Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1135 1275
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
Q qkaracza
-1 / 1

Prosimy Czekać, Wszystkie linie sa zajete.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JSW210
-2 / 4

Pije kofeinę i śpi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sdorotka
+1 / 1

(-) bo ktoś koloruje i potem jest tak, że dzwonią i krzyczą, że kawę pijemy :PP
konsultantka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piciminikas
+5 / 5

Jasne... Konsultant na infolinii większej firmy nie widzi nawet informacji zakończonego połączenia, bo już wpada następne . Niemal rok pracy w takiej firmie dał mi nieźle w kość, a połowa ludzi którzy dzwonią właśnie takie ma wrażenie o tej pracy...
Wierzcie lub nie, połowa osób która dzwoni to ludzie totalnie nieogarnięci, którzy nie chcą nawet dać sobie pomóc, a dzwonią chyba jedynie po to by się na kimś wyżyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Poldi19
+1 / 1

dokładnie ;] chociaż zdarzają się ludzie, z którymi rozmowa to czysta przyjemność... niestety większość z dzwoniących ma niższy poziom inteligencji niż stara mikrofalówka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Khelthuzad
+1 / 1

Zajmowalbym ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kooment
+1 / 1

autor demota nigdy nie pracował w call center, więc ma prawo nie wiedzieć jaki to zapie...dol, a dodatkowo nieogarnięci lub złośliwi klienci, nie wspomnę o beznadziejnych zarobkach konsultanta, i umowach tymczasowych (ble), i te dzieci neostrady ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2012 o 23:03

S sikorkaa87
+2 / 2

co Ty człowieku wiesz o pracy w call center, idź popracuj, potem rób demoty na ten temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aniga
0 / 0

lol. W call center to ona co najwyżej ze zmęczenia mogła paść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malpka9009
0 / 0

a +to że tam pracują glównie studenci więc zmęczenie jest podwójne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stanislaff
0 / 0

Ejże, nie traktujcie tego tak śmiertelnie poważnie. Dla zapracowanych pracowników infolinii duży RESPECT !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ander87
0 / 0

ta widac tworca nie widzial jak wyglada praca na infolinii..
polaczenie za polaczeniem bez chwili na wdech i ba kultura obowiazuje..mimo,ze klient cie bluzga od najgorszych nawet nie mozesz sie bronic..demotywujace owszem,ale tylko dlatego,ze nie wiedzac jak to wyglada tworzy sie takie cos...;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sdorotka
0 / 0

jest nas tu więcej widzę ! :) znaczy konsultantów. Pozdrawiam ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem