI TEKST WIĘC NIE DASZ RADY PRZECZYTAĆ.

Następnie : PO manipuluje bo nie ma innego przekonanania do głosowania ludzi z IQ poniżej 100. Dokładnie o to chodzi, na PO głosują tylko zmanipulowane matoły, tacy jak Ty. Bo człowiek inteligenenty nie ma kandydata!

A teksty typu osoby które ciągną to pańśstwo doradczo i gospodarczo, a skąd ty masz takie informacje? GW ci napisała że inteligencja głosuje na PO? To jest właśnie to manipulowanie.

O gazie się nie wypowiadaj, bo to właśnie twój Donald zatrzymał dywersyfikację, jak chociażby budowę elektrowni atomowej z Litwą, budowę gazoportu i na dodatek pozwolił na budowę NORDSTREAM przez co gazoport nigdy w Polsce nie stanie.

Słowem, nie ma za grosz wiedzy...

Masz poczytaj sobie o swoim cudnym tusku i jego silnej gospodarce :


Rząd przyjął strategię zarządzania długiem
PAP - Biznes
28 Wrz 2010, 21:48


28.09. Warszawa (PAP) - Rząd przyjął we wtorek Strategię zarządzania długiem sektora finansów publicznych w latach 2011-2014 - poinformował CIR w komunikacie.
"W 2010 r. relacja długu do PKB przekroczy próg 50 proc., co oznacza, że w ustawie budżetowej na 2012 r. relacja deficytu budżetowego do dochodów nie może być wyższa niż założona w budżecie na 2011 r. W kolejnych latach (2010-2011) relacja długu do PKB będzie utrzymywać się blisko progu 55 proc."- napisano w komunikacie.

" Na lata 2013-2014 szacunki są bardziej optymistyczne, przyjmuje się, że nastąpi spadek tej relacji do poziomu 52,7 proc.Spadkowi relacji państwowego długu publicznego do PKB towarzyszyć będzie wzrost relacji długu sektora rządowego i samorządowego do PKB do poziomu 57,8 w 2012 r. W kolejnych latach relacja ta się ustabilizuje. " - dodano.

W Strategii przyjęto, że nie wystąpi zagrożenie przekroczenia progu 60 proc. przewidzianego w Traktacie z Maastricht. Wzrost kosztów obsługi długu SP będzie wynikać przede wszystkim z jego przyrostu, a ich relacja do PKB wzrośnie z 2,5 proc. w 2010 r. do 2,7 proc. w latach 2012-2013, a w 2014 r. obniży się do 2,6 proc.

CIR podał, że średnia zapadalność rynkowego długu krajowego SP powinna wzrosnąć (w zależności od przyjętej strategii finansowania) do ok. 4,6-5,8 roku. Natomiast cały dług SP zmieści się w przedziale ok. 5,4-6,4 roku.

"Duration rynkowego długu krajowego będzie się utrzymywało w przedziale ok. 2,6-3,3 roku, wobec ok. 2,9 roku przewidywanego na koniec 2010 r., a długu ogółem - ok. 3,4-4 roku" - podano w komunikacie.

Strategia przewiduje się, że średni udział długu zagranicznego wyniesie 26,6 proc. (z możliwymi odchyleniami w przedziale 20-30 proc.).

Według CIR do najważniejszych czynników, które mogą zagrażać realizacji zaliczono m.in. istotną zmianę sytuacji makroekonomicznej w Polsce, a przede wszystkim wolniejszy wzrost PKB, wyższe stopy procentowe oraz wahania kursu walutowego.

" Zagrożeniem jest też możliwość przekroczenia 55 proc. relacji długu publicznego do PKB oraz 60 proc. relacji długu sektora rządowego i samorządowego. Te przekroczenia mogą być związane m.in. z: wyższymi potrzebami pożyczkowymi budżetu państwa, niższym kursem złotego, dużym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eragon1111
-3 / 9

@rastamaster. Po pierwszych 4 zdaniach przestalem czytac, a zaczalem sie smiac :D Wszystko fajnie, ale mam starego politologa i wole jego posluchac... Z reszta zgadzam sie z nim w wielu sprawach. I szczerze to takie wypowiedzi nas smiesza :) Chociaz z tymi urzednikami masz racje :) Ale to chyba jedyna warta zauwazenia informacja z poltorej strony podaniowki:) I taki sarkazm:"Brawo wiesz, ze nie jest tak jak powinno byc ale yyy co zamierzasz z tym zrobic ?". Piszesz, ze madry nie ma kandydata.. Madry to sie stara znalesc wyjscie posrod tych, ktore sa dostepne. Tzw. "Pier nie robie" nie jest raczej odpowiedzialne i inteligetne... Dlatego smiesza mnie takie wypowiedzi!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 września 2010 o 14:46

R rastamaster
+2 / 4

Twój stary widocznie kształcił się za PRL to się jego słuchaj, on już ma zakorzenione
socjalistyczny typ myślenia. Że państwo musi zabrać by mogło dać.

Ja też jestem politologiem
i to z dwoma dyplomami. Jestem z nowej generacji i według mnie Państwo nic mi nie musi dawać ani
nic zabierać - BO SAM O SIEBIE ZADBAM!

I jeszcze jedno jeżeli uważasz że inteligent wybiera
między PO i PIS to jesteś w błędzie. Jest cała masa partii politycznych, ja np. częściowo
utożsamiam się z programem WiP. Podkreślam z programem a nie z niektórymi bredniami jakie
wypowiada Korwin Mikke.

A nawet jeśli miałbym wybierać między Po I PiS to wybiorę PiS, bo to
PiS redukował podatki a nie je podnosił. Śmieszne jest właśnie to że PiS reklamuje się jako
partia socjalna a gdy rządzili to ich działania w gospodarce były bliższe liberalizmowi niż
"liberalnej" Platformy, która tylko zwiększa ucisk biurokraty nad obywatelem oraz
podatki. Czy ty wiesz że od przyszłego roku urzędnik będzie miał prawo przyjść ci do domu
jeśli prowadzisz firmę tam gdzie mieszkasz i ci udowodnić że przez to nie możesz odliczyć
czynszu od podtku? Albo przyjdzie i ci powie że to auto co kupiłeś na firmę to ono jest zbyt
ładne by było firmowe więc oddawaj VAT... Już o takich rzeczach jak kontrole internetu, wzrost
akcyzy, wzrost opłat pośrednich w urzędach jak wzrost kosztów znaczków czy wyrobienia
rejestracji pojazdu.
Nawet HGW rządząc w WWA nadal respektuje dekret bieruta! Istna komuna... ale
co ja będę pisał, bo na pewno nie do Ciebie. Ciebie śmieszą fakty bo żyjesz propagandą, ale
chociaż użytkownicy sobie poczytają i zapoznają się z pewnymi informacjami, będą wiedzieć na
kogo głosują.

Odnośnie twojego komentarza poniżej : zauważ człowieczku że ja piszę pod pseudonimem i tak wybrałem. Nie widzę potrzeby dzielenia się z Tobą moimi danymi czy też tekstami.
Natomiast śmieszne jest to "czy byłeś w TV" to ma być wiarygodne? Jak ktoś był w TV to jest wiarygodny? To jest właśnie problem, że jak ktoś napisze książkę i sprzeda ją w niezłym nakładzie, jak pisze do prasy, jak jest korespondentem zachodniego serwisu informacyjnego to niestety ale dla LEMINGA jest on nikim. Bo nie wystąpił w TVN czy innej szmirze... Słuchaj się dalej telewizora synku, tatuś przestanie cię utrzymywać to dopiero wtedy się przekonasz jaki kraj ci zgotował Tusk, tzn jaki sam sobie zgotowałeś bo może masz już 18 lat i poszedłeś za głosem telewizora i bycia Trendy głosować na Donalda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2010 o 13:25

avatar eragon1111
-2 / 2

Skoro jestes politologiem, to czemu nie wypowiadasz sie na takie tematy w prasie masowej albo programach telewizyjnych... Wiesz kazda osoba z branzy moze Ci powiedziec, ze bez poparcia w srodowisku Twoje wypowiedzi sa nic nie warte :( Napisz mi na emaila albo pw swoje wypowiedzi chetnie przeczytam. Moze wystapiles w jakims programie, byles pytany o zdanie w jakies waznej sprawie jako osoba kompetentna do tego :? Wiesz politologow, ktorych wypowiedzi nie sa nawet brane pod uwage jest sporo.
A jezeli wypowiadasz sie z taka wiedza na takie tematy tylko na forach to szkoda, ze z 2 dyplomami tak nisko upadles :(....(Matka by mnie zabila za te bledy w skladni :()

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 września 2010 o 19:15

S studiobd
+4 / 4

rastamaster, nie dyskutuj z eragon1111, to jest troll. Beton, nie przyjmuje żadnych argumentów, jeśli nie ma odpowiedzi, to omija dany temat, skupiając się na duperelach. Nie przekonasz go, bo nie myśli tylko gada frazesami i hasłami. A co do Twojej wypowiedzi, to chyba wogóle błędnie klasyfykujemy i PiS i PO. Według mnie PiS jest partią centrową spoglądającą spod oka w prawo, a PO - centrową, ale z racji tego, że jej trzon stanowią byli (sam wiesz, kto...), to w pół kroku na lewo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maniek93p
-4 / 6

Mi to bardziej przypomina krzyż:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar docxent
+3 / 13

booyakasza - Co tu dużo mówić... no szacunek po prostu i tyle:) Ale spoko - w końcu nasz "wspaniały" rząd zostanie rozliczony:)
@jon95 - ładnie to ująłeś - wiesz co:)
Dla miłośników PO proponuję tą stronę: http://zegardlugu.pl/
Oto jest (nie)pożytek z naszego "rządu"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Warszawiak20
+2 / 4

jaki konkurs ? bo ja głupi już pochwaliłem admina, myśląc, że stara się być chociaż obiektywny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RazR2
-2 / 8

Treść i rysunek odzwierciedleniem rzeczywistości - mistrzostwo świata! ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ObywatelEuropy
-2 / 16

i co proponujecie zamiast PO ? szambo polityczne w postaci PiSu ? już raz wdepnęliśmy w to gówno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Peppone
+4 / 4

Normalnie. Sąsiedzi go podtrzymują, dlatego, że dzięki niemu mają tranzyt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dagnirro
+3 / 13

I już dzieci Tuska zminusowały tak świetnego demota ehh.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jackko
+10 / 16

Ludzie, Wy jacyś dziwni jesteście. Wychwalacie Platformę pod niebiosa, bo... odsunęła od władzy PiS. I to Wam wystarczy? Pomyślcie trochę.
Ani jedni ani drudzy nie są dobrzy, ale takie plucie na poprzedników, którzy od dłuższego czasu są opozycją a przyjmowanie wszystkiego, co daje nam dzień dzisiejszy i jutrzejszy to już zakrawa na jakieś problemy z logicznym myśleniem.
Najpierw jeden taki mówił, że tylko osoba, która nie ma prawa jazdy może stawiać fotoradary. Po wyborach co mamy? Kolejne maszty przy drogach. jedyna zaleta jest taka, że starają się jakoś ukrócić Straże Gminne i Miejskie jeśli chodzi o fotoradary przenośne. Tylko jakoś wolno im to wychodzi.
Od stycznia podniosą VAT. I co? Wam to nie przeszkadza, grunt, że PiS-u nie ma u władzy... A że przyjdzie nam wszystkim więcej za wszystko zapłacić... co tam, chyba, że jesteście na utrzymaniu rodziców, to inna bajka. Nie wiecie co to znaczy podatki, znacie to tylko w teorii.
Przy okazji prywatyzacji stoczni-padło stwierdzenie, że jak się nie uda, minister straci posadę i co? Sami wiecie, a jak nie wiecie, to poczytajcie... ze zrozumieniem.
I tak dalej i tak dalej... ale najważniejsze, że PiS-u nie ma u władzy.
Jakby ktoś nie zauważył wcześniej-nie jestem fanem ani jednych ani drugich, ale takie jednostronne zapatrzenie to już trąca miłością, a ta-jak powszechnie wiadomo-ślepa jest.
Kiedyś twierdziłem, że duża część społeczeństwa ma pamięć krótszą niż 4 lata (kadencja), ale widzę, że skleroza w narodzie postępuje, nie pamiętają już nawet po 2-3 miesiącach.
Jak się narodowi powie, że jest dobrze, to w to uwierzy. Nie ważne, co się powiedziało wczoraj, co widać na ulicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eragon1111
-5 / 13

Jezeli uwazasz, ze naszym jedynym argumentem jest odsuniecie od wladzy PiS`u to widocznie jestes slepy i gluch na to, co inni pisza i mowia... Stawianie tezy, ze ludzie to ciemniaki, ktore glosuja pod presja chwili. Hmm ciekawe, kto dal Ci prawo oceniac innych ludzi? Kazdy glosuje tak jak chce na tym polega demokracja! Szczerze watpie, ze swita intelektualna Polski to ciemniaki. Mozesz latwo porownac jakie partie i gdzie maja poparcie, a potem skonfrontowac to z poziomem wyksztalcenia na tych terenach...Chyba kazdy glupi wie, ze nauka to do potegi klucz, a ludzi "z ciemnogrodu" mozna manipulowac!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 września 2010 o 0:12

B BR231
+5 / 5

Orliki to ogromny sukces :) A gdzie reforma finansów publicznych? co ze zmniejszaniem wydatków? co z restrukturyzacją kolei? co z odurzędniczeniem państwa?
Najśmieszniejsze jest to że PO ma nawet mocne alibi na takie reformy (kryzys), jednak robi wszystko, żeby tylko słupki poparcia rosły... PO-nas choćby PO-top

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eragon1111
-4 / 4

Napisze, co juz napisalem:"Ogolem wszyscy wiedza, ze nie jest tak jak powinno byc, lecz wszyscy tez wiedza, ze nie da sie tego tak latwo zmienic :( I tu jest tragedia polskiego rzadu. Niewazne jaki wybierzemy dalej bedzie zle! Madrzy powiedza, ze nie maja kandydata do rzadu, glupi zaglosuja pod presja chwili, a Ci co maja to w d*pie pojda na urzednika panstwowego, czy tam samorzadowego!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S studiobd
+2 / 2

//eragon1111// pisze" Mozesz latwo porownac jakie partie i gdzie maja poparcie" i tu ma rację. Największe poparcie dla PO było, jak pamiętamy, w więzieniach... Nie dyskutujmy z nim, to troll.
//az90// - setny raz: nie każdy przeciwnik PO jest z PiS. Przestań czytać GW, bo woda z twojego mózgu będzie ci w nocy moczyła poduszkę a Ty nie będziesz wiedział o co chodzi i znów będzie na PiS...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2010 o 9:33

L LethalPwnager
-5 / 13

bo lepiej jak byla koalicja pis-lpr-samoobrona?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Chachal
-3 / 3

ITT: massive PiS butthurt

[*]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Otak
+7 / 9

Jak rozmawiać z takimi Młodymi Wykształconymi z Wielkich Miast? Jakakolwiek krytyka Jedynie Słusznego Rządu = jesteś z PiS. Rząd zadłuża się na potęge? I tak jest lepszy od popszedniego! PO podnosi podatki? I tak jest lepsze od PiS. Co będzie później więc jak MWzWM tak rozumują? Donald Tusk ogłasza stan wojenny? I tak jest lepiej niż za poprzedniego rządu. WTF ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzyrzakk
-4 / 4

Obrońcy słupa zjednoczmy się, nie pozwólmy mu upaść!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasia71
+3 / 3

A ja powiem tak - mamy taki rząd, jaki sobie wybieramy.
Ogromna ilość Polaków ma głęboko w jelicie grubym wybory i twierdzi, że nie pójdą głosować, bo ich głos i tak nie ma najmniejszych szans na zmianę czegokolwiek. A potem narzekają, co doprowadza mnie do furii. Nie tędy droga, kochani, nie tędy droga! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnHenry
-2 / 14

DOKŁADNIE !!!! ALE MAM NADZIEJE ZE JUZ DLUGO ŻYDOKOMUNA SIE NIE UTRZYMA U WŁADZY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasia71
+1 / 1

Nic jej nie zrobili, ale to popularny zwrot i chciała być fajna. Albo fajny, nie wiem kto zacz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar justynka9501
+4 / 4

Ja w 25% jestem żydówka, a jestem za PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Warszawiak20
+1 / 1

ten zwrot Kasiu jest głupi, bo nie każdy pochodzenia żydowskiego pochodzenia polityk jest złym ja zawszę nazywam to po prostu "starą komuną" lub po prostu komuchami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BR231
+3 / 7

Dobrze działa? Raczysz żartować? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bassy
-3 / 7

piotrsb dobrze mówi / polać mu ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 września 2010 o 7:46

avatar slonmedia
-1 / 11

demot:Jak krzyż zobaczył: swoich obrońców to sie powiesił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Letoo
+1 / 3

Super partia K****

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kgb001
-2 / 4

Jakbym był z PiS to bym powiedział, że ten słup po lewej to Niemcy a ten niewidoczny po prawej to Rosja, takie kondominium. Oczywiście nie jestem z PiS i tak nie myślę, ale porównanie wydało mi się zabawne i wydaje mi się, że niejeden PiSowiec (w szczególności Jarek) by tak pomyślał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BR231
+1 / 3

Rosja powinna być elektrownią gazową, a nie jakimś tam podrzędnym słupem. Z Kolei słup symbolizujący Niemcy powinien być ze stali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 września 2010 o 11:02

avatar wojto90
+4 / 4

Ale i tak głupia demokratyczna większość będzie na bande czworga dalej głosować, bo głownie ich widzi w telewizji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar messiah92
-2 / 4

Zamiast dawać wybór mądrzejszym, zastanów się czy nie lepiej edukować większość. Historia pokazała do czego zdolni są ludzie o nieprzeciętnej inteligencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lipa232
0 / 0

śnił mi sie dziś ten demot. I musiałem naprawiać tego słupa :|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrzejuuuu
0 / 14

demot:Teraz i w powietrzu:możesz bronić krzyża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bambo91
+2 / 2

Rząd zawstydził słup! Jego coś od góry trzyma a rządu nie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ossa201
+7 / 7

Świnie w chlewie żywią się tym co im rzucimy. To ludzie ciągle im coś rzucają. Tacy ludzie jak ja już dawno
otworzyli oczy i wolą sprzedać świnie na żywność dla antychrystów niż trzymać je w swoim państwie. Skoro jak
trole karmicie świnie duperelami takimi jak " krzyż " którego istnienia sensu i tak nie rozumiecie, tylko
ignorancja i pogarda przez was przemawia stąd coraz więcej świń z większym fiutem który was wydyma. Ktoś normalny
zarżną był świnie która zdradza jego naród. Nie wiem jak inaczej to nazwać skoro ktoś obiecuje zmniejszenie
podatków a je zwiększa i pozwala na swoich rodaków zrzucać tony chemi z samolotów. Pora potworzyć oczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 września 2010 o 14:06

avatar KTU
+3 / 5

To co jest zawarte w tym democie dotyczy nie tylko rządu ale i PZPN-u :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A az90
-3 / 5

mam nadzieje, że komentujący tylko udają takich głupich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pokemonq
+5 / 5

nie rozumiem waszysz aluzji ale podziele sie z wami swietnym przepisem na wino:

Wino z czarnych porzeczek (15 l)

5,6 l soku (8 kg czarnych porzeczek)
3,2 kg cukru
5 l wody
drożdże winiarskie


Sok z czarnych porzeczek można uzyskać wykorzystując sokownik lub sokowirówkę. W ostateczności można wrzucić owoce surowe, które trzeba rozgnieść w rękach. Wszystkie składniki wlać do gąsiora, na końcu dodać drożdże. Odstawić na 7-8 tygodni, poczym zlać. Wino rewelacyjne w smaku!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar messiah92
+2 / 6

khazad
Stany Zjednoczone pomimo swoich sporych udziałów w surowcach naturalnych, są katastrofalnie zadłużonym
krajem ze względu na złą politykę gospodarczą. W gruncie rzeczy, nie ma państwa które nie posiadałoby obecnie
sporego długu w stosunku do Banku Światowego, a najbardziej zadłużone są państwa byłego bloku "komunistycznego",
południe oraz Stany Zjednoczone, które jednak są w stanie zagwarantować swoim obywatelom godne życie. Wartość
dolara ciągle spada, zaczynają kończyć się surowce naturalne (co jest bezpośrednią przyczyną kolejnych
wojen),inne kraje zaczynają doganiać gospodarkę USA, co powoduje zmniejszenie roli tego państwa w polityce
światowej i coraz większe zadłużenie. Z szerszej perspektywy tak właśnie działa kapitał i gospodarka
kapitalistyczna, więc nie ma w obecnym świecie społeczności która nie tonie w długu publicznym.

Oczywiście nie jestem specjalistą od polityki, i nigdy nie będę się za takiego uważał, jestem całkowitym przeciwieństwem specjalistów od polityki, jestem specjalistą od jej niszczenia.
Choć nie jestem tak charyzmatyczny jak politycy i dziennikarze z TV, reprezentuje głos wielu prostych ludzi, którzy świadomi pewnych faktów, nie boją się o nich mówić publicznie oraz nie godzą się bezkrytycznie na obecną rzeczywistość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 września 2010 o 14:47

avatar eragon1111
-3 / 5

Ogolem wszyscy wiedza, ze nie jest tak jak powinno byc, lecz wszyscy tez wiedza, ze nie da sie tego tak latwo zmienic :( I tu jest tragedia polskiego rzadu. Niewazne jaki wybierzemy dalej bedzie zle! Madrzy powiedza, ze nie maja kandydata do rzadu, glupi zaglosuja pod presja chwili, a Ci co maja to w d*pie pojda na urzednika panstwowego, czy tam samorzadowego!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 września 2010 o 14:39

avatar messiah92
-2 / 6

Zawsze istnieje możliwość zmiany, każda władza pochodzi od ludu, który tę władzę stanowi. To w społecznościach tkwi możliwość zmiany, nie w rządowych marionetkach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lukaszrmcf
+5 / 5

Bardzo mądrze ująłeś to kolego. Aczkolwiek da się zmienić dzisiejszą scenę polityczną wystraczy tylko że ludzie przestana chłonąć jak gąbka wszystkie propagandowe brednie jakie ukazują się w TV czy w innych, masmediach. Są równiez inne ugrupowania polityczne o których głośno się nie mówi a właśnie w takich ugrupowniach zasidają bardzo często ludzie którzy naprawdę chcą coś dobrego zrobić dla Polski i polaków. Niesty tylko nie wiem dlaczego tacy ludzie są marginalizowani przez dzisiejsze media. Okrągły Stół ma w sobie jakąś magię dzięki której od 21 lat w polityce widzimy te same twarze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eragon1111
0 / 0

@messiah92, tym komentarzem sam skrytykowales spoleczenstwo obwiniajac je o obecna sytuacje w kraju :) Moze masz racje, a moze nie, niech kazdy sam wyda werdykt!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrekxm
+1 / 3

dobre

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adasko930812
+2 / 4

A nasz kraj jest właśnie jak te linie:
rząd ciągnie go ku dołowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheBigRedDog
+6 / 6

W Mołdawii prezydent rozwiązał parlament, w Polsce też by się to przydało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Warszawiak20
+5 / 5

kto miałby to zrobić ? Komorowski ? a w Polsce to niemożliwe, nawet jak był Kaczyński to przy wetowaniu ustaw był dym, a co dopiero gdyby wyszła taka inicjatywa. Polszewiki, TVN i betonowy elektorat PO by go zjedli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurtcobainswife
0 / 0

zgadzam się w 100% chyba że ktoś tak jak ja na początku przeczytał narząd...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stefankosa
0 / 4

Osobiście najbardziej przemawiają do mnie poglądy głoszone przez UPR ale póki "klika" żydolewaków trzyma się u władzy i dalej będzie siała spustoszenie w umysłąch elektoratu dalej JKM będzie szufladkowany jako ksenofob rasista i nacjonalista, o tych panach spod czerwonej gwiazdy można by napisać książkę o ich "zasługach" i trzeźwo przeprowadzona analiza dokonana przez każdego polaka który byłby naocznym świadkiem może oświeciłaby społeczeństwo, a narazie mamy media które są tak trzymają się prawdy jak najemnik na wojnie tzn służy temu kto więcej zapłaci. Aczkolwiek muszę podkreślić że mimo że jestem za panem Januszem i najlepiej mu życzę, to mała szansa że dostanie się do sejmu i jeszcze mniejsza że przeprowadzi jakiekolwiek zmiany a ich trzeba dokonać nie ze względu na brak chęci tylko ze względu na brak możliwości, Sad but true :|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agnesskt
+2 / 2

na sznurkach, pociąganych przez innych ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quilmax
-4 / 4

JKM jest bardzo mądrym człowiekiem tylko że przesadza czasami, bo momentami jego poglądy zbliżają się do absurdu. Mimo tego i tak 80% jego poglądów popieram, a w 100% popieram Palikota :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lechos16
-5 / 5

podstawą istnienia rządu jest konstytucja a ta jak powszechnie wiadomo ma się dobrze, radze się douczyć zanim coś stworzysz [-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar McSzuflad
-4 / 10

demot:1 demot antyrządowy:I 100 korwinowskich studencików z kasą od mamy i taty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DeAeRO
+4 / 6

świetny demot...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mazeck
-1 / 7

Jak patrze, to połowę ludzi anty temu demotowi trzeba wstawiać "komentarz poniżej poziomu". Najlepiej pokazuje to, na co ich mózgownice potrafią się wysilić."Argumenty" w stylu radio maryja itp. możecie se schować, mi się to podoba, a radia tego nie słucham.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arx205
+5 / 5

Powinien być "true demot".
Jak czasem popatrzę, na kogo głosują moi rodacy, to się po prostu "w pale nie mieści". Ale to nie jest najgorsze. Goście zaczynają rządzić i... nadal trzymają poparcie! Jakbym napisał, że trzeba być ślepym, żeby nie widzieć, co się w tym kraju dzieje, to bym niewidomych obraził.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar messiah92
+1 / 5

eragon1111
Obwiniam społeczeństwo ale tylko pośrednio. Główną przyczyną obecnego stanu rzeczy jest to że ludzie dali się zmanipulować, ktoś jednak musi być manipulantem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MedyKydeM
+4 / 8

Zróbmy strajk i zadymę i wykopmy całą tą łachmaterię!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mazeck
+1 / 5

MedyKydeM- żeby pałą oberwać? i tak to nic nie da, za bardzo się wgryźli w koryto...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar izabela1000
+4 / 4

a poparcie ma takie samo:( Bo większość Polaków się polityką nie interesuje, w dupie to mają, że rząd chce sprywatyzować lasy i już normalny człowiek nie będzie miał do nich wstępu, nie będzie leśniczówek, nie bedzie kto miał zwierząt dokarmiać, lasy przez prywatnych właścicieli będą wycinane, itd. Nikogo nie obchodzi , że drugą osobą w państwie jest kryminalista. Nikogo nie obchodzi że doradcą prezydenta jest pijak, który chwiał się nad grobem Anny Walentynowicz, przykłady ich głupoty można mnożyc godzinami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2010 o 15:43