Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Islam w Europie

Są momenty, gdy moja tolerancja dla odmienności się kończy

www.demotywatory.pl
+
1766 1841
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Pietter
+29 / 129

a zaczęło się od "tolerancji" dla pedałów i takich panów jak Grodzki/a (niepotrzebne skreślić).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pietter
+35 / 53

ale to, że oni tacy są nie jest żadną niespodzianką. Jednak w imię tolerancji i wszechobecnej politycznej poprawności wpuszcza się tą zarazę do europy, a oni jak widać mają europejskie prawa w D.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SprzedamKoze
+19 / 37

Zaczęło się od tego, że w którymś momencie komuś za bardzo zmiękło serce i wpadł na pomysł pomagania ludziom z 'uboższych rejonów świata' oraz 'byłych kolonii' poprzez ściąganie ich do Europy. Inna sprawa, że wszyscy przejmują się arabami, kiedy istnieje inny - równie duży, jeżeli nawet nie większy problem: świat zalewa chiński kapitał i napływ chińskiej ludności. Arabusy zmuszą nas do przyjęcia swojej wiary, ale chińczycy pozamykali by nas w obozach pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+9 / 27

Nie mieszaj tych 2 grup. Pedał może się urodzić w każdej rasie/narodzie/religii/grupie etnicznej (to jest zdarzenie losowe). Jak masz muzułmanina ekstermiste to na pewno urodził się w rodzinie wyznającej islam. Pedały zawsze były, są i będą, przyzwyczaj się (homoseksualiści rodzą się w rodzinach heteroseksualnych). Przed islamizacją należy się bronić. Mamy prawo bronić siebie, swoich rodzin i przyszłych pokoleń, zapewnić im byt w wolnym kraju gdzie będą mogli ubierać się jak chcą, gdzie nie będą się martwić o to, że dostaną w łeb za odmienne poglądy.
P.S. Trafiłeś trochę kulą w płot bo muzułmanie nienawidzą pedałów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2013 o 13:25

B belferka
+10 / 16

Jedno podstawowe pytanie mam? Po jakiego ch*ja mieszkają w kraju, które nie respektuje ich praw? Niech wracają do siebie. Zresztą było tu gdzieś żartem "Dwóch turków w berlińskim mieście czyta gazetę. Jeden mówi do drugiego - Patrz Ahmed, jest nas w Niemczech 20 milionów. Na to odzywa się babcia obok: - Żydów też kiedyś było 20 milionów."
A Ty Pietter mylisz pojęcie tolerancji dla człowieka z tolerancją dla wypaczonej religijności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anna1991z
+52 / 66

Osobiście uważam, że muzułmanie powinni mieć zakaz wjazdu na teren Unii Europejskiej i każdego cywilizowanego w jakimś podstawowym stopniu państwa - stanowią realne zagrożenie dla rodowitych mieszkańców i przede wszystkim - dla WOLNOŚCI.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+40 / 56

Wyjście jest proste - brak tolerancji dla religijnych oszołomów, wszelkiej maści

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SprzedamKoze
+11 / 31

Tomkosz - i słusznie. Oprócz tego nie powinno się również tolerować 'tolerastów' i 'anty-religijnych oszołomów'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Monika1891
+5 / 7

anna1991z zgadzam się w 100% jeśli nie potrafią się dostosować do naszych warunków powinni mieć całkowity zakaz przyjazdu do krajów UE Przyjeżdżający do nich europejczycy muszą całkowicie podporządkować się ich prawu- logiczne, nie są u siebie, jednak to powinno działać również w drug ą stronę, gdy oni są u nas powinni podkulić ogon i cieszyć się, że mogą tu przebywać, a nie wprowadzać swoje chore rządy. W Europie owszem mają wolność wyznania, budują sobie meczety i nikt nie broni im praktykować swojej religii, jednak t co oni zaczynają wyprawiać nic z ta praktyką już nie ma wspólnego, jeśli to się nie zmieni i nie dobiorą im się do dupy to za kilka lat my będziemy latać z bilbordami i domagać się jakichkolwiek praw w islamskiej Europie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Napromieniowany
-1 / 1

@tomkosz - wyżej mądrze prawiłeś (a Przybor mądrze Ci wtórował) ale teraz pitolisz. Wyjście jest jeszcze prostsze niż jakieś zero tolerancji. Jak chciałbyś sprawdzać kto jest a kto nie muzułmaninem? Żeby się ich pozbyć wystarczy zlikwidować socjal. Oczywiście wtedy wyjdą na ulicę, rzucą parę koktajli Mołotowa i spalą kilka samochodów by pokojowo zamanifestować jak to łamane są ich "prawa człowieka". Nasza policja pokojowo otworzy ogień do demonstrantów (może w manifestacji znajdzie się kilku solidaryzujących się z uciśnionymi lewaków, ale to akurat żadna strata:P). Później powiesi się tych pokojowych demonstrantów którzy sobie na to zasłużyli a reszta w ciągu kilku miesięcy wyniesie się do siebie bo życie w cywilizacji europejskiej po zakręceniu czerwonego kranu stanie się dla nich zbyt drogie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ksenia5005
0 / 0

masz racje Ania ale czy da sie jeszcze europe uratowac ja tez meszkam za granicą i przeraża że muzłumanie robia w Francji co chcą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Triglav
+153 / 173

Ostatnio przy okazji dostania się na główną demotywatora związanego z problemem islamizacji Europy pozwoliłem sobie przytoczyć pewien cytat. I chociaż nie lubię się powtarzać to jednak ten sam tekst świetnie wpasuje się i w tym temacie:
"Kiedy budowali meczety milczałem, mamy przecież wolność wyznania. Kiedy wzywali do zabijania niewiernych, milczałem - mamy przecież wolność słowa. Kiedy wysadzili wieżowce, milczałem - to byli chorzy ekstremiści. Kiedy wywołali zamieszki, milczałem - to wina systemu i błędnej polityki. Kiedy uzyskali większość w parlamencie, milczałem - mamy przecież demokracje. Kiedy wprowadzili w państwie prawo koraniczne a moja żona została ukamienowana za brak chusty na głowie, milczałem - już nie wolno było krzyczeć"
Jeszcze niedawno się z tego śmiano, a niektórzy i do dzisiaj negują taką wizję przyszłości. Nie zmienia to jednak faktu, że z czasem te słowa stają się całkiem realne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cthulhu1
+21 / 25

To nie jest cytat tylko parafraza. Konkretniej, parafraza słów Martina Niemöller, twórca Kościoła Wyznającego który w obozie w Dachau (chyba w Dachau) napisał słynny wiersz (w języku niemieckim to wiersz): "Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem przecież Żydem.
Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem przecież komunistą.
Kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem. Nie byłem przecież socjaldemokratą.
Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem przecież związkowcem.
Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PREDEK
+2 / 2

"Nie każdy islamista to terrorysta, ale każdy terrorysta to islamista" jedną ekspansje juz robili to dotarli prawie do wiednia, a teraz juz sa w londynie... trzeba walczyc!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+74 / 74

Sami przyjechali do UK żeby uciec z syfu w którzy stworzyli i teraz chcą żeby UK poszło do piekła. To już jest debilizm, bez względu na religie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nata1ia
+27 / 29

Jak chca przyjechac i sie asymilowac to mi nie przeszkadzaja. I spoko niech nosza chusty zasłaniajace tylko włosy. Ale jak odpier@laja takie rzeczy to sorki ale wypierd@lac z kraju. Nie podoba sie to wracać do siebie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maaciekk
+5 / 11

muzułmanin to wyznawca islamu a nie "muzułmanizmu" !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kwestionariusz
-1 / 3

Mahometanizmu innymi słowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ferre111
+8 / 14

Nie wszyscy Islamiści są tacy, lecz zdaje się, że chyba większość.... Moja siostra mieszka we Francji jest tam dużo Islamistów i dobrego zdania o nich nie ma, lecz mówi że zdarzają się też tacy którzy są normalni, można z nimi normalnie pogadać. Dobrze, że jeszcze ich w Polsce nie ma na taką skalę.
.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamarkus
+5 / 17

Trochę się dziwie tym "prawdziwym " angolom bo Ci z klasy robotniczej to to naprawdę ostre kolesie, czemu nie przepędzą tego bydła. jeżeli GOŚĆ w moim domu nakazuje mi jak mam go urządzić, jak mam w nim zyc, to go wyrzucam za drzwi,
My Polacy tez powoli robimy się ujawarci ludki jeżeli pozwalamy ludziom typu palikot, biedron, grodzka/i (specjalnie z małej litery taki mój wyraz nie szacunku:P) są w rządzie jeszcze wypowiadają się na temat pt "Jak zwiększyć populację Polaków"
A co do muzułmanów ..pod ścianę i rozstrzelać
Hitler i Stalin wyrządził tak wielką krzywde Europie że tak każdy boi się radykalnie postąpić z takim bydłem, żeby nie zostać posądzony o nie tolerancję powrót do faszystowskich korzeni itp
Nie od dziś wiadomo ze państwo prawa to takie gdzie rządzi się twarda ręką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lord_nikkon
+5 / 13

Szczerze mówiąc nie mam nic do Żydów, ale moja babcia która wychowała się w tarnowie (kiedyś miasto krawców żydowskich) zapamietała z dzieciństwa jedno zdanie jakie dzieci żydowskie mówiły do polskich - ulice wasze, domy nasze. Kiedy jakaś nacja, która nie jest postrzegana jako nardowość rdzenna, zaczyna się tak szarogęsić, ludzie zaczynają mieć tego dość. Nie pochwalam tego co robił stalin czy Hitler, ale prawda jest taka że ich działania miały przyzwolenie społeczne, bo ludzie już mieli dość. Podobnie może być z muzułmanami. Ludzie będą znosić ich debilizmy ale w końcu nie wytrzymają i się zacznie na całego. Tego się boje, ale jeśli rządy mają gdzieś że muzułmanie przestrzegają tylko prawa koranicznego a nas uważają za niewiernych itd, no to innego wyjścia nie widzę. Jak oglądałem ten filmik nagle zaczynam być stronnikiem Korwina - Mike, mimo że to oszołom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psylocybine
+22 / 30

Wy je bać sk urw ysy nów na pustynie skąd przyszli. Trzecia wojna światowa będzie właśnie z islamem i to na naszym podwórku. Ja się nie poddam, będę miał karabin i koktailami mołotowa będę rozp ierd alał brudasów.

Tam na tej demonstracji powinni rzucić granata w sam środek, albo napalmem jakimś ich wszystkich posłać do piachu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ateistka_Antonina
0 / 0

Trzecia wojna swiatowa byla juz dawno - od zakonczenia IIWS na calym swiecie bylo ponad 120 konfliktow zbrojnych i wojen, zginelo okolo 30 mln ludzi. Czwarta wojna swiatowa nazywa sie kapitalizm, a piata wojna swiatowa bedzie z muzulmninami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+17 / 19

To najzwyklejsi fanatycy i w dodatku strasznie chamscy, przyjeżdżają do czyjegoś kraju i chcą swoje chore prawa w nim wprowadzić. Jestem tolerancyjny dla ludzi którzy nikomu nic nie robią, a ci z filmiku pretendują do miana przestępców i terrorystów. Ja się dziwię tym kobietom, jak można tak się dać zniewolić facetom, bo kiedyś tam ktoś napisał jakąś książkę. Właśnie tak kończy się wpajanie małym dzieciom religii. Ciekawe kiedy dotrze do nich postęp i zaczną podchodzić krytycznie do religii( mam tu na myśli te najbardziej fanatyczne kraje muzułmańskie, bo nie każdy taki jest)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maaciekk
+9 / 11

muzułmanie niech sobie będą ale ekstremiści wypad do siebie robactwo !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyoto
-5 / 13

Akurat w tej sytuacji mają prawo się burzyć, aresztowali kobietę, która była żoną zamachowca. Czy u nas żony morderców/gangsterów i innych aresztuje się bez jakichkolwiek dowodów? Dlatego, że ta pani z powodu tego, że jest muzułmanką może zostać tak potraktowana? Wcale się nie dziwię, że protestują, widać solidarność tych ludzi. Druga bardzo ważna kwestia pan mówi "nie muszę przestrzegać prawa, ponieważ nie jest islamskie" Uważam, że jeśli ktoś żyje w danym kraju, to zgadzać na prawo w nim obowiązujące. Dlatego najlepszym wyjściem byłoby, że przed przekroczeniem granicy powinna obwiązywać zasada (wszystkich ludzi, nie tylko wyznawców islamu) "możesz żyć, jak chcesz w naszym kraju, ale musisz przestrzegać naszego prawo, w innym przypadku będziesz musiał/a wrócić do ojczyzny". Taki układ według mnie najmniej godzi w ludzką wolność, każdy wybiera, czy mu pasuje taki układ czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D denzel1996
+17 / 27

W Polsce takiego czegoś nie będzie...Czemu ? Panowie w dresach ostudzą ich zapędy :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZrobmySobieKupe
+4 / 8

Mam nadzieję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Monika1891
+3 / 5

żebyś się nie zdziwił, jak zobaczysz tych "panów w dresach" jak pierwsi spier*alają :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lijon
+16 / 20

Skoro nie przestrzegają prawa danego kraju z tego powodu ,że nie jest muzułmańskie to dlaczego korzystają z pomocy socjalnej ustanowionej przez nie muzułmańskie prawo??
Skoro tak im ,źle to niech wracają do siebie!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nata1ia
+7 / 9

Pamietam jak po zamieszkach wprowadzili prawo, ze kazdy kto brał udział tracił benefity. Niech robia to samo z muslimskimi wystąpieniami. No tak tylko jak tu ich zidentyfikowac skoro maja szmaty na twarz?! Kilka tygodni temu 'kobieta' w nihabie oblala twarz kwasem jakiejs innej kobiety. Oczywiscie nigdy jej nie zidentyfikuja. mam nadzieje, ze w końcu rzad sie ogarnie i zrobi coś z tym problemem. Wiem, że boja sie zamachów ale kurde niech jakos to rozegraja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LemonAD
+18 / 24

Macie swoją tolerancję i się nią nażryjcie aż wam d*pą wyjdzie a później płaczcie, że się źle dzieje!
Teraz ja się będę z was śmiał, bo jak do mnie przychodzi jakiś brudny islamista, którym gardzę bez względu na to czy jest dobry czy zły i próbuje mi narzucać swoje debilne prawa i obyczaje to wiem co z nim zrobić w przeciwieństwie do "cywilizowanego świata". Tak, tak jestem bestią! Ale tylko takie bestie będą spokojnie żyć, a inni niech się dławią swoją tolerancją!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SovietUnion
+11 / 19

Jest tylko jeden sposób. Trzeba ich wywalić na zbity pysk póki nie stanowią większości. Nie zdziwcie się jak większość zacznie myśleć o Muzułmanach tak jak Brevik(najpierw myślenie a potem działanie ). Zobaczycie jeszcze ten psychiczny facet wyjdzie z kicia jako bohater .Ale to nie tylko ich wina ale i europy, bo mądry social na rzeczywiste problemy ludności(choroby, długotrwały brak pracy)jest ok, ale wywalanie kasy na lewo i prawo to przyciąganie pasożytów którzy i tak nie tolerują nikogo ani niczego, i nie wykazują odrobiny wdzięczności, ale chęć mordu już owszem . także EU życzę powodzenia. Oby młode pokolenie na starość w parku nie musiało widzieć na ławce napisu ''tylko dla Muzułmanów "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar General1234
+9 / 17

Oni jeszcze nie wiedzą, że jak tak dalej pójdzie to mogą podzielić los żydów,bo ludzie zaczynają już ich nienawidzić.A jeśli europejczycy nie zaczną bronić swojej cywilizacji to za jakiś czas podzielimy los starożytnego Egiptu, będą europejczycy, tyle że muzułmańscy, nic nie mający wspólnego z rdzennymi europejczykami, a za 100-200 lat dzieci będą się uczyć na historii o "starożytnych" europejczykach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Timonvit
+22 / 22

Jeżeli religia ma wpisane w statut dążenie do państwa wyznaniowego, winna zostać zdelegalizowana, najwyższych hierarchów danego związku wyznaniowego, którzy nawołują do zastąpienia prawa świeckiego, dającego wolność wszystkim obywatelom państwa, prawem "boskim" (w tym przypadku szariatem) winni zostać zatrzymani oskarżeni o nawoływanie do łamania prawa, zamachu na suwerenne państwo i zamknięci, pozbawieni możliwości publicznych wypowiedzi. Nie można w imię tolerancji pozwalać sobie na takie rzeczy tylko dla tego, że są jakąś tam grupą wyznaniową i trzeba akceptować ich wierzenia, nawet jeżeli one jawnie dążą do podporządkowania sobie każdego aspektu życia człowieka szariatowi. Na pohybel!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Michu0
+14 / 18

Jedyna droga do normalnego świata to niszczyć islam. Inaczej islam zniszczy NAS. To ludzie poza prawem, nie respektujący innych.
Europa nie dla islamu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MankHoody
+2 / 10

Myślę, że eutorke tego trafił szlag, tak samo jak mnie. Mi pod koniec też było ciężko jak jej. Mianowicie głosowałbym nad tym by wypuścić Breivika z tysiącami pocisków do bazooki, karabinami i puścić go w ten tłum i po problemie. Jeszcze będziecie sobie pluli w brode że prawdziwemu europejczykowi jak Brevik nie wypściliście na wolność jak będziecie sługusami muslimów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H harnas747
+10 / 10

Trzeba coś z tym zrobić, bo niedługo nasze dzieci beda w turbanach ganiać, a tego nie chcemy. Nie jestem tolerancyjny względem nich i nie chce nawet, dla mnie mogą przestać istnieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheNiku
+8 / 12

Tracę wiarę w ludzi. Zawsze byłam i nadal jestem tolerancyjnie nastawiona do świata. Sądzę, że każdy może wierzyć w co chce i nikomu nie wmawiam, że moja religia jest jedyną słuszną, ale kiedy widzę takie coś to mnie rozrywa od środka. Jak można być takim ignorantem? Po pierwsze jeśli gdzieś jadą, to przestrzegają praw, które obowiązują w tym kraju i guzik władze interesuje ich religia. Po drugie na miejscu tych kobiet nigdy nie zakrywałam bym się burkami, hidżaby są jeszcze do zniesienia, czasami nawet kobietom w nich ładnie, ale okrywanie całego ciała jakąś czarną szmatą jest lekką przesadą. W lato gorąco jak cholera, a one biedne muszą tak okryte chodzić. Po trzecie ktoś tu porównywał islam do katolicyzmu - uważam, że każda religia jest dobra o ile nie przeradza się w fanatyzm. Jeśli ja akceptuję Islam, oczekuję, że Islam zaakceptuje mnie. Poza tym katolicy nie próbuję nawracać ateistów siłą (nawet mohery). Myślę, że jeśli muzułmanie chcą tolerancji, to najpierw musza ją okazać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zarosnietaklata
+5 / 9

wiec juz sie zaczelo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zeferys
+10 / 12

Islam to religia pokoju - dla kogoś, kto nie odróżnia pokoju od pacyfikacji !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar virtuoz15
+12 / 16

Nie znoszę Muzułmanów. Wyjechali z syfu, który sami sobie stworzyli do cywilizowanego kraju, a teraz się panoszą gorzej niż szczury. Gryzą rękę, która ich żywi, ubiera, oraz się nimi opiekuje. Przyjedzie taki Arabus, narobi 6 bachorów, a później państwo płaci takiemu burakowi benefity, zasiłki. Niestety to, co teraz się w Anglii wyprawia, to nie wina muzułmanów, tylko rządu Anglii. Trzeba było hołoty do kraju nie ściągać, tylko zrobić, jak Obama z polakami - nie dawać wiz i koniec. I by nie było bomb w metrze, Allah Akbar na ulicach Londynu, czy tego typu demonstracji przesyconych wrogością i nienawiścią, do kraju, który ich przyjął w swoje granice. Gdzie angielski rząd miał oczy, gdy ściągał tą dzicz do siebie? Nie od wczoraj wiadomo, że muzułmanie nie asymilują się z nikim. Zaślepieni są swoim Mahometem, Allahem oraz Koranem. Są tak oddani swojej religii, że Sunnita potrafi z zimną krwią poderżnąć gardło Szyicie, tylko dlatego, że nieco inaczej modli się do swojego Allaha. To tak jakby katolik zabił grekokatolika za to, że ten nie uznaje papieża za zwierzchnika Kościoła mimo, że modlą się do jednego Boga i jednego Chrystusa. Skoro muzułmanie nie potrafią wzajemnie siebie uszanować, jak mają szanować kulturę, obyczaje i obcy kraj, w którym się znajdują? Oby nasz rząd wyciągnął wnioski z tego, co dzieje się w UK, Niemczech, USA i nie wpuszczał tej hołoty tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2013 o 16:17

avatar kropecznik
+4 / 4

Grekokatolik uznaje papieża za zwierzchnika Kościoła. Prawosławny uznaje patriarchę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar virtuoz15
+4 / 4

Przepraszam, mój błąd :).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NieLubieRyb
-2 / 10

do 2050 roku w tolerancyjnej europie ma byc 20% ciapatych. mam nadzieje ze do tego czasu zjawi sie czlowiek ktory oczysci z syfu najstarszy kontynent tak jak kiedys. :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lord_nikkon
+9 / 11

Tylko że homoseksualiści nie budzą cię co rano z minaretu, wrzaskami "allah akbar", nie podkładają bomb, nie budują własny szkół itd. Tu nie chodzi o całkształt miasta ale nacji jaką są muzułmanie a ta demonstracja stanowi calkiem niezły przykład.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gemided
0 / 14

Nie rzucim ziemi skąd nasz ród!
Nie damy pogrześć mowy.
Polski my naród, polski lud,
Królewski szczep Piastowy.

Nie damy, by nas gnębił wróg!
Tak nam dopomóż Bóg!
Tak nam dopomóż Bóg!

Do krwi ostatniej kropli z żył
Bronić będziemy ducha,
Aż się rozpadnie w proch i w pył
Krzyżacka zawierucha.

Twierdzą nam będzie każdy próg!
Tak nam dopomóż Bóg!
Tak nam dopomóż Bóg!

Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz
Ni dzieci nam germanił,
Orężny wstanie hufiec nasz,
Duch będzie nam hetmanił.

Pójdziem, gdy zabrzmi złoty róg!
Tak nam dopomóż Bóg!
Tak nam dopomóż Bóg!

Nie damy miana Polski zgnieść
Nie pójdziem żywo w trumnę
W Ojczyzny imię, na jej cześć
Podnosi czoła dumne.

Odzyska ziemi dziadów wnuk!
Tak nam dopomóż Bóg!
Tak nam dopomóż Bóg!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar redorov
+2 / 6

Mogłabym w to miejsce wstawić "Międzynarodówkę". Miałaby taki sam sens, jak Twoja "Rota".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gemided
0 / 2

Najpierw trzeba wyzwolić naród żeby wyzwalać świat u nas też jest ich coraz więcej i trzeba na nich uważać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar redorov
-2 / 2

Mała prośba gemided - odstaw prochy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar josel1
+4 / 10

I jak ich można szanować ,to są dzikusy,nie nadaja się do życia w Europie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Globek93
+2 / 10

Przygotujcie się. Za 50 lat zachodnia granica Polski będzie drugą strefą gazy, a wszystko na zachód to Zjednoczone Emiraty Europejskie... Wojna religijna incomming :D.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lord_nikkon
+10 / 14

To już jest skandal. Mieszkałem w UK - respektowałem prawo i zwyczaje, choć niekiedy wydawały mi się dziwne. Przeprowadziłem się do Japonii (jeszcze dziwniejszego kraju) i mimo, że wiele rzeczy wydaje mi się głupich, to szanuje prawo i zwyczaje, bo jestem gościem w czyimś kraju. Nie ma nic do Azjatów w Europie (wystarczy popatrzeć jak cięzko pracują), czarnoskórzy - super ludzie inne narodowości - zero problemów. Uczą się języków, przestrzegają prawa i niemal się o nich nie słyszy. Muzułmanie w mojej opinii to plaga, która się panoszy po Europie pod egidą tolerancji. Co to ma znaczyć?! Jak lecę do muzułmańskiego kraju to nie wolno mi wziąść Bibli (nie jestem wierzący ale chodzi o fakt), alkoholu i wielu innych rzeczy, bo prawo koraniczne tam rządzi, ale muzułmanie budują meczety, stosują własne prawo, tworzą szkoły koraniczne, kamieniują kobiety, "kocą" się na potęgę i niemal w ogóle się nie asymilują. Mamy przykład Niemiec gdzie za niedługo będzie więcej arabusów niż Niemców. Niemcy cieżko pracują a arabi wykorzystują udogodnienia socjalne na potęgę i już się mówi że Niemcy tego zbyt długo nie wytrzymają. Ja uważam, że jeśli nie umiesz zachowywać się jako gość w obcym kraju to wynocha na zbity pysk, do siebie. Jak zaczną przymierać głodem i poczują szariat nad głową to docenią europę. Naprawdę szanuję każdego, ale w stosunku do muzułmanów jestem rasistą. Podkładją nam bomby pod tyłki (w przenośni i dosłownie) a Europa jakby o tym nie pamiętała, tylko za chwilę będzie za późno. Islam to zaraza i już. Oni do nas przybywają gromadnie a jakoś nie słyszałem żeby podobna demostracją chrześcijan się odbyła w muzułmańskim kraju (pewnie od razu obcieli by język, rękę i parę innyc spraw). Niestety ekstremizm rodzi ekstremizm i jak Europejczycy będą mieli dość to skierują się w stronę ultra prawicowych ugrupowań, bo tylko one będą mogły skończyć z tą pseudo tolerancją. Swoją drogą czy stwierdzenie "UK police go to hell" nie jest niezgodne z prawem imigracyjnym? O ile pamiętam za coś takiego mogą czlowieka deportować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+4 / 8

Spoko,jak tak dalej pojdzie to w niemczech bedzie moglo byc i 90% arabow, co z tego skoro 90% z nich bedzie na bezrobociu a wiec gospodarka kraju sie zalamie. Wtedy muzulmanie beda mieli g*wno do powiedzenia na arenie miedzynarodowej - tam licza sie tylko silne i stabilne kraje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar General1234
+3 / 7

W 100% się zgadzam. Muzułmanie to nieroby i niecywilizowani ludzie. Jeśli nie chcą pracować to niech zdychają z głodu, jeśli nie chcą przestrzegać prawa to niech idą siedzieć, jeśli będą robić zamieszki to wyprowadzić wojsko i spacyfikować, a resztę wywieźć tam skąd przyjechali.Europejski człowiek niegdyś był potęgą, najsilniejszą siłą na świecie, kiedyś się go bali, a teraz pod wodzą socjalistów musimy być wasalem innych, musimy być mili,tolerancyjni, pomimo że inni nam na łeb wchodzą. Inni tego aż tak nie wykorzystują, Azjaci ciężko pracują, murzyni i hindusi się kształcą i w większości pracują, tylko muzułmanie i cyganie robią problemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar isemeg
+1 / 1

Mam chyba pierwsze w życiu takie uczucie. Gdy myślę, że ci Niemcy, ci Germańce co nam tyle krzywd wyrządzili i pozwolili dojść do władzy Hitlerowi, są nękani (a będą jeszcze bardziej) przez muzułmanów, to ja, jako Europejczyk (nie mylić z EUropejczykiem), z tą samą kulturą chrześcijańską co Niemcy, zaczynam im współczuć. Nie wiem jak wy, ale ja pozwoliłbym przyjechać wszystkim uchodźcom z Europy Zachodniej do Nas. Dalej nie kontynuuję, bo zacząłbym fantazjować o Wielkiej Wojnie Koalicji państw Europy Środkowej i Wschodniej przeciwko Muzułmanom i innym wytworom mojej wyobraźni. Chociaż ta Wschodnia to też nie za bardzo, bo w Rosji już ok. 15% obywateli to muzułmanie. Od północy mamy tolerancyjnych Szwedów przyjmujących islam żwawo, od zachodu będziemy mieć Emiraty Europejskie, a od południa Nowe Imperium Osmańskie. Cholera, o ile moja nietypowa prognoza się sprawdzi, to mamy bardzo złą sytuację. ***Uwaga, osoby niezainteresowane proszę o zaprzestanie czytania, gdyż zaczynam wchodzić w nadświadomość.*** Patrzcie http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/25/Islam_in_Europe-2010.svg To stan na 2010. Załóżmy, że dziś jest 2030. Kraje barwy Niemiec i Francji stają się islamstanami i tworzą wspólny Kalifat. NATO się rozpada.Przyłączają Norwegię, Danię, i Wielką Brytanię. Toczą się walki na całym południu Europy. Hiszpania i Włochy są atakowane ze strony Kalifatu, oraz Afryki. Na Bałkanach Turcja przy aprobacie miejscowych muzułmanów anektuje BiH, Czarnogórę, Macedonię, Albanię i Kosowo. Trwa wojna Turcji z sojuszem Bułgarii, Serbii i Grecji, bardzo wykańczającą obie strony. Kalifat poradził sobie z Hiszpanią i Włochami, wiele islamistycznych państw Afryki i Azji jednoczy się z Kalifatem. Irlandia Północna odrywa się od Kalifatu, przechodzi na stronę Irlandii, bardzo katolickiego kraju, który nie pozwala sobie wchodzić na głowę. Portugalia, otoczona przez Kalifat zawiera układ o współpracy militarnej i gospodarczej z Irlandią. USA przysyła zaopatrzenie i broń odciętym od świata Portugalczykom i Irlandczykom. Na szczęście, przed przejęciem władzy przez muzułmanów, głowice nuklearne WB i Francji zostały unieszkodliwione, więc wojna atomowa nie wchodzi w grę. Nad Atlantykiem na razie wojna pozycyjna. Przeludnienie na Islandii, przyjmującej uchodźców z krajów skandynawskich. Turcja wygrała wojnę na południowym-wschodzie i zajmuje teraz swoje natywne terytorium, Grecję, Bułgarię, Albanię i byłą Jugosławię. W Rosji trwa wojna domowa. Wolne od islamu i pełne uchodźców są kraje na terytorium byłej I RP, byłej Czechosłowacji, Węgry i Rumunia. Tworzą one sojusz (nazwijmy go po prostu Sojuszem). Do Sojuszu dołącza Finlandia ,rosyjscy nie-muzułmanie i państwa atlantyckie. Sojusz dogaduje się z USA. W Ameryce Kanada przekształca się w państwo muzułmańskie JuEs Army zajmuje Kanadę bez problemów, tworząc z niej dodatkowe 10 stanów. No i co mówić więcej, totalna wojna Sojuszu z Kalifatem, na szczegółowy przebieg zdarzeń brak mi już sił. Uff, z taką wyobraźnią to czasem trudno być traktowanym na poważnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~leon1913
0 / 0

Mieszkam w Niemczech od kilku lat ,zgadzam sie t toba w 100% mnoza sie na potęgę i zyja z zasilkow do uczciwej pracy malo ktory sie garnie,bo wystarczy kindergeld na jako takie zycie ,wielu handluje po cichu samochodami i oczywiscie bez placenia podatkow lub tym podobne,,dzialalnosci,, to sie musi zle skonczyc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blackbaronn
-1 / 5

Czas odpalać kotły. Niech biały dym uniesie się nad Anglią. Mydło zawsze się przyda..... Sam jestem zszokowany tymi słowy lecz po obejrzeniu materiału filmowego niestety nic innego nie ciśnie się na usta. Oni(muzułmanie) jako goście powinni przystosować się do warunków panujących w kraju, który ich gości - NIE ODWROTNIE. Nie gryzie się ręki, która cię karmi - jeśli tak bardzo im się tu nie podoba to proponuje wrócić do swoich krajów, do biedy, którą tam klepią( dymania kóz). Wszelki ekstremizm powinien być zwalczany siłą. Dla nich nie ma miejsca w WOLNEJ EUROPIE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawids
+11 / 15

Europejska tolerancja jest smieszna. Niedawno w mojej szkole mialem spotkanie z przedstawicielami islamu. Bylem sceptycznie nastawiony, bo wiem czym jest islam, ale co uslyszalem na spotkaniu? "Islam jest dobry i lagodny, do niczego nie jestes zmuszany" oczywiscie spodziewalem sie tego wiec sie smialem z tych slow. Zapytalem czy w krajach islamskich jest taka sama tolerancja jak w europie, co uslyszalem? "Macie kosciol w naszym naszym miescie, wystarczy" Zaczalem sie smiac z tak ogromnej tolerancji. Po spotkaniu mialem rozmowe na dywaniku u dyrektora. Za co? Za rasizm... Otoz nie jestem tolerancyjny do innych religii... Przytoczylem kilka przykladow np. dunskie miasto, w ktorym zabroniono obchodzic swieto Bozego Nardzenia oczywiscie odpowiedz brzmiala, ze media wyolbrzymiaja sprawe. Ale co ciekawe, jedna nauczycielka usprawiedliwila zabijanie chrzescijan tym, ze chrzescijanie kiedys zabijali wyznawcow islamu! Rozbroilo mnie totalnie, z trzaskiem drzwi wyszedlem z gabinetu. Wezwanie rodzicow, przedstawienie sprawy i mowie: Niemcy zabijali Polakow w czasie wojny, czy to znaczy ze ja moge ich zabijac? Pytanie bylo juz za trudne wiec zostalem uciszony i "mam duza wyobraznie". Rece mi juz opadaja, budujmy meczety i czekajmy, az Europe zaleja muzlumanie. Brawo Europo za tolerancje! Ludzie, opamietajcie sie i zobaczcie co sie dzieje na swiecie! Islam robi co chce!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szmaragdtm
+2 / 4

jeśli nie potrafią się dostosować do praw panujących w krajach europejskich to po co w nich żyją? pieniądze z rządu niewiernych to już im nie przeszkadzają. w każdym kraju panują inne prawa i jeśli chcemy emigrować to musimy je respektować. Sznujmy innych a oni będą nas szanować takie moje zdanie. Muzułmanie jak i moherowe babcie powinni się tego nauczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cieslik2
0 / 4

tego sie nie mówi w mediach, ale gdy przeciętna rodzina w Europie ma 2 dzieci a nawet mniej, u nich rodzi się po 6-8 dzieciaków, które później emigrują do nas. Są już miasta których rodowici mieszakańcy są w mniejszość, bo naprzyjeżdżało tego *****.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheDiamondcraft
+2 / 4

Krucjata jak widac to na takie scierwo jedyne rozwiazanie,cichutki sie robi taki brudas jak widzi,ze mu sie jego zasranych "nie grzesznikow" powiesilo za morde na pali...:/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michal8701
+3 / 7

Nie podoba się to do domu wracać! Obdebrać obywatelsto i won!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
+3 / 7

Ja chciałem tylko podkreślić, że takiego pojęcia jak "muzułmanizm" nie ma w języku polskim. Powinno się napisać "Islam w Europie", od biedy "Fundamentalizm...". Dziękuję

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cieslik2
0 / 4

tego się nie mówi w mediach, ale przeciętna rodzina muzułmańska ma 6-8 dzieci, podczas gdy europejskie średnio niecałe 2. Później przyjeżdżają do Europy i się rządzą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kropecznik
+2 / 6

Wpuszczanie tej dziczy do swoich krajów przez tolerancyjne rządy to tak jakby człowiek tolerował tasiemca i celowo zarażał się nim. Ale teraz jest za późno, bo rządy boją się podjąć jakieś radykalne kroki ze strachu przed zamachami. Paranoja. Pewnego dnia fala islamu zaleje Europę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarkusVint
+2 / 4

Co religia robi z ludźmi .. (każda religia, ale ta wyjątkowo)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chestnutstalion
+2 / 2

Niech każdy wierzy sobie w co chcę, ale moja tolerancja trwa dopóki nie głosimy mordowania ludzi i publicznie innych nie krzywdzimy.

Jestem katoliczką, ale jeśli ktoś wierzący (osoba duchowna czy świecka), czy niewierzący bez dialogu z drugą osobą osądza i krzywdzi to nie potrafię tego zrozumieć. Chrześcijanie odeszli od krucjat, dlaczego Muzułmanie nie mogą zrezygnować z Jihadu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
+2 / 6

I co się stało z najbardziej tolerancyjnym narodem świata? Ludzie tego samego narodu, który niegdyś był najpotężniejszy w całej Europie i witał z otwartymi ramionami wyznawców różnych religii, judaizmu, islamu, protestantów, teraz nawołuje do zabijania innowierców, a w najlepszym razie do ich wyrzucenia z Europy. W każdej religii są oszołomy, fanatycy i ludzie porządni, ale nie. Wy wolicie uważać, że jak islam to tylko zło. A przypadek polskich Tatarów pokazuje, że muzułmanie mogą być nie tylko dobrymi ludźmi, ale też dobrymi patriotami. Żal mi was, fanatycy przesiąknięci nienawiścią, nie jesteście lepsi od tych fanatycznych muzułmanów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Napromieniowany
0 / 0

Ale o jakim narodzie ty mówisz? Przecież my nie jesteśmy potomkami ludzi którzy rządzili w Rzeczpospolitej Obojga Narodów czy wcześniej w Królestwie Polskim. My jesteśmy chłopami a tamci to była szlachta. Chłopi nie byli Polakami, chłopi byli "tutejsi". Z resztą w Polsce dobrze się działo gdy rządzili protestanci a jak wypędzono Arian i do władzy dorwali się katolicy to było już tylko gorzej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 lutego 2013 o 15:44

avatar doliwaq
0 / 0

Primo: choć ja jestem potomkiem szlachty, to prawda, mogę mówić jedynie o 10% polskiej populacji.
Secundo: nigdy w Polsce nie rządzili protestanci, zawsze rządzili katolicy, a Polska zaczęła upadać, gdy upadła tolerancja i tak jak mówisz wypędzono Arian.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P petting
-1 / 3

Uciekli z kraju, bo im źle, teraz zgarszają Europę. Jak dla mnie do Europy powinny być wizy, żeby nie siać takiego zepsucia wśród ludzi. Francuzi już wcześniej się zorganizowali i zaczęli z nimi walczyć. Teraz przyszła kolej na resztę Europy, niestety...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gonia13912
-1 / 1

Jezu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lorenco
0 / 2

w takim tempie niedługo wybuchnie walka o europe między muzułmanami a europejczykami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E esbek2
+5 / 7

Każdy religijny fundamentalizm jest niebezpieczny, nie tylko islamski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RyanGiggs
0 / 0

Każdy fanatyzm jest niebezpieczny. Nie tylko religijny. W historii świata wielu w imię różnych ideologii mordowało ludzi bądź gwałciło kobiety. Bezkrytyczność wobec każdej ideologii politycznej, społecznej czy religijnej jest groźna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Whiitek
+1 / 3

Jest całkiem fajny sposób na tego typu manifestacje.
Sposób 1. Gdy idzie banda muzułmanów krzycząc allah akbar itp. to z drugiej satrony wypuszczamy naszą trzodę chlewną i muslimy spieprzają.
Sposób 2. Do wozów strażackich wlewamy mieszankę wody i świńskiej krwi i oblewamy ich, drugi raz już na pewno nie przyjdą.

W podobny sposób można unikać porwań samolotów, gdyby w samolotach powstawiać beczki z krwią świńską to takiemu mahometanowi nie opłacałoby się porywać samolotu bo gdyby go rozwalił to automatycznie krew rozbryzga się na niego przez co jest potępiony. Dziękuję za uwagę, takie przemyślenia mnie naszły dziś w kościele. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
+1 / 1

W sumie to byłby pokojowy sposób na fanatyków islamskich. I zgadzam się, jeśli to zaczyna tak wyglądać, to można użyć takich sposobów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Diddl
+1 / 3

Jaki im się nie podoba prawo w Anglii to trzeba było zostać w swoim islamskim Iranie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D disel146
-1 / 3

Rozstrzelać tych pojebów bedzie kilku brudasów mniej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dominik345
+1 / 3

Pamietajmy że są też inni muzułmanie... To co się dzieje nie jest w porządku, ale czy nie wydaje wam się dziwne że dziewczyna "naga" wchodzi w centrum takiej manifestacji i wśród takiego tłumu kłoci się z jedną z muzułmanek... nie widzi niebezpieczeństwa że ci muzełmanie ze swoim szariatem mogą być w tym momencie nieobliczalni?? Nie bronię w tym momencie tych ekstremistow bo to co robią jest bardzo nieprawidłowe delikatnie mowiąc, ale bądżmy czujni na co patrzymy bo być może ktoś bedzie nam chciał zaraz przekazać że trzeba z tym skończyć i działać natychmiast... może by tak interwencja zbrojna ?? np. w Iranie ?? USA urabia społeczeńtwo i opinię publiczną aby uwierzyli że cały Iran to radykalni i niebezpieczni fanatycy religijni. Pamietajmy jednak proszę, żebyśmy umieli obiektywnie patrzeć na sytuację i nie wrzucać wszystkich do jednego worka, bo to się może skończyć jeszcze większą tragedią. Co o tym myślicie??
PS: jak ktoś się ze mną nie zgadza, to bardzo chetnie go wysłucham, na świecie jest tyle kłąmstwa że nie wiadomo już komu ufać... proszę krytykować, ale nie rzucać G****m

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Yardash
+1 / 5

Uczestnictwo w takiej demonstracji powinno skutkować natychmiastową deportacją z kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Forczman
0 / 4

Mam tylko nadzieję, że gdy zaczną robić takie rzeczy w Polsce, to będą do nich strzelać.
Do wszystkich. Z ostrej amunicji. Polska dla Polaków!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L leopold
-1 / 1

Mi się wydaje, że stoją oni pod względem kulturowym stoją jeszcze trochę niżej od Europejczyków (całkowicie subiektywne zdanie) i są obecnie w momencie w którym my byliśmy w momencie krucjat. Momencie, który charakteryzuje się nadinterpretacją religii dla własnych celów i skrajnym brakiem tolerancji. Sądzę, że za parę lat to przeminie jak i u nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
0 / 2

A wiesz na jakim poziomie cywilizacyjnym byli oni, gdy Europejczycy organizowali krucjaty? Egipt był najbardziej tolerancyjnym krajem świata, w Hiszpanii Maurowie rozwijali miasta, sztukę, poezję i architekturę, choć w innych częściach Europy wszystkie pieniądze szły na Kościół lub na wojsko. W Bagdadzie były setki łaźni, bibliotek i innych budynków publicznych. Krzyżowcy gdy dotarli do Lewantu byli oszołomieni bogactwem Azji, sam Damaszek był 50 razy większy niż Londyn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojtasek12
-3 / 3

Gdyby przyjechali do Polski i robili takie protesty, to zostaliby wysłani do tego swojego allaha poprzez naszych " niegrzecznych, aroganckich, złych, brutalnych " kibiców, których w tym przypadku poparł bym w 100 % ( z resztą jak zawsze ). Trzeba być tolerancyjnym, ale nie do takiego stopnia, powinni wypie*dolić tych brudasów do siebie, jest to po prostu śmieszne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A absurdix
+3 / 3

Hmm , co tu zrobić? Może po prostu przywitać serdecznie łopatą KAŻDEGO fanatyka ( podkreślam - fanatyka ) w swoim sąsiedztwie i spokój ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar phasma
-2 / 6

Dopóki nie przeczytałem komentarzy pod tym demotem, nie zdawałem sobie w pełni sprawy, ile na tej stronie znajduje się śmieci, które ktoś chyba tylko przez jakąś fatalną pomyłkę mógłby nazwać ludźmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 lutego 2013 o 0:04

K koscik1997
-1 / 1

Ciekawe że to jeszcze nie jest na ,,ostatnio popularne''...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RamItDown
+1 / 1

Kurcze... parę lat temu tam pracowałem... Chodziłem po tym mieście i pierwszy raz od tamtego czasu widzę teraz te uliczki, poznaję w tle te budowle... To takie dziwne uczucie, bo już wtedy w tamtym mieście sztuką było spotkać Anglika i jakieś święta muzułmańskie były publicznie odprawiane..., co niektórych już dziwiło..., ale jak sobie pomyślę, że przez te parę lat to się tak zradykalizowało, to cieszę się, że mi nie przyszło do głowy tam zostać... masakra jakaś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 lutego 2013 o 0:28

W woyosensei
+1 / 3

Heh, tak się dziwnie składa, że od 4 lat mieszkam w Luton. Angole i reszta Europejczyków mówi na to miasto "mały Pakistan". Ciekawe dlaczego... Jest tu kilka ulic, gdzie mieszkają prawie same "ciapaki" (tak na nich mówimy my, Polacy mieszkający w tym mieście). Praktycznie w każdym możliwym urzędzie pracuje jakiś ciapak, tylko chyba na policji jest ich najmniej. W każdym większym i mniejszym zakładzie, nawet w miastach w pobliżu Luton, pracuje od groma ciapaków, więksozść z nich mieszka w Luton. Są to ludzie chamscy, prymitywni i zapatrzeni tylko i wyłącznie w swój Islam. Jeśli ktoś nie jest muslimem, to jest zły i nie trzeba na niego zwracać uwagi (np. przechodząc obok ciebie nie odsunie się chociaż na centymetr, a jak przypadkowo go przetrącisz ramieniem, to wielkie oburzenie, że niewierny go zaczepia). Jedyne co mają dobre, to kebaby, ale reszta to jakiś chory żart.
Kiedyś czytałem o zjawisku zwanym "Trzecim Dżihadem". Na tym to właśnie polega: wprowadzić się do innego kraju, spokojnie się podporządkować, a kiedy przyjdzie pora i będzie ich wystarczająco dużo - przejąć kraj od środka wytrzebiając wszelkie oznaki innej kultury. Dla nich jedyne co prawidłowe, to ich własna wiara i własna kultura. Angole i inni Europejczycy sobie co prawda na to nie pozwolą, ale w pewnym momencie może być gorąco...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lagerrr
+1 / 5

jutro tworzę nową religię. Drogą do zbawienia według niej będzie budowanie czołgów, wysadzanie dzieci i latanie nago po ulicy. Zabroniona będzie również praca, a maszynką napędzającą ten system będą niewierni, konkretniej muzułmanie w obozach koncentracyjnych, jako najwięksi grzesznicy, gdyż bóg mojej nowej religii stworzył nas z doskonałym ciałem, więc zakrywanie go jest największą obrazą stwórcy. Pierwszym zadaniem będzie demonstracja na ulicach londynu domagająca się zamknięcia lub wystrzelania wszystkich muzułmanów. I ch*j.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
+4 / 6

Gdy ja rządziłem to nabijało się takich na palę, a gdy w większej grupie próbowali atakować to się wybijało lancą bądź szablą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar endriu1991
+1 / 3

Islam to prawdziwe ZOO, zacofanie jakich mało,

chcieliście swoją tolerancje? proszę macie, jest tylko jedno rozwiązanie, wypie... ich wszystkich i nie pytać czy boli, u siebie mają prawo robić co chcą ale nie w cywilizowanym świecie, dziwie, się, że rząd UK im na to pozwala, już dawno policja powinna rozgonić to ZOO armatkami wodnymi i kulowymi pociskami albo nawet ostrą amunicją...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuakrzys
+2 / 4

Dawno krucjaty na oczy nie widzieli :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mindfaser
+1 / 1

Tolerancja jednak ma swoje granice. Ja poznałem arabusów mieszkając kilka lat w Grecji. Fakt jest to kraj o bardzo odmiennej kulturze od naszej ale to co dzieje się za sprawą Pakistanów, Bangladeszy i innego rodzaju tałatajstwa to dramat. Przejęli całe stare centrum Aten tworząc swego rodzaju nie pisane getto. Na każdym kroku kradzieże i to w biały dzień, narkotyki prawie legalnie, prostytucja=niewolnictwo. Jeśli jest rozróba to zaraz w ruch idą noże i maczety. Jest ich już tyle że nikt nie jest w stanie nad tym zapanować. Wątpię by w dobie kryzysu jaki tam panuje ktoś to ogarnął, a przecież co dziennie poprzez Turcję napływa na teren Grecji a potem rozprzestrzenia się na Europę od kilku do kilku-dziesięciu arabów.Może brzmi to absurdalnie ale jeśli Europa nie stawi temu czoła, to grozi nam wielka rewolucja islamska, i to w cale nie jest wyolbrzymianie problemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+1 / 5

Nie jestem rasistą. Osobiście nie mam nic do innych kolorów skóry czy wyznań. Ale Arabów po prostu nie trawię. Mieszkam w Danii ponad 20 lat i mam z nimi do czynienia niemal na co dzień. Naród, który na dobrą sprawę nic nie wniósł do światowego rozwoju. Nic im nie zawdzięczamy. Niby nienawidzą Zachodu i na każdym kroku go krytykują, a jednocześnie masowo emigrują na ten znienawidzony niby Zachód. Ściągają tutaj całymi stadami jak szarańcza, obwieszani kupą dzieciaków (bo Koran nakazuje im się mnożyć jak króliki) i zasmarkanych zaszczanych starych dziadów. A kiedy już się tu znajdą, nie potrafią się wpasować do społeczeństwa. Nie pójdą do pracy, bo po co im pracować. Lepiej ssać pieniądze od państwa. W swoim kraju zdychają na ulicach z głodu, tutaj żyją na poziomie. Ale nie doceniają tego i na każdym kroku narzekają na nas i ubliżają od niewiernych. Naród bez żadnych tolerancji dla innych, sam tolerancji do siebie przesadnie wymagający.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L leopold
+2 / 2

@ doliwaq (Przepraszam, że nie w odpowiedzi, ale coś mi nie chciało wysłać) Stali oni na tym samym poziomie co my w czasie starożytności, albo może nawet wyżej, w końcu jak już wspomniałeś mieli tyle wielkich osiągnięć. Coś się w nich, że tak powiem "popsuło" dopiero na przełomie XVIII/XIX wieku i w trakcie XIX wieku, kiedy to spora część państw muzułmańskich znalazła się w strefach wpływów europejskich mocarstw (spowodowane to było znacznym osłabnięciem jednego z największych państw islamskich, czyli Imperium Osmana). Pozostawanie pod tymi wpływami musiało mocno wpłynąć na muzułmanów, przez co że tak się niepoprawnie wyrażę "cofnęli się w rozwoju", oczywiście w naszym znaczeniu słowa "rozwój".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BaCa83
+1 / 1

Nie można mylić tolerancji do odmienności z obojętnością na chamstwo..

A tak przy okazji to gdzie oni mają swoją tolerancję?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar disel2007
-1 / 1

Dalej bądźmy "tolerancyjni" dla innym wyznań.Jak widzę takie sceny to aż się we mnie coś gotuje....Jeżeli już wpuszczają takich brudasów do Europy to albo się podporządkowuje pod dane prawo a jak nie to albo deportować takiego poyeba albo od razu go zamknąć.
na szczęście Polacy mają w sobie coś co nie pozwoli tak szybko zająć naszego kraju tym śmieciom ( nie wiem jak by to było z władzą ale NORMALNE społeczeństwo jakoś by sobie z nimi poradzili), przy takiej manifestacji wypuścić ludzi pokroju starucha i już jest porządek ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sumek
+1 / 1

niech zrobią tak w Norwegii ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VooDoo426
-1 / 1

Pora najwyższa Krucjaty brudasom przypomnieć....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ElGordo
0 / 0

u nas mam nadzieje, ze tak nie stanie sie nigdy, wole jak to niektorzy mowia "zacofanie" kraju, ale chce zyc z Polakami i ze swoimi i z nimi bronic tego kraju przed wszytskim co obce! unia? co oni moga zrobic? to, ze jestesmy czegos czlonkiem nie znaczy, ze musimy sie n wszytsko godzic, a jesli tak? to po rpstu odejsc i koniec, zyc wlasnym zycim. Wierze, ze w Polakach jest duzo patriotyzmu i nacjonalizmu i w dobie proby(oby jej nie bylo) zwyciezy biala rasa i, ze POLSKA ciagle bedzie POLSKA, a nie wspanialym krajem europejskim otwartym na wszytsko sa jakies granice, a jak nie ma to czas najwyzszy je znowu zrobic bo francja, niemcy czy wlasnie anglicy sa coraz mniej europejscy..prawdziwie europejscy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AndrewSpec
-1 / 1

dziwi mnie że jeszcze nie znalazł się ktoś kto całe to bydło zbierze w jednym miejscu i wytępi...zgniecie jak zwykłe robaki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~morarz
0 / 0

I powiedzcie mi jak w tym świecie żyć bez pozwolenia na broń ? Jak mamy się bronić jak przyjdą po Nas ???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Marcin_Paczkowski
0 / 0

I znowu wyjdzie , że Polska będzie ratować dupę Europie jak w 1683 i 1920 .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~paulinnn
0 / 0

dlaczego my jako chrzescijanie nie zawalczymy tak jak oni o swoje prawa zamiast siedziec na internecie powinnismy zaczac walczyc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem