Tak naprawdę ciężko ich policzyć. Według ostrożnych szacunków mogło to być około 150 tys. osób. I były to osoby w każdym wieku, czasem całe rodziny, z różnych środowisk.
jednej rzeczy nie rozumiem. Dlaczego Tusk? dlaczego Kaczyński? czy są to jacyś wybitni politycy że jak mowa o sprawowaniu władzy nad naszym krajem to pojawiają się tylko ich nazwiska ? może mi to ktoś wyjaśnić ? i bez hejtów prosze :)
@PitWoj zła odpowiedz, ludzie ich nienawidzą ale na nich głosują a czemu? to proste bo nie znają żadnego polityka który nie byłby im obcy! (i nie jara zioła)
mnie szlag trafił jak duda się sprzedał i nazwał solidarność związkiem chrześcijańskim, albo jak ci fanatycy na procesji krzyczeli, że nie chcą świeckiego państwa tylko katolickie -____-'' w zasadzie nie wiem co gorsze, tusk czy katoland ...bo jak moherstwo dojdzie do władzy to będziemy tu mieli arabie saudyjską w wydaniu katolickim, zresztą jak można popierać rydzyka i jego chorą telewizję która manipuluje dziadkami i pozbawia ich całych majątków i eksmituje z mieszkań które im fanatycznie zaślepione dziadki zapisują, i jeszcze będąc prezesem solidarności nazywać rydzyka OJCEM DYREKTOREM, odwalili wam taki teatr przed telewizorem, że szkoda gadać, fakt ,że duda sprzedał się tuskowi był już oczywisty w trakcie organizowania białego miasteczka i tej wielkiej gigantycznej manifie która się rozeszła po 2 godzinach ( ta od emerytur ), tylko po to żeby ludzie myśleli ,że ktoś tam za nich walczy i się nie zjeżdżali do waw-y
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
1 października 2012 o 18:29
Wiecie jaki jest największy paradoks? Jak się zapytacie jakiegoś zwolennika PO czemu głosuje właśnie na tę partię, to powie że albo nie wie, albo że nienawidzi Kaczyńskiego, albo zacznie coś bełkotać o Rydzyku itp. Niestety stan obeznania politycznego naszego społeczeństwa jest dramatycznie niski, większość ludzi głosuje jak im powiedzą w telewizji czy radiu.
@enrico80 a wiesz jaki jest drugi paradoks? Jak zapytasz wyborce PiS dlaczego głosuje na niego to Ci odpowie że Tusk miał dziadka w Wermachcie, że to złodziej, choć jeszcze żadnej kradzieży mu nie udowodniono. Jedni warci drugich, żaden nie ma pomysłu na Polskę, albo raczej ma, ale w momencie gdy nie ma władzy. Dziękuję za taki wybór, dlatego nie glosuję.
@piq5 Tylko wiesz kaczor jak rządził to spełnił chociaż minimalną część swoich obietnic (jakie było oburzenie w TVN że podatki obniżono dopiero dopiero w 2007), jak rządził Miller to z czegoś tam się wywiązał. Tusk nie spełnił ani jednej obietnicy (kompletnie ani jednej!), mało tego robi zupełnie co innego niż obiecywał (podnosi podatki, ściga nie płacących abonament RTV, stawia fotoradary, itd.). Przyznam szczerze że kiedyś też myślałem" "liberlno - konsterwatywna partia, o to coś dla mnie" - ta, g*wno ani z jednym ani z drugim nie mają nic wspólnego, zwykłe centolewuchy. A głosowanie na tą partię to dowód na to że można ludziom wcisnąć każdy kit z ładnym uśmieszkiem, bo ich wyborcy wszystko Tuskowi wybaczą.
@Ahafiya - chciało by się zacytować lekko zmieniony cytat z filmu killer: "To ma być premier? To jest jakaś popiedułka a nie premier." A jak się doliczy umowy zlecenia i umowy o dzieła, to wychodzi że z administracji publicznej żyje nawet ponad milion osób.
Tak samo było na 11.11.11 - Wyborcza- "kilka tysięcy nacjonalistów i neo-faszystów na Marszu Niepodległości." Rzeczywistość- ponad 30 tysięcy uczestników.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
1 października 2012 o 21:21
piq5: w odróżnieniu od PO, PiS ma prawdziwe program gospodarczy i rozmawia argumentami.
Tylko co z tego, skoro większość Polaków zachowuje się jak analfabeci, bo z przedstawionej niedawno debaty na temat gospodarki kraju między PiS i ekonomistami-profesorami, ekspertami, taki leming pamięta tylko jedno: naelektryzowane włosy jednej z uczestniczek!
Naprawdę uważasz, że ludzie prezentujący takie podejście do poważnych spraw krajowych, powinni mieć prawo głosu przy urnie?!
@in4matyk co z tego, że PiS ma program, jak składa się on tylko z pobożnych życzeń, zrobimy to, zrobimy tamto, zwiększymy pomoc dla rodzin? Pytam się jak? Przy tak obciążony budżecie państwa nierealne jest zrobienie tego, do tego dochodzi ogromne zadłużenie państwa. Rozumiem, że można mieć plan, ale trzeba też było podać konkretne wyliczenia odnośnie tego jak go zrealizować, a nie dodawać martwe stwierdzenie, że opodatkuje się banki i duże sieci handlowe. Raz, ze ten sposób to nie jest studnia bez dna, która to wygeneruje środki na całkowite pokrycie wymysłów PiS, dwa wszystko to zostanie zabrane Tobie i mnie a nie im. Jaki jest tego sens? Żaden. A co do debaty, masz rację że większość zapamięta tylko naelektryzowane włosy tej pani, osobiście słuchałem tego z zaciekawieniem co tam mówiono, ale poza ogólnikami nie usłyszałem nic czego nie mówiono by w TV czy internecie. Żadnych fachowych danych, żadnych wyliczeń. Można się śmiać z platformy, ale nawet ten Rostowski potrafił przedstawiać konkretne wyliczenia tego jak obciążą pomysły PiS budżet, gdy zwołał kontrkonferencję, po tym jak Kaczyński przedstawił swój plan. Nie zmienia to faktu, że dla mnie ANI PIS ANI PO nie mają sposobu na prowadzenie tego kraju.
@piq5, Rostowski pokazał jakieś konkretne wyliczenia? Podstawił swoje liczby pod swoje wyliczenia tak aby wyszedł nam ładny wynik do Faktów. Chciałbym zobaczyć jak oglądasz całą debatę i wytykasz ekonomistą ogólniki. Poza tym jeżeli markety nie będą konkurencyjne to odżyją przynajmniej małe sklepiki (często z lepszej jakości produktami).
Kolejny demot potwierdzający, że żyjemy w dziwnych czasach, w których do naszej historii i naszego patriotyzmu większy szacunek mają inne nacje niż nasi rodacy.
> NightmareTheWorld ---- Podanie takiej informacji, to według Ciebie jest szacunek do historii i patriotyzmu?? Oni maja w d*pie naszą historię, a jeszcze głębiej nasz patriotyzm. Dla nich to jest medialna informacja i tyle.
Jakby podali w mediach ze bedzie manifa przeciwników tuska to by do wawy zjechało pewnie z milion osób... takiej wiary nie zatrzyma nikt ani nic... wiec podali ze bedzie manifa "katoli" "zwolenników radia maryja" żeby wszyscy to olali... mimo wszystko bardzo dobry wynik osiągnęli, widac ze naród ma juz dośc ich WSZYSTKICH nie tylko tuska i kaczoka...
@mysquff - mam nadzieję, że nie. Trochę mnie razi, jak odmawia mi się patriotyzmu czy dbania o naród tylko dlatego, że nie popieram PIS. Zresztą, zauważcie - oni tak krzyczą, oj, jak krzyczą, że to Polacy zmanipulowani przez PO (w sumie nie mówię, że nie), a jak się rozejrzeć, to wiele jest różnych patriotycznych... hm, zjawisk, w ogóle niezwiązanych z prawicą, a tym badrziej PIS. Posłuchajcie sobie choćby niektórych piosenek hiphopowych - polecam Eldo - "Nie pytaj mnie o nią". Czy to nie jest patrioyzm? Hemp Gru - "63 dni chwały", było jeszcze kilka stricte patrotycznych. A przecież muzyka to też malutki kawalątek tej rzeczywistości! I chyba nie powiecie, że oni popierają Rydzyka?... (choć w sumie nie znam ich politycznych poglądów, ale domniemywam, że jednak nie są takie)
Nikiyam-MOnarchia jest narazie dobrym pomysłem , monarchia to nie tylko despotyzm np.Japonia ,Anglia,Liechtenstein i Szwecja mają monarchów i sobie radzą dyktatur nie ma
@Carski A to akurat względna rzecz, z którą panowie z Organizacji Monarchistów Polskich mogliby się nie zgodzić. Mała precyzja wypowiedzi co najwyżej z mojej strony.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
2 października 2012 o 0:20
300k? Jakie to były niby media, przecież na pierwszy rzut oka każdy kto kiedyś był w takim tłumie widzi, że to nie prawda. Chyba najbliższe prawdzie są szacunki policji, czyli około 60 tysięcy.
Jak jesteś w tłumie to widzisz tylko ludzi dookoła :) Byłam kiedyś na pewnej manifestacji, na samym poczatku, patrzę - o, jeden, dwa, no, cztery platformy, fajnie, dużo nas. Jak doszliśmy, nagle patrzę - platform jest trzy razy więcej, a ja tłumu jeszcze NAPRAWDĘ nie widziałam. Gdybym poszła sobie stamtąd od razu, serio nie wiedziałabym, ile tych osób jest, bo widziałam przecież ciągle tylko (powiedzmy) z 10 "rzędów" osób, a dalej nie, bo te osoby przeszkadzają... Policzyć ludzi można stojąc na balkonie, na pewno nie idąc, chyba, żebyś przechodził od początku do końca. A w mediach (żeby czasu nie tracić) dają migawki, a nie jedno całe ujęcie, które by wszystkich ludzi ogarnęło, więc jedni się powtarzają, a większości na obrazie nawet nie ma...
Öhm... jakie niemieckie media? To pewnie polskojęzyczne jakieś ;), bo ja w Niemczech mieszkam od lat i niczego podobnego nie czytałem ani nie słyszałem.
Zresztą z tego co wiem było 500 autokarów - 20-25 tys. osób, 4 pociągi - 4 tys. osób, kilkadziesiąt busów - max 2 tys. Daje to razem nie więcej niż 30 tys. osób. W marszach PiS w Warszawie brało udział max. kilkanaście tys. osób (tak było ze wszystkimi marszami dotychczas, nawet Marsz Niepodległości miał 20 tys. uczestników). W sumie 50 tys., i to bardzo ambitnie licząc. Skąd pozostałe 250 tys.? A może jest jedno zero za dużo? To by wyjaśniało te "niemieckie media", coś o 30 tys. mówili.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
1 października 2012 o 17:24
Źródło raczej prawicowe, w każdym razie na pewno nie bliskie rządowi.
Dużo ciekawsze jest pytanie, skąd liczba "300 tys."? Jakie niemieckie media? Niszowe jakieś? Właściwie znam różne niszowe też, i nigdzie tej liczby nie widziałem. Podejrzewam że autor demota dodał zero.
A ty kolego naucz się liczyć: 25 tyś, a 300 tyś to chyba nie jest jakaś mała rozbieżność, no nie? Już sam fakt że dwie tak różne liczby się pojawiły w mediach... Więc... ktoś tutaj przekłamuje i to nie byle jak... ile w końcu było uczestników? I coś mi się wydaje, że GW bynajmniej zaniżyła tą liczbę i to znacznie...
Wow, niezła propaganda autorze. Oto co pisze "gazeta prawna" : ""Czy było to tylko 40 tys., jak podawały media, czy nawet 100 tys., jak twierdzą organizatorzy - w każdym razie była to imponująca demonstracja, do której doprowadziła polska narodowo-katolicka opozycja. Zwolennicy Jarosława Kaczyńskiego i kierowanej przez niego partii Prawo i Sprawiedliwość połączyli się z członkami związku zawodowego Solidarność i zagorzałymi fundamentalistami katolickimi, skupionymi wokół kontrowersyjnej rozgłośni Radio Maryja" - pisze "SZ w komentarzu na temat manifestacji w Warszawie.". Gdzie tu widzisz 300 tysięcy? Wyjmowanie zdań z kontekstu to najobrzydliwszy sposób plotkowania. I jeszcze jeden cytat: ""To dowodzi, że Kaczyński nie może w żadnym razie uważać się za rzecznika większości. Reprezentuje co najwyżej jedną czwartą Polaków. Jeśli chce pokonać liberalno-konserwatywnego premiera Donalda Tuska, musi przesunąć się w kierunku centrum, od którego jednak znów się kawałek oddalił w miniony weekend" - ocenia "Sueddeutsche Zeitung". Jestem zszokowany jak bardzo kochacie kłamać i manipulować tylko po to aby być popularnym (tj oczerniać Tuska). Aha, i oto co GW o tym pisała: " Sympatycy Radia Maryja i TV Trwam, PiS, związkowcy z Solidarności, przeszli w sobotę ulicami Warszawy w marszu "Obudź się Polsko". Przestaję wchodzić na ten upolityczniony portal, bo szlag mnie trafia jak takie coś widzę.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
1 października 2012 o 18:01
Cała prawda to drobna przesada, jednakże cała ta telenowela to jeden wielki proces robienia społeczeństwu wody z mózgu. Media do rangi sztuki podniosły m.in. straszenie Kaczyńskim społeczeństwo państwem policyjnym i innymi bzdetami.
Tak na prawdę to nie był marsz obrońców jakiegoś tam trwam, tylko przeciwników Tuska. Ale wiadomości i fakty powiedzą nam co innego. Dlatego po 19 lepiej iść na spacer, a nie włączać telewizję. A newsy poczytać np na www.niewygodne.info.pl
taka jest prawda media zawsze stoją po stronie władzy i tak będzie zawsze , nie można wszystkich mediów do jednego wora wrzucać bo są fajne apolityczne
widzę komentarze ,,obrońców świeckości" i nie rozumiem ich :C jestem zwolennikiem państwa katolickiego wiele państw to kraje ofocjalnie katolickie np.Liiechtenstein , ciepłe relacje z Kościołem się przydają , Kościół umacnial Polaków ideologicznie np.Bogurodzica przed Grunwaldem , Częstochowa,bitwa pod Wiedniem,Cud nad Wisłą , ks.J.Popiełuszko
kościół to nie tylko pis i rydzyk , ja tam wolę partie nacjonalistyczne
gustav2adolf- a co z Piotrem Skargą? a Hugo Kołłątaj? co mnie prymas obchodzi? w kościele też jest wielu przekupionych ludzi każdy ma swoją cene nawet ty i ja , nikt idealny nie jest
Carski-czemu tak twierdzisz ? popatrz jaka jest sytuacja w państwach takich jak holandia czy francja ,wolałbym mieszkać gdzieś w kambodży niż w europie zachodniej totalna degeneracja, świeckość nie zapewnia wolności wyznaniowej popatrz na koree północną ,1 rep. francuską czy zsrr wolności wyznaniowej za grosz a w państwach katolickich wyznaniowych takich jak Liechtenstein, I RP , pojedyńcze kantony w Szwajcarii są katolickie
Wszystko wskazuje na jedno: media kłamią! łał!!
co za odkrycie wszyscy o tym wiedza, ale i tak durno dalej dają się manipulować przykład: Tusk popierany przez media ustawia się na przyszłość z naszej kasy ;) ahh Polacy rodacy .. niestety kiedyś przez tą naszą naiwność ktoś nas znów wykiwa i historia się powtórzy ajj ! Potrzeba walecznych ...
@enrico80 faktycznie dużo zrobił, zważywszy na to że za jego rządzenia dosłownie nic w PL nie budowano, dzięki czemu mógł zmniejszać wydatki budżetu i obniżać jego wpływy to faktycznie, duży plus. Dziękuję za jego pomysły na rządzenie, dzisiejsze wystąpienie potwierdziło tylko, że ten sposób PiS ma wiele wspólnego właśnie z socjalizmem, rozdawnictwo, tylko skąd brać na to pieniądze? Dodruk zrobi? Bo chyba nie sądzi, że opodatkowując banki czy sieci handlowe uzyska wpływy z ich dochodów, logiczne jest, że wszystko spadnie na szarych Kowalskich, którzy będą z własnej kieszeni finansować jego pomysły. Ani Tusk ani Kaczyński nie mają pojęcia jak rządzić państwem.
Tak naprawdę ciężko ich policzyć. Według ostrożnych szacunków mogło to być około 150 tys. osób. I były to osoby w każdym wieku, czasem całe rodziny, z różnych środowisk.
Ruch Wk*rwionych, a pis sobie chce przepisac, ze ci wszyscy ludzie ich popieraja
jednej rzeczy nie rozumiem. Dlaczego Tusk? dlaczego Kaczyński? czy są to jacyś wybitni politycy że jak mowa o sprawowaniu władzy nad naszym krajem to pojawiają się tylko ich nazwiska ? może mi to ktoś wyjaśnić ? i bez hejtów prosze :)
@PitWoj zła odpowiedz, ludzie ich nienawidzą ale na nich głosują a czemu? to proste bo nie znają żadnego polityka który nie byłby im obcy! (i nie jara zioła)
@PitWoj A skąd to wywnioskowałeś, z sondaży?
Problem polega na tym, że oni( w większości) chcą zmienić władzę z PO na PiS, Czyli z debili na idiotów.
mnie szlag trafił jak duda się sprzedał i nazwał solidarność związkiem chrześcijańskim, albo jak ci fanatycy na procesji krzyczeli, że nie chcą świeckiego państwa tylko katolickie -____-'' w zasadzie nie wiem co gorsze, tusk czy katoland ...bo jak moherstwo dojdzie do władzy to będziemy tu mieli arabie saudyjską w wydaniu katolickim, zresztą jak można popierać rydzyka i jego chorą telewizję która manipuluje dziadkami i pozbawia ich całych majątków i eksmituje z mieszkań które im fanatycznie zaślepione dziadki zapisują, i jeszcze będąc prezesem solidarności nazywać rydzyka OJCEM DYREKTOREM, odwalili wam taki teatr przed telewizorem, że szkoda gadać, fakt ,że duda sprzedał się tuskowi był już oczywisty w trakcie organizowania białego miasteczka i tej wielkiej gigantycznej manifie która się rozeszła po 2 godzinach ( ta od emerytur ), tylko po to żeby ludzie myśleli ,że ktoś tam za nich walczy i się nie zjeżdżali do waw-y
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2012 o 18:29
Wiecie jaki jest największy paradoks? Jak się zapytacie jakiegoś zwolennika PO czemu głosuje właśnie na tę partię, to powie że albo nie wie, albo że nienawidzi Kaczyńskiego, albo zacznie coś bełkotać o Rydzyku itp. Niestety stan obeznania politycznego naszego społeczeństwa jest dramatycznie niski, większość ludzi głosuje jak im powiedzą w telewizji czy radiu.
@enrico80 a wiesz jaki jest drugi paradoks? Jak zapytasz wyborce PiS dlaczego głosuje na niego to Ci odpowie że Tusk miał dziadka w Wermachcie, że to złodziej, choć jeszcze żadnej kradzieży mu nie udowodniono. Jedni warci drugich, żaden nie ma pomysłu na Polskę, albo raczej ma, ale w momencie gdy nie ma władzy. Dziękuję za taki wybór, dlatego nie glosuję.
@piq5 Tylko wiesz kaczor jak rządził to spełnił chociaż minimalną część swoich obietnic (jakie było oburzenie w TVN że podatki obniżono dopiero dopiero w 2007), jak rządził Miller to z czegoś tam się wywiązał. Tusk nie spełnił ani jednej obietnicy (kompletnie ani jednej!), mało tego robi zupełnie co innego niż obiecywał (podnosi podatki, ściga nie płacących abonament RTV, stawia fotoradary, itd.). Przyznam szczerze że kiedyś też myślałem" "liberlno - konsterwatywna partia, o to coś dla mnie" - ta, g*wno ani z jednym ani z drugim nie mają nic wspólnego, zwykłe centolewuchy. A głosowanie na tą partię to dowód na to że można ludziom wcisnąć każdy kit z ładnym uśmieszkiem, bo ich wyborcy wszystko Tuskowi wybaczą.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,9326893,Tusk_o_80_tys__nowych_urzednikow___Bylem_za_slaby_.html - @enrico - dla Ciebie, kolejna niespełniona (spełniona na odwrót chyba) obietnica p. Tuska :) Nie dał rady, biedaczek.
@Ahafiya - chciało by się zacytować lekko zmieniony cytat z filmu killer: "To ma być premier? To jest jakaś popiedułka a nie premier." A jak się doliczy umowy zlecenia i umowy o dzieła, to wychodzi że z administracji publicznej żyje nawet ponad milion osób.
Xar nie wiesz nie byłes nie udzielaj się
A ja byłem, liczyłem i doliczyłem się 35-40k ludzi na marszu.
Tak samo było na 11.11.11 - Wyborcza- "kilka tysięcy nacjonalistów i neo-faszystów na Marszu Niepodległości." Rzeczywistość- ponad 30 tysięcy uczestników.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2012 o 21:21
piq5: w odróżnieniu od PO, PiS ma prawdziwe program gospodarczy i rozmawia argumentami.
Tylko co z tego, skoro większość Polaków zachowuje się jak analfabeci, bo z przedstawionej niedawno debaty na temat gospodarki kraju między PiS i ekonomistami-profesorami, ekspertami, taki leming pamięta tylko jedno: naelektryzowane włosy jednej z uczestniczek!
Naprawdę uważasz, że ludzie prezentujący takie podejście do poważnych spraw krajowych, powinni mieć prawo głosu przy urnie?!
@in4matyk co z tego, że PiS ma program, jak składa się on tylko z pobożnych życzeń, zrobimy to, zrobimy tamto, zwiększymy pomoc dla rodzin? Pytam się jak? Przy tak obciążony budżecie państwa nierealne jest zrobienie tego, do tego dochodzi ogromne zadłużenie państwa. Rozumiem, że można mieć plan, ale trzeba też było podać konkretne wyliczenia odnośnie tego jak go zrealizować, a nie dodawać martwe stwierdzenie, że opodatkuje się banki i duże sieci handlowe. Raz, ze ten sposób to nie jest studnia bez dna, która to wygeneruje środki na całkowite pokrycie wymysłów PiS, dwa wszystko to zostanie zabrane Tobie i mnie a nie im. Jaki jest tego sens? Żaden. A co do debaty, masz rację że większość zapamięta tylko naelektryzowane włosy tej pani, osobiście słuchałem tego z zaciekawieniem co tam mówiono, ale poza ogólnikami nie usłyszałem nic czego nie mówiono by w TV czy internecie. Żadnych fachowych danych, żadnych wyliczeń. Można się śmiać z platformy, ale nawet ten Rostowski potrafił przedstawiać konkretne wyliczenia tego jak obciążą pomysły PiS budżet, gdy zwołał kontrkonferencję, po tym jak Kaczyński przedstawił swój plan. Nie zmienia to faktu, że dla mnie ANI PIS ANI PO nie mają sposobu na prowadzenie tego kraju.
@piq5, Rostowski pokazał jakieś konkretne wyliczenia? Podstawił swoje liczby pod swoje wyliczenia tak aby wyszedł nam ładny wynik do Faktów. Chciałbym zobaczyć jak oglądasz całą debatę i wytykasz ekonomistą ogólniki. Poza tym jeżeli markety nie będą konkurencyjne to odżyją przynajmniej małe sklepiki (często z lepszej jakości produktami).
Kolejny demot potwierdzający, że żyjemy w dziwnych czasach, w których do naszej historii i naszego patriotyzmu większy szacunek mają inne nacje niż nasi rodacy.
> NightmareTheWorld ---- Podanie takiej informacji, to według Ciebie jest szacunek do historii i patriotyzmu?? Oni maja w d*pie naszą historię, a jeszcze głębiej nasz patriotyzm. Dla nich to jest medialna informacja i tyle.
Jakby podali w mediach ze bedzie manifa przeciwników tuska to by do wawy zjechało pewnie z milion osób... takiej wiary nie zatrzyma nikt ani nic... wiec podali ze bedzie manifa "katoli" "zwolenników radia maryja" żeby wszyscy to olali... mimo wszystko bardzo dobry wynik osiągnęli, widac ze naród ma juz dośc ich WSZYSTKICH nie tylko tuska i kaczoka...
@mysquff - mam nadzieję, że nie. Trochę mnie razi, jak odmawia mi się patriotyzmu czy dbania o naród tylko dlatego, że nie popieram PIS. Zresztą, zauważcie - oni tak krzyczą, oj, jak krzyczą, że to Polacy zmanipulowani przez PO (w sumie nie mówię, że nie), a jak się rozejrzeć, to wiele jest różnych patriotycznych... hm, zjawisk, w ogóle niezwiązanych z prawicą, a tym badrziej PIS. Posłuchajcie sobie choćby niektórych piosenek hiphopowych - polecam Eldo - "Nie pytaj mnie o nią". Czy to nie jest patrioyzm? Hemp Gru - "63 dni chwały", było jeszcze kilka stricte patrotycznych. A przecież muzyka to też malutki kawalątek tej rzeczywistości! I chyba nie powiecie, że oni popierają Rydzyka?... (choć w sumie nie znam ich politycznych poglądów, ale domniemywam, że jednak nie są takie)
Ahafiya- eldo to prawicowiec
fgdcgfdcxf - trudno, żeby osoba o zerowym "prawicostwie" była patriotą. To zresztą nie dyskwalifikuje mojej wypowiedzi.
Rozsądny człowiek: Marsz 25-300 tys demokratów-idiotów niedostrzegających, że obecna sytuacja to skutek demokracji.
No i mamy kolejną osobę popierającą monarchię?
Mnoży się ich ostatnio, a później obudzimy się z ręką w nocniku i despotą na karku...
Dyktatura jest lepszym rozwiązaniem, ale jakoś zrządzeniem losu na szczyt dostają się tylko psychole.
@Carski *Każda* alternatywa wydaje się lepszym rozwiązaniem, dopóki nie wprowadzi się jej w życie.
Nikiyam-MOnarchia jest narazie dobrym pomysłem , monarchia to nie tylko despotyzm np.Japonia ,Anglia,Liechtenstein i Szwecja mają monarchów i sobie radzą dyktatur nie ma
Phasma Nie, wcale nie. Monarchia nawet teraz nie wydaje się lepszym rozwiązaniem.
@Carski A to akurat względna rzecz, z którą panowie z Organizacji Monarchistów Polskich mogliby się nie zgodzić. Mała precyzja wypowiedzi co najwyżej z mojej strony.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2012 o 0:20
Królestwo nie zapewnia ładu w polityce - wystarczy popatrzeć na Belgię - Niby taka porządna monarchia a prawie dwa lata nie mogli rządu uformować...
Jeszcze zależy, o jakiej Monarchii mówimy. O ile król i rodzina królewska to tylko symbole, to jest dobrze.
300k? Jakie to były niby media, przecież na pierwszy rzut oka każdy kto kiedyś był w takim tłumie widzi, że to nie prawda. Chyba najbliższe prawdzie są szacunki policji, czyli około 60 tysięcy.
Jak jesteś w tłumie to widzisz tylko ludzi dookoła :) Byłam kiedyś na pewnej manifestacji, na samym poczatku, patrzę - o, jeden, dwa, no, cztery platformy, fajnie, dużo nas. Jak doszliśmy, nagle patrzę - platform jest trzy razy więcej, a ja tłumu jeszcze NAPRAWDĘ nie widziałam. Gdybym poszła sobie stamtąd od razu, serio nie wiedziałabym, ile tych osób jest, bo widziałam przecież ciągle tylko (powiedzmy) z 10 "rzędów" osób, a dalej nie, bo te osoby przeszkadzają... Policzyć ludzi można stojąc na balkonie, na pewno nie idąc, chyba, żebyś przechodził od początku do końca. A w mediach (żeby czasu nie tracić) dają migawki, a nie jedno całe ujęcie, które by wszystkich ludzi ogarnęło, więc jedni się powtarzają, a większości na obrazie nawet nie ma...
Öhm... jakie niemieckie media? To pewnie polskojęzyczne jakieś ;), bo ja w Niemczech mieszkam od lat i niczego podobnego nie czytałem ani nie słyszałem.
Zresztą z tego co wiem było 500 autokarów - 20-25 tys. osób, 4 pociągi - 4 tys. osób, kilkadziesiąt busów - max 2 tys. Daje to razem nie więcej niż 30 tys. osób. W marszach PiS w Warszawie brało udział max. kilkanaście tys. osób (tak było ze wszystkimi marszami dotychczas, nawet Marsz Niepodległości miał 20 tys. uczestników). W sumie 50 tys., i to bardzo ambitnie licząc. Skąd pozostałe 250 tys.? A może jest jedno zero za dużo? To by wyjaśniało te "niemieckie media", coś o 30 tys. mówili.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2012 o 17:24
A teraz kluczowe pytanie, skąd masz te wszystkie liczby?
20 tys. na Marszu Niepodleglosci? Chyba z TVNu masz te informacje...
Liczby są stąd: http://planktonpolityczny.blox.pl/2012/09/Kilkaset-tys-ludzi-czyli-jak-Prawica.html
Źródło raczej prawicowe, w każdym razie na pewno nie bliskie rządowi.
Dużo ciekawsze jest pytanie, skąd liczba "300 tys."? Jakie niemieckie media? Niszowe jakieś? Właściwie znam różne niszowe też, i nigdzie tej liczby nie widziałem. Podejrzewam że autor demota dodał zero.
@JanMariaWyborow Takie "niemieckie" te media, że aż pisane przez polaków...tyle, że po niemiecku.
No proszę! Zagraniczne media są bardziej obiektywne od PO-lskojęzycznych:)
Ale co można było się spodziewać PO GW:)
Obiektywne, bo bliższe przekonań ludzi popierających ten marsz? Najpierw sprawdź w słowniku, co to znaczy "obiektywizm".
A ty kolego naucz się liczyć: 25 tyś, a 300 tyś to chyba nie jest jakaś mała rozbieżność, no nie? Już sam fakt że dwie tak różne liczby się pojawiły w mediach... Więc... ktoś tutaj przekłamuje i to nie byle jak... ile w końcu było uczestników? I coś mi się wydaje, że GW bynajmniej zaniżyła tą liczbę i to znacznie...
Przede wszystkim proszę wskazać kiedy i w których mediach takie liczby jak 300 000 się pojawiły.
To, że ktoś podaje inaczej niż GW, nie oznacza, że ma automatycznie rację.
Wow, niezła propaganda autorze. Oto co pisze "gazeta prawna" : ""Czy było to tylko 40 tys., jak podawały media, czy nawet 100 tys., jak twierdzą organizatorzy - w każdym razie była to imponująca demonstracja, do której doprowadziła polska narodowo-katolicka opozycja. Zwolennicy Jarosława Kaczyńskiego i kierowanej przez niego partii Prawo i Sprawiedliwość połączyli się z członkami związku zawodowego Solidarność i zagorzałymi fundamentalistami katolickimi, skupionymi wokół kontrowersyjnej rozgłośni Radio Maryja" - pisze "SZ w komentarzu na temat manifestacji w Warszawie.". Gdzie tu widzisz 300 tysięcy? Wyjmowanie zdań z kontekstu to najobrzydliwszy sposób plotkowania. I jeszcze jeden cytat: ""To dowodzi, że Kaczyński nie może w żadnym razie uważać się za rzecznika większości. Reprezentuje co najwyżej jedną czwartą Polaków. Jeśli chce pokonać liberalno-konserwatywnego premiera Donalda Tuska, musi przesunąć się w kierunku centrum, od którego jednak znów się kawałek oddalił w miniony weekend" - ocenia "Sueddeutsche Zeitung". Jestem zszokowany jak bardzo kochacie kłamać i manipulować tylko po to aby być popularnym (tj oczerniać Tuska). Aha, i oto co GW o tym pisała: " Sympatycy Radia Maryja i TV Trwam, PiS, związkowcy z Solidarności, przeszli w sobotę ulicami Warszawy w marszu "Obudź się Polsko". Przestaję wchodzić na ten upolityczniony portal, bo szlag mnie trafia jak takie coś widzę.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2012 o 18:01
"...liberalno-konserwatywnego premiera Donalda Tuska..."
Hehe dobry żart. tusk to przecież socjalista.
Konkretnie Tusk, Kaczyński, Palikot itp. to jest tzw. socjaldemokracja. Coś łagodniejszego niż komunizm ale też syf.
A gdzie źródło tej informacji? Skoro to informacja z jakiś popularnych mediów, to nie powinno z tym być problemu.
http://nowaprawica.org.pl/info/dokumenty-np/program-wyborczy-knp
przeczytajcie sobie program tej partii wyborczej .
Po co, przecież jeśli nawet zbliżą się do 5% to Korwin ZNOWU przed samymi wyborami coś odpieprzy i stracą jakąkolwiek szansę na wejście do sejmu.
http://www.youtube.com/watch?v=NKbOa7HnwtY&feature=b-mv tutaj cała prawda o tych medialnych potyczkach.
Nigdzie nie dowiesz się "całej prawdy"
Cała prawda to drobna przesada, jednakże cała ta telenowela to jeden wielki proces robienia społeczeństwu wody z mózgu. Media do rangi sztuki podniosły m.in. straszenie Kaczyńskim społeczeństwo państwem policyjnym i innymi bzdetami.
Tak na prawdę to nie był marsz obrońców jakiegoś tam trwam, tylko przeciwników Tuska. Ale wiadomości i fakty powiedzą nam co innego. Dlatego po 19 lepiej iść na spacer, a nie włączać telewizję. A newsy poczytać np na www.niewygodne.info.pl
Rmf fm powiada 150 k
haha ale się mijamy z prawdą już nawet niemieckie media piszą prawde
taka jest prawda media zawsze stoją po stronie władzy i tak będzie zawsze , nie można wszystkich mediów do jednego wora wrzucać bo są fajne apolityczne
widzę komentarze ,,obrońców świeckości" i nie rozumiem ich :C jestem zwolennikiem państwa katolickiego wiele państw to kraje ofocjalnie katolickie np.Liiechtenstein , ciepłe relacje z Kościołem się przydają , Kościół umacnial Polaków ideologicznie np.Bogurodzica przed Grunwaldem , Częstochowa,bitwa pod Wiedniem,Cud nad Wisłą , ks.J.Popiełuszko
kościół to nie tylko pis i rydzyk , ja tam wolę partie nacjonalistyczne
I umacniał także zapewne przez Targowicę, w której wział udział nawet ówczesny Prymas Polski.
Państwo katolickie? Religia powinna się trzymać z dala od spraw państwowych, oraz od polityki.
gustav2adolf- a co z Piotrem Skargą? a Hugo Kołłątaj? co mnie prymas obchodzi? w kościele też jest wielu przekupionych ludzi każdy ma swoją cene nawet ty i ja , nikt idealny nie jest
Carski-czemu tak twierdzisz ? popatrz jaka jest sytuacja w państwach takich jak holandia czy francja ,wolałbym mieszkać gdzieś w kambodży niż w europie zachodniej totalna degeneracja, świeckość nie zapewnia wolności wyznaniowej popatrz na koree północną ,1 rep. francuską czy zsrr wolności wyznaniowej za grosz a w państwach katolickich wyznaniowych takich jak Liechtenstein, I RP , pojedyńcze kantony w Szwajcarii są katolickie
Tamci 300 tys, u nas w "Fakcie" ponoć 150 tys, na RMF'ie ok. 50 tys, a w wyborczej 25(co akurat jest oczywistą bzdurą). No i bądź tu mądry
http://zeitung.pl/300-000-polen-demonstrieren-gegen-tusk-regierung-in-warschau/ To chyba mają być te "niemieckie media". Śmiech na sali.
Wszystko wskazuje na jedno: media kłamią! łał!!
co za odkrycie wszyscy o tym wiedza, ale i tak durno dalej dają się manipulować przykład: Tusk popierany przez media ustawia się na przyszłość z naszej kasy ;) ahh Polacy rodacy .. niestety kiedyś przez tą naszą naiwność ktoś nas znów wykiwa i historia się powtórzy ajj ! Potrzeba walecznych ...
@enrico80 faktycznie dużo zrobił, zważywszy na to że za jego rządzenia dosłownie nic w PL nie budowano, dzięki czemu mógł zmniejszać wydatki budżetu i obniżać jego wpływy to faktycznie, duży plus. Dziękuję za jego pomysły na rządzenie, dzisiejsze wystąpienie potwierdziło tylko, że ten sposób PiS ma wiele wspólnego właśnie z socjalizmem, rozdawnictwo, tylko skąd brać na to pieniądze? Dodruk zrobi? Bo chyba nie sądzi, że opodatkowując banki czy sieci handlowe uzyska wpływy z ich dochodów, logiczne jest, że wszystko spadnie na szarych Kowalskich, którzy będą z własnej kieszeni finansować jego pomysły. Ani Tusk ani Kaczyński nie mają pojęcia jak rządzić państwem.
Kurde, ja to już z tą władzą nie wytrzymam, albo ona upadnie, albo niedługo to my upadniemy.
Daję minus (-) za "niemieckie" z wielkiej litery
no proszę czyli to jednak spisek jarecek+merkelowa