Kampania przeciw otyłości jest akcją społeczną, a produkcja samochodów to prywatne przedsięwzięcie mające na celu maksymalizacje zysku. Więc używając tych 2 pojęć zestawionych ze sobą popełniasz błąd.
Ekonomia która nie służy społeczeństwu nie powinna mieć racji bytu, dlatego neoliberalny kapitalizm powinien zdechnąć, a prywatne korporacje pójść w ręce państwa.
Ja mam 17lat i 1,90 m wzrostu, wiem nie mam prawka ale czasami jeżdżę po podwórku to w skodzie octavii się ledwo mieszczę za kierownicą i mam problem z wsiadaniem i wysiadaniem.
to może kampania, może down-sizing, mam 186cm i 115kg, mam problem z podróżowaniem komunikacją miejską, a samochodem (306 kombi, kiedyś nexia) mam problem z wsiadaniem po innych kierowcach w domu, a jak jadę pasażerowie z tyłu mają problem bo mają nogi.
po prostu strefa zgniotu kabiny sie zmniejsza, masa calkowita auta zwieksza, no i zwykle reakcje tez sa spowolnione, do teko dochodzi gorsze zachowanie pasow bezpieczenstwa i poduszek powietrznych, oraz samo cialo osoby otylej jest bardziej podatne na uszkodzenia w wypadkach, pod wplywem wlasnej masy...
Kolejny nius z działu Matrix vs rzeczywistość. W podstawówce na podstawach fizyki, dawno temu uczyli mnie dlaczego grubas(ciało o większej masie) ponosi większe obrażenia. To jest chyba k*a oczywiste.... Kim byli Ci naukowcy, że zajmują sie takimi pierdołami, nikim. Jakiś koncern, produkujący większe samochody, zapłacił za badania z których w sposób naturalny wynika k*a że grubas ma mniejsze szanse. To są podstawy fizyki, może badania przeprowadzali Filozofowie bo sie w dziekanacie p*bało....i odkryli prawde 1000 lecia k*a.
Anja Rubik jest krytykowana za promowanie anoreksji, tłusta Adele jest "śliczna i urocza"... W jakim ja obrzydliwym świecie żyję, gdzie paskudztwo jest uważane za piękne a choroba za coś wspaniałego?
Kampania przeciw otyłości jest akcją społeczną, a produkcja samochodów to prywatne przedsięwzięcie mające na celu maksymalizacje zysku. Więc używając tych 2 pojęć zestawionych ze sobą popełniasz błąd.
Ekonomia która nie służy społeczeństwu nie powinna mieć racji bytu, dlatego neoliberalny kapitalizm powinien zdechnąć, a prywatne korporacje pójść w ręce państwa.
Ja mam 17lat i 1,90 m wzrostu, wiem nie mam prawka ale czasami jeżdżę po podwórku to w skodzie octavii się ledwo mieszczę za kierownicą i mam problem z wsiadaniem i wysiadaniem.
@jeykey1543
To się ciesz że ominęły Ciebie czasy gdy na polskich drogach królowały maluchy. ;o)
to może kampania, może down-sizing, mam 186cm i 115kg, mam problem z podróżowaniem komunikacją miejską, a samochodem (306 kombi, kiedyś nexia) mam problem z wsiadaniem po innych kierowcach w domu, a jak jadę pasażerowie z tyłu mają problem bo mają nogi.
to niech świnie tyle nie wpie*dalają i schudną. wtedy nie będzie problemu
To moze warto dla wlasnego zdrowia stracic te pare kg? Bedzie sie wygodniej jechalo i organizm bedzie zdrowszy!
po prostu strefa zgniotu kabiny sie zmniejsza, masa calkowita auta zwieksza, no i zwykle reakcje tez sa spowolnione, do teko dochodzi gorsze zachowanie pasow bezpieczenstwa i poduszek powietrznych, oraz samo cialo osoby otylej jest bardziej podatne na uszkodzenia w wypadkach, pod wplywem wlasnej masy...
Jasne bo w USA to dostosowuje się wszystko do ludzi a u nas no cóż...
Bardzo dobrze, że tak robią - jak zamiast jeździć będą chodzić to może schudną xD
Kolejny nius z działu Matrix vs rzeczywistość. W podstawówce na podstawach fizyki, dawno temu uczyli mnie dlaczego grubas(ciało o większej masie) ponosi większe obrażenia. To jest chyba k*a oczywiste.... Kim byli Ci naukowcy, że zajmują sie takimi pierdołami, nikim. Jakiś koncern, produkujący większe samochody, zapłacił za badania z których w sposób naturalny wynika k*a że grubas ma mniejsze szanse. To są podstawy fizyki, może badania przeprowadzali Filozofowie bo sie w dziekanacie p*bało....i odkryli prawde 1000 lecia k*a.
Anja Rubik jest krytykowana za promowanie anoreksji, tłusta Adele jest "śliczna i urocza"... W jakim ja obrzydliwym świecie żyję, gdzie paskudztwo jest uważane za piękne a choroba za coś wspaniałego?