Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar lkrysztofik
+4 / 20

Ta propaganda tylko w waszych ograniczonych móżdżkach się zaległa, ale rozumiem brak tolerancji, ja nie toleruje większości ludzi bo to ograniczone debile

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+22 / 56

Najdziwneijsze jest to, ze jak taka sytuacja wydazy sie u homosiow to juz raban na cale media i jazda na homo. Jednak, jak rodzice beczkuja swoje dzieci, wydaja pedofilom albo sami je gwalca, to jakos nikt nie robi najazdu na cale srodowisko hetero, tylko na tych konkretnych ludzi. Dla mnie jest to troche dziwne i spaczone patrzenie - jak homo to juz cala grupa jest taka,jak hetero to ich wina. Badzmy konsekwentni!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+12 / 18

@benzene, ale prawdopodobienstwo tego, ze osoba niewyksztalcona jest gorliwym katolikiem tez jest o wiele wieksze, niz ze jest ateista. Ale co z tego wynika? Szufladkowanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar isotop
+6 / 10

@deVolpe Ale gdzie niby homoseksualiści mają wracać, skoro oni TEŻ są częścią społeczeństwa? Jeśli mówisz już o ich przychylności do pedofilii to przedstaw nam jakieś naukowe badania w tym kierunku i na litość boską niech to nie będą badania robione przez jakichś amerykańskich świadków wniebowzięcia jezusowej kanapki z serem dnia siódmego, czy innej frondo-rydzokowopodobnej chimery. Osobiście jestem całkowicie przeciwny przyznania homoseksualistom praw do adopcji i znam homosiów, którzy myślą w dokładnie ten sam sposób. Pisałem o tym już parę razy, że nawet niezbyt tu lubiany Jacyków również uważa homo-adopcje za absurd. Ot, ciekawostka. Nie demonizujmy wizerunku homosiów, bo to absolutnie do niczego nie prowadzi. A przyjmowanie a priori, że większość gejów jest pedofilami to jak oznajmić, że wszyscy katoliccy księża grzebią w dupach ministrantom. Ta sama retoryka, ten sam poziom argumentacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2013 o 13:40

L litttt
+7 / 11

To przecież takie oczywiste, "prawicowe" środowiska uwielbiają stosować jakże "wolnościową" odpowiedzialność zbiorową. Bo przecież każdy homo to pedofil, a każdy polak to złodziej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lkrysztofik
+1 / 9

Nie lubię pedałów, ale te wasze pseudoargumenty są beznadziejne... @ostrowski - ok nigdy nie miałem zamiary mieć dziecka ale skoro to uprawnia do robienia z nimi co się chce, to chyba sobie jednak jakiegoś zrobię i przyrządzę gulasz, darmowy posiłek... a i ilu znowu tych homosiów jest że masz/macie taki ból dupy? Ja nie znam żadnego. Ty nic tu nie mów o manipulacji bo to raczej osoby twojego pokroju są na nią podatne. A i coś takiego jak normalność nie istnieje, chyba że za normę uznać cechy większości no to bycie normalnym jest pokrewne z byciem debilem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar isotop
+2 / 4

@deVolpe Parady gejów i lesbijek (fascynujące w polskim dyskursie społecznym i politycznym jest zupełne ignorowanie tej drugiej grupy) mają się tak do ogółu homoseksualistów, jak "obrońcy krzyża" bluzgający na księży mają się do ogółu rzymskich katolików. Analogii jest zresztą więcej, proszę bardzo: tak samo jest w relacji kibole - kibice, czy też nacjonalistyczne bojówki - nacjonalistyczna inteligencja... może nie słyszałeś, ale na przykład Ziemkiewicz w TV Republika potępił sposób w jaki bojówki NOP zamanifestowały swój sprzeciw wobec prof. Baumanna na wrocławskim uniwersytecie, co wcale nie oznacza, że mu jest nagle bliżej do profesora z bujną, komunistyczną biografią. Paradujący homoseksualiści to ekstrema, która wobec pogardliwego doń stosunku społeczeństwa odpowiada w sposób wzbudzający waszą jeszcze większą irytację. I może Cię to zdziwi, ale parady równości, gay-pride i inne marsze nie cieszą się szczególnym uznaniem wśród samych zainteresowanych, a są uznawane przez co bardziej racjonalne głosy w dyskusji za źródło gejowsko-lesbijskiego czarnego PR-u. Jakoś trudno się temu zdziwić, skoro swoje wyobrażenie o homoseksualistach tworzysz na podstawie grupki idiotów w różowych stringach... też miałbym mieszane uczucia. Zabawa polega na tym, aby przebić się przez tę barierę medialnego sabotażu autorstwa takich tytanów "homolobby" jak wątpliwie reprezentatywny poseł Biedroń i sięgnąć do samego źródła, do pojedynczych osób. Koniec końców do ludzie mogą determinować wizerunek grupy (ci bardziej charakterystyczni bądź negatywni czynią to wydatniej), ale grupa nigdy nie determinuje pojedynczego człowieka wchodzącego w jej skład. Wracając do motywu "pedoksięży" i przekładając to na moje słowa, ci księża wpłynęli negatywnie na wizerunek kleru, ale ten wizerunek nie zmienia innych księży i nie wypacza ich moralności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2013 o 18:50

avatar Ostrowski7
-1 / 11

Jezuita, k*rwa trudno ze by moja orientacja była nie akceptowana. Tu już śmierdzi absurdem, kopie jak dobry stuff. Homo i hetero nigdy nie bedą na równych prawach. Nie mogą taka jest natura, nie rozumiesz ze oni teraz są mniejszością, krzyczą ze wszystko powinno sie tolerować zobaczymy jak ich grupa społeczna będzie duża. Boje sie momentu, ze dzieci w szkole bedą sie uczyły o ,,lepszych rodzinach homosiow,,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2013 o 19:30

avatar lkrysztofik
0 / 6

ostrowski - nie nazwę cię nietolerancyjnym homofobem, nazwę cię po prostu idiotą choć to dla ciebie jak komplement...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ostrowski7
+2 / 6

Ilrysztofik, dziękuje za Twoj komplement. Żyjesz w bance mydlanej, więc wybaczam Ci twoje infantylne podejście. Jezuita, ja poznałem wiele gejów w wielu przydkach to bardzo fajni ludzie którzy wstydzą sie za tych którzy krzyczą na paradach i chcą np adopcji dzieci. Europa wystarczająco sie otworzyła. Muzłumanie chcą narzucić nam swoje wyznanie i poglądy. Homo niech sb jeszcze adoptuja dzieciaczki anarchia gotowa :) chcecie dzieciaka to sobie zróbcie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2013 o 21:25

E External
0 / 2

@Xar ale to twoi aktywiści LGBT tak zabiegają o adopcję to że cała grupa jest prześladowana to wina tych aktywistów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LetsPlay
-2 / 2

Leczcie się pedzie....albo przestańcie się domagać takich rzeczy jak adopcja, bo to jest bardzo niesmaczne. Przez takie akcje możecie tylko sobie szkody narobić i wrócić do swojej dawnej sytuacji gdzie nie byliście w ogóle tolerowani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
+4 / 8

@ihan, z ciekawości, czy Ty masz w ogóle jakieś poglądy? Bo zastanawia mnie to, że z jednej strony tutaj uderzasz w gejów, a jeszcze niedawno wstawiałeś takie coś: http://demotywatory.pl/4118206/Czy-to-dzieci-wiedza-za-malo Poza tym, ten demot był już na głównej w momencie, kiedy go wstawiałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LetsPlay
0 / 4

Proste, był za gejami dopóki go nie wyruchali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~uojojojo
-5 / 7

Tak podam ci źródło do programu radiowego czy telewizyjnego z "niewiemkiedy". Zrób demotywatora w tym temacie a ktoś z pewnością poda jakieś źródła. Będą też tacy, co podadzą wyniki badań z pokrętnymi tłumaczeniami, że coś takiego jak pedofilia homoseksualistów nie istnieje. A z nas dwóch to ty widzisz winę kościoła wszędzie tam gdzie jej nie ma i niewątpliwie jest to objaw choroby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ajajajaja
-2 / 4

Nie ty nigdy o kościele ni słowa. A co do artykuliku to na szybko zobacz choćby w wikipedii pod hasłem homoseksualizm w punkcie homoseksualizm a pedofilia jak pięknie odwraca się palikota ogonkiem. Cały ten podpunkt skupia się na sugerowaniu, że niema żadnego związku między pedofilią a homoseksualizmem dopiero w ostatnim akapicie jest kilka zdań, które mogłyby zasugerować, że fakty nie zgadzają się opiniami ekspertów i wynikami badań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aaal
-3 / 5

Przecież z przedstawionych w tym fragmencie badań oraz opinii ekspertów wynika, że niema homoseksualnych pedofilów a na samym końcu jest tylko drobny o istnieniu organizacji homoseksualnych pedofilów. Zabawne nie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~taaaaaaa
-1 / 3

A co robią organizacje szykujące się na apokalipsę zombie ? Szykują się na apokalipsę. A co robią organizacje homoseksualnych pedofilów ? To chyba nie wymaga odpowiedzi. Co do mojego czytania ze zrozumieniem to wszystko zrozumiałem. Przecież wyraźnie napisane jest, że to mężczyźni heteroseksualni są bardziej skłonni do pedofilii a z badań tam przedstawionych i opinii ekspertów wynika, że wśród homoseksualistów pedofilów nie ma. No to jak to jest pedofilia jest zbieżna z heteroseksualizmem i całkowicie niezwiązana z homoseksualizmem ? Przecież to się kupy nie trzyma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ale_jaja
-1 / 3

Skoro nie widzisz nic złego w organizowaniu to zrób demorywatora o tym, że nie widzisz nic złego w organizacjach młodych nazistów. A co robią ? Co za różnica !!! Przecież jak kogoś zabiją to pójdą siedzieć. Oczywiście odpowiednie fragmenty wikipedii to Radio Maryja razem z ONR mi podmieniło: "Prawdopodobnie więc homoseksualizm i homoseksualna pedofilia są wobec siebie rozłączne, a mężczyźni utrzymujący kontakty heteroseksualne z dojrzałymi kobietami są bardziej skłonni do popełniania aktów pedofilskich" I drugi cytat "Jedno z badań wykazało, że orientacja seksualna sprawców aktów pedofilskich nie jest powiązana z płcią ich ofiar[118]. W losowej próbie 175 mężczyzn wykorzystujących seksualnie dzieci około połowy utrzymywało kontakty seksualne jedynie z dziećmi. Pozostali sprawcy, którzy utrzymywali kontakty seksualne także z osobami dojrzałymi, byli heteroseksualni. Dwie trzecie ofiar stanowiły dzieci płci żeńskiej, a jedną trzecią – męskiej[118]. Nie zanotowano przypadku homoseksualnego mężczyzny będącego sprawcą aktów pedofilskich[118]. ". Czyli homoseksualizm niema z pedofilią nic wspólnego ale heteroseksualizm ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ale_jaja
-1 / 3

Właśnie wiem jak się robi badania. Piętnaście lat temu się tym trochę zajmowałem. Może nie na ludziach tylko na przedmiotach (KJ) ale metodologia podobna. Wiem też co trzeba zrobić aby badania wyszły jak trzeba. I tutaj też wyszły jak trzeba. A co do organizacji to zdaje się, że zachęcanie do pedofilii też jest karalne a takowe organizacje istnieją. Hipokryzja z ciebie wylazła. A to, że lewica ma sporo z nazizmem wspólnego to akurat fakt idealny na demotywatora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ale_jaja
-1 / 3

Wierzę w to co widzę na własne oczy. Przedstawiłem ci niewielki artykulik, z którego wynika, że niema homoseksualnych pedofilów (nawet jeśli są to nie jest to homoseksualizm) ale heteroseksualni są. A ty dalej uparcie swoje. Porównujesz istnienie organizacji pedofilskich homoseksualistów do stowarzyszeń apokaliptycznych ale już organizacje nazistów są złe chociaż jedne i drugie mają na celu propagację czynów zakazanych prawem i to ja według ciebie jestem chory ? Zabawny jesteś dzieciaku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ale_jaja
-1 / 3

No jak to nie zaobserwowano związku między orientacją a pedofilią jeśli napisane jest "mężczyźni utrzymujący kontakty heteroseksualne z dojrzałymi kobietami są bardziej skłonni do popełniania aktów pedofilskich". Co to jest ? W badaniu "Nie zanotowano przypadku homoseksualnego mężczyzny będącego sprawcą aktów pedofilskich". To jak to jest z tym związkiem pedofilii z orientacją ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ddf112
+1 / 3

Z tego co wiem to weszla niedawno ustawa, gdzie Rosja zakazała adoptowania rosyjskich dzieci przez Amerykanów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+7 / 11

Znaczy co? Do klasztoru go oddali?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Robert Biedroń
+4 / 4

Czytać nie umiesz? Chodzi o takich (pod)ludzi jak ja :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar urbanauta
+3 / 3

Awww, nie smutaj Biedrono, chodź, mam lizaki w kształcie kutasów. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wotann
+11 / 15

Kojarzycie aferę w Irlandii z domami dziecka? Dzieci z kościelnych domów dziecka w Irlandii były za pieniądze "wypożyczane" pedofilom. Były też molestowane przez duchowieństwo.Nawiasem mówiąc to nie jedyna zbrodnia klechów- lista zarzutów jest ogromna. A wiedzieliście że początki tej afery wyszły gdy po zamknięciu jednej z pralni sióstr magdalenek (btw. tam też gwałcono) nowy właściciel na terenie pralni odnalazł masowy grób?? Co ciekawe- większość pochowanych w zbiorowej mogile kobiet nie była zgłoszona jako zmarłe, nie było aktu zgonu itp. , więc co się stało, jak zmarły, w jakich okolicznościach nie wiemy. I nigdy się nie dowiemy. Bo pozbyto się szkieletów! Kler jest największym nieszczęściem tego świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 lipca 2013 o 10:22

avatar Xar
+5 / 7

Minusuja odmozdzone katole,bo prawda w oczy kole?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polimerowiec
-5 / 5

"Kler jest największym nieszczęściem tego świata" Żydzi też :) Szkoda, że się ich nie pozbyto. Wujku stalinie wróć!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dreamer98
+8 / 10

I właśnie przez takie sprawy ludzie myślą, że wszyscy homoseksualiści to pedofile. Jakoś nie spotkałam się z tym, żeby ktoś nagłośnił parę np. gejów, którzy dobrze wychowują dzieci. Wszędzie tylko wyszukiwane takie właśnie sprawy, które budują opinię publiczną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar damianeros
-2 / 8

jeszcze czego może bigosu podgrzać
a tak na serio nie lepiej byłoby stworzyć kraj TYLKO dla homoseksualistów i tylko tam by sobie mieszkali itd
chooj nierealne ale byłby lepiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polimerowiec
-2 / 4

Dałbym im nawet po dyszce na ponton i niech sobie płyną na madagaskar. :))))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LetsPlay
0 / 2

hahaha popieram!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rozny
+3 / 5

Nie ze stanów tylko z Nowej Zelandii. Jak już coś robisz to bądź w tym rzetelny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~RokokowyFircyk
0 / 2

No tak... analogiczna para sama by sobie dziecko zrobiła by oddać je pedofilom...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~paulinkaslicznajest
+6 / 8

bo należy uważać komu daje się dzieci! i w przypadku rodziny homoseksualnej i heteroseksualnej. a ile to jest przypadków, gdzie matka i ojciec biologiczny prostytuują dziecko albo sami je gwałcą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar muchaelc
-4 / 6

Tylko, że u rodziny heterosrksualnej ten odsetek wynosi 5% do moze 10% a u pedałów odwrotnie 95% do 90%.... więc o czym tu mówimy....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C carlyy
+1 / 1

@Muchaelc źródło tych mądrości podaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar urbanauta
+3 / 5

Masz: http://piekielni.pl/pobierz/201203/26332_by_ubycher12_piekielni_pl.jpg?1360998501 A teraz idź i rozpaczaj o tym, że przez bezgraniczną tolerancję każdy rodzic hetero "wypożycza" dzieci pedofilom. Albo przypomnij sobie sprawę Fritzla i z góry przyjmij, że każdy heteroseksualny mężczyzna trzyma w piwnicy młodą dziewczynę i ją gwałci. Gdyby media miały nagłaśniać każdy przypadek gwałtu, molestowania czy prostytuowania nieletnich, musiałby powstać osobny program informacyjny. I zaręczam ci, większość pokazanych tam oprawców byłaby hetero.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
-1 / 3

A teraz przelicz to wszystko na wartości procentowe ;) I wychodzi, że procentowo jest więcej zboków i gwałcicieli wśród homo niż wśród hetero. A dlaczego procentowo, skoro liczbowo to wygląda na niekorzyść hetero? Dlatego, że jesli porównujesz sześć miliardów do sześćdziesięciu tysięcy to otrzymujesz to, że patologii jest mniej w sześćdziesięciu tysiącach, bo tam jest tylko sześć tysięcy, a w 6 miliardach aż sześćset tysięcy. Procentowo możesz przyjąć neutralną skalę. Powodzenia w przeliczaniu, proszę zamieść wyniki tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar urbanauta
0 / 2

Święta prawda, zawsze mnie powala, jak da się manipulować ludźmi poprzez operowanie procentami, półprawdami etc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
+1 / 1

To jak chcesz porównać większą grupę do mniejszej z zachowaniem proporcji, skoro pierwsza grupa jest o wiele liczniejsza? Oświeć mnie - bo jak w grypie 100 osób 10 uprawia pedofilię to w liczbach wygląda nie najlepiej, ale jak 60 osób w grupie 1000 uprawia pedofilię, nie wygląda to tak tragicznie. Bo na kolejnego pedofila przypada kilka normalnych osób. Tak więc to Ty manipulujesz tutaj danymi - pokazujesz pierwszę grupę obok drugiej bez podania tła. Manipulacja? Tylko twoja ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar urbanauta
-1 / 1

Nie wiedziałam, że w grypie można cokolwiek uprawiać... ;) Wiesz, ja z matmy jestem cienka jak Polsilver, ale chyba dałoby się jakoś za pomocą proporcji wyliczyć coś na zasadzie "5 na 100 gejów to pedofile, a wśród hetero 6 mężczyzn na 100 jest pedofilem, gejów jest w kraju ileśtam tysięcy, a hetero ileśtam razy więcej, jaki byłby procent pedofilów wśród gejów, gdyby ich liczebność była taka sama, jak hetero"? Na mój gust tak by szło jakoś to pokombinować, ale ja tam z matmy ledwo 50% na maturze wyszkryfałam, więc niech mnie ktoś skontroluje i ewentualnie poprawi. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~misslim
+4 / 6

Trzeba byc głupim, by miec bezgraniczną tolerancję do wszystkiego. Tolerancyjnym powinno się być dla wszystkich, którzy sa inni, ale ta innością nie krzywdzą nikogo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
+1 / 1

Ale w tolerancji jest też coś takiego, że tolerować możesz zachowanie co nie znaczy, że je popierasz. Możesz być przeciwny homoseksualizmowi, ale z nim nie walczysz, a jedynie mówisz, że ci się to nie podoba. I to jest tolerancja. Niestety - pedały (nie mylić z homoseksualistami) tego nie rozumieją i jak tylko coś w homo ci się nie podoba zostajesz okrzyknięty homofobem i ciemnogrodem. To smutne, bo zabija twoją wolność w imię ich wolności. I oni nazywają się ludźmi tolerancyjnymi. Nie tolerując twoich poglądów i walcząc z nimi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
-1 / 3

pomysł na demota: fotka z zawszepolskimi rodzicami i dzieckiem i podpis: zawszepolscy rodzice wysyłają dziecko na religię by spełnić zachcianki pedofili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar muchaelc
-1 / 1

Szczerze to tu masz racje... najaktywniejszymi pedofilami są pedały i kszięża... i nie ma co tu ukrywać...TAKA PRAWDA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
0 / 0

muchaelc - jak jak ksiądz gwałci małych chłopców to jest pedałem, pedałem-pedofilem, pedałem-księdzem czy księdzem pedofilem? Ja bym go zaliczył do wszystkich grup.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
-2 / 2

A teraz proszę odnieś to do ilości heteroseksualnych ludzi na ziemi. Tak, aby było uczciwie zrób to w procentach. Teraz odnieś tych panów wyżej do ilości osób homoseksualnych na tej planecie. Również procentowo. Hetero jest niebagatelnie więcej niż homo, więc jedynym sprawiedliwym przelicznikiem są tu procenty. Lub - ponieważ homo stanowią ok. 5% ludzkości każdy taki gwałt wykonany przez homo musisz pomnożyć razy 19. Bo w 19krotnie większej ilości hetero zdarzył się taki jeden - trzeba wyrównać liczebność matematyką. I masz już tło - jeśli w dziesięcioosobowej grupie A jedna zgwałci kogoś, a w stuosobowej grupie B cztery zgwałcą kogoś to otrzymasz wynik gorszy dal grupy B. Ale w procentach - grupa A ma 10% gwałcicieli, grupa B 4%. Widzisz już różnicę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A artbem111
+3 / 3

No i co z tego wynika?..... NIC. Jak by mi się chciało to bym mógł tak jak inni codziennie wrzucać po jednym democie o facecie (bądź kobiecie) HETERO wykorzystujących dzieci. Wkurza mnie że jakiś fraj** nie ma pomysłu na prawdziwego demota, wrzuci zdjęcie jakiś pedofilów, którzy jeszcze pewnie tylko udawali swój homoseksualizm i w ten sposób nazwie wszystkich gejów pedofilami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
-1 / 1

Jak to nic z tego nie wynika? Wynika z tego realny odsetek chorych zboczeń w danej kulturze. To, że mógłbyś codziennie wrzucać demota o czymś - to ma o czymś świadczyć? I o co ci chodzi z tym udawaniem homoseksualizmu? Da się udawać orientację homoseksualną? Przecież adoptowali CHŁOPCA, więc nie są hetero. No, ale odwracaj kota ogonem jak Prezio Jaruś - tylko uważaj, koty tego nie lubią i mogą podrapać. ;) Broń homo kosztem dzieci. Zaraz jeszcze powiesz, że to dziecka wina ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A artbem111
+1 / 1

To też nie twoja wina że nie myślisz. To że Niemcy w czasie II wojny światowej mordowali innych nie oznacza że wszyscy to robili i to popierali, Jak Polacy zrobili co zrobili w Jedwabnem to teraz wszystkich nazwiesz antysemitami? A orientację da się udawać, pójdę do urzędu i powiem że kocham tego faceta i jak to sprawdzą? Każą mi go pocałować? No to naprawdę straszne. A tak w ogóle to taką "statystkę" wiesz gdzie sobie możesz włożyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
0 / 0

Yyyy... Jakim cudem z homoseksualizmu wszedłeś na II Wojnę Światową? Ma to jakiś związek z tematem, czy tylko "tonący brzytwy się chwyta"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A artbem111
+1 / 1

Ma taki sam związek jak twoje "statystyki" wyssane z palca. Próbujecie tu wrzucić wszystkich gejów do jednego worka, zrównać pedofilię z homoseksualizmem, mimo ewidentnych braków dowodów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ito
+2 / 2

Czy coś by zmieniło gdyby byli hetero i adoptowali dziewczynkę w tym samym celu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+1 / 3

Cóż, ja pamiętam jak kiedyś przeczytałem w gazecie, jak matka oddawała czteroletnią dziewczynkę kolegom za wódkę( nie pamiętam jednak, w jakim kraju to było. Nie pamiętam też, czy dziewczynka zmarła czy nie). Nie wyleciało mi to z głowy dlatego, że byłem wtedy młodszy i ten artykuł był dla mnie przerażający. Jej własna matka. Jeżeli chodzi o okrucieństwo, to nie trzeba dzielić ludzi na dodatkowe grupy, ponieważ niezależnie od poglądów, orientacji, religii czy rasy, wszędzie odsetek sku*wieli jest taki sam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar muchaelc
+1 / 1

KU...R...WA... w Polsce, a gdzie indziej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Exxtasy
-1 / 1

Amerykanie nie mogą adoptować rosyjskich dzieci. A co dopiero homoseksualiści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Zelowy
-1 / 1

Scifun :O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Secretus
+2 / 2

Do gazu z nimi albo kulka w łeb. Przepraszam, ale to co dzieje się na świecie staje się coraz bardziej chore.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar muchaelc
0 / 4

homoseksualiści są pierwszymi osobami, które mogą (i powini być) posądzani o pedofilie.... W ogóle KU.....RW...A co to ma być, że facet z facetem, kobieta z kobietą?????? Jestem normalny facet (nie katol jakby to inni pomyśleli) i dla mnie to jest CHORE!!!! Co ma powiedzieć takie dziecko adopotwane przez pedałów jak ktoś mu powie w skole przyjdż z mama i tata do szkoły????? "to mój tata Roman, a to moja mama Stefan?????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar muchaelc
+2 / 2

Homoseksualizm nie jest czymś normalym..... Człowiek, żeby móc się rzmnażac potrebuje komorki kobiety i mężczyzny.... TO JEST NORMALNE!!!! Homoseksualizm jest wirusem, którego trzeba się jak najszybciej pozbyc,,,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~truhomo
0 / 0

Wiesz, nie jest normalny, choć dla niektórych gatunków w BARDZO MAŁEJ (do 3%) części naturalny w przypadku braku samicy. Homoseksualiści mają widocznie dość słabe geny, więc natura im mówi "won" ;) Sam jestem homo i nie chcę adopcji dzieci przez homoseksualistów. Dlaczego? A był kiedyś przypadek kiedy 100% mężczyzna urodził dziecko? Jeśli taki się pojawi to proszę bardzo - niech sobie robią dzieci. Związki partnerskie, a na tym koniec. Chcę dziedziczyć po partnerze, ale nie chcę krzywdy dziecka - jak dziecko będzie homo to jego sprawa, ale niech ma hetero rodziców, aby miało normalny obraz świata i nie widziało przyszłości w waleniu w kakao, z tego niema dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fejk366
+2 / 2

Rodzice=kobieta+mężczyzna.Tak ma pozostać i ch.uj,jak mnie by zaadoptowało 2 pedałów to bym ich zaje.bał na śnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
-1 / 1

Nie no, nie bądźmy homofobami. Jeśli geje będą mieć własne dziecko, bez pomocy kobiety - to im pozwólmy na adopcje ;) Tak samo lesbijki bez pomocy mężczyzny. Niech udowodnią, że posiadanie potomstwa przez homoseksualne osobniki jest naturalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~taktylkomówię
0 / 0

Czytając poniższe komentarze, szczerze zaczynam wątpić w ludzi. Dzielenie na kategorie- heteryk czy homo? Jakie to ma znaczenie? Człowiek z natury każdy jest taki sam, a zwłaszcza mężczyźni. I hetero i homo mają ten sam wskaźnik prawdopodobieństwa jeśli chodzi o pedofilie i tym podobne. A odwoływanie się do telewizji TVN gdzie wszystko jest bardzo zmanipulowane to też nie jest dobry pomysł. Tolerancja jest jak najbardziej dobra, ale nie bezgraniczna. Potrzebne są granice. Każdy je posiada. I jeśli tolerujemy powinnyśmy też myśleć w tej tolerancji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E External
+1 / 1

Tak propo jak homo są pedofilami, to nie ma sposobu, żeby o tym się dowiedzieć.
No bo kto nakapuje na geja? Kto? Nikt. Bo jak ktoś by się poskarżył, to od razu LGBT leci mu karę za homofobię.
Potem powstają takie "kwiatki":
http://www.fronda.pl/a/homo-zbrodnie-na-dzieciach,27311.html
http://www.fronda.pl/a/dwoch-homoseksualistow-stanie-przed-sadem-o-gwalt-nad-dziecmi-ktore-adoptowali-w-sumie-panstwo-pozwolilo-im-zaadoptowac-dziewiecioro-chlopcow-to-istny-horror,27482.html
Co LGBT powie? To wina zgwałconych dzieci - one nie były aktywnie seksualnie i nie miały w szkole edukacji seksualnej - bo jakby miały to by się nie skarżyły.
Trochę więcej o środowisku aktywistów LGBT:
http://www.fronda.pl/a/przejmujacy-glos-francuskiego-burmistrza-homoseksualisty-przeciw-malzenstwom-gejowskim-slajder,26790.html?page=2&#c;omments-anchor

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mój_nick
0 / 0

To nie para homo, tylko dwóch pedofilów udających parę homo, żeby dostać dziecko w swoje łapy. Odróżnijcie to w końcu ludzie! Myślenie nie boli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pravvda
0 / 0

To para homoseksualnych pedofilów. Myślenie nie boli - adoptowali CHŁOPCA a nie dziewczynkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antyhipokryta
0 / 0

Bardzo dobrze, że o tym się mówi. Ostatnio jeden z głównych działaczy LGBT gwałcił noworodka a jego znajomi słuchali tego przez telefon. To jest banda zwyrodnialców a w mediach lansuje się obraz miłego pedałka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar
0 / 0

Masz problem w tym ze byli gejami czy ze nie mieli świeceń?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~youngcontrarian
0 / 0

Wszystkim zainteresowanym postepem cywilizacyjnym w Polsce dedykuje ponizszy artykul:

>>>Ostatecznym celem gejów... po podbiciu świata... jest wyjęcie z rąk Pana wielu gwiazd i galaktyk.

Całe zło dotykające współczesny świat bierze się z homoseksualizmu. Światowe lobby gejowskie ma już od dawna opracowany drobiazgowy i precyzyjny plan - nawet w sytuacji, gdy stanowią oni mniejszość - panowania nad światem i całą rasą ludzką.

Gej to pasożyt, niszczyciel kultury i enzym wszelkiego społecznego rozkładu.

Geje są odpowiedzialni za handel niewolnikami, prostytucję, lichwę, inicjowanie i wspieranie wojen religijnych, za wprowadzenie pańszczyzny i przede wszystkim za skłócenie i rozbicie solidarności katolickiej.

Po płytszych oczodołach i brwiach nieco wyżej nad oczyma i w kształcie łuku można poznać geja.

Gejowi w Anglii udaje się być Anglikiem, a we Francji Francuzem. Gdziekolwiek sobie życzy jest Niemcem, Włochem - zależy gdzie jest mu lepiej. Jest starożytnym Madziarem na Węgrzech, powstańcem we Włoszech a nawet (UWAGA!) homofobem w Polsce".

W przeciwnieństwie do normalnych mężczyzn geje są prowokujaco czyści (regularnie piorą, prasują i zmieniają bieliznę i odzież), marnują czas i wodę biorąc natrysk do dwóch razy dziennie, są zadbani jak typowe maminsynki, paranoicznie higieniczni (dbają o włosy i stan uzębienia, skóry a nawet paznokci), są zawsze wyzywająco dobrze ubrani i odprasowani, do przesady dokładnie ogoleni, ostrzyżeni i jeszcze do tego zupełnie nie czuć od nich zapachu potu ani typowego męskiego oddechu (śmierdzą jak sklep perfumeryjny).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koviru
0 / 0


@lkrysztofik siebie też ? jakby nie patrzeć jesteś tylko człowiekiem i to przeciętnym gdyż gdybyś korzystał ze swojego mózgu w większej ilości niż standardowe (6-7 % tak tyle mózgu jest wykorzystywanych przez "przeciętniaka" a reszta się marnuje tylko geniusze tego świata korzystały z może 8 a czasem nawet 10 % tacy geniusze jak da Vinci czy Einstein) ale że korzystasz tylko z tych 6-7% jesteś tak samo ograniczony jak ogół

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pravvda
-1 / 1

A teraz przelicz ilość zboków hetero i ilość zboków homo. Podaj wyniki w % danej grupy. T1ger ładnie to rozpisał powyżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bb
-1 / 1

Uwielbiam to porównanie "dobrych" gejów i złych hetero w nawiązaniu do adopcji. Więc ja Was zapytam:

Wolicie szczęśliwą, radzącą sobie w życiu i uwielbiającą dzieci parę heteroseksualną, która nie może mieć własnych, czy parę patologicznych, pijących i wykorzystujących dzieci homoseksualistów?

Ot, wszystko zależy od tego jak zadamy pytanie :) Aha, wśród skazanych pedofili ok. 30% (w Polsce) to homoseksualiści. Po prostu homoseksualizm jak i pedofilia są ewoluującymi zaburzeniami. Jeśli komuś podoba się ta sama płeć, to równie dobrze czasami "trafia" na dzieci, zwierzęta, trupy itd. Bez różnicy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
0 / 0

Demot idiotyczny, bo chyba nie ma nikogo, kto by nawoływał do bezgranicznej tolerancji. Dobra jest taka forma tolerancji, która polega na akceptowaniu ludzi którzy nikomu nic złego nie robią. Nie ważne, czy są homo, hetero, itp. Ale nie spotkałem się z sytuacją, by ktoś nawoływał do tolerancji wobec osób (niezależnie od orientacji) które molestują dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Madmazene
0 / 0

Chciałabym abyś podał link potwierdzający wymysł twojej szerokiej wyobraźni :) Nigdzie, nikt nie podawały informacji na ten temat ... A tu nagle 16 Latka/Latek dostaje wkońcu internet w ręce... I wypisuje głupoty... Przykre jest to bardzo....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GrZESLAV379
0 / 0

To było w Australii... Czytajcie ludzie wiadomości ze zrozumieniem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gebels1971
0 / 0

Tolerujesz kościół Rk? To to samo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Katopokalipsa
0 / 0

czy homo, czy hetero, każdy może być pedofilem, tylko że zwykle się o tym nie mówi, a że teraz wszystkie ruchy LGBT "ruszyły" z miejsca, to się takie historie nagłaśnia; "bezgranicznie tolerancyjnym" nigdy nie można być, bo nie wiadomo co drugiemu człowiekowi pod czaszką śpiewa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xanatos93
0 / 0

tolerować homoseksualistów? - dopóki nie próbują wmówić całemu światu że są normalni i należą się im takie prawa jak heteroseksualistom to ich toleruję, ale jak zaczynają brać śluby, adoptować dzieci, bądź szerzyć swoje chore światopoglądy, to mówię stanowcze: NIE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bzdurrrra
0 / 0

Nie prawda, to pedofile, oni nie są wcale homoseksualistami. Tylko się podszywali, był o tym artykuł...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem