Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1854 2359
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~Mustang123
-4 / 42

Ciekawe że wszystkie problemy kraju zaczęły sie rok po objęciu władzy przez PO Ciekawe że dług publiczny wzrósł za Tuska 2 razy I wynosi już prawie BILIARD złotych!! Ciekawe że brakuje pieniędzy w kasie państwa ale Tusk nie chce opodatkować zagranicznych banków Lepiej dowalić zwykłym Polakom Szczytem chamstwa Tuska były życzenia na święta składane Polakom w garniturze za 25000 zł Jeszcze nie słyszałem żeby PO przedstawiło jakiś plan odbudowy kraju (który sami wyprzedali) PIS taki plan ma Chociażby narodowy plan zatrudnienia Nie twierdze że PIS jest dobry ale na pewno lepszy od PO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+15 / 39

@Mustang123: Kaczyński miał idealną sytuację by spłacać dług obniżać podatki (nie miał kryzysu), czego nie robił. Obniżył (niewiele - ale zawsze) podatki dla najbogatszych przy jednoczesnym zwiększeniu wydatków. Dług rośnie głównie ze wzg na denny system emerytalny, które PO słusznie chciało reformować, ale zrobiło to nieudolnie. PiS zamierza podwyższać podatki i zwiększać wydatki, czyli.... robić to samo co PO!!! "Narodowy plan zatrudnienia" co to jest? Komuna? Parę urzędników dostanie pracę, żeby statystyki robić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 8:49

A Antonio1985
0 / 0

@To5Morrow: Widocznie krótko żyjesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightAnasazi
+2 / 16

Kaczyński porządzi to też będzie się nadawał do więzienia... chociaż oni wszyscy się nadają. Miał tylko dwa lata to nie zdążył wiele napsuć. I ludzie nauczcie się wreszcie... nie ma, że opodatkuje zagraniczne banki, koncerny, sklepy wielkopowierzchniowe czy kogokolwiek innego majętnego - WSZYSTKIE PODATKI PŁACĄ BIEDNI I KLASA ŚREDNIA. Wszystkie podatki są kosztami, takimi jak materiały i są wrzucane w cenę i to my malutcy je płacimy. ZAWSZE. Populizm jest w cenie, ale czas by ludzie przestali być ekonomicznymi anafalbetami. @Raq21l - taka partia powstaje - PARTIA LIBERTARIAŃSKA. Podpisy do rejestracji są już zebrane. Teraz już tylko czekają, żeby działania zintensyfikować w realu i prawdopodobnie już na wybory do parlamentu europejskiego będą próbować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Donald Tusk
+1 / 3

Przecież siedzę na stołku już wystarczająco długo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar garnek7855
0 / 2

@Raq21: Myślisz, że ludzie by zagłosowali na taką partię, bardzo wątpliwe. Ja już co jakiś czas rozmyślam nad tym. Myślałem, aby była taka partia, która powie: "Na obecną chwilę nie możemy Wam nic obiecać, a nawet tego nie chcemy. Chcemy za pomocą prawdziwych ekspertów zrobić to co będzie można, aby kraj się rozwijał i zmniejszała się bieda oraz różnice społeczne."
Doszedłem do wniosku, że to się nigdy nie uda, ponieważ:
a) Społeczeństwo jest tak zmanipulowane, że trzeba im obiecać gruszek na wierzbie (zwłaszcza Smoleńskiej), gdyż inaczej nie zagłosują.
b) Sejm jest jak żelbeton z czasów PRL. Trzeba mieć bardzo dobry sprzęt, aby go rozwalić.

Według mnie najlepszym sposobem jest rozwalenie go od środka, czyli:
- udajemy, że jesteśmy z nimi
- zdobywamy zaufanie.
- zdobywamy władzę
- Dopiero wtedy mówimy jak jest (czyli źle).
Największe niebezpieczeństwo jest takie, że polityka zmienia ludzi i można stać się takim darmozjadem na stałe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pamiętliwy
-3 / 47

Większość młodych nie pamięta co mówił Jarosław o internautach w czasach gdy był premierem więc mogą mieć złudzenia, że dochodząc ponownie do władzy zrobi im dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+30 / 42

Co więcej ludzie już nie pamiętają przełomu wieku, kiedy tak narzekali i z hukiem poprzez wybory odsunęli AWS i UW od władzy, a teraz? Oni tylko zmienili nazwę na PO i PiS i dalej są u władzy. SLD nakradło i dalej ma ponad 10% poparcie? Wniosek? Czysta demokracja to zło. Ogól narodu jest za głupi aby decydować o swoim losie. Przykre to ale prawdziwe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+6 / 18

@Ciekawski01: Wszystko co niepaństwowe funkcjonuje lepiej. Jeżeli państwowy zakład przynosi zyski to fajnie, ale jeżeli nie... to z moich podatków ktoś utrzymuje ten zakład a to już nie jest ok. Majątek mają mieć ludzie, państwo ma tylko pilnować porządku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+6 / 14

@Ciekawski01: Spychamy się do roli koloni, bo miażdżymy podatkami innowacyjność i gospodarność Polaków. Najlepiej, żeby ten majątek trafił do polskich prywatnych rąk, a jeżeli nie, to żeby ten zagraniczny odprowadzał tu podatek VAT.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar glasser
+4 / 6

Nie zrobi gorzej niż Tusk ze swoimi "ekspertami".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ichigo8
0 / 0

Nie , nie pamiętam, byłbyś łaskaw oświecić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Napromieniowany
-1 / 3

@ichigo8 Cytuję z pamięci - Internauci głównie piją piwo i szukają w sieci pornografii. Jako student zgodzę się z tym pierwszym, obawiam się, że to drugie też dalekie od prawdy nie jest. Co nie zmienia faktu, że Jaro palnął takie coś, żeby przypodobać się swojemu socjalno-konserwatywnemu elektoratowi będącemu w opozycji do młodych-wykształconych-z dużych miast.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 18:56

P Piterixos
-1 / 1

Czy wszystkim zwolennikom PO wydaje się, że każdy przeciwnik platformy to fan Kaczyńskiego? Ja pierniczę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arielia
0 / 0

Problem w tym, że absolutnie nikt nie ma sensownego pomysłu jak i jakie zmiany przeprowadzić w Polsce. Na zmiany proponowane przez korwinistów nie będzie przyzwolenia z dwoch powodów: społeczność jest już tak ogłupiała, że na samo hasło dentysta wali na odlew. Po drugie w kraju totalnej sitwy największą kasę robi się na układach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polak_Katolik
+1 / 1

Święta racja Antonio... Dlatego w Polsce powinna być monarchia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+11 / 17

Tyle, że Madzia matki sobie nie wybierała, a my Tuska tak - pretensje tylko do siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pat1ryk
-4 / 6

Prawda. Z tym, że jak się dobrze rozejrzeć to w Polsce nie ma realnego wyboru. Nie ważne kto wygra wybory, skutki będą zawsze takie same (żadne), tylko retoryka i hasełka inne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar glasser
+6 / 6

@pat1ryk: Skoro wybiera się ciągle tych samych kłamców, to czemu się dziwisz?...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pat1ryk
+1 / 1

Widać Polacy wolą słuchać kłamstw i ciepłych słówek. A prawda w końcu sama przyjdzie, jak w Grecji, szkoda tylko, że zapłacą za nią najmniej winni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Scott22
-4 / 16

Pisanie że PiS chce podwyższać podatki jak PO to nieprawda. PO podniosło podatki pośrednie tzn. VAT, PiS tego nie chce. Kiedy rządzili, to oni obniżali podatki- Pani Gilowska, i to konkretnie. Jeszcze kilka dni temu zarzucano im że są za liberalni i w ogóle. Teraz jak chcą podwyższyć podatek który sami obniżyli- generalnie byłby status quo, w stosunku do tego kiedy obejmowali rządy w 2005... To też źle. To się zastanówcie co piszecie, zresztą jazda po PiS, partii o której mówiono już wszystko nie ma jakiekolwiek efektu. Ich elektorat tego nie słucha. Dlatego jak taki JKM chciałby mieć te >5%, musiałby się zabrać za krytykę PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+8 / 14

Dobrze, że PiS obniżyło podatki, Źle, że teraz chce podwyższać. A krytyka spadła wtedy na nich za niekonsekwencję i kłamstwa. Najpierw w wyborach Kaczyński wyzywa liberałów od zomowców, a potem sam obniża podatki to nie dziw, że jego socjalistyczny elektorat się oburzył. JKM krytykuje nie partię tylko głupotę ludzką. Zwracamy tylko uwagę, że Kaczyńskie nie różnie się wiele od Tuska. Sam zakłada maski, zmienia swoje poglądy o 180 st tylko po to, żeby dorwać się do władzy. Nie mając przy tym żadnego pomysły, żeby realnie poprawić jakość życia Polaków,czyli stworzyć miejsca pracy i zwiększyć pensję tym co już pracę mają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+6 / 10

@BertolemeoBerecci: Chociażby to obniżenie podatków. Najpierw krytyka liberałów, a potem sam tak postępuję. Krytyka komuny, wyzywanie od zomowców innych, ale sam chwali system socjalistyczny. Przed wyborami jest łagodny jak baranek, a po wyborach znika a potem zachowuje się zupełnie inaczej niż w czasie kampanii. Jak można ufać takiemu człowiekowi? Skąd mam wiedzieć która z jego twarzy jest prawdziwa. Nie widać w nim żadnego kierunku w jakim chce prowadzić Polskę. Mówię o gospodarce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Scott22
-4 / 14

Jeśli Tuska uważasz za liberała to gratuluje. Kaczyński nigdy nie powiedział-"liberałowie to zomowcy", po co takie wrzutki, przecież sami mieli liberalnego ministra -Panią Gilowska. Dlaczego nie mówisz jak jest? PiS jest mówi prawdę i za to ją atakujesz,myślisz to naprawdę nie skutkuje? Wtedy było ok, można było obniżyć. Teraz po rządach Tuska żyjącego w zgodzie z Komorowskim, ludzie wrzucają już takie obrazki. Z tego trzeba wyjść, przecież nie chcą podwyższać podatków ponad to co kiedyś było, i nie wszystkim. Kiedyś w USA był podatek 90% od zarobionej kwoty powyżej miliona, efekt był taki że ludzie nie chcąc tego płacić inwestowali- i gospodarka szła jak burza. PiS nie ma planu ciągłego podwyższania podatków przecież;). Mówi że jest źle, bardzo źle i ma konkretną receptę. Inna sprawa że podatki małe czy duże muszą być dobrze wydawane, naszym problemem nie jest tylko ich wysokość. Ale to że idą nie tam gdzie iść powinny, za dużo urzędników itp. Zobacz Elląg jak wyglądał po 1,5 miesiąca rządów Prezydenta z PiS, reorganizacja urzędu, redukcja niepotrzebnych etatów, zlikwidowanie np 1 stanowiska wiceprezydenta, i od razu zmniejszenie cen biletów komunikacji miejskiej, cen za czynsz - to już zrobione, w planach likwidacja straży miejskiej. PiS ulżyło jak mogło ludziom i niesamowicie krótkim czasie. Miasto było zadłużone na 54%, i jakie inwestycje zrobiono? Obecnie pieniądze się znajdują- z czego? Ano z lepszej organizacji urzędem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+6 / 8

Nigdzie nie napisałem, że Tusk to liberał. Jest takim samym socjalistą jak Kaczyński. Mało razy Kaczyński wyzywał i straszył liberalizmem? Po czym sam wstawił (w miarę dobrą) liberalną Panią Gilowską? Zero konsekwencji. Podatek 90% dla najbogatszych ma sens jeżeli zamkniesz granice (w USA był ale dawno temu, nie kiedy mamy otwarty rynek), wtedy jednak i tak stworzy cie się czarna strefa. Bogaci po portu zwiną interes i uciekną gdzie indziej. Jaka konkretną receptę ma PiS?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 9:56

A Antonio1985
+3 / 5

@BartolameoBerecci: Bo tak jest gospodarczo PO = PiS. Skończyły się argumenty, to obrażamy? Ani PO, ani PiS nie ma żadnej recepty aby zmniejszyć bezrobocie i zwiększyć pensje. Żadna z tych partie nie ma w programie nic, zmieniłoby ten stan rzeczy co jest. Czyli 15% bezrobocie i niskie pensje przez które Polacy wyjeżdżają za granicę i wysokie podatki .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~BartolomeoBerecci
-4 / 6

@Antonio1985: Czy jakieś państwo na świecie wprowadziło zmiany postulowane przez Korwina?
Niech JKM będzie konsekwentny i obejmie rządy w wyniku zamachu stanu - a nie w ramach ustroju, którym się brzydzi. Ile razy ludzie powiedzieli mu w wyborach nie? Odpowiesz - bo to debile. Gdzie jest ten jego konserwatyzm i chrześcijaństwo - w legalizacji narkotyków? Dlaczego w wyborach prezydenckich popiera Kaczyńskiego? Dlaczego "wybiera pomiędzy kiłą a rzeżączkę"? Słowa JKM o Tienanmen,o śmierci Przemyka, o Hitlerze i wiele innych dyskwalifikują go jako człowieka, któremu można powierzyć władzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+4 / 4

@BartolomeoBerecci: Nie mieszaj do tego wiary. Państwo ma być świeckie. A każdy niech sobie wierzy w co chce. Tu chodzi o gospodarkę. Słów o Hitlerze lub Tienamen nawet nie zrozumiałeś. Chodzi tylko o silne państwo gdzie łamanie prawa będzie surowo karane. A Hitler. Za okupacji hitlerowskiej była łatwiej firmę założyć niż teraz. O to chodziło JKM. A liberalizm i wolny rynek JKM był już. Był w prawie wszystkich pastwach Zachodu, dlatego są one teraz tak bogate. Teraz marnują te pieniądze po przez przejścia na politykę socjalną. Polska nie miała swojego okresu gospodarki wolnorynkowej, na którym ludzie i państwo mogliby się wzbogacić. W tym czasie mieliśmy albo zabory, albo wojnę, albo komunizm. Wprowadzając wlony rynek chcemy nadgonić Europę zachodnią, która blokuje eurosocjalizm. Dalej nie napisałeś nic co zrobi Kaczyński żeby było lepiej niż jest teraz za rządów PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 11:41

A Antonio1985
+4 / 4

@pat1ryk: Chyba żartujesz sobie teraz :) Za komuny ludzie nie uciekali? Uciekali tylko groziło im za to kara śmierci. Większość nie uciekała bo nie mogła, a ci co nie mogli to uciekli. Jakoś dziwnie ludzie z Zachodu nie emigrowali do PRL za pracą i dostatnim życiem, tylko było odwrotnie. Co do zbytniej kontrowejsynjności JKM się zgadzam. Nowa Prawica jest jedyną partią, która chce naprawdę coś zmienić i ma wyraźnie postulaty. Zniesienie PIT i CIT, a nawet podatku dochodowego. Przyciągniecie firm zagranicznych do nas, ułatwmy zakładanie firm Polakom itp itd. Zniesienie składek, zbliżenie pensji netto do brutto. Dajmy ludziom pieniądze do ręki, bez obciążania pracodowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar glasser
+3 / 5

@pat1ryk: Mógłbyś powiedzieć, skąd takie bzdury bierzesz na temat KNP? Ta partia jest zupełnie inna niż te, które mieli szansę okradać Polskę. Do tego oni jeszcze nie byli u sterów, ale oczywiście jesteś na tyle mądry, że ich oceniasz i szuflatkujesz. Gratuluję głupoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+2 / 6

@pat1ryk: Sama osobowość JKM to osobna dyskusja. JKM ma dobre poglądy tylko nierzadko źle je wyraża (zbyt kontrowersyjne porównania).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piq5
+1 / 1

@~Scott22 nie pierdziel chłopaku z tym znakomitym działaniem prezydenta Elbląga. Likwidacji Straży Miejskiej nie będzie gwarantuję ci to, to czysty populizm mający za zadanie otumanienie głupiego wyborcy. Już niedługo po wyborach Wilk się z tego wycofywał ukradkiem, teraz niby tam ma składać wniosek, ale oczywiście nie wiadomo czy Rada Miejska go zaakceptuje, już jest plan B który podobno ma zapewnić działanie tej służby w zgodzie z oczekiwaniami społeczeństwa. Głupi wyborca znów dał się złapać na obietnice. skoro od początku było wiadomo, że uprawnienia prezydenta nie pozwalają mu na likwidację SM to po cholerę takie gadanie? Tak samo jak z przekopem Mierzei Wiślanej, wszystko zależne od środków jakie musiałoby przeznaczyć ministerstwo czyli możliwa realizacja tylko gdy Tusk da kasę. Najważniejsze obietnice kandydata PiS w ogóle nie były uzależnione od jego działań, a wyborcy myśleli że będzie lepiej. Ta reorganizacja to na jak długo? Nie dalej jak za pół roku powstaną stołki dla swoich, tak jak u mnie w Ostrołęce, gdzie co chwilę tworzy się nowe stanowiska dla swoich.
Pieniądze na inwestycje biorą się z reorganizacji urzędu? TO co oni z tych pieniędzy robią? TOI-TOI ustawiają? Żeby realnie zaoszczędzić musiałoby minąć kilka lat szczególnie ze mówisz o realizacji inwestycji, w półtora miesiąca to na pewno urząd nie zaoszczędził kasy. Swoją droga mógłbyś podać jakieś fakty potwierdzające Twoje słowa, bo na tą chwilę to tylko słowa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 września 2013 o 0:23

A Antonio1985
+1 / 1

@kazek29: Nie wieże już politykom, szczególnie tym co już nie raz oszukali. Nowa Prawica nigdy nie była u władzy i wieżę, że oni nie będą bali się zmian. Być może się mylę, ale co mi innego pozostało? Jeżeli nie NP, to pozostaje rozłożyć ręce i olać to zgodnie z świętą zasadą: "Jest problem - jest rozwiązanie, nie ma rozwiązania - nie ma problemu".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Black_betty
0 / 4

nie! nie zgadzam sie żeby dalej Tusk był darmozjadem za pieniadze podatników!! nie lubię więzień! to instytucja bez sensu! kryminalisci utrzymywani z pieniedzy podatników :/ niech go na roboty na kmczatke wywiozą za miske zupy botwinowwej... btw nie głosowałam na niego !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wynosz
-5 / 9

Nic nie jest gorsze od rządów Tuska - złodzieja razem z Rostowskim, mnóstwo ludzi straciło pracę i domy przez nich. Ciekawe ile wam zapłacą za takie pisanie w internecie, tuskomaniacy. Oczywiście są wśród nas też dzieci które nie chcą Kaczyńskiego tylko dlatego bo jest śmieszny - nie na tym polegają wybory dzieciaczki, które nic wiedzą o sytuacji w kraju bo rodzice zarabiają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+7 / 7

To, że aktualny rząd jest nieudolny to nie powód aby oddawać państwo ręce kogoś, równie nieudolnego. Powiedz w takim razie co zrobi Kaczyński, żebyś znalazł pracę lub żebyś miał godne zarobki? Jaki jest jego pomysł? Nie ma żadnego!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 11:28

P pat1ryk
+2 / 8

Kaczyński jest nie tylko, tak jak Tusk, nieudolny, ale do tego jeszcze niebezpieczny. Żyje we własnym świecie spisków i układów, będąc cały czas manipulowany przez swoje otoczenie. Zmienia twarze jak rękawiczki w zależności od tego, kto aktualnie szepce mu do ucha. Nie ma pojęcia o ekonomii, gospodarce, polityce zagranicznej, rodzinie, życiu w społeczeństwie. Jak dla mnie, nie bardziej destruktywnej partii niż pis.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+4 / 4

@Wynasz: I co to da? Zamiast 900 zł na rękę, będziesz miał 1000 zł na rękę i nie będziesz biedny? To nic nie zmieni. Jest to tylko i wyłącznie pod publikę. Co da podniesienie z 35 na 39% podatku dla najbogatszych? Obie decyzje mogą tylko odstraszyć inwestorów, bo zwiększa koszta pracodawców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wynosz
-1 / 3

Z dwojga złego lepszy ten kto nie myśli tylko o bogatych, Tuska mam dosyć... Sam najchętniej zagłosowałbym na kogoś kto zniósłby VAT i zmniejszył składkę ZUS. - To jest najlepsza opcja i dla nas i dla inwestorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pat1ryk
0 / 0

@Wynosz- Politycy w tym kraju nie myślą o bogatych, tylko o słupkach procentowych i dlatego między innymi jest jak jest. Podniesienie płacy minimalnej to czysty populizm, który na dłuższą metę zwiększy bezrobocie i inflację, na czym ucierpią właśnie najbiedniejsi. Wszelkie koszty tego typu zabiegów poniosą zawsze konsumenci, no i rynek pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+4 / 4

@Wynosz: To głosuj na Nową Prawicę. Z tym, że VATu osobiście bym nie znosił, jako jedynego podatku. Rzecz jest w tym co mówisz teraz. Znieśmy PIT i CIT, a nawet podatek dochodowy. Przyciągnijmy firmy zagraniczne do nas, ułatwmy zakładanie firm Polakom itp itd. Zniesienie składek, zbliżenie pensji netto do brutto. Dajmy ludziom pieniądze do ręki, bez obciążania pracodowców. Co ludzie zrobią z pieniędzmi? Będą kupować, będą kupować to będziesz miał większe wpływy z VATu. Zmniejszmy akcyzę na paliwo itp. Tędy jest droga....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 11:52

P pat1ryk
-3 / 3

@Antonio- Tem program ma nawet fachową nazwę: 'liberalna utopia'. Zlikwidujesz składki, ale z czego wypłacisz emerytury i renty? Cała kasa z VATu ledwo by na to starczyła, a co z wojskiem, policją, strażą pożarną, urzędnikami (w końcu jakiś musisz mieć)? Co z długiem publicznym? Co z ludźmi żyjącymi tylko z socjalu, który rozumiem chcesz zlikwidować? Ten program można by wprowadzić w jakimś raju surowcowym, jako receptę na koniec złóż, ale nie w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 12:01

avatar ~Wynosz
0 / 0

Wynosz - tylko pracodawcy i tak nic nie zrobią nawet jak ułatwisz im życie, myślą tylko o sobie. Tyle będziesz miał dobrobytu z tego co mówisz. Tylko VAT znieść - dochodowy musi zostać jaki jest. Na każdym produkcie końcowym(ze sklepów) zaoszczędzisz średnio 25%, tak samo jak pracodawcy na półproduktach które są im potrzebne do produkcji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+3 / 5

@pat1ryk: Toi nie jest utopia. Kiedyś tak było i państwa rozwijały się najszybciej. Już w tej chwili wpływy z VATu stanowią 50% wszystkich wpływów, a będą więcej w takim systemie. Następne 25% to akcyza. Wystarczy.... Składka rentowa pozostaje. Nie ma emerytur w ogóle. Każdy sam może sobie odkładać na emeryturę. Myślisz, że Ty będziesz miał emeryturę? Nie będziesz. Zbyt mało dzieci się rodzi, ten system nie wytrzyma tego. Każdy musiałby odkładać tylko na siebie, a nie tak jak jest teraz. Twoja składkę idzie na bieżące emerytury. Co więcej nawet jakbyś odkładał sam, to 100zł za 40-50 lat będzie warte tylko co teraz 50 zł albo i lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 12:23

A Antonio1985
+3 / 3

@Wynosz: Jeżeli nie będzie rąk do pracy, będą musieli podnieść wypłaty. Bo jednocześnie jestem przeciwny imigracji. Podatek VAT stanowi ok 50% wszystkich przychodów Polski, nie możesz go od tak znieść bo zbankrutujesz. Podatek dochodowy jest nieopłacalny, stanowi jedynie 20% dochodu państwa a 50% z tego dochodu idzie na obsługę aparatu urzędowego co go pobiera. Ilu urzędników potrzebujesz by sprawdzić ok. 16 mln PITów i ile firm upada przez błędy Urzędu Skarbowego. VAT to prosty podatek i "miły" bo: Ty jesteś zadowolony bo kupiłeś, sprzedawca bo sprzedał a i państwo coś z tego ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pat1ryk
0 / 0

@Wynosz- Za półprodukty nie płaci się VATu, tylko za produkt końcowy. @Antonio- Wiem, że nie dostanę, ale to nie ma znaczenia. Państwo musi spłacać bieżące zobowiązania, szczególnie emerytalne. Jeśli wprowadzisz prywatny system ubezpieczeń to zacznie to działać za 40 lat, teraz będziesz mieć tylko wielką dziurę z powodu braku składek, to samo spowodowały OFE. To przez tę reformę mamy dodatkowe 300mld długu publicznego. W tej chwili najważniejsze jest zlikwidowanie przywilejów, nie tylko emerytalnych i zrobienie porządku ze związkowcami, bez tego ten system upadnie w ciągu 10 lat, a nas czeka chaos jak w Grecji. Podatki dochodowe można potem trochę obniżyć, ale nie to jest w tej chwili najważniejsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+2 / 2

@pat1ryk: Ale wcześniej czy później musisz znieść ten system emerytalny. Teraz jest to tylko i wyłącznie mamienie społeczeństwa szczególnie ludzi przed 50tką, że będą mieli emeryturę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ALechu
+1 / 1

Wynosz - sprawdź sobie o ile pensję minimalna podniósł Kaczyński, a o ile Tusk, możesz to sobie jeszcze podzielić przez lata ich rządów. Tusk jest kiepski, ale Kaczyński jeszcze gorszy, bo mając warunki zrobił mniej niż Tusk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Scott22
-3 / 3

"Najpierw w wyborach Kaczyński wyzywa liberałów od zomowców" ? Kto napisał te słowa? Po co wprowadzasz taką atmosfere, po co powołujesz się na słowa które nie padły NIGDY. Człowieku, plączesz się, dążysz do jakiejś konfrontacji na siłę.

A i taka moja rada, ekonomia to nie tylko liberalizm-socjalizm. Nie zauważyłeś że przez ileś lat, ileś wyborów z rzędu ludzie się z tym nie zgadzają? Keynes to nie socjalizm, cóż on wielkiego odkrył- tyle że Państwo przez pewne działania może pobudzić gospodarkę. Idealnie sprawdza się to w Norwegii, tam biedak ma Audi A3. Islandia, też podobnie i kryzys mają za sobą już od roku;). Tylko że trzeba kompetentnych ludzi,a obecnie to co się robi to socjalizm. Który budżet domowy by wytrzymal jakby jeden z malzonkow przychodzil i sie chwalil- o Bank x dal mi karte kredytowa tylko 5%, kolejny dzien Bank Y dal mi karte kredytowa tylko na 4%, kolejny Bank Z dal karte tylko na 5,5%.... I wszystkiego byloby za malo, i kredyty na splate kredytow- a tak jest za Rostowskiego. To jest problem, to jest skandal.

Dziekuje za rozmowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
+3 / 3

@Scott22: Powiedział, że "Ci co są przeciw niemu stali tam gdzie stało zomo", a jednocześnie wyzywał wszystkich (m.in. o zgrozo PO) od liberałów. Ani jednego argumentu nie podałeś co zrobi Kaczyński? Jaka recepta? Nawet programu PiS nie znasz a tak go popierasz. Po co mi mówisz, co złego robi Rostowski i jego banda. Tu się raczej zgadzamy co do nieudolności rządów PO, Tylko co zrobi PiS żeby w Polsce żyło się lepiej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 12:27

avatar ~BartolomeoBerecci
-4 / 4

@Antonio1985: Pytałeś - odpowiadam: 1. Informatyzacja: e-Deklaracje, e-Podatki, e-PUAP, PESEL2 - jest trochę łatwiej. 2. Rozwalenie spółdzielni mieszkaniowych. 3. Obniżenie kosztów pracy. 4. Obniżenie o połowę opłat od umów notarialnych. 5. Orliki (o dziwo to nie pomysł PO) 6. Zmniejszenie biurokracji i uproszczenie prawa dla przedsiębiorców. 7. Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (odnośnie innowacyjności). 8. Telepraca. 9. Wsparcie rządowe dla: LG, Sharpa, Shella, Indesit, Toshiby, Della, Fiata, Bridgestone - jest tam trochę miejsc pracy. O ulgach, dopłatach, odpisach itp nie będe pisał bo to takie SOCJALISTYCZNE. Pozdro wyznawcy zbawczej ideii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antonio1985
0 / 2

@BartolomeoBerecci: No i jak to ma pomóc w bezrobociu i pensjach? Ad. 3: Obniżęnie kosztów pracy, czyli rozumiem niższe składki, czyli gorsza służba zdrowia i niższe emerytury czy co? Ad.4: siła zmuszać będą prawników do obniżania cen - chore, otwórzcie zawód to ceny same się obniżą. Ad.9: Czyli z moje pienidzę będą szły na duże koncerny, brawo. To już Janosik chociaż zabierał bogatym a dawał biednym a Kaczyński odwrotnie? Jak to co powiedziałeś zwiększy ilość miejsc pracy i pensje? Zero logiki w tym. PS Ulgi, odpisy, dopłaty - to zwiększy biurokrację :) Pomyśl trochę. Łapiesz się na puste hasła, które obrazu państwa nie zmienią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 września 2013 o 12:36

K kamrat40
0 / 6

małe gimbusy narzekacie na Tuska ale jak wam Kalkstein z Krysią Pawłowicz przykręcą Red Tuba i inne takie wesołe witryny do których często zaglądacie to zaskomlecie za rudym ale wtedy będzie już za późno znowu wam się kościółek będzie nudził i kazania Rydza po każdym dzienniku telewizyjnym taka prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K keefas
0 / 4

Polak głupi przed szkoda i po szkodzie, a szkoda bo muszę tu jako POLAK razem z wami żyć.
ps. jeszcze zatęsknicie za tuskiem jak jaro przejmie władzę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+3 / 3

Dla mnie to jedno barachło i nie kumam ludzi którzy nie widzą nic poza tymi dwoma patologicznymi partyjkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-1 / 1

Obok w celi powinien siedzieć pewien posiadacz kota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tadekposmyk
-3 / 7

Tragiczne,jak nisko upadamy umieszczając taki demotywator. Przerażające jaka moda nastała na nienawiść do Tuska. Rozumiem mochery - proboszcz kazał, ale co jest z ludźmi inteligentnymi ,że tak nisko upadają dając się wciągać w tą dziwną i niebezpieczną grę. Naprawdę nie zdajecie sobie sprawy czym to grozi??? Skłócenie z całym światem, przede wszystkim z Rosją i Niemcami. Wywołanie natychmiast prawdziwego kryzysu gospodarczego. Tragedia w zyciu rodzinnym i społecznym. Kaczor u władzy?? Boże NIE !!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 0

Ja nierozumiem ludzi inteligentnych którzy popierają Tuska. Jego rząd nie ratyfikował Karty Praw Podstawowych, jego rząd wspiera ciemnogród broniąc interesów kleru i wspierając ich chore patologie, pozwala by z jego partii do sejmu wchodziły takie przykościelne gnojki jak Gowin czy Żalek, podwyższa podatki uderzające w biedotę (VAT) potym jak z PiSowcami obniżył PiT dla bogaczy. Olewa służbę zdrowia, nic go nie obchodzi że ludzie umierają na uleczalne choroby bo mogą nie doczekać wizyty u specjalisty albo operacji, straszy bankructwem szpitale które zadłużają się przez to że pomagają ludziom nie patrząc na limity NFZ i opłacalność tych czy innych zabiegów. Teraz jeszcze gnoi ludzi pracy na zamówienie przekrętasów z Lewiatana i tym podobnych, A także, co niestety mało ludzi zdaje sobie z tego sprawę, jego polityka niszczy polską energetykę. To co dzieje się w koncernach energetycznych, zatrudnianie kolesi po znajomości, zwalnianie specjalistów, robienie przetargów na naprawę sieci energetycznych gdzie reakcja powinna być natychmiastowa i wykonywana przez ludzi którzy od lat obsługują dany rejon energetyczny, podział na kretyńskie spółki i wyprowadzanie ogromnych pieniędzy, to wszystko zaoowocuje za jakieś 10-20 lat cofnięciem nas do poziomu sprzed elektryfikacji.
Nienawiść do Tuska wcale nie musi wynika z tego że ktoś jest PiSdusiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jeszczeNieZajety
-1 / 3

Może moderator powinien blokować demoty o Tusku? Ile można? Nawet zupa pomidoworwa (bardzo lubię) serwowana 237 raz z rzędu jakoś przestaje mi smakować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wiceklady
-1 / 1

Kochanek kota i tak uniknie sprawiedliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pueblosos
+2 / 2

odważny obrazek... zastanawiam się czy tylko jego autor będzie miał za chwilę wizytę ABW czy również wszyscy komentatorzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lizusekNr1
0 / 0

Uuu, zeby z tego jakas afera nie wyjszla!Mocne!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gracz90
+4 / 4

Powiedzmy sobie uczciwie wszystkie rządy po 89 kradły, ale PO weszło na zupełnie inny poziom rabowania, nieosiągalny nawet dla SLD. Jak Gierek zadłużył w 10 lat kraj na 20 mld $, tak Tusk w 7 lat na 300 mld $. Nie lubię Kaczyńskiego, będę głosował na coś na prawo od PiSu (Ruch Narodowy, Republikanie, KNP) niemniej tusk to wyjątkowo bezczelny typek, mający za sobą i media i poparcie bezpieki i niemiec (niemcy finansowali partie PO na początku). PO to zdrajcy i k***wy, a dodatkowo chcą teraz wprowadzić ideologię gender do szkół, obowiązkową edukacje seksualną dla dzieci i związki pederastów. Dzięki Bogu jest jeszcze kilku ludzi z PO, którzy nie sk*****li się do końca i zaczynają odchodzić jak Godson czy Gowin.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jureksts
0 / 0

Problemem Polaków jest że czekają aż będzie lepiej, zamiast coś robić żeby było lepiej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CrimsonIdol
0 / 0

I jak zwykle głupota i jest główna. Część ludzi trzeźwo stara się coś pisać, ale debili nie brakuje... Najlepszy jest niejaki ~Mustang123 na prawie samym początku. Gratuluję "wiedzy" i myślenia perspektywicznego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J julek96
-1 / 1

Ale czemu do Wronek?! Może dalej ode mnie bo i ja tam będę siedziec za zaciukanie go,...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mądry
0 / 0

fajnie że mamy swoje zdanie, że są chęci, ale szkoda że my tutaj tylko mówimy a nie robimy, sam robię tak samo, ale mógłby w końcu znaleźć się ktoś kto w końcu nie będzie tylko gadał i coś zrobi... mogło by tak być

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar
0 / 2

Autor tego demotywatora jest faszystowska świnią bez wstydu i honoru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nina55
0 / 2

ten portal schodzi na psy... Zwyczajnie niesmaczny ten demotywator, chyba ktoś niedojrzały dodaje takie rzeczy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ghrblg
+1 / 1

Będę się śmiał, jak autor demota sam trafi do mamra za znieważenie funkcjonariusza publicznego. A tak na marginesie- do paki powinien trafić Jaruś za sprawę Blidy (ręczne sterowanie CBA i prokuraturą, złamanie konstytucji) i FOZZ, ale demotowe szczyle nie mają o tym pojęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ddarek
0 / 0

Praktycznie wszyscy przywódcy Polski od upadku komuny , powinni trafić za kratki . Tusk nie jest najlepszym przywódcą ale przed nim byli dużo gorsi , więc na tym zdjęciu powinien być kto inny !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Abeabea
0 / 0

Jakie to słabe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KazikStaszewski
0 / 0

Polaczki chciały to i mają. Najpierw uwierzyli w bohaterstwo Bolka, potem w obietnice Kwacha, następnie w Jarkacza a teraz uwierzyli Tuskowi. Polskie cebulaki do demokracji się w ogóle nie nadają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 września 2013 o 21:02