Jeżeli już chciał zabijać ze względu na multi-kulti to właśnie wybrał najlepszy cel. Wkurzają mnie gadki "mógł strzelać do Arabów". Głównymi osobami które odpowiadają za ten stan rzeczy nie są sami Muzułmanie a ci którzy ich wpuszczają jak leci i im tak nadskakują a ta młodzieżówka do której strzelał właśnie była tresowana do promowania m.in. multi-kulti. To tacy odpowiednicy kolorowej niepodległej. Przypadkowymi osobami były tylko te które zginęły w wybuchu bomby. Ale żeby nie było, takich metod nie pochwalam ale to właśnie pokazuje do czego prowadzi wielokulturowość. Albo wśród rodzimych mieszkańców krajów zaczną wyrastać tacy ekstremiści albo przyjezdni w podobny sposób zaczną szaleć. Kiedyś ktoś mi napisał tutaj na demotach że jak ja jestem przeciwko wielokulturowości to chcę wojny... Bzdura, właśnie dlatego jestem przeciwko bo nie chcę wojny, to tylko doprowadzi do tego że nie raz ujrzymy takie masakry a nawet może dojść do jakieś wojny domowej bo przecież przyjezdni nie chcą się asymilować, zaludnią jakiś region i mogą zacząć domagać się autonomii.
Nie popieram jego metod, ale na codzień widzę agresję narastającą z powodu napływu leniwych imigrantów, którzy tylko siedzą na zasiłkach. I tak samo nie lubią ich 'tubylcy' jak i uczciwie pracujący imigranci.
@Tombak: Akurat do Polaków on nic nie ma. Jednego oszczędził bo "wyglądał mu na prawicowca", z Polski sprowadził sobie broń, a w swoim manifeście (czy co on tam napisał) chwalił bardzo bodaj Sobieskiego jako "obrońcę Europy przed Islamem"
Myślę,że chociażby USA bardziej wspiera terroryzm, bo czym jest terroryzm? Ilu ludzi zabija niejedno państwo , to już nie jest terroryzm? Taki żołnierz jest tak samo terrorystą jak Breivik a jest uważany za bohatera, to jest wspieranie terroryzmu
Tombak ogarnij się. Czy jak ktoś pisze że Islamizacja jest zła to od razu przyklaskuje Breivikowi? Nawet sam napisałem że multi-kulti oprócz szaleństw dzikich imigrantów może doprowadzić do tego że będzie więcej takich ekstremistów i dla mnie to też jest negatywne. W ogóle jak czytam te Twoje komentarze pod tym demotem to widać że chyba masz ostrą cieczkę. Bo widzę że dla Ciebie poprawny komentarz to byłby jedynie taki "co za potwór, powinien gnić w pierdlu do końca życia" a jak ktoś wspomni że Islamizacja jest zła nawet już nie zahaczając o czyn Breivika (bo ja niżej wyopwiadam się o samej Islamizacji, w dupie mam Breivika) to i tak "powinny się nim zająć służby i powinien się leczyć". Jeszcze raz, ogarnij się i nie pajacuj.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
8 września 2012 o 8:42
@Tombak: Dlaczego uważasz, że popierający go ludzie są niezrównoważeni? Myślisz, że takich testów nie da się oszukać? Kiedy robili je panu Breivikowi, za każdym razem otrzymywali inny wynik, bo tak ten człowiek potrafił je oszukać. W Polsce może jeszcze tego nie widać, ale w takim Paryżu muzułmanie potrafią sparaliżować ruch na ulicach, gdy muszą nagle paść na twarz i oddać cześć Allahowi. Co prawda nie popieram metody pana Breivika, jednak powiedzmy sobie szczerze: to jest wyraźny krzyk desperacji próbujący zwrócić uwagę na pogrążanie się już nie tylko Norwegii, ale i powoli całej zlewaciałej Europie.
No więc co ci ludzie takiego zrobili że nie zasługują na status niewinnego według ciebie ? Bo mają inne poglądy niż ty ? To już żaden człowiek nie może mieć własnego zdania, własnych poglądów ? Jak mnie się nie podobają się czyjeś poglądy to staram się pogadać jak z człowiekiem, podyskutować a nie od razu eksterminować. . .
Tak to jest jak się głupota zabiera za myślenie. Norwegia ma świetny program resocjalizacyjny, ze statystyk wynika, że tylko 30% skazanych popełnia po wyjściu recydywę.
W takiej polsce na przykład, więzienie jest sposobem na nawiązanie znajomości, a poziom zbydlencenia jest naprawdę duży.
Przepraszam, ale czemu obywatele Norwegii mają płacić za utrzymanie takiego śmiecia? Pochwalasz kradzież (nazywajmy rzeczy po imieniu) pieniędzy od m.in. rodzin zabitych na Utoya, które potem pójdą na jego rachunek za prąd i na materac (którego notabene może wybrać kolor i miękkość). Więc niewiele mnie obchodzi że to działa, skoro państwo popełnia inne przestępstwo żeby zlikwidować stare. Kula w łeb i do piachu gnoja.
Całkowicie się zgadzam. Został odosobniony,jest porządnie chroniony,monitoring,nawet ma cele pomalowaną. Nie to co w polskim więzieniu,szarość,brud,które doprowadzają człowieka do tego stanu,że żyć mu się odechciewa(dodam jeszcze,że trzeba pilnować własnej d*py czyli to co przedmówca powiedział) . Widze,że polaczki zazdroszczą Norwegii bogactwa bo otóż to,zostaliście tak wychowani,na biedocie a zabójstwo traktujecie jak zbrodnię i nie zważacie na czyjś tok myślenia np Breivika. A tutaj proszę: kolorowa cela,jakiś laptopik,całkiem przyzwoite łóżko z możliwością wyboru a jeszcze na dodatek możliwość kupienia żywności w sklepiku i gabinet stomatologiczny! 21 więzienia? Co ty na głowę upadłeś? Wyjdzie po 10-12 latach MAX za dobre sprawowanie.
@Mister w sumie prawda, je**ne polaki biedaki robaki cebulaki nie mają pieniędzy, norwegia za parę lat będzie więźniom fundować panienki a my nadal będziemy tkwić w ciemnogrodzkim zaściankowym czarnym chlebie i czarnej kawie. Postęp, panowie, postęp!
@MisterWieszKto naprawdę dużo wiesz o jego wyroku został skazany na 21 lat bez możliwości skrócenia kary i z możliwości przedłużenia jej. Czyli jak nadal będzie jaki jest może zostać wiezieniu do końca życia
@KL134 powtarzam, czemu któregokolwiek obywatela miałoby to obchodzić? Podatki wydawane na bezpieczeństwo powinny być przeznaczane na prewencję a nie na naprawianie szkód. Czemu mam płacić za resocjalizację kogoś tak antyspołecznego?
Ogólnie jest bardzo dobrze i na rękę normalnym ludziom, Breivik nie zostanie stracony i w przyszłości może być liderem ruchu antywielokulturowego. Może i nawet przyszłym królem skandynawii.
Teraz robicie z niego największego zbrodniarza, a za około 30 lat zrozumiecie, co tak naprawdę chciał zdziałać, na co chciał zwrócić uwagę ludzi.
No cóż... Jak się ma to gdzieś. Do zobaczenia w Zjednoczonych Emiratach Europostanu.
@ephedrinum Tak, to może jeszcze mamy go czcić jako bohatera? Wrzucić na podkoszulki jak CheGuevare ? Zastanów się nad tym, co piszesz. Nie chciałbym dożyć czasów, w których będzie się przyznawało rację mordercom niewinnych ludzi, niezależnie od ich poglądów.
@Adrian24
Ludzie nie powinni pochwalać jego zbrodni, ja też tego nie robię.
Ludzie powinni uświadomić sobie, że Breivik, choć w okrutny sposób, to zwrócił uwagę na znacznie większy problem, jakim jest islamizacja.
Ponadto. Jeżeli nie chcesz dożyć takich czasów, w których popiera się morderców, to znaczy, że mamy ze sobą wiele wspólnego. Bo ja nie chcę żyć pod islamskim reżimem, który gwałtownie rozprawia się z 'niewiernymi', często przez zabijanie (co sobie chwalą).
Teraz możesz patrzeć na muzułmanów jak na niewinne baranki, ale poznasz ich naturę, gdy będą większością wśród ludzi.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
7 września 2012 o 14:55
@Ephedrinum tyle że tu wcale nie chodzi o to żeby Europa była Islamska. Europa nie będzie rządzona przez Islamistów, co najwyżej jak wzrośnie ich liczba to będą się pojawiały jakieś masakry itd. ale oni i ogólnie to całe multi-kulti to narzędzie w rękach żydów. Oni chcą stworzyć Europejskie "superpaństwo" a później i "Republikę Świata" i po prostu powoli likwidują każdy kraj a jak chce się zniszczyć jakiś kraj to trzeba zacząć od jego kultury, języka, religii itd. także stąd ten napływ imigrantów żeby niszczyć tradycje narodowe i oswajać ludzi z europeizacją i globalizacją. To nie jest żaden kaprys i głupota tylko przemyślany ruch syjonistycznych elit umożliwiający im zrealizowanie ich celów.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
7 września 2012 o 15:11
No i dobrze, już wolę inną kulturę, niż załatwianie spraw poprzez terror. Skoro tak wszyscy się boją muzułmanów, żydów (i kogo tam jeszcze macie), to po cholerę alianci pokonali Rzeszę?! Przecież naziści by to wszystko załatwili! Wiecie czemu?! Bo do cholery życie ludzi jest ważniejsze od jakiejkolwiek dominującej kultury czy religii! Nikt nie ma prawa odbierać czegoś takiego, jak życie po to, aby coś manifestować! To ustawia go na miejscu z innymi terrorystami, a jego poglądy automatycznie stają się myślami psychopaty! Jak chcecie działać w imieniu swoich praw to albo postępujcie jak ludzie, albo strzelcie sobie wszyscy w łeb!
@Carski Powiedz to ludziom z krajów postkolonialnych. Po co robili rewoltę? Idioci. Gdyby nie chcieli niepodległości, zmarłoby znacznie mniej ludzi. Pieprzeni mordercy.
[tombak_mode]A ja mam nadzieję że będą wysyłać na księżyc takich jak Ty co popierają zbiorowe gwałty na kobietach, kamienowanie ich i oblewanie kwasem! Tym powinny zająć się służby bo jak popiera Islam to może być z Al-Kaidy![/tombak_mode]
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 września 2012 o 10:16
@KTU
Nie chodzi o islamizację?
Przejrzyj statystyki urodzeń rdzennych europejczyków i imigrantów z krajów islamskich. Zobacz, jak zachowują się muzułmanie w ich pierwotnych krajach, a jak w kolonizowanych. Rozejrzyj się po świecie i zobacz, że już dochodzi do rozruchów i aktów agresji w stosunku do Europejczyków.
Zobacz, co robią muzułmanie z chrześcijanami daleko na wschodzie.
U nas domagają się stawiania meczetów, gdy tymczasem palą kościoły w swoich krajach, nawet nie pozwalają ich budować. Muzułmanie pozostali w średniowieczu.
Jednak w tym masz rację, że islam to nie jedyny problem. Kolejny już podałeś. Tym bardziej ludzie się powinni tym interesować.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 września 2012 o 15:21
To o czym napisałeś i jak wygląda sytuacja z Muzułmanami w Europie to ja to wiem ale tak jak napisałem to nie jest cel a jedynie narzędzie do osiągnięcia innego celu. Po prostu przejściowa sytuacja aczkolwiek i tak nie powinno się do tego dopuszczać bo to prowadzi do innej i jeszcze tragiczniejszej rzeczy ("nowy, wspaniały Świat")
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 września 2012 o 15:28
@ tombak90 - ja nie popieram czynów Brevika (zaznacze na wstępie). Ale wiesz, że 90% gwałtów w Skandynawii dokonują muzułmańscy imigranci? Wiesz,że gwałcą i bija grupowo młode (nawet i 14 letnie) dziewczyny? Wiesz, że muzułmańscy 'duchowni' głoszą, że dziewczynę bez chusty można gwałcić? http://tundratabloids.com/2011/06/14-yr-old-commits-suicide-after-brutal-gang-rape-by-muslim-boys.html (może niezbyt obiektywne źródło ale zobacz sobie chociaż jej zdjęcie, które zgodziła się opublikować zaraz po ataku).
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 września 2012 o 22:49
W swoim życiu poznałam zapewne więcej muzułmanów niż Ty. Wielu z nich to normalni mili ludzie. Niestety są też psychole, którzy uważają, że to OK oblać kobiecie kwasem twarz.
Nie popieram mordowania nikogo. Ale uważam, ze jak się ludzie nie dopasowują do kultury kraju, w którym zdecydowali się zamieszkać to niech go opuszczą. I przede wszystkim, niech nie pasożytują na ciężko pracującym społeczeństwie.
Masz trochę ograniczone myślenie, bo myślisz, że każdy kto ma jakieś ALE odnośnie imigracji to jest drugim hitlerem.
Tombak nikt nie mówi o zabijaniu. Wystarczy zamknąć przed nimi granice ew. dać ostrzejsze warunki że np. wpuszczają takich co przyjeżdżają na studia a nie pasożytów i tyle. A Ty od razu myślisz że jak ktoś nie popiera islamizacji i widzi skutki tego to jest drugim Breivikiem :P Najlepszy tekst do Natalii "jak go nie popierasz to po co kontrujesz mój komentarz" jak ona napisała o czymś całkiem innym a nie o Breiviku, nie o zabijaniu no ale "po co kontrujesz mój komentarz". To w takim razie ja napiszę że skoro popierasz islamizacje to popierasz kamienowanie kobiet i inne szariatowe perełki, to dokładnie Twoja logika. Wiadomo że nie każdy Muzułmanin to terrorysta itd. ale skumaj że im większa jest ich liczba tym większe jest prawdopodobieństwo że trafi się fanatyk. Może Ciebie tak kręci zabijanie że wszystko sprowadzasz do tego?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
6 razy.
Ostatnia modyfikacja:
8 września 2012 o 10:12
@ Tombak - To co napisze dotyczy wszystkich imigrantów bez wzgledu na religie/etniczność. 1. powinni znac język kraju (większośccoś ledwo duka i dopiero ich dzieci urodzone w kraju mówią poprawnie). 2. nie powinni narzucac swoich praw kulturowych i wymagac zmian prawa kraju w którym są (np nie podoba mi sie zasłananie twarzy w miejscu publicznym. Nie mam nic przeciwko chuscie ale powinnam miec prawo wiedziec kim sie otaczam na ulicy). 3. mniejsze afiszowanie się ze swoją odmiennością kulturową (nie mowie, aby sie wyzbyć, ale choć trozhe próbowac sie zaadaptować)
Poczytajcie trochę o tych więzieniach, a nie oglądacie tylko zdjęcia. Przynajmniej jest tam lepszsa resocjalizacja, a nie okropne więzienia w Polsce gdzie w skazanym wzrasta tylko agresja.
więzienie powinno uczyć że poprzednie czyny były złe ,a nie wpychać przestępce do celi z jeszcze gorszym przestępca, przecież taki człowiek wejdzie jeszcze gorszy pełen nienawiści ! więzienie powinny segregować więźniów wedle ich win, bo przecież nie można goście który np ukradł rower wsadzić do jednej celi z notorycznym mordercą ,przecież ten drugi może go zabić , więzienia jedynie izolują więźniów ,ale nie pokazują ze można żyć inaczej, uczciwie
Więzienie powinno być karą, ludzie powinni bać się tam trafiać. Gdyby to ode mnie zależało, każdy morderca gwałciciel i gangster wychodziłby stamtąd jako inwalida
Varg Vikernes: Zabójstwo ze szczególnym okrucieństwem, seria podpaleń kościołów, dwie ucieczki, w tym podczas jednej ukradł samochód i masę broni, w trakcie pościgu strzelał do policji, ale go ujęto. Wiecie co? Dostał 21 lat. A wiecie jeszcze co? Wypuszczono go po 16 za DOBRE SPRAWOWANIE. Macie coś jeszcze do powiedzenia, norwescy prawnicy?
Tyle, że jeżeli społeczeństwo się nie zmieni, nikt nie da Norweskiemu sądowi zapomnieć 77 martwych ludzi, w tym wielu dzieci. Dam sobie rękę uciąć, że na wolności go nie zobaczymy.
Teraz wszyscy śpiewają, że będą mu karę przedłużać o 21 lat ciągle. Tak nie będzie. Ludziom zatrą się wspomnienia, a Breivik wyjdzie, tak jak ostatnio pewna morderczyni z Belgii. Hitlera też wszyscy wsadzali na dożywocie, a wyszedł dzięki kryzysowi i zabijał Żydów, może z Breivikiem będzie tak samo, ale będzie wybijał Islamistów? Jeszcze mu pomniki będą stawiać...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 września 2012 o 17:17
Hitler dobrze się maskował, w dodatku nie okazał się psycholem przed zamknięciem, a Breivik tak. Niemcy były zniszczone, potrzebowały desperacko winnego i wybawiciela, Norwegia ma się świetnie i nie wygląda na to, że będzie potrzebowała takiej pomocy w ciągu 21 lat. Breivika nie wypuszczą, zwłaszcza, jeżeli podpadł socjalistom.
a ble ble ble . Multikulturowość to nic wielkiego. W Londynie ludzie tak zyją i wcale nie jest źle. W jednej firmie pracują chińczycy , pakistańczycy, izraelici, murzyni, polacy (oczywiście), portugalczycy , ruscy (im schodzi się z drogi :)) . No i inni.Nie jest to żaden problem dla normalnego człeowieka.
Niektóre słowa czas sprawdza. Wystarczy poczekać. Zdaje się, że grubo po opublikowaniu tego demota, w bodaj właśnie w Londynie na ulicy muzułmanie zabili brytyjskiego żołnierza maczetą, po czym rozmawiali z ludźmi. @jamesik, myliłeś się, jak wielu.
Wiecie , jak tak czytam wasze komentarze to nie wiem , czy chcę mi się płakać czy śmiać. Ludzie na jakim świecie wy żyjecie? Nie macie zielonego pojęcia o tych zdrajcach co niszczą naszą kochaną Europę . O muzułmanach, którzy robią co chcą. Byle by to oni w późniejszym czasie rządzili tutaj i wprowadzili swoje prawa i rządu. Będziecie kiedyś wspominać Breivika i błagać , aby powrócił. Bo Europa nie będzie tą samo Europą. STOP ISLAMIZACJI !
Gdyby zabijał brudasów to był by moim bohaterem , ale zabijać norweskie dzieci które nic nie zrobiły , trochę źle postąpił , mógł do jakiegoś meczetu wpaść , o ile tam mają . I tam sobie trochę " Postrzelać " .
NIE NIEEE! To nie jest tak! Brejwik (celowa pisownia) nie jest terrorystą! On wyraził w sposób zdecydowanie zbyt dosłowny to co myśli wielu Europejczyków - STOP EKSPANSJI MUZUŁMANÓW, AZJATÓW, MURZYNÓW NA EUROPĘ!! Europa to KOLEBKA CYWILIZACJI BIAŁEGO CZŁOWIEKA!! Nie trwońmy tego na SOCLAJ DLA LENIWYCH PRZYBYSZÓW Z INNYCH KONTYNENTÓW!!
Breivik chciał zabijać ARABÓW ale nie mógł bo by araby dostali więcej praw.I dobrze stop ISLAMIZACJI!
Tak i pewnie w celu ograniczenia islamizacji zabił norweską młodzież.
Teraz, jak ktoś powie "STOP ISLAMIZACJI" to wezmą go za osobę pokroju Breivika zdolną do takich zbrodni. -.- Brawo.
sychom on zabił białych zdrajców wspierające multikulturyzm.. White pride world wide
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2012 o 14:45
Jeżeli już chciał zabijać ze względu na multi-kulti to właśnie wybrał najlepszy cel. Wkurzają mnie gadki "mógł strzelać do Arabów". Głównymi osobami które odpowiadają za ten stan rzeczy nie są sami Muzułmanie a ci którzy ich wpuszczają jak leci i im tak nadskakują a ta młodzieżówka do której strzelał właśnie była tresowana do promowania m.in. multi-kulti. To tacy odpowiednicy kolorowej niepodległej. Przypadkowymi osobami były tylko te które zginęły w wybuchu bomby. Ale żeby nie było, takich metod nie pochwalam ale to właśnie pokazuje do czego prowadzi wielokulturowość. Albo wśród rodzimych mieszkańców krajów zaczną wyrastać tacy ekstremiści albo przyjezdni w podobny sposób zaczną szaleć. Kiedyś ktoś mi napisał tutaj na demotach że jak ja jestem przeciwko wielokulturowości to chcę wojny... Bzdura, właśnie dlatego jestem przeciwko bo nie chcę wojny, to tylko doprowadzi do tego że nie raz ujrzymy takie masakry a nawet może dojść do jakieś wojny domowej bo przecież przyjezdni nie chcą się asymilować, zaludnią jakiś region i mogą zacząć domagać się autonomii.
U Nas by dostał zawiasy...
to tam jak nie mają za co żyć, to zabijają ? ja pie***e co za kraj dziwny...
Nie popieram jego metod, ale na codzień widzę agresję narastającą z powodu napływu leniwych imigrantów, którzy tylko siedzą na zasiłkach. I tak samo nie lubią ich 'tubylcy' jak i uczciwie pracujący imigranci.
@Mi3tek: Tylko że on chciał kary śmierci. Jego stracenie wywołałoby rozruchy w całej Norwegii spychając ją na skraj wojny domowej.
@Tombak: Akurat do Polaków on nic nie ma. Jednego oszczędził bo "wyglądał mu na prawicowca", z Polski sprowadził sobie broń, a w swoim manifeście (czy co on tam napisał) chwalił bardzo bodaj Sobieskiego jako "obrońcę Europy przed Islamem"
Myślę,że chociażby USA bardziej wspiera terroryzm, bo czym jest terroryzm? Ilu ludzi zabija niejedno państwo , to już nie jest terroryzm? Taki żołnierz jest tak samo terrorystą jak Breivik a jest uważany za bohatera, to jest wspieranie terroryzmu
Tombak ogarnij się. Czy jak ktoś pisze że Islamizacja jest zła to od razu przyklaskuje Breivikowi? Nawet sam napisałem że multi-kulti oprócz szaleństw dzikich imigrantów może doprowadzić do tego że będzie więcej takich ekstremistów i dla mnie to też jest negatywne. W ogóle jak czytam te Twoje komentarze pod tym demotem to widać że chyba masz ostrą cieczkę. Bo widzę że dla Ciebie poprawny komentarz to byłby jedynie taki "co za potwór, powinien gnić w pierdlu do końca życia" a jak ktoś wspomni że Islamizacja jest zła nawet już nie zahaczając o czyn Breivika (bo ja niżej wyopwiadam się o samej Islamizacji, w dupie mam Breivika) to i tak "powinny się nim zająć służby i powinien się leczyć". Jeszcze raz, ogarnij się i nie pajacuj.
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2012 o 8:42
@Tombak: Dlaczego uważasz, że popierający go ludzie są niezrównoważeni? Myślisz, że takich testów nie da się oszukać? Kiedy robili je panu Breivikowi, za każdym razem otrzymywali inny wynik, bo tak ten człowiek potrafił je oszukać. W Polsce może jeszcze tego nie widać, ale w takim Paryżu muzułmanie potrafią sparaliżować ruch na ulicach, gdy muszą nagle paść na twarz i oddać cześć Allahowi. Co prawda nie popieram metody pana Breivika, jednak powiedzmy sobie szczerze: to jest wyraźny krzyk desperacji próbujący zwrócić uwagę na pogrążanie się już nie tylko Norwegii, ale i powoli całej zlewaciałej Europie.
Jakby zabijał niewinnych ludzi, to by zasłużył na śmierć ale lewactwo?
No więc co ci ludzie takiego zrobili że nie zasługują na status niewinnego według ciebie ? Bo mają inne poglądy niż ty ? To już żaden człowiek nie może mieć własnego zdania, własnych poglądów ? Jak mnie się nie podobają się czyjeś poglądy to staram się pogadać jak z człowiekiem, podyskutować a nie od razu eksterminować. . .
Oczywiście lewactwo to chore myślenie które trzeba wyplenić na szczęście w Polsce to znikomy procent :)
Chore myślenie to ty masz równie dobrze ciebie ktoś mógłby zabić za prawicowe poglądy. . .
Tak to jest jak się głupota zabiera za myślenie. Norwegia ma świetny program resocjalizacyjny, ze statystyk wynika, że tylko 30% skazanych popełnia po wyjściu recydywę.
W takiej polsce na przykład, więzienie jest sposobem na nawiązanie znajomości, a poziom zbydlencenia jest naprawdę duży.
Przepraszam, ale czemu obywatele Norwegii mają płacić za utrzymanie takiego śmiecia? Pochwalasz kradzież (nazywajmy rzeczy po imieniu) pieniędzy od m.in. rodzin zabitych na Utoya, które potem pójdą na jego rachunek za prąd i na materac (którego notabene może wybrać kolor i miękkość). Więc niewiele mnie obchodzi że to działa, skoro państwo popełnia inne przestępstwo żeby zlikwidować stare. Kula w łeb i do piachu gnoja.
Całkowicie się zgadzam. Został odosobniony,jest porządnie chroniony,monitoring,nawet ma cele pomalowaną. Nie to co w polskim więzieniu,szarość,brud,które doprowadzają człowieka do tego stanu,że żyć mu się odechciewa(dodam jeszcze,że trzeba pilnować własnej d*py czyli to co przedmówca powiedział) . Widze,że polaczki zazdroszczą Norwegii bogactwa bo otóż to,zostaliście tak wychowani,na biedocie a zabójstwo traktujecie jak zbrodnię i nie zważacie na czyjś tok myślenia np Breivika. A tutaj proszę: kolorowa cela,jakiś laptopik,całkiem przyzwoite łóżko z możliwością wyboru a jeszcze na dodatek możliwość kupienia żywności w sklepiku i gabinet stomatologiczny! 21 więzienia? Co ty na głowę upadłeś? Wyjdzie po 10-12 latach MAX za dobre sprawowanie.
@Mister w sumie prawda, je**ne polaki biedaki robaki cebulaki nie mają pieniędzy, norwegia za parę lat będzie więźniom fundować panienki a my nadal będziemy tkwić w ciemnogrodzkim zaściankowym czarnym chlebie i czarnej kawie. Postęp, panowie, postęp!
@MisterWieszKto naprawdę dużo wiesz o jego wyroku został skazany na 21 lat bez możliwości skrócenia kary i z możliwości przedłużenia jej. Czyli jak nadal będzie jaki jest może zostać wiezieniu do końca życia
@brovareck i tak maja wyższy wskaźnik resocjalizacji niż w Polsce
@KL134 powtarzam, czemu któregokolwiek obywatela miałoby to obchodzić? Podatki wydawane na bezpieczeństwo powinny być przeznaczane na prewencję a nie na naprawianie szkód. Czemu mam płacić za resocjalizację kogoś tak antyspołecznego?
Wysokość wyroku Breivika paradoksalnie dowodzi jego racji, że coś jest nie tak z ustrojami krajów lewicujących.
Ogólnie jest bardzo dobrze i na rękę normalnym ludziom, Breivik nie zostanie stracony i w przyszłości może być liderem ruchu antywielokulturowego. Może i nawet przyszłym królem skandynawii.
Przecież mogą go zaciukać po odsiadce służby i przekierować winę w kierunku rzekomej zemsty rodzin.
Resocjalizacja... z pewnością się powiedzie.
Myslicie ze terrorysci np w USA pomysla ze pewnie sa norwegami i pewnie dostana lagodna kare?
Teraz robicie z niego największego zbrodniarza, a za około 30 lat zrozumiecie, co tak naprawdę chciał zdziałać, na co chciał zwrócić uwagę ludzi.
No cóż... Jak się ma to gdzieś. Do zobaczenia w Zjednoczonych Emiratach Europostanu.
Dlaczego to zrobił, to wiemy, i zgadzam się z nim, ale metody za dobrej nie wybrał, dlaczego nie celował w arabów
Bo to by nikogo nie ruszyło, wycelował w tych którzy arabów wpuszczają/cili do kraju, znaczy w ich młodzieżówkę o ile się nie mylę.
@ephedrinum Tak, to może jeszcze mamy go czcić jako bohatera? Wrzucić na podkoszulki jak CheGuevare ? Zastanów się nad tym, co piszesz. Nie chciałbym dożyć czasów, w których będzie się przyznawało rację mordercom niewinnych ludzi, niezależnie od ich poglądów.
@Adrian24
Ludzie nie powinni pochwalać jego zbrodni, ja też tego nie robię.
Ludzie powinni uświadomić sobie, że Breivik, choć w okrutny sposób, to zwrócił uwagę na znacznie większy problem, jakim jest islamizacja.
Ponadto. Jeżeli nie chcesz dożyć takich czasów, w których popiera się morderców, to znaczy, że mamy ze sobą wiele wspólnego. Bo ja nie chcę żyć pod islamskim reżimem, który gwałtownie rozprawia się z 'niewiernymi', często przez zabijanie (co sobie chwalą).
Teraz możesz patrzeć na muzułmanów jak na niewinne baranki, ale poznasz ich naturę, gdy będą większością wśród ludzi.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2012 o 14:55
@Ephedrinum tyle że tu wcale nie chodzi o to żeby Europa była Islamska. Europa nie będzie rządzona przez Islamistów, co najwyżej jak wzrośnie ich liczba to będą się pojawiały jakieś masakry itd. ale oni i ogólnie to całe multi-kulti to narzędzie w rękach żydów. Oni chcą stworzyć Europejskie "superpaństwo" a później i "Republikę Świata" i po prostu powoli likwidują każdy kraj a jak chce się zniszczyć jakiś kraj to trzeba zacząć od jego kultury, języka, religii itd. także stąd ten napływ imigrantów żeby niszczyć tradycje narodowe i oswajać ludzi z europeizacją i globalizacją. To nie jest żaden kaprys i głupota tylko przemyślany ruch syjonistycznych elit umożliwiający im zrealizowanie ich celów.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2012 o 15:11
No i dobrze, już wolę inną kulturę, niż załatwianie spraw poprzez terror. Skoro tak wszyscy się boją muzułmanów, żydów (i kogo tam jeszcze macie), to po cholerę alianci pokonali Rzeszę?! Przecież naziści by to wszystko załatwili! Wiecie czemu?! Bo do cholery życie ludzi jest ważniejsze od jakiejkolwiek dominującej kultury czy religii! Nikt nie ma prawa odbierać czegoś takiego, jak życie po to, aby coś manifestować! To ustawia go na miejscu z innymi terrorystami, a jego poglądy automatycznie stają się myślami psychopaty! Jak chcecie działać w imieniu swoich praw to albo postępujcie jak ludzie, albo strzelcie sobie wszyscy w łeb!
@Carski Powiedz to ludziom z krajów postkolonialnych. Po co robili rewoltę? Idioci. Gdyby nie chcieli niepodległości, zmarłoby znacznie mniej ludzi. Pieprzeni mordercy.
Spokojnie do Polski przyjeżdżają głównie azjaci
[tombak_mode]A ja mam nadzieję że będą wysyłać na księżyc takich jak Ty co popierają zbiorowe gwałty na kobietach, kamienowanie ich i oblewanie kwasem! Tym powinny zająć się służby bo jak popiera Islam to może być z Al-Kaidy![/tombak_mode]
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2012 o 10:16
KTU lecz się...
Albo jest inaczej. Standardy w Polsce są tak niskie, że te w Norwegii wydają się kosmosem.
Piszecie tak jakby sama wolność nie była żadna wartością.
Powinni go zamknąć w polskim akademiku
@KTU
Nie chodzi o islamizację?
Przejrzyj statystyki urodzeń rdzennych europejczyków i imigrantów z krajów islamskich. Zobacz, jak zachowują się muzułmanie w ich pierwotnych krajach, a jak w kolonizowanych. Rozejrzyj się po świecie i zobacz, że już dochodzi do rozruchów i aktów agresji w stosunku do Europejczyków.
Zobacz, co robią muzułmanie z chrześcijanami daleko na wschodzie.
U nas domagają się stawiania meczetów, gdy tymczasem palą kościoły w swoich krajach, nawet nie pozwalają ich budować. Muzułmanie pozostali w średniowieczu.
Jednak w tym masz rację, że islam to nie jedyny problem. Kolejny już podałeś. Tym bardziej ludzie się powinni tym interesować.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2012 o 15:21
To o czym napisałeś i jak wygląda sytuacja z Muzułmanami w Europie to ja to wiem ale tak jak napisałem to nie jest cel a jedynie narzędzie do osiągnięcia innego celu. Po prostu przejściowa sytuacja aczkolwiek i tak nie powinno się do tego dopuszczać bo to prowadzi do innej i jeszcze tragiczniejszej rzeczy ("nowy, wspaniały Świat")
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2012 o 15:28
@ tombak90 - ja nie popieram czynów Brevika (zaznacze na wstępie). Ale wiesz, że 90% gwałtów w Skandynawii dokonują muzułmańscy imigranci? Wiesz,że gwałcą i bija grupowo młode (nawet i 14 letnie) dziewczyny? Wiesz, że muzułmańscy 'duchowni' głoszą, że dziewczynę bez chusty można gwałcić? http://tundratabloids.com/2011/06/14-yr-old-commits-suicide-after-brutal-gang-rape-by-muslim-boys.html (może niezbyt obiektywne źródło ale zobacz sobie chociaż jej zdjęcie, które zgodziła się opublikować zaraz po ataku).
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2012 o 22:49
W swoim życiu poznałam zapewne więcej muzułmanów niż Ty. Wielu z nich to normalni mili ludzie. Niestety są też psychole, którzy uważają, że to OK oblać kobiecie kwasem twarz.
Nie popieram mordowania nikogo. Ale uważam, ze jak się ludzie nie dopasowują do kultury kraju, w którym zdecydowali się zamieszkać to niech go opuszczą. I przede wszystkim, niech nie pasożytują na ciężko pracującym społeczeństwie.
Masz trochę ograniczone myślenie, bo myślisz, że każdy kto ma jakieś ALE odnośnie imigracji to jest drugim hitlerem.
Tombak nikt nie mówi o zabijaniu. Wystarczy zamknąć przed nimi granice ew. dać ostrzejsze warunki że np. wpuszczają takich co przyjeżdżają na studia a nie pasożytów i tyle. A Ty od razu myślisz że jak ktoś nie popiera islamizacji i widzi skutki tego to jest drugim Breivikiem :P Najlepszy tekst do Natalii "jak go nie popierasz to po co kontrujesz mój komentarz" jak ona napisała o czymś całkiem innym a nie o Breiviku, nie o zabijaniu no ale "po co kontrujesz mój komentarz". To w takim razie ja napiszę że skoro popierasz islamizacje to popierasz kamienowanie kobiet i inne szariatowe perełki, to dokładnie Twoja logika. Wiadomo że nie każdy Muzułmanin to terrorysta itd. ale skumaj że im większa jest ich liczba tym większe jest prawdopodobieństwo że trafi się fanatyk. Może Ciebie tak kręci zabijanie że wszystko sprowadzasz do tego?
Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 września 2012 o 10:12
@ Tombak - To co napisze dotyczy wszystkich imigrantów bez wzgledu na religie/etniczność. 1. powinni znac język kraju (większośccoś ledwo duka i dopiero ich dzieci urodzone w kraju mówią poprawnie). 2. nie powinni narzucac swoich praw kulturowych i wymagac zmian prawa kraju w którym są (np nie podoba mi sie zasłananie twarzy w miejscu publicznym. Nie mam nic przeciwko chuscie ale powinnam miec prawo wiedziec kim sie otaczam na ulicy). 3. mniejsze afiszowanie się ze swoją odmiennością kulturową (nie mowie, aby sie wyzbyć, ale choć trozhe próbowac sie zaadaptować)
Jedź do Bergen do wujka Varga. Ten to jest agent dopiero. Zapałki gratis.
Poczytajcie trochę o tych więzieniach, a nie oglądacie tylko zdjęcia. Przynajmniej jest tam lepszsa resocjalizacja, a nie okropne więzienia w Polsce gdzie w skazanym wzrasta tylko agresja.
więzienie powinno uczyć że poprzednie czyny były złe ,a nie wpychać przestępce do celi z jeszcze gorszym przestępca, przecież taki człowiek wejdzie jeszcze gorszy pełen nienawiści ! więzienie powinny segregować więźniów wedle ich win, bo przecież nie można goście który np ukradł rower wsadzić do jednej celi z notorycznym mordercą ,przecież ten drugi może go zabić , więzienia jedynie izolują więźniów ,ale nie pokazują ze można żyć inaczej, uczciwie
Więzienie powinno być karą, ludzie powinni bać się tam trafiać. Gdyby to ode mnie zależało, każdy morderca gwałciciel i gangster wychodziłby stamtąd jako inwalida
Dostał DOŻYWOCIE, chyba was wszystkich po*ebało, jeśli myślicie, że wypuszczą go za ustalone 21 lat. Przedłużą wyrok, bo tak się tam robi.
Varg Vikernes: Zabójstwo ze szczególnym okrucieństwem, seria podpaleń kościołów, dwie ucieczki, w tym podczas jednej ukradł samochód i masę broni, w trakcie pościgu strzelał do policji, ale go ujęto. Wiecie co? Dostał 21 lat. A wiecie jeszcze co? Wypuszczono go po 16 za DOBRE SPRAWOWANIE. Macie coś jeszcze do powiedzenia, norwescy prawnicy?
Tyle, że jeżeli społeczeństwo się nie zmieni, nikt nie da Norweskiemu sądowi zapomnieć 77 martwych ludzi, w tym wielu dzieci. Dam sobie rękę uciąć, że na wolności go nie zobaczymy.
obejrzyjcie sobie islamizacja europy na youtube...
Teraz wszyscy śpiewają, że będą mu karę przedłużać o 21 lat ciągle. Tak nie będzie. Ludziom zatrą się wspomnienia, a Breivik wyjdzie, tak jak ostatnio pewna morderczyni z Belgii. Hitlera też wszyscy wsadzali na dożywocie, a wyszedł dzięki kryzysowi i zabijał Żydów, może z Breivikiem będzie tak samo, ale będzie wybijał Islamistów? Jeszcze mu pomniki będą stawiać...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 września 2012 o 17:17
Hitler dobrze się maskował, w dodatku nie okazał się psycholem przed zamknięciem, a Breivik tak. Niemcy były zniszczone, potrzebowały desperacko winnego i wybawiciela, Norwegia ma się świetnie i nie wygląda na to, że będzie potrzebowała takiej pomocy w ciągu 21 lat. Breivika nie wypuszczą, zwłaszcza, jeżeli podpadł socjalistom.
Taa... I moze jeszcze mu strzelnice zrobia...
Załatw sobie prowiant i zamknij się w pokoju na tydzień. Zobaczymy, ile wytrzymasz.
Tydzień.
8 dni, jeden mogę przeżyć bez jedzenia :P
Norwescy terroryści żyją lepiej niż zwykli mieszkańcy Polski...
Państwo opiekuńcze FTW
a ble ble ble . Multikulturowość to nic wielkiego. W Londynie ludzie tak zyją i wcale nie jest źle. W jednej firmie pracują chińczycy , pakistańczycy, izraelici, murzyni, polacy (oczywiście), portugalczycy , ruscy (im schodzi się z drogi :)) . No i inni.Nie jest to żaden problem dla normalnego człeowieka.
Bo to nie jest problem z tymi, którzy pracują :) Problem jest z leniwymi dzieciorobami i beneficiarzami - ich nikt nie lubi
Niektóre słowa czas sprawdza. Wystarczy poczekać. Zdaje się, że grubo po opublikowaniu tego demota, w bodaj właśnie w Londynie na ulicy muzułmanie zabili brytyjskiego żołnierza maczetą, po czym rozmawiali z ludźmi. @jamesik, myliłeś się, jak wielu.
to sie doigraja, jesli wyjdzie za te 21 lat
Wiecie , jak tak czytam wasze komentarze to nie wiem , czy chcę mi się płakać czy śmiać. Ludzie na jakim świecie wy żyjecie? Nie macie zielonego pojęcia o tych zdrajcach co niszczą naszą kochaną Europę . O muzułmanach, którzy robią co chcą. Byle by to oni w późniejszym czasie rządzili tutaj i wprowadzili swoje prawa i rządu. Będziecie kiedyś wspominać Breivika i błagać , aby powrócił. Bo Europa nie będzie tą samo Europą. STOP ISLAMIZACJI !
Zabijając fanatyków, tworzy się męczenników.
Gdyby zabijał brudasów to był by moim bohaterem , ale zabijać norweskie dzieci które nic nie zrobiły , trochę źle postąpił , mógł do jakiegoś meczetu wpaść , o ile tam mają . I tam sobie trochę " Postrzelać " .
Młynarz czytaj komentarze powyżej.... szczególnie te długie które napisał KTU
W normalnym kraju zostałby stracony na drugi dzień i byłoby po sprawie. Co tutaj resocjalizować?
gdy jestem z moimi znajomymi czuje sie jak on,tyle że brak mi czegoś,czegoś co 77 problemów mi rozwiąże
Oj polaczki, robaczki, to że w 'salonie' przed wersalką stoi Rubin, a internet przeglądasz z komputera w empiku to znaczy, że każdy tak powinien żyć?
ta i niby sprawiedliwość istnieje :-/
Nie ogarniam. Te wszystkie rasistowskie komentarze, to trolling, czy na serio?
nic tylko wyjechać do Norwegii i popełnić przestępstwo :D i mieć w dupie pracę 240h/m za 1500 zł
jeśli chcesz być skazany przez norweski sąd musisz być obywatelem tego kraju, w innym wypadku odsyłają cię to twojej ojczyzny i tam skazują ;-)
NIE NIEEE! To nie jest tak! Brejwik (celowa pisownia) nie jest terrorystą! On wyraził w sposób zdecydowanie zbyt dosłowny to co myśli wielu Europejczyków - STOP EKSPANSJI MUZUŁMANÓW, AZJATÓW, MURZYNÓW NA EUROPĘ!! Europa to KOLEBKA CYWILIZACJI BIAŁEGO CZŁOWIEKA!! Nie trwońmy tego na SOCLAJ DLA LENIWYCH PRZYBYSZÓW Z INNYCH KONTYNENTÓW!!
Co za denny i beznadziejny demot. Kazdy wie ze Brevik dostal dozywocie gdyz co 21 lat sad bedzie przedluzal wyrok...