A ja się zapytam: Po co? Bo piesi na pewno na tym nie skorzystają (przy takiej prędkości to nie wiadomo, czy samochód się już zatrzymuje np. przed pasami, czy jak wyjdziesz już na pasy to akurat nie przyspieszy, więc najbezpieczniej jest czekać w nieskończoność aż przejedzie), a dla ludzi w samochodach 2x większa prędkość nie zrobiłaby różnicy, nawet gdyby mieli się zderzyć czołowo (bo wypadki i tak, i tak będą).
No chyba że to ma zwiększyć wpływy ze sprzedaży paliwa?
olac jazde 30/h. Pomyslcie o skrzyzowaniach rownorzednych i gigantyczne korki kobiet nie wiedzacych ktora ma pojechac pierwsza. Genialne rozwiazanie! Kolizje drogowe co 15 min. Trzeba bedzie wyjechac o 5 zeby zdarzyc do pracy na 8. A nie, wroc, lepiej od razu wsiasc na rower bo jazda samochodem przestaje miec sens.
To jest bardzo powszechne rozwiązanie choćby w Niemczech, gdzie "strefy 30" są na porządku dziennym w każdej miejscowości. W każdej takiej strefie są też skrzyżowania równorzędne,co w przypadku Polski stworzy pewnie nie lada wyzwanie dla pseudo kierowców.Mało tego bardzo często w tych strefach stoi policja i robi słitfocie albo zwyczajnie czyha z radarem. No tylko że oni po wyjechaniu z miasta mogą sie poruszać jak cywilizowani ludzie,my w tej Somalii natomiast już nie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 11:41
Podpis ala Korwin i KNP :)
Ale dobrze, to co się teraz dzieje jest CHORE. Przepisy, zakazy, nakazy. To już powoli koniec nas, koniec Europy i białego człowieka. araby z chińczykami mają te wszystkie przepisy w dupie. Pierwsi nas kolonizują a drudzy wykupują...
To może przerzućmy się na konie i karoce, zaoszczędzimy na paliwie, a szybciej i tak nie można. Po co więc człowiek wynalazł samochód? Wydawało mi się, że po to by poruszać się szybciej.
A ja się zapytam: Po co? Bo piesi na pewno na tym nie skorzystają (przy takiej prędkości to nie wiadomo, czy samochód się już zatrzymuje np. przed pasami, czy jak wyjdziesz już na pasy to akurat nie przyspieszy, więc najbezpieczniej jest czekać w nieskończoność aż przejedzie), a dla ludzi w samochodach 2x większa prędkość nie zrobiłaby różnicy, nawet gdyby mieli się zderzyć czołowo (bo wypadki i tak, i tak będą).
No chyba że to ma zwiększyć wpływy ze sprzedaży paliwa?
Połowa ulic = całe miasto tylko dla prawicowego umysłu.
w gdańsku i tak nie da się jeździć szybciej niż 30 km/h. to miasto to jeden gigantyczny korek.
olac jazde 30/h. Pomyslcie o skrzyzowaniach rownorzednych i gigantyczne korki kobiet nie wiedzacych ktora ma pojechac pierwsza. Genialne rozwiazanie! Kolizje drogowe co 15 min. Trzeba bedzie wyjechac o 5 zeby zdarzyc do pracy na 8. A nie, wroc, lepiej od razu wsiasc na rower bo jazda samochodem przestaje miec sens.
To jest bardzo powszechne rozwiązanie choćby w Niemczech, gdzie "strefy 30" są na porządku dziennym w każdej miejscowości. W każdej takiej strefie są też skrzyżowania równorzędne,co w przypadku Polski stworzy pewnie nie lada wyzwanie dla pseudo kierowców.Mało tego bardzo często w tych strefach stoi policja i robi słitfocie albo zwyczajnie czyha z radarem. No tylko że oni po wyjechaniu z miasta mogą sie poruszać jak cywilizowani ludzie,my w tej Somalii natomiast już nie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 11:41
Podpis ala Korwin i KNP :)
Ale dobrze, to co się teraz dzieje jest CHORE. Przepisy, zakazy, nakazy. To już powoli koniec nas, koniec Europy i białego człowieka. araby z chińczykami mają te wszystkie przepisy w dupie. Pierwsi nas kolonizują a drudzy wykupują...
Oni działają, a my dalej się bawimy w przepisy.
Tusk jest z Trójmiasta, to co sie dziwicie, że ryba psuje sięod głowy?? :P
No, to jeszcze niech wprowadzą szybko, że za zdublowanie prędkości w zabudowanym odbierane jest prawo jazdy i będzie super...
Smutne, ale prawdziwe. Takie rzeczy tylko w Polsce. Chore przepisy ;/
To może przerzućmy się na konie i karoce, zaoszczędzimy na paliwie, a szybciej i tak nie można. Po co więc człowiek wynalazł samochód? Wydawało mi się, że po to by poruszać się szybciej.