Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4077 4752
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Exe19
+19 / 33

Człowiek ma zbyt skromne owłosienie na futro. Lepiej napisać "skórę".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rafalziolek
0 / 4

skórę, a nie futro...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alcio98
0 / 4

chyba skóre?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheDanteCobain
+1 / 3

nie wiem jak ty ale ja futra nie mam. co najwyzej mam wlosy(a jestem facetem).
moze ty jestes taki zaniedany/a ze wyglada to jak futro.[-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ssdd
-2 / 22

Jestem niemalże pewien że internauci pomogą go znaleźć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quet
+3 / 11

hehehe futro z człowieka :) chyba z pleców Wałujewa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cywil83
-1 / 7

To futro coś mi przypomina,tylko nie wiem czy bardziej kaczyńskiego czy leppera

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Doda
-2 / 14

Ten lis to barbarzyńca ! jutro ide polować na lisy oko za oko śmieciu !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pamoulka
-5 / 15

Takie plakaty powinny wisiec przed sklepami z prawdziwymi futrami, do których stworzenia trzeba było zabić bezbronne zwierzątka ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maadmaax123
-3 / 11

To raczej skóra, nie futro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 19:01

E ElvisLGA
0 / 10

te futro jest podobne do Kaczyńskiego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wozio25
-3 / 5

Chyba skórę!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szaniqa
-1 / 7

cała prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zergall
-1 / 1

Jeżeli wiesz, że gdzieś obdziera się zwierzęta żywcem ze skóry, to dzwoń na policję, zamiast smętnie pipczeć w Internecie. Znęcanie się nad zwierzętami jest sprzeczne z prawem w wielu krajach, m. in. w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sofie
-1 / 17

Bardzo podoba mi się ten obrazek. Ludzie są beznadziejni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karciajb66
-5 / 15

oj ludzie dajcie spokój!!
dobrze wiecie że tu nie chodzi o ot czy to skóra, czy futro..
autor miał na myśli to, że ludzie są okrutni, i zabijają te biedne zwierzęta tylko po to, aby mieć jakąś czapeczke lub futro na zime.. -.-
a teraz pomyślcie co by było, jakbyśmy sie zamienili rolami. -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar janosik553
-4 / 14

A teraz pomyśl ilu ludzi by zamarzło gdyby nie ta czapeczka czy furto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jutro02301
+2 / 12

@janosik553 to może Ty weź i pomyśl! Bez futrzanej czapki nie zamarzniesz, bo możesz sobie uszyć, np. z wełny, której nie pozyskuje się z zabijania zwierząt.
@karciajb66 w 100% się z tobą zgadzam, ludzie są bardzo okrutni i traktują to jako coś normalnego.
Tak dla wszystkich bezmózgowców uważających, że zabijanie dla futra nie jest niczym złym: zwierzęta zabijają tylko jeśli są głodne lub zagrożone, to ludzie w bestialski sposób zabijają (bądź co bądź swoich braci, bo człowiek też jest zwierzęciem) dla przyjemności. Mam nadzieję, że kiedyś ludziom otworzą się w końcu oczy i przestaną zachowywać się w ten sposób, bo na razie wstyd mi przed tymi bezbronnymi zwierzętami, że tylu ludzi uważa się za mądrzejszych od nich, inteligentnych, a nie potrafią spojrzeć na inne istoty jak na równoprawnych mieszkańców Ziemi.

Wiem, pewnie zaraz mnie wszyscy zminusują, ale prawda boli najbardziej..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
-2 / 6

@jutro02301: Zależy w jakim klimacie - w północnej Rosji czy na Syberii sama wełna nie zdaje egzaminu.
Choć
oczywiście można używać kożuchów z owiec i czapek z królików - one są zabijane również na mięso. A
jeśli
jesteś przeciwny używaniu skór w ogóle - to pomyśl, że zastępcze tworzywa sztuczne szkodzą środowisku
bardziej
- chemiczne odpady z fabryk, długo się rozkładają - choć nie ginie dla nich żadne zwierzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 maja 2011 o 11:15

avatar Jonathanus
-1 / 3

@marika91: Cóż, napisałem, że również jestem przeciwny niehumanitarnemu zabijaniu zwierząt, albo zabijaniu tych, których nie wykorzystujemy w inny sposób. Jeśli rzeczywiście zwierzęta obdziera się żywcem ze skóry, to ekolodzy powinni najpierw walczyć o humanitarne, ekologiczne metody hodowli. To miałoby rację bytu, a emocjonalne wykrzykniki o zwierzętach, które nie zasługują na śmierć to ekstremizm, który nic nie zdziała, a tylko zrazi ludzi do słusznej idei.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
-1 / 1

@marika91: Petycje są dobre, na pewno coś dadzą. Tylko nie wiem dlaczego ja nigdy nie dostałem żadnej do podpisania. A co do skór, to jeśli dowiedziałbym się z rzetelnego źródła gdzie można kupić buty ze skór pozyskanych w humanitarny sposób (czyli uśmiercamy bezboleśnie by zjeść a skóra przy okazji) to z chęcią będę kupował tam, a inne zbojkotuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WiemCoWiem
-2 / 4

Chyba nową skórę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S salvete
-4 / 4

skórę jak już...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Evlin
-5 / 15

Chyba niektórzy nie rozumieją tego demota albo mają daleko w poważaniu to co może oznaczać.
Ludzie są okrutni, dręczą zwierzęta, zabijają dla głupiego płaszcza, który nawet ładnie nie wygląda, chcecie być włochaci oblejcie się środkiem na porost włosów. Ja jestem zdecydowanie przeciwna bezmyślnemu zabijaniu dla korzyści pieniężnych. Bardzo dużo gatunków zwierząt jest zagrożonych wyginięciem przez głupie widzimisię wyfiokowanych niby dam czy innych pragnących chwalenia się byle czym. Rozumiem kraje gdzie cywilizacja nie jest dość rozwinięta, oni czasem muszą zabić by przeżyć. Gdyby zwierzęta pewnego dnia pozyskały rozum i inteligencję - świat ludzi przestałby istnieć w szybkim tempie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
-2 / 12

@Evlin: Masz rację - o ile można zrozumieć używanie skór zwierząt zabitych do zjedzenia, to hodowanie lisów,
norek, szynszyli itp. tylko dla futra jest bezmyślne. Ale powiedz mi - jeśli zakazać by tego procederu to co zrobić
z tymi tysiącami lisów, norek itp, które jeszcze żyją w hodowlach? PS: Nigdy nie usłyszałem odpowiedzi na to pytanie, może zamiast minusować ktoś mnie oświeci? Ja naprawdę jestem ciekaw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 22:37

avatar jutro02301
-1 / 3

@Jonathanus wiadomo, że takich zwierząt nie można by było wypuścić na wolność. Należałoby wtedy stworzyć im odpowiednie warunki do godnego życia, jednak w taki sposób aby się nie rozmnażały bez potrzeby.
Niestety ten moment nie nastąpi zbyt szybko, bo wielu ludzi nadal nie widzi w tym niczego złego :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
0 / 0

@jutro02301: Dobrze, że zauważasz głębię problemu. Niestety innym często wydaje się, że wystarczy przestać zabijać biedne zwierzęta i problem sam się rozwiąże... Posunęliśmy się tak daleko w tym procederze, że zaprzestanie go może być bardzo skomplikowane. Chyba nie mamy prawa wymagać by ktoś z hodowli uczynił zoo i żywił te zwierzęta i ich młode przez całe życie? W takim razie należałoby wszystkie wysterylizować i żywić, póki nie wymrą śmiercią ze starości? Ale wówczas liczebność gatunku zmniejszy się tragicznie i można spytać: czy nie lepiej by tych zwierząt było więcej, choćby w hodowlach na futra, ale zawsze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheLolla
-4 / 6

to człowiek ma futro .?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukkasz5
0 / 8

po katastrofie smoleńsiej jestem pewien że to skóra Leszka:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adirhaker
-5 / 5

Usuń ten komentarz bo na Demotywatory zamkną za obrazę Pana Leszka!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldekzopola
0 / 2

Kultura wymaga zmarłych zostawić w spokoju. Chyba że już rzeczywiście tak bardzo się "znieczuliliśmy" że nie mamy żadnego szacunku do innych. Ale może kiedyś i nad twoim grobem pojawią się podobne żarty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FujiyamaMama
-3 / 3

człowiek nie ma futra tylko wlasy i to też nie wiem czy zauwarzyłeś nie wszędzie. a po za tym niektórzy ludzie są uczuleni na sztuczne futra i mogą chodzić tylko w natoralnych. do tego jak upolujesz takiego lisa to nie samo futro z niego masz:/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jutro02301
+2 / 2

chyba coś Ci się pomyliło. Więcej jest uczuleń na prawdziwe futro niż na sztuczne! Poza tym nikt Ci nie każe chodzić w futrze, jest tyle innych materiałów, z których się wytwarza ubrania, że możesz sobie znaleźć jakiś zamiennik w produkcji którego nie ucierpi żadne zwierze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
-2 / 2

@jutro02301: Powtarzam: owe zamienniki są albo nie wystarczające w każdej sytuacji (wełna przy 20 stopniach mrozu
przestaje wystarczać), albo sztuczne - których produkcja zatruwa środowisko i szkodzi mu dużo bardziej niż śmierć
zwierząt w hodowlach. Naturalny kożuch posłuży nawet całe życie a potem rozłoży się w rok, a sztuczna kurtka
wyrzucona po dwóch sezonach będzie się rozkładać stulecia. Trzeba szukać drogi pośrodku - używanie surowców ze
zwierząt, które oprócz tego zjadamy (owce, krowy, ew. króliki itd.). I oczywiście zapewnienie godnych warunków hodowli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 maja 2011 o 14:00

K Kmicicus
+2 / 6

Nie, nie kupiłeś sobie futra z człowieka. Czemu? Bo jesteś niżej na drabinie ewolucyjnej i to od łaski człowieka zależy twoje życie, a nie odwrotnie :0

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar janosik553
+2 / 18

TO jest właśnie esencja beznadziejnego demota. Nie dość że ukazuje człowieka jako bezdusznego tyrana to jeszcze przedkłada los zwierząt nad los ludzi. Zwierzęta były, są i będą zabijane to jest normalne, to że jesteście nadwrażliwi i że bardziej obchodzi was durny lis czy świnia niż to czy człowiek będzie miał się w co ubrać czy co zjeść to jest już temat na zupełnie inną dyskusje. Ale ludzie proszę przejrzyjcie na oczy co z tego że ktoś zabije świnie żeby zrobić sobie mielonego. Co z tego że zabije się krowę lub lisa żeby mieć buty lub ubranie na zimę? Co w tym złego??? Mamy chodzić nadzy bo jakimś posranym ekologom czy obrońcom zwierząt się we łbach poprzewracało? Nie ma nic złego w jedzeniu zwierząt a skoro zabijamy je dla jedzenia to niewykorzystanie ich skór czy futer to najzwyklejsze marnotrawstwo i brak poszanowania dla tego co dała nam natura. Sęk w tym żeby zwierzęta zabijać mądrze to znaczy tyle ile nam potrzeba i w sposób możliwie jak najszybszy nie męcząc ich przed śmiercią. I wtedy wszystko będzie ok. A porównywanie śmierci zwierzęcia i śmierci człowieka i stawianie ich na równi (tak jak to zrobił autor tego demota) to najzwyklejsze bestialstwo. Takich ludzi powinno się leczyć bo mają kompletnie zaburzony system wartości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ajl
+4 / 6

znaczy, że te wszystkie baby nie mają w czym chodzić w zimie, dlatego kupują futra, nie wiem ile razy droższe od zwykłej kurtki czy innych ubrań? No i jakoś nigdzie nie słychać, że dla dobra zwierząt powinno się chodzić nago.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
-1 / 3

@ajl: "Zwykła kurtka" nie nadaje się do niczego po paru latach, a potem leży w ziemi i zatruwa ją przez stulecia - bo to sam plastik. Futro (o ile nie jest z jakiegoś zagrożonego stworzenia, bo wówczas to faktycznie zbrodnia) to produkt naturalny, przetrwa dłużej a rozłoży się szybciej. Zdecydujcie się czy chodzi wam o dobro środowiska, czy o pojedyncze byty zwierząt - bo to NIE jest to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GreenPL
-2 / 2

Pedo-Lis...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W water4lily
-2 / 10

Lipny demotywator. Jak można zwierza porównać do człowieka, który ma duszę, za jego zabicie- potępienie.Bleeeeeeeeee

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jutro02301
-1 / 5

Do większości bestii powyżej: CZŁOWIEK NIE BĘDZIE CHODZIŁ GOŁY JEŚLI NIE ZABIJE JAKIEGOŚ ZWIERZĘCIA TYLKO DLA FUTRA. PRZYKRO MI, ŻE MUSZĘ NIEKTÓRYCH WYBIĆ Z ICH WYGÓROWANEGO EGO, ALE JESTEŚCIE TAKIMI SAMYMI ISTOTAMI JAK KAŻDE INNE OD WAS ZWIERZĘ NA TEJ ZIEMI.
Jeśli ktoś uważa, że człowiek jest lepszy, bo ma najbardziej rozbudowany mózg to muszę go zmartwić - to tylko EWOLUCJA. Za kilka milionów lat będą istoty o dużo bardziej rozwiniętym mózgu i taki człowiek dla nich będzie takim samym źródłem skóry jak np. krokodyl dla dzisiejszych "inteligentów". O ile w ogóle będzie istniał człowiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wikol
-3 / 3

"PRZYKRO MI, ŻE MUSZĘ NIEKTÓRYCH WYBIĆ Z ICH WYGÓROWANEGO EGO, ALE JESTEŚCIE TAKIMI SAMYMI ISTOTAMI JAK
KAŻDE INNE OD WAS ZWIERZĘ NA TEJ ZIEMI" - no tak, przeciez wszystkie zwierzeta lataja w kosmos, konstruuja samochody, samoloty, opracowuja teorie wzglednosci i siedza przed komputerem komentujac demoty...

". Za kilka milionów lat będą istoty o dużo bardziej rozwiniętym
mózgu i taki człowiek dla nich będzie takim samym źródłem skóry jak np. krokodyl dla dzisiejszych
"inteligentów". O ile w ogóle będzie istniał człowiek." - To chyba nie wiesz na czym polega ewolucja na ktora sie powolujesz. Skoro czlowiek teraz jest na takim poziomie rozwoju, to moze byc co najwyzej na wyzszym. Ale ty dalej sobie wierz, ze pewnego dnia to psy albo hipopotamy zaczna mowic i chodzic na 2 nogach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
+2 / 2

@jutro02301: Masz rację z tym, że ludzie są samolubni i żyją tak, jakby mieli kilka światów zapasowych. Ale nie podpieraj się paradygmatem ewolucji, bo - z całym szacunkiem - nie rozumiesz go. Po pierwsze: zmiany ewolucyjne nie mogą się cofnąć, więc trudno przypuścić byśmy trafili na istoty bardziej rozwinięte a jednocześnie tak "zdziczałe" by traktować inny gatunek, tworzący cywilizację, jak surowiec na skórę. Po drugie: inteligencja to nie jest wyznacznik ewolucji - rozwój gatunków nie zmierza do dwunożności. Rozwój mózgu to indywidualna strategia obrana przez naczelne. Ma to wady i zalety. Właściwie to niektóre skorupiaki-pasożyty są lepiej przystosowane do różnych warunków, a więc wyższe w ewolucji niż my. To, że nasze umiejętności pozwalają na kontrolowanie innych stworzeń to zupełnie inna kwestia, choć oczywiście nie daje nam prawa do bestialstwa. Jesteśmy jedynym gatunkiem zabijającym dla przyjemności, ale też jedynym potrafiącym opiekować się innymi gatunkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pablo3z
-2 / 4

@jutro02301: Generalnie, nawet przyjmując że masz rację (chociaż jej nie masz), to za przeproszeniem g**no mnie obchodzi co
będzie za "kilka milionów lat". Żyjemy tu i teraz i potrzebujemy tego co możemy wziąć od zwierząt. A nawet jakby
za kilka milionów lat przybyły do nas z kosmosu zmutowane stwory (np skrzyżowanie psa ze stonogą) i chciały nas
jeść, to tak jakby mnie już nie będzie na tym świecie ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 maja 2011 o 13:07

avatar Jonathanus
+1 / 3

@pablo3z: A to co Ty mówisz wcale nie jest mądrzejsze. Nie obchodzi Cię w jakim świecie będą żyły Twoje dzieci? Jeśli nie, to współczuję. Chodzi o to, by nie brać więcej niż jesteśmy w stanie sami pozostawić, by bilans wychodził na plus, lub chociaż na zero. Dobrze, jeśli ludzie jak jutro02301 zastanawiają się nad dobrem środowiska, gorzej jeśli są w tym bezrefleksyjni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Danny9322
-1 / 1

Dałam takiego samego demota z innym podpisem dawno temu... Gratuluje tobie udało się dostać na główną, ja nawet w poczekalni długo nie siedziałam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maddude
+1 / 1

Troche Leppera przypomina to futro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pablo3z
-3 / 3

Ehhhhhh... ludzie i ich dziwne wymysły. Zwierzęta są podstawowo po to, żeby dawać człowiekowi materiały potrzebne do przetrwania. Mięso do jedzenia, skóre/futro do noszenia. Tyle. Nie mówie od razu żeby je dręczyć, bo to po prostu niesmaczne, ale jak najbardziej wykorzystać je do tego, do czego można je wykorzystać. Nie będe sie zastanawiał czy akurat tą krowe albo tą świnie którą jem ktoś dręczył, bo mnie to nie interesuje. Tak naprawde, to ludzie umieją zgotować gorszy los ludziom niż zwierzętom ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niemrawy
+1 / 1

Kurrrrrdeee!!!! wlasnie o takim democie dzisiaj pomyslalem.. nice

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ariell89
-2 / 2

Drodzy administratorzy. Powoli przestaję wierzyć, że demoty na głównej nie są wybierane losowo..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldekzopola
-3 / 3

Jako demotywator beznadziejny - bo nie demotywuje. Nie wiem jak wy ale ja czuję się istotą bardziej rozwinięta od lisa, choćby dlatego ze posiadam rozum, i tego rozumu używam. Oczywiście nie mam zamiaru zabijać (popierać zabijania) zwierząt dla zabawy, ale kiedy jest to konieczne to chyba można.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aszka4444
-2 / 2

koleżanki pewno leją z zazdrości ;p
(+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zorzynka
+3 / 3

ta osoba ma dużo świetnych prac, a ta jest jedną z moich ulubionych. Niektórzy ludzie zasługują na to żeby tylko obedrzeć ich żywcem ze skóry.
Ten kto nie potrafi kochać zwierząt na pewno nie będzie umiał pokochać drugiego człowieka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D donSelerro
0 / 0

Chyba skórę nie futro:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zmiennocieplny
-2 / 2

Demot ssie. Autor wstawił fajny obrazek i podpis, który jest tylko mizernym podpisem tego obrazka. Really, usuięcie podpisu w ogóle by nie zaszkodziło - a nawet by pomogło, bo nie lubię, jak ktoś próbuje mi jak idiocie tłumaczyć coś, co jest oczywiście. Na domiar złego złamał prawa autorskie, zamieszczając pracę autora bez jego zgody. Szczęsliwie autor obrazka dostał już info o tym, że jego pracę wrzucił sobie ktoś na demoty nie pytając go o zdanie, więc jest spora szansa, że demot niedługo zniknie. Jak ja k*urwa nienawidzę pasożytów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bartut
0 / 0

To skoro tak ma wyglądać nowe logo Firefox'a to ja mówie żegnaj Mozillo :P :)
A co do tego drugiego oblicza demota króciutko "sad but true" ... =)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Evlin
+1 / 3

Muszę to napisać. Pewnie dostanę bana ale nie obchodzi mnie to. Może ktoś to przeczyta. Może ktoś poprze moje zdanie.. Niektóre komentarze są oznaczone jako ,,komentarz poniżej poziomu,,. Zastanawiam się dlaczego są to komentarze odnośnie ukrytej treści tego demotywatora - stop zabijaniu zwierząt. Ludzie wyrazili swoją opinię. Mądrą opinię. ,,Skóra Lecha Kaczyńskiego,, - to jest na poziomie? Brak szacunku dla osoby zamarłej. To jest mądre? Jeśli tak uważacie to ja bardzo martwię się o nasze społeczeństwo... A co do noszenia ubrań, które mogą truć środowisko - można wytwarzać ubiór z wełny lub roślin... Czy tak fajnie jest nosić na sobie martwe zwierzę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAngelOfDeath
+1 / 1

chyba skórę,ale futro lepiej brzmi w tym zdaniu przecież każdy wie o co chodzi. Osoba której los zwierząt jest obojętny jest bez serca i też nie szanuje ani nie kocha innych ludzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M manika360
0 / 2

No..., ale właśnie żyjemy w cywilizowanym świecie i nie potrzebujemy czapki z lisa, ani mięsa aby przeżyć, jak jest wam zimno można włożyć na przykład czapkę z wełny albo bawełny.
Mi tak najbardziej żal lisów hodowlanych, które hoduje się tylko po to, żeby je zabić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
-1 / 1

Jak się zastanowić to lepsze niż pozyskiwanie ich z polowań, co? Jakby nie żyły w hodowlach, to nie żyłyby w ogóle - to jest dopiero smutne, a nie sam fakt robienia z nich czapek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sweet8911
0 / 2

Cholernie mocne!!! Od razu robi wrażenie i ciary idą po plechach!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DikejZSG
0 / 0

Łasiczka z Damą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Radioaktywna1
0 / 0

Dlaczego mądre komentarze mówiące "stop zabijaniu zwierząt" są oznaczone jako "komentarz poniżej poziomu"? Bronienie czyjegoś życia jest złe? Dziwne, że w tych czasach można spotkać tylu egoistów i zwolenników zabijania dla futer.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem