Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
Kiedyś w muzyce – Liczyło się coś więcej niż tylko pieniądze i gołe dupy

Kiedyś w muzyce

Liczyło się coś więcej niż tylko pieniądze i gołe dupy

www.demotywatory.pl
+
2455 2717
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
B Bornegio
-3 / 13

jest jeszcze blues, jazz czy choćby reggae.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
+10 / 14

Bornegio@ Jazz i blues tak fajne ale np. dzisiejsze polskie "reggae" to np. Grubson i Jamal nie mający nic wspólnego z reggae, a 90% dzisiejszej rasty nie wie co to znaczy rastafarianizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanuszTorun
+4 / 6

> L0gin951 ---- Zauważ, że @Bornegio napisał: ... reggae, a nie: Grubson czy Jamal. Nie napisał też wcale, że chodzi o DZISIEJSZE reggae.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mortar93
+3 / 19

Myon, co ty kur*a masz do metalu ? To jest zajebisty gatunek muzyczny, tylko najwyraźniej ten rodzaj muzyki jest nie dla ciebie (jeśli rozumiesz w jakim sensie "nie dla ciebie"). Minus za debilny komentarz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pycek
+2 / 10

Ooo tak!! Znów fala bezmyślnych komentarzy o tym, jaka to dzisiejsza muzyka jest do dupy. Czujecie to???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pionka
-2 / 6

Rzeczywiscie Jamal i Grubson nie spiewaja takiego prawdziwego reggae to jest cos z pogranicza wlasnie reggae i hip-hopu, ale to nie zmienia faktu, ze maja oni fajne piosenki przynajmniej wedlug mnie. Np. "na szczycie" Grubosna super utwwor, po ktorego wysluchaniu pojawia sie usmiech na mojej twarzy. I niech nikt nie pluje jadem na innych za to czego slucha, kazdy ma inny gust i o gustach sie nie dyskutuje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ppiotrrek5
+13 / 13

ciekawe co by Chopin czy Mozart na ten demot odpowiedział

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anoren
0 / 0

Bornegio - jest jeszcze elektronika.. A nie, sorry. Elektronika to nie muzyka. To tylko bezsensowne walenie (o dziwo chillout też). Trzeba słuchać znaffcuff. Ale ja przy tym zostaję, i będę tego słuchał. Rozenkraz - Trance, Handz Up, DnB, House, E-H, Dutch, Fidget, Glitch, Trancecore, Rave, Drumstep, NuStyle, Hardstyle, Happy Hardcore.. Mówmy elektronika, bo jej podgatunków są dziesiątki, jeśli nie setki, i ograniczanie się do 3 jest dyskryminacją undergroundu ^^.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
+1 / 1

"Kiedyś w muzyce liczyło się coś więcej niż tylko pieniądze i gołe dupy" . . . np. dragi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karzolinio
-4 / 8

@up To po pierwsze. Po drugie nie każdy gra dla pieniędzy, chociaż no wiadomo- z czegoś muszą się utrzymać. Przeważnie zespoły rockowe, nie mają "gołych dup" w teledyskach i dla nich kasa to raczej też drugi plan, bo raczej się nie sprzedają. W sumie to nie obchodzi mnie co się dzieje w teledyskach laleczek typu lady gagi, bo ogólnie pop jakoś nie za bardzo mnie kręci. Tylko niektóre piosenki potrafią mnie mile zaskoczyć z popu, a tak na co dzień to słucham tylko Rocka i ew. rapu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar metropolis92
+4 / 12

W muzyce zawsze też chodzi o pieniądze. Był jakiś wykonawca który grał za darmo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bornegio
+8 / 10

Było wielu... Największe koncerty to te darmowe. Rod Stewart zagrał za darmo dla 3.5 mln ludzi!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
+10 / 10

Nie ale jest różnica grać dla samej pasji a pieniądze są przy okazji a co innego grać i wydawać płyty które zostaną kupione nie dlatego, że są fajne i się miło słucha tylko dlatego, że autor jest sławny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Thalas
+15 / 15

Oczywiście zgadzam się z demotem. Problem w tym, że to marketing jest przystosowywany pod ludzi, nie odwrotnie, dlatego też to w jakimś sensie wina tego czego ludzie chcą w dzisiejszych czasach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
+16 / 20

Bo ludzie niestety w większości są debilami, to przykre, że tak mówię i pewnie dostanę minusy od tej większości, ale gdyby większość ludzi była mądra to w demokratycznych krajach by się lepiej żyło i nie było by teraz narzekania, że premier to złodziej itd. Problem polega na tym, że większość ludzi nie ma własnych gustów bo się boi wykluczenia przez "stado" więc lepiej małpować po tych ludziach którzy są uważani za bardziej zajebistych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pierdzieleniewymyslamnicka
+9 / 9

@L0gin951 Oczywiście, że dostaniesz plusy bo wszyscy będą uważać, że nie są w tej większości, pomimo tego, że i tak się tam znajdują;) taki mały paradoks

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar metropolis92
+2 / 4

Jak ludziom mówię że słucham progresywy to mi mówią że to dla nich zbyt skomplikowana muzyka i nie jest przyjemna,bo muszą się wysilić żeby ją zrozumieć,porządnie posłuchać. Wolą 3 minutowe pioseneczki o dupie marynie,i w której nie ma praktycznie instrumentów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
-1 / 3

pierdzieleniewymyslamnicka@ wiem o tym, zawsze tak jest, poza tym zabezpieczyłem się pisząc dodatkowo słowa: "Wiem, że mnie zminusujecie..." taka mała ochrona bo ludzie nie lubią być przewidzeni i podświadomie chcą zrobić na złość i nie dadzą tego minusa (albo nie daj Boże dadzą mi na złość plusa) wiem, teraz się ujawniłem ale mnie to szczerze mówiąc już wali. Robiłem kiedyś na mojej klasie taki mały test, zagadywałem do nawiększych chamów w klasie i tam gadałem z nimi i wreszcie do nich mówię: "ale to jest wkurzające jak ktoś jest chamski" każdy cham, nawet największy mówił mi, że fakt to chamstwo jest wkurzające, też zrobiłem test i mówiłem do każdego debila klasowego, że reszta klasy to debile i jest to strasznie wkurzające, każdy się ze mną zgodził...Wiem jestem potworem.
metropolis92@ Progresywy znaczy czego dokładnie? Chodzi ci o progresywną muzykę znaczy tool'a i reszte, tak 10 minutowe piosenki, które wgryzają się w umysł...Świetna muzyka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 czerwca 2012 o 22:31

avatar adam9713
+13 / 25

Liczyła się zajebistość, której dzisiaj nigdzie nie ma, Bogu dzięki za Zeppelinów i innych z tamtych lat .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dav323
+4 / 10

@saldavo z tym slipknotem i zeppelinem to żartujesz, tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 czerwca 2012 o 20:39

avatar L0gin951
+4 / 10

saldavo, kolejny przygłupi kindermetal myślący, że pozjadał wszystkie rozumy, metallica skończyła się na kill'em all, SOAD jest świetny, tylko niestety plagą SOAD'u jest to, że takie małe przygłupy nie rozumiejące przesłań tekstów go słuchają, Disturbed fajny, SlipKnot jest wylęgarnią komercji i kinder metali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JanuszTorun
+3 / 3

W dzisiejszej muzyce również są wykonawcy na bardzo wysokim poziomie. Tyle, że często są to wykonawcy niszowi. Byłem kiedyś w Toruniu na koncercie, na który przyszło ok. 20 osób. A zespół, który występował, uważam za jeden z najlepszych w Polsce. Niestety, w zalewie tandety rodem z TV Viva, trudniej znaleźć prawdziwą muzykę. Wielu małolatom wydaje się, że jeżeli czegoś nie pokazują w Vivie, to tego nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 grudnia 2013 o 19:29

avatar Victorique
+8 / 10

Dzisiaj też tworzy się dobrą muzykę. Jeśli patrzysz tylko na muzykę popularną, i to nie najwyższych lotów, to raczej niewielkie podstawy, by obrażać całokształt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dreamer20
0 / 6

Spojrzałam na to jebutne "LED ZEPPELIN" i jasność na mnie spłynęła ^^ Dzisiaj też jest sporo dobrych zespołów, którym chodzi o coś więcej niż gołe dupy w teledyskach, trzeba tylko się rozejrzeć :) a że coś takiego jak LZ już się nie powtórzy, no cóż... wehikuł czasu, no to byłby cud, nanana...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lunatik
-2 / 4

znowu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marchol
-2 / 12

Akurat Led Zeppelin to nie jest dobry przykład.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zomeer
+4 / 8

Myon tylko rock/metal tworzy tak wspaniałe piosenki ;] a zespoły które grają dla publiki nie dla kasy jest dużo, owszem dostają kasę ale zasłużenie i sam chętnie płace jeśli mam okazje na taki zespół pojechać. Chętnie kupuje płyty bo wiem, że warto a płyta zawiera hity na lata a nie na 3 tygodnie. Zresztą znajdź lepsze piosenki od:
Scorpions - Still Loving You
Aerosmith - I dont wanna miss a thing
Gun'N'Roses - Dont Cry
Eric Clapton - Tears In Heaven

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zed
-1 / 7

"tylko rock/metal tworzy tak wspaniałe piosenki ;] "- Słyszałeś kiedyś o takiej muzyce, jak neofolk, kucu? "Zresztą znajdź lepsze piosenki od: Scorpions - Still Loving You Aerosmith - I dont wanna miss a thing Gun'N'Roses - Dont Cry Eric Clapton - Tears In Heaven" - Sol Invictus - Kneel to the cross, Triarii - Europa, Von Thronstahl - Bellum, Sacrum Bellum, Death In June - Luther's Army, Rome - Der Brandtaucher... tak na początek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 czerwca 2012 o 21:26

avatar Carmen61
+1 / 11

Scorpions - Still Loving You Aerosmith - I dont wanna miss a thing Gun'N'Roses - Dont Cry Eric Clapton - Tears In Heaven - nie ma to jak nasmarować posta o swoim genialnym, wspaniałym guście i dodać najbardziej oklepane numery świata. Tylko zapomniałeś o Nirvanie i wiadomej piosence. -

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adiblol
-1 / 3

@Zed: od kuców to możesz sobie wyzywać fanów MLP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matixsz
+6 / 8

Liczyły się wielkie świecące litery?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GruchaPrime
+2 / 6

@saldavo
Jesteś j*****m pozerem i kindermetalem. Won sprzed kompa i posłuchac klasyki niedorobiona szumowino.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pionka
0 / 2

Jejku...wez gosciu sie ogarnij troszke. Co sie tak bulwersujesz? Nie masz ciekawszych zajec niz obrazanie ludzi na demotach? Niech slucha czego chce, nie Tobie to oceniac czy naprawde to lubi czy dla szpanu. Nie jemu tylko taim ludziom jak Ty powinno sie blokowac dostep do internetu...Robi Ci on krzywde tym, ze slucha takiej a nie innej muzyki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
+1 / 1

Bycie kinder metalem to po prostu inna forma konformizmu, jedni ciągną do grupy słuchaczy "murzynów w łańcuchach po dziadku co pracował na plantacji bawełny" inni do "ajronów" metaliki i slipknota, chęc popisania się przed społeczeństwem jakim jest się innym a tak na prawdę te osoby nie różnią się niczym od reszty. Jak odchodzą wyżej napisane zespoły to przychodzi limp bizkit, manson, SOAD, KoRn, wszystkie te zespoły lubię i poza limp bizkitem ich wszystkich słucham, ale są to ofiary zpopularyzowania wśród szczyli którzy SOAD śmią nazywać metalem albo nu metalem (SOAD to soil od nazwy ich dema).
Pionka@ racja, szkoda, że hejt zaczął właśnie tamten dzieciak...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 czerwca 2012 o 22:29

W Witcherrage
+1 / 1

Zawsze liczył się show. Sama muzyka nigdy nie wystarcza masom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kayak123
+2 / 4

...Aczkolwiek w latach 70. nikt nie grał za większe pieniądze niż Led Zeppelin, a w gołych dupach mogli przebierać jak w ulęgałkach :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arztg
+5 / 5

...aczkolwiek po ponad czterdziestu latach wciąż jest cała masa ludzi, która lubi muzykę, którą Led Zeppelin stworzyli, czyli te pieniądze nie poszły na marne w pewnym sensie. Czy ktoś za 40 lat będzie słuchał dzisiejszych lansowanych "superprzebojów"? Nie wydaje mi się...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pycek
+3 / 3

Tak dużo debili na Demotywatorach, tak dużo, Tak dużo!! Skoro spokojnie tłumacząc nic nie wskóram (Wiele razy próbowałem ale zwątpiłem) muszę powiedzieć tak. LUDZIE, KUR*A! Ogarnijcie się!!! Ubierzcie słuchawki i słuchajcie sobie wszystkiego co wam się podoba, tylko proszę, nie piszcie już tych tych bezsensownych komentarzy i nie wszczynajcie kłótni!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
-1 / 1

Są wciąż fajne zespoły: Luxtorpeda, Tool, Mastodon, Opeth i wiele wiele innych które wciąż mają choć trochę z tej mocy starego rocka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fory92
0 / 6

Sranie w banie. Jest masę naprawdę ambitnych utworów dzisiejszych czasów. Już nudne się zrobiło pieprzenie, że tylko stara muzyka to "prawdziwa muzyka". Są jej fani, okej.. słuchajcie.. Ale przestańcie się wpieprzać w to czego kto dziś słucha. Jest całe mnóstwo zaje***tych rapowych kawałków. To nieprawda, że to muzyka tylko od bluzgania. I jeśli ktoś mówi, że nie może być ambitna i piękna, to znaczy, że nigdy w życiu prawdziwego rapu nie słyszał, ani nawet prawdziwego tekstu nie przeczytał. Że znajdzie się jeden z drugim PitBul od gołych dup w teledyskach, nie znaczy, że cała współczesna twórczość taka jest. Codziennie muzyka przyprawia mnie o ciary, a słucham prawie tylko twórczości dzisiejszych czasów. Tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 czerwca 2012 o 21:57

avatar SebOwaR
+5 / 7

Mam tylko takie małe pytanko. Dlaczego Rap zaliczany jest do muzyki, a nie literatury nowożytnej? Przecież jak puszczę lektora recytującego Kochanowskiego i dam do tego podkład w postaci bitu to chyba też mam rap? Ale to jest moje zdanie i nie musicie się z nim zgodzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SebOwaR
-1 / 1

@psysutra Jak do tej pory według mnie największym dziełem przemysłu muzycznego jest ścieżka przewodnia gry The Elder Scrolls III: Morrowind - zwana "Call of Magic", czy też "Nerevear Rising"

http://www.youtube.com/watch?v=VG_fV0r4cX0

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 czerwca 2012 o 10:42

avatar MaciejSlimakStarosta
+2 / 2

+ mimo to nie przepadam za LED Zeppelin wole coś w stylu Iron Maiden, Black Sabbath

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xKaorux
+1 / 5

Rozwalają mnie te lepsze od innych metalki, które znają trzy zespoły na krzyż i mają podjarę bo są zajebiści, złuchają jedynej prawidziwej muzyki, a inni mogą się schować bo słuchają pewnie Lady Gagi lub innej Britney Spears XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OberstPrymas
-4 / 6

Rock powstał po to by oddzielić prawdziwych mężczyzn od cienkich pipek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SebOwaR
-1 / 1

Jeśli jesteś tego pewien, to wiedz,że Jonas Brothers też są zaliczani do rocka. Dziękuję, dobranoc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Carmen61
0 / 14

Już mi się rzygać chce od metaluchów i, pożal się boże, fanów jedynej słusznej muzyki jaką jest rock. Zauważyłam, że WIĘKSZOŚĆ fanów rocka i metalu to cholernie zakompleksieni ludzie, którzy muszą udowadniać swoją zajebistość zapewnienia jaką to świetne i ambitną muzykę słuchają. Serio, np. fani rapu, czy najzwyczajnego vivowego popu mają głęboko to, czego słuchają inni, jakoże każdy sam decyduje jakiej muzyki chce słuchać, ALE NIE. Rock i Metal to najlepsze gatunki, najambitniejsze, zarezerwowane dla tych inteligentnych. Ludzie, jesteście żałośni. Zrozumcie, że nikogo nie obchodzi czego słuchacie, nie jesteście przez to lepsi. Powiem więcej: zwykle jesteście ''ałtsajderami'' nie dlatego, że reszta ludzkości nie pojmuje jakimi jesteście wyjątkowimi jednostaki, po prostu z debilami dla których gust muzyczny jest wżniejszy od charakteru nikt nie chce się zadawać. Proste, nie?
P.S., fakt, iż tak zachowują się głownie, jeśli nie jedynie, fajni wyżej wspomnianych gatunków jest dla mnie o tyle przykry, że sama uwielbiam rocka, ale wolę zadawać się ludzmi spoza rockowego kręgu, gdyż nie jestem zakompleksioną snobką jarającą się tym, że słucham Lynyrd Skynyrd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zed
-1 / 3

Mam podobnie, jeśli chodzi o kwestie zadawania się. I generalnie zbliżone odczucia co do ogółu fanów metalu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar damnyouuu
+3 / 7

Pierdzielisz...w kwestii kto kogo bardziej linczuje za gust muzyczny (i nie tylko np styl ubierania z tym związany), to słuchacze rocka/metalu w ogóle się nie wyróżniają. "metal", "brudas", "zjadacze kotów"....itp.
I niby się nie chwalisz, a jednak :)...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ladybird06
+2 / 4

Ale teraz dałaś.. Chyba nie znasz za dużo ludzi słuchających rocka/metalu. Bo ja tak i bynajmniej nie są outsiderami, choć najlepiej się czują w towarzystwie o podobnych gustach muzycznych, ale czy to dziwne? Co do krytyki i przekonaniu o słuszności swojego gatunku muzycznego to ja zauważyłam, że to się tyczy wszystkich ludzi, niezależnie od rodzaju muzyki - na imprezie ma być techno, na juwenaliach grają za dużo rocka a za mało hip-hopu i inne tego typu komentarze. Ja pamiętam w gimnazjum byłam wyśmiewana jak mówiłam, że słucham chociażby Linkin Park, mimo że był w tamtych czasach dość popularny (nie mówiąc jakie reakcje były na takie "prehistoryczne" zespoły jak Led Zeppelin), bo wtedy trzeba było słuchać Peji i tego typu wykonawców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar damnyouuu
+1 / 5

"sama uwielbiam rocka, ale jestem stokroć zajebistsza od wszystkich wyśmiewanych ałtsajderów" -.- taki przekaz płynie z Twojego komentarza i jeszcze się pytasz....
Tak, tak jasne jak nazwiesz kogoś "bruasem" to się nie obrazi, to jest dozwolone, broń Boże odpyskować, no szczyt chamstwa. Sama skończ się naśmiewać, zamiast innym wytykać ;), bo hipokryzją zalatuje.
a ladybird06 przyznam rację, tyczy się to wszystkich ludzi jak widać, wieczna wojna będzie trwać ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar damnyouuu
+2 / 6

dobra, widzę jesteś tutaj najmądrzejsza i najskromniejsza. Szkoda czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pycek
+2 / 2

Carmen61- Jeśli mogłabyś nie pisać o Wszystkich fanach cięższego grania jako "brudasach" byłbym Ci bardzo wdzięczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Carmen61
-4 / 4

Jezu, serio nie umiecie czytać? wyraźnie napisałam ( i to wielkimi literami), że mówię o większości. Większość =/= wszyscy. Ponad to nie nazwałam nikogo brudasem, a używając tego słowa umieściłam go w cudzysłowiu. Tak trudno to pojąć? Aczkolwiek, skoro bierzesz to do siebie, to musi być coś na rzeczy, jak to mówią ''uderz w stół'' : )

Damnyouuu, to nie chodzi o moją mądrość, tylko Twoją głupotę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zed
-1 / 1

Ale napięte metaluszki, kuuuurde. Idę się walnąć na łyso, w te pędy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kreetkowa
+1 / 1

Zgadzam się , nie wiem co to za czasy nastały.. , w każdym teledysku trząsące się tyłki , duze dekoldy.. niczym teledysk Putbilla. A jeszcze teskt piosenki.. który nie ma żadnego przekazu.. tylko sam seks. I to ma być przekaz? Kiedyś śpiewało się o uczuciach.. o życiu.. , dlaczego musiałam akurat trafić na takie czasy..? Mam pecha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nuszki
+1 / 9

Aż mi serce przyspieszyło, jak zobaczyłem tego demota. Mówi prawdę, chwała Led Zeppelin i innym twórcom prawdziwej muzyki!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paczek1262
+1 / 3

była to muzyka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieTylkoDobreDemoty
+1 / 1

Hmmm wiele solidnych zespołów z lat 80 wciąż nagrywa: Sodom w 2010 roku wydał In War and Pieces, Kreator w 2012 Phanton Antychrist, nie wspominając już o Iron Maiden.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 czerwca 2012 o 14:44

avatar kaka228222
0 / 0

Zależy jak postrzegasz muzykę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pangia
0 / 0

Chyba coś ze mną nie tak, bo na pierwszy rzut oka przeczytałem "PZPN"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Baro98
-2 / 2

Ważne były jeszcze migające światła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Samba15
0 / 4

Led Zeppelin ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zomeer
-1 / 1

Zed bitch pls to sam syf ;x

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zed
0 / 0

Kucyk nie ogarnia neofolku...? Ekhm, to znaczy... Wcale mi nie przeszkadza to, że to dla Ciebie syf! Mało tego, nie zlinczuję Cię! I nie nasram Ci na mordę. Cieszysz się?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lighthunder
0 / 0

Led Zeppelin to dobry zespół...tylko ta afera z 'rekinem'...ajajaj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GruchaPrime
+1 / 1

@Carmen61
Obie ręce dam sobie uciąc, że nie rozumiesz tekstów Judas Priest. Chociażby takie Beyond The Realms of Death.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zed
0 / 0

To pewnie nie masz już rąk, jak ty teraz będziesz fapował do teledysków z Halfordem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shrekunio
+1 / 1

O tak, Bardzo trafiony .gif do opisu. Kocham Led Zeppelin - zwłaszcza 4 pierwsze albumy i kamień milowy w postaci Achilles Last Stand z albumu Presence. Byli genialni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wikib12
0 / 0

To chyba jedyna prawdziwa muzyka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zed
0 / 0

Chyba nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Heartbreaker68
0 / 0

Zgadzam się z demotem. Kiedyś grali, bo kochali to co robią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ed
0 / 0

Nigdy nie chodziło o nic więcej niż kasa i dupy!!! Spytajcie Zeppelinów!!! ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem