Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Obejrzyj, pomyśl i postaraj się zrozumieć choć trochę

Daj żyć innym tak jak czują, jak każe im serce. Jeśli ktoś rezygnuje z życia tylko dlatego, że nie potrafił znieść Twojego zdania o sobie to musi być naprawdę słaby, za słaby, by podjąć walkę jaką jest życie

www.demotywatory.pl
+
998 1293
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
W wandzia94
+12 / 68

Tyle bezsensownej śmierci... i to tylko z powodu cholernej nietolerancji..



Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
+19 / 57

@Przybor1995 - rozumiem, że jak ktoś zachowa się w tak niesamowicie bezczelny sposób i powie dwa słowa "Jestem gejem/lesbijką", to jest to wyskok z orientacją, który usprawiedliwia psychiczne i fizyczne znęcanie się nad nim/nią?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirNobody
+9 / 37

Przybor, bo wcześniej leczyli takich elektrowstrząsami, zamykali w więzieniach, skazywali na śmierć, gazowano (Hitler =.=)... Spróbuj Ty nie "wyskakiwać" ze swoją orientacją, kiedy na każdym pieprzonym kroku Cię pytają "kiedy najdziesz chłopaka", "jakich wolisz mężczyzn". Albo jak znajdziesz sobie dziewczynę musisz się ukrywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirNobody
+4 / 28

Powodzenia mi z szukaniem partnera, jeśli całe życie będę wszystko robić "po cichu". Jak spytam hetero czy jest zainteresowany to da mi w ryj. Nie, to zdecydowanie nie jest wyjście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ytrryk
+3 / 13

@robertflash - od kiedy pedofilia nikomu nie szkodzi? Z definicji jest to coś, na co jedna ze stron nie wyraża zgody. To rozumiem, że gwałty też są normalne? I żeby była jasność - mówię tu i o hetero- i homoseksualistach w tym aspekcie. A dlaczego dwójka dorosłych osób, świadomych osób, miałaby być wystawiana na szykany ze strony innych? Bo ja akurat nie widzę, żeby oni kogoś krzywdzili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gomiv
+3 / 13

@Przybor1995 w jaki sposób obnoszenie się ze swoją seksualnością szerzy zgorszenie? Dlaczego pocałunek, złapanie się za rekę, czy przytulenie miałoby być czymś złym do naśladowania? Mam prawo okazywać swoje uczucia i nikt mi tego nie zabroni. Nie żyjemy w latach których trwała wojna, lub w których byliśmy krajem komunistycznym. Jest XXI wiek i czasy się zmieniają. Nie interesuje mnie opinia staruszki, czy starca. Żyje tak jak chce. Co do ostatniego zdania (jakże głupiego). Homoseksualizm nie da się nabyć od tak. Z tym się człowiek rodzi, rozwija w nim. Przykład przez Ciebie podany jest wyssany z palca i niesamowicie głupi. W żaden sposób dziecko nie ucierpi na tym, że zobaczy się całujących dwóch mężczyzn, lub dwóch kobiet, a na pewno nie stanie się od tak gejem, czy lesbijką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesioc
0 / 8

@Przybor 1995 - zgadzam się z Tobą co do pierwszej części Twojej wypowiedzi bo faktycznie ten świat w taki sposób dąży do zagłady. Chociaż z drugiej strony wiemy dobrze, że tak wcale nie musi być.. ale kompletnie Cię jebło (sorry za wyrażenia) skoro twierdzisz że homoseksualizm da się wyleczyć. Już od jakiegoś czasu orientacje seksualne nie są uważane już za chorobę, a wszelkie próby leczenia są nie wskazane ze względu na destrukcyjny charakter osobowości co na prawdę prowadzi do samookaleczenia a nawet samobójstw... tak samo czynnik braku ojca albo matki w rodzinie - sorry leżę i kwiczę ze śmiechu xD jestem jawny homoseksualistą dlatego nie będę tego tutaj ukrywał i powiem Ci coś ciekawego: mam oboje rodziców, są w szczęśliwym związku małżeńskim, razem mieszkają i nawet teraz pomagają mojemu bratu wychowywać ich wnuka ;] zawsze byłem z obydwojgiem bardzo blisko i jakoś nigdy nie czułem zaniedbanie ze strony któregokolwiek z rodziców. i na szczęście nie jestem jedynym takim przypadkiem na świecie więc podaj inne argumenty ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szmaragdtm
+1 / 3

@Przybor1995 każdy ma prawo powiedzieć kim jest, w co wierzy i jaka ma orientacje. Nie chodzi tu o jakies parady poprzebieranych facetów ale o prawdę. KAŻDY ma prawo do swojej tożsamości. Chciałbyś żyć w kłamstwie? udawać kogoś kim nie jesteś? I może jeszcze osoby homoseksualne mają sie dopasowywać, brać śluby z hetero? Po to, żeby grupa homofobów byla zadowolona, mają krzywdzić siebie i swojego współmałżonka? Współczuje szczerze osobom, które wybrały życie w takim kłamstwie. Homoseksualizm to nie choroba, z tego nie da się wyleczyć, może w końcu wyłaczycie radio maryja i poczytacie sobie trochę publikacji naukowych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amigogringo
+1 / 3

Przybor1995...
Czyli całe życie należy ukrywać się ze swoją orientacją, tylko dlatego, że innym to nie pasuje?
Wiesz... czym innym jest BEZWSTYDNE obnoszenie się ze swoją sferą intymną, a czym innym deklarowanie swojej seksualności.
Każdy jest wolnym człowiekiem i pierwsza rzecz, która stanowi największą świętość - to PRZYRODZONA GODNOŚĆ CZŁOWIEKA, która daje mu wybór i wolność. Jeśli więc akceptujesz tę najbardziej podstawową wartość, to nie masz prawa podnosić głosu dyskryminacji dopóty, dopóki ta osoba nie wtargnie na twoją wolność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fizolof
-3 / 7

Ja tu akurat popieram kolegę Przybora1995 ponieważ wysuwa prawdziwe argumenty. Tolerancja tu nie ma nic do rzeczy jeśli się z tym afiszujecie, homoseksualizm to jest choroba i powinno się ją leczyć a to że większość społeczeństwa uważa inaczej to jest tylko wina lobby feministycznego i innych tym podobnych organizacji bo to one płacą grube miliony za to żebyście myśleli według ich schematów a to nic innego jak przekłamanie, ale prawda boli i oni to wiedzą dlatego są parady równości i afiszowanie się "bo by mamy prawo". Nie wiem czy słyszeliście ale ostatnio pojawił się taki nurt w nauce jak genetyka gender w skrócie głosi ona ze każdy jest obojnakiem do około 15 roku życia a dopiero potem sam sobie wybiera płeć. Jeszcze śmieszniejsze jest to ze nawet można studiować ten kierunek a wszystko to dzięki pieniądzom i grupce ludzi którzy chcieli to udowodnić na swoje potrzeby. Najgorsze w tym jest chyba to ze na pieniądze dali się skusić mądrzy ludzie, naukowcy po doktoratach i teraz wmawiają takie banialuki światu, z tego wynika ze jak bym chciał i miał środki to mogę znaleźć dowód na to ze na gruszki rosną na wierzbie a wy w to uwierzycie bo to przecież powiedział jakiś ważny naukowiec.

Tak na zakończenie chcecie równouprawnienia, tolerancji ale jak was ktoś nazwie pedałem to robicie wielkie halo bo to obraza, znieważenie, poniżenie itp. i po sądach chcecie ciągać ludzi, a co ja mam powiedzieć jak mnie ktoś nazwie ch** czy jeszcze innych określeniem jeszcze chyba nie słyszałem żeby zwykły szary człowiek gonił po sądach za zwykłe znieważenie, więc zastanówcie się czy wy chcecie równouprawnienia czy przywilejów bo to są dwie różne rzeczy.

PS Nawiązując jeszcze do tolerancji to w Polsce mamy wolność słowa a jakoś dziwnym trafem większość komentarzy Przybor1995 jest poniżej poziomu, pytanie tylko dlaczego??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
+1 / 5

Te, fizolof, po pierwsze - zaskarż administrację, bo przecież minusowanie komentarzy to zagrożenie wolności słowa. Aha! Tylko napisz jeszcze, że tak samo jest z ocenianiem demotów, przecież każdy powinien móc się wypowiedzieć. A nie takie oczernianie, sądzenie: mocne/słabe. A właściwie to wszystkie demoty to na głównej powinny być, bo przecież do każdego powinien być jak najłatwiejszy dostęp... Tak?

2. Obnoszenie to obnoszenie, stwierdzenie faktu, że jest się homoseksualnym, w obliczu natrętnych pytań o partnera/partnerkę innej płci, to neutralne stwierdzenie faktu. Ja również nienawidzę, jak stoi obok taka parka i wylizuje sobie migdałki - niezależnie od ich płci. Ale bez przesady, za rękę potrzymać może każdy. Poza tym, według schematów to myślisz Ty, panie fizolof. Konkretnie - według schematu teorii spiskowej. Przepraszam, to po cholerę oni wydają takie grube miliony - tylko po to, byśmy my, biedne bezwolne owieczki, uwierzyli w te wszystkie banialuki, które im przecież niewiele pomogą w czymkolwiek? Wiesz, co to rachunek ekonomiczny? ;) Chyba, ze to jakaś szeroko zakrojona akcja, żeby... no nie wiem... hmm, skoro wszyscy, uwierzywszy w te banialuki, zostaną homo, to nikt nikogo nie będzie zapładniał, nikt się nie urodzi... wszyscy umrą... a jacyś dalecy potomkowie spiskowców zostaną SAMI, bo będą wiedzieć, jak jest naprawdę, i zostaną hetero, miast zmienić orientację... i będą mieli dużo miasteczek i kopalni złota i ropy naftowej i będa się dobrze bawić na opuszczonej ziemi, i będą bogaci, Buahahaha! :)

3. Porównaj sobie to: "Żydzie" a "ty parszywy morderco Jezusa, nasienie szatana!" oraz to z drugie z "ty idioto". Wnioski: określenie neutralne ("Żyd", "homoseksualista") to co innego niż określenie nacechowanie pogardliwie, negatywnie ("ty parszywy morderco Jezusa, nasienie szatana!", "pedał"). Poza tym, jest też różnica między obrażeniem kogoś z powodu... no nie wiem... niezbyt poprawnego wykonania zadań ("idioto, wszystko spieprzyłeś", "jak parkujesz, matkoj*bco!"), a pochodzenia, płci, orientacji, no nie wiem... możliwości umysłowych ("ty pedale", "wszyscy mężczyźni to swinie", a jeśli chodzi o ten mózg - dlatego właśnie nie należy się wyśmiewać z dzieci z zespołem Downa). Aha, i jest jeszcze inna kwestia, może to zbyt skomplikowane, ale mam nadzieję, że sobie poradzisz... Jest jeszcze humor i pewne dozwolone w konkretnych kręgach zachowania. Jak Ty jesteś biały i powiesz do białego kolegi "białasie", to chyba nie będziecie się ciągać po sądach?...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+9 / 51

Raczej nie powinno się ich prześladować ale uważanie że to jest normalne i bezgraniczna aprobata wobec tej przykrej przypadłości też do niczego dobrego nie prowadzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+9 / 35

Drakulka jak powiesz że heteroseksualizm jest nienormalny to po prostu określenie wykolejeniec będzie dla Ciebie odpowiednie. Ze względu na to że dzieci czytają to Ty nie powinnaś pisać o szczęśliwych parach homo i tak jakby to że ktoś jest hetero było głupie bo lepiej być w szczęśliwej parze homo niż w parze hetero z kimś totalnie "dziwnym". Ty nie pisz głupot i nie demoralizuj ludzi. Bo ja w tym co napisałem nie widzę nic złego i nie lubię jak ktoś mi wmawia że 2 + 2 = 5 a wmawianie że homoseksualizm jest normalny jest właśnie czymś takim. Ja mam nieco inne dane, osoby homo są mniej stabilne emocjonalnie i szybciej rozpadają się ich chore związki a kobieta i mężczyzna mimo iż różnią się od siebie to mogą się uzupełniać. Pary homo nie są zdolne do prokreacji i już tylko to mi wystarcza żeby uważać to za skrzywienie a powodów mam więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2012 o 16:50

avatar KTU
-1 / 23

Osoby bezpłodne też mają problem ale nie nazwałbym ich skrzywionymi. To słowo bardziej się odnosi do problemów w psychice a homoseksualizm w pewnym sensie jest zaburzeniem psychicznym. Co do źródła danych to już nie chce mi się szukać bo to czytałem już dość dawno ale zgadzam się z tym. Trudno oczekiwać stabilności emocjonalnej od ludzi którzy nie potrafią się pogodzić z tym że mają problem tylko wmawiają zdrowym ludziom że są normalni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2012 o 18:26

avatar JacekAdamczyk
+8 / 36

Homoseksualizm jest jak najbardziej normalnym zjawiskiem występującym w świecie zwierząt jak i ludzi. Szacuje się, że 10% populacji jest homoseksualna. Takimi się urodzili, jest to w nich genach i tyle. Z faktami nie można się kłócić. Wszystkie środowiska naukowe są w tej kwestii zgodne. (I proszę mi nie wyskakiwać z Biblią tutaj)
Ja na przykład jestem leworęczny, więc to że nie jestem w większości czyni mnie mniej normalnym?
Polskie społeczeństwo musi jeszcze dojrzeć do tolerancji... choć nie lubię tego słowa... może lepiej akceptacji faktów.
Nie wiem skąd się bierze ta nienawiść w naszych Polskich łepetynach, ale mam nadzieję, że za parę pokoleń się coś zmieni.
Ja na przykład mieszkam w Anglii (mieszkałem w Japonii też przez rok), i w obu krajach nie spotkałem się z jakąkolwiek nietolerancją jak w Polsce. (owszem, są pewne osobniki, ale zdecydowana większość, czy media promują akceptację) a nie tak jak u nas ksiądz siedzi na ambonie i mówi, że "jeśli twoja córka maluje paznokcie na czerwono jak ogień, to wiedz, że się szatan nią interesuje".
Proszę was, zmieńmy się jako naród, po zginiemy marnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barteku
-2 / 14

@JacekAdamczyk
Prawie 4 mln homoseksualistów w Polsce? Żartów sobie nie rób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2012 o 21:12

avatar JacekAdamczyk
+6 / 14

Oczywiście, że nie zaakceptowałeś danych. (wspominałem o tym, wcześniej, że ludzie (fanatycy) nie akceptują faktów nawet jak się im je wyłoży przed oczy)
A są ciekawe, bo porównują ile osób deklarowało się ze swojej homoseksualnej orientacji w 1990, i 2000 kiedy obserwujemy wyraźny wzrost - co oznacza, że po prostu co raz to więcej ludzi nie wstydzi się tego (przynajmniej na zachodzie)

A u was w Polsce.... no coż, sam bym się bał przyznać do tego w takim ciemnogrodzie. Dobrze, że już tam nie mieszkam. Ale od czasu do czasu odwiedzam, i np. pewnego razu wchodzę do klubu w różowej koszulce a bramkarz nazywa mnie pedałem. Gdy coś takiego się stało w Anglii już by nie pracował... ale cóż... Polska.(nosisz różową koszule = gej) Żałosne, jacy głupi jako naród jesteśmy. Nic dziwnego, że się z nas śmieją, i nawet dowcipy mają o polaczkach.(USA)

Poza tym, to nie ma sensu przekonywać ludzi o czymkolwiek, czy to o religii, czy o homoseksualizmie. Tym się trzeba zainteresować, sam z siebie, poczytać, naprawdę zastanowić tak logicznie a nie pierzyć głupoty jakie nam ksiądź, koledzy, czy nawet ojciec z matką wpajali od małego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JacekAdamczyk
+5 / 13

Właśnie cały w tym sęk, że to nie moja ideologia, a świata nauki, medycyny itd. A jeżeli z nią się nie zgadzasz to następnym razem jak zachorujesz, nie bierz leków tylko se odmów Zdrowaśkę.
Dziękuję idę spać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2012 o 23:03

avatar JacekAdamczyk
+3 / 13

Ale skąd ty bierzesz te dane? Z książki sprzed 50, 40 lat, że homoseksualizm to odchył? Medycyna i nauka ciągle się rozwija. 100 lat temu żaden z lekarzy nie mył rąk przed operacją, wielu pacjentów umierało od zakażeń. Kilkadziesiąt lat temu leczyli homoseksualistów elektrowstrząsami, dziś wszystkie medyczne okręgi takie jak American Medical Association, Psychiatric Association, World Pediatric Association i tak dalej jednogłosnie twierdzą, że homoseksualizm to jedna z orientacji seksualnych a nie odchył. Ufasz tym organizacją jak wydają ci leki na grypę itp. a nie zaufasz gdy mówią o homoseksualizmie?

Polecam ten filmik. http://www.youtube.com/watch?v=LYMjXucTFaM

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesioc
+1 / 5

ale na szczęście żaden lekarz nie stwierdza takiego faktu na temat zatok bo to medycznie nie jest stwierdzone... i właśnie że jest sens bo w wielu krajach już się udało - dlaczego jest wam tak ciężko się z tym pogodzić..?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesioc
0 / 2

ależ to samo my szarozielony mogę powiedzieć - niektórych może brzydzić, jak się na ulicy całuje kobieta z facetem i możemy tego samego żądać żebyście się z tym tak nie obnosili i nie wyciągali spraw łóżkowych na światło dzienne. zgodzę się, że większość parad (jak nie wszystkie) są mocno przegięte a nawet czasem chore. ale chyba mamy prawo upominać się o normalne, zwykłe życie u boku szarych ludzi? zawierać związki małżeńskie/partnerskie nie obawiając się, że nie dopuszczą nas lekarze do naszego partnera z którym przeżyło się załóżmy 20 lat? my też kochamy jak każdy inny człowiek i tak samo jak dla nie jednego hetero ślub jest czymś niesamowitym, przysięga, której nie rzuca się na wiatr - tak samo i dla nas. Też byśmy tego chcieli, chociaż przez chwilę poczuć się wyjątkowo w gronie najbliższej rodziny, przyjaciół i znajomych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesioc
+2 / 4

czy swojej partnerce też możesz powiedzieć "załatwmy to między sobą bez tej formalno-prawnej otoczki"? też Ci z tym będzie dobrze? rozumiem - człowiek może być szczęśliwy i bez ślubu. Ale co jeśli partner/partnerka ulegnie wypadkowi? co jeśli będzie trzeba zdecydować za nią/niego o operacji? co kiedy lekarz powie "nie możesz wejść bo nie jesteś rodziną"? co jak umrze i nie będziemy mogli nawet otrzymać jego zwłok aby pochować w miejscu wybranym przez nas? jest wiele takich sytuacji, które wymagają uregulowania a związek partnerski/małżeński to wszystko mógłby umożliwić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotk
+40 / 56

Nie rozumiem podpisu. W pierwszej części nawołuje do tolerancji, to uszanowania ludzi woli na temat jak chcą żyć a w drugiej okresla ludzi, którzy nie potrafią znieść presji, wyzwisk, oszczerstw jako zbyt słabych aby żyć... Hm, może wy byście byli wyśmiewani, izolowani od społeczeństwa przez lata to zrozumielibyście, że nikt nigdy by nie był w stanie wytrzymać takiej presji. Polecam serdecznie estoński film Nasza Klasa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomeQ
+3 / 5

Yepp, Nasza Klasa bardzo dobry film.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drakulka
+5 / 11

też nie rozumiem podpisu. to źli są w końcu ci co komuś życie uprzykrzają, czy ci co sie zabijają bo są słabi? WTF, pewnie wy też macie jakąś granice wytrzymałości, że już byście nie znieśli. nawet sobie nie wyobrżacie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OneBoy
0 / 4

Fakt,trochę wypadłem z kontekstu.Ale jeżeli by się zagłębić można znaleźć sens i spójność dalszej kwestii.Mam wrażenie,że taką słabość posiada każdy bez wyjątku,bez względu na to czy jest hetero,czy homo i tu chciałem uświadomić,że to wyłącznie wina osób z zewnątrz niszczy takich ludzi,skłania ich do tego,że nie chcą zaznać szczęścia,nie chcą się odważyć kochać,wolą umrzeć.Teraz do tych którzy napisali komentarze z nienawiścią do homoseksualistów:Jesteś jeden z drugim z siebie dumny,że tacy ludzi umierają?Nie wiem z czego wynika u Polaków tendencja do gnojenia tych,których oni sami uważają za gorszych,często zawyżając własne ego,będącymi tak naprawdę gorszymi od nich,przede wszystkim głupszymi,bo to wynika tylko i wyłącznie z głupoty.Półtora tygodnia temu straciłem przyjaciela,który przez takich jak większość komentujących popełnił samobójstwo.Zadzwonił do mnie tej nocy,ale nie potrafiłem zrobić nic,obiecałem mu się nie poddać i będę robił wszystko by na takich jak niektórzy mieć wyje*ane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raflkita
+1 / 5

Pompatyczne jak wszystko co z juesej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FlameRunner
-1 / 21

+1 do powodów, przez które nie lubię tej książki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirNobody
+3 / 13

Co Ty, pidzej, pierd*lisz. Moja recepta: Poczytaj Koran, potem wróć i pomądrzyj się wtedy. Mahomet wiedział co robić w takich przypadkach jak Twój.

(A poważnie, nie wyznaję islamu ale na wszystko znajdzie się odpowiedź i lepiej nie depcz odcisków innych ludzi. BTW Hitler i Biblia to raczej marne zestawienie, cechą tyranii jest kult przywódcy, w III Rzeszy był wprowadzony ateizm)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2012 o 16:46

avatar KTU
+6 / 18

SirNobody wiesz co mnie śmieszy? (tak mi się przypomniało jak już wspomniałeś o Koranie) Że często osoby które propagują dzisiejszą pokracznie rozumianą tolerancję są za prawami dla homo jednocześnie propagując politykę multi-kulti która głównie opiera się na sprowadzaniu Muzułmańskich imigrantów którzy w ogóle nie chcą się asymilować i dążą do tego żeby Europa rządziła się ich prawami. Teraz tzw. postępowcy (a raczej ludzie którzy degenrują społeczeństwo) np. mnie będą uważać za ziejącego nienawiścią homofoba tylko dlatego bo uważam że jest to odchylenie od normy i nie popieram adopcji przez pary homoseksualne (bo uważam że dziecko musi mieć ojca i matkę) mimo iż wyrażam współczucie dla homoseksualistów że spotkała ich taka przykra choroba. A jakby Muzułmanie opanowali jakiś region (w końcu jest demokracja, wystartuje ich przedstawiciel i zagłosują na niego) i wprowadzi w tym regionie Szariat (czy może nawet na skale państwa bo niektóre kraje może to czekać) to wtedy homoseksualiści jeszcze zapłaczą chociażby za takimi "ziejącymi nienawiscią" jak ja bo ja przynajmniej gejom nie będę podrzynał gardeł. Chyba wiadomo jakie Muzułmanie mają podejście do homoseksualizmu i jak karają za ten grzech. Przy tym potępienie przez księdza to nic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2012 o 17:06

avatar komratk
+7 / 9

@SirNobody w sprawach homoseksualistów jestem bardzo tolerancyjny, gdyż uważam, że każdy człowiek rodzi się po to by być wolnym i niepodległym, ale od adoptowania dzieci wara. Co tu jest do rozumienia? Połączenie komórek kobiety i mężczyzny jest jedyną drogą do otrzymania dzieci i jest to prawo ustanowione przez samą naturę. Osoby o orientacji homoseksualnej rozumieją chyba ten fakt, że jeśli będą z partnerem tej samej płci to w sposób naturalny potomstwa mieć nie mogą i to powinno być dla nich oczywiste. Pomijam kwestę wychowania dzieci, ponieważ jest to szeroko pojęte "gdybanie" i snucie domysłów. Związków heteroseksualnych jest więcej, stąd też więcej różnych historii pisanych przez życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2012 o 18:32

avatar KTU
+5 / 13

@tojapisalam Jeżeli ktoś ma takich biologicznych rodziców i tacy go wychowują to trudno ale do adopcji np. ćpuny nie dostają dzieci. Z resztą kto powiedział że homoseksualista nie może ćpać czy bić dzieci. A co do homofobii to tak naprawdę jest takie przewrażliwienie że szkoda gadać. To że ktoś twierdzi że homoseksualizm jest nienormalny po prostu jest objawem realizmu a nie jakieś nienawiści i niechęci tak jak to uważają homoseksualiści. Słowo tolerancja oznacza cierpieć i znosić czyli ze wcale nie trzeba darzyć homo jakąś szczególną sympatią i nie trzeba lubić i bezgranicznie akceptować tego zjawiska żeby nie być homofobem. Przecież ja generalnie nic nie mam do takich ludzi, nie prześladuje ich itp. Po prostu nie lubię jak ktoś że tak się wyrażę zagina rzeczywistość i to tyle. A i tak dla wielu homo i tolerastów będę "homofobem". Moim zdaniem homofobia zaczyna się wtedy jak ktoś zaczyna rzucać hasłami typu "pedały do pieca" albo używa przemocy fizycznej lub regularnie znęca się psychicznie nad osobą homoseksualną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2012 o 18:40

avatar SirNobody
-1 / 9

ok, wyluzuj. Moim zdanie to kiepska alternatywa, bo stawiasz heteryków w świetle zawsze tych złych, palących, pijących, gwałcących i bijących. Wkurza mnie gloryfikowanie homo czy hetero.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pidzej
+1 / 3

Tylko dlatego, że wyrażam swoje zdanie i mam inne poglądy niż reszta tępego społeczeństwa zostalem uznany za ponizej poziomu. spoko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirNobody
+2 / 14

ograniczone myślenie. Wiele gejów brzydzi się seksu analnego, tylko część go uprawia. BTW to nie zależy od wychowania, a jeśli już to w małej części.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
+4 / 4

@tojapisalam - na pewnej paradzie równości (nie byłam) stado wszechpolaków krzyczało: "A d*py was nie bolą?". Rok temu (już byłam) pewien facet szedł całą drogę dumny jak nie wiem, niosąc transparent "NIE! D*py nas nie bolą!". Ale ciekawe, czy którykolwiek z kontrdemonstrantów zainteresował się pupcią swojej "Mysi".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Romiyoo
+1 / 13

W pewni się zgadzam z demotem tyle niepotrzebnej śmierci tylko z powodu czyiś wewnętrznych ideałów ale ludzie zrozumcie nikt nie jest idealny za to jesteśmy najbardziej zbliżeni do ideałów gdy jesteśmy po prostu sobą bo jak kto ktoś kiedyś powiedział "jesteśmy piękni tacy jacy jesteśmy ponieważ Bóg się nie myli". Ludzie uczą innych ludzi nienawiści a żaden z nas nie został stworzony by nienawidzić tylko by kochać nie chodzi mi o to żeby mówić że homo is ok bo rozumiem że każdy ma swoje zdanie an ten temat ale czy naprawdę tak ciężko szanować drugą osobę? Przecież to się dotyczy wszystkiego nie tylko orientacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar soyincapaz
-2 / 2

Chyba znaleźć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar max1993us
+14 / 38

Jak czytam te komentarze, że homoseksualiści są sami sobie winni, bo obnoszą się ze swoją orientacją, to aż się we mnie gotuje. Gołe tyłki na paradach to jest margines tej grupy społecznej. O wiele bardziej obnoszą się katolicy ze swoją wiarą, robiąc jakieś drogi krzyżowe, itp. krzycząc przy okazji przez megafon i nie pozwalając mi ze spokojem obejrzeć filmu. Czy dzwony kościoła, które trąbią kilka razy dziennie, szlag mnie bierze. Hipokryzja goni hipokryzję.

ps - czekam na minusy od katolików, za kilkanaście minut ten komentarz pewnie zniknie, ale co poradzić, prawda w oczy kole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2012 o 16:35

N Niitard
-2 / 14

Szlag Cie bierze bo słyszysz dzwony w kościele? o.0
Mieszkasz w dzwonnicy czy jak? przecież tego prawie nie słychać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niitard
+9 / 11

max1993us
tak z ciekawości a propos hipokryzji
dajesz prezenty bliskim / ubierasz choinkę z okazji 24 grudnia?
Jestem przekonany że jest choć jedna rzecz, mająca korzenie w chrześcijaństwie którą w swoim domu masz lub którą praktykujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+3 / 15

Mniejszość powinna dostosowywać się do większości a nie odwrotnie. Tymczasem mniejszości zachowują się tak jakby były jakimiś świętymi krowami. Ja nie mogę powiedzieć że homoseksualiści mnie wkurzają bo będę "zaściankowy" i "nietolerancyjny" a na Chrześcijan można wjeżdżać? To dopiero jest hipokryzja ze strony tolerastów którzy jakby mogli to sami by pozamykali w więzieniach czy niektórzy nawet pozabijaliby tych co mają odmienne poglądy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartek9570
-2 / 16

w takim razie w wszelkie święta kościelne powinieneś zasuwać do roboty, dla ciebie takie dni jak 24.12, 25.12, 26.12, 6.01. itd. nie powinny być przeszkodą w pracowaniu, po co również dla ciebie wolne niedziele? pamiętaj, że nasza cywilizacja, nasze prawa ustanowione są wg zasad jakie znajdziesz w piśmie świętym, a po za tym wiara a jakieś zboczenie to zupełnie co innego, gdyby pedały i lesbijki rodziły sobie sami dzieci to by było ok, a tak nie jest co oznacza, że ich czyny są niepoprawne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirNobody
-4 / 10

bo wiesz, przecież to jest kraj katolicki... mimo że w naszej przenajświętszej konstytucji jest napisane że świecki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartek9570
+3 / 3

jeżeli nie podoba ci się prawo to możesz zawsze zgłosić swój pomysł, oczywiście musisz mieć poparcie 100 tys. ludzi, a nie narzekaj na konstytucje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PREZES310792
0 / 12

masz zajebistego minusa od katolika i od hetero a teraz idź nadziej się na swojego pala może ci przejdzie!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirNobody
0 / 12

bartek, ale ja nie narzekam na konstytucję tylko na fakty. Trąbi się o świętości konstytucji, a robi się z Polski kraj chrześcijański. Jak chce się wprowadzić związki partnerskie (a im daleko jest od małżeństwa) to mówi się ze to niezgodne z konstytucją bo w niej małżeństwo tylko miedzy kobietą i mężczyzną. PREZES - mi nie trzeba "nadziania się", ale jak Ty potrzebujesz to looz, nie krępuj się ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ytrryk
0 / 8

Co do Kościoła - chrześcijanie praktykujący to nie większość już. A chodzenie trzy razy do Kościoła (chrzciny, komunia i slub) nie robi z nikogo chrześcijanina. Czyli reszta też ma się podporządkować, i chodzić tak jak reszta raz na ruski rok? @bartek - ja chętnie będę w takie dni pracować. Tylko niech mi dadzą za to dni urlopu. Będę prze szczęśliwy - tylko niech się jacyś "katole" nie przyczepiają do mnie, że pracuję w ich kochane święta. No i niech zniosą to idiotyczne prawo, że wszystko musi być wtedy pozamykane, oprócz sklepików prowadzonych przez samych właścicieli. Jak równość to równość. Nie będę się kłócić, czy będę mieć wolne 25 grudnia, czy 10 lutego, a zrobię sobie wtedy własne święto. Albo będę świętować światowy dzień tolerancji. Do tego podania o zmianę konstytucji z tego co mi wiadomo nie da się wnieść za pomocą inicjatywy ludowej. Co do świetności - 2000 lat temu wierzyli w Zeusa i innych. Na ziemiach Polskich panowało pogaństwo - zostało z niego chociażby palenie zniczy na grobach. Palono też kiedyś czarownicę. Naprawdę uważasz, że chrześcijaństwo jest takie czyste i niezmienne, a Polska katolicka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar max1993us
+1 / 3

Mieszkam kilkaset metrów od kościoła i słyszę dzwony.

Żeby była jasność - nie chodzę do kościoła, nie obchodzę świąt, nie ubieram choinki, nie jestem 'pseudoateistą', jak większość tu gimnbusów.

Mówicie, żebym w wasze święta zapie*dalał do roboty. Okej, ale jak ty i reszta katolików też pójdzie. Z jakiej racji macie być uprzywilejowani? Nie interesuje mnie to, że macie jakieś święta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
0 / 0

@bartek - "gdyby pedały i lesbijki rodziły sobie sami dzieci to by było ok, a tak nie jest co oznacza, że ich czyny są niepoprawne" - to dlaczego mordercy mają dzieci? Pedofile, pijacy, ćpuny, no nie wiem, kryminaliści?

@Covboy - ja się nie dziwię, że Bóg zniszczył Sodomę i Gomorę, skoro jedyny człowiek "prawy" i jego rodzina były tak zdemoralizowane. 1. Lot, aby nie zaprzeczyć prawom goscinności, napalonym sąsiadom rzucił na pożarcie - czyli wielokrotny, wieloosobowy gwałt - dwie córki dziewice. Aha, a po drodze, już po uratowaniu Lota i jego rodziny (matka to słup soli, jak pamiętamy) te dwie już rozdziewiczone po kolei rzuciły się na ojca, by zapłodnić się ego plemnikami.

I @Covboy - większość społeczeństwa polskiego zgadza się z ideą zwiazków partnerskich. patrz: http://wyborcza.pl/1,75478,9696907,Gej_przestraszyl_Platforme.html

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartek9570
+3 / 19

dupa służy do srania i nic więcej, natura doskonale nas dostosowała, wg niej samiec z samcem nie ma prawa istnienia, gdyby był sens gejów, gdyby tak miało być, to mieliby własne potomstwo,również każda wiara sprzeciwia się homoseksualizmowi, moim zdaniem homoseksualizm to choroba którą powinno się leczyć, a jeżeli nie chcą sami z tym walczyć to niech chociaż się tym nie chwalą i niech nie propagują tego wśród młodzieży, bo tak nie może być

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirNobody
-4 / 18

usta służą do mówienia i jedzenia, ale nie do pocałunków. Natura nas doskonale dostosowała... słuchaj, Twój argument nawet nie jest argumentem, bo nie wiesz ile przyjemności płynie z podrażnienia prostaty dla większości mężczyzn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesioc
+1 / 3

o jeju... no to jak już jesteśmy na redtube to nie musi siedzieć na kategorii "lesbians" - hetero "pary" też uprawiają seks analny a nawet podwójną penetrację i co? żyją? brzydzi Cię to bartek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
0 / 0

Natura tak samo genialnie ukształtowała szympansy bonobo (tak, lubię to powtarzać), u których seks homo to 75% stosunków, a pary homoseksualne wychowują normalnie dzieci. A to, zauważ, jeden z dwóch najbliższych nam gatunków (Mam nadzieję, że nie wierzysz w kreacjonizm)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zarosnietaklata
0 / 2

te balony przypominają mi plemniki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aniaania2023
+2 / 10

każdy z nas otrzymał życie po to żeby się zająć swoim nie cudzym, więc każdy ma prawo zrobić w życiu to na co ma ochotę i nikomu nic do tego,
bartek9570 tak apropo wiary to każda wiara uznaje, że los człowieka zależy od Boga- również choroba, więc skoro według Ciebie homoseksualizm jest chorobą to również jest zesłany przez Boga...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ytrryk
-2 / 4

Dołączę się - jak już będziesz chory, to módl się do swojego Boga, żeby Cię nie przyprowadził do mnie :P Bo widziałem taki rysunek niedawno - jak Cię Bóg uzdrowi, to po cholerę chodzić do lekarzy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyoto
+9 / 15

Ci ludzie nie byli "za słabi", jeśli byli ciągle wyszydzeni, wyśmiewaniu, powoli tracili grunt pod nogami. Autorze, nie osądzaj ich tak pochopnie, ciekawe jaki ty byś był silny, gdybyś znalazł się w podobnej sytuacji, ile byś wytrzymał.
Co do wiary to jestem chrześcijanką, poza tym ktoś mi bliski jest gejem. Kocham go bardzo i chciałabym dla niego dobrze, ale on już wybrał swoją drogę i nie mogę tego zmienić. Mogę być przy nim, aby zawsze czuł moje wsparcie. Często rozmawiamy na temat chłopaków i nie uważam, abym robiła coś złego, bo w Piśmie jest dokładnie napisane, aby nie osądzać i podchodzić do każdego osoby z miłością.
Do wszystkich wyszydzających homoseksualistów "chrześcijan", oni popełniają grzech, ale czy i my tego nie robimy. Dlatego nie mamy prawa do jakiegokolwiek ostracyzmu i innych aktów nienawiści. A i pamiętajcie "co uczyniliście jednemu z Moich braci najmniejszych, mnieście uczynili".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ytrryk
-2 / 4

Jejć, kyoto, przypominasz mi pewną osobę :D Bliską mi osobę :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesioc
0 / 2

niesamowite... kyoto padam do Twych stóp! za prawdziwą i godną postawę katolicką i szczerą wypowiedź.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyoto
+1 / 1

Ytrryk, cieszę się, że Ci kogoś miłego przypominam :D
grzesioc, niepotrzebnie padasz ;) To nic niezwykłego. Jestem chrześcijanką na razie przynależę do KK, ale zastanawiam się nad wypisaniem się. To temat rzeka, więc nie będę się pod tym demotem rozpisywać.
Pozdrawiam Was serdecznie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesioc
-1 / 1

czy chcesz się wypisać czy nie to jednak taka mądrość katolicka z Ciebie wypływa, że tylko powinszować :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
0 / 0

Ach, @kyoto, trzeba było tego nie pisać, bo teraz "pseudokatole" (bo jak ich inaczej nazwać) będą gadać, żeś nasieniem szatana (ateistka!!! - protestantyzm prawosławie to przecie narzędzie szatana do spychania ludzi na złą drogę), a tak to może by posłuchali...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyoto
0 / 0

Ahafiya, teraz już niekoniecznie, bo modny jest KK ruch ekumeniczny.
Musiałam napisać mój stosunek do katolicyzmu, ponieważ nie mogę mijać się z prawdą i nie chciałabym, żeby ktoś opacznie zrozumiał.
Grzesioc, piszesz o "katolickiej mądrości", ale ta "mądrość" ma swoje źródło w Jezusie Chrystusie, czerpię ją z Jego słów, KK u swoich początków także.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H huba_buba
-4 / 12

no ok, ale czy powinnyśmy przechodzić obok tej choroby obojętnie?
Bo każdy wie, że to choroba, którą można wyleczyć, zawsze można powiedzieć temu komuś, że "chodź wiem jak ci pomóc, możesz spróbować co ci szkodzi?" może powie spier_dalaj, a może przyjmie tą pomoc? Po co hejtować(nikogo nie ubędzie, ani nie przybędzie z tego powodu,tylko zjebie życie osoby chorej) jak można pomóc?
Skoro z tej całej miłości do tej samej płci mają bardziej ujowe życie niż ci którzy są(nie chcę tego słowa używać :|) normalni...
taa..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirNobody
-1 / 9

dlaczego ujowe życie? Kochamy tak jak wszyscy. Homo to nie choroba, nie widnieje na liście. A leczenie jest raczej znęcaniem się niż leczeniem. Jak Cię to interesuje mogę Ci wysłać linka do kilku artów opisujących metody tego... leczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
-1 / 13

Nie widnieje na liście bo WHO kontrolują ludzie którzy są niewiarygodnie bogaci tak że nawet przez lata promowany na najbogatszego Gates przy nich się chowa i którym bardzo zależy na tym żeby zdemoralizować społeczeństwo jak tylko się da gdyż ci ludzie są satanistami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirNobody
-4 / 12

KTU, za dużo teorii spiskowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+2 / 10

Teoria spiskowa... po prostu uwielbiam ten zwrot :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y Ytrryk
-2 / 4

@KTU - oceniasz, że WHO kontrolują ludzie bogaci... a nigdy nie zastanawiało Cię, jak homoseksualizm pierwotnie trafił na tą listę (przez co się ta metka "choroba" wciąż przy nim ciągnie u osób niemających własnej wyobraźni i empatii)? Też przez tych ludzi bogatych? No to jacyś hipokryci są...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hisky
0 / 0

A czy juz wszyscy wiedza ze tak naprawde jestes np. zydem albo rumunem? A czy kiedy sie o tym dowiedza stanie sie to prawda? Raczej nie, mimo ze ci `wszyscy` beda tak o tobie mowic.Nie! Problem naszych czasow polega na tym ze wiele razy powtarzane klamstwo ludzie w koncu uznaja za prawde mimo ze nia nie jest. Bardzo nam w tym pomagaja media, ktorym ludzie niewiedziec dlaczego ufaja bezgranicznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
0 / 0

Nie można wyleczyć, to nie choroba. Sorry. Lecz sobie szympansy karłowate, będziesz miał dużo pacjentów przynajmniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
0 / 2

Nie czaję podpisu. 1. Obejrzyj filmik. 2. Daj żyć ludziom tak jak chcą. 3. Bo jeśli się zabili to znaczy że byli za słabi żeby żyć. Okeeeej. Co to znaczy że byli za słabi? Jak ktoś jest za słaby żeby żyć to znaczy że prędzej czy później by się zabił z powodu innych problemów i niepowodzeń? Co to w ogóle za teoria? Chyba autor zamotał przekaz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VNSRadio
+4 / 8

Nie wszyscy balonowi homoseksualiści trafiły do nieba:(. Niektórzy zawiśli na drzewie:(. Prze**bane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyanopsittaspixii
+4 / 6

Powiem to po raz kolejny: to co kto robi jest jego własną sprawą i jego sumienia. Ale jeśli coś jest dla mnie chore i nienaturalne to niech nikt mi nie wmawia że jest inaczej, bo jeśli tak robi to ta osoba, nie ja, jest nietolerancyjna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+1 / 7

Jedzenie flaczków jest dla mnie chore i nienaturalne. Gdyby ktoś mi powiedział że według niego to w sumie potrawa jak każda inna to byłby nietolerancyjny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+4 / 4

Widzę że minusują mnie ludzie którzy lubią flaczki ;> Jesteście obrzydliwi ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2012 o 22:00

avatar anix4545
+1 / 7

Może i będę wredna, ale sami homoseksualiści?No jakby to innych obelg nie było na ludzi...
Już myślałam, że puści te balony razem z tym kamieniem, aby spadł na łep kolejnym gejom, aby dopełnić krucjatę ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JacekAdamczyk
-3 / 13

No nie wierzę oczom własnym. Takich jak ty to od razu do gazu. Patrząc na takich ludzi myslę sobie: Szkoda, że Hitler nas nie wybił. (przynajmniej byłoby o ciut mniej nienawiści.)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+1 / 3

Jak ktoś napisze żeby dobić geja to zieje nienawiścią a jak urażony gej pisze do ludzi których uważa za nietolerancyjnych "takich jak ty to od razu do gazu" to już jest spoko co nie? :D Właśnie to mnie śmieszy u niektórych gejów i tolerastów że płaczą że nie ma tolerancji a sami ludziom którzy ich nie akceptują życzą śmierci co raczej nie jest objawem tolerancyjności. I to niby jest tolerancja? Nie, to jest obłuda i domaganie się specjalnego traktowania. Jak mamy się tolerować to wszyscy a nie że nie dość że jest promowana pokracznie rozumiana tolerancja to jeszcze tolerancja dla wybranych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 9 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2012 o 22:51

avatar Albiorix
+4 / 4

pidzej: zatłuc gejów łopatą. JacekAdamczyk: zagazować tych co chcieliby mnie zabić łopatą. KTU: co za hipokryzja, niby tolerancyjny a chce czyjejś śmierci. Noż KTU, to trochę niesymetryczne - jeden facet życzy komuś śmierci za to jaki się urodził a drugi w odpowiedzi życzy śmierci komuś kto życzy jemu śmierci. Widzisz różnicę? Osobiście nie mam nic przeciwko ludziom którzy twierdzą że homoseksualizm to grzech albo choroba. Proszę bardzo - każdy ma taką religię i teorie medyczne jakie chce. Hipotetyczny super tolerancyjny gej też mógłby takich tolerować (aczkolwiek tych kilku których znam raczej reaguje mocną dezaprobatą). Ale nikt nie powinien tolerować ludzi którzy chcieliby go zabić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DreamEater
+2 / 2

Na moje, KTU, to była ironia, ale co ja tam wiem... ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hisky
+5 / 5

glupote tez powinno sie w takim razie leczyc:)) trzeba pomoc!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesioc
+3 / 7

pedofila: krzywdzisz dziecko, zoofilia: krzywdzisz zwierze, a homoseksualizm? po prostu kobieta jest z kobietą a facet z facetem - nikt nikomu krzywdy nie robi, wszyscy dobrowolnie, w dodatku razem żyją, dzielą wspomnienia, marzenia, odkładają na coś pieniądze. jest różnica?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OneBoy
+2 / 6

Gdybym stał przed
Tobą i powiedziałbyś mi,że stawiasz mnie na równi z pedofilią i
zoofilią strzeliłbym Ci w mordę,bo sorry,ale jeśli o nich
wspomniałeś to 95% tych czubów to heteroseksualni ludzie,więc o
czym mowa.My nie robimy nikomu krzywdy,jak pedofil dziewczynkom,jak
zoofil zwierzętom.Twoje przypadki to przestępstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 maja 2012 o 23:32

A Ahafiya
0 / 0

Nie leczy się. To nie choroba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Patorz
0 / 2

Oto jest spolka zlo Dundersztyca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Glowek123456789
-1 / 15

Wszyscy Ci ,którzy piszą o chorobie ,nienawiści ,że zło ,że ble ble ble. Pomyślcie o tym w ten sposób ,że może Wasz najlepszy przyjaciel ,brat ,siostra ukrywa to przed całym światem . Nie wytrzymuję i po prostu daje sobie spokój . Jak zareagujecie . Powiecie coś a la :" ha ha ,dobrze mu tak " ,czy może droga empiryczna otworzy Wasze zamknięte umysły?
Pozdrawiam.
BTW: podpis pod filmikiem ->dno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesioc
+1 / 3

ciekawy jestem co by zrobili/powiedzieli kiedy by ich kochane dziecko się okazało takie... wydziedziczyli by? zakatowali? leczyli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OneBoy
0 / 2

Wyżej wytłumaczyłem niejasność opisu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alice2226
+1 / 15

Ja może jestem młoda i mało rozumiem, ale przynajmniej wiem, że jeśli ktoś ma inną orientację to nie jest jakiś inny. Jest takim samym człowiekiem jak każdy z nas. Ja nie mam jakichś uprzedzeń i nie rozumiem jak ktoś może doprowadzić do czyjejś śmierci przez swoje uprzedzenia. Moim zdaniem jest to bardzo mądry demotywator i powinno się nad nim mocno zastanowić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pantata
-2 / 4

i znowu jakis samolot spadnie, bo ktos nieodpowiedzialny wypuscil milion balonow... smolensk dwa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zrobSesam
+3 / 3

straszne ciapy.. puścili balony po drzewami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Krulewista
-2 / 4

Nie mam nic przeciwko homoseksualistom jednak jestem zdecydowanym przeciwnikiem parad równości, które są niczym innym jak dążeniem do zniszczenie wartości jaką jest rodzina hetero. Myślę iż osoby które są homo i nie obnoszą się ze swoją orientacją ( bo tak jak w komentarzach można przeczytać iż nikt Cię nie zapyta na środku ulicy czy jesteś taki czy taki ) nic " złego " nie czeka. Wydaje mi się iż tak zwana homofobia jest spowodowana wyłącznie paradami oraz tym że dążą oni do małżeństw, adopcji dzieci na co normalny i uczciwy obywatel się zgodzić nie może .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirNobody
0 / 6

adopcja jest sporna ale dlaczego małżeństw? W jaki sposób jest to atak na "zdrowe" rodziny? Bedzie ich przez to mniej? Dlaczego to, że partner osoby homoseksualnej może się dowiadywać o stanie zdrowia partnera, czy odmówić skaładania przeciw niemu zeznań jest złe? Albo dziedziczenie wspólnego mieszkania? Wytłumacz, bo nie wiem co w tym złego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dibzik
-1 / 1

w połowie filmu myślałem, że te balony uniosą ten kamienny posążek i już miałem tych dwóch opieprzyć, że mogłoby to komuś na łeb spaść !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MasterVegito
+3 / 5

Silni przeżyją, słabi zginą. Tak było od zawsze. W różnych aspektach, ale było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheLalali12
+1 / 3

a ja jestem gejem i jestem z tego dumny.. i ciesze sie z calego serca ze nie mieszkam w polsce bo mimo ze tego nie okazuje po sobie to w sprawach tolerancji i akceptacji polska sie nawet rozwijac nie zaczela.. chociaz musze przyznac ze istniejej malusienka iskra nadziei bo coarz wiecej ludzi nie ma nic przeciwko temu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesioc
+1 / 3

ciężko z tą tolerancją - to prawda ;] ale ja tutaj żyję i powiem Ci że mam swoją sporą garstkę prawdziwych przyjaciół, którzy nie raz mi pomogli i byli przy mnie w trudnych momentach. jestem coraz bardziej otwarty z tym na świat i dostrzegam, że rzadko się zdarzają ludzie naprawdę przeciwni homoseksualizmowi - więcej takich co obrabiają tyłki za plecami ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheLalali12
0 / 0

a ten filmik mi sie jakos nie che otworzyc -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawcio1994
-2 / 12

Uważam że geje jak i lesbijki powinni być wyłączeni na stałe ze społeczeństwa, gdyż hamują oni jego rozwój, a nawet prowadzą w złym kierunku. Nie wyobrażam sobie kraju,w którym homoseksualizm jest czymś normalnym, dlatego popieram brak tolerancji dla takich osób, gdyż jest to walka o przetrwanie normalnych, zdrowych związków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DreamEater
+1 / 3

Czyli jakbym miał chłopaka, kochał go, nie widział świata poza nim, ale nikomu byśmy tym nie szkodzili, nawet nie pokazywali publicznie razem to co, też źle? Poza tym, w jaki sposób mielibyśmy zakłócić przetrwaniu Twojego normalnego i zdrowego związku? Jeśli dwoje ludzi się kocha, to na moje żadna para, hetero czy homo, nie ma jak wpłynąć na relacje w tymże związku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Carelessy
+1 / 3

@pawcio1994, to może poprzyj swoją wspaniałą wypowiedź jakimkolwiek argumentem? Czekamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OneBoy
-2 / 8

Jak was tu wszystkich duma roznosi tylko dlatego,że jesteście heteroseksualni.Myślicie,że jesteście jacyś lepsi?Myślicie,że macie nad nami przewagę?No chyba komuś tu ego skoczyło i myśli,że jest pępkiem świata.Fakt:Wykształcenie wyższe w Polsce:17%,wśród gejów 64%.Więc jeszcze wam statystyki podnosimy,a kto jest głupszy,kto reprezentuje ciemnogród?Sami wyciągnijcie wnioski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesioc
+3 / 5

hamują rozwój? prowadzą w złym kierunku? przepraszam za pytanie ale: co ty ćpasz? to że nie wyobrażasz sobie kraju, gdzie homoseksualizm jest na porządku dziennym, to nie świadczy jesteśmy destrukcyjni...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
-2 / 2

Dokładnie, podaj choć jeden argument na poparcie twoich tez (wyłączywszy to, co mówisz o swoich poglądach i wyobraźni: 1. "hamują oni jego rozwój", 2. "prowadzą w złym kierunku, 3. "brak tolerancji dla takich osób to walka o przetrwanie normalnych, zdrowych związków")

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wujas9
-4 / 10

Geje, lesby, to choroba psychiczna i nikt mi nie powie, że jest inaczej.
Leczyć ich trzeba. Nie tępić, to fakt. Ale napewno nie akceptować tego jako normalne i nie przyznawać im jakichś tam praw.
Równie dobrze można by walczyć o prawa do opieki nad dziećmi dla osób z zespołem Downa. Itp..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chestnutstalion
-1 / 3

W Starożytnej Grecji byli i nikomu to nie przeszkadzało. Polecam "Ucztę" Platona dla bardziej światłych którzy potrafią cokolwiek wyczytać między wierszami.

Uważam, że jeżeli nie robią nikomu krzywdy to co mi do tego co kto lubi robić we własnym łóżku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F franek86b
-1 / 7

widze ze teraz bycie gejem jest ,,fajne i normalne,,patrzac w telewizji jak lansuja gejow.dla mnie to nie jest normalne a wrecz powiem ze chore....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F franek86b
-3 / 7

jak tacy ludzie moga starac sie o prawo do adopcji? to dziecko w 100% bedzie takie samo jak oni!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DreamEater
+1 / 5

To może mi, Franuś, wyjaśnisz, skąd w rodzinach heteroseksualnych biorą się homoseksualiści? Mam dwoje normalnych, kochających mnie i siebie rodziców, a jestem gejem. Zgodnie z Twoim tokiem rozumowania powinienem być "w 100% (...) takie samo jak oni!". A nie jestem. No popatrz, jak łatwo obalić twój argumencik :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OneBoy
+2 / 8

Twoja głupota mnie osłabia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar grzesioc
0 / 4

głupi jesteś - przeczytaj komentarz parę postów wcześniej. tyle mam do powiedzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirNobody
0 / 4

franek, na zachodzi homo mogą adoptować i rozkład orientacji wśród dzieci z takich związków jest taki sam jak dzieci ze związków hetero. Osobiście znam dziewczynę która ma dwóch ojców, ma już 19 lat i jest hetero. w czym problem? Oo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahafiya
0 / 0

To nie jest coś, co można "nabyć" od rodziców

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alojzikk
-1 / 5

Chyba przedawkowali film "Odlot".
Większość z nich to nastolatki. Ciekawe, czy oni w ogóle wiedzą czym jest homo a czym hetero. Skoro byli takimi fajnymi homosiami, to czemu nie mieli tyle siły żeby z tym żyć? Teraz urastają do rangi męczenników.
Nie rozumiem, nie lubię, nie toleruję. Nie zgadzam się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DreamEater
+1 / 5

Bo może tacy właśnie nietolerujący i prześladujący odbierali im te resztki woli życia? Nie pomyślałeś o tym? I cóż, że nastolatkowie? Właśnie o to chodzi - dorośli lepiej by znieśli obelgi, może by je wytrzymali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Silemce
0 / 0

Wszystko ładnie i pięknie, ale kto mądry wypuszcza masę balonów pod drzewem? -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrPivko
0 / 0

Nie wiem do czego to zmierza...
Widząc komentarze typu: zakaz pedałowania itp. mam ochotę złapać byle jąką broń i dać ponieść się emocją wpie.. takiemu kulke w łeb (przesadzam...). Najważniejsze: homoseksualizm nie jest chorobą. Widziałem kiedyś na "jutubje" filmik na którym spotkane osoby pytano czy "homoseksualiści mogą trafić do nieba". Kilka osób (głównie starsze osoby) uwarzało, że nie (no cóż starsze pokolenie, choć było kilka osób starszych sądzących inaczej) jednak jeden "pan" wkurzył mnie dogłębnie. Nazwał homosekualistów "gadami, nie ludzmi" a mówił to człowiek spędzający większość czasu degustując po monopolowym trunki wszelakie. I kto tu jest gadem ja się pytam?! Śmiać mi się chciało jak jeden użytkownik tegoż to portalu napisał, że wszędzie teraz widzi homo. Ja widząc od czasu do czasu tylko Piróga i Jacykowa zacząłem się zastanawiać: gdzie on wszędzie widzi tych homo?! Powiem tak: gejów to by się najlepiej zagazowało a lesbijki w pornolach to by się chciało. Idąc tokiem myślenia wielu ludzi: homoseksualizm=choroba ; homoseksualizm=zło które trzeba tępić, czyli choroba=zło które trzeba tępić?
Parady równości - no cóż, bądź co bądź to jednak troche przesada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrPivko
0 / 2

Nie wiem do czego to zmierza...
Widząc komentarze typu: zakaz pedałowania itp. mam ochotę złapać byle jąką broń i dać ponieść się emocją wpie.. takiemu kulke w łeb (przesadzam...). Najważniejsze: homoseksualizm nie jest chorobą. Widziałem kiedyś na "jutubje" filmik na którym spotkane osoby pytano czy "homoseksualiści mogą trafić do nieba". Kilka osób (głównie starsze osoby) uwarzało, że nie (no cóż starsze pokolenie, choć było kilka osób starszych sądzących inaczej) jednak jeden "pan" wkurzył mnie dogłębnie. Nazwał homosekualistów "gadami, nie ludzmi" a mówił to człowiek spędzający większość czasu degustując po monopolowym trunki wszelakie. I kto tu jest gadem ja się pytam?! Śmiać mi się chciało jak jeden użytkownik tegoż to portalu napisał, że wszędzie teraz widzi homo. Ja widząc od czasu do czasu tylko Piróga i Jacykowa zacząłem się zastanawiać: gdzie on wszędzie widzi tych homo?! Powiem tak: gejów to by się najlepiej zagazowało a lesbijki w pornolach to by się chciało. Idąc tokiem myślenia wielu ludzi: homoseksualizm=choroba ; homoseksualizm=zło które trzeba tępić, czyli choroba=zło które trzeba tępić?
Parady równości - no cóż, bądź co bądź to jednak troche przesada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem