Dokładnie, a teraz widzą szanse żeby ropę sobie zagarnąć na własność. Poczytajcie historię Libii i oceńcie czy Kadafi jest terrorystą / despotą jak pokazują go media.
czego nie rozumiesz? polityki nie rozumiesz - tu nie wolno się kierować emocjami, człowiek z podejściem "nie lubię cię bo żeś dyktator, nie gadam z tobą, nie robię z tobą interesów" nie nadaje się na jakiegokolwiek dyplomatę.
Ludność zaczęła trochę bardziej walczyć o władzę a widać ze oczy całego świata są zwrócone na "wiosnę ludów" w egipcie tunezji i teraz libii. Więc jak by to wyglądało gdyby prezydenci ,np. Obama dalej prowadzili z nim interesy. Dlatego muszą go zastąpić nowym wygodnym człowiekiem, który pewnie za kilka lat znowu zostanie zmieniony
Czytając niektóre wypowiedzi jest mi wstyd za rodaków, którzy całe dnie spędzają na demotach i dopiero jak jakaś informacja trafi na tą stronę (sama strona demotywatory.pl zasługuje na uznanie), to sie coś o świecie dowiadują. Piszecie że chodzi tym krajom (USA, UK, Francja) o ropę, tylko dlaczego nikt kur** nie pamięta jak to się wszystko zaczęło. Kiedy ludzie w Libii (ci świadomi sytuacji) wyszli na ulicę podobnie jak swego czasu Solidarność, to ten psychopata Kadafi wydał rozkaz zbombardowania przez 2 myśliwce placu na którym się zebrali. Na szczęście piloci mieli na tyle dobre sumienie, że nie wykonali rozkazu i polecieli do innego kraju (nie pamiętam dokładnie jakiego). Więc niech nikt nie pisze głupot że chodzi o ropę, tylko niech każdy inteligentny doszuka się dokładnych informacji i z różnych źródeł, a potem poskłada te wiadomości i wyciągnie wnioski. Myślenie nie boli, a głowa to nie wieszak na czapkę. Dziękuję
kordian91: Buahaha. Nie no nie wierzę, że Ty wierzysz, że kogoś obchodzą obywatele Libii! Oczywiście że chodzi o złoża. Do tej pory "cywilizowany świat" wspierał Kadafiego bo: można było w spokoju prowadzić interesy, trzymał lud w jako takim ładzie. Obecnie jednak, ze względu na kryzys w USA i niewypłacalność Amerykańców w stosunku do Chin, Chiny rozpoczęły politykę typowo Amerykańską (Liczy się surowiec). To Chiny w walce o surowce wywołały rewoltę w Libii. Gadanie, że "zachód" idzie na wojenkę wspierać uciśniony lud jest bzdurne. Paru gości się kapnęło kto sponsoruje rewoltę i uświadomili sobie: "O kurde...jak Chiny dorwą wszystkie złoża surowców na świecie to będzie niezła lipa...trzeba by tam pojechać z wojskiem, rozgromić naszego przyjaciela Kadafiego i udawać, że to my jesteśmy ci dobrzy....tak tak...na pewno wszyscy uwierzą...hm...i surowce będą nasze, bo damy na odbudowę kraju, czyli posadzimy swoje konsorcja. Ale dobry plan!"
Właśnie! Ja też czegoś tu nie rozumiem! Mianowicie mówię o samolocie, który miał przeprowadzić zamach jednak źle wylądował. Pewnie kolejny wyznawca allaha jak na walt trace center, tylko tym razem do teściowej wpadł :d
Czemu nie ma wojsk NATO w Korei Płn, Tybecie, Somalii? Czyżby brak ropy?
Kolejna inwazja "w obronie bezbronnych cywili".
Czyżby czołgi i karabiny nie były bronią?
Niech te prymitywy (Sarkozy, Cameron) odwalą się od tej Libii.
Wiecie co teraz jest w Egipcie, Iraku, Kosowie i Afganistanie? Jeden wielki burdel.
Ci idioci z Libią zrobią to samo.
Założę się, że, gdyby Szkoci lub Walijczycy zorganizowali powstanie to Cameron też wysłałby wojsko, żeby ich powstrzymać, ale wtedy nie byłoby "ratowania bezbronnych cywili" tylko pomoc Anglikom.
Agaress ja mam pytanie co do twojej teorii. Jak z Libii do Chin ma lecieć ropa, skoro to pół równika drogi? I przypomnę, że nie masz ŻADNYCH dowodów na to, że Chiny wywołały tę "Wiosnę Ludów".
kordian91: Zgadam się z Agaress co do bzdur jakie wygadujesz. USA, Francja, Wlk. Brytania...wszyscy mają gdzieś Libijczyków. Im chodzi tylko o ropę, ona się liczy. Jedyne czego potrzebowali ci "przyjaciele" Kadaffiego to pretekstu. USA chce wykopać dyktatora, bo najzwyczajniej chce ropy. Jest parę możliwych zakończeń tego konfliktu: 1)Kadaffi zostanie zastąpiony przez pachołka USA, Wlk. Brytanii lub Francji i będzie to oznaczać władzę totalitarną proamerykańską, 2)wprowadzi się w Libii ustrój gwarantujący słabość kraju-demokrację, tu się kogoś przekupi, tutaj się kogoś na stołek urzędniczy umieści i wyniki będą opłakane, 3)stacjonujące wojska USA i NATO w Libii=okupacja.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 marca 2011 o 11:12
Gdzie.... Pożyczyli od niego kasę, to na swoje kampanie, to na inne sprwki, a teraz oddawać nie chcą, więc go chcą sprzątnąć... normalka...
Że graja nie fer świadczy choćby brak udziału Rosji i Niemiec, które gdyby chodziło o coś "poważnego"
również by wkroczyły do gry.
chyba żartujesz! Rosji to nie na rękę (podobnie jak Chinom) bo sprzedają tam broń.poza tym oni
wspierają wszystko, czemu przeciwne są USA. a Niemcy nie mają takich problemów z emigrantami z
Afryki pn. jak Francja czy Włochy, więc ich to wali, co się w Libii dzieje. i niewiele mogą na
interwencji skorzystać. kogo w polityce obchodzi "gra fair"?! biznes to biznes
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 marca 2011 o 13:58
bo wojny są dla nas szarych ludzi , żeby był strach , temu widzicie takie akcje w mediach, a media kłamią :D a tak naprawdę pewnie trzymają się razem :) ogólnie oni nie giną tylko niewinni ludzie , bo oni się kryją jak szczury, a wysyłają na wojnę niewinnych ludzi, którzy myślą że walczą o pokój .
Masz sporo racji. Media kreują fałszywy wizerunek. Obecnie żołnierz jest mniej warty niż ekwipunek, który zabiera ze sobą. To smutne, ale prawdziwe. A politycy nie kryją się jak szczury, bo na pewno wiedzie im się lepiej niż nam :( Rozumiem, że to miało wskazywać na ich negatywne cechy, ale do szału doprowadza fakt, że mimo takiego postępowania mają kupę hajsu i zero zmartwień...
Ty myślisz, że czemu Kaddafi nie może opuszczać kraju? Oczywiście, że po wszystkim zostanie zabity za ludobójstwo. Dobrze, że chociaż ty możesz nas oświecić bo media przecież kłamią... Jakby oni coś z tego mieli. Całym tym światem rządzi spisek... ale paluszek55 nas ocali!
blanko za mediami też stoją odpowiedni ludzie, co kryją prawdę ;) ale co Ty możesz wiedzieć , jak nie chcesz trochę pomyśleć , tylko ślepo wierząc co Ci podają na talerzu :)
Idąc twoim tokiem rozumowania, wszystko co mówią w mediach trzeba obrócić o 180 stopni i
otrzymujemy prawdę. Jakbyś chciał wiedzieć to KRRiT nie ma już praktycznie żadnego wpływu na
media prywatne, ale co ty o tym możesz wiedzieć jak wierzysz we wszystko co powiedzą Ci tani
poszukiwacze spisku...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 marca 2011 o 18:19
Jaki ty k#rwa ograniczony jesteś!!
Człowieku w Libii mają lepiej niż w PL!
Płaca minimalna 600$!! Cena benzyny 0,50zł/l!!
Darmowa opieka zdrowotna, edukacja - nie widzisz, że on nie sprzedaje koszernym z USA ropy i jest zły?
Z resztą jakim trzeba być debilem by nie wiedzieć o co jest wojna w Iraku.
Skoro taki jesteś ograniczony to wpisz sobie sposoby USA na opornych - a dowiesz się jaką rolę odegrał u nas Balcerowicz (czemu go teraz Komisja Europejska nie chce w żadnej strukturze doradczej w zakresie Ekonomii i Finansów)
A po 2 wojna w Vietnamie to też wymysł żydków z USISraeli - tam znajduje się ok 90% światowych zasobów metali ziem rzadkich wykorzystywanych do produkcji LCD i innych.
Z reguły nie rozmawiam z ludźmi dla których jedyną wartością w życiu są pieniądze. Z tego co czytam wolałbyś zarabiać 1000$ ale, żeby twoi rodzice dostali kulkę w łeb? Gratuluję podejścia do życia. Mają darmową opiekę zdrowotną. Ekstra tylko, że jak ktoś mówi przed kamerą, że Ci, którzy mu się postawią zginą, to chyba leczyć ich nie zamierza. Facet ma kupę kasy więc rozdał trochę ludziom, żeby mu się nie stawiali. Po za tym gdyby było tam tak kolorowo jak mówisz to ludzie nie próbowali go obalić. Chyba, że to też media sobie wymyśliły to w takim razie nie przemówię Ci do rozsądku..
@blanko "Jakby w Polsce rząd zaczął zabijać ludzi" a to Kadafi zaczął zabijać czy rebelia wcześniej wybuchła? Może inny przykład: buntuje się Śląsk, Polska wysyła tam armię, a Rosja, żeby bronić cywilów bombarduje Warszawę - WTF?! Nie obchodzi mnie kto wygra - obchodzi mnie wpieprzanie się Zachodu w sprawy suwerennego kraju. Nie pisz, że interweniują w obronie ludzi, bo jakoś w Sudanie, Tybecie, Ruandzie, Korei płn, Czeczenii itp. nie chciało się interweniować - czemu akurat w Libii "bronią" cywilów?
Tak, tak, jest się czego bać. Skończą się dyktatorzy, republiki bananowe obsadzą swoimi, to i jakaś niepoprawna demokracja będzie potrzebowała prostowania.
wallian - nie ma takiego kraju jak "Białoruś", chyba że masz na myśli ten rosyjski protektorat za naszą wschodnią granicą. Jakoś nie wyobrażam sobie interwencji na terenie takiego mocarstwa, za to Polska z nikim tak związana nie jest i pretekstu długo szukać nie będzie trzeba...
W czasach robienia tych zdjęć w Libii nie działy się takie rzeczy. Wojska ONZ ruszyły do Libii z powodu przemocy używanej przeciw protestantom zwykłym cywilom używanej przez Kaddafiego. A wysłali żołnierzy to ich praca więc nie koniecznie wysyłają niewinnych ludzi, złożyli przysięgę i taki ich zawód.
to powiedz, dlaczego nikt nie reagował gdy niedawno pojawiały się informacje o obozach pracy, zabijaniu cywilów w korei północnej? Dlaczego wtedy panowała zmowa milczenia, nikt nie reagował na cierpienie bezbronnych? Dlatego że nie na konflikcie w korei nic by nie zarobili, mogliby tylko poniesc ogromne straty, bo korea ma silną armię. Rada bezpieczeństwa ONZ to polityczny aparat, słuzący do robienia pieniędzy, uwierzcie mi, zwykły człowiek w tym całym układzie nic nie znaczy...
czego nie rozumiesz? W Libii są złoża ropy. Więcej nie trzeba rozumiec. Nawet na Tvn24 (ku mojemu zdziwieniu) krytykowali ta misje za to ze na swiecie jest mnostwo innych miejsc gdzie przesladowana jest ludosc ale nikt tam nie spieszy. Dlaczego? Bo nie ma ropy.
A czego tu nie rozumieć? "Mocarstwa tego świata" zaakceptują nawet największego sk...yna jeśli będą w tym miały interes. Sytuacja naturalnie łatwo może ulec zmianie. I właśnie mamy tego przykład.
Ha, ha! Chyba żartujesz? Zobacz jak światło pada. To nie jest cień Obamy od tego zacznijmy. Inaczej na Obamie nie byłoby cienia jego "przyjaciela". :D Wpisz w wyszukiwarkę Muammar Kadafi, Obama, to znajdziesz inne ujęcia tej samej sytuacji.
Do tego pasuje jedno wytłumaczenie-jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze...a w tym przypadku zapewne o ropę. Biznes, kasa, chęć wpływów jak zwykle wygrywają ze sprawiedliwością i przyzwoitością:( Ale to przecież nic nowego. Dla polityków jest to po prostu codzienność, a że cierpią niewinni ludzie to już nie ich problem...
Też nie rozumiem, jak można cieszyć się z obalania tego, który w swoim kraju trzyma fundamentalistów za mordę. Niech no tylko zrzucą go z tronu, Libia będzie drugim Afganistanem. A tak, porządek.
Kaddafi 42 lata rządził Libią bez prawie żadnych buntów i powstań. Moim zadaniem trzeba arabów krótko trzymać, gdyż w przeciwnym razie tak jak pisałeś Libia mogłaby zostać drugim Afganistanem. Przecież biedy nie klepali żyli lepiej niż w większości krajów Europy. Teraz gdy tylko pojawiła się okazja to Wlosi, Francuzi etc. chcą tylko przejąć te bogactwa Libi pod pretekstem obrony cywili.
Co tu do rozumienia? "Sk****syn, ale nasz sk****syn", przestał byc nasz. Zrobił u siebie taki rozpieldzielnik, że zachodnie społeczeństwa podniosły wrzask, a rządy stwierdziły, że da się na tym coś ugrac/należy "coś" zrobic. Stąd nieskoordynowany atak, co prawda w słusznym celu (niedopuszczenia do rzezi, jaka by była po zdobyciu Bengazi), ale co dalej?
jak nie rozumiesz to trzeba poczytać gazety, ogladac wiadomosci., a nie sie wypowiadac. jestem przeciwko wojną ale zorientuj sie z jakiego powodu wszystko sie zaczeło
Wydaje Wam się, że" rewolucje" w północnej Afryce były" spontaniczne"? Że ludzie skrzyknęli się w kilku państwach za pomocą Facebooka i z bronią w ręku wyszli na ulicę? To wszystko to zorganizowana akcja obcych wywiadów- we wszystkich państwach, gdzie rząd obalono, na najwyższych stanowiskach zasiadają lub zasiadać będą ludzie związani z Zachodem- ich marionetki. Bo mamy mało Żydów na najwyższych stanowiskach państwowych na świecie( chyba nie muszę wymieniać, że dzięki mitowi- nie neguję tu jego istnienia- holocaustu najbardziej widoczne jest to w US i Polsce- zdziwienie, że nikt w TVN nie powiedział, że premier jest Żydem?). ŻADNA REWOLUCJA W HISTORII NIE WYNIKŁA SPONTANICZNIE, BEZ POZAKULISOWEJ GRY. Tyle, że zarówno historii jak i informacji na świecie należy doszukiwać się trochę głębiej niż w ramówce Fox News czy TVN.
@buntpl jakiego chcesz źródła? myślisz, że powiedzą w Faktach o tym, o czym pisze Przemson? Samemu trzeba mieć szeroko otwarte oczy i nie koniecznie wierzyc we wszystko co nam powiedzą panie w telewizji.
@piotrek0519 No ale chyba skądś to wywnioskowałeś? Mam wierzyć dziennikarzom TVN/GW/Radio
Maryja czy może użytkownikowi demotywary.pl na słowo?? Odpowiedź jest jasna, dziennikarzy przynajmniej w teorii obowiązuje zasada rzetelności dziennikarskiej w przeciwieństwie do Was. Bez źródeł
traktuję to tak samo poważnie jak książkę Anioły i demony (chociaż tam teorie spiskowe były ciekawe i bardziej sensowne).
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 marca 2011 o 0:16
buntpl, tylko teoretycznie jest ta rzetelność dziennikarska. Dlaczego tak twierdze? bo już nie raz przeczytałem artykuły na poziomie wiedzy przedszkolaka i to w GW najczęściej się pojawiają i pisze tu o tematyce na której mam jakieś pojecie więc nie dziwie się, że ludzie nie maja zaufania w tematach politycznych. Co do TV to radze sobie obejrzeć dwa różne biegunowe kanały(TVN, TVP) relacjonujące w jednym czasie to samo zdarzenie polityczne i sam zauważysz swoją rzetelność ;)
Proste KASA KASA KASA KASA... ITP ITD. Oni się napierd****ą, a nam ropa idzie w górę, w ogóle to jest chore, to samo się działo jak wybuchła wojna w Iraku też nam skoczyła ropa do góry, jeszcze jeden konflikt w jakimś urodzajnym kraju a benzyna znowu sobie poleci w górę
Co tu do zrozumienia? Polityka i tyle... Co do pozostałych komentarzy, to nie ważne jaka była historia Libii czy samego Kadafiego. Chodzi o to, że on teraz morduje ludzi pragnących wolności i nie rozumiem wielu ludzi, po co to komentujecie poczynania Francji, USA etc. i mówicie, że to nie w porządku, skoro sami Libijczycy się tego domagali. A skoro oni uważają, że ta akcja jest na miejscu, to raczej nie powinniśmy tego poruszać...
1) Ilu Libijczyków się tego domagało?
2) Jakiej oni "wolności" chcą - bo z tym, jak wiadomo, bardzo różnie bywa, i reżimy porewolucyjne bywają z reguły jeszcze bardziej antywolnościowe niż te dawniejsze (tyczy się to też niemiłościwie panującej w Polsce III RP ;))
3) Też byś mordował pewno rebeliantów gdybyś władał krajem - a i gdyby np. w III RP jakaś zgraja chciała przejąć władzę - też byłbyś za tym, żeby do nich strzelać.
4) Co do interwencji państw "trzecich" - uznaję ją za barbarzyńską, bo odbywa się bez wypowiedzenia wojny.
5) Sam nie wiem, po czyjej stronie konfliktu stanąć. Ma ktoś wiedzę nt. postulatów tych tam powstańców? Kadaffi natomiast wydaje mi się cokolwiek poważnym i odpowiedzialnym przywódcą, co jest raczej rzadkie we współczesnym g**nianym świecie.
jak nie rozumiesz tego, że trzeba nawiązywać kontakty z przywódcami istotnych ekonomicznie państw, a kiedy zaczynają bezmyślnie mordować niewinnych ludzi okazuje się tej samej osobie sprzeciw to pomyśl jeszcze raz.
A co tu jest do rozumienia? :) Tylko krowa nie zmienia poglądów i żre całe życie trawę.
Czysty pragmatyzm :) Kadafi przestał być wygodny dla zachodu i w imię interesów stał się celem ataku :)
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze mówi stare przysłowie - a prawda jest taka ze gdyby "koalicji" naprawdę zależało na tym aby to rebelianci wygrali tę rewolucję to wkroczyły by do libii obre 2 tygodnie temu czyli wtedy gdy rebelianci mieli jakąś tam przewage i nie byli w odwrocie
Cieszę się, że tak dużo osób wcisnęło "mocne". Szkoda natomiast, że to nikt nie widzi, że to nie jest pierwszy raz gdy za "naszych czasów" taki mechanizm zachodzi. Poczytajcie sobie o kontaktach Busha z Saddamem Husajnem, bogata lektura. A później wszyscy wiemy co było. Analogia jest rażąca. Co by jednak nie było warto byśmy nie popierali takich przedsięwzięc jak tych w ostatnich dniach, Irak i Afganistan powinien krzyczec przykładem! Wystarczy otworzyc oczy!
Rebelianci w Libii myśleli że jak Egipcjanom się udało to oni też obalą "wodza" Ale nie wyszło...
Kadafi jako sam jeden walczy przeciw kilku potężnym państwom i nie stchórzył , i to nie dlatego że nie ma nic do stracenie, przeciwnie! Ma 8 dzieci z czego prawdopodobnie jedno zginęło od nalotów!
Broni kraju i jednocześnie chce pozostać przy starym porządku, ci co "wyzwalają" Libię to w takiej sytuacji by już narobili w gacie! Nie mówię tu o Rebeliantach
Czemu Francuzi nie zaatakowali Egiptu?
Tam nie ma SUUPER złóż ropy a mimo to mieszka tam ponad 81 mln ludzi ,w Libii tylko 6,5 mln więc nie gadajcie tu o Emigracji, dobra?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 marca 2011 o 21:19
to oczywiste, że teraz Francja i Anglia chcą przewodzić w akcji, żeby się potem obłowić. i w sumie powinniśmy im pozwolić bo jak NATO to przejmie to wbrew wszystkiemu cała Europa straci. To są duże koszty. Ja nie wiem jak Polska sobie poradzi. no i Amerykanie wreszcie zrozumieli, że ta ropa jest niepomierna do kosztów. nawet jeśli wygrają rebelianci to będą walki z tymi co będą chcieli tam na ropie zarabiać. zrobi się kolejny Irak. W ogóle to oni wszyscy powinni się nauczyć, żeby trzymać się z daleka od rebeliantów (po prostu ich wyzwolić) bo Amerykanie i Rosjanie już nie raz się przekonali, że uzbrajanie rebeliantów prowadzi do większego zła ( Amerykanie sami uzbroili Afgańskich Talibów a teraz z nimi walczą)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 marca 2011 o 21:32
ostatnio w Libii się pogorszyło. kilka lat temu wcale aż tak nie było, więc to oczywiste, że kurtuazyjne wizyty były. nie wiem czy Komorowskiego ktoś jakoś specjalnie szanuje/lubi a też się spotykają.
Jak widać także najwyżej postawieni szczeblem są hipokrytami i dopasowują się do sytuacji, Berlusconi jeszcze pod koniec lutego mówił, że jest gotów stworzyć azyl dla Kaddafiego, a teraz proszę jaka gęba. Żenada, jak widać polityka jest skażona w pojęciu ogólnym, a nie tylko, tępy narodzie, w krajowym. Tusk, Obama, Chavez - ta sama banda ludzi, który powinni prowadzić obuwniczy na rogu, a nie pakować się tam, gdzie nie trzeba. Ale nikt do tego się nie nadaje więc cóż.
jacy wy jesteście puści? czy według was świat się tylko wokół ropy kręci? pie*dolicie jak byście byli wielkimi znawcami i wszystko wiedzieli, co tam niech daje sobie ludzi zabija nie? to nie nasza sprawa więc olejmy no nie? czasami wstyd mi czytając takie komentarze...
ja tam sie nie dziwie tym dawnym "przyjaciołom" kadafiego
miał rope, rzadził ropa w swiom kraju to trzymali z nim, proste, teraz gdy ropa drozeje i nadazyla sie szansa przejac złoza ruszyli na niego, tylko szkoda ze najwiekszymi przegranymi beda cywile, kto zostanie zabity (powiem troche hamsko ale cóz) to poł biedy, ale Ci co przezyją i starca dorobek zycia, bliskich, ich najbardziej szkoda,
tak nawiasem mowiąc dobrze ze w Polsce nie ma złóz ropy to i na nas by sie rzucili
Czego tu nie rozumieć? Kadafi jest normalnym człowiekiem, który rządzi swoim krajem. Nagle ktoś miał widzi-mi-się żeby wjechać w jego kraj dla zysku. A że tym kimś było USA, którego boją się wszyscy, to ONZ (marionetka USA) zaaprobowało wjazd USA w Libię i tak się stało. A za USA poleciała reszta ich kukiełek. To jest smutne i niezwykle żałosne, ale tacy ludzie jak my mamy niewiele do powiedzenia w tej sprawie...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 marca 2011 o 23:17
Czytając niektóre wypowiedzi jest mi wstyd za rodaków, którzy całe dnie spędzają na demotach i dopiero jak jakaś informacja trafi na tą stronę (sama strona demotywatory.pl zasługuje na uznanie), to sie coś o świecie dowiadują. Piszecie że chodzi tym krajom (USA, UK, Francja) o ropę, tylko dlaczego nikt kur** nie pamięta jak to się wszystko zaczęło. Kiedy ludzie w Libii (ci świadomi sytuacji) wyszli na ulicę podobnie jak swego czasu Solidarność, to ten psychopata Kadafi wydał rozkaz zbombardowania przez 2 myśliwce placu na którym się zebrali. Na szczęście piloci mieli na tyle dobre sumienie, że nie wykonali rozkazu i polecieli do innego kraju (nie pamiętam dokładnie jakiego). Więc niech nikt nie pisze głupot że chodzi o ropę, tylko niech każdy inteligentny doszuka się dokładnych informacji i z różnych źródeł, a potem poskłada te wiadomości i wyciągnie wnioski. Myślenie nie boli, a głowa to nie wieszak na czapkę. Dziękuję
Synek za mało wiesz o tajnych akcjach CIA, w IRAKu też CIA sfinansowało klakierów by wyszli na ulicę domagając się ustąpienia Husajna, CIA też próbowało obalić Hugo Chaveza ale niestety ropa stamtąd ma za dużo asfaltu i sobie dali spokój. Zrozum jedno tam gdzie kasa jest i czysty zy$K tam zjednoczone żydostwo Ameryki i Izraela będzie drążyc dopóki nie podstawi władzy w tym kraju swoimi ludźmi.
blanko dam Ci przykład, świat uwierzył, że za atakami stoi Al kaida, terroryści, no ale niestety był to atak rządu USA na swoich, tylko po to by, stworzyć wojne z Irakiem, weszli tam i zdobyli terytorium i ropę, to ma być tak, żebyś myślał że USA są ofiarami a Wschód jest tym złym, a tak na prawdę większość wojen wywoływała Ameryka dla swoich korzyści :) Z resztą, tam gdzie jest wojna, tam jest kasa, jednym słowem wojny są opłacalne :)
Prawda jest taka że po odsunięciu Kaddafiego Francja zainstaluje zalezny od siebie rząd, który albo sie utrzyma albo na jego miejsce wejdą rzady typowe dla państw islamskich, a wtedy pod bokiem Europy wyrośnie kolejne silne państwo islamskie...
Kiedyś pewnen brytyjski premier jeszcze w XIXw. powiedział :"Wielka Brytania nie ma stałych przyjaciół,ma stałe interesy" .I widać takie tendencje utrzymują się do dziś.
Tu nie ma nic do rozumienia: po prostu paru cwaniaków zobaczyło, że jest okazja łatwo dossać się do czyjejś ropy, więc to wykorzystują teraz.
Francja ma jeszcze dodatkowy powód, bo Kaddafi ujawnił, że dawał Sarkozemu pieniądze na jego kampanię wyborczą, więc stwierdzili, że trzeba go uciszyć.
Wszyscy natomiast zasłaniają się tym, że działają na rzecz krzewienia demokracji oraz chcą wyzwolić uciśniony naród libijski.
Chciałbym coś powiedziec wszystkim cwaniakom, którzy "nie dają się manipulowac" i lepiej wiedzą co, kto i jak wywołał. Uważacie, że jak negujecie oficjalne źródła, bo "USA kłamie" itp, to niby jesteście mądrzy i bezstronni? Dajecie się manipulowac drugiej stronie, to tyle na temat bezstronności. Możemy wybrac, czy chcemy wierzyc Zachodowi i"tym wrednym Jankesom", czy dyktatorowi, którego szansa na utrzymanie się u władzy, to przetrzymac Zachód i zszokowac jego opinię publiczną, więc będzie mówił wszystko i robił wszystko, żeby pokazac siebie w jak najlepszym świetle. Bo do faktów "autentycznych", a nie "prasowych" raczej dostępu nie mamy.
lizanie dupy za rope prostu, zyjemy w tak zaklamanym swiecie ze nie wiadomo kto tam w tym kraju jest terrorysta, kadafi czy ci od rewolty... amerykanie niby mieli sie nie wdawac w ten konflikt ale juz dawno wyslali tam swoje lotniskowce.
do tego francuzi... ci co zawsze unikali walki teraz robia za osiedlowego dresa ktory ma za soba 15 typow, w tym przypadku nato....
jesteś żartem. Jakie lizanie dupy za rope? PO PROSTU nie było powodu żeby nie utrzymywać stosunków dyplomatycznych z Libią zanim Kadafi nie zaczął wyżynać swoich obywateli. Co tu jest trudnego?
Nie wydaje ci się. Jest to pomnik przedstawiający złotą pięśc miażdżącą amerykański samolot. Ten jakże wyszukany i patetyczny monument upamiętnia niebywały triumf libijskich sił zbrojnych, jakim było zbombardowanie bazy sił powietrznych Kaddafiego przez USAF podczas operacji "El-dorado canyon" w latach osiemdziesiątych.
Niech rozp**rdolą ich jak najszybciej ;) Fajnie coś takiego zobaczyć. Nagle naszła mnie chęć zostania pilotem. ;) Ten człowiek znęca się nad uczciwymi ludźmi, on jest nienormalny. ROPA :D
dupę za ropę lizali..
Dokładnie, a teraz widzą szanse żeby ropę sobie zagarnąć na własność. Poczytajcie historię Libii i oceńcie czy Kadafi jest terrorystą / despotą jak pokazują go media.
prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie...
politykom obce są pojęcia typu "przyzwoitość", bo dyplomacja często polega na czerpaniu korzyści z doraźnych sojuszy. tak było, jest i będzie.
To politycy. Czego innego się po nich spodziewać? Zarżną własne matki pod naciskiem "opinii międzynarodowej".
hmm... jak tak patrzę na te zdjęcia to z Kadafiego całkiem niezłe ciacho jest, mimo wszystko :P
Jeden wielki teatr...
Kończy się ropa i Iraku.
W Polsce za komuny też do cywilów strzelali i jakoś to Ameryka miała w dupie!
Jakby u nas była ropa to i Bronka by można było dyktatorem nazwać.
czego nie rozumiesz? polityki nie rozumiesz - tu nie wolno się kierować emocjami, człowiek z podejściem "nie lubię cię bo żeś dyktator, nie gadam z tobą, nie robię z tobą interesów" nie nadaje się na jakiegokolwiek dyplomatę.
doopa: a taraz kopią w dupę za ropę. Czego tu nie rozumieć?
I Wlk. Brytania i Francja oraz USA chcą się udziałkować ropą.
Bin Laden to dawy przyjaciel rodziny Buszów.. Tu chodzi o hajs a nie o przyjacielski uścisk dłoni
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2011 o 20:42
Ludność zaczęła trochę bardziej walczyć o władzę a widać ze oczy całego świata są zwrócone na "wiosnę ludów" w egipcie tunezji i teraz libii. Więc jak by to wyglądało gdyby prezydenci ,np. Obama dalej prowadzili z nim interesy. Dlatego muszą go zastąpić nowym wygodnym człowiekiem, który pewnie za kilka lat znowu zostanie zmieniony
Koniec świata się zbliża dużymi krokami trzymając się za rękę z III wojną światową...
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2011 o 20:57
rzekła doopa :D
niedługo to wszystko pierdyknie i będzie zabawa
Czytając niektóre wypowiedzi jest mi wstyd za rodaków, którzy całe dnie spędzają na demotach i dopiero jak jakaś informacja trafi na tą stronę (sama strona demotywatory.pl zasługuje na uznanie), to sie coś o świecie dowiadują. Piszecie że chodzi tym krajom (USA, UK, Francja) o ropę, tylko dlaczego nikt kur** nie pamięta jak to się wszystko zaczęło. Kiedy ludzie w Libii (ci świadomi sytuacji) wyszli na ulicę podobnie jak swego czasu Solidarność, to ten psychopata Kadafi wydał rozkaz zbombardowania przez 2 myśliwce placu na którym się zebrali. Na szczęście piloci mieli na tyle dobre sumienie, że nie wykonali rozkazu i polecieli do innego kraju (nie pamiętam dokładnie jakiego). Więc niech nikt nie pisze głupot że chodzi o ropę, tylko niech każdy inteligentny doszuka się dokładnych informacji i z różnych źródeł, a potem poskłada te wiadomości i wyciągnie wnioski. Myślenie nie boli, a głowa to nie wieszak na czapkę. Dziękuję
nie tylko aktualne wydarzenia... http://2.bp.blogspot.com/_GaXvNSqn91Y/SF_7wmceG8I/AAAAAAAAAUY/jqcYPE1hO6I/s1600-h/0110_s_1935-05-18_n20_562_s10_small.jpg
kordian91: Buahaha. Nie no nie wierzę, że Ty wierzysz, że kogoś obchodzą obywatele Libii! Oczywiście że chodzi o złoża. Do tej pory "cywilizowany świat" wspierał Kadafiego bo: można było w spokoju prowadzić interesy, trzymał lud w jako takim ładzie. Obecnie jednak, ze względu na kryzys w USA i niewypłacalność Amerykańców w stosunku do Chin, Chiny rozpoczęły politykę typowo Amerykańską (Liczy się surowiec). To Chiny w walce o surowce wywołały rewoltę w Libii. Gadanie, że "zachód" idzie na wojenkę wspierać uciśniony lud jest bzdurne. Paru gości się kapnęło kto sponsoruje rewoltę i uświadomili sobie: "O kurde...jak Chiny dorwą wszystkie złoża surowców na świecie to będzie niezła lipa...trzeba by tam pojechać z wojskiem, rozgromić naszego przyjaciela Kadafiego i udawać, że to my jesteśmy ci dobrzy....tak tak...na pewno wszyscy uwierzą...hm...i surowce będą nasze, bo damy na odbudowę kraju, czyli posadzimy swoje konsorcja. Ale dobry plan!"
Właśnie! Ja też czegoś tu nie rozumiem! Mianowicie mówię o samolocie, który miał przeprowadzić zamach jednak źle wylądował. Pewnie kolejny wyznawca allaha jak na walt trace center, tylko tym razem do teściowej wpadł :d
Czemu nie ma wojsk NATO w Korei Płn, Tybecie, Somalii? Czyżby brak ropy?
Kolejna inwazja "w obronie bezbronnych cywili".
Czyżby czołgi i karabiny nie były bronią?
Niech te prymitywy (Sarkozy, Cameron) odwalą się od tej Libii.
Wiecie co teraz jest w Egipcie, Iraku, Kosowie i Afganistanie? Jeden wielki burdel.
Ci idioci z Libią zrobią to samo.
Założę się, że, gdyby Szkoci lub Walijczycy zorganizowali powstanie to Cameron też wysłałby wojsko, żeby ich powstrzymać, ale wtedy nie byłoby "ratowania bezbronnych cywili" tylko pomoc Anglikom.
Agaress ja mam pytanie co do twojej teorii. Jak z Libii do Chin ma lecieć ropa, skoro to pół równika drogi? I przypomnę, że nie masz ŻADNYCH dowodów na to, że Chiny wywołały tę "Wiosnę Ludów".
kordian91: Zgadam się z Agaress co do bzdur jakie wygadujesz. USA, Francja, Wlk. Brytania...wszyscy mają gdzieś Libijczyków. Im chodzi tylko o ropę, ona się liczy. Jedyne czego potrzebowali ci "przyjaciele" Kadaffiego to pretekstu. USA chce wykopać dyktatora, bo najzwyczajniej chce ropy. Jest parę możliwych zakończeń tego konfliktu: 1)Kadaffi zostanie zastąpiony przez pachołka USA, Wlk. Brytanii lub Francji i będzie to oznaczać władzę totalitarną proamerykańską, 2)wprowadzi się w Libii ustrój gwarantujący słabość kraju-demokrację, tu się kogoś przekupi, tutaj się kogoś na stołek urzędniczy umieści i wyniki będą opłakane, 3)stacjonujące wojska USA i NATO w Libii=okupacja.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 marca 2011 o 11:12
Gdzie.... Pożyczyli od niego kasę, to na swoje kampanie, to na inne sprwki, a teraz oddawać nie chcą, więc go chcą sprzątnąć... normalka...
Że graja nie fer świadczy choćby brak udziału Rosji i Niemiec, które gdyby chodziło o coś "poważnego"
również by wkroczyły do gry.
+ za demota, bo trafny...
chyba żartujesz! Rosji to nie na rękę (podobnie jak Chinom) bo sprzedają tam broń.poza tym oni
wspierają wszystko, czemu przeciwne są USA. a Niemcy nie mają takich problemów z emigrantami z
Afryki pn. jak Francja czy Włochy, więc ich to wali, co się w Libii dzieje. i niewiele mogą na
interwencji skorzystać. kogo w polityce obchodzi "gra fair"?! biznes to biznes
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 marca 2011 o 13:58
oni się z nim żegnali.a na uszko "panie kadafi pożycz kilka baniek"
oczywiście chodziło o Afrykę pn.sorry
bo wojny są dla nas szarych ludzi , żeby był strach , temu widzicie takie akcje w mediach, a media kłamią :D a tak naprawdę pewnie trzymają się razem :) ogólnie oni nie giną tylko niewinni ludzie , bo oni się kryją jak szczury, a wysyłają na wojnę niewinnych ludzi, którzy myślą że walczą o pokój .
Masz sporo racji. Media kreują fałszywy wizerunek. Obecnie żołnierz jest mniej warty niż ekwipunek, który zabiera ze sobą. To smutne, ale prawdziwe. A politycy nie kryją się jak szczury, bo na pewno wiedzie im się lepiej niż nam :( Rozumiem, że to miało wskazywać na ich negatywne cechy, ale do szału doprowadza fakt, że mimo takiego postępowania mają kupę hajsu i zero zmartwień...
Ty myślisz, że czemu Kaddafi nie może opuszczać kraju? Oczywiście, że po wszystkim zostanie zabity za ludobójstwo. Dobrze, że chociaż ty możesz nas oświecić bo media przecież kłamią... Jakby oni coś z tego mieli. Całym tym światem rządzi spisek... ale paluszek55 nas ocali!
blanko za mediami też stoją odpowiedni ludzie, co kryją prawdę ;) ale co Ty możesz wiedzieć , jak nie chcesz trochę pomyśleć , tylko ślepo wierząc co Ci podają na talerzu :)
Idąc twoim tokiem rozumowania, wszystko co mówią w mediach trzeba obrócić o 180 stopni i
otrzymujemy prawdę. Jakbyś chciał wiedzieć to KRRiT nie ma już praktycznie żadnego wpływu na
media prywatne, ale co ty o tym możesz wiedzieć jak wierzysz we wszystko co powiedzą Ci tani
poszukiwacze spisku...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2011 o 18:19
aż się zalogowałem żeby plusa dać
to już nie jest śmieszne ...
Aż się wylogowałem, żeby dać minusa.
a ja jestem zalogowany, ale nie mam jak wam dać plusa/minusa, bo ich po prostu nie mam z jakiegoś powodu...
Podoba mi się chciałbym aby to Polska miała coś do powiedzenia ;) Ale pomarzyc można...
Tam chodzi tylko o interesy i nic więcej, a wiadomo w jakim stanie jest portfel Polski:D
cmok cmok, a za kilka miesiecy naloty i wojna.
Jakby w Polsce rząd zaczął zabijać ludzi to też byście byli za tym, żeby nikt nie interweniował bo podawali naszym prezydentom rękę?
Jaki ty k#rwa ograniczony jesteś!!
Człowieku w Libii mają lepiej niż w PL!
Płaca minimalna 600$!! Cena benzyny 0,50zł/l!!
Darmowa opieka zdrowotna, edukacja - nie widzisz, że on nie sprzedaje koszernym z USA ropy i jest zły?
Z resztą jakim trzeba być debilem by nie wiedzieć o co jest wojna w Iraku.
Skoro taki jesteś ograniczony to wpisz sobie sposoby USA na opornych - a dowiesz się jaką rolę odegrał u nas Balcerowicz (czemu go teraz Komisja Europejska nie chce w żadnej strukturze doradczej w zakresie Ekonomii i Finansów)
A po 2 wojna w Vietnamie to też wymysł żydków z USISraeli - tam znajduje się ok 90% światowych zasobów metali ziem rzadkich wykorzystywanych do produkcji LCD i innych.
Z reguły nie rozmawiam z ludźmi dla których jedyną wartością w życiu są pieniądze. Z tego co czytam wolałbyś zarabiać 1000$ ale, żeby twoi rodzice dostali kulkę w łeb? Gratuluję podejścia do życia. Mają darmową opiekę zdrowotną. Ekstra tylko, że jak ktoś mówi przed kamerą, że Ci, którzy mu się postawią zginą, to chyba leczyć ich nie zamierza. Facet ma kupę kasy więc rozdał trochę ludziom, żeby mu się nie stawiali. Po za tym gdyby było tam tak kolorowo jak mówisz to ludzie nie próbowali go obalić. Chyba, że to też media sobie wymyśliły to w takim razie nie przemówię Ci do rozsądku..
@blanko "Jakby w Polsce rząd zaczął zabijać ludzi" a to Kadafi zaczął zabijać czy rebelia wcześniej wybuchła? Może inny przykład: buntuje się Śląsk, Polska wysyła tam armię, a Rosja, żeby bronić cywilów bombarduje Warszawę - WTF?! Nie obchodzi mnie kto wygra - obchodzi mnie wpieprzanie się Zachodu w sprawy suwerennego kraju. Nie pisz, że interweniują w obronie ludzi, bo jakoś w Sudanie, Tybecie, Ruandzie, Korei płn, Czeczenii itp. nie chciało się interweniować - czemu akurat w Libii "bronią" cywilów?
O k**wa, przecież "mocarstwa" również Polskę kochają :/ Ale na szczęście nie mamy ropy :D Ale mamy gaz łupkowy :/
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2011 o 18:32
Tak, tak, jest się czego bać. Skończą się dyktatorzy, republiki bananowe obsadzą swoimi, to i jakaś niepoprawna demokracja będzie potrzebowała prostowania.
wallian - nie ma takiego kraju jak "Białoruś", chyba że masz na myśli ten rosyjski protektorat za naszą wschodnią granicą. Jakoś nie wyobrażam sobie interwencji na terenie takiego mocarstwa, za to Polska z nikim tak związana nie jest i pretekstu długo szukać nie będzie trzeba...
brak mi kulturalnych słów, żeby to opisać (+)
W czasach robienia tych zdjęć w Libii nie działy się takie rzeczy. Wojska ONZ ruszyły do Libii z powodu przemocy używanej przeciw protestantom zwykłym cywilom używanej przez Kaddafiego. A wysłali żołnierzy to ich praca więc nie koniecznie wysyłają niewinnych ludzi, złożyli przysięgę i taki ich zawód.
to powiedz, dlaczego nikt nie reagował gdy niedawno pojawiały się informacje o obozach pracy, zabijaniu cywilów w korei północnej? Dlaczego wtedy panowała zmowa milczenia, nikt nie reagował na cierpienie bezbronnych? Dlatego że nie na konflikcie w korei nic by nie zarobili, mogliby tylko poniesc ogromne straty, bo korea ma silną armię. Rada bezpieczeństwa ONZ to polityczny aparat, słuzący do robienia pieniędzy, uwierzcie mi, zwykły człowiek w tym całym układzie nic nie znaczy...
@PIOTREEEK100 od kiedy "zwykli cywile" biegają z AK-47, granatnikami i przejmują kontrolę nad miastami?
Nie oszukujmy się, tu niechodzi o wolność ludzi, czy o samego dyktatora, tylko o falę imigrantów, której najbardziej bali się Francuzi.
GADDAFI FTW! Walić hejterów, niech żyje Libia z Jedynym Światłym Wodzem!
Jak sie niedawno te plemiona "tłukły" to jakoś nikt nie interweniował,jak ginęli ludzie. Dlaczego ? Proste, tam nie było ropy.
Co tu rozumieć? to jest po prostu polityka.
skoro nie rozumiesz to zajmij się tym co już było. Smoleńsk nadal aktualny.
dobry ten demot, ale widziałem lepszy..."widziałem..." miał w tytule, szkoda, że przepadł w odchłani poczekalni...
wojna wojną a biznes jest biznes...
czego nie rozumiesz? W Libii są złoża ropy. Więcej nie trzeba rozumiec. Nawet na Tvn24 (ku mojemu zdziwieniu) krytykowali ta misje za to ze na swiecie jest mnostwo innych miejsc gdzie przesladowana jest ludosc ale nikt tam nie spieszy. Dlaczego? Bo nie ma ropy.
A czego tu nie rozumieć? "Mocarstwa tego świata" zaakceptują nawet największego sk...yna jeśli będą w tym miały interes. Sytuacja naturalnie łatwo może ulec zmianie. I właśnie mamy tego przykład.
źródło ma się samo dopisać? http://pokazywarka.pl/emqznm/
Nie, ale autor wiedział, że ktoś go wyręczy.
Gdzie jest Lech? o.o
ja tez czegos nie rozumiem, przeciez 3 zdjecie to fotomontaz i to marny. Na cieniu widac ze sa akulary, a obama jakos ich nie ma ; O
Ha, ha! Chyba żartujesz? Zobacz jak światło pada. To nie jest cień Obamy od tego zacznijmy. Inaczej na Obamie nie byłoby cienia jego "przyjaciela". :D Wpisz w wyszukiwarkę Muammar Kadafi, Obama, to znajdziesz inne ujęcia tej samej sytuacji.
kadafi jak kobieta jest, obiecywał pokój w swym kraju aż tu nagle mu się odwidziało i to dlatego, co nie masz żadnego zdjecia z włanym wrogiem ??
Do tego pasuje jedno wytłumaczenie-jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze...a w tym przypadku zapewne o ropę. Biznes, kasa, chęć wpływów jak zwykle wygrywają ze sprawiedliwością i przyzwoitością:( Ale to przecież nic nowego. Dla polityków jest to po prostu codzienność, a że cierpią niewinni ludzie to już nie ich problem...
Też nie rozumiem, jak można cieszyć się z obalania tego, który w swoim kraju trzyma fundamentalistów za mordę. Niech no tylko zrzucą go z tronu, Libia będzie drugim Afganistanem. A tak, porządek.
Kaddafi 42 lata rządził Libią bez prawie żadnych buntów i powstań. Moim zadaniem trzeba arabów krótko trzymać, gdyż w przeciwnym razie tak jak pisałeś Libia mogłaby zostać drugim Afganistanem. Przecież biedy nie klepali żyli lepiej niż w większości krajów Europy. Teraz gdy tylko pojawiła się okazja to Wlosi, Francuzi etc. chcą tylko przejąć te bogactwa Libi pod pretekstem obrony cywili.
http://demotywatory.pl/2865274/Widocznie-ropy-zabraklo-
BYŁO !!! Gratuluje adminom
Śledząc aktualne wydarzenia, Libia była jednym z najważniejszych dostawców ropy na świecie ^^
oglądnij sobie "wezwanie do przebudzenia" na youtubie to bedziesz wiedział o co chodzi
Co tu do rozumienia? "Sk****syn, ale nasz sk****syn", przestał byc nasz. Zrobił u siebie taki rozpieldzielnik, że zachodnie społeczeństwa podniosły wrzask, a rządy stwierdziły, że da się na tym coś ugrac/należy "coś" zrobic. Stąd nieskoordynowany atak, co prawda w słusznym celu (niedopuszczenia do rzezi, jaka by była po zdobyciu Bengazi), ale co dalej?
ciekawe co by było u nas jak by nas tak traktowano .
czego dziecko nie rozumiesz? Wczesniej Kadaffi nie mordował obywateli własnego panstwa. Teraz och zabiją bo chca wolności.
obłuda! spluń w ich twarz to powiedzą, że deszcz pada !
jak nie rozumiesz to trzeba poczytać gazety, ogladac wiadomosci., a nie sie wypowiadac. jestem przeciwko wojną ale zorientuj sie z jakiego powodu wszystko sie zaczeło
Dokładnie, ci co chwalą Kaddafiego, powinni pomieszkac trochę w takiej Libii. Ale widzę, że jesteś nie tylko przeciw wojną, ale i przeciw ortografji.
dobry demot! dlaczego nikt wcześniej nie zauważał tego pokrzywdzonego przez dyktatora narodu??
Putin sie transformowal jak megazord ku*wa :D
No ale Nicolas Sarkozy nie podaje ręki a nawet ma skrzywioną minę ;D
Wydaje Wam się, że" rewolucje" w północnej Afryce były" spontaniczne"? Że ludzie skrzyknęli się w kilku państwach za pomocą Facebooka i z bronią w ręku wyszli na ulicę? To wszystko to zorganizowana akcja obcych wywiadów- we wszystkich państwach, gdzie rząd obalono, na najwyższych stanowiskach zasiadają lub zasiadać będą ludzie związani z Zachodem- ich marionetki. Bo mamy mało Żydów na najwyższych stanowiskach państwowych na świecie( chyba nie muszę wymieniać, że dzięki mitowi- nie neguję tu jego istnienia- holocaustu najbardziej widoczne jest to w US i Polsce- zdziwienie, że nikt w TVN nie powiedział, że premier jest Żydem?). ŻADNA REWOLUCJA W HISTORII NIE WYNIKŁA SPONTANICZNIE, BEZ POZAKULISOWEJ GRY. Tyle, że zarówno historii jak i informacji na świecie należy doszukiwać się trochę głębiej niż w ramówce Fox News czy TVN.
@Przemson źródło albo zamilcz
@buntpl jakiego chcesz źródła? myślisz, że powiedzą w Faktach o tym, o czym pisze Przemson? Samemu trzeba mieć szeroko otwarte oczy i nie koniecznie wierzyc we wszystko co nam powiedzą panie w telewizji.
@piotrek0519 No ale chyba skądś to wywnioskowałeś? Mam wierzyć dziennikarzom TVN/GW/Radio
Maryja czy może użytkownikowi demotywary.pl na słowo?? Odpowiedź jest jasna, dziennikarzy przynajmniej w teorii obowiązuje zasada rzetelności dziennikarskiej w przeciwieństwie do Was. Bez źródeł
traktuję to tak samo poważnie jak książkę Anioły i demony (chociaż tam teorie spiskowe były ciekawe i bardziej sensowne).
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 marca 2011 o 0:16
buntpl, tylko teoretycznie jest ta rzetelność dziennikarska. Dlaczego tak twierdze? bo już nie raz przeczytałem artykuły na poziomie wiedzy przedszkolaka i to w GW najczęściej się pojawiają i pisze tu o tematyce na której mam jakieś pojecie więc nie dziwie się, że ludzie nie maja zaufania w tematach politycznych. Co do TV to radze sobie obejrzeć dwa różne biegunowe kanały(TVN, TVP) relacjonujące w jednym czasie to samo zdarzenie polityczne i sam zauważysz swoją rzetelność ;)
weźcie się zerknijcie na drugie zdj. koło głowy tego po prawej
Proste KASA KASA KASA KASA... ITP ITD. Oni się napierd****ą, a nam ropa idzie w górę, w ogóle to jest chore, to samo się działo jak wybuchła wojna w Iraku też nam skoczyła ropa do góry, jeszcze jeden konflikt w jakimś urodzajnym kraju a benzyna znowu sobie poleci w górę
polityka nie polega na przyjaźni tylko na obronie własnych interesów
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2011 o 19:41
Boś głupi i polityki prawdopodobnie nie rozumiesz. ;)
Oczywiście autor nie raczył napisać źródła, jakim zapewne w tym wypadku jest wykop(tam na 100% to było, ale czy najwcześniej to nie wiem ;]).
Co tu do zrozumienia? Polityka i tyle... Co do pozostałych komentarzy, to nie ważne jaka była historia Libii czy samego Kadafiego. Chodzi o to, że on teraz morduje ludzi pragnących wolności i nie rozumiem wielu ludzi, po co to komentujecie poczynania Francji, USA etc. i mówicie, że to nie w porządku, skoro sami Libijczycy się tego domagali. A skoro oni uważają, że ta akcja jest na miejscu, to raczej nie powinniśmy tego poruszać...
1) Ilu Libijczyków się tego domagało?
2) Jakiej oni "wolności" chcą - bo z tym, jak wiadomo, bardzo różnie bywa, i reżimy porewolucyjne bywają z reguły jeszcze bardziej antywolnościowe niż te dawniejsze (tyczy się to też niemiłościwie panującej w Polsce III RP ;))
3) Też byś mordował pewno rebeliantów gdybyś władał krajem - a i gdyby np. w III RP jakaś zgraja chciała przejąć władzę - też byłbyś za tym, żeby do nich strzelać.
4) Co do interwencji państw "trzecich" - uznaję ją za barbarzyńską, bo odbywa się bez wypowiedzenia wojny.
5) Sam nie wiem, po czyjej stronie konfliktu stanąć. Ma ktoś wiedzę nt. postulatów tych tam powstańców? Kadaffi natomiast wydaje mi się cokolwiek poważnym i odpowiedzialnym przywódcą, co jest raczej rzadkie we współczesnym g**nianym świecie.
jak nie rozumiesz tego, że trzeba nawiązywać kontakty z przywódcami istotnych ekonomicznie państw, a kiedy zaczynają bezmyślnie mordować niewinnych ludzi okazuje się tej samej osobie sprzeciw to pomyśl jeszcze raz.
widzisz polityka to ku**a, robisz z nią ''interesy'' a teraz wstyd się pokazać
A co tu jest do rozumienia? :) Tylko krowa nie zmienia poglądów i żre całe życie trawę.
Czysty pragmatyzm :) Kadafi przestał być wygodny dla zachodu i w imię interesów stał się celem ataku :)
Mam ten sam problem ;p
to się nazywa polityka...
Kadafi to ch*j na ropę a ta reszta to są ci*pki potrzebujące ropę tak?
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze mówi stare przysłowie - a prawda jest taka ze gdyby "koalicji" naprawdę zależało na tym aby to rebelianci wygrali tę rewolucję to wkroczyły by do libii obre 2 tygodnie temu czyli wtedy gdy rebelianci mieli jakąś tam przewage i nie byli w odwrocie
Cieszę się, że tak dużo osób wcisnęło "mocne". Szkoda natomiast, że to nikt nie widzi, że to nie jest pierwszy raz gdy za "naszych czasów" taki mechanizm zachodzi. Poczytajcie sobie o kontaktach Busha z Saddamem Husajnem, bogata lektura. A później wszyscy wiemy co było. Analogia jest rażąca. Co by jednak nie było warto byśmy nie popierali takich przedsięwzięc jak tych w ostatnich dniach, Irak i Afganistan powinien krzyczec przykładem! Wystarczy otworzyc oczy!
Też chciałbym zdjęcie z Carlosem Santana.... szczęściarze..:D
Ropa i Wszystko jasne
Śledząc Wasze obecne komentarze ujmę to TAK: http://s1.img.pl/v/1103/19771kaddaffii.bmp
Coż, 2 lata temu był szefem Unii Afrykańskiej...
Rebelianci w Libii myśleli że jak Egipcjanom się udało to oni też obalą "wodza" Ale nie wyszło...
Kadafi jako sam jeden walczy przeciw kilku potężnym państwom i nie stchórzył , i to nie dlatego że nie ma nic do stracenie, przeciwnie! Ma 8 dzieci z czego prawdopodobnie jedno zginęło od nalotów!
Broni kraju i jednocześnie chce pozostać przy starym porządku, ci co "wyzwalają" Libię to w takiej sytuacji by już narobili w gacie! Nie mówię tu o Rebeliantach
Czemu Francuzi nie zaatakowali Egiptu?
Tam nie ma SUUPER złóż ropy a mimo to mieszka tam ponad 81 mln ludzi ,w Libii tylko 6,5 mln więc nie gadajcie tu o Emigracji, dobra?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2011 o 21:19
to oczywiste, że teraz Francja i Anglia chcą przewodzić w akcji, żeby się potem obłowić. i w sumie powinniśmy im pozwolić bo jak NATO to przejmie to wbrew wszystkiemu cała Europa straci. To są duże koszty. Ja nie wiem jak Polska sobie poradzi. no i Amerykanie wreszcie zrozumieli, że ta ropa jest niepomierna do kosztów. nawet jeśli wygrają rebelianci to będą walki z tymi co będą chcieli tam na ropie zarabiać. zrobi się kolejny Irak. W ogóle to oni wszyscy powinni się nauczyć, żeby trzymać się z daleka od rebeliantów (po prostu ich wyzwolić) bo Amerykanie i Rosjanie już nie raz się przekonali, że uzbrajanie rebeliantów prowadzi do większego zła ( Amerykanie sami uzbroili Afgańskich Talibów a teraz z nimi walczą)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2011 o 21:32
ostatnio w Libii się pogorszyło. kilka lat temu wcale aż tak nie było, więc to oczywiste, że kurtuazyjne wizyty były. nie wiem czy Komorowskiego ktoś jakoś specjalnie szanuje/lubi a też się spotykają.
Jak widać także najwyżej postawieni szczeblem są hipokrytami i dopasowują się do sytuacji, Berlusconi jeszcze pod koniec lutego mówił, że jest gotów stworzyć azyl dla Kaddafiego, a teraz proszę jaka gęba. Żenada, jak widać polityka jest skażona w pojęciu ogólnym, a nie tylko, tępy narodzie, w krajowym. Tusk, Obama, Chavez - ta sama banda ludzi, który powinni prowadzić obuwniczy na rogu, a nie pakować się tam, gdzie nie trzeba. Ale nikt do tego się nie nadaje więc cóż.
wiesz czego nie rozumiesz?
Politycznej poprawności.
jacy wy jesteście puści? czy według was świat się tylko wokół ropy kręci? pie*dolicie jak byście byli wielkimi znawcami i wszystko wiedzieli, co tam niech daje sobie ludzi zabija nie? to nie nasza sprawa więc olejmy no nie? czasami wstyd mi czytając takie komentarze...
Nie rozumiesz bo zmienił się premier w Wielkiej Brytanii
Kaczyński pewno już dawno spisek wyczuł, mogę się założyć
demot:na tym własnie polega :dyplomacja kolego
ja tam sie nie dziwie tym dawnym "przyjaciołom" kadafiego
miał rope, rzadził ropa w swiom kraju to trzymali z nim, proste, teraz gdy ropa drozeje i nadazyla sie szansa przejac złoza ruszyli na niego, tylko szkoda ze najwiekszymi przegranymi beda cywile, kto zostanie zabity (powiem troche hamsko ale cóz) to poł biedy, ale Ci co przezyją i starca dorobek zycia, bliskich, ich najbardziej szkoda,
tak nawiasem mowiąc dobrze ze w Polsce nie ma złóz ropy to i na nas by sie rzucili
Czego tu nie rozumieć? Kadafi jest normalnym człowiekiem, który rządzi swoim krajem. Nagle ktoś miał widzi-mi-się żeby wjechać w jego kraj dla zysku. A że tym kimś było USA, którego boją się wszyscy, to ONZ (marionetka USA) zaaprobowało wjazd USA w Libię i tak się stało. A za USA poleciała reszta ich kukiełek. To jest smutne i niezwykle żałosne, ale tacy ludzie jak my mamy niewiele do powiedzenia w tej sprawie...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2011 o 23:17
Czytając niektóre wypowiedzi jest mi wstyd za rodaków, którzy całe dnie spędzają na demotach i dopiero jak jakaś informacja trafi na tą stronę (sama strona demotywatory.pl zasługuje na uznanie), to sie coś o świecie dowiadują. Piszecie że chodzi tym krajom (USA, UK, Francja) o ropę, tylko dlaczego nikt kur** nie pamięta jak to się wszystko zaczęło. Kiedy ludzie w Libii (ci świadomi sytuacji) wyszli na ulicę podobnie jak swego czasu Solidarność, to ten psychopata Kadafi wydał rozkaz zbombardowania przez 2 myśliwce placu na którym się zebrali. Na szczęście piloci mieli na tyle dobre sumienie, że nie wykonali rozkazu i polecieli do innego kraju (nie pamiętam dokładnie jakiego). Więc niech nikt nie pisze głupot że chodzi o ropę, tylko niech każdy inteligentny doszuka się dokładnych informacji i z różnych źródeł, a potem poskłada te wiadomości i wyciągnie wnioski. Myślenie nie boli, a głowa to nie wieszak na czapkę. Dziękuję
Synek za mało wiesz o tajnych akcjach CIA, w IRAKu też CIA sfinansowało klakierów by wyszli na ulicę domagając się ustąpienia Husajna, CIA też próbowało obalić Hugo Chaveza ale niestety ropa stamtąd ma za dużo asfaltu i sobie dali spokój. Zrozum jedno tam gdzie kasa jest i czysty zy$K tam zjednoczone żydostwo Ameryki i Izraela będzie drążyc dopóki nie podstawi władzy w tym kraju swoimi ludźmi.
blanko dam Ci przykład, świat uwierzył, że za atakami stoi Al kaida, terroryści, no ale niestety był to atak rządu USA na swoich, tylko po to by, stworzyć wojne z Irakiem, weszli tam i zdobyli terytorium i ropę, to ma być tak, żebyś myślał że USA są ofiarami a Wschód jest tym złym, a tak na prawdę większość wojen wywoływała Ameryka dla swoich korzyści :) Z resztą, tam gdzie jest wojna, tam jest kasa, jednym słowem wojny są opłacalne :)
Znowu ty, ze swoją krucjatą "prawdy o 11.09"? Powtarzasz się, wymyśl coś nowego...
P.s chodziło mi o ataki na Wieże WTC..
Prawda jest taka że po odsunięciu Kaddafiego Francja zainstaluje zalezny od siebie rząd, który albo sie utrzyma albo na jego miejsce wejdą rzady typowe dla państw islamskich, a wtedy pod bokiem Europy wyrośnie kolejne silne państwo islamskie...
Kiedyś pewnen brytyjski premier jeszcze w XIXw. powiedział :"Wielka Brytania nie ma stałych przyjaciół,ma stałe interesy" .I widać takie tendencje utrzymują się do dziś.
to jest normalne podejscie realpolitic. W polityce zagranicznej trzeba kalkulwoac na chłodno
Czego to nie rozumieć, euro-lewacy + komuch zza oceanu. Polityka hipokryzji i chorągiewek.
Tu nie ma nic do rozumienia: po prostu paru cwaniaków zobaczyło, że jest okazja łatwo dossać się do czyjejś ropy, więc to wykorzystują teraz.
Francja ma jeszcze dodatkowy powód, bo Kaddafi ujawnił, że dawał Sarkozemu pieniądze na jego kampanię wyborczą, więc stwierdzili, że trzeba go uciszyć.
Wszyscy natomiast zasłaniają się tym, że działają na rzecz krzewienia demokracji oraz chcą wyzwolić uciśniony naród libijski.
Nie rozumiesz? To przecież polityka
"A czego tu nie rozumieć? "Mocarstwa tego świata" zaakceptują nawet największego sk...yna jeśli będą w tym miały
interes."
Dokładnie a Putin to co ? "Świętoszek" ? Wszyscy zresztą są tyle samo warci ;/ czyli ni ch*ja ;/
na 2 obrazku co to za samolot za tym w białym garniaku?
demot:Trzymaj przyjaciół blisko:,wrogów jeszcze bliżej
Chciałbym coś powiedziec wszystkim cwaniakom, którzy "nie dają się manipulowac" i lepiej wiedzą co, kto i jak wywołał. Uważacie, że jak negujecie oficjalne źródła, bo "USA kłamie" itp, to niby jesteście mądrzy i bezstronni? Dajecie się manipulowac drugiej stronie, to tyle na temat bezstronności. Możemy wybrac, czy chcemy wierzyc Zachodowi i"tym wrednym Jankesom", czy dyktatorowi, którego szansa na utrzymanie się u władzy, to przetrzymac Zachód i zszokowac jego opinię publiczną, więc będzie mówił wszystko i robił wszystko, żeby pokazac siebie w jak najlepszym świetle. Bo do faktów "autentycznych", a nie "prasowych" raczej dostępu nie mamy.
demot:ropoObchody
Ten kto tego nie rozumie nie nadaje się na dyplomatę ani polityka. Świat jest cyniczny i tylko frajerom chce się za niego cierpieć.
ja nie rozumiem czemu sledzisz tych biednych ludzi
lizanie dupy za rope prostu, zyjemy w tak zaklamanym swiecie ze nie wiadomo kto tam w tym kraju jest terrorysta, kadafi czy ci od rewolty... amerykanie niby mieli sie nie wdawac w ten konflikt ale juz dawno wyslali tam swoje lotniskowce.
do tego francuzi... ci co zawsze unikali walki teraz robia za osiedlowego dresa ktory ma za soba 15 typow, w tym przypadku nato....
jesteś żartem. Jakie lizanie dupy za rope? PO PROSTU nie było powodu żeby nie utrzymywać stosunków dyplomatycznych z Libią zanim Kadafi nie zaczął wyżynać swoich obywateli. Co tu jest trudnego?
mi sie wydaje czy na drugim zdjęciu coś sie wbiło w balkon za tym gościem po prawej :) jakby samolot albo coś w tym stylu
Nie wydaje ci się. Jest to pomnik przedstawiający złotą pięśc miażdżącą amerykański samolot. Ten jakże wyszukany i patetyczny monument upamiętnia niebywały triumf libijskich sił zbrojnych, jakim było zbombardowanie bazy sił powietrznych Kaddafiego przez USAF podczas operacji "El-dorado canyon" w latach osiemdziesiątych.
Jest ropa, jest zabawa i świat się kręci!
No ja też czegoś nie rozumiem...- Kto to jest ten w berecie jak koleś który robi kebeby na przeciwko?
co tu nie rozumieć, za ropę są zdolni podpisać pakt z diabłem
Bo tę ropę piją, nie? Polityk który dla kraju jest w stanie podpisac pakt z diabłem to dobry polityk. A ropa idzie dla ich krajów.
podobno Polska ma złoża ropy pewnie za 50 lat na swiecie sie skonczą złoża a my bedziemy potęgą światową, zacofanie ma swoje zalety.
no to co? mieli się pobić? kultura! czego Polacy nie rozumieją
ropa ropa ropa ;]
A samochodem to by się chciało jeździc, nie?
Niech rozp**rdolą ich jak najszybciej ;) Fajnie coś takiego zobaczyć. Nagle naszła mnie chęć zostania pilotem. ;) Ten człowiek znęca się nad uczciwymi ludźmi, on jest nienormalny. ROPA :D
Dajcie Obamie jeszcze jakąś Nagrodę Nobla, Pokojową już ma, teraz może dostanie z Biologii za "przeciwdziałanie przeludnieniu naszej planety".
Tylko Sylvio zaproponował mu pomoc na drodze mediacji przeciwieństwie do innych przytulanek ;)
bo to co widzisz w tv nie zawsze jest prawdą