Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3221 3576
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar shakir
+24 / 26

prawie jak zimówki;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szarbi
+23 / 25

i jeszcze odblaskowe, dba o bezpieczenstwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lennik
+34 / 40

Jesteś bardzo mądry, wróżę Ci przyszłość w Nasa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar oxxz
+2 / 8

@TOP

Czuję się, jakbym słyszał Bear'a Grylls'a

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kelahcim6
+16 / 20

Myślę ze po dłuższym kontakcie z asfaltem to się poprzeciera... ale na krótka metę dobre :) Ja za to mam komplet oponek z przyciętymi blachowkrętami. Trochę roboty ale na lodzie działa znakomicie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar magda11270
-1 / 11

improwizacja to moj sposob na zycie, jak na razie calkiem dobry:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar duel44
+13 / 21

Mógłbym tak zrobić , ale mi się nie chce .

Komputer rulezz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mocarz
+11 / 11

Ja bym to nazwał kreatywnością.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O obiektywnyy
-5 / 7

a nie łatwiej założyć grubsze opony ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar character34
+3 / 9

Bez tarczówek nie da rady :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bartoszek
0 / 6

Jakby ktos sie interesowal to by wiedzial ze mozna zrobic takie oponki z gwozdziami, o wiele lepsze rozwiazanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar senderki11
+1 / 3

obiektywny. grubsze opony nic nie dają nie wiem jaki mam rozmiar opon (nie było mi to potrzebne) ale są to terenowe opony które mają min.4 cm grubości i na lodzie się ślizgały jak szalone

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar m2ti
-1 / 3

Ja jak zaczynałem swoją przygodę z motoX to robiłem podobnie tyle że w wsce i zamiast opasek montowałem 8 łancuchów na koło,w lesie sprawdzało się znakomicie tylko dość często opona pękała lub wyrywało szprychy :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MIR4G3
-5 / 5

słabe, kolega do cross'a powkręcał śruby, na jedną oponę 105 weszło i to dopiero robi wrażenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2011 o 22:19

avatar Bufetowy
-1 / 1

@senderki
No raczej jesteś w błędzie jeżeli myślisz, że na slickach z paseczkami z elektrycznego dasz radę jeździć na lodzi... niema takiej opcji. Opona terenowa z bieżnikiem na śniegu da radę lepiej niż ten pseudo wynalazek, ale na lód ani to ani to, tylko kolce.
@qrwishon
Debilem i pałą jesteś ty, zajmij się jakimś sportem, a nie wyzywasz ludzi qrwiszonku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DrexPL
+2 / 2

@ Qrvishon: Odezwał się "mondry" co na rowerze jeździć nie potrafi. Wnioskuję z wypowiedzi, że na motorze tym bardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zakonnica
0 / 0

wzięte ze strony
SPRYCIARZE.PL
-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar m2ti
0 / 0

@Qrvishon mi tam zima zbytnio nie przeszkadza,przyzwoicie się jeździ po polach lub po lesie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WalsterMus
0 / 0

interesujące :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
-1 / 1

Dokładnie to mi chodzi o taką zime ze śniegiem i lodem, nie taką jak w tej chwili że 8 stopni. A na rowerze jeździć potrafie i na motorze też(ale nie jeźdze po mieście bo nie mam Prawka Kat.A a to może 500zł kosztować)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2011 o 6:57

avatar czita1
+11 / 13

potrzeba matką wynalazku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomektls
+4 / 4

No ale ten wynalazek ma swoje wady; życzę powodzenia przy przebiciu opony (i jej wymiany) :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bufetowy
+1 / 1

Zacznijmy od tego, że ten "wynalazek" niema zalet... , a same wady, slicki na zimę... hahaha
Ale masz rację, przy zmianie opony sporo niepotrzebnej zabawy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar invisible93
-3 / 13

Bear by się nie powstydził ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bluetooth8
0 / 0

on by upolował tą oponę i zeżarł!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wolreni
+7 / 13

Dobry pomysł, ale i kask nie jest niepotrzebny. Rower bedzie jechał ale do moment dopóki nie "naklei" lody na te zaciski i po prostu będzie się ślizgać. Droga hamowania na lodzie jest długa. Wystarczy JEDEN kierowca który się choc troche zagapi i Anielski orszak. Nie mniej jednak pomysł dobry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bruno13
+4 / 4

Droga hamowania roweru na lodzie jest bardzo krótka - rower wraz z rowerzystą po prostu bardzo szybko leży na tym lodzie. Cos o tym wiem, bo jeżdzę rowerem przez cały rok. takich wynalazków nie stosuję, bo znacznie praktyczniej wyminiś szosę na opony z bieżnikiem ala góral, ale daje to efekt na śniegu nie na lodzie. Na lód nie pomogą żadne zaciski, łańcuchy ew. jedynie kolce albo piaskarka przed nami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cataractus
0 / 0

Droga hamowania na lodzie nie ma tu znaczenia. To nie jest patent na lód ale na śnieg. :P Na lodzie jest tak samo źle z opaskami jak na gołym slicku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Klamski
+4 / 6

Dopiero po wrzuceniu zauwazylem ,ze zostal biały pasek na gorze..zle to zmontowalem,nie jest juz takie ''mile'' dla oka jak moglo by byc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 stycznia 2011 o 16:35

avatar dracodemonicus
+3 / 3

Spoko, nawet nie zauważyłem ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidw064
0 / 4

łańcuchy są

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sharpy
+2 / 2

do roweru? w życiu nie widziałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tethys
0 / 2

Takie proste, a sam bym nie wymyślił. Z drugiej strony czy to się sprawdza? te obrazki nie dają takowej pewności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2011 o 20:37

C cataractus
0 / 0

Sprawdza się, da się na slicku jechać po śniegu, ale nie zastąpi to opony uniwersalnej a tym bardziej typowo crossowej. Opaski mają dwie wady: słabsza przyczepność na twardej powierzchni oraz problemy przy doborze pozycji złączki, która robi tu za element bieżnika. Jak będzie za wysoko to nie zadziała, jak za nisko może nawet doprowadzić do upadku rowerzysty... btw. patent znam od dobrych 7-8 lat. Przy odrobinie doświadczenia montaż/demontaż zajmuje ok 5 minut więc to jakiś tam sens ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fuksiara
0 / 0

wzięte ze studentpotrafi.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cataractus
0 / 0

Normalnie, przecięcie trytek to chwila.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skojon
+1 / 1

www.joemonster.org, było z tydzień temu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sempo17
+1 / 3

trochę za późno, śnieg już stopniał, a ja zniszczyłem przez takie poślizgi wszystkie lampki rowerowe jakie były w domu i porwałem jedną parę spodni, ale dzięki, na przyszłe śniegi jak znalazł. Duży plus ofkors ;) [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2011 o 20:37

avatar aela
0 / 0

i jak zajebiście się jedzie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sowsonik
+3 / 3

musze to w samochodzie sprawdzic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TinkerBell15
+1 / 1

Wątpię żeby na zaspy pomogło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Foxik20
0 / 0

Kurde... całkiem całkiem ;)
Jutro sam spróbuję!

Duży plusik za to +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gummmi
+2 / 4

ja to zawsze drutem owijałem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar magda11270
0 / 4

najlepiej kolczastym:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azbesciak
0 / 0

nie lepiej było po prostu założyć zimowe opony?

takie plasticzki na podlodzonej drodze są niebezpieczne :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sharpy
+3 / 3

Jeździłeś kiedyś rowerem po lodzie? Bo ja na oponach terenowych, jak się na początku Grudnia liznąłem, to do teraz mi się palec do końca nie zgina. Na lód żadna guma nie pomoże. Mam wątpliwości czy coś takiego nawet starczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Morbus
0 / 0

Sharpy: opony terenowe to NIE opony zimowe. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz opony typowo na śnieg/lód mające metalowy kolec na każdym klocku bieżnika. Wiadomo że nie zamienią lodu w asfalt ale da się po nim pojechać bez wywrotki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cataractus
0 / 0

Ten patent robi z gładkich opon, opony pseudo terenowe. Tak jak @Morbus napisał, opony terenowe to nie opony na lód. Pomysł z opaskami polega na tym, że jest to rodzaj metody awaryjnej, paczka trytrytek waży na pewno mniej niż 2 dodatkowe opony i sprzęt do ich zmiany. Poza tym chciałbym widzieć spryciarzy co zastosowali ten patent na oponach stricte crossowych xD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kowal148
0 / 2

tyrytytki jak zawsze do wszystkiego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CINcinTM
0 / 0

A więc koła zimowe do rowerów jednak istnieją naprawdę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sisal
0 / 4

ja bym to podpisał
"czy włożona praca i czas w te głupote się zwraca??" i obyś miał hamulce tarczowe ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2011 o 20:50

S sharpy
0 / 2

średnio 20 minut dziennie na dojazdach do pracy zaoszczędzam wybierając rower zamiast autobusu. Razy 3 miesiące zimy, czyli 30 godzin bym zaoszczędził...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kimi512
+4 / 4

A jak ktoś ma hamulce typu V-Break?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mdamianm
+3 / 3

ta tylko trzeba mieć hamulce tarczowe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 94maxx94
-2 / 2

Dokładnie zerżnięte z joemonster.org

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Klamski
+2 / 4

A ty skad rżniesz obrazki do demotow? Bo ja ten akurat wzialem z isismile,wiec nie pier*ol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
-2 / 2

Chłopski rozum podpowiada mi, że kark mi zbyt miły, abym sprawdził to eksperymentalnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magnum2000
-1 / 1

ja za młodu łańcuch rowerowy tak zakładalem na opone ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ri0t
0 / 2

Jeździłem w zimie różnymi rowerami: na wielu oponach w wielu specyficznych warunkach. Naprawdę skuteczne są tylko pełne zimówki/opony w trudny teren, ale i też czasem zawodzą podczas roztopów. Przy silnym mrozie to całkiem dobrze się jeździ nawet na kolarce jak się ma wprawę. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Morbus
+1 / 3

Zgadzam się z ostatnim zdaniem - znajomy pomyka zimą na ostrym kole na cienkich oponach szosowych bez bieżnika ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar senderki11
0 / 0

a gdzie można dostać w miarę tanie dobre zimowe opony i najlepiej terenowe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Morbus
0 / 0

@ Senderki: Allegro ma wszystko ;) Wpisz "Schwalbe" (nazwa firmy produkującej 2 czy 3 modele opon z kolcami) lub "Kodiak" (bodajże jedyny model firmy Kenda) w wyszukiwarce. Mam Schwalbe Ice Spiker i muszę przyznać że są niesamowite. Na śliskiej nawierzchni nawet jak zablokujesz koło hamulcem to sunie ono po linii prostej, nie zjeżdża na boki. Na lód jedyna opcja, ubitego śniegu (naprawdę mocno ubitego, który miejscami jest wyślizgany lub oblodzony) trzyma się bardzo pewnie. Po asfalcie można spokojnie na nich jechać (sam producent zaleca przejechanie kilkunastu km po asfalcie żeby kolce dobrze się osadziły w gumie), tyle że opory toczenia trochę większe więc rekordu szybkości na nich nie pobijesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2011 o 14:46

T Taru
-2 / 2

Założę się że jesteś uczniem Bear Grylls'a ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wojtekjd
+3 / 5

Chyba McGywera...;))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pentagram1985
+1 / 1

nie radzę robić tego, jeśli macie hamulce typu V-brake, co innego na tarczach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nanab
+1 / 1

Dlaczego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sopranis
+1 / 1

to nie są paseczki debile to opaski kablowe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hustler89
-1 / 3

Opaski zaciskowe raczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Morbus
+2 / 2

Pomysł nie wydaje się zbyt mądry. Przecież plastik na lodzie czy ubitym śniegu ślizga się bardzo łatwo. Poza tym takie cuda da się założyć tylko na w miarę płaskie opony, a więc bez głębokiego bieżnika. Gratuluję odwagi jeśli ktoś na szosowych, wąskich oponach pomyka zimą... Najlepszy sposób to, jak ktoś wyżej wspominał, opony z wkrętami (wymagające trochę pracy) albo opony z kolcami (~230 złotych sztuka). Da się też jeździć na zwykłych oponach terenowych po upuszczeniu z nich cześci powietrza. Na pewno jest to lepsze wyjście niż zakładanie plastikowych pasków pogarszających przyczepność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2011 o 21:23

P Pooh01
0 / 0

Też pierwsze co mi przyszło do głowy to to, że taka opona zupełnie nie trzyma na boki. Może i opory wzdłużne są większe ale opory boczne na tych paskach są zminimalizowane.
Ruszy się żwawo, ale aż strach w zakręt wchodzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hustler89
-2 / 4

Po pierwsze bezpieczniej piechotą chyba iść w zimę niż rowerem. A po drugie na lodzie albo ubitym śniegu to i tak czy siak się na rowerze wypie*dolisz,nawet z takimi bajerami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O okrej
0 / 0

Zrobiłbym tak, ale nie mam tarczówek :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar senderki11
0 / 0

JA TEŻ NA TO WPADŁEM
z jedną różnicą ja użyłem drutu a końcówki były ustawione do dołu tworząc kolce co prawda po zdjęci okazało się że felga lekko ucierpiała ale to nie problem bo to tylko otarcia jednak można było jeździć po lodzie i po śniegu bez żadnego poślizgu kosztowało mnie to 10 zł.

więc polecam druty a nie plastik

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filifionka22
-1 / 3

jeżdżę cały rok rowerem i nie ważne słońce,deszcz czy śnieg oraz lód...rower jeździ po wszystkim a dobry kierowca uniknie wywrotki...wystarczy dobra asekuracja nogami :P
częściej się wywracam idąc na piechotę :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Robertem
-2 / 2

dobre ale tylko na tarczowe ;) co v-break`ami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar resus24
-1 / 1

źródło joe monster xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar waldus2804
0 / 2

ja tak samo jak filifionka jeżdżę rowerem cały rok i sie w pełni z nią zgadzam zwykła opona jak w rowerze górskim wystarcza bo tu widza taka cieńsza opone... a co do wypowiedzi hustlera to wiedz, że ja po lodzie jezdziłem w tym roku sporo i ani jednego upadku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2011 o 21:45

K KarolFcB
0 / 0

Ten opis to tekst beara gryllsa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kargul
+2 / 2

Raczej niebezpieczne to musi być, zwłaszcza na zakrętach bo utrudnia poślizg wzdłużny ale na pewno ułatwia poprzeczny. Łańcuchy na koła w ksztalcie "drabinki" czyli poprzecznie ułożone na oponie w niektórych krajach nie są dopuszczone do użytku z tego samego powodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar masej
0 / 0

Takie coś gówno daje, lecz gdyby paseczki były grubsze, to by może coś pomogło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mati213
0 / 0

Znajomy tego próbował i podobno nie daje to wiele, co najwyżej na nieco ubitym śniegu, bo na lodzie nic. Poza tym, po kilku kilometrach na asfalcie miał już tylko 2 zaciski. Ja jeżdżę rowerem przełajowym ze zwykłymi oponami przełajowymi (szerokość 32mm, ciśnienie 4bar) i tej zimy gleby jeszcze nie miałem, choć na mocno przymarzniętej nawierzchni czasem przydałoby się nieco więcej przyczepności...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar shoufiou
0 / 0

Dlaczego on jeździ bez kurtki? Przeziębi się chłopak. ;x

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jtwarog
0 / 0

Ciekawe jak teraz zmienisz dętkę xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hellobabe
0 / 0

dobry pomysł, nie wpadłbym na zrobienie takich 'łańcuchów' przeciwśniegowych :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C camoluigi2
+1 / 1

To nie zimówki, to "cybantówki"!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar liec
0 / 0

Gorzej jak się nie ma tarczówek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J julkaaa
-1 / 1

STANOWCZE 'NIE' ZIMOWYM ROWERZYSTOM NA DROGACH!
A szczególnie tym przemieszczającym się z reklamówkami, torbami i innymi pakunkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jankes2010
0 / 0

Ja bym raczej powiedział,że potrzeba matką wynalazków :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Agobard
0 / 0

teraz ci opon nie ukradną. gratuluję, świetny wynalazek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barti950521123
+1 / 1

sproboj z tym nie wywalić sie na zakrętach, działają tam jak łyżwy(slizgaja się)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalex
0 / 0

Stary motyw. Ale na mocnych paskach góra 5km po asfalcie wytrzymuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 19Kredka20
0 / 0

hah.. gdyby nie normalny kask pomyslala bym ze to student.. : D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A airmax1
0 / 0

Powodzenia przy zdejmowaniu ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qubnikoss
0 / 0

Ja jeżdżę na zwykłych oponach. Jak widać jeszcze żyję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cyacho
0 / 0

Weź to potem poodpinaj xDxD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar luca25
0 / 0

Nie sądzę, żeby taki rozwiązanie coś zmieniło, może najwyżej pogorszyć sprawę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grzeslawgg
0 / 0

Plastik sie strasznie slisga, nie wiem co to mialo na celu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edziu1988
0 / 0

przy przyspieszaniu i hamowaniu może coś pomoże, ale za to przy skręcie będzie się ślizgać jak dzikie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maciek666pl
0 / 0

zapomniałeś dodać że działa tylko na rowerach z hamulcem tarczowym bp na zwykłych klockach byś blokował koła ciągle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HaluN88
0 / 0

Pięknie ładnie, ale co to niby ma pomóc? Przecież plastik ślizga się jeszcze bardziej niż guma, super pomysł po prostu ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Seiti
-2 / 2

mój pies tępi rowerzystów w zimie, uważa to za nienormalne, ja zresztą też.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pm4
+2 / 2

Koszt tych "zipów" przewyższył koszt opony z bardziej agresywnym bieżnikiem, ale jak to mówią "Polak mądry po szkodzie" ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ms8
0 / 0

u mnie pod blokiem i tak by sie wyje*ał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pavlonator
0 / 0

Te zastrzaski prawie nic nie dają, po "zainstalowaniu" mogłęm lepiej startować z miejsca, ale nie miałem wogóle przyczepnośći na zakrętach :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vonJanoloff
+1 / 1

Fake. Siodełko jest za nisko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tenkowal
0 / 0

jak jeździsz na oponach do "holendra" to nie dziw, że ciężko się jedzie i trzeba sobie pomagać na wszystkie sposoby. ja na terenowych 2.1 cala nie mam ABSOLUTNIE żadnych problemów poza szklanką na jezdni, a i tu nie jest tak ciężko, jak myślałem. jeżdżę na rowerze prawie codziennie i tegoroczna zima jeszcze mnie nie zaskoczyła :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tasde
0 / 0

Świetny patent! W końcu przestaną kraść opony podczas jazdy! Tylko nie rozumiem kto jeździ w zimę na rowerze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rado960
0 / 0

Mówisz jak Bear Grylls. ;D on też cały czas mówi coś o improwizacji xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2011 o 17:07

A angel13mich
0 / 0

raczej 'potrzeba' pomaga nam przetrwać;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marimosa
0 / 0

świetny pomysł :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szuszu6
0 / 0

Ale wy jesteście naiwni, a zastanowił się ktoś jak on hamuje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nanab
0 / 0

Możecie mi wytłumaczyć dlaczego nie mogą być zwykłe v-brake? Naczytaliście się "ekspertów" piszących o tym, ze niby v-brake hamuje albo wcale, albo blokuje koło? Wystarczy mieć MINIMUM wyczucia i nie wciskać od razu klamki do oporu... A jak to jest za trudne, to zamontować modulator za 10zł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurzejq
0 / 0

ale po co z przodu? Aczkolwiek pomysłowe;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piterjg
0 / 0

powodzenia na zakrętach :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem