Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Głodni

...niech spożywają "Słowo Boże"

www.demotywatory.pl
+
1038 1576
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Witek1235
+12 / 18

Bo to jest spot wyborczy Ruchu Palikota, poszukaj na ich stronie. Ku*wa, kiedy ludzie zrozumieją, że odsetek sku*wysynów jest wśród księży nie mniejszy - nie większy, jak w całej reszcie społeczeństwa? To jest jakaś kosmiczna paranoja, żeby produkować filmy z miernymi aktorami o tym, jacy to księża są "straszni", reżyserowane przez ludzi, którzy nigdy nie wymienili z żadnym księdzem ani słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrNoobek
+5 / 13

Zgadzam sie z Niitard'em u mnie jak ksiadz przyszedl do mojej babci po koledzie a ona jeszcze renty nie dostala to chcial jej dac pieniadze z wlasnej kieszeni i spytal sie czy nie potrzebuje na leki i czy nie potrzebuje pomocy. Film jest raczej nie trafiony

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lukas85as
+5 / 39

Niestety utarło się powiedzenie chcesz mieć kase idz na księdza!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar macin9870
+17 / 19

Oni nie są bogaci tylko mają mniej wydatków związanych z np. rodziną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dyrman
+1 / 1

Ludzie gadają różne rzeczy, zawsze warto słuchać ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+12 / 40

Teraz ja włączam lewak mode... Jesteście przebrzydłymi, nietolerancyjnymi i zaściankowymi księżofobami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+21 / 25

Wiem o tym ale ciiiii, niech będzie że niby chodzi o równość :D PS. Chyba lepiej brzmiałoby klerofobami :D Ale tak na serio to mogłoby takie słowo jak klerofobia wejść do słownika. Jak w innym democie jeden typ zaciekle bronił homosiów a sam obrzucił księży błotem że aż 80% z nich to pedofile :D (szczególnie że więcej pedofilów jest wśród gejów a nie wśród księży). Nie cierpię obłudy i dlatego nie jestem tolerancyjny bo mnie tolerancja i tak nie będzie chronić, to o to chodzi żeby odmieńcy mieli przywileje kosztem mnie. Albo tolerancja jest dla wszystkich albo lepiej zwalczać innych i nie dać się gnoić a że ci od tolerancji są obłudni i nie szanują mnie jako patrioty i chrześcijanina to wolę drugą opcje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2012 o 16:13

avatar mat3e
+4 / 12

Xar, podaj jakiś przykład wpłynięcia przez księży na prawodawstwo. Od razu uprzedzam, że jak powiesz o in vitro, to była to decyzja posłów, których sami wybraliśmy, wiedząc, że są oni katolikami i jako katolicy sprzeciwią się np. właśnie tej ustawie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+3 / 7

Jeśli wybrani przez ludzi posłowie są katolikami, to nie ma co się dziwić, że głosują zgodnie z nauką Kościoła. Co do systemu edukacji, to pretensje powinieneś kierować do odpowiedzialnego za niego ministra, a na multipleksie ciągle nie ma miejsca dla Tv Trwam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-5 / 9

mate,to co sobie myslisz to Twoja sprawa, ale Twoje poglady religijne nie moga powodowac tego, ze zgodnie z nimi narzucasz je komus poprzez prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Witek1235
+8 / 12

@ tombak - chyba przekroczyłeś wszelkie granice idiotyzmu. Posłowie nie są i nie mają być obiektywni. Deklarują Ci swoje poglądy, a Ty głosujesz na tych, których poglądy najbardziej Ci się podobają, wiedząc, że będą zgodnie z nimi postępowali podczas dalszej kariery politycznej. Jeśli w sejmie jest tylu katolików głosujących zgodnie z nauką Kościoła i wchodzą oni do Sejmu w każdych kolejnych wyborach, to znaczy, że ludzie chcą, by głosowali zgodnie z jego nauką, to oczywiste jak gwiazdki na niebie! Na tym polega wolność słowa, że można przekonywać innych do swoich poglądów. Jeśli poglądy Kościoła katolickiego podziela większość społeczeństwa, to wg tych poglądów będzie stanowione prawo. Amen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2012 o 20:24

avatar mat3e
+3 / 7

Witek1235 - nie umiałbym tego lepiej ująć w słowa. Dzięki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+22 / 32

Ile razy ten propagandowy film będzie jeszcze na głównej? Nie popieram kościoła jednak taki caritas trochę pomaga. W parafii niedaleko mojego miejsc zamieszkania podobno księża pomagają dając jedzenie biednym.
Ale i tak widzę po komentarzach i ocenach, że to nie ma znaczenia. W końcu antyklerykalizm jest teraz modny, argumenty się nie liczą. (nie popieram instytucji kościoła jednak ta niezdrowa propaganda działa mi na nerwy)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dozymetryczny
+33 / 61

Jeszcze tylko tutaj brakowało reklamówki Ruchu Populistów -_-'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Legogolasus
+8 / 22

Admin chętnie dzieli się swoimi poglądami z użytkownikami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+12 / 14

"Jezus przemówił do tłumów i do swych uczniów tymi słowami:
Na katedrze Mojżesza zasiedli uczeni w Piśmie i faryzeusze. Czyńcie więc i zachowujcie wszystko, co wam polecą, lecz uczynków ich nie naśladujcie. Mówią bowiem, ale sami nie czynią. Wiążą ciężary wielkie i nie do uniesienia i kładą je ludziom na ramiona, lecz sami palcem ruszyć ich nie chcą. Wszystkie swe uczynki spełniają w tym celu, żeby się ludziom pokazać. Rozszerzają swoje filakterie i wydłużają frędzle u płaszczów. Lubią zaszczytne miejsca na ucztach i pierwsze krzesła w synagogach. Chcą, by ich pozdrawiano na rynkach i żeby ludzie nazywali ich Rabbi. Otóż wy nie pozwalajcie nazywać się Rabbi, albowiem jeden jest wasz Nauczyciel, a wy wszyscy braćmi jesteście. Nikogo też na ziemi nie nazywajcie waszym ojcem; jeden bowiem jest Ojciec wasz, Ten w niebie. Nie chciejcie również, żeby was nazywano mistrzami, bo jeden jest tylko wasz Mistrz, Chrystus. Największy z was niech będzie waszym sługą. Kto się wywyższa, będzie poniżony, a kto się poniża, będzie wywyższony." (Mt 23,1-12)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-5 / 15

Katee jak zacznie odprowadzac podatki normalne, jak reszta ludzi, zacznie zarabiac a nie zebrac to niech sobie kupuje. Tylko, ze my wszyscy robimy zrzute na ksiezy,czy tego chcemy czy nie, pieniedzmi z budzetu - a autostrady i szpitale to mamy najlepsze na swiecie, wiec mozemy trwonic pieniadze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar instalacja
+3 / 3

@Xar - na pewno jeśli zmusisz jeszcze jedną grupę społeczną do oddawania pieniędzy rządowi, będziesz mieć jeszcze lepsze drogi i szpitale - a tu mi czołg jedzie. parafie płacą podatek od ilości owieczek w parafii. poza tym, dlaczego zamiast postulować wyciągnięcie mas z wyzysku podatkowego chcesz, aby innych gnoić co najmniej tak samo jak ciebie? co to za jakieś bolszewickie odruchy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-4 / 4

Instalacja - poniewaz,jakby wszyscy placilii podatki takie jak ksieza,to system by runal w ciagu kilku miesiecy. Pozatym, te jak to ujales podatki od ilosci parafian to maxymalnie niecale 450zl/ miesiecznie przy srednich zarobkach 5500zl/miesiac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
0 / 0

Ten system właśnie trzeba zmienić tak, żeby każdy płacił jak najmniejsze podatki i jak najwięcej fundował sobie sam. Obecnie im ktoś bogatszy tym niestety mniej płaci. Do tej pory nie mogę też dojść, skąd się wzięło legendarne 5k zł miesięcznie, jako średnia pensja księdza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-2 / 2

Mate, ja to znam ze strony zajmujacej sie finansami(nie pamietam dokladnie skad), a spotkalem opinie, ze jest to rowniez informacja pochodzaca z katolickiej agencji informacyjnej(KAI). Co od zmian w systemie - tylko,ze system na swoje utrzymanie(oswietlenie,policja,sady,straz pozarna, sluzba zdrowia itd.) tez skads musi miec kase - a jakby obnizyc radykalnie podatki, to by sie wszystko sypnelo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+1 / 1

Dlatego sporo w systemie trzeba zmienić, ale to temat na inną dyskusję ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-3 / 3

mat3e zgadzam sie, tylko w konstytucji mamy zasade rownosci wobec prawa. Wiec skoro nie mozna dac wszystkim takich przywilejow jakie maja ksieza, to niech ksieza rowniez ich nie maja - bedzie wtedy rownosc konstytucyjna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar instalacja
+1 / 1

@Xar - aa, bo teraz ten system pada z powodu braku miliarda czy tam dwóch złotych? :> a nie przypadkiem WŁAŚNIE DLATEGO, że zmusza się ludzi do oddawania sporej części pieniędzy za usługi marnej jakości (vide NFZ) lub wręcz utrudnienia (jak np. konieczność posiadania kilkunastu zaświadczeń, by otworzyć głupią kwiaciarnię)?
a konstytucja to w ogóle śmiech na sali - widać jak na dłoni tę "równość" (np. w podatkach czy traktowaniu obywateli)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+10 / 10

Dla sprostowania dla ludzi, którzy krzyczą, że to fejk - film jest spotem wyborczym Ruchu Palikota. Ciekawe ilu tak naprawdę jest takich księży...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Legogolasus
+10 / 16

na pewno nie 80% jak hucznie głoszą Ludzie Tolerancyjni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
-5 / 13

katee19 i ty chcesz mi przygadać? Pokazałaś już w poprzednim komentarzu co potrafisz. Kapłan ponoć ma być skromny, no jeżdżąc drogą furą na którą większości jego parafian nigdy nie będzie stać na prawdę pokazuje skromność. Kurcze jakby był na prawdę z powołania to by kupił golfa 3 a resztę kasy przeznaczył na jakiś dobry cel. Ludzie bronicie księży bo oni was omotali od małego. Jestem pewien, że gdyby wmawiać dziecku od małego np. że Harry Potter jest Bogiem itd. w wieku dorosłym ciężko bardzo było by mu tę "wiedzę" wybić z głowy. A i jeszcze jedno katee19 co ma bycie chorym do bycia lekarzem? Idąc twoim tokiem myślenia można przyjąć, że co hydraulik ma przeciekać, a elektryk razić prądem, bądź wybijać bezpieczniki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2012 o 16:42

I impetyk
+3 / 11

Cały czas krytykujecie i plujecie na księży. Próbowałeś się w ogóle zagłębić w temat dzisiejszego świata. W większości środowisk znajdują się ludzie, którzy chcą zniszczyć wszelką wiarę, a szczególnie katolików, bo sprawiają najwięcej problemów. Oczywiście piszę o prawdziwych katolikach(modlący się i prawdziwie ufający Jezusowi). Tacy podstawieni ludzie na różnych stanowiskach starają się zdegradować środowisko, a media robią resztę. Jakbyśmy chcieli to zobaczylibyśmy dobro, ale większość szuka tylko sensacji i niecodziennych sytuacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+7 / 9

Hipokryzja faryzeuszy była chyba najbardziej potępianym grzechem przez Jezusa. Trzeba jednak umieć docenić też to, że Kościół to także zakonnicy, np. franciszkanie, ale niestety niektórzy widząc demoty podobne do tego myślą sobie "no tak, tacy są wszyscy księża i cały Kościół" i to właśnie do takich ludzi jest kierowane określenie "tępy lewak" (przynajmniej przeze mnie).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
-4 / 12

No mądrego człowieka demotywatory to aż miło się ogląda. Ale jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie zanim ludzie wyjdą c tej ciemnoty umysłowej wpajanej im od dziecka. Szlag mnie trafia jak słyszę że tacy zwyrodnialcy dostają po rok , dwa góra 3 lata więzienia a władze Kościoła chcą to zatuszować na wszelką cenę. Czemu chrzci się małe dzieci? Ludzie wierzą w bajkę o potępieniu w razie śmierci tak samo jak wierzą w jakiś czyściec który sobie wymyśliły władze Kościelne. Mądry człowiek nawet jeśli wierzy to nie będzie bronił księży gdy ci robią źle, ba potępi ich. Człowiek z zaślepionym umysłem będzie ślepo powtarzał hasła słyszane z ambony bez cienia krytyki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-2 / 10

Cytujac wypowiedz atlantis86 spod demota Islamskie swieto : Ateizm nie jest ideologią (zbiorem usystematyzowanych poglądów), jest zaledwie jednym, jedynym poglądem - stwierdzeniem, iż nie istnieje ani jedno bóstwo. Tylko tyle możesz powiedzieć o kimś, kto przyznaje się do ateizmu. Nie masz prawa na tej podstawie wyciągać wniosków na temat jego poglądów w innych kwestiach (np. politycznych, gospodarczych czy etycznych). Ateista może być liberałem albo socjalistą, zwolennikiem albo przeciwnikiem eutanazji/aborcji, zwolennikiem swobody obyczajów albo obyczajowym konserwatystą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+3 / 5

Co innego ateizm, a co innego antyklerykalizm, nienawiść do księży. To drugie, to domena typowego lewaka i może się nie zrozumieliśmy, ale ja na pewno nie określę nikogo takim mianem dowiedziawszy się wyłącznie tego, że nie wierzy on w żadnego boga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2012 o 17:45

avatar Xar
0 / 4

mat3e a jak ktos chce aby miejscem wiary bylo serce a religi swiatynia, a nie media, parlament i aby nasze prawo bylo wolne od wplywu religi(czemu by nie wprowadzic prawa szariatu? Tez prawo religijne - jesli nie chcemy takiego prawa, to dyskryminujemy inne wyznania)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
0 / 0

Jeśli ktoś ma poglądy zgodne z jakąkolwiek nauką któregokolwiek Kościoła, to oświecony, tolerancyjny ateista powinien to uszanować. Czy chcesz, czy nie wieeelu ludzi w Polsce utożsamia się z nauką KK, a my mamy prawo dostosowane właśnie do tej większości. Katolicy wybierają katolickich posłów, a oni głosują za ustawami zgodnymi z wiarą katolicką, którą wyznają. Taka jest demokracja - rządzi większość, szanując mniejszość. Nie niszczy się nikogo ze względu na jego przekonania, ale prawo dostosowane jest do większości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-3 / 3

mat3r - tak, katolickie jest pis i ma poparcie rzedu 1/4 - 1/3 gdzie jest zelazny elektorat i nic poza tym. Wiec raczej to nie jest wiekszosc, bo jakby wiekszosc glosowala za poslami katotalibami(czyli takimi,ktorzy chca wszystkim narzucic swoja wole) to pis bylby ciagle u wladzy majac te rzekome 90%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+1 / 1

Sorry, ale ja jestem katolikiem i nie głosowałem na PiS, podobnie jak wielu ludzi. To nieprawda, że tylko PiS ma posłów o poglądach konserwatywnych i widać to po ustawach, które (nie) przechodzą w rządzie tworzonym przez PO i PSL. Bardzo dobrze ujął to parę komentarzy wyżej Witek1235.
_________________________________________________________________________________ EDIT: Najlepsze jest to, że przed chwilą wspomniałeś, że na podstawie poglądów ateistycznych nie można stwierdzić, jakie kto ma poglądy polityczne, a potem uznałeś, że katolicy głosują tylko na PiS ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2012 o 16:13

avatar Xar
-2 / 2

O ile sie nie myle, pis jest jedyna "katolicka" partia w sejmie, wiec jesli ktos sugeruje sie tylko wyznaniem przy glosowaniu, to wybiera pis. Ale wychodzi na to,ze dla wiekszosci spoleczenstwa wyznanie posla ma mniejsze znaczenie niz poglady na gospodarke itd. lub nie chca panstwa religijnego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
0 / 0

Widzę, że Palikot i inni zrobili jednak ludziom wodę z mózgu i wielu stawia znak równości między katolicyzmem, a partią Kaczyńskiego. PiS, to partia konserwatywna obyczajowo, a taka postawa może łączyć się z katolicyzmem. PO w obyczajowości też jest jednak konserwatywna - nie zgadza się na związki partnerskie, itp. Było o tym w ich programie. Katolicy startują z list wszystkich partii, nawet tych lewicowych (choć muszą mieć wówczas dziwny sposób myślenia). Uważasz, że partie są jednolite poglądowo? Nic bardziej mylnego. W każdym, większym ugrupowaniu w Sejmie tworzą się różne, tzw. skrzydła, zrzeszające np. tych bardziej liberalnych w danej partii albo tych będących bardziej za konserwatyzmem, itd. Partia wyznacza ogólny kierunek patrzenia, ale składa się z indywidualnych jednostek i to one są wybierane przez ludzi. Ja przed głosowaniem upewniłem się, że kandydat, przy którym stawiam znaczek "X" będzie bronił życia i ma podobne do mnie poglądy, a podpowiem, że nie był on z PiS-u. Moherom najłatwiej jest wybrać kogoś z partii Kaczyńskiego, bo istnieje wtedy największe prawdopodobieństwo, że ten ktoś opowiada się za wartościami chrześcijańskimi. Inni, myślący bardziej w samodzielny sposób, zapoznają się ze słowami kandydatów ze wszystkich partii i wybierają tego, którego poglądy są im najbliższe. Powtórzę jeszcze raz - partia nadaje tylko ogólny kierunek, dalej mamy poszczególnych ludzi o indywidualnych poglądach, patrzących trochę w stronę wybraną przez ich partię. Zrzesza ona osoby, mające kilka wspólnych poglądów. Czytając Twoje komentarze pod innymi demotywatorami miałem Cię za kogoś inteligentniejszego, ale teraz posłużyłeś się uproszczeniami, typu PiS=katolicyzm, katolicyzm=księża=złodzieje, zarabiający za dużo, a płacący za mało. W partii Kaczyńskiego wspomnianymi cechami wspólnymi jest konserwatyzm, ale mogą tam istnieć podziały odnośnie gospodarki. W partii Tuska cechą wspólną jest umiarkowany konserwatyzm, ale istnieją odchyły bardziej liberalne i bardziej konserwatywne. Wspólny u nich jest również plan na gospodarkę, a raczej jego brak. Naprawdę tak ciężko zrozumieć te podziały? Chcesz liberalizmu w obyczajowości? Musisz doprowadzić do tego, żeby wśród wygranych większość skłaniała się właśnie do takiego poglądu. I jeśli o mnie chodzi, to ja jestem w ogóle za tym, żeby wybory do Sejmu były większościowe - podzieliłoby się Polskę na powiedzmy 360 regionów (460 posłów, to co najmniej o 100 za dużo) i każdy taki region wybierałby spośród kandydatów w sposób większościowy tego, kto mu najbardziej pasuje. Mogłyby to być nawet osoby niezależne (tak jak to miało miejsce w wyborach do Senatu). Każdy kandydat walczyłby wówczas o uznanie u siebie, lepiej by znał swoich wyborców i łatwiej byłoby go rozliczyć z obietnic przedwyborczych. Obecnie jakaś partyjka może mieć przykładowo 100% poparcia w jakimś regionie, ale mniej, niż 5% w skali całego kraju i już nie wejdzie wówczas do Sejmu, a jest to niesprawiedliwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 sierpnia 2012 o 2:10

avatar Xar
+1 / 1

mat3e poprostu pis samo sie przedstawia jako taka partia. I przy okazji - nie glosowalem na palikota, chociaz uwazam, ze w kwestii porzadnego oddzielenia Panstwa od kosciolow ma racje. I przy okazji - zapytaj jakas starsza pania, jakie sa w Polsce katolickie partie. A rm to juz w ogole... Wiem, ze sa rozne skrzydla w partiach, i w pisie nie ma nigdy dyscypliny w glosowaniu o kwestiach swiatopogladowych, ale u nich albo glosuja za kosciolem(w uproszczeniu),albo wcale.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
0 / 0

Napisałem, że starsze panie to inna bajka. PiS po prostu mocno afiszował się ze swoim konserwatyzmem i dostał wsparcie Radia Maryja. PO i PSL kładły nacisk na inne rzeczy w kampanii, ale też są raczej konserwatywne - rzuć okiem chociażby na wikipedię. Wybrano ich, żeby rządzili, dlatego mamy takie prawo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanHolo
+3 / 9

Nie przepadam za Kościołem, uważam że szerzy średniowieczne poglądy, ale ten spot jest żenujący. Na polu charytatywnym ta instytucja naprawdę robi wiele dobrego, a księża jeżdżący limuzynami to raczej rzadkość. Proszę nie utożsamiać poglądów Partii Palikota z poglądami racjonalistycznymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-4 / 12

A ktory biskup takim samochodem nie jezdzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kysiol
+1 / 9

Antyklerykalizm wieje na kilometr... Jak można być tak głupim, żeby dać sobie wcisnąć, że każdy ksiądz jest taki jak na przedstawionym materiale? Znam osobiście ok 10 księży w tym biskupa i każdy z nich pochylił się już nie raz nad biednymi i im pomógł. Owszem zdarzają się tacy którzy to mają pieniędzy do obucha i się nimi nie podzielą, zdarzają się pedofile itd. Jak głosi stare przysłowie zasłyszane gdzieś: są krzesła i taborety, ludzie i parapety. Pomyślmy 2 razy zanim kogoś ocenimy. A na temat Ruchu Populistów się nie wypowiem gdyż musiałbym bluzgać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
-1 / 5

Każdy taki nie jest, pisałem to w jednym z poprzednich postów. Ale niestety proporcjonalnie księży w stosunku do tych nazwijmy ich "pseudo księży" jest bardzo mała. Ksiądz powinien być przykładem moralnym, ilu takich znacie? Co do tego że to spot Palikota, no ta partia nie jest godna by o niej dyskutować. Przyciąganie młodej patologii obietnicami legalnego ćpania to przykład totalnej desperacji by tylko zyskać trochę głosów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
-5 / 13

Bardzo dobry spot, pokazujący prawdę i otwierający teraz oczy młodzieży która ogląda demoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lime
+2 / 8

Moim zdaniem, w tej chwili wiekszym problemem dla Polski jest ten sam, bezkarny, rzadzacy [czyt. sprzedajacy kraj] beton zydo-komunistyczny od 1989r. niz Kosciol Katolicki. Latwo rzucac tematy zastepcze, odciagajac w ten sposob opinie publiczna od prawdziwych zrodel problemow przy tym lansowac swoja partie btw. jestem Patriota nie bedac Katolikiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2012 o 17:58

avatar Xar
-5 / 5

Ogarnij sie chlopie - jak komunisci walczyli z wiara to czemu niby maja miec wsparcie zydow?Brzmi to tak samo "montszee" jak zydomasoneria. Zmien ustawienia radia(bo chyba rm to jedyne radio, ktore takie glupoty glosi)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lime
+2 / 2

@Xar
Wspomnialem powyzej - nie jestem Katolikiem i dodam: nie slucham wykladow Ojca Dyrektora.
Proponuje bys przeczytal ksiazke dr Norman'a Finkelstein'a p.t. "Przedsiebiorstwo Holokaust", a pozniej zaczal szczekac. btw. znasz sylwetke Aarona Szechtera [i jego rodziny]? bo to podrecznikowy przyklad "zydo-komuny". EDIT: Chcialem dodac, ze ja takze jak i Ty chcialbym oddzielenia Kosciola Katolickiego [i innych wyznaniowych] od Panstwa, jednak nie uwazem, ze jest to teraz glownym zmartwieniem Polski, a tylko kolejnym sposobem by sklocic narod przeciwko sobie w imie zasady "dziel i rzadz". Z innej beczki: pamietasz ks. Popieluszke? Dla rzadzacych: narod nie moze sie zjednoczyc bo beda miec przesrane. Dla mnie: Kosciol jest problemem ale sporo mniejszym niz politycy [wiec zaczynajmy od zrodla problemow, a pozniej zajmijmy sie Kosciolem] i wierze w porozumienie ponad podzialami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2012 o 21:41

avatar Xar
-3 / 3

Codo tego,ze rzadza prawie ciagle Ci sami ludzie to prawda,ale jaki interes mieliby miec zydzi w kontrolowaniu Polski?ani nie jestesmy sila w regionie, ani nie mamy mega zloz surowcow, ani nie jestesmy panstwem, ktore moze narzucac zdanie innym-jak USA. Po co? Chyba nie ze wzgledu na sentyment do tych ziem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lime
+2 / 2

@Xar obys Ty, czy Twoje dzieci nie doczekali dnia, kiedy bedziecie musieli sie przesiedlic do rezerwatu, jak Indianie. Chodzi o kawalek "ziemi niczyjej" w srodku Europy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Samotnywoj97
+7 / 11

Ten film to całkowita żenada, jacyś ludzie wymyślili sobie, że Księża są źli więc postanowili wpoić to nam wszystkim. Cały film jak z resztą każdy chyba zauważył jest całkowicie ustawiony. Co najbardziej mnie zasmuca niektórzy zgadzają się z powyższym filmem bo gdzieś przeczytali, że jakiś ksiądz zrobił coś złego. Wiadomo nie każdy ksiądz jest idealny i niektórzy powinni być odwołani ze swojej posługi. Ale jasna cholera kilku księży to nie wszyscy. Istnieje stereotyp że ksiądz ma dużo kasy i ma wszystkich innych w czterech literach bo mu sie dostatnie żyje. NIE JEST TAK. Ogromna część z zebranych dochodów (np. z ofiary) idzie właśnie na potrzebujących (min. biednych). I gdyby ktoś z antyklerykalistów miał problem czy to duchowy czy jakiś inny ksiądz z powołania ( a jest takich na pewno więcej od tych bez niego) wyciągnąłby do niego pomocną dłoń. A problem antyklerykalistów polega na tym ze nie poznali bliżej PRAWDZIWEGO księdza. I teraz hejtują księży nawet nie wiedząc jacy oni są naprawdę. Nie wiem jak wy ale ja uważam że tacy ludzie powinni pomyśleć przynajmniej z 10 razy zanim coś napiszą bądź powiedzą. Osobiście znam sporo księży i żaden nie pasuje do tego jak na filmie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blount
+4 / 6

Do ostatniej chwili łudziłem się, że to nigdy nie nastąpi... Ale jednak - demotywatory się sprzedały politykom. Aby patrzeć jak w czasie wyborów będzie tu większy śmietnik z reklam wyborczych niż na ulicach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hetman
+6 / 10

Ale prymitywny spot...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ryoga
-4 / 12

widać że to nieprawda, prawdziwy ksiądz by zaprosił chłopca na przejażdżkę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NarcyzZ
+1 / 3

No właśnie Nittard otwórz oczy...Większość osób niezależnie o czym jest demot widzi wszystko w czarno-białych barwach...a jest jeszcze szary. Znam księży których naprawdę podziwiam i lubię bo są to sympatyczne osoby z którymi można o wszystkich porozmawiać. Ale są też tacy co są chytrzy na kasę...i wtedy ślub czy chrzest itp. są co łaska od 250zł.
mat3e
A mieli wolny wybór w tym głosowaniu za czy przeciw in vitro? Mieli wybrać pomiędzy tym co głosi kościół a własnym zdaniem które równie dobrze mogli mieć inne. Ale jak by to wyglądało a że robią to pod publikę czyli pod nas. To jeśli klaskanie w ręce pomogłoby im wygrać wybory to każdy by klaskał. Jesteśmy państwem katolickim więc jeśli elektorat można by w ten sposób obrazić to nie ryzykują. Jeśli 96% społeczeństwa paliłaby zioło to byśmy jarali legalnie marihuane, jeśli wciągała by fete to byś tylko podchodził do apteki. Im chodzi o słupki więc logiczne że bd robić tak by mieć szanse dostać się do koryta po raz drugi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
0 / 0

Powiem Ci ciekawostkę - niektórzy nie popierają in vitro, a nie są katolikami. Dalej piszesz, że politycy mogli mieć jakieś inne zdanie. Mogli mieć jednak dokładnie takie samo, a to że robią coś, co jest dostosowane do dużej ilości wyborców, to chyba dobrze, nieprawdaż? Mówąc "państwo katolickie" masz na myśli właśnie to, że mamy wielu katolików, zgadza się? Dlatego też i wśród posłów też jest ich wielu. I każda decyzja podjęta w Sejmie wprowadzi podział w społeczeństwie - część obywateli będzie za, a część przeciw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 sierpnia 2012 o 22:18

A Aydarel
+1 / 5

Jeden głupi, badziewny filmik, a taka zagorzała dyskusja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P ppg2006
+1 / 5

Eh.. jak można słuchać "człowieka", który chce zlikwidować Państwo polskie - www.youtube.com/watch?v=G5GNPHGIGZ0&feature=g-upl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Forrero
0 / 4

Już dawno widziałem ten filmik ale nie wiedziałem, że to spot RP. Nie domyśliłem się mimo, że jest niesamowicie poprawnie polityczny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2012 o 22:14

avatar psycho69
-3 / 7

prawdziwe do bólu...ta religia jest tylko dla kasy od setek lat,nawet biblijne przykazania zmienili żeby zdzierać kase z ludzi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TrollingIsAnArt
-2 / 6

nikt ich nie uczył jak się księdzu dziękuje? dziewczynka powinna klęknąć i jechać z koksem :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M media1234
-3 / 7

Tak,tadziu tak. Wybuliliśmy 10 milionów...

*Wyciąga obrazek*

Bóg zapłać

Dzieci- Pie%&ol się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dyrman
0 / 6

Drogi autorze, idź sobie pofiglować z Biedroniem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem