Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5349 6342
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Mistrzswiata
+3 / 7

Byyyyyyyyyyyło... Boże mógłbyś sam coś wymyślić -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GuitarSadam
+9 / 15

Oprócz tego, że było, treść demota naciągana. Takie knajpy mają najczęściej dobrą wentylację i dym z części dla palaczy od razu ucieka z pomieszczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samos
+3 / 7

ehhh kur*a pajace jedne napisałem w źródle , że jest to plagiat, ale warty zwrócenia uwagi, na teraźniejsze kampanie. Podałem nawet link do tego plagiatu i co? I jakoś dziwnie znikł! Wybaczcie, ale to naprawde fajny demot na terazniejszy okres o którym sie mowi! POZDRO HEJTERZY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MajsterWichajster
-1 / 5

przykład z basenem można również odnieść do wprowadzania zakazu palenia w knajpach w miastach pow. 100tys. mieszkańców, gdzie człowiek ma większą szansę na raka przechodząc przez ulicę niż siedząc w knajpie ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samos
0 / 4

Jest ponad 1600 stron z demotami, ja ludzie nie pamiętam też każdego demota osobno. Skopiowałem go akurat z poczekalni, nie wiedzialem, ze byl na głównej! guitarsadam nie ma na tyle dobrych knajp, zeby ich wentylacje wyrabiały sie z dymem w pomieszczeniu. 15 listopada obowiazuje zakaz palenia w pubach itp. Wyobraz sobie , ze w ciagu jednego dnia bedzie palilo w pomieszczeniu 100 osob i bedziemy wietrzyc pomieszczenie przez 7 dni. I tak jak tam wejdziesz to poczujesz fajki, a na dodatek jeszcze bedziesz nimi smierdzial. To jest syf i nie rozumiem jak po niego mozna siegac!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
-2 / 6

@samos a ja nie rozumiem jakim prawem rząd może mi dyktować czy w mojej restauracji wolno palić czy nie. To jest miejsce prywatne i jeśli chcę to mogę w nim np. zakazać jedzenia brukselki jeśli nie lubię jej zapachu, ale dlaczego ludzie uważają za normalne, że rząd wszystko im dyktuje? Czy już do tego stopnia staliśmy się bydłem, że nawet nie zauważamy obroży na własnym karku, ani palika do którego jest przywiązana? Ba! Doszło nawet do tego, że owce które są przywiązane beczą na te które chcą sobie swobodnie pobiegać, bo jeszcze nie daj boże zrobią sobie krzywdę i pan będzie musiał dać im więcej owsa do żarcia niż pozostałym, żeby wyzdrowiały! To już przechodzi ludzkie pojęcie jak nasze społeczeństwo jest zsocjalizowane i posłuszne kolejnym rządom, które tylko coraz mocniej grabią to, co sami ciężko wypracujemy, a dają nam tylko tyle, że ludzie w szpitalach umierają "bo lekarz się nimi nie zainteresował". A przepraszam, czemu ma się interesować, skoro pensję tak czy tak dostanie? Gdyby szewc dostawał co miesiąc 1000zł za to, że jest szewcem, a jego buty pod przymusem sprzedawałby ktoś inny, to oczywiste że robiłby je byle jak. Ale ludzie i tak będą winić szewca, że w zimie nie mają w czym chodzić i że buty są za drogie (bo sprzedający też chce se zarobić). Czasami mam wrażenie, że lepiej żyło się już nawet w średniowieczu, bo tam jak król wyzyskiwał poddanych to ludzie przynajmniej potrafili się zbuntować, a dzisiaj to muzułmanin da ci w mordę, a ty go jeszcze przeprosisz, że nadwyrężył sobie nadgarstek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Doree
-1 / 1

był jeszcze jeden taki sam demot, z innym zdjęcie i innym argumentem na końcu, ale był!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samos
0 / 4

Chodzi mi tylko o to, że nie chcę wdychać dymu tytoniowego, przez którego można mieć raka, będąc z przyjaciółmi na piwie... To takie proste

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czarekd
0 / 0

????? To teraz już wiem dlaczego na basenie rzadko kiedy ktoś jest w ubikacji, skoro dla niektórych sikanie do basenu jest czymś normalnym :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slawek86
+3 / 7

jak to juz było na głównej !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZoooHaaa
0 / 6

Z facebooka ściągnięte

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lomel
+4 / 4

O jak miło, wyróżniony demot mojego autorstwa:

http://demotywatory.pl/1234390/Podzial-knajpy-na-czesci

I nie jest to plagiat z głównej, bo mój jest z marca - a tamten był w czerwcu. Ciekawe kiedy znajdę na głównej kolejne "odgrzewane" produkcje z mojego archiwum...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar levis
+9 / 29

Zwisa mi szkodliwość lub jej brak, zwyczajnie sobie nie życzę tego smrodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S savioo
+2 / 8

nie palą w specjalnych salach, to palą w kiblach. w kiblach śmierdzi to z wielokrotnością, a w takim barze w sumie nic nie czuć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bobex
+1 / 11

tyle, że w takich sekcjach jest dodatkowy wywiew tego dymu, po za tym już niebawem nie będzie można palić w restauracji w ogóle i to się liczy, ale widać, że autor nie zna przepisów prawa, a jeżeli gdzieś nie ma dodatkowej klimatyzacji, to takie rzeczy się zgłasza, a nie wrzuca na demoty o nich zdjęcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atabis
+6 / 6

Lepiej poczytaj sobie o tej ustawię... wyraźnie jest mowa o wydzieleniu szczelnego pokoju dla samych palących, by dym nie miał dostępu do reszty lokalu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrus
+3 / 5

Obraz mówi co innego, treść co innego.
"Papierosy są do dupy"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar machal89
-1 / 9

bullshit... część paląca ma zazwyczaj mocną wentylację (wyciąg)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RavQ
+2 / 6

admin jest chyba naćpany... ten demot z tym samym sensem byl juz na glownej. to samo tylko inaczej pisało krotko mowiac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malenka696
+1 / 3

dokladnie ^^ i znow fala komentow ze bylo! bo bylo i adminowi cos we lbie sie popiep*zylo!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gnevry
-1 / 1

to powiedział jakiś polityk byś mógł to zacytować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pioneer9
+4 / 8

Jako jednostka paląca jestem w opinii autora prawdopodobnie degeneratem i tak dalej. Ale nie zmuszam nigdy nikogo do wdychania dymu, jeśli ktoś sobie fajek nie życzy to nie palę. Jednak (w myśl logiki, wolności, otwartości, wyrozumiałości i tolerancji) wielu dalej będzie próbowało zabronić mi palenia we własnym aucie, we własnym domu, czy na własnym ogrodzie. Ciekawy sposób myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D drk666
+1 / 5

dokładnie zgadzam sie w 100% :-) a tłumaczenie że ja im bezpośrednio szkodzę/przeszkadzam ?? taki sam kontrargument moge przedstawic sorry... jedziesz samochodem który generejue spaliny... to mi szkodzi... i co ?? tak samo sensowne... a jak taki "krytyk" często hipokryta, przykładowo chleje wóde z kumplami do nieprzytomnosci to juz mu nie szkodzi? ! sory "niepalący" nie jestescie sami na swiecie...a ze smrodem z fajek naprawdę nie przesadzajmy, pralek w domu nie macie, czy chodzicie do baru 7 dni w tygodniu ze tak Wam przeszkadza ??? Bar to takie miejsce taki jesgo "urok" ,inna sprawa że rzeczywiście w polskich pubach /barach zazwyczaj nie ma porządnej wentylacji + pomieszczenia są stosunkowo niskie i wali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 8:48

A actind
-1 / 1

B Y Ł O !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czarna666
+1 / 11

jak juz ktos wyzej wspomnial, ma byc osobne pomieszczenie dla palących. I bardzo dobrze ze mają to zrobi. Ja jestem niepaląca, dym z papierosow mnie dusi, dlatego tez unikam pubów i tym podobnych miejsc, bo to dla mnie zadna przyjemnosc :/ A chcialabym sobie tak posiedziec od czasu do czasu. Albo w restauracji. CO za przyjemnosc jak jem, a tu mi ktos smrodzi z boku papierochem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Raviel
0 / 4

Ciekawe ..... ile masz tych restauracji gdzie WOLNO palić? Ja wiele nie znam. Poza tym kto ma zakazać palenia w PRYWATNEJ knajpie? Państwo? Jak klienci nie będą chcieli wdychać smrodu to do takiego lokalu nie przyjdą i lokal splajtuje. To kwestia ryzyka i kalkulacji przedsiębiorcy. To się nazywa wolny rynek :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
-3 / 3

@czarna666 a jeśli ja nie lubię zapachu brukselki to też mam zakazać ludziom jej spożywania w ich prywatnych lokalach, bo ja chcę tam sobie czasem posiedzieć? Wybacz, ale to bardzo samolubne z twojej strony, ograniczać czyjeś prawa według własnego widzimisię. Niestety współczesne rządy robią to nagminnie i nawet w USA chcą zakazać ludziom jedzenia w fast foodach, mimo iż w konstytucji mają wyraźnie napisane, iż "każdy człowiek ma prawo do poszukiwania szczęścia".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 15:08

R Rymowator
+4 / 4

@Medival, tylko w przeciwieństwie do brukselki wdychanie dymu papierosowego jest szkodliwe dla zdrowia. Nie spotkałem się jeszcze z tym by kogoś dusił zapach brukselki(czy innego warzywa lub owocu) lub bolała go po nim głowa, więc nie porównuj papierosów do warzyw lub owoców. Nikt nie mówi o tym by był zakaz palenia w lokalach, ale osobne pomieszczenia powinny jak najbardziej wystarczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czarna666
-1 / 1

@Medival, nie chodzi mi żeby całkowicie zakazac palenia, ale własnie jak wspomniał Rymowator i jak ja sama napisałam, aby zrobic osobne pomieszczenia. Dla ludzi niepalących bedzie zdrowiej i przyjemniej ;) A maniacy papierosów niech sobie siedzą w dymie i sie cieszą.
@Raviel, no tych kilka restauracji by sie znalazło. Nie wiele, ale pare. A to juz cos. I masz racje, klienci mogą nie przyjść, a lokal splajtuje, ale ja bym na miejscu takiego człowieka załatwila to dodatkowe pomieszczenie, to by przychodzili i tacy i tacy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kwadratowyOpos
0 / 0

Ja niestety mam takie schorzenie że nie moge wdychać dymu papierosowego (samochody i inne takie też są problemem) ponieważ po prostu mnie wtedy zatyka i nie mogę nabrać powietrza... ale co to przeszkadza palaczom... przecież żyjemy w wolnym kraju to on sb mogą palić... sami sie przecież zatruwają... Oo // a btw to BYŁO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S swiki15
+1 / 7

Nie zabraniam nikomu palić, ale jak idę na ulicy i mijam kolesia który pali i mam w takiej sytuacji wstrzymać oddech?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
-1 / 1

A jak ja chcę wyjść na ulicę i nie oddychać spalinami to mam kupić maskę gazową? Sorry, ale ja nie zgadzam się na ograniczanie swoich praw, tylko dlatego, że komuś się coś nie podoba. Może zakażemy brzydkim ludziom chodzić po ulicach za dnia, żeby ładni obywatele nie musieli na nich patrzeć? A co do szkodliwości biernego palenia to nawet naukowcy mówią, że szkodzi głównie dym ulatniający się z papierosa i gromadzący się w pomieszczeniu pomiędzy zaciągnięciami, a nie ten wydychany, który jest już przefiltrowany przez płuca palacza. Więc nie martw się, nie dostaniesz raka nawet jeśli miniesz na ulicy 100 kolesi z papierosami i każdy z nich będzie ci chuchał dymem prosto w twarz. A nikt ci przecież nie każe żenić się z palaczką, ani przebywać w palarni 24h na dobę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Studziak
-2 / 8

Uważam, że jeśli komuś nie pasują miejsca dla palących w knajpie to może do niej nie chodzić. Przedsiębiorcy sami zdecydują co zrobić zależnie od tego czy klientela będzie, czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Canarec
+1 / 3

zjawisko dyfuzji -_-

Nie wiem dlaczego skopiowałeś czyjąś pracę,tłumacząc się :"Dodałem ten plagiat, bo moim zdaniem powinien polecieć na główną ze wzgledu na treść przekazu." Kradzież to kradzież,zresztą widziałem demoty z ciekawszym i ważniejszym przekazem,niż ten.minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2010 o 18:48

M moczywor
0 / 2

demot dobry, ale uważam, że podział powinien być :P +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jacob
-1 / 5

Do ludzi popierających takie strefy: wiecie co to jest dyfuzja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TehJack
0 / 2

A wiesz co to jest szczelność pomieszczenia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jacob
+1 / 3

Owszem. Tylko jeśli miejsca dla palaczy nie są niczym odgrodzone, to zachodzi dyfuzja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HelloFuckKitty
-1 / 1

echh... było. Nie kopiujcie pomysłów innych, a pan admin mógłby łaskawie też skojarzyć co było, a co nie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2010 o 18:52

M Mirand
+5 / 9

Jak zrobią wydzielone miejsca odizolowane od reszty knajpy to przecież będzie idealnie. Każdy znajdzie kąt dla siebie, a właściciel nie straci klientów. ps. Dla mnie mało komfortowym jest, że jak wracam z pubu to wszystko na mnie śmierdzi dymem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
0 / 0

@Mirand ale żeby wybudować takie szczelne i dobrze wentylowane miejsce właściciel musi wydać sporo kasy, co odbije się poprzez wyższe ceny posiłków i napitków. A do pubów nikt nie każe ci chodzić i jeśli lokal nie należy do ciebie to nie masz prawa dyktować jego właścicielowi czy wolno w nim palić czy też nie (tak, rząd też nie ma i robi to bezprawnie, na polecenie UE). Walka z palaczami to tylko pretekst, żeby urzędnicy mieli czym uzasadniać zdzieranie pieniędzy z podatników. Tak, to właśnie nie palący płacą za to, żeby rząd kontrolował palących. Płacą za rozwieszanie znaków, za policjantów którzy mają więcej do roboty, za budowę i kontrolę pomieszczeń "dla palących" i wszystko inne do czego palce macza rząd, chociaż nie powinien i nie musi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LillyLill
-1 / 5

Podział w knajpach jest na ogół taki: nad kilkoma stolikami wisi tabliczka "tu można palić", a dym i tak leci nad resztę. I naprawdę lata mi to, co jest w tym dymie, bo samej też od wielkiego dzwonu zdarza mi się zapalić, a poza tym jak nie otruję się tym, to otruję się czym innym, ale dlaczego w Polsce nie można normalnie wyjść do knajpy, żeby całe ubranie, włosy, torba nie je***y później tak, jakbym się w popielniczce wytarzała?...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
-1 / 1

@LillyLill nikt ci nie każe chodzić do knajpy. To tak jakbyś cały dzień przesiedziała w domu u koleżanki, która kopci jak lokomotywa, a potem miała do niej pretensje, że śmierdzisz papierosami. Jeśli przychodzisz do knajpy to robisz to z własnej woli i musisz godzić się na to na co pozwala jej właściciel (i czego nie pozwala).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kwadratowyOpos
-1 / 1

Medival jeśli się tniesz to naprawdę mnie to n obchodzi ale jeśli rzucasz nożami w restauracji to chyba Cb powinni z niej wywalić, nie mnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S swiki15
-2 / 4

KUR&&WA mać.... każdy tylko miesza z błotem admina a przeczytajcie to co jest napisane w ramce przy poczekalni. OSTATECZNA DECYZJA NALEŻY DO MODERATORÓW!!! powtarzam MODERATORÓW!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar crypto
-1 / 3

Taki podział nie będzie już istniał. Z reszta w moim mieście nie istnieje. Są knajpy z zakazem palenia i bez zakazu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Piesciarz
-2 / 8

BARDZO DOBRZE, ŻE JEST TAKI PODZIAŁ!!! Chcesz palić to albo wypi*rdalaj do innej sali albo wyjdz z lokalu, nie wszyscy są tak głupi, że lubią wdychać truciznę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
-1 / 1

Chcesz jeść brukselkę!? To wypi*rdalaj z restauracji, która nie należy ani do mnie ani do ciebie, bo ja nie lubię jej zapachu!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O okolicznosc
+1 / 3

specjalnie się zalogowałem żeby zminusowac BYŁO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Namii
-2 / 8

I tak macie, co chcecie bando ograniczających wolność idiotów. Od 15.11 nie będzie można palić na ulicach. Czegoś jeszcze chcecie? Nie podoba się, to wyjeżdżać, nie zabraniać ludziom żyć. Mi się nie podoba smród spalin, jest niezdrowy! Zabrońmy jeździć samochodom po ulicy, przecież to niszczy środowisko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S superniuchacz
-2 / 2

A ja mam chęć bić takich hipokrytów na ulicy... Jak mają prawo mnie ograniczać?... Jeżeli palenie tytoniu uważasz "życiem", to naprawdę tylko pogratulować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
-1 / 1

@superniuchacz kto tu kogo ogranicza? W biernym paleniu szkodzi dym ulatniający się z papierosa między zaciągnięciami i gromadzący się w pomieszczeniu, a nie dym wydychany, który jest już przefiltrowany przez płuca, więc to ty chcesz ograniczyć cudze prawo "bo nie lubisz jakiegoś zapachu". Przykro mi, ale jeśli ja nie lubię zapachu szparagów to nikomu nie zabraniam ich jedzenia. Mogę też uważać, że jedzenie z konserwantami jest niezdrowe, ale również go nikomu nie zabraniam, ponieważ volenti non fit iniuria "chcącemu nie dzieje się krzywda". Nie mam prawa nikomu czegokolwiek zabraniać według własnego widzimisię i ty również nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 15:40

S superniuchacz
0 / 0

@Medival W tym przypadku to był sarkazm... Czasem aż ręce opadają. Nie wiem czy będziesz w ten sposób nastawiony do całej sytuacji jak banda gimnazjalistów będzie chuchać (chcący, czy też nie) w twarz twojego dziecka. Bo z tego co napisałeś nie powinieneś mieć do nich żalu. Poza tym niczego nikomu nie zabroniłem... Logiczne, że komuś może przeszkadzać jakiś zapach, jednak osoba paląca ma nim "przesiąknięte" ubranie i nie przyjemny zapach z ust, czyli Twoje porównanie również nie było w 100% trafne. A całą śmietankę pozostawiam na koniec: "Nie mam prawa nikomu czegokolwiek zabraniać według własnego widzimisię i ty również nie." - czyli mogę Ci przywalić i nie możesz z tym nic zrobić?[uwaga, uwaga to jest sarkazm!!!] I krąg się zamyka... Widzisz tu hipokryzję?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emilek1790
-2 / 2

czasem zastanawiam sie czy admin wrzuca te komentarze tak o zeby bylo czy ma problemy z pamiecia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ilovemyswallow
0 / 4

szkodzi, nie szkodzi, ale idąc do restauracji nie muszę wdychać dymy papierosowego i śmierdzieć nim przez resztę dnai. chcesz się truć? truj się w domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RaistlinMG
+3 / 5

rozumiem zakaz i wydzielone miejsca w restauracji, ale knajpy i puby? to jest chore... nie łatwiej byłoby dać możliwość wyboru że albo knajpa daje tabliczkę że można palić i wchodzisz na własną odpowiedzialność, albo że jest zakaz palenia, i wybór tego by zależał od knajpy a nie od całego rządu... i to już byłby ludzi nie palących kwestia czy idą do takiej knajpy i takiej, każdy miałby wybór...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xaffarin
0 / 6

dokladnie, dlatego wszedzie powinno moc sie sikac. nie po to sa knajpy bym usiadl z przyjaciolmi, wzial piwo i nie mogl zapalic. po to sie idzie do knajpy. to jakby narzekac ze w kanjpie sie leje piwo, albo jest glosno. nie pasuje , to idz do cafeterii, tam tez bedzie czesto piwo a nie powinno sie palic. nie narzekac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gifek
-3 / 3

No co innego siedzieć w papierosowej mgle a co innego jeśli ktoś ci chucha dymem prosto w twarz o_0 Wśród moich znajomych tylko ja nie palę i wierz mi że to zajebista myśl.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kazuan
0 / 0

Suchar i to tak perfidny że okruszki mi się przez monitor sypią...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gregoriew23
0 / 2

Apel do wszystkich wrzucających: skończcie proszę z cytatami z JM w demotach mimo iż ostatnio są modne (kilka na głównej w ciągu 2 dni) ale mnie i wielu użytkowników to po prostu wkurza!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar takju
0 / 0

było nie było dobre !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maklo
0 / 0

O, widzę, że to kolega admina jak się na główną dostał!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S superniuchacz
0 / 2

Mało mnie obchodzi czy ten demot był na głównej, czy też nie... Jak dla mnie sam przekaz jest bardzo kiepski. Podejrzewam, że autor jest osobą palącą. Chodzi o to, że takowy podział PUBów jest bardziej słuszny (nie każdy lubi papierosów, a tym bardziej dym, który jest najbardziej szkodliwy - bierne palenie) niż sikanie do basenu. Znam wielu palaczy i większość z nich oznajmiło, że przeszkadza im dym, gdy sami nie palą... A podział basenu na strefy zawarte w democie nie ma żadnego sensu, bo jak wiadomo nikt nie chce pływać w cudzym moczu (chyba że ktoś ma taki fetysz :D). Po prostu wkurzają mnie takie porównania, które są niezbyt trafne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Makijaim
0 / 2

Wiem że powtarzam ale BYŁO!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D delmaslo
0 / 2

demot beznadziejny. Wygląda na wrzucony tylko dla 'śmiesznego' tekstu, bo nie widzę w nim ani krzty logiki. Nienawidzę takiej ingerencji w życie innych. Nie kapuję komu przeszkadzają takie podziały. Przynajmniej osoby palące nie smrodzą nam, gdy np. jemy i wszyscy są zadowoleni. Przecież mamy wybór, czy chcemy wdychać dym, czy nie/czy chcemy palić, czy nie. Ale cóż, zawsze znajdzie się jakiś wspaniałomyślny, któremu się nie podoba. Żenada... [-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T theOna
0 / 0

Nie, nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Irmina1032
0 / 2

Spokojnie, niedługo wchodzi ustawa zobowiązująca właścicieli wszelkich miejsc publicznych do wydzielenia osobnych, szczelnych pomieszczeń, które będą palarniami, a za pozwolenie na palenie gdzie indziej mają być wysokie grzywny. Nareszcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yourbastard
-2 / 2

co za beznadzieja w ogóle jakieś chore porównanie;/ dla osób niepalących palenie jest czymś okropnym, a ten dym zwyczajnie śmierdzi. Nie wiem jak ty, ale ja wole siedzieć w knajpie i pić piwo, a nie wdychać dym;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bakerinho
0 / 4

To wybierz knajpę dla niepalących, proste...
Swoją drogą ciekawe ile osób będzie siedziało w knajpach poza tymi "wyznaczonymi strefami" ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dylu1993
-2 / 2

yourbastard debilu chyba nie lapiesz .....

ale to zdjecie moglo by byc zajebistym demotem samo w sobie o innym przeslaniu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Monimarta
-1 / 1

kur*a było. minus!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Solar10
-1 / 1

Fajnie fajnie ale niestety...BYŁO [-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ave84
0 / 0

już drugi demot który się dubluje, masakra

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dunkel
0 / 0

ach no tak, wiedziałem, każdego to czeka, zwłaszcza jak była masówka...
teraz to już tylko we własnym sosie będą demoty...
dziwne, że nie w poczekalni nie mogli w/w użytkownicy kliknąć na było...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pietuch
0 / 0

było fiu-cie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZapachZimy
+1 / 1

BYŁOOOOOOOOO! Ty kserokopiarko!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 7:44

avatar superchruper
+2 / 2

Byłem jako osoba niepaląca w knajpie z dobrą wentylacją. Przy co drugim stoliku palono, a przy moim nie było nic czuć. Ubrania też nie śmierdziały. Jeśli się chce, to się da.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hubb
+3 / 3

a wiesz moze, co to znaczy dyskryminacja osob palacych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buandjak
0 / 0

tylko woda w basenie się wymiesza, a dzielenie knajpy na dwa pomieszczenia jest bardzo dobrym rozwiązaniem:

na piętrze palący + wentylacja, a na dole niepalący... dym chyba nie leci w dół, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lechita1922
+1 / 1

Było! [-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M monawamp
+1 / 1

ja osobiście jestem pogrążona w żałobie, dowiedziawszy się, że bez odpowiedniej wentylacji i podziału na pomieszczenia nie będzie można palić w różnego typu lokalach. moje ulubione, duże nie są, więc nie bardzo widzę realną szansę na wydzielenie 2 pomieszczeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RicardoWielki
0 / 0

Patetyczny, żałosny demot. Podobała mi się jego pierwsza wersja, która brzmiała identycznie około 3 miech temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar k00ra
0 / 0

widzę, że czytelnicy Demotów lepiej wiedzą co było już na głównej od samego Admina.
minus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A angetka
0 / 0

to też już było, umre z nudów na tych demotyach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yourbastard
0 / 0

nie mam zamiaru dostosowywać się do palaczy ;] wy się ogarnijcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M monawamp
0 / 0

równie dobrze palacz może powiedzieć nie-palaczowi by się ogarnął i przestał narzekać. takiej kłótni po prostu nie ma jak wygrać!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yourbastard
0 / 0

Nie prawda. Jak palący jest idiotą i się truje to niech się truje, ale niech nie będzie takim egoistą i pomyśli o zdrowi innych! Ot cała filozofia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M monawamp
0 / 0

jesli nie-palacz tak sie martwi o zdrowie niech nie chodzi w zadymione miejsca. takich jest mnostwo. swiadczy o tym chociazby fakt, ze w wiekszosci kawiarni na nowym swiecie nie ma w ogole miejsc dla palacych. i niech nie-palacz nie bedzie egpoista i pomysli o przyjemnosci innych!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glina125
+2 / 4

Zakaz palenia w knajpach. Może zakaz palenia w domach? Do tego zakaz picia(picie wywołuje agresje- pobicie jest bardziej szkodliwe niż palenie bierne) potem całkowita prohibicja. Zero kawy. Może zwiększać ryzyko zawału. Zero czekolady. Zawiera tą samą kofeine co kawa. Zakazać jedzenia mięsa- jedynie odpowiednio genetycznie zmodyfikowane produkty pozbawione szkodliwych substancji np. cholesterolu i o obniżonej kalotyczności. Zakazać wszelkich leków psychoaktywnych- mają wpływ na świadomość a człowiek powinien przeżyć życie "na trzeźwo". Zakazać miłości. Również ma wielki wpływ na świadomość, może prowokować do nieracjonalnych zachowań, istnieje ryzyko że z powodu miłośći ktoś sobie coś zrobi(Nie bądźmy hipokrytami- jak dbać o zdrowie w imieniu obywateli to na każdym polu!). Nie uważam że rząd próbuje potajemnie zniszczyć zakazem palenia demokracje, sam nie pale, uważam palenie za głupie, jestem zwolennikiem GMO, kocham kawe, lubie czasem wypić. Rozumiem ostrzeganie przed negatywnymi skutkami palenia. Wiem że palenie bierne to ściema. Nie rozumiem z jakiej racji ktokolwiek ma prawo zakazywać komukolwiek trucia się czymkolwiek, jeśli nie wyrządza tym nikomu krzywdy(a na pewno nie wyrządza w klubie gdzie wszyscy palą. Można zrobić osobne kluby dla jednych i drugich.). Nie chce żeby ktoś za mnie wymyślał co jest dla mnie dobre a co złe- nie znam tego człowieka, on nie zna mnie. I nie mam do niego zaufania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jingo
+3 / 3

Jestem niepalący ale popieram przedmówcę. Idziesz do knajpy by zapalić, napić się pogadać. Nie jarasz?! Twój problem. Swoją drogą tylko czekam aż wegetarianie wywalczą dla siebie osobną salę w restauracjach gdzie nie będą musieli patrzeć jak ktoś je mięso...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samos
-2 / 2

Ide do pubu, miejsca publicznego, nie pale, a nie chce mieć raka zaciągając się biernie dymem tytoniowym. Gadasz głupoty, od 15 listopada bedziesz sobie dupsko mrozil na powietrzu :) Bedziesz oddychal swiezym dymem tytoniowym. Na dodatek ktos kto pali i nie jest swiadom tego , ze sie truje na maxa oznacza tylko to , ze jestes dzieciakiem. Umrzyj młodo ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yourbastard
0 / 0

no to nie wiem na jakim świece ty żyjesz, teraz wszędzie pełno tych zadymionych miejsc. Co z tego, że na przystankach jest wyznaczona strefa dla palaczy? i tak tego nie przestrzegają! Także jak się już sprzeciwiacie jakimś zasadą to miejcie dobre argumenty!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mientus90
0 / 0

@Mistrzswiata

Bóg Cię wysłucha i niedługo coś wstawi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dombek84
0 / 0

a po co strefy dla palaczy i niepalących w pubach, jeśli coś jest MOJE wyłożyłem na to MOJE pieniądze, prowadzę ten interes to tylko MOJA sprawa czy się u mnie pali czy nie, przecież nikogo na siłę nie będę zaciągać do swego pubu jeśli chcesz to wchodzisz jeśli nie idz tam gdzie się nie pali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anvil
0 / 0

Było ;) Widziałam coś takiego dawno temu w poczekalni. Ale tutaj jest fajny obrazek ;D I tak dam plusa XD
Chciałabym dodać, że podobno dym wydychany (czyli własnie ten, który wciągają osoby towarzyszące osobie palącej) jest bardziej szkodliwy niż ten wdychany ale nie wiem, czy to prawda :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wiechoobike
-1 / 1

ty durniu przecież to muszą być 2 zamknięte pomieszczenia! tak jakbyś miał basen ze ścianą w połowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lusee
0 / 0

stary dowcip. poza tym było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawidm
0 / 0

Ehh.. poprawnie zrobiona klimatyzacja.. fizyka sie klania ;) ale demot dobry

Odpowiedz Komentuj obrazkiem