Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2170 2681
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Jefferson
0 / 34

Bo TVN to ścierwo jak gazeta wybiórcza. Obie te "instytucje" są po jednych pieniądzach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jefferson
+20 / 24

A tak swoją drogą mistrzowie photoshopa już się zabierają za zdjęcie Szpaka ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
+19 / 27

Powaznie ? Szpak bedzie tanczyl w Tancu z gwiazdami ? No i gdzie sa teraz ci jego obroncy, ktorzy widzieli w nim wielkiego artyste ? Zwykly karierowicz i pajac, ktory dla kasy zrobi wszystko. Wiekszosc samozwanczych artystow przynajmniej poczeka, by cos osiagnac, nagrac plyte, a potem dopiero sie zeszmacic w tandetnym show. Ale on to w ogole przebija wszystkich. A jeszcze niedawno zarzekal sie w programie Wojewodzkiego, ze nie da sie uglaskac show biznesowi; mowil, ze odmawia wielu propozycjom, byle nie byc kojarzonym z pudelkowym typem gwiazdy. Jak to czlowiek szybko sie zmienia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomaskow
+10 / 12

najbardziej mnie denerwuje probramy typu "taniec z gwiazdami" M. szpak pare razy pojawil sie w telewizji i wielka gwiazda z niego sie zrobila -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar przycinator
+6 / 18

Szpak w Tańcu z Gwiazdami? Kto tego durnego gamonia mianuje już gwiazdą? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
+11 / 13

Ciekawe z kim Szpak bedzie tanczyl. Czy np. z Edyta Herbus, czy z Robertem Kochankiem ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sandomierzanka
+5 / 11

Ja nie oglądam tv już od 3 lat i jest mi z tym dobrze. Bo tak faktycznie nie ma po co włączać telewizora. Jak nie
idioci, to pedały, dobre filmy w śladowych ilościach w przerwie między reklamami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2011 o 19:13

P piotk
-2 / 26

Sorry, ale ta piosenka 'Radio Hello' to jest nawet większe g*wno niż sławetna piosenka pewnych rumunów kilka lat temu. Kilka słów na krzyż i to ma być hit? Mnie osobiście zbiera się na wymioty jak ją słyszę, kicz i chała, więc autorze nie wmawiaj nikomu, że Polsat dba o młode talenty, bo zwyczajnie zwietrzył kasę i tyle. I skoro tak szybko powstała płyta to oczywiste jest, że większość albo i wszystkie utwory zostały narzucone wokalistom, tak samo jak w TVN-ie. Prawdziwi wokaliści nie pchają się do tego typu programów tylko spokojnie pną się do góry. Słyszeliście w ogóle jakąkolwiek piosenkę Natalii Kukulskiej, Moniki Brodki itp w radiu? Ostatnio? Bo ja jedyne co słyszałem to wciąż popularny kawałek z 'Och Karol', zero piosenek z nowej płyty Natalii. I nie piszcie, że to nie jest prawdziwa artystka, bo was wyśmieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M melodia0
+5 / 9

Chłopaki z Enej wydali płytę zanim jeszcze wystąpili w MBTM. Więc nie pier*ol. I nikt ci nie każe ich słuchać jeśli nie chcesz. Fakt, Radio Hello już się przejadło, ale mają wiele innych fajnych utworów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+11 / 11

Każdy z trójki finalistów ma wydać płytę na jesień. Co się z tym stanie - nie wiadomo. W idolu też nie od razu okazało się że największymi wygranymi byli ci, którzy de nie wygrali programu (Szymon Wydra, Ewelina Flinta, Anna Dąbrowska). A Gienek już miał swój zespół i raczej nic się w jego życiu nie zmieni, bo jak sam powiedział "100 000zł to za dużo żeby przejeść, a za mało żeby zrobić z tym coś poważnego." Za kilka miesięcy sie okarze czy im się udało. Poza tym MBTM skończył się wczesniej niż X-Factor. Więc dla mnie ten demot za wcześnie wyszedł. Bo może się okazać że komuś z Factora się uda i wtedy każdy kto był zwolennikiem tego demota powinien się wstydzić, z autorem na czele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+4 / 8

http://xfactor.plejada.pl/news.html tam piszą, że koncertują, wydają płyty, ich kariery według mnie nie
różnią się jakoś szczególnie od zwycięzców z MBTM

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2011 o 23:08

A AvixPro
-1 / 1

ja bym się tam w Polsacie nie chciał sprzedawać. Wszędzie by się potem lansowali że to oni mnie wypromowali. Brałem ostatnio udział w konkursie kompozytorskim. Międzynarodowe jury poziom uznało za, jak na nich, bardzo wysoki - i do takich ludzi chcę się równać. natomiast ci co tylko chwalą to wcale się nie znają, bo znawca zawsze się czegoś może uczepić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aeve
+6 / 28

Zapomniales chyba o finaliscie Mam Talent, ktory ze swoim zespolem (StarGuardMuffin) koncertuje po calej Polsce, jego plyta uzyskala status podwojnej platyny, a obydwie plyty jakie nagral nieraz goscily na pierwszym miejscu Olis!! I to dzieki TVN dal sie poznac ludziom i zrobil taka kariere!! I to jest tak naprawde jedyny sukces z programu rozrywkowego jaki byl kiedykolwiek w telewizji!
(poza Steczkowska ktora wiele lat temu wygrala Szanse na Sukces!)!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M manago
+4 / 8

Wiele zespołów, które uczestniczą w tych programach i są przedstawiani przez producentów jako kompletni amatorzy mają już w rzeczywistości na swoim koncie wiele sukcesów, w tym wydanie płyt.

Kamil Bednarek z zespołem StarGuardMuffin koncertuje od 2008 roku, płytę wydali przed udziałem w Mam Talent w 2010 roku
http://pl.wikipedia.org/wiki/StarGuardMuffin

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kubasetka
+8 / 8

Zespół "Me Myself and I", finaliści III edycji Mam Talent istnieje od dawna. Koncertują regularnie, mają na swoim koncie płytę wydaną przed Mam Talent, zapraszani są na poważne uroczystości ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Nagroda_Muzyczna_Programu_Trzeciego_%E2%80%93_%22Mateusz%22 2008 rok), natomiast pojedyncze piosenki umieszczane są na chilloutowych składankach takich jak RAM Cafe, Pinacolada. A wszystko to ZANIM zostali "odkryci" w Mam Talent 3.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aeve
+3 / 5

manago... StarGuardMuffin wydali plyte "szanuj" w listopadzie po wystepie Kamila w Mam Talent! Za wszystko placili sami, nie jak mysla niektorzy ze ktos im zasponsorowal. A dzieki temu ze wokalista pokazal sie w tak popularnym programie zyskali tak duze wyniki sprzedazy! I niesamowite tlumy na koncertach, chociaz przyznam ze duza czesc widowni to mlode fanki ktore przyszly zobaczyc idola z telewizji :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lechu
+3 / 3

zwracam honor. Teraz mogę napisać, że rzeczywiście leciało, chociaż nazwy zespołu w życiu nie słyszałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar worldisnotperfect
+4 / 8

Przecież to normalne,że telewizje na tym zarabiają. Te programy potrafią jednak niesamowicie wypromować ludzi, natomiast o dalszą karierę każdy już musi sam zadbać. Każdy ma swoje 5 minut i w tym czasie poznaje wielu wpływowych ludzi, jeśli ma nieco oleju w głowie i podejmie właściwe decyzje, to mając talent może wypłynąć, a jak nie to zostanie zapomniany i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldekzopola
+2 / 2

Poznałem ostatnio jednego ze światowej sławy muzyków (takiego prawdziwego) w rozmowie z nim dowiedziałem się jak funkcjonują takie programy. Taki gość który wygrywa edycję podpisuje kontrakt ze stacją TVN która
ma wyłączność, na wywiady, pokazywanie itp. TVN jednak taką "gwiazdę" pokazuje coraz rzadziej, ona sama nie
ma możliwości rozwoju i po pół roku wszyscy o niej zapominają, gdy upłynie kontrakt minimum 2 lata nikt nie
pamięta że ktoś taki kiedykolwiek był i "kariera" zwycięscy się kończy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2011 o 17:36

avatar darling01
+4 / 12

Racja..a o Gienku Loska to już w ogóle nie słychać... (+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gomp
+6 / 10

Bo Gienek muzykę robi. Na jesieni (bodaj we wrześniu) ma być album wydany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2011 o 20:47

avatar marcinek6000
+1 / 7

O Gienku nie słychać, bo się okazało, że popiera Kongres Nowej Prawicy, dlatego taki TVN nie chętnie będzie go pokazywać, bo jeszcze by ich wypromował, a to nie na rękę TVN

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F finansowy
+31 / 39

[+]
Piotr Lisiecki z Mam Talent wydał płytę w tym roku. Ale w którymś z wywiadów powiedział, że wydał ją dzięki pomocy i uprzejmości przyjaciół, bo stacja która wykorzystała jego osobę w programie kompletnie nie interesowała się jego osobą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pracus
+6 / 14

Prawda jest taka, że wszystko to, co widzimy na ekranie TVNowskich programów typu talent show to jedna wielka ściema. Jury "odkrywa" zdolnych młodych ludzi, którzy "nigdy nie mieli kontaktu z estradą", a potem się okazuje, że nawet Gienek Loska, który "nienawidzi komerchy" był fejkem, bo zajmuje się szołbizem od dawna. I wcale nie jest "tylko i wyłącznie ulicznym grajkiem". Pozdrówki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daniellp
+3 / 21

ludzie, nie marnujcie czasu na dyskusje o tym democie. To jest zwyczajnie kryptoreklama Polsatu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomeQ
-1 / 3

jaka znów kryptoreklama.
każdy normalny zignoruje pierwszą część demota po przeczytaniu drugiej.
nie ma się co dziwić sytuacji, jak ktoś umie sobie w życiu poradzić to sobie poradzi, a jak myśli, że wszyscy dookoła będą mu pomagać w rozwijaniu talentu to się myli.
promowanie niektórych "gwiazdek" jest mediom na rękę. co ich obchodzi reszta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ElmoRlz
+5 / 17

Kamil Bednarek ze swoim zespołem osiągnął w bardzo szybkim tempie całkiem duży sukces, ich pierwsza płyta ma podwójną platynę, a ostatnio mieli okazję nagrywac na Jamajce z najlepszymi producentami reggae, ciągle koncertują w całej Polsce. Piotr Lisiecki rónież wydał płytę po "Mam Talent". Ten demot jest zwyczajnie stronniczy i pokazuje tylko to, co autor chciał pokazac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Przyglup
+3 / 15

wszędzie reklamy, a tu jeszcze reklama polsatu. Na miejscu admina nie wrzucałbym tego demota na główną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Birkardo
+6 / 6

otwórz oczy....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aeve
+4 / 4

Gdzie widziales lub slyszales Magde Welc?? Chyba tylko na kameralnym bankiecie na ktora ja Foremniak wkrecila....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ilovemyswallow
+8 / 18

ENEJ- zespół już istnieje ładnych parę lat a trasę koncertową na ten rok mieli ustaloną już na długi czas przed wygraniem MBTM. Polsat taki cudowny? Co zrobili z Alą Janosz? Słyszeliście o nie cokolwiek, poza "Jajeczicą"? Piotr Lisiecki, Kamil Bednarek są kolejnymi przykładami na sukces. Gdyby Michał Szpak wystąpił w MBTM zapewne nic by się nie zmieniło. Czasem warto zweryfikować pewne informacje zanim się zacznie szerzyć propagandę. -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Emils
+4 / 10

Skoro Enej, który był w "Must Be The Music" robi taką wielką karierę, to ja naprawdę wolę oglądać TVN. Tak samo
te dzieci. Może i coś tam grają, ale nie mają większego talentu. Wszyscy się nimi podniecają tylko dlatego, że
to są dzieci, a dzieci się zawsze sprzedają.
I zgadzam się z daniellp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2011 o 17:21

avatar AngieWIII
-2 / 6

Enej jest spoko zespołem, ale nie dla miłośników popu, muzyki dla mas. Sorki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ilovemyswallow
0 / 0

Dokładnie tak. Swoją drogą zabawne jest to, że puszczają ich radia nastawione typowo na pop.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H House775
+1 / 15

I jeden i drugi program gówniany, tak jak osoby które się tam pojawiają nie licząc Gienka Loski (który jest tylko poprawny a nie jakiś wybitny). I jeszcze robi się ich wszystkich na nie wiadomo kogo. Przyjdą tacy i od razu "och jesteście świetni, chciałabym z wami zagrać, jesteście na prawdę fantastyczni". Jak słyszę takie teksty to sobie myślę "czy ty kur... słyszałaś/słyszałeś w życiu Floydów, Led Zeppelin albo chociaż Beatlesów". Prawda jest taka że dziś jest ledwie kilka zespołów które jeszcze się bronią i grają porządną muzykę (Radiohead) ale większość jest nic nie warta, zwłaszcza te polskie. TSA, Turbo, Dżem, Perfect - gdzie tym ludziom do nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emi98
+1 / 7

Dziewczyny nagrały płyte
Bednarek i Me myself and i sie wzbili
Pewnie jeszcze jest kilka argumetów wiec co tam jęczeć ;/
[-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pracus
+2 / 4

Bednarek z zespołem, Me Myself and I oraz Dziewczyny istnieli PRZED programami w TVN, ich płyty zostały nagrane PRZED obecnością w TVN

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aeve
+1 / 3

Bednarka plyta zostala nagrana po programie!!! Nawet przed pierwszym wystepem w MT mowil ze w wakacje planuke nagrac plyte! Zostala wydana w listopadzie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RQ7
+4 / 8

czemu autorze 'demota' porównujesz zwycięzce faworyzowanego przez Ciebie programu do finalistów (kilku) innego programu???
Reszta finalistów Must be the music też jakoś szałowej kariery nie zrobiła...
co nie zmienia faktu że tvn to chłam, jak większość teraz w telewizji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kaaty
-2 / 4

Trzynasta edycja tańca z gwiazdami była już wieki temu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xLisiux
+13 / 21

Po pierwsze: Enej ma tylko jeden popularny singiel. Po drugie Ada Szulc i Gienek Loska pracują nad wydaniem płyt, a Michał Szpak podpisał kontrakt z Universal Music Polska (czyli największą wytwórnią płytową w Polsce), więc również szykuje się na wydanie krążka. Star Guard Muffin robią niewiarygodną karierę. Nie są tak komercyjni jak Enej, więc nie słychać ich utworów w radiu, ale grają ogromną ilość koncertów, a ich płyty ( po programie Mam Talent wydali drugą) sprzedają się jak świeże bułeczki. Piotr Lisiecki gra muzykę alternatywną, więc nie dziwie się, że nie jest popularny, ale wystąpił na Orange Warsaw Festiwal, a to chyba już coś znaczy. I nei zapominajcie o zespole Audiofeels, który też zarabia kupę kasy na płycie i koncertach. Tyle ode mnie. TVN i tak jest 100 razy lepszy niż Polsat. Wystarczy spojrzeć na oglądalność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pracus
+6 / 8

Masz nieaktualne informacje.
Enej i Little Breaver koncerują, śpiewają, nagrywają, grają - na własny rachunek, a nie tylk o tym opowiadają. O tym, że A.Szulc i Szpak pracują nad płytą zapowiedzieli tuż po finale. Płyty miały ukazać się jeszcze w grudniu. Ostatnio w CO ZA TYDZIEŃ Szpak powiedział, że ma materiał ale "czeka na odpowiedni czas", a Ada Szulc wymigała się od odpowiedzi, że na razie "zbiera materiał". KONTRAKTY KONTRAKTY KONTRAKTY i jeszcze raz KONTRAKTY z TVNem nie pozwalają im na pracę nad sobą. A za rok już nikt nie będzie o nich pamiętać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AngieWIII
+2 / 4

Enej może ma jedną POPULARNĄ piosenkę, ale na pewno nie jedyną. Nie jest to zespół muzyki popularnej, ale chętnie zobaczymy go na kolejnych edycjach Woodstocku i tego typu festiwalach. Przeciętny fan muzyki komercyjnej raczej wielkim fanem Eneja nie zostanie, no cóż.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M melodia0
+3 / 3

Dokładnie, AngieWIII. Chociażby taki Hermetyczny świat, Pan Babilon, Taki Kraj, Kuba Gang. To nie są piosenki dla mas...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uwertura
+3 / 9

PO CO ROBISZ DEMOTYWATORA O SPRAWACH O JAKICH NIE MASZ POJĘCIA ? !
wypadałoby najpierw sprawdzić na jakim etapie jest kariera każdego z wokalistów, a później się tu ''wypowiadać''...
To, że jakis ''JEDNOSEZONOWY HIT'' enej leci ciągle w radiu to czy naprawdę o czymś dobrym świadczy ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M melodia0
-1 / 5

jednosezonowy hit?wybacz, ale wielu ludzi pokochało ich utwory, płyta folkorabel się sprzedaje a na koncertach tłumy skaczą i śpiewają razem z zespołem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar letthesunshinein
-3 / 3

hahaha, enej, co to jest? dobrze, ze dla takich popowych ignorantów jak ja, została jeszcze nieśmiertelna NIRVANA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AUCHIM
-1 / 7

szajs nie demot.
Gienek dostal kontrakt plytowy ,SZpak tez dostal kontrakt plytowy Szulc tez dostala kontrakt o ile dobrz wiem "dziewczyny" juz nagraly 2 plyty , William Malcolm koncertuje.
Wojewodzki sie smial ze Gienek moglby do tanca z gwiazdami isc a co do czego jego podopieczny poszedl MWAHAHHA tyle w temacie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wyborowa
0 / 6

Autorze, najpierw zbierz informacje potem rób demoty. Dla Twojej wiadomości, Gienek Loska ciągle koncertuje, jego płyta będzie w październiku (o ile dobrze pamiętam), Ada Szulc również nagrywa płytę z coverami dzięki uprzejmości Pieńkowskiej i jej męża, Szpak też podpisał kontrakt płytowy, krążek ukaże się najprawdopodobniej w październiku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oollkkaa
0 / 6

coś w tym prawdy jest :/ faktycznie wydaje się jakby tvn bardzo ibgerował we wszystko co w osobie, jak zaczyna i jak
wygląda po zmianach .. ale nie można za bardzo z enej porównywac bo oni juz koncertowali wcześniej na woodsrtock
byli mieli już swoje utwory w przeciwienstwie do uczestnikow x factor no procz gienka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2011 o 17:38

D daclaw
+21 / 25

Takie programy oferują możliwość pokazania się i zrobienia dobrego pierwszego wrażenia. Ale oczekiwanie od telewizji, że będzie potem takich "artystów" niańczyć i prowadzić za rączkę to nadużycie, jak sądzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pracus
+1 / 3

Enej i Little Breaver koncerują, śpiewają, nagrywają, grają - na własny rachunek, a nie tylk o tym opowiadają. O tym, że A.Szulc i Szpak pracują nad płytą zapowiedzieli tuż po finale. Płyty miały ukazać się jeszcze w grudniu. Ostatnio w CO ZA TYDZIEŃ Szpak powiedział, że ma materiał ale "czeka na odpowiedni czas", a Ada Szulc wymigała się od odpowiedzi, że na razie "zbiera materiał". KONTRAKTY KONTRAKTY KONTRAKTY i jeszcze raz KONTRAKTY z TVNem nie pozwalają im na pracę nad sobą. A za rok już nikt nie będzie o nich pamiętać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Ki8iK
-1 / 5

Gienek Loska nie długo zagra koncert w moim mieście, na pewno go zmusili ! żałosny demot -,-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mila589
+6 / 8

Bednarek się jakoś wybił... choć i tak sądzę, że i On się wypali, kiedy odejdą jego hot13letnie fanki, które jak sądzę stanowią 70% jego fanów .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M manago
+4 / 8

!!!!!!JAKO AUTOR DEMOTA!!!!!!!
demot nie jest reklamą Polsatu ani krytyką TVN. Demot pokazuje jedynie, że obie stacje wyemitowały dwa muzyczne talent show w wiosennej ramówce oraz pokazuje dalsze losy ich uczestników. Enej i Little Breaver to zespoły, które już ISTNIAŁY, ale odniosły sukces dzięki programowi, któremu nie dawano szans w starciu z konkurencją. W TVNowskim X Factorze również nie brakowało uczestników ekspertów muzycznych, jednak program X Factor nie wypromował dostatecznie swoich uczestników. Płyta Szulc miała być w tym roku, ale ostatnio sama powiedziała, że nie wie kiedy będzie. Szpak nie myśli o śpiewaniu tylko o gwiazdorzeniu. PRZYPOMNIJMY: X Factor miał wyłaniać talenty muzyczne, nie celebrytów, które będą "tańczyć z gwiazdami".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W w0la
+1 / 7

ENEJ na WOODSTOCKU!!! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M melodia0
+4 / 8

przypomina mi się taniec w błotku na koncercie Enej na woodzie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M manago
+1 / 5

!!!!!!JAKO AUTOR DEMOTA!!!!!!! Chcę jeszcze przypomnieć, że AudioFeels, Kamil Bednarek, Me, Mysels and I czyli finaliści programu MAM TALENT to zespoły, które także istnieją od dawna, koncertują, nagrywali płyty. A wszystko to jeszcze PRZED TVNowskim programem. Jeśli naprawdę daliście się złapać na pułapkę marketingową TVNu, czyli na scenę wchodzi Gienek Loska (albo Kamil Bednarek), producenci przedstawiają go jako "amatora", "ulicznego grajka" to radziłbym szerzej otwierać oczy i nie wierzyć ślepo w to, co pokazują wam w tv. Bo widzę, że wielu z was naprawdę uwierzyło, że Me Myself & I albo Bednarek tylko dzięki MAM TALENT zaczęli koncertować i wydali płyty. To tak nie działa, zapewniam. Żeby TVN zaprosił cię do finałowego składu musisz im zapewnić, że będą mogli na tobie zarobić - czyli mieć już jakieś osiągnięcia. Jedynie widzom - czyli wam - wmawia się, ze do finałów wybierani są sami amatorzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U Ulubieniec93
-1 / 1

nam się wmawia że w finałach są wybierania amatorzy tak? a więc co powiesz o pierwszych zwycięzcach Mam Talent (MELKART BALL), to co nam zaprezentowali, oni robią to na co dzień, więc przepraszam ale z nich amatorzy... . dobra dalej 2 edycja Mam Talent Marcin Wyrostek pracuje i pracował jako muzyk, dawał koncerty, amator?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeberkazgrilla
-2 / 4

bzdury . Michał Szpak nagrywa płytę , koncertuje i robi karier .. Ada Szulc także pracuje nad płytą , a Gienek jest w trakcie nagrywania .. (-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamilka2461
-3 / 3

ej zapomniales o tomku dolskim, tez sie rozkreca, daje duzo koncertow :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hajja
+2 / 4

Swoją drogą to Enej nie od dziś pracuje na swój sukces, rok temu też grali jako support na juwenaliach więc żaden pprogram tv na to nie wpłyną (pewnie oprócz tego, że mają więcej koncertów)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Szczotinho
+2 / 6

Ten typek z drugiego zdjęcia pod TVNem to chłopak córki dyrektora mojego dawnego gimnazjum. A co do tych z Xfactora, to co oni za płyty mają nagrać? Z samymi coverami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ChocolateDiet
+1 / 3

Dziewczyny nagrały płytę - ostatnio w Empiku widziałam, Loska też nagrywa płytę, tylko obecnie bardziej interesuje się narzekaniem w wywiadach niż muzyką. Szpak, którego nie cierpię, poza głupim Show ma niedługo wydać płytę, Ada Szulc nagrywa płytę z coverami. Może nie szaleją jak Enej, ale nie wiesz co piszesz!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F finansowy
+1 / 3

przeczytaj komentarze, dowiesz się, jak to jest z płytami Szpaka i Szulc. Miały być, ale ostatnio sami powiedzieli, że nie wiedzą kiedy płyty wyjdą. A na wiosnę pojawią się kolejne talenty, i kolejne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzybensen
-1 / 1

Chyba jednak wysrał bardziej by pasowało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mmoniaa21
0 / 2

A DZIEWCZYNY z factor też wydały płytę, tak dla ścisłości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nikandra
+2 / 4

Nic nie wiadomo o ich płytach, karierach, koncertach? Ja osobiście posiadam płytę Gienka Loski nagraną z Alkiem
Mrożkiem... Polecam - Alek Mrożek & Gene Loska "Lepiej niż wczoraj". Byłam też niedawno na koncercie Gienek Loska
Band. Wystarczy zajrzeć na stronę, by zobaczyć plan koncertów... Płytę Piotra Lisieckiego "Rules changed up"
także posiadam i byłam na jego koncercie. Jak się ktoś interesuje danym artystą, to wie o płytach i koncertach. To, że
czyjeś piosenki grają w popularnych radiostacjach, to nie znaczy, że jest najlepszy. Ale - żeby nie było - bardzo
lubię Enej i planuję zakup obydwóch ich płyt ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2011 o 18:50

avatar satysfakszyn
0 / 4

Taa, najlepsze i najbardziej opłacalne dzisiaj talenty - śpiew i taniec. W końcu do tego nie potrzeba myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Birkardo
-1 / 1

Z tego typu programów nikt absolutnie się nie zrobił kariery.
Czemu? Bo w robieniu kariery, wbrew pozorom, nie chodzi tylko o talent. Trzeba mieć to coś co sprawi, że ludzie przyjdą na koncerty. Charyzmę, która przyciągnie wiernych fanów. A tego typu programy przyciągają ludzi zasadniczo po 40stce którzy owszem mogą wysłać sms na tego, czy tamtego, bo "młody, utalentowany, ładnie śpiewa" ale to nie są ludzie którzy prawdziwie pokochają artystę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DiamondWolf
0 / 4

Cała trójka finalistów X Factor wydaje płyty i koncertuje, Dziewczyny też... demot z dupy i tak X Factor jest lepszy a tym całym enej już rzygam... wielki minus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tygrysek4
+4 / 14

Widać twurca demota, nie należy do zbyt inteligentnych żeby wpisać sobie nazwiska finalistów w Google, i sprawdzić....

Michał Szpak jest w trakcie wydawania płyty
Ada Szulc- płyta wyjdzie prawdopodobnie we wrześniu, dzięki Jolanta Pieńkowska i Leszek Czarnecki.
Dziewczyny- też wydają płyte

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drakulka
+2 / 8

a jak :) poza tym nie znam tego eneja, a Dziewczyny są bardzo utalentowane, szpaku też ma dobry głos, ada myśle że
sie wyrobi. gienka piosenki słysze na open.fm na stacji bluesowej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2011 o 19:56

avatar Przybyl000
+1 / 3

Komentarz jak najbardziej na miejscu, ale pisze cię twórca* ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hyundai
-2 / 2

przecież szpak teraz nagrywa swoją płyte, gienek także więc ten demot jest ...... - !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R roxanammmmm
0 / 2

Szpak na jesien bd mial swoja plyte wiec jak mozna mowic ze on sie nie zajmuje muzyka? Pewnieeee bo tylko po wygladzie oceniac ludzi sie da prawda ; ] (- - - - - -)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tanken
0 / 2

ITI spierd*laj !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F feniks212
+2 / 2

A ten Szpak to będzie tańczył z facetem czy z kobietą??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czyzyk1991czyzyk
-1 / 3

Twórca demota jak h u j robi w polsacie i wywalczył awans

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pakolek
+2 / 6

tylko że ta piosenka Eneja jest tak żałosna, że nawet nie wiem z czym to porównać. Kiedy uslysze jej pierwsze takty od razu przełączam stacje. W porzadnych stacjach takiego g.wna nie graja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AngieWIII
+1 / 1

a jakie stacje uważasz za porządne w takim razie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anka123a
0 / 0

porządne stacje to na przykład trójka polskie radio

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
+2 / 2

Jeśli masz talent, nie potrzebujesz dawać dupy za 5 pln w którymkolwiek z tych śmiechu wartych programów, bo wtedy i tak nagrasz płytę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Oleksander
0 / 0

Eee... Kamil Bednarek? Komuś to coś mówi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anka123a
0 / 0

Ma dwie czy tam trzy płyty (chuj mnie to nie lubię go)jest na liście billboardu,tworzył na Jamajce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lien
+3 / 3

A ja nie oglądam telewizji i jestem szczęśliwym człowiekiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O o1h
-1 / 1

Chyba nie do końca wiesz, o czym piszesz, bo... Gienek Loska ciągle koncertuje, waz ze swoim zespołem. Wystarczy tylko zajrzeć na jego oficjalną stronę internetową i przeczytać, co trzeba. Jeśli nie wiesz- to finalista programu X factor. Nie sądzę, żeby ktoś jego i jego zespół do tego zmuszał, ale... kto wie :) Chociaż przyznaję, masz częściowo rację i częściowo się z tym, co piszesz zgadzam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AngieWIII
+2 / 2

A może Enej jest po prostu świetny? :P No i to jest regularny zespół, a nie jacyś amatorzy bez własnych piosenek, z samym tylko dziwacznym "imejdżem"? No i grali na Wodstoku :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lookingup
-1 / 1

przykre, ale prawdziwe. a o Gienku ani widu, ani słychu, a szkoda, bo przede wszystkim - wygrał X Factor.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pryse
0 / 0

wejdź sobie na profil jego zespołu na facebooku. regularnie koncertują po całej Polsce i nagrywają płytę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M megamisssylvia
+2 / 2

zapewne jest w tym trochę racji, ale nie przesadzajmy.
Gienek Loska- wydaje płytę
Michał Szpak- wydaje płytę
Ada Szulc- wydaje płyte
Kamil Bednarek- wydaje już drugą płytę, której patronem jest m.in TVN w jednym z wywiadów Kamil mówił, że to m.in dzięki nim mógł udać się na Jamajkę nagrać tam płytę i spełnić swoje marzenie.
Prawda jest taka, że nie ważne w jakiej stacji się pokażą jeśli maja talent to zawsze się ktoś nimi zainteresuję, najważniejsze by się pokazali;]
TVN zrobił już swoje z każdym z nich, pokazał ich. Do tego jak potoczy się ich los TVN nie ma już nic do gadania.
To TYLKO moje zdanie co do tej sprawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wszystkienickizajetejestemzly
+1 / 1

Mimo że Szpaka nie lubię to ostatnio podpisał kontrakt i zaczyna pracować nad swoją płytą, kolejny demot bezsensu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marian95
0 / 0

No tylko że ENEJ też nie wziął się tak z dupy bo oni już mieli nagrane piosenki wcześniej...no ale z drugiej strony to z tym tvn'em trochę racja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kgoska
+1 / 1

to jakaś propaganda...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T telecaster1951
+3 / 3

Szkoda mi tych dzieciaków z MBTM. Po pierwsze, oni na uczą się utworów na pamięć. Jeśli ja bym, zagrał tak jak
oni w finale, mógłbym zapomnieć o zagraniu jakiejkolwiek sztuki w przyszłości. To jest atrakcja. Dzieci grające rocka. Kora wie co mówi.
Po drugie, rynek je zeżre, zniszczy, stłamsi. Znikną po roku, ale lizną show biznesu. Woda sodowa, do głów uderzy i .... w najlepszym wypadku
stanie się to co z Alicją Janosz. W najgorszym, klub 27 czeka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2011 o 22:47

M mazo1995
0 / 0

Mi się wydaje, że w TVN to chcą zrobić wszechstronnego artystę. Nie wiem po co, bo ja wolę oryginalność

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Yeti
+1 / 1

Pamiętaj jednak, że Enej to nie zespół powstały dzięki Polsatowi. To Ludzie grający muzykę dużo wcześniej, którzy mieli już na swoim koncie płytę i mimo wszystko byli dość popularni. Jeździli po całej polsce koncertować, byli promowani (śmiesznie to zabrzmi) w teleekspresie. Najpopularniejsze ich koncerty które przyniosły im popularność i na które przyjeżdżała ogromna rzesza ludzi to KORTOWIADA. Najpierw poznaj zespół, a potem mów kiedy i dlaczego zasłynął...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheKasiaM
-1 / 1

o gienku nie jest już tak głośno ale ma zaplanowanych mnóstwo koncertów michał szpak i ada szulc wydają płyty nad którymi pracują w necie chodzą wiadomości że płyty wyjdą na jezieś i prawdopodobnie pierwsza będzie ady bo będą na niej covery
co do mam talent to sie nie orientuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mezus0405
-1 / 1

gienek powiedzial ze plyty nie wyda jesli nie zaakceptuja jego wlasnych piosenek ;) z niego nie zrobia tego co ze szpakiem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar slipknotgirl
+1 / 1

jakie talenty taka kariera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Atta92
0 / 2

Jak ja nie lubię tvnu :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czako222
+2 / 2

Pie*dolisz Głupoty Gienek nagrywa płyta tak jak inni finaliści Ada i pedał, nawet ci co brali udział a nie zaszli daleko
nagrywją płyty (nie wszyscy) a to że jakieś jeb*ne szmat*awce o tym nie piszą to ich sprawa Polsat i te music to kupa
dupa enej może być i litel a reszta to cwel i szajs było kilka wyjątków więc Odpi*rdolcie się od nich !!!!!!!!
Jeśli nie rozumiecie Muzyki gienka itp oprócz pedala bo go nie lubię to widać że jesteście piz*d*ami co spędzają całe dnie przed kompem itp. Nie macie żadnych wspomnień i jej nie rozumiecie więc lepiej przemyślajcie wasze wypowiedzi i takie zjeb*ane demoty!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2011 o 23:56

avatar anka123a
0 / 0

To że nie lubisz kogoś nie czyni go od razu pedałem. Po tym co piszesz widać że masz spore kompleksy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P plsender
-1 / 1

X-Factor to zwykła popierdówa jakich wiele. Ciągle nowe twarze, nowi wokaliści, których jest na pęczki. Natomiast MBTM promuje kompletnych artystów z własną muzyką, więc wiadomo że będzie lepszy. Dobrych śpiewaków jest na pęczki, co pokazują kolejne edycje przeróżnych programów typu Mam Talent i inne, ale paradoksalnie głos to najmniejszy problem, aby tworzyć dobrą muzyke. CO do Enej, to mają o wiele lepsze utwory od Radio Hello, ale co kto lubi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O outsiderka666
+1 / 1

Szkoda, że autor demota nie wspomniał o zespole NOKO z MBTM, który w tym roku zdobył nagrodę publiczności na Festiwalu w Jarocinie, co według mnie jest sporym sukcesem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mbee93
0 / 0

Dobrze by było, gdyby autor demota wspomniał także o tym, że Genek Loska jest właśnie w trasie koncertowej z zespołem, jednak są to małe kluby (na zasadzie, chcesz go obejrzeć nie ma problemu), a brak afiszy na ulicach widocznie powoduje myślenie, że zniknął on ze sceny. Co do Michała Szpaka, z tego, co wiem jest w trakcie rozmowy z wytworniami muzycznymi. Co do zespołu Enej, to faktycznie ich trasa była zaplanowana wcześniej, poza tym byli jednymi z wykonawców na zeszłorocznym Woodstock. Pozdrawiam niedoinformowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L listall93
+1 / 1

Nie kumam tego demota. To chyba od artysty zależy co zrobi ze swoją karierą czyż nie? Obie stacje dały im rozgłos, pokazały ich milionom osób, dalej od nich zależy co z tym zrobią, polsat tak samo jak i tvn dał im wielką szansę pokazując ich w TV, może nawet TVN większą bo miał większą oglądalność...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U Ulubieniec93
+4 / 4

przepraszam jeżeli napisze to co moi poprzednicy ale nie będę czytał 3/4 tego samego, a więc drobne uwagi odnośnie
demota:

1)Polsat- Must be the Music, ten program został stworzony by wypromować instumentalistów, wokalistów,
zespoły. zespół Enej posiadał swoje własne piosenki, które wypromował. dzięki tym piosenkom Enej wygrał ten
program, czyli spodobały się one publiczności. nic więc dziwnego, że jak puścili w radiu "Radio hello" to od razu
zyskiwało miejsca dobre na listach.
2)TVN- X Factor, tutaj do finału doszli: Ada Szulc, Gienek Loska, Michał Szpak.
miejsce pierwsze zajął Gienek, wygrana to kontrakt płytowy oraz 100tys. zł, miejsce drugie Michał, nie pamiętam
czy coś dostał, ale pamiętam że zaraz po ogłoszeniu wyniku został zaproszony m.in. na Warsaw Music Festival, oraz
podpisywał kontrakt z wytwórnią płytową, Ada zajęła trzecie miejsce, nic nie otrzymała ale podpisała również
kontrakt płytowy. to czy ktoś się promuje czy nie to nie zasługa telewizji
3)TVN- Mam Talent, był tam Kamil
Bednarek, mówił ciągle że jak by wygrał to nie wiedział co by zrobić z pieniędzmi, on tam tylko szedł się
wypromować, teraz sprzedaje płyty swojego zespołu i koncertuje, Piotr Lisiecki nie wygrał programu, pokazał się
tylko w nim, nagrał płytę i chyba koncertuje, zespół Me, Myself & I , nie wygrał programu tylko się wypromował,
ich muzyka była w reklamie Actimel'a, brali udział w dużej ilości koncertów(sam znalazłem ich na 3 koncertach i to
dużych) wydali swoją płytę.

co do tego Tańca z Gwiazdami, skąd masz taką informację?

PS
nie radzę wierzyć w plotki i wcześniej co nie co poczytać, później pisać ;), dlatego minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2011 o 2:10

avatar AngelDreamsss
+2 / 4

Słuchaj, ten Twój demotywator to jakiś totalny stek bzdur... Wszyscy finaliści programu x-factor podpisali kontrakt płytowy i o ile dobrze pamiętam ich płyty mają pojawić się : Ada Szulc - jeszcze w wakacje ( płyta z coverami ), Gienek Loska - początek września, Michał Szpak - październik/listopad. Co więcej płyta zespołu "Dziewczyny" już od jakiegoś miesiąca widnieje na półkach sklepów muzycznych, mp. empik. ( Sama wczoraj ją oglądałam. )

Cała trójka koncertuje, i nie tylko jak to napisałeś za sprawą TVN'u, lecz mają swoje własne występy, które zorganizowali. Ada Szulc występuje ze swoją kapelą Chili Toy, Michał Szpak pożucił swój zespół i samodzielnie dał już kilkanaście koncertów. ( wiem, bo śledzę Jego facebook'a. ) Co do Gienka, to wiem jedynie, że na wakacje zorganizował sobie obszerną trasę koncertową po Polsce.

Zastanów się. Może lepiej jest poświęcić trochę czasu na nagranie dobrej muzyki, a nie jakiegoś gówna, które będzie nadawało się jedynie do puszczania w radiu...

Co do TzG to prawda, Michał tam wystąpi. Ale to nie oznacza,że zależy mu tylko na tego typu show. On to robi dla nas, swoich fanów. Muzyka i taniec powinny stanowić jedność a udzial w tym programie napewno mu nie zaszkodzi. Ja osobiście będę go mocno wspierała tak jak robiłąm to podczas x-factor'a.


Jeżeli następnym razem będziesz chciał stworzyć tego typu demota, to moze najpierw poczytaj o tym trochę, a nie piszesz co Ci do Tej pustej głowy przychodzi..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anka123a
0 / 0

Z tego co wiem to Michał nie porzucił zespołu tylko jego członkowie doszli do wniosku że lepiej go rozwiązać...A tak ogólnie to w stu procentach zgadzam się z twoją opinią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar touchyoubaby
0 / 2

o tym ze Little Breaver wzdaje plyte nic nie wiedzialam , a o tym ze dziewczyny wydaja plyte to tak . wiec o co chodzi ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olimpia2
-1 / 1

a Kamil Bednarek? on koncertuje w całej polsce codziennie ma w innym miejscu występ? A enej to 1 zespół któremu się udało z 1 piosenką zobaczymy co będzie dalej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barthetzk
-1 / 1

Jw. a co to jest enej? w żadnej stacji muzycznej nie widziałem / słyszałem ?? może tylko w polsacie ich puszczają ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2011 o 14:51

M MikolajG
-1 / 1

Kamil Bednarek: Are you fucking kidding me

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adelajda444
0 / 0

w TVN występował zespół Sweet Rebels, 3 dziewczyna od lewej to moja była nauczycielka muzyki ;p pozdrowionka ze szkoły w Rąbieniu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kacgula09
-1 / 1

nieprawda. a np Bednarek? Już dawno po 'mam talent' a jakoś słuch o nim nie zaginął.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kingofparty
-1 / 1

minus.
Wyrostek (Mam Talent, akordeon) niedługo ma występ w teatrze w moim mieście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ginger16
+1 / 1

Po pierwsze - zespół Enej nie istnieje od momentu wystąpienia w programie, tylko istniał już wcześniej i koncertował. Nie był jednak tak popularny, zmieniło się to po udziale w programie. Zespół stał się rozpoznawalny, materiał jaki grają na koncertach, których i tak było trochę przed wygraną, jest ciągle taki sam. Tak więc udział w MBTM przyniósł im tylko rozpoznawalność i rozszerzył ich muzykę. O Little Breaver się nie wypowiadam, bo z nich powstaje produkt gotowy do sprzedania.
Jeśli chodzi o osoby występujące w programach TVN-u. Chociażby zaczynając od samego początku, Audiofeels (co prawda z programu Mam Telnet, ale też osoby muzyczne), zaraz po programie nagrali płytę i odnieśli duży sukces, cały czas koncertują. Marcin Wyrostek, wydał płytę, która okazała się wielkim sukcesem. Marcin koncertuje non stop, bardzo często można Go usłyszeć w rewelacyjnych duetach, co jest honorowane licznymi nagrodami. Piotr Lisiecki, już nagrał płytę, występuje. Kamil Bednarek, o Nim chyba nie trzeba wspominać jaki odniósł sukces, chociaż można Go porównać do zespołu Enej wypromowanego przez Polsat - przyszedł, żeby wypromować swój zespół i gra ciągle swoje kawałki na koncertach. Jeśli chodzi o Xfactor - Gienek Loska kończy prace nad swoim albumem, który ukaże się już jesienią. Dziewczyny nieustannie koncertują, Ada Szulc również będzie nagrywać płytę, tak jak i Michał Szpak. Teraz są w trasie koncertowej. Tak więc nie oceniaj pochopnie, tylko zwyczajnie popatrz na poszczególne osoby. Polsat i TVN to dwie podobne stacje i obu im zależy tylko i wyłącznie na promocji i kasie. Nie da się ich porównać pod względem tego, która stacja chce jak najlepiej dla uczestników swoich programów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kladzia05
0 / 0

Jasne, że te telewizje nie będą żadnego z tych artystów prowadzić za rączkę, ale nie można też mówić o tym, że finaliści np."X Factor" zakończą swoją karierę kiedy skończą się ich kontrakty z TVN. Drogi autorze demotywatora! Zanim coś napiszesz, sprawdź swoje informacje, bowiem np.Ada Szulc jest w trakcie tworzenia płyty, która niebawem ma pojawić się na rynku, z tego co wiem również Michał Szpak pracuje nad płytą!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bard13
0 / 0

Teraz muzykę kreują spece od marketingu.
Możesz być zaje.sty, ale jakiś goguś i tak powie, ze to się nie sprzeda i pójdziesz do śmietnika, chociaż wszyscy wariują przy twojej muzie.
Prawdziwa muza się skończyła, teraz jest promocja taniej sieczki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niulka12
-1 / 1

tvn to ścierwo- zwalniają ciężarne, fakty są ustawiane, itd...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D domcia1316
0 / 0

Jakbyś kolego słuchał muzyki innej niż puszczają w komercyjnych stacjach, to wiedziałbyś, że ten demot jest takim samym gównem, jak ten cały zespół Enej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashganka
+1 / 1

Nie ściemniaj dziecko... finaliści XFactora też nagrywają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jedrzej951
0 / 0

I tak Polsat jest gorszy, przez swoje długie reklamy ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar piorun2010
0 / 0

przepraszam, ale zespół dziewczyny ma płytę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M macio94
-1 / 1

Teraz się zastanawiam, czy w 'Tańcu z gwiazdami' Szpak będzie tańczył z kobietą, czy mężczyzną...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 sierpnia 2011 o 20:18

K kurta92
+1 / 1

Powiem krótko:
Star Guard Muffin- 2 płyty z czego jedna status złotej płyty
Marcin Wyrostek- jedna płyta status złotej najlepiej sprzedawana płyta przez rok obecnie mnóstwo koncertów z zespołem i gwiazdami
Piotr Lisiecki- wydana płyta w ciągu 1 miesiąca jest w top 10 najlepiej sprzedających się płyt
Czy TVN zrobił tym ludziom krzywdę??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem