Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2445 3133
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
Q Qarhodron
+59 / 105

Powiem tyle. Nie jestem rasistą, ale niech murzyni i arabi mieszkają sobie we własnych państwach, a nie
wpier..lają się do kogoś z butami, żyją jak pasożyty i jeszcze próbują narzucić własne prawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 11:17

P Pasterzyk
+43 / 47

@diegothic zapomnialeś dodać, że ten czarnoskóry pierwszy strzelił do policjanta ;). Popieram to co mówi Qarhodron

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Emolucja
+5 / 9

@Diego, i powiedz mi kolego - co ma piernik do wiatraka co nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
+47 / 55

Qarhodron - a ja uważam, że niech sobie i przyjeżdżają do naszego kraju ale niech przestrzegają panujących tu zasad i praw oraz dostosują się do otoczenia, kultury itp a nie narzucają swoje ":mądrości". Jakby każdy myslał aby nie wpuszczać cudzoziemców do państw to nikt by nie wiedział co się dzieje na świecie, nie mógł podróżować i w ogóle byłby zacofany itp. Tak więc niech sobie przyjeżdżają i chodzą po ulicach, nic do tego nie mam ale niech przestrzegają zasad !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+48 / 56

Oto skutki polityki socjalnej. Z człowiekiem jest tak, że kiedy daje mu się pieniądze ZA NIC, to taki człowiek się psuje. Przychodzą mu wtedy do głowy głupie pomysły, bo coś trzeba z tym wolnym czasem zrobić. W Polsce nie jest lepiej, tyle że nie ma u nas tylu kolorowych. Bo nie o rasę tu chodzi. Czarny, zielony, niebieski czy biały będzie pracował tak samo, tak samo też będzie reagował na otrzymywanie pieniędzy od państwa. Stop socjalizmowi! Każdy powinien otrzymywać tyle, ile sobie wypracował. Ten który pracuje dużo i wydajnie powinien mieć bardzo dobrze, ten który pracuje dobrze, powinien mieć dobrze, ten który nie pracuje WCALE powinien mieć BARDZO ŹLE (abstrah.ując) od osób, którym zdrowie nie pozwala na pracę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pixmanek
+13 / 17

Trochę nie na czasie jesteście. Wczoraj się wyjaśniło, że kula z radia była z policyjnej broni, więc nie jest pewne, że czarnuch w ogóle strzelił, co nie zmienia, że rozpierd*lają Ealing i muszę spać z rurą przy łóżku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Corium
+7 / 23

@CocaineBusiness

W ten sposób pomysleli własnie Brytyjczycy, Niemcy, Francuzi i inne ogłupione "tolerancją" narody Europy. W każdym z tych krajów czarni i araby tworzą swoje grupy i terroryzują mieszkańców. Niestety dopiero taki wielki czarny burdel jak w Anglii nie jest już bagatelizowany i mówią o nim media. Taka jest natura czarnych i arabów - imigrantów. Tylko głupiec zaslepiony lewicowymi kłamstwami, mógłby nie widzieć tego, że w każdym kraju który przyjal imigrantów tak się własnie dzieje. EUROPA DLA BIAŁYCH

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S s0vi3t
+6 / 6

Ludzie, miałem na myśli, że na wpuszczali tego chłamu do siebie tyle, a nie że policjant zatłukł
czarnucha-dilera. Poza tym rozbroili normalnych obywateli dla ich bezpieczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 15:18

A antynerd
+2 / 4

Anglicy to biali ludzie, podpis jest więc nie na miejscu. Biedna Al-Brytania, a dokładniej jej prawowici mieszkańcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nwn9
+7 / 9

Tak to ku​rwа jest, żyć na zasiłku, a potem jeszcze palić wszystko wokół z pretensji, że nikt nie chce dać pieniędzy za darmo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+3 / 5

wallian, Ty te wspólnoty plemienne nazywasz kulturą? Oni są tysiąc lat za nami. Średnie IQ Murzyna jest o 20 mniejsze od IQ białego. Różnicę widać po zaawansowaniu cywilizacyjnym. Następne, co się rzuca w oczy to to, że rasa żółta jest jeszcze inteligentniejsza od białej. Kultura Chin czy Japonii jest daleko przed tą europejską.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
+1 / 1

Corium - ja rozumiem, ale to biali ludzie zaczęli sprowadzać cudzoziemców a druga sprawa jest taka, że mamy takie czasy a nie inne i ludzie w swojej naturze mają ciekawość, chęci odkrywania czegoś nowego, podróżowania. Gdyby każdy myślał w ten sposób aby nie wpuszczać nikogo do kraju a co za tym idzie także z niego nie wypuszczać to każde państwo było by swego rodzaju Koreą Północną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atolon
+66 / 100

Jacy Anglicy ? To nie są Anglicy, to są ludzie którzy się na siłę do Anglii wepchnęli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nathaneal666
+13 / 75

@AnanRukan to wszystko przez tą paskudną poprawność polityczną, zamiast policji powinni patrole ku klux klanu wypuszczać na ulice żeby się rozprawili z tymi paskudnymi emigrantami, oczywiście w swojej polaczkowej mentalności umknie Ci fakt że polacy są drugą co do wielkości mniejszością narodową w GB i to oni pójdą na pierwszy ogień w razie zaostrzenia przepisów imigracyjnych, a gdy to się stanie- ludzie twojego pokroju będą lamentować najgłośniej. A zasiłki to dzieło tego paskudnego socjalizmu, ludzi niezdolnych do pracy, niezdolnych do utrzymania rodziny itp. powinno się rzucać kojotom na pożarcie. "dlaczego w XVI wiecznej Polsce nie było takich rozrób " - powstania kozackie oczywiście nigdy nie miały miejsca, k*rwa, kolejny historyk z dupy który tworzy własną wersje historii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JestemPatriota
+37 / 43

Ostatnio usłyszałem, że Europa zachodnia chce ,,podzielić'' się z imigrantami. Niech sobie przyjeżdżają do nas, ale na naszych warunkach! A jeśli złamią warunek to dać im bilet w jedną stronę do ich rodzinnego kraju i przysłać jego rodzinie rachunek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KurtSteinerPL
+12 / 30

Wielka Brytania sama sobie ściągnęła na głowę ten problem - zakładali kolonie, z których się potem wycofali, a kupa ludzi z tych kolonii (Indie, Bliski Wschód, Afryka) przyjechała do UK jako tania siła robocza, żyjąc na niższym poziomie. Tak więc sami Brytyjczycy sobie na to zasłużyli. A poprawność polityczna to osobna sprawa i oczywiście też ma bardzo dużo wspólnego z obecną sytuacją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krajes93
+17 / 19

@nathaneal666

Głąbie powstania kozackie zaczęły się w latach 90 XVI wieku i do 1648 roku nie mogły
zagrozić Rzeczypospolitej (Polsce i Litwie), były to raczej częste na dzikim wschodzie (ukrainie) wojny
prywatne. To tak jak powiedzieć "wiek XX był wiekiem w którym Polska była demokratyczna".

Polacy się
integrują z brytyjskim społeczeństwem, wprawdzie jest grupa dresów i meneli, ale nie ma takich napięć. W
Polsce za komuny chyba nie było takich zamieszek, w UK policja nie wie co robić, bydło rozkrada sklepy i
podpala domy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 9:30

avatar duel44
+6 / 20

Niech UK. dalej będzie wpuszczać imigrantów z Afryki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miken1200
+21 / 23

@nathaneal666: "polacy są drugą co do wielkości mniejszością narodową w GB i to oni pójdą na pierwszy
ogień w razie zaostrzenia przepisów imigracyjnych"
Po pierwsze pisze się Polacy - z wielkiej litery.
Po drugie - Polska razem z Wielką Brytanią jest w UE, zatem obowiązuje nasze kraje zasada 4 swobód (swoboda
przemieszczania produktów, usług, pieniędzy i ludzi), więc zaostrzenie przepisów imigracyjnych w
pierwszej kolejności dotknie obywateli państw spoza Unii, czyli wszelkiej maści kolorowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 10:38

1 101ja
+12 / 20

Chcą równouprawnienia a palą wszystko bo zastrzelili czarnego? za białego też by tak sie wstawili? setki białych ginie na ulicy... to naprawde jest dziwne ze taki murzyn pcha sie na wyspy, dostaje status uchodźcy, dom, samochód od państwa i oczywiście kase co tydzien a do roboty sie ruszy! Pomoc dla biednych krajów-oczywiście ale cos za coś... za coś takiego co robia w Anglii BILET W JEDNA STRONĘ!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+4 / 10

@glinx11 zgadza się, że to nie rasa jest "gorsza". Nasi rodzimi żule i menele też nie chcą brać się do
pracy, dopóki państwo wypłaca im zasiłki z naszych podatków, a obcokrajowcy mają zwykle rodziny
wielodzietne, więc zasiłki mają już na tyle wysokie, że kompletnie nic nie muszą robić. I to jest
właśnie problem! W Polsce nie ma jeszcze aż tak rozdmuchanego socjalu i nie prowadzi się polityki
multi-kulti jak w Niemczech, Francji, czy WB i tylko to nas jeszcze ratuje przed zalewem imigrantów.
Przynajmniej tych, którzy dzisiaj osiedlają się na zachodzie żeby żyć z socjalu, bo nie mam nic
przeciwko tym którzy ciężko pracują jako tania siła robocza, albo sprzedają buty na bazarze, gdyż
dzięki nim jako konsumenci otrzymujemy tanie towary. Tylko nie pieprzcie mi tu o "zabieraniu miejsc pracy", bo
nie ma czegoś takiego. Jeśli sąsiad mechanik sam może naprawić mi samochód za 100zł, ale żeby
stworzyć dodatkowe miejsce pracy zatrudni do tego jeszcze szwagra i zapłacę 200zł, to gorzej dla
gospodarki, a nie lepiej! Bo celem gospodarki jest właśnie redukcja miejsc pracy, po to żeby ci zwolnieni
mogli się zająć dostarczaniem ludziom jakiegoś innego dobra albo usługi, a konsument otrzymał możliwie
jak najtańszy towar.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 12:49

avatar Rolmyn
-3 / 7

@miken1200, pisze się "wielką literą" lub "od wielkiej litery". Twoje "z wielkiej litery" to kalka z rosyjskiego ('s bolszoj bukwy'). Nie mogłem się powstrzymać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wichuretta
-1 / 7

dokladnie czarni jeszcze jakos trzymaja fason ale to sa takie mixy bialego z czarnym i ch*j wie kto tam jeszcze wkladal powinni strzelac do bydla i deportowac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uhuuhuoljea
-2 / 2

tak jak polacy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xiontZ
+2 / 2

@nathaneal666: Jacy oni sa niezdolni do pracy?to masz na mysli?poslugujac sie ironia probujesz stwierdzic ze ci co rzucali kamieniami i podpalali samochody sa niezdolni do pracy?nosz kurrr...powiem wam jak jest.mieszkam w londynie, dzielnica lewisham niusy mam swieze bo pod oknem rozruby mialem.czarni i araby przyjezdzajac tu (glownie czarni) nastawieni sa na socjal.wielu czarnych siedzac tu po 5-10 lat nie przepracowalo nawet tygodnia.to sa prawdziwe pasozyty na organizmie panstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elenaaa
+17 / 31

to jest chore co tam się dzieje, najmłodszy ma 11 lat... gdzie są rodzice k*rwa ? żeby sobie nie dać rady z bandą smarkaczy (z góry przepraszam mam zły humor)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krajes93
+25 / 27

aktualizacja: najmłodszy zatrzymany ma 9 lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JestemPatriota
+8 / 8

Teraz nie ma dyscypliny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GrzybuPL
+6 / 6

Ubogie rodziny w angli tak maja, ludzie skonczyli szkole w wieku 16 lat, potem kobieta w wieku 25 ma juz 4-5 dzieci i to kazde z innym facetem, i myslisz ze ja te dzieci obchodza? gdzie tam, byle byla kasa, byle by nie pracowac, a ona sobie pojdzie wieczorem na impreze i sie bedzie kur**c z innym i bedzie kolejne dziecko... Taka smutna prawda, bez edukacji ci ludzie nie maja szans na normalne zycie, co za tym idzie, najprawdopodobnei ich dzieci skoncza tak samo( no chyba ze ktos sie postawi, ale zawsze latwiej posc na latwizne i marudzic ze to wszystko przez emigrantow, czarnych itd, ze to niby oni pozabierali prace)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S settogo
-5 / 13

Szydera na najwyższym poziomie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cruciator
+6 / 16

Przy dodawaniu demota jest jasno i wyraźnie napisane: ŹRÓDŁO OBRAZKA. Źródłem nie tłumaczysz demota tylko wyjaśniasz skąd masz ten obrazek. Przynajmniej ja to tak widzę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PoCoKomuNick
+5 / 21

może beznadziejny, ale prawdziwy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niccoe
+28 / 34

Nie stereotypowy, tylko nawiązujący do obecnej sytuacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cwirek18
-1 / 9

ulubiony DJ żydów? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borekns
+8 / 10

po 1 to nie są Anglicy tylko imigranci
po 2 to nie są ich własne domy tylko domy które dostali z pomocy społecznej wiec jak spalą to dostaną nowe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cookie4Ever
+16 / 30

To nie byli anglicy tylko murzyni ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
4 444darek
-4 / 40

to samo można powiedzieć o naszych pseudokibicach - na mecze chcą chodzić, ale jak rzucać to najlepiej krzesełkiem ze stadionu...

P.S. jesli nie rozumiesz tego to nie oceniaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piojut
+4 / 16

ty wiesz najlepiej... byles kiedys na meczu albo w uk?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lektor1993
+42 / 68

Zasiłki to najgorsze gówno na świecie.
1. Ktoś musi zasuwać, aby jakiś leń lub pijus miał
co
włożyć do garnka
2. Jak ktoś odbiera zasiłek to urzędas nie wydaje ich w ramach pomocy charytatywnej.
Dostaje comiesięczną pensję na którą się zrzuca kilkadziesiąt obywateli danego kraju.
W
normalnym
państwie to obywatel dostaje całą pensję ( bez potrącania na jakiś zus czy
inne cholerstwo ) i sam
decyduje czy się chce ubezpieczać, a jeżeli tak to gdzie i za ile.

A lenie i pijusy powinny gnić w ruderze - i powinno się o nich mówić w szkole - "Patrzcie dzieci, temu nie chciało się uczyć i pracować - teraz jest nędzarzem"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 2:44

avatar Azon
+20 / 26

WrednyLuke, pewnie masz rację. byłbym pewnie jak najbardziej za tym aby mi ot tak dawali pieniądze. Jednak
nas pracujących jest ku**a więcej więc czemu mamy się składać na tych, którzy nie chcą pracować.
Dlaczego uważam, że nie chcą? na chwilę obecną znalezienie pracy nie jest tak naprawdę trudne. Choćby
"na czarno" czy za niską płacę ale to lepsze niż czekanie aż ktoś nam coś da. Oczywiście wyjątkiem
mogą być osoby, którym zdrowie nie pozwala na podjęcie pracy tymczasowo lub stale. Jednak nie oszukujmy
się - tych ludzi jest niewiele w stosunku do osób pobierających różnego rodzaju zasiłki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 20:22

avatar lektor1993
0 / 4

@glinx11: Takie coś to nie nazywa się liberalizmem tylko minarchizmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+1 / 3

Gocha1989, poruszyłaś ciekawy temat. Fakt, pracuję dopiero od kilku lat, ale znalezienie pracy było dla mnie stosunkowo proste. Akurat znam dwie osoby około 50-tki które straciło pracę. Co prawda wszyscy byli mężczyznami więc nie wiem nic o szukani pracy przez kobietę w wieku przedemerytalnym. Jednak te osoby miały już znalezioną pracę jeszcze przed zwolnieniem. Jeśli ktoś przez trzy miesiące nie potrafi znaleźć pracy (bo nie zwalnia się człowieka z dnia na dzień a obowiązuje wypowiedzenie) to istnieje duże prawdopodobieństwo, że dodatkowe 6 miesięcy by jej nie pomogło. Dodatkowo brak zasiłków dla bezrobotnych w pewien sposób nakłaniał by ludzi do zakładania rodziny aby w razie chwilowej utraty możliwości zarobku współmałżonek czy dzieci mogliby wspomóc finansowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MotylMorderca
-4 / 10

@glinx11
"Poza
tym, niszcząc całkowicie zasiłek i nie pozostawiając bezrobotnym
nawet
niezbędnego
minimum, wielokrotnie
wyrządzamy szkodę całej gospodarce." Jak?! Wytłumacz mi to.
Jeśli pod
przymusem nie
zabiorę pieniędzy Kowalskiemu i nie dam Wiśniewskiemu, to wyrządzę
szkodę
gospodarce?!!

"(...)ale
przez
jeden czy dwa miesiące nie jest w stanie znaleźć pracy, choć
szuka
intensywnie. Po tych dwóch
miesiącach
dzięki zasiłkowi stanie na nogi i zacznie znowu mieć swój
wkład w
rozwój gospodarczy." Oczywiście to o czym
piszesz jest całkowitą bujdą i śmiem twierdzić, że
z pracą
to ty nigdy nie miałeś do czynienia. Jest
całkowicie odwrotnie! Póki kobieta nie dostanie
pieniędzy za
nic, motywowana chęcią polepszenia własnej
sytuacji i zwykłym przymusem ekonomicznym będzie
szukała
pracy, którą w końcu znajdzie! Bezrobocie to
stan umysłu, w normalnym systemie człowiek
wreszcie
wyszedłby na ulice i zaczął robić jako pucybut.
Ostatecznie mogłaby też zacząć żebrać. A
co! Od
państwa żebrać to wolno, a na ulicy przed
kościołem to już urąga ludzkiej godności?
Rynsztok
spotkałby kobietę gdyby została obdarowana
zasiłkiem, bo na cholerę wtedy szukać roboty? Lepiej
leżeć
i czekać na zapomogę. Po drugie chyba nie
wiesz w jaki sposób taki zasiłek się dostaje.
Prawdopodobnie ta
kobieta spędziła kolejne 2 miesiące
podczas których chodziłaby do urzędów od Annasza
do Kajfasza aby w
końcu wyrobić sobie papiery
umożliwiające dostanie pieniędzy. Więc kolejny czas i
pieniądz stracony, bo
jak wiadomo czas = pieniądz,
a wysiłek włożony w żebractwo będzie nie
proporcjonalny do wartości
ewentualnego zasiłku. Zasiłek
dostaje nie ten, kto najbardziej tego potrzebuje,
a ten - kto ma najlepsze
papiery.
Poza tym:
"Po tych
dwóch
miesiącach dzięki zasiłkowi stanie na nogi i
zacznie znowu mieć swój
wkład w rozwój
gospodarczy.
Natomiast bez zasiłku po prostu pójdzie na ulicę,
zacznie pić i do końca
życia będzie
jedynie gnić w
rynsztoku." Jeśli piszesz, że kobieta jeśli dostaje
zasiłek to ma swój wkład w
gospodarkę, a
zaraz piszesz, że jeśli go nie dostanie to idzie
konsumować alkohol (na który to niby
skąd ma
pieniądze?) i już się nie przyczynia do rozwoju
gospodarczego (chociaż jest odwrotnie), to
świadczy o
tym, że nie myślisz. Jeśli ktoś nie ruszył
dupska przed dostaniem zasiłku, to tym bardziej
go nie ruszy,
gdy ten zasiłek dostanie, jak można w ogóle
rozumować inaczej? A niby co jej się stanie,
gdy dostanie te
pieniądze? Na pewno nie dostanie tyle, żeby
spłacić w całości długi. To też nie są
jakieś ogromne
wartości; poniżej średniej krajowej - tak
mało? Pozostaje się upić, o, na to kasy
akurat
starczy!
"Jestem liberałem, ale nie fanatykiem."
HAHAHAHAHAHAHAHA, dobry żart.
"I zdaję sobie
sprawę, że
podobna sytuacja mogłaby
spotkać również i
mnie. Nie chcę do tego dopuścić, ale jeżeli
tak się
stanie, to co wtedy? A
gwarantuję ci, że jestem na
tyle inteligentny, by jeszcze nie raz
przysłużyć się
gospodarce. Czasem
jednak potrzebna jest choć
odrobina pomocy." Oj jakiś ty dobry,
jesteś na tyle mądry i
szprytny żeby przysłużyć się gospodarce,
tylko potrzebujesz lekkiej zachęty w
postaci jałmużny,
którą JA ci nabije zapierdalając przez miesiąc w
robocie - o rzeczywiście się wtedy
przysłużysz
gospodarce, jak każdy złodziej. A wszystko po to, żeby
ustrzec takich sponiewieranych przez
los
yntelygendzików jak ty przed alkoholizmem i tym strasznym
rynsztokiem. Pieniądze dostawane za
darmo
demoralizują! Uczą bezradności. To właśnie rozdmuchany socjal
zdeprawował
murzynów w
stanach, zamiast zmusić ich do pracy. Kto tego nie rozumie, jest idiotą i nie warto
z nim
rozmawiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 19:13

P Puolalainen
+1 / 1

no nie do konca. Jeslu pracujesz to placisz skladki. Jak sie cos stanie i stracisz prace to dostajesz kase. Ty placisz na innyc a w razie w inni placa na ciebie. Jedyny blad to dawac je przez lata. Ja rozumiem oplacic kurs, przekwalifikowanie, ale placenie za lata siedzenia i nic nie roienia? Kurde, niech ulice zamiataja, przynajmniej bedzie czysto. Zasilek tak ale nie na wieki. A jak ktos jest chory i nie moze pracowac to co innego, ale powinno sie tez cos znalesc dla takiej osoby- nie tyle dla kasy co po to, by miala jakis kontakt z innymi, by czula sie potrzebna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niccoe
0 / 8

Hah taka prawda, akcji w ogóle nie przemyśleli. Mają im podobno podatki podciągnąć, żeby zniszczenia odbudować. Sami sobie szkodzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Veerus
-1 / 29

Widzę, że dzieci JP zaciekle minusują

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jazzwon
+31 / 47

Małpy skaczą niedościgle, małpy robią małpie figle...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bigu
+31 / 57

powinni do tego bydła strzelać jak do kaczek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rangini
+27 / 31

Skąd Ty bierzesz takie informacje?! Mylisz się i to bardzo. Praca, którą wykonują w Anglii Polacy to taka, której przeciętny Anglik nigdy by się nie podjął, bo albo jest za mało płatna albo brudna. Pracuję w restauracji jako kelnerka, dostaję minimalną stawkę godzinową i napiwki, dzięki dwóm miesiącom tutaj jestem w stanie opłacić sobie mieszkanie na czas studiów w Polsce. Dla mnie to dużo, a dla Anglików prawie nic. Od czasu do czasu zdarzy się, że przyjmą Anglika, ale wtedy on żąda wolnych weekendów, Bank Holiday i innych przywilejów, co dla restauracji jest w ogóle nie opłacalne, bo wtedy właśnie ruch jest największy. Nie raz słyszałam od klientów, że wykonujemy dobrą robotę i że Polacy to bardzo pracowity naród. Czasem mam wrażenie, że żadna inna narodowość niż nasza nie ma takiej tendencji to wbijania sobie samej noża w plecy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piojut
+12 / 14

nie przejmuj sie on nie wie jak jest:) bo najwiecej gadaja ci co nie wiedza. bo to ze Polacy sa cenieni przez pracodawcow to inna bajka a angole sa leniwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Ejsman3
-5 / 7

(Przepraszam zarobiła)

Na deser powiem że w innych krajach Polacy są mniej liczni więc spotyka się w większości tych ambitnych a w Anglii jest ich najwięcej(połowa patologi z mojego miasta się tam przeniosła i w sumie dobrze bo nie robi syfu) a po 4 latach w Norwegi człowiek jest znacznie spokojniejszy i bardziej wyluzowany, tam praca to 0 stresu, 100% spokoju

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Carelessy
+8 / 8

za granicą, przykładowo francja czy wielka brytania, Polacy mają opinię pracowitych ludzi, takie 'złote rączki'. jeśli ktoś chce wyremontować cały apartament, to musi brać 20 firm. a polska firma zrobi mu całość i na dodatek taniej. jesteśmy cenieni, a to tylko jeden przykład.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rangini
+9 / 9

Dla mnie wyjazd do Norwegii to żadne rozwiązanie. Do Anglii też wcale nie chciałam wyjeżdżać, zapewne jak większość naszych rodaków tutaj. W każdym innym kraju niż Polska czuję się obco. Marzy mi się, żeby po studiach znaleźć dobrą pracę u nas, a nie w Anglii czy Norwegii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kopytko123
+10 / 18

DOBRE! Trafiłeś w sedno, specjalnie się zalogowałem żeby dac plusa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 8:46

G GrzybuPL
+7 / 17

To nie tylko murzyni, w tym biora udzial tak samo jak czarni i biali. Wlamuja sie do sklepow i kradna co popadnie i potem sie tym chwala na facebooku. Zazwyczaj sa to 15,16,17 latkowie, ktorzy nie maja zadnych perspektyw w zyciu, zadzieraja z prawem w tak mlodym wieku. Ludzie/ Dzieci ktore to robia w Wielkiej Brytani nazywana sa chav'ami (takie polskie dresy, ubieraja sie w dresy, zachowouja sie jak dresy, i tez gadaja jak idioci)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar justdiil
+8 / 26

Przecież to nie Anglicy tylko Murzyni.
@GrzybuPL
Tylko nie wmawiaj nam, że w tych "demonstracjach" udział bierze tyle samo białych co czarnych. Na pewno są tam jakieś białe przydupasy ale Prawdziwi Anglicy nigdy by nie spalili swojego kraju. A dla Murzynów taki kraj nic nie znaczy i maja w dupie to wszystko, puszczą to z dymem. Wina Angoli - trzeba było ich nie wpuszczać do kraju. Jakoś Polski do USA bez wiz nie wpuszczają. Radze rządowi Anglii zaprzestać wpuszczania emigrantów z Afryki. Amen

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JesemNetoperek
+7 / 11

Moja koleżanka mieszka w Londynie i zdała mi relacje jak to wygląda! W większości są to młodzi
gówniarze(11-dwadzieścia pare lat). Nie wiem czy widziłeś reportaże, ale "normalni" czarni(i inni
emigranci) także są przerażeni tym! Kolor skóry nie ma tu nic do rzeczy.Bo w podobnej ilości rabują
także turcy, kurdowie itd...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 20:44

G GrzybuPL
+1 / 9

tak bo ty kur@@ byles i wiesz. Jak jestes nastawiony negatywnie do ludzi o czarnym kolorze skory, to zawsze bedziesz po nich jezdzil, no ale trudno takie juz sa polaczki, w internecie cwaniaczki, a w realnym zyciu nigdy czarno skorego czlowieka nie widzieli, a jak byscie zobaczyli to gwarantuje ze bys nic mu nie powidzial(no chyba ze bys mial bron, bo przeciez slabszego latwo atakowac co nie?), czy bys go nazwal "nigga" bo bys dostal taki wpierdol ze by chirurg nie wiedzaial gdzie twarz gdzie dupa
I jeszcze mowicie ze o "murzyni zlodzieje", prosze Cie, a jaka jest opinia o Polakach? Ze co moze sa swieci? Wszyscy dobrze wiemy ze Polacy tez kradna, i w zachodniej europie uwazaja nas za zalodzieji, oszustow a o skorumpowaniu w naszym karuju juz nie wspone.
Ludzie ktorzy nie maja szacunku dla innych ras, narodowosci, religji sa jak Hitler, czyli jestescie totalnymi smieciami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WerewolfT12
-5 / 7

Świeta racja, sami cos niszcza a potem narzekaja ;( Zapraszam do głosowania na mój demotywator :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamil789541
-2 / 2

Skleroza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rafer
+5 / 11

"Tap Menl in London"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piojut
+6 / 14

przez tych murzynow spozniam sie do pracy!!! jak tu nie byc rasista?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bjoern
+2 / 4

Niejeden czarny (nie wszyscy czarni w Londynie żyją z zasiłków) przez tych chuliganów (wśród których są także biali, w mniejszości ale jednak) także spóźnił się do pracy ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mammudu
0 / 4

na pewno mieszkasz w UK od urodzenia i wiesz jak tu funkcjonuje system socjalny
Jak skonczysz 18 lat, to moze kiedys odwiedzisz UK

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Diku
-3 / 11

Angielska Policja to są pi*dy a nie policja. Z 10 tyś naszych Gliniarzy jak by tam zawieźli to moment by był spokój :-D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miken1200
-4 / 8

Tyś - a co to za twór? Skrót od tysiąca to tys.

Po drugie - a co się działo w Słupsku w 1998 roku? Z Wikipedii: "Na ulicach Słupska płonęły barykady, rzucano kamieniami i butelkami z benzyną, zdemolowano 22 policyjne radiowozy", "W rezultacie walk 239 dorosłych osób zostało zatrzymanych, 72 policjantów zostało rannych".

Słupsk ma 100 tys. mieszkańców, Londyn 8 milionów, a megalopolis 20 milionów, z czego 20% pochodzi z Azji, Afryki i Karaibów. Więc ten spokój w moment to tylko Twoje dziecinne marzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LisuGKS
+9 / 17

demot:Teraz Polska:A co ty zrobiłeś dla swojego kraju?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 10:46

Z zajacisko
+6 / 8

Powinni sprowadzić byłych UBeków z Polski, dać po litrze Żytniej, słoiku ogórków i £1 za każdego złapanego demostranta.
W parę godzin byłby spokój.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TVvodka
0 / 6

chciałbym dodać że policja nie strzela do nikogo bez powodu ,jeżeli stawia opór to czemu mają do niego
nie strzelić ? Wg mnie ta demonstracja nie przyszłości bo smarkom znudzi się prędzej czy później .te przedszkole
na pewno jest wspaniałą wizytówką przed olimpaiadą. Widać , nie tylko USA jest ojczyzną debilizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 11:35

avatar paul86
+8 / 12

Podaj adres, to spalimy w pierwszy rzędzie twój dom :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Calmwater
0 / 6

A ja powiem tak:
Bylem swego czasu w UK, teraz też chciałem jechać, ale zaczęły się cyrki nieziemskie, Anglicy też coraz mniej przychylnie patrzą na obcokrajowców "odbierających im pracę". Ale, ale...
Wyjeżdżając do UK śmiałem się z rasistów i ich głupoty - "jak można kogoś nienawidzić za kolor skóry?!" - myślałem. Wracając z wysp sam chętnie popalił bym to czarne ku..wstwo na popiół i użył do użyźniania paszy dla świń. JEDEN(!!!) na 15 czarnych jest w porządku, przynajmniej w Anglii. Teraz mam szczerą nadzieję, że zrobią tam taki burdel, że wojsko nie będzie miało wyjścia, tylko wystrzela tą zarazę w cholerę. Wtedy pojadę do Anglii - pracować, za pieniądze dla anglików za małe, ale gwarantujące życie na poziomie, o jakim w Polsce bym mógł jedynie pomarzyć.
A, prawda, że polaczki też często robią syf w UK, więc wcale nie dziwię się, że nas nie lubią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bjoern
0 / 6

Ten jeden na piętnastu pokazuje że nie można nienawidzić kogoś za kolor skóry. Ta przyjmując twoją terminologię 'nienormalność' jest rozsądnym powodem do niechęci ale kolor skóry wciąż idiotycznym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pippipl
+3 / 3

Boję się do pracy chodzić..tym bardziej ,że pracuje nocki. Nikt nie wie co takiemu może do głowy uderzyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WKnon
-5 / 9

Olewając wszystko co napisano powyżej: Jest to przestroga, że jeśli rząd nie liczy się z taką siłą, jaką, jest młodzież, nasz kraj będzie następny:/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rafael1989
0 / 4

Tam 11 latkowie są już ojcami ,nie rozumiem waszego zdziwienia .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Buddah
+28 / 30

Zabrać zasiłki, zabrać komputer i niech odpracowują to, co zniszczyli. Jakby któryś z nich zniszczyl mi samochód, to bym go wyslal spowrotem do kraju z ktorego pochodzi w kawałkach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mortol11
0 / 2

dobrze mówisz Buddah;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mammudu
0 / 0

A Zdajecie sobie sprawe z tego, ze zdecydowana wiekszosc tego bydla bioracego udzial w zamieszkach to brytyjczycy, urodzeni UK
Only in England can youths organize riots on blackberry phones worth hundreds of pounds while claiming they are poverty-stricken.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciek93PL
+2 / 6

Po pierwsze ci rujnujący Anglię w zdecydowanej większości są pakistańczykami, afrykanami i arabami. Po drugie człowiek który jako anarchol, "antyfaszysta" komunista i inny lewak propaguje siłą takie idiotyzmy jak pomoc socjalna dla imigrantów i obniżanie restrykcji w przyznawaniu obywatelstwa może zostać śmiało wykluczony z każdego narodu europejskiego. W ten sposób należy ocenić te zamieszki jako walki spowodowane napięciami na tle etnicznym, politycznym i ekonomicznym. Uczestniczy w nich lewacka hołota i grupy wykorzenionych kulturowo pasożytów traktujących Anglię jako żywiciela a nie jako swoją ojczyznę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mammudu
0 / 0

chlopczyku a skad masz takie informacje ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maciek931201
-2 / 6

znowu zapomniałem wyłączyć czajnika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rolmyn
0 / 6

...aż z rozpędu użyłeś złego przypadka :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I inzynier12345
-2 / 6

Cały czas piszecie o emigrantach z afryki niezapominajcie o tym ze polowa murzynów w uk to efekt koloni i niewolnictwa z przed wielu lat i tak na prawde to znaczną część tego bydła angole sami sobie sprowadzili.Oczywiście niemożna do tego zaliczyć "siniaków" z bliskiego wschodu bo przez ostatnią dekade przybyło ich setki tysięcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anro
+49 / 55

Dzisiaj premier WB zezwolił na użycie gumowych kul. Zwrócił się również do tych gówniarzy słowami 'Jeśli jesteście na tyle dorośli, żeby popełniać przestępstwo, jesteście też na tyle dorośli, żeby ponieść karę'. Zabicie tego czarnoskórego chłopaka było tylko pretekstem. Brytyjski rząd chce zaostrzyć prawo dot. zasiłków i zmniejszyć ich wartość. To jest prawdziwy powód rozrób w Londynie. Tutejsza gospodarka nie może już dłużej zasilać grona bezrobotnych z wyboru. Nie ma na to zwyczajnie pieniędzy, ale ta chołota, której nie można nazywać po imieniu z przyczyn politycznych, woli siedzieć na swoich czarnych dups*ach i dorabiać sobie do zasiłku kradzieżą ew. handlowaniem crackiem niż pojść do roboty. Rząd ich postawił pod ścianą, bo wchodzi prawo stwierdzające jasno, że osoba, która odrzuciła oferowaną pracę nie ma prawa pobierać dalej zasiłku.

Teraz o aspekcie socjologicznym. DO WSZYSTKICH TOLERANCYJNYCH! To nie społeczeństwo tworzy bariery! To Arabowie wolą przebywać w swoich małych komunach to oni odcinają się od społeczeństwa. To jak szanują ten kraj, to jak są wdzięczni za UTRZYMYWANIE ICH przez przeciętnego podatnika pokazali paląc domy, sklepy, samochody, wszystko po kolei. POWINNI KAŻDEGO ZATRZYMANEGO IMIGRANTA NIE POSIADAJĄCEGO WAŻNEJ WIZY W TRYBIE NATYCHMIASTOWYCH ODSYŁAĆ DO KRAJU POCHODZENIA. BEZ MOŻLIWOŚCI ZABRANIA CZEGOKOLWIEK ZE SOBĄ. A reszcie aresztowanych zabrać dożywotnio prawo do otrzymywania zasiłku. Ulice uspokoiłyby się w mgnieniu oka.

PS. Tolerancja w dzisiejszym świecie nie ma nic wspólnego z szacunkiem dla odmienności kulturowej. Dzisiaj w ramach tolerancji kraje UE muszą hodować ogromnego pasożyta na swoim zdrowym ciele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grownithy
+3 / 3

Bardzo mądre słowa anro. Dokładnie tak jest. Nie przepadam za Cameronem, ale teraz całkowicie popieram jego działania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Reizen
+2 / 4

@sunLight87
Mniej TV, więcej pomyślunku, to, że więcej informacji do nas dociera nie oznacza, że na świecie dzieje się więcej złych rzeczy. Kto 50 lat temu słyszałby o jakichś Tsunami w Japonii, czy rozróbie w Afryce? Może po 2-3 dniach coś wspomniano by w radio, jeśli ówczesny rząd by pozwolił, teraz wystarczy paręnaście sekund i wszystko jest w internecie. Stąd błędne przekonanie o "wzroście tragedii". Jesli zaś chodzi o pracę, jeśli skończyłaś/eś Uniwerek na jednym z popularnych ost. kierunków a'la "stosunki międzynarodowe" czy "resocjalizacja" pretensje o niemożność znalezienia pracy w swoim zawodzie miej tylko do siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar undead431
0 / 2

Nie wiem czy dac plusa bo sie zgadzam czesciowo czy minusa i kopa w dupe bo obwiniasz za to czarnych i arabow?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borsucka
-3 / 5

"Qarhodron
10 sierpnia 2011 o 11:16
Powiem tyle. Nie jestem rasistą, ale niech murzyni i arabi mieszkają sobie we własnych państwach, a
nie wpier..lają się do kogoś z butami, żyją jak pasożyty i jeszcze próbują narzucić własne prawa."

No sorry, ale akurat biali są mistrzami do wpierdzielania się z butami. Ameryka Pólnocna? Ameryka Południowa? Afryka? Trzeba było siedzieć na dupie w Europie, a jak się wryliśmy na obce ziemie, to nie dziwota, że inne nacje teraz są w Europie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SheLeo
+2 / 2

a niby czemy bez sensu? mi się podoba :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Quinz
+1 / 1

1. Gorący temat
2. Na topie glownej
Tylko czekać aż będzie 500 komentarzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miken1200
-1 / 1

Może na poczcie ma konto w Banku Pocztowym i idzie wypłacić? Odezwał się kosmopolita światowy, co to nie wie, jak wygląda sytuacja na wsi. Mam to szczęście, że mieszkam w mieście, ale wiem jak wygląda sprawa banków - jakiś bank spółdzielczy i może oddział PKO na całą gminę wiejską - oba zamykane o 14, a nie wszędzie są bankomaty. Do tego pobierający zasiłek ma jeszcze płacić za konto w BS, jak i tak całą kasę wypłaca jednorazowo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N n1whn
0 / 4

To nie sa Anglicy. Prawde mowiac, a jestem w tej chwili w samym srodku tych wydarzen - to nie sa ludzie nawet. Ot zwykle malpy. Wiec proponuje tym wszystkim ktorzy sa za sprowadzaniem kogo popadnie do Polski, aby przyjrzeli sie temu, co dzieje sie teraz w Anglii, temu co nie tak dawno dzialo sie we Francji i aby zastanowili sie raz jeszcze czy chca mieszkac na jednym osiedlu ze zdziczalymi somalijczykami i cala reszta bezmozgich istot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arturo88
+2 / 2

dawno powinni rozpedzic ta kolorowa bande przy pomocy Gurkow i gwardii irlandzkiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PinkRose
+2 / 2

@Pasterzyk nie strzelił, nie ma dowodu na to żeby strzelił. a po za tym te zamieszki w manchesterze i innych miastach poza londynem to juz przesada, to juz nie chodzilo o to ze kogos postrzelili tylko to bylo bezsensowne i nieusprawiedliwione niszczenie ich wlasnego kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PinkRose
+5 / 7

@Cookie4Ever nie bylo cie tam, to byli wszyscy, anglicy tez wynosili ze sklepow towary i wybijali szyby, to sie tylko zaczeło od murzyna. potem juz tylko szukali wymowek zeby cos zdemolować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maciek6000
+14 / 22

demot: Jutro lecę do Londynu: chcecie coś ze sklepów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Reizen
+2 / 4

Ale ty pierd***sz... aż głowa boli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nexx368
+3 / 9

Slucham? Anglikow niszczacych swoj wlasny kraj? Tak sie sklada, ze mieszkam w Londynie i wszystkie zamieszki wzniecają CZARNUCHY! Tak, jestem rasistką, bo poznalam jaki to lud. Strzelac do nich - moje rozwiązanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SilvaM
+2 / 2

O to właśnie biega. Anglicy niszczą swój kraj prowadząc taką a nie inną politykę socjalną i pozwalając osiedlać się tam coraz większej liczbie imigrantów z bliskiego wschodu (i nie tylko).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zuura
-1 / 5

Anglicy? Chyba "anglicy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciek93PL
+8 / 10

Imigranci nie dostali nowych przywilejów i kasy za obijanie się przez całe życie. To jest ich jedyny powód aby zacząć zamieszki przeciwko rdzennej ludności i porządkowi publicznemu. Anglicy sami sobie kopią grób.
Dlaczego za 50 lat angielskie dzieci nie będą już uczone o tolerancji ?
Bo nie będzie już angielskich dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arek10933284
+7 / 15

demot:zagazować to ścierwo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stefankosa
+2 / 6

Czy w końcu narodzie już rozumiesz o co chodziło temu szalonemu norwegowi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2011 o 18:21

A ANELLO515
0 / 2

CHCIAŁAM POCZYTAC TE KOMENTARZE,ALE SĄ TAKIE DŁUGIE,ŻE NIE DAM RADY;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JesemNetoperek
+2 / 6

Znajoma która mieszka w Londynie powiedziała mi o tym, że Anglicy się skrzyknęli i stworzyli petycje aby odebrać zasiłki wandalom. Wszyscy także emigranci(Murzyni, Muzłmanie, Polacy...) skrzykneli się i sprzątają Angielskie miasta i bronią wraz z policją swojego dobytku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uhuuhuoljea
0 / 10

ludzie, czy Was poebalo? Polacy sa w UK taka sama mniejszoscia narodowa, a zachowuja sie jakby to byl ich wlasny kraj. co to za komentarze typu: niech sie wynosza do bambusowni, zdziczale malpy' Ludzie ogarnijcie sie, bo z takim rozwojem miedzyludzkim swiata nie zwojujecie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nimueh
0 / 0

a ze niby czarni nie zachowuja sie tam teraz jak bydlo, rozwalajac wszystko?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olczi7
+1 / 9

Tak na marginesie to nie Anglicy niszczą Londyn tylko murzyni bo policja zabiła jednego murzyna ;) Więc nie obwiniaj Anglików.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Epicmegafail
+4 / 6

DEBILU. Wielką Brytanie niszczą imigranci a nie rodowici Anglicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaqaz
+3 / 3

Wpuszczajcie dalej arabusów do Polski i pozwalajcie im budować meczety to takie same rzeczy będą się działy u nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mammudu
0 / 0

no niech tylko te 2 miliony polakow wyjedzie z anglii do polski. ciekawe co sie bedzie dzialo w polandii ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mmonikas
0 / 0

w Anglii nie chodzi sie po zasilki na poczte, urzedy sa takie dla nich kochane, ze wysylaja kase bezposrednio na konto bankowe, zeby czasem nie musieli ruszyc sie z domu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nimueh
+1 / 3

Europa dla Europejczykow!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheB
+1 / 1

miejsce ZWIERZĄT jest w klatkach lub innych gettach!!!
i po problemie:))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chestnutstalion
-1 / 5

Wielu z was wypowiada się, że "kolorowi to, kolorowi tamto". Prawdą jest to, że wśród sprawców
ostatnich wydarzeń w Anglii byli Polacy i zapewne wielu rodowitych Anglików.

Anglia dała wiele ludziom
praktycznie "za darmo". Mój brat korzysta z zasiłków ale także pracuje i całkiem nieźle im się żyje.
Dowiedziałam się, że imigranci (tak jak w innych krajach) podejmują się trudnej pracy za marne (jak na
angielskie standardy) pieniądze i wielu z nich jest bardzo szanowanych przez swoich pracodawców. Natomiast
rodowici anglicy tak samo jak Ci, którzy dostają "darmowe" zasiłki są rozleniwieni i mają przyzwolenie od
Państwa na czynienie zła- robią wokół siebie bałagan, niszczą, nie szanują własności publicznej, nie
dbają ani o siebie, ani o innych. Zakłócają porządek, a policja nie jest w stanie nic z nimi zrobić.

Złe w polityce socjalnej Anglii jest to że zbyt wiele dali ludziom bez żadnych zasad- "masz dziecko, damy
ci pieniądze", "nie masz pracy damy ci pieniądze", "nie masz mieszkania, damy ci je". Wystarczyło
załatwić trochę formalności. Teraz powoli zaczęły się cięcia i ludziom przestaje się to podobać- np.
strajki studentów (nasi polscy uczniowie pewnie cieszyli by się jakby dostawali chociaż połowę tego co
angielscy).

Takie tendencje panują na całym świecie. U nas też wszyscy ciągle narzekają i nie widzą na
jaki plus zmienia się wiele rzeczy w Polsce, a wszyscy chcą coś od państwa- rodzice, uczniowie, lekarze,
pielęgniarki itd. Pieniądze są potrzebne i powinny być adekwatne do wykonywanej pracy, nie powinno być
tak, że wszyscy zaczynają biegać po ulicach i żądać czegoś co się im nie należy.

Francja, Anglia,
kto wie czy kolejnymi krajami będą te mniej rozwinięte. Ciągle chcemy więcej i więcej (pewnie łatwo mi
mówić bo mi niczego nie brakuje), spadają nam ambicję i tempo życia jest tak kuriozalne, że sami
przestajemy zdawać sobie sprawę z tego na co nas stać i co możemy zrobić aby coś zmienić.

Kolejnym
problemem jest moralność, która staje się być coraz bardziej względna.
Nie wolno się bić, przeklinać,
palić, pić, ZABIJAĆ, jednak coraz więcej osób mówi "ale". Coraz więcej osób nie ma kategorycznej
moralności, wszyscy dopuszczają jakieś odstępstwa, nikt nie chce ustąpić ani się ukorzyć, wszyscy
boją się że poprzez bycie dobrym, uległym i mającym kręgosłup moralnym stracą szacunek, dobra
materialne, zostaną postrzegani jako słabi i wykorzystani przez innych.

Taki paniczny strach prowadzi do
agresji, wandalizmu i dobierania się w grupy, aby poczuć się silniejszym. Świat dąży do tego, że
niepotrzebna jest odpowiedzialność, że wystarczy siła i pieniądze aby się przebić.

ps Co do tego co jeszcze mówiłam o imigrantach, "brudasach" (jak wy okropnie o nich mówicie) i Anglikach. Mam świetne porównanie. Poznałam kilokoro hindusów, dwójka z nich bardzo pracowici ludzie (dziewczyna imigrantka, dobrze wykształcona, pracowała na uniwersytecie, chłopak urodzony w Anglii zadbany, pracował w renomowanym sklepie, dobry z charakteru) potem Anglik pracował od.. do... a potem leżał do góry brzuchem, bajzel dookoła siebie, zaniedbany, bez perspektyw, "na garnuszku" u ciotki. Nie segregujcie ludzi i nie przyklejajcie im metek. Bo to że ktoś należy do jakiejś grupy nie znaczy że ma takie same cechy jak ona. Tak samo leniwy może być Anglik, Hindus, Muzułmanin, Afroamerykanin. Ale tak samo może być pracowity i uczciwy. W telewizji kobieta, której zniszczono duży sklep też nie była "rodowitą angielką", co tylko utwierdza mnie w tym co napisałam- nie grupujcie ludzi!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 sierpnia 2011 o 13:43

avatar mammudu
0 / 0

Pierwsza sensowna wypowiedz na poziomie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jantarcity
-1 / 1

jacy Anglicy to ciapate brudasy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lypa
-1 / 1

Tylko że Anglicy wśród tej kolorowej ciżby należeli do rzadkości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem