Jasne... Konsultant na infolinii większej firmy nie widzi nawet informacji zakończonego połączenia, bo już wpada następne . Niemal rok pracy w takiej firmie dał mi nieźle w kość, a połowa ludzi którzy dzwonią właśnie takie ma wrażenie o tej pracy...
Wierzcie lub nie, połowa osób która dzwoni to ludzie totalnie nieogarnięci, którzy nie chcą nawet dać sobie pomóc, a dzwonią chyba jedynie po to by się na kimś wyżyć.
dokładnie ;] chociaż zdarzają się ludzie, z którymi rozmowa to czysta przyjemność... niestety większość z dzwoniących ma niższy poziom inteligencji niż stara mikrofalówka...
autor demota nigdy nie pracował w call center, więc ma prawo nie wiedzieć jaki to zapie...dol, a dodatkowo nieogarnięci lub złośliwi klienci, nie wspomnę o beznadziejnych zarobkach konsultanta, i umowach tymczasowych (ble), i te dzieci neostrady ...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 marca 2012 o 23:03
ta widac tworca nie widzial jak wyglada praca na infolinii..
polaczenie za polaczeniem bez chwili na wdech i ba kultura obowiazuje..mimo,ze klient cie bluzga od najgorszych nawet nie mozesz sie bronic..demotywujace owszem,ale tylko dlatego,ze nie wiedzac jak to wyglada tworzy sie takie cos...;/
Prosimy Czekać, Wszystkie linie sa zajete.
Pije kofeinę i śpi?
(-) bo ktoś koloruje i potem jest tak, że dzwonią i krzyczą, że kawę pijemy :PP
konsultantka.
Jasne... Konsultant na infolinii większej firmy nie widzi nawet informacji zakończonego połączenia, bo już wpada następne . Niemal rok pracy w takiej firmie dał mi nieźle w kość, a połowa ludzi którzy dzwonią właśnie takie ma wrażenie o tej pracy...
Wierzcie lub nie, połowa osób która dzwoni to ludzie totalnie nieogarnięci, którzy nie chcą nawet dać sobie pomóc, a dzwonią chyba jedynie po to by się na kimś wyżyć.
dokładnie ;] chociaż zdarzają się ludzie, z którymi rozmowa to czysta przyjemność... niestety większość z dzwoniących ma niższy poziom inteligencji niż stara mikrofalówka...
Zajmowalbym ;]
autor demota nigdy nie pracował w call center, więc ma prawo nie wiedzieć jaki to zapie...dol, a dodatkowo nieogarnięci lub złośliwi klienci, nie wspomnę o beznadziejnych zarobkach konsultanta, i umowach tymczasowych (ble), i te dzieci neostrady ...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2012 o 23:03
co Ty człowieku wiesz o pracy w call center, idź popracuj, potem rób demoty na ten temat.
lol. W call center to ona co najwyżej ze zmęczenia mogła paść.
a +to że tam pracują glównie studenci więc zmęczenie jest podwójne
Ejże, nie traktujcie tego tak śmiertelnie poważnie. Dla zapracowanych pracowników infolinii duży RESPECT !!!
ta widac tworca nie widzial jak wyglada praca na infolinii..
polaczenie za polaczeniem bez chwili na wdech i ba kultura obowiazuje..mimo,ze klient cie bluzga od najgorszych nawet nie mozesz sie bronic..demotywujace owszem,ale tylko dlatego,ze nie wiedzac jak to wyglada tworzy sie takie cos...;/
jest nas tu więcej widzę ! :) znaczy konsultantów. Pozdrawiam ;p