Tak, gdyby sugerowac sie spolecznoscia demotywatorow, to moznaby stwierdzic, ze mamy w kraju pelno
radykalnych
rewolucjonistow, ktorzy chca obalic ustroj, rzad, zalegalizowac narkotyki, dac kazdemu bron w
reke, ale
pozniej przychodza wybory i okazuje sie, ze pan Korwin znowu ma wynik w granicy bledu
statystycznego, co swiadczy o tym, ze wiekszosc jego zwolennikow nie posiada jeszcze prawa wyborczego. Swoja
droga, Korwin jest takim politycznym meczennikiem., wokol ktorego osnuła sie legenda
genialnego wodza, lecz
jakze niezrozumialego, bowiem przeciez kazdy geniusz jest niezrozmialy. Jego meczenstwo
polega na tym, ze za
spraw spiskow i intryg u najwyzszego szczebla wladzy, probuje sie mu zakneblowac usta,
nie zapraszajac go do
telewizji, ani do gazet. Korwina rowniez cechuje socjofobia, bowiem jak niektorzy
wszedzie widza biale myszki,
tak Korwin wszedzie widzi socjalistow i socjalizm. W mlodosci minal sie z
powolaniem, bowiem mial zostac
specem od rozbiorki. Chce zburzyc bowiem ministerstwo zdrowia, edukacji, sluzbe
wojskowa, a takze stadion
narodowy w Warszawie. Jest zwolennikiem dyktatury, a ze dyktatura jest fajna wiedza
wszyscy w Korei i
Bialorusi. Jest przede wszystkim miernym populista, ktorego targetem stala sie mlodziez. Ale
gdybym jakims
cudem, przy 50 podejsciu do wyborow, Korwin wreszcie wygral, to sam by sie tego przerazil, bo by
wiedzial, ze
wiekszosc jego odwaznych postulatow jest niemozliwa do wprowadzenia w zycie. Ale dopoki wie, ze
niemozliwe
jest wygrac wybory, to moze sobie gadac co chce. Im blizej jest ktos wladzy, tym jest ostrozniejszy
i mniej
konkretny w swych deklaracjach. Dlatego takie SLD moze sobie pozwolic na obietnice w stylu, ze beda
czynic
starania, by podniesc emerytury i obnizyc podatki, co nie bardzo idzie ze soba w parze. Ale Korwinowi
ani
bycie u wladzy, ani obok wladzy nie grozi, wiec moze sobie gadac cokolwiek ;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
16 października 2011 o 6:17
rbk17 -> w pewnym momencie tak było (PO i PiS szły łeb w łeb), ale później Platforma znowu nabrała
dystansu (głównie za sprawą afery związanej z książką Kaczyńskiego). Zresztą trudno cokolwiek stwierdzić np.
na podstawie samych sondaży, w jednym z nich (nie mam na myśli internetowego) JKM miał ok 7%. Chyba wszyscy
wyborcy Palikota zapamiętają już jego faktyczny wynik i sondaże sprzed paru miesięcy, w których nie był
nawet uwzględniany. W krótkim czasie ograbił SLD z części elektoratu a dodatkowo strzelił po nosie PO -
kto wie, może skubnął i wspomnianego Mikke, ale żadne badania opinii jeszcze o tym nie traktowały. Korwin
stracił wraz z informacją, że PKW nie zarejestrowała list KNP. Inna sprawa, że nie musiało być tak źle
z jego wynikiem gdyby udało mu się stworzyć koalicję PR-KNP-UPR, do czego nie doszło. Nadchodzą kolejne
cztery lata, w których będzie pomstował na "Bandę Czworga" i ponownie nie pozwoli na jakiekolwiek zmiany
personalne oraz wizerunku swojej partii. @kyd "Ale gdybym
jakims cudem, przy 50 podejsciu do wyborow, Korwin
wreszcie wygral, to sam by sie tego przerazil, bo
by wiedzial, ze wiekszosc jego odwaznych postulatow jest
niemozliwa do wprowadzenia w zycie" rozumiem, że znasz jakiś punkt programu KNP nie możliwy do wprowadzenia
w życie? Podaj go, myślę, że część z nas chętnie to sprawdzi. Zwłaszcza, że sam program KNP jest
zbyt ogólnikowy - i choć to oczywisty minus, ty najwidoczniej znalazłeś coś na tyle konkretnego, że
możesz to nam przedstawić.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 października 2011 o 18:30
Jak wygra to nie będzie ani jednym, ani drugim. Jeśli ktoś na niego głosował, albo go popiera i nie wie o co mi chodzi, niech doczyta. On jest rojalistą :)
To faktycznie interesujące, że w tak krótkim czasie pojawiły się nagle demoty o Korwinie. Ale właśnie dlatego, że oficjalnie kampania dopiero co się skończyła - zarzuty o "manipulowanie" wyborcami są raczej mało poważne. Nie widzę w tym nic złego, choć pan ze zdjęcia traci zaufanie nawet wśród własnego elektoratu... JKM jest w pewnym sensie politycznym celebrytą, jak Palikot, Kurski, Bartoszewski czy Senyszyn. Ich cytaty nie są niczym niezwykłym w internecie, więc i trudno mówić o jakiejś agitacji ze strony adminów.
JKM wprowadzi zakaz zakazywania, likwidując nakaz nakazywania.
JKM nie przegrał wyborów, przegrały je wasze portfele.
Podobno kilka osób widziało JKM bez muchy, wszyscy już nie żyją.
To nie JKM nie zmienia zdania, to zdanie nie znajduje argumentów żeby go zmienić.
Zanim JKM pojawi się w jakiejś debacie/konferencji itp. każdego zastanawia: "jaki będzie dziś kolor muchy".
;) Popierałem i popieram gościa. Akurat na demota można było dać jakieś lepsze jego zdanie, o demokracji już każdy zna/ Lepsze byłoby np. "Białe jest białe, czarne jest czarne a czerwone jest wredne!"; "Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane."; "Jak ludzie z PO mówią, że coś zrobią, to mówią."; "Różnica między Polską, a Stanami polega jednak na tym, że oni swoich Czerwonych przechowują w rezerwatach – a my w parlamentach…" oj, dużo tego.
@HomoBavariensis niestety musze się zgodzić. odkąd komuniści w trakcie wojny i krótko po, wybili naszą inteligencję, to teraz za społeczeństwo myśli telewizor i słupki poparcia dla partii. jesli myślisz, że tak nie jest, to zobacz na ostatnie wybory- kto najwięcej pojawiał się na ekranie ten zdobył najwięcej %. mówię tu o PO, PiS, PSL i Palikocie. jedynym wyjątkiem (co mnie samego zdziwiło) jest PJN, które też było często pokazywane (szczególnie na stacjach prywatnych). dopóki Polacy nie nauczą się samodzielnie myslec i widzieć jaki burdel się robi dookoła to czeka nas 2 Grecja albo i gorzej. jak to mawiał Piłsudski... "naród wspaniały tylko ludzie k*rwy".
Smok666, Palikot nie potrzebował zbyt wiele wsparcia ze strony mediów, bo już od jakiegoś czasu ludziom nie wierzącym w sondaże było wiadome że uzyska przynajmniej 5%. "Salon" (jak nazywa to Ziemkiewicz) zaakceptował go dość późno (gdy zorientował się, że mocniej skubnie SLD - nie PO i może okazać się koniem trojańskim Tuska, który w razie słabego wyniku PSL i tak rozdawałby karty), więc i tu wsparcia nie było przytłaczające. Inna sprawa to akurat to, że miał ogromny potencjał finansowy - choć wg. oficjalnych wersji na kampanię wyłożył zaledwie milion. Tyle że na pierwszych 5% swojego poparcia po prostu sobie ZAPRACOWAŁ.
Może i ma racje, ale jak na razie nie wymyślono niczego lepszego. Rządy monarchii, czy autorytarne też opierały się na założeniu że osoba rządząca jest mądra. Tyle że w demokracji następują zmiany, jest więcej różnych poglądów i szanse na właściwe decyzje są większe. Niech pan Korwin-Mikke wymyśli coś mądrzejszego, a póżniej krytykuje.
KNP ma w swoim programie stworzenie republiki z silnym prezydentem, więc wydumane poglądy Korwina za bardzo się tu nie liczą. Koniec końców decydować i tak będą ludzie, po prostu wzmocnienie pozycji prezydenta pozwoli na przeprowadzanie szybkich zmian w państwie oraz prawie.
Do tego genialnego cytatu JKM zawsze wraca, kiedy w kolejnych wyborach dostaje wynik oscylujący w okolicach 1%. To taki sympatyczny eufemizm, znaczący tyle, co "Jesteście idiotami, bo NA MNIE nie głosujecie.". Pan JKM zawsze miał wysokie mniemanie o sobie.
To prawda, że Korwin ma rozdymane ego, ale takie wytykanie "falsum in uno, falsum in omnibus" to nie żaden argument, bo... no cóż, w meritum ("większość jest głupia") ma rację.
Zgadzam się z przesłaniem ale już mam powoli dość tego Pana. Non stop go widzę i po co to? Jeżeli NAPRAWDĘ chcecie zrobić mu reklamę, to podajcie jego plany względem Polski(i bez odsyłania na google, ch*j mnie obchodzą google) bo na samych cytatach w internecie i filmikach typu "zmasakrował lewaka" Nowa Prawica daleko nie zajedzie.
Do wszystkich czepialskich- powiedzcie, niezależnie od tego, czy lubicie, czy nie lubicie JKM- czy nie ma on racji? Założę się, że gdyby zrobić sondę uliczną, prawie każdy przechodzeń na pytanie, czy większość ludzi to idioci, odpowiedziałoby "tak". Następne pytanie brzmiałoby: "Kto, według definicji, sprawuje rządy w ustroju demokratycznym"?
Naprawdę podoba wam się idea ustroju komunistycznego? to zapraszam do Chin, tam mają genialnie i nikt nie jest okradany. Polacy długo wlaczyli aby pozbyc się komunizmu, mam nadzieję że nie po to aby następne pokolenie oddało demokrację dobrowolnie.
patrząc na wynik wyborczy ku.rwina widac, ze na szczescie populartnosc ma tylko wsrod nieletnich nołlifów, spedzajacych cale zycie przy kompie http://www.youtube.com/watch?v=xaZASlOPadE
Wszyscy tak bardzo go chwalicie, podziwiacie, popieracie, tylko dlaczego to nigdy nie przekłada się na wyborcze wyniki, hm? Na pytanie odpowiedzcie sobie sami.
@rockmusic Jeśli twój avatar odzwierciedla poglądy polityczne, to powinieneś wiedzieć, że JKM w wielu sprawach ma poglądy podobne do twoich. Nie we wszystkich oczywiście. Sam kiedyś bawiłem się w anarchistę, więc wiem, jak taka transformacja przebiega. Poczytaj z nim parę wywiadów. Nie wiem, jak to się skończy, ale poczytaj. Albo chociaż debatę Korwin vs. Palikot.
po przegranych wyborach zwolennicy korwina powinni byc tylko i wyłącznie sobie winni a nie wyzywac sie tutaj na tych ocnieglosowali albo glosowali na inna partie dlaczego nie spojrzycie na siebie??
(i tak bede zmionusowany ) pzdr
demokracja jest bezpieczniejsza od monarchii. Lepiej, żeby rządziła grupa przeciętnych idiotów niż żeby się nam przypadkiem trafił jakiś jeden totalny wariat :P. Tak jest bezpieczniej. Ale fakt faktem. Obecna forma demokracji jakoś niebardzo mi do gustu przypada :P
Popieram. Sama prawda. Ale ciągle słyszę jak mi babcia ciągle mówi: "Głosowałeś na Korwina? Przecież
to stracony głos! Tylko PO....blablabla".... nudne, i można usłyszeć u każdego kto głosuje PiS/PO :/
smutne. żal. żenada.
P.S. Dla tych co głosowali na PiS/PO - fajnie będzie mieć 25% VAT, ceny benzyny na poziomie 8 złotych (bo muszą zdzierać podatki) oraz -tutaj biorę poprawkę na obietnice kiedy ostatnio PO wygrało - jeszcze więcej biurokracji :) Bo przecież mieli zmniejszyć a zwiększyli ;] A tak od siebie dodam że kumpel mi pokazywał ostatnio rozliczenie za paliwo dla holownika (taka jednostka PŁYWAJĄCA) w którym była rubryczka z napisem: "Podatek drogowy" i jakaś tam suma.... bo wszyscy normalni ludzie pływają łodziami po ulicach! :) Pozdro.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 października 2011 o 1:55
Moim zdaniem nie chcą go w rządzie... temu jest często pomijany bo wiedzą że może im zagrozić i zagrozić ICH WIELKIM ZAROBKOM... A to naprawdę mądry człowiek ostatnio coraz więcej zyskuje w moich oczach i gdyby to ode mnie zależało od razu bym mu dał premiera.
Przecież ten cytat to ja już an demotach widziałem ze 20 razy
Tak, gdyby sugerowac sie spolecznoscia demotywatorow, to moznaby stwierdzic, ze mamy w kraju pelno
radykalnych
rewolucjonistow, ktorzy chca obalic ustroj, rzad, zalegalizowac narkotyki, dac kazdemu bron w
reke, ale
pozniej przychodza wybory i okazuje sie, ze pan Korwin znowu ma wynik w granicy bledu
statystycznego, co swiadczy o tym, ze wiekszosc jego zwolennikow nie posiada jeszcze prawa wyborczego. Swoja
droga, Korwin jest takim politycznym meczennikiem., wokol ktorego osnuła sie legenda
genialnego wodza, lecz
jakze niezrozumialego, bowiem przeciez kazdy geniusz jest niezrozmialy. Jego meczenstwo
polega na tym, ze za
spraw spiskow i intryg u najwyzszego szczebla wladzy, probuje sie mu zakneblowac usta,
nie zapraszajac go do
telewizji, ani do gazet. Korwina rowniez cechuje socjofobia, bowiem jak niektorzy
wszedzie widza biale myszki,
tak Korwin wszedzie widzi socjalistow i socjalizm. W mlodosci minal sie z
powolaniem, bowiem mial zostac
specem od rozbiorki. Chce zburzyc bowiem ministerstwo zdrowia, edukacji, sluzbe
wojskowa, a takze stadion
narodowy w Warszawie. Jest zwolennikiem dyktatury, a ze dyktatura jest fajna wiedza
wszyscy w Korei i
Bialorusi. Jest przede wszystkim miernym populista, ktorego targetem stala sie mlodziez. Ale
gdybym jakims
cudem, przy 50 podejsciu do wyborow, Korwin wreszcie wygral, to sam by sie tego przerazil, bo by
wiedzial, ze
wiekszosc jego odwaznych postulatow jest niemozliwa do wprowadzenia w zycie. Ale dopoki wie, ze
niemozliwe
jest wygrac wybory, to moze sobie gadac co chce. Im blizej jest ktos wladzy, tym jest ostrozniejszy
i mniej
konkretny w swych deklaracjach. Dlatego takie SLD moze sobie pozwolic na obietnice w stylu, ze beda
czynic
starania, by podniesc emerytury i obnizyc podatki, co nie bardzo idzie ze soba w parze. Ale Korwinowi
ani
bycie u wladzy, ani obok wladzy nie grozi, wiec moze sobie gadac cokolwiek ;)
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2011 o 6:17
rbk17 -> w pewnym momencie tak było (PO i PiS szły łeb w łeb), ale później Platforma znowu nabrała
dystansu (głównie za sprawą afery związanej z książką Kaczyńskiego). Zresztą trudno cokolwiek stwierdzić np.
na podstawie samych sondaży, w jednym z nich (nie mam na myśli internetowego) JKM miał ok 7%. Chyba wszyscy
wyborcy Palikota zapamiętają już jego faktyczny wynik i sondaże sprzed paru miesięcy, w których nie był
nawet uwzględniany. W krótkim czasie ograbił SLD z części elektoratu a dodatkowo strzelił po nosie PO -
kto wie, może skubnął i wspomnianego Mikke, ale żadne badania opinii jeszcze o tym nie traktowały. Korwin
stracił wraz z informacją, że PKW nie zarejestrowała list KNP. Inna sprawa, że nie musiało być tak źle
z jego wynikiem gdyby udało mu się stworzyć koalicję PR-KNP-UPR, do czego nie doszło. Nadchodzą kolejne
cztery lata, w których będzie pomstował na "Bandę Czworga" i ponownie nie pozwoli na jakiekolwiek zmiany
personalne oraz wizerunku swojej partii. @kyd "Ale gdybym
jakims cudem, przy 50 podejsciu do wyborow, Korwin
wreszcie wygral, to sam by sie tego przerazil, bo
by wiedzial, ze wiekszosc jego odwaznych postulatow jest
niemozliwa do wprowadzenia w zycie" rozumiem, że znasz jakiś punkt programu KNP nie możliwy do wprowadzenia
w życie? Podaj go, myślę, że część z nas chętnie to sprawdzi. Zwłaszcza, że sam program KNP jest
zbyt ogólnikowy - i choć to oczywisty minus, ty najwidoczniej znalazłeś coś na tyle konkretnego, że
możesz to nam przedstawić.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2011 o 18:30
JKM na prezydenta
wolałbym na premiera, on ma ustawy pisać a nie na obiadki z merkel i putinem jeździć
Ojej, napisze ci takie ustawy, że będziemy wszyscy obiektem kpin. :)
Jak wygra to nie będzie ani jednym, ani drugim. Jeśli ktoś na niego głosował, albo go popiera i nie wie o co mi chodzi, niech doczyta. On jest rojalistą :)
JKM niby miałoby się udać przywrócenie monarchii w Polsce w roli głównej? Bądźmy realistami. ;)
jedyny człowiek, który do mnie przemawia. reszta powinna wziąć się za malowanie ławek w parku
Dali byście mu porządzić. Już tyle lat się stara :)
i kto to mówi! :P
To faktycznie interesujące, że w tak krótkim czasie pojawiły się nagle demoty o Korwinie. Ale właśnie dlatego, że oficjalnie kampania dopiero co się skończyła - zarzuty o "manipulowanie" wyborcami są raczej mało poważne. Nie widzę w tym nic złego, choć pan ze zdjęcia traci zaufanie nawet wśród własnego elektoratu... JKM jest w pewnym sensie politycznym celebrytą, jak Palikot, Kurski, Bartoszewski czy Senyszyn. Ich cytaty nie są niczym niezwykłym w internecie, więc i trudno mówić o jakiejś agitacji ze strony adminów.
JKM wprowadzi zakaz zakazywania, likwidując nakaz nakazywania.
JKM nie przegrał wyborów, przegrały je wasze portfele.
Podobno kilka osób widziało JKM bez muchy, wszyscy już nie żyją.
To nie JKM nie zmienia zdania, to zdanie nie znajduje argumentów żeby go zmienić.
Zanim JKM pojawi się w jakiejś debacie/konferencji itp. każdego zastanawia: "jaki będzie dziś kolor muchy".
;) Popierałem i popieram gościa. Akurat na demota można było dać jakieś lepsze jego zdanie, o demokracji już każdy zna/ Lepsze byłoby np. "Białe jest białe, czarne jest czarne a czerwone jest wredne!"; "Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane."; "Jak ludzie z PO mówią, że coś zrobią, to mówią."; "Różnica między Polską, a Stanami polega jednak na tym, że oni swoich Czerwonych przechowują w rezerwatach – a my w parlamentach…" oj, dużo tego.
@HomoBavariensis niestety musze się zgodzić. odkąd komuniści w trakcie wojny i krótko po, wybili naszą inteligencję, to teraz za społeczeństwo myśli telewizor i słupki poparcia dla partii. jesli myślisz, że tak nie jest, to zobacz na ostatnie wybory- kto najwięcej pojawiał się na ekranie ten zdobył najwięcej %. mówię tu o PO, PiS, PSL i Palikocie. jedynym wyjątkiem (co mnie samego zdziwiło) jest PJN, które też było często pokazywane (szczególnie na stacjach prywatnych). dopóki Polacy nie nauczą się samodzielnie myslec i widzieć jaki burdel się robi dookoła to czeka nas 2 Grecja albo i gorzej. jak to mawiał Piłsudski... "naród wspaniały tylko ludzie k*rwy".
Smok666, Palikot nie potrzebował zbyt wiele wsparcia ze strony mediów, bo już od jakiegoś czasu ludziom nie wierzącym w sondaże było wiadome że uzyska przynajmniej 5%. "Salon" (jak nazywa to Ziemkiewicz) zaakceptował go dość późno (gdy zorientował się, że mocniej skubnie SLD - nie PO i może okazać się koniem trojańskim Tuska, który w razie słabego wyniku PSL i tak rozdawałby karty), więc i tu wsparcia nie było przytłaczające. Inna sprawa to akurat to, że miał ogromny potencjał finansowy - choć wg. oficjalnych wersji na kampanię wyłożył zaledwie milion. Tyle że na pierwszych 5% swojego poparcia po prostu sobie ZAPRACOWAŁ.
Może i ma racje, ale jak na razie nie wymyślono niczego lepszego. Rządy monarchii, czy autorytarne też opierały się na założeniu że osoba rządząca jest mądra. Tyle że w demokracji następują zmiany, jest więcej różnych poglądów i szanse na właściwe decyzje są większe. Niech pan Korwin-Mikke wymyśli coś mądrzejszego, a póżniej krytykuje.
KNP ma w swoim programie stworzenie republiki z silnym prezydentem, więc wydumane poglądy Korwina za bardzo się tu nie liczą. Koniec końców decydować i tak będą ludzie, po prostu wzmocnienie pozycji prezydenta pozwoli na przeprowadzanie szybkich zmian w państwie oraz prawie.
Do tego genialnego cytatu JKM zawsze wraca, kiedy w kolejnych wyborach dostaje wynik oscylujący w okolicach 1%. To taki sympatyczny eufemizm, znaczący tyle, co "Jesteście idiotami, bo NA MNIE nie głosujecie.". Pan JKM zawsze miał wysokie mniemanie o sobie.
To prawda, że Korwin ma rozdymane ego, ale takie wytykanie "falsum in uno, falsum in omnibus" to nie żaden argument, bo... no cóż, w meritum ("większość jest głupia") ma rację.
Polać mu, a później na wawel ;d
Ja się dziwię że ta osoba ma w ogóle jakieś poparcie. To jest idiota, w latach 90-tych w Sejmie strzelał do ludzi z wiatrówki przy tym raniąc.
Ten człowiek chciał wprowadzić lustrację, co przy tylu komunistach było dość odważne, nieprawdaż?
@Dzenar http://demotywatory.pl/3058799/Janusz-Korwin-Mikke Teraz idź się powiesić.
7/10, bo na razie złapało się na to 5 osób, a ja nawet użyłem Google w celu wyszukania stosownych
informacji.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2011 o 21:28
Tak... Dziś usłyszałam, że demokracja, to 51 durniów rządzących 49 profesorami...
Widzę że JKM staje się coraz bardziej popularny na demotach - TAK TRZYMAĆ
Zgadzam się z przesłaniem ale już mam powoli dość tego Pana. Non stop go widzę i po co to? Jeżeli NAPRAWDĘ chcecie zrobić mu reklamę, to podajcie jego plany względem Polski(i bez odsyłania na google, ch*j mnie obchodzą google) bo na samych cytatach w internecie i filmikach typu "zmasakrował lewaka" Nowa Prawica daleko nie zajedzie.
Do wszystkich czepialskich- powiedzcie, niezależnie od tego, czy lubicie, czy nie lubicie JKM- czy nie ma on racji? Założę się, że gdyby zrobić sondę uliczną, prawie każdy przechodzeń na pytanie, czy większość ludzi to idioci, odpowiedziałoby "tak". Następne pytanie brzmiałoby: "Kto, według definicji, sprawuje rządy w ustroju demokratycznym"?
W wielu swoich poglądach nie ma racji. I niestety jest to większość jego pomysłów.
dużo razy to jeszcze będzie...?
Mądry człowiek!
Po wyborach to i Pan JKM na głównej
Już wole JKM-a jako króla Polski, niż żeby nami rządziła banda złodziei i kretynów
Zastanów się czasem nad sobą - może ty ty też jesteś kretynem? ;) Bo idealny to na pewno nie, by osądzać innych. ;/
Naprawdę podoba wam się idea ustroju komunistycznego? to zapraszam do Chin, tam mają genialnie i nikt nie jest okradany. Polacy długo wlaczyli aby pozbyc się komunizmu, mam nadzieję że nie po to aby następne pokolenie oddało demokrację dobrowolnie.
zaraz a niby czemu z demokracji mamy rzucić się w paszczę komunizmu? to nie ma innych opcji?
patrząc na wynik wyborczy ku.rwina widac, ze na szczescie populartnosc ma tylko wsrod nieletnich nołlifów, spedzajacych cale zycie przy kompie http://www.youtube.com/watch?v=xaZASlOPadE
W końcu ktoś od rzeczy gada. :)
coś w tym jest ale nie do końca
Wszyscy tak bardzo go chwalicie, podziwiacie, popieracie, tylko dlaczego to nigdy nie przekłada się na wyborcze wyniki, hm? Na pytanie odpowiedzcie sobie sami.
Chłopie, jak nie wiesz jakie w tym roku odbyły się manipulacje przy wyborach, to tobie można tylko współczuć, a wykonawcom manipulacji pogratulować.
@rockmusic Jeśli twój avatar odzwierciedla poglądy polityczne, to powinieneś wiedzieć, że JKM w wielu sprawach ma poglądy podobne do twoich. Nie we wszystkich oczywiście. Sam kiedyś bawiłem się w anarchistę, więc wiem, jak taka transformacja przebiega. Poczytaj z nim parę wywiadów. Nie wiem, jak to się skończy, ale poczytaj. Albo chociaż debatę Korwin vs. Palikot.
omicron - Manipulacja? Gdzie o tym przeczytałeś, w Fakcie? Czy powiedział ci to JKM?
po przegranych wyborach zwolennicy korwina powinni byc tylko i wyłącznie sobie winni a nie wyzywac sie tutaj na tych ocnieglosowali albo glosowali na inna partie dlaczego nie spojrzycie na siebie??
(i tak bede zmionusowany ) pzdr
całe szczęście, że rozkład poparcia z demotów nijak nie przekłada się na rzeczywisty wynik wyborów.
omicron, aha.
demokracja jest bezpieczniejsza od monarchii. Lepiej, żeby rządziła grupa przeciętnych idiotów niż żeby się nam przypadkiem trafił jakiś jeden totalny wariat :P. Tak jest bezpieczniej. Ale fakt faktem. Obecna forma demokracji jakoś niebardzo mi do gustu przypada :P
Idiotów zawsze będzie większość, a król może trafić się mądry.
@brovareck
Może. Ale jeśli się trafi głupi?
Może, ale nie musi. :)
TAK ma racje ale sam jako dureń siebie do nich nie zalicza bo durnota tak ma.
PS. Pie_dolony komuch
Jakim cudem człowiek , który ma w internecie takie poparcie ( chodzi mi też o inne serwisy np. YT) zdobywa 1% poparcia ?
Popieram. Sama prawda. Ale ciągle słyszę jak mi babcia ciągle mówi: "Głosowałeś na Korwina? Przecież
to stracony głos! Tylko PO....blablabla".... nudne, i można usłyszeć u każdego kto głosuje PiS/PO :/
smutne. żal. żenada.
P.S. Dla tych co głosowali na PiS/PO - fajnie będzie mieć 25% VAT, ceny benzyny na poziomie 8 złotych (bo muszą zdzierać podatki) oraz -tutaj biorę poprawkę na obietnice kiedy ostatnio PO wygrało - jeszcze więcej biurokracji :) Bo przecież mieli zmniejszyć a zwiększyli ;] A tak od siebie dodam że kumpel mi pokazywał ostatnio rozliczenie za paliwo dla holownika (taka jednostka PŁYWAJĄCA) w którym była rubryczka z napisem: "Podatek drogowy" i jakaś tam suma.... bo wszyscy normalni ludzie pływają łodziami po ulicach! :) Pozdro.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2011 o 1:55
Moim zdaniem nie chcą go w rządzie... temu jest często pomijany bo wiedzą że może im zagrozić i zagrozić ICH WIELKIM ZAROBKOM... A to naprawdę mądry człowiek ostatnio coraz więcej zyskuje w moich oczach i gdyby to ode mnie zależało od razu bym mu dał premiera.
Najdobitniej widać to na przykładzie internetu pełnego dzieci NEO i wyznawców Korwina-Mikke.