Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1673 1742
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ChaserJohnDoe
+1 / 3

Na jakiejś stronie widziałem tych podróbek jeszcze więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cysiek1991
+4 / 6

Chwyt marketingowy. Człowiek zapamiętał markę i idzie do podobnej myśląc że będzie to samo lub lepiej. Chiny WTF. Dziwne że jeszcze ten pseudo-applowy sklep pozwu nie dostał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inferniak
+3 / 3

No i co? Dostałby zakaz handlu w USA? Raczej wisi mu to, a Chińczycy mają gdzieś pozwy koncernów amerykańskich i europejskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Imperfection
+1 / 1

Hahaha pozwu? I co mu zrobią, oni srają na USA i inne biedne w porównaniu do nich kraje, mogą robić co zechcą, i w sumie dobrze, bo dziwne byłoby ulegać innym krajom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CorshiMaster
+6 / 6

hahah dolce banana to mnie rozwaliło :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Misquamacus
+4 / 6

A wiecie o tym, że Chinom nikt nic w sprawie podrabiania znaków handlowych i produktów nie zrobi- sami właściciele tych marek boją się składać pozwy do sądu, bo Chiny są tak ogromnym rynkiem zbytu dla ich produktów, że nikt kto ma na względzie dochód nie pozwoli sobie na taką głupotę jak pozew do sądu - da się?
Kiedyś nawet Sam Bill Gates zapytany co myśli o tym ,że 90 % komputerów na świecie pracuje na jego Windows nielegalnie-w odpowiedział że jemu to się i tak opłaca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wirowmaker
0 / 0

nie mam pytań :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lukki
0 / 0

Perełką powinno być Michael Alone jako McDonalds.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T therosiu
+2 / 2

Michale Bolku. No właśnie, czyli nic nie widziałeś! Tam jest 1 300 000 000-owa populacja i standard życia się nie zmienił - przeciętny obywatel wciąż robi za dolara dziennie w spartańskich warunkach. Pod względem standardu życia zachód to jest nieosiągalny raj dla przeciętnego chińczyka. No i co z tego, że w chińskich miastach są efektowne biurowce?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem