Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Mój pierwszy Rap

...którego słuchałem

www.demotywatory.pl
+
828 928
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Max209
-1 / 1

pierwszy rap, jak najbardziej :D:D:D:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
-2 / 44

Nie masz pojęcia o rapie więc może przestań się ośmieszać i wypowiadać na jego temat idioto

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzdacz
+3 / 17

Ikrysztofik, Twój awatar mówi wszystko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Yardash
+5 / 25

@Ikrysztofik - to niezwykle zadziwiające, że każdy obrońca rapu od razu odpowiada bluzgami na słowa krytyki, a nigdy nie potrafi w racjonalny sposób przekonać mnie do swoich racji ani podać przykładu rapowego tekstu z przesłaniem. A przynajmniej nigdy takiego nie spotkałem. To chyba o czymś świadczy, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+11 / 19

Yardash posłuchaj sobie Bisza, Mediuma, Zeusa czy z tych bardziej znanych Eldo, Ostrego czy nawet Fokusa i powiedz mi czy rap nie ma przesłania... No ale wiedziałem że tak będzie, ten demot ma taki wydźwięk że teraz wystarczy napisać że rap jest głupi i od razu fala propsów a większość chyba nie słyszała nic poza konusem mpk. To co zaprezentowałeś to zwykła ignorancja i nic więcej. lksztofik ostro pojechał i ma avatar który o nim źle świadczy ale ma racje. Wiem że łatwo się dowartościować bezgranicznie jadąc po rapie i zgrywać wyżyny intelektualne bo gardzi się rapem ale nie rób z siebie jakiegoś mądrali któremu się wydaje że jest ponad kimś bo ma inny gust muzyczny. Tak się składa że wielu raperów daje dobre przesłanie zahaczając o wiele społecznych problemów (a dla niektórych przesłanie to chyba tylko muzyka o miłości). Przynajmniej nie stoją nad nimi jakieś wielkie wytwórnie które dyktują im o czym mają nagrywać tylko oni sami tworzą swoje wytwórnie i każdy przekazuje to co sam ma do przekazania a nie to co ktoś mu narzucił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 8 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2012 o 17:07

avatar KTU
+7 / 11

I rozumiem że wyłączałeś niektóre kawałki po dwóch linijkach i na podstawie tego wyrabiasz sobie zdanie? :P No to teraz Ty mi powiedz jaka muzyka według Ciebie ma taki wspaniały przekaz. Z resztą jak piszesz o nich artyści w cudzysłowie to źle o Tobie świadczy. Jesteś po prostu zwykłym bucem któremu się wydaje że ma unikalny gust. "O patrzcie jaki ja jestem zajebisty bo nie słucham muzyki której słucha tylko plebs". PS. Swoją drogą żeś sobie dobrał kawałki. Karuzela Mediuma jak sam na początku powiedział że to kawałek imprezowy a Ty tam szukasz przekazu w tym konkretnym kawałku :D Albo Eldo- chciałbym być sobą, nawet nie ma takiego kawałka Eldo :D Szkoda że jeszcze nie oceniłeś Eldo na podstawie jego legendarnego freestyle'u i nie szukałeś w tym przekazu :D Co do Eldo to sprawdź to http://www.youtube.com/watch?v=gcXcvijDgtc Z resztą po jednym kawałku i paru linijkach... zawsze mogłeś trafić akurat na kawałek typu bragga (bo w końcu raperzy robią różne kawałki, raz zrobi coś z przekazem a raz bez). No ale Ty już z góry jesteś nastawiony negatywnie, zapewne oczekujesz nie wiadomo jakiś poematów :P Z takim nastawieniem to ja się nie dziwię że żaden słuchacz rapu nie pokazał Ci niczego z przekazem, bo po prostu Ty i tak byś to odrzucił i całkowicie znegował bo to rap.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2012 o 17:33

avatar KTU
+2 / 6

@takich3jaknas2toniemaaniejednego linków do dobrych rapowych kawałków z przekazem to my mu możemy podrzucić setki. On i tak wyłączy po 30 sekundach bo mu się 2 słowa nie spodobają :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2012 o 17:35

avatar lkrysztofik
-3 / 9

Grzdacz - aha a czym jest to wszystko? Może to,że jestem fanem filmu omen? Albo,że robię sobie jaja z bezmózgich katoli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T takich3jaknas2toniemaaniejednego
+2 / 8

@KTU i to jest właśnie smutne... Wszyscy się czepiają o przekaz... to artysta rap nie może zrobić już czegoś dla beki? Dla ludzi nie słuchających rapu, bo teksty są bez sensu polecam Opa Gangnam Style. Tam znajdziecie super przekaz, który odmieni Wasze życie i otworzy Wam nowe horyzonty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
-1 / 11

Yardash- Widzisz mi nie zależy na tym by Cię do czegokolwiek przekonać jesteś dla mnie nikim tak jak ja dla Ciebie i nie zalezy mi na Twojej aprobacie. Nie masz racji mylisz się, co najbardziej prawdopodobne nie masz najmniejszego pojęcia o rapie, jesteś w tyn temacie laikiem,ignorantem, kierujesz się stereotypami , szufladkujesz w Twoim poście nie znalazłem jakiegokolwiek potencjału, jest idiotyczny, wiec pozostało mi wyrazić swoją pogardę dla Ciebie tyle... mógłbym Ci podać setki linków, wersów ale obawiam się że może przerosnac ta muzyka Twój marny umysł. Jest naprawdę wiele podgatunków rapu zarówno dla inteligentnych ludzi jak typowych dresów... ale dla takich ludzi jak Ty rap to zawsze bedzie pi*rdolenie bez sensu, a metal darcie mordy bez sensu, Niezmiernie mnie wk*rwiaja ludzie którzy wypowiadają się na tematy o których nie mają pojęcia, po prostu brak mi słów... wolałbym żeby takie osoby zamilkły i wiecej myślały zamiast irytujaco kłapać dziobem... ale cóż społeczeństwo to w większości ograniczone imbecyle z klapkami na oczach, wiec nie będę nawet się produkował. Mógłbym równie dobrze Ci pokazac, ze mam rację, ale mam Cię gdzieś i tak nie masz pojęcia o czym pi*rdolisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+1 / 3

No to widzę że oczekujesz żeby muzycy byli wybitnymi poetami :P To może lepiej skup się na czytaniu literatury a zostaw muzykę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2012 o 18:07

avatar Yardash
-3 / 5

@KTU - czy ja dobrze zrozumiałem? O.o Sugerujesz, że nie można jednocześnie lubić muzyki i literatury? Bo dokładnie tak to zabrzmiało... I nie, nie oczekuję, żeby muzycy byli poetami. Chciałbym raczej, żeby nie nazywali się poetami ci, którzy ewidentnie nimi nie są.
@lkrysztofik - ojej, wzruszyłem się. Ach, jakże smutne i przykre jest to, że większość społeczeństwa to bezrozumne bydło z klapkami na oczach, przed którym nie masz możliwości zabłysnąć swoją wiedzą :( A teraz nieco poważniej - ZAWSZE, kiedy ktoś w dyskusji zamiast twardych argumentów mówi właśnie coś w stylu "mógłbym ci udowodnić, ale mi się nie chce", tak naprawdę udowodnić nie potrafi. ZAWSZE. Ilekroć spotykała mnie taka sytuacja, zawsze na końcu wychodziła na jaw ta przykra prawda :) Druga sprawa - nigdzie nie napisałem, że jesteś dla mnie nikim, więc nie wiem skąd ten wniosek wytrzasnąłeś. Najwyraźniej albo nie rozumiesz słowa pisanego, albo nadinterpretujesz - jakby nie było, śmiem twierdzić, że tym samym idealnie wpisujesz się w ramy stereotypowego słuchacza rapu :) Poza tym jak dotąd nigdy nikogo tutaj nie obraziłem, za to ty od razu na mnie naskakujesz. Bo ośmielam się nie lubić i zaprzeczać wartościom twojego ukochanego, jakże świętego rapu. Wiesz o czym to świadczy? Że zamiast udowodnić mi, że się mylę, a tym samym udowodnić moją małość - udowadniasz jedynie stereotyp, w który wierzę i który wciąż obserwuję dookoła. Mianowicie taki, że przeciętny słuchacz rapu to tępy idiota nie potrafiący sensownie i racjonalnie dyskutować. Aha, żeby nie było niedomówień - niniejszym od tej pory zaczynam tobą gardzić. Tak cobyśmy byli kwita :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2012 o 18:22

avatar KTU
+2 / 4

Sprowadziłeś tą dyskusje do poziomu absurdu :P Nie ma to jak oceniać artystę nawet nie po przesłuchaniu jego kawałka a po przeczytaniu dwóch linijek jego tekstu z losowego kawałka (w przypadku Eldo kawałka który nie istnieje). Specjalnie napisałem "skup się na czytaniu literatury" żeby nie zabrzmiało że nie można robić i tego i tego :P (dlatego to raczej Ty jesteś tępym idiotą który nie umie racjonalnie dyskutować a nie fani rapu których tak postrzegasz). Ty nie wiesz który raper ma coś z poety a który nie i tyle (a z góry uważasz że każdy jest głupi).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 7 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2012 o 18:39

avatar lkrysztofik
+3 / 5

W ogóle czym jest ten cały sens... moim zdaniem to subiektywne postrzeganie zależne od indywidualnej percepcji... i przy słuchaniu rapu przydatna jest umiejetność myślenia co jest dużym dla wielu utrudnieniem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D derwo
0 / 4

Yardash moim zdaniem jesteś nieco zdziczały . Nie chcę cię obrażać , ale jeśli uważasz , że rap jest dla mało inteligentych ludzi to powiedz mi co nieco o np.metalu . Można tobie wysłać "milion" hip-hopowych kawałków a i tak uznasz , że są one bezwartościowym śmieciem . Powiedz : w czym metal jest lepszy od rapu . Nawet nie potrafisz ani trochę przyznać racji wcześniej wypowiadającym się kolegom , ponieważ nie jesteś otwarty ( tak samo jak moi niektórzy koledzy i koleżanki , którzy siedząc po kątach słuchają rocka czy metalu ) nikt słuchający takiej muzyki , nie potrafi podzielić się swoją opinią , choćby wymienić się paroma dobrymi kawałkami ;D I tak uważam , że kultura ta jest nieco zdziczała . Tak samo każdy powie o typowych dresach zaczepiających wszystkich i prowokując bójki . Mnie to też się nie podoba , ale nikt tego zmienić nie może . I KTU ma racje , jesteś odporny na cudze argumenty .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2012 o 18:44

avatar KTU
+1 / 3

W sumie przy muzyce to jest ciężko żeby osoby o całkiem odmiennych gustach się dogadały. Mnie to śmieszy jak ktoś pisze że rap nie ma przekazu. No chyba że dla kogoś przekaz to tylko muzyka o miłości i każde zdanie musi być metaforą. Często dobry przekaz to po prostu prosty przekaz. Wielu raperów jest po prostu szczerych i porusza trudne tematy, społeczne czy polityczne a niektórym się wydaje że rap to jest tylko o jaraniu blantów, przemocy itp. i że np. taki Bonus RPK (dla laików, po prostu typowy dres) to jest kwintesencja rapu (a 3/4 słuchaczy rapu nabija się z niego i jemu podobnych). Gdyby rap nie miał przekazu to ciągle byłby puszczany w TV ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2012 o 18:46

avatar Yardash
-3 / 3

@lkrysztofik - widzę, że googlowanie trudnych słów, których nie rozumiesz, opanowałeś do perfekcji. Gratsy :) @derwo - tak, tak właśnie uważam, bo na to wskazuje ogromna większość przypadków, z którymi się zetknąłem. Nie, nie potrafię przyznać im racji, bo jej tam nie widzę. Naprawdę tak trudno wyczytać te wnioski z moich poprzednich wpisów? Nie załamuj mnie. @KTU - Jakich dwóch linijek? O.o Czytałem CAŁE teksty, na które trafiłem, myślałem że to oczywiste. Poza tym do odnalezienia przesłania w utworze nie muszę go słyszeć, wystarczy właśnie przeczytanie tekstu. A to, że fani rapu sami nie znają twórczości swoich idoli i najwyraźniej wrzucają do sieci fałszywe teksty to już nie moja wina. A ten wspominany wcześniej beton to mowa oczywiście o tym, co ma 666 w avku, bo chyba nie o mnie, co? :) Bo jeśli o mnie... cóż, jedyną winę za to, że istnieją takie betony nie potrafiące zrozumieć waszych racji, ponosicie wy sami, rzekomi znawcy tematu (szkoda że habilitacji dostać nie możecie, należy się, a co!), którzy swoich racji w sposób zrozumiały wyłożyć nie umieją. Do tego stopnia, że muszą kilkukrotnie edytować swoje wypowiedzi, całkowicie je zmieniając. I to mnie zarzuca się sprawadzanie rozmowy do absurdu, ech... Temat się zaczął, myślałem że będę mile zaskoczony, a wyszło jak zawsze. Więc temat się kończy, z mojej strony. Idźcie dalej słuchać rapu. Bye.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
+1 / 5

PytonZielony - ok spoko oceniaj na mojej podstawie kulturę hip hop choc ja wcale do niej nie należę, nie słucham tylko rapu i w ogóle dalej wszystko upraszczaj... ja oczywiście że nie jestem normalny i jestem z tego dumny , nienawidzę "normalności", "normalni" ludzie według mnie nie powinni słuchać rapu, to nie jest muzyka dla wszystkich tylko dla wąskiego społecznego grona, masowa tandeta dla bezmózgów to jest właśnie muzyka dla normalnych ludzi. W ogóle j*bać normy i gardzę w pewien sposób normalnymi ludźmi, w kazdym razie nie chce miec z nimi za nadto do czynienia. Są beznadziejni nudni, powtarzalni, przewidywalni. No i ciekawe ,że wiekszosc uliczników jest jak ja, skoro ja jestem wyalienowany ze społeczeństwa i nie znam nikogo takiego jak ja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
-3 / 5

Wierz lub nie potrafię dyskutować, ale nie ze wszystkimi rozmawiam, jak dla mnie to Ty nie jesteś godzien żeby ze mną konwersować, ja U Ciebie pretensjonalny ***** tej całej racjonalności którą się chełpisz nie zauważyłem nic, dalej kieruj się debilnymi społęczymi schematami stereotypami, kanonami itd bo Twój żałosny umysł pewnie nie stać na nic wiecej. No i fajnie ,że mną gardzisz ... obyś wpadł jutro pod samochód :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Yardash
-1 / 1

Poiu19 - tego właśnie oczekiwałem od moich adwersarzy! Jeden, co zrozumiał! Chylę czoła, po stokroć szacun dla Ciebie, po stokroć krata piwa! Bo to co podałeś świetne jest!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nikus
+2 / 4

Chłopaki, bardzo nie lubię jak ktoś prowadzi dyskusje i nie podaje ŻADNEGO argumentu. Dla Yardasha czy jak mu tam jest jasne - przeczytał kilka tekstów i nie poruszyły go i tak argumentuje, że dla niego są one bez sensu. Wy zaś zamiast opowiedzieć na przykładzie historię jakiejś piosenki to mówicie, że sie nie zna itd. To świadczy o niższym intelekcie - nie podawać argumentów (Jedynie KTU podał) i atakować gusta innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pepedr
0 / 2

http://www.youtube.com/watch?v=r8gMdypVKOc utwór o tym że każdy jest w stanie osiągnąć to co chce, jeśli tylko będzie konsekwentny w swoim postępowaniu.

http://www.youtube.com/watch?v=IKh-8so7RXQ tu natomiast gościu przypuszcza jakie przeżycia maja za sobą ludzie których widzi, ostatnio zdanie świetnie to podsumowuje

http://www.youtube.com/watch?v=IiDmNYiIrkU natomiast o tym kawałku na pewno nie powiesz że jest banalny i niedojrzały.

Mam na swojej playliście o wiele więcej muzyki, ale specjalnie dla Ciebie wybrałem te 3.

Słuchaj i delektuj się prawdziwym rapem ;)

EDIT:skopiuj sobie linki, bo nie wiem czemu nie ma hiperłączy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 18 grudnia 2012 o 22:26

avatar aglamariel
0 / 0

Przekomarzacie się jak przekupki na targu. Zastanawiam się, dlaczego o pozycje literackie nie ma takich sporów. A bo ten Mickiewicz był gópi, se rymowankę ułożył, a Słowacki lepszy! A gówno, fantastyka pany! A czy to nie jest przypadkiem tak, że nie musi się nam wszystko podobać? Krytykę gatunku muzycznego, o którym wiemy niewiele, a do tego nie wczuwamy się w niego, uważam za poniżej poziomu. Zarzucanie milionem artystów takiego rapsceptyka również jest bezcelowe, gdyż zapewne dla Was są to teksty kojarzące się z czymś, przemawiające do Was. Samej zajęło mi wiele czasu zrozumienie fenomenu tej kultury, bo długo uważałam to za - wybaczcie określenie - "pier*olenie". Aż kiedyś przyszedł dzień, że usiadłam i posłuchałam. I zrozumiałam. Nadal się nie zachwycam, nadal nie jest to gatunek muzyczny najchętniej przeze mnie wybierany, ale poznałam takie teksty, do których mam sentyment, i takie bity, które poruszają duszę. A tak swoją drogą... naprawdę sądzicie, że Wasi ulubieńcy chcieliby, byście zachowywali się jak fanatycy religijni? "Posłuchaj, musisz to polubić, ale nie słuchałeś, no! Nie znasz się..." Jeśli ma zacząć słuchać, przyjdzie to na człowieka jak grom z jasnego nieba. Największe fazy w życiu można z*ebać przez tłumaczenie, jak ktoś ma się czuć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuakrzys
+2 / 2

Mam tylko jedną prośbę, do osób, które są przeciwnikami rapu. Bardzo was proszę, o przesłuchanie jednego kawałka. Proszę, żebyście przesłuchali go całego i dobrze wsłuchali się w tekst. Chciałbym wiedzieć czy nadal uważacie rap za twór dla idiotów i marginesu.
Oto kawałek: http://www.youtube.com/watch?v=bMCszgOnXYk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pierdzieleniewymyslamnicka
+2 / 2

Jeszcze gdzieś mam kasetę z tymi utworami, muszę jej poszukać ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kucharz6795
+3 / 3

tak powinna wyglądać w szkołach lekcja historii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+2 / 2

T-Raperzy znad Wisły :)
Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak
Polecam obejrzeć program "Za chwilę dalszy ciąg programu", gdzie oni też występują razem z Mannem i Materną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djmati2604
0 / 0

Nasza nauczycielka puszczała nam to na lekcjach historii ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nigos
0 / 2

Ale się niektórzy rozpisali jakby mi się chciało tyle czytać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yaqa
0 / 0

ale tu dyskusja się rozwinęła... a mi się wydawało, że to po porstu miało być pocieszne dla ogółu ;) mój syn urodzi się w styczniu i bedzie miał na imię Mieszko właśnie, bardzo mnie ucieszyło, że ktoś to wstawił na demoty ale widząc całą ta głupią gadke radoś minęła i tylko ręce opadają o jakie rzeczy ludzie potrafią sie kłócic... niepotrzebnie. O gustach się nie dyskutuje, bo ilu ludzi tyle opinii. Spokojnie panowie szkoda życia i dobrego humoru na takie pierdoły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem