Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2017 2105
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
N naitek
+50 / 56

Oni sie nie wchrzaniaja ? Poczekaj poczekaj przespales ostatni rok ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ekhart
+13 / 25

"Średniowiecznej", to jest kluczowe słowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Peter_the_Great
+11 / 13

Rzecz w tym, że taka 8 latka nie jest jeszcze dojrzała fizycznie do małżeństwa, dodatkowo bardzo często takie małe dziewczynki uciekają od swoich mężów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+2 / 8

Poza tym, znaczna czesc z tych dzieci zakonczyla edukacje(jesli w ogole jakas mialo) i juz pracuje(chociaz tam pojecie pracowac jest nieco inne niz u nas). Poprostu rodziny nie moga sobie pozwolic na utrzymywanie pasozytow, ktore nic nie robia, bo sa dziecmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
+15 / 21

To powinniśmy wjechać tam czołgami i przynieść im cywilizacje? Niech robią co chcą dopóty nie ściągają do Polski i nie starają się nam narzucać swoich zwyczajów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~awdadwadaw
+5 / 7

zło wygra ostatecznie tylko wtedy gdy dobrzy ludzie będą udawać ,że nic się nie dzieje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pionka
+7 / 15

Nie rozumiem osób, które piszą, żeby się nie wtrącać w ich życie, bo oni się w nasze nie wtrącają (pomijając fakt, że jest całkiem odwrotnie). Jak to? Ludzie mają nie reagować na to, że jakiś dziadek bierze sobie za żonę małe dziecko? Przecież to chore..To tak jakby ktoś powiedział, żeby się nie wpierdzielać w życie sąsiadów, u których jest kompletna patologia, np. ojciec pije, bije żonę i dzieci, a w końcu dochodzi do jakiejś tragedii...ale my przecież nie mamy prawa się odzywać, bo oni nie mówią nam jak żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
+1 / 9

@Pionka Tak, dokładnie należy się nie wtrącać. Jeśli negujemy takie zachowanie, wykazujemy się wyższa kulturą od nich i to jest wystarczające. Natomiast jeśli będziemy interweniować, bądź nakładać sankcje na te kraje, to cóż nam z tego przyjdzie? Zamienimy się w potwory, które nie zawahają się odebrać innym ludziom życia tylko dlatego, że uważamy ich za gorszych. Zajmijmy się swoimi problemami, których również mamy co nie miara.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2013 o 11:35

avatar Jan_III_Sobieski
+2 / 8

@ShawnHBKMichaels Skoro muzułmanie napierają na Nasze ziemie, należałoby ich deportować lub wyrżnąć jak to mamy w zwyczaju, bo to co robią u Nas to już jest Nasz problem, ale do obcych kultur nie ma co się mieszać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~S_E_V
+1 / 5

Gadałbyś inaczej gdybyś musiał wyjść w wieku 13 za jakąś 8 letnią dziewczynkę, której nigdy wcześniej nie spotkałeś. Młodemu pokoleniu w tej obcej kulturze nie podobają się ich lokalne obyczaje, zwłaszcza jak się dowiedzą, że można żyć inaczej, lepiej. Natomiast mylisz się co do wchrzaniania i to bardzo! Jedź sobie do Berlina czy Londynu i zajdź do tureckiej czy muzułmańskiej dzielnicy. Zobaczysz jak się wchrzaniają!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pionka
+2 / 6

My się zamienimy w potwory, które zabierają im życie? To co robią rodziny tych dziewczynek wraz z tymi pedofilami, którzy biorą sobie dzieci za żony? To oni zabierają życie tym dzieciakom. Dla mnie to jest chore, wydaje mi się, że powinniśmy jakoś interweniować, a nie stać bezczynnie i się przyglądać "bo to nie nasz problem i nie mamy prawa się wtrącać". I nikt mi nie wmówi, że te dzieci nie czekają na żadną pomoc...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
-1 / 5

To co proponujesz? Zainterweniować, wybić wszystkich złych i nie dobrych muzułmanów i odebrać im dzieci? A to wszystko dla ich dobra, by mogły się wychowywać wśród jedynej słusznej rasy europejskiej. Za przeproszeniem, ale Twoje poglądy są tak bliskie Hitlerowi, że jakby żył poklepał by Cię po plechach i pogratulował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2013 o 12:53

avatar Pionka
+2 / 6

Drogi królu niech mi król nie próbuje wkładać w usta słów, które nigdy z nich nie wypłynęły. Czy napisałam gdzieś, że jedyną słuszną rasą jest rasa europejska? Nie...Ja szanuję każdą kulturę, każdy kraj, w którym panuje ład i normalność. Może w krajach muzułmańskich pedofilia jest rzeczą normalną, ale nikt na taką normalność godzić się nie powinien. I na koniec...nie trzeba nikogo zabijać, wystarczy jakoś skutecznie wyjaśnić im, że to co robią jest złe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2013 o 13:03

avatar ShawnHBKMichaels
0 / 0

Masz racje królu, ale nie chciałbym żeby powtórzyła się historia z lat 39-45 kiedy też wyżynało się tych którzy nie pasowali. Deportacja, wielki mur odgradzający Europe od Azji i Afryki oraz wzmożone straże na granicach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
+1 / 3

Trochę mnie poniosło, ale to dlatego, że to co mówisz jest zupełnie odrealnione. Zakładasz że wystarczy porozmawiać i wytłumaczyć im że to co czynią jest złe, ale dobrze wiesz, że nikt czegoś takiego nie dokona. Aby ktoś mógł się czegoś nauczyć musi posiadać chęć zdobycia wiedzy. Oni nie chcą się zmieniać, a gdy te dzieci dorosną również nie będą chciały zmieniać kultury. Z drugiej strony to Nasze Europejskie nie poszanowanie własnej kultury sprawiło, że muzułmanie bez oporu mogą napływać do Naszych krajów i zmieniać je na swoją modłę. Tak więc może zajmijmy ratowaniem się Naszej umierającej cywilizacji, zamiast starać się ratować inne, które wbrew temu co sądzimy mają się świetnie w porównaniu do Nas.

Ps. W Holandii jest ruch na rzecz legalizacji pedofilii i tak jak teraz walczą o związki gejowskie tak niedługo będą walczyć w europie o pedofilie. Więc nie patrzymy tak daleko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2013 o 13:26

avatar Pionka
+1 / 3

Nie sądzę że zwyczajna rozmowa pomoże, ale jakieś akcje na skalę masową pokazujące, że ci ludzie mogą się wyłamać, że mogą zmienić coś w tym chorym systemie i nic im nie grozi, bo ludzie z krajów europejskich są w stanie im pomóc. Wiem...trudne do zrealizowania, właściwie niemożliwe, ale powiedzcie dlaczego oni mogą bezkarnie wprowadzać swój porządek u nas, a my nie możemy zrobić nic? Faktycznie, ktoś może zapytać, czemu ta mała dziewczynka skazuje w przyszłości swoją córkę na to samo, skoro wie przez co ona przechodziła? Bo się boją te kobiety, boją się mężczyzn, którzy mogą robić z nimi wszystko. Niech się nikomu nie wydaje, że tam się nic nie zmienia, bo wszystko jest okej. Nic się nie zmienia, bo ludzie się boją...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
+3 / 3

Teraz to już przedstawiasz mężczyzn jako tych złych i okrutnych :) Wiedź, że i świecie muzułmański są starania aby świat był lepszy. Taka na przykład Syria. Rząd Asada starał się tolerować religie być ponad władzą meczetów i oczywiście się to nie spodobało. Buntują się terroryzują cały kraj. Natomiast Europa i USA, co robią? Wspierają Al-kaide, skrajnych faszystowskich islamistów, którzy za cel postawili sobie wybić wszystkich nie wiernych. Jaką widzisz tutaj szanse na zmiany przez najbliższe setki lat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sajotyn
+1 / 1

Jak która cywilizacja wygra, pewnie że ich ponieważ nasza nie istnieje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nochip
-1 / 7

jawna pedofilia a dla Ciebie to "inna kultura". Może poślij tam córki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TomMarvoloRiddle
0 / 0

Stary! Daj namiary na kryjówkę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wadefrtgyu
0 / 0

Rozumiem różnice kulturowe, ale powinno być coś takiego jak obrona dzieci niezależnie od tego czy mieszkają w Europie, w Azji czy w Afryce, bo one są bezbronne. Poza tym kilkunastolatek nie jest wstanie myśleć jak dorosły, jego mózg nie jest w pełni rozwinięty (jakkolwiek to zabrzmi) i zwyczajnie dorosła osoba nie ma prawa tego wykorzystywać, bo pozbawia to, to dziecko, jego podstawowych praw, które mu się należą jako człowiekowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KotJarka
-2 / 2

nuncjusz apostolski abp. Wojciechowski uniknie kary za gwałcenie chłopców na Dominikanie bo Wesoły Franek nie zdejmie mu immunitetu. Drugi pedofil co Wojciechowskiemu podsyłał chłopców, ks. Gil chowa się w zakonie męskim w Markach a MSW Sienkiewicz nie jest go w stanie aresztować i wysłać na Dominikanę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~19szym89
0 / 0

" Oni się nie wchrzaniają, to i my tego nie róbmy" - to był skrót myślowy. Chodziło mi o generalną zasadę: nie wchrzaniam się, to inni nie mają prawa wchrzaniać się do mnie. W kontekście mojej wypowiedzi faktycznie mogło to zabrzmieć, jakbym przespał ostatni rok. Otóż, nie - nie przespałem. Uważam, że świat islamski wchrzania się w nasz właśnie dlatego, że to my pierwsi się im wchrzanialiśmy, szukając u nich zysków z ropy i innych biznesów. Oni nas nie potrzebowali, ani my ich nie potrzebujemy. Niech każdy żyje osobno. Nie musimy się kumplować. Jeśli te, z naszej perspektywy, głupie maki są wstanie oddać swoje ośmioletnie córki w łapska starych dziadów, to co nam do tego? Ktoś już tu słusznie napisał, żebyśmy martwili się o naszą cywilizację i ratowali ja przed upadkiem. Co nas obchodzą obce cywilizacje? Ktoś tu jeszcze ze pisał, że powinna istnieć jakaś światowa ochrona dzieci. Wg mnie nie powinna. Niech każdy rodzic chroni Swoje dziecko najlepiej jak umie. Wszystko jedno czy w Afryce, Azji, Europie, czy kurcze w innej galaktyce. I tak po owocach poznamy, które wychowanie, która kultura i ochrona najsłabszych jest najlepsza. Europa umiera właśnie dlatego, że za bardzo interesuje się innymi kulturami, a za mało swoją. Ktoś inny pisał o zwykłym upomnieniu, rozmowie i powiadomieniu, że takie działanie jest złe. Powodzenia. Oni Ci powiedzą, że jeśli nie wierzysz w Allaha to jesteś złem wcielonym i w związku z tym muszą Cię zabić. Po prostu są pewne spory, pewni ludzie i pewne kultury z którymi nie ma sensu dyskutować. Rób swoje i tyle. Może z czasem parę tych dziadów weźmie z ciebie przykład i dojdzie do wniosku, że branie sobie za żony ośmiolatki, czy zapładnianie dwunastolatek nie jest ok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sadsgfdhgjf
-5 / 17

Kyd tego nie rozumie i dlatego stworzy jeszcze 100 takich demotów i podobnych żeby admin wpuścił to na G -może wówczas cośsię zmieni - żałosne !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
-2 / 6

Kyd zrobi coś o innych kulturach/religiach - "ŹLE! SPALIĆ NA STOSIE!". Ktoś coś zrobi o naszej kulturze/katolikach - "BRAWO! BIJ CIEMNOGRÓD!". Przypomina to trochę wirusa niszczącego własne środowisko egzystencji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+3 / 5

Roznica jest taka, ze ten ciemnogrod to nasze podworko, a inne kultury trzymaja sie od nas z daleka.Ba, nawet piszacy o nich czesto nie maja zielonego pojecia o tamtejszej kulturze i tradycjach(wiecie, ze w Indiach wiekszym szacunkiem trzeba byc darzonym, by zostac zaproszonym na obiad, niz do lozka? Odwrotnie niz u nas).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
-1 / 1

Rzecz w tym, że powinieneś chwalić to co nasze, a nie kalać własne gniazdo. Natomiast inne kultury wchodzą w naszą w brudnych buciorach już od dawna i my im na pozawalamy niestety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
0 / 0

@Xar - czyli "srać we własnym łóżku" wolno bo nie śmierdzi? Otóż - śmierdzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fgdcgfdcxf
0 / 0

xar-przez takich jak ty ktorzy nie widza zwiazku pomiedzy iloscia muslimow a ich zachowaniem niedlugo to bedzie nasz problem.Jak po tym wszystkim co robia muzulmanie mozna ich jeszcze bronic?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
+7 / 17

Dopiero od miesiąca w Watykanie obowiązuje prawo w myśl którego seks z 12-letnim dzieckiem jest nielegalny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sIiko
-2 / 6

Od zawsze w judaizmie obowiązuje prawo w myśl którego spijanie krwi z żołędzia świeżo obrzezanego niemowlaka przez rabina jest legalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
-3 / 5

@silko - pokaż mi przypadek kiedy to prawo WŁOSKIE (nie Watykańskie, już kłamiesz) zostało wykorzystane w ostatniej dekadzie? A co tam, powiedz lepiej kiedy użyto go w ostatnim półwieczu? Wieku? Bo to, co Kyd pokazał ma miejsce TERAZ. No ale "Tam u was murzynów bijo!" a sam niewinny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niecalkiemnormalny
+11 / 13

w tamtej kulturze właśnie tak wygląda "normalne" dzieciństwo. U nas też tak było w średniowieczu, u nich po prostu średniowiecze jeszcze się nie skończyło (i długo nie skończy).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Makowa_Panienka
-4 / 6

Może i w średniowieczu też tak u nas było, ale to tylko dlatego, że ludzie wtedy dożywali góra 35-40 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niecalkiemnormalny
+4 / 4

ktoś Ci jakichś bajek naopowiadał :) może i średnia taka była, ale spowodowana była wysoką śmiertelnością noworodków. Ktoś umarł w wieku 80 lat, jakieś dziecko od razu po urodzeniu i masz swoją średnią 40 lat :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~19szym89
+1 / 1

Niesamowite: Twój i mój komentarz wyrażają podobną treść, a to mój dostał tyle minusów, że został uznany za ten poniżej poziomu... Masz racje, u nich średniowiecze jeszcze się długo nie skończy. Kto wie, może właśnie wchodzą w okres wojen religijnych... Po co więc mamy się oburzać na ich zwyczaje, czy przekonywać ich, że postępują źle? Lepiej ich do siebie nie zapraszać, a jeśli sami się wpraszają, to się bronić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qboot1984
+3 / 5

Nie mierz całego istniejącego świata jedną miarą. Gdzie jest powiedziane, że poglądy i prawa świata zachodniego muszą mieć zastosowanie do innych cywilizacji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Glaurung_Uluroki
0 / 2

Zwłaszcza, że tamte Cywilizacje są bardziej ekspansywne, a Europa ginie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qboot1984
0 / 0

@ ~Glaurung_Uluroki Nie przesadzałbym z tą ekspansywnością innych kultur. Nam, Europejczykom może się wydawać, że inne, obce kultury masowo napływają do Europy i powoli przejmują nad nią kontrolę, bo „tyle ich już tu jest”, bo "ciagle w telewizji nowe historie o Muzułmanach:, itp. Prawda jest jednak taka, że media zwyczajnie jakiś czas temu upodobały sobie tematykę obcych kultur, które „nawiedzają” cywilzację zachodu, w wyniku czego jej istnienie jest zagrożona. W rzeczywistości media wyłuskują wszelkie, niejednokrotnie jednostkowe historie potwierdzające tę ich tezę o zagrożeniu ze strony Islamu po to, by przedstawić taki, a nie inny obraz tej religii i jej wyznawców. Wszelkie historie przytaczane tu i ówdzie są skrzętnie dobierane, obrabiane i prezentowane tak, aby przeciętny Kowalski, Smith, Muller, etc. wyrobił sobie konkretny, w tym przypadku negatywny, obraz o Islamie. A jak już tacy ludzie opinię sobię wyrobią, to potem jest już z górki, bo sami zaczynają się między sobą nakręcać, nie mając bladego pojęcia o rzeczywistości, bo całą swoją wiedzę czerpią ze skrzywionego obrazu mediów i tegoż właśnie wzajemnego nakręcania (przykładem mogą być choćby dyskusje tu, na demotywatorach).
Dziś, w dobie nieograniczonych technologii komunikacyjnych można przedstawić dosłownie wszystko i to w bardzo wiarygodny sposób. Gdyby media, zamiast Muzułmanów, oczerniały, dajmy na to, hodowców łubinu, to czytałbyś teraz o tym, jacy oni są straszni i jakie zagrożenie dla cywilizowanego świata stanowią. Bo, tak jak pośród hodowców łubinu, tak i pośród Muzułmanów, znajdują się mordercy, gwałciciele, psychopaci, pedofile, zoofile, masochości, socjopaci, etc., więc nietrudno o nadmiar negatywnego materiału dotyczącego danej grupy. Z każdej grupy społecznej czy religijnej można zrobić to, co chce się, aby widzieli inni, a jedynym kryterium oceny jest papka nadawana w TV, radio, prasie i internecie.
Mam wielu znajomych Muzułmanów. Przez pół roku mieszkałem nawet z kilkoma (do dziś są moimi dobrymi przyjaciółmi). Żaden z nich nie jest zoofilem, pedofilem, fanatycznym ekstermistą ani nieokrzesanym brudasem i, co pewnie dla niektórych będzie niemożliwe do ogarnięcia, szanują poglądy inncyh, także i religijne. Ale przecież media mówią inaczej, więc pewnie nie mam racji:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Glaurung_Uluroki
0 / 0

Czytałeś Koran? A warto - wyjaśnia on ZACHOWANIE się Muzułmanów w KAŻDEJ sytuacji. Chcesz zobaczyć jacy są naprawdę, to jedź do Kataru i "wypróbuj" ich tolerancję i poglądy. Ale najpierw poczytaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qboot1984
+1 / 1

@ ~Glaurung_Uluroki Nie czytałem. Może kiedyś. Wiem natomiast, że spośród tych Muzułmanów, których znam, mało który przeczytał Koran. A jeśli już, to nie stosują się do niego dosłownie. Widzisz, to też są w większości normalni ludzie, którzy mają trochę oleju w głowie i nie biorą na poważnie wszystkiego, co ileś tam lat temu zostało spisane w księdze, podobnie z resztą, jak katolicy nie stosują się do wszystkiego, co jest napisane w Biblii (któej i tak większość nie zna). To, że znajdzie się grupka psychopatów-ekstermistów, którzy w imię wiary są gotowi mordować, palić, grabić i gwałcić, nie świadczy o całym narodzie. Takich podludzi jest sporo w każdym społeczeństwie (a najwięcej chyba w społeczeństwie zachodnim). Zdecydowana większość ma jednak normalne, realne i zdrowe poglądy, które wcale nie różnią się od poglądów Europejczyków. Powiem więcej, Ci właśnie Muzułmanie sami są przerażeni tym, do czego doprowadza ta anty-Islamistyczna gorączka.
Cóż, pozostaje nadzieja, że media znajdą sobie nowy temat i przestaną o tym nadawać w kółko Macieju, a ludzie się znudzą i znajdą sobie nowego antybohatera - np. liberałów. Bo czemu nie? Jest ich bardzo dużo, zajmują wysokie stanowiska w instytucjach państwowych i, o zgrozo, mogą zniszczyć nasz cywilizowany świat poprzez legalizację małżeństw homoseksualnych, feminizację patriarchalnego porządku i unicestwienie tradycyjnych wartości! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 września 2013 o 12:11

D daclaw
0 / 4

Tamte dzieci mają normalne dzieciństwo, wg tamtejszych zwyczajów. Gdzie jest powiedziane, że definicja normalności, obowiązująca w twoim grajdole, jest akurat tą jedyną i jedynie słuszną?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pionka
+4 / 6

Okej, może według nich jest to normalne, ale czy podoba im się ich dzieciństwo? Chyba nie do końca...Kto powiedział, że każda "normalność" jest dobra?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
0 / 2

To czy coś jest dobre czy złe zależy przede wszystkim od tego kto patrzy. Muzułmanie mają Nas europejczyków za wulgarnych zbereźników, dlatego że chodzimy "nadzy" po ulicach. Uznasz że to złe, czy wyśmiejesz araba i powiesz mu ze u Nas jest inna kultura? Nie zapominaj, że taki system działa w dwie strony i nie ważne co powiesz oni i tak uznają Nasze zwyczaje za złe i tylko czas pokaże kto ma racje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pionka
+2 / 6

Wydaje mi się, że jestem tolerancyjnym człowiekiem. Nie przeszkadza mi to jak ludzie się ubierają, mogą chodzić w samych majtkach, a jeżeli im się podoba mogą chodzić w hidżabach, burkach i w czym tam sobie jeszcze chcą. Jednak wydaje mi się, że nikt nie powinien bezczynnie patrzeć na ludzką krzywdę i nikt nie powinien być pod tym względem tolerancyjny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lolek_pazurek
+1 / 3

Nigdzie na świecie takie dzieciństwo nie powinno być uważane za NORMALNE nawet w standardach neandertalczyków. Wierz mi, że żadna 10 letnia dziewczynka nie marzy o seksie ze swoim "dziadkiem" i nie cieszy się na sama myśl o tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MIKI_MAUS
+4 / 6

PEDOFILIA w majestacie PRAWA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E everain
+2 / 2

Zdjęcia trochę źle dobrane. Tutaj nim większa różnica wieku, tym mniejsze niezadowolenie na twarzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wawelski
+2 / 4

Jadwiga Andegaweńska (św. Jadwiga) miała 4 lata gdy została zaręczona z ośmioletnim Wilhelmem z dynastii Habsburgów. Zaręczyny potem zerwano.
Miała 11-12 lat, gdy została żoną o 32 lata starszego Władysława Jagiełło.
Bo Bóg tak chciał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SailorJackSparrow
-1 / 5

Te stare bydlaki które to robiły małym dzieciom to pedofile. Sam osobiscie z przyjemnoscią wyrwałbym im na żywca jaja.Kazdy ma prawo do szcześliwego dziecinstwa. Jezeli takie zezwierzęcenie jestczęscią ich zasranych kultur to jestem jak najbardziej za tym by je zniszczono wprowadzając model zachodni. Wypuscic breivika z więzienia , niech sformułuje armię i niech patroszy te pedofilskie zwierzęta.Kraje 3 świata nie maja zadnej kultury. Tylko gowno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 września 2013 o 12:43

avatar ~Motyka_co_gracy_przyganiała
-1 / 3

Strasznie się napracował autor tego demotywatora... tylko po co? Czyżby chodziło mu o to aby ruszyć tam z czołgami i rakietami i ich nawrócić... na nasze - bo nasze najlepsze i zawsze słuszne, nieprawdaż?
Brakuje mi tylko jakiegoś obrazka z Watykanu - tam dopiero w tym roku oficjalnie zmienili prawo - dotąd za pełnioletnią a zatem gotową do świadczeń "małżeńskich" uważano dwunastolatki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SailorJackSparrow
-1 / 5

jeżeli tamto kulturowe gówno uwżasz za normalne to spieprzaj tam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Motyka_co_gracy_przyganiała
0 / 2

Strasznie się napracował autor tego demotywatora... tylko po co? Czyżby chodziło mu o to aby ruszyć tam z czołgami i rakietami i ich nawrócić... na nasze - bo nasze najlepsze i zawsze słuszne, nieprawdaż?
Brakuje mi tylko jakiegoś obrazka z Watykanu - tam dopiero w tym roku oficjalnie zmienili prawo - dotąd za pełnioletnią a zatem gotową do świadczeń "małżeńskich" uważano dwunastolatki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~oburzona0101
+4 / 4

Strasznie żal mi tych dziewczynek, ale najbardziej rozwaliło mnie zdjęcie 14-letniej dziewczynki myjącej swoje dziecko, obok niej bawi się je 2-letnia córka. Ludzie, inna kultura to jedna sprawa, ale 12-letnie dziewczynki NIE SĄ GOTOWE (ani fizycznie ani mentalnie) by być żonami ani tym bardziej matkami!!! To chora religia, która pozwala, a wręcz zachęca do współżycia z dziećmi. I naprawdę nie jest to ważne, że jest to inna religia, kultura, mentalność, dzieci nie powinny mieć dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jan_III_Sobieski
-2 / 4

W europie tak było jeszcze 200 lat temu i nikt nie uważał tego za zboczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar herma8
0 / 0

W Anglii, Niemczech a może i u nas dzieci też współżyją już w wieku 12 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~michal_t
0 / 4

mentalnie? ludzie sa gotowi mentalnie do tego jak ich otoczenie wykorzystalo
to ze w naszym kraju 30latek jest tak samo dojrzaly jak nastolatek, nie oznacza to ze tak jest wszedzie
a fizycznie, coz jezeli dziewczyna ma miesiaczke, to zdecydowanie znaczy ze jest fizycznie gotowa do bycia matka
a powodem dla ktory wydaje nam sie to obrzydliwe i chore jest to ze postrzegamy to przez pryzmat naszej kultury, i dokladnie tak samo nas postrzega np zyd widzacy goja jedzacego bekon

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~tak_to_jest
+2 / 2

Do tych, którzy piszą że w Polsce lub na zachodzie Europy 12-letnie dziewczynki współżyją: one to robią bo chcą (z ciekawości, chłopak namówił, koleżanka mówiła że fajnie - powodów jest milion). Natomiast te młodociane żony muszą współżyć ze swoimi mężami. A to już takie fajne nie jest. Następna sprawa, dlaczego w średniowiecznej Europie oraz także później dziewczęta wychodziły za mąż wcześnie? Kilka powodów: krótsze przeciętne życie (młodo wyjść za mąż - szybko urodzić dzieci), brak edukacji dziewcząt, zespół Romea i Julii (szybkie zawarcie związku małżeńskiego w celu podjęcia współżycia).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lolek_pazurek
0 / 0

A ja nie rozumiem ludzi co wciąż usprawiedliwiają to tym że u nas w średniowieczu tez tak było. Ale to było średniowiecze. Wszyscy byli zacofani. Czasy się zmieniły. Czemu nie zezwolić w Polsce pedofilom na zawieranie małżeństw z dziećmi skoro niektórym tak łatwo przychodzi akceptowanie to w innych kulturach? A co do współżycia 12 latek nie mam nic przeciwko temu do puki robią to dobrowolnie i z ochota bo naczytały się w necie, ale jakoś nie chce mi się wieżyc ze tamte robią to z radością. Kiedy ja miałam 12 lat nie wiedziałam nawet co to seks (a wtedy nie było internetu).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ewabialkowska012
0 / 0

A dzieci tak szybko chcą dorastać, zamiast docenić to, co mają - normalne dzieciństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~szumowina86
-1 / 1

A jak jest 'wasza" dopuszczalna róznica wieku? Taka, która nie będzie przeszkadzać w związku? 10,15, 20 lat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lolalala
0 / 0

może być nawet i 50 lat, tylko żeby była to decyzja dwóch świadomych dorosłych osób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~poIimerowiec
-5 / 5

Taak :))) Tolerancyjna lewica chętnie powita arabusów i ich lewicowe zwyczaje i u nas! Do boju postępowa lewico ;))))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+2 / 2

Kyd przyznaję Ci rację. Właśnie dlatego dzieci powinny być trzymane z dala od religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mietek_NApletek
0 / 0

tak, kazde dziecko powinno miec prawo do normalnego dziecinstwa
tylko powiedz mi jaka jest granica tego dziecinstwa?
sa ludzie ktorzy w wieku 12 lat sa bardziej dorosli niz inni kotrzy maja lat 30
mialem kiedys znajomego, ktory pomimo tego ze mial 26 lat, dziecko i zone, to wciaz byl mentalnie na poziomie dzieciaka z podstawowki a dla zony (byla kilka lat od niego starsza, nie pamietam ile) byl jak kolejne dziecko ktorym trzeba sie zajac
wiec powiedz mi, jaka jest wg ciebie ta granica dziecinstwa i doroslosci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jedrek1212
0 / 0

Kurde, musicie ciągle wstawiać demoty o islamie, każdy jest taki sam. To nie jest religia pokoju i nie lubię ich ale ciągle o tym samym gadacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar queiro
+1 / 1

Pokazałabym tego demota wszystkim gimnazjalistkom, które myślą, że są takie fajne i wyluzowane, dając d*py i obciągając przypadkowym kolesiom po pijaku. Może wtedy by doceniły to, że miały farta, rodząc się w miarę normalnym kraju, a nie w kulturze rodem z epoki kamiennej. Tam dziewczęta są zmuszane do związków ze starymi dziadami (czy nawet młodymi, bez różnicy) wbrew swej woli, pod presją rodziny i społeczeństwa. U nas za to wbrew woli rodziny, ale także pod presją "towarzystwa" młode dziewczyny robią z siebie szmaty. W imię czego? Dobrej zabawy? Melanżu? "Bo nie chciałam być gorsza niż koleżanki"? Kiedy byłam nastolatką, u nas to się dopiero zaczynało. Parę lat temu obejrzałam "Galerianki" i powiedziałam: oto film reklamowy dla wszystkich pustogłowych nastek, jak zmierzać prostą drogą do burdelu albo przydrożnej latarni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aturyewio
+1 / 1

Jest wiele rzeczy, które pozbawia dzieciństwa. Również w cywilizowanym kraju i pozornie szczęśliwej rodzinie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar satlaros
-1 / 1

Dlatego mówię NIE ideologii gender w szkołach, a tym bardziej w przedszkolach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlackLadybird
0 / 0

a Wy dalej narzekajcie jakie gimnazjum to zło, albo, że na komunię nie dostaliście srajfona

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~blablabla010101
0 / 0

Różnice kulturowe, tradycja, mentalność - wszystko ok, tak jest. Ale może pomyślcie o tym w ten sposób: że ta 8-letnia dziewczynka czy trochę starsza to wasza córka (może nawet macie córkę w podobnym wieku). Nadal myślicie, że ślub i dziecko jest w porządku? Bo ja uważam że nie jest ok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cysiek1991
0 / 0

Co kraj to obyczaj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M morgause2231
0 / 0

Jak przy czymś takim można głosować na "słabe"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Iv
0 / 0

To są dzieci, i dzieci pozostają zawsze dziećmi niezależnie od kultury! Co za bzdury ktoś napisał, że to inna kultura itp itd. Każde dziecko ma podobne potrzeby i prawo do dzieciństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~MagdaMalina
-1 / 1

a ja narzekam na swojego faceta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sfsff
0 / 0

takie mają zwyczaje, to jest inna kultura. Dla nas ich zwyczaje są absurdalne a dla nich nasze są dziwne. Myślę że afgańską kulturę chcą nam przybliżyć księża którzy się lubują w 8latkach. Równie dobrze można by powiedzieć o naszej kulturze, gdzie kościół wpieprza się w nie swoje sprawy: 'kościół - każdy powinien mieć prawo do życia wolnego od religii', a tym czasem w naszym kraju nawet ateista nie jest wolny od kościoła! Transmisje mszy w TVP to jest absurd a mimo to nikt się tym nie podnieca!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pp
-1 / 1

Hehe! będzie wyż demograficzny w Polsce, jeśli oni tutaj przyjadą i będę zakładać swoje meczety :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~19szym89
-1 / 1

Użalacie się nad tymi biednymi dziećmi, nad bitymi i gwałconymi kobietami, nad niewinnymi cywilami ginącymi w zamachach na bliskim wschodzie... a tymczasem Ci, którzy dokonują tych zbrodni zabierają cywilizację: demotywatory. pl/ 4210406/ Europa Czas się obudzić i zacząć się bronić. Użalanie się nad tymi dziećmi jest śmieszne w kontekście powolnego umierania naszej, europejskiej cywilizacji. Za 10 lat się obudzicie, ale nie będziecie mogli już wyjść na ulicę w krótkich spodenkach. Za 10 lat to wy będziecie musieli oddawać ośmioletnie córki starym dziadom właśnie dlatego, że teraz użalacie się nad kompletnie obcą cywilizacją. Ratujcie swoją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kazek123
+1 / 1

Fake.Ghulamto imie meskie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jk
-1 / 1

hehe przecież islam to religia miłości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abcde100
+1 / 1

ch*j was to obchodzi.... zajmijcie się swoimi problemami . Mało ich macie ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fantine
0 / 0

Szkoda, że obok nie dałeś zdjęć dzieci na przykład z europejskich patologicznych rodzin czy domów dziecka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem