Wybrzeze Kosci Sloniowej, Somalia, oraz wiele, wiele innych panstw Afryk i(i nie tylko) znajduje sie w gorszej sytuacji od tych, gdzie wybral sie wujek Sam. Zgaduje, ze USA podazaja za zapachem ropy.
W samej Ruandzie plemiona tutsi i hutu mordowały się wzajemnie gdzie zginęło ponad milion osób, a w Libii
zginęło kilkustet demonstrantów nagle wielki ludobójca Kadafi. To czemu teraz nie reagują na masakry w Syrii? Ach
tak przecież tam nie ma czarnego złota. Na yt był ciekawy film gdzie wypowiadał się ekonomista w jaki
sposób rząd USA wysyła biznesmenów do takich krajów z propozycją "wspołpracy ekonomicznej" i w razie
odmowy z takim krajem dzieje się to samo co w Libii i w 2002 w Wenezueli tyle że tam Chavez w porę
stłumił "zamieszki"
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 września 2011 o 18:52
Wiem, że to nie na temat, ale chcę się tym(prawdą) podzielić zanim nie jest za późno:http:zbawienie.com, radtrap.wordpress.com. Bardzo ciekawe serwisy.
Ludzie gdyby nie bisness i wojna o rope nie bylo by po co jechac na zachod , bo byla by tu taka sama bieda jak w Polsce, a ze jest armia do walki i metody do dobrania sie do bogactwa, wiec sie po nie siega.Wielka Brytania od wieków praktykuje te zame metody podboju swiata, i to jest dobre bo lepiej ze te dobra beda pod zarzadem Zachodnim niz rzeby mialy dostac sie w rece ekstremistów Islamskich, którzy chca naszej smierci.
Ironia?
Powiedzcie 50mln ofiar II W.Ś. że inwazja na Niemcy w '37 w celu ochrony pokoju brzmi ironicznie.
Ruanda, Syria? Tam USA nie reaguje? To może dla odmiany niech Europa ruszy d... dla odmiany?
Mówi. Ale to nie znaczy, że są oni częścią US Army. Posiadają nawet własne lotnictwo. Z resztą co ja ci będe tłumaczył, od czego jest internet poczytaj sobie, a nie pierdzielisz głupoty.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
6 września 2011 o 11:32
Obydwaj należą do struktur US Army, po lewej widzimy 1st SFOD zwaną również Delta Force a po prawej 10th SFG(A) czyli Zielonych Beretów.
A USMC (Marines) nie należą do struktur US Army, są zupełnie innym trzonem sił zbrojnych USA.
Mówicie o Stanach Zjednoczonych jako kraju bez mózgów i kretynów a jednak lepiej się tam żyje aniżeli tu. Skoro arabusy nie potrafią zadbać o swój interes oraz zadbać o porządek w kraju to czemu Stany nie miałyby tego wykorzystać ?
Jeszcze się USA na tych wojnach "dla pokoju" przejedzie, Ten powstańczy rząd długi się nie utrzyma jak zrozumieją że z Kaddafim żyło im się o wiele lepiej, prawda brutalnie postępował z demonstrantami, ale tak to jest jak chcą więcej niż sami są w stanie pojąć. Wielka szkoda że Mubarak przegrywa tą wojnę.
Podczas 9/11 zgielo okolo 3000 obywateli amerykaskich...
co dalo im wymowke do ataku na kraje z ktorymi napewno sobie poradza podczas konfliktu zbrojnego oraz do zabijania 10-tek tysiecy cywilnej ludnosci czy wiezienia obywateli swiata.
Popatrz sobie na to, ilu cywilnych arabów ginie w zamachach bombowych po to, żeby zabić 1 marines a potem zacznij bredzić.
To nie marines zabijają cywilów tylko turbany. Albo dlatego że boponieważ są z innego odłamu religijnego, albo bo byli w niewłaściwym miejscu...
rdaneel, przywracasz mi wiarę w ludzi. Turbany mordują miejscowych w dużo większych proporcjach, niż Amerykanie, bo na tym polega ich taktyka - terroryzują ludnośc.
Poczytaj sobie o egzekucjach ludzi w krajach komunistycznych, arabskich i afrykańskich (cały światek ekstremistów) i bynajmniej nie są to ciężkie przewinienia a czasami pierdoły gdzie w cywilizowanym kraju dostałbyś pouczenie/grzywną/wyrok w zawieszeniu.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Remilitaryzacja_Nadrenii
w szczególności akapit:
Heinz Guderian, przesłuchiwany przez Francuzów po zakończeniu wojny stwierdził, że gdyby Francuzi wkroczyli do Nadrenii w 1936 roku, Hitler by upadł[8]. Zdaniem samego Hitlera pierwsze 48 godzin po wkroczeniu do Nadrenii było najbardziej nerwowe w jego życiu
Nie wiem dlaczego tak twierdzisz ale nie masz racji z prostego powodu - USA nie potrzebowało argumentu do
wkroczenia do Afganistanu. Za Osamą Bin Ladenem został wydany list gończy jeszcze w latach 90' za ataki
terrorystyczne w krajach afryki.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 września 2011 o 17:30
Oczywiście ze chodzi o wprowadzenie demokracji jakby to byli ruscy to by wprowadzili komunizm .(Nawiązując o 11 wrzesnia ) Tak tylko że usa szkoliła biladena i rozdała im broń (dokładnie cia) aby jakiś tam reżim wygrał tak postępuje tylko usa dać wrogowi broń niech sie sami pozabijają obalą jednego władce , będzie następny kontrolować kraj dzieki dyktatorowi który jest marionetką w rekach usa
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
5 września 2011 o 22:53
W wojnie zawsze idzie o pokój. Myślicie, że ktoś kiedyś prowadził wojnę tylko po to, żeby trwała? Walczy się po to, żeby wygrac, a jak się wygra, to wojna się kończy, czyli nastaje pokój. Nie rozumiem, co w tym akiego dziwnego. P.S., o którą wojnę chodzi, bo to zdjęcie, to chyba z cwiczeń, w USA?
Nie Rozumiesz, tu nie chodzi o jednorazową wojnę a potem pokój, chodzi o to że to się nigdy nie kończy, jedni odgryzają się po ataku drugich i tak w kółko. Gdyby USA chciało prawdziwego pokoju zrobiłoby wszystko co w jego mocy a oni weszli tam tylko po to aby stworzyć rząd przychylny USA a następnie się z kraju wycofają, zostawiając wojnę i rządy w rękach tych ludzi, a najlepsze że nawet jeżeli wyginie większość cywili to USA nie wspomoże tego marionetkowego rządu, chyba że ten rząd będzie zagrożony(a przy tym dostawy ropy).
Carski, masz najwyraźniej małe pojęcie na ten temat. Irak został już ustabilizowany - posiada rząd, własne służby oraz wsparcie amerykanów i mogę Cię zapewnić że zwolennicy starego ustroju do władzy nie dojdą.
Po 1 polscy zolnierze walcza w imieniu USA,poniewaz jestes w EU wiec chcac nie chcac musieli tam pojechac.
Oni maja prawo szerzyc pokoj w jaki sposob im sie zywnie podoba.A to ze mowi sie misja pokojowa Ha? Wojna to Wojna.
Jesli wedlug was pokojowa to dlaczego moj znajomy stracil reke najezdzajac na mine?
Hej, a dlaczego tysiące Niemców straciło życie w Berlinie podczas wejścia Armii Czerwonej Ha? To też nie była wojna dla pokoju? akurat to czy wojna jest brutalna czy nie, nie ukazuje jej natury -.-
Wiem że Irak się ustabilizował, co nie zmienia faktu że wciąż jest zmusozny do korzystania pomocy Ameryki. Nie napisałem że do władzy dojdą zwolennicy starego ustroju, ale chodzi o to że jeżeli Irak miałby jakiś spóri załóżmy że kraj z któym walczy jest słąbszy ale stosuje nieczyste zgarania typu morderstwa cywili i jeńcó to USA palcem nie kiwnie, chyba że rząd będzie zagrożony, a jeżeli rząd będzie zagrożony to zagrożone będą układy z USA.
Do mnie kierujesz te słowa?? Jeżeli tak, to rozwiń swoją odpowiedź, bo jakoś nie widzę, byś był
wylewny. Wyjaśnij nam wszystkim. Czekamy
W przeciwieństwie do Ciebie, to staram się dodawać demoty z sensem, a nie jakieś brednie typu" To teraz znajdźcie Messi'ego" albo, " Nie mam czasu na autografy" i fotka C. Ronaldo. To jest dno. Nie po to powstał ten portal....
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 września 2011 o 11:03
Wojnę rozpoczęli ludzie, którzy kontrolują te wojska ze zdjęcia, którzy są rządni pieniędzy i
dominacji...
Zastanawiam się, który cymbał mnie zminusował.....
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 września 2011 o 17:09
Nie znacie się na demotach. Zamiast skupić się na sensie demota - to wy zastanawiacie się, jakie wojsko jest na zdjęciu. Próbujecie zrobić z siebie znawców wojsk, broni...
Napiszcie mi wtedy jaki rodzaj gaci mają ubrane na sobie (może kuloodporne?!)
Co za mózgi są na tym portalu...
Pokój nie jest nic warty pod względem materialnym więc mała szansa że ktokolwiek o niego walczy...
powiem to inaczej: Rozpoczęli wojnę, czerpią zyski.
Rozpoczęli wojnę by walczyć o ropę.
Si vis pacem, para bellum. A tak poza tym, oni mają w rzyci pokój, chcą ropy.
jeśli pragniesz pokoju to gotuj się na wojnę... czy jakoś tak - wiedzieli to już w starożytnym rzymie :)
kiedyś prezydent usa powiedział "trzeba wygrać jedną wojnę żeby przestano toczyć kolejne" albo jakoś tak
tą wojnę zaczął hussein napadając na kuwejt, dalej jest już tylko z górki
Wybrzeze Kosci Sloniowej, Somalia, oraz wiele, wiele innych panstw Afryk i(i nie tylko) znajduje sie w gorszej sytuacji od tych, gdzie wybral sie wujek Sam. Zgaduje, ze USA podazaja za zapachem ropy.
Pieniadze, licza sie tylko pieniadze.
wątpie żeby usa wiedziało gdzie jest wybrzeże kości słoniowej, skoro na polskę pytali w jakim to stanie
Dj135790: masz rację. Powiem, nawet więcej. Za czasów Panowania G. Bush'a krążyły plotki, że z Polski chcieli zrobić 51 stan....
W samej Ruandzie plemiona tutsi i hutu mordowały się wzajemnie gdzie zginęło ponad milion osób, a w Libii
zginęło kilkustet demonstrantów nagle wielki ludobójca Kadafi. To czemu teraz nie reagują na masakry w Syrii? Ach
tak przecież tam nie ma czarnego złota. Na yt był ciekawy film gdzie wypowiadał się ekonomista w jaki
sposób rząd USA wysyła biznesmenów do takich krajów z propozycją "wspołpracy ekonomicznej" i w razie
odmowy z takim krajem dzieje się to samo co w Libii i w 2002 w Wenezueli tyle że tam Chavez w porę
stłumił "zamieszki"
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 września 2011 o 18:52
Co mnie jacyś zamordowani ludzie w Kuwejcie obchodzą??!! Ktoś przecież czerpie zyski z ropy beze mnie. - Polak
"Nie ma drogi do pokoju. To pokój jest drogą" - M. Gandhi
Powiedz to temu, kto będzie celował do ciebie z kałacha.
Rozpoczęli wojnę by walczyć o ropę.
Chcesz żyć w pokoju? Szykuj się do wojny.
Jak to powiedział George Carlin: "Fighting for peace is like screwing for virginity"
Si vis pacem, para bellum.
Wiem, że to nie na temat, ale chcę się tym(prawdą) podzielić zanim nie jest za późno:http:zbawienie.com, radtrap.wordpress.com. Bardzo ciekawe serwisy.
demot:byznes:is byznes
Ludzie gdyby nie bisness i wojna o rope nie bylo by po co jechac na zachod , bo byla by tu taka sama bieda jak w Polsce, a ze jest armia do walki i metody do dobrania sie do bogactwa, wiec sie po nie siega.Wielka Brytania od wieków praktykuje te zame metody podboju swiata, i to jest dobre bo lepiej ze te dobra beda pod zarzadem Zachodnim niz rzeby mialy dostac sie w rece ekstremistów Islamskich, którzy chca naszej smierci.
Browar dla zadziornego!
Jaaaa p, zadziony, ale wyprany mózg, dawno nie słyszałam czegoś równie deblinego. Przejrzyj na oczy, mate
No nieźle Inkwizytor
Rybinho: a co to ma wspólnego z tym demotem?? Nie mieszaj w to Boga!!!
Po lewej to chyba armia USA, a po prawej Marines?
Bedziemy bronic pokoju do ostatniego naboju...
Ironia?
Powiedzcie 50mln ofiar II W.Ś. że inwazja na Niemcy w '37 w celu ochrony pokoju brzmi ironicznie.
Ruanda, Syria? Tam USA nie reaguje? To może dla odmiany niech Europa ruszy d... dla odmiany?
zielnik: Marines to też Armia USA....
no chyba sobie kpisz, każdy Marine by Cie za takie słowa kopnął w dupe ;P
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2011 o 0:08
A mówi Ci coś: United States Marine Corps?!?!
Mówi. Ale to nie znaczy, że są oni częścią US Army. Posiadają nawet własne lotnictwo. Z resztą co ja ci będe tłumaczył, od czego jest internet poczytaj sobie, a nie pierdzielisz głupoty.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2011 o 11:32
prowadzić wojne dla pokoju, to tak uprawiać seks dla cnoty ;p
Głupie wojny powodują głupi ludzie
Mądrych wojen nie ma
Obydwaj należą do struktur US Army, po lewej widzimy 1st SFOD zwaną również Delta Force a po prawej 10th SFG(A) czyli Zielonych Beretów.
A USMC (Marines) nie należą do struktur US Army, są zupełnie innym trzonem sił zbrojnych USA.
Mówicie o Stanach Zjednoczonych jako kraju bez mózgów i kretynów a jednak lepiej się tam żyje aniżeli tu. Skoro arabusy nie potrafią zadbać o swój interes oraz zadbać o porządek w kraju to czemu Stany nie miałyby tego wykorzystać ?
Mam nadzieję, że nikt nie wykorzysta faktu, że Polska nie potrafi zadbać o swój interes.
Chyba o ropę.
Jeszcze się USA na tych wojnach "dla pokoju" przejedzie, Ten powstańczy rząd długi się nie utrzyma jak zrozumieją że z Kaddafim żyło im się o wiele lepiej, prawda brutalnie postępował z demonstrantami, ale tak to jest jak chcą więcej niż sami są w stanie pojąć. Wielka szkoda że Mubarak przegrywa tą wojnę.
Podczas 9/11 zgielo okolo 3000 obywateli amerykaskich...
co dalo im wymowke do ataku na kraje z ktorymi napewno sobie poradza podczas konfliktu zbrojnego oraz do zabijania 10-tek tysiecy cywilnej ludnosci czy wiezienia obywateli swiata.
Popatrz sobie na to, ilu cywilnych arabów ginie w zamachach bombowych po to, żeby zabić 1 marines a potem zacznij bredzić.
To nie marines zabijają cywilów tylko turbany. Albo dlatego że boponieważ są z innego odłamu religijnego, albo bo byli w niewłaściwym miejscu...
rdaneel, przywracasz mi wiarę w ludzi. Turbany mordują miejscowych w dużo większych proporcjach, niż Amerykanie, bo na tym polega ich taktyka - terroryzują ludnośc.
Poczytaj sobie o egzekucjach ludzi w krajach komunistycznych, arabskich i afrykańskich (cały światek ekstremistów) i bynajmniej nie są to ciężkie przewinienia a czasami pierdoły gdzie w cywilizowanym kraju dostałbyś pouczenie/grzywną/wyrok w zawieszeniu.
Wojna w imię pokoju to jak gwałt w imię dziewictwa.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Remilitaryzacja_Nadrenii
w szczególności akapit:
Heinz Guderian, przesłuchiwany przez Francuzów po zakończeniu wojny stwierdził, że gdyby Francuzi wkroczyli do Nadrenii w 1936 roku, Hitler by upadł[8]. Zdaniem samego Hitlera pierwsze 48 godzin po wkroczeniu do Nadrenii było najbardziej nerwowe w jego życiu
Porównaj to z :
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ofiary_w_II_wojnie_światowej
i nie bredź.
nieprawda, gdyby usa nie wypowiedziało wojny tym co zrobili 11 wrzesnia to byłoby wiecej takich dni, w końcu by trafili na składowisko bomb atomowych
9.11 was an inside job! Może obudź się jak Mel:
http://www.youtube.com/watch?v=WEZIk7DFKFk&feature=player_embedded
Nie wiem dlaczego tak twierdzisz ale nie masz racji z prostego powodu - USA nie potrzebowało argumentu do
wkroczenia do Afganistanu. Za Osamą Bin Ladenem został wydany list gończy jeszcze w latach 90' za ataki
terrorystyczne w krajach afryki.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2011 o 17:30
Chyba o rope:)
Oczywiście ze chodzi o wprowadzenie demokracji jakby to byli ruscy to by wprowadzili komunizm .(Nawiązując o 11 wrzesnia ) Tak tylko że usa szkoliła biladena i rozdała im broń (dokładnie cia) aby jakiś tam reżim wygrał tak postępuje tylko usa dać wrogowi broń niech sie sami pozabijają obalą jednego władce , będzie następny kontrolować kraj dzieki dyktatorowi który jest marionetką w rekach usa
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 września 2011 o 22:53
W wojnie zawsze idzie o pokój. Myślicie, że ktoś kiedyś prowadził wojnę tylko po to, żeby trwała? Walczy się po to, żeby wygrac, a jak się wygra, to wojna się kończy, czyli nastaje pokój. Nie rozumiem, co w tym akiego dziwnego. P.S., o którą wojnę chodzi, bo to zdjęcie, to chyba z cwiczeń, w USA?
Nie Rozumiesz, tu nie chodzi o jednorazową wojnę a potem pokój, chodzi o to że to się nigdy nie kończy, jedni odgryzają się po ataku drugich i tak w kółko. Gdyby USA chciało prawdziwego pokoju zrobiłoby wszystko co w jego mocy a oni weszli tam tylko po to aby stworzyć rząd przychylny USA a następnie się z kraju wycofają, zostawiając wojnę i rządy w rękach tych ludzi, a najlepsze że nawet jeżeli wyginie większość cywili to USA nie wspomoże tego marionetkowego rządu, chyba że ten rząd będzie zagrożony(a przy tym dostawy ropy).
Carski, masz najwyraźniej małe pojęcie na ten temat. Irak został już ustabilizowany - posiada rząd, własne służby oraz wsparcie amerykanów i mogę Cię zapewnić że zwolennicy starego ustroju do władzy nie dojdą.
Carski, sam nie rozumiesz jak kosztowną rzeczą jest wojna i ile amerykańska gospodarka rocznie traciła na Iraku a teraz traci na Afganistanie.
Po 1 polscy zolnierze walcza w imieniu USA,poniewaz jestes w EU wiec chcac nie chcac musieli tam pojechac.
Oni maja prawo szerzyc pokoj w jaki sposob im sie zywnie podoba.A to ze mowi sie misja pokojowa Ha? Wojna to Wojna.
Jesli wedlug was pokojowa to dlaczego moj znajomy stracil reke najezdzajac na mine?
Hej, a dlaczego tysiące Niemców straciło życie w Berlinie podczas wejścia Armii Czerwonej Ha? To też nie była wojna dla pokoju? akurat to czy wojna jest brutalna czy nie, nie ukazuje jej natury -.-
Lusak, od prawię 9 lat zaprzestało się używać terminu "misja pokojowa" - takie misje były w Czadzie i innych kontyngentach.
"Ktoś musi się poświęcić, by innym mogło się odnieść sukces".
Tylko Ci, którzy się poświęcają mają honor, a Ci którym ma się odnieść sukces to zwykłe polityczne ch*je.
Wiem że Irak się ustabilizował, co nie zmienia faktu że wciąż jest zmusozny do korzystania pomocy Ameryki. Nie napisałem że do władzy dojdą zwolennicy starego ustroju, ale chodzi o to że jeżeli Irak miałby jakiś spóri załóżmy że kraj z któym walczy jest słąbszy ale stosuje nieczyste zgarania typu morderstwa cywili i jeńcó to USA palcem nie kiwnie, chyba że rząd będzie zagrożony, a jeżeli rząd będzie zagrożony to zagrożone będą układy z USA.
Kto rozpoczął walke ten rozpoczął dzieciaku
Do mnie kierujesz te słowa?? Jeżeli tak, to rozwiń swoją odpowiedź, bo jakoś nie widzę, byś był
wylewny. Wyjaśnij nam wszystkim. Czekamy
W przeciwieństwie do Ciebie, to staram się dodawać demoty z sensem, a nie jakieś brednie typu" To teraz znajdźcie Messi'ego" albo, " Nie mam czasu na autografy" i fotka C. Ronaldo. To jest dno. Nie po to powstał ten portal....
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2011 o 11:03
Jedrii ma rację, jak ktoś tę wojnę rozpoczął, to raczej nie panowie ze zdjęcia.
Wojnę rozpoczęli ludzie, którzy kontrolują te wojska ze zdjęcia, którzy są rządni pieniędzy i
dominacji...
Zastanawiam się, który cymbał mnie zminusował.....
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 września 2011 o 17:09
Nie znacie się na demotach. Zamiast skupić się na sensie demota - to wy zastanawiacie się, jakie wojsko jest na zdjęciu. Próbujecie zrobić z siebie znawców wojsk, broni...
Napiszcie mi wtedy jaki rodzaj gaci mają ubrane na sobie (może kuloodporne?!)
Co za mózgi są na tym portalu...
9.11