Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
6808 7461
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar zioomek1990
+1 / 77

każdy wie o tym, pewnie główna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ReVolted
+33 / 75

Problem w tym, że sprawiedliwości nie ma i nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bike123
+6 / 40

@wmSobet w BOGATEJ grupie. co ciekawsze kasiore podostawaly rodzinki wcale nie biedne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wizavo
+22 / 58

True demot [+] Niby wszyscy są równi, ale jak przychodzi co do czego to "w praniu" wychodzi inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 20:28

avatar KprezS
+36 / 62

Ludzie na drogach giną codziennie i nie sposób jest stwierdzić, czyja śmierć jest więcej warta. Takie próby prowadzą do uprzedmiotowienia życia człowieka. Kiedyś, gdy nie było socjalizmu, ludzie pomagali sobie nawzajem. Teraz pojawił się socjalizm, w którym to państwo pomaga. I każdy człowiek uważa, że to państwo powinno dawać. A wiadomo, że jak państwo coś daje, to zwykle drugie tyle marnuje. Ja jestem zdania, że państwo przede wszystkim nie powinno brać - wówczas ludzie mieliby więcej pieniędzy, by pomagać sobie nawzajem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar polanddanny
+9 / 27

Przecież to normalne, ze politycy są inaczej traktowani np. immunitety, dożywotnie wynagrodzenia dla byłych prezydentów czy prawo laski prezydenta, które odwołuje wyrok sądu. To VIPy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rad3cz3k
-3 / 21

Co do tego że tylko VIpy maja łaske prezydenta to jak było niby ze Słowikiem z Mafii Pruszkowskiej? Że zapłacił 250 tys dolarów (kradzionych ofc) Lechowi Wałęsie wzamian za ułaskawienie.. polecam obejrzeć film Alfabet Mafii (o mafii pruszkowskiej)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
+27 / 69

Bo to co się dzieje w polsce to czyste skur*ysyństwo i chamstwo ! Rodziny ofiar ze smoleńska mają tyle kasy, że na pewno żyły by godnie bez tych wszystkich rent itp ! Takie renty to powinny dostać rodziny ofiar w katastrofie busa bo właśnie oni są najbardziej potrzebujący. Ale kur*a co ja tu w ogóle tłumaczę jak w PL to robią politycy co chcą i mają w dupie normalnych obywateli, pierdo*eni złodzieje !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar action5
+14 / 42

Przepraszam , ale az chce sie wejsc do tej stajni na Wiejskiej i rozpier***** ten grajdołek w drobny pył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milczenieowiec
+9 / 27

Cholerna racja. Na dodatek o ludziach, którzy zginęli np. w katastrofie w Lesie Kabackim świat dawno zapomniał. Tymczasem od 10 kwietnia codziennie słyszymy coś na temat katastrofy smoleńskiej. Jakby ktoś chciał udowodnić, żę Polska potrafi przejąć się nieszczęściem. Tyle że tylko w wypadku, gdy ofiara należała do 'reprezentacji'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dzanass
+15 / 27

samorozwojorg tak uwazasz ? Polityk, ktory zginal w niedawno w lodzi ( nie patrzcie w tym momencie z ktorej jest partii, bo to nei ma znaczenia). Myslisz, ze jego rodzina rowniez dostanie dozywotnia rente ? Rowniez dostanie jednorazowo i na tym sie skonczy. On zostal politykiem, czemu nie ma jak Ci co zgineli w katastrofie ? Nagonka mediow tez robi swoje. Politycy najwyzszej rangi dbaja o swoja dupe mimo, ze tak naprawde nie zasluguja na to... Gdyby dozywotnia rente dostali Ci naprawde potrzebujacy, ktorzy nie maja pieniedzy na zycie, ktorzy jada specjalnie zarobic "kilka groszy" na zycie i opal, aby sie ogrzac w zime, wtedy nic bym nie powiedzial. Ale rente dostali Ci, ktorzy maja i tak juz dostatecznie duzo pieniedzy... ktorym ich nie brakuje.
btw. z jakiej racji polityk ma immunitet ? Zrobi cos zlego powinien byc karany jak kazdy obywatel a nie jak swieta krowa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D domin666
+1 / 15

no pewnie że główna
specjalnie się zalogowałem żeby dać mocne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gulu
-4 / 28

ech... Tylko że po co Polsce tacy bezrobotni którzy gówno dla kraju zrobili, wg mnie to normalne że ktoś kto był w elicie kraju, robił coś dla niego, jest ważniejszy niż jakiś nierób nie ? Dlaczego mają oni być traktowani po równi w takiej sytuacji ? To tak jakby pracujący i bezrobotni co miesiąc mieli tyle samo pieniędzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LCzK
-1 / 11

Nie ma sprawiedliwości bez pieniędzy i "smoleńskiej miłości"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
+10 / 32

Lesiowate ja pier**le ale Ty jesteś typ... Jeśli jedziesz na zarobek, nie masz nawet dla dzieci na ubrania to czy się kur*a zastanawiasz nad tym i wybrzydzasz, że za dużo osób w aucie jedzie, kur*a jaki Ty jesteś ograniczony. Jak taka osoba by zaczęła stawiać jakieś warunki to pracodawca by powiedział "ie podoba się, to wypier**laj" na miejsce takiej osoby jest 5 innych, które by jechały bez żadnego "ALE" . Jak ludzie pieniędzy nie mają nawet na podstawowe rzeczy to łapią się każdej pracy aby tylko mieć co do garnka włożyć więc nie gadaj tutaj głupot panie mądry. Ciekawe czy jesli Ty nie miał byś co dać dziecku do jedzenia to czy byś wybrzydzał, że miejsca mało a aucie masz albo Ci się jedzie nie wygodnie. Jeszcze chciałem dodac, że zgadzam się między innymi z użytkownikiem Dzanass.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Esk3L
+15 / 19

Na polskich drogach codziennie, średnio ginie 14-15 osób.(Jak ktoś nie wierzy niech wklepie sobie w google.) Podejrzewam, że rodzinom, ofiar wypadków nie przysługują żadne zapomogi finansowe. Tutaj mamy wyjątek, bo sprawę nagłośniły media. Wszystko robione pod publikę, wykorzystując nawet ludzkie tragedie... ehh.. szkoda gadać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrek0519
+2 / 8

smutne ale prawdziwe ;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LukrowanyPaczek
+14 / 32

taaa a admin to na głowę upadł? może dajmy każdemu przestępcy na drodze, i bezrobotnym nie płacącym podatków ani składek odszkodowanie i zapomogi bo wyprzedzają i wpakowują się w tira. Weźcie bo mnie na wymioty zbiera...
ludzie jesteście upośledzeni jeśli uważacie, że osobom które na własną odpowiedzialność wpakowały się w 18 OSÓB do 1 samochodu należy się cokolwiek to się puknijcie w główki! SZCZERZE WSPÓŁCZUJĘ RODZINOM, ale coś tu jest nie tak! Jeśli już wpakowali się w tyle osób do auta to powinni się martwić, czy ich nikt nie złapie za rogiem albo, czy w ogóle dojadą i powinni jechać 30 na godzinę! a nie wyprzedzać i jeszcze we mgle! nawet mi ciśnienia nie podnoście! Jak się ma czuć kierowc tego tira? uważam że jemu by się przydało wsparcie, nawet nie pieniężne, ale pomyślcie co on przechodzi! ma świadomość, że nie z jego winy nie żyje tyle osób!

Moja siostra nie żyje bo zabitą ją na drodze i znam sporo osób w które po prostu najechał tir, i zeszli na miejscu, i to nie z ich winy, i nikt takiego rozruchu w mediach nie robił.... a tu się wpierdziela 18 osób w tira i wielka tragedia. niech się smażą w piekle... WŁAŚNIE TACY LUDZIE SĄ NIEBEZPIECZNI NA ULICACH,i takich się boję na drodze jak prowadzę, bo nie wiadomo , czy za rogiem nie jedzie samochód napakowany 18 osobami i wyprzedza we mgle, kiedy ja próbuję spokojnie do domu wrócić! zamknijcie się najlepiej. zastanówcie się czy chcielibyście być na miejscu kierowcy tira siedząc w Waszych autach, wioząc swoje dzieci.

I to nie jest tłumaczenie , że się nie ma pieniędzy... Mogli jechać ostrożnie...i by dojechali, jeśli już chcieli łamać prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kielonek212
-3 / 11

tp jest przykre !
Jedna z rodzin straciła 3 synów, większość z nich, jak nie wszyscy pochodzili z biednych rodzin i łapali się każdej pracy, żeby dorobić trochę grosza.
Ciężko żyć w naszej Polsce, gdzie o sprawiedliwość ciężko !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marciashka
-1 / 9

Państwo wypłaciło pieniądze rodzinom zabitych pod Smoleńskiem. To może rodzina kierowcy busa zamiast panstwo zapłaci rodzinom zabitych za to, że wcisnął dodatkowo 12 osób na podłogę samochodu dla paru groszy? I wyprzedzał we mgle? Będzie sprawiedliwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
-3 / 11

Lukrowany, po pierwsze przed "i" nie stawia się przecinka, po drugie to nie mozna zrzucać winy na tych ludzi którzy jechali do pracy bo oni zaufali kierowcy i to był tylko jego błąd a nie wszystkich ludzi. Cały czas uważam, że większe prawa do pieniędzy powinny mieć rodziny ofiar wypadku tego busa niż smoleńsku.Bo tak jak pisałem, politycy i ich rodziny nie wiedzą co to bieda a Ci z busa owszem! A poza tym odnoszę wrażenie, że Ty jakieś kompleksy masz ale to już nie moja sprawa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar action5
-2 / 12

@ syme Tutaj z Toba sie nie zgodze . To nie byli bogaci ludzie . Jesli ciezko pracuja i dostaja za to marne pieniadze to oszczedzanie zawsze chodzi po glowie . Im mniej zarabiasz , a wiecej pracujesz tym bardziej szkoda ci pieniedzy . Taka jest robota . Trzeba ja wykonac zgodnie z planem i na czas . To nie jest administracja , sejm itp , zeby nic nie robic i dostawac wysoka wplate za to , ze sie laskawie przyjdzie i siedzi na stolku. mi szkoda tych ludzi . Zawsze będe za slabszymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 22:46

M Marciashka
+2 / 4

@CocaineBusiness - nie generalizuj z tymi swoimi poglądami - nie każdy polityk jest bogaty, chociaż z Twoich wypowiedzi wynika, że popierasz raczej tych nadzianych. Co do "bogactwa" polityków, którzy zginęli pod Smoleńskiem, to powiedz może o tym np. wdowie po Putrze i dzieciom, które pozostały na jej glowie, o kredytach nie wspominając. A ludzi z busa bieda nie tłumaczy, bo to byłoby tłumaczenie glupoty biedą. Po pierwsze większość z nich brała zasiłek (mimo, że pracowała), po drugie zaryzykowała jazdę wbrew przepisom i poniosła konsekwencje. Ok, rząd dał ich rodzinom zapomogi z moich podatków - nie podoba mi się to, bo powinna płacić rodzina kierowcy-idioty, ale trudno. Ten demot to porażka admina i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ladych
+4 / 6

ale wy jestescie niedoinformowani- jesli ktorekolwiek z was straciloby rodzica lub bedac bezrobotnym malzonka, to byscie wiedzieli, ze i wam bylaby wyplacana renta i jednorazowe odszkodowanie- jedno pochodzace z ZUS, inne skadinond- np zakaldu pracy, a jeszcze inno jesli zmarla osoba miala fundusz emerytalny. Dostalibyscie rente i te swiadczenia w oparciu o to, ile zmarla osoba zarabiala- wiec to, ze oni dostali rente w wys 2 tys zl nie jest niczym dziwnym- jest to oparte o zarobki i ilosc przepracowanych lat, wiec przestancie pierniczyc, jakbyscie byli poszkodowani- nie ma nic gorszego od straty rodzica- mowie z autopsji wiec sza!......a i jeszcze sobie doliczcie do tego wsystkiego odszkodowania- wypadek nie byl ich wina, wiec firma, ktora dba samoloty i przeszkolenie pilotow etc etc w urzedzie pana prezydenta powinna jeszcze wydac im odszkodowania! jesli to by bylo US a nie Polska, to bycie w mig zobaczyli jakie odszkodowanie mozna po czyms takim dostac- a rodziny zmarlych maja sie o co bic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 23:38

avatar blessss
-3 / 5

O pierwszej katastrofie było głośno na całym świecie - kochany rząd musiał pokazać się od tej dobrej strony, na co to ich nie stać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 23:44

K Kosmit
+2 / 4

Ja nie wiem jak mogli ogłosić żałobę po tych 18 osobach. Możecie mnie zminusować, ale Darwin to Darwin, a tamci wsiadając do tego busa sami poddali się naturalnej selekcji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cobza
-2 / 2

Prawda. A w dodatku ludzie, jak świnie, zamiast coś zrobić, to się podporządkowują i dają się omotać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sharpy
-2 / 6

@KprezS: Nie o to chodzi żeby rodzinie każdej ofiary wypadku dać 40 tysięcy i dożywotnią rentę. Chodzi o to, żeby pieniądze trwonione na "zapomogi" dla bogaczy przeznaczyć raczej na tworzenie miejsc pracy i pensje dla zwykłych ludzi, żeby zbierający jabłka zarabiali tyle żeby nie musieli tłoczyć się w osiemnastu w sześcioosobowym samochodzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
-2 / 6

Nie wiem czy to co w democie to wszystko prawda, choć na pewno blisko prawdy jest. Kolejny raz pokazane jest jak to sławni i bogaci mają dużo lepiej u nas. Tak jak Otylia która zabiła brata i nie poszła siedzieć bo jest znana. Mnie by na 3 lata wsadzili + 2 za sam ryj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gambit88
-4 / 6

Cóż, nie każdy może leżeć na Wawelu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar amigo1312
0 / 6

wk*rwiają mnie takie demoty jak można porównywać katastrofę smoleńską w której zginęli ważni ludzie w państwie z wypadkiem samochodowym których jest w Polsce kilkanaście dziennie, gdyby nie nagłośnienie tego wypadku w mediach i gdyby nie zginęło tam tyle osób, to nie dostaliby żadnej zapomogi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U Urbi413
-2 / 2

zapomieliscie dodac ze ich dlugi zostaly umozone

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karu6
-1 / 3

ZAPOMNIALES O NAJWAZNIEJSZYM! NIE DOSTALI POMOCY OD RZĄDU, TYLKO CHYBA OD GMINY, SKĄD WIĘKSZOŚĆ POCHODZILA, ALBO TAM GDZIE BYL WYPADEK, NIE OD TYCH DARMOZJADÓW. Sorry za caps locka ale to istotna informacja i chcialem zeby bardziej sie rzucala w oczy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NoobsEater
0 / 2

Ja uważam, że przy nagłej śmierci powinna być zwracana składka emerytalna z ZUS'u i tyle. Na ile zapracował tyle rodzinie oddają, co innego jak zginie z czyjejś winy.
Kilka innych uwag:
- Bądzmy sczerzy : pakowanie się w osiemnastu do busa i wyprzedzanie w mgle to idiotyzm.
- Nie bierze się za robienie wielodzietnej rodziny, jak sie nie ma pieniędzy.
- Zapomoge dla sierot i inwalidow mogę zrozumieć, ale dla wdowy ...
- Kazdy teoretycznie może ubezpieczyć swoje życie, dom itp.
- Pech to nie głupota.
- Szczerze współczuję rodzinom ubu katastrof.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wgw
-1 / 1

do tych co cisna na ludzi ze jechali w tyle osob w busie:

1. bo jazda pksem to okolo 15zl dziennie(1/4 ich dniowki!)
2. a jakby jechali w 6 osob to myslicie ze by przezyli? zobaczcie zniszczenia, kierowca jakby jechal sam to tez by zginal,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A astonmarcin
+1 / 1

a co dostają rodziny ofiar które giną w zwykłych wypadkach ?
To że ktoś zginie w wypadku na bocznej drodze, a drugi w katastrofie lub dużym wypadku to coś zmienia ?
nie chcę wyjść na kogoś bez uczuć, że niby żałuje im tych pieniędzy(nigdy bym ich nie chciał, bo to pieniądze okupione jakby nie patrzeć krwią najbliższych) ale wg mnie każda śmierć jest tyle samo warta. Czy ktoś zginie spadając ze schodów czy też w wyniku ataku terrorystycznego, inne są okoliczności ale wynik ten sam, oczywiście na pierwszy rzut oka bardziej szkoda tych co np. byli torturowani, bo przeszli większe cierpienia ale summa summarum to śmierć i to śmierć

jest tylko jeden rodzaj śmierci który zasługuje na większe "uznanie,szacunek" śmierć męczeńska
to jest często wyraz wielkiej miłości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kaceper
+3 / 3

A teraz do wszystkich twierdzących, że to szczera prawda, powiedzcie, kto NORMALNY pcha się w 18 osób do busa który był zarejestrowany na (z tego co pamiętam) 8 osob? Kierowca wyprzedzał przy słabej widoczności, 10 osób za duzo, to nie byli zwykli ludzie tylko debile, którzy nie mysleli a chcieli zarobic, wiec mozecie mnie minusowac, mozecie pisac ze jestem nieczulym ch*jem, ale mi ich nie zal, smierc takich ludzi nie robi na mnie zadnego wrazenia i takich moze na drogach ginac i 500 dziennie, mniej idiotow przynajmniej bedzie. Przepraszam za czesciowy brak polskich znakow ale mam zepsutego alta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lostek815
-2 / 2

Wretches And Kings... Szkoda, że tym bogatym się dodatkowo płaci, a biednych zostawia na pastwę losu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pajda94
0 / 0

Takie niestety są realia :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xkarolax3
-1 / 1

syme: nic nie wiesz , nie wiem czy jesteś osobą bez serca ale nie życzę Ci tego żebyś przeżywała to co przeżywali rodziny ofiar. z twojego wpisu wynika że nigdy nie znalazłaś sie w takiej sytuacji jak Oni , że jadą w buzie w 18 osób żeby zarobić na rodzinę lub dorobić sobie , bo to co piszesz jest żałosne .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lechuszusz
0 / 0

@bike123
a skąd tobie o tym wiedzieć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cudirlandi
0 / 0

podpis powinien brzmieć Polska kraj według PLATFIRMY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JuucePL
0 / 0

aha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 127 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 października 2010 o 11:43

avatar ravvar
+1 / 3

Popatrzcie na to w ten sposób, że jak każdej rodzinie ofiary, która ginie w katastrofie, państwo miałoby wypłacać po 2tyś zł każdemu z bliskich dożywotnio to chyba by zbankrutowało. Więc lepiej byłoby nie wypłacać takich pieniędzy rodzinom ofiar katastrofy smoleńskiej, by była równość. No ale cóż - jak tu już ktoś napisał - chcesz kasę - nikt Ci nie broni zająć się polityką, medycyną, pilotażem, itd. Tyle że w większości trzeba się uczyć... a większości się nie chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 października 2010 o 14:27

avatar Lucekk
0 / 2

ravvar zgadzam się z Tobą. Znakomita większość osób krzycząca jak im źle, jest po kiepskiej szkole / marnych studiach. Gdyby zamiast pić tanie wino i imprezować spędzali ten czas na nauce to teraz byliby prawnikami/lekarzami czy kimś tam innym. Zarabialiby po kilkanaście tysięcy na miesiąc i mieli wszystko w *upie. A że im się nie chciało to teraz mogą tylko ponarzekać i oskarżyć rząd o swoje życiowe niepowodzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niedziela3000
-4 / 30

i to jest własnie to! Takie pieniądze za tych pasibrzuchów ;/ wiadomo ze dużo pieniędzy zarabiali i do tego jeszcze i rodziny maja dostawac pieniądze za ich złodziejstwo? A rodziny przeciętnych osób które zginęły dostaja zaletwie 2,5 tysiąca? to sie w głowie nie mieści

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pooerh
+4 / 10

W głowie to się nie mieści, że ktokolwiek cokolwiek dostał. Z jakiej paki w ogóle, jakim prawem? Ja jeb*e, z moich podatków. Jak mój ojciec zmarł to mi jakoś specjalnie ani prezydent ani wojewoda ani nikt inny nie dał, z ZUSu przychodziła renta rodzinna, którą oni zapewne też dostaną. Ale z jakiej okazji coś dodatkowo dostali to nie pojmuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pooerh
+2 / 2

@MgrInzynier: to, że się z całym światem nie dzielę, padalcu, informacją, jak mój ojciec umarł, to moja sprawa. Oni nie dostali odszkodowania z ZUSu tylko dodatkowe, specjalne zapomogi i renty. A czy jak ktoś pojedynczy ginie w wypadku to dostaje coś specjalnego jak rodziny z katastrofy prezydenckiego samolotu albo przepełnionego busa? Ch*ja dostaje. Po prostu wysokość zapomogi jest wprost proporcjonalna do nagłośnienia sprawy przez media. Czaisz kvrwa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marp
+1 / 19

To jest prawda najprawdziwsza
taki już nasz kraj .
Jescze troche a wprowadzą nam niewolnictwo
kwoty jakie jednorazowo dostają polskie szychy normalny człowiek musi zarabiac kilkanascie lat
zgroza - szkoda czasem ze nie ma u nas Alkaidy - może żyło by sie lepiej bo problemy rozwiązywali by za jednym zamachem - a belweder to by sie odbudowało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F falcon9101
+5 / 17

+++ za demota, niech go jakas telewizja pokaze!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LukaszLuzik
+10 / 16

W telewizji też im pieniędzy nie brakuje, dlatego oleją to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kermitoos
+10 / 16

w Polsce opłaca się ginąć w grupie, najlepiej w wypadku jakimś, bo jak umrze sam jeden człowiek to w ogóle państwo/media/cokolwiek innego nie pomoże, dla rodzin z wypadku autobusowego jeszcze podorzucali się wojewoda i inni, więc uważam że to też jest niesprawiedliwość: i smoleńsk i nowe miasto

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MrLupus
+8 / 28

To jest wlasnie Polska, kraj piekny, ale ludzie po pier doleni. Bogatemu dac trzeba, biednemu nie, standard polskiej rzeczywistosci. Jak patrze na te mordy w tym sejmie to rzygac sie chce, a jak jeszcze czlowiek pomysli, ze biora za to slodkie nierobstwo grube pieniadze to plakac sie chce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Husarz2009
+5 / 9

Kutwa! Jakie zapomogi ja bym wała wszystkim pokazał!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 21:00

M Madziara1
+4 / 6

a dziura budżetowa rośnie i My spłacać podatkami musimy, a pozabierać tym leniom z rządu przynajmniej po 2/3 dochodu rocznego i proszę jak ładnie by co nieco załatało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amf
+11 / 29

Taka renta specjalna przysługuje każdemu, kto znalazł się w takiej sytuacji, więc dzieci ofiar drugiego wypadku też ją dostaną. Czemu autor kłamliwie pominął ten fakt? Odszkodowania przy katastrofie komunikacyjnej są standardem, przynajmniej jeśli przewoźnika na to stać (w pierwszym przypadku przewoźnikiem była polska, więc ją stać) lub się ubezpieczył - dlatego w drugim przypadku jednorazowa zapomoga jest taka mała. Niemniej przy tym democie wychodzi, że masa użytkowników to genetyczna krzyżówka zawistnego polaka i widzącego wszędzie pieniądze żyda...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hiperon
+12 / 16

Szkoda, że przeciętny Polak zamiast dać sobie przemówić do rozsądku takim komentarze, jak Twój, woli się zaperzyć i narzekać, jak to świat jest niesprawiedliwy, a on pokrzywdzony, nie przez samego siebie, ale przez wszystkich innych którzy się na niego uwzięli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 20:31

avatar Trabant601
-3 / 11

Polskie prawo jest jak pajęczyna; bąk się przeciśnie, a utknie muszyna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Misty26
-2 / 8

true demot! Na główną i do TV!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Olsztyniak
-3 / 9

Pamiętam, że po katastrofie był bardzo podobny demot, który jednak gdzieś zaginął - tak czy siak - prawda, prawda i ogromny plus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ciezkojestlekkozyc
-1 / 5

Takie już nasze władze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 20:23

H Hagenus
0 / 12

Demot na +, boli mnie tylko jedno słowo- "polegli"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarkAlchemy
+7 / 7

Na to samo zwróciłem uwagę. Poległy to może być żołnierz na froncie, a oni byli "ofiarami" katastrofy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sandomierzanka
0 / 6

Ja akurat po powodzi miałam szczęście... Ale na przykład mój kolega przyznał, że przyznali mu 72 000 zł, a był
zalany po dach. Państwo vipów. Ale śmierci raczej nie da się "zrekompensować", nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 20:24

H Hiperon
+8 / 12

Och, tak z ciekawości spytam, a dlaczego w ogóle ja jako podatnik mam płacić 72 000 zł za to, że ktoś wybudował dom/kupił dom na terenie, który ludzie wiedzą, że jest zalewowy (nie pierwszy raz mamy powódź) i do tego się nie ubezpieczył? Mogę zapłacić jako katolik, jako człowiek współczujący cierpieniu rodaka, by nie pozwolić mu umrzeć w nędzy, jako osoba uważająca, że niestety państwo musi się zlitować nad głupotą ludzi, którzy nie są gotowi na Korwina Mikke i odpowiedzialność za własne czyny, jako osoba, która uważa, że osobie w potrzebie należy pomóc nawet, jeśli sama na siebie tą potrzebę sprowadziła, jako wierząca w wzajemną życzliwość ludzi a nie w prawo dżungli - silniejszego, mądrzejszego, więcej zarabiającego i ubezpieczonego, ale NIE mogę zapłacić 72 000zł a tym bardziej więcej, w imię tego, że Twojemu koledze SIĘ NALEŻY bo został zalany po dach, gdyż to NIE jest moja wina, że rzeka wylała, ani też NIE jest moją winą, że on tam wybudował dom i NIE jestem odpowiedzialny za to, że się nie ubezpieczył

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hiperon
+2 / 2

Korwin Mikke W ŻADNYM WYPADKU nie jest moim guru. Jak pisałem w komentarzu, NIE wyznaję prawa dżungli w przeciwieństwie do niego, i NIE wierzę, by ludzie byli już gotowi na pełny kapitalizm, a demoty z cudownymi komentarzami wychwalającymi jego mądre pomysły, napisanymi przez osoby co zarazem jak im państwo odbierze pół grosza wrzeszczą na cały kraj co najmniej mnie denerwują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 21:07

avatar melodramat
-5 / 7

Nie dostali po 40 tys. !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lissette
-1 / 1

dostali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d3bo
-3 / 13

dwa slowa, p*****ny kraj !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HotaruTomoe
-1 / 7

no to się wynoś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d3bo
-2 / 8

z miłą chęcia ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naxster
-1 / 5

"Puki" czas, to byś zajrzał do słownika ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Johnnyy77
+2 / 2

Skoro taki dobry jesteś z ortografii, to może wypi*rdalaj do szkoły nauczać a nie siedzisz na demotywatorach i wyszukujesz tylko błędów... żenada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ratajkompletny
+2 / 12

zawsze sobie mówię że jak mam umierać to w grupie przynajmniej kilkunastu osób bo później rodzina po mnie coś dostanie a jak umrę pojedynczo to tylko ubezpieczenie - POLSKA (jak umierać to wypadku samolotu/autobusu najlepiej)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ali99
-4 / 4

Straszne....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DameX95
-3 / 11

Polska - biednym zabrać a bogatszym dać. Niestety to się prędko nie zmieni. :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kondziiu94
-3 / 19

Ludzie jakbyście zauważyli katastrofa smoleńska to był przypadek(prawdopodobnie)przez "siły wyższe".Chodzi mi oto że tamci ludzie w samolocie nie zawinili(najwyżej może piloci).A z tym busem to sorry.. 18 osób w jednym??Pewnie jeszcze wyprzedzali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tehanu18
-5 / 11

hahah
wyprzedzał to po pierwsze :) tak samo można powiedzieć że to czysty przypadek/pech że akurat wyprzedzali że z naprzeciwka jechał drugi samochód. Jedna osoba jest za to odpowiedzialna.
Samolot tak samo przypadek/pech zawinił pilot lub stary sprzęt jeszcze powojenny jaki nam został :) Więc powiedz mi czym się różnią ludzie którzy zginęli w samolocie? a którzy zginęli w samochodzie? Tym że to byli "zwykli ludzie" i dlatego trzeba ich traktować jak "śmieci"? Sprawiedliwości nigdy w tym państwie nie było i nie będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kondziiu94
-1 / 3

tehanu18 tym ze koleś który był(albo powinien)być świadomy prawa wpi******ł do samochodu 18
osób, do tego wyprzedzał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 20:41

H HotaruTomoe
+4 / 10

bibana, jechali po chleb, i co z tego?! nie powiesz mi, że nie można znaleźć innej pracy w Polsce, dla ludzi, którym się nawet matury nie chce zdać. Wejdź na gumtree, jakąkolwiek stronę, nawet na głupich ulotkach płacą teraz po 9 zł na godzinę. Nikt im się tam nie kazał pchać. Kto się stara, ten pracę znajdzie, taka jest prawda. A jak nie, to trzeba było się najzwyczajniej uczyć. To, że jechali po chleb, nie jest żadnym argumentem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 20:57

avatar LukrowanyPaczek
+1 / 5

ludzie jesteście upośledzeni jeśli uważacie, że osobom które na własną odpowiedzialność wpakowały się w 18 OSÓB do 1 samochodu należy się cokolwiek to się puknijcie w główki! SZCZERZE WSPÓŁCZUJĘ RODZINOM, ale coś tu jest nie tak! Jeśli już wpakowali się w tyle osób do auta to powinni się martwić, czy ich nikt nie złapie za rogiem albo, czy w ogóle dojadą i powinni jechać 30 na godzinę! a nie wyprzedzać i jeszcze we mgle! nawet mi ciśnienia nie podnoście! Jak się ma czuć kierowc tego tira? uważam że jemu by się przydało wsparcie, nawet nie pieniężne, ale pomyślcie co on przechodzi! ma świadomość, że nie z jego winy nie żyje tyle osób!

Moja siostra nie żyje bo zabitą ją na drodze i znam sporo osób w które po prostu najechał tir, i zeszli na miejscu, i to nie z ich winy, i nikt takiego rozruchu w mediach nie robił.... a tu się wpierdziela 18 osób w tira i wielka tragedia. niech się smażą w piekle... WŁAŚNIE TACY LUDZIE SĄ NIEBEZPIECZNI NA ULICACH,i takich się boję na drodze jak prowadzę, bo nie wiadomo , czy za rogiem nie jedzie samochód napakowany 18 osobami i wyprzedza we mgle, kiedy ja próbuję spokojnie do domu wrócić! zamknijcie się najlepiej. zastanówcie się czy chcielibyście być na miejscu kierowcy tira siedząc w Waszych autach, wioząc swoje dzieci.

I to nie jest tłumaczenie , że się nie ma pieniędzy... Mogli jechać ostrożnie...i by dojechali, jeśli już chcieli łamać prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vesperon
-5 / 5

@HotaruTomoe Ależ się uśmiałem czytając Twój komentarz :D Znajdź mi ulotki w Krakowie za 9zł na rękę za godzinę a będziesz moim mistrzem... Z pracą jest STRASZNIE ciężko, chyba, że mówimy o murzyńskich pieniądzach typu 5-6zł bo TAKIE są realia... I niestety gówno daje tutaj wykształcenie. PS "jechali po chleb" tak ku*wa, od razu po bułki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 22:03

D DawidBac
0 / 2

tak zgadzam sie z tobą

a co do wyprzedzania to tak wyprzedzali (przynajmniej tak mówili w faktach)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Liveed
0 / 0

Skandal... Czekam na true domtywatora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CielaQ
+5 / 13

Ale, ja sie pytam, od kiedy płacą (oficjalnie) za głupote?

Cisneli sie w 18 w 6-osobowym busie, to teraz mają. I co jeszcze? "Grupa śmiałków skoczyła na bungee bez bungee i wszyscy zgineli." I mamy dać im 40 tysięcy, bo tyle dostali Bogu ducha winni uzytkownicy jednej z polskich samolotów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vesperon
0 / 4

CielaQ: Załóżmy, że jesteś jednym z nich. Jedziesz do pracy busem bo nie masz auta. Pracodawca raczej nie lubi gdy ktoś się spóźnia więc... Masz dwie możliwości. Albo pognieciesz się te 40 min i zdążysz albo... Pojedziesz następnym równie pełnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LukrowanyPaczek
0 / 2

dokładnie!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ida22
0 / 0

CielaQ: nie porównujmy tych dwóch sytuacji, które przytoczyłeś. Ludzie z busa jechali zarobić na życie swoje i swoich rodzin, gdybyś był w takiej sytuacji jak oni, zdesperowany, też wsiadłbyś do tego busa. A ludzie od bungee zapewne chcieliby się zabawić, i to właśnie możemy nazwać skrajną głupotą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Missimo
+1 / 1

oni WRACALI ciemnoto. Jak już coś mówisz to chociaż w 90% bądź pewny, że pamiętasz fakty. I mogli sobie inną pracę znaleźć, to że nie mieli kasy na samochód to tylko ICH wina, bo woleli jabole pić za 5zł, niż się uczyć. No cóż, inni mogą sobie znaleźć pracę, chociaż na beznadziejnym stanowisku sprzedawcy w biedronce i mieć kase na podstawowe rzeczy, auto, słodycze. ALE SIE NIE CHCE. Mało kto myśli o przyszłości, a później się żałuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rambo2290
-4 / 8

...a ja się pytam: dlaczego to nie jest "True Demotivator"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daaaam
+4 / 14

"Naród wspaniały, tylko ludzie k*rwy"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D durlon
-3 / 3

Każdy robi żeby było najlepiej dla siebie i swojego grona..Można powiedzieć że dając im tyle kaski liczą że w razie czegoś dostaną tyle samo. Pzdr dla POLITYKÓW ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vattras
+10 / 14

Zaraz zaraz. Mimo chęci i trudu włożonego w demota kompletnie się z tym nie zgadzam. Po chwili dostanę w głowę butem.. Dla mnie to jest normalne, ponieważ, fakt, śmierć nie jest istotna czy to prezydent czy bezrobotny, to ten sam człowiek. Jednak z drugiej strony przykład pilot, który był szkolony przez całe życie i w jego wyszkolenie państwo włożyło ponad 1.3mln złotych, jego wyrzeczenia, talent oraz ryzyko jakie za każdym razem ponosi są w takich niemiłych sytuacjach wynagradzane rodziną, a jeśli zginie jakiś koleś, który całe dnie siedzi przed kanapą i nie myśli o zdaniu matury no to chwila..

Odrazu wyprzedzam bluzgi, podaje przykład z głowy, nie wyciągam z kontekstu, poprostu uważam, że człowiek pracuje sam na siebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bee132
-1 / 9

to skoro państwo wydało już tyle na niego, to z jakiej racji ma tez dokłądać tyle po jego śmierci? wykształcił się, okej. wszystko w porządku. zarabiał niezłe sumki, miał ciepłą posadkę, rodzinka na pewno ustawiona, ale oczywiście musimy być hojni. nie wierzę, że rodziny tych polityków/ pilotów nie mają grosza przy duszy na utrzymanie i nie rozumiem z jakiej racji mają dostawać taką kasę, skoro na emerytury nie ma, na renty nie ma, na zasiłki nie ma, dziura budżetowa coraz większa, VAT rośnie, bo oczywiście trzeba jakoś ją załatać kosztem obywateli, ale ze skarbu państwa opłaca się osoby, które nic nie zrobiły. po prostu były.

druga sprawa, czy nasza poprzednia władza nie wpadła na genialny pomysł, aby wylecieć wieczorem dnia poprzedniego? co tam w Rosji hoteli nie ma?

a te wdowy niech się wezmą za robotę. tak wszyscy narzekają na bezrobotnych, że leniwi i bez krzty honoru. te wdówki dostające pieniądze za friko w czym są lepsze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 22:18

C CielaQ
0 / 0

jednego*

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hiperon
+7 / 17

Ktoś tu chyba nie potrafi zrozumieć kilku różnic. Właściwie duuużo ludzi. Zaczynam się martwić o ten kraj, skoro tylu Was daje się na taki populizm jak wyżej, nie odróżnia wypadku drogowego, od wypadku samolotu rządowego, (a więc wypadku, za który w pewnym stopniu odpowiadają właśnie Ci, co te pieniądze dają) połączonego z żałobą narodową i śmiercią osób publicznych, w tym takich, co zarabiały na tyle dużo, że ich pieniądze płacone w podatkach czy do innych państwowych struktur bez problemu pokrywają te renty. Ale polak woli narzekać z byle powodu, zamiast wymyślić coś sensownego. Spójrzcie na to jeszcze raz, jest tu MASA różnic. MASA OGROMNYCH PODSTAWOWYCH różnic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 20:29

K krkmerv
-3 / 3

" w tym takich, co zarabiały na tyle dużo, że ich pieniądze
płacone w podatkach" zarabiali z diet i wynagrodzeń płaconych z podatków innych, nie wytwarzali jako urzędasy żadnych dóbr!
Kur** mać człowieku, co sensownego wymyślić? To że 3 dni wczęsniej juz inna delegacja tam była i nastapiło historyczne pojawienie się premiera Rosji, a kaczor jeden leciał aby miec ostatnie słowo i znów coś chciał antyrosyjskiego głosić! Mam mówic że latanie na wyscigi to służba państwa!! A kapitan samolotu w wieku 30stu paru lat to też powód do chwały! TAK SIĘ KOŃCZY IDIOTYZM I MAM DOŚĆ TYCH WYJĄCYCH WDÓW I DOROSŁYCH LUDZI KTÓRYM SIĘ SWIAT NA 1000 KAWAŁKÓW ROZPADŁ I JA MAM O TYM CODZIEN SLYSZEC! SRAM USZAMI OD TEGO, A JAK SŁYSZE SMOLEŃSK TO MI SIĘ MÓJ SWIAT ROZPADA NA 100000 KAWAŁKÓW, BO DLA MNIE TO ZADNA TRAGEDIA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Missimo
-1 / 1

Po prostu żal ściska dupę jak czytam takich debili. Antypolityczni debile, a na demotach się oburzają och jakie to wszystko złe! A KUR*A DU*Y SIĘ NIE CHCE RUSZYĆ I WPROWADZIĆ COŚ NOWEGO DO TEGO PAŃSTWA! Wszyscy narzekacie, marudzicie, że politycy to opasłe świnie itd. a oni też muszą mieć pieniądze, na wyjazdy, na garnitury, bo kur*a w dresie się nie pokażą. Jak tak wszyscy marudzą to może 100% anarchii, co? krkmerv cioto, Kaczyński, tak jak reszta osób z tego samolotu pojechała tam jechać UCZCIĆ Katyń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fablee
-4 / 6

Mam małe zastrzeżenie :)

Wypadek był "pod Nowym Miastem nad Pilicą", a nie w Nowym Mieście pod Pilicą :) Wiem, bo mieszkam kilkanaście km obok :)

Ale poza tym jest ok :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MaxMartinez
-2 / 8

Bo ogólnie przyjmuje się niestety, że im kto ma więcej (co przenosi się na poziom życia itd) temu należy się więcej by ten poziom utrzymać. Tacy zwykli robotnicy, którzy zginęli jadąc w przepełnionym busie, żyli z takich pieniędzy miesięcznie (Albo i za mniej) a dla szyszek z góry 40 koła to przecież prawie nic. Tak samo się postrzega np przyznawanie alimentów, ale to już inna historia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vigoslav
-5 / 7

bo bogatym trzeba dawać więcej :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mateuszc16
+7 / 11

doobrze, moze moze ma racje ten demot...
ale czy samolot byl przeladowany???
czy pasazerowie siedzieli na 'pinkach'
czy przyczyna katastrofy byla brawura pilotów??
NIE
gdyby ten kierowca nie wyprzedzal w taka młgłe (a tego ranka jechałem samochodem i warunki byly tragiczne) to nie byłoby wypadku, a gdyby zabral tyle osob ile moze to ofiar byłoby 3razy mniej, przemyslcie to sobie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ida22
+2 / 4

Gdyby piloci nie lądowali w taką mgłę, a polecieli na inne lotnisko, też może te 96 osób by żyło...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Missimo
0 / 0

W TVN 24 pokazywali jak na symulatorze lotu próbowali lądować i nawet w gorszą pogodę da się :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O osiolek07
+3 / 21

A może chociażby dlatego, że w katastrofie Smoleńskiej zginęli wykształceni ludzie, którzy całe swoje życie pracowali, zarabiali na państwo? Którzy wnieśli w Polskę swoją pracę, swój trud? Oni zapracowali na więcej, niż te 40tys. A no co zapracowali bezrobotni? Było się uczyć.
!!!
Jak niesamowicie społeczeństwo poddaje się POwskiej propagandzie. Zacznijcie używać mózgu, a nie przyswajać wszelkie lepsze gówno, które podsuną media pod nosek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mateuszc16
-1 / 11

DOKLADNIE!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hiperon
-3 / 11

No wreszcie! "Bo bogaci więcej dostali, jakie to niesprawiedliwe". No kurde bogaci więcej włożyli w ten kraj pod każdym względem, i to z ich pieniędzy nie tylko są te renty ale i drogi którymi jeździcie, renty, pomoce społeczne, refundacje itp. itd. JAK pytam się JAK to możliwe, że na demotach jak pojawi się informacja o Korwinie Mikke, o tym, że każą płacić tyle pieniędzy do budżetu, wszyscy się oburzają, a jak później jest informacja o tym, że Ci bogatsi, Ci, którym nie tylko odebrano więcej liniowo pieniędzy, ale jeszcze przez podatek progresywny i 40% tego co uczciwie zarobili (bez ZUS'ów czy innych) nagle oburzenie, że państwo za wypadek za który dodatkowo samo odpowiada, dużo płaci?! NO JAK TO MOŻLIWE, MYŚLCIE KURDE LUDZIE! Albo stoicie po stronie Korwina, albo po stronie socjalizmu, możecie też wybrać miejsce po środku ALE NIE MIEJSCE GŁUPOTY I ZMIENIANIA PRZEKONAŃ JAK CHORĄGIEWKA NA WIETRZE, BO KTOŚ NAPISAŁ COŚ BEZ SENSU CO MNIE PORUSZYŁO!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krkmerv
-1 / 7

TAK MARSZAŁEK PUTRA, SORRY TOKARZ Z WYKSZTAŁCENIA, KTORY TYLKO ZA TO ZE MU SIE NIE CHCIALO ROBIC ZA KOMUNY TO POSZEDL DO SOLIDARNSOCI I ZA TO W WOLNEJ POLSCE DOSTAWAL MIEJSCE NA LISTACH U KACZORÓW BO BYŁ MIERNY BIERNY ALE WIERNY! O NIM PISZESZ? CZY EDGARZE GOSIEWSKIM CO STUDIOWAŁ PRAWO 13 LAT TAKI BYŁ "PRACOWITY"? CZY SUWNICOWEJ WALENTYNOWICZ? A MOZE GOSPODYNI DOMOWA VEL PIERWSZA DAMA CZY ONA CHOCIAZ 3 LATA PRZEPRACOWAŁA, NIE BO BYLA ZAJETA WYCHOWANIEM JEDYNACZKI VEL MARY 3 MILIONY KACZYNKSIEJ?? O CZYM KUR**A PISZESZ???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kremlovskaya
-2 / 2

No było się uczyć! Pewnie, ale wiesz, że nauka też kosztuje? Mozna sie zajac medycyna jasne, ale popatrz jakie ksiazki na medycynie sa drogie, a rzadko kto je sprzedaje, bo one sie zawsze przydaja. Do tego jak ktos jest z malej miejscowosci, to trzeba miec gdzie mieszkac w wiekszym miescie zeby studiowac i trzeba sie utrzymac. To tez kosztuje. Wiec nie gadajcie tu, ze jakby sie uczyli to by mieli. Wsiedli do tego busa, bo jakby nie wsiedli to by nie mieli tych pieniedzy - jak nie wiecie co to znaczy miec na utrzymaniu rodzine i nie miec pieniedzy na jedzenie to badzcie cicho! Nie mowie, ze rodzinom ofiar w Smolensku sie nie nalezala kasa - ale rodzinom ofiar z tego busa tez sie jakas pomoc nalezala. Dozywotnie renty to przesada - zony gornikow po smierci mezow w kopalni tez nie dostaja gory kasy. To jest nie fair.

Niektorzy politycy malo co robia a biora niewiadomo ile kasy - za to ze przyjda do sejmu - nawet na czytaniach ustaw ich w wiekszosci nie ma, bo kazdy posel moze brac udzial w kilku komisjach sejmowych. Siedza i pierdza w stolki, a ustawy sa jakie sa. I pozniej n. dziecko chore na mukowiscydoze ma refundacje czesci!! lekow ale tylko do 7. roku zycia. Poniej kwota refundowana jest jescze mniejsza. Dlaczego? Bez sensu jest to wszsytko...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Damisos
-1 / 13

Żony zwykłych robotników oczywiście muszą dostać mniej bo wdowy po posłach są ważniejsze.Polska uczciwość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MrClearness
-3 / 7

Nie ważne JAK zginiesz tylko Z KIM.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bunio5
+2 / 4

Tak jest na całym świecie!!! Nawet o tym nie wiecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lola1989
0 / 6

te nasze "polskie realia" bardziej żałosne niż demotywujące...
A każdy Polak jest obciążony długiem w wysokości niespełna 20 tys zł. nawet ten co się w tej chwili rodzi. gdzie tu sens jest? Boże, widzisz i nie grzmisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HotaruTomoe
+2 / 4

mam dla Ciebie niespodziankę ignorantko. Wyobraź sobie, że KAŻDY wysoko rozwinięty, a także nisko rozwinięty w Europie i nie tylko - jest zadłużony, nawet Japonia czy USA, które są kolosem, na cienkich glinianych nóżkach.Tak już po prostu jest, ludzie, przestańcie się wypowiadać, jeżeli nie macie na jakiś temat pojecia. (No może Norwegia nie jest zadłużona, ale głowy nie daję).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 20:49

Q qwert12345
+2 / 6

nie pomyślałeś o tym, że zamozni ludzie się ubezpieczają? Też mi się nie podoba, że tyle kasy dostają ich rodziny, ale to wynika z wysokiego stanowiska, które zajmowali oraz z wysokich polis ubezpieczeniowych. Natomiast zapomogi dla rodzin ofiar z busa? a to z jakiej racji? jak jedna osoba ginie na drodze w samochodzie osobowym nikt nie myśli o żadnej zapomodze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vattras
-1 / 3

Słuchaj, nie możesz porównywać gościa, który pracuje na ryzyku i ma w głowie pełnowartościowy mózg i gościa który pije piwo i nie zna ortografii. Niestety, ale najsprawiedliwszym systemem już nie jest równouprawnienie.. Ludzie, którzy całe życie inwestują w siebie to im się zwraca czy na emeryturze czy przy takich przypadkach. Prawda, niektórzy mają w życiu pecha, ale trzeba się temu przeciwstawiać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nesca
-1 / 1

W Nowym Mieście NAD Pilicą ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pixxel
-1 / 5

Dobrze przynajmniej, że jakiś zakład pogrzebowy się poczuł i zorganizował za darmo wspólny pogrzeb ofiar wypadku tego busa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzyhu20
-4 / 8

Sakramęcka prawda! Ci którzy dali tu minusa to jakies C**Y nie POLACY!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hiperon
-1 / 1

A Ci którzy dali plusy, to rzeczywiście Polacy - zawistni i bez krzty rozumu :/ Czy naprawdę 90% tych, którzy reprezentują tak ukochane przeze mnie kolory - biały i czerwony - są aż tak podobni do tego strasznego stereotypu człowieka zaślepionego nienawiścią do bogatszego bliźniego nie potrafiącego wyjrzeć poza czubek swojego nosa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sados1
-1 / 5

Takie już jest "s k u r w y s y ń s t w o" w naszym kraju...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamisiek1
0 / 6

tylko że posłowie są wysoko ubespieczeni , i ta zapomoga wspomniana 4 tysiące jest policzona razem z ubezppieczeniem
do rodzin wypadku pod ta pilica dojdzie jeszcze oprucz zapomogi pewnie ubezpieczenie jesli maja:)) ale jeżeli uważacie że to i tak mało zauważcie że teraz żadzie rząd tuska , i to on decyduje , nie zapomnijcie o tym na następnych wyborach i nie głosujcie na niego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Davis752
+2 / 2

@Piesciarz
Nie wiem czy zauważyłeś, ale zwykle w wyborach startuje dużo więcej partii niż 2.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S server6
-4 / 6

Jaki rząd, taka Polska...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radekpiasecki
+6 / 12

Rodziny ofiar busa to powinny dostać najwyżej pomoc psychologa czy dobroczynną. Z jakiej racji ktoś ma dostać kasę, za to że jest idiotą i wsiadł do tego busa. Swoją drogą większość tych pracowników robiła na czarno, więc nie odprowadzała żadnego podatku, ani żadnych składek do budżetu państwa, a kase dostają z naszych podatków!!! A prawda jest taka, że większość osób legalnie pracujących i płącących podatki i składki dostało by figę w zwykłym wypadku. No ale cóż nie ma to jak POpulizm,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vigoslav
-5 / 7

jak ktoś nas okrada z coraz wyższych podatków, to czemu ktoś ma być gorszy i nie brać przykładu z rządzących?
to wg Ciebie idioci wsiadają do busów, a mądrzy tacy jak Ty? Gdzie? Na orkę? Orać pole...
Szkoda, że się jesień zaczęła, bo tak to byś nie siedział na necie, tylko w stodole cepem się bawił ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y youbek
-1 / 1

do radekpiasecki
Pomyśl za nim coś napiszesz.Myślisz tłuku że kazdy mieszka w dużym mieście gdzie jest pełno
pracy?Gdzie ty mieszkasz i gdzie pracują twoi rodzice.Moze oni pracowali nie dawno w panstwowym
przedsiebiorstwie który upadł lub płaca była niska?
Ty tez mozesz jechac zatłoczonym autobusem
w który kiedys uderzy wielka cięzarówka i wszyscy zgina.I ktoś powie po co oni sie pchali do
autobusu nikt im nie kazał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 października 2010 o 17:41

O ostr89
-4 / 4

baardzo podobnego demota dodałem wcześniej. I co? i d*** ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maxwell007
-2 / 2

no wiadomo, jak byli bogaci to niech beda cale zycie, bo przeciez trzeba zyc na poziomie, a nie jak szary obywatel. nie dosc ze przez cale zycie sie nachapali to jeszcze im dolozmy, jakby malo zaoszczedzili i mieli na kontach;/ chaty odpierdzielone, fury kupione, wiec niech jeszce dzieci dostaja kaske , a bezrobotne mamusie nadal siedza na dupie zamiast do roboty sie ruszyc, bo przeciez tak jest wygodniej, to nic ze tyle osob nie ma na chleb

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mateuszc16
+2 / 4

doobrze, moze moze ma racje ten demot... ale czy samolot byl przeladowany??? czy pasazerowie siedzieli na 'pinkach' czy
przyczyna katastrofy byla brawura pilotów?? NIE gdyby ten kierowca nie wyprzedzal w taka młgłe (a tego ranka
jechałem samochodem i warunki byly tragiczne) to nie byłoby wypadku, a gdyby zabral tyle osob ile moze to ofiar
byłoby 3razy mniej, przemyslcie to sobie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y youbek
-1 / 1

Gdyby ojciec uwazał i załozył gume to by cie na swiecie nie było.Ale jednak matka zaszła w ciąze i spieprzyła zycie ojcu bo musiał się z nią ozenic.Teraz musi robic by takiemu bachorowui było dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Missimo
0 / 0

Prędko tą aborcję dajcie dla każdej kobiety!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kolonista18
-2 / 2

"Mniejsi i więksi równi i równiejsi"

!!!!!!52!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A az90
-2 / 2

a załoga to co? przeżyła? to mnie denerwuje, że nikto o nich nie pamięta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HotaruTomoe
+1 / 3

Gadacie, nic nie wiecie. Kuhwa mać, tak narzekacie na tę straszną Polskę, a myślicie, że w innych krajach byłoby inaczej? NIE, byłoby dokładnie tak samo. A drugą sprawą jest to, że Ci robotnicy sami sobie byli winni.
A poza tym, 2 miesiące temu, w wypadku samochodowym zginął (nie ze swojej winy) ojciec mojego znajomego, rodzina dostała ok. 20 tys. odszkodowania (każdy członek), a jego syn ma co miesięczną rentę 1200 zł. Żadna wysoko postawiona rodzina, ot najnormalniejsza jakich w Polsce miliony.
Najlepiej jest narzekać, nie wiedząc nic. To takie polskie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vattras
+1 / 3

Racja, a media też robią swoje.. Ja cały czas stoję przy swoim - inwestujesz w siebie+ryzyko w pracy+itd i to się Tobie zwraca, siedzisz nic nie robisz - tyle samo dostajesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrus850
-2 / 2

Niech to nasze polskie władze pokaża w TV!!! Chociaż i tak wszyscy o tym wiedza a i tak nic z tym nie zrobia;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S saintone
-1 / 3

tendencja aż bije po oczach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arsenalfan98
-2 / 4

W tym wypadku zginęła babcia mojej koleżanki i chłopak, którego znałem, jego siostra jest w ciąży i chyba jej matka tez zginęła w tym wypadku lecz nie jestem pewny, a tu dla wszystkich poszkodowanych których ta tragedia dotknęła osobiście 2,5 tys. złotych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wafel35
-1 / 3

Właśnie w Polska to taki kraj w którym byli są i będą równi i równiejsi.Ale z pewnością rodziną ofiar żadne pieniądze nie zrekompensują straty najbliższych osób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OzzySabbath
-3 / 3

Dokładnie tak! Dekomokracja kopana...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zajaclowicz
+1 / 5

A ja niestety mam odmienne zdanie niż autor demota i większość tu dyskutujących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Showy
0 / 2

To i tak dobrze, że w ogóle coś dostali :P
No ale nie ma się co dziwić... ranga w społeczeństwie robi swoje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pele666
+2 / 6

Kur.wa aż nie mogę czytać ile kasy dostają te szuje z sejmu : || są Ci z busa na pewno nie byli bogaci ich rodziny pewnie teraz nie mają z czego żyć: (( WITAMY W POLSCE W KRAJU W KTÓRYM BOGATYM SIĘ DAJE A BIEDNYM ZABIERA !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Missimo
-1 / 1

Taak! Potrzebujemy Robin Hooda! Jeszcze raz powtórzę, jak Wam politycy nie pasują to anarchie wprowadzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lilliput
-4 / 6

Zbiera mi się na wymioty, jak widzę tego demota i sporo komentarzy. Zastanowiliście się w ogóle, o czym piszecie?
Część z Was dyskutuje nad wartością ludzkiego życia, bo inteligent i działacz społeczny jest wart więcej, lub mniej pieniędzy, niż być może jedyny żywiciel rodziny! Reszta aż kipi nienawiścią do rodzin ofiar tzw. katastrofy smoleńskiej. tak, macie czego zazdrościć osobom, które straciły swoich ojców, mężów, córki, przed którymi było całe życie i innych bliskich.
Powinniście się wstydzić, bo nie macie żadnego szacunku dla śmierci, Wy ją "przeliczacie" na pieniądze.
Niestety, dopuki w ogóle będę dawane jakieś datki z okazji śmierci, dopóty tak będzie się działo. Mam nadzieję, że państwo przestanie dawać tego typu jałmużny w ogóle. Ale na to trzeba innego ustroju...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Astun
-4 / 6

NIE MOŻNA porównywać katastrofy smoleńskiej szczym kolwiek. tam zgineli ludzie którzy mogli decydowac o obronie kraju w razie napadu itp. oni zgineli walczac o dobra polski i ludzi a mianowicie 40tys. osob a dla 40 tys osób można leciec i walczyc w słusznej sprawie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZueMieso
-1 / 1

Nie mówi się "szczym" tylko "sikamy" ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pat69
0 / 2

w końcu ktoś zwrócił uwagę na zbytnie przeżywanie tego co stało się pod Smoleńskiego i na to jak ludzie wtedy byli omotani tym szumem i jak łatwo podejmowali anze acz głupie decyzje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar emhapl
+1 / 3

"w katastrofie Lech Kaczyński zginęli prezydent RP wraz z małżonką... oraz Ryszard Kaczorowski..." za każdym razem jak to czytam dostaje szewskiej pasji -.- ; tam zginęło 96 osób, a wśród nich byli oni, a nie oni i 93 jakihś tam osób!, Lechu był zwykłym człowiekiem, mam w d*pie, że był prezydentem RP, mógł być nawet reinkarnacją papieża; tak się składa, że te 93 osoby też były ludźmi!! a zostały potraktowane jakby były skutkiem ubocznym, dodatkiem do śmierci prezydenta (załoga, o której dopiero na końcu można było cokolwiek się dowiedzieć jest tego najlepszym przykładem), tak zhańbić ich śmierć to tylko w naszym kraju można było:/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MadziaUglyKid
0 / 4

nażreć się jak najwięcej póki się jest przy korycie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ilikeart
0 / 8

Zauważ autorze, że ci pierwsi w większości mieli duże dochody, utrzymywali rodziny.
Ci drudzy jak sam napisałeś byli bezrobotni. Ich rodziny nie opierały się na nich finansowo.
Zapomoga ma na celu utrzymać krewnych ofiar których finanse dratystycznie zmalały na skutek utraty żywiciela.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G guest
+1 / 5

Jak nie opierały się finansowo? Właśnie się opierały. Z tego zbioru sezonowego utrzymywały się całe rodziny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ida22
0 / 2

Co Ty piep*zysz ilikeart? A niby po co oni jechali na te jabłka? Może dla jaj???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chantal
-1 / 5

Zachłanne gnoje i jeszcze głup[si ci co te pieniądze rozdają!! ja sie pytam co to za elita była!!! ja sie pytam ta w większości banda półgłówków???!!! Pare osób zasłużyło na honory,ale wiekszośc-ja już nawet nie bede wymieniać,ale to jest skandal-paru kretynów dorwalo sie do wladzy i wielka mi elita:////// A ten kretyn,który wcześniej móiwł,ze przeciez byli wykształceni to im sie nalezy...JA SIĘ K*URWA PYTAM ILU LUDZI MA MAGISTRA A NA KASIE W BIEDRONCE SPRZEDAJE CO!!!!!! A GDZIE ŚA PIENIĄDZE DLA NICH ALBOE SMIESZNE PIENIĄDZE DLA NAUCZYCIELI,LEKARZY ITD.!!!!!????????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ghost16111
-2 / 2

Ta tylko porównaj sobie warunki życia w tych dwóch przypadkach to że ci pierwsi tyle dostali to i tak dobrze.Kasa i tak życia nie zwróci.Prawo to prawo jest jakie jest.Nic nie poradzisz...możesz na nie narzekać ale i tak nie raz będziesz je popierać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hoggish
+2 / 8

Tragiczny wypadek to był autobusu pod Berlinem. A tu? Tragedia w wyniku głupoty! Dobrze, że nie weszło ich tam 28. Na szczęście dla innych uderzyli w TIRa a nie inny samochód np. osobowy. Szkoda ludzi, ale jak się jedzie przeładowanym busikiem bez pasów siedząc na skrzynkach po jabłkach i wyprzedza się na czołówkę bo się myśli że ma się ferrari co przyspiesza jak rakieta to trzeba ponosić konsekwencje takiego zachowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kremlovskaya
-1 / 1

Kierownica w busie jest jedna - nie ma ich tam 18! Nie zrzucaj winy za wypadek na wszystkich!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bezalkoholowy
0 / 2

Skur*ysyny!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xefar123
-2 / 6

co za ku*wy je*ane to jest najlepszy przyklad jaka jest sprawiedliwosc w tym pie*dolonym kraju niedosc ze siedza za tymi jeb*nymi trybunalami i sciagaja hajsu w pi*de to jeszcze ich jeb*ne rodziny maja wieksze przywileje od normalnych rodzin pier*olic tych jeb*nych w dupsko politykow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurwamac2
+4 / 4

Sprzedam VW transporter T4, przebieg 116 000 km serwisowany czerwony, świeżo sprowadzony, lekko bity.
Zdjęcia powyżej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yasco1983
-2 / 2

To nie tylko polski standard, debilu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nittygritty
0 / 4

Jest różnica pomiędzy urzędnikiem państwowym (i to na tak wysokim szczeblu!) a zwykłym obywatelem. W każdym normalnym państwie rodziny urzędników dostałyby więcej zapomogi, to właśnie świadczy o tym, czy państwo się szanuje, czy nie. Wysocy urzędnicy powinni latać dobrymi samolotami, jeździć drogimi samochodami. Bo wtedy, kiedy zobaczą ich ludzie za granicą, uznają, że są równi ich urzędnikom, których tam się szanuje i ceni.

Zresztą, to nie Twoja sprawa, z całym szacunkiem. Ty nie dostaniesz mniej, żeby oni dostali więcej, to są pieniądze państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ayamatte
+1 / 7

Dokladnie, nigdy nie zrozumiem czym taka marta kaczynska ktora dostala 80tys za smierc rodzicow rozni sie od jakiegos dziecka ktorego rodzice zmarli w wypadku samochodowym... W czym to dziecko jest gorsze?? Nawet na moim przykladie, ojciec mi zmarl i dostaje 1000zl miesiecznie. W czym jestem gorsza od Marty Kaczynskiej, ktora de facto jest doroslą kobietą ktora ma rodzine (!) i zapewne utrzymuje sie sama, bądź mąż pracuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DjGienia
-2 / 2

Różni się jeśli my dla elity powtarzam ELITY nie jesteśmy zapewnić wyższego standardu bo nie oszukujmy się w Polsce nie jest za wysoki, a wręcz żałosny w większości dziedzin społecznych i chcemy na nich oszczędzać to kończy się to taką katastrof poziom życia urzędnika państwowego na takim szczeblu musi być wyższy i to nie podlega dyskusji. Jeśli nie widzisz różnicy między "szarym obywatelem" a prezydentem tudzież inna osobą wybraną większością głosów 40 milionowego państwa to świadczy o tym że posada państwowa nie nie posiada żadnego prestiżu co przedkłada się w mniejszym bądź większym stopniu na stosunek obywateli do władzy. Chciałbym też zaznaczyć że daleki jestem do tego by takie osoby żerowały na naszych podatkach i ustawiały sobie życie jedynie za "stołek" panują takie a nie inne standardy jednym się to podoba drugim nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2010 o 21:25

avatar Sqra94
-2 / 4

WIELKI + TO PRAWDA. NIE MA W POLSCE DEMOKRECJI, JEST JEJ PARODIA, LUB NAMIASTKA CHAMSKIEJ OLIGARCHII...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Duszek459
+1 / 5

ale ludzie którzy zginęli w tej katastrofie byli inteligencją polski, którzy w pewnym stopniu zasłużyli się kiedyś dla Polski i też spójrzcie na to, że onie przestrzegali zasad bezpieczeństwa, oni nie zawinili w ogóle, a niestety Ci ludzie z busa wiedzieli że to jest niebezpieczeństwo , a i tak wsiedli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Stuner13
-3 / 3

nie zgadzam si troche z tym ..! !! ponieważ zamiast 6 jechało ich o wiele więcej ... !! i o tym mówili w radiu w tv że rodzina nie dostanie za dużo tego ubezpieczenia, tylko tyle co z Oc samochodu ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bezalkoholowy
0 / 2

Skur*iele!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Missimo
0 / 0

Zaciąłeś się przy naciskaniu ''wyślij''?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M micro1324
-1 / 1

noooo...smutne ale prawdziwe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JarAs27
-2 / 2

nic dodać nic ująć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar alewis8
0 / 6

Rodziny tych od Smoleńska poradziłyby sobie bez nawet złotówki zapomogi. Wszyscy byli wysokimi dygnitarzami i srali tymi pieniędzmi. Nie jest to dla nich nic szczególnego, pomijając oczywiście stratę bliskich która zawsze jest wielką stratą. Natomiast ten wypadek to nie tylko śmierć 18 osób ale też tragedia kilkunastu biednych rodzin które straciły właśnie żywicieli. Oni mieli ciężko jeszcze przed wypadkiem a co dopiero po nim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krolka
-2 / 2

Jeśli zazdrościsz pieniędzy rodzinom ofiar katastrofy pod Smoleńskiem to się z nimi zamień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamieeen
-2 / 4

Zauważ, że pod Smoleńskiem zginęli osoby reprezentujące Polskę jako naród, pełnili bardzo ważne funkcje państwowe.
Ci, co zginęli w Nowym Mieście to zwykli obywatele (z całym szacunkiem dla nich)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pinkel
+2 / 4

Wyrafinowana półprawda. Śmierć tych drugich była na ich własne życzenie - jechali busem nieprzystosowanym do przewozu ludzi, nielegalnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem