Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2123 2541
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar kyd
+35 / 47

Niekoniecznie. Weźmy takich Jamajczyków, większość z nich to chrześcijanie, a mimo wszystko uchodzi to za najbardziej radosny, wolny naród świata ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maaciekk
+77 / 87

wiesz gdybyś nie miał polskich polityków , podatków itp. a wzamian miał słońce , ciepło , kobiety w bikini na plaży przez cały rok to też byś był radosny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Siemaq
+10 / 16

No cóż, ale dla naszego kraju ta zależność jest jak najbardziej prawdziwa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vvrytmiereggae
+22 / 28

Hahaha no tak bo Jamajka to jest takie cudowne magiczne miejsce... Nie ma tam zła, nikt nie kradnie, nikt się nie bije, każdy chodzi uśmiechnięty ;) Nie sądzę by byli szczęśliwi z powodu słońca i panienek na plaży, tu raczej chodzi o podejście do życia, tacy ludzie nawet w Polsce umieliby się cieszyć życiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+5 / 11

Zielsko mają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
+8 / 14

@lkrysztofik, ale chyba zdajesz sobie z tego sprawę, że podstawą rastafarianizmu jest chrześcijaństwo, prawda? Opiera się ono na wierze, że były przywódca Etiopii, Haile Selassie jest ostatnim z biblijnym mesjaszów i wcieleniem Boga. Dziwne, że uważasz, że wiara w Jezusa to rodzaj ludzkiej ułomności, a wiara w etiopskiego przywódcę jako bożego wcielenia jest czymś fajnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maaciekk
0 / 4

kamil789456123 to żeś chłopie dał przykłady ; Bieda - u nas też jest (w mniejszej skali ale też jest wystarczy zobaczyć jakieś biedne kamienice ) , wojny gangów ( tylko w slumsach a tam nikt kto ma zdrowy rozsądek by się nie przeprowadził) - u nas też możesz trafić na dresiarzy którzy mogą mieć nóż przy sobie , brak pracy - a tu niby masz ją wszędzie ? co pan tusk ci ją zagwarantował ??? , korupcja - u nas też jest jej sporo jedyne z czym trafiłeś to wykształcenie choć gdybym miał lecieć gdzieś w tamte rejony to wybrał bym USA myślę że zarabiając tam średnie pieniądze mógł bym sobie pozwalać na to by co roku lecieć do Jamajki na wakacje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
-4 / 20

kyd- oczywiście,że wiem,że rastafarianizm jest na podstawie chrześcijaństwa, ale jedną z doktryn jest palenie marihuany więc bardziej to popieram :) A co ja mówię,że rastafarianizm jest fajny? Głównym warunkiem każdej religii jest wyzbycie się myślenia, tylko piszę,że nie wiem skąd pomysł chrześcijaństwo jest najradośniejszą wiarą... nie wiem skąd. Zawsze coś napiszę i tylko nieliczni to rozumieją... przecież ja nawet nikogo nie obrażam, nie zgodzisz się z tym że motorem religii jest bezrefleksyjność na jej temat? Przecież moje słowa powinny tylko wzmacniać ich wiarę, choć wiem,że niezwykle ciężko być religijnym i zarazem nie oszukiwać się i szukać prawdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
+9 / 11

@lkrysztofik, jedną z DOKTRYN rastafarianizmu jest palenie marihuany? Co za brednie. Jeżeli już, to marihuana jest jednym z symboli. To nie jest żaden wymóg, że by być rastafarianinem, to musisz palić marihuanę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
-3 / 11

Nikt nic nie musi przecież, ale jak wiesz czym jest rastafarianizm to wiesz też ,że marihuana pomaga im lepiej zrozumieć świat i istotę boga i według nich to boska roślina. Rastafarianin który nie pali marihuany jest jak katolik który nie chodzi do kościoła czyi nic złego przecież nie robi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 listopada 2012 o 18:58

avatar zazzerpan
-1 / 5

Jakiś czas temu czytałem w statystykach że Jamajka jest w czołówce liczby morderstw per capita na świecie. o_o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
0 / 0

Tak.. Wy kur*a Jamajke widzieliście na oczy... Byłeś jeden z drugim, żę tak mówisz jak tam pięknie? Ja byłem. Owszem w regionach pod turystów jest kosmicznie drogo i pieknie ale tak naprawdę to tam jest bieda, złodziejstwo itp. Wyjdź gdzieś w teren to zobaczysz jak Cie oje*ią z wszystkiego co masz. Taka prawda i skończcie dzieciaki pieprzyć jak to tam jest pięknie. Nasłuchali się Boba i myślą, że raj na ziemi znaleźli. Ja pier*ole...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trabant601
+5 / 15

Lubię takie demoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pipel888
+3 / 3

Prawdziwi przetrwają, jak powstaliśmy byliśmy potępiani a nasi nadal są mordowani za samą wiarę (jeśli są kobietami to gwałcone, chwała Bogu nie w Polsce), to jesteśmy wyhartowani i krzywe spojrzenie możemy przeżyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mirame
+19 / 25

Prawdziwi chrześcijanie nie są smutni - jasne, każdemu zdarzają się problemy, chwile smutne, ale w generalnym rozrachunku oni maja w sercu radość, szczęście, pkój i pozytywne nastawienie do życia :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Montecjusz
+8 / 12

Dokładnie tak ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niccoe
+9 / 13

Najradośniejszą religią jest japonski buddyzm. Nie zakłada on bowiem żadnych smierci, morderstw i kar, a jedynie zwyczajną ludzką dobroć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Montecjusz
+10 / 12

Buddyzm jest raczej filozofią życia a nie religią ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niccoe
+3 / 3

No własnie już niekoniecznie, został znany za religię ze względu na świątynie, które uznano za miejsce modłów, a gdzie tak naprawdę ludzie po prostu zostawiają swoje problemy i mają chwilę na odetchnięcie i pobycie w ciszy. Jednak rozmawiając o religiach, należy ją tu pod względem encyklopedycznym uwzględnić. Szczególnie, że inne odłamy buddyzmu są czysto religijne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komivoyager
0 / 12

Czy właścicielem tego portalu stał się jakiś szczególny związek wyznaniowy??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Snickers2012
+1 / 9

w zasadzie księży też można nazwać wyznawcami ale do smutnych to oni nie należą, bynajmniej ja bym się nie czuł jeżdżąc takimi samochodami jak oni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Montecjusz
-1 / 7

Uwierz mi, że nie każdy znich ma wypasioną fure i inne udogodnienia. to tak jakbym powiedział, że jak patrze na te samochody które stoją przy blokach to Ci WSZYSCY ludzie na pewno takie mają...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nuddy
0 / 4

Dobra mają, ale niektorzy ksieza to po prostu sie na nich nie nadaja jeden ksiadz tak gosci w chu** robil ze wypatrzył sobie takich starych ludzi bez rodziny itd. i przekonal, ze jak mu przepisza dom itp to beda mieli pogrzeb darmowy ze on sie tym zajmie. Skonczylo sie na tym, ze nic nie zrobił.

do tematu: Chrzescijansto to nie taka idealna religia (zadna nie jest) Dajmy na to hanba dla mezczyzny jest nosic dlugie wlosy w bibli . Jezus mial cale zycie.. Krucjaty itp... No, ale coż byly ciemne czasy kosciolo teraz sa gorsze ksieza (niektorzy) to po prostu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 listopada 2012 o 18:46

avatar Montecjusz
0 / 0

Teraz poprostu zwraca się większą uwage na tych gorszych. niestety musi istnieć pewna hierarchia w kościele aby mógł on nadal trwać co często niestety wiąże się z tym, że ,,tym wyżej" nagle odwala i myślą, że teraz są niewiadomo kim. Problem jest w tym, że wiary tak naprawdę nie mozna sprawdzić i nie jesteśmy wstanie wybrać tylko tych odpowiednich. Osobiście znam paru księży którzy na swój sposób od Kościoła mnie odrzucają ale przebywając w środowisku ruchu światło-życie poznałem o wiele więcej księży którzy pokazują co to znaczy żyć, wierzyć i całe swoje zycie tej wierze oddać ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Peppone
-1 / 11

Że niby co radosnego jest w tej mitologii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nismo099
-1 / 3

nuddy, pokaz mi werset biblijny lub inne wiarygodne zródło tego ze Jezus miał długie włosy, skoro sam mówił o tym ze chanba jest to dla mezcztzny? czyzbys opierał sie na obrazach i naukach koscioła który ma wiecej wspólnego z poganstwem jak z chrzescijanstwem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 listopada 2012 o 19:29

N Nuddy
+1 / 3

Więc widzisz :) ). Wiec skoro mam nie polegac na tych obrazach to widocznie wy sie nie opierajcie na tej bibli skad wiecie ze nie zostala przetlumaczona z jezykow zle? przeksztalcona przez kogos? Skoro ja mam niepolegac na obrazkach nie polegam takze na slowach zawartch w bibli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 listopada 2012 o 21:12

avatar Montecjusz
+1 / 1

Dlaczego opierać się na Piśmie Świętym? Pomine aspekt Starego Testamentu który od wielu wieków jest przepisywany i jesteśmy w stanie porównać bardzo stare zwoje ST co uniemożliwia nam manipulację treścia takowego. Podobnie Nowy Testament gdzie manipulacja treścią jest NIEMOŻLIWA ponieważ jest on przepisywany od wieków co oznaczało by, że trzeba by zmienić dany fragment we wszystkich jego egzemplarzach na świecei jednocześnie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paparatzi
-1 / 3

Przez całe lata wciskano nam z ambony, ze mamy się smucić, zastanawiać nad sobą, pościć, umartwiać no to zostało a nic z tych działań nie przynosi korzyści naszym relacjom międzyludzkim. Dopiero niedawno nowe pokolenie księży uczy nowej nauki. Chrześcijanin ma się cieszyć, śpiewać, klaskać, skakać na chwałę Boga. No ale jak już mamy te naście lat to jesteśmy w już tak zaawansowanym wieku, ze nam nie wypada. Polecam pójście na pielgrzymkę, uczestnictwo w ruchu Światło Życie to uczy radosnego Chrześcijaństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 listopada 2012 o 19:48

P Pereplut
0 / 6

Stosy, krucjaty, inkwizycja, pedofilia... sama radość po prostu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Montecjusz
-3 / 3

Pierwsze 3 przemilczę bo argumenty tak samo sensowne jak bym powiedział, że nie należy używać samochodów bo przecież zamęczymy konie które je ciągną nie? Nie możesz na to patrzeć bo Kościół już się na ten temat wypowiadał przepraszał i robi co może zeby to naprawić ale wojujący ateiści dalej swoje. pedofilia? racja zdarza się. Nie można problemu negowac i mówić, że nie istnieje jednak poczytaj trochę a dowiesz sie, że np. w środowiskach homoseksualnych jest ona wiekszym problemem (Przepraszam poprawnośc polityczna nei wolno głosno o tym wspomnieć). Wysepuje ona również wśród kierowców nauczycieli lekarzy i każdej innej grupy ludzi. Niestety taka prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stoppie
+2 / 2

@Montecjusz, Kościół (jako jego władza) jest bardzo głupi. Zdajesz sobie sprawę do czego prowadzi zakaz seksu, posiadania partnerki, dla zdrowego mężczyzny ? Nawet jeśli ją będzie miał to w podświadomości pozostaje "zakaz". Chce się czegoś więcej, szuka się innych wrażeń. Celibat powinien zostać zniesiony, nawet księża są za tym, tyle że ludzie na to nie pójdą, mimo że wielu z nich i tak wie, co robią ich przewodnicy na boku. Taka mentalność. Słyszałeś, co się dzieje z ludźmi pracującymi w krematorium ? Głównie z facetami. Popadają w nekrofilię. Bardzo często. Ludzką psychikę łatwo zniszczyć. Oczywiście ma to jeszcze inne przyczyny. Kościół ukrywa pedofilię, ale ja nie uwierzę, że środowiska homoseksualne odznaczają się większym odsetkiem tego zboczenia. Oni nie mają takiej możliwości manipulacji. Wystarczy trochę poczytać o psychologii, żeby zrozumieć mechanizm pedofilii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 listopada 2012 o 13:01

N nismo099
+1 / 3

twój braciszek ma bujną wyobraźnie bo wygląd Jezusa nie jest nigdzie opisany. jedyna prawda jest to iz Jezus powiedział iz długie włosy dla mężczyzny są hanba.mówisz ze nie opierasz sie na bibli a własnie to zrobiłes... wiec? albo w cos nie wierzymy i żadnego słowa z tej ksiegi nie uzywamy jako argumentu albo wierzymy i uznajemy za natchnione słowo Boze.a 99% z was podejrzewam ze nawet bibli w reku nie miało nie mówiąc tu o przeczytaniu czy wnikliwym poznawaniu. wiec co ty mi możesz powiedzieć o bibli zkoro nie nzasz nawet tak prostego wersetu? nic. znam ludzi którzy 40 lat ja studiują i nadal dowiaduja się czegoś nowego. jeżeli chcemy coś mądrego powiedzieć to wysilmy się chociaż na ten najmniejszy krok

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
-2 / 4

Niektóre rzeczy piszesz sensownie, ale w innych się według mnie mylisz. Masz rację że Jezus raczej nie miał długich włosów, bo wyglądał najprawdopodobniej tak jak inni typowi mieszkańcy tamtych okolic sprzed 2000 lat, i nie ma przesłanek by sądzić że się jakoś swoim wyglądem szczególnie wyróżniał spośród innych. A co do długich włosów, o tym nie mówił Jezus. Chyba święty Paweł, o ile dobrze pamiętam. A co do logiki, że "albo w nic z Biblii nie wierzymy, albo ją uznamy za natchnione słowo Boże" to trochę nie ma sensu. Czemu jej nie traktować, tak jak historycy traktują inne teksty z tamtego okresu? Z tego, co wiem, w historii oceniając wiarygodność materiałów źródłowych nie używa się systemu zerojedynkowego że albo cały tekst to święta prawda, albo absolutnie nic w nim nie jest prawdą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zxccxz
0 / 6

Jedna z trzech religii, które wymagają mocnego popier***enia, żeby się z nimi zgadzać i je wyznawać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Montecjusz
-1 / 3

Bracie zacznijmy od tego, że Bóg od zawsze był jest i bedzie miłością. Ale nie o tym. Dosłowna interpretacja PŚ? No nie powiem że nie ciekawe podejście to tak jakby interpretować metafory dosłownie. Niby można ale nie o to chodzi i wyjdzie nam cos totalnie bez senu czyż nie? Pozatym jeżeli chcemy dosłownej interpretacji to nei zapomniaj, że każdy z tych ludzi którzy w potopie zgineli miał możliwość ,,zabrania się" z na arke ale wyśmiali oni Noego nie wierząc w to co robi ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stoppie
+2 / 2

Jeżeli mamy traktować niedosłownie Pismo Święte, to niedopuszczenie kobiet do ołtarza przez Kościół, bo wśród apostołów nie było kobiety jest rzeczywiście dobitnym tego przykładem. To samo z celibatem, seksem przedmałżeńskim. Już nie wspomnę o nadinterpretacji i tworzeniu: PRZYKAZAŃ KOŚCIELNYCH.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nismo099
-1 / 1

dlatego iz całe pismo od ksiegi rodzaju do objawienia jest zalezne od siebie.podwazajac jedna myśl możemy tez podważyć każda inna. jak wiemy biblia była spisywana przez 1600 lat przez około 40 mezczyzn. czy jest taka druga ksiega która była spisywana w takich okolicznosciach utrzymujac ogólna spójność? pomijajac tu to ze kazdy z pisarzy był innym człowiekiem miał inny charakter pisma ze to tak nazwe i czesto nie wiedział o czym pisze. wiec albo sie wierzy w natchnienie pisma albo nie.dlaczego nie mamy traktowac bibli tak jak innych tekstów z tamtego okresu? bo jezzeli nie da rady ustalic ich prawdziwosci to przez ludzi jest zakładane iz takie wydarzenia nie mogły mieć miejsca a w przypadku bibli takowych tesktów jak wiemy jest duzo. i wtedy wystepuje takie magoiczne słowo jak "wiara". a to co tysiac lat temu było nie mozliwe dla tamtejszych badaczy dziś okazuje się prawda. kiedyś mega argumentem było to iż biblia mówi o tym iz ziemia nie jest płaska. a co sie okazało? ze jednak człowiek sie mylił...wiec pod tym wzgledem nie mozna podchodzic do bibli bo człowiek nie jest wstanie w 100% udowodnic logicznymi argumentami prawdziwości lub zakłamania bibli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nuddy
+1 / 1

Cóż nic nie pozostaje jak "wiara" ktorzy inni maja, a inni po prostu sie w to nie angażują. Nikt tego udowodnić nie może inni opieraja sie na nauce inni na bibli itd. Moje nastawienie jest takie jakie jest, ale przeciez dajmy na to wielkie teorie Bog jest w niebie wynaleziono samolot kosciol zaczol sie bronic ze bog jest niewidzialny ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Montecjusz
-1 / 1

Niczego nie należy interpretować dosłownie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NaPrzeciw
+2 / 4

Po części to racja. Spodobał mi się ten podpis :) Chrześcijanie i nie-chrześcijanie - uśmiechajmy się! Możecie narzekać, że politycy, że tamci i inni są źli i nieuczciwi, ale my nie powinniśmy tacy być! Są rzeczy, z których zawsze możemy się cieszyć, np. właśnie wtedy, kiedy spotykamy miłego człowieka, humor od razu jest lepszy :) I tak, małymi kroczkami, małymi dobrymi uczynkami możemy się nawzajem uszczęśliwiać!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar biti96
+1 / 5

dobry demot, a wy dalej sie czepiacie... bo katolicy!!! tak to oni wszystko!!! nikt juz nie spojrzy z dobrej strony bo aby "ja" mam racje i w tv jakis ksiadz...... Oaza, Odnowa w Duchu Świętym, grupy Nowej Ewangelizacji, grupy charyzmatyczne - w całej Polsce jest tego duzo.. i nikt nie zwroci uwagi na nic dobrego w Kosciele... bo to wszystko to katolicy!!!! dajcie spokoju z tymi e-wojnami wyznaniowymi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 listopada 2012 o 23:04

avatar Azon
-1 / 5

Chrześcijaństwo najbardziej pokojowa w założeniach religia (nadstaw drugi policzek itp.) z chorymi z nienawiści wyznawcami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Montecjusz
0 / 0

Próbujesz oceniać całą grupe na podstawie paru osób. Idąc tym tropem to wszyscy kierowcy to piraci drogowi (W końcu to ich głównie pokazuje się w telewizji) wszyscy arabowie to terroryści (kolejny stereotyp TV) Amerykanie idioci (argument jak wyżej) a Polacy narzekający na wszystko złodzieje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ariegi
0 / 6

Tak to jest, jak ma się najpotężniejszego sojusznika we wszechświecie, a za wszelką cenę chce się kroczyć bez niego.
Ja oddałem życie Jezusowi, polegam tylko na Nim i nigdy się jeszcze nie zawiodłem, a moje życie jest bardzo radosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
0 / 2

Dokładnie. Zawsze uważam, że sama w sobie tematyka chrześcijanizmu jest ciekawa, fimy o charakterze biblijnym, które lecą w TV np. podczas świąt są naprade warte zgłębienia. To nie wina wczesnych chrześcijan i ewangelistów, że z czasem religia ta obrosła mafijną instytucją i ciemnymi wyznawcami, którzy interpretują biblie po swojemu i dostosowują do własnych potrzeb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar izobara
-1 / 1

No nie wiem czy ona taka radosna jest, jeśli weźmiemy pod uwagę jak dużo krwi zostało przelane na jej tle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Montecjusz
0 / 0

Nie wiem czy noże kuchenne mogą służyć dobrym celom biorąc pod uwage ile przelano przez nie krwi. Nie wiem czy samochody można nazwać czymś dobrym wiedząc do ilu śmierci się przyczyniły. Nie wiem czy alkohol można nazwać czymś dobrym patrząc ilu ludziom zniczył życie. Spójrz na swoje myślenie w ten sposób a może zauważysz w nim błąd :) Nie mówię, że nie masz totalnie racji bo masz- przelano krew. Jednak nie można patrzeć przez pryzmat tego na to jak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kalia24
0 / 2

Ta, najlepiej widać to w pieśniach kościelnych - najradośniejszy temat potrafią przerobić na marsz pogrzebowy... Nie cierpię tego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Montecjusz
0 / 0

Wpadnij kiedyś na msze prowadzoną przez Oaze, SNE, Odnowę w Duchu Świętym czy którąś z im podobnych wspólnot ;) U tych ludzi naprawdę widać radość ze spotkania z Panem wyrażaną radosnym śpiewem i przeżywaniem tego co się dzieje :) Niestety podczas normalnych mszy często wręcz nie możliwe jest stworzenie czegoś ,,z kopem" bo poprostu starsi ludzie mogli by nie nadążyć bądź nie zrozumieć. Pozatym nie czarujmy się wielu księżą się poprostu nei chce robić czegoś więcej ;(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+1 / 3

To nie chrześcijaństwo jest smutne, a katolicka schizma która opanowała Europę w średniowieczu. Zobaczcie chociażby jak wyglądają msze u Afroamerykanów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar policmajsterrr
+1 / 1

Ja się zgadzam - założenia religii są super- miłość, życie wieczne, zwycięstwo i nawet jeśli tu jest Ci źle to i tak kiedyś będziesz szczęśliwy już na zawsze. A my- wyznawcy- no cóż... Często skupiamy się na tym, że jak coś się nie udało to pewnie "Bóg tak chciał", musimy się umartwiać, biegnąć na oazę w spódnicach po kostki i golfach manifestując wszystkim swoją pokazową radość, wykłócać się o politykę, stawać się fanatykami, którzy skupiając się na Miłości Bożej zapominają o miłości do człowieka czy zaniedbują rodzinę i obowiązki, aby spędzać czas na modlitwie itd. Nie mówię, że wszyscy oczywiście. Osobiście kiedy fanatyk religijny mówi mi coś miłego to mu zwyczajnie nie wierzę, bo czuję emanujące wręcz z niego przekonanie, że nie robi tego z sympatii do mnie tylko ze względu na swoją wiarę. W tych "tryskających energią" chrześcijanach czuje się straszną sztuczność i udawanie, dlatego w gruncie rzeczy wydają się najsmutniejsi. Ale chrześcijanin, który na każdym kroku nie wygłasza jak to "Duch Święty go prowadzi" i stara się po prostu dobrze żyć i być dobrym dla innych, zachowując dla siebie swoje religijne przeżycia czy tzw." świadectwa" jest dla mnie człowiekiem, który zdecydowanie bardziej przyciąga do chrześcijaństwa niż fanatyk z oazy, odnowy czy jakiegoś stowarzyszenia radia o wiadomej nazwie ( UWAGA! Nie uogólniam! Mówię o symbolicznym moherze lub oazowiczu a nie o tym, że każdy kto na to chodzi taki jest).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L livelive
0 / 6

Ktoś kto tak sądzi, nigdy nie był na pielgrzymce, oazie, Lednicy, w Wołczynie, w Serpelicach nad Bugiem, Taize, koncercie Jednego serca jednego ducha, na Górze św. Anny, w Kodniu na festiwalu młodych. Do tego jest wiele wspólnot kościelnych, i tam się dzieje. KOŚCIÓŁ TO NIE TYLKO BABCIE KLEPIĄCE RÓŻANIEC!
A oto przykłady radosnego chrześcijaństwa:
http://www.youtube.com/watch?v=6ZO9fz07Mfg ŚDM Madyrt
http://www.youtube.com/watch?v=KcVOXBHsGwA śpiewający Włosi podczas spotkania ekumenicznego.
http://www.youtube.com/watch?v=kMQjrgIOBWs jeden z wieczorów w Taize
http://www.youtube.com/watch?v=9HErVbrVOUU święto narodów podczas spotkania ekumenicznego Taize
http://www.youtube.com/watch?v=QqMUiFmIOMw w tramwaju podczas spotkania ekumenicznego
http://www.youtube.com/watch?v=ZbDc0m8I2LI spotkanie Taize w Berlinie
http://www.youtube.com/watch?v=USae9ysv6u0 Lednica
http://www.youtube.com/watch?v=JLP7-C1B-Fo "Tak, tak Panie" na Lednicy
http://www.youtube.com/watch?v=qSDDfnkHkgA spontaniczna akcja w Wołczynie na spotkaniu młodych
http://www.youtube.com/watch?v=a2bYMjeEEyY&feature=related wieczorem w Wołczynie
http://www.youtube.com/watch?v=hKzrI1Kc6V4 Przystanek Jezus
http://www.youtube.com/watch?v=UPoRtcNyUJc wejście na Jasną Górę SWE
http://www.youtube.com/watch?v=DlKXEfbklNc Chyba tu się nie biczują?
http://www.youtube.com/watch?v=GLVPyUgO8ys Radością moją Jezus, dobry mój Pan!
http://www.youtube.com/watch?v=hOE9dNOkP2c Neokatechumenat na ŚDM
http://www.youtube.com/watch?v=TsEZO0-fNg8 głupawka pielgrzymkowa
http://www.youtube.com/watch?v=QkUbTeNTwtk postój na pielgrzymce
http://www.youtube.com/watch?v=T81YcBVjj7Y czuwanie na Jasnej Górze po pielgrzymce

I co? Biczują się?




Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rainzug
+2 / 8

Umrę ze śmiechu, chrześcijaństwo na dokładnie jednej płaszczyźnie z judaizmem i islamem od których notabene nie różni się niczym istotnym, są najbardziej ponurymi, wstydliwymi i przynoszącymi ludzkości słabość, cierpienie i zło powszechnymi systemami filozofii metafizycznej jakie ludzkość kiedykolwiek wymyśliła. Radosny to był nasz słowiański poganizm, radosny jest buddyzm i niektóre z odmian hinduizmu, radosne są niektóre tzw. religie naturalne, ale żaden system wierzeń który oddziela jednostkę od natury wszechrzeczy, a nieskończoną jaźń umieszcza na wieczność w sferze bycia panem x, który charakteryzuje się miłością do żony Krystyny i truskawek jest po prostu żałosne i odbiera umysłowi resztki godności, dowodzi niezrozumienia względnej natury moralności, jak zresztą całego świata, a już najbardziej żałosną rzeczą jest wiara w wieczną karę lub nagrodę za pojedyńcze czynności jednego skupiska doświadczania w wiecznej czasoprzestrzeni. Chrześcijaństwo jest po prostu złe, dokładnie tak jak zły jest w waszych oczach islam i Wy jesteście dokładnie w ten sam sposób zaślepieni tym idiotycznym systemem którego jedyną prawdziwą funkcją było przedłużenie panowanie Rzymu nad Europą. Pozdrawiam wszystkich którzy wyszli z wtłaczanych od dziecka schematów :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem