Zaraz posypie się mnóstwo komentów, jaki ten chłopak jest zły, komentarze typu "psychopata, zlinczować takiego" i kolejna fala komci współczujących temu starszemu panu. Ludzie, jesteście żałośni. Pod każdym demotem o sadystach płaczecie, że są tacy ludzie i tak dalej. No i po co? Dla plusów? Skoro jesteście tacy pełni współczucia, okażcie to w życiu a nie na portalach internetowych. No już, czekam na minusy. Za wyrażenie własnego zdania, w świecie hipokrytów :)
zalogowałam się specjalnie, by dać + Im więcej czytam o takich zdarzeniach NAGRYWANYCH tym bardziej mam wstręt do tych wszystkich komórek, jakie kochani rodzice dają dzieciarom. w ogóle to jest niepojęte, że taka gówniarzeria dostaje cokolwiek! powinien być ban na komórkę, komputer, wychodzenie na dwór dopóki ten "człowiek" nie zrozumie podstawowych wartości, jakie składają się na wychowanie dziecka - m.in. szacunku.
Nigdy nie wiadomo jak ci dziadkowie go wychowywali. Z doświadczenia wiem, że niektórzy starzy ludzie są bardzo wredni i ciągle się drą i czepiają. Więc może dzieciak nie wytrzymał i wykorzystał to, że jest już większy, a dziadek starszy i się nie obroni.
Gdzie się podział ten szacunek dla starszych ? Siedzi takie dziecko w internecie i gra w różne tego typu gry, a potem przenosi na dziadka... A dziadek pomimo tego nic nie powiedział nikomu... [+]
Dobrze że ma 14 lat, przynajmniej jakby go ktoś spotkał to już jest w takim wieku że można by mu było za kare wpie*dolić.. może by nabrał szacunku dla starszych... na dodatek swoich dziadków :| Brak słów...
i pomyśleć że chodzę(albo już chodziłem) do jednej szkoły ale to jest kolejny demotywator gdzie nie ma całej prawdy. Sam nie wie jak wyglądała tam sytuacja rodzinna tylko tak jaka jest widziana przez pracowników opieki społecznej którzy nie gdy nic nie widzą.... a dziadek nie wypowiada się w tej sprawie, bo był chory na Alzheimera i już nie żyje
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2011 o 13:53
Wydaje mi sie, iz dekapitacja bylaby odpowiednia kara. Taka osoba tylko ebdzie sola w oku spoleczenstwa-nic pozytecznego z takiej osoby nie bedzie,bycmoze zalozy patologiczna rodzine(jesli wczesniej kogos nie zgwalci/zabije) i patologia dalej sie bedzie szerzyc,a on zniszczy komus zycie. Zdekapitowac, poki Panstwo nie wydalo jeszcze mnostwa kasy na ksztacenie go i resocjalizacje.
@bunio96 bo komentarze są właśnie po to żeby komentować demota. Po tym co przeczytałem mam napisać że ten chłopak był miły czy to co na prawdę myślę? Każdy ma prawo wypowiedzi... Zawsze znajdzie się taki co by tylko narzekał na innych i pokazywał swoją wyższość -.-
ja to bym temu skur**synowi urwał jaja . co za gnój mały . takich ludzi powinno sie skazywac na kare smierci . jeb*ny gówniarz . wlasnego dziadka . co za pojeb
Historia odwrotna do tego jak matka zabijała swoje dzieci i trzymała je w beczce (chyba 5 sztuk). Ludzie są potworami ,a jak nauczyły nas gry komputerowe z potworami należy walczyć. Jeden strzał i zakopać gnoja w lesie. Całe społeczeństwo odetchnie na czele z dziadkami.
Chciałbym zauważyć że wina nie pozostaje tylko w chłopaku, to jest ewidentny błąd w wychowaniu chłopaka samo z siebie to się nie bierze, opiekuni zapewne za dużo mu pozwalali i nie zwracali uwagi na mniejsze tego sprawy aż doszło to takiego czegoś.
Poprawność i poszukiwanie coraz to nowszych metod na "uwolnienie" ludzkości wplątuje nas w pułapkę. Nie ma win i kar, nie przechodzimy odpowiedniego procesu socjalizacji, które wytworzyło by w nas obraz dobra i zła. Podobno jesteśmy coraz to bardziej cywilizowani, ale odbierając pewne prawa rodziców do wychowywania swoich dzieci wg tego jak przez mln lat uczyła nas (i zwierzęta) natura sprowadza na nas same nieszczęścia i prymitywizm. Odwracać zaczynają się pewne prawidłowości, przywileje dostają grupy społeczne "odchodzące od normy" choć podobno wszyscy jesteśmy równi wobec prawa. Wpadamy w pułapkę własnych paradoksów nie widząc końca tych absurdalnych decyzji. Nie chcę żyć w takich czasach gdzie pod płaszczykiem wolności i poszanowania każdego człowieka sprowadza się na nas coraz większa niewolę i frustrację. Pseudotolerancja, konsumpcjonizm .. Przekleństwem naszych czasów.
Ale po co TVN publikuje twarz dziadka? Przecież główny pokrzywdzony nie ma w tym żadnego interesu - przeciwnie upokorzenie może być dla starego człowieka gorsze niż ból fizyczny ! Właściwie to dziadek nie ma żadnego interesu w nagłaśnianiu sprawy, a godzi się na wszystko (z pokazaniem twarzy na materiale na czele) w dużej mierze pewnie dlatego, że ma Alzheimera. Smutny morał taki, że na ludzkim nieszczęściu kolejny dziennikarz zrobił dobry interes - a dziadek musi teraz cierpieć jeszcze z powodu upokorzenia :( (zaś poj*ebany gnój jest w telewizji ;) - dla jego kolegów to naprawdę bez znaczenia o czym jest artykuł...)
No to czekamy na ustawę zabraniającą dziadkom i osobom powyżej 60 roku życia opieki nad dziećmi. Wcale bym się nie zdziwił gdyby coś takiego zaproponowano, bo w końcu to normalne że w Polsce aby zapobiec kilkunastu aktom przemocy rocznie, utrudnia się życie kilku milionom ludzi. A tak poza tym to skoro dziadek godził się na takie traktowanie, to najwyraźniej mu to nie przeszkadzało, albo media zwyczajnie rozdmuchały sprawę, bo przecież nie miał obowiązku opiekować się dzieciakiem, zwłaszcza że nie był nawet jego ojcem. Kiedy ludzie w końcu zrozumieją że chcącemu nie dzieje się krzywda? Jeśli dziadek był masochistą, albo uważał że jest w obowiązku osobiście wychować wnuka na porządnego człowieka, to jakim prawem rząd i media wtrącają się w ich prywatne sprawy i życie rodzinne? No chyba że stary sam to zgłosił, uznając że w imię zemsty woli wysłać wnuka do poprawczaka niż do sierocińca.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2011 o 21:15
I jak tu nie być za tym aby wydłużono karę więzienia?
Tazy ludzie jak ten wnuczek powinni posiedzieć 15 lat w więzieniu i tam ciężko popracować co by państwo nie zbiedniało!
Po obejrzeniu tego filmiku mam ochotę połamać temu zwyrodnialcowi nogi, ręce i żebra, potem dać je do gipsu, karmić skur**syna odchodami psów a potem jak mu się kości zrosną to połamać je jeszcze raz.
Jak ktoś jest z jego miasta to z łaski swojej niech na gnoja gdzieś poczeka i dla przykładu, nie wiem, połamie mu ręce. Nie ma innej rady. Dadzą gnoja do poprawczaka i zrobią z niego jeszcze gorszego skur v iela i tyle będzie. Ogień zwalczaj ogniem.
są i będą jak ośmiolatki nie mając styczności z policją używają słów "jp" i nie mają żadnego szacunku do osób starszych od nich to z roku na rok będzie coraz gorzej ale i na to jest rada
Dokładnie...
Nie jestem zwolennikiem kary śmierci wymierzanej w stosunku do istoty ludzkiej. Ale.
Uważam, że w takim wypadku byłoby najlepiej spytać randomowych ludzi na całym świecie, czy to jest zachowanie godne człowieka. Jeśli odpowiedzi byłyby przeczące, tzn. że ten egzemplarz nie powinien być już traktowany jako człowiek.
Bo jeżeli ktoś się znęca nad osobą, która opiekowała się nim całe życie, poświęciła mu wiele (bo dla starszej osoby wychowywanie młodego chłopca jest wielkim obciążeniem) to nie jest godzien kroczyć i korzystać z tego co mu ofiarowano...
Nie będę się rozpisywać jak mnie to wzrusza, ani nie będę dużo pisać, bo tutaj szkoda słów, po prostu bym łebka wziął i zaje*ał bym go. Szkoda tylko, że takich sytuacji jest pewnie więcej.
@up Wiesz, często ten moher też jest porządnym d=człowiekiem, żyjącym przynajmniej wedle jakiś zasad. Najpierw demoty o tym, że starsi nie mają prawa jeździć autobusami, a zajmować miejsce to już w ogóle, więc się nie dziw, że później niektórzy nie mają do nich szacunku.
Jezu jak ja oglądałam ten filmik to po prostu łzy ciekły mi z oczu.. To jest straszne że wnuczek tak potraktował swojego dziadka który starał się jak najlepiej przez całe życie dla niego.
Dokładnie. Nawet jeśli teoretycznie jest możliwa "resocjalizacja" to moim zdaniem szkoda na nią kasy. Szkoda łożyć z pieniędzy podatnika na małą szumowinę, skoro można te same środki przeznaczyć na coś bardziej wartościowego - np. budowę kawałka autostrady. Sam sobie wybrał taką drogę, niech sam poniesie konsekwencje. Najlepiej w jakiejś kopalni, albo przynajmniej przy pręgierzu. ;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2011 o 14:10
Ten gówniarz to jakiś pojeb ;/ Serce się kraja jak sie takie coś widzi ;( Biedny dziadek na pewno kocha wnuczka, tak że nawet go nie wydał... Zrobić z gówniarzem to samo, co on robił staruszkowi ;/
aż mi szkoda tego dziadka. ten Patryk to serca nie ma! pewnie dziadek nie pozwalał mu wychodzić z kolegami i nie
dawał pieniędzy, dlatego wnuczek go katował... powiesić za jaja młodego! osobiście bym mu wpier******! +
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2011 o 18:13
Mnie dziadkowie wychowują, kiedy skończyłam 8 lat. Nie mam z nimi lekko, ale nigdy bym krzywdy nie zrobiła... Swoją drugą połowę życia poświęcili właśnie mi i nigdy nie będę umiała im się odwdzięczyć.
To na prawdę demotywuje. Wielki +
Wyjdzie za 3 lata i będzie robić to samo albo i gorzej, poprawczak to nie jest miejsce resocjalizacji. Zaje*ać go albo do pudła na 25 lat minimum - takie kary są adekwatne. On wykorzystał miłość dziadka i babci, nie wydali go. To największa zbrodnia.
zabiłbym tego gówniarza własnymi rękami, no ale niestety, sąd mu nic nie zrobi bo ma 14 lat, jak już to pare miechów w poprawczaku. naprawdę żałuję że sam mu nie mogę wymierzyć sprawiedliwości
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2011 o 12:10
Oko za oko-do więzienia/zakładu z gówniarzem* i 3x dziennie pałką drewnianą... Niech poczuje smarkacz na własnej skórze. Jak nie pomoże to Pavulon, aczkolwiek to za łagodna kara.
Nie popieram tego co ten dzieciak zrobił, ale nie zapominajcie, że znacie tylko jedną stronę medalu. Nie wiemy jaka była jego sytuacja z dziadkami. Nie wiemy czy przez te 11 lat mu nie wypominali tego, że go adoptowali. Nie znamy ich stosunku do niego. Może sam był ofiarą i gotowało się w nim aż do ostatecznego momentu.
Bezstresowe wychowanie kurvva mać...
hahaha...
Jeżeli chłopiec za małolata nie poczuje jak boli obity ryj, będzie bił innych, gdyż nie zna tego uczucia...
Jestem przeciwny przemocy, ale brak skutecznego wychowania skutkuje właśnie takimi sytuacjami.
Znam historię dzieciaka z domu dziecka ,w 1 gimnazjum wyczyścił ojcu (temu ,który go przygarnął) konto z około 4 tysięcy ,dziś wiem tyle ,że ojciec jest po wylewie ,a ten skur*esyn go katuje...
rabit mam podobnego " znajomego" w zasadzie 2 braci. dobrzy ludzie ich przyjeli z bidula a oni sie odwidzieczaja okradajac ich i klamiac. zalosni sa niektorzy ludzie, co poradzisz
młodego bym uśpiła. a co do demota: dobry i kopie dupę tych wszystkich matek polek, które płodzą dzieci, żeby im "na starość szklankę wody podały". [+]
Jak ten 14 latek jest taki Cffaniak to niech wystartuje do kogos w swoim wieku a nie bije dziadka!!;/..zal....pewnie to jakis cffaniak za 10zl bije dziadka bo na lepszych nie ma sily;/...jak jest taki odwazny to niech wystartuje do mnie;p
własnie taki demot pokazuje to że w polsce powinna być kara śmierci, nie ważne czy ma 14 lat czy 30 , do piachu z takimi kur.ami to reszta się zacznie bać
Do utylizacji takich gówniarzy, resocjalizacja nic nie pomoże.
Zaprawde powiadam przeto na największe świętości globu, gdybym dostał go w swoje ręce, do końca życia nie trzasnąłby nawet klapą od kibla
O ku**a, te nieroby z MOPS`u siedzą wygodnie za biurkami, a w teren nie ma komu chodzić. Nad rodziną zastępczą, której opiekunowie dziecka są w podeszłym wieku musi być szczególny dozór, a tu co? zima ku**a i się nie chce ruszać dupy?! O tym małym zwyrodnialcu, to nawet nie chce mi się pisać, życie mu jeszcze da po piź***e
Zaj*bać takiego szmaciarza, to za mało, zamiast do dziadka niech ze mną wyskoczy śmieć, to mu się do końca życia odechce na kogokolwiek podnosić ręke, mała gnida...
nie rozumiem jak można być takim zwyrodnialcem... nic tylko zrobić z nim to samo co on zrobił z tym biednym dziadziusiem.. jak on mógł tak katować kogoś kto go wychował, kto utrzymywał go, dawał mu jeść, był w każdych chwilach tych dobrych i tych złych.. może niektórzy będą próbować usprawiedliwiać tego gówniarza...że bunt młodzieńczy, że trudne warunki.
On tego dziadka powinien na rękach nosić a nie mordować go..
Nie lamentujcie nad dziadkiem.On pewnie nie takie rzeczy w swoim zacnym życiu przeżył.Mnie cieszy jedna myśl.Wnuczek w końcu trafi do kryminału gdzie któregoś pięknego wieczoru jeden z pensjonariuszy spod celi pokaże mu co znaczy słowo "przebojowy chłopak";-)
Dajcie mi tu tego skur*ysyna to mu pokaże , że należy szanować starszych , tym bardziej jeśli faktycznie się nim od małego zajmowali a ten gnój nie umie tego uszanować.
o tym co tacy młodzi skur*iele mają głowach może świadczyć choćby taki fakt że w styczniu tego roku grupa 4 gnoi z sąsiedniej wioski po wyjściu z pizzerii miała ochotę sobie poszaleć..jeden teleskopówką rozbił w kapliczce na plantach szybe..mój ojciec jako stary żołnierz i dowódca wyższego szczebla krzyknął jak to on bardzo donośnie na nich.. a oni co? podbiegli do niego w chcieli chyba go pobić.. zrobili bardzo głupio...błąd na jaki ja osobiście znając mojego ojca nigdy bym się nie zdecydował.. ostrzegł ich że wdepcze ich w ziemie i ten najbardziej cwany machnął się na niego tą pałką..złapał go w ciągu sekundy zdarł mu buty z nóg i napie*dolił jego własną teleskopówą po stopach..piętach..jak to sie w wojsku robiło..puścił gnoja bez butów..tamci nawet nie podeszli a wręcz przeciwnie uciekli.. nastepnego dnia przyejchał z ojcem..pogadali sobie we 2 na osobności i przy moim ojcu i na moich oczach ojciec tego typka mu taką pi*de wyje*ał za skakanie do straszego..to czego nie znają teraz to szacunek..i takich gówniarzy powinno się napie*dalać i jak najsurowiej karać nie ma litości..czy to dziecko czy nie.. i dzięjkuje że rodzice mnie osobiście nauczyli tej pieknej cechy jaką jest szacunek do starszych.. nie ma żadnego wytłumaczenia też dla tego co zrobił chłopaczek z demota..
Też tak sądzę. Chyba, że wcześniej wsadzą go do poprawczaka. Ale tam nie idzie się z dnia na
dzień. Więc zapewne jeszcze parę dni tam pomieszka. Współczuję im bardzo.
Brak słów.
I
pomyśleć, że np. w tym momencie, jakieś dziecko znęca się nad swoimi rodzicami/dziadkami lub
kimkolwiek innym.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2011 o 14:53
Jak widze takich ludzi to dochodze do wniosku że idea filmu pt. Piła jest bardzo dobra. Tak się powinno traktować takich ludzi. Albo zabawkami panów o nazwie "święta inkwizycja". A to wszystko powinno jak za średniowiecza dziać się publicznie, to by się jeden z drugim mocno zastanowił czy warto.
Mam 15 lat, mój dziadek kiedyś nie był święty, ale dla mnie jest dobry. Jak o tym czytam to mam po prostu ochotę ubrać glany, znaleźć adres i pojechać tam choćby rowerem żeby obić śmieciowi mordę. Jakby nie dziadek, to ten szczyl nawet by nie żył.
Nigdy nie wiadomo jak ci dziadkowie go wychowywali. Z doświadczenia wiem, że niektórzy starzy
ludzie są bardzo wredni i ciągle się drą i czepiają. Więc może dzieciak nie wytrzymał i
wykorzystał to, że jest już większy, a dziadek starszy i się nie obroni.
co ty do mnie kur** pierd***** mnie moi rodzice wychowywali twardą ręką jak mi się piewszy raz w życiu zdarzyło ukraść pare złotych w wieku 12 lat to dostałem pożadny wpierd** pałką milicyjną(blondynką) a jak pyskowałem albo coś mocno przeskrobałem co było częste to tak dostawałem skórzanym pasem że przez pare godzin nie mogłem usiąść na dupie ale nigdy w życiu nawet przez mysl mi nie przeszło żeby podnieść rękę na słabszą matke albo na silniejszego ojca lub na babcie która też umiała dowalić więc jeszcze raz co ty mi pier******* o puszczeniu nerwach tego chu** sam może i jestem młody bo mam zaledwie 15,5 lat ale w życiu bym na rodzine nie podniusł ręki pomimo tego że trenowałem boks 8 miesięcy a teraz trenuje od tygodnia MMA i krav mage i przy okazji chodze na siłke i jem białko(nie mówię że jestem przechu*** bo jestem cienki w porównaniu do dużej ilości osób) no ale bez jaj z taką kur** to w wieku 18 lat na dołek i do izolatki i tyle tam by go klawisze nauczyli jak trzeba się odnosić do starszych
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2011 o 15:12
Piszesz, że nie podniósłbyś ręki na kogoś z rodziny, a sami robią to Tobie, ale OK, to tylko taki szczegół. Oczywiście nie bronię tutaj tego zwyrodnialca. Każdy myśli, że wychowywanie jest takie łatwe, i że silna ręka do tego wystarczy. Za przeproszeniem GÓWNO PRAWDA! Dziecku trzeba poświęcać dużo czasu i uwagi, rozmawiać z nim i pouczać w innym sposobem niż bicie, bo to do niczego praktycznie nie prowadzi, wiem bo sam za karę byłem rzadko kiedy bity, a zamiast bicia mnie pouczali rozmową.
ja mam takiego kolegę, który również jest od najmłodszych lat wychowywany przez dziadków. Jak był w szóstej klasie zmarł jego dziadek. Został tylko z babcią, a tearz sprawia jej same problemy, bo biedna satruszka nie potrafi już nad nim zapanować... To jest straszne, ale niestety prawdziwe i niestety są na świecie tacy ludzie...
wiesz mam starszego brata nie bili go lecz tyylko pouczali i co jest z nim?? w wieku 23 lat siedzi w areszcie i grozi mu 15 lat więzienia a wcześniej miał kuratora i kilka rozpraw za kradzież i pobicia rodzice też mnie pouczają ale wiesz jak coś ukradne albo rzuce(raz tylko to się zdarzyło) krzesłem w drzwi z nerw albo pobije w szkole o 3 lata młodszego chłopaka za to że krzywo się na mnie popatrzył to trzeba wtedy ojcowskiej ręki takie jest moje zdanie
Sami go sobie tak wychowali. Nigdy nie słyszałem o przypadku, żeby inteligentni i dobrzy ludziw wychowali jakiegoś gnojka. A znam kilka rodzin, których synowie to takie zakapiory, że szkoda gadac, ale nawet rodzice przyznają, że się nimi nigdy nie zajmowali.
Czytając to gdzieś w środku wywołało to ogromną złośc i zażenowanie. Chciałbym tylko go dorwac jeśli gówniarz mógł bic starsza osobe to ja go naucze szacunku!
Takich gnoi powinni do najcięższych więzień wysyłać, tam by poznali sens życia i nauczyli szacunku, a nie że taki 14 latek nagra się w GTA i później wariuje w realu. Do demota ofc + a ten mały jakby wpadł w moje ręce to by już z nich nie wypadł.
...aż nie wiem co powiedzieć... ciężko wyobrazić sobie co czuje ten dziadek-wychował taką łachudrę, poświęcił lata swojego życia na wychowanie, a gówniarz odpłacił laniem. A dziadek mimo wszystko nie komentuje sprawy, mimo wszystko jest w stanie wybaczyć skur*ysynowi.
... i dlatego nie planuję mieć dzieci, nigdy nie wiadomo na co wyrosną
a dziadek pomimo tego że wnuczek go katował nic złego nie powie o nim. no i widać jakie mamy społeczeństwo, opiekujemy się daną osobą a ta nam się gów*em za to odwdzięcza.. oczywiście +
Jesteś kozak bo dajesz radę starszemu człowiekowi, który na dodatek Cię wychował na własnej piersi? Gratuluje. Zapraszam na sparing ze mną- chętnie pokaże Ci co tak naprawdę umiesz.
Jak ludzie mogą być tak zupełnie bez serca? Nie wyobrażam sobie uderzyć własnego dziadka, a nawet przechodnia- dziadka, bo się mną opiekował od najmłodszych lat i wspierał we wszystkim, a przechodnia ze zwykłego szacunku dla człowieka! Najgorsze jest jednak to, że gdy chłopak pójdzie do poprawczaka, stanie się jeszcze bardziej brutalny i bezwględny, bo będzie musiał walczyć o przetrwanie. Ech, szkoda gadać, całe życie sobie zmarnował i jeszcze tak się kochającemu go dziadkowi odpłacił! Przecież ten dziadek może teraz się załamać, stracić chęć do życia, a to wszystko przez takiego niewdzięcznego sku***syna.
Też jestem z Knurowa i niedawno dopiero się o tym dowiedziałem. Człowiek niestety nie miał jak zeznawać ponieważ jest chory na Alzheimera... w dodatku babcia z dziadkiem byli jego rodziną zastępczą... zero wdzięczności..
Demot chyba jeden z lepszych ostatnimi czasy... Ale właśnie ja tego nie mogę pojąć, jak ten gnój może bić człowieka, który go wychował, który jak wynika z filmiku, stworzył dla niego rodzinę zastępczą, żeby być może nie wiem, nie wychowywał się z pijakami, czy coś. Zero szacunku dla ludzi starszych, a w szczególności dla własnych dziadków. Tak, wiem, że są różni ludzie, spotkałam się z różnymi ludźmi w podeszłym wieku, ale z tego co wynika, to przecież chyba dziadek go źle nie traktował, wręcz przeciwnie, może aż za dobrze, skoro nawet nigdzie nic nie mówił, że własny wnuk go bije.
Co do wcześniejszych komentarzy, to owszem, może to jest dziecko, ale w świetle prawa ma skończone 13 lat, więc odpowiada za większe przewinienia. W ogóle nasze prawo jest chore, okropnie skonstruowane. Gdy 12-latek zabije człowieka, to nic mu za to nie grozi(!). A przecież zdaje sobie sprawę, co takiego robi. Po za tym wątpię, żeby resocjalizacja cokolwiek dała, bo szczerze powiedziawszy to nic nie daje, pójdzie do zakładu poprawczego, wyrośnie na większego bandytę. Jaka rada? Należy znaleźć złoty środek. Bo wychowanie nie powinno być bezstresowe, bo hierarchia jakaś powinna być w rodzinie, że dziecko powinno wiedzieć, że jest mniej ważne od rodziców, którzy go utrzymują. Ale wychowanie to też nie tresura, która polega na zastraszaniu za najmniejsze przewinienie. Jakoś mnie rodzice ani razu nie uderzyli, ale mieli inną metodę - moja mama jak coś przeskrobałam, to po prostu się do mnie nie odzywała i patrzyła na mnie karcącym wzrokiem. To była dla mnie najgorsza kara. Ale z drugiej strony prawda jest taka, że jak to mój kolega określił "nauka najlepiej wchodzi przez tyłek", czyli jakby się sparzył, to by się nauczył, że nie wolno. Nie mówię tu o katowaniu, o maltretowaniu, ale o jednym, porządnym lańsku, albo zrobieniu takiej awantury, że gówniarzowi się odechce raz na zawsze.
PS. Możecie mnie zminusować, mam to gdzieś.
Dlaczego jedziecie po tym chłopaku ? Macie pojęcie jacy są Ci dziadkowie ? Co musiało się stać w życiu tego młodzieńca, że bije swoją rodzinę ? Nie mamy pojęcia jak wyglądało jego życie. We wróżbitów się bawicie ?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 lutego 2011 o 18:52
Trudno uwierzyć, że są na świecie tacy ludzie...
tak to już jest... natura bywa okrutna i niektórych należy po prostu odizolować od reszty.
Co to się kurde teraz porobiło!
Kiedyś to nawet dziecko nie pomyślało
o takich rzeczach!
Sam demot świetny oczywiście [+]
Zaraz posypie się mnóstwo komentów, jaki ten chłopak jest zły, komentarze typu "psychopata, zlinczować takiego" i kolejna fala komci współczujących temu starszemu panu. Ludzie, jesteście żałośni. Pod każdym demotem o sadystach płaczecie, że są tacy ludzie i tak dalej. No i po co? Dla plusów? Skoro jesteście tacy pełni współczucia, okażcie to w życiu a nie na portalach internetowych. No już, czekam na minusy. Za wyrażenie własnego zdania, w świecie hipokrytów :)
bunio, niby masz racje ale tak to już jest, a takich skur**synów to tylko na sznur.. [+]
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2011 o 12:15
Wsadzą dzieciaka do poprawczaka i wyjdzie seryjny morderca.
zalogowałam się specjalnie, by dać + Im więcej czytam o takich zdarzeniach NAGRYWANYCH tym bardziej mam wstręt do tych wszystkich komórek, jakie kochani rodzice dają dzieciarom. w ogóle to jest niepojęte, że taka gówniarzeria dostaje cokolwiek! powinien być ban na komórkę, komputer, wychodzenie na dwór dopóki ten "człowiek" nie zrozumie podstawowych wartości, jakie składają się na wychowanie dziecka - m.in. szacunku.
Trudno uwierzyc? Może bił dziadka aby zapobiec kolejnym jego cytatom na głównej:D
Jak wychowali tak mają, nikt sie zły nie rodzi.
@artur6912
to co napisałeś to zwyczajna wymówka zrzucająca odpowiedzialność za własny rozwój na innych ludzi i środowisko. Po prostu żałosne.
Nigdy nie wiadomo jak ci dziadkowie go wychowywali. Z doświadczenia wiem, że niektórzy starzy ludzie są bardzo wredni i ciągle się drą i czepiają. Więc może dzieciak nie wytrzymał i wykorzystał to, że jest już większy, a dziadek starszy i się nie obroni.
Gdzie się podział ten szacunek dla starszych ? Siedzi takie dziecko w internecie i gra w różne tego typu gry, a potem przenosi na dziadka... A dziadek pomimo tego nic nie powiedział nikomu... [+]
jak się o tym dowiedziałem to całkowicie zwątpiłem, jak można coś takiego robić ;/
Dobrze że ma 14 lat, przynajmniej jakby go ktoś spotkał to już jest w takim wieku że można by mu było za kare wpie*dolić.. może by nabrał szacunku dla starszych... na dodatek swoich dziadków :| Brak słów...
i pomyśleć że chodzę(albo już chodziłem) do jednej szkoły ale to jest kolejny demotywator gdzie nie ma całej prawdy. Sam nie wie jak wyglądała tam sytuacja rodzinna tylko tak jaka jest widziana przez pracowników opieki społecznej którzy nie gdy nic nie widzą.... a dziadek nie wypowiada się w tej sprawie, bo był chory na Alzheimera i już nie żyje
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2011 o 13:53
Może dziadek się nad nim znęcał gdy chłopak był mały?
Wydaje mi sie, iz dekapitacja bylaby odpowiednia kara. Taka osoba tylko ebdzie sola w oku spoleczenstwa-nic pozytecznego z takiej osoby nie bedzie,bycmoze zalozy patologiczna rodzine(jesli wczesniej kogos nie zgwalci/zabije) i patologia dalej sie bedzie szerzyc,a on zniszczy komus zycie. Zdekapitowac, poki Panstwo nie wydalo jeszcze mnostwa kasy na ksztacenie go i resocjalizacje.
@bunio96 bo komentarze są właśnie po to żeby komentować demota. Po tym co przeczytałem mam napisać że ten chłopak był miły czy to co na prawdę myślę? Każdy ma prawo wypowiedzi... Zawsze znajdzie się taki co by tylko narzekał na innych i pokazywał swoją wyższość -.-
Sorry, ale dla mnie, to jest naprawdę demotywujące i wywołujące skrajnie negatywne uczucia, a nie seria demotów o pieskach.
ja to bym temu skur**synowi urwał jaja . co za gnój mały . takich ludzi powinno sie skazywac na kare smierci . jeb*ny gówniarz . wlasnego dziadka . co za pojeb
Historia odwrotna do tego jak matka zabijała swoje dzieci i trzymała je w beczce (chyba 5 sztuk). Ludzie są potworami ,a jak nauczyły nas gry komputerowe z potworami należy walczyć. Jeden strzał i zakopać gnoja w lesie. Całe społeczeństwo odetchnie na czele z dziadkami.
Odnośnie dzieciaka z demota powiem tylko 3 słowa:
ZAJE*AŁ BYM GNOJA
I tyle...
Knurów nie jest dużym miastem. Gnojka można łatwo znaleść
Ktoś może wie jakie był motywy chłopaka? Bo historia ciekawa.
O fak, a ja z knurowa...
Chciałbym zauważyć że wina nie pozostaje tylko w chłopaku, to jest ewidentny błąd w wychowaniu chłopaka samo z siebie to się nie bierze, opiekuni zapewne za dużo mu pozwalali i nie zwracali uwagi na mniejsze tego sprawy aż doszło to takiego czegoś.
bunio96 jak może sie wypowiadać jakiś 14 latek który jeszcze nie poznał życia i nie umie go docenić.. Życzę Tobie aybś zmądrzał w przyszłości !
Poprawność i poszukiwanie coraz to nowszych metod na "uwolnienie" ludzkości wplątuje nas w pułapkę. Nie ma win i kar, nie przechodzimy odpowiedniego procesu socjalizacji, które wytworzyło by w nas obraz dobra i zła. Podobno jesteśmy coraz to bardziej cywilizowani, ale odbierając pewne prawa rodziców do wychowywania swoich dzieci wg tego jak przez mln lat uczyła nas (i zwierzęta) natura sprowadza na nas same nieszczęścia i prymitywizm. Odwracać zaczynają się pewne prawidłowości, przywileje dostają grupy społeczne "odchodzące od normy" choć podobno wszyscy jesteśmy równi wobec prawa. Wpadamy w pułapkę własnych paradoksów nie widząc końca tych absurdalnych decyzji. Nie chcę żyć w takich czasach gdzie pod płaszczykiem wolności i poszanowania każdego człowieka sprowadza się na nas coraz większa niewolę i frustrację. Pseudotolerancja, konsumpcjonizm .. Przekleństwem naszych czasów.
za torbe i na latarnie z takim frajerem
Ale po co TVN publikuje twarz dziadka? Przecież główny pokrzywdzony nie ma w tym żadnego interesu - przeciwnie upokorzenie może być dla starego człowieka gorsze niż ból fizyczny ! Właściwie to dziadek nie ma żadnego interesu w nagłaśnianiu sprawy, a godzi się na wszystko (z pokazaniem twarzy na materiale na czele) w dużej mierze pewnie dlatego, że ma Alzheimera. Smutny morał taki, że na ludzkim nieszczęściu kolejny dziennikarz zrobił dobry interes - a dziadek musi teraz cierpieć jeszcze z powodu upokorzenia :( (zaś poj*ebany gnój jest w telewizji ;) - dla jego kolegów to naprawdę bez znaczenia o czym jest artykuł...)
mieszka w KNUROWIE!!!! hahaha co za frajer
No to czekamy na ustawę zabraniającą dziadkom i osobom powyżej 60 roku życia opieki nad dziećmi. Wcale bym się nie zdziwił gdyby coś takiego zaproponowano, bo w końcu to normalne że w Polsce aby zapobiec kilkunastu aktom przemocy rocznie, utrudnia się życie kilku milionom ludzi. A tak poza tym to skoro dziadek godził się na takie traktowanie, to najwyraźniej mu to nie przeszkadzało, albo media zwyczajnie rozdmuchały sprawę, bo przecież nie miał obowiązku opiekować się dzieciakiem, zwłaszcza że nie był nawet jego ojcem. Kiedy ludzie w końcu zrozumieją że chcącemu nie dzieje się krzywda? Jeśli dziadek był masochistą, albo uważał że jest w obowiązku osobiście wychować wnuka na porządnego człowieka, to jakim prawem rząd i media wtrącają się w ich prywatne sprawy i życie rodzinne? No chyba że stary sam to zgłosił, uznając że w imię zemsty woli wysłać wnuka do poprawczaka niż do sierocińca.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2011 o 21:15
Ale porąbany rząd zakazuje kar cielesnych wobec dzieci.
A co na to kierowca autobusu??
I jak tu nie być za tym aby wydłużono karę więzienia?
Tazy ludzie jak ten wnuczek powinni posiedzieć 15 lat w więzieniu i tam ciężko popracować co by państwo nie zbiedniało!
Jak ma ktoś mozliwość zabijcie tego wnuczka!!!!!
ja mieszkam od 3 lat z dziadkiem i nie przyszlo mi to do glowy omg co to w ogole jest????
Po obejrzeniu tego filmiku mam ochotę połamać temu zwyrodnialcowi nogi, ręce i żebra, potem dać je do gipsu, karmić skur**syna odchodami psów a potem jak mu się kości zrosną to połamać je jeszcze raz.
Jak ktoś jest z jego miasta to z łaski swojej niech na gnoja gdzieś poczeka i dla przykładu, nie wiem, połamie mu ręce. Nie ma innej rady. Dadzą gnoja do poprawczaka i zrobią z niego jeszcze gorszego skur v iela i tyle będzie. Ogień zwalczaj ogniem.
Znajdziemy go ! Sam jestem z Knurowa , nie damy takim znęcać się nad starcami !
Na sznur ze sk*rwielem !
a jednak starzy ludzie sa glupi... obdukcja i do poprawczaka gowniarza,apotem do domu dziecka :/ nie rozumiem jak mozna byc takim gnojem...
są i będą jak ośmiolatki nie mając styczności z policją używają słów "jp" i nie mają żadnego szacunku do osób starszych od nich to z roku na rok będzie coraz gorzej ale i na to jest rada
Nie,nie,nie kara więzienia czy poprawczaka to za mało... bił bym go "drewnianą pałką" codziennie do końca życia i jeden dzień dłużej!!!
Na główną, może ktoś wtedy zareaguje...;/
Przykre..
Być dla kogoś dobrym...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lutego 2011 o 14:10
Dokładnie...
Nie jestem zwolennikiem kary śmierci wymierzanej w stosunku do istoty ludzkiej. Ale.
Uważam, że w takim wypadku byłoby najlepiej spytać randomowych ludzi na całym świecie, czy to jest zachowanie godne człowieka. Jeśli odpowiedzi byłyby przeczące, tzn. że ten egzemplarz nie powinien być już traktowany jako człowiek.
Bo jeżeli ktoś się znęca nad osobą, która opiekowała się nim całe życie, poświęciła mu wiele (bo dla starszej osoby wychowywanie młodego chłopca jest wielkim obciążeniem) to nie jest godzien kroczyć i korzystać z tego co mu ofiarowano...
dobra historyjka ale nie widzę tego na głównej
dobry nick ale nie widze by ktos pod nim myślał.
Nie będę się rozpisywać jak mnie to wzrusza, ani nie będę dużo pisać, bo tutaj szkoda słów, po prostu bym łebka wziął i zaje*ał bym go. Szkoda tylko, że takich sytuacji jest pewnie więcej.
Prawda Boli : / Mocne
Jak mozna bic bezbronnego? Przeciez taki dziadek nawet nie ma sily zeby oddac ;(
Jejku, ten wnuczek nie ma serca ;/ +
Tylko nie wnuczek - jak już to ZWIERZĘ, BYDŁO, ZWYRODNIALEC. Ktoś powinien go nauczyć szacunku do starszych, nieprawdaż?
@Andry69 ale demotywatory z głównej mówią, że staruchy są wredne i niewychowane i nie należy się im szacunek.
GrubyTroll, trzeba odróżnić mohera od porządnego człowieka
@up Wiesz, często ten moher też jest porządnym d=człowiekiem, żyjącym przynajmniej wedle jakiś zasad. Najpierw demoty o tym, że starsi nie mają prawa jeździć autobusami, a zajmować miejsce to już w ogóle, więc się nie dziw, że później niektórzy nie mają do nich szacunku.
Jezu jak ja oglądałam ten filmik to po prostu łzy ciekły mi z oczu.. To jest straszne że wnuczek tak potraktował swojego dziadka który starał się jak najlepiej przez całe życie dla niego.
ZABIŁABYM tego gówniarza.
ja to bym pobiła na oczach jego cudownych kolegów, którzy go wychowują.
Dokładnie. Nawet jeśli teoretycznie jest możliwa "resocjalizacja" to moim zdaniem szkoda na nią kasy. Szkoda łożyć z pieniędzy podatnika na małą szumowinę, skoro można te same środki przeznaczyć na coś bardziej wartościowego - np. budowę kawałka autostrady. Sam sobie wybrał taką drogę, niech sam poniesie konsekwencje. Najlepiej w jakiejś kopalni, albo przynajmniej przy pręgierzu. ;)
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2011 o 14:10
Ten gówniarz to jakiś pojeb ;/ Serce się kraja jak sie takie coś widzi ;( Biedny dziadek na pewno kocha wnuczka, tak że nawet go nie wydał... Zrobić z gówniarzem to samo, co on robił staruszkowi ;/
straszne.. plus za demota
skoro sprawa ujrzała światło dzienne, to czy są wszczęte jakieś postępowania wobec tego gówniarza? Ja proponuję rosyjskie łagry...
a co na to wtedy kierowca autobusu ?
wybiegł na srodek i oglosil ze bandit501387 wpie*dala hawaja spod jaja.
+
aż mi szkoda tego dziadka. ten Patryk to serca nie ma! pewnie dziadek nie pozwalał mu wychodzić z kolegami i nie
dawał pieniędzy, dlatego wnuczek go katował... powiesić za jaja młodego! osobiście bym mu wpier******! +
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2011 o 18:13
wspolczuje... ale na cholere kopiowac artykul na demotach?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lutego 2011 o 16:05
Najpierw zobacz źródło, a potem się wypowiadaj.
wpier***ilbym gnojowi osobiscie
widziałam reportaż i urywki filmików z telefonu.
Oddali gnojowi całe życie a on katuje dziadka. I tak nie otrzyma odpowiedniej kary. !
jeb*ny skur*ysyn szmata poje*ana jak on może bić dzziadka który go kochał i wychowywał przez całe życie... nie mogę uwierzyć!
Mnie dziadkowie wychowują, kiedy skończyłam 8 lat. Nie mam z nimi lekko, ale nigdy bym krzywdy nie zrobiła... Swoją drugą połowę życia poświęcili właśnie mi i nigdy nie będę umiała im się odwdzięczyć.
To na prawdę demotywuje. Wielki +
Ze strony dziadków to wielkie poświęcenie i nie łatwy orzech do zgryzienia, gdy własne dzieci są już wychowane.
Ale cóż są ludzie i taborety.
straszne. mam nadzieję, że spotka tego dzieciaka poprawczak, chociaż to i tak nie będzie kara adekwatna do tego, co zrobił.
Wyjdzie za 3 lata i będzie robić to samo albo i gorzej, poprawczak to nie jest miejsce resocjalizacji. Zaje*ać go albo do pudła na 25 lat minimum - takie kary są adekwatne. On wykorzystał miłość dziadka i babci, nie wydali go. To największa zbrodnia.
K*urwa jakim trzeba być głupim człowiekiem, żeby robić coś takiego....
aż ku*wa nie mam słów..
zabiłbym tego gówniarza własnymi rękami, no ale niestety, sąd mu nic nie zrobi bo ma 14 lat, jak już to pare miechów w poprawczaku. naprawdę żałuję że sam mu nie mogę wymierzyć sprawiedliwości
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2011 o 12:10
No zajeb*albym skur*wysyna!!!!!!!!!!!!!!!!
i teraz gdy go zamkną powinien dostawać wpier*ol regularnie
Jak słysze takie rzeczy to się trzęse z wsiciekłości. +
Jeśli ktoś zajebie tego gnoja nie powinien byc ukarany.
Oko za oko-do więzienia/zakładu z gówniarzem* i 3x dziennie pałką drewnianą... Niech poczuje smarkacz na własnej skórze. Jak nie pomoże to Pavulon, aczkolwiek to za łagodna kara.
Nie popieram tego co ten dzieciak zrobił, ale nie zapominajcie, że znacie tylko jedną stronę medalu. Nie wiemy jaka była jego sytuacja z dziadkami. Nie wiemy czy przez te 11 lat mu nie wypominali tego, że go adoptowali. Nie znamy ich stosunku do niego. Może sam był ofiarą i gotowało się w nim aż do ostatecznego momentu.
skur.wysyn pier.dolony, nie mam o nim innego zdania
A może dziadek go molestował?
Takiemu gówniarzowi ,to bym z przyjemnością wpie***** z druta kolczastego. A no i było o tym na TVN24.[+]
Ja pie**ole sam jestem z Knurowa. Do**bać chłopaka na równo.
zabił bym skur****yna
- eii ! ja mieszkam w knurowie ! ;O
za jaja i na latarnie
tylko podejść i sprowadzić go do poziomu gówna!
Bezstresowe wychowanie kurvva mać...
hahaha...
Jeżeli chłopiec za małolata nie poczuje jak boli obity ryj, będzie bił innych, gdyż nie zna tego uczucia...
Jestem przeciwny przemocy, ale brak skutecznego wychowania skutkuje właśnie takimi sytuacjami.
"Jeżeli chłopiec za małolata nie poczuje jak boli obity ryj" i "Jestem przeciwny przemocy". Taki paradoks, że sam Oscar Wilde by się nie powstydził.
Znam historię dzieciaka z domu dziecka ,w 1 gimnazjum wyczyścił ojcu (temu ,który go przygarnął) konto z około 4 tysięcy ,dziś wiem tyle ,że ojciec jest po wylewie ,a ten skur*esyn go katuje...
rabit mam podobnego " znajomego" w zasadzie 2 braci. dobrzy ludzie ich przyjeli z bidula a oni sie odwidzieczaja okradajac ich i klamiac. zalosni sa niektorzy ludzie, co poradzisz
Ja sobie nie wyobrażam jak można tak traktować starszą osobę. Ja na samą myśl ze mój dziadek mógłby odejśc zaczynam płakać.
KARNY KUTAS .
zgniotlbym tego smarkacza, jak papniaka, juz ja bym go wychowal :>
Dziadek ma chorobę Alzheimera więc nic nie pamięta, a babcia broni wnuczka!
młodego bym uśpiła. a co do demota: dobry i kopie dupę tych wszystkich matek polek, które płodzą dzieci, żeby im "na starość szklankę wody podały". [+]
Jak ten 14 latek jest taki Cffaniak to niech wystartuje do kogos w swoim wieku a nie bije dziadka!!;/..zal....pewnie to jakis cffaniak za 10zl bije dziadka bo na lepszych nie ma sily;/...jak jest taki odwazny to niech wystartuje do mnie;p
gdybym dorwał takiego gnoja, to skończyłby na izbie przyjęć. Nie byłoby mi go żal!
własnie taki demot pokazuje to że w polsce powinna być kara śmierci, nie ważne czy ma 14 lat czy 30 , do piachu z takimi kur.ami to reszta się zacznie bać
Sam mam 14 lat i jak czytam co moi rówieśnicy wyrabiają to się za nich wstydzę
Do utylizacji takich gówniarzy, resocjalizacja nic nie pomoże.
Zaprawde powiadam przeto na największe świętości globu, gdybym dostał go w swoje ręce, do końca życia nie trzasnąłby nawet klapą od kibla
O ku**a, te nieroby z MOPS`u siedzą wygodnie za biurkami, a w teren nie ma komu chodzić. Nad rodziną zastępczą, której opiekunowie dziecka są w podeszłym wieku musi być szczególny dozór, a tu co? zima ku**a i się nie chce ruszać dupy?! O tym małym zwyrodnialcu, to nawet nie chce mi się pisać, życie mu jeszcze da po piź***e
a ja bym takiego gnoja po prostu tak strzelił w ryj ze by sie obrocil 10 razy, by zrozumial. kur** co za ludzie
@Novaczek Za późno. Przecież było, że ma drewnianą pałkę
A ja nie mam dziadka, a bardzo bym chciał :( Gdyby jednak zył, nigdy nie zrobiłbym mu czegoś takiego. Nie rozumiem, co on zawinił?
Przysięgam, że gdybym dorwał tego niedojrzałego gnojka to bym go chyba zatłukł. Takie historie wzbudzają we mnie niesmak.
ja pi*rdole. Mieszkam koło Knurowa a o tym zdarzenie dowiaduję sie z demotów ;o chyba wyjdę na dwór.
Dzieciak powinien dostać wpie*d*l porządny i by się nauczył że starszych się szanuje! Normalnie mnie krew zalewa jak takie coś słyszę!
Zaj*bać takiego szmaciarza, to za mało, zamiast do dziadka niech ze mną wyskoczy śmieć, to mu się do końca życia odechce na kogokolwiek podnosić ręke, mała gnida...
dałem "Mocne" ale wydaje mi się że to NIEPRAWDA
kliknij w źródło.
sku*wiel
ta... jakby to był biedny kotek dziecko już by siedziało...
ale co tam to tylko dziadek...
pies od człowieka sie różni tym ze jak mu dasz jeść i go wychowasz to cie nie ugryzie
Kur... Niech no tylko bym go dorwał. Mam nadzieje że (jeśli trafi do poprawczaka) to mu tam dadzą taki wpier... że mu się odechce.
nie rozumiem jak można być takim zwyrodnialcem... nic tylko zrobić z nim to samo co on zrobił z tym biednym dziadziusiem.. jak on mógł tak katować kogoś kto go wychował, kto utrzymywał go, dawał mu jeść, był w każdych chwilach tych dobrych i tych złych.. może niektórzy będą próbować usprawiedliwiać tego gówniarza...że bunt młodzieńczy, że trudne warunki.
On tego dziadka powinien na rękach nosić a nie mordować go..
Dobrze że mieszkam w Knurowie BO ZNAJDĘ I ZROBIĘ MU TO SAMO CO ON ROBIŁ TEMU STARSZEMU PANU.
brak słów.. mamtaką chęć mu oddać za tego staruszka.
ku*wa nie dziecko ani człowiek..
mała zła ku*wa...
Hmm chętnie bym go spotkał i poważnie z nim porozmawiał... poprostu wpierd#lił bym mu porżadnie zeby już reki na dziadka nie podniusł
chłopaczek się pewnie chciał popisać przed kolegami.. w końcu ten wiek.. sama wiem jak to jest, chodzę do klasy z takimi ludźmi i szkoda słów
5 razy starszego bije... co to się na tym świecie dzieje...
ja tam mieszkam ! ;x
Nie lamentujcie nad dziadkiem.On pewnie nie takie rzeczy w swoim zacnym życiu przeżył.Mnie cieszy jedna myśl.Wnuczek w końcu trafi do kryminału gdzie któregoś pięknego wieczoru jeden z pensjonariuszy spod celi pokaże mu co znaczy słowo "przebojowy chłopak";-)
Ja nie mam już żadnego dziadka, ani babci. I wiele bym dała, żeby któreś z nich żyło. A taki gnojek tego nie szanuje. Porażka...
Dajcie mi tu tego skur*ysyna to mu pokaże , że należy szanować starszych , tym bardziej jeśli faktycznie się nim od małego zajmowali a ten gnój nie umie tego uszanować.
PIeprzony sku.rwiel, do poprawczaka i za jaja powiesić...
Za co?
o tym co tacy młodzi skur*iele mają głowach może świadczyć choćby taki fakt że w styczniu tego roku grupa 4 gnoi z sąsiedniej wioski po wyjściu z pizzerii miała ochotę sobie poszaleć..jeden teleskopówką rozbił w kapliczce na plantach szybe..mój ojciec jako stary żołnierz i dowódca wyższego szczebla krzyknął jak to on bardzo donośnie na nich.. a oni co? podbiegli do niego w chcieli chyba go pobić.. zrobili bardzo głupio...błąd na jaki ja osobiście znając mojego ojca nigdy bym się nie zdecydował.. ostrzegł ich że wdepcze ich w ziemie i ten najbardziej cwany machnął się na niego tą pałką..złapał go w ciągu sekundy zdarł mu buty z nóg i napie*dolił jego własną teleskopówą po stopach..piętach..jak to sie w wojsku robiło..puścił gnoja bez butów..tamci nawet nie podeszli a wręcz przeciwnie uciekli.. nastepnego dnia przyejchał z ojcem..pogadali sobie we 2 na osobności i przy moim ojcu i na moich oczach ojciec tego typka mu taką pi*de wyje*ał za skakanie do straszego..to czego nie znają teraz to szacunek..i takich gówniarzy powinno się napie*dalać i jak najsurowiej karać nie ma litości..czy to dziecko czy nie.. i dzięjkuje że rodzice mnie osobiście nauczyli tej pieknej cechy jaką jest szacunek do starszych.. nie ma żadnego wytłumaczenia też dla tego co zrobił chłopaczek z demota..
Jeb*nego gówniarza bym chyba zabił. Takie coś nie jest warte, by nazywać go człowiekiem.
Dziadek musiał być w naprawdę złym stanie skoro 14 latek go bił.Nawet jeżeli go wychował to ten dzieciak powinien przestać w jego stanie zdrowia...
tylko to wnusiu zobaczy i da im wpie rd ol .. wiec brawo!
Też tak sądzę. Chyba, że wcześniej wsadzą go do poprawczaka. Ale tam nie idzie się z dnia na
dzień. Więc zapewne jeszcze parę dni tam pomieszka. Współczuję im bardzo.
Brak słów.
I
pomyśleć, że np. w tym momencie, jakieś dziecko znęca się nad swoimi rodzicami/dziadkami lub
kimkolwiek innym.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2011 o 14:53
przykre, bardzo przykre.
zauważcie, jaką miłością mimo to dziadek musiał darzyc tego chłopaka, że nic nikomu o tym biciu nie wspominał...
A ja w tej chwili się wypowiem tak.
Jak widze takich ludzi to dochodze do wniosku że idea filmu pt. Piła jest bardzo dobra. Tak się powinno traktować takich ludzi. Albo zabawkami panów o nazwie "święta inkwizycja". A to wszystko powinno jak za średniowiecza dziać się publicznie, to by się jeden z drugim mocno zastanowił czy warto.
Ciekawe co by zrobił [dzieciak] ,gdyby dziadek go do domu dziecka oddał ...
masakra..:( Słysząc o czymś takim, to łzy mi się po prostu do oczu cisną. Przerażające :(
Internauci , mamy nowe zadanie :)
i zgadzam sie z m4rzenk4..
slyszac o takim czyms chcialbym zrobic mu to co on robil jemu.. biedny Pan..
widziałam ten film na sadolu. Łza zakręciła mi się w oku . Dziadziuś jęczy z bólu a ten mały psychiczny chłopczyk okłada go jakimś drewnem ...
Mam 15 lat, mój dziadek kiedyś nie był święty, ale dla mnie jest dobry. Jak o tym czytam to mam po prostu ochotę ubrać glany, znaleźć adres i pojechać tam choćby rowerem żeby obić śmieciowi mordę. Jakby nie dziadek, to ten szczyl nawet by nie żył.
skuurwysyn ...
to wszystko przez te gry daja dzieciom w wieku 5 lat np. manhunta, ale i tak sie dziwia dlaczego tak jest {+}
lostek815
13 lutego 2011 o 13:25
Nigdy nie wiadomo jak ci dziadkowie go wychowywali. Z doświadczenia wiem, że niektórzy starzy
ludzie są bardzo wredni i ciągle się drą i czepiają. Więc może dzieciak nie wytrzymał i
wykorzystał to, że jest już większy, a dziadek starszy i się nie obroni.
co ty do mnie kur** pierd***** mnie moi rodzice wychowywali twardą ręką jak mi się piewszy raz w życiu zdarzyło ukraść pare złotych w wieku 12 lat to dostałem pożadny wpierd** pałką milicyjną(blondynką) a jak pyskowałem albo coś mocno przeskrobałem co było częste to tak dostawałem skórzanym pasem że przez pare godzin nie mogłem usiąść na dupie ale nigdy w życiu nawet przez mysl mi nie przeszło żeby podnieść rękę na słabszą matke albo na silniejszego ojca lub na babcie która też umiała dowalić więc jeszcze raz co ty mi pier******* o puszczeniu nerwach tego chu** sam może i jestem młody bo mam zaledwie 15,5 lat ale w życiu bym na rodzine nie podniusł ręki pomimo tego że trenowałem boks 8 miesięcy a teraz trenuje od tygodnia MMA i krav mage i przy okazji chodze na siłke i jem białko(nie mówię że jestem przechu*** bo jestem cienki w porównaniu do dużej ilości osób) no ale bez jaj z taką kur** to w wieku 18 lat na dołek i do izolatki i tyle tam by go klawisze nauczyli jak trzeba się odnosić do starszych
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2011 o 15:12
Piszesz, że nie podniósłbyś ręki na kogoś z rodziny, a sami robią to Tobie, ale OK, to tylko taki szczegół. Oczywiście nie bronię tutaj tego zwyrodnialca. Każdy myśli, że wychowywanie jest takie łatwe, i że silna ręka do tego wystarczy. Za przeproszeniem GÓWNO PRAWDA! Dziecku trzeba poświęcać dużo czasu i uwagi, rozmawiać z nim i pouczać w innym sposobem niż bicie, bo to do niczego praktycznie nie prowadzi, wiem bo sam za karę byłem rzadko kiedy bity, a zamiast bicia mnie pouczali rozmową.
ja mam takiego kolegę, który również jest od najmłodszych lat wychowywany przez dziadków. Jak był w szóstej klasie zmarł jego dziadek. Został tylko z babcią, a tearz sprawia jej same problemy, bo biedna satruszka nie potrafi już nad nim zapanować... To jest straszne, ale niestety prawdziwe i niestety są na świecie tacy ludzie...
Brak mu ojcowskiej ręki :D jakby mu Tata przypier*olił to by popamiętał :D
smutne, aj, przeszedł po mnie zimny dreszcz ;/
Mam ochotę tego młodego sam bić, dzień w dzień, zobaczy co to znaczy...
wiesz mam starszego brata nie bili go lecz tyylko pouczali i co jest z nim?? w wieku 23 lat siedzi w areszcie i grozi mu 15 lat więzienia a wcześniej miał kuratora i kilka rozpraw za kradzież i pobicia rodzice też mnie pouczają ale wiesz jak coś ukradne albo rzuce(raz tylko to się zdarzyło) krzesłem w drzwi z nerw albo pobije w szkole o 3 lata młodszego chłopaka za to że krzywo się na mnie popatrzył to trzeba wtedy ojcowskiej ręki takie jest moje zdanie
jak by się dostał w moje ręce to by mnie tak popamiętał że...
Sami go sobie tak wychowali. Nigdy nie słyszałem o przypadku, żeby inteligentni i dobrzy ludziw wychowali jakiegoś gnojka. A znam kilka rodzin, których synowie to takie zakapiory, że szkoda gadac, ale nawet rodzice przyznają, że się nimi nigdy nie zajmowali.
O fuck. Ja mieszkam w Knurowie...
w takich sytuacjach podziekujmy wpływowi internetu na rozwoj tych malych psychopatow
Czytając to gdzieś w środku wywołało to ogromną złośc i zażenowanie. Chciałbym tylko go dorwac jeśli gówniarz mógł bic starsza osobe to ja go naucze szacunku!
Takich gnoi powinni do najcięższych więzień wysyłać, tam by poznali sens życia i nauczyli szacunku, a nie że taki 14 latek nagra się w GTA i później wariuje w realu. Do demota ofc + a ten mały jakby wpadł w moje ręce to by już z nich nie wypadł.
...aż nie wiem co powiedzieć... ciężko wyobrazić sobie co czuje ten dziadek-wychował taką łachudrę, poświęcił lata swojego życia na wychowanie, a gówniarz odpłacił laniem. A dziadek mimo wszystko nie komentuje sprawy, mimo wszystko jest w stanie wybaczyć skur*ysynowi.
... i dlatego nie planuję mieć dzieci, nigdy nie wiadomo na co wyrosną
a dziadek pomimo tego że wnuczek go katował nic złego nie powie o nim. no i widać jakie mamy społeczeństwo, opiekujemy się daną osobą a ta nam się gów*em za to odwdzięcza.. oczywiście +
Nie będę się rozpisywał, poprostu dajcie namiary...
Pewnie to kolejny przypadek dziadków traktujących wnuka jak świętą krowę i pozwalających mu na wszystko - a oto efekt.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2011 o 17:01
Idealne miejsce zamieszkania dla takiej świni
zabic sku**ysyna
Możliwe że nie dałbym mu rady ale dla własnego spokoju i honoru musiałbym mu wyje*** w ten durny pysk.
pomógł bym ci bo też mi teraz z*ebał humor mam tyle lat co on to wiesz.. nie dał by nam rady
Ja nie mam i nigdy nie miałem dziadka... nie zdążyłem, a niektórzy mają i nie szanują.
Najstraszniejsze w tym wszystkim jest to, że ten starszy pan zapewne mimo to wszystko kocha nad życie tego małego śmiecia
Jesteś kozak bo dajesz radę starszemu człowiekowi, który na dodatek Cię wychował na własnej piersi? Gratuluje. Zapraszam na sparing ze mną- chętnie pokaże Ci co tak naprawdę umiesz.
Jak ludzie mogą być tak zupełnie bez serca? Nie wyobrażam sobie uderzyć własnego dziadka, a nawet przechodnia- dziadka, bo się mną opiekował od najmłodszych lat i wspierał we wszystkim, a przechodnia ze zwykłego szacunku dla człowieka! Najgorsze jest jednak to, że gdy chłopak pójdzie do poprawczaka, stanie się jeszcze bardziej brutalny i bezwględny, bo będzie musiał walczyć o przetrwanie. Ech, szkoda gadać, całe życie sobie zmarnował i jeszcze tak się kochającemu go dziadkowi odpłacił! Przecież ten dziadek może teraz się załamać, stracić chęć do życia, a to wszystko przez takiego niewdzięcznego sku***syna.
Świat dąży do samozagłady. Będzie coraz gorzej..
takie rzeczy działy się zawsze, nie było tylko środków masowego przekazu, jak teraz...
Za%ebać takiego kutasa... ;/
no cóż... Polska...
zaj*bać tego 14 letniego PSA!!! Do szpitala z nim na całe życie i tyle ! Niech pozna smak...
w takim wypadku nasuwa mi sie jedna tylko myśl żeby go tak naje.bać żeby koleś już nigdy ręki nie podniósł na dziadka
Co za sku*wysyn...
Też jestem z Knurowa i niedawno dopiero się o tym dowiedziałem. Człowiek niestety nie miał jak zeznawać ponieważ jest chory na Alzheimera... w dodatku babcia z dziadkiem byli jego rodziną zastępczą... zero wdzięczności..
Za**bałbym mu....niech się dowie wrzątkiem po ryju takiemu gnojkowi niech piszczy....!!
Demot chyba jeden z lepszych ostatnimi czasy... Ale właśnie ja tego nie mogę pojąć, jak ten gnój może bić człowieka, który go wychował, który jak wynika z filmiku, stworzył dla niego rodzinę zastępczą, żeby być może nie wiem, nie wychowywał się z pijakami, czy coś. Zero szacunku dla ludzi starszych, a w szczególności dla własnych dziadków. Tak, wiem, że są różni ludzie, spotkałam się z różnymi ludźmi w podeszłym wieku, ale z tego co wynika, to przecież chyba dziadek go źle nie traktował, wręcz przeciwnie, może aż za dobrze, skoro nawet nigdzie nic nie mówił, że własny wnuk go bije.
Co do wcześniejszych komentarzy, to owszem, może to jest dziecko, ale w świetle prawa ma skończone 13 lat, więc odpowiada za większe przewinienia. W ogóle nasze prawo jest chore, okropnie skonstruowane. Gdy 12-latek zabije człowieka, to nic mu za to nie grozi(!). A przecież zdaje sobie sprawę, co takiego robi. Po za tym wątpię, żeby resocjalizacja cokolwiek dała, bo szczerze powiedziawszy to nic nie daje, pójdzie do zakładu poprawczego, wyrośnie na większego bandytę. Jaka rada? Należy znaleźć złoty środek. Bo wychowanie nie powinno być bezstresowe, bo hierarchia jakaś powinna być w rodzinie, że dziecko powinno wiedzieć, że jest mniej ważne od rodziców, którzy go utrzymują. Ale wychowanie to też nie tresura, która polega na zastraszaniu za najmniejsze przewinienie. Jakoś mnie rodzice ani razu nie uderzyli, ale mieli inną metodę - moja mama jak coś przeskrobałam, to po prostu się do mnie nie odzywała i patrzyła na mnie karcącym wzrokiem. To była dla mnie najgorsza kara. Ale z drugiej strony prawda jest taka, że jak to mój kolega określił "nauka najlepiej wchodzi przez tyłek", czyli jakby się sparzył, to by się nauczył, że nie wolno. Nie mówię tu o katowaniu, o maltretowaniu, ale o jednym, porządnym lańsku, albo zrobieniu takiej awantury, że gówniarzowi się odechce raz na zawsze.
PS. Możecie mnie zminusować, mam to gdzieś.
Dlaczego jedziecie po tym chłopaku ? Macie pojęcie jacy są Ci dziadkowie ? Co musiało się stać w życiu tego młodzieńca, że bije swoją rodzinę ? Nie mamy pojęcia jak wyglądało jego życie. We wróżbitów się bawicie ?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2011 o 18:52