Wiecie z czego Breivik się tak śmiał po ogłoszeniu wyroku? Z żałosnych lewackich polityków i ich wyborców. Ze śmiesznego socjalistycznego państewka jakim jest Norwegia. Zabił 77 osób, więc państwo wysyła go, za pieniądze podatników, na wczasy do "więzienia", gdzie Breivik już pisze swoją autobiografię (i 2 inne książki). Co więcej, mimo że jest za kratkami, nikt nie może zabronić mu wydania tej książki, która rozejdzie się przecież w milionowym nakładzie na całym świecie, a Braivik jako posiadacz praw autorskich, zostanie milionerem. Wyjdzie z więzienia za 10 lat (przedterminowo, za dobre sprawowanie, może wyjść już po tym okresie, a że będzie grzecznie pisał książki, zamiast rozrabiać, nie będzie podstaw, aby nie zwolnić go przedterminowo) i będzie mógł żyć sobie jak król, w wieku 43 lat... Tylko od niego będzie zależało, czy kupi sobie rezydencje ze służbą i garażem pełnym sportowych aut, na Norweskim wybrzeżu, czy spożytkuje te miliony na dalsze zabijanie. Widzicie jak się robi karierę w "zachodniej Europie". Do tego doprowadziły rządy lewicy. Jeśli jesteś "prounijnym lewakiem" to Braivik śmiał się właśnie z Ciebie!
On po prostu wyprzedza swoją epokę :) Raz sierpem raz młotem w czerwoną hołotę! :) Zauważcie że Żydzi propagują mulitkulturowość wszędzie w Europie tylko nie u siebie w Izraelu :) Na szczęście jeszcze Polska jest pod względem etnicznym krajem jednolitym i tego powinniśmy się trzymać bowiem w następnych dekadach będzie to stan pożądany przy islamskiej europie zachodniej :)
On ma prawo po 10 latach ubiegac się o zwolnienie przedterminowe, przecież to nie znaczy że wyjdzie wtedy na wolność i dobrze o tym wiesz ale lepiej podsycić komentarz takim przypuszczeniem, mniej rozgarnięci dadzą ci za to dużo plusów. Jego kara obejmuje możliwość przedłużenia wyroku, oznacza to, że Breivik, jeśli w przyszłości tak uzna sąd – może nigdy nie wyjść na wolność. Zapewne nie wiesz kim był Varg Vikernes? Zasłynął w Norwegii przez jedno morderstwo, wyszedł na wolnośc dopiero po odsiedzeniu całej kary 21 lat. Cela Breivika jak na norweskie warunki jest bardzo surowa-http://www.vg.no/nyheter/innenriks/22-juli/artikkel.php?artid=10060091
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
24 sierpnia 2012 o 16:30
W tym śmiesznym socjalistycznym państewku współczynnik zadowolenia obywateli z życia jest jednym z największych na świecie. Co do przedterminowego zwolnienia - czas pokaże, bo Breivik równie dobrze może do końca życia siedzieć w więzieniu. Dalej, na jakiej podstawie ktoś miałby mu zabronić pisania i wydania książki w więzieniu, jeżeli treści w niej zawarte nie są niezgodne z prawem? Wraz z trafieniem do więzienia nie traci się praw obywatelskich czy praw przysługujących każdemu człowiekowi. A sam pobyt w więzieniu wczasami bym nie nazywał - odosobnienie na tyle lat jest naprawdę dotkliwą karą.
Jego poglądy są wspaniałe. Nie ma co mówić, że to idiota, szaleniec, chory na u myśle, bo to będzie kłamstwo! Naturalnie sposób, w jaki pokazał światu prawdę jest brutalny, ale dzięki temu wszyscy się dowiedzą, co może zrobić JEDNA osoba. Nie partia, grupa czy organizacja. Popieram jego poglądy w 100%, a gdybym mógł- uścikałbym go- oczywiście w przenośni. Tu zgodzę się- śmiał się z tego prawa, rządów lewicowskich "otwartych". Ale wszysci ci co teraz chwalą islam, jako religię pokoju, dobra itd. niech zobaczą sobie co się dzieje w Niderlandach, czy też innych krajach b. Beneluxu- tam całe dzielnice, ba! całe miasta pustoszeją, opuszczane przez rdzennych mieszkańców. Dlaczego? Bo, pobliskie osiedla są zajęte przez muzułmanów! Wprowadzane jest islamskie prawo "obyczajowe"- kilka kobiet już ucierpiało na zdrowiu, bo nie zkryły sobie nóg albo ramion. Tak działa Islam! Powoli ale do skutku. Przecież teraz Kebab, jest symbolem Niemiec- bo tysiące Turków osiedla się tam i pozbywa się, bezpośrednio albo pośrednio, rdzennych mieszkańców. Dziękujcie Bogu, o ile w Niego wierzycie, że Polska jest Monkulturowa, bo to największy skarb jaki w obecnych czasach można posiadać. Jeżeli w Europie to tempo wzrostu ilości muzułmanów utrzyma się- niebawem tablice do miast będą w alfabecie łacińskim i arabskim! A tempo z pewnością utrzyma się, ze względu na wielodzietność i poligamię, arabskich rodzin. Oj czarne chmury nadchodzą nad Europę, a niedługo rodziny 2+0 czy też 2+1, staną się symbolem islamizacji Europy. Mam nadzieję, że są ludzie co rozumieją problem, bo sprawa, jest naprawdę poważna.
@Lukki, kara może zostać przedłużona tylko jeśli komisja uzna, że Breivik "nie poddał się resocjalizacji", ale on będzie się tam sprawował wzorowo, na jakiej podstawie komisja ma tak uznać? A co do przedterminowego zwolnienia, cały ten Varg Vikernes (minuta googlowania) po pierwsze wyszedł już po 16 latach, po drugie, prawdą jest, że wcześniej 5-cio krotnie odrzucano jego wnioski, ale dlatego że... ON PODJĄŁ PRÓBĘ UCIECZKI Z WIĘZIENIA! Nie znam się, ale sądzę, że to może być podstawą odmowy przedterminowego zwolnienia xD. A może znasz jeszcze jakiś, tym razem prawdziwy przykład kogoś kto odsiedział całe 21 lat? Nie? A co do celi, trzeba zaznaczyć, że w Norweskich więzieniach na każde 10 indywidualnych cel przypada jeszcze wspólna kuchnia i "pokój wypoczynkowy".
Święta racja, dodam od siebie tylko tyle, że w takich krajach (zapewne niedługo w Polsce) pokazane więzienia zachęcają do popełniania przestępstw. Dajmy na to człowieka, któremu się źle wiedzie tzn: brak pracy, patologia, oszukiwany na każdym kroku przez państwo, brak dachu nad głową, minimalne ilości pożywienia jakie uda się ukraść, wyżebrać itp. Wówczas taki gość sobie pomyśli hmmy tutaj nie da się żyć zabiję 1,2....10 osób wsadzą mnie do więzienia z takimi luksusami po 8 czy 10 latach mnie wypuszczą, a będę miał tv, laptopa, prysznic z ciepłą wodą, posiłek, na ogólnym salę gdzie można pograć w kosza czy po wspinać się na ściance wspinaczkowej.
To jest chore człowiek który popełni morderstwo (nie mylić z zabójstwem) powinien zostać powieszony, odstrzelony, a dla wielkich przeciwników kary śmierci utrzymywany na ich koszt albo powinien tyrać za 10zł dziennie przez 12h dzień w dzień do końca życia.
No ale lewaków i socjalistów nie przekonasz niestety są zbyt głupi, żeby to zrozumieć. I żeby wszyscy lewicowcy się zaraz nie burzyli (bo u Was ciężko z rozumieniem) nie twierdzę, że jesteście głupi jako ludzie ale macie głupie poglądy i jesteście tępi bądź naiwni w dziedzinie jaką jest "resocjalizacja".
Katahay - na prawdę godne uwagi słowa, więcej takich ludzi proszę na ten świat :) Czytając takie posty człowiek zmienia swój światopogląd, co właśnie uczyniłem. POLAĆ MU !
Kahatay- Nie mam do Ciebie nic, ale to co napisałeś jest trochę nie na miejscu. "wszyscy się dowiedzą, co może zrobić JEDNA osoba" Co może zrobić?? - ZABIĆ 77 OSÓB! Cieszę się, cholernie się cieszę, że Twojego postu nie przeczyta nikt z rodzin zabitych.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 sierpnia 2012 o 23:59
@qcksteel - Akurat w Norwegi wskaźnik powrotu do przestępstw jest jednym z najniższych w Europie. W takim kraju więzienia nie zachęcają do popełniania przestępstw, bo standard życia w więzieniu jest wciąż niższy niż przeciętnego obywatela. Pomyśl także o stronie etycznej takiego rozumowania...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 sierpnia 2012 o 9:40
@ Wroten - tak właśnie jest; ale spokojnie - gdy już wróci normalność, to opowieści i książki NAS, starców, o dawnej monstrualnej paranoi, będą zbijały rekordy popularności. PS - nie ma co się łudzić - gdy Breivik stanie się bogaczem, spożytkuje całe swoje pieniądze na jak najskuteczniejszą czystkę etniczną Norwegii, nieważne jakimi metodami. Zrobi holokaust na norweskich muzułmanach, jeśli dojdzie do wniosku, że jest to najskuteczniejsza metoda pozbycia się ich z terytorium kraju. Niezależnie od efektów, jego dalsze życie będzie bardzo ciekawym dla postronnych obserwatorów i przejdzie do historii. A powinien leżeć w grobie od roku...
@pycek: owszem, może wyraziłem się w zbytnio, że tak powiem "dobitny sposób". Mam na myśli to, że teren gdzie oni się znajdują należy od wieków do Normanów, i innych ludów północnej Europy. Zważ na to, że w krajach z których oni pochodzą, chrześcijanie, albo po prostu- ludzie z Zachodu są traktowani podobnie, albo gorzej. Władze tamtych krajów wiedzą o tym, więc nawet się nie wypowiadali zbytnio na temat poglądów Breivika, i Jego czynów. Nie zaprzeczysz raczej, że tak się dzieje, bo to prawda. Wszyscy zachodni przywódcy nie komentują wydarzeń na bliskim i dalekim wschodzie- dlaczego? Kapitalizm, panowie i panie, kapitalizm... Gdyby nie dobra sprzedawane ze wschodu na zachód, Breivik nie byłby tak potępiany. Arabowie mają na nas haka, a my nie możemy, albo nie umiemy się z niego wydostać. Nie popieram morderstw, bo zabójstwo to co innego, a Breivik zrobił coś okropnego- zabił 77 osób, i to jest fakt. Osobiście jestem pacyfistą- nie mylić z hipisem- ale uważam, że są rzeczy bez których nie da się zmienić świata- tak, mam tu na myśli USA i ich szukanie wrogów dla świata w innych krajach. Jeżeli poierasz ataki armii NATO na Afganistan, to musisz poprzeć Breivik'a. Swoimi czynami, które nie są godne pochwały, pokazał arabom, że są w Europie, albo i na świecie, osoby które nie boją się przeciwstawić islamizacji Europy. Niezależnie od tego czy ma on armię, kilku popleczników czy jest sam- arabowie wreszcie napotkali opór i to jest ważne.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
25 sierpnia 2012 o 19:03
Wroten, w końcu napisałeś coś mądrego, bo wiekszośc twoich komentarzy jakie czytałem to były niestety durnoty, ale tu się wykazałeś, szacunek dla ciebie i + :)
kibolskie podludzkie ścierwo - won z demotów. pieprzeni prowokatorzy, buracy i bezwzględne wyrachowane ścierwa które są gotowe zabić bo ktoś za legią jest. Mówię o kibolach, nie kibicach, od razu mówię.
A jednak pijany kibol nie podniesie krawężnika, żeby ci zrobić krzywdę, ale racę w mordę wsadzi. schodami nie spalisz wszystkiego wokół, no i najważniejsze: Nie przypominam sobie, aby ktoś kiedyś zranił kogoś schodami, czy krawężnikiem ^.-
ja nie ganię jego poglądów
W Polsce znacznie większym zagrożeniem dla państwa i narodu i ich dalszego bytu jest agresywny i przestępczy antypolonizm ze strony żydów - I tych ze świata i tych rządzących - ze wszystkimi tego stanu skutkami, których doświadczamy codziennie. Chociaż zagrożenia ze strony bardzo groźnego islamu też nie można lekceważyć.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 sierpnia 2012 o 13:54
Ja widzę ich codziennie w telewizji, tyle, że pod zmienionymi nazwiskami.
Niedługo u Wojewódzkiego będzie taki jeden bardzo znany Żyd. Występuje pod pseudonimem Michnik.
Aż mam ochotę coś wysadzić w Norwegii. Dostane M3 na własnej,prywatnej,osobistej wyspie,do tego sala gimnastyczna i inne atrakcje aby urozmaicić mi monotonię odbywania kary. Lepiej być tam kryminalistą niż tu uczciwym człowiekiem. (chociaż i tu kryminaliści mają lepiej niż zwykły obywatel)
A nie prościej, zamiast popełniać przestępstwa po prostu tam wyjechać, normalnie pracować, zarabiać średnie pieniądze czyt. kilkanaście tysięcy miesięcznie i po 2 latach kupić dom/mieszkanie zdecydowanie wygodniejsze od więziennego m3? Rozwiązanie szybsze prostsze i wygodniejsze.
BReivik dobrze wiedział co robił!! Takiego bystrzaka to ciężko znaleźć. Dla mnie to Bohater. Nie jestem za multikulti. Wystarczy popatrzeć co robią cyganie na Podkarpaciu. Wszyscy na niego psioczą a Izrael dalej częstuje Palestyńczyków bombami fosforowymi.Zrobili im ładne getto ale przecież od II wojny światowej wiedzą jak. Budowanie mieszkań przez pejsatych na terenach palestyńskich też jest cacy? Nikogo to nie interesuje bo gdy masz odmienne zdanie na ten temat to z miejsca nazwą cię antysemitą. W naszym pięknym kraju mieliśmy modę na sukces z Sosnowca ,mielone dziecko z Radomia i wiele innych za ,które sprawcy dostaną śmieszne wyroki. Wszystko aby odwrócić sytuacje od naszego POlskiego nieudolnego nierządu.
W rzeczy samej. Uznanie go niepoczytalnym byłoby niczym więcej niż siarczystym policzkiem wymierzonym w twarz. Anders Breivik doskonale wiedział, co pragnie zrobić i czas na przygotowania wykorzystał w pełni - tak dobrze jak tylko potrafił. On pokazał nam, że jeden człowiek może naprawdę wiele. Jeśli tylko w siebie wierzy, jeśli tylko chce. Tak... Media odwracają naszą uwagę, karmiąc nas tanimi nowinkami podczas, gdy by było lepiej nie robi się zupełnie nic. Nie popieram rozlewu krwi. Ja popieram MYŚLENIE.
Ja podobne zdanie mam, co "przedmówca". Oczy mnie szczypią, gdy w co drugim zdaniu na demotach widzę nawiązania do polityki i obrażanie PO-wców, czy PIS-owców, czy jeszcze innego ścierwa (nazywajmy rzeczy po imieniu. W obecnej chwili nie ma partii, która satysfakcjonowałaby tak na prawdę grupę ludzi niewypraną przez tych, którzy trzymają za sznurki) :)
Wg mnie "multi-morderstwa" powinny być od razu karane śmiercią. Szkoda, że dzisiejsze - "humanitarne" kraje boją się wykonywać tej kary w takich przypadkach. Dosyć, że taka pchła żyje na koszt państwa, to jeszcze nic nie robi. W PL więzieniu nie miał by pewnie życia, bo choć obracałby się wśród innych morderców, to tamci tępili by go pewnie za zabicie tylu dzieci.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 sierpnia 2012 o 21:25
Nazwij mnie jak chcesz, ale to było totalne przegięcie, większe niż używanie "bynajmniej" zamiast "przynajmniej". Co do reszty komentarza, nie napisałeś nic twórczego, by warto było na to odpowiadać.
Ma do dyspozycji 3 cele każda.... W polskim pudle w jednej celi o powierzchni nie całych 10m ^2 są stłoczone 3 osoby. Żebyście widzieli ich standard. Od lat 80 nie zmieniło się w nich nic poza tym, że możesz trzymać sobie TV oraz Play Station... Wiem, bo sam nie dano wyszedłem z pudła i widziałem to na własne oczy. O komputerze i siłowni możesz zapomnieć.
W Norwegii mają równie porypane prawo jak w Polsce. Zabił 77 osób, a dostał 21 lat więzienia, z kolei ten z Denver co to się zabawił w kinie w USA zabił znacznie mniej ludzi, a grozi mu dożywocie, czy tam wyrok śmierci. I takie kary jak w USA powinny być wszędzie. Bo co to takie 21 lat? Wyjdzie i jeszcze będzie miał na tyle sił, żeby po raz kolejny wystrzelać kolejne kilkadziesiąt ludzi.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 sierpnia 2012 o 22:06
Widzę że niektórzy komentujący USPRAWIEDLIWIAJĄ to co zrobił, bo ofiary były sympatykami lewicowej partii. NIE MA NA COŚ TAKIEGO ŻADNEGO USPRAWIEDLIWIENIA! Ludzie, ten "człowiek" zabił 77 osób!
Frigis A ŻEBYŚ WIEDZIAŁ, ŻE KAŻDY BĘDZIE TAK SAMO GADAĆ. Niezależnie, co stanie się z naszą rasą, ilu Polaków zostanie w Polsce, to i tak mordercy pozostaną mordercami bez względu na motywy. Zabił niewinne osoby, nawet jeśli to były ekhm... "lewaki mające przejąć władzę" . Wolałbym w tym kraju już sytuację jak we Francji i Muzułmanów na najwyższych urzędach, niż żeby tak rozwiązywano problemy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 sierpnia 2012 o 13:43
Ja to po prostu wiem. Bóg dał mi wrażliwość i do cholery prędzej przeboleję poniżenie we własnym domu, niż śmierć niewinnych ludzi dla przykładu, z powodu ich poglądów.
Lepiej niż 40% - nie martwi się ekonomią EU, cenami, kondycją ZUS i NFZ, może się poświęcić autorozwojowi i różnym fajnym zajęciom na które przeciętny Polak nie ma czasu.
Upadek cywilizacji jest zaprawdę blisko. Około 4 miesiące odsiadki ufundowane przez społeczeństwo za 1 osobę. To bezsilne uczucie gniewu budzi nienawiść nie do samego Breivika, a tych sku*wysynów, którzy doprowadzili do powstania tak nieludzkiego prawa, tej lewackiej nowoczesnej władzy. Pokładam pewne nadzieje, że Breivik w swojej książce wyśmieje obecny wymiar sprawiedliwości i może więcej myślących ludzi zwróci uwagę na ten problem. Po co sprawdzać czy był niepoczytalny? Zdołał zorganizować taką masakrę, długo to planował. Powinien w tym samym miesiącu zostać skazany na wyrok śmierci, jedyną słuszną karę dla takich morderców.
... Zdajesz sobie sprawę, że za 21 lat dostanie kolejną odsiadkę na dwie dekady? Potem( o ile będzie jeszcze żyć) to znowu? On już ma zagwarantowane dożywocie.
Wiecie z czego Breivik się tak śmiał po ogłoszeniu wyroku? Z żałosnych lewackich polityków i ich wyborców. Ze śmiesznego socjalistycznego państewka jakim jest Norwegia. Zabił 77 osób, więc państwo wysyła go, za pieniądze podatników, na wczasy do "więzienia", gdzie Breivik już pisze swoją autobiografię (i 2 inne książki). Co więcej, mimo że jest za kratkami, nikt nie może zabronić mu wydania tej książki, która rozejdzie się przecież w milionowym nakładzie na całym świecie, a Braivik jako posiadacz praw autorskich, zostanie milionerem. Wyjdzie z więzienia za 10 lat (przedterminowo, za dobre sprawowanie, może wyjść już po tym okresie, a że będzie grzecznie pisał książki, zamiast rozrabiać, nie będzie podstaw, aby nie zwolnić go przedterminowo) i będzie mógł żyć sobie jak król, w wieku 43 lat... Tylko od niego będzie zależało, czy kupi sobie rezydencje ze służbą i garażem pełnym sportowych aut, na Norweskim wybrzeżu, czy spożytkuje te miliony na dalsze zabijanie. Widzicie jak się robi karierę w "zachodniej Europie". Do tego doprowadziły rządy lewicy. Jeśli jesteś "prounijnym lewakiem" to Braivik śmiał się właśnie z Ciebie!
On po prostu wyprzedza swoją epokę :) Raz sierpem raz młotem w czerwoną hołotę! :) Zauważcie że Żydzi propagują mulitkulturowość wszędzie w Europie tylko nie u siebie w Izraelu :) Na szczęście jeszcze Polska jest pod względem etnicznym krajem jednolitym i tego powinniśmy się trzymać bowiem w następnych dekadach będzie to stan pożądany przy islamskiej europie zachodniej :)
Mistrz, geniusz, jeden, z najlepszych komentarzy w historii internetu.
Wroten, gdybym Cię spotkał to bym Cię uściskał i postawił całą kratę piwa, szacunek!
Taka mała uwaga: wyrok już ogłoszono i zniesiono możliwość przedterminowego zwolnienia po 10 latach. Będzie siedział w więzieniu przez cały wyrok.
On ma prawo po 10 latach ubiegac się o zwolnienie przedterminowe, przecież to nie znaczy że wyjdzie wtedy na wolność i dobrze o tym wiesz ale lepiej podsycić komentarz takim przypuszczeniem, mniej rozgarnięci dadzą ci za to dużo plusów. Jego kara obejmuje możliwość przedłużenia wyroku, oznacza to, że Breivik, jeśli w przyszłości tak uzna sąd – może nigdy nie wyjść na wolność. Zapewne nie wiesz kim był Varg Vikernes? Zasłynął w Norwegii przez jedno morderstwo, wyszedł na wolnośc dopiero po odsiedzeniu całej kary 21 lat. Cela Breivika jak na norweskie warunki jest bardzo surowa-http://www.vg.no/nyheter/innenriks/22-juli/artikkel.php?artid=10060091
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2012 o 16:30
@Kedek12, Lukki - pożyjemy, zobaczymy...
W tym śmiesznym socjalistycznym państewku współczynnik zadowolenia obywateli z życia jest jednym z największych na świecie. Co do przedterminowego zwolnienia - czas pokaże, bo Breivik równie dobrze może do końca życia siedzieć w więzieniu. Dalej, na jakiej podstawie ktoś miałby mu zabronić pisania i wydania książki w więzieniu, jeżeli treści w niej zawarte nie są niezgodne z prawem? Wraz z trafieniem do więzienia nie traci się praw obywatelskich czy praw przysługujących każdemu człowiekowi. A sam pobyt w więzieniu wczasami bym nie nazywał - odosobnienie na tyle lat jest naprawdę dotkliwą karą.
Jego poglądy są wspaniałe. Nie ma co mówić, że to idiota, szaleniec, chory na u myśle, bo to będzie kłamstwo! Naturalnie sposób, w jaki pokazał światu prawdę jest brutalny, ale dzięki temu wszyscy się dowiedzą, co może zrobić JEDNA osoba. Nie partia, grupa czy organizacja. Popieram jego poglądy w 100%, a gdybym mógł- uścikałbym go- oczywiście w przenośni. Tu zgodzę się- śmiał się z tego prawa, rządów lewicowskich "otwartych". Ale wszysci ci co teraz chwalą islam, jako religię pokoju, dobra itd. niech zobaczą sobie co się dzieje w Niderlandach, czy też innych krajach b. Beneluxu- tam całe dzielnice, ba! całe miasta pustoszeją, opuszczane przez rdzennych mieszkańców. Dlaczego? Bo, pobliskie osiedla są zajęte przez muzułmanów! Wprowadzane jest islamskie prawo "obyczajowe"- kilka kobiet już ucierpiało na zdrowiu, bo nie zkryły sobie nóg albo ramion. Tak działa Islam! Powoli ale do skutku. Przecież teraz Kebab, jest symbolem Niemiec- bo tysiące Turków osiedla się tam i pozbywa się, bezpośrednio albo pośrednio, rdzennych mieszkańców. Dziękujcie Bogu, o ile w Niego wierzycie, że Polska jest Monkulturowa, bo to największy skarb jaki w obecnych czasach można posiadać. Jeżeli w Europie to tempo wzrostu ilości muzułmanów utrzyma się- niebawem tablice do miast będą w alfabecie łacińskim i arabskim! A tempo z pewnością utrzyma się, ze względu na wielodzietność i poligamię, arabskich rodzin. Oj czarne chmury nadchodzą nad Europę, a niedługo rodziny 2+0 czy też 2+1, staną się symbolem islamizacji Europy. Mam nadzieję, że są ludzie co rozumieją problem, bo sprawa, jest naprawdę poważna.
@Lukki, kara może zostać przedłużona tylko jeśli komisja uzna, że Breivik "nie poddał się resocjalizacji", ale on będzie się tam sprawował wzorowo, na jakiej podstawie komisja ma tak uznać? A co do przedterminowego zwolnienia, cały ten Varg Vikernes (minuta googlowania) po pierwsze wyszedł już po 16 latach, po drugie, prawdą jest, że wcześniej 5-cio krotnie odrzucano jego wnioski, ale dlatego że... ON PODJĄŁ PRÓBĘ UCIECZKI Z WIĘZIENIA! Nie znam się, ale sądzę, że to może być podstawą odmowy przedterminowego zwolnienia xD. A może znasz jeszcze jakiś, tym razem prawdziwy przykład kogoś kto odsiedział całe 21 lat? Nie? A co do celi, trzeba zaznaczyć, że w Norweskich więzieniach na każde 10 indywidualnych cel przypada jeszcze wspólna kuchnia i "pokój wypoczynkowy".
Święta racja, dodam od siebie tylko tyle, że w takich krajach (zapewne niedługo w Polsce) pokazane więzienia zachęcają do popełniania przestępstw. Dajmy na to człowieka, któremu się źle wiedzie tzn: brak pracy, patologia, oszukiwany na każdym kroku przez państwo, brak dachu nad głową, minimalne ilości pożywienia jakie uda się ukraść, wyżebrać itp. Wówczas taki gość sobie pomyśli hmmy tutaj nie da się żyć zabiję 1,2....10 osób wsadzą mnie do więzienia z takimi luksusami po 8 czy 10 latach mnie wypuszczą, a będę miał tv, laptopa, prysznic z ciepłą wodą, posiłek, na ogólnym salę gdzie można pograć w kosza czy po wspinać się na ściance wspinaczkowej.
To jest chore człowiek który popełni morderstwo (nie mylić z zabójstwem) powinien zostać powieszony, odstrzelony, a dla wielkich przeciwników kary śmierci utrzymywany na ich koszt albo powinien tyrać za 10zł dziennie przez 12h dzień w dzień do końca życia.
No ale lewaków i socjalistów nie przekonasz niestety są zbyt głupi, żeby to zrozumieć. I żeby wszyscy lewicowcy się zaraz nie burzyli (bo u Was ciężko z rozumieniem) nie twierdzę, że jesteście głupi jako ludzie ale macie głupie poglądy i jesteście tępi bądź naiwni w dziedzinie jaką jest "resocjalizacja".
Katahay - na prawdę godne uwagi słowa, więcej takich ludzi proszę na ten świat :) Czytając takie posty człowiek zmienia swój światopogląd, co właśnie uczyniłem. POLAĆ MU !
Kahatay- Nie mam do Ciebie nic, ale to co napisałeś jest trochę nie na miejscu. "wszyscy się dowiedzą, co może zrobić JEDNA osoba" Co może zrobić?? - ZABIĆ 77 OSÓB! Cieszę się, cholernie się cieszę, że Twojego postu nie przeczyta nikt z rodzin zabitych.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2012 o 23:59
@qcksteel - Akurat w Norwegi wskaźnik powrotu do przestępstw jest jednym z najniższych w Europie. W takim kraju więzienia nie zachęcają do popełniania przestępstw, bo standard życia w więzieniu jest wciąż niższy niż przeciętnego obywatela. Pomyśl także o stronie etycznej takiego rozumowania...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2012 o 9:40
@ Wroten - tak właśnie jest; ale spokojnie - gdy już wróci normalność, to opowieści i książki NAS, starców, o dawnej monstrualnej paranoi, będą zbijały rekordy popularności. PS - nie ma co się łudzić - gdy Breivik stanie się bogaczem, spożytkuje całe swoje pieniądze na jak najskuteczniejszą czystkę etniczną Norwegii, nieważne jakimi metodami. Zrobi holokaust na norweskich muzułmanach, jeśli dojdzie do wniosku, że jest to najskuteczniejsza metoda pozbycia się ich z terytorium kraju. Niezależnie od efektów, jego dalsze życie będzie bardzo ciekawym dla postronnych obserwatorów i przejdzie do historii. A powinien leżeć w grobie od roku...
@pycek: owszem, może wyraziłem się w zbytnio, że tak powiem "dobitny sposób". Mam na myśli to, że teren gdzie oni się znajdują należy od wieków do Normanów, i innych ludów północnej Europy. Zważ na to, że w krajach z których oni pochodzą, chrześcijanie, albo po prostu- ludzie z Zachodu są traktowani podobnie, albo gorzej. Władze tamtych krajów wiedzą o tym, więc nawet się nie wypowiadali zbytnio na temat poglądów Breivika, i Jego czynów. Nie zaprzeczysz raczej, że tak się dzieje, bo to prawda. Wszyscy zachodni przywódcy nie komentują wydarzeń na bliskim i dalekim wschodzie- dlaczego? Kapitalizm, panowie i panie, kapitalizm... Gdyby nie dobra sprzedawane ze wschodu na zachód, Breivik nie byłby tak potępiany. Arabowie mają na nas haka, a my nie możemy, albo nie umiemy się z niego wydostać. Nie popieram morderstw, bo zabójstwo to co innego, a Breivik zrobił coś okropnego- zabił 77 osób, i to jest fakt. Osobiście jestem pacyfistą- nie mylić z hipisem- ale uważam, że są rzeczy bez których nie da się zmienić świata- tak, mam tu na myśli USA i ich szukanie wrogów dla świata w innych krajach. Jeżeli poierasz ataki armii NATO na Afganistan, to musisz poprzeć Breivik'a. Swoimi czynami, które nie są godne pochwały, pokazał arabom, że są w Europie, albo i na świecie, osoby które nie boją się przeciwstawić islamizacji Europy. Niezależnie od tego czy ma on armię, kilku popleczników czy jest sam- arabowie wreszcie napotkali opór i to jest ważne.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2012 o 19:03
@Kahatay Wyraziłem się nie do końca tak, jakbym tego chciał. Rozumiem problem, mimo to dziękuję, że zadałeś sobie tyle trudu, by mi to wyjaśnić.
Wroten, w końcu napisałeś coś mądrego, bo wiekszośc twoich komentarzy jakie czytałem to były niestety durnoty, ale tu się wykazałeś, szacunek dla ciebie i + :)
A w polsce? Odpal racę na meczu i daj się skopać przez psa i dostajesz 3 lata
Race są niebezpieczne, co już parę genialnych osób udowodniło, po cholerę bardziej ryzykować?
To po kiego chu** tę racę odpalać? Chcesz się bawić czymś takim to nie na stadionie.
kibolskie podludzkie ścierwo - won z demotów. pieprzeni prowokatorzy, buracy i bezwzględne wyrachowane ścierwa które są gotowe zabić bo ktoś za legią jest. Mówię o kibolach, nie kibicach, od razu mówię.
@Carski Podobnie krawężniki i schody są niebezpieczne, jeżeli się nieodpowiednio z nich korzysta.
A jednak pijany kibol nie podniesie krawężnika, żeby ci zrobić krzywdę, ale racę w mordę wsadzi. schodami nie spalisz wszystkiego wokół, no i najważniejsze: Nie przypominam sobie, aby ktoś kiedyś zranił kogoś schodami, czy krawężnikiem ^.-
@Gebugebu chyba masz jakieś kompleksy i jestes okularnikiem ważącym 50 kilo
Weź bo psy naślę i cie spałujom :///////// konfident jeden nie jeden dobry huopak paczy na swiat za krat reprezentuje jp rychu peja profiluffka
Nie, możesz co najwyżej kogoś na tę ścianę popchnąć. Ale jej nie podniesiesz i nikomu nie przywalisz, nikt nie ma super siły.
ja nie ganię jego poglądów
W Polsce znacznie większym zagrożeniem dla państwa i narodu i ich dalszego bytu jest agresywny i przestępczy antypolonizm ze strony żydów - I tych ze świata i tych rządzących - ze wszystkimi tego stanu skutkami, których doświadczamy codziennie. Chociaż zagrożenia ze strony bardzo groźnego islamu też nie można lekceważyć.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2012 o 13:54
Jakich znów Żydów? Gdzie ty ostatnio Żyda widziałeś?
Ja widziałem w życiu jednego...na pasach...groźnie wyglądał...w jego oczach widać było, że knuje spiski dzięki którym przejmie władzę nad światem :P
w sejmie np Tusk a taki bardziej znany żydek w Warszawie to Waltz
Ja widzę ich codziennie w telewizji, tyle, że pod zmienionymi nazwiskami.
Niedługo u Wojewódzkiego będzie taki jeden bardzo znany Żyd. Występuje pod pseudonimem Michnik.
Breivik jest pro-izraelskim fanatykiem
Aż mam ochotę coś wysadzić w Norwegii. Dostane M3 na własnej,prywatnej,osobistej wyspie,do tego sala gimnastyczna i inne atrakcje aby urozmaicić mi monotonię odbywania kary. Lepiej być tam kryminalistą niż tu uczciwym człowiekiem. (chociaż i tu kryminaliści mają lepiej niż zwykły obywatel)
A nie prościej, zamiast popełniać przestępstwa po prostu tam wyjechać, normalnie pracować, zarabiać średnie pieniądze czyt. kilkanaście tysięcy miesięcznie i po 2 latach kupić dom/mieszkanie zdecydowanie wygodniejsze od więziennego m3? Rozwiązanie szybsze prostsze i wygodniejsze.
BReivik dobrze wiedział co robił!! Takiego bystrzaka to ciężko znaleźć. Dla mnie to Bohater. Nie jestem za multikulti. Wystarczy popatrzeć co robią cyganie na Podkarpaciu. Wszyscy na niego psioczą a Izrael dalej częstuje Palestyńczyków bombami fosforowymi.Zrobili im ładne getto ale przecież od II wojny światowej wiedzą jak. Budowanie mieszkań przez pejsatych na terenach palestyńskich też jest cacy? Nikogo to nie interesuje bo gdy masz odmienne zdanie na ten temat to z miejsca nazwą cię antysemitą. W naszym pięknym kraju mieliśmy modę na sukces z Sosnowca ,mielone dziecko z Radomia i wiele innych za ,które sprawcy dostaną śmieszne wyroki. Wszystko aby odwrócić sytuacje od naszego POlskiego nieudolnego nierządu.
W rzeczy samej. Uznanie go niepoczytalnym byłoby niczym więcej niż siarczystym policzkiem wymierzonym w twarz. Anders Breivik doskonale wiedział, co pragnie zrobić i czas na przygotowania wykorzystał w pełni - tak dobrze jak tylko potrafił. On pokazał nam, że jeden człowiek może naprawdę wiele. Jeśli tylko w siebie wierzy, jeśli tylko chce. Tak... Media odwracają naszą uwagę, karmiąc nas tanimi nowinkami podczas, gdy by było lepiej nie robi się zupełnie nic. Nie popieram rozlewu krwi. Ja popieram MYŚLENIE.
Mimo, że z 3 zdaniem przegiąłeś, to cała reszta jest bardzo prawdziwa, zwłaszcza bolesna prawda o żydowskim robactwie, więc daję plusa.
Ja podobne zdanie mam, co "przedmówca". Oczy mnie szczypią, gdy w co drugim zdaniu na demotach widzę nawiązania do polityki i obrażanie PO-wców, czy PIS-owców, czy jeszcze innego ścierwa (nazywajmy rzeczy po imieniu. W obecnej chwili nie ma partii, która satysfakcjonowałaby tak na prawdę grupę ludzi niewypraną przez tych, którzy trzymają za sznurki) :)
Ciekaw jestem, co na ten temat miałaby do powiedzenia nasza kochana "profesor" Środa. Na pohybel czarnym i czerwonym! Lewacki ścierwa...
Naprawdę chciałbyś to przeczytać ?
Breivikowi za parędziesiąt lat będą pomniki stawiać.
Myślałem że to kiepski żart, ale spojrzałem na Twój nick i zrozumiałem skąd ten komentarz.
Idziemy mordować. Powiemy, że chcemy być poczytalni i spoko. I jeszcze książkę o nas napiszą. Nie ma opierdzielania się! Jedziem z tym koksem!
Wg mnie "multi-morderstwa" powinny być od razu karane śmiercią. Szkoda, że dzisiejsze - "humanitarne" kraje boją się wykonywać tej kary w takich przypadkach. Dosyć, że taka pchła żyje na koszt państwa, to jeszcze nic nie robi. W PL więzieniu nie miał by pewnie życia, bo choć obracałby się wśród innych morderców, to tamci tępili by go pewnie za zabicie tylu dzieci.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2012 o 21:25
... HUMANITARNE KU*WA JEGO MAĆ! Wiesz, co to znaczy "humanistyczne"?!
Carski --> "humanistyczne" to takie bez przyszłości :)
Ja pierd.. wystarczy mała pomyłka i już trolle mordę drą.
Nazwij mnie jak chcesz, ale to było totalne przegięcie, większe niż używanie "bynajmniej" zamiast "przynajmniej". Co do reszty komentarza, nie napisałeś nic twórczego, by warto było na to odpowiadać.
Ma do dyspozycji 3 cele każda.... W polskim pudle w jednej celi o powierzchni nie całych 10m ^2 są stłoczone 3 osoby. Żebyście widzieli ich standard. Od lat 80 nie zmieniło się w nich nic poza tym, że możesz trzymać sobie TV oraz Play Station... Wiem, bo sam nie dano wyszedłem z pudła i widziałem to na własne oczy. O komputerze i siłowni możesz zapomnieć.
W Norwegii mają równie porypane prawo jak w Polsce. Zabił 77 osób, a dostał 21 lat więzienia, z kolei ten z Denver co to się zabawił w kinie w USA zabił znacznie mniej ludzi, a grozi mu dożywocie, czy tam wyrok śmierci. I takie kary jak w USA powinny być wszędzie. Bo co to takie 21 lat? Wyjdzie i jeszcze będzie miał na tyle sił, żeby po raz kolejny wystrzelać kolejne kilkadziesiąt ludzi.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2012 o 22:06
Nie Detroit, tylko Denver.
@Gebugebu, racja, pomyliłem się. Już poprawione. @Frigis, "ciota, która wygląda jak pedał" - cóż za inteligentne zdanie, nieprawdaż?
Widzę że niektórzy komentujący USPRAWIEDLIWIAJĄ to co zrobił, bo ofiary były sympatykami lewicowej partii. NIE MA NA COŚ TAKIEGO ŻADNEGO USPRAWIEDLIWIENIA! Ludzie, ten "człowiek" zabił 77 osób!
Gratuluje rozsądnego komentarza. Widocznie niektórym nienawiść do osób o innych poglądach przesłania czyn którego Breivik się dopuścił.
Frigis A ŻEBYŚ WIEDZIAŁ, ŻE KAŻDY BĘDZIE TAK SAMO GADAĆ. Niezależnie, co stanie się z naszą rasą, ilu Polaków zostanie w Polsce, to i tak mordercy pozostaną mordercami bez względu na motywy. Zabił niewinne osoby, nawet jeśli to były ekhm... "lewaki mające przejąć władzę" . Wolałbym w tym kraju już sytuację jak we Francji i Muzułmanów na najwyższych urzędach, niż żeby tak rozwiązywano problemy.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2012 o 13:43
Ja to po prostu wiem. Bóg dał mi wrażliwość i do cholery prędzej przeboleję poniżenie we własnym domu, niż śmierć niewinnych ludzi dla przykładu, z powodu ich poglądów.
Oczywiście że tak. To będzie lepsze niż śmierć nawet jednego człowieka.
BREIVIK
Breivik mój idol :) ♥
No to co rodacy kiedy wyjeżdżamy do Norwegii?
Lepiej niż 40% - nie martwi się ekonomią EU, cenami, kondycją ZUS i NFZ, może się poświęcić autorozwojowi i różnym fajnym zajęciom na które przeciętny Polak nie ma czasu.
Największą karą dla niego by było uznanie go za niepoczytalnego i do psychiatryka z nim. Tam nafaszerować go lekami żeby nie wiedział jak sie nazywa.
Te 40% w podpisie pod obrazkiem to jakaś aluzja do narodu ? ;D
Upadek cywilizacji jest zaprawdę blisko. Około 4 miesiące odsiadki ufundowane przez społeczeństwo za 1 osobę. To bezsilne uczucie gniewu budzi nienawiść nie do samego Breivika, a tych sku*wysynów, którzy doprowadzili do powstania tak nieludzkiego prawa, tej lewackiej nowoczesnej władzy. Pokładam pewne nadzieje, że Breivik w swojej książce wyśmieje obecny wymiar sprawiedliwości i może więcej myślących ludzi zwróci uwagę na ten problem. Po co sprawdzać czy był niepoczytalny? Zdołał zorganizować taką masakrę, długo to planował. Powinien w tym samym miesiącu zostać skazany na wyrok śmierci, jedyną słuszną karę dla takich morderców.
... Zdajesz sobie sprawę, że za 21 lat dostanie kolejną odsiadkę na dwie dekady? Potem( o ile będzie jeszcze żyć) to znowu? On już ma zagwarantowane dożywocie.
Dla wszystkich którzy się nad tym ścierwem rozpływają w swych zachwytach:
http://www.nacjonalista.pl/2011/07/29/wt-przeciwko-islamofobii-i-teorii-zderzenia-cywilizacji/
Według ciebie, obiektywne spojrzenie na całą sprawę, ma dać artykuł z nacjonalistyczno- lewicowskieo artykułu na temat "islamofobii"?! Odedź stąd.