Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4168 5128
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar nata322
+23 / 75

Jeden z nielicznych tak poruszających demotów. Nie wiem czy słowa twoje czy nie, ale plus Ci się należy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nolispe
+18 / 30

@Ashardon możesz wyjaśnić czym dla Ciebie jest kłamstwo w kontekście tego demota, tych słów? Nie wierzysz, że to
drewniane pudełko, nie wierzysz w śmierć, że tak chciał Pan, że w ogóle jest jakiś Pan? Jakie kłamstwo Cię nie
porusza? Co do demota...współczuję wszystkim rodzicom, którzy musieli pochować swoje dzieci. Moja kuzynka, która odeszła w tym roku - pochowali ją rodzice, spoczywa w miejscu gdzie jest cmentarz dla dzieci. Gdybyście widzieli te maleńkie nagrobki, te pomniczki w kształcie serduszek i miniaturowe krzyże - łzy same płyną do oczu. Pierwszy raz ujrzałam to miejsce - straszne przeżycie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 lipca 2011 o 23:02

avatar Kaczorek98
+10 / 18

@Kuktak: nie obrażaj nikogo, jeśli nie chcesz być obrażany. A poza tym tępy to może być nóż, a nie człowiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
+8 / 36

Pewnie tak, przecież "bez Jego woli nie porusza się nawet jeden listek" :DDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar v4ns
+2 / 36

Tak i zamiast rozpaczać dodajesz demoty... A twórczyni tego demota ma 15 lat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ewcia1281
+12 / 32

Wiesz o czym mówisz ? 15 letnia matka. Młoda, bardzo młoda. I kiedy już naprawdę pogodziła się z tym faktem, kiedy pokochała swe dziecko, zostało jej odebrane. A może zrozumiała co straciła po jego śmierci. Najważniejsza osoba! Ktoś dla kogo żyła! Małe stworzenie ! Małe, niewinne... 15 letnia dziewczynka. Często dojrzalsza od dorosłych. A to jest rana na całe życie. Jestem pewna że tobie dupy tak to życie nie skopało jak jej. Bo najpierw nie chciana ciąża, a potem strata swego skarbu. I nie ważne czy to jej słowa. Nie ważne, bo nie zależnie czyje.. Boli tak samo! Mocne ! Należy się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Apocalypsa
+15 / 25

zaraz, jesli ktoś ma w nicku np. 1996 to od razu musi znaczyć, że ta osoba ma 15 lat? moze to jest data ślubu tej osoby, która od tamtego czasu starała się o dziecko? ludzie, logika, logika podstawą wszystkich nauk :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olaa1230
+4 / 8

ewcia1281 ale się wczułaś zabrakło złego dawcy nasienia prawdopodobnie narkomana który zbrukał to niewinne dziewczę w ciemnym zaułku. Trochę was wyobraźnia ponosi.
Demot skłania do refleksji i to jest najistotniejsze- historii pod niego można podpiąć miliony gdyż "rymowanka" w nim zawarta naznacza nasze życie cierpieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stara1990
+3 / 5

Zgadzam się z v4ns, po takiej stracie ludzie nie biegną zrobić o tym demota...
ale mimo że prawdopodobnie autorka demota wymyśliła (znalazła cytat + zdjęcie do niego), demot jest bardzo poruszający.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jhasani
+4 / 6

to bardzo dobry demot mozna sie przy nim zastanowic ...po pierwsze o tym ze ktos cierpi z powodu najwiekszej straty jakamoze czlowieka dotchnac ,nad istnieniem Boga,nad tym kto robi demoty i jak one sa odbierane...jak dla mnie to demoty nie musza byc wydazeniem z zycia autora,kto powiedzial ze tak powinno byc,one maja demotywowac same w sobie a nie zycie autora...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lipca 2011 o 19:01

avatar NieLubiePsow
-1 / 25

Rok w nicku może być rokiem urodzenia dziecka Użytkownika...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nata322
+16 / 22

Przecież nie musisła tego przeżyć, by dodać takiego demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Satan
+2 / 8

@kama87 A numerek w twoim nicku to też data urodzenia? Pomyśl trochę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzysio706
-2 / 36

no.... tak smutne to , ale jesteście debilami aby wrzucać to i podobne zdjęcia na demoty , nk , fb itp. i szukać nie wiem pocieszenia od innych którzy tylko napiszą " dam ci plusa" albo "Mocnne :* [*][*][*][*] :(((((" jesteście chorzy i obrzydliwi , irytują mnie już tacy ludzie jak wy , płońcie w piekle i udanego tańca z diabłami przy świetle księżyca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ewcia1281
+1 / 7

nie szukają pocieszenia. myśle że ona chce poprostu swoje cierpienie złagodzić. dzieli się tym z nami.. to jak AA.. zresztą nie wiesz ile czasu mineło od tej tragedi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tysia1996
+19 / 43

słowa moje
a przyszły mi do głowy nad grobem mojej najlepszej przyjaciółki, jedynej osoby w której miałam
oparcie
dodałam tego demota zwyczajnie z przypływu chwili i ona nie umarła tak niedawno jak wam się wydaje
to zwykły demot, który na prawdę demotywuje, to chyba lepsze niż oklepane demotywatory o cukrze itp
no i dla jasności, nie chcę od nikogo współczucia ani nic takiego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 lipca 2011 o 17:52

T tehadi
0 / 0

współczuję Ci... okropna sprawa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pewnaosoba
+8 / 14

gdzie Ty tu widzisz nieszczęśliwą miłość?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O onazuzana
+2 / 4

idiota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Apocalypsa
+6 / 10

@kaczorek - piszesz o kulturze, a sam go wyzywasz, gdzie tu jest sens? :d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zidus
-2 / 6

demot MAX... brak słów ;x

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+8 / 24

jaki znów Pan?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ferethon
+15 / 23

Pan Miecio spod klatki 12. Jak się nachla rzuca spelle na śmierć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 lipca 2011 o 18:18

avatar anblu
+5 / 19

jaki, do nędzy, Pan ???....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawid000
0 / 4

ku*wa, każdy może wierzyć w co chce więc nie narzucajcie nikomu swojego "super" ateizmu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tysia1996
+3 / 19

tak to mój rok urodzenia, a trumna tylko wydaje się taka mała
nie urodziłam dziecka, bo się nie puszczam
wiem jaki macie pogląd na świat, ale nie uprawiałam nigdy seksu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ellemelle
-3 / 13

Nie wiem czy to Twoje słowa czy nie Twoje. Twoja historia czy nie. Ale żalosne jest to,że zamiast przeżywać żałobę po czyjejś śmierci pierwsza myśl to : "A może by tak demota zrobić? Pewnie będzie na głownej" Brawo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lostek815
+5 / 17

Czemu obarczasz Boga za śmierć? On Ci nie zabrał bliskiej osoby. Odziedziczyliśmy grzech, niedoskonałość i śmierć przez pierwszą parę ludzką. Każdy kiedyś umiera. Jeden ze starości, inny przez głupotę, a jeszcze inny zaraz po narodzinach - to przykre, ale się zdarza, jednak Bóg nie ma z tym nic wspólnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Apocalypsa
-1 / 1

przyganiał kocioł garnkowi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Schodek07
-2 / 10

Myślicie przygłupy, że to prawdzwia historia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ahito
-3 / 7

taak a największe skarby trzeba zakopywać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BurbonPL
-4 / 8

Bo przecież te wszystkie choroby, anomalie genetyczne, wypadki, katastrofy to wszystko jest wielki boski plan. Bóg kocha nas wszystkich tak samo;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TylkoW
-1 / 3

Gdybym na przykład było podpisane powiedzmy ESIA 1958 drewniane pudełeczko a w nim mój największy SKARB , niestety muszę je zakopać .... co wtedy , jak by komentowano .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cesarz85
+37 / 51

Czytam te Wasze komentarze i aż mi się nie dobrze robi czy to ważne ile ta osoba ma lat? sama przecież napisała że ona nie oczekuje od was niczego żadnego współczucia. a myślicie że 15 latka nie może przeżyć tragedii i być dojrzalsza niż nie jedna 20 latka. Chyba wy mało wiecie o tym świecie. Może nie straciliście kogoś tak bliskiego Waszych serc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cesarz85
+1 / 11

a demotywator naprawdę poruszający..... a Ci co go nie potrafią zrozumieć to dzieci w kwestiach uczuć....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasiakatarzyna
-3 / 9

..ale żenujące..Btw- kto normalny, przeżywający jakąś tragedię, robi o niej DEMOTYWATORA? Autor ewidentnie poleciał "po taniości"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JacekN
+1 / 9

Mimo wzruszajacego przesłania coś poszło nie tak. Pan wcale nie chciał abyś zakopywał to pudełeczko a tak mozna wywnioskować z treści tego demota. Tak nakazują nasze przepisy. Pan tylko powołał dusze do siebie a szczątki doczesne zostawił Tobie. Mógłbyś je sobie po spaleniu postawic np na kominku lub nosić w woreczku na szyi. W Polsce niestety musisz je zakopać ale Pan z tym nie ma już nic wspólnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nikandra
+2 / 6

Ano właśnie - w Polsce trzeba zakopać, nie można postawić na kominku ani nosić w woreczku na szyi. Trochę to chore, że państwo decyduje o tym...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Apocalypsa
-1 / 5

ale można przeciez podebrać trochę prochów z urny, wsypać do woreczka i nosić na szyi, nikt sie nie dowie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O omgwtfomg
+2 / 12

Ja nie potrafię zrozumieć jak można być takim naiwnym i wszystko tłumaczyć w stylu 'Bóg tak chciał'.
Gówno, a nie Bóg tak chciał. Życie jest jakie jest, wszystko jest kwestią przypadku, pecha i jeszcze większego pecha.
Na pewno wszystkim lżej tłumaczyć 'Bóg tak chciał', ale cholera jasna powiedzcie mi który bóg niby chce bez powodu śmierci niewinnej istoty i cierpienia jeszcze większej ilości osób. Wasz bóg? Ja bym podziękował za takiego boga.
Ehm koniec, bo zaraz będzie flame war nt. religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jusstine
0 / 8

nie wiem czy autorka demota to przeżyła czy nie ale mnie osobiście łzy pojawiły się w oczach .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 lipca 2011 o 19:29

E EdgarLife
-5 / 11

"O! umarlo mi dziecko, zrobie o tym demota!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kaczorek98
0 / 4

Nie dziecko! PRZYJACIÓŁKA!!! I pisała, że dawno temu. Trzeba umieć czytać ze zrozumieniem. ;>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 lipca 2011 o 21:26

U UgiBugi
-2 / 6

Kur... gorzej tej trumny nazwać się nie dało.. Przez to mam schizy teraz i mi się ryczeć aż chcę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adriangold
+2 / 6

Ale demota dodać trzeba. Bo jakby to tak śmierć bez demota !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chranolka
+2 / 8

Nie no to jest żałosne.. czytam wasze komentarze i po prostu oczom nie wierzę. Kogo obchodzi czy przeżyła coś takiego, czy dziecko urodziła, zamiast zastanowić się nad sensem demotywatora uczepiliście się autorki. Moim zdaniem demotywator jest poruszający. A pisanie komentarzy o tym, że "zamiast przeżywać demotywatory robi" jest głupie. Jak miała potrzebę zrobić to, podzielić się tym to co wam do tego? Że nie płaczez włosów sobie nie wyrywa tzn., że nie przeżywa? Proszę zastanówcie się następnym razem co piszecie. Bo jeżeli macie zamiar kogoś zranić, albo zjechać nie znając jego sytuacji to lepiej przemilczcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Namiyazaka
+1 / 5

Właśnie, to samo miałam zamiar napisać. To chore. Jeżeli wam umarłoby dziecko to też byście stosowali takie
komentarze? Koleżanka mojej mamy urodziła martwą córkę, więc nawet nie wiecie jak wygląda twarz osoby, która to przeżywa. A poza tym wyżej Tysia napisała, że przyszedł jej na myśl taki demotywator. Uważacie, że jeśli ktoś
zrobi demot o np. nieszczęśliwej miłości to od razu ją przeżył?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 lipca 2011 o 19:35

avatar Hakuma
-1 / 7

sranie w banie, gdyby nie chciała współczucia to nie byłoby tego demota. tacy ludzie celowo wstawiają takie coś, zeby ze swojej tragedi zrobić cyrk + zdobyć główną.
możecie minusować mój komentarz ale to PRAWDA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Apocalypsa
-4 / 6

Hakuma - niestety prawda jest jak dupa, każdy ma swoją i dla mnie twoje słowo nie jest prawdą, tylko bzdurą :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hakuma
+1 / 1

Apocalypsa wiesz ile twoje zdanie mnie obeszło? ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasiakatarzyna
0 / 6

Kur.., gdyby umarło mi dziecko ostatnią rzeczą o której pomyślałabym kiedykolwiek, jest robienie o tym demotywatora..Co i kto tu jest chory..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Awangarda92
-2 / 2

co Ty chrzanisz,jakie dziecko? coc ci sie chyba pomylilo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Awangarda92
0 / 0

jakas tepa laska napisała coś w ogóle nie na temat o jakimś dziecku, o którym nie ma żadnej mowy w democie, chcę ją uświadomic, to jeszcze mnie bystrzaki minusują... :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Virion
0 / 2

Bo tak chciałeś/łaś sobie wytłumaczyć śmierć ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grimpow
0 / 10

Ten demot pokazuje jak wiara jest zaślepiająca. Ludzie mówią o tym jacy to są nieszczęśliwi z powodu śmierci
bliskiej osoby, ale jednocześnie mówią że bóg tak chciał. Podsumowując darzycie miłością i szacunkiem tak okrutną osobę ,która sprowadza na was największe nieszczęście, i gdzie tu logika?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 lipca 2011 o 20:02

avatar Kaczorek98
-3 / 5

Sami na siebie to sprowadziliśmy. Jesteśmy głupimi, niedoskonałymi istotami. Ehh... Debilstwo... Sama jestem głupia. Wiem o tym... Jednak jak się nad tym zastanowić, sami jesteśmy tego winni. Przeczytaj księgę Rodzaju w Biblii Tyśąclecia, a zrozumiesz.

PS. Bo najgorsi są ludzie nieoświeceni...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar empoisonne
0 / 0

Chyba nie zrozumieliście, albo ja jakoś dziwnie myślę (zdecydowanie nie wykluczam tej drugiej opcji, jeśli wypisuję głupoty to dajcie znać). Postać przedstawiona w demotywatorze (nie zastanawiam się
kto to, to może być nawet postać fikcyjna) uznaję tą trumienkę za skarb i chętnie by ją 'zatrzymała' ale musi
ją pochować bo Pan tak chciał. Pan chcę pochowania ciała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 lipca 2011 o 3:00

avatar Doris2233
-2 / 4

A się spasowało, akurat dzisiaj pochowaliśmy moją prababcię.
:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar idj95
0 / 2

Piękne epitafium.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T turkusik2527
+1 / 3

Demot bardzo trafny, wiedzą Ci którzy to przeżyli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Leash
-1 / 9

To zajebistego masz pana - nie zazdroszcze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anisia17
+1 / 5

Po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy dosłownie mnie zatkało...Myślałam, a raczej miałam nadzieję, że użytkownicy demotywatorów są wrażliwsi...
Tak jak ktoś przede mną napisał, widocznie autorka miała potrzebę podzielenia się swoim bólem, a od razu ją atakujecie i dodajecie wyśmiewające, moim zdaniem bardzo nie na miejscu, komentarze. Ciekawe, czy gdyby ktoś w komentujących negatywnie demot postawił się w sytuacji tysi1996 nadal miałby ochotę dodawać taką opinię.
Łudziłam się, że jednak w dzisiejszym świecie są jeszcze ludzie gotowi współczuć, czy pomóc i zrozumieć. Widocznie się myliłam.
Demotywator poruszający, osobiście plusuję, i mimo wszystkiego i tego, że nie oczekujesz współczucia, ja Ci współczuję i Cię rozumiem, tysia1996.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar negumi
+1 / 3

po tym democie chcę mi się płakać ,a ten kto go dodał wcale nie musiał pochować dziecka :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NipponBoy
-3 / 5

Też mi było smutno jak mi chomik zdechł... A miałem 10 lat. Wyobrażacie sobie tą tragedie, wracam ze szkoły, chciałem z nim pogadać, jak to zawsze robiłem, a on nie chciał nic mówić. Mama mówiła, że jak dalej będę brał te białe cukiereczki, to wszytko będzie dobrze, ale on już nigdy nic nie mówił, no to go na drugi dzień wsadziłem do pudełka po Ramie (taka margaryna) i zakopałem w ogródku.

Amen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krissus
+3 / 7

Dziwne zachcianki ma ten Twój pan...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidkiller3
-1 / 3

Weee flamebait pomiędzy katolikami i in., a ateistami w komentarzach. Jakie to typowe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kinia1997
+1 / 5

o jpd ktoś tu porównał śmierć do sraczki.. ludzie, Bóg zapomniał o nas. Nie, nie jestem jakąś gówniarą która ma 'ten czas' w którym wszystko jest złe. Widać po nicku ile mam lat. Ale swoje przeżyłam. Gdyby ten Ktoś pamiętał o je.banej cywilizacji, to by nie było wojen, głodu itd. Dlaczego ludzie cierpią ? bo jakaś wymyślona baba zjadła jabuszko, do którego skusił ją gadający wąż ? ;x i co z tym ? gdyby ta wymyślona pani nie zjadła tego czegoś, to by grzechu i cierpienia nie było. ? pierdoły jeb.ane. Zgoda, Jezus cierpiał. Za co ? Za grzechy, których jeszcze nie było ? Kilka milionów ludzi cierpi gorzej od Niego codziennie ! i w większości są to dzieci... codziennie niemal umierają z głodu, bólu i wyczerpania. Noo, ale nie są męczennikami ani świętymi, bo to zwykli, nieznani ludzie. ;x Najgorsze jest to, nie nieważne, ile ludzi się nacierpi, to i tak Jezus jest tym męczennikiem number 1.
Ludzie umierają, bo Bóg tak chce. Chce też, żeby ludzie z tego powodu cierpieli. je.bana zemsta.
ale sie rozpisałam ;|
[+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niegadaj
0 / 2

smutne..;( .
+.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mosqitto
0 / 4

chyba minusują tylko ci, którzy nie mają dzieci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sedative69
-3 / 3

Trumna taka zadowolona, że aż się uśmiecha :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agatka1102
-1 / 5

Czy wy jesteście bez duszy ...
jak możecie tak o niej mówić .
ona nie zrobiła tego dla dostania się na główną , i pewnie nawet nie wiecie jak to jest stracić kogoś tak bliskiego jak najlepszego przyjaciela ...
A po za tym nie ważne ile masz lat , gdzie mieszkasz .
Ale masz prawo do własnego zdania !
Ps.-Jeśli nie wiecie o jakiego Pana chodzi to lepiej zastanówcie się nad dalszym losem swojego życia ... ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wanilia15
+2 / 6

Coś mnie ruszyło w środku po przeczytaniu demota... ale bardziej mnie coś ruszyło w środku po przeczytaniu komentarzy... "Ludzi coraz więcej, człowieka coraz mniej" Święta prawda, bo tutaj nie widzę żadnych ludzkich odruchów. Czy to ateiści czy chrześcijanie. Jesteśmy tymi samymi ludźmi na tym samym świecie. A to co się dzieje tutaj, w internecie gdzie wszyscy są "kozakami" jest straszne. Jakby to nie ludzie z uczuciami pisali, tylko roboty. I bez różnicy, czy ma się 15 lat czy 100 czy 5. Jesteśmy ludźmi... Tymi samymi, z taką samą tęsknotą za normalnością. A ja jako dziecko młodsze niż być może 15-o letnia autorka demota nie mam prawa wypowiadać swojego zdania?! Nie no mam prawo, ale kto wysłucha 13-o letniego dziecka?! Co taki mały człowiek może wiedzieć?! A co wy do jasnej cholery starsi ode mnie, (także dzieci) możecie wiedzieć?! Pisząc takie komentarze bez ludzkich uczuć i odruchów stajecie się nikim. Nawet na współczucie już tego świata nie stać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anisia17
0 / 2

Dokładnie, Wanilio15. To samo napisałam w moim komentarzu. Dzisiejszego świata widocznie nie stać na współczucie czy zrozumienie...Quo vadis mundi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar asienka479
0 / 0

widać zazdrość o główną powoduje tyle zamieszania!
mnie osobiście demot wzruszył- i nie wnikam, kto i po co go wstawił, bo nie o to tu chodzi!

TO SĄ DEMOTYWATORY!!!
I każdego demotywuje co innego!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M meg2552
+2 / 4

nie wierze... to jest żałosne... jeżeli autor tego demotywatora przeżyłby taką tragedię, jaką jest śmierć dziecka z całą pewnością nie tworzyłby takiego demota, bo to jest ostatnia rzecz o jakiej by w takiej chwili myślał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hakuma
0 / 4

brawo robić z czyjejś tragedii smutaśną historię byle tylko trafić na główną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PeaceHope
+1 / 3

Nie wiem czy wstawianie takich demotów jest dobre, bo od razu autorzy są linczowani, że wymyślaja smutne historie by być na głównej. Może taki autor umieszczając takiego demota chce wyrazić swoje uczucia choć nigdy nie wiadomo. Znajdą się i tacy, którzy wykorzystają cudze nieszczęścia by być na głównej. Takie oszustwa są naprawdę okropne, ale ja nie zamierzam prowadzić tutaj śledztwa czy ten demot jest wyrazem uczuć autora czy chęcią bycia na głównej. Te niektóre komentarze są głupie. Jacy ludzie potrafią być tępi i niedojrzali. Dlaczego od razu krytykujecie autora takich demotów. Jesli im nie wierzycie, że to chęc wyrażenia uczuć w taki sposób to zamilknijcie i odbierzcie ten demot jako filozoficzne przemyślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar asienka479
0 / 0

słowa wyjęte z moich ust! +
;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K knyss
0 / 4

Aż się robi naprawdę niedobrze jak się te komentarze czyta. Wszyscy plują na tych, którzy od siebie zżynają, na odgrzewane demoty, tylko na te o Bogu nie można nic złego powiedzieć, bo to na cześć "naszego Pana" specjalnie dla katolików. Ile razy można pisać o "wspaniałym Panu", który jest święty, bo "zabiera" bliskie osoby? Ludzie, przejrzyjcie wreszcie na oczy i zastanówice się co piszecie i co uważacie za poruszające, bo jesteście pozbawieni logicznego myślenia i obiektywizmu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dariamy
-1 / 5

TO BARDZO SMUTNE .Jeden demot ktory mnie tak wzruszył...piekniee;**

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bukaa26
-2 / 8

nie słuchaj tego Pana !
nie zakopuj tych kanapek ! xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Herpeton
-1 / 25

demot:Zmarło mi dziecko:Wrzucę na demoty może wreszcie będzie główna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hakuma
+1 / 3

dokładnie to pomyślałam jak zobaczyłam demotywatora użytkownika tysia1996

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar asienka479
-1 / 1

masakra jakaś... Ludzie- obudzcie się!!! Przecież nie wiecie, ile czasu minęło od tragedii, czy nick to rzeczywiście wiek i czy przeżycie jest autentyczne, czy tylko przelewa ból np. przyjaciółki!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 15:09

M moriszez
+1 / 3

A czy koniecznie musi to być dziecko JEJ ? Przeciez moze to byc malutkie rodzeństwo lub zwierze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BigJoe35
+3 / 7

I to całe kółko rybackie tak sobie tłumczy... Pan tak chciał. A teraz sobie tam naperdala z aniołkami. Pozdro dla niedzielnych katolików.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L laurra
+1 / 3

Wszyscy umrzemy. Teraz czy za 50 lat... Na to jesteśmy skazani od początku.
Ponadto nie rozumiem tych, którzy uważają, że "nie wrzucaliby demota, gdyby byli w podobnej sytuacji". Na swoje cholerne szczęście nie jesteście w takiej sytuacji i nie wiecie, co byście zrobili. Ci, którzy nie mieli takich doświadczeń będą w większości odbierać demota negatywnie, a ci, co niestety doświadczyli śmierci kogoś bliskiego mogą być wdzięczni autorce za ten demotywator.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Spaadaajx3
-1 / 1

popieram.. nie wiadomo co w takiej sytuacji my byśmy zrobili.. umrzeć musi każdy.. takie przeznaczenie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P papadance
+2 / 6

Demot tak żałosny, że aż musialem to napisać w komentarzach.. ;FF Nie wiem co za mochery na to głosowały.. Bo tak chcial Pan? Ludzie obudźcie się..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar monochromerainbow
+1 / 5

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że po przeżyciu takiej tragedii ludzie dodają o niej demoty ;|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Ksiorek32
+3 / 7

Ludziska!! Ale się spinacie!! Weście wrzucie na luz... albo piąty bieg!!
Demot generalnie jest dobry!! Gdyby taki nie był nie znalazłby się na głównej!!
A ty czy ktoś wierzy w Boga czy nie to sprawa indywidualna... Ci co piszą, że Pana nie ma to ich sprawa... Tu ktoś pisze, że Pan tak chciał... Ej każdy ma prawo wierzyć w to co chce!! więc bez jakiś takich!!

DLA DEMOTA + BO OSOBIŚCIE MI SIĘ PODOBA !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P papadance
0 / 6

Gdzie jest administracja? Co wy dajecie na tą główną? Oglądalność wam spada?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Herpeton
-4 / 8

matka chlała w trakcie ciąży, dziecko zmarło i "Pan tak chciał"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KoNrRiI
+1 / 7

Zaden bog nie pozwoliby na cos takiego gdyby byl tak milosierny i kochajacy jak mowicie. Wiec albo jest zly i zabiera dzieci "bo on tak chce", albo go nie ma...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reygladiador
+1 / 3

PLUS! Demot nie musi być o swoich przeżyciach a ma poruszać. Pozapominaliście już po co ta strona czy tylko jak to wam źle bo was nikt nie kocha... to jest właśnie demot i jeśli ktoś kiedyś stracił kogoś albo nie daj boże był na pogrzebie dziecka to płaczu matki nigdy nie zapomni i zrozumie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karmelkax3
0 / 2

Co za tępa masa ! Czytałam większość waszych komentarzy, wiecie demotywatory mają demotywować, a nie musi być to prawdziwe przeżycie.I co najlepsze połowa się napiepsza a połowa się użala. To jest internet ludzie tu można napisać wszystko! Do niektórych rzeczy trzeba podejść z lekkim dystansem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ravvv
0 / 4

Wierzący się bronią, a ateiści atakują. Problem w tym, że demot nie jest tutaj o wierze... jednak widac, że niektórych to bardzo razi. Też nie wierzę w boga, ale nie zamierzam atakować kogokolwiek z tego powodu. Życie jest życiem, a śmierć to rzecz to której trzeba przywyknąć. TO jest prawda, której nie trzeba określać względami religijnymi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F footro
-3 / 5

Jaki pan tak chciał? Pan Kleks? Może jakiś inny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szaleniec16
-3 / 5

Czy Ty jesteś jakiś pierdo*nięty? Dziewczyna straciła dziecko, bo urodziło się martwe, albo zmarło w wyniku jakiejś choroby a Ty buraku myślisz tylko o głównej na Mistrzach? Ciekaw jestem czy będzie ci do śmiechu jak twój pierworodny urodzi się martwy. Czekasz 9 miesięcy na największe dzieło twojego zycia, największy skarb, a zaraz po urodzinach masz pogrzeb i wydaje ci się że to jest ku**a zabawne? Żeby cię życie w dupę wyruchało bez wazeliny...bo zasługujesz ćwoku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P perspektywa02
-1 / 1

Po pierwsze, Tysiu1996 kimkolwiek była ta osoba (wiem, że była nią Twoja przyjaciółka,przecież sama tak napisałaś) chcę Ci złożyć wyrazy współczucia, choć ciężko tu o współodczuwaniu mówić, bo nigdy czegoś takiego nie przeżyłam i przeżyć nie chcę. Trzymaj się.
Po drugie, do innych demotywujących mniej i bardziej użytkowników, co to dla WAS za różnica, kto zmarł; dziecko? Od razu spekulacje, ze puszczalska itp., ma 15 lat i że nie dojrzała i niedoświadczona, a słowa są zmyślone lub zapożyczone z cierpienia innej osoby. Zastanówcie się na następny raz zanim cokolwiek napiszecie i klikniecie "wyślij".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paawian
+1 / 3

Tak chciał Pan? Jesteś murzynem? :D Naprawdę uważasz, że wszystko co się dzieje na świecie dzieje się z woli 'Pana' (który, bagatela, moim zdaniem nie istnieje)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FreezQ
-2 / 4

Mysz w zupełności masz racje zwalajcie wszystko na boga który nawiasem nie istnieje, wszystkie kopniaki w życiu które otrzymujecie zawsze są ''częścią planu pana''/ ''tak miało być'' w dupie mam wasze użalanie i boga , a ty tępa kobieto idź sie leczyć a nie wstawiasz że dzieciak ci umarł żałosne oj żałosne... wrzuć jeszcze na fejsa ze swą mordą obok ''pudełeczka'' z podpisem takie tam z dzieciakiem napewno lubie to polecą..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mimimimi90
0 / 2

A Wam drodzy internauci wszystko przeszkadza! Nosz Kur*a mać, ogarnijcie sie ludzie! Demot zrozumiany może być tylko przez osoby, ktore straciły lub mogły stracić dziecko. I minusujcie do woli, prosze bardzo, wkurza mnie ta ogólna znieczulica wśród Was. Ciągle tylko "fejk","zmyślone","gdyby tak było, to byś demota nie wstawiała". Trochę zrozumienia do cholery!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tygrysek4
+1 / 1

demoty.... miejsce gdzie dzielimy sie wszyscy swoimi emocjami...
mnie zdradził chłopak, mnie coś tam, a mi zmarło dziecko.... po użalajmy się nad sobą... może wzbudze troche współczucia... a szczeże na świecie co 10 sekund umiera dziecko, jak by przelożyć to na domoty, bylibyśmy najbardziel współczującą społecznością na świecie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kazuya1
0 / 2

"bo pan tak chciał"? jeżeli ten wasz bóg istnieje, to jest niezłym sk*rwysynem: aids, rak i wszystkie inne choroby - które są cholernie bolesne dla ludzi - wojny, segregacje rasowe, niewolnictwo itd. w dodatku ci, którzy takich rzeczy się dopuścili nie spotkała kara. oczywiście... po śmierci, ale skoro śmierć jest tylko etapem to dlaczego ludzie tak płaczą, za kimś kto odszedł? bo są za słabi by żyć z myślą, że ten świat nie ma nic wspólnego z dobrem, a każdy kto zginął na 99,99% już nie istnieje w żadnej innej formie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar djv000pl
-1 / 1

Wasze kłótnie są tak żałosne, że nawet uchwyt na trumnie ironicznie się uśmiecha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pablodudzi
0 / 2

Musisz być dziwną osobą, skoro po śmierci dziecka, postanowiłaś wymyślić o tym demota :/ Pewnie jeszcze wrzuciłaś zdjęcia trumny na naszą klasę i na facebooka - a twoi znajomi klikali "lubię to" :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzesio1993
-2 / 2

chomika tam masz w tym "drewnianym pudełeczku?"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mariom460
-2 / 2

jak na 1996 to już dużo przeżyłaś:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar luan
-1 / 1

Widziałem pochówek 1-dniowej dziewczynki - corki mojej koleżanki. jesteście dzieciakami i nie znacie bólu troski o dziecko. Demot fałszywy bo żaden rodzic w takim momencie nie myślałby o fotce. Ja napewno odebrałbym sobie życie, gdyby coś przytrafiło się mojemu dziecku. Głupi tekst w stylu "pan tak chciał" nie wyszedłby NIGDY z ust rodzica, który stracił dziecko. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar empoisonne
0 / 0

@luan ... To jest zdjęcie z internetu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mMelancholy
-1 / 1

wiem co znaczy ten ból, wiem co się wtedy czuje...i wbrew pozorom po stracie dziecka dzielenie się tym bólem z innymi pomaga nawet w taki sposób, w każdy, bo samemu nie można tego znieść

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Spaadaajx3
-1 / 1

`luan` a kto powiedział że to jest autentyczne zdjęcie ? może poprostu fota z internetu.. [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hakuma
+1 / 1

skoro większość z nas krytykuje ten demotywator to ja sie pytam jakim cudem znalazł się na głównej??????????? skoro większość uważa to za gówno?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rokitaaa2
-2 / 2

do mnie akurat pasuje. Dzisiaj byłam na pogrzebie ;C

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N natik89
0 / 2

Dwa tygodnie temu byłam na pogrzebie 6 tygodniowego dziecka....nikt kto tego nie przeżył nie wie jaka to strata... Widok kiedy to Ojciec podchodzi do trumienki i bierze Ją w dłonie by zanieść na cmentarz...
Nawet ja nie umiem wyobrazić sobie żalu jaki tkwi w sercach rodziców tego dziecka..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marek1234
0 / 2

Nie martw się! Przynajmniej masz demotywatora na głównej :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Misiaczek1994i
0 / 2

Kurcze ludzie ... prawdziwy demotywator , ale Wy wolicie jakieś demotywatory o wódce i melanżu ... zamiast o prawdziwym życiu , nie rozumiem jak można myśleć że to jej dziecko ... to tylko obrazek .. , skarbem nie musi być tylko dziecko , może to być mama, tata , dziadek, chlopak , czyli osoba z którą byliśmy mocną związani , to że dziewczyna może być młoda to nic , patrząc na tego demota można pomyśleć że jest młoda wiekiem , ale dojrzalsza od Was emocjonalnie... to że wstawiła tego demota to nie znaczy że chciała Was wziąć na litość i dostać się na chama na glówną...możecie mnie minusować ja mam to szczerze gdzieś... chciałem Wam przekazać to co myślę ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marian87
0 / 2

mówią na mnie proszę Pana, ale ja niczego takiego nie chciałem.
Ps. boga nie ma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alexa1996
0 / 0

szczere kondolencje - ale pociesz się tym, że w Raju będzie mu dobrze jak nigdy dotąd...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lachu31
0 / 0

A kto Ci broni skremować nieboszczyka i trzymac w urnie na telewizorze? Mój wujek na takie wieczne odpoczywanie nie narzeka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar empoisonne
+1 / 1

Boję sie zaraz zabrzmię głupio, ale zawsze myślałam że dzieci (przyjaciółka też w końcu była dzieckiem) chowa
się w białych trumnach... To jak to jest? Bo nie wydaje mi się, że na zdjęciu jest trumienka z prochami osy dorosłej, bo chyba tak też można je pochować/przechować. Czysto teoretycznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 lipca 2011 o 2:49

S studiozygzak
-1 / 1

Kogo masz na myśli pisząc "Pan"? Zapominacie o głównym wrogu ludzkości Szatanie, to on zadziałał aby ludzie umierali, polecam lekturę księgi Rodzaju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 2

"Pan", "Szatan"... Ludzie zamiast zwalać winę na pozaziemskie siły zacznijcie brać odpowiedzialość za swoje czyny i akceptować to, że w życiu jest jakaś kolej rzeczy.
Bajki są czymś świetnym... w wieku 5 lat. Teraz trzeba by się już ogarnąć. Poza tym z takimi hasłami to proponuje się wybrać do Kościoła, nie na demotywatory. [-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mates143
0 / 0

tylko ze to nie wina Pana ze ludzie umieraja, bo stwarzajac adama i ewe stworzyl ich tak ze byli niesmiertelni, umarli bo zgrzeszyli a inni odziedziczyli grzech, poczytajcie troche biblie a potem piszcie : )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jelito1988
+1 / 1

a ja powiem tak: widze ze sa tu osoby wierzace wiec moe spokojnie pisac to co mam na mysli. Jesli Bog jest Bogiem milosci, porzadku, pokoju, milosierdzia, przebaczenia, wspolczucia, szczescia itp. So to niektore z Bozych atutów prawda? Wiec teraz ja sie pytam czy Bog chcialby zadac swojemu dziecku(czlowiekowi) bol, cierpienie, smutek i ogolnie wprowadzic w stan nieszczescia? Czy wasi rodzice chcieli by zadac wam takie cierpienia? Przciez was kochaja... prawda? Nie mowie tu o takich skrajnych przypadkach jak patoligia w rodzinie ktora nie stety w dzisiejszych czasach jest na porzadku dziennym bo takie przypadki to nie sa kochajace rodziny. Dlatego jak mozna powiedziec ze wola Boga jest czyjas smierc ktora powoduje bol i cierpienie najblizszych zmarlego?????!!!!! Oczywiscie jesli ktos uymiera ze starosci to jest to naturalna kolej rzeczy na tym swiecie.
Prosze, zastanowicie sie czy faktycznie kochajacy Bog i Ojciec chcialby zgotowac wam takie cierpienia? Czlowiek czlowiekowi wilkiem ale to czlowiek a nie Bog!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AmbitnyKombajn
-1 / 1

straszne... a w jaki sposob straciles tego penisa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kotvampirus
0 / 0

człowiek przeżywający swoją żałobę nie ma czasu ani siły psychicznej siedzieć na demotywatorach i robić demotywatora o tejże
treści. Amen. Prosze o 1888888888888883457788 minusów co do Pana = Boga = kto chce, niech wierzy. Kto nie chce niech nie wierzy. I
po co się nad tym spierać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2011 o 22:21