Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar pdjp
+42 / 94

życzę głównej, wpadlem sie tylko zaglosowac na plus ;), może kibole coś zdziałają, bo zwykly człowiek się boi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sprite992
+24 / 40

Jak widać tutaj demokracja oznacza to że wyższy stanowiskiem jest bezkarny, a zwykły człowiek za wyrażanie własnej opinii jest m.in. Karany. I jeszcze raz autorowi dziękuje za umieszczenie filmu o kibicach Jagielloni :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bartoszek
+56 / 76

Co za barany, tak samo bylo z nagonką na dopalacze, nagle w kilka tygodni rozwiazali ten problem. Tak zalatwia sie sprawy w Polsce. Narobić hałasu wokół czegoś, pokazac to w mediach, dostac wsparcie rządu i zaczyna się wariowanie. ONI mogą zrobić tak ze wszystkim, doslownie ze WSZYSTKIM. Jakby ktoremu sie nie spodobalo ze np w Polsce jezdzi sie prawa strona to zaraz w TV itd zaczeliby wyliczac liczby ofiar spowodowane jazda tą strona ulicy i ze to jest "be" i za miesiac jazda lewą str. pzdr

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katarzyna1991
+25 / 43

Obalić ten rząd w końcu, dajmy im przyzwolenie na to co robią to skończy się demokracja,a zacznie się komuna.Gdzie prawa człowieka? gdzie wolność poglądów? No pytam się gdzie ku.wa. Kiedy jakieś protesty w Warszawie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R r4val
+4 / 36

@bartoszek co do dopalaczy to popierałem walkę rządu z tym badziewiem, bo to jeden wielki szajs który zabrał na tamten świat 2 moich kumpli.
Teraz walka z kibolami odgrywa się kosztem zwykłych kibiców. Mam już dość tego zamykania stadionów. Niby wprowadzono jakiś tam system katalogowania kiboli ale jest on zupełnie bezużyteczny bo jak taki 1 ochroniarz (no może z kolegą) ma powiedzieć typowi który przyszedł na mecz z 50 kumplami że on wejść nie może!? no jak? dopóki wejścia na stadiony nie będą bramkowane (tak jak to jest na światowej ligi stadionach - aby wejść trzeba przejść przez pierwszą bramkę do klatki gdzie jest się sprawdzanym przez ochronę a następnie wyjść drugą bramką) dopóty nie będzie dobrze.
I SZCZERZE WAM POWIEM DROGIE KIBOLE: JESTEM WIĘKSZYM FANEM SWOJEGO KLUBU NIŻ WY SWOJEGO, MIMO ŻE NIE CHODZĘ DO MŁYNA I NIE NAPIE***AM KAŻDEGO NAPOTKANEGO KIBOLA PRZECIWNEGO KLUBU

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bartoszek
+4 / 8

@r4val rozumiem Cię, a co do dopalaczy, to tylko przyklad, ja rozumiem, że to syf i też tego nie popieram. A co do kibiców i kiboli to szkoda słów, te komentarze nic nie dadzą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kevin27
-5 / 33

To niech się nie napier*alają na tych stadionach jak jakieś zwierzęta, wtedy stadiony nie będą zamykane. A jak takie kibole przychodzą po to, żeby się ponapier... i zdemolować siedzenia itp. to jaka może być inna reakcja? Ja rozumiem, że kibice cierpią wtedy przez kiboli, ale niech kibice nie mają pretensji do rządu czy policji, tylko do tych zwierząt-wielkich fanów, którzy nie znają 10% składu wielbionej przez siebie drużyny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanAutobus166
+19 / 25

demot:Wyrzuć Gówno Wybiórcze:Nie daj sobą pomiatać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J joeblack10
+5 / 17

Też jestem kibicem. działania policji w Białymstoku to było nieporozumienie, podobnie jak kilka innych na przestrzeni ostatnich dni, rząd powinien działać inaczej, ale pozwólmy im działać, bo nieuchronnie zbliża się kompromitacja na EURO!
Przecież EURO 2012 to nie tylko stadiony, wielkie pieniądze i mecze, ale też przede wszystkim wzrok całej Europy zwrócony na Nasz kraj. Na piłkarzy, na miasta i na kibiców. Czy naprawdę chcecie, żeby kibice z Hiszpanii, Portugalii czy Francji wrócili z Polski z przekonaniem, że żyją tu dzicy ludzie, którzy: opluwają i biją innych kibiców (Poznań), demolują 2 razy stadion w Bydgoszczy, raz (a dobrze) w Wilnie, kopią kobiety z kamerą...(Finał PP), mordują kibiców innych drużyn ( Kraków), biją własnych piłkarzy!!!
( Warszawa).Możecie przyznać mi rację, albo nie, ale ja sądzę że to wszystko nie wystawia Nam-kibicom, Nam-Polakom dobrego świadectwa. Z tego wszystkiego najgorsze jest jednak to, że kibic Cracovii, Polonii Warszawa., Widzewa (zespoły wybrane przypadkowo) czy jakiejkolwiek innej drużyny gdzie w jednym mieście są dwa dobre zespoły, nie może spokojnie iść ulicą bo z każdej strony może czyhać zagrożenie. Już nie mówiąc o tym jakby ktoś wpadł na pomysł przejść się w koszulce Legii w Poznaniu czy Krakowie, albo z szalikiem Widzewa w Warszawie.
W Anglii kilkanaście lat temu było podobnie jak u nas (a może nawet gorzej) jednak zdecydowane działania tamtejszego rządu (nie bez buntów i protestów ze strony kibiców) położyły temu kres i teraz są na szczycie. Na koniec dwie ciekawostki.
1. Mój dobry kolega był ostatnio w Hiszpanii na meczu Realu z Barceloną. Oczywiście na stadion się nie dostał, ale oglądał mecz w pubie. Był zszokowany gdy w centrum Madrytu, kibice Realu i Barcelony oglądali wspólnie mecz, kibicowali swoim ulubieńcom i nie doszło do żadnej burdy! A gdy boisko opuszczał Carles Puyol to obie grupy kibiców biły mu brawo, bo to przecież kapitan ich złotej kadry Hiszpanii, a nie tylko piłkarz znienawidzonej drużyny.
2.Gdy swego czasu mieszkałem w Bydgoszczy, która słynie że na mecze Zawiszy w 2 lidze przychodzą tłumy ludzi i robią niezła oprawę, dochodziło do paradoksu na ulicach miasta. Grupy ludzi, których większość nazwałaby dresami, zdażało się, że pytała „ Jesteś za Zawiszą, czy za Polonią”. Wszystko byłoby normalnie jak w każdym mieście tylko, że właściciele Polonii od lat stawiają na żużel, a drużyna piłkarska jest w wiele klas niżej od Zawiszy, więc można powiedzieć, że chłopaki pytali „jesteś kibicem żużla czy piłki nożnej…”  Pozdrawiam normalnych kibiców. Fan polskiej piłki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Akumu888
+1 / 9

sory pdjp... ale co to za walka(dzialanie)... wyrywanie krzesel i nieszczenie plotow smietnikow etc... lepiej jak by zabrali sie za nauke a potem ruszyli do polityki albo robili normalne manifestacje a nie atakują kamerzystki na stadionie i wyrywaja te nowe krzesełka...
ludzie kultury... co to za kibice ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ShawnHBKMichaels
+6 / 8

@Doda
Jak Wałęsa nazwał śp. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego durniem to "celebryci" i opozycja z Michnikiem i Wajdą na czele piała z zachwytu nad wolnością słowa w Polsce. A jak Lech Kaczyński wytoczył sprawę figurskiemu za to że ten nazwał do niedorozwiniętym karłem to ta cała śmietanka podnosiła lament na całą Polskę o pogwałceniu prawa do wolności wypowiedzi. A teraz? wszystko jest cacy, nikt kibiców nie broni...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dafit
+1 / 5

pozniej sie dziwicie ze powstaja hasla typu jp wy tylko o tym czytacie ale przezyc to i dostac pala w glowe za nic to
cos zupelnie innego i to dopiero budzi prawdziwa nienawisc i jeszcze wieksza chec walki tusk powinien dostac taka pala
pare razy za swoja nieudolna polityke joeblack gowno mnie obchodzi co pomysla sobie o nas inni to mnie najmniej obchodzi chce zyc w normalnym panstwie a nie stwarzac pozory takiego tepaku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2011 o 19:17

avatar kudlatyy955
+1 / 3

Nie mogę.. Krew mnie zalewa jak na to patrzę. Nie jeżeli teraz lub za 4 lata Korwin Mikke nie wejdzie do sejmu, to ja
ewakuuję się do Ameryki Łacińskiej i hasta la vista chora polityko!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F feelmore
+1 / 1

Eh... Oczywiście, że każdy ma prawo do wyrażania swojej opini, ale nie do obrażania drugiego człowieka! Tak
ciężko to zrozumieć?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 19Tomek91
+7 / 23

Przed trybunał palantów może to nauczy ich prawa...
Podczas meczu (L)egii z Korona jak szlismy pod stadion zastanawialsmy sie tylko nad jednym. Czy pseudopolicja ruszy na nas z palami czy dadza nam spokojnie przejsc...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I inwestorka88
-1 / 19

no wlasnie tak nie powinno byc!! Na Kaczynskiego mowia Putin, w takim razie Tusk to Kim Dzong Il

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pdjp
-2 / 6

Czasami przeginają, ale aktualnie w obliczu większego zagrozenia niż oni sami(chociaż to bardziej opinia innych niż moja), umieją poprowadzić kampanie dzięki której może ktoś przejrzy na oczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
+25 / 43

Jak widać los kraju w rękach kibiców, bo nikt inny się nie ruszy ani słowem nie odezwie. Przejedźcie się chłopaki do Warszawy, wykorzystajcie to, że jak potrzeba to potraficie się połączyć w silną, zwartą i liczną grupę i sprawcie, by politycy, którzy bezkarnie okradają Polskę i Polaków, zaczęli się bać. Dopóki nie zobaczą realnego zagrożenia to będą robili swoje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Virus117
+10 / 28

Co się dzieje w tym kraju to jawna paroanoja ! Ludzie otwórzcie wreszcie oczy . Jedynym wyjściem jest wyjście na ulice !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MalyTomek
+4 / 22

No to kibicowska bracio, do dzieła to musi być na głownej!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deportant
+1 / 17

Wysylajcie link do demota po swoich fotach stronach itp. Nie chodzi mi tylko o to zeby ten demot znalazl sie na glownej, ale o to zeby jak najwiecej ludzi zobaczyla jaka jest prawda, dzialajmy, dzialajmy, przecz z komuna!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sojka
+16 / 28

Mówię Wam, niedługo będzie u nas rewolucja. To jest skandal, żeby nie można było wyrazić swojego zdania. Nie podoba cię rząd to szczują Cię policją, a ta zatrzymuje bez powodu. Komuna come back... Głosujcie dalej na POpaprańców PISiorów i inne ścierwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L love3dom
+4 / 16

Dopuśćmy do władzy JKM a on już pozamiata tych cwaniaków :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D davex123
0 / 14

OK, rozumiem złośc, jest to uzasadnione że kibicow traktuje sie extremalnie, ale zapominamy o, np, czym byla komuna: tajna policja, ORMO, ZOMO (ktorzy nie byli tak jak "ta zla policja dzisiaj|, tylko mieli ostra amunicje), karteczki na WSZYSTKO, itd itd. Komune come back to lekka przesada. Jezeli swoje zdanie wyrazasz poprzez przychodzenie pod placowke rzadowa i obrazanie tam ludzi, to masz fajne podejscie. Poza tym, hasło "kibol" nie oznacza nic bezpiecznego. "Kibole" niszcza stadiony, odpalaja flary/race, organizuja ustawki, nosza bron (mam kumpla ktorego potraktowano zbita butelka/"tulipanem, u ucieli mu prawie całe ucho). Daj mi powod zeby traktowac ludzi, ktorzy o sobie mowia per "kibole" i maja pewna ciemna przeszlosc, jako pokojowa demonstracje, przed budynkiem czlowieka, ktorego nie byc moze nawet nienawidza? Złościa sie nie da wygrac. Trzeba cieprliwosci, dyscypliny, a nie "Tuska matole"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bartolomei
-5 / 11

Nie mogli zgłosić manifestacji? To za trudne dla nich? A potem krytykują policje, że ich zgarnęła za nielegalną manifestacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L ly7
+17 / 31

Witamy w Tuskolanidi, miała być Irlandia teraz jest Białoruś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZawiszaUltras
+18 / 42

DONALD MATOLE TWÓJ RZAD OBALA KIBOLE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E erl911
+14 / 28

Blagam admina, by znalazlo sie to na glownej... jako kibic Jagiellonii wyrazam wspolczucie wszystkim klubom, nawet nie lubianej przez Nas Legii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Beniolek
+9 / 23

Adminie, to musi trafić na główną ! Ludzie muszą się dowiedzieć co się dzieje w naszym "wolnym" państwie. Donald matole, twój rząd obalą kibole !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rutra6
+23 / 41

demot:Miała być druga Irlandia:Jest druga Białoruś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P powerq
-2 / 2

jakoś dziwnym trafem demonstracja nei została zalegalizowana przez zainteresowanych.
a co do bredzących o "sektorach rodzinnych".
dlaczego idąc z rodziną na stadion mam siedzieć z
dziećmi jak zwierzę w klatce. jakoś w UK nie ma żadnych sektorów, a ludzi od murawy mogą dzielić reklamy a nie
kraty jak w Polsce. czy nie lepiej gdyby tak wyglądały widowiska sportowe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Socheck
+5 / 11

Zastanow sie co mowisz kibice jagiellonii w czasie tego sezonu nie zrobili zadnej burdy. Nie liczac tradycyjnego je**nia
pzpn-u. A na tej demonstracji nie bylo ani jednego wulgaryzmu. Ba policja nawet nie tlumaczyla co takiego sie stalo.
Podaj mi przyklad kiedy cos jakiemus dziecku sie stalo. Jesli naprawde tak uwazasz to jestes za odpowidzialnoscia
zbiorowa, bo jesli tak mialoby byc to za jednego polityka powinno sie rozwiazac cala partie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2011 o 23:30

A Aderos
-2 / 2

Więc czego się obawiasz? Jeżeli jesteś spokojnym i normalnym człowiekiem? Czyli Ciebie ewentualne kary by nie dotyczyły... No chyba że tu piszesz tak a rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tubisq
+2 / 6

po mimio tego ze strasznie maly druk ale poradzilem z przeczytaniem;) oczywiscie plus bo racje masz! wies skoro nie na PO PiS i innych gamoniow to na kogo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar InuKimi
-1 / 29

Kibole to bezmózgi. Za to w kibicach siła - nie mylcie ich ze sobą ;/ Jedni to ludzie, którzy mają pasję, drudzy to idioci szukający zaczepki.
Trzeba by ukarać kiboli - nie kibiców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D davex123
0 / 12

@ deportant: chyba troche przy tepy jestes. Kibic nie grozi tym co nie nosza szalikow albo tym co nosza inne niz jego klubu. Kibol grozi, bije, JP, ustawki itp. Naprawde twierdzisz ze to to samo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czapaPL
+11 / 15

@davex123 "Kibol" w (bodajże) gwarze poznańskiej znaczy to samo, co "kibic". To G. Wybiórcza zobaczyła, że to słowo brzmi groźnie, podchwyciła je i utworzyła z niego synonim "chuligana".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarcinAG
+6 / 18

Donald matole, twój rząd obalą kibole!
Płakać się chce, nasi dziadkowie walczyli o taką POpapraną Polskę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sosuke
+9 / 27

O, mogliby zamknąć te dyskoteki, żyło by się wtedy całkiem przyjemnie. Może ludzie by się w końcu nauczyli słuchać dobrej muzyki zamiast tego czegoś co na dyskotekach puszczają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klopka
-5 / 17

"Inteligentna" wypowiedź przeciętnego, "tolerancyjnego" Polaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misugi1988
+11 / 17

Ma racje,taki chłam jaki puszczają to obraza dla muzyki,jeb jeb umcy umcy albo przerabiane klasyczne utwory jak np. piosenka z dirty dancing przez Black Eyed Peas,żenada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sojka
+11 / 15

Z tymi dyskotekami to się zgodzę, bo puszczają tam gówno, zamiast dobrą klubową muzykę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madmaxzone
+2 / 2

Kazdy chodzi tam gdzie mu muzyka odpowiada. Jezeli dla kogos umcy umcy jest spoko to ok;] Sam nie lubię takiej muzyki dlatego idę do kluby gdzie jest muzyka w moim klimacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kokoju
+21 / 27

Bo Konstytucja daje ludziom wolność słowa a nie wolność po słowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rafalx
-1 / 23

grzeczni stojąc?
Nie bądź śmieszny... widać, że Cię tam nie było.
Było wyzywanie Pzpnu, Tuska i od cholery przekleństw... i to w miejscu publicznym. Takich ludzi trzeba karać, bo przez to boją się ludzie z dziećmi na stadion przychodzić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sojka
+6 / 20

Wyrażali swoje zdanie do czego mieli pełne prawo. A cały ten nasz wspaniały rząd idzie określić tylko wulgaryzmami więc o co kaman?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zinek18
+14 / 18

"Niech nie będzie niczego, niech żyje Kononowicz"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iron1916
+7 / 13

Może po prosty idź na mecz i zobacz jak to wygląda na prawdę, a nie siej demagogi w necie jak to niebezpiecznie jest na polskich stadionach. Na meczu jestem często i widzę dużo rodzin z dziećmi, które świetnie się bawią a potem bezpiecznie i w spokoju wracają do domu. Przykładowo, na każdy mecz Legii w sektorze rodzinnym zasiada 2-3 tyś ludzi dorosłych wraz z dziećmi i żadna krzywda im się nie dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T ToxicBreath
+6 / 8

Nieważne czy to PO, PiS czy SLD będzie rządzić, od wielu lat życie w Polsce to masakra :| Trzeba zabrać koryto a
nie zmieniać świnie przy nim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2011 o 22:25

A Aderos
0 / 4

W kwestii polityki.

PO = widać co się dzieje...
PiS = tylko krzyczeń umieją, najchętniej zamknęliby granice zerwali kontakty z innymi państwami i zapanowała demokracja niczym w Korei
SLD = powrót do komuny
PSL = zasieją wszędzie rzepak i zagnają wszystkich do wideł
PJN = klon pisu z programem o ludźmi którzy nie mają nic do zaoferowania

Bez kogoś z zewnątrz nic się nie zmieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zarosnietaklata
-2 / 22

kibole do domu. nauczycie się normalnie oglądać mecze to bedziemy inaczej gadać. Tusk dobrze robi, dyspypliny wam trzeba a nie demokracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GrzesioxDD
-3 / 19

Do was to powinni strzelać a nie rozganiać przy użyciu pałek ! Rozpierniczacie stadiony, niszczycie wszystko co wam w łapy wpadnie ! macie za kare to na co zasłużyliście. I kibice i kibole. Jeden za wszystkich wszyscy za jednego !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anonim90
+2 / 8

A ludzie śmiali się z Kononowicza "nie będzie niczego"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Burza1
+2 / 10

To opis postronny. Co innego zapewne powie policja. Poza tym to jest demokracja (dajemy władze jednostką.)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fanatic12
+5 / 15

"Bardzo dobrze, dziadostwo trzeba tępić! Normalny człowiek boi się z rodziną w wolny dzień na mecz wyjść bo coś
się może choćby dzieciom stać. Niech ich zamykają w pisdu albo doyebią kary jak w uk, jak im przyjdzie płacić po
milion zł kary to im rozum wróc"
Czy Pan Aderos słyszał o sektorach rodzinnych,czy Pan Aderos był kiedykolwiek na takim sektorze czy pi erd oli bez zastanowienia? Najlepiej jest poszufladkowac wszystkich ludzi organizujących doping,zagrzewających piłkarzy do gry,stwarzających niepowtarzalny,organizujących wiele akcji charytatywnych do szufladki "bezmyślny kibol" gratuluje toku rozumowania.Jak bedzie Pan miał problem(czego Panu wcale nie życze) to jaka jest szansa że rząd,państwo panu pomoże,a jaka ze zrobia to inne stowarzyszenia w tym kibicie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P powerq
-2 / 2

hmmm dobrze że dostrzegasz problem "sektorów rodzinnych". dlaczego idąc z rodziną na stadion mam siedzieć z dziećmi jak zwierzę w klatce. jakoś w UK nie ma żadnych sektorów, a ludzi od murawy mogą dzielić reklamy a nie kraty jak w Polsce. czy nie lepiej gdyby tak wyglądały widowiska sportowe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eos
+2 / 10

jak patrze na to co sie dzieje to mam ochote stad spie*dalac jak najszybciej bo nie wiem kiedy dostane pala przez leb za darmo od jakiegos policjanta... to samo wydarzylo sie rok temu na Marszu Wyzwolenia Konopi w Wa-wie. Spontaniczna reakcja ludzi na nieludzkie zatrzymanie jednego z uczestników (policjanci ciagneli go sila po asfalcie, az zatrzymany zgubil buty) doprowadziła do pikiety pod posterunkiem policji i pacyfikacji Bogu ducha winnych ludzi... tutaj link http://www.youtube.com/watch?v=yVr39dfNeEY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Deadle
-2 / 6

TO JA SIE DOPISUJE POD TYMI SZKOŁAMI :) CHETNIE :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deportant
+7 / 17

Typowa wypowiedz czlowieka ktory naogladal sie telewizi,
Nie byles, Nie wiesz, Nie pisz, Nie wkur***wiaj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elomelo1994
0 / 10

MKnobek co Ty pier doli sz za przeproszeniem ? Boisz się iść z dziećmi na mecz? Ktoś się tam morduje? Każe Ci ktoś
drzeć mordę? Siadaj na pikniku i oglądaj skorumpowaną ekstraklasę. Kur wa ludzie co dzieje się z tym narodem? Nie dość że starszemu pokoleniu odp ierdala to jeszcze do
tego młodzi chłopcy wyglądają jak dziewczynki, a panie słuchają bibera.. Mówiąc dres obrażasz czyjś styl,
ktoś lubi chodzić w dresie, a ktoś w garniturze. Nikt bez powodu Ci nic złego nie zrobi, chyba że pijany, a takie
jest życie .. KOMUNA !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2011 o 22:44

H HelloKity
0 / 4

każdą demonstrację lub większe zgromadzenie trzeba zgłosić do urzędu miasta tak wiec nie dziwcie się że policja was pospisywała i kazała się rozejść trzeba było iść do domu a nie stać dalej i się nie dziwcie że co niektórych (pewnie bardziej "aktywnych") policja zawinęła na komisariat dlaczego w innych krajach trybuny moga być przy samej murawie a u nas muszą być płoty zasieki niedługo fose będą kopać za granicą kibice przeciwnych klubów siedzą obok siebie i nikt burd nie robi u nas sadząjac koło siebie kibiców przykładowo legii i wisły to na 100% by się pozabijali dopóki 40% kibiców(kiboli) nie zmieni swojego podejścia do kibica przeciwnej drużyny to wszystko będzie wyglądało tak jak jest do tej pory niestety....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kaktuska
+1 / 1

jak widać nawet tu mamy do cznienia z 'wolnością słowa'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kudlatyy955
+1 / 1

Nie mogę.. Krew mnie zalewa jak na to patrzę. Nie jeżeli teraz lub za 4 lata Korwin Mikke nie wejdzie do sejmu, to ja ewakuuję się do Ameryki Łacińskiej i hasta la vista chora polityko!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SparcoM3
-4 / 18

No i bardzo dobrze ze zamykają stadiony. Bydło nie potrafi zachować się w miejscu publicznym tylko po ryjach się napierd*lać, w dodatku narażając prawdziwych fanów którzy przyszli obejrzeć mecz z dziećmi to tak to wlasnie powinno być. Jedynie jakie wspomnienie będą mieli kibice zagraniczni po Euro to wspomnienie Polski jako 'Dziki kraj'.
Teraz pewnie mój komentarz będzie przepełniony minusami ale takie jest prawda! Nie potraficie się zachować? Napierd*lajcie się przed telewizorami!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar power223
-3 / 13

Zgadzam się z Tobą w 100%. Nie umieją się zachowywać - nie będzie meczy i koniec. A psudokibiców - jestem za tym żeby lać ich pałami po mordach ile wlezie, hołotę trzeba tępić. Bo im się w głowach już totalnie popierdoli*o..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L love3dom
+4 / 8

Dzisiaj w reżimowych mediach (już kilka razy zauważyłem różne przekręty w TVP i straciłem całkowicie zaufanie
do tej instytucji) była mowa o tym "incydencie" i przy okazji podjęli temat wolności słowa w internecie (jak jeszcze
za to Tusk się weźmie, to się wku*wię niemiłosiernie i zostanę politycznym aktywistą) no i jakiś pan
stwierdził, że w sieci jest pewien bloger, który skupia wokół siebie ludzi, którzy używają takich nieładnych
zwrotów. Oczywiste wydało mi się, że chodziło o Janusza Korwin-Mikkego i "własne zdanie tego pana"(?) zostało
użyte do nastawienia ludzi przeciwko internautom i JKM.
Ludzie, jeśli nie jest wam obojętny los Polski, to
poczytajcie, co JKM ma do powiedzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2011 o 22:39

avatar PoorTwistedMe
+6 / 8

Zaś obrażenie prezydenta Kaczyńskiego przez jakąś medialną dziwkę miało małą szkodliwość społeczną. Ta sama dziwka szczyci się, że obraziła prezydenta i wszystko jest spoko luz. Zatrzymanie, pobicia dziennikarzy prawdziwie niezależnych gazet i portali tesz som fpyte. Pozdrawiamy Was, noblista i łamistrajk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
+4 / 8

PO chce zrobić z Polski drugą Rosję, gdzie wszystko podporządkowane jest jednej partii, a za obrażanie Wielkiego
Wodza można nawet stracić życie (kto kojarzy chociażby postać Anny Politkowskiej, ten wie, o czym mówię)."By
żyło się lepiej!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2011 o 12:47

Q Qarhodron
+6 / 10

Po tym co zobaczyłem już całkiem straciłem wiarę w ten kraj. Przecież to była scena iście z czasów komunistycznych. Napisałbym coś jeszcze, ale nie będę, bo jeszcze mnie zamkną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elomelo1994
+1 / 15

"wstyd mi, że mieszkam w kraju, gdzie jeszcze tego nie
pozamykali..." won do anglii, idź na łatwiznę. Tu nie chodzi o rozróby tylko o wolność słowa cymbale !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fanatic12
+6 / 10

w takim razie pozamykajmy wszystkie dyskoteki tam przecież też "bydło" sie bije
pozamykajmy wszystkie puby,tam przeciez tez "bydło sie bije"
pozamykajmy blokowiska,przeniesmy ludzi na wieś a nie... na wsi też przecież sie bydło sie bije^^
ludzie nie piszcie takich rzeczy bo założe sie że na meczu byliście 3 razy na stadionie a reszte obejrzeliście w tv;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MatysRox
+3 / 7

Nie prawda, wszyscy którzy wypisują tutaj takie niestworzone rzeczy NIGDY nie byli na stadionie. Co za tym idzie,
nigdy nie widzieli tam rodziców i dzieci, dlatego piszą to co powie im Gazeta na W. albo polityczne telewizje. Na
stadionach w "super cywilizowanych" krajach dzieje się nieporównywalnie więcej burd niż w Polsce (Aż 2 razy w tym roku).
Ponadto najbardziej śmieszy mnie to że ludzie których zupełnie nie interesuje piłka, i w żadnym wypadku na
stadion nie chce im się wybierać, najbardziej krzyczą że poszliby, nie pójdą bo boją się zabrać dzieci. Może
najpierw pójdźcie samemu i zobaczcie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2011 o 23:24

H hedex
+1 / 9

tusk matole twój rząd obalą kibole

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shady93
0 / 6

kiboli powinno się wytępić bo to zaraz ale za demotywator plus bo skoro ich zatrzymują to niech nie robią wyjątku dla innych np. nauczycieli, obraza to obraza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SONYwajo
-1 / 11

Powiem tak, byłem tam osobiście i widziałem to, sytuacja troszkę inaczej wyglądała niż opisana w democie. Oni nie stali spokojnie tylko darli się, że Tusk to matoł, a obraza rządu naszego państwa nie jest dozwolona. Tak, możemy wyrażać swoje zdanie i opinie, ale bez obrażania nikogo, więc nie ma się co dziwić, że ich wylegitymowali i zabrali. Manifest tak bo nie jest fajne co robi rząd, ale Panowie na poziomie. Można walczyć bez przekleństw. Ostatnio nawet głośno było o kimś kto pomagał ratować kogoś i dostał mandat za przeklinanie, więc nie mówcie, że to jakiś spisek przeciwko kibicą. Trzeba robić to z głową, a nie główką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fanatic12
+2 / 4

to niech zatrzymają wszystkich urzędników państwowych :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fanatic12
-2 / 4

Wyrażanie negatywnej opini praktycznie równa sie z krytyka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar panMecyjan07
-4 / 12

Kibole sobie zasłużyli to teraz mają i bardzo dobrze. I niech się teraz nie bronią prawem i nie odwracają kota ogonem, że oni tu są niby święci. Należy im się odpoczynek od tych burd na stadionach. I oczywiście, że jest to obraza ojczyzny w pewnym sensie, bo na pewno nie o taką Polskę walczyli nasi dziadkowie, gdzie kibole mogą robić co im się podoba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chodnik01
+3 / 11

Nie oszukujmy się, gdyby w finale kibice nie wbiegli na boisko to by teraz nie było tej afery. Napisałem kibice, gdyż jedni po wygranej pobiegli pogratulować swoim zawodnikom, drudzy po prosty wyszli z trybun na bieżnię. Kibole by nie patrzeli na to jaki był wynik, zaczęli by się lać na środku boiska. Co kibice chcą zyskać przez te hasła "Donald matole, Twój rząd obalą kibole." Co im to da? Rozumiem wolność słowa te sprawy. Ale są pewne granice. To tak jak by grupa ludzi stanęła Ci pod oknem i zaczęli Ciebie wyzywać. Co byś zrobił? Stał w oknie i jeszcze im przytakiwał? A może rzucił piątaka? Wątpię. 3/4 ludzi zapewne wezwało by policję. Nie dziwcie się. 'Za komuny to, za komuny tamto'. Za komuny nie było by wolnych mediów. Za komuny po wbiegnięciu na boisko by strzelano do kibiców. Za komuny by nie było takiego czegoś jak komentarz który po chwili znajduje się pod demotem. Był by napis "komentarz oczekuje zaakceptowania przez władze PRL". Dlatego nie rozumiem czemu robi się z igły widły. Nie pasuje wam obecny rząd? Zagłosujcie na inną partię. Sami wybieramy sobie rząd. A jeżeli ktoś woli siedzieć przed monitorem i potem tylko narzekać jaki to Tusk i inni są źli, a sam nie był zagłosować, to życzę powodzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nolispe
+3 / 7

Demokracja? Wolność słowa?? Przestrzeganie konstytucji??? W Polsce???? Mamy dalej postkomunizm, do demokracji i wolnej Polski jeszcze dłuuuuuga droga, tym dłuższa im więcej takich debilów będzie rządziło w naszym państwie. PO to partia liberalna?! To chyba nie wiedzą co znaczy liberalizm, zainteresowanych kieruję do Wikipedii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sandalo
0 / 8

Nie podpisuje sie pod zamykaniem stadnionow, ale bydlo trzeba wypedzic. Koniec przynoszenia wstydu, jechania do sasiadow z Litwy na mecz i awantury. To samo w Wiedniu bylo. Dosyc tego. Zeslac ta cholote do obozu na syberii, bo wielcy patrioci wstyd tylko przynosza. Zaraz powiecie, ze jezdza atmisfere jezdzic. Gowno rawda. Przyklad siatkowki. Mozna dobrze sie bawic i dopingowac bez przeklinania i awantur?proponuje przerzucic sie na siatke kosza lub raczna, bo emocje sa wieksze, a osiagniecia osiagane przez polskie kluby nieporownywalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MatysRox
0 / 4

Doping z siatkówki, a ten z meczów piłki nożnej jest nieporównywalny. To tak jakby porównywać słabą scholę z kiepskiej wiejskiej parafii do czołowego zespołu rockowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cezzy
0 / 2

Legia, Lech, Jagiellonia... cała hooliganka się zebrała ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szczesciara
-1 / 5

No powodzenia że ktoś t przeczyta.Podpowiedź: WIĘKSZA CZCIONKA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deportant
-1 / 3

PODPOWIEDZ Szczesciaro,
Kliknij na obrazek raz a czczionka sama sie powiekszy, takie trudne ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Amigowiec13
0 / 0

Ja nie miałem problemu z przeczytaniem nawet na pomniejszonym...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elomelo1994
-5 / 5

Jak się ma styropian zamiast mózgu, to ciężko jest nawet powiększyć obrazek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashganka
+2 / 4

elomelo Ty nawet steropianu w głowie nie masz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KLoH
-3 / 5

Drodzy Państwo, pomijając kwestię tego co się dzieje ze stadionami i sprawą kiboli, demonstranci sami się prosili o kłopoty. Wolność słowa, jasne, ale każdy wie, że nazwanie szefa rządu "matołem" wzbudzi reakcję władz. Tak samo powinno się zgłaszać każdy przypadek, kiedy nauczyciel nazwie ucznia matołem - nie ma do tego prawa. A skoro uczeń, którego obrażono nie reaguje na to, to powinien mieć pretensje do samego siebie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PysznyTemat
+1 / 3

To właśnie polska jak starsze babcie manifestuja NIELEGALNIE kilka miesięcy pod pałacem prezydenckim pilnującc krzyża. Nikt im nic nie zrobi bo jak by to wyglądało. Ale jak kibice manifestuja to za 20 min jest policja wiekszość zostaje zatrzymana i dostają mandaty po 500zł. Śmiech na sali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar muody774
-1 / 9

Pozdrawiam wszystkich, którzy w 2007 głosowali na Platfromę! Głosujcie na nich dalej to do reszty rozp... ten kraj i faktycznie nie będzie niczego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar skicg
-2 / 10

ZACZNIJMY OSTRA PROPAGANDĘ W POLSCE PRZECIWKO TUSKOWI ! RUSZAJMY !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jagodova
0 / 10

elomelo1994 wyjadę i to już niedługo. i mnóstwo młodych, zdolnych osób ze mną. mam gdzieś wolność słowa pyskatych, pryszczatych internetowych napinaczy, którym mleko pod wąsem jeszcze nie wyschło. polska ma być państwem prawa, a w takowym niedopuszczalne są manifestacje obrażające drugiego człowieka, albo wyrywanie krzesełek ze stadionów. pokaż mi inne, europejskie państwo, gdzie dzieje się tak samo jak u nas... tam mają zakazy stadionowe i są one respektowane, nie tak jak u nas. no chyba, że całą swoją wiedzę o burdach na zachodnich stadionach czerpiesz z filmu `green street hooligans`, to współczuję. i kto tu jest cymbałem, dzieciaczku? nawet piwa legalnie nie możesz wypić, a już się bierzesz za obrażanie ludzi na demotach. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Amigowiec13
0 / 2

W Polsce powoli robi się jak w Rosji, albo jak na wspomnianej Białorusi. Mówicie, że "druga komuna". Tylko najgorsze jest to, że ujawniają się tutaj te najgorsze cechy komuny, czyli brak wolności słowa, aresztowania i zakazy. Nie popieram kiboli, wręcz przeciwnie. Tylko trzeba to rozwiązać w inny sposób, a nie taki, przez który cierpią także normalni kibice, którzy przychodzą na mecz dla rozrywki, a nie napier....nia się. Bo zamykanie stadionów to chyba najbardziej durny pomysł "walki" z kibolami.
Możecie mnie teraz zjechać, ale ja zawsze powtarzam, że na kiboli powinni ładować ostrą amunicję, a nie to gumowe "coś"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elomelo1994
-2 / 4

psysutra - mam ciężko wyłożone na tych złodziei i zdrajców, mówię teraz o większości polityków, ale boli mnie
to, że społeczeństwo nic sobie z tego nie robi. Powiedz mi, czy znasz chociaż jedną osobę, która bez żadnego
przewału, kłamstwa, czy wejściu na szczyt po czyimś bankructwie został bogaty w tym kraju ? Zawsze jest ten haczyk,
zawsze jest te ale. A w części krajów na zachodzie, można dorobić się po paru latach i żyć godnie, mając
wszystko pod dostatkiem.

ps. z tego co widzę, Ty jesteś takim internetowym "klik klik" który tylko krytykuje. Peace ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 maja 2011 o 23:55

A alex87
+1 / 1

no nie powiem - calkiem oryginalny sposob na sprawdzenie ile osob czyta dluzsze demotywatory (=ilosc wyswietlen filmiku na yt). tego zapewne admin nawet nie wiedzial.
aczkolwiek linku nie warto odwiedzac bo scen walki nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashganka
-4 / 6

I bardzo dobrze, skoro banda przygłupów nie potrafi się zachowywać kulturalnie to należy ich spisać i ukarać. A skoro dokładnie tak samo hołota zachowuje się na stadionach to nie powinno się ich tam wpuszczać. Z resztą nie oszukujmy się, oni nie idą na mecz tylko obić jeden drugiemu ryj... Więc niech się pozamykają w klatkach i leją ile wlezie...

Brawo Rząd !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bizonozaur
+2 / 2

ogladaj dalej tvn. pieprzone stereotypy. niemal 450 meczy w tym sezonie w ekstraklasie + ok 100 w pucharze polski i tylko na finale PP awantura ! Tępy naród! Pier**la ze kibice to kibice tamto ktos kogos pobije juz kibice, czy wy do k**y nedzy nie rozumiecie ze oni robia wszystko zeby zmazac te (brak pozytywow tego zasranego rzadu) nieudolnosci, wszystko co spieprzyli przez ten okres ?!
Gaz w gore,podatki w gore, VAT w gore, benzyna w gore! 5.20 za litr, 3.50zł podatek akcyzowy i co?! jedno wielkie G**NO!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Waise
+1 / 3

Tusk jest osobą publiczną. Każdy obywatel ma prawo wyrazić o nim swoją opnię. Przytoczony w tekście uczeń, to osoba prywatna, więc tylko taka nauczycielka powinna jechać na komisariat, a nie ci kibice. To co, mała rewolucja? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S saloo
0 / 6

Jak Ty to nazywasz grzeczną manifestacją to albo tam nie byłeś albo jesteś zatwardziałym kibolem (podkreślam,kibolem,nie kibicem).Ja jestem jak najbardziej za zamknięciem stadionów.Na zachodzie poradzili sobie jakoś z problemem kiboli.Zamknięcie stadionów to po pierwsze,po drugie żadnych wyjazdów na mecze,po trzecie zamieszki swoich kibiców płaciły kluby.Obecnie kluby mają gdzieś co robią ich kibice na trybunach.Bo po co się przejmować? Niech państwo płaci na ochronę,za policje,za szkody.Tylko dlaczego wszyscy mają ponosić odpowiedzialność za grupę idiotów,którzy nie potrafią normalnie się zachować? Dlaczego ojciec nie może zabrać syna żeby pokazać mu drużynę i stadion? Ano dlatego,że pewnie zaraz dostałby jakąś butelką czy inną racą w łeb.Smutne jest to,że w Polsce kibic już prawie nikomu nie kojarzy się z prawdziwym fanem piłki nożnej,który śledzi wyniki swojej drużyny i chodzi na mecze ale nie po to by walić się po głowach,tylko żeby kibicować.Zastanawiam się jeszcze tylko jak bardzo skompromitują nas nasi rodacy na EURO 2012.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deportant
+2 / 4

Kolejny Malyszowiec znajacy prawde tylko z telewizji, powiedz mi co bylo tam nie grzecznego pytam sie ?. zyj dalej stereotypami tuskoladnii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashganka
-2 / 2

Saloo dokładnie tak !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JJaq
+4 / 4

Tylko szkoda, że połowa z wypisujących tutaj o złych kibolach nigdy w życiu na stadionie ligowym nie była a piłkę nożną zna tylko z meczy reprezentacji i ligi mistrzów na polsacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar spacja2703
0 / 0

Dla mnie to chore, że rząd zamyka niszczone stadiony, które muszą na siebie jakoś zarobić ZA KARE D. To tak jakby ukarać dziecko za coś, za co dotąd nie było karane. Jak widze, że przykładowo gówniarz rysuje po ścianach to nie czekam do chlery aż skończy żeby go ukarać. Policja się bawi w berka na stadionie z kibicami, wydarzenia po meczu o puchar mieszały śmiech i rozgoryczenie. Kto tam wydaje rozkazy policji? Tutaj jeszcze długo nic się nie zmieni, tym bardziej, że premier nie zajmuje się sprawami naprawdę ważnymi. Niech biega z Napieralskim po stadionach a dochodem ze sprzedaży biletów niech posmaruje policjantom to może też się w końcu ruszą. I zgodzę się z niektórymi, że teraz telewizja i radio mówią co chcą a nie prawdę. Jak była modna powódź w australii, wojna na bliskim i elektrownie w japonii to napierda99lali a teraz już mało co o tym słychać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U UncleOmen
0 / 6

Do autora: nie wiem co bierzesz, ale to odstaw. To nie walka z kibicami tylko KIBOLAMI a to podstawowa różnica. Nie mam nic przeciwko oglądaniu meczu z trybun, przyśpiewkom, szalikom i szeroko pojętej "braci kibickiej". Jednak jeśli część idzie na mecz tylko po to, by ponapie*dalać służby porządkowe i innych dla mnie zalicza się do kategorii "bydło" i tak też powinien być traktowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L los123ami
-3 / 5

Chyba nie rozumiecie pojęć... Czy wam się to podoba, czy nie KIBOL/CHULIGAN to też jest KIBIC. Kibicami nie są natomiast ludzie, którzy przychodzą na mecz oglądać widowisko sportowe i zjeść kiełbaskę, a klub mają w d.pie.
Inna sprawa, że jest tu stosowana odpowiedzialność zbiorowa, która jest idiotyczna równie bardzo, jak wszyscy ci, którzy ją popierają. A zakaz wyjazdowy to już całkowite przegięcie- jak policjanci są na tyle słabi i tchórzliwi, żeby bać się zabezpieczać mecze, to niech zmienią pracę. A tu co? Z dnia na dzień nie można jechać na wyjazd "bo nie". I pewnie przeciwnicy kibiców walą sobie konia teraz, że zabrano nam to co najlepsze w kibicowaniu... Ale spokojnie, kibice to tylko "poligon doświadczalny", na którym się testuje na ile pozwoli społeczeństwo, przy odpowiedniej nagonce. A że przy okazji świetny temat zastępczy dla niespełnionych obietnic rządu? To jeszcze lepiej! (dla rudej oczywiście)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vnc91
-1 / 5

Dawno, dawno temu
był sobie pewien gbur,
co miał w d***e kilka pawich piór
i myślał, że wszystko wolno mu.
Faktyczną władzę objął wnet -
"królewski" samolot to nie Jumbo Jet.
Jeden problem tylko miał - po złej stronie barykady stał.
Nie domyślił się, co straci stając przeciw kibicowskiej braci.
Teraz będzie łgał jak pies,
lecz my go pogonimy fest.

Donald, dziękujemy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adriano88
0 / 4

jaka demokracja,co wy mówicie?przecież tutaj jest nadal komunizm tylko nazwę zmienili....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashganka
-1 / 3

To co prezio Jaro rozesław w partyjnym smsie rano...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Emerytka
0 / 4

Witam, chciałbym tylko wyrazić swoją opinię.

Po 1. Mała różnica jest między obrażaniem przez nauczyciela uczniów -jeśli ktoś się czuje urażony niech wytoczy mu proces- a osoby piastujące najwyższy urząd w Państwie.

Po 2. Drodzy kibice- jeśli naprawdę jest was więcej tych uczciwych, zapaleńców sportowych, którzy chodzą na mecze by rozkoszować się jakże piękną grą swoich ukochanych drużyn to jedynym rozwiązaniem jest nie zachowywać się jak wiejski motłoch i brania udziału w zadymie nakręcanej przez kilku, dodatkowo dodam iż nie wierzę, że wśród kibiców nie znajdą się osoby, które mogły by wskazać zadymiarzy KIBOLI w celu wyciągnięcia konsekwencji prawnych wobec osób odpowiedzialnych. Moim prywatnym zdaniem jeśli większość (a z tego co da się zaobserwować na meczach) kibiców nie umie się zachować i jest to wentyl dający upust ich durnym wybrykom bo niczego innego nie potrafią zrobić to dlaczego nie zrezygnować w ogóle z imprez związanych z piłką nożną. Ja osobiście nie emocjonuje się piłką nożną w POLSKIM wydaniu i myślę, że wszyscy byśmy na tym lepiej wyszli jak byście dorośli na tyle by zrozumieć intencje rządu. Albo zaczniecie się zachowywać jak ludzie- albo nie będziecie mieli okazji by zachowywać się jak zwierzęta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PlatynowyGin
+2 / 2

Zabrać wolności, rozdąć odpowiedzialności
Nie ma winnych i nie może być innych od nas;
52 dębiec - powiem

cała prawda o polsce.

Istnienie innych od nas nie ma przecież podstaw;
Będą nielegalni, palcami wytykani
Gryf stoi na straży, by nikt się nie odważył
Mówić wprost o rzeczach które są:
Homoseksualizm to nie jest choroba,
Aborcja nielegalna, i tak da się ją wykonać
Burdele są i każdy to wie,
Lecz legalizować prostytucji tutaj nie da się
Budżet lepiej łatać z kieszeni podatnika
Za te pieniądze byłaby tu Ameryka...
Zabrać innym, przecież sobie nikt nie weźmie
Weź mnie ze sobą, ja też chcę mieć nieźle;
Mieć służbowe auta, jak panowie posłowie
Czytać gazetę sobie w ławie sejmowej
Kupić sobie za pieniądze państwowe
Nowe dębowe meble urzędowe
Mieć dietę, a nie być na diecie
Być radnym, a nie być nieporadnym
Być ważnym, ale niezbyt odważnym
Myśleć indywidualnie, tylko nie formalnie
Tak jest bezpiecznie i tak jest bezkarnie
Oportuniści i konformiści odnoszą korzyści, bo są w oczach czyści
Wybudować pomnik, najlepiej papieżowi
Trzeba być mądrym, każdy mądry tak zrobi!
O Kościele, jak o zmarłym, mówić tylko dobrze
Dziewięćdziesiąt procent ludzi może cię poprze
Indywidualność jest jak choroba
Indywidualność jest tutaj tępiona
Jedynie słuszna ideologia i słuszne wyznanie
Jeden jedynie słuszny Kościół
Zlituj się nad nami, Panie
Ksiądz jest bezkarny, ksiądz jest święty
Wrogowie Radia Maryja niech będą przeklęci
Dziecko głoduje, nowy kościół się buduje
Dziecko głoduje, pan Premier współczuje
Niech umiera, proboszcz skasuje za pochówek
Niedrogo - pogrzeb w promocji, to nowość!
Trzy msze, liczone za zmarłego
W pakiecie abonament, jakby było mało tego
Trzy lata darmowego spoczynku wiecznego
Każdy wie, że każdy bierze w rękę
Każdy wierzący ma to na względzie
Dla każdego w rządzie to jasne jak słońce
W każdym gabinecie, u każdego senatora;
W każdym urzędzie nadeszła już pora
I w każdej kościelnej kancelarii parafialnej
Zamontujmy wszystkim kasy fiskalne!

Powiem liberalizm, kiedy przy mnie odpalisz to zioło
Kiedy zniknie stąd ZOMO
Powiem, że żyję w świeckim państwie
Kiedy stąd znikną wpływy watykańskie
Powiem logika, gdy zamiast pomnika
Zobaczę na ulicach, że nikt już nie zdycha
Powiem demokracja,
Gdy demonst* będzie miała ją faktycznie,
Nie teoretycznie, tak
Powiem, że prawda tutaj się liczy
Kiedy z mównicy znikną obłudnicy
Powiem, że żyję w państwie prawa
Kiedy ich wszystkich uda się skazać
Powiem, że przemoc** kończy przemowy
Kiedy z Polski znikną święte krowy
Powiem, że słowa mają tutaj wartość
Kiedy karalność obejmie podwójną moralność.

Państwo policyjne, państwo wyznaniowe
Masz tu wolność słowa, lecz uważaj na swą mowę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZawiszaUltras
-1 / 1

ZAWISZA BYDGOSZCZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar uo99
-1 / 1

witam. tak trochę nie w temacie jestem...
to jest nagonka na kibiców czy na bandytów stadionowych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bronekikonkursortograficzny
-2 / 6

ktoś kazał tym pacanom niszczyć stadiony ???. Nie ku rwa nie kazał. Więc teraz niech się nie dziwią że zamykają stadiony. A jeśli chodzi o te teksty "tusk matole...", to zapewne rząd ma to głęboko w dupie, co oczywiście mnie nie dziwi. Sami chcieli tego zamknięcia więc po co teraz ten protest??.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bubajaruba
0 / 2

Sami siebie nazywają kibolami. Trzeba z nimi walczyć, tylko nie przez zamykanie stadionów, tylko przez ciężkie kary pieniężne i wyroki więzienne. Kluby sportowe i kibole, to jest największa mafia w Polsce, przepraszam-zorganizowana grupa przestępcza, która rekrutuje swoich członków na stadionach. Wczas rząd wziął się za walkę z nimi....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przemek77
0 / 8

Jak nie lubię kibiców - tym razem stanę razem z nimi. Po prostu mają goście jaja - i to nie tylko do lania się po ryjach - i nie pękają przed reżimem i jego bojówkami.
Ja bym jeszcze napisał tak:
"DONALD MATOLE! JAK CIĘ SPOTKAM TO CI PRZYPIERDOLĘ!!!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pasazerka87
-3 / 5

z dupy demot! jesteście tacy biedni że macie pozamykane stadiony! i bardzo dobrze! chyba za cos zostaly zamkniete! A DLACZEGO NIE WSPOMNIALES O TYM ZE NA TYM PSEUDO STRAJKU KIBOLE MIELI PRZY SOBIE SIEKIERY I NOZE?! TO WASZA AUREOLKA? ALBO PRZESIADAC SIE NAPIKNIKI ALBO POZABIJAJCIE SIE W LASACH. I PO PROBLEMIE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JJaq
+1 / 1

Polecam zacząć pisać baśnie. Jakoś nie zauważyłem tam nigdzie kogoś z siekierą. Chociaż może ktoś schował
ją w bokserkach albo skarpetkach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2011 o 12:14

C cichy198
-1 / 1

+ za demota niech nie bedzie niczego najlepiej a propo przedmowcy ^^ jak sie ma ktos pozabijac to niech sie pozabija czemu cie to interesuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pasazerka87
-1 / 1

panie cichy. jak maja problemy to niech je rozwiazuja w lasach na polach z tymi siekierami i nozami a nie na boiskach gdzie ludzie przychodza i chca kulturalnie obejrzec mecz. A tych pseudo kibicow nie interesuje nawet wynik meczu, byle zrobic zadyme, pobic , zniszczyc cokolwiek jest na trybunach. I nie wmowisz mi ze nie mam racji. Do pana wyzej... skad wiem? na moich oczach oprozniali kieszenie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piecia
0 / 0

Monarchi k***a !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PerYx8
-1 / 1

ja glosuje na Palikota (w pazdzierniku wystartuje w sojuszu z partia RACJA) !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neoitax
-2 / 2

Nie mieli zgody na zgromadzenie, to był główny powód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vega1909
0 / 2

tusk sobie wynajal ludzi do dawania minusow?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jacek920
-2 / 2

bez zgody na takie zgromadzenie niech sie ciesza ze policja nie zaczela strzelac do tych baranow zastanowcie sie nad soba ludzie ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P patryk1919
+1 / 3

Do wszystkich c***i co komentują a się nie znają. Co wy myślicie że my "kibole" się na stadionach zabijamy?! Chodzę na mecze od ponad 10lat (jestem kibicem jednego z I ligowych klubów) i ostatnio 3 lata temu zdarzyło się jakieś starcie pomiędzy kibicami. To my "kibole", bandyci itp." czy jak nas wolicie nazywać, dbamy o to że na stadionie jest doping, oprawy, wspaniała atmosfera, której zazdroszczą nam POLAKOM "kibole" z całej Europy.
To my "kibole" organizujemy wyjazdy nad morze dla dzieci z domów dziecka, to my "kibole" rozdajemy dzieciom chorym, leżącym w szpitalach prezenty na święta, urodziny... to my "kibole" organizujemy różne akcje patriotyczne i tylko my "kibole" nie boimy się wyrażać swojego zdania, bo chodzi taka plotka że żyjemy w państwie, w którym istnieje wolność słowa i każdy ma prawo wyrażać swoje poglądy. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW! A to dla was żebyście mieli jakikolwiek zarys tego co się dzieje na stadionach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barteczeq9
0 / 2

Aha czyli straty na 400 tys zł same sie zrobiły.A co do was "kiboli"nie pisz kibole bo kibolem nazywa się bezmózgich
debili którzy zamiast dopingować swoj klub i cieszyc sie patrzac jak gra ich ulubiona druzyna to ich cieszy jak komus
wpierdola i porzucaja krzeslami albo czyms innym.Co do reszty sie zgodze.Aby 1 szczegół kibice a nie kibole bo to
zasadnicza roznica i normalnego kibica nikt nie znazywa kibolem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2011 o 21:14

P patusiek333
-2 / 4

Ja p******e! Jeszcze niedawno było czego ci kibole nie robią! Że są niewychowani i powinno się ich wyłapać i wsadzić do więzienia! Najpierw wszyscy mówili że politycy nic nie robią w tej sprawie, a gdy postanowili ruszyć dupy coś z tym zrobić to k***a kibole są biedni i nieszczęśliwi bo stali tam sobie jak trusie z transparentami i nagle ktoś ich napad! Ludzie dwie rzeczy! Do polityków: nie mylcie kibiców z kibolami, do wszystkich innych: krzesełka na stadionie się same nie powyrywały!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gryku90
+1 / 3

Potem jest oburzenie gdy ktoś idzie z bluza "JP", paranoja. A że policja jak zwykle idzie na łatwiznę to zgarniają przeważnie tych najmniej winnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rychu1111
-2 / 2

Ciekawe czy jak roz.....olą stadion w trakcie euro albo platini się wk...i i zabierze tą imprezę to też będziecie wielkimi obrońcami "pokrzywdzonych i biednych" kiboli. Nie jestem zwolennikiem tej metody ale jak dzięki temu mogę mieć możliwość zabrana dziecka na derby to podpisuje się pod tym rękoma i nogami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ostrmarnyspiewakza2zl
+1 / 1

Tak, a teraz nie możesz zabrać dziecka na derby. ***, człowieku, na ilu meczach byłeś, że piszesz o takich sprawach? Ja na stadion chodzę od 7 roku życia, na wyjazdy od 15-16, włos mi jeszcze z głowy nie spadł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rychu1111
0 / 0

Z całego serca życzę ci dziecka i odwagi zabrania go w wieku 4 lat na derby np Lodzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W watson
-2 / 4

dzicz trzeba zwalczać na ostro, bo łagodnymi metodami hołoty się nie stłamsi. bardzo współczuję kibicom którzy nie mogą chodzić na mecze ale mimo wszystko uważam że należy ostro działać przeciwko kibolom, kiedyś wyjdą z tego wymierne korzyści, oczywiście nikt tego nie zauważy a nawet jak zauważy to nie przyzna racji przeszłym ostrym działaniom (taka człowieka natura, że co złe pamięta długo, a co dobre zapomina momentalnie) ale mniejsza o to, grunt żeby wieśniaki znały swoje miejsce. a nawiązując do większości komentarzy stąd - chyba żaden nie jest osobistym komentarzem prawdziwego kibica - internetowi pieniacze którzy kiedyś może widzieli jakiś mecz w tv (o ile oderwali się od kompa).
O tym co się dzieje w waszym kraju też pojęcia nie macie po dajecie się manipulować mediom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Progeusz
0 / 0

czcionka mikroskopijna jak w Wiedźminie 2... tyle że Wiesiek ma całą resztę fenomenalną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LEL4190
0 / 0

Więc wynika z tego, że kiboli jest więcej od kibiców tak ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ewelinkaaa110
0 / 2

Białystok ^^ moje miasto widziałam to !
mojego brata też aresztowali bd miał sprawe w sądzie za to , że pomagał im . ;//

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PoDcZaRa
0 / 0

Nie to, żebym pochwalał żałosne poczynania Tuska w tego typu sprawach, ale każde działania wymierzone w kiboli ( nie prawdziwych kibiców) są dobre.
Trzeba zrobić wszystko, żeby w końcu zrobić porządek z tym bezmózgim bydłem, które za nic ma wszystko dookoła ceniąc jedynie robieniu ogólnego syfu. Powsadzać ich wszystkich do pierdla na długie lata, pałować jak za komuny, FAKTYCZNIE nie wpuszczać na stadiony.
Żałosne, że po tylu latach nic z tym nie zrobiono, a te zwierzęta robią co chcą, nie pozwalając normalnemu człowiekowi meczu obejrzeć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lele243
0 / 2

bardzo dobry demot,zgadzam się w 100%... zastanawia mnie tylko jeden fakt. po jaką cholere budowali tyle stadionów skoro teraz kibice nie mają na nie wstępu?. w ten sposób nie poradzą sobie z kibolami,to tylko pogarsza sprawe. zobaczycie oni jeszcze się zemszczą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zxcv1234
-2 / 2

pojecia nie masz o tym co piszesz. kazdy ma prawo do wyrazania swoich pogladow ale wedlug pewnych kryteriow, bo nei mozesz obrazc innych ludzi, poza tym nauczyciel w szkole nie obraza osoby medialnej, ani glowy panstwa co tez jest inna sprawa, a kibole sami sa sobie winni! kibol to nie to samo co kibic!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deportant
0 / 0

popatrz co Ty pier**** czlowieku, jakim prawem normalny czlowiek ma sie roznic od innego czlowieka to tak samo jakby podzielic ze Ci bogatsi sa lepsi a Ci biedniejsi sie do niczego nie nadaja. zapoznaj sie z konstytucja potem wypisuj jezeli masz cos do powiedzenia to pisz z sensem i to sie tyczy do wszystkich ktorzy naogladali sie zaklamanych medii wy awanture widzieliscie chyba na youtubie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stracciatella
-1 / 1

nie pochwalam Tuska, ale może w końcu ktoś dobierze się pseudokibicom do skóry. Sorry, ale stać przez godzinę w
spokoju by coś osiągnąć to nie jest wielkie osiągnięcie. Ciekawa jestem, skąd też tyle w Was nienawiści do
policji. Bronicie gości, którzy rozwalają stadiony, a oburzacie się na policję. Trochę za dużo w tym wszystkim
ideologii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2011 o 16:16

E Edwulf
+1 / 3

Nie mieli zgody na zgromadzenie, racja. Ale przecież jakby złożyli wniosek z informacją jakie to ma być zgromadzenie, to by tej zgody nigdy nie dostali.
A co mają pseudokibice do protestów przeciw rządowi? Nikt tam nic nie niszczył, zostali aresztowani niesłusznie.
Pseudokibice nie stanowią nawet 5 % kibiców, więc nie wrzucaj jednych i drugich do jednego worka.

Jak daleko muszą posunąć się rządzący żeby ich lud zniósł na widłach z tych ciepłych posadek? Miarka się przebiera i to jest
kwestia czasu. Dzisiaj zabraniają krytykować rząd, kto wie czego jutro zabronią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2011 o 16:27

M matuch1990
-2 / 2

najpierw się rozwala stadion np jak ten w Bydgoszczy a potem z dziecięcymi wyrzutami jakieś żale. Była nagonka na policję, czas zrobić nagonkę na rząd. Zawsze ktoś potrzebny.... kibicowanie same w sobie? to już dawno nie aktualne.Przynajmniej w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hihatymek
-2 / 6

żeby oczekiwać od Kiboli jakiegokolwiek prawa, najpierw sami zacznijcie je przestrzegać.
Na tą stadionową dzicz powinni napuszczać Zomowców, Milicję i prewencję. Mało tego powinni mieć pozwolenie na otwieranie ognia do tej zwierzyny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shinde
-1 / 1

Wiecie co? Z tym zamknięciem szkoły to się chyba zgodzę ^ ^
plusik za demotka ^ ^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xxcocoxx
0 / 0

było napisać jeszcze mniejszą czcionką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dudsonn
-1 / 1

Politycy z bandy czworga są tak żałośni, że nawet teraz zmieniają swoje barwy ( np z pisu do sld i odwortnie), tylko po to, aby w kolejnej kadencji być w sejmie, ludzie nie głosujcie na obecne partie, które tworzą sejm, to sami postkomuniści

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wyciskacz
+2 / 2

Uczeń nie może byc poniżany przez nauczyciela, tak samo za obrazę głów państw jest kara

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eXide
+3 / 5

Zakazać tego syfu raz na zawsze, zakapturzone szumowiny do lochów! W grupie co najmniej 10 osobowej wielkie kozaki, podchmielone szczeniaki zaczepiające normalnych ludzi. Na front ich, a nie, żeby rozwalali stadiony stawiane za państwowe pieniądze. Lepiej budować teatry i opery niż przeklęte stadiony!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H horek93
-1 / 3

mam 18 lat nie interesuje się zbytnio piłką ale widziałem Legia - Lech i widząc co działo się na stadionie gdy obserwował to zarząd UEFA (o ile sie nie mylę)To najnormalniej w świecie (przykro mi to mówić) było mi wstyd ,że jestem Polakiem... Jak wy byście zareagowali ? Gdyby wasz popisowy numer zniszczył ktoś na kim najbardziej polegaliście
jak wy byście postąpili ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paluch92
0 / 2

nie jestem jakims zagorzalym kibicem ale to co media i ten pie*dolony rzad robia z kibicami to jest porazka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zlociutki
-2 / 2

powiem krotko STFU Malpy i do zoo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krn78
-1 / 3

A czy manifestacja byla legalna? Jesli nie, skad zdziwienie, ze przyszly psy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pendrak111
-4 / 8

Niestety tak już jest a była gdzieś wzmianka, nie pamiętam gdzie że tusk tajnie porozumiewał się z Putinem i Miedwiediewam. Na następny dzień chciałem pokazać koledze. Wzmianka nieoczekiwanie znikła. Wnioski Tusk to wtyka Rosji w POLSCE!!! Było też coś że on ma korzenie z Rosji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rychu1111
-1 / 3

To co napisałeś to jest pomówienie( chyba że posiadasz niezbite dowody), i to bardo ciężkie. Wystarczy że ktoś będzie tak miły i zgłosi tego posta a możesz wtedy być pewny odwiedzin panów z ABW bądź UOP. Ludzie zastanówcie się czasami co macie napisać bo naprawdę może się to kiedyś skończyć niezłymi kłopotami.
To co napisałeś podlega pod działanie na szkodę państwa i bez problemu mogą porobić ciebie o współpracę z obcym wywiadem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomekkyo
-1 / 1

Byłoby całkiem nieźle gdyby kibice zostali bojówkami UPR-WIP'u (czy tam Kongresu Nowej Prawicy, w zależności jak tam się ten nowy ruch nazywa).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
0 / 4

A poszli won! Jacy patrioci, jaki ruch społeczny? Jakie są hasła tego ruchu - rozp..przyć wszystko dookoła? Wyrywanie krzesełek i bicie ludzi to też wina i prowokacja policji? To objaw patriotyzmu?! Zamykanie stadionów boli "także prawdziwych kibiców"? Nie byłoby tego problemu, gdyby ci prawdziwi kibice - a także władze klubów i PZPN - dawno temu przeciwstawili się stadionowemu bandyctwu. JEDYNY sposób na to bandyctwo to ruszyć kluby i ich władze. A JEDYNY sposób na władze klubów i PZPN to dać im po kieszeni. Nie jestem fanem Tuska, ale w tej sprawie ma moje pełne poparcie - i nie tylko moje, jak widać. Bandyci - za kratki. Wtedy prawdziwi kibice będą mogli spokojnie wrócić na stadiony, dopingować, cieszyć się piłką nożną nie ryzykując że dostaną po gębie na przykład za to, że maja na szyi szalik w barwach narodowych (!) a nie w barwach klubu. Brońcie bandyctwa, krytykujcie rząd, plujcie na policję. W Wielkiej Brytanii przerabiano ten scenariusz ładne parę lat temu - i okazało się, że jak się podejmie zdecydowane działania, to w ciągu roku - dwóch można kompletnie zmienić sytuację na stadionach. (Nota bene - tam też krzyczeli że rząd obalą i że wszystkiemu winna policja). Nie brońcie bandytów - jak jesteście "prawdziwymi kibicami", to pomóżcie wywalić bandytów ze stadionów. Wtedy nie będzie problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Saichan
+1 / 1

Właśnie przez zachowanie prawdziwych tępych łysych kiboli prawdziwi kibice nie mogą chodzić na mecze, nie lepiej po prostu powystrzelać z karabinu te łyse pały a prawdziwych kibiców zostawić w spokoju?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barteczeq9
0 / 0

Nie róbcie teraz z kiboli świętych.Dziura budżetowa coraz bardziej się powiększa.Też jestem za obaleniem rządu,ale nie w taki sposób.Policja miała prawo ich zatrzymać,ponieważ manifest nie był zgłoszony-czyli nielegalny, o czym kibole raczej nie czytali.Za zamknięcie stadionów płacą również kibice to prawda ale nie zapominajcie,że na ochronę meczu w bydgoszczy wydano 900 tyś.zł a na straty 400 tyś. zł i wszystko idzie z naszych podatków,a pieniądze z meczów do klubów,więc się bardziej zapozajcie z tematem a nie głupoty wypisujecie.Osobiście wprowadziłbym za wybryki na stadionach dożywotni zakaz wstępu na stadiony oraz pokrycie kosztów zniszczonego mienia,i zaraz byłby spokój.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przemek87lbn
-1 / 1

Kodeks karny. Art. 216. (dotyczy znieważenia/zniesławienia)
§ 5. Ściganie odbywa się z oskarżenia prywatnego.
Krótko mówiąc nie mogli ich zatrzymać jeśli donek nie zgłosił do prokuratury o znieważenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barteczeq9
+1 / 1

Przemek to podaj mi artykuł z kodeksu, że niezgłoszony manifest jest legalny,bo byc moze przeoczylem i sie pomylilem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xurius
-1 / 1

Zostali zatrzymani pod zarzutem obrazy Ojczyzny. Dobrze że k**wa nie uznali ich za wrogów narodu jak to robiono za komuny -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barteczeq9
+1 / 1

xurius Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to się lepiej nie wypowiadaj bo 0 argumentów tylko jakis bełkot zbuntowanego nastolatka.Podaj jakieś argumenty to pogadamy a swoja droga,zatrzymani zostali za naruszanie porządku publicznego ponieważ nie zglosili manifestu którego zasady są okreslone w prawie.Więc mi nie pier*** od rzeczy jak gówno wiesz i gówno widziałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sirygba
-1 / 1

Nie wiem, jak dla ciebie, ale dla mnie demokracja nie polega na wyrywaniu krzesełek na stadionach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S suchamysz
-1 / 1

za piłsudskiego to by was tak przegonili ,że wam by się odechciało popierać bandytów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barteczeq9
0 / 0

wkońcu sensowne komentarze,demokracja jest dla ludzi mądrych,niech zgłoszą manifest,podadzą sensowne ardumenty,a nie wyzywają rząd bo nie mogą porozpierdać kolejnego stadionu.Teraz robią z siebie ofiary,prawdziwi kibice zostali pokrzywdzeni to prawda ale nie oni,bo oni nie są kibicami tylko chołotą której brak zasad.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 maja 2011 o 21:46

I iron1916
+1 / 1

Ty koleżko to masz obsesję na temat tych kiboli, wyjdź z tego matrixa, w którym żyjesz i zobacz co tak na prawdę dzieje się do o koła. Po pierwsze, manifestacja została zgłoszona tylko, że kibice nie czekając na decyzję(z pewnością pozytywną) wyszli zamanifestować swoje racje. Po drugie, kibice Jagielloni nie wyzywali rządu dla tego że nie mogą porozpierdalać kolejnego stadionu(swoją drogą nie pamiętam kiedy ostatnio na stadionie Jagielloni była jakakolwiek rozróba, może z 10 lat temu) jak to ująłeś, tylko wyrażali swój sprzeciw wobec durnej decyzji o zamknięciu części trybun na ich stadionie. A tak na koniec to proponuje ci, abyś przeszedł się na stadion i zobaczył jak to wygląda w rzeczywistości, a nie pieprzysz przez neta nie mając o tym zielonego pojęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aderos
+1 / 3

Powrót komuny powiadacie? Jak widzę tę hołotę to żal mi że tamte czasy minęły. Batalion zomo zrobił by z nimi porządek w dwie minuty i już żaden stadion nie byłby przez nich zdemolowany, to bardziej niż pewne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xeciepecie
0 / 0

własne zdanie jak najbardziej mieć trzeba, ale wyrażać je również trzeba umieć. nie widzę potrzeby nazywania obecnego premiera matołem (być może nim jest, ale to nie jest powód do publicznego ubliżania mu). obrażanie władz jest równoznaczne z obrażaniem ojczyzny. pamiętajcie też, że to MY - POLACY wybraliśmy tych ludzi na naszych przedstawicieli!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 19ULTRAS20
0 / 0

Akumu888 i że niby piszesz o wszystkich kibicach ? Nie wiesz jak jest, nie pisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yahoo91
0 / 2

W konstytucji jest także ujęte, że wyrażanie własnej opinii nie może obrażać innej osoby. To, że uczniowie w szkole nie reagują(a mają takie prawo) to ich sprawa. A to, że Tusk jest frajerem, zerem i pozerem to jest druga sprawa...i h*j mu w cyce!!! I policji w poślady!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rychu1111
-2 / 2

Masz ciche dni z mózgiem czy co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M martynecka
+1 / 1

niech zamkną sejm, senat i resztę!! ... a będzie zajebiście!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Haludek
-1 / 1

Ale po co? Przecież tam nie ma burd i demolki. Przynajmniej póki kibole tam nie wlezą.
Niech nie robią z siebie większych ofiar niż są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Franklin
0 / 0

Że niby kibole wyrażali swój sprzeciw? Jestem z Białegostoku i byłem przy tym zajściu. W każdym razie jak już sytuacja była opanowana. Nie uważam, że to dobra, demokratyczna forma wyrażania swoich opinii. Demokratyczne państwa działają inaczej. Jest coś takiego, że jak ktoś się nie sprawdzi to się go nie wybiera drugi raz. A krzyczenie "Tusku matole..." itd. nie jest rzeczową opinią! Ba! Zawierało groźbę! A polityków za obrazę nie aresztują bo politycy od tego mają immunitet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ruszka
0 / 0

Premier dobrze zrobił. Nie popieram go, ale wydaje mi się że zamknięcie stadionów to dobry pomysł. Dopóki kluby nie odetną się od pseudokibiców, nie będą mieli kasy za bilety - proste i logiczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem