Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1085 1283
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Nevilleness
+32 / 40

Jeżeli mielibyśmy nie korzystać z osiągnięć cywilizacji, "no bo Bóg", to dalej mieszkalibyśmy w jaskiniach, jeśli i to nie byłoby zbyt wielkim nadużyciem. Nie wydaje mi się, aby para na zdjęciu przypominała co najmniej amiszów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
-2 / 36

Tak to bóg dał ludziom całą wiedzę medyczną... widze że mimo tego że jestem miznantropem to ludzie wierzący uważają ludzi za jeszcze większe ścierwo niż ja, pisali do mnie na priv nie raz katolicy bez 5 klepki którzy mówią że wszystkim rządzi bóg że człowiek nie ma wpływu na nic dla mnie to jakaś masakra, religie tylko im zrobiły srakę z mózgu zamiast uwierzyć w siebie, wierzą, że są są żałosną marionetką w rękach conajmniej dosyć niezrównoważonego boga. Ten demot jest debilny, w ogóle nie powinno rtakich byc na głównej bo tylko mnie denerwują , choc rozumiem że to raczej żartobliwy demot...bóg jak coś to sobie siedzi w luksusie w raju i ma wyj*bane na ludzi tym bardziej że z pewnością nie jesteśmy sami we wszechświecie wiec też ma na głowie innych ufoludków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2013 o 13:12

avatar Cowiecek
+12 / 16

Istniały kiedyś odłamy, które zakładały, że seks(nawet ten pomiędzy małżonkami) jest zakazany, mężczyźni ucinali sobie penisy, a kobiety zaszywały waginy i ucinały piersi. Takich przypadków w historii jest wiele, bo są ludzie wierzący i fanatycy, którzy przez swoje urojenia szkodzą sobie i innym.

@Ikrysztofik- Stary, skończ pierniczyć bo zachowujesz się jak urażone dziecko z tym swoim najeżdżaniem na chrześcijan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+10 / 16

"Czlowiek jest najblizej Boga gdy daje zdrowie innym ludziom". A na powaznie - do tego wlasnie prowadzi slepa wiara, fanatyzm religijny i brak samodzielnego myslenia. "Gdy rozum spi budza sie demony".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+6 / 10

Glupota i wiara to bardzo niebezpieczne polaczenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
+11 / 15

Zabawne jest to, że ludzie piszący zgodnie z historycznymi faktami dostają serię minusów od wierzących, dla których "Prawda" ich religii jest ważniejsza od obiektywnej "prawdy", dotyczącej rzeczywistości. A faktem jest, że Kościół Katolicki w pewnym okresie swojego istnienia zakazywał przeprowadzania sekcji zwłok i krytykował szczepienia przeciwko ospie. Ale teraz oczywiście religie są pierwsze, gdy idzie o odbieranie zaszczytów. Bo to Bóg (oczywiście właśnie Jezus, a nie np. Asklepios albo Serapis) dał ludziom wiedzę na temat medycyny. Przez setki tysięcy lat patrzył jak ludzie umierają w męczarniach od byle infekcji, aż w końcu w XX wieku stwierdził "ok, dam im antybiotyki"... Przecież to brzmi jak jakiś absurd!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2013 o 22:20

avatar Xar
+5 / 11

1. Jesteś osobą testującą różne produkty i często przynosisz pracę do domu. Wczoraj, będąc ubrany w kombinezon ogniodporny (do 3000 stopni), a w rękach masz najnowszy model gaśnicy, zauważasz, że dom twoich sąsiadów stoi w płomieniach. W czasie gdy płomienie szybko się rozprzestrzeniają, ty stoisz i patrzysz, jak noworodek - dziecko sąsiadów - ginie w ogniu. Które z poniższych słów najlepiej oddaje twoje zachowanie?
a) Wszechmocny
b) Wszechwiedzący
c) Nieskończenie miłosierny
d) Tajemniczy 2.Jesteś wcielonym synem wszechmocnego i nieskończenie miłosiernego Boga, Stwórcy Wszechświata. Jaki byłby dobry sposób, by zaprezentować ludzkości twoją moc i twoje współczucie?
a) Wyleczyć raka, na zawsze.
b) Sprawić, by wszystkie pustynie na Ziemi zaczęły rodzić dostatne plony
c) Zjednoczyć świat wspólnym językiem i położyć kres biedzie
d) Przyzwać garniec wina, a następnie przespacerować się po wodzie 3.Jezus był Bogiem, a Bóg wie wszystko, włączywszy w to także wszelką medyczną wiedzę, jaką kiedykolwiek człowiek może odkryć. Czemu Jezus obwiniał demony za przypadki epilepsji, które wyleczył?
a) Cierpiał na pomroczność jasną,
b) Aramejskie słowo na "demona" brzmi tak samo jak słowo na "dysfunkcja mózgu",
c) Nie był specjalistą od neurologii,
d) W Palestynie, w pierwszym wieku n.e., to demony powodowały epilepsję. Przypadłość ta zaczęła być powodowana przez elektrochemiczną aktywność mózgu dopiero od 1850 roku n.e. A NA SERIO: sekcje zwlok byly zakazane ze wzgledu na poszanowanie zwlok. Za kilkadziesiat lat zapewne in vitro bedzie powszechnie akceptowalne przez ksiezy, tak samo jak manipulacje genetyczne czy terapie genowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 2

Wiem PitWoj, ognia ogniem sie nie pokona, wiec wiary absurdem tez nie, tylko chce zeby ludzie sie zczaili, ze cos jest nie halo w tym w co wierza i ze nalezy sie wypiac na dogmaty kk, bo one sie zmieniaja z czasem(kiedys twierdzili, ze wladza krolewska pochodzi od boga, ze lud ma byc posluszny wladcy, nie krytykowali niewolnictwa, zabraniali sekcji zwlok itd.)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-2 / 2

Najbardziej rozwinieta cywilizacja 1000lat temu byla Japonia(gdzie nikt o Waszym bogu nie slyszal), 2000lat temu z kolei najbardziej rozwinietymi regionami byly: Egipt, Chiny i Rzym. Jakos zadna z tych wielkich kultur nie potrzebowala Waszego boga do rozwoju. Za to tam, gdzie pojawial sie KK, wszystko zaczynalo sie sypac(brat zabijal brata, klechy mialy totalna wladze a zwykli ludzie robili za niewolnikow, powstrzymywano rozwoj nauki itd.)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 1

To faktycznie czegos chyba nie doczytalem, bo Egipt zostal podbity przez Rzym, ktory z kolei przyjal chrzescijanstwo a nie zostal przez chrzescijan podbity. Z kolei Chiny jako takie nie zostaly przez nikogo podbite i wymazane z mapy, Japonia rowniez dosc dobrze funkcjonowala do czasow, gdy okazalo sie, ze ich tradycje powoduja zacofanie i potrzebowali ingerencji USA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S suazi
+1 / 11

Aaaamen

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KotJarka
-4 / 8

braciom, żoną Jezusa i innym nawiedzonym w tym Gowinowi, powinno się zabronić korzystać z osiągnięć medycyny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar El_Fiera
+89 / 105

Powódź w prowincjonalnym miasteczku. Ewakuacja ludności. Wojsko puka do kaplicy:
- Proszę księdza, niech ksiądz ucieka! Ksiądz się utopi!
- Nigdzie nie idę, wierzę w Opatrzność Boską.
Po trzech godzinach ksiądz siedzi na ostatnim piętrze parafii. Podpływają motorówką:
- Proszę księdza, niech ksiądz ucieka! Ksiądz się utopi!
- Nigdzie nie idę, wierzę w Opatrzność Boska.
Minęły kolejne godziny, ksiądz na szczycie dzwonnicy. Podpływają znowu.
- Proszę księdza, niech ksiądz ucieka! Ksiądz się utopi!
- Nigdzie nie idę, wierzę w Opatrzność Boska.
Piętnaście minut i ksiądz już z wyrzutami u Pana Boga.
- Panie Boże, no jak tak można? Swojego wiernego sługę zawieść? A tak wierzyłem w Opatrzność...
- Kretyn!!! Trzy razy po ciebie ludzi wysyłałem!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cysiek1991
+3 / 5

Genialny przykład!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+8 / 12

Biali heteroseksualni katolicy, przedstawiciele cywilizacji łacińskiej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zado1984
-3 / 19

Tacy sa najgorsi! Wolnosc pedofilom, homoseksualistom i gwalcicielom, im tez naleza sie prawa! Sa dyskryminowani i zyja w strachu, to jest niezgodne z prawami czlowieka! Zenic, gwalcic, zalegalizowac!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mortar93
+1 / 7

Won do komory gazowej, degeneraci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
+17 / 37

bóg dał nam nowoczesną medycynę? lol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
+9 / 21

"My po prostu pracujemy z narzędziami, które Bóg nam dał. Nie ma powodu, dla którego nauka i religia mieliby pracować w relacji konfliktowej. Obie pochodzą z tego samego źródła, jedynego źródła prawdy - od Stwórcy" - Joseph Murray, zdobywca nagrody Nobla w medycynie, pierwszy człowiek, który przeprowadził operację przeszczepu nerki. “A scientific discovery is also a religious discovery. There is no conflict between science and religion. Our knowledge of God is made larger with every discovery we make about the world.” (Taylor, as cited in Brown 2002) - Joseph H. Taylor - zdobywca nagrody Nobla w fizyce. „Naukowe koncepcje powstają w ludzkich umysłach, ale za nimi stoi rzeczywistość, która jest przed nami odkrywana jedynie dzięki łasce Boga” - Wernher von Braun, pierwszy dyrektor NASA, pionier w dziedzinie odkrywania przestrzeni kosmicznej. Więc tak, jeśli założyć, że Bóg istnieje, to dał nam wszystko - cały potencjał zawarty w świecie, a zadaniem człowieka jest odkryć ten potencjał i wykorzystać go dla dobrych celów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieczor74
+12 / 18

Bóg dał człowiekowi rozum, aby z niego korzystał i poznawał prawa natury. W tym sensie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I inOs
+2 / 18

Mowicie ze bog dal to dal tamto z taka pewnoscia, a tak naprawde to nie wiadomo, a wy to mowicie jakby to byl fakt, wierzycie w to, jak ta para idiotow wierzyla ze uleczy syna sama modlitwa, najlogiczniejsza odpowiedzia jest "nie wiem"..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dekaron0789
+13 / 41

religia zawsze była przeciw postępowi....zastanówcie się ile ludzi by umarło/było by oszpeconych gdyby lekarze/naukowcy posłuchali kościoła w sprawie choćby komórek macierzystych..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Syrach
-3 / 17

Przeczytaj Pan "Mądrość Syracha" 38, 1-15 i później się wypowiadaj o religii. To, że ludzie nie stosują się do Pisma to wiemy i to temat na osobną dyskusję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SDMarit
+8 / 24

Bełkot, chciałbym zauważyć fakt że Mikołaj Kopernik był biskupem, a to chyba on napisał dzieło "O obrotach sfer niebieskich"? Zatem z tym "zawsze" jest grubo na wyrost.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MINTOR_
+12 / 26

Może i był biskupem, ale właśnie z powodu kościoła zdecydował się opublikować swoje dzieło tuż przed śmiercią, inaczej pewnie poszedłby na stos.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+1 / 23

To samo w sprawie transfuzji krwi, w sprawie przeszczepów, a nawet zwykłych operacji, swego czasu kato-kościół tego wszystkiego zabraniał!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ObczajToMen
-2 / 18

Medycyna rozwijała się w klasztorach - gościu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+6 / 22

@SDMarit
Ponieważ w średniowieczu kościół tępił możliwości kształcenia się przez ludzi świeckich. Kształcić się mogli tylko kościelni i świat był zdany na to by raz na tysiące trafił się wśród kleru jeden taki Kopernik które nie będzie zaczadzony fanatyzmem religijnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
+3 / 3

@abdul: opieka nad chorymi to jeszcze nie medycyna...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MINTOR_
0 / 4

@~ObczajToMen - bo nigdzie indziej nie mogła się rozwijać. Kler dbał, by przeciętnemu człowiekowi nauka i wiedza była obca. nie można im dziękować, że w średniowieczu tylko kler rozwijał naukę - bo tłumił jej rozwój wszędzie poza kościołem! ludzkość prędzej by się rozwijała gdyby nie ich postawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar poirytowana
+7 / 9

rozumiem ze kazdy w cos wierzy ale jednak to sa dzieci.... masakra...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ankaabc
+10 / 12

"lol, nie po to Wam dałem nowoczesną medycynę...
Dziecko zmarło - "lol"? Czy wy myślicie przy dodawaniu opisów? :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polak_z_polski
-5 / 11

Bóg dał nam wolną wolę i rozum, wiec wszystko co wymyślimy to z woli Boga In vitro, aborcja loty w kosmos itp bo przecież jakby tego nie chciał to byśmy mieszkali na drzewach, a druga opcja Boga nie ma
Chociaż wątpię w jedno ze Bóg chciał mieć księży biznesmenów i pedofilów, chociaż to człowiek ma wolna wole i robi co chce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lord_Tomasz
+4 / 8

Widocznie natura się broni przed takimi genami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shrew90
+6 / 6

Czy tylko według mnie na twarzy tej kobiety widać obłąkanie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MINTOR_
+3 / 7

No to kiepsko jej idzie. Oni narobili 7 bachorów, a zmarło dopiero 2. szkoda mi pozostałej 5. Edit, to miała być odpowiedź na komentarz @Lord_Tomasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2013 o 22:08

avatar zaymoon
+7 / 27

Czyli dziecko rodzice mogą nawet zabić, ale zygoty w swoim brzuchu kobieta już tknąć nie może! Ot i rozumowanie niedorozwojów od Korwina-Mikke!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lipton92
+3 / 13

To chyba jeden z tych liberałów, który nie uzyskał jeszcze prawa wyborczego :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~elpiwo
+2 / 6

zaymoon
Zabijanie jest grzechem i jest karalne!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rispekt
+6 / 8

Czy to nie jest jakieś rozdwojenie jaźni? Z jednej strony ochrona nieświadomych niczego zarodków, z drugiej takie właśnie opinie, że dziecko jest własnością rodziców i jak będą chcieli, to będzie umierało na najgłupszą chorobę, którą można łatwo wyleczyć. Jesteś panem tylko i wyłącznie własnego życia, chcesz, umieraj w męczarniach, wyskocz przez okno czy co tam, to twoje życie, państwo się nie wpie#dala. Nikt nie skarze cie za próbę samobójczą. Dziecko to odrębny organizm, decydujesz się na dziecko, jesteś odpowiedzialny za jego życie i za to aby przetrwało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2013 o 12:03

W wieczor74
+6 / 8

General1234: Teoretycznie masz rację , ale jest mała dziura w tym: dziecko nie odpowiada za siebie i nie jest w stanie podejmować dotyczących siebie decyzji, nie tylko z uwagi na podleganie rodzicom ale i niższy poziom świadomości, np. ryzyka czy konsekwencji swoich czynów. Dlatego nie, rodzice nie mają prawa "leczyć" dziecka jak chcą - mogą się modlić, ale nie mają prawa odmówić normalnej pomocy medycznej, gdyż dziecko nie jest w stanie się bronić. To nie jest ich wolność ale ograniczenie wolności tego dziecka liberale - ja też nim jestem, ale myślę - i powinno byc traktowane jako zabójstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2013 o 11:46

avatar General1234
-5 / 11

A kto powiedział że mogą zabić ?! Oczywiście nie popieram praktyk takich rodziców i uważam je za nienormalne. Ale żeby zaraz karać. Ten przypadek jest już skrajną patologią, ale chodzi o zasadę.Teraz nawet za niezaszczepienie dziecka można dostać karę, a niedługo za leczenie domowymi sposobami kataru rodzice będą mogli mieć kłopoty.W kraju bez władzy urzędniczej jakiś dobry sąsiad widząc cierpienie dziecka podszedłby do tego ojca i trzasnął mu w ryj lub przemówił do rozsądku. Teraz sąsiedzi mają to w d... , bo myślą że "co my będziemy się wtrącać, użerać, niech państwo reaguje". Jeśli oni otruliby to dziecko, zasztyletowali, utopili, czy jakkolwiek zabili to powinni być traktowani jak mordercy. Oni jednak uważali,że modląc się mogą je wyleczyć, więc Nie zabili tego dziecka a jedynie "pomogli" w niewłaściwy sposób. Zaymon - wy socjaliści chcecie zabijać niewinne dzieci gdy są jeszcze nienarodzone, a jak już się narodzą to chcecie uważać,że one nie są rodziców a państwowe, wszystkich. Według waszego rozumowania to gdy matka dokona aborcji to "jej dziecko, jej brzuch to ma prawo", ale gdy urodzi i nie chce dziecka posłać do szkoły (bo woli przekazać własną, jej zdaniem potrzebną w życiu wiedzę) to już mówicie "jak tak można, to nie jej dziecko to państwo ma decydować jak to dziecko ma się uczyć, jak żyć" W dzisiejszych czasach ludzie uważają,że strach mieć dzieci bo o byle co mogą cię posadzić. Wolą "skorzystać" z chwili gdy (według was) dziecko należy jeszcze do matki, bo jest w jej brzuchu i dokonać bezkarnie aborcji. Takim sposobem to polska wyludni się w ciągu następnych 2, może 3 pokoleń.No cóż niedorozwinięci neo uczniowie Stalina uważają to za normalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~0bcy_as
-3 / 5

General - Masz rację ale jak przeczytałem twój komentarz wiedziałem że będzie na minusie - a to przez wydźwięk - nieważne jest to że rodzice chcieli dobrze dla dziecka, nieważne jest to że według nich była to najlepsza metoda, nieważne jest nic tylko i wyłacznie to że doszło do takiej tragedii. Tak jakby chęć pomocy a świadome morderstwo miały być tym samym. Ludzie nie rozumieją i zaraz dosnatę zylion minusów, że to rodzic dziecka powinien decydować o tym jak się leczy jego dziecko. No jeśli wybierze źle i dziecko straci to zaraz po dzicko najwięcej ucierpi on sam chociażby dlatego, że nie będzie się miał nim kto opiekować na starość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 7

@~elpiwo
"zaymoon Zabijanie jest grzechem i jest karalne!"
Mi tego tłumaczyć nie musisz, wytłumacz Korwiniście który twierdzi że rodzice mogą zrobić co chcą ze swoim dzieckiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar General1234
-5 / 5

Nie mogą zrobić WSZYSTKIEGO czego chcą. A może to państwo może robić to co chce z naszymi dziećmi? Może panie Ziętkowcu (czy kim w ogóle jesteś) to urzędnicy mają o wszystkim decydować? To rodzic robi, rodzic wychowuje dziecko i to rodzic wie co jest dla jego dziecka najlepsze, może poza paroma patologicznymi przypadkami, ale wy socjaliści nie szanujecie własności prywatnej ani tego,że dziecko do 18 roku życia jest własnością rodziców (nie taką jak samochód, czy telefon) a nie własnością państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
+1 / 3

zaymoon - gdzie korwinista napisał że mogą robić co chcą? Robić co chcą a leczyć w najlepszy według ich sposób to dwie rózne rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2013 o 14:58

avatar wakawaka93
+4 / 4

Samą wiarą i modlitwą nie da się zdziałać "cudów", trzeba też coś robić a nie bezczynnie czekać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Siemaq
+3 / 5

Ktoś powiedział "Módl się tak, jakby wszystko było w rękach Boga, ale staraj się tak, jakby wszystko zależało tylko od Ciebie". Nie pamiętam czyj to cytat, coś takiego było w "Podręczniku Wojownika Światła" Coelho. Jak komuś się chciałoby znaleźć oryginalny tekst - proszę bardzo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciasto
+5 / 7

No cóż, selekcja naturalna...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kalia24
+4 / 6

Szkoda, że nie modlili się żeby np. zakupy się same zrobiły. Nie miałam zbytnio styczności z odłamem protestanckim, ale to powyżej jest totalnie chore (dosłownie i w przenośni). Jedna z podstaw "skutecznej" modlitwy - "jeśli nawet wierzysz w cuda, jak nie ruszysz , nie licz, że się uda".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T konto usunięte
+7 / 11

Takich cymbałów to w psychiatryku zamknąć, nie żaden dozór...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kulame
+4 / 10

Na miejscu Boga bym powiedział: lol, usuńcie wreszcie wszystkie wyznania/kościoły i zacznijcie myśleć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
+1 / 9

A dlaczego teraz nie mogą myśleć? Ludzie przestają chodzić do kościołów, a nie myślą i tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Knajcior
0 / 2

Według mnie wyznanie czy wiara to bardzo dobra rzecz dla ludzkości, pozwala wytyczać granice pomiędzy złem a dobrem, pozwala znaleźć oparcie, ale nikt nie zmusza człowieka żeby w tym uczestniczył, jeżeli ma sumienie. Wyznanie powinno być oparciem i jakąś granicą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kulame
+1 / 1

Ok macie racje, ludzie i tak nie myślą. Czasem mnie to boli, a jeszcze bardziej to że wyeliminowaliśmy naturalną selekcję. Słabsi i głupsi może po prostu naturalnie wyginąć bez niczyjej pomocy? Jakie dobro i zło, proszę zdefiniujcie mi to ściśle, dla mnie to jakiś wymysł ludzi mało znaczący we wszechświecie(w zasadzie to nic). Granice? kolejne wykreowane pojęcie jak dobro i zło przez sprytniejszych na tym świecie. Trzeba trzymać w ryzach społeczeństwo. Tak samo można wymieniać dalej patriotyzm, honor itp. Tak Chopin i jego muzyka to patriotyzm, a wcale że nie, to tylko ziomek mający ogromny talent który w Polsce najzwyczajniej w świecie by się zmarnował i koniec opowieści. Ludzie to jest jedna wielka indoktrynacja i nic więcej. Takie jest moje zdanie które i tak skrytykujecie bo nie może być inaczej, inaczej wyginiemy jak dinozaury. Pozdrawiam wszystkich
:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geoffrey
-5 / 7

Powinni dostać 10 lat za nieudzielenie pomocy. Albo od sądu, albo od ich pastora: za słabo się modlili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stefankosa
0 / 8

Bóg nam dał medycynę? Ja myślałem że nowoczesna medycyna to lata badań i doświadczeń przeprowadzane przez człowieka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czaroslaww
-4 / 4

Medycyna nie jest przeciwna Bogu. Dzięki Bogu wyewoluowaliśmy na tyle, że jesteśmy w stanie leczyć wiele chorób. Co do religii w szkołach, u mnie nie manipulują. My na religii uczymy się głównie psychologii. Pewnie zaraz wejdzie ateista i napisze: "omg lol jacy fy jestescie gupi jak bug mugl stforzyc czloweka z gliny". To, co jest w Biblii opisane, jest napisane w PRZENOŚNI. Tak, żeby ówcześni ludzie mogli zrozumieć. Jeżeli macie choć trochę oleju we łbie, to możecie zauważyć, że opis powstania świata w Biblii pokrywa się z najpopularniejszą teorią wśród naukowców. Nie rozumiem, co wam zrobili chrześcijanie, że tak ich prześladujecie. Jak nie wierzycie, to zwyczajnie NIE RÓBCIE WOJNY. Pozdrawiam, Czarosław. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~0bcy_as
-2 / 4

Jak to co złego zrobili... chrześcijanie są za wolnością... a wiadomo że w wolności nie ma państwa opiekuńczego... czyli ci lenie sami będą musili na siebe pracować. To tak w skrócie - jeżeli nalegasz moge to rozwinąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~phen0
+1 / 5

wszyscy bronią "boga", że dał ludziom rozum, i przez to ludzie mogli się wzajemnie ratować.
oczywiście pozostaje kwestia wiary. jeśli Twoje dziecko zachorowało, to musiał być znak od "boga" i jak to powiadają "bóg tak chciał". takie dziecko powinno "zgnić w czeluściach", bo super hiper mega zaje*isty plan boży tak CHCIAŁ !!!
to "bóg" chciał śmierci tego dziecka, a rodzic podejmujący jakiekolwiek kroki zaprzepaścił ten "cudowny" plan.

przypominam, że ten sam "bóg" dawniej nakazywał zabijania (tak, tak zabijania) poprzez jedne z najgorszych kar jak np. kamienowanie.

jak się mnie ktoś pyta "czy wierzę ?"
odpowiadam : "oczywiście !!! w lepsze jutro"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czaroslaww
-3 / 5

"jeśli twoje dziecko zachorowało to musiał być to znak od boga" - Nie przesadzaj. To już akurat kwestia przypadku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamil1996
-1 / 1

Bóg dał nam wolę, umysł i trzeba tego używać. Jeśli masz możliwość to masz walczyć o swoje ZDROWIE. Tylko tu można użyć medycyny. Jeśli chodzi o zdrowie, a nie o życie w sensie in vitro i aborcji. Od kiedy możemy deecydować o ludzkim życiu Xd Mamy je chronić, i o to walczyć, a więc także walczyć o zdrowie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eQuiRyuu
+1 / 1

lol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
-2 / 8

Religia zwalnia od myślenia. Niektórzy wzięli sobie wolne na całego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Screenshot
+4 / 4

A co z tymi, których mózgi mają wieczny urlop, choć właściciele nie są wyznawcami żadnej religii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MaTT889
+2 / 2

Najlepiej robic to i to. Modlitwa i pomoc medyczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaenV
+1 / 1

Z punktu widzenia całego konkretnego narodu jest to wydarzenie korzystne. To się nazywa darwinizm społeczny i to on zapewnił ludzkości obecny rozwój. Z dwóch idiotów zazwyczaj rodzi się dziecko idiota. Szkoda tylko, że sami się w imię boga nie zabili czy cuś, żeby nie przekazywali swoich genów w ogóle i dziecko nie musiało umierać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czapik
+1 / 5

ludzie ale czy nauka wchodzi w konflikt z Bogiem, przecież jeśli on wszystko stworzył, to my tylko odkrywamy kolejne częsci jego dzieła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kar4
+1 / 3

A może chciał by powiedzieć tak: "Nie po to wam dałem chorób, żebyście je leczyli. Przez to muszę wymyślać nowe, na które nie macie jeszcze lekarstw."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wolfi1485
+1 / 1

Czasami można dość łatwo określić, gdzie kończy się wiara, a zaczyna fanatyzm religijny wymagający potępienia i ocenienia... w tym przypadku wątpliwości nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
+1 / 1

kyd, no proszę, nie spodziewałem się tego po tobie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
+3 / 3

Nowoczesna medycyna została stworzona ciężką pracą ludzi.
Religie nie przyłożyły do tego ręki, ale uwielbiają przypisywać sobie cudze zasługi. Zadziwiające jest to, że ludzie chętniej dziękują za powrót do zdrowia fikcyjnemu bóstwu, niż prawdziwemu lekarzowi, który jest faktycznym sprawcą wyleczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2013 o 0:49

K kasienkapl
-3 / 3

mylisz się, ze religie nie przyłożyły do tego ręki. podam ci najprostszy przykład: w koranie nakaz rytualnego mycia przed każdą modlitwą - czyli przynajmniej trzy razy dziennie. Podstawa higieny - podstawa zdrowia. :) Nowoczesna medycyna - gdzieś ma swoje korzenie. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
0 / 0

@kasienkapl: Give me a break! To rytualne "obmywanie" w wielu przypadkach jest właśnie... rytualne i ma tyle wspólnego z myciem, co ochrzczeniem dziecka z umyciem mu głowy. ;) Jednocześnie religie (i mocno związane z nimi tradycje) sankcjonują całe mnóstwo barbarzyńskich, niehigienicznych i niebezpiecznych zwyczajów, z obrzezaniem (zarówno chłopców jak i dziewczynek) na czele.
Poza tym nawet jeśli znajdziesz w religii kilka aspektów, z których wywodzi się współczesna medycyna (nie zaprzeczam, że takowe istnieją) nie znaczy to jeszcze, że religia stworzyła medycynę. W większym stopniu do powstania przednaukowych praktyk leczniczych przyczyniło się myślenie magiczne - nasi przodkowie przez dziesiątki tysięcy lat testowali rozmaite obrzędy, czasem wpadając na coś, co faktycznie działa (np. wywar z jakiejś rośliny). Jednak dopiero zastosowanie metody naukowej zaowocowało powstaniem nowoczesnej, naprawdę skutecznej medycyny. A tutaj religie często robiły za hamulcowego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2013 o 0:59

avatar MephistoTanin
0 / 0

Mam nadzieję, że takie rzeczy tylko w aMERYCE, bo aż strach pomyśleć, że taka głupota mogłaby być na około nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F konto usunięte
-1 / 1

Ale przecież to są właśnie skutki postulatów liberałów - żeby rodzice mogli wychowywac dziecko jak tylko sobie tego życzą i żeby pańśtwo NIE INGEROWAŁO! Wierzą, ze modlitwa jest w stanie uzdrowić? Niech się modlą, a dzieci niech umierają!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
+1 / 1

Czy jest coś ważniejszego niż zbawienie wieczne? Nie ma. Bóg dał wskazówki jak to osiągnąć. Zrobił to w sposób skrajnie nieudolny. Po około 2000 lat do połowy ludzi na świecie wskazówki te w ogóle jeszcze nie dotarły. Ci zaś, do których dotarły wzajemnie się mordują okrutnie bo są różnego zdania o co autorowi chodziło.
Czy tak wygląda działanie kogoś mądrego i troskliwego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MatiKI123
0 / 0

Am rozumiem jestem chszescijaninem.No wiem , ale jest fakt który ksiądz mi powiedzał.
1.Zawsze prosimy boga o coś a może warto posłuchać co bóg do nas mówi?
I wydaje mi się , że tu ludzie prosili za bardzo bo nie słyszeli głosu boga który chciał by poszli do szpitala z dziećmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L letith
0 / 0

Dokładnie to samo chciałam napisać co El_Fiera.... właśnie tak jest na tym świecie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Moher_przez_samo_h
0 / 0

A w sądzie wzięli adwokata czy się modlili o łagodny wyrok?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem