Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar KTU
+12 / 20

Słowo faszyzm zostało tak zdewaluowane że jeszcze trochę i pięcioletnie dzieci będą wyzywać się od faszystów bo jedno drugiemu zabrało wiaderko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+2 / 4

Tak tu debatujecie czym jest faszyzm a czym nie jest, ale to mniej istotne. Tu chodzi o ustawę zakazującą napiętnowania przestępców. Jeśli ktoś nawołuje do zabicia ciebie, to czy grożenie mu jest przestępstwem - wg tej ustawy tak. Czy jeśli ktoś zrobi ci krzywdę do opublikowanie jego zdjęcia z opisem tego co zrobił jest przestępstwem - wg ustawy tak. Wg mnie tu jest błąd, kiedy obywatel nie ma jak się bronić, a atakujący może czuć się bezkarnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KotJarka
-3 / 3

@ Qurvishon, masz racje, ale ziomale nie kumaci i lubią proste rozwiązania, które im oferują faszyzujące ruchy. Faszyzm zawsze opierał się na katolicyzmie: Hitler katolik - katolicka Bawaria, Mussolini katolik- katolickie Włochy, Salazar katolik - katolicka Portugalia, Franko katolik - katolicka Hiszpania, ks. Tiso - Słowacja. Współcześnie faszystowskie junty katolickich generałów w Ameryce Łacińskiej, ulubieńcy JP II.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
+1 / 1

@Kot Jarka, z nich tacy katolicy jak z ciebie poważny i myślący człowiek. To, że ktoś pochodzi z katolickiej rodziny i co jakiś czas na mszę pójdzie to jeszcze nie czyni z niego katolika. A poza tym na kontynencie, gdzie większość przyznaje się do katolicyzmu to trudno chyba, żeby Hitler i Mussolini buddyzm wyznawali co? Przyjrzyjmy się sprawie z innej strony. Hitler, Mussolini i cała zgraja ich przydupasów to byli socjaliści - zupełnie tak jak Ruch Poparcie Pedofili i SLD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alveanerle
+39 / 63

Dla Ruchu Poparcia Pedofilii każdy kto jest przeciwny ich programowi politycznemu jest faszystą. Nie zgadzasz się na eutanazję-faszysta! Nie zgadzasz się na to żeby za państwowe pieniądze kupowano zdegenerowanej młodzieży prezerwatywy-faszysta!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2013 o 12:55

avatar Ostrowski7
+1 / 11

Odpierdo*ie sie od młodzieży raz na zawsze! Generalizowanie wszystkich poprzez patologiczne wyjątki. Jeżeli tak starsi ludzie narzekają to ja sie pytam gdzie byli, kiedy trzeba było przekazać im wartości . Np chyba nie pili piwska i oglądali kolejny głupi serial ? Ludzie przestanmy narzekać na młodzież w wielu przypadkach pokazują ze są 10 razy bardziej odpowiedzialni od starszych obywateli. Przestańcie zazdrościć im dobrej zabawy, i optymistycznego spojrzenia na swiat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
+1 / 3

Generalnie obecnie minęło pół roku kolejnego pokolenia co będzie gówno robić, a Polska będzie się staczać, aż zbankrutuje kompletnie :D Do tego upływa 13ty rok innych pokoleń co również dały dupy :D Genialne społeczeństwo; dzieje się źle, to siedź na demotach, albo w innej części internetu i hejtuj rząd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2013 o 17:02

avatar akap
+12 / 14

"Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco często powtarzane, stanie się faktem w opinii publicznej." - Józef Stalin
"Faszyści w przyszłości będą nazywać siebie antyfaszystami." - Winston Churchill

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawidsznurek
+8 / 12

Najpierw zadajmy sobie pytanie czym jest faszyzm? Zauważcie, że w państwach które nie podlegały bloku wschodniemu zamiast nazwy faszyzm pojawia się słowo nazizm. Różnica? Ogromna. Faszyzm to znienawidzony przez komunistów system gospodarczy (podobnie jak kapitalizm) polegający na tym, że panuje wolny rynek, jest nawet mniej kontroli niż w kapitalizmie, w sumie nie ma żadnej kontroli nad rynkiem, ten żyje własnym życiem, jednak jest pewien czy pewne sektory gospodarki gdzie państwo ma monopol i tak w faszystowskich Włoszech sektorami z monopolem państwa były zbrojenia, motoryzacja i przemysł naftowy i tak prywatnie nikt nie mógł produkować na masową skalę samochodów we Włoszech. Faszyzm wprowadzono dlatego, że w Europie szalał gigantyczny kryzys, Włochy były dopiero po upadku władzy i Benito Mussolini wprowadził coś nowego, system który przeczył socjalizmowi który był w całej Europie czyli faszyzm. Kiedy faszyzm we Włoszech spowodował eksplozję gospodarczą, ludzie zaczęli sami otwierać własne firmy na masową skalę, aż brakło rąk do pracy, okazało się, że Włochy stawały się największą gospodarką w Europie, a co gorsze dla komunistów, faszyzm w sposób naturalny rozwijał się w innych państwach, gdzie ludzie sami z siebie widząc jak faszyzm zadziałał na Włochy, chcieli taki system również u siebie, komunizm trzeba było wpajać za to siłą i tak faszyzm zaczynał wygryzać komunistyczne podziemia. Co się stało potem? Faszyzm zagościł np. na Litwie, Hiszpanii, Japonii, Chile i kilku innych krajach, nawet w Polsce były głosy, żeby wprowadzić faszyzm, jednak plany pokrzyżowała wojna. Myślicie, że jak wygrał wybory Hitler? Ogłosił się faszystą, a że każdy chciał faszyzmu to go wybrano, a potem okazało się, że Hitler to oszust, a nie faszysta, bo zamiast faszyzmu zagościł narodowy socjalizm. Oczywiście system faszystowski nie przewidywał opozycji to tylko jedna taka wada choć dla niektórych mogło się wydawać zaletą. Dlaczego więc w krajach byłego bloku wschodniego na nazistów mówi się faszyści? Dekret z bodajże 1943 roku Stalina mówi, że faszystów należy łączyć z nazistami, pokazywać od najgorszej strony, zwalczać ich i wmawiać ludziom, że faszyści to takie samo zagrożenie jak naziści. I tak oto, jak w np. Polsce ktoś będzie miał czerwoną flagę z białym kołem w środku i czarną swastyką, zostanie okrzyknięty nie nazistą, a faszystą :) Ot trochę historii z gimnazjum, tylko widać lewaki nawet gimnazjum nie mają zaliczonego :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mefisto7
+9 / 13

Generalnie większość społeczeństwa pokazuje niedouczenie i kretyńskie zacietrzewienie. Choćby nacjonalizm równany jest z nazizmem, a wystarczy odpalić wikipedię by zobaczyć jakim się jest debilem, tak twierdząc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wotann
+1 / 5

G*wno prawda, socjalizm gospodarczy w programie NSDAP żadną tajemnicą nie był. Był co prawda tylko ze względów populistycznych ale był otwarcie głoszony.
@mefisto7 a wiesz że wikipedie może edytować KAŻDY? Za źródło można uznać angielską, ale Polska ma tendencje to politykierstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2013 o 16:28

avatar General1234
+6 / 10

III Rzesza była socjalistyczna. To państwo decydowało co mają myśleć ludzie, państwo decydowało jak mają żyć obywatele (doktryna socjalistów). Zupełnie kapitalistyczne Niemcy też nie były. Aby firma mogła kupić jakiś produkt jak chociażby spirytus musiała dostać pozwolenie zdaje się że z kancelarii Rzeszy. Te firmy były dotowane przez państwo (w kapitaliźmie państwo nie daje dotacji). W kapitaliźmie każdy może prowadzić biznes, w rzeszy nie mogli żydzi (chyba,że jakieś ważne osobistości na których przymykano oko). Co prawda wolność gospodarcza była większa niż w krajach komunistycznych, ale kapitalizm to nie był. Jeśli ONR chce wyjść z Unii Europejskiej to jest minus jeden punkt do socjalizmu a +1 do prawicowości. W ONR są zarówno narodowi socjaliści jak i prawicowi ludzie, którzy chcą mieć jedynie kontakt z Patriotami. Z dwojga złego lepszy już socjalista narodowy niż międzynarodowy czyli komunista. PO to socjaliści międzynarodowi, bo pogłębiają integrację z UE. Narodowi socjaliści to prędzej PiS. Radzieccy komuniści też byli finansowani w do 1918r tyle,że przez Niemcy, bo Lenin był Niemieckim agentem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar akap
+5 / 7

Hitler zawiesił standard złota, rozpoczął ogromne prace publiczne, takie jak budowa autostrad, ochraniał przemysł przed konkurencją z zagranicy, rozszerzył akcję kredytową, wprowadził programy pracy, terroryzował sektor prywatny w kwestiach cen i decyzji produkcyjnych, ogromnie rozbudował armię, wymusił kontrole kapitału, wprowadził planowanie rodziny, karał za palenie, doprowadził do powstania państwowej służby zdrowia i ubezpieczenia od bezrobocia, wprowadził standardy edukacyjne i prowadził politykę ogromnych deficytów. Nazistowski program interwencjonistyczny był kluczowy w odrzuceniu przez reżym gospodarki rynkowej. Jak ktoś nazwie Hitlera "kapitalistą", "wolnorynkowcem" uznajcie go za osobę, która nie ma pojęcia o czym mówi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2013 o 17:52

avatar Wotann
-3 / 5

A teraz wyjaśnijcie mi: jeśli III Rzesza to socjalizm- dlaczego kapitaliści na tym skorzystali (do 1937 zyski wzrosły czterokrotnie!). Albo to jednak nie był socjalizm, albo socjalizm okazuje się systemem korzystnym dla gospodarki :) Tak czy siak dla prawaków niezależnie od wersji to niedobrze :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P polimerowiec
+4 / 6

"Hitler tak samo przymilał się do wielkiej finansjery" Żydowskiej :) Schif, Warburgowie etc To byli żydzi :)) Nie wspomnę już, że Hess, czy Rosenberg są jednymi z najstarszych nazwisk żydowskich :)))) "Hitler tak samo przymilał się do wielkiej finansjery" Według niektórych źródeł Stalin też :) Tym bardziej iz 2/3 kapitału na industrializację pochodziło z zachodu xD Że już nie wspomnę iż lenin i trocki chcieli bazując na nepie wyprzedać kraj po rewolucji :)))) "a wszelkie ograniczenia ich swobody" Tow. zajmun nie wie co to gospodarka centralnie planowana :) Już ta forma ingerencji i nacisk jaki był wywarty na przedsiębiorców powoduje, iż mechanizmy rynkowe zostały zachwiane :) Wszystkie komunistyczne ścierwa czy nazistów czy stalinistów, maoistów polpotowców należy wycinać przed urodzeniem najlepiej :))) Zajmunek potrzebuje dożywotniego zwierzchnika.. Sam decyzji podejmować w swoim życiu nie może xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ShawnHBKMichaels
+5 / 5

"co jednak nie zmienia faktu że III Rzesza, USA jak Imperium Brytyjskie były jak najbardziej kapitalistyczne." Hmm... kapitalistyczne Niemcy, kapitalistyczne US i A i kapitalistyczna Wlk. Brytania istnieją i mają się dobrze... a socjalistyczny ZSRR zdechł :) Czyli jednak cosik ten socjalizm nie jest taki super ekstra..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar akap
+1 / 1

@ShawnHBKMichaels - można powiedzieć, że te państwa są interwencjonistyczne, etatystyczne - pomiędzy kapitalizmem a socjalizmem. Zauważ, że w USA punkty z 2 karty praw (tej Roosevelta) zostały prawie wypełnione. https://en.wikipedia.org/wiki/Second_Bill_of_Rights Niemcy i Wielka Brytania są w UE, której kapitalistyczną nazwać nie można - podatki, regulacje, zakazy. W każdym razie gospodarki tych trzech krajów rozwijały się od czasów II WŚ i osiągnęły znacznie wyższy poziom niż kraje za żelazną kurtyną. Ciekawe jak bardzo by się rozwinęły, gdyby ich kapitalizm nie był zakłócany przez coraz wyższe podatki i wydatki rządowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
+1 / 1

@Andriej69 - jak coś jest nie po twojej myśli, to spisek. Jak lewica wyedytuje artykuły to postęp? Hipokryzja ;) A, i "brunatni" niczego nie zmieniali - identyczne definicje masz w PWN i Britannice. To, że "biedna lewica" jest "zawsze atakowana" bo broni "tolerancji i równości" nie znaczy, że wszyscy kłamią i atakują "biedną" lewicę. Dolej trochę oleju do głowy, dorośnij i dopiero tu wróć :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vv
+5 / 5

@kyd
art. 304 § 1 KPK
Każdy dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu ma społeczny obowiązek zawiadomić o tym prokuratora lub Policję. (...)

na co czekasz ?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~vV
+3 / 3

A Ty?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LKJ12
+4 / 4

@Vv - tu nie trzeba sgłaszać przestępstwa, bo ta wypowiedz była publiczna, wieć prokurator powinnien się nią zainteresować z urzędu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nevilleness
+4 / 4

Gdyby nie immunitet...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar worldisnotperfect
+3 / 11

Jaki ten pajac jest niedoinformowany. Czy on w ogóle nie wie, co się w tym kraju dzieje? W Polsce nie ma faszystów, tutaj są jedynie grupy bardzo pokojowo nastawionych osób, które charytatywnie zajmują się upiększaniem naszych miast i promowaniem azjatyckich symboli szczęścia i pomyślności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2013 o 16:37

avatar ~t1ger
+1 / 1

Słaby sarkazm. A, tak ogólnie - orzeł niemiecki był kopią orła Legionów Rzymskich. Też zakazać? A kiedy dzieciarnia z Che Guevarą, sierpem i młotem i tak dalej zapłaci mandaty za propagowanie ustrojów totalitarnych? Bo wiesz, komunizm też w ustawie wymieniono. Skoro wolno sierp i młot, to wolno i swastykę. Hitler swastyki nie stworzył, a "pożyczył".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Byczkowski00
+3 / 13

Tylko idiota głosuje na palikota ! Całe szczęście jest już na wylocie. 26.06.2013 poparcie dla ruchu pajaca 3%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2013 o 16:39

avatar ~Polak_katolik
-3 / 13

Pierwszy raz podoba mi się coś, co wymyślił ruch Palikota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S serspodlaski
+3 / 5

Idzie się załamać. Wolność wypowiedzi i czynów, ale tylko dla tych, których popiera Palikot? I to mówi lider partii, która dostała się do sejmu. No ku*wa, kiedy ja się doczekam w tym kraju polityków z prawdziwego zdarzenia, a nie medialnych małp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-4 / 12

Jak trzeba być tępym bezmózgim nieukiem, by w kraju gdzie faszyzm wymordował 6mln obywateli, bronić tej zarazy!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fgdcgfdcxf
+5 / 13

takim samym bezmozgiem ktory popiera ideologie komunistyczna ktora wymordowala 100 milionow ludzi,Pewnie zaraz bede faszysta albo idiota bo na tylko tyle stac twoj czerwony mozdzek wioelkosci jagody.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fgdcgfdcxf
+3 / 11

typowo lewacki poziom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-4 / 6

@fgdcgfdcxf
Niema to jak poziom prawacki, liczby wzięte z sufitu!
Jak to jest że kapitalistyczna Ukraina ma dziś mniej mieszkańców niż Hiszpania, a w 1991 miała o kilkanaście milionów więcej? Jak to jest że kapitalistyczna Rosja ma średnią długość życia jak kraje trzeciego świata, a komunistyczne ZSRR miało ją na poziomie Zachodu? Zerknij sobie na demografię Rosji, Ukrainy, oraz na demografię ZSRR przed 1991. I wsadź sobie te bajeczki o 100mln tam gdzie słońce nie dochodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar General1234
+1 / 3

Taa zachodu, chyba,że do zachodu zaliczy się III Rzeszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antykomuch
+2 / 2

Hmm, ciekawe. FASZYZM był we Włoszech a NARODOWY SOCJALIZM był w Niemczech. Oba systemy różnią się od siebie znacznie. W faszystowskich Włoszech nietolerancja pojawiła się dopiero pod naciskami hitlera również system gospodarczy był inny(korporacjonizm) niż u niemców. A i jeszcze jedno- nie słyszałem by armie Mussolniego dokonały mordów na Polakach w przeciwieństwie do "kochających pokój, miłość, wolność, równość, tolerancje" oraz mordy i gwałty na bezbronnych obywatelach i obywatelkach- czerwono armistów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-2 / 2

@antykomuch
Weź powiedz Etiopczykom albo Serbom o tej "tolerancji" Mussoliniego!
Że Włosi nie mordowali Polaków, akurat nie walczyli w 1939 więc nie mieli ku temu okazji. Zresztą co innego faszystowskie zacięcie reżimu Mussoliniego, a co innego zwykli Włosi których gro nienawidziła faszyzmu i nie miała zamiaru walczyć w brudnych faszystowskich wojnach. Gdy Alianci wkroczyli do Włoch, większość Włochów stanęła po ich stronie, a Mussoliniego po wyzwoleniu od faszyzmu poprostu zwykli Włosi powiesili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~antykomuch
0 / 2

Żadna armia nie była święta ale w POLSCE tylko 2 armi się liczyły z tym że komuchy nas "wyzwalali"..
@@zaymoon sama ideologia nie zakładała podziału na lepszych i gorszych to co robiła armia to co innego. A po za tym włoska armia nie zabiła nikogo w Polsce dla tego trzeba odróżnić faszyzm od nazizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 3

Faszysta to nie człowiek, sam swoim prymitywnym wyborem ideologicznym pozbywa się swego człowieczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aspirhino
+1 / 3

A w czym faszyzm jest gorszy od komunizmu, który tak uwielbiasz? Podaj choć jedną rzecz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
0 / 2

Aspirhno - pewnie nie daje nic za darmo. Lewica lubi się nie narobić i żeby dużo pieniędzy było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 1

@Aspirhino
Ty tak na poważnie, czy tylko nieudolnie prowokujesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+2 / 6

Złodzieje i zdrajcy tracą grunt pod nogami to zaczynają straszyć faszyzmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johnclark
+1 / 3

Najbardziej wku*wia mnie to, że na tego i jemu podobnych zjebów głosowała w większości pełnoletnia młodzież z takich portali jak ten (mam na myśli ludzie w wieku 18-30 lat), teraz to czytają (albo i nie bo za długie) i nadal gówno rozumieją politykę i ekonomię.

Palikot przedstawiał co chwilę inne poglądy byle tylko znaleźć poparcie jakiejś chu*owej intelektualnie niszy społeczniej, która jest dość głupia by nie rozumieć o co chodzi, ale dość mądra aby iść na wybory i proszę, mamy gówno w proszku. Same poglądy jak zniszczyć relacje społeczne i doprowadzić do normalizacji patologii oraz zero poglądów gospodarczych i międzynarodowych.

Dlaczego urodziłem się gdy na świecie panuje tak debilny ustrój jak demokracja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koviru
-1 / 1

@Andriej69 żałosny to jesteś ty ze swoim myśleniem bo jeśli myślisz(o ile myślisz) że człowiek to się by tylko bzykał i bez prezerwatyw ot by było mnóstwo dzieci to ty jesteś "zdegradowany" bo jeśli jesteś na tyle głupi że nie możesz się powstrzymać od seksu i bez owych prezerwatyw miałbyś mnóstwo potomstwa to sam jesteś zdegradowany i zezwierzęcony jesteś jak zwykła świnia która tylko by kopulowała i kopulowała gdyby mogła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kozawszystkozjada69
0 / 0

Jedyne czego brakuje tutaj to autentyczny faszyzm.
Szkoda, że to właśnie kretyn chce zwalczać idiotów, a nie ktoś wiarygodny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ABAROS
+2 / 2

Palikot na zdjęciu tak zasłonił głową napis, że mogłoby wyjść "Duch kota". Idealna nazwa partii dla Jarosława Kaczyńskiego, gdyby jednak zechciał opuścić szeregi PiSu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koksiaz
+2 / 6

Ciekawe czy groźby typu "Zajebie Cię ty Żydzie", czy "Zginiesz pedale" krzyczane przez ONR-owców (czyt. faszystów) podpadają pod art.190a. par.1

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
-1 / 1

ONR-owców (czyt. skrajnych narodowców). Nie dziękuj, skorygowałem twój błąd. Nazwij mnie jeszcze nietolerancyjnym dla błędów, nazwij błędofobem i spal na stosie w imię tolerancji ja kto czyni od początku lewica...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar busiu
+2 / 4

Tyle gadacie o islamie, jak bardzo nam zagraża, że muzułmanie są agresywni, a multi-kulti Europa siedzi cicho i grzecznie czeka na zagładę, wzywacie do "walki". A tu proszę- kiedy Palikot wzywa do walki z równie agresywną i bezmyślną grupą wyznawców ONRu, to co... siedzieć cicho czy nie? Z tego co wiem, skrajni nacjonaliści nie powstrzymują się przed umieszczaniem zdjęć, imion, nazwisk osób do "nękania" i "wrogów narodu".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+1 / 5

No to rozklejamy mordy palikociarzy z napisem FASZYSTA i zobaczymy co zrobią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jaker
+1 / 1

Nie wiem o co konkretnie mu chodzi, ale z jednym się zgadzam. Jeżeli ktoś lekceważy prawo, w którym funkcjonuje, wówczas należy go spod niego wyjąć i pozbawić wszelkich przywilejów jakie owe prawo daje. Inaczej rzecz ujmując, jeżeli nawiedzi mnie złodziej grożąc mojej rodzinie wówczas powinienem mieć możliwość odcięcia mu obu łap gdyż sam wyrzekł się prawa, które by tego zakazywało. Dlaczego ja muszę działać zgodnie z literą prawa wobec kogoś kto sam ma je w d...?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar plenty
+1 / 1

Kodeks karny, art. 256. Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat dwóch.

Sugeruję sporej części komentujących stonowanie, bo przestępstwo to jest karane z urzędu.

Publikacja danych przestępców jest legalna, za zgodą sądu

"tam ich powiesimy [plakaty] [...] będziemy na nich pluć" - może twierdzić że na mordy na plakatach

"wsadzać do więzienia" - poprawnie, takie jest prawo

"gnębić w miejscach pracy" - zależy jak się z tego wytłumaczy, co rozumie przez gnębienie, ale może się wybronić (ograniczenie możliwości awansu na stanowiska kierownicze dla faszystów-przestępców na przykład)

"niech się czują słabi, niech się boją" - poprawnie, niech się boją, choćby aresztowania za faszyzm. Autor demota zapomina że faszyzm to przestępstwo.

"wyśmiejemy ich" - poprawnie, satyra zawsze była dobrą bronią przeciw głupocie, nic nielegalnego

"ich znajomych, bliskich" - no już nieładne, ale nadal legalnie, wyśmiać można wszystko (poza Komorowskim jak się okazuje)

"udzielimy pomocy każdemu kto padnie ofiarą ich przemocy" - bardzo poprawnie

Może się wybronić, choć powinien nieco staranniej dobierać słowa na przyszłość - pali sobie poparcie, ale go popieram w niejednej kwestii, niezależnie od tego jak niezręcznie się wypowiada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~BACO
0 / 0

KotJarka hitler katolik? nie pozatym nie faszysta a nazista
Franco faszysta ? nie sądze poczytaj jego biografie to Bohater

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zbysiula154
-1 / 1

To kiedy wieszają Palikota i jego ekipe ktoś wie? Przyszedłbym popatrzeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem