Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
G gaju18
+62 / 84

Najgorsze jest to, że TVN trąbi o tym cały dzień, a ani jednego słowa nie ma o kibicach którzy pomagali, bo oczywiście było by to na niekorzyść PO...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PanTibijczyk
+13 / 41

DOŚĆ obłudy GW i TVNu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demotywat
+9 / 19

Coolioo swoje informacje czerpiesz z TV? Tak myslalem poniewaz z tvnu nie dowiesz sie o akcjach charytatywnych prowadzonych przez kibicow z wielu miast!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CwLks
+9 / 17

do coolioo
jestes typowym tvnowcem ktory nie ma pojecia o kibicach. A pomoc w organizowaniu Powstania Warszawkiego i opiekowanie sie powstancami przez "kiboli" Legii, pomoc dla domow dziecka, Powstanie Wielkopolskie to kibice Lecha, Żołnierzy wykletych - Ślask Wroclaw moglbym tak pisac do rana...
ale wy i tak wiecie lepiej : Kibic to bandyta,zlodziej,morderca itd
proponuje film dokumentaly "Kibol"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I in4matyk
+4 / 14

Nie pasuje do Tuska reżimowej wersji o złych "kibolach"... A media są na pasku rządu... I tyle w temacie!
Dalej głosujcie na PO... będzie efekt jak ze zwiastunów wizji Kononowicza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2011 o 14:19

P pat1ryk
+11 / 11

Większość kibiców to normalni ludzie i to chyba powinien wiedzieć każdy rozgarnięty człowiek, ale jest grupka której chodzi tylko o zadymy i oni są chuliganami i bandytami (czesto handlarzami narkotyków). A media oczywiście widzą tylko tych drugich ponieważ zła informacja lepiej się sprzedaje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mojNickjestinny
-1 / 3

NIE GŁOSUJCIE NIE OGLĄDAJCIE.!

Pozdro dla prawdziwych kibiców.! LCA 4EVER.!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar placek
+1 / 1

do karakar - warto dodać ze ze 2 dni było to wyświetlane na głównej stronie.. (żeby nie było to tylko stwierdzam fakt). I chociaż on zajmują się GMO..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+11 / 11

Jakbym pomógł staruszce wstać z chodnika i zaniusł jej zakupy do domu to nikogo nie obejdzie. Jak bym ją zabił ze szczególnym okrucieństwem to miałbym czołówke w jednej z jutrzejszych gazet. Media dajom ludziom to czego oni chcą, a oni chcą krwi i nieszczęść, bo szczęśliwa rodzina, czy dziweczynka pomagająca swoim rówieśniczkom na oddziale onkologicznym nikogo nie zaciekawi. Taki świat, i nie ma co nad tym płakać, a tym bardziej kibolowi nie wypada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mateq31
0 / 6

Nie rozumiem. Na wielu portalach, które odwiedzam pojawiła się właśnie informacja o tej pomocy niesionej przez kibiców.
Więc w jaki sposób media zakłamują rzeczywistość o kibicach (nie pytam oczywiście o te telewizyjne; już dawno przestałem je oglądać)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sandomierzanka
+1 / 7

Ale Ty czegoś nie rozumiesz. Są katolicy i są katole, są kibice i są kibole...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S suntzu
+1 / 1

Człowiekiem trzeba być zawsze, a nie w zależności od humoru...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cobza
+4 / 6

Sorry, ale kibic i kibol to nie to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LukDarkSide
0 / 0

Niestety gaju18 media podchwyciły temat, ale doniesienia pojawiły się po democie i tylko na portalu
internetowym.

karakar, a nie pomiąłeś faktu że demot i komentarz gaju18 pojawiły się wcześniej niż
doniesienia o pomocy kibiców górnika (pomijając fakt pomniejszenia ich pomocy w dość trywialny sposób) w
portalu internetowym tvn24 co może wskazywać na próbę uniknięcia umniejszania zasług grup kibicowskich
przed ludźmi nie interesujących się głębiej tym tematem, ale przeglądającymi portale internetowe?
Chociaż w tv nie wspomniano o tym ani słowem jako zabezpieczenie zamieszczono notkę na portalu w/w moim
zdaniem nie jest zupełnie bez znaczenia dla wizerunku Tuska chcącego utrzymać wśród internautów pewien %
poparcia.

Qrvishon nie jest moim zamiarem Ci w jakikolwiek sposób ubliżyć bądź Cie urazić gdyż sam
jestem dyslektykiem, ale miałbym taką prośbę (gdyż zgadzam się z Twoją wypowiedzią w 100%) abyś nie
dawał pretekstu tym hienom telewizyjnym aby z nas zrobili analfabetów i pół mózgów przez drobne błędy
ortograficzne których można się ustrzec. Pozdrawiam wszystkich walczących o nasze wspólne dobro
kibicowskie.
Legionista pozdrawia wszystkich "kiboli".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2011 o 2:36

avatar Magik01
+23 / 29

Racja, telewizja pokazuję tylko to, co chce pokazać. Warto mieć swój rozum i swoje zdanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar qozotron
+3 / 7

polecam portal niezalezna.pl, tam oczywiście była to jedna z głownych wiadomości. Pomoc kibiców to przejaw solidarności, inaczej polskości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lagra72
+16 / 20

Właśnie dodałem podobnego demota, a tu już coś podobnego mamy :) Oczywiście duży + i błagam o główną niech chociaż użytkownicy demotywatorów znają drugą stronę medalu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szybki14
+5 / 11

Często bywa tak, że to ci sami ludzie. Poza tym, nie ma sensu, żeby dyskutować z osobą, która nie ma pojęcia o tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PytajNICKy
+11 / 15

Wybacz Agnieszko, ale będę polemizował z Tobą, czy aby na pewno chodzisz na mecze.

Ja na mecze chodzę od 11 lat, od 8 jeżdzę na wyjazdach i "coś" o czym mówisz jest lekko mówiąc fikcją, a Twoje słowa są właśnie typową propagandą sianą przez media.

Zresztą, oceniać tłum po jednostkach... to bzdura.
A potem słucham w TV, że rodziny się boją chodzić na stadione, a ja co mecz widzę na swoim stadionie setki rodziców, zarówno ojców jak i matek i wszyscy bawią się świetnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
0 / 6

Zacznijmy od tego, że wszystko zależy od tego na jakiej drużyny mecze się chodzi. Jedyną przeszkodą by zabrać dziecko na mecz mojej rodzinnej Lechii jaką widzę może być zbytnie ubogacenie jego słownictwa, ale żadnej rozróby się boje. Co innego gdybym miał je zabrać na mecz z Legią, wtedy faktycznie strach iść. Kibice w Polsce powoli bo powoli ale zbliżają się do zachodnich standardów, brakuje mi co prawda trochę ambitniejszego kibicowania bo nasze przyśpiewki w wykonaniu sporej części traktowane są jako okazja to nieartykułowanych krzyków, byle głośniej, ale liczę, że i to się zmieni w ciągu kilku lat. Niestety o ile część klubów poradziła sobie z problemem bandytów udających kibiców, to niektóre nie robią nic w tym kierunku (i tu znowu kłania się Legia, której szefostwo zaprosiło w ubiegłym sezonie naczelnego kibola z zakazem stadionowym na finał pucharu polski). Ogólnie jestem dobrej myśli na przyszłość. Może już za 5-6 lat atmosfera na stadionach będzie wyglądała jak ta na żużlu czy siatkówce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LukDarkSide
0 / 0

agaczarnaa trochę mi brakuje wiedzy na temat Twojego wieku ponieważ jak byś nie wiedziała to na polskich stadionach jest na prawdę coraz bezpieczniej i tu należy wspomnieć że to nie jest zasługą jakichkolwiek działań Polskiego rządu tylko przeniesieniem się najbardziej "bojowych kiboli" (sam już nie wiem dlaczego to określenie najbardziej trafi do ogółu ;>) na obrzeża miast gdzie nikt postronny nie ucierpi, a prawdziwe zamieszki na stadionach gdy płonęły trybuny i nie tylko przeminęły (ponownie to podkreślę nie z powodu działań jakichkolwiek rządów RP) teraz zaczęła się kampania przeciw stadionowemu bandytyzmu czyli przeciw KIBOLOM. Biorąc pod uwagę częste nadużycia i celowe ostatnimi czasy zaniechania ochrony i policji to moim zdaniem częściej racjonalne podejście do sprawy i dobór odpowiednich osób do pilnowania porządku zapewniły by większe bezpieczeństwo nie tyle co na samych stadionach, ale i ogólnie na ulicach, happeningach, manifestacjach czy też zwykłych zgromadzeń. Tyle ode mnie w temacie. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LukDarkSide
0 / 0

Elathir częściowo jestem z tobą zgodny pomijając pewne detale. Nie znając Cie ani również nie
mogąc
wywnioskować skąd ta niechęć akurat do Legii nie jestem w stanie klarownie i w kilku zdaniach
udowodnić
że "nie taki wilk straszny jak go malują" dodając tu również postać Staruch którego nie
chcę na siłę
bronić, ale również medialnie postać idealna do wykreowania "stracha na wróble" czyli na
szpaki
chłonące demona z tvn-owskiej nagonki na "kiboli" których to trzeba omijać szerokim łukiem. Szkoda
że
pomijają fakt kto w dużej mierze przyczynił się do rozwoju patriotyzmu na stadionach, kto był
ważną
postacią tworzenia niezapomnianych opraw na stadionach, ale o tym się nie pisze. Mam nadzieje
że
dostrzeżesz pozytywne inicjatywy legionistów. Ja ze swojej strony jestem wdzięczny za duży wkład
"kiboli"
Lechii w tworzeniu historii trzech dekad wstecz naszego kraju. Tym akcentem chciał bym zakończyć
swoją
wypowiedź aby udowodnić że pierwsza powinna pozostać zawsze ojczyzna, a na kolejnym miejscu
klub/region.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2011 o 3:32

B binO
+32 / 36

Przeciętny Kowalski jest manipulowany mediami, które piszą i mówią o tym co się dobrze sprzedaje, nie
wspominając o tym, że TVN, Wyborcza i tym podobne media faworyzują na każdym kroku PO, to jest jedna
wielka mafia (tak jak ta w PZPN'ie).
W mediach się nie pisze o akcjach charytatywnych, bo po co?
W mediach
nikt nie napisze, że kibice odwiedzili dzieciaków w przedszkolach, podarowali im gadżety: vlepki, smycze,
plakaty.
W mediach nikt nie pokazał jaki talent mają chłopaki zrzeszający się na osiedlach, malują takie
graffiti że niejednym oczy by wyszły na wierzch. (większość prac powstaje legalnie, a fundusze pokrywane
są z ich własnych kieszeni, a niejednokrotnie przez takie działania dochodzi do problemów z policją). W
mediach się nie pisze o prowokacjach ze strony ochrony czy też policji.
W mediach nikt nie napisze o tym,
że na meczu pojawiła się wspaniała oprawa m.in: upamiętniająca Powstanie warszawskie.
i możnaby tak
pisać w kółko.. A kibice to jest jedno z najbardziej zorganizowanych środowisk, które nie poddają się i
walczą o swoje prawa.
A teraz parę słów do koleżanki 'agaczarnaa':
To nie są lata 90-tę, że ktoś
rozwali pół stadionu. Teraz
możesz mi wierzyć bądź nie, ale możesz dostać zakaz stadionowy za to, że
stoisz na schodach. Również za to, że przeklniesz pod nosem - a jak wiadomo niejednokrotnie można
usłyszeć z ust samych piłkarzy jak posługują się polską polszczyzną.

A teraz kilka słów do Tuska,
ciekawe czy ABW przegląda demoty, jeżeli tak to ich pozdrawiam.
Wystarczy spojrzeć na tę rudą gębę,
która na każdym kroku szykanuje kibiców, podkłada im kłody pod nogi, a jak sam w jednym z wywiadów
powiedział że też był szalikowcem Lechii, i uczestniczył w kilku 'atrakcjach' to teraz jakby nikt o tym
nie pamięta, że on wypowiedział takie słowa.

Ludzie, przestańcie opierać swoją wiedzę na wypocinach z telewizji! Niech jeden z drugim pojedzie na mecz i wyciągnie odpowiednie wnioski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2011 o 16:09

avatar agaczarnaa
-4 / 16

Traf chciał, że kibicuje mniej popularnemu klubowi ze stolicy i na dodatek w stolicy nie mieszkam. To nie jest miłe jak wyzywają kobietę tylko dlatego, że ma inny szalik. Gdybym była facetem pewnie obiliby mi mordę i za co? Że wolę ten klub od innego, ano wolę. Poza tym, należę do grupy w społeczeństwie, która jest bardziej napiętnowana niż kibice, i która ma więcej stereotypów wokół siebie. Nas ocenia się po kilku jednostkach- jestem motocyklistką. Nie oglądam TVN i nie czytam Wyborczej. O naszych (motocyklistów) akcjach też nie mówią, a jak powiedzą to dwa zdania. I śmiem twierdzić: motocykliści są zorganizowani bardziej :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stoppie
-3 / 9

Zaczęły mnie denerwować Twoje wpisy, ale jak zobaczyłem, że jesteś motocyklistką to się uśmiechnąłem i mi przeszło. :) Lewa w górę !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Iceman31
-1 / 1

Dokładnie!! Ogólnie nie chodzę na mecze. Byłem może z kilka razy na stadionie Górnika Zabrze bo z Zabrza
jestem.
Nie dostałem w mordę, nikt mnie nie zaczepiał, nikt mnie nie opluł, nie potargał koszulki, nikt
nie zniszczył mi samochodu który zaparkowałem blisko stadionu.
Ja wiem, że są kibole którzy patrzą
tylko jak zrobić zadymę bo to normalne że wszyscy jednakowi nie będą.
Politycy to też ludzie podzieleni
na mądrych i debili. Tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 sierpnia 2011 o 7:07

A adamuus22
0 / 0

sama prawda... ja nie wiem czemu tak jest , ale pewnie się nie dowiem ;/
życzę głownej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jebiewdenko
+5 / 11

prędzej by w tv powiedzieli że to przez kibicuw sie wykoleil pocią a nie że kibice pomogli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mylivingshadow
+3 / 3

dokładnie, wtedy wyszło by na to że to co wczesniej mówili/pisali na temat kibiców to nieprawda bo tak naprawde kibice bo ludzie, którzy mają w sercu sport i ukochaną drużyne a nie wyrywanie krzesełek czy niszczenie stadionów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S satyros
+7 / 9

media klamia, tak jest, bylo i bedzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PytajNICKy
+5 / 7

Admini... tu nie chodzi o DEMOTA dla mnie na głównej, bo suma sumarum mam to gdzieś. Tu chodzi o to, by pokazać wielu ludziom by otworzyli oczy i mieli własne zdanie, a nie te narzucone przez media.

Niech zobacza, że media pokazują co chcą, a nie to co jest prawdą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jebiewdenko
+13 / 15

i oczywiście tego demota zastąpiło jakieś gówno o miłości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PytajNICKy
+3 / 3

Bo lepiej znow nastolatki zachecac o strasznej milosci niz pokazac cos o waznych sprawach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mylivingshadow
0 / 2

bo ludzie chcą ogladac to co akurat im sie podoba, miłość to przereklamowany temat a jednak wszystkim sie podoba, sprawy ważne (Kibice, Kluby) są spychane na boczny tor przez tą zakłamaną opinie publiczną, która ma wyryte poglady na swiat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Meph232
+32 / 38

TORCIDA! brawo chłopaki. WOLNOŚĆ SŁOWA UMIERA - KOMUNA POWRACA
a nasz szanowny pan Premier :) zapomniał że jest kibicem że jeździł na mecze że coś narobił w bydgoszczy i w szczecinie :)
pozdro dla normalnych! 19\G/48

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zxcvbn123
0 / 4

Pan z PO ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KrzysztoV
+3 / 5

Szacunek dla Torcidy ! Tylko ŁKS!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rutex1515
+1 / 1

@DakkarFezboul zorganizuj chociaż JEDNĄ akcję, która będzie miała na celu pomoc dzieciom z domu dziecka. Panie cywilizowany i uczłowieczony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LinaaaP
+9 / 11

Nie wiem jak Wy, ale ja widzę różnicę między KIBICEM a KIBOLEM. Nie mam nic do normalnych ludzi, którzy chodzą na mecze, bo ich to interesuje, ale nie zdzierżę tych debili, którzy rozwalają wszystko na swojej drodze z jakiś niewiadomych powodów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kikuska456
+1 / 1

Różni są ludzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stalker69
+1 / 1

Akurat o tym w TVP też było.
Co nie zmienia faktu, że dziennikarze to ch..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stefcio16
-4 / 8

za prawdę szlachetny czyn ale;
1. w momencie kiedy się rozeszła wiadomość o wykolejeniu pociągu służby ratownicze były już na miejscu ....
Dużo gapiów oznacza problem w czasie realizacji pomocy.
2.Jeżeli "kibice" są tacy szlachetni to czemuż to niszczą ogólnie dostępne dobra np ławki itp. Cierpi na tym całe społeczeństwo.
Magik01 napisałeś/aś :
"Racja, telewizja pokazuję tylko to, co chce pokazać. Warto mieć swój rozum i swoje zdanie."
ktoś podsuną tekst z szlachetnymi kibicami, a czy ktoś przemyślał czy takie zachowanie miało sens. Jeżeli nawet jedna jaskółka wiosny nie czyni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zxcvbn123
+3 / 7

O tych ławkach to ci powiedziała telewizja ? A byłeś na meczu ? To idź i się przekonaj na własne oczy jak jest i wtedy przestaniesz wierzyć telewizji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xrayPL
+3 / 3

od razu nie wierzcie mediom. TVN24 cały wieczór o tym mówił i było nawet na "pasku" napisane. To, że nie wiedziałeś, nie znaczy, że nikt nie wie o tym czynie! Ja wiedziałem i podziwiałem! pozdro!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Emolucja
+2 / 4

a teraz przydałoby sie by starsze pokolenia to zrozumiały

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LoveUFC
+1 / 3

Ponieważ miłościwie nam panujący premier ma woje z kibicami i by wyszło ze kibice są tymi dobrymi a on tym złym czyli wyszła bo prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R razi
+1 / 3

Bo śmierć i zło sprzedają się najlepiej. Dla mnie kibole to kibole, a kibice to kibice. Widać to byli kibice, a nie kibole, dla których mecze są tylko pretekstami do bójek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MatiP
-2 / 8

Jeżeli wydaję Ci się, że kibice napier*alają się między sobą i niszczą stadiony, to wydaje Ci się. Oni tylko grillują...


PS Wszystkiemu winni są: Wyborcza i TVN.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MatiP
-1 / 3

W adresie znanego portalu dopiszcie: /watch?v=4S4WNiFnfF0. To, że próbujecie zachowywać tak jak każdy człowiek powinien, nie jest usprawiedliwieniem dla bydlęcej (nie boję się użyć tego określenia) rywalizacji między wami - kibolami. Poproszę o kolejne negatywne oceny do tego komentarza. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BydzieQ
+2 / 6

Gdyby była w Polsce wojna, to pierwszą linią byłoby wojsko, a tuż za nimi KIBOLE! Taka prawda! WKS&ŁKS&GKS OLE TO MY KIBOLE!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dicamillo
-3 / 9

Kibole to kibole, kibice to kibice. Ci pierwsi potrafią tylko rozwalać stadiony, chlać na umór i tłuc się po mordach, a ci drudzy - byli na miejscu wypadku... Zacznijcie odróżniać kiboli od kibiców. Poza tym - telewizja kłamie? Znaczy się wszelkie nagrania zwierząt tłukących się na trybunach i rzucających krzesełkami zostały wyreżyserowane? Jesteście tępi, tyle wam powiem... Do gazu z kibolami!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BydzieQ
-1 / 5

Kibol = kibic który kibicuje drużynie ciągle, jeździ za drużyną, śpiewa. Ci właśnie się pojawili tam. Kibice to zwykłe pikniki, które chodzą na mecz żeby sobie pooglądać tylko, tak samo jak przed telewizorem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zadd
-1 / 1

Poruszył mnie ten demot! Prawda w oczy kole ... Hej Pogoń Goool !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheFuu
+3 / 3

To tłumaczy dlaczego sektor gości był pusty :f

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Meximax
+3 / 3

Jest różnica pomiędzy kibicami, a kibolami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastek0104
-4 / 10

nie muszę oglądać szatańskiego TVN-u żeby wiedzieć że "kibole" to stado bydła które tylko by niszczyło, biło się i chodziło na ustawki...a i nie mylcie KIBICÓW z kibolami, bo to podstawowa różnica...dziesiątki razy byłem na meczach które później zostały przerywane przez kibolstwo, I WY MACIE CZELNOŚĆ NAZYWAĆ SIĘ KIBICAMI ? [-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cecylio
0 / 0

Są kibice i kibole. To zależy od jednostek, nie można oceniać całości na podstawie wybryków jednych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukasz1491
-3 / 5

"Watahy czarnoskórych mieszkańców zostały powstrzymane przez fanatyków z klubów Millwall i Charlton."
"No właśnie, a kto by dziś bronił kraju? Kibice Legii! Kibice Legii wstąpią do armii i to oni będą bronić Polski."- JKM
"Młody mężczyzna powinien umieć się bić, powinien lubić się bić – bo skąd będą brali się żołnierze, gdy ktoś zagrozi Polsce? Kto będzie bronił Polski? Studenci europeistyki?!? Nie – właśnie ci kibole! To są właśnie patrioci – i właśnie ludzie, którzy lubią walką." -JKM

Mężczyzna musi być prawdziwym facetem, silny i twardy z zasadami... Kibice to jedyni ludzie mający zasady w sercu, ktorzy nie wierzą w papkę podawaną przez TuskVisionNetwork i polskojęzyczne media. Nie oglądam TVN, Wyborczej nie czytam!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MatiP
+1 / 3

Wystarczy student politologi, który chodzi na strzelnicę. Ciekawe kto podczas wojny będzie miał większe szansę - napakowany kibol, czy rozgarnięty dobrze strzelający student. Także ten argument jest zwyczajnie śmieszny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stokroteczka18
+9 / 11

Tak to jest nie tylko z kibicami, ale i z innymi grupami społecznymi np. nastolatkami. Nieodpowiednio zachowuje się kilka osób, ale wszyscy z danej grupy są oceniani negatywnie. Ludzie nie budujmy stereotypów na podstawie zachowania kilku osób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
-2 / 2

pic or didn't happen /b/ros...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WitamCie
+1 / 3

"Mass media kłamią, spójrz co dzieje się na niebie opady z chemicznych chmur spadają na Ciebie"
Może nie na temat ale sama prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MisterTwister90
+1 / 1

Osoby o które są wspomniane w demotywatorze są prawdziwymi kibicami, i nie mają nic wspólnego z bydłem , które tylko chce wzniecić burdy na stadionach i poza nimi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jarek1006
-4 / 10

Jechałem ostatnio do Łodzi. Po drodze widziałem około setkę kiboli ŁKS-u, otoczonych z obu stron dworca przez kordon policji. Setka łysych pał ryczących "ZACIĄGNĄĆ RĘCZNY", walących w pociąg, przeklinających, dobijających się do drzwi...
Dodać do tego ten strach na ulicy gdy idzie grupa takich uchlanych bandziorów z szalikami klubowymi, którzy dadzą wpierdol każdemu kto nie wyznaje ich zasad, kibicuje innemu klubowi.
Bandyci jadący na mecz tylko po to żeby móc się - niezależnie od wyniku - ponap****** z takimi samymi imbecylami z drugiej strony barykady.
Jeszcze jakieś słowo o "dobrych, miłujących pokój ludziach kochających swój klub"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zuzu9614
+1 / 1

Popieram! Zawsze tylko "kibole są źli". A przecież nie zawsze tak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pelasia18
0 / 0

Wcale mi się nie wydaje że KIBICE są źli,KIBICE a KIBOLE to co innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D danijjel
+1 / 1

A jeśli wydaje Ci się, że kibol = kibic, masz racje. Wydaje Ci się!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H heartbeatss
+1 / 1

No, każdy tu już dobrze napisał - KIBIC nie równą się PSEUDO KIBIC!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adrian51769
+3 / 3

LUDZIE KU@RWA OGARNIJCIE SIĘ.Większość z was to dziecki które nie były nigdy na meczu.Kibicie poprzez pare scen zostali na siłę z bydlani i z chamieni.Każdy kto chodzi na mecze byle kogo wie o tym jak naprawdę dzieje się na stadionach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cannabis
-5 / 7

nóż +5 do kibicowania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B baqsadi
-1 / 3

Wszystko ładnie, pięknie...
ale twórca tego demota nie odróżnia kiboli od kibiców, a różnica jest duża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PytajNICKy
+1 / 3

Tak zdecydowanie... nie odróżniam, ponad 100 wyjazdów na koncie, od 11 lat na trybunach....
Żebyś Ty miał chociaż 5% meczów u siebie tyle co ja na wyjeździe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stefankosa
-1 / 1

Jasne że nie powiedzą lepiej jak trąbią o kolejnych cudach donka i tych wypocinach jego "ministrantów", wybory się zbliżają więc jakby to wyglądało jakby w takiej tragedii pomogli kibice z którymi walczy zaciekle donald cudotwórca btw: nie, nie jestem za PiSem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kkkx
-1 / 7

Haha, poszli pomóc, dobre sobie! Usłyszeli, że pociąg się wykoleił i poszli popatrzeć, nie co dzien zdarza się taki wypadek. Zawsze na miejscu takiej tragedii zbiera się mnóstwo gapiów i każdy może powiedzieć, że "przyszedł pomóc", gówno prawda. Tam nie było co robić, kilku ludzi wyciągnęło innych, uwięzionych pasażerów, ci co umieli udzielali pierwszej pomocy, więcej nic nie można było zrobić tylko czekać na służby ratunkowe. Pomóc to kibice mogą układając worki w razie powodzi albo sprzątając po trąbach powietrznych, ale jakoś nigdy o tym nie słyszałem. Może dlatego, że tam nie ma co oglądać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kam15
0 / 2

i tak zaglosujecie na PO....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar placek
+1 / 3

od 2 dni jest na głównej stronie tvn24.pl...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SylveX94
+2 / 2

Media i internet są po to, aby zrobić z ludzi "bezmózgie bydło". Ocenianie wszystkich jedną miarą jest conajmniej idiotyczne i ograniczjące. Życie nie ma kolorów białego i/ lub czarnego, tylko różne odcienie szarości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nanab
-2 / 4

Nie mówię o kibicach(wymierający gatunek wypierany przez kiboli). Każdy kibol, czyli taka małpa(nie obrażając małp) która jeździ na mecze nie żeby je oglądać tylko żeby kogoś pobić albo coś zniszczyć jest bezmózgim zwierzęciem. Wystarczy popatrzeć np. co pare miesięcy temu stało się w Bydgoszczy-szkoda że ochrona stadionu nie miała broni i ostrej amunicji(no i oczywiście prawa do ich użycia).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nanab
-1 / 1

Przeczytaj jeszcze raz, tylko ze zrozumieniem to co napisałem, zwłaszcza pierwsze zdanie. Nie czytam gazet, nie ogladam telewizji, nie czytam syfu ze srONET.pl itp. "Odpowiedzi na wszystkie te pytania to 0?" Brawo! Nie zgadłeś. "No
właśnie, co się stało? Opisz mi w miarę dokładnie co się działo,"
Odwrócę pytanie-a co twoim zdaniem się stało? Obca cywilizacja zniszczyła stadion?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uchol12
+1 / 1

brawo żabole ;) , świetna akcja , szkoda że nie było tego w np. Faktach czy Wiadomościach , tylko na TVN24 widziałem , ciekawe co na to donek z kolegami ;) . pozdRo .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ISobotaI
0 / 0

100% prawdy znam wielu kibiców i znam ludzi których można podciągnąć pod kiboli. W każdym środowisku znajdzie się szeroko rozumiana patologia ale co nie oznacza ze środowisku jest złe.

Polecam poczytać trochę alternatywnych źródeł informacji jak:
http://prawda2.info/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar idol98
-1 / 5

Ciekawe czy by pomogli poszkodowanym, gdyby okazali się oni ubranymi w barwy klubowe kibicami Ruchu, Piasta czy Legii itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uchol12
0 / 2

czemu by nie ? , to jest odruch ludzki , każdy by pomógł .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P papus
0 / 0

Kibic =/= Kibol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorn221
0 / 0

Hahaha ja idę za Górnikiem K-S-KSG-KSGórnik-Zabrze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2011 o 16:06

P PytajNICKy
+18 / 22

MAM TYLKO JEDEN KOMENTARZ DLA LUDZI TU PISZĄCYCH I KRYTYKUJĄCYCH KIBICÓW. NIE mam zamiaru odnosić się do
konkretnych wpisów, bo generanei mam je gdzieś -
Jeśli ktoś ma sieczkę w głowie to będzie ją miał
zawsze.

Cieszę się, że ten demot trafił na główną – zobaczyłem, jak wielu jest pustych ludzi,
łykających teksty z mediów na tacy.
Dla PROSTEJ STATYSTYKI pokaże pewne liczby :
- PRZED trafieniem
DEMOTA na główną stosunek procentowy MOCNE do słabe wyosiło 93% (czyli 93 % ludzi wybrąło ocpję
MOCNE)
- PO trafieniu DEMOTA na głowną stosunek procentowy MOCNE do słabe wybnosi tylko 80%

Ktoś
zapyta... i Co z tego?
Odpowiadam :
TO, że demot na początku trafił tam, gdzie było największe
zainteresowanie – w środowiska kibicowskie, do ludzi, którzy tym żyją, których kibicowanie to część
życia.

Spadek stosunku mocne do słabe to dołączenie na głównej osób sfrustrowanych, żyjących tym co
wcisną im propagandowe media, lykające wszsystko jak ciepłe bułeczki.
Na palcach jednej reki policze
osóby z tych które wcisneły SŁABE.... a były kiedykowiek na meczu. I to jest właśnie ten
problem. Nie mają pojęcia... ale narzekać muszą, i nie ważne że 90% tego co piszą nie miało nigdy miejsca :)

Powodzenia dla Wszystkich kibiców !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2011 o 16:14

P PytajNICKy
0 / 0

Emce, zeby byo jasne... Nie wiaze kibicowania w ogole z polityka, jestem od niej jak najdalszy. Mowie jedynie o ludziach wypranych z wlasnego myslenia, dajacych sobie wmowic wszystko co jest na papierze czy szklanym ekranie, a nie majac pojecia co sie dzieje w rzeczywstosci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar madcow
0 / 0

nie ogladam telewizji. zla opinie o kibolach mam przez osobiste, kilkuletnie juz doswiadczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hanys95
0 / 2

W mediach nic o tym nie mówili, a sam przypadkiem w necie przeczytałem bo małą czcionką było napisane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pyetrek
-2 / 2

Oczywiśce PLUS. Niech się ukazuje 10 demotów dziennie o tej słusznej tematyce, a zawsze dam PLUSa.

Choćby a te wszystkie lata propagandy medialnej przeciw kibicom piłkarskim!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W whati
0 / 6

Tego demota wstawial chyba jakis abderyta, media caly czas trabily o kibolach pomagajacych po wypadku, ale ty oczywiscie ogladasz pewnie tylko Familiade, wiec male prawdopodobienstwo,ze o tym tam wspomna. Troszke programow informacyjnych, mniej odmozdzaczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DobryChlopak85
+2 / 2

Noh ja akurat mam złe zdanie o kibolach, nie kibicach, ale jak kto woli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lostek815
-5 / 7

Wszędzie są wyjątki, jednak prawda jest taka, że większość kibiców to bandyci, wandale i kryminaliści. Sam kiedyś miałem do czynienia z paroma i to też "kibicami" Górnika Zabrze. Tak się składa, że w Polsce prawie nie ma kibiców. 90% kibiców to kibole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 19MeLoo48
0 / 2

"Wszędzie są wyjątki" dokładnie ! takimi wyjątkami są ludzie, którzy lubią się bić, a takich atrakcji szukają m. in. na stadionach czy ulicach ... oni nie mają nic wspólnego z "kibolstwem" ... nie wiesz kto to jest kibol ... kibol to kibic, który na mecz chodzi dopingować swój zespół, śpiewać, klaskać, skakać, machać flagą, a nie bić się

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lostek815
0 / 2

@eMCe88, chodziło mi bardziej o to, że większość kibiców to kibole. Na mecz z dzieckiem? Jeśli nie zależy Ci na bezpieczeństwie takiego dziecka to proszę bardzo. Bo to tak samo jakbyś wszedł z tym dzieckiem do klatki z gorylami w zoo. @19MeLoo48, kibic to ktoś kogo opisałeś, a kibol to zła odmiana kibica i niestety takich jest więcej i normalni kibice są wyjątkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lostek815
-1 / 1

Koleś... osobiście byłem na meczu i widziałem osobiście wielki płot po którego jednej stronie byli kibice gospodarzy, a po drugiej kibice gości. Osobiście widziałem i słyszałem jak rzucali w siebie nawzajem butelkami i czym tam się jeszcze dało, jak przeklinali na siebie nawzajem. Na takich meczach nawet wejścia są osobno dla poszczególnych kibiców bo jakby mieli wejść jednym to by się pozabijali. Dojazd na mecz? Jechałem autobusem wraz z innymi, eskortowało nas jedynie kilka radiowozów. Więc nie mów mi, że operuję suchymi danymi bo byłem, widziałem. Na każdym meczu jest tak samo, miałem kumpla który był za Górnikiem. Jeździł na każdy mecz i potem za każdym razem opowiadał w szkole o jakichś ustawkach z kibicami przeciwnej drużyny albo konfrontacji z Policją. Na tym meczu co ja byłem to w autobusie był taki starszy facet, ok. 50-tki. Jak się potem dowiedziałem, również typ brał udział w ustawkach. To jest żałosne. Tak samo jakbym ja się chciał bić z kimś kto słucha innej muzyki niż ja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lostek815
-1 / 1

Nie masz racji. O złych zachowaniach kibiców jest głośno bo są to częstsze zachowania. O tych dobrych
też było mówione, autor demota widać jest głuchym idiotą bo ja jakoś o tym słyszałem w tv. Ale kibice
na swoim koncie mają więcej złych uczynków. I nie mówię tego na podstawie tego co słyszę w mediach, tylko tego co widzę. Swoją drogą piłka nożna to gówno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2011 o 18:39

L Limaks
+1 / 1

wspomnieli o tym w TVP w wiadomościach chyba

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 19MeLoo48
+5 / 7

Jedna sytuacja ? Jesteś śmieszny w chu* ... co roku w mikołajki Stowarzyszenie "Klub Sympatyków Górnika Zabrza" robi zbiórkę zabawek i różnych rzeczy dla dzieciaków w domach dziecka.
Pełno akcji charytatywnych....festyny dla dzieci !
i dużo, dużo innych !
bydłem można nazwać Ciebie

Byłem osobiście na tym wyjeździe... Wiem jak to wyglądało na prawdę, lecz nie mam zamiaru nic tu pisać
AVE TORCIDA GÓRNIK

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uchol12
0 / 2

popieram "kolege" ;) , pomaganie dzieciom czy niepełnosprawnym jest cały czas , robienie przeróżnych festynów dla dzieci , obserwowanych przez "łowców" , pozdro żabole od Niebieskiego ;) , zaje****a akcja , brawo !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lostek815
-3 / 3

TORCIPA chyba ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rkunta
-2 / 2

Przestań chrzanić że media nie chcą o tym napisać, wszędzie o tym słyszę i czytam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ErnestoOddhaugen
+1 / 5

demot: nie wierzę w tego demota: bo nie wierzę mediom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomikaczka
+1 / 3

i za to dostaliscie brawa od całego stadionu.I od całej żylety na której siedziałem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elana1968
0 / 0

Tusk ty matole twój rząd obalą kibole!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TolekWSRH
0 / 0

Ostatnio kibice pokazali w Londynie kiedy rozgromili grupy chuliganów i wandali. Coś pięknego. U nas prawie identyczna sytuacja, w chwili nieszczęścia niosą pomoc. Kibice to nie tylko głupole którzy jeżdżą na mecz na ustawę. Media to wykorzystują by kase trzepac...:|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymoner
-1 / 3

Ja przez kiboli rozumiem właśnie tych o których trąbią w mediach, a ci którzy pomogli ofiarom to byli KIBICE, którzy nawet jak się na meczu tłuką, to przede wszystkim idą na niego bo kochają swoją drużynę i nie mają zamiaru się bić. Sam kibicuję Górnikowi ale na mecze nie chodzę-znając moje szczęście trafiłbym między przysłowiową Scyllę a Habrydę i najpierw dostałbym butelką od kibola(z naciskiem: NIE kibica) a potem gazem(zakładam że przez przypadek, bo większość psów z prewencji jakich znam to naprawdę spoko ludzie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PytajNICKy
-1 / 1

No i co ja mam Ci napisać, skoro sam potwierdzasz że inteligencją nie grzeszysz, demota nie rozumiesz i jesteś jednym z tych, którzy NIE rozumieją przekazu?

Siedź w domu, napinaj się na jnecie że się boisz bo dostaniesz butelką, a inni niech ze swoimi rodzinami nadal przychodzą tak jak przychodzą na kazdy inny ekstraklasowy stadion i życze im miłego ogladania meczu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 19MeLoo48
+2 / 4

Nie ogarniasz... kibol to nie bandyta ! kibol to kibic tylko fanatyczny ! kibic dla którego klub to nie hobby ! dla kibola klub to pasja, miłość i wiara !

kibole dopingują, śpiewają, skaczą i jeżdżą za drużyną na wyjazdy ! to KIBOLE pomagali przy tym pociągu !

Dostaniesz z butelki ? Jesteś typie żałosny, prędzej Ci kumpel je*nie z butelki niż kibol z tej samej trybuny !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymoner
+1 / 1

Może nie ogarniam, ale dla mnie takie właśnie jest pojęcie kibola, a ten o kim Ty mówisz to jest prawdziwy kibic. A butelka była przykładem wymyślonym na szybko, fakt, idiotycznym i za to przepraszam bo zamiast zobrazować to, co mam do przekazania był żenujący.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V voagar
-1 / 1

ErnestoOddhaugen, właśnie chciałem zrobić to samo:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PytajNICKy
0 / 2

Brawo, serdeczne gratujace.
Nawet nie polemizuję z Twoją inteligencją, skoro mnie nazywasz "mediami" :)
Naprawdę... szacun !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar menel22
0 / 2

Kibice, nie kibole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CoSm1cgAm3r
-2 / 8

Lol nic to nie zmienia. W polsce i krajach podobnych zawsze byli kibole i zawsze będą bydłem. Jest garstka kibiców ale przyćmiewa ich mnogość kiboli. Zresztą kibole czy kibice cholera ich wie ale po meczu łażą o godzinach 1-3 w nocy i piłują swoje tępe ryje i nie dadzą ludziom się wyspać. Żaden dobry uczynek kibica czy też nawet kibola nie zetrze hańby jaką już i tak nakręcili na pół europy a szczególnie w polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PytajNICKy
0 / 2

"Lol to nic nie zmienia"

"Jest garstka
kibiców ale przyćmiewa ich mnogość kiboli."

Ja nie mam pytań :) Napisze tylko ze TEN DEMOT JEST WŁĄSNIE SKIEROWANY DO CIEBIE. Problem jest jeden... Ty go nawet nie rozumiesz :)
NIE idź na stadion, bo dostaniesz buteką albo chociaz potną Cię nożem !

ahhahaha niesamowity jesteś gościu !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MadHatter
-3 / 3

Nie można wrzucać wszystkich do jednego worka. Osoby chodzące na mecze należy podzielić na dwie kategorie.
1. Kibiców, którzy chodzą na mecze dla sportu i dopingu
2. Kibole, bydło dobrze znane z telewizyjnych wiadomości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A absurd88
-4 / 4

Brawo dla tych kibiców którzy pomogli!
Ale fakt jest taki, że po meczach sami z siebie robicie bandytów. Telewizja tego nie wymyśla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V voagar
+1 / 1

"Brawo, serdeczne gratujace. Nawet nie polemizuję z Twoją inteligencją, skoro mnie nazywasz "mediami"
:) Naprawdę... szacun !"

Może ty nie jesteś "mediami", ale usłyszałem o tym w miediach. Media kłamią, więc nie wierzę w ten dobry uczynek 'kiboli'. Czy to znaczy, że zrozumiałem demota?:)

Poza tym sam uprawiasz manpipulację godną mediów - mieszasz pojęcia "kibic" i "kibol". Piszesz o bydle i o kibicach zamiennie, a przecież podobno to nie jest to samo, nie?

Poza tym, co to za różnica? Wyolbrzymianie negatywnych zachowań kiboli przez media, czy tych pozytywnych przez autora demota? I to jest manipulacją i to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krizi
+1 / 5

rany, usłyszeli, więc poszli tam gdzie zadyma.
po prostu zajumać co się da i tyle.
przestańcie tylko na nich mówić "kibice", bo to mylące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uchol12
+1 / 5

dobra powiem tak , jestem kibicem od wielu lat , nigdy ale to NIGDY ! nie dostałem butelką , nie brałem udziału w awanturach ani w niczym innym , uczę się , jestem studentem , jeżdżę na co 2-3 mecz , dopinguje swój klub a jestem nawet ultrasem , mam fajną prace , a za niedługo się żenię ;) , jeśli uważasz że jestem kibolem , chuliganem , zj**em , je***ą ku**ą albo kimś podobnym , to znaczy że masz nieźle nasrane w głowie przez PO/GW/TVN ;) . pozdRo dla kibiców , którzy wiedzą co to znaczy iść na mecz , i drzeć pysk za swój klub ;) , pozdro od ChoRzowskiego ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamikaze221
-1 / 1

Znacie zasadę "jeden za wszystkich, wszyscy za jednego"? to działa w obie strony, a nie tylko jeśli chodzi o bójki. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uchol12
0 / 0

a i dodam , że w jakiejś tam gwarze xD , kibol znaczy - zawziętego kibica chodzącego na każdy mecz , i dopingującego swój klub najlepiej jak potrafi ;) , także dziękujemy za takie określenia ;) .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M meeeh
-2 / 2

a od kiedy kibol równy kibicowi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pinio123
0 / 0

Gadałem z kumplem, który tam był, podobno żabole chcieli pomóc, ale jak tam przyszli, to było już to niedostępne dla osób postronnych, więc mieli tylko chęć pomocy, a nic tak naprawdę nie zrobili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I izutaki
0 / 0

Źli moze wszyscy kibice nie są, ale świętymi też nie mozna ich nazwać... No tak w sumie burdy na stadionach i po wyjsciu z nich prowokuje policja.... Jak dla mnie to dobrze ze macie zakazy stadionowe moze sie nauczą zachowywac jak ludzie a nie jak bydło...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maly1990
0 / 0

Dokładnie media manipulują, ale cóż poradzić takie czasy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adrian1234
-2 / 2

pietro697 ma rację. Nigdy nikt nie twierdził, że wszyscy kibice to bandyci, większość z nich to zupełnie normalni ludzie, którzy po prostu kochają piłkę nożną i chodzą na mecze ze względu na samą przyjemność oglądania ich na żywo. Kibole to zupełnie inna sprawa i to o nich się zawsze rozchodzi, stanowią mniejszość ale swoim zachowaniem zwracają na siebie uwagę wszystkich. Kiboli tak na prawdę nie obchodzi mecz, chodzą na nie tylko aby znaleźć pretekst do wszczynania burd: jeśli ich drużyna przegra to wyładowują złość na wszystkich, jeżeli wygra to z radości zaczynają chuligańskie wybryki. Wracając do demota to jeśli by na tą katastrofę natrafili kibole jadący na mecz to na pewno nie wysiedli by aby pomagać, prędzej aby okraść rannych i pobić tych, którzy nie ucierpieli jeszcze za bardzo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rubbish
-1 / 1

Rozróżniam kibiców od kiboli, co nie znaczy, ze ci drudzy nie istnieją, bo są. I właśnie przez nich, kiedy jest mecz miejscowej drużyny boję się wyjść z domu, bo są tak agresywni. Co nie zmienia faktu, że prawdziwych wiernych kibiców, którzy dopingują swoją drużynę nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar monix1234
0 / 0

niestety, stereotypów jednym demotywatorem nie wykorzenisz - media to spiritus movens nagonki na kibiców,a wiadomości złe mają większy wpływ na odbiorcę, niż te dobre. wywołują większe emocje i tym samymsprawiają, że lepiej zapamiętujemy to, co złe... bywa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2011 o 21:23

X xradek7x
+1 / 1

jak można nie odróżnić kibica od kibola. Kibol zawsze pozostanie tym kim jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rafer
+1 / 1

Prawda jest taka.
Nie pomagali czynnie, bo nie mogli. Nie dopuszczono ich do miejsca wypadku. Zanim przebiegli 1,5-2 km na miejscu były już służby i obstawiły teren. Za sam gest należą im się medale! BRAWO TORCA.
Pozdrawiam
Rafer GieKSa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S supertrio
+1 / 1

Brawo Torcida! Pozdrawiam fanka Ruchu;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakisolo
-1 / 3

oj tam jeden mały wybryk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rafer
-5 / 5

I tak nie mieli nic innego do roboty, stadion daleko, przeciwnika do kopania też nie było. To se chopoki polotali po torach xD
Szczęście że SOK-i ich nie nagrodzili po 50 zeta od sztuki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawel
-2 / 2

Mylicie pojęcia Kibole z Kibicami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chmiel00
+2 / 2

chciałbym podziękować w takim razie bo jechali tym pociągiem do mnie znajomi. nic więcej nie mogę zrobić. . . dziękuję . . .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DzieckoNeo12
-2 / 4

Kibole strasznie mnie denerwują, robią zadymy właściwie dla głupiej zabawy, ale prawdziwi kibice na pewno są i polecam brać z nich przykład.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2011 o 23:07

S sohul
-3 / 3

Autor demota najwyraźniej nie rozróżnia słowa ,,kibol,, od słowa ,,kibic,,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Damet77
-3 / 3

albo poprostu chcieli ich okraść, albo popatrzeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuakrzys
+2 / 2

BRAWO TORCIDA!! Niech się społeczeństwo dowie, że kibole to nie mordercy, narkomani i gwałciciele, tylko patrioci, z pasją!!! Czyn godny chwały! W takich chwilach jestem jeszcze bardziej dumny z bycia kibolem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MacioSPOLDZIELNIA
+2 / 2

bravo dla górnika od (L) ale myśle że kibice różnych klubów zrobili by to samo :) ale najbardziej mnie boli że tv ukrywa to bo jak by pokazali to,to kibice stali by sie bardziej popularni i dobrzy od rządu a rząd tego nie chce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niunius9933
-2 / 2

Jestem zbyt wciety zeby rozczytac te male literki ale wierze wam na slowo :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Novvy
+3 / 5

Gdy pociąg się roz****doli - wina kiboli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuakrzys
0 / 0

Przynajmniej w Wielkopolsce jest równy. W naszej gwarze kibol=kibic, i tak było od zawsze, nasi dziadkowie nie powiedzą "kibic" na człowieka chodzącego na mecze, tylko kibol.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EsAmo
0 / 0

Media nie chcą się sprzedać, tylko znaleźć różnice, podzielić. Ma to taki sam cel jak pokazywanie pierdół. Odwrócenie uwagi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FullMetalTomson
-5 / 5

A zdewastowane stadiony i inne miejsca to media pewnie w photoshopie zrobiły;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Novvy
+2 / 2

Ludzie... Stadionowi bandyci również istnieją i trzeba z nimi walczyć. Jednak wszystkie działania pana
pseudopremiera uderzają przede wszystkim w tych normalnych kibiców - zaangażowanych w doping i piękne
oprawy. O to całe halo. Stąd ci najbardziej żywiołowi kibice zaczęli nazywać siebie kibolami, na
przekór panu Donaldowi. Bo przede wszystkim tych rani i niszczy. Na większości stadionach w Polsce znany
jest aktualnie okrzyk "Ole to my kibole" oraz koszulki z napisem "Piłka nożna dla kiboli". Telewizja natomiast pokazuje tylko te złe rzeczy, a tak nie jest. Kibice Górnika np. kilka razy do roku organizują różne festyny dla dzieciaków oraz zbiórki pieniędzy dla domów dziecka na Śląsku. O tym już nikt nie poinformuje... Pozdro dla
kumatych ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PytajNICKy
+1 / 3

Pokaż mi te zdewastowane stadiony.
Bo jak na razie to nawet nie potrafię zobacyzć w mediach "USTAWKI" czyli walk chuliganów, tyko zawsze pokazuja ten sam urywek walki Legia : Arka... Szkoda tylko ze ten urywek jest z 1997 roku.

Ot cała rzeczywistosc polskich mediów.
Pozdrowienia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Madziadzia
+5 / 7

Aż sie zalogowałam zeby dac "mocne"... BRAWO !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A avatar1908
-4 / 4

Ja się zalogowałem żeby dać słabe:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 555SlipKnot
+1 / 3

"Jak jednak informuje reporterka TVN24, kibicom nie dane były przysłużyć się wielce sprawie, gdyż miejsce katastrofy, gdy do niego dotarli (pociąg z kibicami stał 1,5 km od miejsca wypadku), było już niedostępne dla osób postronnych, a akcją ratowniczą zajmowały się profesjonalne służby."
Informacja na tvn24.pl jest, ale oczywiście umniejszyli wagę pomocy kibiców
Nie czytam (gw) nie oglądam (tvn) nie głosuję (po)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
5 555SlipKnot
+1 / 1

Słowo kibol oznacza fanatyka, GW przeinaczyła kibola na gangstera!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RapOpium
+1 / 5

Nie pisz GW bo to Górnik Wałbrzych . Jeśli chodzi Ci o tą gazetę to jest tak wiarygodna jak obietnice Tuska. Sam jestem kibolem. Mam dwanaście złamań, jedno oko przymnięte, szczękę uszkodzoną w 3 miejscach i jedną bliznę. Mimo to złapałem dwóch kolesi którzy okradali starsze panie. Pobiłem z 20 złodziei, bije się z policją ale jeszcze nigdy nie zaczepiłem nikogo na mieście. CZy jestem zły? Wy na to odpowiedzcie! Czy jestem złym człowiekiem? Obroniłem dwa razy kobiety przed gwałtami, broniłem starszych ludzi, nawet jednego kolesia zbiłem tak że to dzis ma po mnie 6 blizn - próbował zgwałcić moją eks. Uczestniczyłem w 4 ustawkach (ograniczenia wiekowe do 18), zadym nie liczę, nie raz nokautowałem policje. Schodzę z chodnika starszym ludziom, nigdy nikgoo nie okradłem mimo że co trzeci dzień mam co jeść (no może poza piekarnią),z moich akcji charytatywnych uzbierałem już ponad 14 tysięcy złotych (ponad 7 dla powodzian z Bogatynii). I wy ocenicie mnie źle. A czemu bo nie jestem zwykłym stereotypem. Nie uważam się za dobrego człowieka bo dla was lepszy oznacza bogatszy. Uważam jednak że 99 % wstawiających mi minusy za komenta ma mniej szlachetne intencje niż ja.
TUR TUREK! JP! POLSKA! PRECZ Z KOMUNĄ!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ladny10
-2 / 6

ja mysle ze kibice to dobrzy ludzie w przeciwienstwie do kiboli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Meteo
0 / 0

Nie wiem po co media miałyby bezustannie pokazywać o akcjach kibiców, przecież nie robią tego dla rozgłosu więc nie musi być o tym informacji, a problem z bijącymi się na stadionach to problem krajowy dlatego o tym jest ciągle mówione. Tutaj znaleźli się sami "kibice hejterzy" którzy tez nie zauważyli, że nagonka jest na tych co się tłuką, a nie na wszystkich. A co do zamkniętych stadionów, bo pewnie ktoś może tym zaargumentować. Skoro kluby pozwoliły by tacy debile weszli na stadion to były zamknięte i tyle, bo tu raczej nie chodziło o to by normalni kibice cierpieli tylko by dopiec władzom klubu, one traciły na tym i by się ogarnęły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andzia99125
+2 / 2

Ale świnie wśród kibiców się zdażają. Mówie teraz o kibicach żużlu. Byłam w Gorzowie na stacji pks, a jestem z Zielonej Góry. Wszystkie kursy na Zieloną Góre zamazali markerami. I czy to jest normalne ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quiz
-3 / 3

RKS Chuwdu do utraty tchu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar egonem
0 / 0

Kolega wyżej ma rację i kibiców też nie lubię ale między kibolem a kibicem jest ogromna różnica.
Tych pierwszych należy wytępić a tym drugim dać możliwość spokojnego oglądania jak zgraja facetów gania za piłką i to bez rezultatów a jeżeli już jakieś są to ustawione

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jagoda956c
-4 / 4

Ciekawe , jakby to Piast Gliwice miał taki wypadek, pewnie też by przyszli na pieszo na miejsce zdarzenia...ale ich dobić jeszcze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SickOfLifee
0 / 2

Niby czemu tak sądzisz? Kibic innej drużyny to też człowiek. Każdemu trzeba pomóc, niezależnie od tego za kim jest i czy go lubimy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pisarz
-1 / 1

Jeśli wydaje Wam się, że nie rozróżniacie kibola od kibica... Kibol to ten, który idzie na mecz, by się ponaparzać z innymi. Proste. Fajnie, że Wam to uświadomiłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sakiko
0 / 2

Wiadomo... kibice Górnika Zabrze to dobre ludzie :D odróżniaja się xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bauti2
-2 / 4

Bo jeszcze wtedy byli trzeźwi... grałem w piłke pare ładnych lat w okręgówce a teraz regularnie chodze na mecze nie tylko piłki nożnej, to co robią kibice to
jest tragedia, pijani wyzywają sędziego, wyzywają siebie nawzajem i zawodników na boisku, bardzo dobrze
że wprowadzono zakazy bo to już za daleko się posuwało finał w Bydgoszczy pokazał że tak być nie
może, w Angli nie ma ścian ani barier, ale nikt nie pomyśli żeby je przekroczyć a u nas chyba nie tylko w
sektorach gości powinny być "klatki" ale dla wszystkich kibiców i to każdy swoją powinien być, jest
bardzo wielu którzy przychodzą kibicować, ale trzeba coś zrobić z tymi którzy nie przychodzą
kibicówać innej drogi nie ma bo niedługo Euro i będzie wstyd przed całą Europą, jak wbiegną na boisko
wszyscy kibice... albo bedą wyzywać sędziego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2011 o 13:22

Z zaczarowana12
-1 / 1

I w to akurat wierze ! Kibice górą :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar qper
-1 / 1

chyba pierwszy albo jeden z niewielu który mówi prawdę o mediach.
wielki + dla ciebie
sama prawda, tak samo jest o każdym wydarzeniu, nie powiedzą tego co jest prawdziwe tylko to co się opłaca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agaaa10
0 / 0

Każdy człowiek w takiej sytuacji by pomógł.. tylko ciekawe czy jakby wykoleił się pociąg, tfu tfu, z kibicami przeciwnej drużyny, to też by tak chętnie pomagali, podejrzewam że wielu tak, niektórzy nie, życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A avatar1908
-1 / 3

Kolejny demot wsadzony prze zapalonego kibica. Ok RAZ zdarzyło się że pomogli choć prawdopodobnie nie wszyscy. Mieszkam niedaleko stadionu legii i nie raz nie dwa zdarzyło mi się być zaczepianym przez ,,wspaniałych kibiców''. Raz sprali mojego brata bo im się nudziło. Kiedy słyszę że ktoś w ogóle broni kiboli to aż mnie ręka świerzbi.


PS. poćwicz ortografię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KruczyGCW
-2 / 2

a skad jestes? od urodzenia na Powislu? chyba nie bardzo... poznali sie na tobie i twoim bracie ze jestescie chłopki napływowe ze wsi to w turban sie należy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kinga269
0 / 0

ja tak nie uważałam ... kibice to normalni ludzie i ju wiec co mi tu wyskakujesz z tym demotkiem?? oj (-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R R3T89
+1 / 1

demot:SZACUN:

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar justka1988
+1 / 1

A ja napisze tylko jedno nie mylcie tzw. "kiboli" z prawdziwymi kibicami ;)
pozdro dla KIBICÓW :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zlomierz
0 / 0

no tak... dlatego że paru przyzwoitych ludzi będących jednocześnie kibicami danej drużyny komuś pomogło... dlatego może jeszcze nagradzać bandytów którzy kogoś zabiją po drodze na/z meczu ?

Bo widze ze fakt że jakiś kibic komuś pomógł ma być powodem do niekarania i nieścigania bandytów - bo rzekomo tylko nagonka niedobrych władz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KruczyGCW
-1 / 3

to fakt, nawet Hadaj podczas meczu o tym mówił, co dziwne biorąc pod uwage fakt, ze to pracownik ITI, ale wyborcza nic na ten temat nie pisała, SZECHTER TY ŻYDOWSKA KÓÓÓÓRWO !!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adusia490
+1 / 1

ja nie mam nic do kibiców :) skoro intersuje ich jakis sport to niech sobie chodzą na mecze i wgl :) a media to tylko oszuści...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
0 / 0

o tak! Złoci ludzie, nie raz jechałam tramwajem, w którym ci wspaniali chłopcy palili papierosy, rozbijali
szkło i demolowali wnętrze. Ostatnio prawie zgubiłam zęby bo jeden honorowy chłopiec chciał mi wlać
(jestem dziewczyną) za to, ze jego równie inteligentny kolega mnie obmacał i wyraziłam swoje
niezadowolenie. A wy ludzie nie wierzcie demotom tylko miejcie swój rozum! Jak w nie wierzę w media, to
wizerunek przedstawiany akurat kiboli niewiele się różni od mojego doświadczenia. A nie róbmy z nich
bohaterów bo przeszli na pieszo i pomogli ludziom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2011 o 22:47

C Cantona7
0 / 0

Potwierdzam. Jestem kibicem Legii i w piątek również byłem na stadionie. Razem z innymi kibicami na Żylecie wszyscy czekaliśmy na kibiców Górnika, bo wiadomo jest to dodatkowy smaczek. Niestety, chwilę przed rozpoczęciem meczu Hadaj(nasz spiker) poinformował nas o tej katastrofie. W przerwie dotarła do nas informacja, że kibice Górnika pomagali w akcji ratunkowej - od razu nagrodziliśmy ich brawami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuba9449
0 / 0

Ci co byli na miejscu wiedza co na prawde zrobili kibice...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z konto usunięte
0 / 0

Kibice(tu o bardziej fanatycznych chodzi, którzy drą ryje non stop na każdym meczu): grupa ludzi, którzy wobec swoich ludzi są zawsze tacy sami, pomagają sobie nawzajem i zawsze walczą o swoje prawa, nie dając manipulować się władzom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PezetNoon
-2 / 2

do dz1s pam1etam ja dostalem wp1er dol na meczu kwal1f1kacyjnym z austr1a bo co zrob1lem? przechodz1lem obok k1lku nudzacych s1e k1b1cow , rzygam na tak1e demoty pajac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quenkeki
+1 / 1

Tak jest nie tylko z kibolami - wiele innych 'grup' itd. też pokazują w złym świetle. Z obrzydzeniem stwierdzam, że to dzisiaj 'normalka'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L longstar
0 / 0

Poszli spuścić pasażerom tamtego pociągu wp***dol i pozabierać im telefony i portfele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antinua
-1 / 1

Mylicie pojęcia. Kibol i kibic to inna bajka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CzarnuuulQa
0 / 0

A PKP doprowadziło do porządku tory w Babach w niedzielę lekko przed północą :/ Opóźnienia kosmiczne....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem