Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+18
Ten demotywator może zawierać treści nieodpowienie dla niepełnoletnich.
+
581 809
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar martoos1991
+10 / 42

Demot jest naprawdę trafiony w samo sedno. Jak dla mnie zasługuje na główna, ale patrząc na prawą stronę portalu nie wiem czy jest to mozliwe, gdyż moderator ma swoje humory i promuje tylko demoty, ktore w wiekszosci powinny nadal siedziec w poczekalni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nevx
+14 / 20

Rozumiem stanowisko obrońców zwierząt, ale w tej sprawie chodzi wyłącznie o kasę, a konkretnie jej brak. Większość ludzi chciałaby żeby było wszystko było ładne, dobre i w ogóle.Ale nasz kraj na tych wszystkich ustępstwach tylko traci i nie chodzi tylko o zwierzęta, ale całą ekologie. Podczas gdy najwięksi truciciele USA, Chiny czy Rosja mają gdzieś limity na CO2 i cała ekologie, Polska mimo małego oddziaływania pcha się w to drogie bagno, spowalniając rozwój gospodarczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2013 o 12:28

Q Qjon13
+15 / 15

Będą. Rytualne ofiary z ludzi, nie pochłonęły nawet ułamka ofiar, które przyniosła konkwista i związane nią epidemie. Co więcej, społeczności zamieszkujące Dolinę Meksyku i okolice także składały ofiary z ludzi, należy także wspomnieć, że wedle mitologii ludów Nahua ("Aztekowie" to termin mało precyzyjny) wojownicy, których stracono na kamieniu ofiarnym szli do ichniego "raju" (w pewnym uproszczeniu).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadioActiv3
+7 / 13

@Qjon13 widzę że się znasz ten temat nieźle ;) i świetnie! Tak uważam ze składanie ofiar z ludzi w ich wyznaniu nie jest złe, jeśli tylko dzieje się to w ich społeczności. Jeśli nie będą narzucać swoich poglądów światu i innym ludziom (jak muzułmanie) to nic mnie to nie obchodzi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
+2 / 8

Ciekawe dlaczego ludy ameryki tak szybko porzuciły swoich bożków i poprzyjmowali ochoczo katolicyzm, a rodzime religie niemal natychmiast wymarły... czyżby jednak nie podobała im się wizja, żeby kapłan wyrywał im bijące serce z piersi, na chwalę jednego z bogów? Rytualny ubój zwierząt wg. religii judaistycznej polega na maksymalnym wydłużaniu agoni świadomego zwierzęcia, normalnie najpierw się zwierze ogłusza i zadaje cios powodujący szybką śmierć. Jakim trzeba być psycholem, żeby swoją ofiarę zabijać w męczarniach, bo inaczej mięso będzie be.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sajotyn
+2 / 2

Dlaczego prawica musi być zawsze kojarzona z religią?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+26 / 34

Zabijanie zwierząt powinno być z jak najmniejszym cierpieniem dla nich. Jeśli ubój rytualny jest taki, to po co ta dyskusja, jeśli taki nie jest to wyrzucenie psa przez okno z 5 piętra żeby konał powoli na chodniku przestanie być przestępstwem, bo każdy sadysta będzie mógł powiedzieć że tak jego religia każe zabijać zwierzęta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+8 / 16

Zgadzam się, na tym Świecie nie brakuje idiotów którzy w imię swojej religii znęcają się nad zwierzętami. Takie przypadki to najzwyklejszy sadyzm ładnie ubrany w słowa jako "ubój rytualny" Jeszcze gorze jest jak pieprzeni fanatycy ludzi mordują bo im tak religia karze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+18 / 24

A wiesz ilu ludzi można by zatrudnić przy wycinaniu puszczy Białowieskiej, a ile warte są skóry żubrów, tygrysów, kość słoni itp. Nie może człowiek znęcać się i zabijać zwierząt dla własnej zachcianki(lub zachcianki kogoś innego).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Beeetiii
0 / 28

Ludzie chyba nie zdają sobie sprawy, że zabijanie zwierząt musi się odbywać na tej ziemi. Gdyby ludzie nie zabijali zwierząt, to zwierzęta by zabijały nas. "Przejadłby" by nas. Oczywiście nie popieram zabijania dla skóry czy jakiś głupich przekonań. Ale dla jedzenia owszem. Nie mówię tutaj o jakiejś strasznej śmierci, gdzie zwierzęta się meczą. Ale o szybkiej i bezbolesnej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ktulu
+1 / 1

@tom004 W tym momencie mamy niedobór większych drapieżników w Polsce przez co zagrożeniem dla ludzi stają się dziki i jeleniowate które podchodzą za blisko do zabudowań i wywołują wypadki samochodowe. Jedzenie ich nie jest obligatoryjne ale kontrolowanie populacji musi być ponieważ nie da się już wrócić do naturalnej równowagi. Co do demota, ludzie powinni odnajdywać źródła przykazań ze swoich religii. Ubój rytualny powstał z powodów higienicznych a, że nie dało się inaczej powiedzieć ludziom, że tak trzeba to powiedzieli że Bóg tak karze. W współczesnym świecie jest już niepotrzebny i nie powinien być praktykowany ze względu na jego okrucieństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2013 o 17:22

avatar Beeetiii
0 / 2

@tom rusz wyobraźnią. Ludzie nie zabijają zwierząt. Jest coraz więcej ludzi. Coraz więcej zwierząt, coraz mniej roślinności która by była naszym podstawowym żywieniem. Zwierzęta by zjadały nasze jedzenie, bo one przecież nie rozumieją słowa nie. Zwierzęta byłyby dla nas zagrożeniem. Ludzie zaczęliby zabijać w obronie własnej, bo zwierząt byłoby za dużo. Musi być równość na świecie. Ludzie muszą umierać, ginąć itd. I zwierzęta to samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hieronim91
+2 / 26

od wprowadzenia zakazu uboju rytualnego i afery z koniną, cena wołowiny dla rolnika spadła o ponad 2 zł!!! wyobrażacie sobie to? ze coś przy czym pracujecie przez 18 miesięcy i jest jedną z niewielu opłacalnych dziedzin rolnictwa traci nagle okolo 30%? Rolnik sprzedajac 700 kg byka dostał około 4000 zł teraz dostanie koło 3000 zł... tylko przez to że komuś nie podoba się ubój rytualny! proszę bardo znieśmy to ale zniwelujcie różnicę w cenie bo tracimy na tym jak zwykle tylko my polacy wiele tysiecy POLSKICH rolników. a to rolnictwo jest podstawą naszego kraju! a ubój rytualny będzie odbywał się nadal tylko że obok polskich granic! dlaczego po raz kolejny wprowadzamy głupie prawo w polsce tylko po to by na tym mógł zarobić NIEMIEC! bo tam przeniosły się głownie firmy z zamówieniami na ubój rytualny!!!:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Honorka
-2 / 12

Zgadzam się z kolegą, ludzie protestują (głównie z miasta), żeby wprowadzić zakaz uboju że rolnicy pod sejmem są gorsi od tych co zabijają, że są sadystami itp. Jest to niesprawiedliwe, rolnicy muszą z czegoś żyć. Taki jest świat, tak to działa. To rolnicy mają nie hodować zwięrząt bo ich później zabić nie można? Na samej produkcji ziemniaków i buraków cukrowych długo by ludzie nie pociągli . . . Ktoś niżej napisał, że człowiek jest ważniejszy, co do tego również się zgadzam. U mnie w gminie, za znalezionego psa i oddanego do schroniska gmina płaci 300zł na miesiąc, a z opieki społecznej na jedną osobę jest przeznaczone 70zł. Gdzie tutaj jest sprawiedliwość bo się dopatrzeć nie mogę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lector
0 / 2

No tak, rolnicy muszą żyć, więc od razu pozwólmy im łupić, grabić i mordować. Po co ich ograniczać, niech "zarobkują", to najważniejsze. No i ci "inni", co się dorobią a my nie. I znowu mała analogia: przestępcy zdobywają wielkie fortuny a uczciwy obywatel nie, więc pozwólmy wszystkim łupić, grabić i mordować... ach i prochy, wszyscy do handlu prochami. A co jacyś "inni", tacy przestępcy, będą na tym zarabiać a my uczciwi nie. Gratuluję "logiki" -_-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radsta18
0 / 0

kolego bardzo dobrze mówisz, a bydło zabijane w sposób rytualny poprzez przecięcie tętnic szyjnych i tchawicy traci przytomność po maksymalnie 2 sekundach. Przy ogłuszaniu ten czas jest nie wiele krótszy. Ale przez głupotę naszego rządu my tracimy pieniądze, a zarabiają Niemcy, bo jak widac u nich nie ma jeszcze tyle eko-baranów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lector
+1 / 3

Kto Ci to powiedział? Bóg? Bo przez "pośredników" to podobno też powiedział takim jednym, aby wycięli niewiernych w pień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Basileus
0 / 4

Prawda, nie ma czegoś takiego jak "Aztecy", są Aztekowie. Poza tym z samym demotem się zgadzam, prosiłbym jednak o to, aby każdą formę sprawdzać w słowniku - przynajmniej internetowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
0 / 4

Następny "miszcz ortografii". Może najpierw sprawdź, zamiast się ośmieszać, wytykając komuś nieistniejący błąd. "Aztek | Rzeczownik ten przypisano w SGJP do m1 0001y, z czego wynika M lm ndepr Aztecy. Tymczasem spotyka się, i to chyba częściej, także formę Aztekowie." http://grzegorj.w.interia.pl/popraw/slow.html

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Przytyrany
+6 / 6

Chciałem skorzystać z zasady "nie znam się, to się wypowiem", ale jednak zrezygnowałem z tego. Czy któs mógłby bliżej przytoczyć o co chodzi z tym religijnym ubojem? Tak, wiem że mógłbym zobaczyć na wikipedii, ale niestety z internetowni działają mi tylko demoty. Biednemu zawsze wiatr w oczy i ch*uj w dupe :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Basileus
+6 / 6

Z tego co wiem "rytualny ubój" (w każdym języku inaczej się to nazywa, ale najczęściej chodzi o zabijanie zwierząt "typu 'szechita czy halala'" czyli bez ich apriorycznego ogłuszenia - czekamy aż zwierzę umrze w wyniku upływu krwi, kiedy jest "czyste" dla muzułmanów i przynajmniej części Żydów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Przytyrany
+2 / 4

No delikatnie ujmując to bardzo dziwne... Dzieki za info. Propsy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
0 / 6

Tzn, ze zabicie zwierzęcia przez spuszczenie mu krwi jest mniej humanitarne niż strzelenie mu w łeb a potem pogmeranie mózgu prętem? Dlaczego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niccoe
0 / 6

Ani jedno ani drugie moim zdaniem nie jest humanitarne, ale już jezeli nie ma wyjscia to chyba lepiej zabić zwierze nieprzytomne, niż żeby miało umierać przez godzinę w cierpieniu, prawda? Jak dla mnie to jest chore, ale świata sama nie zmienię. Swoją drogą nasz minister rolnictwa chce to zlegalizować w pl. Ciekawe kiedy wrócimy do palenia czarownic na stosie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
0 / 4

Hmm, śmierć przez spuszczenie krwi zwierzęciu jest jest bolesna? Nie rozumiem dlaczego miało by tak być. Ale nie podoba mi się, ze nasze ministerstwo chce legalizować jakieś schizy maniaków religijnych. Jedni wierzą w to, że jak dotkną mięsa wieprzowego to zostaną potępieni, inni, że mogę jeść tylko mięsa zwierząt zabitych w konkretny sposób a inni, że ksiądz w kościele co niedzielę pije ludzką krew.... Ludzie, ogarnijcie się! Jak tak dalej pójdzie to Komisja ds. przywrócenia średniowiecza w Polsce nie będzie wcale potrzebna, sami się mentalnie do niego cofniemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
0 / 0

"Biednemu zawsze wiatr w oczy i ch*uj w dupe :/"
Po prostu kolego źle stoisz. Odwróć się i zaraz będzie lepiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~franekzparyje
+2 / 2

Powiem z doświadczenia (pracuje w ubojni) ubój czegokolwiek i kogokolwiek nie należy do rzeczy przyjemnych, szczególnie dla strony uśmiercanej.
Media znane są że wyszukują samych sensacji (afer) byle się temat sprzedał i pokazują najskrajniejsze przypadki.
Człowiek który na co dzień nigdy nie widział uboju jest bardzo bulwersowany faktem że takie miłe zwierzę się zabija w tak brutalny sposób. Ubój rytualny w Polsce np bydła polega na tym ze zwierze wchodzi do specjalnej klatki gdzie jest tak unieruchomiona(nogi jej są w powietrzu wiec nie ma jak wyskoczyć) i jest jej podcinane gardło, taka krówka potrzebuje kilkadziesiąt sekund by się wykrwawić!!!! Zwykły ubój polega na tym ze zwierze wchodzi do klatki i gość podchodzi do niej i przykłada do czoła "pistolet" z którego wyskakuje bolec na około 1cm i przebija czaszkę zwierzęcia, a następnie podcina się jej gardło i krówka także potrzebuje kilkudziesięciu sekund na wykrwawienie się.

Problem jest w tym że jeśli w Polsce dalej będzie zakaz halalu to zwierzęta z Polski będą wędrować np do niemiec lub innych krajów;
-zastanówcie się w jakich ono warunkach będzie tam jechać?
-jak długo będzie trwał transport?
-ile zwierząt zginie podczas transportu?
-ile stracą firmy Polskie które zainwestowały w klatki do uboju sanitarnego?
-ile osób straci prace (swoją jedyną prace w ubojni) i przejdą na bezrobocie i państwo Polskie będzie musiała ich utrzymywać bo w Polsce nie ma pracy!!! mamy 14% bezrobocia!!!
Cały czas mam wrażenie że za kilkanaście lat spełnią się słowa Kononowicz- nie będzie niczego w Polsce....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kozawszystkozjada69
+4 / 12

Prawa religii powinny być podległe prawom moralnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
+1 / 9

Niektórzy twierdzą, że moralność istnieje tylko dzięki religii...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kozawszystkozjada69
+3 / 7

Niektórzy twierdzą, że drzewo nie może uszkodzić samolotu, dosłownie interpretują biblię, sądzą, iż ziemia jest płaska, twierdzą, że mogą decydować o losach innych.
Takie osoby cóż można słyszeć ale nie należy ich słuchać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikka22
+2 / 4

@belzeq tak się składa że nie. Moralność nie wynika z religii, człowiek sam dąży do tego by czynić dobro.
@koza.. a racja :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 marca 2013 o 20:06

avatar kozawszystkozjada69
0 / 4

@mikka22
I o to chyba chodziło belzeq.
Ci "niektórzy" to Ci niewłaściwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pingwiningwin
+1 / 1

Pewnie wszyscy by się zgadzali i nie było by nawet kontrowersji, bo byśmy dostosowali system do tej religii, a dla ludzi byłaby to norma :-) Np zamiast na dożywocie to by się ludzi dawało w ofierze i nikt by nie widział kontrowersji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojteq66666
0 / 0

Exactly!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Przemek1993
-4 / 10

Zakazanie takiego uboju to wielki cios dla polskiej gospodarki. Na życie trzeba patrzeć czasami praktycznie. Niemcy, Czesi itd. zacierają już ręce na wieść o polskiej głupocie. Niestety, ale Polacy sami się wyniszczą biurokracją i głupotą rządzących, którzy tak naprawdę w dupie mają społeczeństwo i patrzą tylko na własne zyski. W ciągu 20lat neo-komununistycznych rządów sprzedano/rozkradziono już prawie wszystko: huty, odlewnie, zakłady samochodowe, motocyklowe, rolnicze itd. Zamyka się kolejne zakłady na rzecz postępującej biurokracji i kontroli obywateli. LUDZIE, OTWÓRZCIE OCZY, BO JUŻ JEST ZA PÓŹNO...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A akurach1981
-2 / 6

Demot nietrafiony, bo tutaj głównym problem jest KTO jest zabijany(tj. ludzie), a nie JAK co jest ważne w uboju rytualnym. Można odwrócić rozumowanie i stworzyć demot: >>gdyby Aztekowie zabijali ludzi w sposób "humanitarny", to czy byłoby to ok z punktu widzenia ustawy o uboju rytualnym ???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar exxonek
+6 / 12

Chciałbyś żeby krowa podcięła Ci żyły żebyś umierał przez godziny w bólu i męczarniach? Bo przecież to rytuał krów i one by mogły to robić, bo jakaś krowa terrorysta chce sobie zjeść mięsko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinqwerty
+3 / 5

Ciekawe, kiedy muzułmanie podciągną zamachy terrorystyczne pod "ubój rytualny" ? Przecież twierdzą, że żydzi i chrześcijanie to "bracia małp i świń", jak to pewien duchowny określił, więc nie widzę przeszkód do dochodzenia przez nich swoich praw :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
-3 / 11

Z całym szacunkiem - i abstrahując od dyskusji o uboju rytualnym - demot jest idiotyczny. Tego samego argumentu mona by użyć w obronie zakazu jedzenia mięsa w ogóle. "Skoro uważasz, że jedzenie mięsa to sprawa prywatna, to czy zgadzałbyś się na kanibalizm?" Czysta demagogia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
+1 / 3

A nie sądzisz, że idiotyczne jest zadawanie niepotrzebnych cierpień zwierzętom, bez zastanawiania się nad sensem takiego działania, tylko dlatego, że 5000 lat temu ktoś napisał, że bóg chce by je zabijać w taki właśnie sposób?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maarco
-5 / 13

Jak dla mnie demot beznadziejny... nie porównuj wartości życia człowieka do życia świni czy krowy, chyba, że stawiasz się na równo ze zwierzętami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinqwerty
+2 / 6

Skoro ktoś uważa, że życie polega tylko na żarciu, rozmnażaniu i wydalaniu, to faktycznie nie powinien się za człowieka uważać, do zwierzątka mu jednak bliżej :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2013 o 17:37

avatar lovesunrise
-1 / 5

a co w Tobie tak wspaniałego, że uważasz, że masz prawo decydować kto będzie żył, a kto nie? czy ta krowa lub świnia jest czemuś winna, lub gorsza od Ciebie? Po takim komentarzu wnioskuję, że nie. Dlaczego ludzie uważają się za Panów i Władców? My, jako zwierzęta, które wycinają lasy, zabijają inne gatunki, zanieczyszczają środowisko, jesteśmy na tym świecie tylko pasożytami i ziemia poradziłaby sobie o wiele lepiej bez nas. Ach, no tak... Bo Bóg. Przecież to on dał pozwolenie na panoszenie i rządzenie się światem. Ale nie chcę tu prowokować żadnej kłótni pseudo katoli z ateistami. Ale proszę, przemyśl coś zanim napiszesz :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2013 o 17:52

avatar lovesunrise
0 / 4

marcinqwerty - Wybacz, to nie zwierzątka tutaj wycinają lasy, toczą wojny, zanieczyszczają powietrze i to nie one zabierają NAM miejsce do życia, to nie one trzymają nas za kratkami czy szkłem aby inne mogły pooglądać, to nie one torturują nas dla własnej satysfakcji i poczucia wyższości, nie one, niestety... wymieniać dalej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinqwerty
+4 / 8

Podam ci jeden, wyjątkowo nieprzemyślany, bezduszny i zupełnie niedzisiejszy powód - lubię hamburgery:) A teraz całkiem na serio i z przemyśleniami. Uważam, że ludzie uważają się za Panów i Władców, bo są najbardziej rozwiniętymi formami życia na tej planecie. Co do człowieczeństwa - i pomijając całkowicie w co tam kto wierzy - ludzie różnią się od zwierząt, gdyż mają dużo bardziej rozwinięty mózg, który pozwala na tworzenie rzeczy wielkich. Na wyjście poza schemat "jeść-spać-mnożyć", dlatego jesteśmy gdzie jesteśmy. A to, że wielu ludzi tego nie dostrzega i uważa się za "zwierzę jak każde inne", to co ja na to poradzę? Martwi mnie tylko, że tylu ludzi z kolei nie uważa się, ale żyje jak zwierzęta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2013 o 18:04

avatar lovesunrise
-2 / 2

No i po sprawie, tak wygląda rozmowa z ludźmi, którzy nie potrafią zaargumentować sensownie swojego zdania ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lovesunrise
-2 / 4

Komentując to, co napisałeś/aś... Szczerze, wolę raczej żyć jak zwierzę i nikomu nie wadzić, niż zadawać niewinnym cierpienie i iść do swego celu "po trupach" :)
Ps, jeśli masz odrobinę sumienia (co ciekawe, podobno tylko ludzie mają duszę i sumienie...), to jak już sobie zachcesz zjeść hamburgerka, upewnij się, że żadne zwierze nie cierpiało męczarni na długo przed śmiercią... Oczywiście najlepiej by było, gdyby ludzie nie jedli mięsa (na marginesie, człowiek jest z natury roślinożercą), ale jako że ludzi nie da się po prostu do tego przekonać, bo przecież tradycja, ten smak i tyyyyle pożywnych składników (ostatni to oczywiście sarkazm), po prostu zabijajmy bezboleśnie, hodujmy humanitarnie... bo to, co się dzieje w rzeźniach przechodzi ludzkie pojęcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 marca 2013 o 18:18

avatar marcinqwerty
+3 / 3

"No i po sprawie, tak wygląda rozmowa z ludźmi, którzy nie potrafią zaargumentować sensownie swojego zdania" - napisane po trzech komentarzach wypełnionych emocjonalną gadaniną - bezcenne. A najlepiej to by było, gdybyśmy roślin też nie jedli - jakbyś nie wiedział, to też istoty żywe. Jak mam ci zaargumentować, że różnimy się od zwierząt czymkolwiek? Skoro żyjesz już te kilka lat, to wypadałoby się zorientować, że pewne różnice istnieją, skoro ich nie widzisz, to trudno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E erjot
-1 / 11

śmieszą mnie równoupranienia na kazdym kroku. Zwierzęta to nie ludzie i co to za swiat, że nie mogę nawet zabić sobie świniaka na święta. Homoseksualizm nie przedłuży naszego gatunku, murzyni są rasistami w stosunku do białych a żydzi są wrogo nastawieni do nas, co może potwierdzić Radwańska zwyzywana na meczu tenisa. Obudźcie się..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vvrytmiereggae
+2 / 6

ludzie to są zwierzęta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D duszekpl
+1 / 1

erjot tutaj nie chodzi o zakaz zabijania zwierząt tylko teraz w polsce jest zakaz uboju rytualnego czyli zabijania zwierząt bez ogłuszenia go

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinqwerty
+3 / 7

@vvrytmiereggae - to zależy, kto ma jakich znajomych :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lovesunrise
-2 / 4

marcinqwerty, jak zabawnie... :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinqwerty
+1 / 3

Faktycznie, zapomniałem, że są tematy, przy których trzeba zachować kamienną twarz i przy których żarty są niewskazane. Takim tematem jest zwierzęcość małpy ludzkiej. A może zabawne jest posiadanie odmiennego zdania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikka22
-1 / 3

nie wiem czy wiesz ale np taka świnia posiada zdolność myślenia abstrakcyjnego oraz inteligencję 3-latka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ojja
0 / 2

błąd antropomorfizacji- popełniany na każdym kroku. zwierzę nie jest rzeczą- no ale bez przesady, człowiekiem też nie,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vvrytmiereggae
0 / 0

No i co że mamy zdolność myślenia, skoro w dzisiejszych czasach mało kto ją wykorzystuje. Fakt, że mamy tą przewagę nad zwierzętami nie znaczy, że możemy wykorzystywać je dla własnej przyjemności (pomijam jedzenie bo to inna kwestia) i to często w okrutny sposób. Znajomych mam akurat w porządku, ale to nie na ich temat rozmawiamy, a o bezlitosnym traktowaniu zwierząt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kequa
-4 / 4

w swoim kraju niech sobie robią co chcą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sajmonking
0 / 8

Czy podciecie gardla czy razenie pradem? Co to za roznica dla bydla?
Skoro jestescie takimi humanistami to postawcie sie na miejscu polskiego rolnika ktory staje na progu bankructwa bo krówki nie mozna tak czy tak usmiercic... chamem jestem? ciekawe czy nadal bedziecie tego samego zdanie kiedy hamburger kupisz 50% drozej albo zrobionego z importowanego gó..na bo chodowla bydla miesnego przestanie sie oplacac w Polsce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Honorka
+5 / 5

Rytualne zabijanie zwierząt- chodzi tutaj szczególnie o Żydów, którzy kupowali bydło i je zabijali. Oni lepiej traktują zwierzęta niż sami polacy. Mają prawa jakich muszą przestrzegać, nie mogą bić zwierząt, głodzić, okaleczać itp. Gdy skupują byka dla Żydów, jest on zabierany "bezboleśnie", natomiast gdy zwykła masarnia skupuje byka, to biją go, porażają prądem . . . Takiemu zwierzęciu u Żydów odcinana jest głowa jednym cięciem, od razu traci świadomość i umiera. A z ogłuszeniem, o jakie wszyscy przeciwnicy rytualnego zabijania walczą? Trzeba zwierzę ogłuszyć, jest to dodatkowy bół, nie zawsze ogłuszone jest za pierwszym razem . . . A najbardziej śmieszy mnie fakt, że udzielają się tutaj ludzie i piszą głupoty o jakich nie mają pojęcia, a zakrywają się "złym traktowaniem biednych zwierzątek" . . . .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+1 / 1

Jakby nie patrzec tak czy siak uboj zwierzat z powodow religijnych - albo czlowieka albo krowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sajotyn
-1 / 1

"Wolność mojej pięści jest ograniczona bliskością twojego nosa", a jeśli jesteś w staniw w imię religii tę zasadę złamać to licz się z konsenkwencjami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ojja
+1 / 1

a ,,normalny ubój", czyli strzał w łeb zwierzęcia to niby lepszy? zwierzę nie pada wtedy od razu, w wielu przypadkach trzeba podejść do zwierzęcia i i poruszać strzałą, ,,podłubać" nią w mózgu, żeby zwierzę padło. ale zaślepienie ,,obrońcy zwierząt" tego już nie widzą i idą na rękę tym, którzy chcą na takich ograniczeniach zarobić. czy wy myślicie, że zaprzestanie się tego typu uboju? będzie nadal, pod przykrywką. a stracą na tym rolnicy, czego ludzie o okrojonych horyzontach nie mogą pojąć, bo usłyszeli parę zdań w tv i to im wystarczy, żeby stać się ,,znawcą" tematu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FakDag
0 / 0

Tak tylko pod warunkiem ich wyznawców powiedzą że mam być ofiarą w niedziele ja przyjdę z karabinem w sobotę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem