Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2321 2878
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L luka1984
+4 / 24

pewnie będzie główna... ale szkoda, że w życiu ciężko spotkać takiego oto 'nierealnego' Ojca Mateusza - przeto jest to wzór do naśladowania!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zajetewszystkienicki
-3 / 29

Jak chcecie mieć kasę to też idzcie na księdza i nie lamentujcie dzieci, przykro tak patrzeć jak się komuś powodzi hehe, jak politycy nas okradają od wiek wieków to jest dobrze, a że ryży czepia się kościoła to teraz kościół jest zły, i w taki oto sposób zostaliście zmanipulowani, ja myślę sam i mam wyrobione swoje zdanie, ale co ja mogę zrobić sam jak stado baranów jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DJherbata
+6 / 18

"Jak chcecie mieć kasę to też idzcie na księdza(...)". Zaczyna się, jakoś mało jest księży milionerów, tak jak pedofili. U nas proboszcz jeździ Oplem Astrą, a w sąsiedniej parafii Toyotą Avensis z 2000r.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emio
+5 / 27

ale co was osoby które nie dajecie złotówki na kościół interesuje czym jeżdżą księża? Kościół pomaga biednym i potrzebującym ludziom. Gdyby nie kościół i ksiądz 96 dzieci w mojej parafij nie miało by na książki a tu ksiądz zrobił zrzutkę w niedziele powiedział na co i zakupił książki. Państwo nie potrafi zadbać o biednych ludzi i o samotne matki ale nie mówi się że tym zajmuje się u nas kościół bo przecież lepiej powtórzyć coś co słyszy się codziennie w tv

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fgdcgfdcxf
+1 / 19

roznica pomiedzy ksiezmi na zdjeciu a takim chociazby palikotem jest taka ze na kosciol placi ten kto chce a
na panstwo rzadzone przez paliglupa placilibysmy wszyscy dzieki naszym "wielce oswieconym lewakom" ktorym by przeszkadzalo nawet ze ksiadz jezdzi maluchem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 18:14

avatar zxccxz
-3 / 19

fgdcgfdcxf, widać, że nie masz zielonego pojęcia o tym, na co idą moje pieniądze z podatków. Piszę moje, bo wnioskuję, że Ty nie płacisz jeszcze podatków, skoro nie wiesz co się dookoła Ciebie dzieje. Wiesz co to jest konkordat? Wiesz skąd są pieniądze na pensję dla katechetów?
PS. Pytania były retoryczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M microbec
-3 / 7

ja nie wiem o co się czepiacie , batman w stanach jaki miał wypasiony batmobil.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
-3 / 5

Poza tym jeszcze planują odprowadzać 1% z naszych podatków w zamian za opodatkowanie kościoła, i tak dla jasności . . . zajetewszystkienicki sam jesteś baran bo powinieneś wiedzieć że na księdza nie idzie się dla zysku, a że tak się rozwinęła ta instytucja to już nie nasz problem i my nie musimy na to płacić więc zmanipulowani zostali ci którzy "bezinteresownie" chcą w ten sposób wykupić sobie bilet do nieba, ja też mam swoje wyrobione zdanie i jest po prostu zgodne z tym co mówi "ryży" ja nie daje się zmanipulować . . . Może i faktycznie nie ma wielu takich przypadków ale takie sprawy jak wypłyną to są głośne, dziwicie się ? . . . to w końcu ci ludzie mówią nam co niedziela jak mamy żyć pobożne . . .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DigiBen
0 / 2

a ja znam takiego 'realnego' ojca Mateusza, tylko przez swoją dobroć został przeniesiony do innej parafii, a w 'nagrodę' dostał nam się 'księdzu bez piniendzu', który też jest kopany w dupe, a parafianie bulą na wszystko, włącznie z utrzymaniem samochodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piterixos
+10 / 28

BYŁO. DO CHOLERY!!! Prawie taki sam demot był wczoraj albo przedwczoraj na głównej!!! Co to niby ma znaczyć???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
+5 / 23

dziadostwo to ty masz zamiast mózgu matole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pangia
-2 / 10

No... Tego ostatniego na nic lepszego nie było stać niż Chevrolet?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ChaserJohnDoe
+16 / 28

Zaraz zacznie się debata

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Konkey
+4 / 16

I znowu zacznie się ta sama dyskusja.. ile można :L

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gigant90
-3 / 27

no tak, filantropi to tez obludni ludzie...gnoje niby pomagaja innym ale wszystkiego nie oddadza!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pr0BiK33r
+1 / 29

każdy człowiek ma prawo do mienia, ty byś oddał swój samochód?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gigant90
+1 / 17

a ironia wiesz co to jest?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieTylkoDobreDemoty
-1 / 1

@gigant90 za dużo od gimbusa wymagasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kubadl14
-3 / 9

mój ma takiego jak na pierwszym tylko w ładniejszym kolorze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adriand91
+13 / 51

Widzę propaganda mediów się już udziela, teraz jest modne najeżdżanie na Kościół. Bardzo dobry, wręcz idealny temat, żeby skłócić całe społeczeństwo w Polsce, wierzących i niewierzących. My się tu będziemy sprzeczać. bo znajdą się zwolennicy i przeciwnicy Kościoła, a te mendy z Wiejskiej będą mieli trochę spokoju. ACTA już ucichło, Pani minister sportu już nie jest taka zła, nie ma już też tematu listy leków refundowanych, czy zmiany dotyczącej wieku emerytalnego. Największy problem w Polsce to teraz Kościół.. No ludzie, nie dajcie się zwariować, i zacznijcie sami, bez pomocy propagandowych mediów dostrzegać, co jest na prawdę ważne.

Bez napinki,
Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
+10 / 34

Nie włączyłem telewizora od paru tygodni a i tak nie lubię kleru. KLERU. Chrześcijan lubię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+7 / 27

Moda na najeżdżanie na Kościół jest już od kilku dobrych lat, także na demotach. Jak toś chce może im dawać pieniądze - uch sprawa. Jednak jestem całkowicie przeciwko oddawania im państwowych pieniędzy - nawet w formie 3‰ podatku. Jak ktoś chce przekazać coś na kościół nich robi to poza rozliczeniem podatkowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+4 / 12

Podobnie jak obywateli wkurza, że Tusk za państwowe pieniądze co tydzień lata do Gdańska. Nie na to płacimy podatki i także nie na nowy luksusowy samochód dla księdza dają datki wierni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zxccxz
-3 / 9

To nie moda na, jak to ująłeś, najeżdżanie na Kościół, tylko rośnie świadomość społeczeństwa, któremu spadają klapki z oczu. Niestety dzieje się to bardzo powoli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gutti21
-3 / 21

No przecież szlachta nie będzie jeździła Kią Ceed

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 17:13

Z Zuku1916
-2 / 40

Ty naprawde nie widzisz roznicy miedzy "dobrym", a "luksusowym" samochodem? Bo kazdy z tych za zdjeciach kosztuje powyzej 100 tys. zl. Tyle za ile wykarmbilbys wszystkie glodujace dzieci w tych djecezjach przez rok. Pozdrawiam oglupialych katoli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ephedrinum
0 / 26

"ogłupiałych katoli" ?
Tym określeniem przekonałeś mnie, że nie ma sensu z tobą dyskutować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DAR0S
0 / 26

Ephedrinum po prostu on wyraził swoją opinie na temat TWOJEJ inteligencji. Jakby powiedział "ty idioto" to było by ok? Ale, że uraził twoje biedne uczucia religijne to trzeba się księdzu wypłakać a najlepiej mu na tace dać. Jak najbardziej ma
racje. Idiotyzmem jest wiedzieć że księża jeżdżą samochodami za miliony i jeszcze ich usprawiedliwiać.
Jak dla mnie to głupota. I każdy katol który tak robi również i w mojej opinii jest ślepym idiotą. Dajecie datki "na kościół", które później są kradzione do prywatnych kieszeni księdza. JESTEŚCIE OKRADANI! I jeszcze ich bronicie... Ciemnota! Jakby było ogłoszenie "zbieramy na ferrari dla proboszcza" dałbyś? No nie bo przecież to nie szczytny cel. Ale na kościół to dajesz mimo że widzisz jak kradną. Niech sobie wyrobią możliwość zarejestrowania wozu na kościół jak word ma na państwo to mi argument zabiorą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 1:14

B balker
+4 / 12

@DAR0S: Skoro Ty nie dajesz, to co się wtrącasz? To są samochody kilku z kilkudziesięciu biskupów w Polsce, a większość pieniędzy idących do kurii to pieniądze z tacy, więc tłumaczenie tutaj, że przecież płacisz podatki, z których "jest" finansowany kościół, jest trochę bezpodstawne... Zresztą, to temat na dłuższą dyskusję...
adriand91 ma tutaj rację, to temat, którym łatwo można zająć ludzi, bo znajdzie się tyle obrońców co i przeciwników i pewnie żadna ze stron nie ustąpi, więc jest czas na robienie kolejnych przekrętów w tle...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zuku1916
0 / 0

@kondi9992 co ma sympatia klubowa do spraw polityki? a zebys wiedzial, ze oddaje. zreszta co Ty za wybor mi stawiasz? pranie mozgu Tobe tez zrobili? placac podatki kazdy z nas juz placi na opieke socjalna dla takich ludzi i kosciol tu nie ma nic do rzeczy bo wlasnie widzisz na zdjeciach jak oni sie o ubogich troszcza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darek988
-4 / 10

O prosze jest nawet proboszcz mojej parafii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rzysia
-3 / 23

Żony nie mają, więc sobie chociaż samochód kupią. Księżom też się coś od życia należy, nie da się cały czas dawać czegoś z siebie... Już Was wszystkich widzę, niepoprawnych altruistów. Ale ile kasy od księży idzie na faktyczną pomoc dla ubogich, to się nie liczy. "Bo się wożą, byczki". Poza tym trzeba jeździć czymś reprezentatywnym, jaki ludzie by mieli szacunek dla biskupa, gdyby ten wysiadał np z Golfa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zuku1916
+8 / 26

Jezus zapier... w sandalach, a jakos jest ikona tego samego kosciola

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
+3 / 9

skąd wiesz, że sandały 2000 lat temu nie były towarem luksusowym?:] Sugerujesz, że księża powinni chodzić boso z wielkimi krzyżami na plecach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
0 / 6

@DwaiD
Nie chodzi wcale o to, że nie mogą być bogaci. Mi wcale nie przeszkadza, że ktoś jeździ super luksusowym autem, mieszka w ogromnych apartamentach czy stołuje się w najlepszych restauracjach w mieście. Jeśli jednak zacznie gadać o cnocie ubóstwa i o tym, jaki on biedny, nie ma pieniędzy na remont dachu i wymaga pieniędzy nawet od najbiedniejszych to automatycznie przestanę go szanować. Co innego wzbogacić się swoją pracą, co innego korzystając z autorytetu instytucji kosztem tych najbiedniejszych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
+1 / 3

@sla to też jest praca. Było nie było - pracują w szkołach, odprawiają msze, chrzty, pogrzeby, śluby, spowiadają wiernych, w większości przypadków gdy ktoś jest w potrzebie to pomagają(wiadomo, czarne owce zawsze się zdarzą). Nie rozumiem tej zawiści - jeśli zazdrościsz to sam zostań księdzem. Kolejny temat zastępczy - KK. Politycy rujnują państwo, a my się przejmujemy czy KK dostanie jakiś tam % podatku czy nie, nie widząc tego, że za rok czy dwa być może będziemy się przejmować tym czy stać nas na obiad.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
+2 / 2

@DwaiD
Tylko dlaczego ich postawa tak kłóci się z wygłaszanymi przezeń zasadami - dlaczego mówią jedno, a robią drugie? To zwykle przeszkadza ludziom. Dlaczego większości wystarczy zaproponować skromny datek na remont kościoła, by zrobili wszystko, nawet niezgodnego z naukami kościoła? Nie chcę wcale, by przymierali głodem, lecz trochę uczciwości w tej instytucji by się przydało oraz mniej manipulowania społeczeństwem w celu wyciągania pieniędzy z najbiedniejszych kieszeni. % podatku? Jestem za, dlaczego moje pieniądze mają iść na budowę kolejnego Lichenia? To nie jest zawiść, to ocena sytuacji. Księdzem i tak być nie mogę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
+2 / 2

Licheń to nie tylko sanktuarium katolickie, to także dorobek kulturowy. Nawet jeśli nie wierzysz to możesz jechać pozwiedzać - uwierz mi na słowo, byłem, widziałem. Sama odpowiedz sobie na pytanie, warto łożyć pieniądze tylko na galerie handlowe? Bo moim zdaniem Licheń to całkiem niezła inwestycja. Jeśli chodzi o moje pieniądze to wole by poszły na drugi Licheń niż na nowy budynek dla tych baranów z sejmu.
Manipulacja? Rozejrzyj się, z każdej strony ktoś chce tobą manipulować :) to już takie zboczenie naszych czasów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
-1 / 1

Kolejny Licheń - świątynia opatrzności bożej. Według mnie całkiem zbędna. Poza tym, nie lubię miejsc ociekających na każdym kroku złotem, jak w przypadku Lichenia. Ani to ładne, ani eleganckie… Co innego w przypadku pieniędzy na utrzymanie zabytków, z tym całkiem się zgadzam. Skoro żyjemy w państwie świeckim to świątynie nie powinny być budowane za pieniądze podatników. Wiem, że manipulacja jest wszechobecna, lecz religia głosząca dobro i szacunek do drugiego człowieka nie powinna z niej korzystać, zwłaszcza wobec najsłabszych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
0 / 0

sla, świątynie nie są miejscami zamkniętymi. Każdy podatnik może tam wejść, ateista, żyd, muzłumanin - drzwi są dla każdego otwarte. O gustach się nie dyskutuje, twoja sprawa co lubisz, a czego nie lubisz. Co do tych zabytków - spójrz ile kościołów jest zabytkowych, drewnianych, murowanych etc. A co zostanie po nas tak za 200-300 lat? w.w. galerie handlowe? Po za tym sranie w banie, pier.dolenie na scenie, jak to ktoś mądry kiedyś napisał. Skoro większość jest zapisana do kościoła katolickiego, to dlaczego mają nie być budowane za pieniądze podatników? W końcu jest demokracja, większość to większość. Najpierw powypisujcie się z K.K., a dopiero później dochodźcie swoich "praw" :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
0 / 0

I co z tego, że nie są miejscami zamkniętymi? Tak samo mogę wejść do meczetu czy świątyń innych wyznań - czemu ich budowa nie jest finansowana? Poza tym, wyraźnie napisałam - tak, jestem za finansowaniem remontów zabytkowych obiektów, lecz nie dlatego, że są świątyniami, lecz dlatego, że są wartościowymi zabytkami. 'Nowoczesne' kościoły zabytkami nie są. Galerii w to nie mieszaj, budowane są za prywatne pieniądze i często ich projekty są bardziej wartościowe, niż nowych kościołów (np Stary Browar). Demokracja demokracją, lecz skoro Polska jest państwem świeckim, nie wyznaniowym, to nie powinna finansować żadnej z wiar. Zaś wypisanie się z KK - apostazja to walka z wiatrakami, zaś całkowite usunięcie danych osobowych z ksiąg kościelnych jest awykonalne. Nie każdy ma czas i możliwości na zabawę w don Kichota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
0 / 0

Tak, ale każde z wyznań(piszę wyznań, nie sekt itp.) może ubiegać się o dofinansowanie, jak to w państwie demokratycznym;) Może nie są zabytkami, ale zabytkami będą. No to podziękuj rodzicom za zapisanie do KK, a później stocz walkę z wiatrakami, albo przestań być hipokrytką i skończ narzekać. Tyle w tym temacie z mojej strony, miło się dyskutowało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
0 / 0

Hipokrytką bym była, jakbym zaraz biegła do kościołka się pomodlić albo jakbym planowała kościelny ślub. Nie chcę mieć nic wspólnego z tą instytucją, nie zamierzam miesiącami walczyć o apostazję, która dla mnie nie ma żadnego znaczenia. Skoro zabytkami będą to ja chcę dofinansowanie do budowy mojego domku, bo za lat 50 także będzie zabytkiem. Obecnie państwo nie dokłada się nawet do remontów prawdziwych takich obiektów, więc płacenie za budowę czegoś, co kłóci się z konstytucją bo za lat 1000 może będzie zabytkiem, jest komedią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mustapha
-4 / 16

Każdy z tych samochodów, to 4 weekendy przelotów Tuska do domu (a samochody służą wiele lat). Przedstawiciele rządu wcale nie jeżdżą gorszymi samochodami, niż hierarchowie kościoła. Kuba Wojewódzki jeździ natomiast samochodem o zsumowanej wartości trzech z tych aut.

Przestańcie być hipokrytami...


Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DAR0S
+2 / 22

Wybacz drogi ćwoku, lecz wojewódzki sam sobie zarobił na owy samochód, tuska też się za to krytykuje, inni przedstawiciele rządu mają to za swoją pensję. A księża? Kradną do własnych kieszeni to co było dane przez naiwnych wiernych "na kościół" i masz tutaj tego dowody. Tego sie nie wyprzesz. To są złodzieje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B balker
-2 / 18

@DAR0S: powtórzę jeszcze raz, skoro nie "okrada" Ciebie, to co się wtrącasz? Masz problem w tym, że ów biskupi zasłużyli sobie swoimi czynami/słowami na dar w postaci samochodów/pieniędzy na nie od wiernych, a Tobie w życiu nikt jeszcze za nic nie podziękował?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fizdryg
+7 / 9

Daros po raz drugi obraziłeś osobę która się wypowiada nie obrażając ciebie.
Nie jestem tępicielem kleru ani antykleru, ale przyznam że w tych wypadkach samochody są zbyt luksusowe. Nie wiem w jaki sposób stali się posiadaczami takich samochodów więc nie mogę ich osądzać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cosmaty82
-3 / 5

ale ty glupi jestes katolu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar klyku5
+4 / 16

mareczek00713 napisał parę dni temu całkiem ciekawy komentarz: "Nowy przepis na główną - obraż
Kościół, religię lub wierzących, a potem... aaa nie, sorki, to już." Lepiej się tego ująć nie da.
Główna schodzi powoli na dno. A odchodząc troszeczkę, wręcz minimalnie, od tematu... admini mogliby wyznaczać z tych
wszystkich demotów, które pociskają na główną codziennie ten jeden najlepszy na dzień, a nie zawalać
g**nem lub "odgrzanymi schabowymi", lub jednym i drugim główną dzień w dzień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 1:04

Z Zuku1916
-2 / 8

ja tam sie ciesze bo jest rownowaga, codziennie wchodzi tez demot najezdzajacy na rzad co tlumaczone jest jako
"potrzeba zwrocenia uwagi na problem, a kazdy kto sie z tym nie zgadza jest poplecznikiem Tuska". ja sie
zgadzam z tym, ze jest zle w Polsce, ale skoro rzad jest problemem to kosciol tym bardziej. za twoj komentarz
daje +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 1:17

E erwinlol
0 / 2

AmeN

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zergadis0
+2 / 14

Aha, to może niech autor demota dożyje do sześćdziesiątki, i niech sobie wtedy policzy, czy jak sobie
zsumuje wydatki na alkohol, papierosy, dziewczynę/żonę, elektroniczne gadżety, modne ciuchy itp.
(niepotrzebne skreślić), to czy mu się na taki samochód nie uzbiera. Naprawdę, motyw "umartwiającego"
się katolika miał swoje miejsce w średniowieczu, a teraz, kiedy księdzu nie przystaje wydawać kasy na 90%
rzeczy, na które wydaje ją przeciętny człowiek krytykujecie go za to, że kupi sobie lepszy od was
samochód?
Ps. i tak w ogóle to w niemal wszystkich przypadkach (poza kilkoma mocno nagłośnionymi) nawet
nie macie jak udowodnić, że kupili te samochody z kasy zebranej w kościele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 2:08

Z Zuku1916
0 / 4

przeczytaj dziecko jeszcze raz to co napisales i zastanow sie nad znaczeniem slowa hipokryzja :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wlodzio66
+6 / 16

wierzę w Boga. jednak nie wierzę w instytucje kościoła. księża są bardzo potrzebni ale jednak każdy widzi co się dzieje... budują złote kościoły jeżdżą drogimi autami tylko kasę za wszystko chcą. A np. sprawa pochówku czy ślubu przecież za to nie powinni brać pieniędzy... Przecież to nie po Bożemu... heh ale jak dla nich Bóg to pieniądz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wlodzio66
+6 / 6

po za tym ksiądz w najnowszym Audi może powiedzieć Ci tylko że " bieda materialna to bogactwo duchowe"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kotfica
+3 / 7

prawda jest taka żę sami te świnie ludzie pasą , moiej żony wuj jest kśędzem i jezidzi cinkusiem ale parafianie go męczą żeby kupił lepsze auto bo wstyt parafi przynosi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
+4 / 16

Trzeba im zabrać fundusz kościelny, opodatkować, i wtedy tak ich przciśnie, że zaczną te furki sprzedawać i żyć w należnej skromności

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fgdcgfdcxf
+1 / 1

sory koscol juz jest opodatkowany

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sanchezz
+8 / 18

Hipokryzją dla mnie jest jak ksiądz podczas kazania nawołuje do życią w ubóstwie,a sam po kolędzie jedzie na "wakacje". Moim zdaniem to jest bezczelność aby zimą od razu po zebraniu haraczu wyjechać na dziwki. Nawet w jednej gazecie był artykuł o księdzu z mojej parafii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar primaverjanin123
+5 / 13

przecież nie będą dzieci starymi gratami wozić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O obsyddian
-4 / 6

nie wiem co wam nie odpowiada na tych zdjęciach.Ksiądz też człowiek. A swoje żale kierujcie chyba raczej do siebie samych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EBM4
+3 / 3

Znów zaczyna się historia powtarzać z XV wieku. Sory ale wysoko postawione osoby duchowne żyją w przepychu co jest jednym z grzechów głównych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szooku
+1 / 3

recepta jest prosta, przestańcie łożyć na kościół to przestaną się wozić brykami za 200 tyś... nie można przy tym zapominać, że są ludzie którzy nie mają nic przeciwko wrzucaniu pieniążków na tacę i należy to uszanować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar epikk
+4 / 12

NAUCZCIE się jednej podstawowej sprawy. NIKT nie najeżdża na Kościół, bo Kościół to całe zgromadzenie. Tu chodzi o tą mafię w czarnych kieckach, która zwie się KLER.

Wkurza mnie, jak słyszę z ust polityków PIS, że to jest walka z "kościołem". Gówno prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar epikk
+5 / 21

Majątek kościelny został im oddany z nawiązką. Żyją jak pączki w maśle. Pomimo tego, że gówno wiedzą o prawdziwym życiu, mają w społeczeństwie status nadludzi i pouczają nas na lewo i prawo. Mówią nam jak uprawiać seks, jak się ubierać co myśleć na kogo głosować. Uczą nas pomagania innym chociaż sami są hipokrytami w tej kwestii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurwamaczloginem
+3 / 9

francowate nieroby darmozjady - popatrzcie na te nalane mordy; wszyscy tłuści, spasieni. A w Biblii jest napisane: "Kto nie pracuje, niech też nie je".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alakinjjsk
+7 / 17

Wierzcie w Boga a ten Kościół olewajcie ciepłym moczem, nie twierdze, że każdy ksiądz jest bee, ale jak wiadomo kto ma księdza w rodzie tego bieda nie ubodzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
-5 / 9

To sobie wyobraź taką scenę: kościół, cmentarz albo inny plac pełen ludzi a tu biskup nie dociera na bierzmowanie, pogrzeb czy inną uroczystość, bo mu walnął rozrząd w Astrze Kombi w gazie, rocznik 94 albo pompa wodna w Czinkłaczento. Gdyby to ciebie dotyczyło, to co byś powiedział - że szlachetny biskup żyje w ubóstwie, czy może że to skandal i brak profesjonalizmu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pierdzieleniewymyslamnicka
-1 / 3

Nikt nie mówi, że mają gruchotami jeździć. Powinni jednak ograniczać się do samochodów standardowych, (podobnych jakimi jeżdżą parafianie) a nie luksusowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NhilusN7
+2 / 6

Pamiętam przygotowania do komunii świętej w mojej klasie. Był tam ksiądź Jeży, którego bardzo miło wspominam. Mieliśmy w klasie biednego chłopaka którego nie było stać na te wszystkie potrzebne do sakramentu duperelki, i to właśnie ksiądź Jeży wszystko mu kupił, wniósł za niego wszelakie opłaty, i pomógł mu się przygotować. Niby niewielki gest ale pozwolił mi zapamiętać go do dziś, a mineło już sporo lat. Pamietam uśmiech na twarzy tego chłopaka. Chyba właśnie wtedy po raz ostatni widziałem tak szczery usmiech. Oczernianie ksiezy jest do bani z jednego prostego powodu - tacy jak powyżej są, ale jest ich kilku, a na ich podstawie ocenia się wszystkich. To stereotyp, w dodatku błędny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zuku1916
+3 / 7

1. A co mial go wywalic z komunii bo nie zaplacil? 2. Jakim prawem bierze sie jakiekolwiek pieniadze za sakrament? 3. Wiekszosc to zlodzieje i klamcy, ale zgadzam sie, ze nazwanie WSZYSTYKICH (czyli co do jednego) oszustami to skrajna przypadlosc glupoty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
-1 / 5

A teraz niespodzianka - księzy obrażają hipokryci, bo fundusz kościelny ma zwrócić Kościołowi to, co zabrali komuniści, więć kest uczciwy, a ofiary dla księdza są dobrowolne - nie chcesz to nie płacisz, zapłacisz tylko przy ślubie albo czymś i możesz modlić się w domu, a jak nie wierzysz to co się czepiasz - ciebie nie okradają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
-1 / 3

http://dziedzictwo.ekai.pl/text.show?id=4501 Kliknij Ctrl+f, bo całości pewnie czytać nie będziesz i wpisz "działalność charytatywna" - zobaczysz, że kościół wydał przez 2 lata 14mln złotych (więc 7mln złotych rocznie) na działalność charytatywną. Niby to ze zbiórek, ale Owsiaka nikt nie hejtuje, chyba że zatrzyma coś dla siebie, ale wciąż pozostaje postrzegany negatywnie. I tu proste pytanie - jeśli państwo daje Kościołowi 2 mln, a Kościół pomaga ludziom za 7 mln to co się bardziej opłaca - oddać politykom, gdy sam Tusk wydaje 20 tys tygodniowo na loty do domku, bo mu szkoda gnieść tyłka w samochodzie (a to przy optymistycznych obliczeniach to 20tysx4 (ilość tygodni w miesiącu)x12(ilość miesięcy) daje nam 960tys. I pomyśl, że z lotów Tuska nic nie ma. No, ale prościej twierdzić, że to Kościół nas okrada, po co się udzielać, można mieć posadę w rządzie, ukraść prawie połowę z tego na same loty samolotem i mieć wyj***ne. A co do artykułu, to wg. mnie bezpardonu.com stoi mniej więcej na poziomie "Faktu" lub "Super Expressu", ale powiem tylko, że popieram finansowanie Kościoła z kieszeni państwa (prz 96% chrześcijan jest to raczej normalne) i zgodziłbym się nawet, żeby otrzymywali 2x tyle, ale żeby zlikwidowano Fundusz Kościelny - powólany został przecież w 1950r przez zbrodniczy system i miał na celu walkę z Kościołem, a ponadto ma zbyt wiele luk, z których korzystają okradający i nas, i Kościół urzędasy. Tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-3 / 3

@mareczek00713 Podnieciłeś się niezdrowo i nie zauważyłeś różnicy między mln a mld. Kościół w zeszłym roku dostał około 1.820.000.000 PLN "od państwa", czyli od podatników, czyli również ode mnie. A ja sobie nie życzę dawać choćby grosza. I co? Wychodzi na to, że satanista dotuje kościół katolicki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
0 / 2

Belzeq - tani oszust z ciebie, klikam link, a tu "Podana strona nie istnieje lub zmieniła lokalizację", tak
więc gadaj zdrów, bo akurat napisać money.pl i byle gówno po ukośniku może byle głupek. Jak masz
oszukiwać ludzi to proszę cię, próbuj chociaż robić to realistycznie, wbrew pozorom nie każdy jest na
tyle głupi, aby się wypowiadać przed sprawdzeniem linku. Tylko co to mówi o tobie, że zrobiłeś coś
takiego, bo wiesz - każdy mierzy innych swoją miarą. A tak ponadto, to spróbuj dawać link do stron neutralnych światopoglądowo, bo nawet money.pl nie wypowiada się o kościele pozytywnie, a powinno na oba sposoby (to tak jakby zaufać ocenie Tuska zawartej w "Gościu Niedzielnym", a co do mojego linku - po prostu odpowiedziałem przykładem stronniczym na przykład stronniczy, bo kulturalna rozmowa z kimś, kto nie trzyma się zasad dyskusji nie ma specjalnego sensu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 19:40

avatar belzeq
-1 / 1

Komentarz usunięty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
-1 / 1

Człowieku, ty serfujesz po telegazecie, czy jak? Zrozum, link nie działa, spróbuj sam odpalić stronę albo coś, bo ty chyba na ślepo kopiujesz link - tak czy owak - NIE DZIAŁA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-2 / 2

To, że link nie działa to nie moja wina. Jest po prostu za długi. Wpisz w google "ile dostaje od państwa
polski kościół" i wszystkiego się dowiesz.
A co do oszukiwania ludzi - księża robią to o wiele lepiej
niż
ja.
Młody
marzycielu -nic nie jest neutralne światopoglądowo. Twój link przezabawny, np.
to:
"Jednakże
problemem
polskiej religijności jest zjawisko selektywności wiary. Badania Instytutu
Statystyki
Kościoła
pokazują,
że mimo, iż ponad 92 proc. Polaków przyznaje się do wiary, to o jeden
procent mniej
z nich
wierzy w
istnienie Boga, a tylko 69 proc. uznaje życie wieczne. W zmartwychwstanie
wierzy 65,8
proc.
badanych.
Stwierdzono, że 72,8 proc. Polaków wierzy w istnienie nieba, ale tylko 31 proc.
jest w
stanie
przyjąć do
wiadomości istnienie piekła. "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 21:15

avatar mareczek00713
-1 / 1

Ludzie nie akceptują piekła, bo boją się co by ich spotkało, gdyby naprawdę istniało - bo wiesz, że grzeszy każdy. Nawiasem mówiąc, to zastanawia mnie to, czy jesteś szatanistą - wiesz, combo najazdu na Kościół, loginu i obrazka. Moim zdaniem to w sumie najgłupsze wierzenie świata - wybrać drugą stronę jakiejkolwiek religii. Bo w sumie chyba łatwo się domyśleć, że jak pójdzie się do tego piekła to nie będzie się trzymać wideł - niby po co szatan miałby ci je dać, skoro już jesteś wtedy w pełni jego? A co do tych pieniędzy od państwa, to państwo znacznie więcej po prostu błędnie inwestuje itd., znacznie więcej zużywa ZUS, który i tak pewnie padnie zanim pójdziemy na emeryturę i stracimy przez jego upadek nasze składki. Przykłady można mnożyć w nieskończoność, ale cóż, objawia się tu cała natura polskiej zaściankowośći, która w czasach współczesnych objawia się przez bezmózgie przejmowanie obcych wzorców i żałosny atak na kler przez finansowanie przez państwo. Jak już powiedziałem, Fundusz Kościelny miał być bronią przeciw Kościołowi, bo tacy zaściankowi polaczkowie będą walczyć z KK, żeby nie mógł zbijać z nich kasy. No, bo po co hejtować ludzi z rządu - do nich przywykliśmy i możemy pozwolić, żeby nasza kasa była marnowana, byleby nikt inny na tym nie zyskał. Hejtowanie KK jest pryitywne, jakby ktoś był inteligentny to chciałby systemu niemieckiego - każdy deklaruje się do jakiej wiary przynależy i buli tylko na jednostki tej wiary (jest też opcja "nie wierzę w nic"). I po kłopocie, ale po co się o to starać, skoro zaściankowcom hejtowanie KK się podoba, a politykom to tylko na rękę - no mniej ludzi czepia się wtedy nich. Ludzie, jak przeszkadza wam to, w jaki sposób Kościół jest finansowany, to zamiast okazywać wszystkim dookoła nienawiść zróbcie coś w kierunku tego, żeby każdy kościół finansowali jego wierni w sposób prawnie unormowany - macie spokój, bo nie płacicie i KK jest rozliczony z zysków. Ale cóż, drzeć mordę łatwiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-2 / 2

"jakby ktoś był inteligentny to chciałby systemu niemieckiego" No to chłopie obraziłeś cały polski kler. Może oni nie są inteligentni, ale umieją liczyć, więc nikt z księży nie opowie się za systemem niemieckim, bo zostałoby im może 10% kasy, którą ciągną z budżetu pod pozorem,że 90% Polaków to katolicy, więc chętnie zapłacą. A jak pokazuje przykład Polaków pracujących w Niemczech - nie, nie płacą chętnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
-1 / 1

Szkoda tylko, że możnaby to zrobić tak, że kler nie miałby nic do powiedzenia. ACTA jakoś dało się zrobić bez rozgłosu, jakby Anonymous i internauci z innych krajów tego nie nagłośnili, to nawet byśmy się nie kapnęli. A przy tym, że Polska jest krajem chrześcijańskim, ale ma duży potencjał antyklerykalny to możnaby to nakręcić tak, że KK nie odważyłby się odezwać - jako że ukazałoby to ich jako złodziei. A ponadto, nawet gdy już to zmilczymy, to co oburzasz się tak o płacenie KK. Jakbyś chciał, to mógłbyś wyjechać do choćby Czech lub Niemiec, nawet nie daleko - mój kumpel, ateista, nie chciał płacić, więc przeniósł się do wsi 5km obok nas - już w Czechach. I ma to gdzieś. Ktoś ci karze mieszkać w Polsce? Jeśli jesteś dorosły to możesz na luzie wyjechać, a jak nie, to nie ty płacisz, tylko twoi rodzice, a zakładam, że nawet nie wiedzą o twoim szataniźmie. No, ale jak już wspomniałem - po co coś robić, narzekać łatwiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neo92
+1 / 7

a co wam przeszkadza, że jeżdżą porządnymi samochodami? jeszcze jakby przesadzali z jakimiś Rollsami
albo Bentleyami... kupują porządne auta bo nie mają czasu jeździć po serwiasach i co dwa lata zmieniać
samochód, a i tak na remonty kościołów starcza i na pomoc biednym, mówiąc inaczej - nie stać ich na
tanie samochody. Poza tym to z dobrowolnych datków - nie chcesz, żeby ksiądz jeździł dobrym samochodem,
nie dawaj na tace, albo lepiej - idź i mu powiedz, że ci się to nie podoba. Głupia zazdrość, że ktoś
zapracował i zamiast wydawać na fajki i alkohol to odłożył na porządny samochód...

i jeszcze jedno - znam wielu księży, których nie stać na taki samochód, jeżdżą matizami, różnej maści fiatami, renault clio itp., dopiero po 10, 15 latach stać ich na względny luksus porządnego Golfa, Astry, Vectry, Corolli, Avensis czy ewentualnie Audi. Takimi samochodami jak powyżej jeżdżą biskupi, kardynałowie, ale to tak jakby prezydent czy premier przyjechał maluchem - powiedzieliby: "co za dziad, nawet na porządny samochód go nie stać..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 13:25

avatar Atmosphere
+3 / 3

Ksiądz jest sługą bożym, i także powinien podążać za słowami Jezusa które są wypisane w Biblii. To on powinien dokładnie znać to co jest tam napisane. Jezus nawoływał do życia w ubóstwie, i do oddawania swoich dóbr ludziom, którzy są potrzebie. Niech ksiądz sobie ma ten samochód, niech to będzie dobry samochód, nie musi być to maluch, ale powinni stronić od luksusu. Powinni żyć z tego, co jest im potrzebne do życia, i powinni doskonale wiedzieć że oddają swoje życie Bogu i ich jednym głównych zadań jest pomaganie biednym ludziom. A jeśli im radość daje luksus, a nie pomaganie innym, to wybrał sobie dobrą drogę na zdzieranie pieniędzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
0 / 0

Dobra wypowiedź. Niestety, niektórzy księża po prostu błądzą. Jeśli jednak taki ksiądz się w porę nie nawróci, to prawdopodobnie będzie dużo bardziej pokarany, niż zwykły katolik (mówię z perspektywy osoby wierzącej i do wierzących).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cosmaty82
+1 / 7

bez obrazy ale trzeba byc naprwade bardzo glupim zeby popierac ten caly kosciol jak i inna religie ale wiadomo zeruja na ciemnocie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheRaceManiac
-2 / 6

Hehe. A teraz argumenty. Ups?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fgdcgfdcxf
+1 / 5

lewactwo tez zeruje na ciemnocie a nawet bardziej bo przekonuja tych co za nia ida ze sa "oswieceni"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pepo333
+2 / 6

Cytuję: „no tak.. kościół święta krowa nic złego (nawet jeżeli byłoby to prawdą)nie można na niego
rzec..
niedługo o inkwizycji, fakcie historycznym zabronią mówić..”
Co te media z wami robią - robią wam kisiel z
mózgu. Te wszystkie najazdy na kościół i księży to wszystko zapoczątkowało tvn'owskie g**no. Dlaczego
ludzie dają tak łatwo sobą manipulować? Czasem się zastanawiam, czy na prawdę mamy taki głupi naród?
Widząc różne komentarze, wypowiedzi ludzi, obawiam się, że tak.

Po drugie ludzie: Dlaczego potraficie
wypatrywać błędy innych, a sami swojego nie widzicie? To się nazywa pycha...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 15:35

Z Zuku1916
-3 / 9

to Ty dales soba zmanipulowac i slepo wierzysz w ta mafijna instytucje. gdyby wasz papiez kazal wam pomordowac wszystkie noworodki z konkretnego dnia to zorbilibyscie to z pocalowaniem go w d***e. TV Trwam niestety wyprala Ci mozg, a potem swoja droga polecisz glosowac na PiS

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 15:49

P Pepo333
+1 / 3

Kiepski ten Twój argument...

Nie chce mi się z Tobą dyskutować... Wiem, że to i tak do niczego nie dojdzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 15:55

T TheRaceManiac
0 / 4

Nie wierzę w takie śmieszne wypowiedzi jak ta autorstwa Zuku. Instytucję, dzięki której nie jesteś
niewolnikiem i nie liżesz podłogi swojemu panu, który od tyłu cię bije batem nazwaleś mafią. Idiotyzm.
I nie kojarz mi Kościoła z tą socjalistyczną bandą złodziei zwaną PiSem. Nasz kochany Papież z łzami
w oczach przepraszał wszystkich ludzi na Ziemii za wyprawy krzyżowe, ktore de facto ostatecznie wyszły na
korzyść krajom objętym nimi. To dlaczego przepraszał? Za krew ludzką rozlaną tutaj dla słusznej
wartości, ale sama filizofia katolicka zabrania nam zabijania - i to jest piękne. Weź encykolpedię, zobacz, co jest w krajach
chrześcijańskich. Najwyżej bieda. Co jest w krajach innej religi bądź ateizmu? Zło na porzadku dziennym.
Oczywiście nie we wszystkich, ale nie ma katolickich krajów pokroju Korei Płn, Afganistanu, Libii itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 16:27

Z Zuku1916
0 / 4

@TheRaceManiac dla ciebie jest juz za pozno na ratunek. kto Ci takich bzdur nawciskal o jakichs niewolnikach to jan ie wiem i nie wnikam bo juz znam twoj poziom skoro zes w cos takiego uwierzyl. no co mamy w krajach katolickich? milosc powiadasz? dzisiaj o 18 uslyszysz w wiadomosciach jak twoj brat-katolik z imna krwia zamordowal cala rodzine zydowska, tacy sa twoi pokojowi chrzesijanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-2 / 2

@TheRaceManiac Prawdziwa Sodoma i Gomora dzieje się w ateistycznych (70%) Czechach. Co to za bzdura, że wiara w jakiegoś boga ma być wyznacznikiem moralności?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheRaceManiac
0 / 2

O niewolnictwie można łatwo powiedzieć patrząc w przeszłość, nawet chrześcijanie długo dochodzili do poziomu, w którym niewolnicy zniknęli. Reszta świata oczywiście dostosowała się kultorowo ze względów finansowych - USA to poważny konkurent i partner, tak jak Europa. Spójrz na Chiny. Tam był chory ustrój, ale ci komuniści chcieli jednak, aby ich państwo w końcu rosło w siłę, więc musieli je dostosowac do mainstreamu światowego, jaki wyznaczało dotychczas USA i warunki się jak widzisz poprawiły i cały czas poprawiają. Nie chcę się odnościć do żałosnej kwesti zła w Polsce, bo ono jest wszędzie, nawet wsród księży (co jako ateista doskonale wiesz, bo pewnie lubisz na to najeżdżać) i to się nie zmieni, bo ludzie nie są idealni i zawsze znajdą się cholerne wyjątki, których nie można nazwać Katolikami. Tak samo nie będę się na temat tego, że na naszym kontynencie ostatecznie przeważa dobro, bo to niemal oczywiste. Gdyby tak nie było, to o 18 w wiadmościach (których byś nie był w stanie oglądać) byś ujrzał, że jakimś cudem dzisiaj nożem zostało pociętych tylko 50 osób, a nie 80! To brzmi jak jakieś totalne idiotyzmy, ale właśnie tak wyglądało by zło na świecie, przedstawiłem ten przykład, aby osoby bez wyobraźni mogłyby to sobie uświadomić. @belzeq masz u mnie dwóję z historii, od kiedy Czechy nie korzystają z dorobku państw europejskich? To kraj o typowo chrześcijańskiej kulturze, a ateiści są tutaj nowym zjawiskiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bertek9854
-1 / 7

po pierwsze zapewne ten demot dodał ateista, który chociaż nie wierzy to sie czepia kościoła i księży
Po drugie ksiądz to też człowiek, który ma prawo popełnić grzech

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sanchezz
+1 / 5

Nie trzeba oglądać telewizji żeby mieć takie poglądy. O księdzu z mojej parafii nawet w faktach i mitach pisali i powiem że większość jest prawdą. Jak już wcześniej napisałem, że to bezczelność odrazupo kolędzie jechać daleko na "wakacje" albo na dziwki. To nie wymyślona historia, to sie naprawde dzieje. I kogo wy bronicie... dziwkarzy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fgdcgfdcxf
0 / 2

nie ma co, wiarygodne zrodlo informacji- fakty i mity.To tak jakbys na potwierdzenie nizszosci rasowej slowian i zydow dawal przyklady z jakis nazistowskich gazet z lat 30

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lisukup
-1 / 5

Ja pie*dole, coś ci się nie podoba?? było trzeba na księdza iść, przecież to też są ludzi tacy sami jak większość z nas...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T topornik43
-3 / 5

Ludzie ludzie jeszcze raz ludzie tak cwanjakujecie że koniec tylko zakonnicy żyją w ubustwie ksiadz jak noramlny człowiek płaci wszystkie podatki i zarabia poza tym on pomaga innmym anie jak politycy .Jak dla mnie to oni nawet samlotami moga latac bo sobie na to zasłużyli pomocą jaką daża ludzi .PO drugie proboscz musi pobierać opłate za pogrzeb i za ślub gdyż nie utrzymal by kościołą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheRaceManiac
0 / 2

Znowu tani sposób na główną i na dyskusję. Ale tym razem mi się nie chce pisać nic więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 16:16

C Cloner
+4 / 4

Uwielbiam te dyskusje polegające na karmieniu troli.
Sprawdźcie jakimi samochodami jeżdżą właściciele fundacji charytatywnych, organizacji podobno działających na rzecz jakiś mniejszości, politycy(bez komentarza) oraz rabini(mamy zajebiste auta). Każdy jeżeli ma możliwość kupi sobie lepszy samochód dla szpanu, w kazdym biznesie tak jest i nie robi. A jak ktoś myśli ,ze świat jest sprawiedliwy to znaczy ,że niczego się przez życie nie nauczył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gismoludek
+2 / 6

no i jeszcze jeden z grzechów głównych - nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu - sami wiecie o co chodzi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aquo
-1 / 5

Niepodoba mi się to. Ale niezapominajmy o jednym; Watykan to państwo. Oni są jego urzędnikami, sądząc po szatach jednymi z wyższych. To odpowiednicy naszych posłów. Nie widziałem jeszcze, żeby posłowie żyli w ubustwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kacpii
+1 / 3

Błogosławieni ubodzy albowiem do nic należy królestwo niebieskie. Ironia losu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karles
0 / 0

Ekhem...mała poprawka:"Błogosławieni ubodzy w DUCHU albowiem do nich należy Królestwo Niebieskie".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lirykald
-1 / 5

To wszystko za wasze pieniądze!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karles
0 / 0

Czyli nie Twoje więc proponuje nie oburzać się tak...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irin7
0 / 4

Zastanawiam się ilu z was super mądrych krytyków choć raz rozmawiało z księdzem, spytało jak mu się wiedzie, spytało jak się czuje...
Znam księży jeżdżących zwykłymi samochodami, pomagających ubogim, ale wy oczywiście musicie najeżdżać na całość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MaarQo
-2 / 2

ksiądz na ponad 2.5 tys w niedzielę na tace ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SenRebelianta
-4 / 4

Tak najlepiej najeżdżać na kościół i na księży jakich to Oni fur nie mają... A wy lepiej spójrzcie na polityków! Bo mało tego, że przez nich nasz kraj schodzi na psy to jeszcze jakie pobory dostają!? Wypierd*lić połowę szanownych polityków, zapewnia od razu budżet Polski skoczyłby o 45%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ChamProstakAteista
+2 / 4

A jak chcą odebrać im kasę, to jeszcze ich zapraszają na rozmowy. I zgadnijcie - Kościół się nie zgadza. Poj****y kraj...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
-1 / 1

Kto nie daje datków niech się nie martwi. Ja czasem daję, czasem nie i takie widoki mnie jednak wkurzają. Mam nadzieję, że ci księża chociaż się z tego wyspowiadają i że przynajmniej część pieniędzy wrzuconych w te fury pochodzi z ich pracy (np. z wykładania na uczelniach, itp). I jeszcze dla przypomnienia: "słów ich słuchajcie, ale czynów nie naśladujcie." (Mt. 23, 3-4)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hornecik
0 / 6

Kościół ssie z tego państwa kilka miliardów złotych rocznie. Gdyby nie oni, to zbudowalibyśmy autostrady, albo chociaż podnieśli poziom edukacji w szkołach.
Ale nie... Wam się wydaje że na Kościół płaci ten kto chce, chyba w równoległym wszechświecie!
Ile zaoszczędzimy na politykach? Może milionik na rok.. A na Kościele... Ludzie kupę forsy!
I niby to wszystko na utrzymanie Kościoła? Jak oni za jeden pogrzeb biorą tyle ile człowiek dostaje za miesiąc ciężkiej pracy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+1 / 1

Tak, tak. Słuchajcie dalej bajek Palikota o miliardach oszczędności po likwidacji Funduszu Kościelnego. Macie wszystko dokładnie na wikipedii (http://pl.wikipedia.org/wiki/Fundusz_Kościelny) - w 2011 poszło tam 89 mln z budżetu, co stanowiło oszałamiające 0,03% wszystkich wydatków budżetu państwa. Mega. Gdzieś czytałem kiedyś dokładne wyliczenia za 2011 r. i Palikot był wyśmiany w tamtym artykule. Aha i jeszcze polecam zajrzeć tutaj -> http://daa.pl/hzp

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 22:50

avatar mat3e
0 / 0

A "milionik" na politykach (a nawet półtora), to można było zaoszczędzić ot tak np. nie kupując tabletów
(przed ich premierą zresztą) albo nabywając 10x tańsze czytniki ebooków, bo chyba o czytanie dokumentów
chodziło, ta? Że o budynku za 55 mln zł i innych duperelach już nawet nie chce mi się wspominać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 22:43

avatar Dynio
0 / 0

Niech ktoś mi wyjaśni zasłanianie tablic rejestracyjnych na zdjęciach !? W ustawi o ochronie danych osobowych nie ma o tym mowy, bez sensu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cosmaty82
-2 / 4

wylegarnia pedofili i zboczenczow o to cały kościół!!!nic dodac nic ujac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karles
0 / 0

Znasz cały Kościół?! Niesamowite!W takim razie chylę nisko czoło...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C claudel
-1 / 3

Księża mają pensje odgórnie ustalone, a proboszcz może wziąć dla siebie z pierwszej Mszy niedzielnej (np 6 rano),
więc jak z pensji sobie uskłada na super samochód, to wiedzcie, że to jego PRZYZIEMNA RADOŚĆ, DO KTÓREJ KAŻDY MA PRAWO, nawet ksiądz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 23:16

avatar policmajsterrr
0 / 4

Jeśli ktoś marudzi, że księża mają za dobrze to trzeba było iść na księdza. A jednak nie jest to
takie proste, prawda? Brak współżycia (możecie mówić, że księża bzykają po kątach, ale za to, że
Wy to również robicie nikt po Was tak nie jedzie jak po nich i Wy po ślubie możecie pełnoprawnie, a oni
nie), ciągłe najeżdżanie parafian, niemożność założenia rodziny... to nie jest tak hop siup. Gdyby
było to zapraszam wszystkich marudzących do seminarium. A teraz wyjaśnienie dlaczego ksiądz, tak jak
każdy inny obywatel ma prawo kupić sobie samochód. Po pierwsze- za to, że odprawia msze i nabożeństwa,
godzinami spowiada, troszczy się o kościół, jeździ do chorych, każdy może przyjść pogadać do niego o
problemach i zajmuje się grupkami parafialnymi- za to właśnie otrzymuje wyżywienie, dach nad głową, wodę, prąd
finansowane z datków wiernych na kościół, czyli również utrzymanie duszpasterzy, którzy te wszystkie
obowiązki w kościele wypełniają i dbają o budynek kościoła oraz wspólnotę. Ksiądz też musi mieć co
jeść. Skąd wiec ma samochód? Większość księży zatrudniona jest normalnie z karty nauczyciela w
szkołach. Jest to dochód, z którego można odkładać. Nie wydają na bieżące potrzeby, bo na to pracują
przez swoją posługę duszpasterską,ciuchów nie potrzebują, wiec inne sumy mogą odkładać i nawet gdyby
zarobili w szkole 500 zł to po 5 latach mają już 30 000.To normalni ludzie. Mają też rodziców i spadki.
Nie ślubują wcale ubóstwa. I jak każdy facet też lubią samochody. Ja ich rozumiem. Mają prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 marca 2012 o 1:36

Z Zuku1916
-3 / 3

1. Skoro ktos poszedl na ksiedza to musi sie liczyc z tym, ze ma zakaz bzykania po katach i jestes jakis
je...y najwidoczniej skoro to usprawiedliwiasz. 2. To tak samo mozna powiedziec o polityce, po co narod ma sie
stawiac w opozycji do tych zlodzieji z Wiejskiej? bylo isc na posla tak? teraz to nasza wina, ze jest bieda w
kraju bo nie zostalismy poslami wszyscy? Mam nadzieje, ze sie wyspales do szkoly. Dopoki pieniadze WSZYSTKICH
podatnikow beda szly na kosciol bede z nim walczyl. Jak zreforumja fundusz koscielny tak by placili tylko
chetni to sie od nich odczepie bo to juz nie bedze moja sprawa na jakie glupoty wy sobie tam marnujecie
pieniadze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 marca 2012 o 12:02

avatar Kalimdor
+1 / 5

Popieram, po prostu zazdroszczą tego że ktoś zapracował na swoje dobra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar policmajsterrr
0 / 2

Zuku 1916 chyba masz troszeczkę inny tok myślenia niż mój, ale to nie oznacza od razu, że się musisz tak denerwować i mnie obrażać, bo brak kultury i opanowania świadczy jedynie o słabości. Absolutnie nie usprawiedliwiam tego, że księża sobie pozwalają na pewne rozwiązłości. Ale jeśli mają tak dobrze i tyle kasy zgarniają to czemu nie pójdziesz na księdza? Może dlatego, że wymaga to właśnie takiego poświecenia? A oni jednak je podejmują, wiec nie mają tak różowo i kolorowo. Pracują dla wspólnoty kościoła i ta wspólnota ich utrzymuje za ich wykonaną prace, reszta pieniędzy, które mają to te zarobione w szkole czy też na jakichś wydanych książkach, odłożone lub otrzymane w spadku. I dlaczego, powiedz mi nie mieliby sobie za to kupić samochodu? Faceci lubią kobiety i seks. Ksiądz seksu nie ma, ale wcale nie ślubował ubóstwa i ma prawo sobie zarobić i kupić chociaż auto, nie za Twoje pieniądze, tylko za swoje, bo przecież normalnie na nie pracuje i dla wspólnoty kościoła i w szkole. Możesz nie mieć dzieci w szkole, ale Twoje podatki idą jednak również na nauczycieli, którzy przecież nie będą pracować za darmo - ksiądz tak samo musi z czegoś żyć jak Ty i jego praca też wymaga poświeceń, może nawet większych niż Twoja, wiec dlaczego on nie ma otrzymywać wynagrodzenia tak jak Ty? Ksiądz się liczy z tym, że nie ma seksu, Ty się musisz liczyć z tym, że jak ten seks masz to nie możesz mieć żadnych przywilejów pracy kapłańskiej. Co do posłów to jest różnica, bo ksiądz dostaje wypłatę, a poseł ma udział w gospodarowaniu finansami państwa i jeśli rząd robi to źle to jest wina rządu i nas, że sobie taki rząd od tylu lat wybieramy, będąc ślepi na to, że mamy więcej niż dwie identyczne opcje, a nie tego, że ksiądz jak każdy człowiek pod słońcem ma swoją wypłatę. Czemu my Polacy zawsze musimy marudzić i mieć pretensje do każdego, komu się coś uda zamiast się zająć własnymi sprawami? Bo ciekawe kto z nas, gdyby był księdzem na otrzymaną wypłatę zareagowałby "Nie, nie dziękuje, ja jednak wole umrzeć z głodu, bo nie chciałbym żeby podatnik Zuku1916 na mnie płacił, skoro wcale tego nie chce robić". No pomyśl,oddałbyś wypłatę na miejscu księdza? Nie? To nie miej do nich pretensji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zuku1916
-2 / 2

Co ma praca nauczyciela do pracy ksiedza? Jakbys nie wiedzial to w Polsce obowiazuje przymus chodzenia do
szkoly do 18 roku zycia i po ta sa nauczyciele. A stycznosc z klechami to tylko i wylacznie wybor czlowieka, a
ja za glupote innych nie mam zamiaru placic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 marca 2012 o 20:24

avatar policmajsterrr
-1 / 1

Zuku1916,chciałoby się odpowiedzieć "obyś tylko kiedyś nie musiał płacić za swoją". Nie wiadomo, co będzie kiedy umrzesz, ale wątpię, żeby wtedy jechanie po księżach i wyzywanie wierzących od głupich do czegokolwiek Ci się przydało. Cóż, jeśli sądzisz, że jesteś tak mądry, że wiesz,co będzie po śmierci i mimo, iż nikt na 100% nie może powiedzieć, że nie ma Boga to Ty akurat możesz, to nazywaj sobie innych głupimi, ale pamiętaj, że wtedy bardziej będzie bolało, jeśli się okaże, że to właśnie to, co Ty robiłeś było głupotą. Podatki płacisz i tak. Jeśli Ci się nie podoba, że Państwo przeznacza cześć na wypłaty dla księży to miej pretensje do Państwa, a nie do księdza, który odbiera swoją wypłatę. Zawód księdza do zawodu nauczyciela ma to, że oba finansowane są przez wspólnotę, jakiej służą. A z tego co się orientuje(może błędnie), proboszcz też płaci podatek od każdego parafianina, nawet jeśli jest on niepraktykujący.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zuku1916
-1 / 1

czyli lepiej placic bo nei wiadomo co nas czeka? pasowalbym idealnie do ciemnogrodu sredniowiecza :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar policmajsterrr
-1 / 1

Nie. Lepiej nie najeżdżać na Kościół, bo nie wiadomo, co nas czeka. Podatki płacisz i tak i usiłuje Ci wytłumaczyć, że nie jest temu winny żaden ksiądz, jeśli już to tylko Państwo, które te podatki na konkretne rzeczy przeznacza, wiec jeśli nie chcesz, żeby Twoje podatki szły też na Kościół to walcz z państwem a nie z księżmi, którzy tylko najnormalniej w świecie odbierają swoje wypłaty i na ich miejscu odbierałbyś je tak samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cosmaty82
-1 / 5

jeb...kosciół

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karles
-1 / 1

Proponuje w ścianę...może Ci coś to pomoże...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karles
-1 / 5

Ja proponuje zająć się gorszymi odchyłami jak,np. politycy. Popatrzcie na ich fury...
A co do księży, owszem mają dobre auta, ale im one są potrzebne(odwiedzanie chorych co I piątek miesiąca itp.). Ale nie oceniajmy wszystkich po paru fotkach. Są parafie gdzie duchowni nie mają nawet roweru.
Wyżej fajnie ktoś napisał:"Jeśli ktoś marudzi, że księża mają za dobrze to trzeba było iść na księdza." Właśnie, próbowaliście spędzić 6 lat w seminarium,odwiedzać chorych, więźniów, chorych umysłowo? Nie? To nie zazdrośćcie jeśli nie znacie wszystkich szczegółów.
Proponuje także troszkę posiąść własnego zdania, jakbym oglądała tvn, Polsat czy tym podobne... Ksiądz ma lepiej? Sruuu na Kościół. Politycy mają lepiej? Cisza....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zxccxz
+1 / 3

Karles, odnoszę wrażenie, że nie żyjemy w tej samej rzeczywistości. Twoja jest jakaś utopijnie daleka od tego, co dzieje się w naszym kraju. Poza tym, jeśli jest patologia, to trzeba z nią walczyć niezależnie od tego, czy dotyczy polityków, czy szamanów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karles
0 / 0

A skąd wiesz, że właśnie Twoja "rzeczywistość" nie jest utopią?
Na okrągło śledzę co dzieje się w państwie. To, że mam inne zdanie nie oznacza, że jestem jakaś zacofana...
Nie twierdzę, że "patologię" trzeba przemilczeć, wręcz przeciwnie. Mi chodzi o to, że nie wiedząc nic lub mało osądzacie człowieka. Od tego są inne ograny. To nie średniowiecze, że można zebrać się w kupkę i na stos. Metody może i się zmieniły, ale nie cele. Osobiście znam osoby z których media zrobiły brutali i zapewniam, że nie są złe...
Wracając do "patologi"...walczmy, ale pochopnie nie oceniajmy bo to naprawdę może zrujnować komuś życie. Ja również mam jakieś "ale" do pewnych osób, ale nie oczerniam ich publicznie. "Szamanów"? Ekhem...tu nie Afryka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zxccxz
0 / 2

Powiedz mi, czym się różni szaman od księdza? Obaj śpiewają rytualne pieśni, obaj przebierają się w rytualne szaty, obaj używają rytualnych kadzideł, obaj wypowiadają rytualne zaklęcia, obaj są dla naiwnych pośrednikiem między tymiż naiwnymi a bóstwem, w które ci naiwni wierzą.
Ok, księża są bardziej wykształceni, ale to tylko pozwala im łatwiej oszukiwać tych naiwnych. Nie czytałaś poprzednich komentarzy. Nie rozumiesz różnicy między autem, a luksusowym autem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karles
0 / 0

Szamana traktują jako kogoś więcej niż człowieka. A księdza wierni nie uważają za bóstwo, tylko jak tu widać za kogoś gorszego..."Naiwnych"? Oj Kochany, coś mi się wydaję, że masz problem z akceptowaniem, że ktoś potrafi jednak wierzyć. Fajnie nazywasz połowę ludzkości. Musisz być naprawdę "postępowy" i "inteligentny"...Rozumiem, no chyba, że masz własną "postępową" regułkę to wtedy nawet zaje*sty znawca wymięka przy takim zaplątaniu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bigu
0 / 0

obłuda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ademus
0 / 0

Hahahahhhh IDTT xDDDD ! ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xd
-1 / 1

Przecież bycie ksiądzem to taka sama praca jak np. księgowa. Też zarabiają, a jak mogą zarabiać to kupują sobie fajne auta, kto im zabroni ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kriskus1
0 / 0

czarna zaraza XXI wieku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem