Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2697 3057
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
1 1Posuvex
+21 / 61

To mało wiesz moje dziecko, oj mało. Nie próbuj mi tu puszczać wykłady i wyrażać swoje zdanie,bo ono mnie wręcz nie interesuje, ponieważ każdy wie jak jest. Wkręcanie mnie i innym użytkownikom tego portalu informacji typu Islam to religia pokoju to nikt to nie wierzy i to nie przejdzie na pewno. :*

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~po_lekturze
+40 / 56

Odpowiadam Ci wersetami świętej księgi Islamu. 2:191 "I zabijajcie ich, gdziekolwiek ich spotkacie, i wypędzajcie ich, skąd oni was wypędzili - Prześladowanie jest gorsze niż zabicie. - I nie zwalczajcie ich przy świętym Meczecie, dopóki oni nie będą was tam zwalczać. Gdziekolwiek oni będą walczyć przeciw wam, zabijajcie ich! - Taka jest odpłata niewiernym!" 4:74 Niechże walczą na drodze Boga ci, którzy za życie tego świata kupują życie ostateczne! A kto walczy na drodze Boga i zostanie zabity albo zwycięży, otrzyma od Nas nagrodę ogromną. 3:28 Niech wierzący nie biorą sobie za przyjaciół niewiernych, z pominięciem wiernych! A kto tak uczyni, ten nie ma nic wspólnego z Bogiem, chyba że obawiacie się z ich strony jakiegoś niebezpieczeństwa. Bóg ostrzega was przed samym Sobą i do Boga zmierza wędrowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alaunde
+6 / 24

O rdzennych amerykanach mówiło się to samo, teraz po prostu karma się odwraca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+60 / 78

Toff, weź już wyjdź z tą swoją pro-islamską propagandą bo to zaczyna robić się nużące. Mnie obchodzi jak oni się zachowują i interpretują swoją religię a nie co jest napisane w jakiś surach. I choćby w Koranie było napisane "kochaj swoich braci i dąż do pokoju" to co z tego jak 90% zinterpretuje to sobie jako że kochać braci to kochać tylko swoich a dążenie do pokoju to wybicie wszystkich nie-muzułmanów. Ta religia to zagrożenie dla wolności w europejskich krajach. Samo to jakie jest prawo szariatu wystarczy żeby wyrobić sobie odpowiednie zdanie na ten temat a już teraz ciapaci prują się że chcą szariat w "swoich" regionach w Europie a naprawdę dużo to ich dopiero będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 8:51

M max12383
+12 / 26

Toff a ja znam. Islam, Judaizm i Chrześcijaństwo z tym, że duchowni Chrześcijaństwa i Judaizmu poszli po rozum do głowy i uznali te nakazy ze Starego Testamentu/Tory za metafory. Wszystkie te nakazy mordowania wyszły z Judaizmu, Chrześcijaństwo niestety zostało oparte na torze a Islam opiera się na Judaizmie i Chrześcijaństwie. Kiedyś może skończy się to "muzułmańskie średniowiecze" i przestaną brać te bzdury dosłownie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dkm1941bismarck
+16 / 26

Mi w zasadzie wystarczy tylko jedno zdanie i nie z ich obłąkanej księgi tylko z wikipedii: "Liczba zwolenników Mahometa szybko rosła. Zgromadzeni w Medynie rozpoczęli podboje, podporządkowując prorokowi kolejne plemiona arabskie." - od VII wieku islam tylko terroryzuje, gwałci, morduje, wyrzyna, pali, rabuje, etc., etc. i to są same fakty a z faktami się nie dyskutuje ! Jak ktoś ma obiekcje to niech do Nalandy pojedzie - tam są dowody oświecenia, tolerancji i dobra płynącego z obłąkanej księgi - wyrżnęli cale chrześcijaństwo tam gdzie obecnie dominują, to nie ma nic wspólnego z pokojem i dobrem !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
+25 / 33

Gdzie temat muzułmanów jest i obrończyni Toff. Dziewczyno, ale Ciebie trollują. W innych okolicznościach było by mi Ciebie szkoda no, ale sama przecież o to prosisz. Wchodzisz na demotywatory żeby tylko bronic tej sekty. Jaki masz w tym cel? I tak nikt poważny nie traktuje już twoich słów poważnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
+25 / 35

Wolę być rasistą niż kimś kto będzie akceptował taki stan rzeczy jaki jest teraz, bo tak nakazuje poprawność polityczna. Dziwie się ludziom którym ktoś "pluje w twarz, a mówią że deszcz pada". W moim poście nie było żadnego komplementu. Widzę, że rozumiesz to co czytasz jak twoi "przyjaciele" muzułmanie. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
+14 / 18

A gdzie ja pisałem o terroryzmie? Po prostu to co się dzieje na zachodzie mi wystarczy. Ty potrafisz coś zrozumieć? Proszę Cię, nie żartuj pod tak poważnym tematem. Ludzie pod wieloma demotami podawali Ci argumenty, a ty ich nawet w najmniejszym stopniu zrozumieć nie umiałaś. Jak by pisali do słupa. Jeśli dla Ciebie nietolerancja dla religii nienawiści(tylko Islam ma takich takich ekstremistów i to jest fakt) jest rasizmem, to jestem dumny z tego że jestem "rasistą".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
+9 / 19

Były inne, lepsze, ale ty wolałaś wyłapać te które jak by Ci to powiedzieć są na twoim poziomie. Nie wszyscy są tacy tylko jakieś 95%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Siemanoooo
+5 / 17

Po ocenie twoich komentarzy widać że ci ta propaganda nie idzie za dobrze. Ale ty pewnie uważasz że to komplementy, że rasiści minusują. Ach ten Polski rasizm biednych ciapatych się czepiają. Biedni i pokrzywdzeni muzułmanie. Co Ci Polscy rasiści się na nich tak uwzięli? Powiedz mi toff.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 13:42

avatar Xar
+7 / 19

Przygotujcie sie na szok(bo to nie zgadza sie z wszechobecnym najazdem na muzulmanow): dodatkowy cytat a Aji Koranu „Ten, kto zabił człowieka, który nie popełnił zabójstwa i nie szerzył zgorszenia na ziemi, czyni tak, jakby zabił wszystkich ludzi”. Gdzie tu nawolywanie do mornowania?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar worldisnotperfect
0 / 16

Czy kiedy religia mówi skaczcie z mostu to wszyscy wierni skaczą czy tylko bezmyślni debile? I tu pytanie za 100 pkt - Religia tworzy takich głupich bezmyślnych ludzi czy ich przyciąga?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
+5 / 9

a ja zastanawiam się jak to jest możliwe, że oni zachowują się jakby byli niedorozwinięci umysłowo? Przecież osoby które zostały wychowane na katolików [czy tam chrześcijan? nie wiem] nie jednokrotnie robią coś złego z własnej nie przymuszonej woli, potrafią dostrzec co złego zrobili, są SILNIE wierzący w tego swojego boga i to co jest w biblii, a tu? Albo ta rasa ma jakieś nie dorobione mózgi, albo po prostu boją się przyznać do błędu, bo ich rzucanie się na innych gdy widzą jak inni żyją nie ma za grosz jakiegokolwiek sensu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1Posuvex
+8 / 12

Toff napisz mi tylko czy Mohamed prorok jak się nie mylę sypiał z 9-letnią Aiszą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koksiaz
+7 / 17

No to czeka Cię sporo lektury bo będziesz musiała przeczytać święte księgi 3 największych religii monoteistycznych. Judaizm i Chrześcijaństwo od tego już odeszły, takie czasy, ale Islam jest w tej chwili na poziomie rozwoju Chrześcijaństwa w Średniowieczu. Chyba nie oglądasz też wiadomości, bo wieści o zamachach, atakach i walkach pochodzą w 90% z krajów Islamskich, lub, jeżeli pochodzą z innych krajów - sprowokowali te ataki Islamiści. Jestem ateistą walczącym, lecz uważam że każdy ma prawo do wiary, i będę tego prawa bronił, dopóki nie będzie ono godziło w moją wolność światopoglądową. A jak wszyscy wiemy, Islam wyraźnie głosi śmierć dla ateistów, apostatów i innowierców. I na koniec - jeżeli jako kobieta chcesz bronić Islamu, to musisz mieć coś porządnie z nie tak z głową, bo gdybyś pojechała teraz do kraju Islamskiego (jakiegokolwiek) mogłabyś być prawie 100% pewna, że nie nosząc burki, czyli "kusząc mężczyzn" zostałabyś zgwałcona. Jesteś obrazą i hańbą dla każdej kobiety, uciskanej przez Islam, wstydź się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ahmedmohamed
+6 / 10

niech wprowadzą ten szariat to tak ci w łeb przywale toff zgodnie z tą twoją meczetową książką,że się nie pozbierasz!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fantine
+1 / 13

dkm1941bismarck, ktoś się chyba nie uczył historii. Myślisz, że tylko wyznawcy Mahometa terroryzowali, gwałcili, mordowali, wyrzynali, palili, rabowali? Armie państw chrześcijańskich zachowywały się dokładnie tak samo podczas najazdów. Na wojnie to normalne(co nie znaczy, że dobre). Uważasz, że chrześcijanie nie zabijali "niewiernych"? A krucjaty, święta inkwizycja, "nawracanie" na siłę plemion pogańskich? To nie są prześladowania? A wojny religijne w Europie? Rzeź hugenotów? Duchowni chrześcijańscy też namawiali do zabijania w imię Boga. Myślicie stereotypem: muzułmanin - Arab - terrorysta. Ciekawe, ile obecnych tu specjalistów od islamu znało kiedyś muzułmanina. Toff ma rację. Tylko, że nie potraficie tego zrozumieć. Nie znacie się, a minusujecie. Czekam, kiedy zrozumiecie, że nienawiść rodzi nienawiść. Jeżeli w taki sposób podchodzicie do islamu i jego wyznawców, nie dziwcie się, że oni reagują w podobny sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+5 / 13

@Rozenkranz, jak ja wchodzę pod demoty o islamie i widzę ukryte komentarze jako poniżej poziomu to już wiadomo czyje :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 21:22

avatar ~ale_jaja
-2 / 6

Dajcie spokój temu toffowi przecież to nie kobieta tylko facet. Najprawdopodobniej islamista albo lewak tolerasta rzucony na odcinek obrony mniejszości islamskiej. Takich ludzi żadne fakty ani argumenty nie przekonają co z resztą sami widzicie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
0 / 4

Dobra ludzie, nie prawcie tej toff morałów, i tak nie dotrze, gdyby miało dotrzeć, to już by dotarło daawniej. Troll, jest Troll, nieważne, czy głupi, czy pesudointelektualny (jeszcze głupszy). Jedyna różnica jest taka, że normalnego trolla się nie karmi, tu trzeba hejtu, by nie wyszło na to, że jej ustępujemy, ze nie wiemy jak odpowiedzieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mefisto7
+7 / 11

Problem w tym, ze Toff - 19 letnia żona Araba-muzułanina - nie przedstawia argumentów. Na rozpiskę o tym, dlaczego staramy się nagłośnić problem muzułmanów w Europie - ona potrafi nagle rozpowiadać się o podziałach etnicznych wśród ciapatych, tworząc wokół tego otoczkę, jakby właśnie zadała śmiertelny cios wszystkiemu co zostało powiedziane przez oponenta. Jej najczęstszym "argumentem" jest: Mój mąż jest muzułmaninem - więc nie macie racji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
+5 / 11

Wiedziałem, no kur*a wiedziałem, że Pierwsza Dama Obrony Islamu "Toff" się tu odezwie bo jest choro zakochana w swoim ciapatym mężu. Ja pier*ole... 19lat i brać ślub... (ale to temat poboczny) ale do rzeczy kur*a. Toff czemu Ty cały czas pier*olisz o tych filmach na YT? Jak ja tyle razy tłumaczyłem tutaj, że zarówno ja jak i ludzie, których znam (nie żaden margines a bardzo wykształceni ludzie) jak jeździli po świecie to wyleczyli się z "tolerancji". Nawet jak ostatnio piłem spirytus z Ukraińcami, dodam, że nie byli to chrześcijanie, żeby ktoś nie zarzucił zaraz, że tylko chrześcijanie mają jakieś wyimaginowane problemy (doktorzy historii oraz chemii - więc chyba wykształceni ludzie, tak?) to też zauważyli problem z islamem. Więc czego do kur*y nędzy wszyscy widzą problem tylko nie takie zapatrzone dziewczynki jak Ty? A w sumie wiem... Bo niektórzy są świadomi wszystkiego, poznali wiele osób, wiele kultur a niektórzy po prostu z obcą kulturą mają do czynienia w budce z kebabem... Lęgną się te małe skur*ysyny jak króliki i wyrastają na nierobów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 9:13

avatar ShawnHBKMichaels
+5 / 7

@Anonimowski Miałem przyjemność dyskutować z Toff pod jednym z wcześniejszych demotów o Islamie. I dyskusja wyglądała tak: 1. Ja napisałem wersety z Koranu nawołujące do nienawiści wobec innowierców i kobiet, ona napisała "Znajdzcie jakies inne cytaty, bo te sie robia nudne" i że Ibn ul-Arabi w XIII wieku przetłumaczył te wersety jako obronne przed mężczyznami z innych wiar którzy chcą walczyć z Islamem. 2. ja napisałem że wielki Ajatollah Ahmad Al-Bghdadi Al-Hassani stwierdził, że uzasadnione jest porywanie chrześcijanek przez muzułmanów oraz ich gwałcenie, ona napisała że "ze ten wielki Ajatollah to jakis ekstremista, ktory zyje obecnie i mysli, ze moze robic, co mu sie podoba. Ja zacytowalam Ci fragment z sunny proroka, ktora obok Koranu jest najwazniejszym zrodlem wiary muzulmanow." ja napisałem że ten oszołom wydał w 2012 roku fatwę na Chrześcijan w Iraku, a ona że "Nieraz katolicki biskup powiedzial cos, co nie jest zgodne z nasza wiara. W islamie, jak wkazdej religii jest wiele podzialow". + do dyskusji włączył się jeszcze jeden użytkownik z żelaznym argumentem: a kiedys chrzescijanie to robili to samo,zabijano nie wierzacych,oskarżano ludzi o kontakty z szatanem :D. Dalej ja się zapytałem jakie to niezgodne z waszą religią rzeczy mówił biskup, a ona "Nieraz slyszalam ksiezy, ktorzy kogos potepial, na przyklad kobiety rodzace dzieci z nieslubnych zwiazwko. Jest to cos niezgodnego z nasza religia, ale szerzenie nienawisci i szykanowanie kogos jest rowniez ogromnym grzechem." Ja napisałem "Nie wiem czy potępianie kobiet rodzących dzieci z nieślubnych związków jest dla muzułmanów równie obrażające jak wypowiedź duchownego Islamskiego o tym że można porywać i gwałcić chrześcijanki. Ale jeśli to dla ciebie jest to samo..." ona na ten temat nic już nie napisała... Zresztą dyskusja chyba zaczęła nas obu nudzić ;) No i jeszcze po chwili ciszy włączył się ten drugi użytkownik, masti23, wytaczając ciężkie działa na Chrześcijaństwo stwierdził że w czasie Kościół nie zrobił NIC żeby ratować Żydów "IIWŚ papiez Pius XII zamiast potepic dzialanie hitlera, z obawy przed agresja III Rzeszy wolal nie interweniowac,skonczylo sie tylko na modlitwie za ludzi" i że "zolnierz SS zrobil wiecej niz papiez", więc ja mu napisałem, za Wikipedią "W czasie wojny organizacje kościelne ocaliły 500-800 tys. Żydów. Izraelski teolog i historyk Pinchas Lapide pisze Kościół Piusa XII uratował od pewnej śmierci z rąk nazistów 860 tysięcy Żydów. Liczba ta dalece przekracza efekty działań innych instytucji religijnych czy akcji ratunkowych podejmowanych przez państwa". Odpowiedzi już nie uzyskałem, jedynie zminusowanie moich postów hehe. No, rzeczywiście, las Argumentów :) http://demotywatory.pl/4108496 - jak ktoś chce sobie poczytać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 13:00

M masti23
-1 / 3

@ShawnHBKMichaels.Nie sledze codziennie demotow i danych tematow z nimi zawartych,wiec sie nie dziw ze nie odpisalem.Co do religi,to nie wrzucajmy wszystkich muzulmanow do 1 wora,to ze jakis wariat mysli ze zabija w imie allaha,to nie znaczy ze cala ta religia jest zla.To tak jak u nas,przyjdzie jakas sekta bedzie mowic ze zabija w imie Jezusa,i co w tedy tez wszyscy chcrzescijanie beda tymi zlymi?nie.Rowniez dobrze mozna isc takim tokiem myslenia:wszyscy ksieza to pedofile,tylko dla tego ze bylo kilka przypadkow z udzialem ksiezy.
Wiekszosc terrorystow zaslania sie tylko religia,a rzeczywistosci chodzi o cele polityczne.Ogolnie jezeli chodzi o religie,to jestem zdania ze ona oglupiaja,ulatwiaja manipulacje, zwlaszcza przywodcy religijni maja taka mozliwosc np:papiez.Terroryzm sieja tylko fanatycy religijni,wystapuja oni w kazdej religi,czesto przekonuja ludzi do przechodzenia na wlasna strone,w celu osiagniecia roznych korzysci.PS.Co do minusow,to nie ja ci je dalem.Pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 13:59

avatar ShawnHBKMichaels
+2 / 2

1 rzecz - "nasi"(czyt. Chrześcijańscy/Katoliccy) fanatycy nie wysadzają się w miejscach publicznych, nie gwałcą kobiet o innym wyznaniu, nie porywają muzułmanów i nie obcinają im głów. U nas żadna sekta nie zabija w imię Jezusa, a u nich gdy ktoś z sekty zabije "krzyżowca" bądź Żyda to tłum rozentuzjazmowanych Islamistów wychodzi na ulice z okrzykiem śmierć zachodowi i pali flagi zachodnich państw. "Wiekszosc terrorystow zaslania sie tylko religia,a rzeczywistosci chodzi o cele polityczne." A jak mają się zachowywać jeśli Islam to w praktyce oprócz religii także pełny ustrój polityczny oparty na prawie Koranicznym? Ich(fanatyków) celem życiowym jest zaprowadzenie Islamu na całym świecie i do tego dążą. http://loganswarning.com/wp-content/uploads/2010/08/islam_will_dominate_world1.jpg Nie zrobią tego teraz, nie za 100 lat, może nie za 200, ale jak to będzie dalej szło w tym kierunku to w ciągu tego czasu opanują Europę, Afrykę i znaczną część Azji. Zaznaczam, jeśli nic się nie zmieni w myśleniu ich i nas. Nasza cywilizacja stoi praktycznie na przegranej pozycji, Chrześcijanin nie może się bronić, może tylko nadstawić drugi policzek. Muzułmanin za to ma cel i determinacje, walczyć dla Allaha. Zdobywać dla Allaha. I ginąć za Allaha. Politycy, gdy zaczęli ich przyjmować w latach 70 XX wieku myśleli może że z upływem lat przejmą nasze pojmowanie świata i fanatyzm zniknie- a tu figa, od kilkunastu lat Islamski fanatyzm coraz bardziej się radykalizuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anonimowski
+2 / 2

Odnośnie komentarza z 12:52. Koran jest pełen sprzeczności np: inny fragment mówi, że ci dobrzy nie-muzułmanie też otrzymają zbawienie. To, że jeden koleś coś powiedział nie znaczy, że tak jest. Papież Urban II (albo jakiś inny, nie jestem pewien do końca, w każdym bądź razie ten od krucjat) mówił, że ten kto będzie zabijał niewiernych znajdzie się w niebie oraz posyłał na krucjaty dzieci praktycznie na misję samobójczą (czyżby ekstremizm?). Za jakiś czas islam też się w pełni ucywilizuje, teraz jest jak kościół kiedyś. Co do kościoła to papież nie raczył potępić zabijania niewinnych cywilów przez niemiaszków (których mottem było Gott mit uns) na obu wojnach światowych, natomiast po drugiej wojnie co robił ? Pomagał nazistom (zbrodniarzom wojennym) przedostać się do Ameryki południowej :D Nie zapominajmy też, że islam uratował całą wiedzę starożytności (przechował ją), którą niszczył kościół katolicki, bo tylko biblia była przecież prawdziwa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fantine
-2 / 6

Rozenkranz, to jest właśnie zła postawa. "Zminusuję ją, bo jest żoną muzułmanina". I teraz pewnie powiesz, że chrześcijanie nie prześladują muzułmanów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
-1 / 3

@fantine - jemu nie chodziło o to, jak napisałeś aby zminusować bo jest żoną kogoś tam. Jemu chodzi o to, że nawet jeśli się poda konkretne przykłady potwierdzone itp itd etc to ta dziewczyna (toff) i tak napisze "Nie, to nie prawda, mam męża muzułmanina i wszystko co piszecie to bzdury, nie ma gwałtów, nie ma mordów, ta religia jest cudowna. Ja mam męża muzułmanina to wiem lepiej" @Anonimowski zgodzę się z tym, że pomagał zbrodniarzom bo o tym czytałem ale nie oszukujmy się, zobacz ilu "ludzi" bo to dla mnie w sumie nie ludzie tylko pier*olona dzicz nadająca się do utylizacji nawołuje do nienawiści, ilu z tych przewodzących duchownych mówi normalnie o seksie z małymi dziewczynkami (dla mnie to jest zwykłe bestialstwo i najzwyczajniej w świecie gwałt, zboczenie) i dla wielu, wielu jest to normalne. A powiedz mi ilu np księży czy rabinów czy jeszcze innego chu*ostwa nawołuje do gwałcenia dzieci, do polewania niewiernych kobiet kwasem, do kamieniowania? Tz na pewno gdzieś na jakichś zadupiach ktoś kogoś ukamieniuje nie będąc muzułmaninem ale to w jakimś Kongo czy w innych państwach gdzie normalne jest, że 8latek zapier*ala z AK. AHA i jeszcze tylko dopowiem, pisząc o "śmieciach etc do utylizacji bla bla bla" nie mam na myśli WSZYSTKICH muzułmanów, pisząc to mam na myśli właśnie takich skur*ysynów od krzywdzenia innych i nawoływania do tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
0 / 2

Co do religi,jak juz wspomnialem to one tylko nami manipuluja/oglupiaja nas.Wiekszosc religii ma swoje dobre i zle strony,niektorym nadaja jakis sens w zyciu(ze po smierci cos istnieje)i w ten sposob ulatwiaja,a ludzie chca postepowac zgodnie z naukami zawartych w religi,by dostac zbawienie.W wiekszosc wyksztalconych stanowilo duchowienstwo,zwykli chlopi byli bez wyksztalcenia,bo glupimi latwiej manipulowac.Co do zwyczajow zawartych w niektorych krajach,jest to spowodowane kultura(nie zawsze ma to zwiazek z religia),ktora laczy sie ze zwyczajami religijnymi.W koranie jest zawarte by karac niewierna zone(ktos wspominal kiedys,ze chodzi o lekkie uderzenie/spoliczkowanie)ale nie ma sprecyzowanego w jaki konkretnie sposob,wiec ludzie tam potrafia pobic/zabic swoja zone.W pelni sie zgadzam z @Anonimowski ,nasza religia sie szybko rozwijala,a religia muzulmanska stala w miejscu,jak to wszystko rozwinie sie dalej?zobaczymy za pare lat,byc moze 10,50 lub wiecej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ShawnHBKMichaels
+1 / 3

"Nie zapominajmy też, że islam uratował całą wiedzę starożytności (przechował ją), którą niszczył kościół katolicki, bo tylko biblia była przecież prawdziwa :)" Ta, w szczególności paląc Bibliotekę Aleksandryjską, pod pretekstem tego że jeśli czegoś nie ma w Koranie to znaczy że jest nie potrzebne :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 maja 2013 o 3:24

avatar fantine
0 / 0

CocaineBusiness, Toff tylko stara się wam przekazać, że nie wszyscy muzułmanie to mordercy i gwałciciele. I robi to nikogo nie obrażając, w przeciwieństwie do Rozenkranza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ninabb
+14 / 26

Nagonkę na nich? A co oni robią z nami? Ze swoimi dziećmi i kobietami? Może się nad tym zastanowisz kochasiu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+16 / 20

Źle się zachowują to się o tym mówi, proste (na sadolu to nie ma dnia żeby na główną nie wskoczył jakiś artykuł czy filmik z islamską durnotą). I bardzo dobrze że ludzi ostrzega się za wczas zanim ta zaraza do nas dotrze. Niektórym to widzę że doświadczenia z Zachodu czy masakry na chrześcijanach np. z Nigerii to mało i chyba bardzo chcą poczuć to na własnej skórze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 9:03

avatar lubazo
0 / 2

jarek99720 Mam te same odczucia. Może chodzi o to, aby pojawiające się wszędzie informacje o tym, jacy to muzułmanie źli i niedobrzy usprawiedliwiły "szerzenie demokracji", która z całą pewnością nie przebiega drogą pokojową.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 20:51

avatar KTU
-1 / 5

Bo i syjoniści sterujący USA i muzułmanie są siebie warci. Informacji o muzułmanach nie sieją głównie main streamowe media a też tuszują wydarzenia z Europy związane z muzułmanami. "Nagonka" jest głównie w internecie i najczęściej przeciwko multi-kulti są też ci którzy nie popierają działań USA. Nie trzeba tutaj trzymać żadnej ze stron.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anonim_666
+2 / 6

Nagonka? I słusznie. To, że zaczęli domagać się utworzenia w Anglii małych państw z szariatem, jest wielkim przegięciem. Kiedyś byłam tolerancyjna, ale teraz uważam, że tę zarazę należy wyplenić z Europy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Talyb
-1 / 3

Anonim666: Jesteś świetnym przykładem jak manipulacja działa na ludzi. To z miastami z szariatem jest informacją nieprawdziwą. A ty to łyknąłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alaunde
+4 / 20

Nie, im po prostu wtłacza się taką samą propagandę jak nam, tylko wymierzoną zupełnie w odwrotnym kierunku. Pomyślcie, bo i tak jedyną styczność z Islamem mieliście pewnie w telewizorze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kitkej
+21 / 61

Alaunde drogi urzytkowniku ja byłem z Islamistami w szkole i wcale to nie propaganda tylko religi im nakazuje traktowanie nas z wysokosci uwazaja sie za lepsza rase cos w stylu hitllera tylko w mniejszej czestotliwosci i mniej krwawo, ale jakby sie policzyło wszystkie te wojny i ich zabójstwa chrześcijan i żydów to by przerosło teraźniejsza ludność świata...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawids
+53 / 65

Toff, a kim sa ekstremisci? Skad oni sie biora? Ekstremisci nie wyznaja tej samej wiary?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dawids
+19 / 19

Zatem kim sa ekstremisci? W slowniku polskim oznacza to osobe calkowicie oddana jakies ideologii. A ekstremista islamski skad bierze ideologie? Z internetu? Z pomowien? A moze wymysla sobie takie rzeczy? Nie! Bierze ideologie z koranu, czyli takie zbrodnie sa potwierdzone w koranie, jest na to przyzwolenie. Skoro ekstremista tak bardzo oddaje sie swietej ksiedze religii to jest wzorowym islamista? Jesli nie, to po co ta ksiega? Zatem kazdy oddany islamista nie jest zdolny do zycia miedzy cywilizowanymi ludzmi! Wystarczy popatrzec na to co sie dzieje na zachodzie, czy tak jak, w powyzszym komentarzu, w Danii. Toff, rzeczywistosc nie jest taka kolorowa tak jak Ci mowi Twoj swiety maz, rozejrzyj sie troche, poczytaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar puercemai
+17 / 19

@Toff napisała: "ale z drugiej strony jest tez mnostwo zwyklych, spokojnych muzulmanow. Dla takich ludzi teksty typu: "kazdy muzulmanin to dzikus" czy "wypedzic muzulmanow z Europy" sa krzywdzace i niesprawiedliwe." Toff, ale powiedz mi dlaczego ty się nimi aż tak bardzo przejmujesz? Ich miejsce jest w krajach arabskich, nie w Europie. Nie obchodzi mnie, ile % muzułmanów jest spokojnych. Nie wszyscy muzułmanie to terroryści, ale wszyscy terroryści to muzułmanie. Wszyscy Polacy uważani są za złodziei, ale jakoś nie robię z tego burzy i nie nawołuję do tolerancji, bo ja tym złodziejem nie jestem i dla mnie jest to krzywdzące. Po prostu irytuje mnie to przejmowanie się tymi biednymi muzułmanami bo "co oni sobie o nas pomyślą". Już ze względu na brak szacunku do kobiet ta religia jasno wskazuje, że nie jest stworzona do współżycia z innymi religiami w społeczeństwie i powinna być wyrzucona z Europy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 10:53

J johndoe_
+6 / 14

Toff, jeżeli Twoi znajomi muzułamnie nie biją swoich kobiet to znaczy że nie są prawdziwymi muzułmanami. Bo prorok napisał w koranie (4:34) "Mężczyźni stoją nad kobietami (...) Przeto cnotliwe kobiety są pokorne (...) napominajcie te, których nieposłuszeństwa się boicie, pozostawiajcie je w łożach i bijcie je!". Wynika z tego że prawdziwy muzułmanin leje swoją kobietę nawet nie wtedy gdy ona się z nim kłóci, tylko wtedy kiedy kiedy OBAWIA się nieposłuszeństwa z jej strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-4 / 10

Wajnona 29 kwietnia 2013 o 9:21 mam tylko jedno pytanie: czy Ci krzyczacy obrazajacy muzulmanie to 16tysieczny tlum? Czy moze 160 osob? A moze jak sie do kupy zbiora to bedzie ich 500? Jesli tak, to i tak bedzie to tylko mniej niz 4% ogolu, na podstawie ktorego chcesz oceniac 16tysiecy ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 18:47

A atlantis86
0 / 2

Ktoś kiedyś stwierdził, że dla bardzo duża część Muzułmanów traktuje ekstremistów tak samo, jak świat chrześcijański oszołomów z Westboro Baptist Church. Jeśli ktoś nie wie, to ci ostatni należą do wyjątkowo ohydnej sekty, znanej np. z zakłócania pogrzebów zabitych amerykańskich żołnierzy. Istnieje wielu "umiarkowanych" muzułmanów. Problemem jest to, co zauważył Richard Dawkins - nawet "umiarkowana" religijność otwiera furtkę dla ekstremizmu. Religia uczy małe dzieci, że czymś pożądanym jest wyłączenie sceptycyzmu (przynajmniej w kwestiach religijnych) i zawierzenie przywódcom religijnym, bezkrytyczne przyjęcie głoszonych przez nich dogmatów. Potem wystarczy, żeby dzieciak dorastając trafił na radykalnego "mistrza". Ja nie mam złudzeń - katolicki czy protestancki fundamentalizm nie byłby wcale lepszy od islamskiego. Nie należy zapominać co robiło chrześcijaństwo, gdy jeszcze miało realny wpływ na polityczną władzę,

@johndoe_: W Biblii również znajduje się całe mnóstwo odrażających nakazów, które większość współczesnych chrześcijan nie tylko ignoruje, ale bardzo często udaje, że ich tam po prostu nie ma. Człowiek, który żyłby zgodnie z Biblią, najpewniej wylądowałby w końcu w więzieniu, z baaaaaaaaaaardzo długim wyrokiem. ;) Świat muzułmański po prostu nie przeszedł swojego okresu oświecenia, w tych społecznościach nie zostały zaszczepione idee świeckiego państwa, tolerancji religijnej i rozdziału pomiędzy państwem i religią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2013 o 12:51

A amoresperos
+1 / 5

Taka sytuacja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Syr2
-5 / 23

Morduję, gwałcę, zabijam. Takie wychowanie...
Morduję, gwałcę, zabijam. Taka psychika...
Morduję, gwałcę, zabijam. Taki wpływ otoczenia...

Tak można długo wymyślać, ale nagonka na religię ostatnio jest modna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dkm1941bismarck
+9 / 11

Na religię tak - szkoda że na sektę islamską nie :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M megisa
-1 / 7

Taa, co zrobić, bóg karze, się robi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Rozumny
+8 / 8

Ja wiem, że czytanie ze zrozumieniem to trudna sztuka, ale tam jest wyraźnie napisane kogo zabijać i wypędzać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~1573wolnoscwyznaniawpolsce__dealwithit
-3 / 13

Chciałem dodać, że żydzi mają napisane dokładnie to samo w talmudzie, i nie pier@#$cie, że nie widzicie żydowskich terrorystów, bo w telewizji TVNJude, nie pokażą przecież żydowskich terrorystów. Dobra propaganda w mediach robi swoje. Wyszło im to bo 90% społeczeństwa nienawidzi Islamu, a jedyna ich styczność z nim to demoty, ew. TV. Jak jacyś księża gwałcą dzieci, to nie mówi się "katolicki gwałciciel", ale jak jakiś człowiek ciemniejszej karnacji, nawet nie koniecznie arab, coś wysadzi, to odrazu "muzułmański terrorysta".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BaptisteBridge
+3 / 3

Może... Może w XII wieku tak...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~paroweczkadrobiowa
-4 / 6

Lepiej by wyglądało jakbyś dodał prawdziwe zdjęcie jakiegoś islamskiego bojownika, a nie pozowane byle co...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szponiak
-2 / 14

Zarówno w swietych ksiegach chrzescijan, żydów i muzułmanów śa fragmenty rasistowskie. W usta Boga wkłada się formułki nawołujące do ludobójstwa i rasizmu.
Przykład z Biblii ale takich fragmentów jest całe multum, Bóg nakazuje np. kamieniowac kobiety za zdrade. Co ciekawe gdy to robia muzułmanie to chcrzescijanie wbrew swemu Bogu ich krytykuja:
14. I rozgniewał się Mojżesz na dowódców wojska, na tysiączników i setników, którzy wracali z wyprawy wojennej.
15. Rzekł do nich: Jakże mogliście zostawić przy życiu wszystkie kobiety?
16. One to za radą Balaama spowodowały, że Izraelici ze względu na Peora dopuścili się niewierności wobec Pana. Sprowadziło to plagę na społeczność Pana.
17. Zabijecie więc spośród dzieci wszystkich chłopców, a spośród kobiet te, które już obcowały z mężczyzną.
18. Jedynie wszystkie dziewczęta, które jeszcze nie obcowały z mężczyzną, zostawicie dla siebie przy życiu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
-2 / 16

szponiak w Biblii takich "słodkości" nie brakuje np. zabijanie niegrzecznych dzieci, kamienowanie cudzołożników, przyzwolenie na posiadanie niewolników, a nawet na zabijanie ich pod pewnym warunkiem, dyskryminacja kobiet, dyskryminacja osób niepełnosprawnych itd. itp. Zaraz będą głosy obudzenia z hasłem przewodnim "metafora".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+4 / 6

max12383 hehehe wiesz czemu "metafora"? Ponieważ nikt nie traktuje tego serio. Za to Muzułmanie jeszcze nie załapali, że NIE MUSZĄ mordować. Widzisz, niektóre religie i grupy był w stanie wyjść z mroków średniowiecza... inne nie. Czy to wina chrześcijan, że muzułmanom jeszcze do tego daleko?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
-1 / 3

Carski pewne zapisy karzące mordować itd. przyjmuje się obecnie jako metafory, ponieważ prawo wyewoluowało do tego stopnia, że zabroniło tych praktyk, gdyby rola Kościoła w rządzeniu państwami europejskimi nie zmalała, Biblia nadal mogłaby być odbierana dosłownie i ważniejsza od prawa. Czemu nikt nie wpadł na pomysł wyrzeczenia się przez Chrześcijaństwo Starego Testamentu który jest zbiorem ksiąg wątpliwej moralności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BaptisteBridge
+1 / 1

@up gdyby, mogłaby.... okej, wróć do faktów. ST jest zapowiedzią przyjścia Mesjasza, NT jest przyjściem Mesjasza - czyli ciągłość jest i nic nie trzeba wywalać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johndoe_
-1 / 3

To co piszesz tyczy się tylko do osób wyznających judaizm. W Ewangelii jest wyraźnie powiedziane że większość dosłownych zapisów prawa mojżeszowego nie ma już zastosowania, ponieważ zostały ogłoszone z myślą o konkretnej sytuacji. Przykład możesz znaleźć w dyskusji o rozwodach (Mt 19,1-12) albo ogólnej uwadze Mt 15,1-7.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kindek007
+2 / 4

Jaka jest różnica między mordowaniem a zabijaniem? Bo efekt wydaje się być taki sam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+4 / 6

Mordujesz kogos bezbronnego, zabijasz np. zolnierza na wojnie albo wykonujac wyrok smierci na wiezniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nietakiglupi
-5 / 7

Czemu ma służyć ten demot? To prawda, że Islam jest dziś religią bardzo ekspansywną i być może czeka nas odwet za wyprawy krzyżowe. Ale ale.. Gdyby każdy wyznawca proroka zachowywałby się tak jak przedstawił to autor demota siedzielibyśmy teraz w okopach, więc wychodzi na to że oni też wolą żyć niż detonować się gdzie popadnie. Przykładem mogą tu być polscy Muzułmanie, którzy bardzo dobrze się zintegrowali normalnie pracują tak jak i my i jakoś żyjemy sobie w zgodzie (mówię o tych żyjących tu od lat nie tych którzy pojawili się od nastania unii traktując nas jako drzwi do europy). Pożywką dla radykalizmu jest bieda i tak długo jak Stany będą drenować z kasy ten region świata i mieszać się w ich politykę wewnętrzną (z czego tylko Stany mają wymierne korzyści) zachód będzie wrogiem, a co zrobić z wrogiem to już ich nauka mówi bardzo wyraźnie. Więc może zamiast podgrzewać atmosferę należy zostawić ich na ich ziemiach w spokoju i ustalić jasne zasady. U nas żyje się na naszych warunkach i wedle naszych przekonań a u siebie to wy ustalacie zasady, każdy ustala czy życzy sobie wpuścić drugiego na swoje ziemie i na jakich warunkach, ale może też odmówić bo to jego prawo. (przez słowa u nas żyje się po naszemu rozumiem, jak przyjeżdżacie to pracujecie na swoje utrzymanie tak jak my albo wracacie do siebie, nie ma zgody na życie na nasz koszt)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U urbanoid
+8 / 12

Islam zawsze był religią ekspansywną i brutalną, a co do krucjat to doczytaj na jakie działania muzułmanów były one odpowiedzią. I weź pod uwagę, że cały Bliski Wschód i Północna Afryka były chrześcijańskie, dopóki siłą nie wprowadzono tam islamu. Pod Poitiers Karol Młot nie walczył z ufoludkami, lecz muzułmanami chcącymi opanować Europę. Opanowana przez muzułmanów Hiszpania (VIII wiek) została całkowicie odbita dopiero w 1492 roku. Wszystko to miało miejsce na długo przed krucjatami, które nie wiedzieć czemu dla wielu dziś są traktowane jako "usprawiedliwienie" dla obecnego islamskiego barbarzyństwa. To nawet nie jest podejście pt. "a u was murzynów biją", lecz raczej "a u was murzynów bili 1000 lat temu".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nietakiglupi
0 / 2

Zgoda, mój błąd, odnosząc się do wypraw krzyżowych miałem na myśli to jak uzasadniają swoje poczynania islamscy radykałowie budując obraz kultury zachodu jako wiecznego agresora, co jak słusznie mi wytknięto działa również u nas.. Nie zapominajmy jednak jak wprowadzano Chrześcijaństwo, z miłością bliźniego niewiele miało to wspólnego. Chyba każda religia miała w swojej historii okres takiego siłowego wprowadzania. Mnie też nie uśmiecha się życie w państwie Islamskim. Ale takie podgrzewanie atmosfery w tej sytuacji jest dla fanatyków najbardziej korzystne, bo zawsze mogą pokazać nas jako agresorów, sami dostarczamy im politycznej amunicji. Przecież zachód u nich ciągle miesza, więc ja się nie dziwię że jak przywódca religijny wskazuje im palcem żołnierza NATO i mówi zabić okupanta, zemścić się na niewiernych to idą (bo niewiele mają do stracenia, bieda generuje radykalizm). Dlaczego chciałbym takiego oczyszczenia relacji i ustalenia pewnych zasad? Bo dziś Islam ma dobre wytłumaczenie zamachów "wy wojujecie u nas, więc my u was" i tak będziemy się przepychać bez końca aż wybuchnie wojna religijna a im później się to stanie tym będzie nas mniej i tym będziemy słabsi. Natomiast ustalenie pewnych klarownych zasad, albo już dziś zmusi ich do przyznania że idą nas nawracać za wszelką cenę, albo musieliby zgodzić się na porozumienie w wyniku czego straciliby już zdobyty przyczółek w Europie (chyba nie ma wątpliwości że większość dalej chciałaby żyć na koszt obywateli europy więc objęto by ich deportacją) A w przyszłości mielibyśmy klarowną sytuację, idą czyli łamią porozumienie, a prosty wyznawca proroka nie widząc co chwilę naocznie lub w mediach zachodniego wojska też nie byłby tak podatny na zachęty fanatyków jak dziś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 13:29

avatar ShawnHBKMichaels
+5 / 5

@nietakiglupi odwet za wyprawy krzyżowe? A czymże były Wyprawy Krzyżowe jak nie Odwetem? To chyba nie trudno wiedzieć- wszakże są dostępne powszechne źródła wiedzy. "Wyprawy krzyżowe – łączna nazwa wszystkich krucjat prowadzonych od XI do XIII w. w celu ODBICIA, A NASTĘPNIE OBRONY miejsc związanych z religią chrześcijańską w Palestynie." Nie każdy Muzułmanin to ekstremista, każdy to wie, ale obawiamy się tego że gdy Muzułmanie osiągną w Europie większość to zaczną się prześladowania niemuzułmanów tak jak ma to miejsce np. w Syrii z której od początku wojny domowej wygnano już kilkadziesiąt tysięcy Chrześcijan, Egipcie z którego od 2010 roku uciekło 200 tys Chrześcijan lub Turcji w której w latach 1915-1917 wymordowano około 1,5 miliona Chrześcijan(Holokaust Ormian). Z opinią o Stanach Zjednoczonych się po części zgadzam. Z ustaleniem zasad także, tylko aktualnie sprawa wygląda tak że oni mają ustalone zasady, a my jak debile ich wpuszczamy do siebie. Co do wprowadzania Chrześcijaństwa- możesz podać przykład wprowadzania tej religii siłą na terenie byłego Cesarstwa Rzymskiego w pierwszych wiekach rozwoju Chrześcijaństwa? Później owszem, Chrześcijaństwo pobłądziło na kilkaset lat, ale ostatecznie wróciło do swych korzeni. Natomiast Islam wojuje od początku swojego istnienia i prawdopodobnie będzie wojował do końca(czyli do opanowania całego świata).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nietakiglupi
+1 / 1

ShawnHBKMichaels zgoda-zwłaszcza odnośnie tego jaką durną politykę migracyjną stosuje się obecnie w Unii. Mnie osobiście razi jeszcze ta "tolerancja" gdzie dziś dajesz palec a za tydzień krzyczą żebyś w imię tolerancji znowu coś dał bo inaczej okażesz się nietolerancyjny, po części tez z tego wynika ten problem. Ale co da jałowa dyskusja w której prawie wszyscy zgadzają się ze sobą, nie proponuje się się natomiast rozwiązań a przy takiej grupie osób mógłby powstać całkiem niezły projekt zaradzenia problemowi. Według mnie rozwiązanie takie że stajemy i po prosu wyganiamy może być bardzo szkodliwe bo stawia nas na pozycji niemalże agresora i spowoduje mobilizację sił w całym świecie islamskim. Stąd moja propozycja działania takiego a nie innego, ale nikt nie chce się nad tym pochylić, zaproponować swojego pomysłu na rozwiązanie problemu tylko wszyscy powtarzają że jest problem, poważny problem i co się zmienia? nic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+9 / 15

Xar zawsze znajdziesz okazję żeby wbić szpilę w katolików a tu jak bronisz islamu. Pasuje ci celowe zrobienie burdelu żeby później ludzie podążyli za satanizmem co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar quicksilver1
+7 / 9

ale gwałtów w małżeństwie nie potępia.(Wasze żony, są to wasze pola, uprawiajcie je, ilekroć wam podobać się będzie. (2:223) ) A to równie okrutne jak gwałt na obcej kobiecie, a może nawet gorsze, bo taka kobieta nawet we własnym domu nie może czuć się bezpiecznie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar quicksilver1
+2 / 6

tak, jasne... W teorii nie, w praktyce wielu interpretuje to zdanie, tak aby było im na rękę. Tak samo jak zdania o posłuszeństwie względem męża.(... mężowie doznający ich nieposłuszeństwa, mogą je karać, zostawić w osobnych lożach, a nawet bić je; uległość niewiast powinna dla nich być ochroną od złego z niemi obchodzenia się)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ShawnHBKMichaels
+7 / 7

Czyli, jako mieszkaniec naszej wioski mówię że u nas nie mordują innowierców. Nie wykluczam że w wioskach obok mordują, ale nie ma na to żadnego przyzwolenia. Fajnie, czuję się taki uspokojony..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 13:58

avatar ~Anonim_666
+2 / 2

Koran może sobie potępiać, ale za gwałt karze się TYLKO kobiety. Słyszałeś kiedyś, żeby islamiści ukarali gwałciciela? Bo ja nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anonimowy_X
0 / 6

Czepiacie się islamu że wdziera się do Europy i próbuje narzucić nam swoje zasady. Ale co robią ci "normalni" ludzie? Również jeżdżą do innych krajów próbując narzucać miejscowej ludności swoje idee. Posłuchaj wypowiedzi ze wschodu którym na siłę próbuje się udowadniać że są niecywilizowani i muszą wierzyć w zachodnią naukę, medycynę itd. Islam to mordercy i gwałciciele? Możliwe nie wnikam tylko pytanie powinno brzmieć czy to jedyna taka grupa ludzi czy tylko ich czyny się nagłaśnia żeby podburzyć opinię publiczną.
To trochę jak z księżmi, na co roku dochodzi do setek gwałtów, morderstw czy nadużyć prawa ale o tym nie warto pisać ale gdy napisze się że jakiś ksiądz się tego dopuścił to zaczyna się robić rozgłos. Krótko mówiąc ludziom pokazuje się tylko to co oni sami chcą zobaczyć, co nie koniecznie musi być zgodne z prawdą. Na kilka milionów ludzi i ja znajdę co najmniej kilku debili w każdej profesji, kraju czy religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Soquake
0 / 0

Odezwał się kosmopolita. My nie kamieniujemy kobiet. My nie wysadzamy ludzi, My nie rozpie**alamy samolotów, My nie zabijamy ludzi z powodu ich religii. My tylko kulturalnie im ropę zabieramy, co uczynił by każdy kraj na naszym miejscy (My mówie o kulturze Europejskiej i Amerykańskiej)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Soquake
+3 / 11

Trzeba ich skolonizować, meczety spalić.Ludzi nawrócić. Najlepiej dać wszystko Rosji niech tam im zrobią komunizm, to będę płakać, żeby mieć naszą demokrację. Opornych przesiedlić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Soquake
0 / 0

Tak to właśnie wygląda. Ja nie widzę w tym nic złego. Z Islamem trzeba krótko. Ja tam się do krajów arabskich nie pcham. Niech sobie tam palą kościoły. Tylko tutaj niech żyją grzecznie, a nie próbują nam cokolwiek narzucić. Muszą się zasymilować, a jak nie to pokazać im naszą złą stronę. Myślę, że bojówki nacjonalistyczne we Francji Niemczech i Anglii, aż się pchają do demonstracji siły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
+2 / 2

Nie 'taka religia' tylko taka gnida z Ciebie. (w sensie, że do opisu-nie autora;) )
Ja rozumiem, że jak człowiek wychowuje się w tak patologicznym środowisku, to ciężko jest sobie wyobrazić, że można inaczej, ale mimo wszystko, to marne wytłumaczenie na tego typu zachowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Calvin77
-1 / 1

Religia która mówi bezpośrednio o zabijaniu niewiernych to zła religia. Ale trzeba wziąć pod uwagę, że nie wszyscy wyznają tę religię z własnej woli... Nawet z porzuceniem katolicyzmu, religii w dzisiejszych czasach o wiele bardziej liberalnej, są ogromne problemy jeśli twoi rodzice i dziadkowie są Katolikami, a wyobraźcie sobie co się stanie tam z człowiekiem który powie że nie wierzy w Allaha. Więc nie ma co się rzucać na każdego. A już zwłaszcza nie na kobiety - one tam i tak dużo przeżyły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~prawdziwy1
0 / 8

lol.... ja wolal bym o 12stej w nocy, w ciemnej uliczce spotkac 5 mlodych moslimow - niz 5 kiboli :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar damazykordialek
-2 / 2

Hehe, swietne Dzien dobry, genialne skojarzenie. Aczkolwiek zdjecie tak samo dobrze moglby przedstawiac wyznawce kazdej innej religi, no, moze buddystow nie, ale za malo znam te religie aby cos powiedziec. Ale haslo - cud, miod i orzeszki. Chwala autorowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar quicksilver1
0 / 6

Znam kilku muzułmanów, którzy wierzą, praktykują i nadal są dobrymi ludźmi. Co z tego skoro ostatnio od jednej z moich znajomych (pochodzi z jednego z krajów arabskich) usłyszałam, że w większości kręgów muzułmańskich ludzie nie chcieliby z nią rozmawiać gdyby się wydało, że tutaj w Polsce rozmawia ze mną - chrześcijanką i nie dość, że nie próbuje mnie nawrócić to jeszcze traktuje jak równą sobie.
Nie można wrzucać wszystkich muzułmanów do jednego worka, ale nie można też mówić w przypadku islamu o religii pokoju...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wladd
+2 / 4

kradnę, kłamię, oszukuję, taka platforma.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~plazaa
+6 / 6

Krótko: modlenie sie do swojego Boga, obchodzenie swoich świąt jest ok i można a wlasciwie należy to akceptować. Mordowanie, wzywanie do świętych wojen i narzucanie innym swojej wiary nie jest ok i nie wolno tego tolerować. Niezależnie od religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Arnolda
+5 / 7

Ty nietolerancyjny ksenofobie! jak śmiesz krytykować światową religię pokoju?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Obudz_sie_dziewczyno
+5 / 9

Toff kieruj sie rozumem, zdobywaj wiedzę na temat na jaki sie wypowiadasz, analizuj fakty, bądz obiektywna w ich ocenie no a przede wszystkim skończ gimnazjum. Jeszcze jedna wazna rada: uzywaj mózgu i nie kieruj sie tym co podpowiada Ci wagina.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar quicksilver1
+12 / 14

Toff - ja również,ale nie oznacza to, że należy przyjmować wszytko bezkrytycznie.;) Spotkałaś kiedyś chrześcijanina wychowanego np.w Syrii? Zdobywając wiedzę tylko od ludzi zafascynowanych islamem (jeśli studiujesz w Poznaniu, nie wiem jak to wygląda na innych uczelniach)nie będziesz miała jasnego obrazu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+9 / 11

TOFF ty się właśnie przyznałaś, że znasz islam tylko od strony teoretyczno-poprawnej politycznie. Wiesz u nas w szkołach tez kiedyś uczyli, ze Niemcy zabili Polaków w Katyniu, że ZSRR nas wyzwolił i że polscy ułani atakowali czołgi szablami. Kidy tak na prawdę używali armat p-panc 37mm, a końmi tylko holowali je na pozycje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+6 / 6

Hehe no właśnie. Myśli że jak studiuje arabistykę (gratuluje wyboru kierunku...) to znaczy że na poprawnej politycznie uczelni wszystko co mówią to prawda a pewnie o zbrodniach i różnych statystykach nie mówią. To już lepsze są filmiki z YT z wypowiedziami samych przywódców muzułmańskich czy nagrania z różnych demonstracji, bez żadnych subiektywnych opinii tylko po prostu z zarejestrowanymi wydarzeniami które mogę zobaczyć niż subiektywna papka na uczelni. Toff się kieruje tylko uczuciem do ciapatego i fascynacją poprawnymi politycznie aspektami kultury muzułmańskiej a nie wydarzeniami jakie mają miejsce tam gdzie wprowadzono eksperyment zwany multi-kulti czy tam gdzie islam ma władzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 20:32

C Calvin77
+9 / 9

Koran, Sura druga (sura=rozdział), wers 191:
„I zabijacie ich, gdziekolwiek ich spotkacie, i wypędzajcie ich, skąd oni was wypędzili (...) Gdziekolwiek oni będą walczyć przeciwko wam, zabijacie ich – Taka jest odpłata niewiernym!”

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Calvin77
+4 / 6

Dodam jeszcze, że religia chrześcijańska z kolei, uważana obecnie za ksenofobiczną i zacofaną, PROMUJE TOLERANCJĘ. " „W odnowieniu tym nie ma Greka ani Żyda, obrzezania, ani nieobrzezania, cudzoziemca, Scyty, niewolnika, wolnego, lecz Chrystus jest wszystkim i we wszystkich.” To dla każdego Polaka Katolika, który wypisuje hasła w stylu "j**ać tolerancję". Jesteście hipokrytami i psujecie tej religii opinię. Religia islamska jest zła w źródle - dlatego wysadzający się Arab postępuje dobrze według Koranu. Wy za to używacie religii chrześcijańskiej, dobrej w źródle, do usprawiedliwiania swoich zacofanych, ksenofobicznych poglądów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-2 / 2

Calvin77 - Przesadzasz kolego i Pismo cytujesz wybiórczo. Jest ogromna różnica między tym, że narodowość nie stanowi przeszkody do przyjęcia wiary, a "TOLERANCJĄ", która jest POJĘCIEM Z NOWOMOWY do tego tak mętnym rozmytym i zagmatwanym, ze trudno jej przypisać inne znaczenie niż pały którą bije się po głowach ludzi nie zgadzających się na jakieś chore pomysły panów z Brukseli. Zjednoczenia wszystkich narodów dokona Bóg, bo Bóg je podzielił. A każde tworzenie jakiś kolektywów i SSRów jak IIIRZESZA, ZSRR czy UE skończy się źle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Calvin77
0 / 0

" Jest ogromna różnica między tym, że narodowość nie stanowi przeszkody do przyjęcia wiary, a "TOLERANCJĄ", która jest POJĘCIEM Z NOWOMOWY do tego tak mętnym rozmytym i zagmatwanym, ze trudno jej przypisać inne znaczenie niż pały którą bije się po głowach ludzi nie zgadzających się na jakieś chore pomysły panów z Brukseli." Dla mnie tolerancja to pojęcie oznaczające brak uprzedzeń do ludzi innych narodowości/innego koloru skóry/innego pochodzenia etc. To że wy sobie do tego dopowiadacie teorie spiskowe to już nie moja sprawa. Bóg podzielił narody, ale ich nie poróżnił, same się poróżniły. To że niektórzy Amerykanie nie lubią Francuzów to też zasługa Boga? To że w Polsce wiele ludzi ma złe zdanie o Niemcach to zasługa Boga? A ja o tym właśnie mówię - wszelkiego rodzaju ONRowcy i popierający ich ludzie deklarują że wierzą w Boga, a później ewidentnie łamią przykazanie miłości i depczą po słowach Jezusa, plując na swoich bliźnich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nieprawomyślny
0 / 0

Calvin77 - ja cię bardzo dobrze rozumiem. Piszesz co DLA CIEBIE "TOLERANCJA" znaczy. I w tym co przez to rozumiesz masz rację. Problem w tym, że jak piszesz "TOLERANCJA" to ludzie podpisują pod to słowo znaczenie które najczęściej przewija się w mediach, czyli że to dobrze LEGALIZOWAĆ ZBOCZENIA bo takie znaczenie TOLERANCJI słyszą najczęściej. Co do ONR to oni raczej nie mają uprzedzeń rasowych, tylko kulturowe, a mianowicie nie chcą dopuścić do z islamizowania kultury polskiej, tak jak nasie przodkowie rusyfikacji nie chcieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
+4 / 8

"Morduję, gwałcę, zabijam. Po co mi religia?" - J. Stalin

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ElGrey
0 / 2

Jaka jest różnica między mordowaniem a zabijaniem ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mefisto7
0 / 0

W sensie prawnym m.in morderstwo jest wtedy, gdy ukrywa się swoją zbrodnię, a zabójstwo, gdy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar quicksilver1
+5 / 5

u nas w zacofanej Polsce też jest zakaz używania jej jako źródła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vieux
+2 / 2

Zapewne chodziło Ci o MORALE (nb, mozna mieć je wyższe a nie "więcej") bo MORAŁY to coś raczej innego :D Również znam wielu muzułmanów. Kilka lat mieszkałem w kraju muzułmańskim. Skorzystaj więc z nieco lepszej niż wiki encyklopedii i odszukaj sobie hasła: Salaffija, Wahabbija, GSPC, GIA, FIS. Pisownia dwóch pierwszysch może się różnić w zależności od języka, którego używasz. Przeczytaj ze zrozumieniem. I, jeśli Twoja encyklopedia jest dość świeżej daty - na koniec jeszcze jedne skrócik - AQM (lub AQIM). Muzułmanie, podobnie jak zresztą i wszyscy inni ludzie, są i dobrzy, i źli. Tych ostatnich jednak, zrobiło się od niedawna w islamie jakby ciut więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+4 / 4

Muzułmanin, który nie morduje i nie gwałci to taki "WIERZĄCY NIE PRAKTYKUJĄCY". Dlatego wielu Tatarów i Turków wziętych do niewoli przez Polaków podczas wojen, które z nimi prowadziliśmy po uwolnieniu nie chciało wracać do "SWOICH BRACI".Woleli polską niewolę, albo osiedlenie tutaj niż muzułmańską wolność i "POKÓJ ALLACHA". Do dziś dnia żyją wśród nas ich potomkowie I jest im dobrze. Choć przygnał ich tu ISLAM, by palić gwałcić i mordować, kiedy trochę z nami pobyli zrozumieli co jest nie tak.Wielu się nawróciło wielu dalej czci Allacha, jednak przez palce patrzy na Koran i cedzi przez sitko wymysły "PROROKA". W Polsce żyli, za Polskę walczyli i Polskę kochają. Dlatego palcem ich tknąć nie można. A cała reszta WON!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 15:08

avatar vieux
-2 / 4

Byłaby to bardzo pokrzepiająca historyjka, gdyby tylko była prawdziwa. Zdaje się, że niezbyt uważałeś na lekcjach, lub miałeś idiotę za nauczyciela historii. Przyczyny osadnictwa Tatarów (później zwano ich Tatarami polskimi) na ziemiach polskich były zgoła odmienne od tego, co powyżej wyartykułowałeś. Pierwsze dwa zdania Twojego wywodu są zaś tak głupie, że nie warto z nimi nawet polemizować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 15:28

avatar lucian
+1 / 1

Sorry ale twój Awatar świadczy o twoim poziomie.Jazda tatarska, roty tatarskie, chorągwie tatarskie (pot. tatarzy) – oddziały lekkiej jazdy autoramentu narodowego w granicach Litwy, a później Rzeczypospolitej tworzone w XVI-XVIII wieku. Pierwowzór ułanów

Nazwa pochodzi od formacji wojskowych tworzonych przez wyznających szamanizm Tatarów, pochodzących ze Złotej Ordy, osiedlających się na Litwie od początku XIV wieku (uciekali oni przed prześladowaniami ze strony chana Ozbega, przeprowadzającego przymusową islamizację państwa). Fala muzułmańskiego osadnictwa tatarskiego pojawiła się dopiero za panowania księcia Witolda. Przybysze otrzymywali od władcy osobne przywileje, gwarantujące wolność wyznania oraz ziemię, w zamian za obowiązek konnej służby wojskowej w osobnych chorągwiach rodowo-plemiennych
Żołnierzy nazywano tatarami dla odróżnienia od wołochów (jazdy wołoskiej w Koronie) i kozaków (jazdy kozackiej na Ukrainie), pełniących podobne funkcje, lecz uzbrojonych i ubranych nieco, inaczej. Używano ich głównie do działań rozpoznawczych, ubezpieczających oraz, przede wszystkim, do pościgu za uciekającym nieprzyjacielem. Początkowo jazda tatarska występowała głównie w prywatnych wojskach magnackich. W armiach państwowych Rzeczypospolitej Obojga Narodów pojawiła się dopiero po 1648 roku. Uzbrojona była w szable i łuki, a od 1676 roku także w dzidy. Co do Turków to ich najazdy na Europę są szczegółowo omawiane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 16:35

S Soquake
+1 / 3

W walce z Islamem nie ma pół środków, nie ma litości i bawienia się w prawa człowieka. Poczytajcie sobie historię wojny UCK z Serbami (Kosowo). Muzłumanie żyjący w Europie masowo przyłączają się do wszelkich partyzantek i akcji terrorystycznych. Mnóstwo ochotników przyłącza się do terrorystów. Oni mają swoje kraje i niech tam zostaną, żadnego nie wpuścić. A do tego mnożą się jak króliki więc nasza demokracja może nas doprowadzić do upadku. Za jakieś 50 lat w Europie Zachodniej partie muzłumańskie będą w koalicjach rządowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~historyk_
-1 / 3

Piszecie o katlikach? Wojny krzyżowe? Palenie czarownic? Wymordowanie katarów? Krucjata dzieci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vieux
+1 / 1

Problem wpółczesnego Starego Świata i Ameryki z islamem jest tym samym problemem, który miał świat antyczny z chrześcijaństwem. Nie religia, a jej wyznawcy, są bardziej dynamiczni od wyznawców innych systemów wiary. Mniej cenią ludzkie życie, mniej też potrzebują (generalizując nieco) dóbr doczesnych - domów, samochodów, wypielęgnowanych ogródków, telewizorów plazmowycj iPadów, iPhonów, itd. Mają wiele do zdobycia a niewiele do obrony. Bo kiedy obrośniesz już w te wszystkie dobra, to ich bronisz ale sam nie atakujesz, bojąc się ich utraty w wyniku walki - obojętnie - wygranej, czy przegranej. Podobie jak oni teraz, kilka wieków temu postępowali chrześcijanie. Najgorsze zaś jest to, że przez te wieki znakomicie udoskonalono narzędzia mordu. Stąd też i ofiar jest więcej, a dzięki mediom, same akty mordów są bardziej upowszechniane w świadomości społeczeństw. Ogólnie rzecz biorąc, nie w religii sprawa - w Biblii, jak i w Koranie sporo jest krwiożerczych fragmentów. Problem w tym, że wierni rozmawiają ze swoimi bogami przez pośredników. I to oni własnie, zgodnie z własnymi interesami, kształtują ich religijną świadomość. Popychają też ich do czynu, gdy "zachodzi potrzeba". Wyeliminujmy księży, proroków, ulemów, mułłów, kaznodziei, kadich, dajmy ludziom możliwość bezpośredniego kontaktu z ich bogami, a okazać się może, iż obecnie tak przeciwstawne dwa systemy, w perspektywie czasu, zleją się w jeden. Nie chodzi naturalnie o fizyczną eliminację ale o podziękowanie za pośrednictwo. Bowiem kapłani, (jakiegokolwiek wyznania) mają tendencję do traktowania samych siebie jako przedłużenia ramienia Boga. Ale są tylko ludźmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milkowicz
-2 / 4

Jestescie z byt ograniczeni aby cokolwiek z tego zrozumiec ,zreszta jak reszta spoleczenstwa, To samo mozna powiedziec o chrześcijaństwie w czasie napadu na irak nie dochodzilo do gwaltów ??
Religia im nic nie nakazuje kurva to robi czlowiek
Wezcie cofnicjcie sie wstecz do krucjat im tez religia kazala mordowac i palic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 15:27

avatar wandern
-2 / 2

A która wiara każe zabijać ludzi??? nie zapominaj,że media nie mówią o islamie,ale o SEKTACH np:zamach sekty szyitów,które są wynaturzeniem,i dewiacją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Calvin77
+3 / 3

Koran, Sura druga (sura=rozdział), wers 191: „I zabijacie ich, gdziekolwiek ich spotkacie, i wypędzajcie ich, skąd oni was wypędzili (...) Gdziekolwiek oni będą walczyć przeciwko wam, zabijacie ich – Taka jest odpłata niewiernym!”. Ta wiara każe zabijać ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dorquba
0 / 2

a wy narzekacie na godzinkę w niedziele w kościele... ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Michał
-2 / 4

Co za brednie, coś takiego powinno być z marszu usuwane. Wiedza autora o świecie pochodzi wyłącznie z TV. Jeśli oceniasz ponad miliard ludzi przez pryzmat garstki ekstremistów to po prostu nie potrafisz właściwie ocenić skali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Twój_nick
0 / 2

Jakiś dziwny ten Ksiądz na załączonym obrazku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Twój_nick
0 / 2

Dobrze, że na tym świecie są Katolicy tacy jak Hitler, którzy są pokojowo nastawieni do całego świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dfgh
+3 / 7

Toff nie zapominaj ze dla muzułmanina jestes mniej warta niz koza. Życze Ci abyś doczekała czasów kiedy co radykalniejsi islamiści bedą scinać głowy takim jak Ty. Jak mozna bronic wiary która jest z gruntu ZŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nismo099
-2 / 4

najwięcej o religi maja do powiedzenia ci. którzy kompletnie nie maja o niej pojęcia. a wyciąganie myśli/wersetów z kontekstu to ich specjalność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+4 / 6

W Europie też się bronią robiąc islamskie patrole czy domagając się szariatu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 19:47

avatar zaymoon
0 / 0

@KTU
Łgarstwa bez poparcia w faktach!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dymek51
+6 / 6

Urocze :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+7 / 11

Ale nie umówicie się i ona ci nie da bo już się nadziewa na ciapatego kut**a (i właściwie to jest jedyny powód dla którego broni tej religii). A Ty zauważ jedno że... W ŚRENIOWIECZU.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 19:54

avatar ~nick____
-1 / 3

@KTU
A Ty zgadzasz się z kobietą (obojętnie jaką) tylko w momencie gdy ona może Ci dać? Jesteś żałosny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szczodros
0 / 0

nie mam zamiaru się z nikim umawiać,
@ktu jak jesteś mężczyzną to nie pisz tak o Toff, no chyba, że jesteś małym, zasmarkanym chłopcem co tylko tak potrafi argumentować swoje zdanie obrażając żonę/dziewczynę/partnerkę Muzułmanina, nie żebym Jej bronił ale fakt faktem mężczyzna o kobietach nigdy źle nie mówi, mówią tylko zasmarkane istotki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gosia556
-2 / 2

coraz więcej takich demotów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mariannaaa
-4 / 4

po raz kolejny powiedział ograniczony Polak. Pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~qazzaq1b
-1 / 1

Powiedz to polskim Tatarom...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Andy_
-1 / 1

Breivik jest chrześcijaninem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Andy_
0 / 0

Hitler - chrześcijanin. "Got mit uns".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
0 / 0

Powinno być raczej "Morduję, gwałcę, zabijam, taka mentalność". Można przytoczyć dziesiątki przykładów z historii, kiedy to muzułmanie zachowywali się bardziej rycersko niż chrześcijanie. I vice versa. Podobnie jest z buddyzmem, animizmem, szamanizmem, zaratustranizmem, taoizmem, konfucjanizmem itp. To nie religie są złe, tylko ludzie, którzy interpretują je tak by im pasowało do ideologii i zwodzą innych ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dymek51
-2 / 2

"Jeśli usunę jakieś prawo dam wam leprze" to bardzo ciekawe i często pomijane zdanie jeśli mowa o islamie. Kiedy pan Mahomet był w początkowych fazach swego islamskiego natchnienia znajdował się wśród Żydów gdzie pisał bardzo pokojowe sury (czy cuś). Ale kiedy opuścił te rejony w późniejszych okresach zaczął nawoływać do wrogości wobec Żydów i Chrześcijan oraz stwierdzał wyższość mężczyzny nad kobietą. Późniejsze teksty koranu jak i fakty historyczne mówią jedno Mahomet pisał prawa islamu by stworzyć swój własny wymarzony świat. Biblia ma wielu autorów i wiele sprzeczności zaś istnienie człowieka, który zapoczątkował Chrześcijaństwo nie potwierdzono. Islam posiadał proroka z krwi i kości i nie był to miły pan, jego słowa i historie życia nie można puścić między bajki, co innego historie Jezusa. Jezus ("autro" Biblii) został umodelowany jaku dobry i sprawiedliwy człowiek i takiego człowieka mają za wzór Chrześcijanie (co nie znaczy że z tego wzoru chcą korzystać). I teraz porównanie, prawdopodobnie zmyślony autor Jezus (wyidealizowane nieskazitelne dobro) czy 100% istniejący autor Mahomet, piszący prawa pod siebie, mąż 9 latki, dwulicowiec. Którego autora dzieło byście przeczytali Św. mikołaja Biblii czy Mahometa? Bo właśnie na podstawie osobowości tych ludzi człowiek nabiera opinii o książce. "Mein Kampf" nie czytamy i nie wzorujemy się na niej bo wiemy jakim człowiekiem był autor tej książki o ile w "Mein Kampf" możemy w niektórych miejscach przyznać rację Hitlerowi to jednak uznamy jego słowa za kłamstwa bądź mydlenie oczu bo znamy życie autora (prawdziwego potwierdzonego przez historyków- a co za tym idzie pozbawionego możliwości wyidealizowania tegoż autora).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 19:53

V Varda89
-1 / 3

Od kiedy to Jezus w jakiejkolwiek części jest autorem Biblii? Jejku, ja zawsze myślałam, że jego dzieje są jedynie opisywane w Nowym Testamencie przez Ewangelistów i Apostołów. Kurcze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Twój_nick
+1 / 1

@Varda89
To źle myślałaś. Autorem Biblii wg Katolików jest Bóg. Jezus jest Bogiem. To, że została ona spisana przez ludzi to inna bajka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paradoksi_
+2 / 2

Religia mi się ogólnie kojarzy z dobrem a takie zachowanie do tego nie należy .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cysiek1991
+3 / 5

W imię Dżihadu zabiją ci dziecko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
+1 / 1

Nazwę to aborcją. Tylko się nie zgódź homofobie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~con_donek
0 / 0

To judaista, jak nic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ajt
+4 / 4

Poważnie ? ciekawym wyjątkiem musi by w takim razie Iran. W Iranie można wykona wyrok śmierci na kobiecie pod warunkiem, że nie jest dziewicą, jak rozwiązuje się "problem" dziewictwa przed wykonaniem egzekucji, ano gwałci się taką dziewicę, a przeszkoda znika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anonim_666
+2 / 2

Nie, wcale. Perfidne i podstępne kobiety siłą zaciągały ich do łóżka, a potem uparcie twierdziły, że zostały zgwałcone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+3 / 3

Mieszkam w islamskiej dzielnicy od jakoś roku. Tymczasem najgorszą rzeczą jaka mi się tu przydarzyła ze strony Islamu było nie przyjście zaproszonych pakistańskich koleżanek ze szkoły na urodziny przez co córce było bardzo przykro. Ogólnie ciężko się bardziej poznać z sąsiadami bo są dosyć zamknięci. Łatwiej dogadać się z Koreańczykami, Chińczykami itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaenV
0 / 0

Najwięcej do powiedzenia o emigrantach zawsze mają... Ci którzy sami spieprzyli gdzieś. Zacznijmy od tego, że jeśli sam się pakujesz do obcego kraju nie masz najmniejszego prawa krytykować kogoś innego kto to robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaenV
-4 / 6

A ja ich jednak trochę rozumiem. Przez zaszłości historyczne, większość Polaków nienawidzi np ruskich czy niemców. Oni przez setki lat doświadczyli również "takiej religii" w postaci miłośiernego mordowania milionów w imię Jezusa.
Acz w praktyce oni się nie różnią od katolików. Część z nich to ludzie pokoju, a część to czubki.
Chciałbym zauważyć, że obecnie panuje nagonka na nich szerzona przez katolików, którzy ponoć mają szerzyć "miłość" i nastawiać drugi policzek. To czemu się tak burzycie? Nastawcie drugi policzek :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+4 / 6

Jakiego mordowania w imię Jezusa? Cała wrogość współczesnych ekstremistów islamskich do Zachodu to nie jest pozostałość krucjat tylko wydarzeń XX Wieku - polityki w Izrealu, wykorzystania państw buforowych w Zimnej Wojnie, I rzeczywiście, niektórzy mają powody polityczne do tego żeby nie lubić np USA - ale nie mają one wiele wspólnego z Chrześcijańśtwem. Natomiast w Europie problemem nie jest ekstremizm i terroryści tylko kwestie demograficzne i kulturowa izolacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Znawca_religii
-3 / 5

Najgorszymi zbrodniarzami świata byli ludzie wychowani w tradycji chrześcijańskiej - Stalin - w młodości kleryk. Hitler - chrześcijanin. I wielu, wielu innych.
Muzułmanie przy krwiożerczych chrześcijanach to są baranki!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Historyk_
0 / 0

@Naax122
Mało wiesz. Niemiecka propaganda głosiła, że III Rzesza odniesie zwycięstwo na ZSRR bo "jest z nimi Bóg".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K koscik1997
-1 / 1

Wyjdź czytać wp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Calvin77
0 / 0

No z Hitlerem to jest akurat trochę prawda. "Moje uczucia jako chrześcijanina wskazują mi mojego Pana i Zbawcę jako wojownika. Wskazują mi człowieka który kiedyś w swej samotności, otoczony przez garstkę uczniów, rozpoznawał w Żydach czym naprawdę są i zebrał ludzi by walczyć przeciwko nim i który był największym nie jako męczennik, ale jako wojownik." To cytat Hitlera. Ale to nie przykład na to że religia chrześcijańska jest zła, ale na to że bardzo łatwo można ją źle zinterpretować i manipulować dzięki tym ludzi, tak jak robią to NOPowcy - glanujmy Antifę w imię Boga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adrian1234
+3 / 5

Niestety islam to zła religia, która wypacza umysł i prowadzi do fanatyzmu i terroryzmu (oczywiście w każdej religii są fanatycy i terroryści ale nigdzie nie ma ich tak dużo jak u wyznawców Islamu). Co to za religia co nakłania do przemocy, nietolerancji i mordowania niewiernych? Wśród jego wyznawców są terroryści, ludzie którzy, w większym lub mniejszych stopniu popierają terroryzm, ograniczeni debile jak i niby zwykli normalni ludzie, którym jednak w każdej chwili coś może odbić i nagle stwierdza, że musi pomordować trochę ludzi aby być szczęśliwym tak jakby ktoś robił im pranie mózgu. Może okrutnie to zabrzmi ale być może najlepiej by było zdelegalizować tą religię terroru w cywilizowanych krajach (w zasadzie to by było nawet sprawiedliwe bo w końcu w wielu krajach arabskich tępią chrześcijaństwo). Oczywiscie jest jeszcze druga opcja: to nie Islam jest religią terroru tylko Araby w genach mają skłonnośc do debilizmu, fanatyzmu i terroryzmu. Tak czy inaczej nie powinno się pozwalać osiedlać się im w Europie i Stanach szczególnie w tak dużej ilości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
-5 / 5

Nie w każdej religii są terroryści, terroryzm to dość nowoczesny i raczej nietrafiony pomysł na osiąganie swoich celów politycznych. Wcześniej byli zabotażyści, partyzanci - ogólnie uderzano w strategiczne militarnie lub ekonomicznie zasoby wrogiego kraju. Terroryzm to natomiast próba wpływu na kierunek działań demokratycznego państwa poprzez zastraszenie wyborców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M masti23
-5 / 7

Tak,dalej wrzucajcie wszystkich do 1 wora,jezeli ludzie wiary muzulmanskiej kogos zabija,to sie mowi ze cala religia to zlo.Idac tym tokiem myslenia,to kazda religia jest zla nawet chrzescijanizm,bo jakis katolik kogos zabil to wszyscy katolicy sa zli.Najwiecej osob wypowiadajacych sie zle o muzulmanach ma najmniej pojecia o tej religi,opiera sie na stereotypach itp.Mam kumpla muzulmana,jemu i jego rodzinie nie przeszkadza to ze jestem chrzescijaninem,nosze krzyz i ze sie modle,akceptuja moja religie,nie probuja mnie przekonac do zmiany religi.Wiekszosc tekstow z koranu jest roznie interpretowana w roznych szkolach religi muzulmanskiej,wiekszosc tekstow jest ze soba sprzeczna,dla tego zapiski zawarte w koranie i bilbi nie powinny byc brane doslownie,a to ze jakis psychol tak robi i uzywa tego do manipulacji ludzmi to jego sprawa.A teraz pseudo chrzescijanie,skoro uwazacie sie za wierzacych,to czemu w was tyle nienawisci?osoba wiarzaca nie powinna wykazywac nienawisci do bliznich,ani tym bardziej stosowac przemocy.Dodam tez ze nasza religia ma grzeszna historie,nie wspominajac o papiezach,ktorzy popierali mordowanie osob posadzonych o czary,czy tez krawe zamieszki gwardi szwajcarskiej(zabojstwa na zlecenie papieza),wybory papieza dzieki wplywom i kasie.Antypapieze,nawet dopuszczenie kobiety na papieza(papiezyca,polecam poczytac o tym).Kiedys papiez nie byl wybierany dla dobra ludzi i kosciola,liczyly sie tylko wplywy,kasa i wladza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2013 o 21:39

M masti23
0 / 0

@Naax122.Mam wieksze pojecie niz ty,chodzi o to ze niektorzy doslownie interpretuja zapiski.Poczytaj wiecej o tym nim sie wypowiesz i zaczniesz udawac madrego/madra,z reszta niektore wersety zaprzeczaja sobie.Tak to jest jak ma sie wiedze o tej religi tylko z internetu lub osob nie majacych o tej religi pojecia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Adi2k
+3 / 5

Tutaj przydałaby się organizacja która z nimi by zrobiła porządek! (czytaj: jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Osama Bin Laden
+5 / 7

Ja też. Fajnie mamy, co nie? Jak chcecie to chodźcie , niedługo i tak będziemy u was rządzić, gwałcić wasze kobiety a potem je za to kamienować. Nie ma naszych którzy się temu sprzeciwają- są tacy, którzy popierają i tacy , którym to wisi- zabiją to zabiją, wyruchają to wyruchają....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~6667787
-4 / 8

katolicki ekstremizm nie jest wiele lepszy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~WALTER_S
-5 / 9

Gorszy chrześcijanizm. Nie puszczajcie na główną takich pierdół ! Koran jest poprostu źle interpetowany przez różne odłamy tej religii! Ludzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gadulska
0 / 2

Po pierwsze użyłeś dwóch słów o b.podobnym znaczeniu. Po drugie o jakiej religii mówisz? Jak byś nie wiedział, w historii kościoła rzymsko katolickiego jest tyle krwi i tyle gwałtu, np: tępienie czarownic i czarowników, niekiedy nawet niewinnch, więc następnym razem zanim wypowiesz się o czyjejś religii przeczytaj sobie historie swojej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gebels1971
-2 / 6

I to nie dostało bana?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ecce_homo
-1 / 3

Dlaczego krwawi chrześcijanie, najbardziej drapieżna z religii, mająca na sumieniu najwięcej ofiar, przestali zabijac w imię Boga? Bo utracili wiarę. Dziś zabijają w imię pieniędzy, ropy itp itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Slashek
0 / 4

nie każdy Muzułmanin jest zły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ogar_sowa
0 / 4

Słuchajcie ludziska ta propaganda że Islam ="zło" to jest celowa jest to propaganda najwiekszych tego swiata (czyt: masonów) Dążą oni do skłócenia dwóch głównych religi Islamu i Chrzescijanstwa (w tym Katolicyzmu).
Na wschodzie w Iraku, Iranie, Pakistanie itp. Agresorami są EUROPEJCZYCY I AMERYKANIE reprezentujący kraje CHRZESCIJANSKIE. Tam ludzie myślą że CHRZESCIJANSTWO JEST ZŁE PONIEWAŻ ICH ATAKUJE TAK SAMO JAK NAS RAZI ISLAM KTÓRY SIĘ PO PROSTU BRONI.
Ogarnijcie się jakby wam na "podwórko" wszedł ISLAMISTA Z "MISJA POKOJOWĄ" to też byscie się wkurzyli i bronili najlepiej jak się da czyli radykalnie.

Pozdrawiam P_A_I

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomciog14
0 / 0

http://www.youtube.com/watch?v=NlvMduH8uyY&feature=player_embedded Jak obejrzysz, to przeczytaj swój komentarz jeszcze raz... Masz rację, ale tylko w kwestii obrony przez Amerykanami (bo to głównie oni tam są z "misją pokojową", liczebność żołnierzy innych państw w tym Polski, jest tam śladowa, a nawet i oni podlegają w znacznym stopniu Amerykanom). Chrześcijanie się bronią przed religią, która każe ich poniżać i zabijać, jeśli Ci nie zechcą przejść na islam - o wszystkim w filmie gdzie masz w dodatku podane konkretne cytaty z ksiąg, które są święte dla islamu (niektóre pochodzą z koranu). Tego się nie wyprą na pewno, islam to zło w czystej postaci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem