Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
923 1002
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar KTU
+9 / 15

Każdy mógłby żyć godnie gdyby nie takie rodziny jak Rockefellerowie czy Rothschildowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2012 o 17:06

C CzlowiekMalpa
+2 / 6

W dużej mierze jest to nasza wina. Głosujemy na polityków którzy są za bankami centralnymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawid016x
+3 / 3

do tego dodałbym brzezińskiego .
do czlowiekmalpa: politycy to juz tylko marionetki .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SailorMerkury
+5 / 7

banki w znakomitej większości należą do żydów....więcej nie pytajcie o przyczyny kryzysów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+5 / 5

@Człowiek Małpa politycy to tylko marionetki w narzędziach bankierów. Poza tym sprzeciw wobec bankom centralnym jest jednym z powodów napadów na Irak albo na Libię. Żydzi nie pozwolą żeby jakiś kraj był niezależny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
-3 / 3

Wątpię. Zauważ, że właśnie ci bogaci tworzą nowe miejsca pracy, kreują firmy w których zatrudniają
kolejnych pracowników, pracują na PKB danego państwa, napędzają jego rozwój. Swymi pieniędzmi ratują
domy dziecka, szpitale czy inne tego typu miejsca, tworzą ogromną ilość fundacji pomagając
biednym/chorym/zdolnym dzieciom rozwinąć skrzydła (' swą fortunę wykorzystali do ustanowienia licznych
instytucji pożytku publicznego m.in. Fundację Rockefellera '). To także z ich pieniędzy udzielane są
bankowe pożyczki i kredyty (skądś trzeba wziąć te pieniądze, prawda?), pozwalają rozwinąć się firmom, inwestują w badania naukowe czy firmy medyczne. Co w tym jest takiego złego? Nie ma czegoś takiego jak wielki panel kontrolny świata, gdzie siedzą panowie posiadający ponad miliard na
koncie i sterują sobie wielkimi przyciskami poczynaniami każdego człowieka. Nie zwalajcie swoich
niepowodzeń na system/układ/bogatych.

@SailorMerkury
Tak, żydzi są złem tego świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 stycznia 2012 o 0:08

avatar sla
-3 / 3

Tylko mamy rok 2012 a nie 1800. Od tego wiele się zmieniło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
-1 / 1

Czy na pewno? Nawet w Polsce nie wszyscy płacą podatki - jest coś takiego fajnego jak strefa wolna od
podatku, dzięki czemu najbiedniejsi są chronieni. Zaś wysokie podatki dla najbogatszych to największy
możliwy kretynizm - nawet ja, bez doktoratu z ekonomi wiem, że spowoduje to jedynie odpływ gotówki.
Wyjaśnij mi więc, jak widzisz system bankowy w sytuacji, gdy każdy należy do klasy średniej i bierze
kredyt na mieszkanie. Skąd te pieniądze, wyczarujemy czy powiększymy ilość zer na koncie? Społeczeństwo
żyje na zasadzie symbiozy - bogaci potrzebują biedniejszych i odwrotnie. Znikną bogaci to pojawią się w
ich miejsce kolejni i tak w kółko. Najlepsze firmy są w rękach prywatnych - począwszy od szpitali (prywatne, mając nawet umowy z nfz zwykle działają o niebo lepiej niż państwowe) przez handel po telewizje (porównaj chociażby tvna, który utrzymuje się sam i tvp, które samo poradzić sobie nie potrafi). Poza tym, zastanów się, ile rzeczy wokół Ciebie jest finansowane z pieniędzy prywatnych - nawet taka głupia autostrada koło Poznania, która chyba jako jedyna jest zbudowana dobrze.

Racja, twierdzenie pitagorasa pozostało niezmienne, jednak teorie geocentryczne jakoś aktualne nie
są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 stycznia 2012 o 8:48

avatar KTU
+4 / 6

Fundacja Rockefellera to jest tylko dla dobrego wizerunku. Gdyby nie ich przekręty to mnóstwo ludzi nie
musiałoby korzystać z tego typu fundacji. A że z ich pieniędzy są udzielane kredyty... Jakie to
szlachetne :D Tylko że właśnie kredyty to największe złodziejstwo współczesnych czasów i nie dają ich
z dobrego serca, przecież w zamian dostają lichwiarski procent. Gdyby nie ich interesy to ludzie nie
musieliby brać kredytów bo na wiele rzeczy byłoby stać bez kredytów. Przez kredyty (tym udzielanym dla
krajów, politycy wydają więcej niż mają a później wszyscy ludzie na tym tracą) społeczeństwa są
coraz uboższe i dlatego często... muszą się ratować kredytami. Pieniądze = dług. Mechanizm prosty a dla
ludzi trudny do pojęcia. Inwestują w badania naukowe ale tylko dla własnych celów a nie dla ludzkości.
Może finansowo TVN jest czołowy ale takie telewizje nie powinny być w prywatnych rękach bo mają duży
wpływ na ludzi a ten wpływ mogą wywierać właśnie ci prywatni właściciele po to żeby robić ludziom
wode z mózgu i przekazywać informacje wygodne dla nich i dla ich interesów a nie rzetelne i wiarygodne (i tak jest)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 stycznia 2012 o 11:43

avatar sla
0 / 0

Fundacje Polsatu, TVNu ratujące życie dzieciakom także są dla pokazu, prawda? Należy ich się jak
najszybciej pozbyć? A co z przypadkami, gdy dostaje się pomoc za nic, ot tak, bez medialnego rozgłosu? To
także jest złe? Nie wszystkim dobrym bogaci się chwalą - bo po co?

Kredyty istnieją od zawsze. Jeśli ktoś ma resztki oleju w głowie to wykorzysta je do
zarobienia czy ewentualnie kupna domu, jeśli nie ma to jest sam sobie winien. Kredyt to tylko narzędzie,
można dobrze je wykorzystać, można też uczynić z niego równię pochyłą do własnego bankructwa. Nie
są z założenia złe.

Poza tym, nie wierzę, że gdyby nie miliarderzy to nagle wszyscy mieliby
pieniądze. Nie oszukujmy się - są osoby stworzone do zarabiania, są osoby które nie potrafią utrzymać
przy sobie ani złotówki. Ci pierwsi zawsze, albo prawie zawsze coś osiągną, ci drudzy niezależnie od
sytuacji nie będą w dobrej kondycji finansowej.

Dlaczego TVN nie może być w rękach prywatnych? Nikt
przecież nie zmusza Cię do jego oglądania, jeśli zaś chodzi o manipulację - proszę, zostawmy teorie
spiskowe. Owszem, mogłyby istnieć, jakby TVN był jedyny na rynku, lecz w przypadku tak ogromnej konkurencji
nie ma szans na jakąkolwiek wspólną umowę. Naprawdę wolę prywatny TVN niż tak zarządzane TVP którego
chyba od roku nie włączałam.

Do tego masz osiedla stawiane z prywatnych pieniędzy, obiekty sportowe,
drogi, sklepy i centra rozrywek - to też jest takie złe? Owszem, to wszystko jest nastawione na zysk, lecz
korzyści mają wszyscy, nie tylko inwestorzy. Inwestycje w badania naukowe opierają się na tym samym -
owszem, ktoś na tym zarobi, lecz skorzysta całe społeczeństwo otrzymując nowoczesny i bezpieczny lek.

Dzięki takim osobom masz komputer, masz internet, telefon, należysz do jakiejś sieci komórkowej, posiadasz sprzęt elektroniczny w domu kupiony za określoną cenę, masz wybór. Wolisz powrót do prlu, gdy był jeden sklep, jedna pralka do wyboru, jeden telewizor z dwoma kanałami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 stycznia 2012 o 12:10

avatar KTU
+3 / 3

@Sla

Uważasz że mam komputer, internet i telefon dzięki bankierom i politykom? Dzięki nim to co najwyżej
mogę mieć podsłuchiwane rozmowy i ocenzurowany internet (kwestia czasu z cenzurą internetu). Swoją drogą
ciekawe że wystarczy coś nazwać "teorią spiskową" i od razu można odrzucić to w kąt. Chociażby tak
jak napisał Aghahowa mamy przykład Marszu Niepodległości gdzie antypolski TVN nie podał żadnej rzetelnej
informacji. Rozbraja mnie to że kilka dni trąbili tylko o Marszu Niepodległości a w żadnej telewizji go
nie pokazano. Bo ważniejsze było że paru zadymiarzy spaliło wóz TVN-u, kilka osób okazało się
ważniejsze od 30 tys. Z resztą Ty sla piszesz ciągle "bogaci, bogaci" a ja nie mam na myśli wszystkich bogatych tylko banksterów którzy nie robią nic pożytecznego tylko szkodzą swoimi spekulacjami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 stycznia 2012 o 15:40

avatar sla
0 / 0

Widzę, że także nie do końca przeczytałeś mojej wiadomości. Nigdzie nie napisałam, że wiedzę czerpię z TVNu, jedynie to, że wolę go od TVP. Poza tym, nie wypowiadałam się bezpośrednio o democie (ci źli bankierzy), lecz komentowałam wiadomość KTU (te złe rodziny 'przedsiębiorców i filantropów'), to ich po części broniłam, nie polityków czy bankierów. To także oni (pewna grupa społeczna) są odpowiedzialni za te wszystkie rzeczy, jakie wymieniłam, i sporo więcej. Nie oczekuj od banków, by myślały za Ciebie - one także chcą zarobić, nie mają być zbawieniem dla społeczeństwa. Skoro mogą udzielać kredytów to ich udzielają, jeśli ktoś nie potrafi z nich korzystać to cóż, jego problem. Nie oglądałam relacji z marszu niepodległości, lecz nie wiem jakim cudem niczego nie zauważyłeś - mi wystarczyło, bym wyszła z domu i pojawiła się parę kilometrów od tych wydarzeń by widzieć, że coś jest nie tak i lepiej wrócić do ciepłego domku. Bez TVNu i ich manipulacji. Jeśli zaś chodzi o zasadę co pokazują, a co nie - pokazują to, co jest atrakcyjne dla odbiorców, nie ma w tym żadnego głębszego sensu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
-2 / 2

Czepiając się słówek mogę stwierdzić, że napisałeś, że sama zasugerowałam czerpanie wiedzy z tvnu, nie zaś, że wywnioskowałeś tego z mych słów. Mnie w mediach interesuje informacja, nie dodawana do niej opinia. Lecz gratuluję - odkryłeś fakt, że jestem kobietą! Wiem, jak udziela się kredytów, wiem nawet jakie osoby je potrafią brać - sama swego czasu miałam (wątpliwą) przyjemność ich udzielać. Bank (i w sumie nie tylko) chce wcisnąć jak najwięcej pożyczek - dla nich jest to zysk a kasę i tak odzyskają (albo dług sprzedadzą). Regulacją ilości udzielanych kredytów i po części warunków zajmują się inne podmioty (wybacz, nie pamiętam teraz jak to się zwie). Właśnie to w stanach zawiodło, nie wspominając już o przyzwyczajeniu społeczeństwa do życia na kredyt. U nas tak źle nie było i już nie będzie (rządy się wystraszyły i zaczęły to kontrolować), jednak społeczeństwo chyba nigdy się nie nauczy. Nigdy nie zapomnę pary, gdzie oboje zarabiali z 10k mc, a brali na kredyt… telefon.


Lubię własną głowę i jakoś nie chciałam ryzykować. Wystarczył mi widok wszechobecnej policji, ogromnej ilości radiowozów oraz grup grzecznie wyglądających, spokojnych młodych ludzi. Skoro tak to wyglądało spory kawałek od placu to boję się myśleć jak było w jego bezpośrednich okolicach.

Czy media zapowiadały swastyki? Tego też nie widziałam. Wiem jedynie, że wiele osób starało się protestować przeciw organizatorom, lecz w mediach była cisza.

Nie jestem na tyle naiwna, by wierzyć, że szlachetne USA chce uratować cały świat od zniewolenia nie mając z tego żadnych korzyści. Światem rządzi i rządzić będzie pieniądz, nie żadne spiski, masoneria, ufo czy inne dziwne siły.

Poza tym, jak poprzednio już stwierdziłam - nie zamierzam bronić rządów, ekonomistów, daleka jestem od stwierdzeń i widzenia we wszystkim spisku - po prostu nie zgadzam się z wypowiedzią KTU, który stwierdził, że gdyby nie tego typu rodziny to byłoby fajnie, ślicznie, cudownie i różowo. Chciałam pokazać, że zwalanie całego zła tego świata na ich barki jest błędem i często nie zauważamy ich wpływu na nasze życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
0 / 2

@sla Nikt mi nie wmówi że rodziny które planują każdemu człowiekowi wszczepić pod skórę chipa i
obserwować 24/7 chcą dla mnie dobrze. A ich wpływ na nasze życie jest ogromny ale nie taki jak myślisz. Jedzenie genetycznie modyfikowane, zatruwanie powietrza Chemtralisem, powstanie UE, promowanie homoseksualizmu, wykreowani ogłupiający ludzie w showbiznesie typu Lady GaGa, zamach na World Trade Center, postępująca inwigilacja, niszczenie kościoła, promowanie małej dzietności. i mógłbym naprawdę dużo wymieniać. Wszystko w imię nowego porządku Świata który sobie wymyślili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2012 o 10:55

avatar sla
-2 / 2

A po co mieliby cię obserwować? Myślisz, że kogokolwiek interesuje co w danej chwili robisz, co im to da?
Myślisz, że komukolwiek będzie się chciało wydawać na to kasę, tracić cenny czas? Jak można promować
homoseksualizm będący wrodzoną cechą człowieka, jak kolor skóry?! Showbiznes rządzi się jedną,
prostą zasadą - kasa. Skoro ludziom Lady Gaga się podoba to jest puszczana w radiu, proste. Poza tym, czy
Adele czy Florence (także popularne) ogłupiają? Niska dzietność jest przeciwko wszystkim, nie wiem jaki
interes można w tym mieć. Zastanów się także ile rzeczy wokół Ciebie powstało z pieniędzy Unii - to
też jest złe, straszne i fuj? Kościół sam się zniszczył. Co do reszty to nawet się nie wypowiem...
Czasem naprawdę wystarczy pomyśleć a nie szukać spisku tam, gdzie go nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2012 o 11:14

avatar KTU
0 / 2

Myślisz że dotacje z Unii są za darmo? A ile rzeczy dookoła z Polskiego majątku zostało rozsprzedane?
Oni
chcą żeby na Świecie było tylko 500 mln ludzi żeby łatwiej było sterować ludnością więc stąd
to.
Nawet nie wiesz że w tej chwili poprzez aspartam dodawany do niektórych produktów ludzie są
dosłownie
sterylizowani. Ale widzę że nie dotrę do ciebie :P Wierz dalej że politycy i żydowscy
bankierzy chcą
dla ciebie dobrze :D Z resztą i tak jest za dużo pisania żeby chociażby napisać o tym dlaczego UE nie powinna istnieć, musiałbym tu napisać jakiś artykuł a to nie miejsce na to :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2012 o 13:23

avatar sla
-2 / 2

Nie zapomnij o tym, że bankierzy/politycy/'elyta'... także jedzą i oddychają. Jedzą to samo, co
reszta,
oddychają tym samym, co reszta. Raczej nie chcą sami siebie truć. Teorie spiskowe istniały od
zawsze, zawsze także będą istnieć - chyba nigdy nie pojmę, po co szukać spisku w czymś, co jest proste,
banalne i oczywiste. Poza tym, dyskusja z Tobą jest ciekawa - komentuję jeden argument to wymyślasz kolejny zamiast kontynuować ;].

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2012 o 16:35

avatar KTU
0 / 2

Dobrze wiedzą czym trują jedzenie i powietrze dlatego dla siebie mają antidotum. Proste, banalne i
oczywiste a zarazem bardzo widoczne jest dążenie do globalnego, totalitarnego państwa. Trzeba być bardzo zaślepionym żeby tego nie widzieć i uważać to za jedynie teorie spiskowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2012 o 16:38

avatar sla
0 / 0

Wybacz, padłam ze śmiechu. Myślisz, że ktokolwiek ryzykowałby własne zdrowie? Wątpię. Leki nie są
takie fajne, piękne, cudowne, mają efekty uboczne, potrafią nie działać, potrafią szkodzić - nikt nie
jest taki głupi by się truć a potem odtruwać wykańczając własne zdrowie. Nikt nie zaryzykowałby, że
właśnie na nim nie zadziała, że wywoła inną, ciekawą reakcję. Nawet podanie małej ilości morfiny zdrowej osobie może zakończyć się jej śmiercią (bez alergii).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2012 o 16:49

avatar KTU
+1 / 1

Ta dyskusja nie ma sensu bo za bardzo różnimy się poglądami :P Wierzysz w dobry wpływ na ludzkość takich Rockefellerów czy Rothschildów którzy dążą do tego żeby zadłużyć cały Świat i dla zysków są w stanie wywołać wojne i jak mają wpływ na Świat to niestety bardzo negatywny i wszystko w imię zysków i chorobliwych ambicji całkowitej kontroli nad całym społeczeństwem. W moich oczach albo jesteś bardzo naiwna, albo jesteś lewaczką albo po prostu jesteś żydówką ale ostatnie raczej odpada bo zamiast próby przekonania mnie do własnego zdania poprzez argumenty byłoby obrzucanie błotem że jestem rasistą, antysemitą itd. Dla mnie jedno jest oczywiste, żaden polityk ani żaden bankier nie chce mojego dobra ani dobra żadnego innego, zwykłego człowieka. Cóż, Twoje poglądy Twoja sprawa, ja przynajmniej bandytom w garniturach nie jem z ręki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
-1 / 1

Szkoda tylko, że nie odpowiedziałeś na żadnego z moich argumentów co chwile wymyślając nowe sposoby kontroli na światem, które także starałam się obalać. Ja w życiu kieruję się logiką i jeśli nie widzę żadnego powodu, dla którego ktoś miałby ryzykować swe własne życie i zdrowie to twierdzę, że tego nie robi. Proste myślenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 stycznia 2012 o 3:50

avatar sla
-1 / 1

Skomentuję jedynie parę argumentów... Po pierwsze - NIE oglądałam żadnych relacji, szczerze miałam
gdzieś co się tam działo. Wiem jedynie, że ruszyłam tyłek z domu i po zobaczeniu tego cyrku na ulicach
oraz informacji, że raczej bezpiecznie nie jest wróciłam grzecznie do domu mimo zawodzącego instynktu
samozachowawczego. No i 'elity' mają taki sam organizm jak reszta, często nawet bardziej spsuty - ŻADEN nie
będzie ryzykował własnego życia by przejąć kontrolę nad światem. Bo po co im ona skoro tego nie
dożyją? Trułbyś się specjalnie nie mając 100% pewności, że potem cię naprawią? Wątpię. Nigdzie
także nie napisałam, że jestem warszawianką - jedynie to, że tego dnia byłam w stolicy. To jest jednak
spora różnica. Fundusze unijne mają to do siebie, że trzeba umieć je wyciągnąć... no i oczywiście
chcieć. Jednak tego także się nie widzi, bo po co? Wiem, że jeśli tak dalej pójdzie to Grecja zostanie
wykupiona, że zadłużamy się coraz bardziej, że Europa ze swoimi długami możne także zostać kupiona
(szansa marna, nawet w odległej przyszłości) - i co z tego? Ja tego i tak nie dożyję więc teraz wolę
się skupiać na tym, co mnie interesuje, nie udawać zbawcy narodów który i tak nic nie robi. Co do kart -
jest tyle prognoz na przyszłość, że na pewno jedna z nich okaże się słuszna. Jak za 50 lat jakiś
wariat przeczyta komentarze na demotach to także znajdzie parę takich słusznie opisujących przyszłość -
lecz czy osoba je wypisująca miała dostęp do super tajnych informacji, była prorokiem czy zwyczajnie...
miała szczęście? O głosowaniu wiedziałam, jednak niczego to nie zmienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2012 o 20:05

F freekill
-5 / 7

Daj człowiekowi świat, a ograbi Boga

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2012 o 17:08

avatar asandi
+1 / 7

Daj człowiekowi internet, a przestanie wychodzić na dwór.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czapik
0 / 2

człowiek bez przerwy chce więcej, nieodłączna cecha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
-1 / 1

Nie każdy jest chorobliwie ambitny, niektórzy potrafią postawić sobie sensowne granice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wataha89
+3 / 3

chyba daj Żydowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arek10933284
+1 / 1

Weź od żyda kredyt to oje**bie cię do ostatniego grosza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dj18xdeer
+1 / 1

aa myslalem ze ograbi pistolet..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GTi
+2 / 2

czyli Hitler się nie mylił co do żydów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Spider89
0 / 0

"Jeden człowiek z teczką jest w stanie nakraść więcej niż banda rewolwerowców" - Tak mi się skojarzyło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZjemCieeee
-2 / 2

Bo nie ważne ile człowiek dostanie, zawsze będzie chciał więcej ale to jest dobre, bo zawsze trzeba stawiać sobie nowe cele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
0 / 2

Zawsze za cel można sobie postawić np. zdobycie Mount Everestu. Ale jeżeli nowym celem jest pomnażanie miliardów kosztem biedy i głodu na Świecie to coś jest nie tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZjemCieeee
+1 / 1

Dobra, masz rację. Chyba nie do końca zrozumiałam demota tak jak należało...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LupusAbadon
0 / 0

Człowieku wymyśl coś swojego. Wrzuciłem to trzy dni przed tobą. Pieprzona kopiarka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szympeks
0 / 2

Nie zwalajcie wszystkiego na Żydów, bo nie każdy Żyd jest masonem. Nie znam żadnego Żyda, ale jestem pewien, że wielu jest normalnymi ludźmi, a jedynie utożsamiającymi się ze swoim narodem i wyznającymi judaizm. Wszystkie za to banki są kierowane przez masonów, i tutaj się zgadza: najwyższe wtajemniczenie masońskie zyskują wyłącznie Żydzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S scorpeek
+1 / 1

I sprawdźcie do kogo i ilu osób łącznie należą największe media. Prawdą jest, że nie ma złych narodów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem