Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Pies to nie zabawka

www.demotywatory.pl
+
3298 3453
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K Katherina1998
+23 / 33

jak wgl. można cos takiego zrobić, wgl. nie chce mi sie wierzyć że czlowiek jest tak okrutny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bredny
+14 / 18

Mój ma już 9 latek, dostałem go w wieku 11 lat od znajomego i nie oddam go za żadne skarby. Ale pewnie zostało mu już kilka latek życia. Ogólnie dba o formę. Pływa, skacze do 2m.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hannya
+8 / 16

glinx11: Tak, a nawet więcej: gówniarzami są także rodzice dzieciaka. Przyjecie zwierzaka do rodziny to nie jest kwestia pragnienia. To jest odpowiedzialność. Jeśli dzieciak tylko pragnie, to za mało. Jesteś odpowiedzialny za to, co oswoisz. Jeśli rodzice nie potrafią odmówić, to sa złymi rodzicami: to ich obowiązkiem jest ocena tego, czy mają odpowiednie warunki na zwierzaka, czy będzie miał odpowiednią opiekę, a w końcu czy będzie miał zapewnione bezpieczeństwo emocjonalne. Żądasz szacunku dla drugiego człowieka? Okaż szacunek zwierzęciu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fantyna
+1 / 5

Hannya, podpisuję się pod Twoją wypowiedzią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Blueeng3l
+30 / 38

Ja patrze na to to az mi sie plakac chce, ale takie w sumie sa teraz dzieci "wspolczesne" marza o zwierzeciu, ale waznejesze sa dla nich zabawki, komputery i internet, poplakaklam sie na tym filmie, duuuzy plus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheCrow90
+1 / 3

Przynajmniej gleba jest potem żyzna! Mucha, kot, pies, małpa, człowiek nie zabijaj... Proste

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Diux
+8 / 14

jak można takie niewinne zwierze skrzywdzić ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeedo
+3 / 3

mocny filmik, prawda? taki kontrast!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maja90
+23 / 27

omg. dlaczego "juz sie nie pamieta"? skad wiesz, ze sie nie pamieta? kazdy normalnie wychowywany czlowiek wie o tym i szanuje pamiec o poległych. Ale Wy jak zwykle musicie doszukiwac sie problemow, bo jakby to było, gdyby był po prostu sobie demot o porzucanych psach i nikt by sie nie czepił. Ida Świeta i akurat bardzo wazne jest zeby uswiadamiac ludzi, ze pies nie nadaje sie na prezent, bo musi to byc decyzja przemyslana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Daga33
+13 / 15

A co ma piernik do wiatraka? Oficera dostajesz pod choinkę? Problem z psami jako prezent jest ogromny i trzeba o nim mówić, co nie znaczy, że wszystkie karty historii trzeba wymazać. Puknij się w czaszkę, "retoryku", bo niczego nie zrozumiałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butterflyyy123
+7 / 9

Też zgadzam się z Maja90. Owszem, ważna jest pamięć o ludziach, ale psy to też żywe istoty (nie zabawki..) Dobry demot. (+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maja90
-1 / 3

@glinx11

No a nie? przypominam, że zginelo wiele osób. Tak jakbys miał problem z pamięcią. No chyba, ze jestes po prostu kompletnie nieczuły i niezdolny do współczucia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alvares1
+6 / 8

no patrz, nie spodziewalem sie takiego zwrotu :D to wszysto wina poprzedniego rządu. +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+7 / 15

Co za idiota minuje tego demota!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DamonStraus
+6 / 12

Pewnie taki idiota, który nie zrozumiał demota / nie chciało mu się oglądać filmiku / sam był w takiej sytuacji, że uważał psa za zabawkę i nie widzi w tym nic dziwnego. A że w naszym kraju wielu takich jest to i tyle minusów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-5 / 13

@Xar -> A czy to jest demot? Nie, to po prostu zalinkowany z YT filmik, korzystający z tej zasranej opcji, jaką niedawną moderacja udostępniła. Nawet na oryginalny podpis się koleś nie wysilił. Filmik fajny, ale demot z tego jak pół dupy zza krzaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 0

@Glinx11 przeczytaj nowy regulamin serwisu,to dowiesz sie, ze demotywatory.pl to juz nie demotywatory, tylko obrazki/filmiki z trafnym podpisem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krefetka
+9 / 15

Każde zwierzę to nie zabawka! Jak się kupuję żywe zwierze rozpieszczonym dzieciakom, które zaraz się
znudzi to lepiej kupić "Wypasioną, robiącą z mózgu wodę grę". To człowiek jest najokrutniejszy na
ziemi. Daję +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 grudnia 2011 o 14:35

R konto usunięte
+15 / 21

A ja wezmę i wsadzę temu facetowi ten pistolet w d--e i pociągnę za spust i matce k--wa też bo wychowali dziecko na rozpieszczonego g---iarza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zubek88
+18 / 20

Noi jeszcze teściowej - "w imię zasad"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarnItsPeter
+6 / 8

tak, nie ma to jak chceć zabić ludzi ze spotu społecznego, który ma zniechęcać do właśnie takich zachowań...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-1 / 3

@Darnl -> Ale spot mówi tylko, żeby nie zabijać psów - o ludziach nie ma ani słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarnItsPeter
-1 / 1

Chodzi mi o to, że jakieś buce kminią żeby zabić aktorów grających w tym spocie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alusama
+8 / 16

Ostrzegam was, jeśli ktoś coś takiego zrobi, znajdę go, posole i zjem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S silence26
+19 / 23

Ja na Twoim miejscu byle czego bym nie jadła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lookingup
+11 / 13

tępi ludzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adaxxl
0 / 12

Myślałam że ten facet zwyczajnie weźmie i wywali tego psa na zewnątrz, było by to lepsze od zabicia go... Ale nie, ten debil musiał go zastrzelić... Wszystkie martwe zwierzęta, obiecuję, obiecuję wam że kiedyś znajdę tych wszystkich którzy wam to zrobili i zabiję, zabiję nawet jeśli będę miała spędzić resztę życia w więzieniu :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
-1 / 11

Wiesz... To zastrzelenie to tylko taka metafora. Tak naprawdę nikt nie strzela do pas w domu bo tylko by bałagan zrobił. Przypuszczam, że ludzi zwyczajnie wywożą zwierzęta poza miasto i porzucają co nierzadko kończy się ich śmiercią. Osobiście guzik mnie obchodzą zwierzęta, ale i tak nie rozumiem po co kupować dziecku psa jako prezent, niech sobie zostanie w sklepie w klatce - z całą pewnością tam mu jest lepiej niż choćby te kilka miesięcy w ciepłym mieszkaniu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PanBeliara
0 / 2

Rozumiem nietrafiony prezent. Zamiast wywalać do lasu, czy gdzieś tam, można go oddać do schroniska. Znajdą się jacyś ludzie, którzy mu zapewnią spełnienie potrzeb. Ewentualnie można popatrzeć wśród rodziny, znajomych. Czy tak trudno ruszyć głową?
Najlepiej w ogóle nie próbować przygody ze zwierzęciem domowym, jeśli nie spełni się warunków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
+1 / 3

@Adaxxl -> A wiesz, że w bajce o Czerwonym Kapturku nie chodzi o to, że w lasach kręcą się gadające wilki, które lubią połykać miejscowe babcie, tylko to taka metafora tego, żeby nie rozmawiać z nieznajomymi? Wiesz, nie zawsze wszystko jest tym, na co się wydaje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hellshit
0 / 0

Łohoho jaka ty groźna jesteś 12 lat masz i już sie do więźenia szykujesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2011 o 20:56

avatar Maja90
+73 / 75

...szlag mnie trafia. nienawidze rozpieszczonych bachorow i nieodpowiedzialnych rodzicow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michael19PL
+2 / 4

zgadzam się z tobą w mln.%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paulinaaaaaaa
+7 / 9

Jak ja nienawidzę takich ludzi ... ; (

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Magulon
+1 / 9

Ten ojciec wygląda jak Eduard Khil, ten co śpiewał Trololo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jazu
+2 / 8

Genialne. A uśmiecha tego pana z gnatem... ach XD Jaka radość. Ciekawe czy karpia też odstrzelił z taką samą uciechą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+5 / 7

A powinien może płakać jak zabija karpia? W filmiku ten uśmiech symbolizuje to, że tak naprawdę skazanie psa na śmierć lub porzucenie go nie jest niczym strasznym - ma to zaszokować odbiorcę. To wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lutas
-2 / 8

co prawda to prawda, zabawkę możesz wyłączyć a psa nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R renduro5
-2 / 6

no chyba w tym momencie ode mnie ten koleś też by zarobił strzała

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+6 / 14

Mówisz więc, że nie miał byś problemu z zabiciem człowieka. W czym więc jesteś lepszy od osoby z filmiku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar athesis
+1 / 9

@Azon: Moim zdaniem jest pewna różnica między zabiciem niewinnego stworzenia a człowieka, który to niewinne stworzenie pozbawił życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johnamos
+2 / 2

Chore myślenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+2 / 2

athesis, tak ja też widzę tą różnice. Zabicie człowieka (niezależnie od tego co zrobił zwierzęciu) jest o wiele gorsze niż zabicie nawet najsłodszego pieska. Wyobrażacie sobie świat w którym by istniały odwrotne zasady? Tzn Za zabójstwo człowieka do 2 lat więzienia a za ubicie pieska dożywocie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johnamos
+3 / 5

Za pogłaskanie pod włos odcinanie dłoni. Za nie wylizanie genitaliów po załatwieniu się psinki 50zł grzywny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paula8901
+6 / 10

Tak jest, gdy rozkapryszony gnojek zażyczy sobie zwierzęcia pod choinkę. Przez pierwsze dziesięć minut jest fajnie,ale kto później wyprowadzi psa na spacer? Kto zmieni żwirek w kuwecie kota? Najlepiej pozbyć się problemu. -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
+3 / 5

Jezus... co wy z tą nienawiścią do dzieciaka? Że rozkapryszony? To już odpowiedzialność rodziców. Poza tym 90% dzieci w tym wieku marzy o zwierzaku, choćby nawet potem miał im się znudzić. To się nazywa niedojrzałość, dziwnym trafem dość charakterystyczna dla tego wieku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar camel101
+10 / 12

Powinni to puścić w telewizji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tajniak4
0 / 0

Było w telewizji rok temu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mikimikimikimiki
+5 / 7

to powinno być jeszcze raz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olcia950713
+4 / 6

Popieram came101. Może przemówiłoby to do niektórych nieodpowiedzialnych ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaMa110
-3 / 5

Jak można w ogóle coś takiego zrobić bezbronnemu i niewinnemu zwierzęciu?! Dla mnie to nie wyobrażalne. Powinny być specjalne zakłady w których karano by takich ludzi! Dziękuję Bogu za to, że rodzice wychowali mnie na dobrego człowieka. Daje +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
0 / 2

Widzę, że zdolność odczytywania oczywistego morału choćby z telewizyjnego spotu przekracza umiejętności odwiedzających tę stronę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PanBeliara
+3 / 3

Nienawidzę ludzi traktujących zwierzęta przynajmniej źle.
Kary są za takie zachowania zbyt małe, przynajmniej ja tak sądzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tajniak4
-5 / 7

No... tak, ten filmik jest cholernie demotywujący, ale "autor" tego demota to się specjalnie nie wysilił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moniaa93
0 / 6

Aż się popłakałam, coś okropnego. Nie rozumiem jak można krzywdzić takie piękne malutkie bezbronne zwierzątko... :( Zanim kupicie zwierzaka przemyślcie to 1000 razy!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moniaa93
0 / 0

@FakDak Oczywiście, że nie. Nie łap mnie za słówka, chyba wiesz o co mi chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alarm18
+2 / 4

Mooocny przekaz... Szkoda, że ludzie do niego nie dorośli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamilczak111
0 / 2

Dawno nie było tak dobrego demota bardzo się posmuciłem po obejrzeniu ale cóż taka jest prawda. Zastanawia mnie za to co za dzieci dają minusy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar biiesiia
+12 / 14

dostaliśmy psa na gwiazdkę... ma miał 16 lat, zdechł ze starości. Nigdy nie bity, zawsze miał co jeść, zawsze wyprowadzany, czysty, miał zapewnione zabawy. Był wredny jak diabli ale i tak go kochaliśmy. Po nim adoptowaliśmy szczeniaka ze schroniska, sukę ma prawie 10 lat dwa razy dała nam szczeniaki (2) je też mamy. Dla niektórych ludzi zwierzęta mają szczególne znaczenie. Dla nas pies jest częścią rodziny, czasami wydaje mi się że ma lepiej odemnie ;D. Wiadomo nie są to rasowce tylko zwykłe kundle, o niezwykłym charakterze ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fantyna
-1 / 3

Czuję się zobowiązana odpisać. Po co je rozmnażasz? Nie uważam, że kundelki sa bezwartosciowe, ale myślę, że wystarczająco dużo jest już ich w schroniskach. Robisz im krzywdę wiekszą niż ci debile wyrzucający je w lesie, bo oni tylko korzystają z tego, co Ty napędzasz. Nie rozumiem, jak mozna kupić psa bez rodowodu albo je rozmnażać. Kupuje się w porządnej hodowli albo bierze ze schroniska. Za bezmyslne rozmnażanie psów powinny być nakładane kary.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artur123
0 / 0

No może po to pozwala, żeby się rozmnażały, by następnie młode sprzedać i trochę sobie na tym zarobić.
Albo po prostu mieć następnego psa, gdy obecny zdechnie. Wiem, że to nie będzie analogiczne porównanie, ale
to trochę tak, jakby powiedzieć: "po co nam własne dzieci, skoro tyle ich jest w bidulach?". I tak, przez 26
lat wydaje pieniądze na te psy, to niech chociaż jakaś część jej się zwróci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2011 o 22:19

avatar Fantyna
0 / 0

No pewnie, jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. W schronisku nie płaci sie za psa. Kundelek ze schroniska albo DOBRA hodowla psów rasowych. Ludziom napedzającym czarny rynek sie NIE PŁACI. Co z tego, ze ona jest dobrym człowiekiem skoro nie wie co się stanie z jej psami potem? Trafią na wieś gdzie niepilnowana i niewysterylizowana suka podczas każdej cieczki będzie mieć młode, które będą zabijane. Rodowód ma za zadanie gwarantować psu bezpieczeństwo. Jasne, ten system szwankuje - ale to przez nas. Bo kazdy woli kupic rasowca z pseudohodowli bo taniej - a to, że to będzie okup a nie zapłata za solidna robotę nie jest wazne. Polakom kiepsko idzie nawet przestrzeganie nakazu szczepienia czworonogów i niepuszczania ich samopas a co dopiero zakaz rozmnazania psów bez uprawnień... Pomyśl ile problemów by to rozwiazało: Mniejsza ilość bezpańskich psów, bo dłużej sie myśli nad kupieniem psa gdy trzeba zapłacić 1000 zł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar biiesiia
0 / 0

ale to była ewidentna wpadka, my tego nie chcieliśmy..:D uciekła nam :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fantyna
0 / 0

Dlatego kazdy weterynarz powinien mieć obowiązek wysterylizować sukę, którą bada. Lepiej, żeby państwo płaciło za to niz utrzymywało schroniska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adam9246
+2 / 4

Swietny demot, mam nadzieje ze ludzie powstawiaja to na kwejka i inne tego typu strony by wszyscy mogli uswiadomic sobie taka oczywistosc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KretusRex
+4 / 4

Decyzja o posiadaniu psa to nie jest sekunda. Trzeba pamiętać też o wszystkim, co trzeba poświęcić, żeby psa wychować.

Marzeniem moim jest to, żeby wszyscy ludzie, zanim podejmą decyzję o posiadaniu jakiegokolwiek zwierzęcia porządnie się nad tym tematem zastanowili. Ja mam aktualnie 2 zwierzęta u siebie w domu, zabierają mi masę czasu, ale decyzja była przemyślana i świadoma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fantyna
0 / 2

Ludzie nie potrafia przemyśleć dobrze decyzji o posiadaniu dziecka a co dopiero psa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dominiksejny
+2 / 4

A kot to ku%$a co? zabawka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adaxxl
-1 / 5

Mina tego bachora doprowadza mnie do szału!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Czeza77
+14 / 16

Rozwiązanie problemu porzucanych psów jest bardzo proste. Tylko jakoś nikt się za to nie bierze, bo lepiej gadać i użalać się nad biedą zwierząt. Ja też nienawidzę takiego zachowania, ale tacy za przeproszeniem pojeb*ni ludzie czują się w tym kraju bezkarnie. Według mnie każdy pies powinien zostać zaczipowany, tam były by wszystkie informacje na temat kiedy ostatnio był szczepiony, jakie to były szczepienia, kto jest właścicielem i już. Gdyby znalazło się takiego bezdomnego psa na ulicy, własciciela można by znaleźć i ukarać. Mieszkając w Norwegii nie spotkałam się jeszcze z żadnym porzuconym zwierzęciem gdyż właśnie każdy właściciel ma OBOWIĄZEK, podczas szczepień swojego pupila, wszczepić mu czip. I w ten sposób bezdomnych psów było by znacznie mniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
0 / 2

Sytuacja i tak się u nas przez ostatnie lata bardzo poprawiła, ostatnio zaostrzono też kary dla znęcających się. Niestety nie wszędzie tak jest - na Ukrainie z bezpańskimi psami przed Euro radzą sobie jak dawniej przed wizytacją sekretarza z Moskwy. Na tvn24.pl jest reportaż z "Czarno na białym" na ten temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fantyna
0 / 0

Mnie się pomysł podoba, ale najpierw musiałby być prowadzony spis, psy powinny posiadać metryki - inaczej tego nie ogarniesz. Psy rozmnażane sa bezmyślnie a czasem po prostu nie są pilnowane i mioty sa topione. Najpierw powinno sie wprowadzić zakaz rozmnażania ot tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czapik
+4 / 6

z właścicielami zrobić to samo co z psami, ciekawe czy im będzie tak wesoło, zwierze też ma uczucia, duży plus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tadpol
+2 / 2

każdy, kto krzywdzi zwierzę, zasługuje na najwyższą karę! Popieram jak najbardziej wszystkie akcje, uświadamiające ludziom, że zwierzęta to nie zabawki. Niestety rzeczywistość jest tak brutalna, że wiele zwierząt pewnie i tak zostanie po świętach porzucona :(



piwneoczko blogspot com

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adier
+2 / 4

O nie ,Pan Trololo zabił psa XD. A tak na poważnie ,jak tkie coś widze to z chciałbył ,żeby to
samo stało się z tym gościem. U mnie masz plusa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 grudnia 2011 o 18:29

M Milagres97
-2 / 4

Po prostu płakałam jak to zobaczyłam... Jak ludzie mogą być tak okrutni i głupi?! Pies to żywe zwierzę, chciałabym zabrać mu ten pistolet i strzelić w łeb jemu i temu rozpieszczonemu bachorowi!!! ;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
+1 / 3

No i znowu to samo - dzieciak, który nie rozumie, jak wielką odpowiedzialnością jest własny zwierzak, ma ponieść karę za to, co robi jego ojciec. Sprawiedliwość wg demotywatorowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jazu
+1 / 9

A następnego dnia:
- Tato, gdzie jest mój piesek?
- Nie gadaj tylko jedz mięsko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fantyna
0 / 0

Jakby go zjedli to bym nic nie powiedziała. Ale oni zrobią coś gorszego. Wyrzucą nieprzystosowane do zycia w lesie zwierzę albo po prostu nie będą się nim zajmować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RozentuzjazmowanyZboczek
+3 / 9

Za ten uśmieszek na twarzy tego skur*ysyna udusiłbym go gołymi rękami. Wielki plus za tego demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaka170
+2 / 2

Plus za demot, ale przyczepię się do ortografii. Nieprzemyślanych pisze się razem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
-4 / 6

Słaby film- przecież zapaskudził by cały dywan podłoge a nawet ściany krwią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Monitkowa
-5 / 5

Co? Troche przekolorowane. Napewno ojciec by nagle z pistoletem wyskoczyl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mikimikimikimiki
+2 / 4

no co ty nie powiesz Monitkowa ;O a ja widzisz głupia myślałam, że co roku ojcowie na święta wyciągają pisotolet i zabijają psa. Dzięki za uświadomienie -.-
to jest tzlko film! soecjalnie przekolorowany, aby zainteresować społeczeństwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tiffanythecat
+2 / 2

Żadne zwierze nie jest zabawką. [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y ymiatacz
-1 / 7

Bez obrazy ale uważam że przesadzacie z tymi demotami. Psy powinno się traktować z szacunkiem i to jest ,,normlane'' i to jest świeta prawda który normalny człowiek powinien wiedzieć już od podstawówki i nie powinno się tego przypominać na każdym kroku. Tak więc po co wsadzacie te moralistyczne demoty się pytam? Nie pasują one tutaj, chociaż demotywatory i tak już zeszły na psy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fantyna
0 / 0

Bo powinni to wiedzieć ale niestety nie wiedzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K knypcia5
+2 / 4

niektórzy ludzie są ohydni. Ymiatacz nie zgadzam się z Tb, ja np pierwszy raz widzę takiego demota. Uważam, że powinno to być pokazywane jak ludzie traktują zwierzęta, może to uświadomi tym ludziom, że robią źle i powinni się wstydzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mikimikimikimiki
+1 / 1

Mam prośbę, czy mógłby m,i ktoś zacytować dialogi chociaż tak mniej więcej, bo mam, zepsuty dźwięk w komputerze, a bardzo mnie to ciekawi, proszę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agi78
+2 / 2

nie ma dialogu, jest tylko podkład muzyczny; na końcu lektor czyta słowa które się wyświetlają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johnamos
+5 / 7

Ci co są okrutni są tak samo demotywujący jak Ci co z tą dobrocią przesadzają i podchodzą do psów i
innych tego typu zwierząt jak do żywych Bogów na ziemi gdzie za pogłaskanie pod włos ucinaliby już
ręce. Potem to się rodzą takie bachory, bo nauczeni na psach rodzice nie pozwolą nawet zwrócić uwagę
gnojkowi jak coś złego zrobi. Więc duży plus bo zostałem podwójnie zdemotywowany. Najpierw filmik potem komentarze :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 grudnia 2011 o 19:57

avatar Mimiru
-2 / 2

oko za oko, zrobić to samo tym ludziom co oni robią zwierzętom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MatK1601
-1 / 3

co prawda to tylko reklama,ale prawda jest,ze jak rozpieszczonemu bachorowi nie spodba sie pies to go wywoza w worku lub robia cos w tym stylu, jak mozna byc takim skur****em :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
+1 / 5

Wybacz, ale... masz na to jakiś dowód? Zresztą sam powiedz: co sprawi ci więcej problemów? Wywiezienie psa w worku, zabicie go z myślą, że jeśli ktoś cię zobaczy, będziesz miał problemy? Czy może oddanie zwierzaka do sklepu i może nawet zwrot części kasy (w najgorszym razie do schroniska)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DIESEL99
0 / 0

szamot97 ma racje przez gówniarzy którym się znudzi pies to jest ja na psa się wnerwiam że musze wychodzić ale jak się psa weźmie to sie nim opiekuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Darczoh
+1 / 1

Czy ten co zabił psa to przypadkiem nie jest trololo guy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar terierek
+1 / 1

no i właśnie temat zwierząt jako "prezenty" ... chciałam powiedzieć że biorąc zwierze pod swój dach bierzemy za nie odpowiedzialność. Mam już 4-letniego psa,który czasem mnie wkurza,wolno mu więcej niż mnie bo jest słodszy a i tak go kocham i nie wyobrażam sobie wyrzucić go z domu bo jest to po prostu chore... Moim zdaniem kupowanie psów w okresie świątecznym powinno być zabronione, pies czy kot czy jakie kolwiek żywe zwierze nie jest przedmiotem zeby je sobie dawać w prezencie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
0 / 4

No cóż - sprzedajemy i kupujemy je, prezentem mogą być. Mnie osobiście irytuje co innego - zamykanie zwierząt w pudełkach. Ich emocje działają na podobnej zasadzie co umysły niemowląt - a chyba łatwo sobie wyobrazić, jak przerażone byłoby niemowlę, gdyby zamknęło je się w zupełnie ciemnym pudełku, choćby tylko na chwilę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar terierek
0 / 0

glinx11 -prawda, ale myśle że akurat w tej reklamie to był taki dodatkowy chwyt z pudelkiem zeby ladniej wyglądalo ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U username666
+1 / 1

Jak dzieciak chce dostac psa to mu kupujcie zabawkę szczekającą coś pso podobne - znudzi się i zabawkę można wyrzucić, a nie kurcze biedny piesek musi cierpieć. Mieszkam poza miastem i co roku podrzucane są w naszej okolicy psy - nawet młode szczeniaki... :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marta1706
0 / 0

szkoda ze tego typu reklamy nie docieraja do nieodpowiedzialnych ludzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MyBestFriend
0 / 2

J bym chciała sama zabić tego bachora i tego "tatusia" Jak tak można?! Moja rodzina uratowała dwa pieski! Pierwszy piesek to taki który się topił. Zatrzymaliśmy! Drugiemu pieskowi umarła mama na ulicy ;( I był w schronisku ze swoim jedynym bratem! (Suka miała 6 szczeniąt ale uratowano tylko 2) Zatrzymaliśmy! Mieszkam w bloku w mieszkaniu i mam baaardzo dużo zwierząt! A jakoś nie wyrzucam ich na śmietnik :( Chciałabym by tacy ludzie nie istnieli ;( Było by o wiele łatwiej tym zwierzętom w schronisku niż w lesie czy zabite! Mojej koleżance uciekł jeden z dwóch psów... I ona nic! Nawet się nie zmartwiła!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podeszwa93
0 / 0

J bym chciała sama zabić tego bachora i tego "tatusia"
Cóż za inteligentne i humanitarne rozwiązanie... Za zabicie zwierzęcia zabić 2 osoby w tym nieświadome małe dziecko...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chinatsa
0 / 0

Bo to w ogóle jakaś patologia społeczna. Dzieciak dostaje zwierzaka pod choinkę a po tygodniu mu się nudzi i rodzice oddają do schroniska albo zabijają. I jaki oni dają przykład dzieciakowi? Co, nauczy się, że jak będzie miało dziecko i mu się znudzi to tez wyrzuci?
Okropne, nieludzkie, bestialskie. W sumie nawet nie ma słów żeby coś takiego określić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mightywozz
0 / 0

filmik się zaczął, myślę se co będzie dalej a tu jak nie pieprznie tego biednego psa pistoletem kiedy widzę znęcanie się nad zwierzętami to normalnie aż się we mnie gotuje nie mogę na to patrzeć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podeszwa93
+1 / 1

mnie fascynuje jedna rzecz, pod demotem dotyczącym wyboru bycia katem lub ofiarom, niemal wszyscy zdeklarowali się, że nie są w stanie zabić człowieka. A pod tym demotem jest masa komentarzy pełna nienawiści i ludzi piszący, że zabiłaby takich jak rodzina z owego filmiku... Czyżby hipokryzja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Richterro
-1 / 3

To straszne :* jak człowiek może takie coś zrobić? :**

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fantyna
0 / 2

Pies to nie jest przybornik do nauki odpowiedzialnosci... daj dziecku pod opiekę psa to albo pęcherz mu eksploduje, albo dziecko złamie mu kręgosłup bo dziecko postanowi np srawdzić czy tak jak kot wyląduje na czterech łapach albo pies w samoobronie odgryzie dziecku pół twarzy... w samoobronie bądź z innego powodu. Wiecie, że pies traktuje dziecko jak równego sobie? Chcecie psa? Kupcie go sobie i swoim postępowaniem uczcie dziecko odpowiedzialności ale nie róbcie tego, jeśli nie umiecie podjąć zobowiązania na lata lub nie macie czasu pilnować psa i dziecka zostawionych w mieszkaniu. I - do ch***ry nie rozmnażajmy psów na potęgę. Po co ludzkości kolejne pokolenia kundelków? Drodzy Miłosnicy psów - nie dośc psów bez rodowodów wypełnia już schroniska?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MatK1601
-1 / 1

glinx11 zanim mnie zminusowales mogles sie po prostu spytac czy mam na to dowod a teraz dam ci odpowiedz.
recze glowa ze to co powiem jest prawda! szedlem kiedys z 2 kolegami przez las (oddalony nie daleko od naszej miejscowosci) i strasznie waliło zdechlizna i lezal jakis worek kumpel myslal ze to moze byc jakies dziecko bo worek byl za malo wypchany by mogla tam sie zmiescic osoba dorosla. otworzyl a tam byl pies. Jakis sku**iel zwiazal go a pies w srodku sie udusil wiec glinx11 ja nie pisze nic bezpodstawnie pamietaj na przyszlosc..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podeszwa93
0 / 2

A skąd pewność, że był żywy jak włożyli go do worka? mogł ktoś zostawić w worku martwego psa, gdyż nie chciało mu się go chować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-2 / 4

Napisałeś "jak rozpieszczonemu bachorowi nie spodba sie pies to go wywoza w worku lub robia cos w tym
stylu", to ja odpowiadam: skąd pewność, że pies się udusił? Skąd wiesz, że spotkał go taki los, bo
był nieudanym prezentem dla "rozkapryszonego bachora", a nie został ofiarą okrutnej zabawy jakichś
chuliganów? Poza tym: jeden wypadek reguły nie czyni, a ty regułę właśnie sugerujesz. Ot, dlatego minus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2011 o 17:51

avatar tay92
0 / 0

popieram, nie bądźmy katami!!!
ja nie jestem i mam psa, którego kocham i poświęcam mu tyle czasu, że no... w tej chwili on śpi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L labisiek
0 / 0

Dlaczego niektórzy ludzie są tak bezmyślni! Zgadzam się! Pies to nie zabawka... ale niektórzy o tym zapominają...
Nie mogłam oglądać do końca... bo patrząc na tego biednego psa, płakać mi się chce...
Najgorsze jest to, że nie umiemy przekazać tego takim za przeproszeniem d*bilom. My - ludzie którzy wiedzą jak postępować możemy się wypowiadać, ale większość tych durniów którzy tak właśnie traktują zwierzęta na to nie zwróci uwagi... próbujemy robić wszystko co w naszej mocy, ale tak na prawdę zawsze zostanie jakiś idiota, który właśnie tak postępuje ze zwierzętami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kwestionariusz
-3 / 3

Dziecko to nie zabawka. Używaj antykoncepcji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maqmba21
0 / 2

W Chinach wiedzą to od dawna, matki mówią do swych pociech przy stole "Nie baw się psem, jedzenie to nie zabawka!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Devill11
-1 / 1

Dla mnie psy powinny być uśpione wiem, że zaraz się rzuci na mnie pełno "obrońców zwierząt" ale to chyba najbardziej humanitarny sposób. Chyba, że wolicie wiązanie psów w lesie do drzewa albo żeby się męczyły w schronisku gdzie brakuje pieniędzy do zapewnienia odpowiednich warunków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A athamaris
-1 / 1

Ja bym wolała odpowiedzialnych włascicieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fantyna
-1 / 1

Ale odpowiedzialnych włascicieli nie uswiadczysz. Zabuijanie psów przez ludzka głupotę tez nie jest najlepszym pomysłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A athamaris
0 / 0

Fantyna, śmiem twierdzić, że jestem w miarę dobrą właścicielką i znam bardzo dobrych właścicieli ;) Niestety nadal jest wielu, dla których szczeniak to śliczna słodka maskotka, dopuścić pieska do suczki to obowiązek, a w ogóle to po co pilnować? Ale da się, naprawdę. Tylko minie jeszcze wiele czasu, zanim się mentalność społeczeństwa zmieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fantyna
0 / 0

rzeczywiście - to, co napisałam było bez sensu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MoherDance1
-1 / 1

Ja dosttałam dwa lata temu sznaucerka na gwiazdke. Miałą byc miniaturke, ale tak troche przerosła miniaturke. Teraz nie wyobrażam sobie zeby Pusi miało nie być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~EWELINA211
0 / 0

TEŻ MAM PSA,REKSIA :D GDYBY KTOKOLWIEK ZROBIŁ MU KRZYWDĘ TO BYM PŁAKAŁA I PRZEZ CAŁY ROK NIE WYCHODZIŁABYM Z POKOJU :( DUŻY+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bekaxd
0 / 0

biedny pies ale serio nie wierzcie w te bzdury rzadko kiedy ojciec ma rewolwer którym strzela psu w głowę to ma być tylko aluzja zła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem