Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1883 1997
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar niecalkiemnormalny
+10 / 16

Nasza młoda demokracja by tego nie zniosła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Giaaant
+1 / 11

I dobrze, a co z ludźmi niesłusznie oskarżonymi? Ich też wystrzelać, a potem tłumaczyć, bo dowody na niewinność pojawiły się później?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2012 o 23:40

avatar CocaineBusiness
+3 / 11

O kur*ości... Jeśli ktos przyznał się, że kogoś zgwałcił itp to nie wiedzę problemu, sam bym takiego zabił. Tylko własnie kara taka musiała by być wtedy gdy jest niepodważalny dowód, 100% pewnośc, że ten ktos zgwałcił, zamordował etc . Skoro ktos sie przyznaje do winy i są wszelkie dowody, że faktycznie to dana osoba kogoś zgwałciła to nie widze problemu aby go zamordować. Przynajmniej jednego skur*ysyna mniej na świecie by było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Giaaant
+1 / 5

Ale wiesz... Dziewczyna będzie chciała się przespać z Tobą, a potem oskarży Cię o gwałt, jakie dowody masz na swoją niewinność? P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
-1 / 3

Jej psychikę. O ile dziewczyna wcześniej czegoś takiego nie doznała, oraz nie jest mistrzynią manipulacji, to sama się zdradzi. Dochodzi do tego brak śladów przemocy, siniaki, zatarcia itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
+2 / 8

Najprostsze rozwiązanie, najlepsze i...Nielegalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trabant601
+4 / 22

Kiedyś chorobą był też homoseksualizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xristo
+13 / 25

I nadal jest zaburzeniem seksualnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+4 / 12

kondi9992, skąd takie negatywne postrzeganie przyszłości? Nic nie wskazuje na to, żeby pedofilia miałaby zostać zalegalizowana, jest tępiona nawet w jednym z najbardziej tolerancyjnych krajów, czyli w Holandii, gdzie sama chęć do uznania pedofilii za coś równego homoseksualizmowi oznacza więzienie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
0 / 0

Też myślę, że kiedyś to nadejdzie. Wcześniej jednak zalegalizowana zostanie pewnie nekrofilia. 5-10 lat to stanowczo za mało - może 50-70.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rendery7
+1 / 3

tanie te naboje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanHolo
+10 / 10

Najprostsze rozwiązanie? Wsadzić do więzienia i dać znać współwięźniom, którzy chętnie się nim "zajmą" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kilas88
+2 / 4

chyba na Twój koszt, bo nikt nie chce opłacać ich pobytu w hotelu więziennym, gdzie sobie wypoczywają za publiczne pieniądze (których zresztą podobno brak).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemczar93
+1 / 21

Pedofile są ludźmi chorymi psychicznie. Często są nieszczęśliwi z powodu swoich skłonności. Należy ich leczyć poprzez odpowiednie leki i psychoterapię, a nie zabijać ich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dracon2002
+3 / 17

Można się już śmiać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
+5 / 13

pedofilia jest choroba tak, ale śmiertelną, z tym, że nie zabija go wirus a powinno społeczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szczerbus9
+1 / 5

zabijać czy nie, wsadzić do sodomitów, czy też nie, ale do tej metody potrzebny jest jeszcze aplikator, ak47, popularnie zwany kałasznikow, nie znam ceny tej zabaweczki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MingeBag
+2 / 4

AKM (lub AKMS) jest celniejszy i łatwiej dostępny w Polsce, w końcu aplikatory też muszą być jak najlepsze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butelkowa
+1 / 5

Zabijać to może nie, ale strzał w jaja jak najbardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemczar93
-1 / 9

A to nie lepiej podać leki odbierające popęd seksualny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lipca 2012 o 20:36

C Carski
+1 / 9

Nie, bo widzisz, żyjemy w świecie sadyzmu. Społeczeństwo nie może odpuścić sobie zadawania bólu. Bo co to za zabawa? A kastracja nic nie da, Pedofil tak czy siak wykorzysta dziecko, ze sprawnym penisem czy bez. Izolacja to najlepsze rozwiązanie. Ogólnie jestem przeciwny czemuś takiemu jak Getta, lecz skoro nie da się leczyć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butelkowa
+4 / 4

W pewnych sytuacjach jestem zwolenniczką kodeksu Hammurabiego. Skoro ktoś niszczy komuś życie (poprzez gwałt) to jemu też można coś zniszczyć. Poprawność polityczna Wam kompletnie w du*ie poprzewracała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 lipca 2012 o 14:00

C Carski
-1 / 1

Haha, jestem ostatnią osobą, która może być uznawana za zwolennika poprawności politycznej. Ja za to nie jestem zwolennikiem tego kodeksu. Cierpienie tworzy kolejne cierpienie. Nikogo obcięcie jaj pedofilowi nie uleczy, za to wytworzy niepotrzebne pokłady negatywnej, mściwej satysfakcji. Z resztą, nieważne, na szczęście społeczeństwo wciąż jest mądrzejsze od internautów i nie spodziewam się zobaczyć takich kar dla przestępców w czasie mojego życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 lipca 2012 o 14:20

avatar butelkowa
0 / 0

Carski, nie życzę Ci oczywiście tego, ale pogadamy o karach dla gwałcicieli, gdy spotka taki los jakąś kobietę/dziewczynkę z Twojego otoczenia. Lepiej wyżywić, ogrzać i zapewnić bezpieczeństwo za państwowe pieniądze niż faktycznie ukarać. A potem? Hulaj dusza!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
-1 / 1

butelkowa, czyli według Ciebie gwałciciela powinno się zgwałcić i puścić na wolność? Ja już wolę, żeby spędził resztę życia w więzieniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gregoriian21
+2 / 2

Azon, ale nie w takim więzieniu, że cud miód malina ma sie rozumieć. Jak miałyby być więzienia to tylko drewniana kozetka chleb i woda raz dziennie. Oni tam mają pokutować, a nie wypoczywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butelkowa
0 / 0

Azon oj tam gwałcić, to raczej dla niego przyjemność. Obciąć jaja na żywca i skierować na leczenie psychiatryczne, a nie zapewniać mu godziwe lokum na resztę życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
-3 / 3

Butelkowa ciekawe myślenie. Teraz wiem, że zamykać trzeba pedofilii, oraz takich jak ty. Możesz być niebezpieczna dla innych. Tak czy siak argument "zobaczymy, jak spotka to ciebie/kogoś z twojego otoczenia" jest tak oklepany, że nie zwracam na niego uwagi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butelkowa
0 / 0

Carski ja nikomu krzywdy nie robię w przeciwieństwie do gwałcicieli. Ale skąd Ty masz o tym wiedzieć skoro jesteś facetem i jest nikłe prawdopodobieństwo, że kiedykolwiek zaznasz gwałtu. Prędzej Ty byłbyś skłonny kogoś zgwałcić. Nie przeżyłeś, nie wiesz. Pogadamy jak ktoś skrzywdzi bliską Ci dziewczynkę/kobietę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 lipca 2012 o 9:45

C Carski
-1 / 1

Nie, nie pogadamy. Jeżeli dam się ponieść emocjom, to jestem przegrany. Jeżeli sąd da się ponieść emocjom, to społeczeństwo jest przegrane. Jeżeli rząd da się ponieść emocjom, to państwo jest przegrane. Emocje to wróg logiki i obiektywizmu, przyhamuj trochę, bo zadawanie bólu przestępcom nikomu nie poprawi humoru. No chyba, że sama masz jakieś problemy i zadawanie bólu sprawia ci frajdę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
0 / 16

Jej, po co tak się ograniczać? Zastrzelmy wszystkich! Zbiorowe samobójstwo to świetna opcja, zabije każdego potencjalnego przestępcę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Chee
0 / 6

Chyba jedyny mądry komentarz tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fridom
+3 / 5

ale dlaczego zabijać potencjalnych? to tylko winni powinni zostać ukarani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+2 / 8

Oj, ale każdy może być winny. Lepiej zapobiegać niż leczyć. A zauważyłem, że winę za zbrodnie przeciw ludziom ponoszą LUDZIE! Pozbądźmy się samych siebie, to w ogóle nie będzie problemów z pedofilią, gwałtami, morderstwami. Więzienia nie będą potrzebne! Ehh... Wiem, WIEM że wielu ludzi ciągnie do zemsty za krzywdy innych. Ale kara śmierci to najgorsze rozwiązanie. Niczego nie uczy, nikogo nie rusza. Zabijesz jednego pedofila, pojawi się następny, a krzywda pozostanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wiszu89
-1 / 1

@Carski
Naprawdę? W Afganistanie za talibów stosowano szeroko karę śmierci i ucinanie rąk u złodziei i moment zaprowadzili tam porządek, co było ich największym osiągnięciem i było powodem ich popularności wśród ludzi na początku. W USA w stanach gdzie jest kara śmierci przestępczość jest niższa niż tam, gdzie jej nie ma. Kara śmierci powinna być podstawą kodeksu karnego, i to nie poprzez zastrzelenie czy powieszenie, tylko np: poprzez nabicie na pal czy inne sposoby stosowane kiedyś. Sama śmierć dla recydywistów to za mało, za swoje czyny powinni jeszcze na tym padole łez swoje wycierpieć za swoje czyny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
0 / 0

O tym właśnie mówię. Te sadystyczne metody są dość zabawne eee... bo chcecie nimi karać za sadystyczne czyny. Akurat nie jestem zwolennikiem ŻADNYCH kar śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niccoe
+4 / 10

A mnie dziwi, że wciąż testuje się na zwierzętach, mimo, ze tylu pedofilów w więzieniu się nudzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niccoe
+3 / 5

Molestowanie dzieci to właśnie dzieło pedofila. A gwałciciel to osoba, która chce tylko się zaspokoić, jemu wszystko jedno w jakim wieku jest ofiara. I każdy pedofil krzywdzi dziecko - niekoniecznie świadomie i niekoniecznie poprzez gwałt, ale pokazuje odmienne zachowanie, które chcąc nie chcąc ma wpływ na psychikę dzieciaka. Wiele jest przypadków, gdzie pedofil naprawdę kochał "ofiarę", tylko, że 47 letni mężczyzna zakochany w 5 latce, prędzej czy później posunąłby się do gwałtu, bo każdemu zakochanemu potrzebna jest zarówno bliskosc psychiczna, jak i fizyczna. A dziecko nie zdaje sobie z niczego sprawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemczar93
-1 / 1

Pedofilia to zaburzenie seksualne polegające na odczuwaniu pociągu seksualnego do dzieci przed okresem pokwitania. Czyli nawet człowiek, który nikogo nie zgwałcił, a czuje do dzieci pociąg, jest pedofilem. Analogicznie człowiek, który współżył z np. 13-latką nie jest pedofilem, bo to nie jest dziecko przed okresem pokwitania, tylko osoba często niewiele różniąca się od np. 18-latki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar royax
-1 / 1

fajne ale nie twoje.... (-) plagiat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wamg
+2 / 2

antypedofile - średniowieczne zjeby z ograniczonym mózgiem z obłudno nazistowskimi poglądami na temat seksualności, operujący podziałem ludzi na dzieci i dorosłych, by demonizowac jedną strone i czynic ofiarami drugą strone - wykazują postawe opieki nad 'dziecmi', 'dorosłych' okreslają: pedofilami, gwałcicielami, wykorzystywaczami, w rzeczywistości krzywdząc strone jedną i drugą. Wykazują sie w znacznym stopniu postawą antymęską, wykorzystując seksualną role mężczyzn, gdzie mężczyzna ma być zwykle zdobywcą, by dodatkowo obarczać strone męską krzywdzącymi epitetami: wykorzystał, zwabił, omamił, zaciągnął. Co ciekawe w stosunku do strony kobiecej nie stosują takich stwierdzeń, być może ta sama grupa antypedofili uważa strone kobiecą za dającą nagrode - dającą sex. Wobec strony męskiej domagający sie wysokich kar, bulwersujący sie występującą seksualnością między 'dziecmi', a 'dorosłymi' - przyrównują taką seksualność z góry do zbrodni, a siła zbrodni jest dla nich tym większa im 'dziecko' ma mniej lat a 'dorosły' wiecej, mimo to potrafią dopuszcac istnieje seksualności wśród 'dzieci', jednakże przeważnie napietnując ją, co jest jedną z krzywd jaką zadają antypedofile także dzieciom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem