Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1948 2449
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Hejterka
+28 / 34

czy muzyka elektroniczna nie może płynąć z serca? każda muzyka jest piękna, kwestia gustu, ale nie umniejszaj ludziom słuchającym np. house,trance, hardcore (czyli jednym słowem, to-czego wiekszosc nie rozroznia i uwaza za techno...) smieszy mnie to juz "ja slucham dzemu i jestem lepszy od ciebie bo ty sluchasz techno" tak to wyglada w internecie,albo w ogole, dzieci chca sobie podbudowac ego:):) btw. jak ktos ma problem z rozroznieniem gaatunkow to polecam zajrzec http://techno.org/electronic-music-guide/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2012 o 17:11

A Anoren
+11 / 13

Hejterka - brawo. 100% racji. Muzyka rockowa też nie może płynąć z serca, bo gitara elektryczna jest takim samym typem urządzenia, co syntezator. Dla Ciebie +, dla demota -. Poza tym. Jak możesz powiedzieć [autorze], że house, electro i techno to modna muzyka? Te gatunki to underground, może nie tak jak hardcore czy jungle, ale jednak. Podam przykłady tych gatunków.
Techno (podgatudek bangin') - http://tn ij.org/rtmk
House (klasyczny) - http://tn ij.org/rtml
I najbardziej undergroundowy, electro, uwaga - http://tn ij.org/rtmm
Tak, to jest prawdziwe electro, nie electro house, fidget i dutch, które większość nazywa electro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2012 o 11:44

Z Zupka
+8 / 12

OMG ludzie, co was interesuje kto co słucha? Jak komuś się podoba techno/rock/pop a wam nie, to po cholere robić jakieś pierdoły że to ma przesłanie a to nie itp. Każdy słucha tego co mu odpowiada. Komuś się podoba techno, no i dobrze niech sobie słucha, ktoś woli rock ok. Nie przeszkadza to dopóki nie puszcza sobie z telefonu głośno w miejscu publicznym. Każdy jest wolny, może słuchać sobie co zechce. Nie obchodzi mnie to co woli autor. Mnie się podoba to czego słucham i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2012 o 14:20

avatar Tracer
+3 / 5

Nie jestem niemodny, po prostu toleruję to, że ktoś słucha innej muzyki niż ja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O orkidea
+1 / 1

Odpowiedź na pytanie Hejterki: http://www.youtube.com/watch?v=iZOfNVeIAzU To taki przykład, pierwszy lepszy z brzegu, bo akurat tego słuchałem, a co ciekawsze jest to utwór polaka, który za granicą jest znany w przeciwieństwie do wielu polskich gwiazdeczek. Zdaje sobie sprawę, że wielu osobom to się po prostu nie podoba i nie jest w ich guście, ale jeśli ktoś powie, że ta muzyka jest bez serca to tylko współczuje zaślepienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieTylkoDobreDemoty
-2 / 2

@Hejterka niewiedzieć dlaczego dla mnie termin hardcore oznaczał, oznacza i będzie oznaczał Hardcore Punka, a nie elektronike.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hejterka
0 / 0

@lubietylkodobredemoty no tak,kazdemu inaczej sie kojarzy :) moglam napisac dokladniej, bo "hardcore" odnosi sie i do punka i do metalu i do muzyki elektronicznej (gabber,happy hardcore, breakcore itp)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2012 o 10:26

D dzyrek
+5 / 11

Daje mocne mimo, że jest masz mały fail, bo Niemen zwykle używał syntezatora w swoich utworach. Co nie zmienia faktu, że był wspaniałym muzykiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ppiotrrek5
+13 / 13

co do demota obok zespołów z prawej strony powinna być jeszcze jedna kolumna z Chopinem Czajkowskim Mozartem Straussem i innymi, tam nie było w ogóle syntezatorów ani elektrycznych gitar a ich kawałki są znane już od paru set lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pietter
-3 / 3

czyli nie jestem sam?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dupakoguta
+8 / 10

Bo twoja racja jest twojsza niż moja. Może ktoś woli electro house a nie lubi dody ani np dżemu? Najlepiej wszystko wrzucic do jednego garnka bo tobie sie podoba dżem i led zeppelin to znaczy że wszystko inne jest do bani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dupakoguta
+1 / 5

Jeżeli już o mnie chodzi to słucham tego co mi sie podoba i nie ma dla mnie znaczenia z jakiego to jest gatunku, czy underground czy z tych innych co wymieniłeś. Muzyka ma relaksować a nie dzielić ludzi, a już najbardziej nie lubie jak ktoś ocenia ludzi na podstawie gatunku jakiego słuchają. O gustach sie nie dyskutuje i własnie dlatego ten demot jest bez sensu, podobnie jak komenatrz wyżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pietter
0 / 0

raczej chodzi mi po prostu o to, że z takiego syntezatora "artysta" robi sobie klik klik kilka(set?) razy i muzykę de facto wykonuje maszyna, a na takiej gitarze mimo wszystko musi zagrać człowiek, który oprócz tego, że jego muzyka trzyma się melodyjnie kupy to jeszcze musi potrafić to zagrać a nie kliknąć sobie play.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar futbolowa
-2 / 6

@marnex, życia tez nie masz, bo non stop przesiadujesz na demotach dodając emo komentarze deprymujące twoją osobe licząc na czyjąs litość

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dieselman
+5 / 9

ok szanuję led zeppów i inne tego typu zespoły, ale generalnie uważam, że każdy slucha tego, co mu wpadnie w ucho - ja na przykład namiętnie kocham się w Kings of Leon, Coldplay, R.E.M czy Killersach, ale na swoim telefonie mam też ASOT'y Armina van Buurena, więc ni rozumiem podziału na "dobrą" i "złą" muzykę - każdy słucha tego co mu się podoba - ważne, żebym ja tego NIE MUSIAŁ słuchać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2012 o 12:43

avatar JanuszTorun
-1 / 3

> Dieselman ---- Oczywiście, że każdy słucha tego, co lubi. A czy ktoś twierdzi inaczej?? Autor przedstawił swój gust oraz jego "podłoże", ale to wcale nie oznacza, że nakazuje innym, aby zmienili swój gust.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Miguelinho
+37 / 65

Nie rozumiem. Czy przez to, że muzyka płynie z syntezatora, nie może płynąć z serca? Zwłaszcza, że większość artystów z prawej strony używała syntezatora w pewnym okresie twórczości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C comasym
+4 / 6

Zbyt dosłownie to potraktowałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filas312
+6 / 8

Mnie też to pożarło. Ciekawe czym by było "Echoes" bez syntezatorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar metropolis92
+3 / 5

Albo np. Tom Sawyer Rush,nie mówiąc co by było z Dream Theater bez elektroniki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Carmen61
-2 / 18

Kolejne smuty niszowego dzieciaka. Next.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+4 / 8

Ja przykładowo nie lubię Niemena, ani Dżemu, a z X-Factor jest Leona Lewis która do plastików nie należy, no i podoba mi się jeszcze niecodzienne brzmienie Cher Lloyd. Nie jestem zamknięty na żaden styl lub epokę, ale wybieram z niej co najlepsze dla mnie nie zważając na opinię innych. Wam też tak radzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kondon
+3 / 5

Nie rozumiem, co nazywasz syfem dla zbuntowanych gimbusów. Ja uwielbiam Pink Floyd za ich muzykę, nie interesuje mnie mnie zdanie innych. Biorąc pod uwagę to, co napisałeś jedynie Ciebie można nazwać gimbusem i to nie biorąc pod uwagę tych bardziej rozgarniętych.
(Lubię i doceniam np. Niemena)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2012 o 2:53

K ka25
-1 / 1

@kondon, patrząc na twój nick to właściwie nie wiem kogo tu nazwać gimbusem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2012 o 21:19

avatar filas312
+10 / 12

Floydzi i brak synthów, uśmiałem się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stefankosa
+2 / 2

przede wszystkim po lewej stronie powinno być "disco w polu"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aglamariel
0 / 2

Słucham muzyki, nie gatunków. Bez dyskryminacji na rok powstania, płeć artysty czy zależność mózg/serce/słuchalność w tworzeniu jej. Są głupie piosenki, które kocham, 'ambitne', których nie cierpię, ale one wszystkie przedstawiają lepsze i gorsze oblicza muzyki. W "X factor" (niestety nie polskim) zdarzało mi się łezkę uronić, a z kolei nawet Kaczmarski zbliżał się do poziomu pijackich piosenek - Mufkę polecam, zdziwiłam się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2012 o 5:28

avatar aglamariel
0 / 0

Nie zmienia to faktu, że jest jaka jest. Gościu z Chacaroon Macaroon też zrobił piosenkę dla jaja, mnóstwo jest takich, co nie zmienia ich uroku. Po prostu nie cierpię szufladkowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kabitus63
-2 / 4

A gdzie SEX PISTOLS k@rwa gdzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pelasia18
0 / 2

Problem w tym że teraz właśnie to po prawej jest modne i co druga małolata udaje że ich słucha a tak naprawdę zna po jednej piosence z ich repertuaru albo nawet i nie tą jedną ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filas312
+3 / 3

To jest właśnie ból, bo człowiek może być od razu wrzucony do wora z dzieciarami podążającymi za obecnymi trendami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ka25
+7 / 13

Znowu hejterzy słuchający rocka wyzywający wszystkie inne gatunki muzyczne... Czemu mnie to nie dziwi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jasiekj
+1 / 5

Widac mają kompleks.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+4 / 4

Przeraziłbym się na ogrom muzycznej ignorancji płynącej z tego demota, ale przypomniałem sobie, że też kiedyś pi*przyłem takie głupoty. Z czasem zrozumiesz swój błąd autorze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nightwitch
-2 / 4

Dalibyście sobie spokój już z tymi kłótniami. Niektórzy po prostu lubią bit bez przesłania. Tylko po to żeby wpadał w ucho. Inni wolą wsłuchać się w słowa i często mrożące krew w żyłach dźwięki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BaCa558
0 / 2

[+]
O gustach się nie dyskutuje to po pierwsze.
Po drugie żyjemy w wolnym kraju (przynajmniej tak nam wmawiają), tak więc każdy ma prawo słuchać muzyki jaka mu się spodoba.
Nie ważne czy jest to Techno po którym mózg jest roz***any po całej czaszce, czy Rap - przesłanie ''hołoty'' do drugiej ''hołoty'', albo Metal, wszak to jest muzyka satanistów i ''kotożerców''... Na szczęście to tylko stereotypy tworzone przez durniów określającymi się jako ''znawcy muzyki'' Ech...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JarTSW
+5 / 5

to sobie słuchaj jakiej chcesz, a nie pieeerrrrdolll

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gsx300
+5 / 7

Cholery dostaje, jak widzę jak ktoś się chwali jaki ma wspaniały gust muzyczny, każdy kto słucha czegoś innego jest żałosny ;/... niech każdy sobie słucha czego chce! Chcesz słuchać Nirvany- spoko mi nic do tego... Grubsona- ekstra! Justina Bibera- słuchaj sobie. Ludzie przestańcie pisać wszędzie, że ta muzyka, której wy nie słuchacie jest do dupy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djpielgrzym
+2 / 2

Kolego robaczywy, bo inaczej nie mogę na Ciebie mówić (regulamin zabrania) zrozum w swym małym, tępym niczym nóż w restauracji, módżku, że muzka została wymyślona w jednym celu.
Ma sprawiać radość słuchającemu. Bez znaczenia czy to jest disco polo, muzyka elektroniczna, metal, rock, folk, klasyczna, disco, gospel i wszystko inne - jeśli osoba słuchająca jej dzięki temu wpada w dobry nastrój, poprawia się humor to odwal się. Właśnie od tego jest muzyka i jej różnorodność. Kiedyś był jeden taki podobny do Ciebie twierdzący iż rasa nordycka jest jedyną najlepszą. Rozumiesz co do Ciebie piszę? Siła w różnorodności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2012 o 12:01

avatar tacojejnieznacie
0 / 0

A kto powiedział, że jedno musi wykluczać drugie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hakuma
+1 / 3

przestańcie już o tym pier. każdy słucha tego na co ma ochotę,
ja np. słucham wszystko co mi się podoba, nie dzielę tego na rodzaj muzyki, datę nagrania singla czy roku w którym album został wydany. jaram się muzyką z lat '60 jak i współczesną, w telefonie mam obok Paktofoniki czy Pei - Boba Marley'a, Evan'a Taubenfelda oraz COME.

przestańcie się srać, muzyka to muzyka, niezależnie skąd pochodzą dźwięki, jakie znaczenie mają słowa czy z jakich czasów pochodzi. Albo się z tym pogodzicie i zaczniecie szanować MUZYKĘ albo nie słuchajcie jej wcale!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasialegnica
0 / 4

Minus. O gustach się nie dyskutuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamilex5284
0 / 2

a ja słucham techno i electro i świetnie sie przy tym bawie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TrollingIsAnArt
0 / 2

kolejny demot o tym, jakie to nasze czasy są zue ahahahahaha minus. btw muzyka po lewej to gówno, ale wystarczy poszukać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dyrman
+4 / 6

Pink Floyd i Led Zeppelin, to rzeczywiście szczyt undegroundu, nikt na świecie o nich nie słyszał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E everain
0 / 0

O, a mi się właśnie wydawało, że ostatnio poglądy podobne do twoich są niesamowicie modne. Oczywiście sam wolę np. Floydów od... no nie wiem, nawet nie wiem jak to nowe coś się nazywa, takie to teraz na czasie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Patrycjaa97
-2 / 2

już gdzieś to widziałam i zgadzam się z tym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radzio69750
+1 / 3

w p*zdu. czy naprawdę ludzie myślą że muzyka house, electro, trance i inne, że to jest to czego słuchają dzieci w podstawówkach i gimnazjum. ludzie. ta muzyka nie ma nic wspólnego z tanimi utworami robionymi przez pseudo DJ`i. rozumiem że nie każdy lubi taką muzykę, ale przynajmniej może ją akceptować. już mam dość tych demotóch o jakichś metalikach, sabatonach itp. dobra, słuchajcie sobie tego, ale naszej muzyce dajcie spokój. my nie mamy nic do tego że wy słuchacie tych zespołów rockowych, to proszę, grzecznie proszę. Odpi*rdolić się od tego. każdy ma swoje gusta i nikt nie ma prawa tego zmieniać ani najeżdżać na innych że nie słuchajątego co wy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartek3033
+1 / 3

oj polać ci za te słowa, u mnie prawie nikt ze znajomych nie cierpi house, electro, trance itd. owszem jest kilku co słuchają ale włąsnie takie komerchy i wixy. miałem kiedyś własne radio ale upadło, bo nie było chetnych na ambitniejsze kawałki. Jestem djem, jednak wbrew temu co wszyscy mówia ze to modne, jak słuchasz ambitniejszych nut, na pewno nie jestes modny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filas312
+4 / 4

Problem w tym że demoty o Metalikach i Sabatonach to w 90% syfiarze pozerzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukassior
+2 / 6

autorze nie zesraj sie ta swoja prawdziwa muzyka jestes zwyklym idiota a nie znawca chcesz udowadnic ze jestes jakis fajny ? o gustach sie nie dyskutuje wiec zostaw dla siebie swoja "prawdziwa muzyke " hipsterze jeb*ny ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TE1
+2 / 2

Do znafcuf: jedne z największych utworów rockowych powstało przy użyciu syntezatorów. Chyba mi nie powiecie, że np. takie "Child In Time" Deep Purple to chłam? To samo się tyczy zespołów pokroju Pink Floyd, Rush czy King Crimson. Nie wspominając już o tym, że wykonawcy z obrazka też tworzyli muzykę na syntezatorach, choćby Czesiek Niemen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qbaa1
+2 / 2

I znów demot spod znaku "Chwalmy jedyną i słuszną muzykę"... Nie żebym kogoś bronił, ale to nie jest fair... Każda muzyka jest piękna, ale nikt nie widzi piękna każdej piosenki, każdy widzi piękno w muzyce, którą słucha i faktycznie to piękno tam jest, nie zmienia tego fakt, że ktoś tego piękna tam nie widzi. Wytykanie palcami jakichś artystów jest głupie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pwnzor1337
+1 / 3

Oczywiście, że nie jesteś niemodny, nie wiem kto ci może to zarzucać. Przecież większość przykładów z prawej pojawia się milion razy na demotach, kwejkach i wszystkim innym tego typu, więc nie może być niemodne. :P Znalazł się znawca ze swoją jedynie słuszną definicją jaka muzyka jest z serca a jaka nie, opartą jedynie na użytych instrumentach. Ktoś może mieć inne zdanie, dla mnie np. jeśli służy wyrażeniu siebie, a nie tylko żeby się sprzedać to będzie tak samo "z serca" choćby nawet była pisana w kodzie maszynowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gnomek666
-1 / 1

A ja jestem jakiś inny.. Bo słucham trochę tego i tamtego ;) Więc nie widzę sensu w Wojnie Stylów muzyki. Jak ktoś słucha Rocka, niech słucha! Jak ktoś słucha Popu, niech słucha! Byle żeby nie pyszczał tego np. Na przystanku albo w sklepie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Challenger70
+2 / 2

Idź być modnym gdzie indziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Setra
-1 / 1

Drogi autorze demota! Proszę nie mylić szmiry zwanej komerchą z muzyką elektroniczna, tudzież 'syntezatorową', uwierzcie, ze to nie klawisz gra, tylko na nim się gra, tak samo jak na gitarze, flecie i innych instrumentach. Ogarnijcie sie, to nie jest maszyna, to TEŻ INSTRUMENT!! :/ Polecam Vangelisa, Shreeva, Redshift, Jarre'a Bilinskiego, Komendarka, Kayanisa... Zobaczcie co oni robią z syntezatorem, a nie lady gaga, sama gram, tworze eletkronikę, syntezatory to moje życie, pogadajcie, zapytajcie, dowiedzcie się, a nie chrzandolicie bzdury o mity tworzone wokół synthów :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Warszawiak20
-1 / 1

A ja zależnie od nastroju, raz słucham Gintrowskiego, innym razem amerykański rock-pop, nawet z syntezatorem ( np. stary zespół z lat 80 Alphaville ), a czasem nawet gibię się pod polski hip-hop czy Sylwię Grzeszczak. I denerwuje mnie, gdy ktoś próbuje mi mówić o jego dobrej muzyce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daclaw
0 / 0

Soundtrack Gintrowskiego do "Zmienników" grany jest swoją drogą na syntetyzatorze i to "solo". ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HaLuN
-2 / 2

krótko.. odpier.ol sie od elektro! pokemony z serduszkami przyszły od was...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blocke15
-1 / 1

akurat kiedy oglądałem ten demot słuchałem piosenki Dżemu Sen o Victorii większość zespołów po prawej stronie lubię ale nie należy oceniać ludzi po tym czego słuchają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cybulshian
+3 / 3

musialem specjalnie zalogowac sie tylko po to, zeby dac "slabe"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DamaKaro
+4 / 4

Czyli nie możesz lubić Pink Floydu, ani Czesława Niemena, bo używali syntezatorami. Przykro mi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nilo
0 / 2

Jesteś niemodny bo o gustach się nie dyskutuje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojtof
-1 / 1

zgadzam sie... DŻEM RZĄDZI!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem