Pewnie zaraz się zaczną komentarze: Natanek na prezydenta, premiera i papieża. Jak łatwa zmanipulować tym
społeczeństwem. Wystarczy tylko głosić hasła zgodne z poglądem zdecydowanej większości internautów, aby potem zyskać u nich poparcie. Od razu zostaną zapomniane jego wcześniejsze wypowiedzi dt. internetu. Zminusujcie ten komentarz, bo pewnie jest niewygodny dla waszej psychiki, ponieważ skłania to myślenia i jest prawdziwy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 stycznia 2012 o 21:41
Nie chodzi o to żebym go popierał ale... poprzednie jego wystąpienia były według "praw" katolickich w czystym ich rozumieniu. http://www.youtube.com/watch?v=x5HdWQX5fkk
Normalnie ten ksiądz mnie śmieszy, ale tym razem ma ode mnie + za to, że na trybunach powiedział co naród myśli, a przynajmniej większość nie licząc tych co dla czystej złośliwości będą za ACTA
Trochę? Pomijając fakt, że już wcześniej przewidział wprowadzenie acta, o czym wspomniał już CrazyTaliban, Natanek mówi o wielu niewygodnych dla rządzących obecnie elyt sprawach. Fakt, może i w kwestii religii jest fanatykiem- ale w kwestiach polityki i historii ma niestety sporo racji: http://www.youtube.com/watch?v=woxMtrvJyNc
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
31 stycznia 2012 o 8:19
Media i debile internetowi robią z niego cały czas idiotę. Może i jest religijnym fanatykiem i czasami wydaje się, że pieprzy od rzeczy ale niektóre jego teorie są warte przemyślenia. Tak czy inaczej wolałbym posłuchać jego kazania na temat rzeczy ważnych i niekiedy istotnych dla kraju, niż tego pier.dolenia o bajkach, księży z mojej parafii.
Robią z niego idiotę? a co tu jest do roboty? jeżeli koleś wygłasza na kazaniu listę rzeczy "zakazanych" które według niego zaprowadzą cię do piekła, nie znając znaczenia nawet polowy z nich to po prostu jest idiotą
"Pan Kaczyński klepnął ustawę..." Nosz kurde, nie chcę kląć na duchownego, ale co to za cep? Tak kocha
Tuska, że jego "grzechy" zwala na Kaczora? Żal mi tego człowieka, nienawiść go zaślepia. Nie popieram ACTA, ale Natanek zagalopował się na wejściu filmu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 stycznia 2012 o 19:31
Natek mówi też prawdę o łajdakach z PiSu. Pragnę przypomnieć drogi kolego, że to oni podpisali traktat
lizboński który mówi wyraźnie, że Polska konstytucja podlega pod prawo UE (czyli ACTA również musi być ratyfikowane u nas bo obowiązuje już w UE).
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
31 stycznia 2012 o 12:12
#Covboy Hahaha naciski TV. Widać ile ten Kaczor jest wart skoro ulega naciskom TV - które dzisiaj tak kolorowo mówi o PO. Każda partia siebie warta. Głosujcie ludziska za 4 lata na PiS - przekonacie się, że to ta sama zgraja co PO. :)
@Covboy Zbyt mocno ulegasz manipulacjom. Co to znaczy "stało się bardziej narodowe". To znaczy, że zawsze było gówno warte! Ta cała polityka w którą się bawią zrobiła z mózgów mózgo*oby. Zresztą nie chce mi się tego pisać, bo to i tak nie ma sensu. Mądry Polak po szkodzie. Zobaczysz rok po wygranych wyborach przez PiS. Będzie się działo...
Stamtąd napewno pochodzi, ale nie jestem pewien czy dalej tam działa. W każdym bądź razie: "16 stycznia 2012 Rada Stała Episkopatu Polski po raz kolejny przestrzegła katolików przed gromadzeniem się wokół suspendowanego księdza i popieraniem głoszonych przez niego idei."
Teraz uczestnicząc w jego zgromadzeniach, nie dostaniesz rozgrzeszenia :D.
ja to chciałam tylko zauważyć, że ks Natanek nie jest już księdzem, został suspensowany! i uczestniczenie w jego mszach, słuchanie jego nauk jest grzechem :P
Nie jest grzechem, bo mimo tego, że dostał suspensę dalej jest księdzem. Święcenia kapłańskie jakie przyjął od stopnia diakonatu są na całe życie i nie można tego cofnąć. nawet papież nie ma takiej władzy nad duchownymi.
Natanek oczywiście nie przestaje być księdzem, ale Kościół oficjalnie potępił jego nauki i nawołuje by nie słuchać go i nie dołączać do stowarzyszeń tworzonych przez Natanka czy go popierających. Byłam na kazaniu i wyraźnie o tym słyszałam, więc Husarrr nie bazuj swoich wypowiedzi na domysłach tylko zapoznaj z tematem.
@Rvannith Nie bazuje swoich wypowiedzi na domysłach, bo tak sie składa, że od dobrych kilku lat angażuję sie w kościół i w takich sprawach jak liturgia, czy prawo kanoniczne jednak coś wiem. Episkopat udzielił Mu suspensy, za to, że otwarcie go potępiał z kard. Dziwiszem na czele.
Więc tym bardziej dziwię się Twojej wypowiedzi. Chyba, że "nie jest grzechem..." dotyczyło Twojego osobistego przekonania w tej sprawie a nie stanowiska, jakie zajął Kościół. To, za co został faktycznie potępiony aż tak mnie nie obchodzi, w pamięci mam tylko kazanie, które przysporzyło mu tyle rozgłosu. Uważanie żelu we włosach i kolorowych paznokci za przejaw działalności Szatana może być osobistym przekonaniem niektórych księży, ale głoszenie takich rzeczy z ambony, gdzie słowa wypowiadane są w imieniu całego Kościoła, jest jawną herezją.
Jest grzechem? a przeczytałaś to na onet.pl czy w GW ? bo zapewne nie w żadnym ambitnym źródle... widziałaś na oczy pismo wydane przez Biskupow? (biskupow to za duzo powiedziane podpisalo sie pod tym tylko 3-reszta nie chciala miec z tym nic wspolnego )dla mnie pod dokumentem ktory cos znaczy powinny znajdowac sie podpisy osob go wydajacych.. dlaczego punkt po punkcie nie zostanie wytkniete ks Natankowi to co robi zle ...wiec moja propozycja jest taka...posluchaj wszystkich stron ..poczytaj roznych zrodel a potem sie wypowiadaj ..pozdrawiam serdecznie
Moim "ambitnym źródłem" jest to co usłyszałam w kościele, oszczędź sobie szyderstw a czytaj uważnie.
Nie poddałam tych słów krytyce do tego stopnia, by zastanawiać się ile podpisów i jakich się pod nimi
znajduje. Jeśli masz rację i ten dokument ma wątpliwą wiarygodność to mogę tylko stwierdzić, że
bardzo źle się w Kościele dzieje. Przy okazji chciałam zaznaczyć, że określenia "grzech" używam tu jako
tego, co Kościół oficjalnie uznaje za złe. W moim osobistym odczuciu każdy możne sobie swoją definicję
grzechu mieć i jest to zupełnie prywatna sprawa, póki nic złego się nikomu nie dzieje. Tak czy siak Natanek jawi mi się fanatykiem, budującym własne sekty wbrew sprzeciwom biskupów i rzucającym klątwy na dziennikarzy ;)
Niemniej skorzystam z propozycji i poczytam więcej, Tobie też radzę. http://kosciol.wiara.pl/doc/887450.Spolszczony-obraz-okrutnego-krola/
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
31 stycznia 2012 o 9:33
Kościół posoborowy kpi sobie z tradycji KK, która klątwę każe stosować w uzasadnionych wypadkach-moim zdaniem "wizyta "ludzi" z TVN (bezczelna) była uzasadnionym wypadkiem -wiec cały ten artykuł pożal się .... nie jest dla mnie zródłem. Proszę zwrócić uwagę, że dziennikarze świadomie i dla pieniędzy staraja się zohydzić ideę Intronizacji czy wybrane osoby duchowne. Czy ksiądz na widok zła nie ma prawa do reakcji? Ksiądz to mężczyzna a nie kastrat, jak się niektórym wydaje.
Każdy artykuł jakimś źródłem jest, w tym wypadku źródłem sensownej (w moim odczuciu) opinii. Czy Ty się spodziewasz, że przytoczę niezbite dowody omylności Natanka? Niestety, jesteśmy na gruncie wiary a nie nauki i takowe po prostu nie istnieją. A fakt, że coś jest tradycją, wcale nie oznacza, że jest ponadczasowe i nie trzeba tego zmieniać. Dla mnie wyklinanie kogokolwiek to taki sam relikt przeszłości jak palenie na stosach za "herezję". Ale masz rację, miał prawo się wkurzyć, jak każdy.
MSZA ODPRAWIANA PRZEZ SUSPENSOWANEGO KSIĘDZA JEST WAŻNA, TAK SAMO JAK WAŻNA JEST ODPRAWIANA W STANIE GRZECHU LUB PO PIJAKU. A JEST TAK DLA TEGO, ŻE WIERNI NIE MAJA WPŁYWU NA "JAKOŚĆ" KAPŁANA PODCHODZĄCEGO DO OŁTARZA I NIE MAJĄ WGLĄDU W STAN JEGO DUSZY I TYM SAMYM NIE PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOSCI ZA JEGO WYBRYKI. PRAWO KANONICZNE TO POTWIERDZA. pRAWO KANONICZNE NADAJE MOŻLIWOŚĆ WYPOWIEDZENIA POSŁUSZEŃSTWA PRZEŁOŻONEMU (BISKUP, KARDYNAŁ) JEŻELI ZMUSZA N PODWŁADNYCH DO POSTĘPOWANIA NIEZGODNEGO Z NAUKA KOŚCIOŁA (SOBORY, ENCYKLIKI, BULLE PAPIESKIE, ZATWIERDZONE OBJAWIENIA ŚWIĘTYCH) SAMI JESTEŚCIE HERETYCY.
Może i mówi czasami głupoty(nie zawsze), ale księdza z taką charyzmą i chęcią zmiany świata na lepsze ze świecą szukać. To on nadaje się bardziej na duchownego niż 95% księży.
ACTA uderza tylko i wyłącznie w złodziei. Manipuluje się motłochem ze niby chodzi o coś jeszcze, ale chodzi tylko i złodziejstwo kradzież filmów i muzyki. K, natanek popiera złodziejstwo, żeby przypodobać się motłochowi.
Ksiądz Natanek, mimo tego że dostał suspensę(szczerze to nie wiem za co, bo mówił tylko to co jest zgodne z nauczaniem Kościoła Katolickiego)jest księdzem lepszym od wielu innych księży których znam. Jak już ktoś napisał, ten człowiek ma w sobie charyzmę i potrafi gadać naprawdę mądre rzeczy. Postawę patriotyczną jaką On reprezentuje ciężko teraz spotkać, a zwłaszcza u polityków.
Tak swoją drogą, to wg ACTA Jezus jest zbrodniarzem. Skojarzcie scenę, kiedy rozmnożył 5 chlebów i 2 ryby. To skandal! Przecież naruszył własność intelektualną piekarza! Może piekarz miał jakąś specjalną recepturę na ten chleb, a Jezus nie dość, że go spiracił, to jeszcze bezpłatnie udostępnił!
Ksiądz dobrze mówi ! W pełni się nie zgadzam, ale jestem fanem mangi i też mi zależy na obaleniu ACTA ... A ten kraj to dupa a nie demokracja + komune chcą reaktywować ... Ale ksiądz ma racje jeszcze nie wiedzą co ich czeka :D
Po co on mówi o takich rzeczach w kościele, kościół a polityka to dwie niepowiązane ze sobą sprawy, jak bym chciał posłuchać czyjejś opinii o rządzie PO i hakerach to na bank nie spodziewałbym się usłyszeć tego na mszy.
Nie chodzi o oddzielanie polityki od religii, religia powinna wskazywać na to jak ma wyglądać dobra i sprawiedliwa gospodarka, praworządny kraj. Ale przywoływanie nazwisk polityków i nazw partii w kościele to jest nadużycie stanowiska do szerzenia propagandy. Są miejsca na wystąpienia polityczne i są na religijne, z połączenia powstaje wybuchowa mieszanka.
Sprecyzuję, nie chodzi o oddzielanie polityki od religii, ponieważ religia jest ostoją fundamentalnych wartości danego narodu. Wartości takich jak prawda, dobro, miłość, które płyną z nauki Kościoła ale jednocześnie wynikają z sumienia człowieka, niezależnie od wyznania. Natomiast to czy na tronie posadzimy Maryję czy Jezusa nie ma kompletnie żadnego znaczenia dla funkcjonowania państwa. Politykę można rozumieć na wiele sposobów, nie chodzi mi o to, że Kościół nie może wskazywać ogólnych wyznaczników i kierunków do rozwoju albo krytykować niemoralnych rozwiązań. Ale nie może być tak, że ksiądz zamiast wygłosić wartościowe kazanie rozprawia sobie o własnych, osobistych sympatiach i antypatiach politycznych, a niestety z tym się spotkałam. Może się źle wyraziłam pisząc że "z połączenia..." bo przez to połączenie rozumiem właśnie przemowę stricte religijną w sejmie lub polityczną na ambonie. Wiadomo, że elementy jednego lub drugiego zakradają się do wszędzie, nie sposób tego uniknąć.
Jeśli w Twoim kraju chcą wprowadzić ACTA, to wiedz, że coś się dzieje.
Jeśli chcą wprowadzić cenzurę
internetu, to wiedz, że tam się dzieje coś bardzo niedobrego.
Jeśli Twój premier to kłamca, to wiedz,
że diabeł już się nim interesuje.
To tak mówiłem tylko, bo zaczęły te ustawy jak wścieknięte atakować
:P
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
30 stycznia 2012 o 21:39
Nie jest głupi, gdyby był ludzie by nie byli nim tak zainteresowani(gdzieś mówił że 30 tys wejść
dziennie na strone swoją). Jest inteligentny, tylko ma swój specyficzny urok co niektórych może to
odstraszać do jego osoby. Cieszyłbym się gdyby zajął miejsce Ojca Radia...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 stycznia 2012 o 21:51
Przyglądam się temu sporowi od samego początku i mimo że niby wszyscy znają ACTA nie mam pojęcia dlaczego wiąże się go tylko z Internetem. W mediach mówi się o ACTA jako o problemie Internetu ale jeżeli przeczyta się ten dokument uważne to widać że internet to tylko mała część jakiej on dotyczy. ACTA jest traktatem handlowym narzuconym przez USA, na warunkach USA. Nacisk jest wręcz fizycznie odczuwalny. Jak wiemy ACTA dotyczy przeciwdziałania rozpowszechniania podróbek nie tylko w Internecie ale przede wszystkim w świecie realnym. ACTA będą miały zastosowanie wszędzie tam gdzie zostanie naruszenia zasada rzekomej oryginalności. Narzuci to rozprowadzanie produktów opartych na konkretnych patentach. Do czego zmierzam? Otóż ACTA zakładają na sygnotariuszy stosowanie wyrobów które są poparte patentami zarejestrowanymi w wielkich korporacjach zachodu (czytaj USA). A dlaczego bo nie mamy własnych które mogłyby konkurować z tamtymi. To od razu eliminuje konkurencje krajów rozwijających się takich jak Polska. Nie będziemy mogli niczego wyprodukować bez kupna licencji od korporacji zachodnich inaczej będziemy odpowiadać za podrabianie, czyli będziemy biedni ponieważ licencje są tak drogie że nie sprzedamy niczego taniej od nich. To będzie miało wpływ na wiele gałęzi przemysłu jak na przykład przemysł około-samochodowy. Nie znajdziemy tanich części zamiennych. To samo dotyczy przemysłu IT. Nie mamy żadnych patentów z tej dziedziny. Nawet przemysł rolniczy ucierpi ponieważ licencje na żywność modyfikowaną genetycznie mają tylko amerykanie. Jednym słowem spowolni to lub nawet zatrzyma wzrost gospodarczy. Dlatego takie kraje jak Chiny Rosja czy Indie nie podpisały tego dokumentu. Tam gospodarka idzie do przodu i będzie szła. To oni będą konkurencją dla zachodu. Jak ratyfikujemy ACTA stracimy również całkowitą kontrole nad wydobyciem gazu łupkowego ponieważ licencje na technologie wydobycia mają tylko amerykanie. Czyli nie zrobimy nic bez amerykanów nawet jak się na nich obrazimy. Jak dotkniemy tych złóż bez nich to za to odpowiemy. Jeżeli nie podpiszemy ACTA to możemy dyktować jakieś warunki bo ponoć mamy jedne z największych złóż na świecie. Biorąc pod uwagę krzywą wzrostu zapotrzebowania na jakieś 300 do 400 lat. ACTA jest dobre dla takich krajów jak USA ponieważ to oni mają wszystkie patenty a takie kraje jak nasz doprowadzi do pozycji "wyrobników" dla zapewnienia ich dobrobytu. Ratyfikowanie ACTA będzie jednym z największych przekrętów w dziejach polski. " kopiuj / wklej dalej -to nie moje słowa tylko innego użytkownika
Proszę wasz o kopiowanie i wklejanie tego na inne strony
W tej wypowiedzi ksiądz Natanek po prostu sprzeciwia się władzy, bo jak wiadomo kościół jest za tym aby naszym krajem rządziła inna partia polityczna. To jest kolejna krytyka kościoła względem obecnie rządzących. Moim zdaniem kościół nie powinien aż tak bardzo ingerować w politykę i nakazywać ludziom na kogo powinni głosować, mogę oprzeć się tu przykładem parafii na wsi mojej babci gdzie ksiądz zbierał podpisy ludzi który głosują na PiS i na co drugiej mszy krytykuje rząd. Niech księża zajmą się wykonywaniem w sposób należyty swojego zawodu a nie krytykują innych.
W tym kraju każdy najeżdża na każdego i nie ma co tego ukrywać,a jak nie od dziś wiadomo ludzi najbardziej łączy wspólny wróg,więc wszyscy od razu się przyswajają i łapią na pierwszą lepszą mowę.Nie dajcie się ogłupić kto tylko nawinie wam łatwą gadkę,jak i księża jak i politycy robią wszystko aby zdobyć poparcie i dobrze wyglądać w perspektywie ludu,tak to już u nas bywa.Macie rozum to go używajcie i nie idźcie ślepo zapatrzeni w innych.A Ks. Natanek pewnie zostanie ukarany jeżeli ktoś to zgłosi,bo nie mają oni prawa mieszać się w sprawy polityczne,a tym bardziej ich krytykować.Nawijać o tym można długo i bez sensu bo i tak wybierzecie najgorsze rozwiązanie z możliwych bla bla bla.No a zakończenie jednak mimo wszystko to godne pochwały ;d
nic dziwnego, że jest przeciwko ACTA... taka to wygląda, że aby podlizać się ludowi taki klecha jak Natanek będzie mówił to co ludzie chcą słyszeć... podobnie z Kaczyńskim, który chyba uwielbia tą taktykę... Tusk goni kiboli Kaczor ich broni, Tusk podpisuje ACTA Kaczor mówi, że to złe, ale dla przypomnienia zacytuję jego słowa: "Internauci oglądają pornografię i piją piwo"
I weź tu człowieku domyśl się kiedy polityk chce coś faktycznie zrobić a kiedy elektorat zbiera... wygląda na to że pierwsza możliwość to już dawno zapomniana sztuka polityki w naszym kraju
Jakie to fascynujące. Jak o. Natanek chrzani o tym, że czarne paznokcie to znak szatana a Harry Potter prowadzi prosto do piekła, to wszyscy widzą, że to świr. Ale jak nawija o "spiskowej teorii dziejów", to nagle nikt nie uważa że jest pie*lniętym paranoikiem. Nagle ksiądz N. ma rację i jest błyskotliwym, przenikliwym umysłem. Zadziwiające.
Zadziwiające jest to że ludzie nie potrafią wyrobić sobie na dany temat własnego zdania ... ks.Natanek od zawsze miał takie poglądy jakie ma teraz ... a harry poterr czy paznokcie to tylko mala i jakze znikoma czesc jego wypowiedzi ...nie istotny jest fakt kto popiera zdanie ksiedza a kto nie ..bo nie o to w tym momencie chodzi ...ale wazne jest to aby słuchac ,czytac ,obserwowac z kazdej strony ,a potem wyciagac wnioski -A NIE TAK JAK ROBI WIEKSZOSC INTERNAUTOW PO RZUCENIU IM CZEGOKOLWIEK I NARZUCENIU ZDANIA -WYSTAWIAJA OCENE DANEJ OSOBY BADZ SYTUACJI...
Kurcze i pomyśleć że trochę ma rację.
Dobrze, że on WIE CO SIĘ DZIEJE w państwie.
Nie przepadam za tym księdzem ale muszę mu przyznać rację . . .
Pewnie zaraz się zaczną komentarze: Natanek na prezydenta, premiera i papieża. Jak łatwa zmanipulować tym
społeczeństwem. Wystarczy tylko głosić hasła zgodne z poglądem zdecydowanej większości internautów, aby potem zyskać u nich poparcie. Od razu zostaną zapomniane jego wcześniejsze wypowiedzi dt. internetu. Zminusujcie ten komentarz, bo pewnie jest niewygodny dla waszej psychiki, ponieważ skłania to myślenia i jest prawdziwy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2012 o 21:41
Akupunktura Celulit Tamburyn Anakonda - To ma sens
Nie chodzi o to żebym go popierał ale... poprzednie jego wystąpienia były według "praw" katolickich w czystym ich rozumieniu. http://www.youtube.com/watch?v=x5HdWQX5fkk
Normalnie ten ksiądz mnie śmieszy, ale tym razem ma ode mnie + za to, że na trybunach powiedział co naród myśli, a przynajmniej większość nie licząc tych co dla czystej złośliwości będą za ACTA
Trochę? Pomijając fakt, że już wcześniej przewidział wprowadzenie acta, o czym wspomniał już CrazyTaliban, Natanek mówi o wielu niewygodnych dla rządzących obecnie elyt sprawach. Fakt, może i w kwestii religii jest fanatykiem- ale w kwestiach polityki i historii ma niestety sporo racji: http://www.youtube.com/watch?v=woxMtrvJyNc
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2012 o 8:19
Komentarz usunięty
Media i debile internetowi robią z niego cały czas idiotę. Może i jest religijnym fanatykiem i czasami wydaje się, że pieprzy od rzeczy ale niektóre jego teorie są warte przemyślenia. Tak czy inaczej wolałbym posłuchać jego kazania na temat rzeczy ważnych i niekiedy istotnych dla kraju, niż tego pier.dolenia o bajkach, księży z mojej parafii.
Robią z niego idiotę? a co tu jest do roboty? jeżeli koleś wygłasza na kazaniu listę rzeczy "zakazanych" które według niego zaprowadzą cię do piekła, nie znając znaczenia nawet polowy z nich to po prostu jest idiotą
Jak zawsze:)
Ma dużo racji tylko mózgi wyprane tvn i wyborczą nie przyjmują
Dobrze mówi... Oby to były prorocze słowa i ten rok był przełomowy w walce z tym chorym systemem.
Wyjdźmy na ulicę i zażądajmy grzecznie przyspieszonych wyborów od PO - PSL. Kto za !!!!!!
"Pan Kaczyński klepnął ustawę..." Nosz kurde, nie chcę kląć na duchownego, ale co to za cep? Tak kocha
Tuska, że jego "grzechy" zwala na Kaczora? Żal mi tego człowieka, nienawiść go zaślepia. Nie popieram ACTA, ale Natanek zagalopował się na wejściu filmu.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2012 o 19:31
wyrwane, z kontekstu
Bo to PiS wyszedł z inicjatywą ACTA.
@lg87 A czy w tych wiadomościach, które oglądałeś były może smoki?
Bo PiS i PO to to samo. Jeszcze się o tym przekonacie. Po PO zapowiadam kolejne 4 lata narzekań!
Natek mówi też prawdę o łajdakach z PiSu. Pragnę przypomnieć drogi kolego, że to oni podpisali traktat
lizboński który mówi wyraźnie, że Polska konstytucja podlega pod prawo UE (czyli ACTA również musi być ratyfikowane u nas bo obowiązuje już w UE).
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2012 o 12:12
#Covboy Hahaha naciski TV. Widać ile ten Kaczor jest wart skoro ulega naciskom TV - które dzisiaj tak kolorowo mówi o PO. Każda partia siebie warta. Głosujcie ludziska za 4 lata na PiS - przekonacie się, że to ta sama zgraja co PO. :)
@Covboy Zbyt mocno ulegasz manipulacjom. Co to znaczy "stało się bardziej narodowe". To znaczy, że zawsze było gówno warte! Ta cała polityka w którą się bawią zrobiła z mózgów mózgo*oby. Zresztą nie chce mi się tego pisać, bo to i tak nie ma sensu. Mądry Polak po szkodzie. Zobaczysz rok po wygranych wyborach przez PiS. Będzie się działo...
Ktoś wie w której parafii "straszy" ksiądz Natanek? :D
W miejscowości Grzechynia nieopodal Makowa Podhalańskiego :-)
Stamtąd napewno pochodzi, ale nie jestem pewien czy dalej tam działa. W każdym bądź razie: "16 stycznia 2012 Rada Stała Episkopatu Polski po raz kolejny przestrzegła katolików przed gromadzeniem się wokół suspendowanego księdza i popieraniem głoszonych przez niego idei."
Teraz uczestnicząc w jego zgromadzeniach, nie dostaniesz rozgrzeszenia :D.
@Jingo: Hugo z rozgrzeszeniem. Dla takiego księdza mogę iść do kościoła. xD
Końcowa puenta godna klasyków ;)
Z Matką Boską na piersi,robiąc coś takiego... Brak słów
Dobrze im pojechał! ;D
ja to chciałam tylko zauważyć, że ks Natanek nie jest już księdzem, został suspensowany! i uczestniczenie w jego mszach, słuchanie jego nauk jest grzechem :P
Nie jest grzechem, bo mimo tego, że dostał suspensę dalej jest księdzem. Święcenia kapłańskie jakie przyjął od stopnia diakonatu są na całe życie i nie można tego cofnąć. nawet papież nie ma takiej władzy nad duchownymi.
Ale posłuchać co mądrzejszych wypowiedzi zawsze można...
Natanek oczywiście nie przestaje być księdzem, ale Kościół oficjalnie potępił jego nauki i nawołuje by nie słuchać go i nie dołączać do stowarzyszeń tworzonych przez Natanka czy go popierających. Byłam na kazaniu i wyraźnie o tym słyszałam, więc Husarrr nie bazuj swoich wypowiedzi na domysłach tylko zapoznaj z tematem.
@Rvannith Nie bazuje swoich wypowiedzi na domysłach, bo tak sie składa, że od dobrych kilku lat angażuję sie w kościół i w takich sprawach jak liturgia, czy prawo kanoniczne jednak coś wiem. Episkopat udzielił Mu suspensy, za to, że otwarcie go potępiał z kard. Dziwiszem na czele.
Więc tym bardziej dziwię się Twojej wypowiedzi. Chyba, że "nie jest grzechem..." dotyczyło Twojego osobistego przekonania w tej sprawie a nie stanowiska, jakie zajął Kościół. To, za co został faktycznie potępiony aż tak mnie nie obchodzi, w pamięci mam tylko kazanie, które przysporzyło mu tyle rozgłosu. Uważanie żelu we włosach i kolorowych paznokci za przejaw działalności Szatana może być osobistym przekonaniem niektórych księży, ale głoszenie takich rzeczy z ambony, gdzie słowa wypowiadane są w imieniu całego Kościoła, jest jawną herezją.
Jest grzechem? a przeczytałaś to na onet.pl czy w GW ? bo zapewne nie w żadnym ambitnym źródle... widziałaś na oczy pismo wydane przez Biskupow? (biskupow to za duzo powiedziane podpisalo sie pod tym tylko 3-reszta nie chciala miec z tym nic wspolnego )dla mnie pod dokumentem ktory cos znaczy powinny znajdowac sie podpisy osob go wydajacych.. dlaczego punkt po punkcie nie zostanie wytkniete ks Natankowi to co robi zle ...wiec moja propozycja jest taka...posluchaj wszystkich stron ..poczytaj roznych zrodel a potem sie wypowiadaj ..pozdrawiam serdecznie
Moim "ambitnym źródłem" jest to co usłyszałam w kościele, oszczędź sobie szyderstw a czytaj uważnie.
Nie poddałam tych słów krytyce do tego stopnia, by zastanawiać się ile podpisów i jakich się pod nimi
znajduje. Jeśli masz rację i ten dokument ma wątpliwą wiarygodność to mogę tylko stwierdzić, że
bardzo źle się w Kościele dzieje. Przy okazji chciałam zaznaczyć, że określenia "grzech" używam tu jako
tego, co Kościół oficjalnie uznaje za złe. W moim osobistym odczuciu każdy możne sobie swoją definicję
grzechu mieć i jest to zupełnie prywatna sprawa, póki nic złego się nikomu nie dzieje. Tak czy siak Natanek jawi mi się fanatykiem, budującym własne sekty wbrew sprzeciwom biskupów i rzucającym klątwy na dziennikarzy ;)
Niemniej skorzystam z propozycji i poczytam więcej, Tobie też radzę.
http://kosciol.wiara.pl/doc/887450.Spolszczony-obraz-okrutnego-krola/
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2012 o 9:33
Kościół posoborowy kpi sobie z tradycji KK, która klątwę każe stosować w uzasadnionych wypadkach-moim zdaniem "wizyta "ludzi" z TVN (bezczelna) była uzasadnionym wypadkiem -wiec cały ten artykuł pożal się .... nie jest dla mnie zródłem. Proszę zwrócić uwagę, że dziennikarze świadomie i dla pieniędzy staraja się zohydzić ideę Intronizacji czy wybrane osoby duchowne. Czy ksiądz na widok zła nie ma prawa do reakcji? Ksiądz to mężczyzna a nie kastrat, jak się niektórym wydaje.
Każdy artykuł jakimś źródłem jest, w tym wypadku źródłem sensownej (w moim odczuciu) opinii. Czy Ty się spodziewasz, że przytoczę niezbite dowody omylności Natanka? Niestety, jesteśmy na gruncie wiary a nie nauki i takowe po prostu nie istnieją. A fakt, że coś jest tradycją, wcale nie oznacza, że jest ponadczasowe i nie trzeba tego zmieniać. Dla mnie wyklinanie kogokolwiek to taki sam relikt przeszłości jak palenie na stosach za "herezję". Ale masz rację, miał prawo się wkurzyć, jak każdy.
MSZA ODPRAWIANA PRZEZ SUSPENSOWANEGO KSIĘDZA JEST WAŻNA, TAK SAMO JAK WAŻNA JEST ODPRAWIANA W STANIE GRZECHU LUB PO PIJAKU. A JEST TAK DLA TEGO, ŻE WIERNI NIE MAJA WPŁYWU NA "JAKOŚĆ" KAPŁANA PODCHODZĄCEGO DO OŁTARZA I NIE MAJĄ WGLĄDU W STAN JEGO DUSZY I TYM SAMYM NIE PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOSCI ZA JEGO WYBRYKI. PRAWO KANONICZNE TO POTWIERDZA. pRAWO KANONICZNE NADAJE MOŻLIWOŚĆ WYPOWIEDZENIA POSŁUSZEŃSTWA PRZEŁOŻONEMU (BISKUP, KARDYNAŁ) JEŻELI ZMUSZA N PODWŁADNYCH DO POSTĘPOWANIA NIEZGODNEGO Z NAUKA KOŚCIOŁA (SOBORY, ENCYKLIKI, BULLE PAPIESKIE, ZATWIERDZONE OBJAWIENIA ŚWIĘTYCH) SAMI JESTEŚCIE HERETYCY.
to powinno byc karalne
Ja jestem zdecydowanie przeciwnikiem ks. Natanka... ale ma trochę racji. Chciałem Was powiadomić o akcji:
http://www.wykop.pl/link/1025255/protest-przeciwko-acta-i-ty-mozesz-pomoc/
Pomóżcie! Razem działajmy przeciw ACTA!
Może i mówi czasami głupoty(nie zawsze), ale księdza z taką charyzmą i chęcią zmiany świata na lepsze ze świecą szukać. To on nadaje się bardziej na duchownego niż 95% księży.
"Podpisują prawo niezgodne z wolą Bożą" - czyli Bóg też jest przeciw ACTA ;)
Nie wiem, czy słuchanie jego nauk jest grzechem, ale frajdą - na pewno. :]
Słuchanie nigdy nie jest grzechem, gorzej jak przyjmujesz go za autorytet :P
ACTA uderza tylko i wyłącznie w złodziei. Manipuluje się motłochem ze niby chodzi o coś jeszcze, ale chodzi tylko i złodziejstwo kradzież filmów i muzyki. K, natanek popiera złodziejstwo, żeby przypodobać się motłochowi.
dobrze prawi, dać mu ministranta
Diabeł się wkurzy jak to usłyszy :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2012 o 20:04
Ksiądz Natanek, mimo tego że dostał suspensę(szczerze to nie wiem za co, bo mówił tylko to co jest zgodne z nauczaniem Kościoła Katolickiego)jest księdzem lepszym od wielu innych księży których znam. Jak już ktoś napisał, ten człowiek ma w sobie charyzmę i potrafi gadać naprawdę mądre rzeczy. Postawę patriotyczną jaką On reprezentuje ciężko teraz spotkać, a zwłaszcza u polityków.
http://www.youtube.com/watch?v=x5HdWQX5fkk
a co więcej ks. Natanek prorokiem
Tak swoją drogą, to wg ACTA Jezus jest zbrodniarzem. Skojarzcie scenę, kiedy rozmnożył 5 chlebów i 2 ryby. To skandal! Przecież naruszył własność intelektualną piekarza! Może piekarz miał jakąś specjalną recepturę na ten chleb, a Jezus nie dość, że go spiracił, to jeszcze bezpłatnie udostępnił!
Myśle że najważniejsze są ostatnie słowa "nie wiecie co was w tym roku czeka za waszą głupote!" A więc majowie mieli racje!!!
Ksiądz dobrze mówi ! W pełni się nie zgadzam, ale jestem fanem mangi i też mi zależy na obaleniu ACTA ... A ten kraj to dupa a nie demokracja + komune chcą reaktywować ... Ale ksiądz ma racje jeszcze nie wiedzą co ich czeka :D
ACTA TO SZATAN !!!
O jeżu... to może ta ACTA jest w porządku? ;-)
Też macie wrażenie, że gość byłby lepszym premierem? :D
Ksiądz Natanek na premiera!!
Dobrze gada, polać mu ! :)
Po co on mówi o takich rzeczach w kościele, kościół a polityka to dwie niepowiązane ze sobą sprawy, jak bym chciał posłuchać czyjejś opinii o rządzie PO i hakerach to na bank nie spodziewałbym się usłyszeć tego na mszy.
Niestety prawda jest taka, że masa księży używa ambony do politycznej agitacji.
Nie chodzi o oddzielanie polityki od religii, religia powinna wskazywać na to jak ma wyglądać dobra i sprawiedliwa gospodarka, praworządny kraj. Ale przywoływanie nazwisk polityków i nazw partii w kościele to jest nadużycie stanowiska do szerzenia propagandy. Są miejsca na wystąpienia polityczne i są na religijne, z połączenia powstaje wybuchowa mieszanka.
Sprecyzuję, nie chodzi o oddzielanie polityki od religii, ponieważ religia jest ostoją fundamentalnych wartości danego narodu. Wartości takich jak prawda, dobro, miłość, które płyną z nauki Kościoła ale jednocześnie wynikają z sumienia człowieka, niezależnie od wyznania. Natomiast to czy na tronie posadzimy Maryję czy Jezusa nie ma kompletnie żadnego znaczenia dla funkcjonowania państwa. Politykę można rozumieć na wiele sposobów, nie chodzi mi o to, że Kościół nie może wskazywać ogólnych wyznaczników i kierunków do rozwoju albo krytykować niemoralnych rozwiązań. Ale nie może być tak, że ksiądz zamiast wygłosić wartościowe kazanie rozprawia sobie o własnych, osobistych sympatiach i antypatiach politycznych, a niestety z tym się spotkałam. Może się źle wyraziłam pisząc że "z połączenia..." bo przez to połączenie rozumiem właśnie przemowę stricte religijną w sejmie lub polityczną na ambonie. Wiadomo, że elementy jednego lub drugiego zakradają się do wszędzie, nie sposób tego uniknąć.
To politykę trzeba trzymac z dala od kościoła, a nie koścół od polityki.
Jeśli w Twoim kraju chcą wprowadzić ACTA, to wiedz, że coś się dzieje.
Jeśli chcą wprowadzić cenzurę
internetu, to wiedz, że tam się dzieje coś bardzo niedobrego.
Jeśli Twój premier to kłamca, to wiedz,
że diabeł już się nim interesuje.
To tak mówiłem tylko, bo zaczęły te ustawy jak wścieknięte atakować
:P
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2012 o 21:39
przynajmniej jego kazania nie są nudne...:D
nie ma co sie dziwic natanek jest przeciw wszystkiemu :D
jeśli władze twojego kraju podpisały ACTA, to wiedz, że coś się dzieje...
Ksiądz może i ma racje, ale nic mu do polityki, szczególnie w kościele.
dokładnie
Nie jest głupi, gdyby był ludzie by nie byli nim tak zainteresowani(gdzieś mówił że 30 tys wejść
dziennie na strone swoją). Jest inteligentny, tylko ma swój specyficzny urok co niektórych może to
odstraszać do jego osoby. Cieszyłbym się gdyby zajął miejsce Ojca Radia...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2012 o 21:51
Zawsze wydawał mi się troszkę zabawny w tym wszystkim co głosił, a teraz się do niego przekonuje ;)
Mocne ;] Nie spodziewałam się tego po nim :P
pierwszy raz po obejrzeniu filmiku z ks.Natankiem w roli glownej moge przyznac ze bardzo madrze gada! ;]
jeżeli politycy podpisują jakąś głupią umowę to już wiedz, że Natanek się nimi interesuje...
Księże Natanku, przeraża mnie ksiądz!
Pomijając już fakt, że ks. Natanek jest przeciw wszystkiemu.
jasne, że jest przeciwny, bo gdzie będzie oglądał dziecięce porno ;p
Ja na miejscu Tuska to bym się bała jeszcze ksiądz Natanek go przeklnie tak jak dziennikarzy z Uwagi ;)
"Głos Narodu"... Eh... Natanek też d****rata:(
Komentarz usunięty
ACTA- "prawo niezgodne z wolą bożą"!
teraz tak mówi bo mu się pornole skończą
jak go ogladam to aż jestem za ACTA.
chyba zmienił armora...
Mógł dodać jak Komorowski rok przed Zamachem Smoleńskim: "Może prezydent gdzieś poleci i w Polsce wszystko się zmieni.."
Przyglądam się temu sporowi od samego początku i mimo że niby wszyscy znają ACTA nie mam pojęcia dlaczego wiąże się go tylko z Internetem. W mediach mówi się o ACTA jako o problemie Internetu ale jeżeli przeczyta się ten dokument uważne to widać że internet to tylko mała część jakiej on dotyczy. ACTA jest traktatem handlowym narzuconym przez USA, na warunkach USA. Nacisk jest wręcz fizycznie odczuwalny. Jak wiemy ACTA dotyczy przeciwdziałania rozpowszechniania podróbek nie tylko w Internecie ale przede wszystkim w świecie realnym. ACTA będą miały zastosowanie wszędzie tam gdzie zostanie naruszenia zasada rzekomej oryginalności. Narzuci to rozprowadzanie produktów opartych na konkretnych patentach. Do czego zmierzam? Otóż ACTA zakładają na sygnotariuszy stosowanie wyrobów które są poparte patentami zarejestrowanymi w wielkich korporacjach zachodu (czytaj USA). A dlaczego bo nie mamy własnych które mogłyby konkurować z tamtymi. To od razu eliminuje konkurencje krajów rozwijających się takich jak Polska. Nie będziemy mogli niczego wyprodukować bez kupna licencji od korporacji zachodnich inaczej będziemy odpowiadać za podrabianie, czyli będziemy biedni ponieważ licencje są tak drogie że nie sprzedamy niczego taniej od nich. To będzie miało wpływ na wiele gałęzi przemysłu jak na przykład przemysł około-samochodowy. Nie znajdziemy tanich części zamiennych. To samo dotyczy przemysłu IT. Nie mamy żadnych patentów z tej dziedziny. Nawet przemysł rolniczy ucierpi ponieważ licencje na żywność modyfikowaną genetycznie mają tylko amerykanie. Jednym słowem spowolni to lub nawet zatrzyma wzrost gospodarczy. Dlatego takie kraje jak Chiny Rosja czy Indie nie podpisały tego dokumentu. Tam gospodarka idzie do przodu i będzie szła. To oni będą konkurencją dla zachodu. Jak ratyfikujemy ACTA stracimy również całkowitą kontrole nad wydobyciem gazu łupkowego ponieważ licencje na technologie wydobycia mają tylko amerykanie. Czyli nie zrobimy nic bez amerykanów nawet jak się na nich obrazimy. Jak dotkniemy tych złóż bez nich to za to odpowiemy. Jeżeli nie podpiszemy ACTA to możemy dyktować jakieś warunki bo ponoć mamy jedne z największych złóż na świecie. Biorąc pod uwagę krzywą wzrostu zapotrzebowania na jakieś 300 do 400 lat. ACTA jest dobre dla takich krajów jak USA ponieważ to oni mają wszystkie patenty a takie kraje jak nasz doprowadzi do pozycji "wyrobników" dla zapewnienia ich dobrobytu. Ratyfikowanie ACTA będzie jednym z największych przekrętów w dziejach polski. " kopiuj / wklej dalej -to nie moje słowa tylko innego użytkownika
Proszę wasz o kopiowanie i wklejanie tego na inne strony
W tej wypowiedzi ksiądz Natanek po prostu sprzeciwia się władzy, bo jak wiadomo kościół jest za tym aby naszym krajem rządziła inna partia polityczna. To jest kolejna krytyka kościoła względem obecnie rządzących. Moim zdaniem kościół nie powinien aż tak bardzo ingerować w politykę i nakazywać ludziom na kogo powinni głosować, mogę oprzeć się tu przykładem parafii na wsi mojej babci gdzie ksiądz zbierał podpisy ludzi który głosują na PiS i na co drugiej mszy krytykuje rząd. Niech księża zajmą się wykonywaniem w sposób należyty swojego zawodu a nie krytykują innych.
Alcard-" ON JEDEN WIE". Reszta klechów się po prostu tym nie interesuje.
W tym kraju każdy najeżdża na każdego i nie ma co tego ukrywać,a jak nie od dziś wiadomo ludzi najbardziej łączy wspólny wróg,więc wszyscy od razu się przyswajają i łapią na pierwszą lepszą mowę.Nie dajcie się ogłupić kto tylko nawinie wam łatwą gadkę,jak i księża jak i politycy robią wszystko aby zdobyć poparcie i dobrze wyglądać w perspektywie ludu,tak to już u nas bywa.Macie rozum to go używajcie i nie idźcie ślepo zapatrzeni w innych.A Ks. Natanek pewnie zostanie ukarany jeżeli ktoś to zgłosi,bo nie mają oni prawa mieszać się w sprawy polityczne,a tym bardziej ich krytykować.Nawijać o tym można długo i bez sensu bo i tak wybierzecie najgorsze rozwiązanie z możliwych bla bla bla.No a zakończenie jednak mimo wszystko to godne pochwały ;d
klechy, nie wpieprzać się do polityki.. darmozjady, spalić na stosie heretyków
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2012 o 16:25
nic dziwnego, że jest przeciwko ACTA... taka to wygląda, że aby podlizać się ludowi taki klecha jak Natanek będzie mówił to co ludzie chcą słyszeć... podobnie z Kaczyńskim, który chyba uwielbia tą taktykę... Tusk goni kiboli Kaczor ich broni, Tusk podpisuje ACTA Kaczor mówi, że to złe, ale dla przypomnienia zacytuję jego słowa: "Internauci oglądają pornografię i piją piwo"
I weź tu człowieku domyśl się kiedy polityk chce coś faktycznie zrobić a kiedy elektorat zbiera... wygląda na to że pierwsza możliwość to już dawno zapomniana sztuka polityki w naszym kraju
Do kogo on to opowiada? Do babulinek 70+ Przecież słuchacze jego kazań ni w ząb nie kumają co to ACTA.
ACTA jest niezgodne z wolą bożą xD...
Jeśli chodzi o puentę, to chyba jednak można powiedzieć że potrafi przewidzieć przyszłość
Jakie to fascynujące. Jak o. Natanek chrzani o tym, że czarne paznokcie to znak szatana a Harry Potter prowadzi prosto do piekła, to wszyscy widzą, że to świr. Ale jak nawija o "spiskowej teorii dziejów", to nagle nikt nie uważa że jest pie*lniętym paranoikiem. Nagle ksiądz N. ma rację i jest błyskotliwym, przenikliwym umysłem. Zadziwiające.
Zadziwiające jest to że ludzie nie potrafią wyrobić sobie na dany temat własnego zdania ... ks.Natanek od zawsze miał takie poglądy jakie ma teraz ... a harry poterr czy paznokcie to tylko mala i jakze znikoma czesc jego wypowiedzi ...nie istotny jest fakt kto popiera zdanie ksiedza a kto nie ..bo nie o to w tym momencie chodzi ...ale wazne jest to aby słuchac ,czytac ,obserwowac z kazdej strony ,a potem wyciagac wnioski -A NIE TAK JAK ROBI WIEKSZOSC INTERNAUTOW PO RZUCENIU IM CZEGOKOLWIEK I NARZUCENIU ZDANIA -WYSTAWIAJA OCENE DANEJ OSOBY BADZ SYTUACJI...
Święte slowa, doslownie ;)