Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1666 2012
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A adriano5512
+12 / 22

frekwencja na wyborach mniej niż 50 % ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pwnzor1337
+12 / 24

To akurat dobrze, jak ktoś się nie zna i ma zagłosować na tych, którzy się lepiej z tv prezentują, to lepiej nich nie głosuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pwnzor1337
+10 / 14

@Slonx No tak, powinna być znacznie mniejsza niż 50%, chodzi o to, że lepiej zrobili ci, co nie poszli, niż ci, co głosowali np. na zasadzie "Oddam głos na PO, bo PiS to największe zło, a nic innego nie ma"(lub odwrotnie, nie jestem za żadną z tych 2 opcji).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiek12345
-3 / 17

@Przybor1995: żartujesz, prawda? JKM to dopiero wykorzystuje populistyczne hasła, zero konkretów, plus przede wszystkim hasło 'politycy to złodzieje, ale ja jestem fajny'. Każdy myśli po zapoznaniu się z tym niby-programem: 'obniżenie podatków - łał, więcej kasy dla mnie', ale to też wiąże się z niemal zlikwidowaniem strefy publicznej, i tu pojawia się problem. Pomijając fakt, że nie przedstawił dobrego pomysłu na naprawę (nie: zmianę) systemu emerytalnego... Lekko zalatuje mi u niego desperacją. Co prawda w kwestiach ekonomicznych jego pomysły nie są złe, ale nie można ot tak przejść z gospodarki socjalnej na kapitalistyczną. Inną kwestią jest to, czy typowy Polak jest zdolny to życia w społeczeństwie socjalnym, skoro cały czas kombinuje jak tu utrzeć nosa państwu (trywialny przykład: 'przekaż bilet komuś na przystanku, oszukaj system'), ale to już osobny wątek i odchodzi od tematu :P A samego JKM dopełnia to konserwatywne, typowo konformistyczne myślenie, ale to po prostu osobiście mnie razi, ciężko dyskutować o poglądach.

W kwestii demota... już ta zbędna, krzycząca majuskuła przy marihuanie mnie razi i pokazuje poziom autora, a jego wizerunku dopełnia myślenie tylko przez pryzmat seksualności, jakby to miała być najważniejsza rzecz w życiu człowieka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dilu
-4 / 12

Przybor1995 TO są konkrety?! Jakbym takie umowy podpisywał przy sprzedaży produktów które oferuje to bym
już dawno został wykiwany. To ruszamy po kolei: 1) "1. Dość grabieży podatkowej. Obniżymy i uprościmy
podatki, zniesiemy PIT i wprowadzimy dobrowolne ubezpieczenia emerytalne oparte na skutecznym i uczciwym
systemie kapitałowym."- jak niskie podatki? W jaki sposób chcą uprościć? Co to w ogóle znaczy skuteczny
i uczciwy system kapitałowy?! 2) "4. Uwolnimy energię obywateli. Zniesiemy zakazy i koncesje duszące
przedsiębiorczość, zadbamy o stabilność i jednoznaczną interpretację przepisów podatkowych." - jakie
zakazy zniosą? Jakie koncesje? Wiele z tych koncesji i przepisów wiąże nas z UE. Jak choćby znak CE-
gdzie wszystkie przepisy są normalizowane do przepisów UE. Siedzę w budownictwie- wszystkie przepisy są
dostosowywane do UE. Więc niby jak ktoś chce to zmienić? NIE DA SIĘ. No chyba, że chce zamknąć eksport
i wysłać na bruk 3/4 polskich firm budowlanych i zahamować zachodnie inwestycję. Na wszystkie punkty
patrzyłem przez przepisy prawa budowlanego i ich zharmonizowanie do praw UE. Ile jest jeszcze takich
przepisów na których się nie znam? Jak nagle chcesz do góry nogami przewrócić gospodarkę? Człowieku to
są hasła populistyczne. Dlatego chciałbym, żeby ten człowiek był w sejmie i gonił innych do pracy. Same
w sobie pomysły są dobre, ale bez konkretów to jest zwykły populizm !
EDIT:
Jeszcze dodam, że program ma 10 punktów, które zmieścisz na jednej stronie A4. Obwarowania przy sprzedaży produktu budowlanego który oferuje ma 3 strony A4 i odnosi się jeszcze do innych przepisów. Zresztą porównaj to do programów innych partii- gdzie dostajesz właściwie całe książeczki z programem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2011 o 22:25

S Seifer
+2 / 8

Z konkretów to np. przywrócenie ustawy Wilczka + likwidacja podatku dochodowego ,to byłby ogromny przełom
dla naszej gospodarki. Pojęcie bezrobocia przestałoby istnieć. Co do budownictwa, też trochę w tym
siedzę i jak dla mnie to wszystkie prawa i normy unijne są dużo gorsze niż te które mieliśmy przed UE.
Poza tym skoro kilkoma ustawami przekreślono 50 lat komunizmu to dlaczego nie można się odciąć od kilku
lat eurosocjalizmu. Tak przy okazji to przyszłość UE jest bardzo wątpliwa (co jest dobrą wiadomością), więc Polska ma jeszcze szansę na dobre reformy. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2011 o 23:06

A athamaris
0 / 0

Co do nowej prawicy- proszę mi wyjaśnić, co to jest "skuteczny i uczciwy system kapitałowy"? Uczciwość zależy od ludzi. Tym bardziej, jeśli się chce ograniczyć biurokratyzację. Skuteczność tak samo- zależy, jak się będzie sprawdzał w praktyce, nie w planach.
"Nie pozwolimy na ingerencję w wychowanie dzieci"- czyli de facto przyzwolimy rodzicom na całkowite decydowanie o losach dziecka, uniemożliwimy ingerencję w przypadkach, kiedy dziecko jest zaniedbywane (wytłumaczą się, że "żyje sobie wolno"), pozwolimy na uczenie ich postaw aspołecznych? A "przywrócimy rodzicom możliwości decydowania o ich edukacji"? Z pewnością wielu się znajdzie takich, którzy stwierdzą, że po co dziecko ma umieć czytać i pisać, skoro można je wysłać na pole, niech kopie ziemniaki. Świetlana przyszłość.
"Wprowadzimy rzeczywistą odpowiedzialność urzędników za podejmowane decyzje."- żeby, prócz łapówek, możne ich było zaszantażować? Stosowanie prawa to jest akurat coś, przy czym są ogromne możliwości w tym względzie.
"Zniesiemy zakazy i koncesje duszące przedsiębiorczość"- dzięki czemu każdy psychopata będzie mógł sprzedawać broń, a przewozy lotnicze będą się mogły odbywać takimi Tupolewami. Po to są koncesje, żeby zachować równowagę na rynku i pozwolenia w tak ważnych sprawach udzielać tylko najlepszym. Pozwolimy na rozprowadzanie "dopalaczy" i produktów niebezpiecznych.
"Nie pozwolimy na dalsze zadłużanie państwa" jednoczesnie obniżając podatki i zwiększając wydatki na emerytury i policję. Aha.
Przecież to w dużej mierze jest tak nieprzemyślane, tak bez jakiegokolwiek głębszego zrozumienia tematu, że nic, tylko strzelić facepalma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brokenMan

klasyka:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maniek13z12
-1 / 23

Macie tłumoki co głosowali na podpalonego kota! Niech zostanie premierem, będzie godnie reprezentować Polskę a w szczególności swój elektorat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-5 / 9

Wolałbyś Kaczyńskiego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
0 / 2

@szarozielony -> Eee... tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-1 / 3

Hmmmm... Tusk, Palikot, Pawlak, Miller?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nigol11
+3 / 17

Jestem ciekawa ile osób z tych które tak krytykują poszło na wybory ... Skąd tyle złych słów,nowy
Rząd nie zaczął jeszcze dobrze pracy a wy już macie wyrobione zdanie.Szkoda że tak powierzchownie
oceniacie ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 października 2011 o 15:45

avatar twojastaraluz
+9 / 59

W dupie mam czy kobita czy kim ona tam jest ma kutasa, ile ich ma, czy jest gejem czy lesbijką- jeśli dobrze wypełnia swe obowiązki to niech będzie w rządzie jak najdłużej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SDMarit
+5 / 15

Problem w tym że ona nie jest w rządzie. Widzę wiele wiecie o polityce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar twojastaraluz
-4 / 14

Dobra, ch*j tam, przecież wiadomo o co chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
+1 / 7

no własnie nie wiadomo... ;x

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dilu
-3 / 9

SDMarit co z tego, że nie jest w rządzie skoro może brać udział w komisjach i podkomisjach i tam dobrze wykonywać obowiązki? Widzę, że także wiesz "dużo" o polityce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar roger10
+7 / 19

Hmm gówno o nim wiem, tak? Krzysztof Grodzki, nieszczęśliwy mężczyzna (ojciec!) który zmienił płeć i przybrał imie Anna. Transseksualizm to zaburzenie psychiczne. Do niedawna jeszcze tyle było hałasu o badania dla niektórych polityków, a teraz mamy posła z zaburzeniami psychicznymi i jakoś nikt nic o tym nie mówi!! Człowiek, który uważa, że Transseksualiści i inne homo-niewiadomo powinni mieć prawa do adopcji dzieci (I właśnie głównie o to Grodzki będzie walczył w sejmie!) jest po prostu chory! Nie mam nic do tych ludzi, nie żywię do nich nienawiści. Ja im współczuję. Niech żyją jak chcą ale niech nie krzywdzą innych swoim nieszczęściem. A prawa do adopcji napewno by były !OGROMNĄ! krzywdą dla dzieci! Do tego to oni nie grają fair.. Te całe ich wzywania, że brakuje nam tolerancji! (?!) Przepraszam, ale to oni są mniejszością - my heteroseksualiści jesteśmy większością.. Sporą większością! Więc czego oni chcą? I tak uważam, że już zbytnio ich tolerujemy. Włażą nam na głowę z każdej strony jak się patrzy: Tutaj Szpak, tam Madox a w sejmie Grodzki! Lansują swoje nieszczęście i domagają się praw - które im się zwyaczjnie nie należą (i nigdy nie powinny być dane!) A wracając do Grodzkiego, nie uważam by wniósł sporo dobrego do polityki, ale to moja osobista opinia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar roger10
+7 / 11

O niej? Chyba o NIM. Urodził się mężczyzną więc nim jest bez względu na wszystko. Napisałaś, że
skoro heteroseksualiści są większością to powinni szanować mniejszości. OK, jak najbardziej się
zgadzam. Ale to też powinno działać w obie strony. I ci, i ci zachowują się nader często nagannie. Dalej
napisałaś: "Czy Ty widząc osobę czarnoskórą w Polsce obrzucasz ją obelgami i
wyzywasz od najgorszych
bo należy do mniejszości?".. A co ma piernik do wiatraka? ;) Płytko rozumujesz, tu nie chodzi przecież o
to, że ktoś należy do mniejszośći i Ty dobrze o tym wiesz, tylko nieudolnie próbujesz mnie łapać za
słówka. Później znowu zaczepka, która jest zupełnie pozbawiona jakiegokolwiek sensu: "Takie gadanie, że
Transseksualizm jest zaburzeniem psychicznym zapewne czerpiesz z jakiejś książki katolickiej, w której to
samo jest napisane o
homoseksualistach.". Transseksualizm jest zaburzeniem psychicznym i to stwierdzenie
pochodzi ze źródeł specjalistycznych. Sama sprawdź, a tak nawiasem mówiąc szkoda, że prędzej tego nie
wiedziałaś. Co do wychowywania dzieci przez poszczególne modele rodzin można dyskutować pod różnymi
względami, więc tego nie poruszę. Można podawać setki przykładów i raz, homo-rodzinka będzie górą a
raz patologiczna rodzina. Wszystko jest względne. Faktem jednak jest, że szanse na to, że dziecko
mieszkające z rodziną patologiczną wyrośnie na normalnego człowieka jest sto razy większe niż dziecko
"wspaniałomyślnie" wychowywane przez homoseksualistów lub innych nieszczęśników. Na koniec napisałaś:
"Najlepiej wg. Twojego komentarza byłoby ich ukamienować albo spalić na stosie?". Proszę, czytaj ze
zrozumieniem!! Gdzie ja niby zionę taką nienawiścią do nich, że paliłbym ich na stosie?! Przecież
prędzej zaznaczałem wielokrotnie, że nie żywię do nich nienawiści (przeczytaj jeszcze raz, na spokojnie
moje wypowiedzi)... NIE MAM NIC DO NICH! Ja tylko nie zgadzam się, na prawa adopcji dzieci dla
homo-niewiadomo. Nie zgadzam się! To moje zdanie, zdanie normalnego cżłowieka. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 października 2011 o 23:25

G glinx11
-2 / 6

@roger10 -> Ja np. nie mam nic do ciebie, ale myśl o tym, że mógłbyś mieć dzieci, skręca mnie w żołądku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JoannadArcXXI
+4 / 12

Nie ma nikogo, kto był wart mojego głosu. Najlepszym protestem byłoby gdyby nikt z nas do kur* nędzy nie poszedł zagłosować. 0% frekwencji, siłą ich stamtąd wyrzucić! Na palcach jednej ręki mogę policzyć kto tam się do czegokolwiek nadaje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O onazosia
-1 / 15

Nie mam zamiaru oceniać Anny Grodzkiej, bo niby na jakiej podstawie ? Ale w porównaniu do swojej porzedniczki z Krakowa, Nelly Rokicinie, to ta przynajmniej z sensem mówi o sobie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hakuma
+2 / 12

żenada a nie - demot ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hakuma
0 / 2

czy ja tu gdzieś napisałam która partia jest moją ukochaną? swoim komentarzem pokazałeś kto tu nie myśli.. poza tym ci 'wykształceni' nie zawsze są mądrzy, a 'niewykształceni' o wiele lepiej orientują się w Polskiej rzeczywistości, bo nie siedzieli ładniusio w ławeczkach, tylko zapier*alali żeby mieć co jeść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goranbregovic
+1 / 7

dobre :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnTaylor
+1 / 9

Nikt normalny (i świadomy tego faktu oczywiście) na tego PANA głosu by nie oddał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kilas88
-3 / 11

"Co pani sądzi o legalizacji Marihuany?" - poprawiona wersja: "Co obojniaku sądzisz o legalizacji marihuany?" ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Majeczkon
-1 / 3

co za palanci sa na demotach... Jej sprawa kim jest, kim byla i co ze soba w dalszym ciagu zrobi.Pare dni temu rowniez nabijano sie publicznie z kobiety (Magdy Roman), co dla mnie jest zwyklym chamstwem, ktorym sie cechuja tylko ludzie, ktorzy sami maja pewnie kompleksy.Beznadzieja nie demot i dlaczego marihuana jest z duzej napisana?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adria
+1 / 1

Nie chce sobie nawet wyobrazac co spalony czlowiek moze zrobic za kierownica. Mamy juz dosyc wypadkow z udzialem pijanych kierowcow. Moze tym Palikot by sie zajal, zamiast glosic puste haselka i zaczynac wszystko od d**y strony? Nie...lepiej klocic sie o krzyz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem