Jak mój sąsiad pali plastiki i skóry w piecu to czy jak pomaluje swój dom na zielono - kolor ekologów to coś zmieni? :) Wracając do tematu Bóg kocha wszystkich grzeszników nawet homoseksualistów, mogą zejść z drogi grzechu ale to już ich wybór, jedni wolą innych zwyzywać od homofobii, a od siebie nic nie wymagają. Temat rzeka :)
"Bóg kocha wszystkich grzeszników" (i tu u czytelnika pojawiają się wizje morderców, gwałcicieli, złodziei, wszelkiego typu okrutników) "nawet homoseksualistów" (wniosek? gej gorszy od mordercy i gwałciciela. Ah taak...). Tak, czepiam się, ale to brzmi po prostu dziwacznie xD Btw, bycie gejem nie jest jednoznaczne z uprawieniem gejowskiego seksu, Twoja wypowiedź (i wypowiedzi wielu duchownych) sugeruje że homoseksualizm jest grzechem sam w sobie, co jest bzdurą, bo tego się nie wybiera (to tak jakby powiedzieć że grzechem jest mieć niebieskie oczy albo być rudym :P ). Za grzech uważa się sam akt homoseksualnego seksu, jednak jego hmm, "ciężkość", jest podobna do grzechu pozamałżeńskiego. To tak dla uściślenia ;) Pokoju!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 marca 2013 o 12:24
Jakby "Bóg" nie chciał homoseksualistów, to albo by ich nie "tworzył" albo by im dał wybór. Jak każdy średnio rozgarnięty człowiek wie, orientacji seksualnej się nie wybiera. Inicjatywa całkiem sympatyczna, bo od razu ten dom ładniej wygląda, ale za to podpis pod demotem po prostu totalna żenada.
polimeowiec, jest wiele osób które cierpi z powodu swojej orientacji (abstrachując od tego, że imo nie powinni, jednak dla wielu myśl że są odmiennej orientacji jest jednak bolesna). Uważasz że oni sami sobie wybrali cierpienie? No cóż, jak widać mamy spory odsetek masochistów w otoczeniu ;)
Tak, tak, psorze. BTW jeśli przyrównujesz homo do choroby to sam sobie przeczysz. Bo widzisz... chorób TEŻ się nie wybiera. I chory również nie jest gorszy (w znaczeniu: bardziej zły) od mordercy czy gwałciciela.
"chorób TEŻ się nie wybiera" Czy ja wiem, pośrednio przez wybór hivem też się możesz zarazić. Grypsko z kolei złapiesz w zależności od otoczenia w jakim się znajdujesz. Pedałem też możesz zostać w wyniku takiego stanu rzeczy. A wybór polega zwyczajnie na tkwienie w takim gównianym stanie rzeczy :)))) " I chory również nie jest gorszy" Powiedz to seryjnym mordercom :))))
@SirNobody błędne wnioski wysuwasz z mojej wypowiedzi :) "nawet" odnosi się do tego że ich też kocha a nie jak to Ty błędnie zinterpretowałeś że jest to najcięższy z grzechów. Widać słabo logiki uczą w szkołach lub twoje zagranie było celowe aby mą wypowiedź ośmieszyć. Bóg dał człowiekowi wolną wolę i od człowieka zależy jaką drogę wybierze.
SDMarit, to było czepialstwo z mojej strony, bo wytknąłem tylko to jak to może być odebrane i jak to może zabrzmieć. Logika i język potoczny czasami się rozmijają, zwróć na to uwagę ;) Oczywiście wiem o co Ci chodziło.
Homoseksualizm to nie grzech proszę pana.. jeśli chce się na podobne tematy wypowiadać proszę się wpierw dokształcić bo po co się wypowiadać na tematy o których nie ma się zielonego :) pojęcia
No tak jakie te pedały BIEDNE (chociaż gość wybulił 81k na chatę..), POSZKODOWANE (chociaż jakoś nie przeszkadza im to w prowadzeniu swojej propagandy) PRZEŚLADOWANE (oj przydałby się taki wujcio stalin, wiedział co z takimi zrobić :) )
A użycie waszych postulatów jako papieru toaletowego też jest mową nienawiści? :))) Jak "Ma Pan rację?" :D Macie dosyć luźny wgląd w to zagadnienie :)))
A rób sobie z postulatami co tylko chcesz. Nazwanie Grodzką "Panem" nie było mową nienawiści lecz zwykłym brakiem szacunku. Ale już stwierdzenia typu to o Stalinie zaliczyłbym do siania nienawiści. Żaden mądry człowiek by czegoś takiego nie powiedział, nie ważne jakie ma poglądy dotyczące homo.
"nie było mową nienawiści" Z bełkotu jaki przetoczył się w komentarzach pod tą (ojej) arcyważną sprawą z pierwszych stron gazet/portali wynikało, że jednak dla wielu było ;) "nie było mową nienawiści lecz zwykłym brakiem szacunku" A wcześniej tow. Bęgowski sam stwierdził, że to określenie nie jest obraźliwe :))) "Ale już stwierdzenia typu to o Stalinie" Przynajmniej nie mieliście głosu w debacie publicznej ;)
Grodzka zachowała się paskudnie i nie próbuję jej wybielić. Jeśli szacunek to obustronny. Ale Twoje wypowiedzi są mimo wszystko poniżej poziomu jak dla mnie.
"Twoje wypowiedzi są mimo wszystko poniżej poziomu jak dla mnie" Dzięki :) Dla mnie poniżej poziomu jest lansowanie chorób psychicznych jako normalna rzecz. :)
@phasma - Ale TOBIE wolno siać nienawiść do kościoła i jego nauk? A zadałeś chociaż sobie troszkę trudu aby ich posłuchać? Kościół potępia, ale to nie znaczy, że zwalcza. No, ale tobie ot wszystko jedno. Homo potępiają tak zwaną homofobię - sieją mowę nienawiści z tego co sam mówisz. Ot, nazywa się to relatywizm. W skrócie "punkt widzenia zależy od punktu siedzenia". Ktoś już wyżej ładnie ujął problem - jak chcą spokoju, po co się eksponują na paradach ze swoją seksualnością? Jakoś heteroparady nie widziałem...
@t1ger Odnosisz się do czegoś konkretnego, czy tylko tak sobie rzucasz rozgotowane spaghetti na ścianę i czekasz, aż się do czegoś przyklei? Nie zauważyłem, bym gdziekolwiek siał nienawiść do czegokolwiek. Czego nie byłbym taki pewny w przypadku ludzi z transparentami "God hates fags". Ktoś mógłby też zauważyć, że heteroseksualiści, w przeciwieństwie do homoseksualistów, nie są dyskryminowani, co teoretycznie byłoby stosunkowo eleganckim wyjaśnieniem dysproporcji odpowiednich parad. Pomijając już, że realizują w ten sposób swoje konstytucyjne prawo.
Nie rozumiem Waszego podejścia. Niech malują sobie domy na takie kolory, jakie im się podobają. Jeśli nie wychodzą ze swoją miłością na ulicę i w żaden sposób nie szkodzą społeczeństwu, wszystko jest w porządku i tacy ludzie nie powinni Wam przeszkadzać.
To co robią ludzie w swoim domu to ich sprawa i jeśli dwaj faceci, dwie kobiety, czy mężczyzna i kobieta czerpią przyjemność z uprawiania seksu ze sobą to niech sobie to robią, ale nie powinni wkraczać z tym w sferę publiczną i wtedy nie będzie żadnej dyskryminacji. Są ludzie, którym nie podobają się takie zachowania i uważają to za obrzydliwe i to też trzeba zaakceptować, a w swoim domu można robić co się komu podoba i w dowolnych konfiguracjach pod warunkiem obopólnej zgody
Buaha typowe myślenie wielce dobrotliwego pana, który pozwala ludziom robić co im się podoba we własnym domu. Dzięki wielkie zapewne wszyscy czekali na Twoją akceptację. Trochę dziwna taka postawa w stylu "Homoseksualiści mają prawa "poza tym, że nie mogą..." i tu następuje litania. Według mnie mogą wszystko co nie narusza wolności innych ludzi, a parada chyba nie narusza no nie? Chyba, że ktoś Cię przywiązał i kazał na nią patrzeć.
Bardzo fajna akcja. Z rozmachem wyraził swoje poglądy do czego ma pełne prawo.
A co do samego demota. Jednym z najczęstszych błędów popełnianych przez ludzi jest to że jeśli z kimś się nie zgadzamy, to z góry negatywnie oceniami wszystkie jego działania.
fgdcgfdcxf, Chodze do szkoły w duzym miescie i nigdy nie widziałem całujących sie gejów ani nawet trzymających się za ręke, za to codziennie widzę na dworcu całująca się pare. Poza tym, grzechem jest uprawianie seksu przed slubem więc tak samo heteroseksualisci grzeszą jak homo. Co do manifestacji, są rózne, tak jak rózni są ludzie, Są manifestacje homoseksualistów które głosza pokój i równość wobeć człowieka ale tez są takie które namawiają do bycia homoseksualistą, geje przebrani w dziwne stroje głosząć swoje hasła i nie można powiedzieć ze każdy homo jest taki.
Fajny pomysł :D
Obawiam sie tylko, że później był obiektem wytykania palcem "to ten! o nie! na stos z nim, pedał jeden".. czasem mnie przeraża to jak ludzie potrafia byc ograniczeni, pod względem etycznym czy jakimkolwiek.. Bo czy naprawdę tak cięzko zrozumieć, że miłość = miłość?
KOBIETA + MĘŻCZYZNA = MIŁOŚĆ
MĘŻCZYZNA + MĘŻCZYZNA = MIŁOŚĆ
KOBIETA +KOBIETA = MIŁOŚĆ
najbardziej bawi mnie to jak czasem się słyszy "uh pedał.. jak tak można? to ohydne", a 5 min później pornosik z lesbijkami :)
Co za hipokryzja. Odnośnie demota - żałosny podpis, bo nie chodzi tylko o pomalowanie jakiegoś domu, tylko o ideę, która jest zagłuszana przez ciemnogród. Byłoby lepiej gdyby ludzie homoseksualni dostosowywali się do "normalnego" życia? Bo tak? I całe życie być nieszczęśliwymi? Życie ma nam dawać szczęście, a nie smutek, ma być czymś najbardziej pozytywnym, a nie ciężkim obowiązkiem bo pojawiłam się na tym świecie więc muszę zyc według określonych zasad. Pieprzyć takie coś. ZAJEBISTY pomysł .więcej takich
śmieszne ze to cos powyżej mojego wpisu jest na plus, a mój wniosek ze milość jest miłością jest na minusie. Tym bardziej uświadamiam sobie jaka mentalnośc tkwi w korzeniach tego kraju :)
phasma - ja już po prostu wolę się śmiać bo chyba bym się zapłakała i tyle by z tego było jakbym miała się przejmowac każdym kto ma do powiedzenia coś bolesnego. Wyraziłam tylko swoje zdanie i wyszło na to, że nie ma sensu być szczęśliwym tutaj, gdzie się po prostu nie da bo ludzie są jacy są.
Takie ładne zjawisko atmosferyczne jak tęcza i przedstawiające ją malunki mają się kojarzyć z homoseksualizmem i walką homoseksualistów o równouprawnienie? Dlaczego ludzie są aż tacy żałośni.
Po 1: Kościół Katolicki NIGDY nie twierdził, że Bóg nienawidzi pedałów. To są właśnie manipulacje i oczernianie Kościoła. Kościół po prostu twierdzi, że homoseksualizm NIE JEST czymś zupełnie normalnym. Po 2: dziwicie się, że księża nie lubią pedałów - a zobaczcie jak on tworzą swój wizerunek: parady, kilkunastu jeśli nie kilkudziesięciu partnerów seksualnych w ciągu życia, przebieranie się za kobiety, wyuzdanie. Ja też nie lubię TAKICH pedałów! I nie dziwmy się, że Kościół też potępia taki styl życia. Natomiast homoseksualiści, którzy żyją normalnie, nie robią cyrku ze swojego życia, mają stałych partnerów - do tego rodzaju homoseksualistów nic nie mam i uważam, że mają prawo do godnego życia. Ale NIE DLA DEWIANTÓW
Tylko chodzi o to, że "God hates fags" to było jedno z haseł jakiejś pikiety chrześcijańskiej, z tego co pamiętam. To nie jest oczernianie Kościoła - Kościół sam o sobie tak mówił. Znaczy nie Kościół - paru "chrześcijan".
Ja do pedalow nic nie mam, grunt zeby nie mieli prawa do adopcji dzieci. Nie podoba mi sie perspektywa facetow calujacych sie na lawkach, ale moze zabierajac ze soba papierowe woreczki, rzyganie nie bedzie takie uciazliwe. Nie chcialbym takze, aby podczas spaceru z synkiem musial ogladac jak dwoch facetow sie caluje. No ale czasy sie zmieniaja, pewnie za niedlugo bedzie to codziennosc i nie bedziemy mieli nic do gadania, tym bardziej, ze nikomu krzywdy nie robia.
fgdcgfdcxf 21 marca 2013 o 13:06 napisał: "nie zagladamy nikomu do lozek. Po prostu normalni ludzie z tym lozkiem na ulice nie wychodza"
czyżby? co druga reklama (czy to samochodu czy pomidorów z biedrojki) jest oparta o podtekst seksualny, w kontekście heteroseksualnym oczywiście. Praktycznie każdy teledysk każdej pseudogwiazdki pop ocieka seksem (jeżeli laska tańczy obok czterech napalonych tancerzy albo odwrotnie to co to jest jak nie pokazywanie swojej orientacji reszcie świata?). W każdym filmie jest jakiś wątek miłosny, a często też sceny łóżkowe i nikt się nie oburza, jeżeli w tym łóżku są kobieta i mężczyzna. Ale jak jest jeden na milion film o gejach to od razu wielki społeczny bulwers. A na ławkach w parku to mało małolatów się całuje? I co? Oburza to kogoś? A jak na przystanku autobusowym młody chłopak opowiada koledze (a właściwie prawie krzyczy) jaką wczoraj na disco laskę wyrwał i co z nią robił w łóżku to co to jest? Seks od dawna nie jest tematem tabu, o seksie się mówi i seks się pokazuje. Wszędzie. Ale hetero może a homo nie?
Prawda jest taka, że niewielu gejów czy lesbijek obnosi się ze swoją orientacją na ulicach. Oczywiście są takie wyjątki jak p. Jacyków ale czyż wśród hetero nie ma przypadków takich pożalsięboże plejbojów? Te wszystkie parady i marsze zbierają głównie transseksualistów i transwestytów i śmiem twierdzić, że to właśnie przez nich geje i lesbijki mają tak złą opinię. TRZEBA UMIEĆ ODRÓŻNIĆ GEJA OD TRANSWESTYTY a wydaje mi się że mało osób w Polsce widzi tą różnicę (był nawet ostatnio taki demot, który to wyraźnie obrazował: z dwoma transwestytami i podpisem w stylu „oni są normalni, to ty jesteś homofonem”).
Wiem, że mnie zminusujecie, ale musiałam to napisać bo przeraża mnie jak wielu hetero uważa się za lepszych z samego tylko powodu, że są hetero i nie widzi swoich wad a co dopiero nie umie się postawić z drugiej strony barykady. Przecież gejów też obrzydza seks kobieta+mężczyzna, ale czy ktoś słyszał, żeby jakiś gej mówił publicznie, że to jest obrzydliwe?! Bo ja nie.
Każdemu należy się szacunek.
@michu360 to jest nadinterpretacja moich słów. Nie można porównywać gwałcicieli czy pedofili do homoseksualistów z jednego zasadniczego powodu. Homoseksualiści nikogo nie krzywdzą, a ich stosunki odbywają się za obopólną zgodą i obu stronom sprawiają przyjemność. W czym więc problem? Nigdzie nie napisałam, że pedofile mają prawo gwałcić dzieci, ba, nawet o nich nie wspomniałam. Nie jest (moim zdaniem) logiczną argumentacją wrzucanie wszystkich do jednego worka, bo geje to nie pedofile czy gwałciciele. Co do drugiej części Twojego pytania to jest to z kolei odwracanie kota ogonem: ja nie zabieram Ci prawa afiszować się z Twoją "normalnością" bo mnie ona absolutnie nie razi (podobnie jak nie razi mnie normalne zachowanie gejów, bo dla nich też jest to przecież "normalność" - tacy po prostu są czy tego chcą czy nie). Ja tylko próbowałam - jak widać na Twoim przykładzie - z marnym skutkiem pokazać jak to wygląda z innej perspektywy. Ale niestety Twoja wypowiedz potwierdza tylko to co napisałam wcześniej: uważasz się za fajnego bo Ty jesteś NORMALNY i przez to LEPSZY od gejów, a geje są bee i są nienormalni tylko dlatego, że są innej orientacji. I dodatkowo leżą w jednym worku z pedofilami i gwałcicielami mimo, iż nikomu tak naprawdę krzywdy nie robią.
zamknięty zakład psychiatryczny, jedyna alternatywa dla takich ludzi. Zamiast tego mogliby oddać tą kasę ludziom, którzy naprawdę tego potrzebują... Debilizm do potęgi "n".
ja nie rozuumiem czemu ludzie się tak czepiają gejów. Lepiej się niech pedofilów czepiają i gwałcicieli. Homoseksualiści swoją orientacją jeszcze nikomu krzywdy nie zrobili.
Przymusowe wojsko by wyprostowało to wszystko, co się dzieje... co za świat. Ludzie są karani za propagowanie normalności i praw natury a pedałki się cieszą ;/ ;/ ;/
Ogłaszam marsz Przeciwko nietolerowania nietolerancji
Cóż, wszelkie fobie należy leczyć - w ten bądź inny sposób. A fanatyzm przy okazji. W dodatku fanatyzm niepoparty żadnymi podstawami - wielokrotnie jest podkreślane, że potępiać należy grzech, nie grzesznika; grzesznika można upominać, ale nie robi się z niego źródła wszelkiego zła... Jak czytam takie rzeczy to zastanawiam się, czy nie należałoby zmienić nazwy Kościół Katolicki na inną, bo 'starą markę' tacy 'katolicy' już tak wypaczyli, że to aż boli...
Ludzie przecież to jest do cholery proste. Kościół katolicki uważa homoseksualizm za grzech, zasad wiary zmienić NIE MOŻNA, bo wtedy nie byłyby one nic warte. Bycie gejem czy lezbijką normalne nie jest, ale ok. Przestępstwo to nie jest więc niech robią co im się podoba tylko niech nie opowiadają w telewizji i na marszach o swoich upodobaniach seksualnych bo to jest dopiero kompletnie chore i żałosne. Mam zacząć bić im brawa za to, że pan x i pan y powiedzieli, że są w związku?. Ja (i myślę tez że większość ludzi) mam głęboko w d***e to że ktoś poszedł do tv żeby opowiadać o tym że jest pedałem. Jak już powiedziałem to jest jego prywatna sprawa i afiszowanie się z tym jest dla mnie wyjątkowo nachalne i delikatnie mówiąc wkurzające tak samo jak akcja mediów które chcą przekonać ludzi, że coś co nie było normalne, normalnym ma od tej pory być "bo tak".
Niedługo wszyscy normalni ludzie będą zamykani za to że mają swoje zdanie na ten temat, nazywają nas homofobami, antysemitami i to my jesteśmy źli nie oni, oni są normalnymi ludźmi to my jesteśmy zagrożeniem dla społeczeństwa a nie homoseksualizm. Gdzie ten świat zmierza.
powiedz mi proszę czym Ci zagraża homoseksualizm? Co takiego homoseksualizm czy homoseksualiści mogą Ci zrobić, że się ich tak boisz i traktujesz ich jak zagrożenie? Bo samo to, ze uważasz ich za zagrożenie nie definiuje tego, czego się konkretnie boisz. Więc czego się konkretnie boisz, co konkretnie Ci zagraża?
Czy ten demot ma sens? A może jest zabawny lub daje do myślenia? Czy jest w nim coś niezwykłego lub mądrego , że zasługuje na główną? Według mnie to kolejna kryptoreklama pederastów.
Oczywiście. Co z tego, że można to powiedzieć o jakichś 99.99% demotów na głównej, skoro teraz zaistniała wprost cudowna okazja do zracjonalizowania swoich uprzedzeń?
Okej. Homoseksualizm nie jest normalny. Pytanie brzmi: i co z tego? Nie wszyscy muszą być białymi, heteroseksualnymi, praworęcznymi, wierzącymi monogamistami ;) Brak ręki, nogi, różnokolorowe tęczówki, druga głowa-to też nie jest "norma", ale też w niczym nie przeszkadza. Tak, jak odmienna orientacja, kolor skóry czy religia nie definiują człowieka. Homoseksualiści, to nie zdeprawowani, wyuzdani, poprzebierani psychole, którzy chcą przejąć władzę nad światem i zdyskredytować heteroseksualnych obywateli. To najzupełniej normalni ludzie, których różnią tylko preferencje uczuciowe. Wydaje mi się, że większość z Was ma w swoim gronie osoby o totalnie innym stylu życia i światopoglądzie. I wydaje mi się również, że potraficie żyć obok takich osób, a nawet zawierać z nimi przyjaźnie. Dlaczego ich nie definiujecie przez ich odmienność(od was) a homoseksualistów już tak? Jeżeli macie wieloletniego przyjaciela, brata, kuzyna, który przyznaje się Wam, że jest gejem, to co? Zrywacie kontakt i udajecie, że tej osoby nigdy nie było w Waszym życiu? Bronicie się rękami i nogami przed "pedalstwem" ale gdzie to pedalstwo widzicie? Chyba na obrazkach w internecie. Mieszkam w jednym z największym miast w Polsce i NIGDY nie widziałam całujących się mężczyzn albo kobiet, nigdy nie widziałam mężczyzn przebranych za kobiety, czy ludzi latających w lateksowych wdziankach z genitaliami na wierzchu. Dalej, znam sporo homoseksualistów i ani jednego, który by brał udział w paradzie czy nawet ją popierał. W większości wzbudza to taki sam niesmak jak u hetero. Natomiast faktem jest, że seks (hetero;)) atakuje nas z każdej strony, jak ktoś tu już słusznie zauważył. Może gdybyście przestali traktować homoseksualistów, jak jakiś dziwny twór oraz definiować tylko przez ich orientację, to zauważylibyście, jak zwyczajni i nieszkodliwi to są ludzie.
Właśnie homofobia nie istnieje tak geje określają każdego kto nie akceptuje ich związków ale na tym polega demokracja ,że rządzi większość a większość nie zgadza się na związki parterskie i adopcje dzieci bo to już naprawdę przesada.
A po gejach do kolejki o nie prześladowanie zgłoszą się pedofile co już zaczynają robić.
geje wcale nie chcą spokoju oni sami robią różne parady żeby było o nich głośno
Zacytuje jednego z moich ulubionych artystów "Homoseksualizm to dewiacja mózgu, co to za społeczeństwo co nie przedłuża gatunku?" My Polacy jestesmy zacofani w innych krajach ludzie są juz przyzwyczajani do nekrofilii, pedofili, zoofili, a my jeszcze homosiów nieakceptujemy. Głupi z nas naród zaiste
Jak mój sąsiad pali plastiki i skóry w piecu to czy jak pomaluje swój dom na zielono - kolor ekologów to coś zmieni? :) Wracając do tematu Bóg kocha wszystkich grzeszników nawet homoseksualistów, mogą zejść z drogi grzechu ale to już ich wybór, jedni wolą innych zwyzywać od homofobii, a od siebie nic nie wymagają. Temat rzeka :)
"Bóg kocha wszystkich grzeszników" (i tu u czytelnika pojawiają się wizje morderców, gwałcicieli, złodziei, wszelkiego typu okrutników) "nawet homoseksualistów" (wniosek? gej gorszy od mordercy i gwałciciela. Ah taak...). Tak, czepiam się, ale to brzmi po prostu dziwacznie xD Btw, bycie gejem nie jest jednoznaczne z uprawieniem gejowskiego seksu, Twoja wypowiedź (i wypowiedzi wielu duchownych) sugeruje że homoseksualizm jest grzechem sam w sobie, co jest bzdurą, bo tego się nie wybiera (to tak jakby powiedzieć że grzechem jest mieć niebieskie oczy albo być rudym :P ). Za grzech uważa się sam akt homoseksualnego seksu, jednak jego hmm, "ciężkość", jest podobna do grzechu pozamałżeńskiego. To tak dla uściślenia ;) Pokoju!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2013 o 12:24
Jakby "Bóg" nie chciał homoseksualistów, to albo by ich nie "tworzył" albo by im dał wybór. Jak każdy średnio rozgarnięty człowiek wie, orientacji seksualnej się nie wybiera. Inicjatywa całkiem sympatyczna, bo od razu ten dom ładniej wygląda, ale za to podpis pod demotem po prostu totalna żenada.
polimeowiec, jest wiele osób które cierpi z powodu swojej orientacji (abstrachując od tego, że imo nie powinni, jednak dla wielu myśl że są odmiennej orientacji jest jednak bolesna). Uważasz że oni sami sobie wybrali cierpienie? No cóż, jak widać mamy spory odsetek masochistów w otoczeniu ;)
Bo widzisz, choroby psychiczne, jak powyższa czy depresji czy nerwicy nie leczy się z dnia na dzień :))))))
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2013 o 12:33
Tak, tak, psorze. BTW jeśli przyrównujesz homo do choroby to sam sobie przeczysz. Bo widzisz... chorób TEŻ się nie wybiera. I chory również nie jest gorszy (w znaczeniu: bardziej zły) od mordercy czy gwałciciela.
"chorób TEŻ się nie wybiera" Czy ja wiem, pośrednio przez wybór hivem też się możesz zarazić. Grypsko z kolei złapiesz w zależności od otoczenia w jakim się znajdujesz. Pedałem też możesz zostać w wyniku takiego stanu rzeczy. A wybór polega zwyczajnie na tkwienie w takim gównianym stanie rzeczy :)))) " I chory również nie jest gorszy" Powiedz to seryjnym mordercom :))))
@SirNobody błędne wnioski wysuwasz z mojej wypowiedzi :) "nawet" odnosi się do tego że ich też kocha a nie jak to Ty błędnie zinterpretowałeś że jest to najcięższy z grzechów. Widać słabo logiki uczą w szkołach lub twoje zagranie było celowe aby mą wypowiedź ośmieszyć. Bóg dał człowiekowi wolną wolę i od człowieka zależy jaką drogę wybierze.
dajcie spokoj homoseksualizm nigdy nie byl i nigdy nie bedzie normalny
SDMarit, to było czepialstwo z mojej strony, bo wytknąłem tylko to jak to może być odebrane i jak to może zabrzmieć. Logika i język potoczny czasami się rozmijają, zwróć na to uwagę ;) Oczywiście wiem o co Ci chodziło.
Homoseksualizm to nie grzech proszę pana.. jeśli chce się na podobne tematy wypowiadać proszę się wpierw dokształcić bo po co się wypowiadać na tematy o których nie ma się zielonego :) pojęcia
najlepiej na ten temat wypowiedział się Pan Prezydent - Wałęsa. I tyle w tym temacie.
PS. Takie protesty i tak niczego nie przyniosą.
No tak jakie te pedały BIEDNE (chociaż gość wybulił 81k na chatę..), POSZKODOWANE (chociaż jakoś nie przeszkadza im to w prowadzeniu swojej propagandy) PRZEŚLADOWANE (oj przydałby się taki wujcio stalin, wiedział co z takimi zrobić :) )
polimerowiec, najbardziej biedny, poszkodowany i prześladowany przez 'pedałów' to z tego co widzę Ty się czujesz. Ogarnij się i nie siej nienawiści.
A użycie waszych postulatów jako papieru toaletowego też jest mową nienawiści? :))) Jak "Ma Pan rację?" :D Macie dosyć luźny wgląd w to zagadnienie :)))
A rób sobie z postulatami co tylko chcesz. Nazwanie Grodzką "Panem" nie było mową nienawiści lecz zwykłym brakiem szacunku. Ale już stwierdzenia typu to o Stalinie zaliczyłbym do siania nienawiści. Żaden mądry człowiek by czegoś takiego nie powiedział, nie ważne jakie ma poglądy dotyczące homo.
"nie było mową nienawiści" Z bełkotu jaki przetoczył się w komentarzach pod tą (ojej) arcyważną sprawą z pierwszych stron gazet/portali wynikało, że jednak dla wielu było ;) "nie było mową nienawiści lecz zwykłym brakiem szacunku" A wcześniej tow. Bęgowski sam stwierdził, że to określenie nie jest obraźliwe :))) "Ale już stwierdzenia typu to o Stalinie" Przynajmniej nie mieliście głosu w debacie publicznej ;)
Grodzka zachowała się paskudnie i nie próbuję jej wybielić. Jeśli szacunek to obustronny. Ale Twoje wypowiedzi są mimo wszystko poniżej poziomu jak dla mnie.
"Twoje wypowiedzi są mimo wszystko poniżej poziomu jak dla mnie" Dzięki :) Dla mnie poniżej poziomu jest lansowanie chorób psychicznych jako normalna rzecz. :)
@polimerowiec Myślę, że masz rację-powinieneś się jak najszybciej zamknąć i przestać lansować homofobię.
Więc chodź, AARONIE, podpal swój dom
homo propaganda. jeśli nie zgadzasz się z naukami kościoła to po prostu do niego nie chodź.
Ale wtedy nie będzie dyskryminacji i nie będzie o co walczyć ;(
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2013 o 14:13
Chyba sobie żartujesz, jeżeli nazywasz zwykłe szerzenie nienawiści "naukami".
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2013 o 16:33
@phasma - Ale TOBIE wolno siać nienawiść do kościoła i jego nauk? A zadałeś chociaż sobie troszkę trudu aby ich posłuchać? Kościół potępia, ale to nie znaczy, że zwalcza. No, ale tobie ot wszystko jedno. Homo potępiają tak zwaną homofobię - sieją mowę nienawiści z tego co sam mówisz. Ot, nazywa się to relatywizm. W skrócie "punkt widzenia zależy od punktu siedzenia". Ktoś już wyżej ładnie ujął problem - jak chcą spokoju, po co się eksponują na paradach ze swoją seksualnością? Jakoś heteroparady nie widziałem...
@t1ger Odnosisz się do czegoś konkretnego, czy tylko tak sobie rzucasz rozgotowane spaghetti na ścianę i czekasz, aż się do czegoś przyklei? Nie zauważyłem, bym gdziekolwiek siał nienawiść do czegokolwiek. Czego nie byłbym taki pewny w przypadku ludzi z transparentami "God hates fags". Ktoś mógłby też zauważyć, że heteroseksualiści, w przeciwieństwie do homoseksualistów, nie są dyskryminowani, co teoretycznie byłoby stosunkowo eleganckim wyjaśnieniem dysproporcji odpowiednich parad. Pomijając już, że realizują w ten sposób swoje konstytucyjne prawo.
typowa jałowa propaganda pederastów, oni dobrzy - reszta zła i homofobiczna
Nie rozumiem Waszego podejścia. Niech malują sobie domy na takie kolory, jakie im się podobają. Jeśli nie wychodzą ze swoją miłością na ulicę i w żaden sposób nie szkodzą społeczeństwu, wszystko jest w porządku i tacy ludzie nie powinni Wam przeszkadzać.
"...kochanie, przykro mi, muszę pójść do sklepu bez Ciebie. Nie mogę się pokazać z Tobą, ma Miłości, w miejscu publicznym..."
To co robią ludzie w swoim domu to ich sprawa i jeśli dwaj faceci, dwie kobiety, czy mężczyzna i kobieta czerpią przyjemność z uprawiania seksu ze sobą to niech sobie to robią, ale nie powinni wkraczać z tym w sferę publiczną i wtedy nie będzie żadnej dyskryminacji. Są ludzie, którym nie podobają się takie zachowania i uważają to za obrzydliwe i to też trzeba zaakceptować, a w swoim domu można robić co się komu podoba i w dowolnych konfiguracjach pod warunkiem obopólnej zgody
Buaha typowe myślenie wielce dobrotliwego pana, który pozwala ludziom robić co im się podoba we własnym domu. Dzięki wielkie zapewne wszyscy czekali na Twoją akceptację. Trochę dziwna taka postawa w stylu "Homoseksualiści mają prawa "poza tym, że nie mogą..." i tu następuje litania. Według mnie mogą wszystko co nie narusza wolności innych ludzi, a parada chyba nie narusza no nie? Chyba, że ktoś Cię przywiązał i kazał na nią patrzeć.
Bardzo fajna akcja. Z rozmachem wyraził swoje poglądy do czego ma pełne prawo.
A co do samego demota. Jednym z najczęstszych błędów popełnianych przez ludzi jest to że jeśli z kimś się nie zgadzamy, to z góry negatywnie oceniami wszystkie jego działania.
fgdcgfdcxf, Chodze do szkoły w duzym miescie i nigdy nie widziałem całujących sie gejów ani nawet trzymających się za ręke, za to codziennie widzę na dworcu całująca się pare. Poza tym, grzechem jest uprawianie seksu przed slubem więc tak samo heteroseksualisci grzeszą jak homo. Co do manifestacji, są rózne, tak jak rózni są ludzie, Są manifestacje homoseksualistów które głosza pokój i równość wobeć człowieka ale tez są takie które namawiają do bycia homoseksualistą, geje przebrani w dziwne stroje głosząć swoje hasła i nie można powiedzieć ze każdy homo jest taki.
Nie ma czegoś takiego jak homofobia. To jest po prostu bycie normalnym.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2013 o 12:46
Normalny człowiek nie zagląda do łóżka innej osobie.
nie zagladamy nikomu do lozek.Po prostu normalni ludzie z tym lozkiem na ulice nie wychodza
Tak, tak wmawiaj sobie, że nienawiść jest *normalna*. Naprawdę Twój dysonans poznawczy jest aż tak bolesny?
Nienawidze pedałów i mam do tego prawo.
Fajny pomysł :D
Obawiam sie tylko, że później był obiektem wytykania palcem "to ten! o nie! na stos z nim, pedał jeden".. czasem mnie przeraża to jak ludzie potrafia byc ograniczeni, pod względem etycznym czy jakimkolwiek.. Bo czy naprawdę tak cięzko zrozumieć, że miłość = miłość?
KOBIETA + MĘŻCZYZNA = MIŁOŚĆ
MĘŻCZYZNA + MĘŻCZYZNA = MIŁOŚĆ
KOBIETA +KOBIETA = MIŁOŚĆ
najbardziej bawi mnie to jak czasem się słyszy "uh pedał.. jak tak można? to ohydne", a 5 min później pornosik z lesbijkami :)
Co za hipokryzja. Odnośnie demota - żałosny podpis, bo nie chodzi tylko o pomalowanie jakiegoś domu, tylko o ideę, która jest zagłuszana przez ciemnogród. Byłoby lepiej gdyby ludzie homoseksualni dostosowywali się do "normalnego" życia? Bo tak? I całe życie być nieszczęśliwymi? Życie ma nam dawać szczęście, a nie smutek, ma być czymś najbardziej pozytywnym, a nie ciężkim obowiązkiem bo pojawiłam się na tym świecie więc muszę zyc według określonych zasad. Pieprzyć takie coś. ZAJEBISTY pomysł .więcej takich
śmieszne ze to cos powyżej mojego wpisu jest na plus, a mój wniosek ze milość jest miłością jest na minusie. Tym bardziej uświadamiam sobie jaka mentalnośc tkwi w korzeniach tego kraju :)
Nie, Sarabi, to wcale nie jest śmieszne.
phasma - ja już po prostu wolę się śmiać bo chyba bym się zapłakała i tyle by z tego było jakbym miała się przejmowac każdym kto ma do powiedzenia coś bolesnego. Wyraziłam tylko swoje zdanie i wyszło na to, że nie ma sensu być szczęśliwym tutaj, gdzie się po prostu nie da bo ludzie są jacy są.
Nie podoba się to spie*dalaj?
Tak się tu postępuje? Mhm. No tak, to takie patriotyczne. Takie Polskie.
Takie ładne zjawisko atmosferyczne jak tęcza i przedstawiające ją malunki mają się kojarzyć z homoseksualizmem i walką homoseksualistów o równouprawnienie? Dlaczego ludzie są aż tacy żałośni.
Po 1: Kościół Katolicki NIGDY nie twierdził, że Bóg nienawidzi pedałów. To są właśnie manipulacje i oczernianie Kościoła. Kościół po prostu twierdzi, że homoseksualizm NIE JEST czymś zupełnie normalnym. Po 2: dziwicie się, że księża nie lubią pedałów - a zobaczcie jak on tworzą swój wizerunek: parady, kilkunastu jeśli nie kilkudziesięciu partnerów seksualnych w ciągu życia, przebieranie się za kobiety, wyuzdanie. Ja też nie lubię TAKICH pedałów! I nie dziwmy się, że Kościół też potępia taki styl życia. Natomiast homoseksualiści, którzy żyją normalnie, nie robią cyrku ze swojego życia, mają stałych partnerów - do tego rodzaju homoseksualistów nic nie mam i uważam, że mają prawo do godnego życia. Ale NIE DLA DEWIANTÓW
Tylko chodzi o to, że "God hates fags" to było jedno z haseł jakiejś pikiety chrześcijańskiej, z tego co pamiętam. To nie jest oczernianie Kościoła - Kościół sam o sobie tak mówił. Znaczy nie Kościół - paru "chrześcijan".
Geje byli i będą debilami EVER
Jesteś najlepszym dowodem na to, że nie dotyczy to wyłącznie homoseksualistów.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2013 o 16:20
Ja do pedalow nic nie mam, grunt zeby nie mieli prawa do adopcji dzieci. Nie podoba mi sie perspektywa facetow calujacych sie na lawkach, ale moze zabierajac ze soba papierowe woreczki, rzyganie nie bedzie takie uciazliwe. Nie chcialbym takze, aby podczas spaceru z synkiem musial ogladac jak dwoch facetow sie caluje. No ale czasy sie zmieniaja, pewnie za niedlugo bedzie to codziennosc i nie bedziemy mieli nic do gadania, tym bardziej, ze nikomu krzywdy nie robia.
fgdcgfdcxf 21 marca 2013 o 13:06 napisał: "nie zagladamy nikomu do lozek. Po prostu normalni ludzie z tym lozkiem na ulice nie wychodza"
czyżby? co druga reklama (czy to samochodu czy pomidorów z biedrojki) jest oparta o podtekst seksualny, w kontekście heteroseksualnym oczywiście. Praktycznie każdy teledysk każdej pseudogwiazdki pop ocieka seksem (jeżeli laska tańczy obok czterech napalonych tancerzy albo odwrotnie to co to jest jak nie pokazywanie swojej orientacji reszcie świata?). W każdym filmie jest jakiś wątek miłosny, a często też sceny łóżkowe i nikt się nie oburza, jeżeli w tym łóżku są kobieta i mężczyzna. Ale jak jest jeden na milion film o gejach to od razu wielki społeczny bulwers. A na ławkach w parku to mało małolatów się całuje? I co? Oburza to kogoś? A jak na przystanku autobusowym młody chłopak opowiada koledze (a właściwie prawie krzyczy) jaką wczoraj na disco laskę wyrwał i co z nią robił w łóżku to co to jest? Seks od dawna nie jest tematem tabu, o seksie się mówi i seks się pokazuje. Wszędzie. Ale hetero może a homo nie?
Prawda jest taka, że niewielu gejów czy lesbijek obnosi się ze swoją orientacją na ulicach. Oczywiście są takie wyjątki jak p. Jacyków ale czyż wśród hetero nie ma przypadków takich pożalsięboże plejbojów? Te wszystkie parady i marsze zbierają głównie transseksualistów i transwestytów i śmiem twierdzić, że to właśnie przez nich geje i lesbijki mają tak złą opinię. TRZEBA UMIEĆ ODRÓŻNIĆ GEJA OD TRANSWESTYTY a wydaje mi się że mało osób w Polsce widzi tą różnicę (był nawet ostatnio taki demot, który to wyraźnie obrazował: z dwoma transwestytami i podpisem w stylu „oni są normalni, to ty jesteś homofonem”).
Wiem, że mnie zminusujecie, ale musiałam to napisać bo przeraża mnie jak wielu hetero uważa się za lepszych z samego tylko powodu, że są hetero i nie widzi swoich wad a co dopiero nie umie się postawić z drugiej strony barykady. Przecież gejów też obrzydza seks kobieta+mężczyzna, ale czy ktoś słyszał, żeby jakiś gej mówił publicznie, że to jest obrzydliwe?! Bo ja nie.
Każdemu należy się szacunek.
@michu360 to jest nadinterpretacja moich słów. Nie można porównywać gwałcicieli czy pedofili do homoseksualistów z jednego zasadniczego powodu. Homoseksualiści nikogo nie krzywdzą, a ich stosunki odbywają się za obopólną zgodą i obu stronom sprawiają przyjemność. W czym więc problem? Nigdzie nie napisałam, że pedofile mają prawo gwałcić dzieci, ba, nawet o nich nie wspomniałam. Nie jest (moim zdaniem) logiczną argumentacją wrzucanie wszystkich do jednego worka, bo geje to nie pedofile czy gwałciciele. Co do drugiej części Twojego pytania to jest to z kolei odwracanie kota ogonem: ja nie zabieram Ci prawa afiszować się z Twoją "normalnością" bo mnie ona absolutnie nie razi (podobnie jak nie razi mnie normalne zachowanie gejów, bo dla nich też jest to przecież "normalność" - tacy po prostu są czy tego chcą czy nie). Ja tylko próbowałam - jak widać na Twoim przykładzie - z marnym skutkiem pokazać jak to wygląda z innej perspektywy. Ale niestety Twoja wypowiedz potwierdza tylko to co napisałam wcześniej: uważasz się za fajnego bo Ty jesteś NORMALNY i przez to LEPSZY od gejów, a geje są bee i są nienormalni tylko dlatego, że są innej orientacji. I dodatkowo leżą w jednym worku z pedofilami i gwałcicielami mimo, iż nikomu tak naprawdę krzywdy nie robią.
edit: homofobem a nie homofonem oczywiście :D
a dupa ich nie boli?
Pedaly !!!! Zamiast w marszu demonstrowac idzcie w domu praktykowac !!!!
zamknięty zakład psychiatryczny, jedyna alternatywa dla takich ludzi. Zamiast tego mogliby oddać tą kasę ludziom, którzy naprawdę tego potrzebują... Debilizm do potęgi "n".
ja nie rozuumiem czemu ludzie się tak czepiają gejów. Lepiej się niech pedofilów czepiają i gwałcicieli. Homoseksualiści swoją orientacją jeszcze nikomu krzywdy nie zrobili.
Wiesz, że "homo" oznacza też człowieka, prawda?
Przymusowe wojsko by wyprostowało to wszystko, co się dzieje... co za świat. Ludzie są karani za propagowanie normalności i praw natury a pedałki się cieszą ;/ ;/ ;/
Ogłaszam marsz Przeciwko nietolerowania nietolerancji
Drogie rzekomo głęboce chrześcijańskie kościoły i organizacje - a co z "miłuj bliźniego jak siebie samego", hm?
Kolejny demot o pedałach!
DOSYĆ!
Biblia dosyć jasno wyraża swoje stanowisko wobec homoseksualistów. To samo zresztą w kwestii samozadowolenia się.
Cóż, wszelkie fobie należy leczyć - w ten bądź inny sposób. A fanatyzm przy okazji. W dodatku fanatyzm niepoparty żadnymi podstawami - wielokrotnie jest podkreślane, że potępiać należy grzech, nie grzesznika; grzesznika można upominać, ale nie robi się z niego źródła wszelkiego zła... Jak czytam takie rzeczy to zastanawiam się, czy nie należałoby zmienić nazwy Kościół Katolicki na inną, bo 'starą markę' tacy 'katolicy' już tak wypaczyli, że to aż boli...
Ludzie przecież to jest do cholery proste. Kościół katolicki uważa homoseksualizm za grzech, zasad wiary zmienić NIE MOŻNA, bo wtedy nie byłyby one nic warte. Bycie gejem czy lezbijką normalne nie jest, ale ok. Przestępstwo to nie jest więc niech robią co im się podoba tylko niech nie opowiadają w telewizji i na marszach o swoich upodobaniach seksualnych bo to jest dopiero kompletnie chore i żałosne. Mam zacząć bić im brawa za to, że pan x i pan y powiedzieli, że są w związku?. Ja (i myślę tez że większość ludzi) mam głęboko w d***e to że ktoś poszedł do tv żeby opowiadać o tym że jest pedałem. Jak już powiedziałem to jest jego prywatna sprawa i afiszowanie się z tym jest dla mnie wyjątkowo nachalne i delikatnie mówiąc wkurzające tak samo jak akcja mediów które chcą przekonać ludzi, że coś co nie było normalne, normalnym ma od tej pory być "bo tak".
Niedługo wszyscy normalni ludzie będą zamykani za to że mają swoje zdanie na ten temat, nazywają nas homofobami, antysemitami i to my jesteśmy źli nie oni, oni są normalnymi ludźmi to my jesteśmy zagrożeniem dla społeczeństwa a nie homoseksualizm. Gdzie ten świat zmierza.
powiedz mi proszę czym Ci zagraża homoseksualizm? Co takiego homoseksualizm czy homoseksualiści mogą Ci zrobić, że się ich tak boisz i traktujesz ich jak zagrożenie? Bo samo to, ze uważasz ich za zagrożenie nie definiuje tego, czego się konkretnie boisz. Więc czego się konkretnie boisz, co konkretnie Ci zagraża?
Bez obaw, większość ludzi panuje nad swoimi zwieraczami i jeśli je tylko odpowiednio mocno zaciśniesz, to żaden homoseksualista Ci nic nie zrobi.
Nie ma jak Trolling
Czy ten demot ma sens? A może jest zabawny lub daje do myślenia? Czy jest w nim coś niezwykłego lub mądrego , że zasługuje na główną? Według mnie to kolejna kryptoreklama pederastów.
Oczywiście. Co z tego, że można to powiedzieć o jakichś 99.99% demotów na głównej, skoro teraz zaistniała wprost cudowna okazja do zracjonalizowania swoich uprzedzeń?
Okej. Homoseksualizm nie jest normalny. Pytanie brzmi: i co z tego? Nie wszyscy muszą być białymi, heteroseksualnymi, praworęcznymi, wierzącymi monogamistami ;) Brak ręki, nogi, różnokolorowe tęczówki, druga głowa-to też nie jest "norma", ale też w niczym nie przeszkadza. Tak, jak odmienna orientacja, kolor skóry czy religia nie definiują człowieka. Homoseksualiści, to nie zdeprawowani, wyuzdani, poprzebierani psychole, którzy chcą przejąć władzę nad światem i zdyskredytować heteroseksualnych obywateli. To najzupełniej normalni ludzie, których różnią tylko preferencje uczuciowe. Wydaje mi się, że większość z Was ma w swoim gronie osoby o totalnie innym stylu życia i światopoglądzie. I wydaje mi się również, że potraficie żyć obok takich osób, a nawet zawierać z nimi przyjaźnie. Dlaczego ich nie definiujecie przez ich odmienność(od was) a homoseksualistów już tak? Jeżeli macie wieloletniego przyjaciela, brata, kuzyna, który przyznaje się Wam, że jest gejem, to co? Zrywacie kontakt i udajecie, że tej osoby nigdy nie było w Waszym życiu? Bronicie się rękami i nogami przed "pedalstwem" ale gdzie to pedalstwo widzicie? Chyba na obrazkach w internecie. Mieszkam w jednym z największym miast w Polsce i NIGDY nie widziałam całujących się mężczyzn albo kobiet, nigdy nie widziałam mężczyzn przebranych za kobiety, czy ludzi latających w lateksowych wdziankach z genitaliami na wierzchu. Dalej, znam sporo homoseksualistów i ani jednego, który by brał udział w paradzie czy nawet ją popierał. W większości wzbudza to taki sam niesmak jak u hetero. Natomiast faktem jest, że seks (hetero;)) atakuje nas z każdej strony, jak ktoś tu już słusznie zauważył. Może gdybyście przestali traktować homoseksualistów, jak jakiś dziwny twór oraz definiować tylko przez ich orientację, to zauważylibyście, jak zwyczajni i nieszkodliwi to są ludzie.
BRAWO!!! Pięknie i mądrze napisane, popieram każde napisane przez Ciebie zdanie. .
Właśnie homofobia nie istnieje tak geje określają każdego kto nie akceptuje ich związków ale na tym polega demokracja ,że rządzi większość a większość nie zgadza się na związki parterskie i adopcje dzieci bo to już naprawdę przesada.
A po gejach do kolejki o nie prześladowanie zgłoszą się pedofile co już zaczynają robić.
geje wcale nie chcą spokoju oni sami robią różne parady żeby było o nich głośno
Nie ma czegoś takiego jak homofobia. To jest po prostu głupota.
jeszcze trochę i homosie zepchną heteryków do podziemia
Do gazu skur..... Takich pedalow powinno sie leczyc!!!! Szpital jest juz gotowy od bardzo dawna nazywa sie OSWIECIM!!!!!!!!!!
Tak bardzo mi czasem wstyd, że egzystuję w jednym kraju z takimi osobnikami... Tak bardzo wstyd
Zacytuje jednego z moich ulubionych artystów "Homoseksualizm to dewiacja mózgu, co to za społeczeństwo co nie przedłuża gatunku?" My Polacy jestesmy zacofani w innych krajach ludzie są juz przyzwyczajani do nekrofilii, pedofili, zoofili, a my jeszcze homosiów nieakceptujemy. Głupi z nas naród zaiste
W tęczy nie ma różowego koloru. Pedały, uczcie się fizyki.